Az antiliberális állam
2009. január 09. írta: Füzi Géza bácsi

Az antiliberális állam

 Magyarország antiliberális állam. Ez a napnál is világosabb. A fasiszta fenevadnak már nem elég az utca, féllábbal már a parlamentben üvölt. A sátán kacaja már a semmitől sem félő miniszterelnököt is megriasztja. De nemcsak őt. Minden jóérzésű embert riaszt a KDNP arcátlan nyomulása. Hát nekik semmi sem elég? Holnap már szentelvízzel locsolják a pesti utcát, a papok hordákban keresztelik a gyanútlan járókelőket, a BKV ellenőrök meg kettős kereszttel a nyakukban prédikálnak? Hát hová jutunk? Hát tényleg meg kell várnunk, míg a ministránsok keresztet hajtogatnak minden tetőantennából? Hát nem veszik észre a mindenttudók, hogy az eszelős mosolyú Semjén Zsolt minden este máglyát rak a kandallójában és szerencsétlen sorsú zsidó öregemberek pacemakerjével játszik? Úgy tűnik, nem veszik észre. Vagyis de. Azért voltak ebben a honban olyan férfiak és nők, akik ezt előre látták. Akkor persze még senki sem hitt nekik, csak legyintett mindenki. De ők látták, hová jut majd ez a könnyekben ázó, kicsinyke ország.

Íme:

 Ez a váteszi forgatókönyv az SZDSZ 2006-os programjában található meg, az utolsó oldalon. Mint egy Jelenések Könyve-imitáció.

 Gondolom, az állami csecseken lógás megszüntetését, a karakán piacpárti hitvallást azok fogalmazták, akik jelenleg is állami vállalatok felügyelőbizottságaiban és igazgatótanácsaiban gyarapítják piaci ismereteiket, élükön  Boruzs Andrással, az SZDSZ új budapesti elnökével. Boruzs legalább 18 éve feltétlen híve a piacnak és a versenynek. No meg a különféle állami és önkormányzati it-knek és fb-knek.     

 Egy random idézet még:

„Hazánk 1998-ig a rendszerváltó liberális program következetes alkalmazása miatt a térség példaadó országa volt. • A konzervatív kormány idején bekövetkezett megtorpanásra adott válasz a 2000-ben elfogadott A korszakváltás programja (2000-2010) volt.

Mi, liberálisok tudjuk:

• nincs ingyen ebéd,
• az állam a mi pénzünket osztja el,
• az állam feladata: lehetőséget biztosítani a versenyben való részvételre,
• mindenki a saját jövőjét alakítja.

2006-2010 között nem halogathatjuk tovább

• az adórendszer radikális átalakítását,
• a több-biztosítós egészségügyi rendszer létrehozását,
• a kisebb, hatékonyabb, átláthatóbb, számonkérhetôbb közigazgatás megteremtését,
• a tervezhetôséget és a mindennapi biztonságot adó euró bevezetését.”

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr39865961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.01.09. 15:37:21

az ilyen posztok után nyalom meg a szám szélét... meg persze a Bűvös szakács-posztokon :p

amikor ilyen "Mi, liberálisok...", mondatokat hallok, sikítani szeretnék...
és most [önzenzúra], mert még maga Turul törli, amiket ezekről gondolok.

amúgy a "Mi, balosok"-témának is ideje van: olvassátok Szanyiék evangéliumát a mai Népszava közeépn! :D

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.09. 15:50:29

Ez a Boruzs 800 ezer forintnyi, a Zemberek adójából összegyűlő tiszteletdíjat gyűjt össze havonta innen-onnan.

Zseniális.

És ő a Piac és a Kis Állam legfőbb támogatójának, az SZDSZ-nek a fővárosi elnöke.

:-DDD

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.01.09. 15:56:06

Mondjuk ki végre, van itt egy társadalmi támogatással nem rendelkező, idegen hatalmi érdekeket kiszolgáló kispárt, ami egy másik párt hátán kapaszkodott be a parlamentbe, és több kárt tett, mint egy ládányi krumplibogár.

Ez a KDNP.

;-)

sorokinV 2009.01.09. 15:56:36

Magam részéről szívesen finanszírozom az szdsz-es semmittevést, de ha bármit is csinálnak - azt nem!
Ezt amolyan védelmi pénzként fogom fel. Fizetek nekik, hogy ne verjék szét a vállalkozásomat. De egyelőre ez is az is van.

sorokinV 2009.01.09. 15:57:45

Kettes!

