Demcsák vs. TASZ holokauszt-deathmatch
2009. április 23. írta: TuRuL_2k2

Demcsák vs. TASZ holokauszt-deathmatch

 Mivel nagyon ritkán látok hasonlót, ezért különösen hálás vagyok Pisti, az aragornnak, hogy felhívta figyelmünket a Mokka mai adásának lélegzetelállító szellemi teljesítményére. Kedvenc kormányszóvivő-jelöltünk, Demcsák Zsuzsa vendége Dénes Tamás Balázs, a TASZ elnöke volt. A téma: a holokauszt-tagadás betiltása. Minden elismerésünk Dénesé, hogy nem borította rá a dizájnberendezést a műsorvezetőre, azt ordibálva, hogy tagadjuk! tagadjuk! tagadjuk! Néhány Demcsák-kérdés: Mi az erősebb, a vélemény szabadsága, vagy egy népirtás kétségbevonása? Önök tagadják a holokausztot? Akkor Önök miért állnak ki azok mellett, akik tagadják a holokausztot? Nálunk is volt egy Szálasi-rendszer, miért más? És ez az indulatos, női mimika... Kötelező darab!

 Nemcsak a műsorvezetői, de a szerkesztői teljesítmény is figyelemreméltó a Tv2-nél. 240 Ft-ért az alábbi kérdésre a következő válaszok valamelyikével szavazhatunk sms-ben:

Ön büntetné-e a holokauszt-tagadást?
Mokka 1 - igen
Mokka 2 - nem
Mokka 3 - demokrácia

Mi is (ingyenes!) szavazásra hívjuk játékos kedvű olvasóinkat:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr571081882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szombatblog 2009.05.03. 12:05:35

A tagadás tiltása Azt hallani mindenhonnan, hogy a Harmadik Köztársaság a legsötétebb időszakát éli - ám hogy pontosan miért is, abban már közel nincs egyetértés. A pénzügyi válság, a baloldali kormányzás tehetetlensége, az országban elharapózó…

Trackback: Konzervatórium 2009.04.23. 16:48:33

Újabb veszély fenyegeti a demokráciátBár egy demokráciában kevésbé lehet korlátozni a szabadságjogokat, mint egy népi demokráciában, de bizonyos jelenségek esetén azt gondolom, hogy meg kell húzni a határt. A szabadságjogok túl széles felfogása egyértelmű…

Trackback: Vastagbőr 2009.04.23. 14:17:15

Tagadás"Bat" küldte ezt a levelet nekünk. Mi meg szépen lehozzuk. (A Reakció posztját előbb olvassuk el.)  "Hiller István, oktatási és kulturális miniszter volt szíves ismét előrántani a tilcsákbea szólamokat. Legyen büntethető a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avenarius 2009.04.23. 20:19:08

private goldba a zsuzsával - asszem ez egyértelmű, pedig lány vagyok. sehová ne mehessen többé, ahol szóra nyithatja száját.

Steve the Great 2009.04.23. 20:21:36

Eszméletlen, Demcsák mindent alulmúl... :O

VIKUNYA 2009.04.23. 20:23:34

ez a nő akkor is nagyon buta, hiába érőlködik

kamasuka 2009.04.23. 20:30:08

@wladyslawsky:
Az az igazság, hogy tk. Havas Szófia is megtestesít valamit, amit pl. aki megjárta Recsket vagy ült pár évet az MSZMP időszak alatt simán hasonlóképpen fogna fel, mint az a külföldre emmigrált hazánk fia, aki a teszem azt Buchenwaldból jött vissza.

kamasuka 2009.04.23. 20:32:13

@lujo22:
Bárcsak már ott tartanánk, hogy ezen elmélkedünk, nem pedig azon, hogy országunk szétlopói kormányzás helyett éppen milyen témákat dobnak fel ...

sick_society 2009.04.23. 20:38:18

@Zoli28: Zseniális a kérdés!!!!! Alkudozzunk!!! :-)))))))))) 6 millió, sztem túlzás! Holokauszt nap Magyarországon sztem túlzás! Bűntudatot erőltetni egy olyan ország állampolgáraira ahol először állították le a deportálásokat szintén túlzás! Voltam Oswiecimben, Birkenauban, Majdenekben az ott kihelyezett táblákon olyan történelmietlen állítások állnak, hogy töriszakosként leesett az állam!!! (pl Gömböst sikerült belekeverniük, mint deportálót a magyar barakkban levő feliraton) 3 éve voltam ott, nem tudom kijavították-e már... Az meg sajnos tény, hogy a jelenlegi történelem oktatás mellett esély sincs a tudatlanság felszámolására! Egyébként én roppantmód sajnálom a holokauszt áldozatait, de azért ne legyen már kötelező...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.23. 20:39:03

belekerült már ez a nőce az árokásó top 100-ba?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.23. 20:40:37

