Demcsák vs. TASZ holokauszt-deathmatch
2009. április 23. írta: TuRuL_2k2

Demcsák vs. TASZ holokauszt-deathmatch

 Mivel nagyon ritkán látok hasonlót, ezért különösen hálás vagyok Pisti, az aragornnak, hogy felhívta figyelmünket a Mokka mai adásának lélegzetelállító szellemi teljesítményére. Kedvenc kormányszóvivő-jelöltünk, Demcsák Zsuzsa vendége Dénes Tamás Balázs, a TASZ elnöke volt. A téma: a holokauszt-tagadás betiltása. Minden elismerésünk Dénesé, hogy nem borította rá a dizájnberendezést a műsorvezetőre, azt ordibálva, hogy tagadjuk! tagadjuk! tagadjuk! Néhány Demcsák-kérdés: Mi az erősebb, a vélemény szabadsága, vagy egy népirtás kétségbevonása? Önök tagadják a holokausztot? Akkor Önök miért állnak ki azok mellett, akik tagadják a holokausztot? Nálunk is volt egy Szálasi-rendszer, miért más? És ez az indulatos, női mimika... Kötelező darab!

 Nemcsak a műsorvezetői, de a szerkesztői teljesítmény is figyelemreméltó a Tv2-nél. 240 Ft-ért az alábbi kérdésre a következő válaszok valamelyikével szavazhatunk sms-ben:

Ön büntetné-e a holokauszt-tagadást?
Mokka 1 - igen
Mokka 2 - nem
Mokka 3 - demokrácia

Mi is (ingyenes!) szavazásra hívjuk játékos kedvű olvasóinkat:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr591081882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szombatblog 2009.05.03. 12:05:35

A tagadás tiltása Azt hallani mindenhonnan, hogy a Harmadik Köztársaság a legsötétebb időszakát éli - ám hogy pontosan miért is, abban már közel nincs egyetértés. A pénzügyi válság, a baloldali kormányzás tehetetlensége, az országban elharapózó…

Trackback: Konzervatórium 2009.04.23. 16:48:33

Újabb veszély fenyegeti a demokráciátBár egy demokráciában kevésbé lehet korlátozni a szabadságjogokat, mint egy népi demokráciában, de bizonyos jelenségek esetén azt gondolom, hogy meg kell húzni a határt. A szabadságjogok túl széles felfogása egyértelmű…

Trackback: Vastagbőr 2009.04.23. 14:17:15

Tagadás"Bat" küldte ezt a levelet nekünk. Mi meg szépen lehozzuk. (A Reakció posztját előbb olvassuk el.)  "Hiller István, oktatási és kulturális miniszter volt szíves ismét előrántani a tilcsákbea szólamokat. Legyen büntethető a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 13:39:18

dedalon kell, hogy végignézze az ember...

ó miért is nem lett szóvivő!? tele lennénk ilyen videjókkal!

osborne 2009.04.23. 13:44:47

A TASZ nácoid szervezet. pont

megvagy hadnagy 2009.04.23. 13:47:32

1:25-ig bírtam nézni a videót.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.23. 13:48:27

Mokka 2 - nem.

Gondolatbűn nem rulez.

Egyébként DZS fájdalmasan ostoba, ráadásul itt hiperintelligens, kemény újságírónőt akar játszani... Valljuk be, nem egy Anne Applebaum :)

Hajrá TASZ.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.23. 13:48:39

most vajon turul2k2 vagy a taszos a nagyobb fallosz??

lehet szavazni :) ingyén

Kenguru 2009.04.23. 13:49:02

"Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?"

Private Gold checkbox nincs?
:O)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.04.23. 13:50:42

@Kenguru:
Megremegett a kezem egy pillanatra. :]

heima (törölt) 2009.04.23. 13:53:03

"Ön érti?
NEM"

gigalol :D

cutcopy 2009.04.23. 13:53:49

A Jobbikot hívták a gyilkossággal kapcsolatban? Miért nem a rendőrséget? /Amúgy a Nemzeti Nyomozóiroda megint az összefüggéseket keresi a gyilkos helyett/
Tényleg gyomorforgató ez a balos médiazászlóshajó.
Demcsák határozottan nem értette azt a szókapcsolatot, hogy "állami szerepvállalás"..

zoli29 2009.04.23. 13:53:51

Demcsákból már jó ideje süt a gyűlölet, elsősorban a Fidesszel szemben, de úgy látszik, azokat is nehezen viseli el, akik bármilyen közéleti témában szembehelyezkednek a ballib tömb véleményével.

100%-ig a TASZ álláspontját osztom. Az uszítást, gyűlöletkeltést büntessük, de az egyszerű véleménnyilvánítást ne; még akkor se, ha annak a tartalma egyértelműen baromság (pl: nem volt holokauszt). Hol lenne akkor a határ?

DT-nek volt egy jó pontja: mégpedig az, hogy a TV2 negyed órával korábban teljesen legitim közéleti szereplőként megszólaltatja a Magyar Gárda vezetőjét, utána viszont számon kéri a jogvédőt, hogy miért támogatják, hogy a nácik szabadon hirdessék a tanaikat.

Joejszaka 2009.04.23. 13:57:01

Ez a Demcsák Zsuzsa teljesen hülye.

nénike · http://mandiner.hu 2009.04.23. 14:03:58

Demcsák ezzel a produkciójával kiérdemelte a 2009-es év Sváby Andrása kitüntető címet.

Bede Márton 2009.04.23. 14:04:47

Szegenyt Denes Balazsnak hivjak. Tenyleg egy igazi hos.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.04.23. 14:09:19

Demcsák mindenféle antiszemitizmustól és rasszizmustól mentes, roppant okos hölgy....
csak ne jutna eszembe az óvódás története. Nyilván abban sincs semmi rasszista és kirekesztő, lenéző vonal, csak az ostobák látják bele.

tevevanegypupu 2009.04.23. 14:10:19

Jo, hat mit tehet egy udvarias fiu egy ilyen nekivadult oroszlannal szemben? Kar, hogy Zsuzsa nem lett kormanyszovivo tenyleg.

flimo13 2009.04.23. 14:10:26

Én sajnos élőben láttam, de az első kérdés után kikapcsoltam, mert látszott szegény Zsuzsán, hogy agyviharra készül.

gyz 2009.04.23. 14:11:45

" - Akkor nem büntetné a holokausztot?
- A holokausztoooot?!"


ez volt a csúcspont


egyébként ha az eszemre hallgatok, egyértelműen a TASz álláspontját hirdetem, amúgy viszont nem ártana, ha valaki úgy atyaiasan jól felpofozná azt a szarfaszú csürhét

ynd 2009.04.23. 14:17:34

Dénes Balázs (és nem Tamás) egy ponton hibázott, ahol elkezdte azt, hogy Magyarországon fiatal még a demokrácia, amivel belement a "máshol miért más" csapdába. Ragaszkodnia kellett volna ahhoz, hogy azzal sem ért egyet, ha máshol büntetik a holokauszt-tagadást. De ettől eltekintve jó volt.

Kár, hogy Demcsák még csak követni sem tudja, hogy mit mond a másik, nemhogy érdemi ellenérveket találni. Kár, mert így nem sikerül továbbmenni annál, mintsem hogy Dénes Balázs elmondja, hogy ő mit gondol (Demcsák mellett még ez sem egyszerű) anélkül, hogy kiderülne, hogy abban hol van esetleg ellentmondás.

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.04.23. 14:21:24

Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?

Private Gold?

Plutonic 2009.04.23. 14:23:04

Felrúgni!!!!! Ez a nő nagyon gyengén van bútorozva agyilag!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.04.23. 14:23:37

Ne becsüljétek le a Zsuzsit! Hozta ő, amit hoznia kellett! Szerintetek, a TV2 törzsnézői, e beszélgetés hatására, milyen álláspontot alakítottak ki magunkban a kérdéssel kapcsolatban?! (Amúgy é: Aki pedig nem veszi észre, hogy DZs-nek milyen dögletesen dögös vaskos lábai vannak, az nem is érdemli meg, hogy egy ilyen nő ossza neki az észt:-D)

ü
bbjnick

Ács Ferenc 2009.04.23. 14:25:27

Legitim vita ez, de az a hisztérikus tájékozatlanság, amiben DZS szenved, erősen emlékeztet Jakupcsek Gabriellára, aki szerint a Reakció szélsőjobbos.

marosy 2009.04.23. 14:26:21

Már a csapból is holo folyik. Holo reggel , este meg éjjel.

kk_kk 2009.04.23. 14:26:28

@Kenguru:
*csába, én Hustler TV-t mondtam volna, de megelőztél erszényes.

Freetibet (törölt) 2009.04.23. 14:29:09

"Lányom, most húzol a p.csába, de gyorsan!" :))
www.youtube.com/watch?v=L9TBWtwPTG8&feature=related

Demcsák Zsuzsa húde sötét...

Dénes Balázs pedig ~ metroszexuálisnak tűnik.

jozicsenko 2009.04.23. 14:29:13

a délalföldi naaácziakok nevében követelem, hogy azonnal illesszék be föntre a Private Gold gombot!

deazonnalirgumburgum!!!!

valahogy szegény hölgy azt nem értette meg, hogy sültbolondokkal és idiótákkal nem vitatkozunk bizonyos dolgokról, csak rájuk hagyjuk

a végén a srácon valahol ezt láttam: büntessem a holokausztot?

Bladecatcher 2009.04.23. 14:31:05

Félig meddig off:

Szerintetek Demcsák fülesben kapja a kérdéseket alá ATV? Mert sokszor van, hogy a saját kérdései közben kezd el nagyon hülyén nézni.

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2009.04.23. 14:32:39

Én arra tippelek, hogy hány komment lesz.
Ha este 8-ig fent marad az index-en, akkor 270
ha 10-ig, akkor 420, ha csak 6-ig, akkor 100.

Békávé 2009.04.23. 14:32:41

Én eddig azt hittem ez a Demcsók Zsuzsa csak játsza a hülyét, de ma reggel rá kellett jönnöm, hogy ez a nő nem tud színészkedni...

zoli29 2009.04.23. 14:34:58

@Ács Feri:

Jakupcsek csak politikai analfabéta volt, Demcsák viszont zsigeri gyűlölettel viseltet a jobboldal iránt, meg azok iránt (lásd Dénes Balázs), akik egyszerűen csak elvek mentén alakítják ki az álláspontjukat, és emiatt kerülnek szembe a "baloldallal".

(Dénes TAMÁS az EchoTV-n jelenti az időjárást, ami ugyancsak megérne egy misét...)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.23. 14:35:17

Ács Feri, ne keverd!