@Slanger: köbgyök a faszt...
szánalom-himalája!!!
ismeri ezt a kifejezést?
:DDD

medve2 2009.04.23. 20:50:38

Mit akartok. Ha valaki ezt a műsort végignézi és épeszű, két dolgot állapíthat meg:

1. Demcsák egy hülye picsa.
2. Még én is némileg vitatom a Tasz véleményét, de egyet el kell ismernem: hiteles jogvédő társaságról van. Azt hiszem, hogy ezt nevezhetjük civil szervezetnek. Alig van ilyenből pár.

cutcopy 2009.04.23. 20:50:43

A demokráciára elég kevesen szavaztak..(
Egyébként megfigyelhető ahogy az eldöntendő kérdéshez rendszeresen hozzábiggyesztenek valami harmadik lehetőséget ami gyengíti a nem szavazatokat.
Nemrég az "Alkalmas e Bajnai a válságkezelésre?" kérdéshez a igen és a nem mellé harmadik lehetőségnek ez volt parasztosan odacsapva: Orbán!
/azt hiszem ez utóbbi nyert is/

Ács Ferenc 2009.04.23. 20:55:42

@Pszt!: "Így szerez a jobboldal szimpatizánsokat?"

Szerinted egy blognak az a dolga, hogy szimpatizánsokat szerezzen a "jobboldalnak", vagy bárki másnak?
És egy blog szerinted monolit tömb, mindenki ugyanazt gondolja?
Én például teljesen elfogadhatónak tartom azt az érvet, hogy mivel ebben az országban a kommunista és a náci/nyilas eszmék hívei milliók életét nyomorították meg és többszázezer embert gyilkoltak meg, ne lehessen a vörös csillagot, a horog/és nyilaskeresztet nyilvánosan használni, a Gulág-, és Holokauszt-relativizmus pedig szigorúbb megítélés alá essen. Hogy miként, azon lehet és kell is vitatkozni, de csak érvekkel, nem fröcsögve, ahogy ez divatos manapság.

medve2 2009.04.23. 21:02:24

Én nekem még egy kérdés jutott eszembe a videót végignézve: Demcsák Zsuzsika szerint annak milyen hatása van, ha valaki bejelenti, nem akarja, hogy gyereke olyan óvodába járjon, ahol szegény és cigánygyerek?

Oblomov 2009.04.23. 21:06:52

@rockjano: "Azt azért hozzátenném feleim hogy ezen a konzervatív bloggon a szerintem többségében joibboldali kommentelők most egy alapvetően liberális álláspontot védenek."

Demcsák-díjra érett spekuláció, gratula.

pizsama 2009.04.23. 21:41:20

Ez a nő egyszerűen buta, ráadásul még sokat is képzel magáról. Ha bokszoló lenne, úgy kéne felkonferálni, hogy Demcsák "PROLI-OVI" Zsuzsa!

coley 2009.04.23. 21:59:26

Kedvencem, amikor Demcsák úgy néz ki a közepe fele, hogy tényleg erőlködik, hogy felfogja mit is mond a srác, de hát nem sikerül... :) szánalom! pedig nem olyan összetett mondatok ezek.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.23. 22:12:45

Bocs, de hiányos a szavazás Demcsák Zsuzsa tévés karrierjének következő állomásáról. Én a Private Gold-ra tenném ... és nem a testi, hanem a szellemi adottságai miatt.
Amúgy a TV2 helyében elgondolkodnék, megengedhető-e, hogy egy riporterem ilyen szinten pártos és lekezelő legyen.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.23. 22:13:52

@bs395: Basszus, most látom, hogy egyet gondoltunk.

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2009.04.23. 22:52:29

lehet vagy 100 pont különbség az IQ-juk közt

plastik02 2009.04.23. 23:21:44

a hustler miért nem volt a választható opciók között?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 00:23:13

Majd ha Karthágó sóvla való behintésének tagadását is büntetik.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.04.24. 01:08:27

Ne írjatok már be több hustlert, private goldot, gyökerek, ezt a poént már ötvenszer elsütötték. Ja hogy ti ezt se olvassátok, mer' csak írtok. Hát bazmeg.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.04.24. 01:12:40

Ekkora egy sötét picsát :-) Vezessen inkább Mónikasót.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.24. 01:15:37

@Zigomer Trubahin: Jahh, mi csak írunk, írunk, és nem látjuk, mi a mélyenszánt és a magasröpt közt a különbség. Sőt még emlékezni is merészelünk: drmorcz.blog.hu/2009/04/24/demcsak_zsuzsa_reloaded

Spiritmonger 2009.04.24. 02:02:25

Demcsák jól néz ki, de sötét rettentően

persze az ő álláspontja is érthető, szerintem már ő is elhiszi azt a mesét, hogyha a Jobbik bejut a parlamentba, akkor a dunába lőnek pár etnikumot...:-)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:56:40

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:57:26

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:57:58

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.04.24. 03:29:17

a saját homevideomban látnám a nőt, de kábelre is feltehetitek!

Kopiás Attila Steve 2009.04.24. 05:05:50

@aesculus: Ha csak ezt a kommentedet olvastam volna, simán lereagálom egy "Hadd találjam ki, Jobbik szavazó?"-val. Náluk szokásos valami olyasmivel vádolni, ami egyrészt nem igaz, másrészt meg fél perc keresést igényelne. Azért voltam annyira igényes, hogy rákattintsak a nevedre és konstatáljam, hogy a primitívség meglehetőst távol áll tőled, szóval gondolom csak véletlen botlás.
tasz.hu, keresőmezőbe 2006 rendőri fellépés és voila:
tasz.hu/search/node/2006%20rend%C5%91ri%20fell%C3%A9p%C3%A9s
Konkrétan feljelentették a rendőrséget, nyilatkozatokat adtak ki, meg amit csak lehet.
Az egyik leghitelesebb és következetesebb társaság, amit csak ismerek, ha bárkinek sérül a joga, simán melléállnak, akkor is, ha következőleg az ő tevékenységei sértik másét és ellene kell kiállni.

Lámpaoltó 2009.04.24. 07:51:44

Hm, holokausztigenlés szabad?

f3csk3 2009.04.24. 08:12:42

Mipöcsért nem indul el ez a videó? Hiába kattogok reá. Rosszul indul a napom...

medve2 2009.04.24. 10:03:35

@aesculus: Hát, éppenséggel a TASZ nagyon kemény volt 2006-ban a rendőrséggel.

TH 2009.04.24. 10:28:12

@KA_Steve: Jaja, társadalmi kérdésekben valóban nagyon következetesek (ráadásul iigen kiválóan képviselik például az én véleményemet is az esetek 99%-ában), ha egy politikai párt legalább ennyi következetességre képes lenne, már az is nagy szó lenne nálunk...

TH 2009.04.24. 10:32:30

@Mr Falafel: Csak ez az övéink/mieink stílus ez olyan gyurcsány-blog komment szintűnek tűnik, amikor úgy képzeli valaki, hogy vannak a jófiúk, meg a gonosz rosszfiúk, és én így aszondom, hogy akkor a jófiúk mindig okosak és szépek, a rosszfiúk meg nagyon nagyon gonoszak, bármit is tegyenek. csak arra céloztam, hogy mintha kissé leegyszerűsítve látnád a dolgokat, de lehet, hogy tévedek. Nem kell rögtön személyeskedni, mert akkor visszaírhatnám neked erre, hogy "mit makogsz, kis csimpánz?", de ez nem lendítené elő az értelmes eszmecserét...:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 10:47:55

Egy kicsit görbe tükör nekem Demcsák. Néha én is szoktam zsigerből vitatkozni, és azt mondani, hogy nem és nem. De ilyenkor belül nevetek magamon és tudom, hogy ez vicces. Másrészt ezt csak baráti beszélgetésen teszem, nem interjú közben.
Demcsáknak egyérteműen villanypásztor keletkezett az agyában és látszott, hogy úgy indított: nem tűröm el, hogy más legyen a véleményed hülyegyerek! Ebből a pozicióból pedig nem lehet vitatkozni, csak egyre vörösebb fejjel üvöltözni. 1:16-kor, amikor Demcsák megkérdezi, hogy: miért más? - szikrázik a szeme és közben fújtat.
A szerkesztőket nem értem, hogy ilyenkor miért nem segítenek a riporternek egy jó kérdéssel, amikor nyílvánvalóan elborult az agya.
Egyébként Dénes Balázs se volt szerintem a helyzet magaslatán, próbált ugyan normálisan reagálni, de látszott rajta, hogy totál debilnek nézi Demcsákot. Szerintem egyszerűbb lett volna, ha megdícséri a frizuráját, vagy valami, aztán megpróbálja folytatni a beszélgetést.
Nemrég egy nádazó mondta nekem: nővel beszélgetni, olyan, mint lóval imádkozni. Kissé himsoviniszta duma, de erre a riportra teljesen ráillet.

medve2 2009.04.24. 10:51:33

@lelkylola: A gond csak az, hogy ilyenkor a riportalany vagy elfogadja a hülyegyerek szerepet, vagy rávezeti a a nézekőket, hogy a riporter agresszívan picsa. És hát nem volt nehéz dolga Demcsákkal szemben. Ez az egész a TV2-re nézve gáz.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 11:01:32

@medve2: ez így van, de Dénes Balázs felvehette volna úgy is a kesztűt, hogy ő ne legyen ideges, hanem nyugodt. Persze ez állati nehéz, ha valakit támadnak automatikusan védekezik, vagy visszatámad. De szerintem ha egy kicsit odadicsér, akkor kivette volna a széket Demcsák alól. Arról nem beszélve, hogy egyszer már Dénes Balázs is olyan ideges lett, hogy összecserélte a szavakat.
De nagyon jó volt Dénes Balázs, csak az foglalkoztat, hogy az ilyen kommunikációs helyzeteket, hogyan lehet még jobban megoldani?

szubjektiv 2009.04.24. 11:18:52

@Zoli28: Ez nem TASZ álláspont, hanem minden normális ember álláspontja. vagy másképp: ehhez nem kell álláspont, van ami egyszerűen ordító baromság, példának okáért ha a szomszédod a fején egy vödörrel megy bevásárolni, mert hallotta, hogy káros az UVB sugárzás, na az ilyesmi. Elég gáz hogy mindig a TASZ ami megmondja a frankót, de sajnos így van.