Jakupcsek szerint szélsőBALoldali a Reakció.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.23. 14:35:47

Első lendületből 1:03 ig bírtam

átlátó 2009.04.23. 14:39:51

Útálok hidegvízben mosakodni, de meg kellett tennem, hogy érezzem, hogy igaz volt amit láttam.
Ez a szegény nő az ostobaságát okoskodó tudálékossággal akarja leplezni és eközbeni igyekezetében nem veszi észre, hogy Dénes Balázs beledöngöli a híg trágyaszarfoslébe. A gesztusai árulkodtak erről.

vörösbor(de)minőségi 2009.04.23. 14:40:11

naon jó kedvem lett,láttam reggel és csak vigyorogtam a művésznőn.asszem ez a tipus a "kékharisnya"kifejezés tökéletes megtestesitője.
amugy aki tagadja azt ménem lehet eccerűen baromagyu 12es ÍQju nak elkönyvelni és kész.amugy volt "füles"kérdés is azt lehetett látni mert ilyenkor kissé kinéz a fejéből de rutinosan nem nyul a füléhez:))
a TASZ álláspontja amugy nem buta,szinte kivánja,hogy leszarják és ne foglalkozzanak vele azaz vihar egy pohár vizben.ebből ekkora ügyet csak a művésznő birt csinálni.köszönjük neki.igy már lehetett szórakozni ezen.

subabubba 2009.04.23. 14:41:25

Uhh, ez de primitív, hogy belefolytja a szót a vendégébe. Fú de gáz, elkezd beszélni, amikor a másik valami kellemetlent mond.

Egyébként meg szerintem is nyugodtan lehetne tiltani a holokauszt tagadást. Nem dőlne össze a demokrácia, és nem tudnának setét köcsögök ezzel villantani. Szeretem a TASZ-t, de ez csak egy vélemény, még ha jogvédő szervezeté is.

Google 2009.04.23. 14:41:30

Egyébként valami igaza van szegény Zsuzsinak a kérdeződésben. Tényleg a holokausztot, bármelyiket, kellett volna annakidején büntetni.
Ami pedig a jelent illeti, jobb lenne, ha büntetnék.
Akkor ezek a felvonulások nem történnének meg, MSZP- SZDSZ mással kellene teletematizálja a közvéleményt. Az egész antifasiszta performanszot elfelejthetnénk, és Dósa - a rosszabbik Gárdából -, úgy is mint volt munkásőr, tehát ugyanaz a zenekar, csak más gordonka, hoppon maradna. És a hozzá hasonlók is. Ami nem is lenne olyan rossz.

Fira 2009.04.23. 14:43:14

Attól mi változna, ha betiltanák? Semmi.
Öregem még ki is mennék tüntetni a jobbikosokkal együtt a szólásszabadságért.

elfelejtette 2009.04.23. 14:46:33

Demcsák eleve tévés alkat, vagy csak fájdalomdíjként jutott a tévébe, miután a nemkonstuktív ellenzék, jelesül Orbán Viktor kiutálta a kormányszóvivői posztról? Csak mert rutinos közbeugatónak tűnik, bár a témához láthatóan sok köze nincs.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.23. 14:49:18

najó, ez az interjú durvább, mint gondoltam.
@TuRuL_2k2: nem értem, hogy hogyan nem került bele bevezetődbe az a Demcsák kérdés, hogy " Ön akkor nem büntetné a holokausztot?" :)

zoli29 2009.04.23. 14:50:38

@vörösbor:

Kálmán Olga is ügyet csinált belőle, habár ennyire nem volt hisztérikus.

Szerintem 2 alapvető probléma van a büntetéspártiak hozzállásával:
1. Eleve abból indulnak ki, hogy akik szalonképtelen véleményt hangoztatnak, azoknak be kell fogni a száját, tehát pl holokauszttagadás esetén sutba a véleményszabadsággal
2. Vagy tudatosan, vagy egyszerűen csak azért, mert buták, összekeverik a véleménnyilvánítást az uszítással és a gyűlöletkeltéssel. Utóbbit a törvény most is szankcionálja, csakhogy van olyan véleménnyilvánítás is, aminek a tartalma lehet ugyan fa&@ság,de uszítani nem uszít.

Scarlet Crusader 2009.04.23. 14:51:38

Nem azert riporter valaki, hogy a szemelyes erzelmeit belevigye a riportba. Nem vagyunk ra kivancsiak.
Total amator hulye picsa; nem csoda hogy a tv2 alkalmazza.
Az osszes ott dolgozo balfasz kozott fel sem tunik.

milner 2009.04.23. 14:51:55

Azért a TASZ-os csávó is meglehetősen arrogáns pöcs volt és Zsuzsika védelmében még annyit, hogy csupán elszólás volt a részéről amikor megkérdezte, hogy tagadj-e a holokausztot, amit azon nyomban javított is...

borovi 2009.04.23. 14:54:28

Nekem sem tetszik a holokauszt-tagadás semmilyen formája. Nem vagyok zsidó.

rockjano 2009.04.23. 14:56:00

Azt azért hozzátenném feleim hogy ezen a konzervatív bloggon a szerintem többségében joibboldali kommentelők most egy alapvetően liberális álláspontot védenek.

Ami nem baj persze, én is egyetértek vele.

Nehéz kérdés ez mert ha valaki a holokauszt tagadást óriásplakáton hirdetné azért azt csak le kéne venni stb... stb... a szólásszabadságnak is van egy olyan határa hogy amíg másokat nem sért... No most szerintem ez sért, legfeljebb nem egyénileg hanem csoportossan, meg special engem is ... csupán a józanész nevében.

Nehéz kérdések ezek nem biztos hogy ma magyarországon ebben a kérdésben a liberális álláspont az igazán jó, védhető vagy célravezető

D.Zs. meg olyan amilyen jó hogy nem ő lett a szóvivő (köszi jobbosok :-) ) a B Bernadett OK és csípolom.

instant legenda 2009.04.23. 14:58:04

A történet egyszerű; Demcsák apját Demcsák Lajosnak hívják, és a Kisz-ben volt vezető Gyurcsányékkal, majd a rendszerváltáskor az Állami Vagyonügynökségben volt csúcsgóré.
Az állami vagyon kommunista kézbe való átjátszásában elévülhetetlen érdemei voltak a Demcsák-családnak, a Párt szolgálata pedig mindennél előbbrevaló.

zoli29 2009.04.23. 14:59:40

@subabubba: @Google:

Ha valaki azt mondja, hogy nem 6 millióan haltak meg Auschwitzban, csak 5,5 millióan, az már holokauszttagadás lenne? Vagy 3 millióig még szabadna tagadni, de az alatt már nem? Hol lenne a vége?

Egy másik taszos az Egyenes Beszédben rámutatott, hogy ha szankcionálnák az erről szóló beszédet, akkor jönnének a bújtatott, kódolt üzenetek, amit eszerint a gondolkodásmód szerint ugyancsak üldözni kellene, de akkor már olyan szinten sérteni kellene a szólásszabadságot, ami teljesen szürreális helyzetekhez vezetne. Szerintem kivitelezhetetlen, és értelmetlen a büntetés. Fel kell lépni ellene, de nem a büntetőjog eszközeivel.

milner 2009.04.23. 15:00:28

pardon bünteti...:)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.23. 15:01:22

@Google: sok igazság van benne, de kombináld bele a magyar gyakorlatot. Amit tiltasz, az megdicsőül, rebellis fajta vagyunk. Ha a legjobb szándékkal is vezérelve szankcionálod a holotagadást, kapásból csak ellenérzést és összeesküvés elméletet eredményez. Kevesebben fognak nyíltan holokamuzni, cserébe dafke többen tagadják majd ciánista elméletekkel megfűszerezve suttyomban. Az USA a legszebb példája, hogy a teljes szólásszabadság épphogy nem a nácikat erősíti, cserébe lehetőséget ad mindenkinek, hogy saját rögeszméit levezethesse. Summa summarum mondjon és írjon mindenki azt, amit akar. Majd lesznek ellencikkek, ellenvélemények. Az internet korszakában a véleménykorlátozás úgyis már csak illúzió, mindig lesz egy zuga a világnak, ahonnan a legnagyobb ocsmányságot is terjeszthetik, ráadásul a gerilla-média dicsfényében tetszelegve.

Ergo én most stílusosan elkezdem a Demcsákausztot tagadni a Nemzeti TASZocializmus mentén, mindezt persze beépített Moszad provokatőrként.

zoli29 2009.04.23. 15:03:50

@milner:

Szerintem DB érzékelte (hiszen a képernyőn át is lejött), hogy Demcsák lekezelően beszél vele, és mivel ezt a nyilvánosság előtt tette, kénytelen volt kicsit visszaszúrni. De ő visszafogottan tette ezt, nem úgy,mint a műsorvezető.

ügyfélszolgálatos 2009.04.23. 15:04:44

@Kenguru: Ja én is valami pornó adón látnám legszívesebben.

zoli29 2009.04.23. 15:07:19

@borovi:

Ez nem tetszik/nem tetszik kérdés. Nekem sem tetszik, és a TASZ egyik tagja sem helyesli a holokauszttagadást, ezt DB is nyilvánvalóvá tette, az interjúban is.
Az a vita tárgya, hogy helyes lenne-e börtönbe csukni azokat, akik nyilvánvalóan történelmi tényeket hamisítanak meg, hazugságokat terjesztenek. A TASZ szerint a büntetőjog ebben az esetben nem jó, ráadásul nem is hatékony eszköz.
Szerintem sem.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.23. 15:16:48

@milner: szerintem sokatmondó elszólás volt az... Ezeknél (értsd: volt kommunista, ma ballib oldal) ugyanis mindenki ellenség, aki nem velük van, tehát egy kalapba rakják a neonácikat,a holokauszt-tagadókat, meg a holokauszt-tagadás büntethetősége ellen érvelőket. A zsigeri alapgondolat (akár csak tudat alatt is) pedig náluk az, hogy az "ellenség" fasiszta, tehát antiszemita, tehát holokausztot akar (lásd: Ungváry Rudolf 3 milló nyilas házmesterről szóló firkálmányát, például)., tehát nem büntetné azt.

TH 2009.04.23. 15:43:49

A TASZ-os fickó tök okos, értelmes és teljes mértékben osztom az álláspontjukat, a Demcsák Zsuzsa meg egy idióta. szörnyű.

TH 2009.04.23. 15:45:08

@borovi: Én meg az vagyok részben (ha a származást tekintjük, és nem a vallást), és még sem akarnám büntetni azt, akinek ez a véleménye a dologról. Mindenkinek joga van hozzá, hogy hülyét csináljon magából.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.04.23. 15:46:07

a private gold csatorna miért nincs fent a szavazáson?
a szavazás szerkesztője mondjon le!