Nekem volt szerencsém egyenes adásban látni az ominózus beszélgetést (vagy mit), és a gyomrom fordult ki. Nem a lófejű agyhiányostól, mert ismerem a fajtáját, van ilyen akinek sosem szólt senki, hogy te figyelj, ne próbálj okoskodni, koncentrálj a kozmetikumokra. Tipikus vérliberális liba, egy fűszálnak több agyi kapacitása van.

De ezt a nőt nem véletenül tették oda, ahogy a másik gyomorforgatót sem, valami róbertet.
Olvassunk sok Hamvas Bélát és ezt a jelenést is érteni fogjuk:)
És most elolvasom a hozzászólásokat.

TH 2009.04.24. 11:25:50

@szubjektiv: ez szörnyű, hogy a "liberális" szitokszó lett nálunk az ilyen Demcsák-félék miatt. Egy liberális ember mikor akarna valakit börtönbe zárni a véleménye miatt?:)

medve2 2009.04.24. 11:28:44

@szubjektiv: Azért lehetnek normális érvek a TASZ álláspontjával szemben is. Persze ezek nem a "tagadog a holokausztot" féle Demcsák primizizmus.

medve2 2009.04.24. 11:30:00

@lelkylola: Hát, szerintem ebből jól jött ki. Bár lehet, hogy elfogult vagyok, mert a demcsák típusú médiaszemélyiségtől eleve hülyét kapok.

medve2 2009.04.24. 11:31:29

@TH: Jó kérdés. Én liberális, sőt még talán baloldali is lennék, de nem 2009-ben Magyarországon.

TH 2009.04.24. 11:35:19

@medve2: hát lehetsz az, ha nem pártokhoz kötöd a dolgot. Ha az SZDSZ-t liberális, az MSZP-t meg baloldali pártnak akarod tekinteni, akkor sajna bukta a dolog, ez nálunk elég érdekesen alakult sajnos...

medve2 2009.04.24. 11:40:31

Gondolkodásmódomban vannak elemek, melyek liberálisak, nem vagyok szociálisan érzéketlen és konzervatív értékek alapján élek. De itt, Magyarországon élek, ezért hát nem függetleníthetem magamat a mindennapoktól, így a pártlogika bennem is érvényesül. Főleg politikai nézeteimben, szavazataimban.

TH 2009.04.24. 11:53:22

@medve2: hát én meg nem tudok kire szavazni a jelen helyzetben, igyekszem magamat teljesen függetleníteni a pártoktól. Jelenleg egyetlen párt mellé sem tudnék X-et tenni felelősségteljesen. Így az ember megmaradhat annál, hogy a saját gondolatai mellett álljon ki, és ne kelljen egy pártot sem megvédenie a saját hülyeségeiktől. :)

SumQuiSum 2009.04.24. 13:03:52

Így kellett volna:
- Akkor nem büntetné a holokausztot?
- Azt már büntetik. Volt is egy csúúnya, nagy per Nürnbergben anno...

TH 2009.04.24. 13:06:05

@SumQuiSum: Igen, vmi hasonló nekem is eszembe jutott, de utólag könnyű okosnak lenni...ott a helyszínen valszeg nem ugrott volna be nekem sem egy ilyen frappáns válasz...:)))

szubjektiv 2009.04.24. 13:15:32

@TH: Nyilván a liberális a jelenlegi magyar környezetben semmiféle azonosságot nem jelent az eredetivel.

medve2 2009.04.24. 13:18:43

@TH: Én kormányváltást akarok, etért tudom, kire szavazok. Ettől még állandóan próbálom felhívni hülyeségeire a figyelmet.

medve2 2009.04.24. 13:22:00

@szubjektiv: Például az, hogy ha végignézed a két beszédet, nehéz nem közösség elleni izgatásra gondolni. Sokak szerint a Holokauszt tagadása eleve izgatáshoz vezet, gyűlöletet szít. Normális körüémények között talán ez lenne a kérdéskör legnagyobb vitatárgya. Nem tudom a választ.

TH 2009.04.24. 13:25:58

@szubjektiv: de ez egy elég szomorú dolog, nem?

@medve2: hát ja, ezt teljesen megértem, én sem szeretném őket újra kormányon látni.

TH 2009.04.24. 13:31:32

@medve2: igen, a TASZ-os fickó azt mondta, hogy a hatás alapján büntethető a dolog. Tehát a törvény sztem jó, a kérdés az, hogy ennek az esetnek mondjuk milyen hatása van. Erről tényleg lehet vitatkozni. Szerintem ez a kijelentés egyértelműen sérti a holocaust során meghaltak hozzátartozóit, valamint a táborokat megjárt túlélőket, tehát ezen az alapon akár büntethető is lenne a dolog...másik kérdés, hogy én ezt tök értelmetlennek tartom, szerintem egyszerűen nem kell neki sok figyelmet szentelni...amíg nem tudnak sok embert behülyíteni, addig nincs sok veszély sem abban, hogy hülyeségeket mondanak...

Google 2009.04.24. 13:43:52

@KA_Steve:

Hadd találjam ki, ******-os szavazó vagy?

Mikor is szólt hozzá a TASZ az "októberi sajnálatos eseményekhez"?
Akkora csend honolt akkoriban e tájon, hogy a békabrekegést is hallani lehetett volna ha. Morvai volt az egyedüli megszólaló, neki is a fejébe szállt az azzal szerzett népszerűsége.
No és Kuncze, ő is mondott egy okosat megint.

Nem lehet elégszer elmondani, semmi szüksége ennek a hányatott sorsú országnak, Dósa, Szabó Albert, Bácsfy Diána stb. féle provokátorokra. Vér és Becsületre, Gárdákra, Őrségekre!
Találják meg a módját, hogyan vetnek véget a széthúzásnak, az uszításnak, melyet fent említettek permanensen tartanak!!

szubjektiv 2009.04.24. 13:45:09

@TH: Hány embert sért, ha egy országgyűlési képviselő ellenforradalmazza 56-ot? ÉS? Akkor börtönbe vele? Pedig ő ezzel a kijelentésével törvényt sértett. Nem elég ezt elintézni azzal, hogy udvaroljon neked a havas szófia?

szubjektiv 2009.04.24. 13:53:40

@medve2: Milyen közösséggel szemben szít gyűlöletet, aki tagadja a holokausztot??? (bármi is legyen az, merthogy nincs törvényben rögzítve, hogy mi is az pontosan)
A holokausztot elismerő közösséggel szemben?? Ők kik? Mutass már rájuk!
És aki tagadja, hogy sztalin elvtárs éheztette a népét és emberhúst árultak a piacon, azzal mi legyen?
Ez egy vélemény a történelem egy sötét korszakáról könyörgöm.
Valaki írta, hogy a fidesz egy barom, hogy előhozta a kommunizmus bűneit, hogy akkor na jó, de azt is tilcsuk be.
És igen, a fidesz megint hozta a szokott formáját a tiszta beszéd helyett. És ezek akarnak kormányozni....

TH 2009.04.24. 13:59:46

@szubjektiv: a börtön az mindenképp abszurd, max. pénzbírságról lehetne beszélni szerintem egy ilyenért, de figyelmedbe ajánlom, hogy ezt:"másik kérdés, hogy én ezt tök értelmetlennek tartom, szerintem egyszerűen nem kell neki sok figyelmet szentelni"...szóval de, bőven elég ennyivel elintézni a dolgot, én teljesen egyetértek veled, csak azt mondtam, hogy erről lehet értelme vitatkozni.

Google 2009.04.24. 14:07:10

@TH:

Hadd ne mondjanak hülyeségeket, Gyurcsányék/Bajnaiék már szóljanak rá ezekre is, hogy "fogják be a szájukat"!
Minek kavarjanak, na minek?
Hogy Gusztos, Hiller Lendvay Sopánka nem maradjon munka nélkül?
Mert egyébként miről beszélnének ezek? Na miről?

medve2 2009.04.24. 14:10:34

@TH: De amikor azt mondod, hogy a Holokauszt egy kamu, akkor "hatásaiban" nem azsidó közösség ellen uszítasz minden esetben?

medve2 2009.04.24. 14:12:52

@szubjektiv: Ha a Holokausztot tagadod, nem a zsidók elen uszítasz? Ha nem, miért nem?

medve2 2009.04.24. 14:15:26

@Google: A TASZ rögtön szólt.

TH 2009.04.24. 14:23:06

@Google: most nem értem, hogy mire akarsz kilyukadni, és pontosan mivel vitatkozol vagy a véleményem mely részével nem értesz egyet. kifejtenéd?