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.23. 15:52:28

Demcsák bizonyított. 1. rangú szócső lett volna: 0 önálló gondolat.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.23. 15:53:07

@Parapitty: Nálam indul, szintén Firefox user. Csekk a plágineket!

TH 2009.04.23. 15:54:07

@vero: És az az arckifejezés, amiket vág, meg a látványos kínlódás, látszik, hogy nem tudja, mit kérdezzen már...főleg a végén szánalmas ez. :)

buckafej 2009.04.23. 15:54:58

DZS valóban szánalmas.
Meg sem próbálja megérteni amit a fickó mond, csak harsogja a magáét és megakadályozza, hogy a nézőknek elmondja a TASZ- os fickó az álláspontját.
Nehogy már a néző maga alakítsa ki a véleményét!
Majd DZS megmondja a tutit, hiszen ő történész és jogász is egyben.
A TV2 régóta szánalmas. Miért vezet politikai témát az, aki ennyire intoleráns, elfogult és felkészületlen?
Mert a TV2- nek ez kell.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.04.23. 15:55:20

@bs395: hehe, Demcsák egy MILF :)

(= Mérsékelt Intelligenciájú Luvnya Fontoskodik)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.04.23. 15:57:41

nekem ez nem indul el, meg seemit nem csinál, mi nemjó a ffoxban?

TH 2009.04.23. 15:57:54

@buckafej: alapvető műsorvezetői követelményeknek nem felel meg, aki a saját véleményét ennyire rá akarja erőltetni az interjúalanyra. Tiszta Nap-kelte feeling.

serwer 2009.04.23. 15:58:16

Szerkesztők hibája az egész, meghívnak 1 a százból szervezettől valakit, akit utána összeengednek egy valóban dekoratív nővel, aki próbál megfelelni a csatorna elvárásainak és ez lesz belőle.
Ide egy egy paraszt műsorvezető férfi kellett volna, aki hülyét csinálna a vizet gereblyéző, munkát kerülő " elméleti " jogvédőből.
Pl. Gyárfás Tamás

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.04.23. 16:01:08

Én (sajnos) végignéztem élőben. A végén már ordítani sem tudtam attól a fájdalomtól amit ez a 3,14csa okozott a totális agyatlanságával.
A TASZ-os srácnak meg kurva nagy riszpekt. Én a helyében már kb. 1,20-nál letéptem volna ennek a rasszista kurvának a fejét. Már ha emlékeztek az óvodás sztorijára.

De mit is várunk egy fehérnemű modell, majdnem szóvivőtől (akkor is csak a fél BBC és így az egész világ röhögött rajtunk) akinek a becsületes maffiózó férje nyakig benne volt (van) a citadella terasz full illegális építésébe.

Tényleg! Nem büntették e meg e őket azóta? Vagy okos zsuzsika elintézte az ügyet a műemlékvédőknél??? (Höhöhöhö)

grigorij (törölt) 2009.04.23. 16:01:19

Gyerekek!
Senki sem szabhatja meg, milyen családba szülessen!
Van aki a nyomorba!

Van aki egy speciális, pénzhez értő, összefogó, zárt családba!

Onnan pedig egyenes az út a tévébe!

TH 2009.04.23. 16:01:44

@serwer: ja, hogy a Dénes Balázsnak nincs igaza szerinted? Vagy hogy? Pontosan miben téved?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.04.23. 16:02:17

ie allatt meg még a képe se jelenik meg
nincs itt informatikus?

TH 2009.04.23. 16:02:35

@grigorij: de miért nem választ valami inkább neki jobban fekvő szakmát?

nénike · http://mandiner.hu 2009.04.23. 16:04:35

@grigorij:

Esetleg hoolokauszttagadó is vagy, vagy csak rutinból zsidóztál?

kill004 2009.04.23. 16:12:29

De szép lenne Zoltaik, Dósák, Mohácsik nélkül....

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.23. 16:15:01

@rockjano: én spec jogi tanulmányaim megkezdése óta szélsőliberális álláspontot képviselek szólásszabadság ügyben.

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=138240

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.04.23. 16:20:53

kár, hogy egy magát hírműsor-vezetőnek tartó személy egy ilyen egyszerű tételmondatot sem képes megérteni...

Karcolt lendület 2009.04.23. 16:23:18

@ügyfélszolgálatos:
Mindenki jobban járna, ha betömnék a száját.

Bocsánat, ez nagyon közönséges volt, el is határolódok magamtól.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:27:43

tudjátok, az a baj, hogy a Demcsák-féléknél , ha talákoznának ezzel a poszttal, nem rendülnének meg, hanem a blog fel lenne (már fel is van :) címkézve holokauszttagadónak...

rendíthetetlen a hit "odaát", felebarátaim. Mármint, benne van a "küldetéstudatuk szmsz"-ében, hogy bizonyos esetekben nem kell gondolkoni, csak menni előre, a cél szentesíti az eszközt.

zoli29 2009.04.23. 16:28:36

Ja, mellesleg sajnálom, hogy a Fidesz arra az álláspontra helyezkedett a kérdésben, hogy legyen büntetve mind a holokauszttagadás, mind a kommunista rendszer bűneinek tagadása, és ehhez módosítsunk alkotmányt.
Nagyon nem értek egyet.

serwer 2009.04.23. 16:29:17

@TH:
Ezt hol olvastad?
Nem írtam ilyet, de ha már rákérdeztél, akkor nincs.
Számomra megfoghatatlan, hogy milyen a beszéd által okozott károkat emleget.
Egy faszság volt pont ezeknek a maskarás majmoknak a jogait védeni. Szerintem csak a médiában szerettek volna szerepelni, így 1% adó felajánlása előtt :), vagy mégse volt faszság, mert az 1 százalék már kézzelfogható, számolható.
Az idióta maskarások nyaka körül már egyébként is szorul a hurok.
Szerintem hónapjaik vannak hátra.

andreasue (törölt) 2009.04.23. 16:30:53

Én azt is büntetném, aki nem hisz a Télapóban, mert az hülye.

Dike 2009.04.23. 16:31:04

@bs395: a private gold csatorna miért nincs fent a szavazáson?

Én a Keleti Főcsatornát hiányolom...

zoli29 2009.04.23. 16:31:10

@murci/szamárfül:

"ha talákoznának ezzel a poszttal, nem rendülnének meg, hanem a blog fel lenne (már fel is van :) címkézve holokauszttagadónak"

Persze, hiszen DB felé is azzal a kérdéssel nyitott, hogy "önök tagadják a holokausztot?"

Mint amikor Friderikusz első kérdése az volt OV-hoz, hogy "ön antiszemita?".

BK 2009.04.23. 16:32:25

ilyen amikor a mainstream ballib találkozik egy nem gyökkettő-gondolkodású liberálissal. egyre több ilyet látni, csak hát ez most a tévébe' ment. :-)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.23. 16:32:39

Ha jogszabályban deklaráltan tiltani fogják, mint tiltott gyümölcs érdekes és kívánatos lesz. Látens antiszemitizmust szül. Qui prodest?

Na, fogják tiltani?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.23. 16:34:18

nálam a tv2 tegnap érte el az ésszel már nen magyarázható szférákat: a DrHáz előtt (szerénytelenség nélkül: az ezredvég legintelligensebb műsora ezen a bolygón), szóval közvetlenül előtte az átszabott arcú és testű ribik és félnótás celebek főzőcsatája ment (vagy mi) - ami kb mérföldekkel volt a mónika só alatt.. hogy eleht két iylen rétegműsort összecsúsztatni?

zoli29 2009.04.23. 16:34:59

@murci/szamárfül:

"ha talákoznának ezzel a poszttal, nem rendülnének meg, hanem a blog fel lenne (már fel is van :) címkézve holokauszttagadónak."

Persze. DB is megkapta első kérdésként, hogy "önök tagadják a holokausztot?".

Mint amikor Friderikusz azzal a kérdéssel nyitotta az OV-interjút, hogy "ön antiszemita?".

2009.04.23. 16:36:29

Röhej látni, hogy az a ballib akarja büntetőjogi eszközökkel megtorolni a holokausztot tagadó véleményeket, amely önmagát a szólás- és általában mindenféle szabadság letéteményesének vallja magát.

Lenne itt némi ellentmondás, de ha jobban belegondolok nincs...

Orwell tudott valamit.

mizie 2009.04.23. 16:36:52

Részemről Demcsákot a Private Goldon látnám szívesen. Ott aztán jöhetne az indulatos női mimika :D

kill004 2009.04.23. 16:40:38

@murci/szamárfül: Ezért kell a House-t letőtikézni! Se reklám, se idióta celebműsorok.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.23. 16:43:27

Ha jogszabályban deklaráltan tiltani fogják, mint tiltott gyümölcs érdekes és kívánatos lesz. Látens antiszemitizmust szül. Qui prodest?

Na, fogják tiltani?

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2009.04.23. 16:45:17

Borzasztóan idegesítő ez a lópofájú karrierribanc. Ez az én véleményem.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.23. 16:46:19

Ezek után kérdés, hogy DZS a dugnám vagy a rúgnám kategóriában szerepelne a blogon?

Werwolf 2009.04.23. 16:47:46

ennek a buta kiscsajnak vagy a mamaja, vagy a hülye haverjai, vagy a bünözö ferje sokat mondhatja, hogy okos, mert annyira buta, hogy latszolag elhitte.

gyerekes mimika, ragcsalo-arc, idetlen hangsulyozas, erdektelen tema, AVH-s kihallgatotiszt-stilus a riportalannyal szemben.

ez a szinvonal azert a TV2-nek is ciki, bar megerdemlik egymast.

subabubba 2009.04.23. 16:51:00

Az meg végképp szánalmas, hogy kettébontották a nem választ "nem"-re és "demokráciára" :P Hogy ne 58%- 40% hanem 58% - 20% - 20% legyen az eredmény. Szar olcsó manipuláció.

raly 2009.04.23. 16:53:27

szórakoztató 8 perc, az biztos! :)
a srác meg elég jól érvel, amit a sajtó felelősségéről mondott, nagyon igaz (minek sztárolják azt, akit negligálni kellene), kár, hogy Zsu nem fogta föl :) borzasztóan arrogáns stílusa van, meg túlságosan nagydarab is, de azért meg hát ;)

Werwolf 2009.04.23. 17:03:01

kedves demcsak zuszsa,

nyilvan olvasod a velemenyeket.

A hsz-ek zöme megemliti, hogy ostoba vagy. Hogy segg van a fejed helyen. Arroganciaval nehez potolni az eszt es tehetseget; neked nem sikerült. Röviden, idegesitöen hülye vagy. (mar a nevetsegesen egy lepessel tul)

El lehet menni...

Werwolf 2009.04.23. 17:03:34

elirtam a neved, de tökmindegy. le van szarva.