@medve2: és igen, bizony ez egy nem is túl burkolt zsidózás, de azért uszításnak nem mondanám. Ha azt mondom, hogy nem volt Holokauszt, attól még nem feltétlenül kell azt is gondolnom, hogy "de most már itt az ideje"...

renevol 2009.04.24. 15:40:39

Nekem elég szarul hangzik Balázs érvelése. Merthogy ugye azt mondja, hogy a cselekvésben megjelenő következmények számítanak csak. Ezek szerint ha cselekvésben megjelenő következményei vannak, akkor szerinte be kéne tiltani a holokauszt-tagadást? És azt, hogy mi számít cselekvésbeli következményének, azt ki dönti el? A cigány csávó minapi lelövése annak számít vagy nem annak számít? Szerintem nem annak számít. Az MSZP szerint meg gondolom annak számít. Szóval szerintem ez egy elég nagy hülyeség. Egyszerűen annyi az egész, hogy ha valaki tagadja a rákóczi-szabadséágharc történetét, az legfeljebb egyest kap töriből - vagy tudományos fokozatot, ha bebizonyítja.

medve2 2009.04.24. 15:43:57

@TH: Akkor meg miért indukl törvényesen eljárás, pontosabban nyomozás ellenük? Mert uszítottak. És akkor hogyan lehet nem uszítva Holokausztot tagadni? Érted ugye, mit lehet felhozni ezzel a logikával szemben.

Google 2009.04.24. 16:11:30

@TH:

Ezt írod: "...amíg nem tudnak sok embert behülyíteni, addig nincs sok veszély sem abban, hogy hülyeségeket mondanak". Meg "nem kell neki sok figyelmet szentelni".

Nem kellene, csakhogy előénekesei ők Lendvaynak, Hillernek, Gusztosnak, régebben Gyurcsánynak. Amit ők elmondtak szombaton, az volt a téma hétfőn a Parlamentben. A válság mellett.

TH 2009.04.24. 16:18:10

@Google: igen, értem, de azt még mindig nem, hogy mit akarsz ebből kihozni?

@medve2: Gondolom nyomozás akkor indul, ha a gyanú felmerül. Ha a törvény oldaláról nézzük, akkor majd akkor mondhatjuk, hogy uszítottak, ha ezt jogerős bírósági ítélet kimondja...nem?
De mindegy, nem akarom védeni őket, csak nem szeretném, ha büntetnék azt, ha valaki hülye.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 16:23:58

@KA_Steve: Azért elég nehezen kapcsoltak. Mikor Morvai már felállította a bizottságát, a Fidesz bemutatót tartott Brüsszelben a visszaélésekről, és már egy értelmesebb óvodás is látta, hogy mi történt, na akkor nagy nehezen elkezdtek foglalkozni vele.
Sajnálom, de ha "a hiteles, elkötelezett jogvédő" szókapcsolatot hallom, akkor nem a TASZ jut eszembe elsőként (nem, másodikként sem).
Egyébként nem vagyok Jobbik-szavazó. Elég furcsa, a valaki a mainstream-kommentektől kissé eltérőt ír, már meg is kapja a magáét...

TH 2009.04.24. 16:36:10

@aesculus: én meg jóhiszemű vagyok, és feltételezem, hogy először végiggondolták, hogy mit és hogyan mondjanak vagy tegyenek.

Google 2009.04.24. 16:36:47

@TH:

Nem annyira hülyék ezek, mint amennyire mutatják.
Nem is tudom, hogy ez nem-e inkább gazemberség!?

Google 2009.04.24. 16:41:49

Tudod Aesculus, jó munkához idő kell. Igaz, a rosszhoz még több.
Nem siették el a TASZ-osok; nyugodtan kivárták, hogy merre billen a mérleg.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 16:51:49

@Google: Ha nem kilőtt szemű tüntetőkről lett volna szó, hanem jobb marketinggel rendelkező csoportokról, egy nap alatt összekürtölték volna az EU-t, hogy itt milyen borzasztó a helyzet.
Ebben az esetben szépen megvárták, lesz-e a dologból valami, vagy elsikkad. Nem ez történt, nem akartak lemaradni. Meg akarták őrizni, a liberálisok megmaradt hitelét, amit Kuncze, Demszky sikeresen elvesztett.
Hát, mit mondjak, nem sikerült: a jogvédelem 2006-tól nem az ő monopóliumuk.

TH 2009.04.24. 16:53:36

@Google: én nem tudom. gondolom szavazatokat akarnak, bármi áron...

Google 2009.04.24. 17:19:50

@aesculus:

Így van.
És most is maszatolnak. Hamar ugrottak, nehogy már büntethető legyen az uszítás. Hova lesz akkor a cirkusz? Mert a kenyér már fogytán. Ugyebár, válság.
Nem börtönre gondol senki, nem kell dramatizálni, hanem például a pénzcsapok elzárására.
Gondolja meg jól mindenki, mit beszél, mit uszul!
Azon szőrözni, hogy nem ennyi, hanem annyi az áldozatok száma, hagyjuk!
Ki lehet kiáltani emezeket, amazokat a kisebbségeket bűnbaknak, de minek? Inkább a kormányok körmei alá érdemes nézni!

TH 2009.04.24. 17:28:12

@Google: tehát akkor a TASZ az MSZP-t támogatja úgy, hogy ellenzi a javaslatot? Nem vagy kicsit paranoiás?

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 18:46:15

@TH: Nem hiszem, hogy az lenne. Legszívesebben ők is betiltanák, hiszen tudjuk, milyenek a magyar "liberálisok": nagyon toleránsak-főleg, amíg egyetértesz velük.
Az Mszp-nek meg egyenesen csodálatos, ha hetente lehet sipítozva követelni a Fidesztől, hogy határolódjon el az éppen aktuális "fasisztoid jelenségektől", amihez az égvilágon semmi köze.

Google 2009.04.24. 20:11:57

@TH:

Nem vagy kicsit orvos?

Hát van egy kis játékosság a dologban. Kell is nekik az antiszemitizmus, meg nem is. Zsenáns, hogy alattuk történik mindez, de legalább van mi ellen küzdeni. Antifasiszta harc, tudod.
Be lehet mártani az ellenfelet (populista, fundamentalista, radikális, összekacsint stb.). Még külföldön is.

A spekuláns 2009.04.25. 01:46:43

Atyaúristen, nem szép dolog műsorvezető Nőket fikázni, de ez a Demcsák egy Ostoba LIBA, ATYAÚRISTEN!

A spekuláns 2009.04.25. 01:52:51

Beszarok, még csak a videó felénél tartok, de nagyon zsír, Demcsák pont a TV2-be való.
Liba-liba gááá-gááá.....

TASZ-os srác jól beszél! Nagyon jól!

A spekuláns 2009.04.25. 02:09:35

Végignéztem:)

TASZ-nak gratula, holokauszt tagadás kérdését és jónéhány más problémát is nagyon jól látnak. Csak így tovább!

TV2-Demcsák, ügyesek voltak. Van még jónéhány százezer néző aki szereti a TV2-őt, (mondjuk az ilyen műsorokat élőben látni nem kis öröm) remélem ezzel is redukáltak belőlük.

Ezt a videót leszedem, kiírom CD-re, A4-es lapokra kinyomtatom a kommenteket és elküldöm a TV2 szerkesztőségébe Demcsáknak meg a munkatársainak.

Kopiás Attila Steve 2009.04.25. 04:03:41

@aesculus: Bocs, nem bántásnak szántam, mármint ilyen önreflexió jellegű izé is volt benne. Érted, épp azt vágom a fejedhez, hogy mennyire nem nézel utána a dolgoknak és nem sokon múlik, hogy én is ész nélkül rögtönítéljek egy komment alapján.

Amúgy abban igazad van, hogy nem fél perc alatt reagálnak dolgokra. Ezt én abszolút nem bánom. Saját példánkon látom, hogy egy olyan ügyben értelmesen megnyilvánulni, ami hirtelen merült föl, nem lehetett rá azonnal felkészülni, rengeteg időt vesz igénybe. A nagy pártok pont azért mondanak rengeteg baromságot, mert hajtja őket ez az azonnali reagálási kényszer, a megfelelési vágy. A TASZt hála az égnek, nem, ők ha kell, akkor hónapokat elpöcsölnek az események és körülmények rekonstruálásával, nekik nem elég a "vak is látja", hanem konkrét jogi értelemben is létező tények kellenek. Nem is szoktak nagyon lukra futni, konkrétan én nem tudok olyan esetről, amikor idő előtt, fölöslegesen kiáltottak volna farkast. Ennek viszont ez a tempó az ára. Én nem bánom, hogy ilyenek. Nem mondom, hogy mindenben egyetértek velük és száz százalékig másolandó minta, de nekem speciel az alaposságuk, korrektségük és következetességük több szempontból is követendő példa.

Kopiás Attila Steve 2009.04.25. 04:10:16

@aesculus: Bocs, nem bántásnak szántam, mármint ilyen önreflexió jellegű izé is volt benne. Érted, épp azt vágom a fejedhez, hogy mennyire nem nézel utána a dolgoknak és nem sokon múlik, hogy én is ész nélkül rögtönítéljek egy komment alapján.

Amúgy abban igazad van, hogy nem fél perc alatt reagálnak dolgokra. Ezt én abszolút nem bánom. Saját példánkon látom, hogy egy olyan ügyben értelmesen megnyilvánulni, ami hirtelen merült föl, nem lehetett rá azonnal felkészülni, rengeteg időt vesz igénybe. A nagy pártok pont azért mondanak rengeteg baromságot, mert hajtja őket ez az azonnali reagálási kényszer, a megfelelési vágy. A TASZt hála az égnek, nem, ők ha kell, akkor hónapokat elpöcsölnek az események és körülmények rekonstruálásával, nekik nem elég a "vak is látja", hanem konkrét jogi értelemben is létező tények kellenek. Nem is szoktak nagyon lukra futni, konkrétan én nem tudok olyan esetről, amikor idő előtt, fölöslegesen kiáltottak volna farkast. Ennek viszont ez a tempó az ára. Én nem bánom, hogy ilyenek. Nem mondom, hogy mindenben egyetértek velük és száz százalékig másolandó minta, de nekem speciel az alaposságuk, korrektségük és következetességük több szempontból is követendő példa.