Werwolf 2009.04.23. 17:16:11

@serwer:
persze. a tema nem erdekel. demcsak vallalhatatlan.

Advanced Flight 2009.04.23. 17:17:23

Azért Zsuzsika védelmében annyit hadd mondjak már, hogy elfogultsága jelen esetben érthető, tekintve, hogy zsidó származású. Nyilván jobb lett volna, ha nem ő készíti a riportot, de miután Kárász Robika (vagy hogy a tökömbe hívják) is zsidó, nem sok lehetőség maradt. Azurák meg rutinosabb annál, hogy ilyen szitukba belemenjen.

Egyébként Dénes Balázs és a TASZ pont azt csinálja, amire "szerződött": kiáll a szabadságjogokért, akkor is, ha ez adott esetben nem kellemes. És nagy-nagy respect a srácnak az önuralmáért.

Google 2009.04.23. 17:18:53

Másképp kérdezem: a várbeli "sajnálatos eseményeket" nem lett volna jobb elkerülni?
Szükségünk van ilyen olajat a tűzre akciókra?
Nincs elég bajunk amúgy is?
Ez csak előadás, figyelemelterelő hadművelet.
Szükségünk van a Vér és Becsület performanszaira?
Miért rúgnánk mindig saját magunkat valagon?

luucy 2009.04.23. 17:20:14

Hajrá TASZ!

Ez a Demcsák mekkora lúzer :D Tényleg elég égő volt, amit előadott...

Mellesleg a csávóval teljesen egyetértek. Attól, hogy betiltanak valamit, ami csak gondolati síkon mozog, attól az a gondolat még nem fog megszűnni.

Kicsit olyan, mint hogy nem lehet cigánybűnözésről beszélni, de aki úgy gondolja,hogy van cigánybűnözés, azt nem fogja zavarni, hogy tilos erről beszélni, úgyis így fogja gondolni.

Akik a holokausztot tagadják, azok hülyék. A holokauszt megtörtént, a számokon ugyan lehet vitatkozni, de nem érdemes.
Viszont amíg ez csak gondolatban működik, és nincs celekvésben megjelenő következménye, addig hülyeség az egész.

Az holokauszt-tagadós magyar gárda nem egyenlő egyébként a Magyar Gárdával, mert az a Diósi féle cucc volt csak.

Mint ahogy a gyilkos csávó is 2008 szeptembere óta nem tagja a Magyar Gárdának. Vagy kizárták, vagy maga lépett ki, erről nem szól a fáma.

De ez a két eset is bizonyítja, hogy a Jobbik is, ha valóban demokratikusan akar politizálni akkor le kellene választania magáról ezeket a degenerált embereket. Le is fogják, miután bejutottak a parlamentbe, addig még játszák a kemény fiút a szavazat maximalizálás érdekében.
Összességében minden pártot alapul véve, szerintem a Jobbik szavazói fognak a legnagyobbat csalódni az imádott pártjukban. :-))))))))

TH 2009.04.23. 17:25:35

@Advanced Flight: de vazzeg, ez egy vicc, nehogy már a származás elvegye valakinek a józan eszét! Családunk igen sok tagja nem jött vissza a koncentrációs táborokból, de ettől még soha nem jutna eszembe börtönbe záratni azt, aki azt mondja, hogy márpedig ilyen nem volt.

polom13 2009.04.23. 17:28:33

Nekem simán megér 240(+ÁFA)HUF-t a demokrácia :)
Demcsák pedig természetesen hülye,de most az volt a dolga,hogy ne értse amit a TASZ-os ürge mond.
Ha a párt érdeke az elvtársak/elvtársnők nem értenek meg semmit.

zoli29 2009.04.23. 17:31:41

@Google:

Ha a különböző televíziók nem adnának élő közvetítéseket ezekről a rendezvényekről, ha nem készítenének fél órás blokkokat a különböző magazinműsorokban (lásd Napló), ezzel felülreprezentálva azt a törpekisebbséget, amely ezeket az eszméket hirdeti és követi, ha a reggeli műsorok nem kizárólag ezekről a témáról szólnának, akkor nem is tudnánk róla, hogy néhány idióta hülyeségeket beszél egymás között, kivéve azokat, akik jelen vannak.

De mivel a média nem érzi át a saját felelősségét (vagy ne adj' Isten, szándékosan túlhangsúlyozza a témát), olyan, mintha Magyarország valami elképesztően rasszista ország lenne, és ezt már a külfölddel is sikerült elhitetniük azoknak, akiknek ez volt a céljuk.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.23. 17:38:05

Többször felmerül a holokauszt-tagadással kapcsolatban, hogy az, aki tagadja, történelmet hamisít. Ez egy akkora ökörség, hogy még. Történelmet a komcsik hamisítottak majd 50 évig. A történelem hamisításhoz államapparátus kell.

Demcsák sosem volt a legfényesebb izzó a csillárban. A Mokka viszont pont neki való. Persze, Kárász Robikáról se feledkezzünk meg, aki a kalocsai gyilkosságot egyértelműen a Magyar Gárda nyakába varrta. A műsorban pszichiátert is behívtak, hogy megerősítse ebbéli véleményüket. Egyébként semmi rendkívüli nem történt, hiszen egy ZSé kategóriás tévéről beszélünk.

Werwolf 2009.04.23. 17:38:51

@Zoli28:
regi recept ez mar.
Az mszmp es az szdsz mediamunkasai telekürtölik a vilagot a folyamatos antiszemitizmussal kapcsolatos ajvekolassal.
Ugy tesznek, mintha a fidesznek peldaul ehhez lenne köze.
Ebben a temaban aztan mindig az övek a kezdörugas, es ujra, meg ujra hangosan jajveszekelnek, mert abban biznak, hogy ezzel tovabbra is tudjak majd tematizalni a közvelemenyt, kb mint eddig oly sokaig.

Törtent azert egy es mas, egyre kevesebb embert erdekel a tuleröltetett tema, meg a lolab is kilog; nehany tüntetö, vagy nehany mondat miatt folyton ezen lovagolnak, közben meg elfelejtettek azt csinalni, amiert tartjuk öket. Igen, az elkurasra gondolok. Engem nem nagyn zavar, ha ezen lovagolnak, hadd erölködjenek, ugyis elment mar a meccs. Kb egy ev mulva ezek elkotrodnak es lehet olyasmivel foglalkozni, aminek ertelme van, pl az orszag ujjaepitesevel es mszmptlenitesevel.

TH 2009.04.23. 17:46:24

@Werwolf: mennyivel jobb lesz a fideszesítés és közben mszmptlenítés...bocs, nem akarok politikai vitát kezdeni, de mindig meglep az, hogy egyesek szerint a fidesz kormány alatt majd mennyivel jobb lesz...bár ennél a töketlen bagázsnál lehet, hogy azért jobbak lesznek, de az nem lenne nagy teljesítmény. :)))

last minute 2009.04.23. 17:50:42

Ez ütött.

Nem nézek tvkettőt-rtl-t, az adás részletet itt néztem meg.
Mindig is tudtam hogy ez a Demcsák jány egy idióta tapló,
de ez most mindent vitt.
Ennél butább, brutálisan idióta műsorvezetőt ritkán látni.
gratula TV2!!!!
Kis hazánk egyik szédító mélységében tocsogó bulvár tívínk, csak tükröt tartott maga elé. /igaz elfelejt bele nézni/
Csak így tovább, lesz ez még mélyebben is!

Google 2009.04.23. 17:54:13

@Doomhammer:

Az a baj, hogy a médiának, legalábbis annak a részének, kellenek, meg nem is ezek a dolgok.
Kellenek, mert összemoshatják a Jobbikot a Fidesszel, másrészt meg nem kellenek, mert mégiscsak zsenáns, hogy alattuk történik mindez a mizéria.
És ha ők elmennek, ezek itt maradnak utánuk. Igaz, Szabó Albert is elment, Bácsfi is eltűnt, de ezek többen vannak.
Szólásszabadság, hát ez nagyon nem az.
És a mai, jelenkori politikának ez most nem egy fontos kérdése, embereket öltek meg, ezt most kétségbevonni?
Provokáció ez, kérem szépen. Semmi szólásszabadság.
Azt mondjátok, hogy aztán jönne a burkolt antiszemitizmus. Ha, ha, ha, hát legalább csomagolják be. Kínlódjanak vele, mint a szocik a pakkjaikkal!
Amikor mások szólni akarnak, azt bejelentik. Talán azt is megkérdezik tőlük: mi a téma, kezicsókolom?
Ezek erre bemondták, hogy a holokauszt számok körül hiba van, arról beszélnénk. És engedélyezték nekik. Még a szlovák terroristákkal sem fenyegetőztek.
Szép kivételt tettek, nem tudom, melyik párt álhatott volna ki így, bármivel.

TH 2009.04.23. 17:58:10

@last minute: nana, azért a Napkeltében sokan vannak/voltak, akik felvehetik vele a versenyt...:)
Pl. HírTv-t nem néztem sokszor, de azért ott is vannak érdekes arcok, nem? A hülyeség szerintem elég univerzális, és a legkevésbé sem párt vagy politikai nézetfüggő dolog. :)

elfelejtette 2009.04.23. 18:00:12

@TH:

"de mindig meglep az, hogy egyesek szerint a fidesz kormány alatt majd mennyivel jobb lesz"

"bár ennél a töketlen bagázsnál lehet, hogy azért jobbak lesznek, de az nem lenne nagy teljesítmény. :)))"

Ha a konklúzió az, hogy "ennél a töketlen bagázsnál bármi jobb", akkor a "fideszesítés" azt jelenti, hogy jobb lesz, nem? Ebben még nincs politikai, ez csupán formál-logika szabályai szerint teljesülő dolog.

Naumov 2009.04.23. 18:04:34

Demcsák csak azért nem lett Fletóék kormányszóvivője mert akkora marhaságokat írt a blogjában hogy lehetetlen helyzetbe hozta magát
Dénes meg kilépett a Gerendaiék által gründolt pszeudocivil Szeretem Magyarországot klubból, amikor azok a 2006 őszi brutalitások után elkezdték visszhangozni a kormány békéstöbbséges retorikáját.
Kb.ennyi a különbség

TH 2009.04.23. 18:05:09

@elfelejtette: attól nem lesz jó, hogy az mszp emberei helyett fideszes embereket ültetnek mindenhova. nem lesz kevesebb a korrupció, az ellopott pénz, az arcátlan lenyúlások stb...amitől jobb lehet az az, hogy talán egy kicsit összeszedettebb gazdaságpolitikát sikerül majd követniük, bár erről a fidesz ritkán beszél, de ha nem kezdenek esztelen osztogatásba, és sikerül lefaragni a kiadásokat, akkor kicsit helyrebillenthetik a gazdaságot.
szóval a formális logika szabályai szerint ennél már tényleg szinte csak jobb lehet, de kérdés, hogy mennyivel. mindenesetre meglátjuk, én tényleg kíváncsian várom a fejleményeket! :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.04.23. 18:15:45

@TH:
Már miért ne lenne jó, ha lecserélnénk az övéiket a mieinkre? Az övéik hozzájuk hűségesek, és folyton keresztbe tennének, ahogy korábban, a Fidesz-kormány idején is tették.