es2300 2009.04.27. 10:34:30

@aesculus: nyilván már rég másféle csatázol, úgyhogy mintegy csak úgy ide dünnyögöm, hogy anno (2006 szept.) az előzetesebe kerülteknek egy jelentős részét a TASZ hozta ki, köztük engem is

Google 2009.04.27. 14:51:58

Most bezzeg, ebben a témában ugrott a TASZ!
Most nem kellett "fél percnél" többet várni, az "alaposság, korrektség és következetesség" hamar erdményt hozott.
Bár egy kis társadalmi vita tényleg nem ártott volna.
Mert milyen dolog az, hogy a művelt Nyugatnak már nemcsak a fizikai, de a szellemi szemetét is exportáljuk a Vér és Becsület-napok keretében?
Miért is provokáljanak Gárdisták, ha nekik éppen erre van ingerenciájuk?
És a port miért ne rajtuk verjék el?

AvgDvl 2009.04.27. 16:04:08

Az egész gyűlöletbeszéd törvény úgy szar, ahogy van. A holokauszt tagadás egy veretes faszság, de azért nem kéne egy súlycsoportba tenni az anyagyilkossággal. Lassan eltűnnek a szabadságjogaink azért, hogy pár vérgőzös agyú ne zsidózhasson, de ők úgyis megtalálják a módját. Lásd kaftánkajmán és társai.

Etniez 2009.04.27. 19:07:03

Demcsák mennyire beégett :))

Gondolatrendőrséget nem tervezünk a cionisták nyomására?

ork (törölt) 2009.04.27. 22:45:15

Szerintem ez az egész holokauszt dolog csak terelés a jelenlegi hatalom részéről. Tojásdobálásért, gyűlöletbeszédért, holokauszt-tagadásért börtön jár ebben az országban. Milliárdos csalásért, lopásért, különböző rendű-rangú maffiabűncselekményekért meg semmi.

Másfelől meg pont a visszájára sülhet el. Engem soha nem érdekelt ez a problémakör (a holokauszt tagadása), de a nagy felhajtás hatására elkezdtem utána nézegetni.

A holokausztnak mint eseménynek, mint tragédiának az lett volna az egyetlen tanulsága, hogy ilyen ne történhessen többé. Ennek ellenére holokausztok nap mint nap történnek a világban, a következő ott lesz a holnapi újságban... És büntetés még a szervezőknek, elkövetőknek sem nagyon fog járni érte, nemhogy a megtörténtét tagadóknak!

veny 2009.04.28. 08:47:39

Akkor most szépen mindenki elvonul, és megpróbál összeírni 3 dolgot, amit büntetne a TASZ... :-P

Karlitosz 2009.04.28. 09:53:43

Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?

1. Duna-Tisza
2. Sió
3. Panam

bonobonohu · http://bono.hu 2009.04.28. 18:32:35

"""Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?"""

a PrivateSpice miért lett kifelejtve? :-P :-D

bonobonohu · http://bono.hu 2009.04.28. 18:33:37

@Kenguru: ok, látom, lemaradtam mint a borravaló... :-)

tripanek (törölt) 2009.04.29. 14:20:30

"Ön melyik csatornán látná szivesen Demcsákot?"

Lóverseny TV

Pat_RIOT 2009.04.30. 11:13:48

Agressziv kurva, aki nem tudja háttérbe szorítani az érzelmeit és ezáltal az ostobaságát és a témához való hozzánemértését sem.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.30. 11:38:12

azért valljuk be, Munk Verocskánál nem sokkal hülyébb a csaj...

lehetne egy lista a hülyelibákról

Új Nick 2009.04.30. 13:04:34

A "melyik csatronán" listába szeretném, ha felkerülne:
Private Spice
Animal Planet
bár még nem tudom, leginkább ezek a jelöltek jöhetnek szóba. Esetleg a CNN-en, amint éppen bilincsben viszik, letakart fejjel. Környezetszennyezésért, ipari méretben, többszörös visszaesőként.

Februar18 (törölt) 2009.04.30. 22:42:20

Azért a legsúlyosabb, amikor azt kérdezi, hogy büntetné-e a holokausztot... Ritka őrületes egy nő, hogy volt képes ezek után adásban maradni? vagy náluk ez a stílus? amúgy nem mondom, hogy nem iszonyú erotikus bizonyos vetületben...

égafater 2009.06.25. 10:11:53

szánalmas szánalmas szánalmas

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.25. 10:33:06

@KA_Steve: hagyd, ő már eldöntötte a TASZ drogpolitikája alapján, hogy mocskos libsi horda, úgyhogy akárhogy is, de tuti kamuzik a 2006 szeptemberi ügyben, mert a mocskos libsik ott az emberverőkkel voltak.

Gondolkodni pedig tilos.

adamsky21 2009.07.13. 09:38:41

Alábecsültem ezt a nőt b+...
És még fiatal, évtizedekig velünk lesz.
süti beállítások módosítása