TH 2009.04.23. 18:19:04

@Mr Falafel: övéink? mieink? te jó ég...no komment.

2009.04.23. 18:22:31

demcsákot +baszná óverdóz, na ez kéne a népnek

elfelejtette 2009.04.23. 18:22:56

@TH: Formállogika, kedves TH, formállogika, no politika, no Fidesz, vagy MSZP jelen pillanatban.

Megfogalmaztál két állítást:

1. Ne várjuk azt, hogy a Fidesz alatt majd jobb lesz.

2. Ezektől bárki jobb.

Feltételezem, a Fidesz még belefér a "bárki" kategóriába, akkor viszont a két állítás ellentmond egymásnak.

jozicsenko 2009.04.23. 18:25:05

@Mr Falafel: nem szabad lecserélni az mszp-st a fideszesre, mert az mszp erejét és buktáját a túl sok cimbora okozza:

el kell őket zavarni dolgozni

igen, sok-sok ezer cimbora megy a levesbe, munkát kell keresni

de a helyükre betenni a másod-harmad vonalbeli janicsárokat szimpla öngyilkosság: mi a garancia, hogy egy hónap mulva nem telik meg a ballib média a fideszes szerződésekkel?

lehet hogy a hiányzó tétel a mosaniak 1%át nem érnék el, de erre vár a média, hogy a fideszt lerántsa az mszp szintjére

jorda 2009.04.23. 18:26:19

Nem az első lesülése volt ennek a nőnek ! Alkalmatlan komolyabb szellemi felkészülést igénylő beszélgetések,interjúk bonyolítására.

Kurvákkal,buzikkal,mocsokbulvár témákkal egyébként elboldogúl.

A látott beszélgetésben hovatartozását nem tudta leplezni,de ezt rendkívül primitíven tette.

Gondoljunk bele ez a nő Közgázt végzett !

Vajon milyen csodás kormányszóvevő lett volna belőle?

TH 2009.04.23. 18:27:15

@elfelejtette: magamat idézem: "szóval a formális logika szabályai szerint ennél már tényleg szinte csak jobb lehet, de kérdés, hogy mennyivel. mindenesetre meglátjuk, én tényleg kíváncsian várom a fejleményeket! :)"
átfogalmazom: igen, szerintem a Fidesz ennél jobb lesz, de nem várok tőlük sem sok jót. ennyi. nem tudok olyan magyar politikai pártot jelenleg, aminek bármekkora bizalmat is tudnék szavazni. ennyi.

Littlejohn 2009.04.23. 18:28:23

Demcsák művésznőt én a HUSTLER TV-n szeretném látni, ruha nélkül, akció közben :-)

TH 2009.04.23. 18:30:23

@jozicsenko: szerintem korrupció szintjén simán felveszi a versenyt egymással a két párt...:)

TH 2009.04.23. 18:35:08

@TH: sajnos mennem kell, de majd holnap még megnézem újra a videót, hogy tanuljak kérdezési és érvelési fortélyokat Demcsáktól...;)))

elfelejtette 2009.04.23. 18:36:07

@TH: Nem feltétlenül, a Fidesz messze nem rendelkezik akkora networkkel, mint az utódpárt, másrészt a korrupció ilyen elszaporodása az én szememben nem, vagy nem elsősorban egyfajta elvont "párterkölcsi" dolog. Ha a korrupciós ügyek elburjánoznak, az jelentheti azt is, hogy a központi irányítás gyengül. Többek közt a mostanában sorozatosan előbukkanó korrupciós illetve korrupciógyanús ügyletek is erősítik a feltételezésemet, hogy az MSZP erős irányítási és szervezési válsággal is küzd. persze nem csak ez jelzi, jelzi a sok külső miniszter illetve miniszterelnök-jelölt, a távlatosabb ideológia, illetve jövőképnyújtás hiánya, meg egy csomó apróság.

TH 2009.04.23. 18:40:04

@elfelejtette: ebben azt hiszem egyetértünk teljesen, azt nem tudom, hogy a fidesznek mekkora "network"-je van, de a többi kérdésben egyértelműen igazad van.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.23. 18:42:19

Demcsák Zsuzska egy köbgyök.

panPeter 2009.04.23. 19:05:58

"Az igazság létezik. Csak a hazugságot találják ki. "

lujo22 2009.04.23. 19:51:07

ha ov kerül hatalomra, és az igéretei ellenére mást tesz, akkor elkezdik majd hazug cigányozni, már nem lesz oly fontos a szólásszabadság :D

Pszt! 2009.04.23. 20:01:27

Gratulálok a Reakció blognak. Ismét sikerült olyan témát feldobni, amire ugrik a hülyemagyar.
Nem nagy kunszt rittyenteni egy poszt-ot, amire rögtön zsidózni és primitíven mocskolódni fog a nép nagy része.
Így szerez a jobboldal szimpatizánsokat? Csak a gyűlölködést segítik elő. Abból meg van elég manapság.

wendriner úr 2009.04.23. 20:06:52

természetesen BTK-ba kell emelni a tagadást. rögtön utána a kreacionistákat is börtönbe rakjuk remélem, a mocskos kis történelemhamisítókat. ha eltelik pár év, akkor majd jöhet a relativitáselmélet tagadók meghurcolása. őszintén elvárom, hogy az összes graffitist, aki felfestett Jézus él, ill Elvis él feliratokat szintén börtönbe csukjuk.

utlimate akcióként pedig mindenkit, aki valaha kiejtette a Lenin élt, Lenin él, Lenin élni fog mondatot a száján.

VIKUNYA 2009.04.23. 20:16:17

@rockjano: nemzeti liberalizmzus - volt ilyen. . .

Avenarius 2009.04.23. 20:19:08

private goldba a zsuzsával - asszem ez egyértelmű, pedig lány vagyok. sehová ne mehessen többé, ahol szóra nyithatja száját.

Steve the Great 2009.04.23. 20:21:36

Eszméletlen, Demcsák mindent alulmúl... :O

VIKUNYA 2009.04.23. 20:23:34

ez a nő akkor is nagyon buta, hiába érőlködik

kamasuka 2009.04.23. 20:30:08

@wladyslawsky:
Az az igazság, hogy tk. Havas Szófia is megtestesít valamit, amit pl. aki megjárta Recsket vagy ült pár évet az MSZMP időszak alatt simán hasonlóképpen fogna fel, mint az a külföldre emmigrált hazánk fia, aki a teszem azt Buchenwaldból jött vissza.

kamasuka 2009.04.23. 20:32:13

@lujo22:
Bárcsak már ott tartanánk, hogy ezen elmélkedünk, nem pedig azon, hogy országunk szétlopói kormányzás helyett éppen milyen témákat dobnak fel ...

sick_society 2009.04.23. 20:38:18

@Zoli28: Zseniális a kérdés!!!!! Alkudozzunk!!! :-)))))))))) 6 millió, sztem túlzás! Holokauszt nap Magyarországon sztem túlzás! Bűntudatot erőltetni egy olyan ország állampolgáraira ahol először állították le a deportálásokat szintén túlzás! Voltam Oswiecimben, Birkenauban, Majdenekben az ott kihelyezett táblákon olyan történelmietlen állítások állnak, hogy töriszakosként leesett az állam!!! (pl Gömböst sikerült belekeverniük, mint deportálót a magyar barakkban levő feliraton) 3 éve voltam ott, nem tudom kijavították-e már... Az meg sajnos tény, hogy a jelenlegi történelem oktatás mellett esély sincs a tudatlanság felszámolására! Egyébként én roppantmód sajnálom a holokauszt áldozatait, de azért ne legyen már kötelező...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.23. 20:39:03

belekerült már ez a nőce az árokásó top 100-ba?

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.23. 20:40:37

@Slanger: köbgyök a faszt...
szánalom-himalája!!!
ismeri ezt a kifejezést?
:DDD

medve2 2009.04.23. 20:50:38

Mit akartok. Ha valaki ezt a műsort végignézi és épeszű, két dolgot állapíthat meg:

1. Demcsák egy hülye picsa.
2. Még én is némileg vitatom a Tasz véleményét, de egyet el kell ismernem: hiteles jogvédő társaságról van. Azt hiszem, hogy ezt nevezhetjük civil szervezetnek. Alig van ilyenből pár.

cutcopy 2009.04.23. 20:50:43

A demokráciára elég kevesen szavaztak..(
Egyébként megfigyelhető ahogy az eldöntendő kérdéshez rendszeresen hozzábiggyesztenek valami harmadik lehetőséget ami gyengíti a nem szavazatokat.
Nemrég az "Alkalmas e Bajnai a válságkezelésre?" kérdéshez a igen és a nem mellé harmadik lehetőségnek ez volt parasztosan odacsapva: Orbán!
/azt hiszem ez utóbbi nyert is/

Ács Ferenc 2009.04.23. 20:55:42

@Pszt!: "Így szerez a jobboldal szimpatizánsokat?"

Szerinted egy blognak az a dolga, hogy szimpatizánsokat szerezzen a "jobboldalnak", vagy bárki másnak?
És egy blog szerinted monolit tömb, mindenki ugyanazt gondolja?
Én például teljesen elfogadhatónak tartom azt az érvet, hogy mivel ebben az országban a kommunista és a náci/nyilas eszmék hívei milliók életét nyomorították meg és többszázezer embert gyilkoltak meg, ne lehessen a vörös csillagot, a horog/és nyilaskeresztet nyilvánosan használni, a Gulág-, és Holokauszt-relativizmus pedig szigorúbb megítélés alá essen. Hogy miként, azon lehet és kell is vitatkozni, de csak érvekkel, nem fröcsögve, ahogy ez divatos manapság.

medve2 2009.04.23. 21:02:24

Én nekem még egy kérdés jutott eszembe a videót végignézve: Demcsák Zsuzsika szerint annak milyen hatása van, ha valaki bejelenti, nem akarja, hogy gyereke olyan óvodába járjon, ahol szegény és cigánygyerek?

Oblomov 2009.04.23. 21:06:52

@rockjano: "Azt azért hozzátenném feleim hogy ezen a konzervatív bloggon a szerintem többségében joibboldali kommentelők most egy alapvetően liberális álláspontot védenek."

Demcsák-díjra érett spekuláció, gratula.

pizsama 2009.04.23. 21:41:20

Ez a nő egyszerűen buta, ráadásul még sokat is képzel magáról. Ha bokszoló lenne, úgy kéne felkonferálni, hogy Demcsák "PROLI-OVI" Zsuzsa!

coley 2009.04.23. 21:59:26

Kedvencem, amikor Demcsák úgy néz ki a közepe fele, hogy tényleg erőlködik, hogy felfogja mit is mond a srác, de hát nem sikerül... :) szánalom! pedig nem olyan összetett mondatok ezek.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.23. 22:12:45

Bocs, de hiányos a szavazás Demcsák Zsuzsa tévés karrierjének következő állomásáról. Én a Private Gold-ra tenném ... és nem a testi, hanem a szellemi adottságai miatt.
Amúgy a TV2 helyében elgondolkodnék, megengedhető-e, hogy egy riporterem ilyen szinten pártos és lekezelő legyen.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.23. 22:13:52

@bs395: Basszus, most látom, hogy egyet gondoltunk.

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2009.04.23. 22:52:29

lehet vagy 100 pont különbség az IQ-juk közt

plastik02 2009.04.23. 23:21:44

a hustler miért nem volt a választható opciók között?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 00:23:13

Majd ha Karthágó sóvla való behintésének tagadását is büntetik.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.04.24. 01:08:27

Ne írjatok már be több hustlert, private goldot, gyökerek, ezt a poént már ötvenszer elsütötték. Ja hogy ti ezt se olvassátok, mer' csak írtok. Hát bazmeg.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.04.24. 01:12:40

Ekkora egy sötét picsát :-) Vezessen inkább Mónikasót.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.04.24. 01:15:37

@Zigomer Trubahin: Jahh, mi csak írunk, írunk, és nem látjuk, mi a mélyenszánt és a magasröpt közt a különbség. Sőt még emlékezni is merészelünk: drmorcz.blog.hu/2009/04/24/demcsak_zsuzsa_reloaded

Spiritmonger 2009.04.24. 02:02:25

Demcsák jól néz ki, de sötét rettentően

persze az ő álláspontja is érthető, szerintem már ő is elhiszi azt a mesét, hogyha a Jobbik bejut a parlamentba, akkor a dunába lőnek pár etnikumot...:-)

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:56:40

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:57:26

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 02:57:58

Valahogy baromira nem zavar, ha egy szadeszos és egy mszp-s veszekszik egy olyan tv reggeli műsorában, amit normális ember elvből továbbkapcsol.
Elég undorító társaság ez a TASZ. Milyen kussban voltak 2006. októberében. Nem árt az a szdsz-eseknek, ha a magyar gárda vonulgat. Lehet hivatalosan félni.

Demcsák pedig...lehet, hogy jól néz ki (Szerintem olyan, mint egy lófej), de meg kéne tanulnia a különbséget holokauszt és holokauszt-tagadás között. Nem árt tudni. És hát az a Koszi-klán is. Meg a "bölcsi-ügy". Jajj, milyen zűrös egy nő...

*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.04.24. 03:29:17

a saját homevideomban látnám a nőt, de kábelre is feltehetitek!

Kopiás Attila Steve 2009.04.24. 05:05:50

@aesculus: Ha csak ezt a kommentedet olvastam volna, simán lereagálom egy "Hadd találjam ki, Jobbik szavazó?"-val. Náluk szokásos valami olyasmivel vádolni, ami egyrészt nem igaz, másrészt meg fél perc keresést igényelne. Azért voltam annyira igényes, hogy rákattintsak a nevedre és konstatáljam, hogy a primitívség meglehetőst távol áll tőled, szóval gondolom csak véletlen botlás.
tasz.hu, keresőmezőbe 2006 rendőri fellépés és voila:
tasz.hu/search/node/2006%20rend%C5%91ri%20fell%C3%A9p%C3%A9s
Konkrétan feljelentették a rendőrséget, nyilatkozatokat adtak ki, meg amit csak lehet.
Az egyik leghitelesebb és következetesebb társaság, amit csak ismerek, ha bárkinek sérül a joga, simán melléállnak, akkor is, ha következőleg az ő tevékenységei sértik másét és ellene kell kiállni.

Lámpaoltó 2009.04.24. 07:51:44

Hm, holokausztigenlés szabad?

f3csk3 2009.04.24. 08:12:42

Mipöcsért nem indul el ez a videó? Hiába kattogok reá. Rosszul indul a napom...

medve2 2009.04.24. 10:03:35

@aesculus: Hát, éppenséggel a TASZ nagyon kemény volt 2006-ban a rendőrséggel.

TH 2009.04.24. 10:28:12

@KA_Steve: Jaja, társadalmi kérdésekben valóban nagyon következetesek (ráadásul iigen kiválóan képviselik például az én véleményemet is az esetek 99%-ában), ha egy politikai párt legalább ennyi következetességre képes lenne, már az is nagy szó lenne nálunk...

TH 2009.04.24. 10:32:30

@Mr Falafel: Csak ez az övéink/mieink stílus ez olyan gyurcsány-blog komment szintűnek tűnik, amikor úgy képzeli valaki, hogy vannak a jófiúk, meg a gonosz rosszfiúk, és én így aszondom, hogy akkor a jófiúk mindig okosak és szépek, a rosszfiúk meg nagyon nagyon gonoszak, bármit is tegyenek. csak arra céloztam, hogy mintha kissé leegyszerűsítve látnád a dolgokat, de lehet, hogy tévedek. Nem kell rögtön személyeskedni, mert akkor visszaírhatnám neked erre, hogy "mit makogsz, kis csimpánz?", de ez nem lendítené elő az értelmes eszmecserét...:)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 10:47:55

Egy kicsit görbe tükör nekem Demcsák. Néha én is szoktam zsigerből vitatkozni, és azt mondani, hogy nem és nem. De ilyenkor belül nevetek magamon és tudom, hogy ez vicces. Másrészt ezt csak baráti beszélgetésen teszem, nem interjú közben.
Demcsáknak egyérteműen villanypásztor keletkezett az agyában és látszott, hogy úgy indított: nem tűröm el, hogy más legyen a véleményed hülyegyerek! Ebből a pozicióból pedig nem lehet vitatkozni, csak egyre vörösebb fejjel üvöltözni. 1:16-kor, amikor Demcsák megkérdezi, hogy: miért más? - szikrázik a szeme és közben fújtat.
A szerkesztőket nem értem, hogy ilyenkor miért nem segítenek a riporternek egy jó kérdéssel, amikor nyílvánvalóan elborult az agya.
Egyébként Dénes Balázs se volt szerintem a helyzet magaslatán, próbált ugyan normálisan reagálni, de látszott rajta, hogy totál debilnek nézi Demcsákot. Szerintem egyszerűbb lett volna, ha megdícséri a frizuráját, vagy valami, aztán megpróbálja folytatni a beszélgetést.
Nemrég egy nádazó mondta nekem: nővel beszélgetni, olyan, mint lóval imádkozni. Kissé himsoviniszta duma, de erre a riportra teljesen ráillet.

medve2 2009.04.24. 10:51:33

@lelkylola: A gond csak az, hogy ilyenkor a riportalany vagy elfogadja a hülyegyerek szerepet, vagy rávezeti a a nézekőket, hogy a riporter agresszívan picsa. És hát nem volt nehéz dolga Demcsákkal szemben. Ez az egész a TV2-re nézve gáz.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.04.24. 11:01:32

@medve2: ez így van, de Dénes Balázs felvehette volna úgy is a kesztűt, hogy ő ne legyen ideges, hanem nyugodt. Persze ez állati nehéz, ha valakit támadnak automatikusan védekezik, vagy visszatámad. De szerintem ha egy kicsit odadicsér, akkor kivette volna a széket Demcsák alól. Arról nem beszélve, hogy egyszer már Dénes Balázs is olyan ideges lett, hogy összecserélte a szavakat.
De nagyon jó volt Dénes Balázs, csak az foglalkoztat, hogy az ilyen kommunikációs helyzeteket, hogyan lehet még jobban megoldani?

szubjektiv 2009.04.24. 11:18:52

@Zoli28: Ez nem TASZ álláspont, hanem minden normális ember álláspontja. vagy másképp: ehhez nem kell álláspont, van ami egyszerűen ordító baromság, példának okáért ha a szomszédod a fején egy vödörrel megy bevásárolni, mert hallotta, hogy káros az UVB sugárzás, na az ilyesmi. Elég gáz hogy mindig a TASZ ami megmondja a frankót, de sajnos így van.

Nekem volt szerencsém egyenes adásban látni az ominózus beszélgetést (vagy mit), és a gyomrom fordult ki. Nem a lófejű agyhiányostól, mert ismerem a fajtáját, van ilyen akinek sosem szólt senki, hogy te figyelj, ne próbálj okoskodni, koncentrálj a kozmetikumokra. Tipikus vérliberális liba, egy fűszálnak több agyi kapacitása van.

De ezt a nőt nem véletenül tették oda, ahogy a másik gyomorforgatót sem, valami róbertet.
Olvassunk sok Hamvas Bélát és ezt a jelenést is érteni fogjuk:)
És most elolvasom a hozzászólásokat.

TH 2009.04.24. 11:25:50

@szubjektiv: ez szörnyű, hogy a "liberális" szitokszó lett nálunk az ilyen Demcsák-félék miatt. Egy liberális ember mikor akarna valakit börtönbe zárni a véleménye miatt?:)

medve2 2009.04.24. 11:28:44

@szubjektiv: Azért lehetnek normális érvek a TASZ álláspontjával szemben is. Persze ezek nem a "tagadog a holokausztot" féle Demcsák primizizmus.

medve2 2009.04.24. 11:30:00

@lelkylola: Hát, szerintem ebből jól jött ki. Bár lehet, hogy elfogult vagyok, mert a demcsák típusú médiaszemélyiségtől eleve hülyét kapok.

medve2 2009.04.24. 11:31:29

@TH: Jó kérdés. Én liberális, sőt még talán baloldali is lennék, de nem 2009-ben Magyarországon.

TH 2009.04.24. 11:35:19

@medve2: hát lehetsz az, ha nem pártokhoz kötöd a dolgot. Ha az SZDSZ-t liberális, az MSZP-t meg baloldali pártnak akarod tekinteni, akkor sajna bukta a dolog, ez nálunk elég érdekesen alakult sajnos...

medve2 2009.04.24. 11:40:31

Gondolkodásmódomban vannak elemek, melyek liberálisak, nem vagyok szociálisan érzéketlen és konzervatív értékek alapján élek. De itt, Magyarországon élek, ezért hát nem függetleníthetem magamat a mindennapoktól, így a pártlogika bennem is érvényesül. Főleg politikai nézeteimben, szavazataimban.

TH 2009.04.24. 11:53:22

@medve2: hát én meg nem tudok kire szavazni a jelen helyzetben, igyekszem magamat teljesen függetleníteni a pártoktól. Jelenleg egyetlen párt mellé sem tudnék X-et tenni felelősségteljesen. Így az ember megmaradhat annál, hogy a saját gondolatai mellett álljon ki, és ne kelljen egy pártot sem megvédenie a saját hülyeségeiktől. :)

SumQuiSum 2009.04.24. 13:03:52

Így kellett volna:
- Akkor nem büntetné a holokausztot?
- Azt már büntetik. Volt is egy csúúnya, nagy per Nürnbergben anno...

TH 2009.04.24. 13:06:05

@SumQuiSum: Igen, vmi hasonló nekem is eszembe jutott, de utólag könnyű okosnak lenni...ott a helyszínen valszeg nem ugrott volna be nekem sem egy ilyen frappáns válasz...:)))

szubjektiv 2009.04.24. 13:15:32

@TH: Nyilván a liberális a jelenlegi magyar környezetben semmiféle azonosságot nem jelent az eredetivel.

medve2 2009.04.24. 13:18:43

@TH: Én kormányváltást akarok, etért tudom, kire szavazok. Ettől még állandóan próbálom felhívni hülyeségeire a figyelmet.

medve2 2009.04.24. 13:22:00

@szubjektiv: Például az, hogy ha végignézed a két beszédet, nehéz nem közösség elleni izgatásra gondolni. Sokak szerint a Holokauszt tagadása eleve izgatáshoz vezet, gyűlöletet szít. Normális körüémények között talán ez lenne a kérdéskör legnagyobb vitatárgya. Nem tudom a választ.

TH 2009.04.24. 13:25:58

@szubjektiv: de ez egy elég szomorú dolog, nem?

@medve2: hát ja, ezt teljesen megértem, én sem szeretném őket újra kormányon látni.

TH 2009.04.24. 13:31:32

@medve2: igen, a TASZ-os fickó azt mondta, hogy a hatás alapján büntethető a dolog. Tehát a törvény sztem jó, a kérdés az, hogy ennek az esetnek mondjuk milyen hatása van. Erről tényleg lehet vitatkozni. Szerintem ez a kijelentés egyértelműen sérti a holocaust során meghaltak hozzátartozóit, valamint a táborokat megjárt túlélőket, tehát ezen az alapon akár büntethető is lenne a dolog...másik kérdés, hogy én ezt tök értelmetlennek tartom, szerintem egyszerűen nem kell neki sok figyelmet szentelni...amíg nem tudnak sok embert behülyíteni, addig nincs sok veszély sem abban, hogy hülyeségeket mondanak...

Google 2009.04.24. 13:43:52

@KA_Steve:

Hadd találjam ki, ******-os szavazó vagy?

Mikor is szólt hozzá a TASZ az "októberi sajnálatos eseményekhez"?
Akkora csend honolt akkoriban e tájon, hogy a békabrekegést is hallani lehetett volna ha. Morvai volt az egyedüli megszólaló, neki is a fejébe szállt az azzal szerzett népszerűsége.
No és Kuncze, ő is mondott egy okosat megint.

Nem lehet elégszer elmondani, semmi szüksége ennek a hányatott sorsú országnak, Dósa, Szabó Albert, Bácsfy Diána stb. féle provokátorokra. Vér és Becsületre, Gárdákra, Őrségekre!
Találják meg a módját, hogyan vetnek véget a széthúzásnak, az uszításnak, melyet fent említettek permanensen tartanak!!

szubjektiv 2009.04.24. 13:45:09

@TH: Hány embert sért, ha egy országgyűlési képviselő ellenforradalmazza 56-ot? ÉS? Akkor börtönbe vele? Pedig ő ezzel a kijelentésével törvényt sértett. Nem elég ezt elintézni azzal, hogy udvaroljon neked a havas szófia?

szubjektiv 2009.04.24. 13:53:40

@medve2: Milyen közösséggel szemben szít gyűlöletet, aki tagadja a holokausztot??? (bármi is legyen az, merthogy nincs törvényben rögzítve, hogy mi is az pontosan)
A holokausztot elismerő közösséggel szemben?? Ők kik? Mutass már rájuk!
És aki tagadja, hogy sztalin elvtárs éheztette a népét és emberhúst árultak a piacon, azzal mi legyen?
Ez egy vélemény a történelem egy sötét korszakáról könyörgöm.
Valaki írta, hogy a fidesz egy barom, hogy előhozta a kommunizmus bűneit, hogy akkor na jó, de azt is tilcsuk be.
És igen, a fidesz megint hozta a szokott formáját a tiszta beszéd helyett. És ezek akarnak kormányozni....

TH 2009.04.24. 13:59:46

@szubjektiv: a börtön az mindenképp abszurd, max. pénzbírságról lehetne beszélni szerintem egy ilyenért, de figyelmedbe ajánlom, hogy ezt:"másik kérdés, hogy én ezt tök értelmetlennek tartom, szerintem egyszerűen nem kell neki sok figyelmet szentelni"...szóval de, bőven elég ennyivel elintézni a dolgot, én teljesen egyetértek veled, csak azt mondtam, hogy erről lehet értelme vitatkozni.

Google 2009.04.24. 14:07:10

@TH:

Hadd ne mondjanak hülyeségeket, Gyurcsányék/Bajnaiék már szóljanak rá ezekre is, hogy "fogják be a szájukat"!
Minek kavarjanak, na minek?
Hogy Gusztos, Hiller Lendvay Sopánka nem maradjon munka nélkül?
Mert egyébként miről beszélnének ezek? Na miről?

medve2 2009.04.24. 14:10:34

@TH: De amikor azt mondod, hogy a Holokauszt egy kamu, akkor "hatásaiban" nem azsidó közösség ellen uszítasz minden esetben?

medve2 2009.04.24. 14:12:52

@szubjektiv: Ha a Holokausztot tagadod, nem a zsidók elen uszítasz? Ha nem, miért nem?

medve2 2009.04.24. 14:15:26

@Google: A TASZ rögtön szólt.

TH 2009.04.24. 14:23:06

@Google: most nem értem, hogy mire akarsz kilyukadni, és pontosan mivel vitatkozol vagy a véleményem mely részével nem értesz egyet. kifejtenéd?

@medve2: és igen, bizony ez egy nem is túl burkolt zsidózás, de azért uszításnak nem mondanám. Ha azt mondom, hogy nem volt Holokauszt, attól még nem feltétlenül kell azt is gondolnom, hogy "de most már itt az ideje"...

renevol 2009.04.24. 15:40:39

Nekem elég szarul hangzik Balázs érvelése. Merthogy ugye azt mondja, hogy a cselekvésben megjelenő következmények számítanak csak. Ezek szerint ha cselekvésben megjelenő következményei vannak, akkor szerinte be kéne tiltani a holokauszt-tagadást? És azt, hogy mi számít cselekvésbeli következményének, azt ki dönti el? A cigány csávó minapi lelövése annak számít vagy nem annak számít? Szerintem nem annak számít. Az MSZP szerint meg gondolom annak számít. Szóval szerintem ez egy elég nagy hülyeség. Egyszerűen annyi az egész, hogy ha valaki tagadja a rákóczi-szabadséágharc történetét, az legfeljebb egyest kap töriből - vagy tudományos fokozatot, ha bebizonyítja.

medve2 2009.04.24. 15:43:57

@TH: Akkor meg miért indukl törvényesen eljárás, pontosabban nyomozás ellenük? Mert uszítottak. És akkor hogyan lehet nem uszítva Holokausztot tagadni? Érted ugye, mit lehet felhozni ezzel a logikával szemben.

Google 2009.04.24. 16:11:30

@TH:

Ezt írod: "...amíg nem tudnak sok embert behülyíteni, addig nincs sok veszély sem abban, hogy hülyeségeket mondanak". Meg "nem kell neki sok figyelmet szentelni".

Nem kellene, csakhogy előénekesei ők Lendvaynak, Hillernek, Gusztosnak, régebben Gyurcsánynak. Amit ők elmondtak szombaton, az volt a téma hétfőn a Parlamentben. A válság mellett.

TH 2009.04.24. 16:18:10

@Google: igen, értem, de azt még mindig nem, hogy mit akarsz ebből kihozni?

@medve2: Gondolom nyomozás akkor indul, ha a gyanú felmerül. Ha a törvény oldaláról nézzük, akkor majd akkor mondhatjuk, hogy uszítottak, ha ezt jogerős bírósági ítélet kimondja...nem?
De mindegy, nem akarom védeni őket, csak nem szeretném, ha büntetnék azt, ha valaki hülye.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 16:23:58

@KA_Steve: Azért elég nehezen kapcsoltak. Mikor Morvai már felállította a bizottságát, a Fidesz bemutatót tartott Brüsszelben a visszaélésekről, és már egy értelmesebb óvodás is látta, hogy mi történt, na akkor nagy nehezen elkezdtek foglalkozni vele.
Sajnálom, de ha "a hiteles, elkötelezett jogvédő" szókapcsolatot hallom, akkor nem a TASZ jut eszembe elsőként (nem, másodikként sem).
Egyébként nem vagyok Jobbik-szavazó. Elég furcsa, a valaki a mainstream-kommentektől kissé eltérőt ír, már meg is kapja a magáét...

TH 2009.04.24. 16:36:10

@aesculus: én meg jóhiszemű vagyok, és feltételezem, hogy először végiggondolták, hogy mit és hogyan mondjanak vagy tegyenek.

Google 2009.04.24. 16:36:47

@TH:

Nem annyira hülyék ezek, mint amennyire mutatják.
Nem is tudom, hogy ez nem-e inkább gazemberség!?

Google 2009.04.24. 16:41:49

Tudod Aesculus, jó munkához idő kell. Igaz, a rosszhoz még több.
Nem siették el a TASZ-osok; nyugodtan kivárták, hogy merre billen a mérleg.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 16:51:49

@Google: Ha nem kilőtt szemű tüntetőkről lett volna szó, hanem jobb marketinggel rendelkező csoportokról, egy nap alatt összekürtölték volna az EU-t, hogy itt milyen borzasztó a helyzet.
Ebben az esetben szépen megvárták, lesz-e a dologból valami, vagy elsikkad. Nem ez történt, nem akartak lemaradni. Meg akarták őrizni, a liberálisok megmaradt hitelét, amit Kuncze, Demszky sikeresen elvesztett.
Hát, mit mondjak, nem sikerült: a jogvédelem 2006-tól nem az ő monopóliumuk.

TH 2009.04.24. 16:53:36

@Google: én nem tudom. gondolom szavazatokat akarnak, bármi áron...

Google 2009.04.24. 17:19:50

@aesculus:

Így van.
És most is maszatolnak. Hamar ugrottak, nehogy már büntethető legyen az uszítás. Hova lesz akkor a cirkusz? Mert a kenyér már fogytán. Ugyebár, válság.
Nem börtönre gondol senki, nem kell dramatizálni, hanem például a pénzcsapok elzárására.
Gondolja meg jól mindenki, mit beszél, mit uszul!
Azon szőrözni, hogy nem ennyi, hanem annyi az áldozatok száma, hagyjuk!
Ki lehet kiáltani emezeket, amazokat a kisebbségeket bűnbaknak, de minek? Inkább a kormányok körmei alá érdemes nézni!

TH 2009.04.24. 17:28:12

@Google: tehát akkor a TASZ az MSZP-t támogatja úgy, hogy ellenzi a javaslatot? Nem vagy kicsit paranoiás?

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.04.24. 18:46:15

@TH: Nem hiszem, hogy az lenne. Legszívesebben ők is betiltanák, hiszen tudjuk, milyenek a magyar "liberálisok": nagyon toleránsak-főleg, amíg egyetértesz velük.
Az Mszp-nek meg egyenesen csodálatos, ha hetente lehet sipítozva követelni a Fidesztől, hogy határolódjon el az éppen aktuális "fasisztoid jelenségektől", amihez az égvilágon semmi köze.

Google 2009.04.24. 20:11:57

@TH:

Nem vagy kicsit orvos?

Hát van egy kis játékosság a dologban. Kell is nekik az antiszemitizmus, meg nem is. Zsenáns, hogy alattuk történik mindez, de legalább van mi ellen küzdeni. Antifasiszta harc, tudod.
Be lehet mártani az ellenfelet (populista, fundamentalista, radikális, összekacsint stb.). Még külföldön is.

A spekuláns 2009.04.25. 01:46:43

Atyaúristen, nem szép dolog műsorvezető Nőket fikázni, de ez a Demcsák egy Ostoba LIBA, ATYAÚRISTEN!

A spekuláns 2009.04.25. 01:52:51

Beszarok, még csak a videó felénél tartok, de nagyon zsír, Demcsák pont a TV2-be való.
Liba-liba gááá-gááá.....

TASZ-os srác jól beszél! Nagyon jól!

A spekuláns 2009.04.25. 02:09:35

Végignéztem:)

TASZ-nak gratula, holokauszt tagadás kérdését és jónéhány más problémát is nagyon jól látnak. Csak így tovább!

TV2-Demcsák, ügyesek voltak. Van még jónéhány százezer néző aki szereti a TV2-őt, (mondjuk az ilyen műsorokat élőben látni nem kis öröm) remélem ezzel is redukáltak belőlük.

Ezt a videót leszedem, kiírom CD-re, A4-es lapokra kinyomtatom a kommenteket és elküldöm a TV2 szerkesztőségébe Demcsáknak meg a munkatársainak.

Kopiás Attila Steve 2009.04.25. 04:03:41

@aesculus: Bocs, nem bántásnak szántam, mármint ilyen önreflexió jellegű izé is volt benne. Érted, épp azt vágom a fejedhez, hogy mennyire nem nézel utána a dolgoknak és nem sokon múlik, hogy én is ész nélkül rögtönítéljek egy komment alapján.

Amúgy abban igazad van, hogy nem fél perc alatt reagálnak dolgokra. Ezt én abszolút nem bánom. Saját példánkon látom, hogy egy olyan ügyben értelmesen megnyilvánulni, ami hirtelen merült föl, nem lehetett rá azonnal felkészülni, rengeteg időt vesz igénybe. A nagy pártok pont azért mondanak rengeteg baromságot, mert hajtja őket ez az azonnali reagálási kényszer, a megfelelési vágy. A TASZt hála az égnek, nem, ők ha kell, akkor hónapokat elpöcsölnek az események és körülmények rekonstruálásával, nekik nem elég a "vak is látja", hanem konkrét jogi értelemben is létező tények kellenek. Nem is szoktak nagyon lukra futni, konkrétan én nem tudok olyan esetről, amikor idő előtt, fölöslegesen kiáltottak volna farkast. Ennek viszont ez a tempó az ára. Én nem bánom, hogy ilyenek. Nem mondom, hogy mindenben egyetértek velük és száz százalékig másolandó minta, de nekem speciel az alaposságuk, korrektségük és következetességük több szempontból is követendő példa.

Kopiás Attila Steve 2009.04.25. 04:10:16

@aesculus: Bocs, nem bántásnak szántam, mármint ilyen önreflexió jellegű izé is volt benne. Érted, épp azt vágom a fejedhez, hogy mennyire nem nézel utána a dolgoknak és nem sokon múlik, hogy én is ész nélkül rögtönítéljek egy komment alapján.

Amúgy abban igazad van, hogy nem fél perc alatt reagálnak dolgokra. Ezt én abszolút nem bánom. Saját példánkon látom, hogy egy olyan ügyben értelmesen megnyilvánulni, ami hirtelen merült föl, nem lehetett rá azonnal felkészülni, rengeteg időt vesz igénybe. A nagy pártok pont azért mondanak rengeteg baromságot, mert hajtja őket ez az azonnali reagálási kényszer, a megfelelési vágy. A TASZt hála az égnek, nem, ők ha kell, akkor hónapokat elpöcsölnek az események és körülmények rekonstruálásával, nekik nem elég a "vak is látja", hanem konkrét jogi értelemben is létező tények kellenek. Nem is szoktak nagyon lukra futni, konkrétan én nem tudok olyan esetről, amikor idő előtt, fölöslegesen kiáltottak volna farkast. Ennek viszont ez a tempó az ára. Én nem bánom, hogy ilyenek. Nem mondom, hogy mindenben egyetértek velük és száz százalékig másolandó minta, de nekem speciel az alaposságuk, korrektségük és következetességük több szempontból is követendő példa.

es2300 2009.04.27. 10:34:30

@aesculus: nyilván már rég másféle csatázol, úgyhogy mintegy csak úgy ide dünnyögöm, hogy anno (2006 szept.) az előzetesebe kerülteknek egy jelentős részét a TASZ hozta ki, köztük engem is

Google 2009.04.27. 14:51:58

Most bezzeg, ebben a témában ugrott a TASZ!
Most nem kellett "fél percnél" többet várni, az "alaposság, korrektség és következetesség" hamar erdményt hozott.
Bár egy kis társadalmi vita tényleg nem ártott volna.
Mert milyen dolog az, hogy a művelt Nyugatnak már nemcsak a fizikai, de a szellemi szemetét is exportáljuk a Vér és Becsület-napok keretében?
Miért is provokáljanak Gárdisták, ha nekik éppen erre van ingerenciájuk?
És a port miért ne rajtuk verjék el?

AvgDvl 2009.04.27. 16:04:08

Az egész gyűlöletbeszéd törvény úgy szar, ahogy van. A holokauszt tagadás egy veretes faszság, de azért nem kéne egy súlycsoportba tenni az anyagyilkossággal. Lassan eltűnnek a szabadságjogaink azért, hogy pár vérgőzös agyú ne zsidózhasson, de ők úgyis megtalálják a módját. Lásd kaftánkajmán és társai.

Etniez 2009.04.27. 19:07:03

Demcsák mennyire beégett :))

Gondolatrendőrséget nem tervezünk a cionisták nyomására?

ork (törölt) 2009.04.27. 22:45:15

Szerintem ez az egész holokauszt dolog csak terelés a jelenlegi hatalom részéről. Tojásdobálásért, gyűlöletbeszédért, holokauszt-tagadásért börtön jár ebben az országban. Milliárdos csalásért, lopásért, különböző rendű-rangú maffiabűncselekményekért meg semmi.

Másfelől meg pont a visszájára sülhet el. Engem soha nem érdekelt ez a problémakör (a holokauszt tagadása), de a nagy felhajtás hatására elkezdtem utána nézegetni.

A holokausztnak mint eseménynek, mint tragédiának az lett volna az egyetlen tanulsága, hogy ilyen ne történhessen többé. Ennek ellenére holokausztok nap mint nap történnek a világban, a következő ott lesz a holnapi újságban... És büntetés még a szervezőknek, elkövetőknek sem nagyon fog járni érte, nemhogy a megtörténtét tagadóknak!

veny 2009.04.28. 08:47:39

Akkor most szépen mindenki elvonul, és megpróbál összeírni 3 dolgot, amit büntetne a TASZ... :-P

Karlitosz 2009.04.28. 09:53:43

Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?

1. Duna-Tisza
2. Sió
3. Panam

bonobonohu · http://bono.hu 2009.04.28. 18:32:35

"""Ön melyik csatornán látná szívesen Demcsák Zsuzsát?"""

a PrivateSpice miért lett kifelejtve? :-P :-D

bonobonohu · http://bono.hu 2009.04.28. 18:33:37

@Kenguru: ok, látom, lemaradtam mint a borravaló... :-)

tripanek (törölt) 2009.04.29. 14:20:30

"Ön melyik csatornán látná szivesen Demcsákot?"

Lóverseny TV

Pat_RIOT 2009.04.30. 11:13:48

Agressziv kurva, aki nem tudja háttérbe szorítani az érzelmeit és ezáltal az ostobaságát és a témához való hozzánemértését sem.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.04.30. 11:38:12

azért valljuk be, Munk Verocskánál nem sokkal hülyébb a csaj...

lehetne egy lista a hülyelibákról

Új Nick 2009.04.30. 13:04:34

A "melyik csatronán" listába szeretném, ha felkerülne:
Private Spice
Animal Planet
bár még nem tudom, leginkább ezek a jelöltek jöhetnek szóba. Esetleg a CNN-en, amint éppen bilincsben viszik, letakart fejjel. Környezetszennyezésért, ipari méretben, többszörös visszaesőként.

Februar18 (törölt) 2009.04.30. 22:42:20

Azért a legsúlyosabb, amikor azt kérdezi, hogy büntetné-e a holokausztot... Ritka őrületes egy nő, hogy volt képes ezek után adásban maradni? vagy náluk ez a stílus? amúgy nem mondom, hogy nem iszonyú erotikus bizonyos vetületben...

égafater 2009.06.25. 10:11:53

szánalmas szánalmas szánalmas

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.06.25. 10:33:06

@KA_Steve: hagyd, ő már eldöntötte a TASZ drogpolitikája alapján, hogy mocskos libsi horda, úgyhogy akárhogy is, de tuti kamuzik a 2006 szeptemberi ügyben, mert a mocskos libsik ott az emberverőkkel voltak.

Gondolkodni pedig tilos.

adamsky21 2009.07.13. 09:38:41

Alábecsültem ezt a nőt b+...
És még fiatal, évtizedekig velünk lesz.
süti beállítások módosítása