"idegen hatalmi érdekeket"

Csak nem a Vatikán ötödik hadoszlopa? :D

molaris 2009.01.09. 16:24:00

A tisztánlátás miatt: felmérték, hogy ahol vágják a fát, röppen a forgács. Ahol mozog a pénz, morzsolódik.
Itt a kies VII. kerületben látjuk eme előrelátó politika mibenlétét. Lassan -hála a rendőrségnek, ügyészségnek- az egész ország is.

plastik02 2009.01.09. 16:48:15

oké a poszt, de hogy jön ide a kdnp meg a gazdaságpolitikához a vallás?

Arkhimédész 2009.01.09. 16:54:22

"...Hát hová jutunk? Hát tényleg meg kell várnunk, míg a ministránsok keresztet hajtogatnak minden tetőantennából?"

Eddig a mondatig csak visszafogottan vigyorogtam, de itt márhangosan felnevettem. :)

A cikk eleje egészen fergeteges! :) Gratulálok!

Kenguru 2009.01.09. 16:54:57

Az a helyzet, hogy ezek az abrak bizony igazak. Ilyen merteku allami ujraleosztas mellett itt nem lesz novekedes csak lassu lecsuszas, durva megzuhanasokkal tarkitva.

Csakhat az a helyzet, hogy SZDSZ gyakorlatilag semmit nem tett az allami penzszivattyu leallitasaert.

Koaliciora lepett a per definitononen etataitsa-szocalista-egyenlosito szocialista parttal, es erejebol kb annyira futotta hogy Kuncze lealkudta a 38%-os jovedelemado kulcsot 36-ar.

Mindezt kb a szloven minimalber szintjenel.

Az SZDSZ egy baloldali korruput szatelitpart. Semmi kozuk a gazdasagi liberalizmushoz.

Google 2009.01.09. 17:00:57

Liberális barátaink nem beszélnek félre, csak nem bontják ki az igazság minden részletét.
Tudják, hogy:

- nincs ingyenebéd,
Mindenkinek persze hogy nincs.
- az állam a mi pénzünket osztja el,
A haveroknak, Kisz-társaknak, és jut a hű szavazóknak is. Oktatás, egészségügy, közlekedés halódnak.
-az állam feladata: lehetőséget biztosítani a versenyben való részvételre,
A multinacionális cégeknek és a csókosoknak.
- mindenki a saját jövőjét alakítja.
Ők az övékét elég jó alakították, köszönik szépen.

Azt azért ne felejtsük el, hogy ezeknek a madaraknak a szárnyakat az MSZP adta.

AYBARS ANDA 2009.01.09. 17:20:00

@ergé:

Milyen BORUZS???!

Gyanús......

Mert NOBILISNEK volt egy ilyen nevű - bankjogásszá lett - évfolyamtársa....

Meg NÉKÖM:

farbarúgás lesz.

Bummer 2009.01.09. 17:29:12

Google jól beszél.

Repi Peti 2009.01.09. 17:43:17

Hát igen Tóta W.-nek ez a KDNP jelentőségével kapcsolatos súlyos aránytévesztése nálam is a megoldandó rejtélyek listáján van... összeesküvés elmélet vagy bértollnokság nem ér!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.01.09. 17:53:18

@sorokinV: Nem, hanem a nyílt szálláscsinálója. :)

Egyébként nem értem, mi a bajotok Boruzzsal. Az SZDSZ nem azt mondta, hogy az állam magától is működik, hanem azt, hogy kisebb államra van szükség. És hozzátettek az államhoz? Inkább elvettek belőle. ...Na ugye. ;-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.01.09. 18:37:19

@Kettes: "idegen hatalmi érdekeket kiszolgáló kispárt" - ezt nem kellett volna. (Pro Patria.... a jelszavuk). Nem megy ez a viccelődé balról.

Bezuhov. 2009.01.09. 19:48:53

ennek se füle, se farka. Úgy látszik TWÁ az utóbbi testrészére léphetett a konzerv világlátásnak.

Pedig szívesen olvastam volna valami lényegi választ is.... na de...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.01.09. 20:03:25

OFF:

Boross Péter (MDF) volt miniszterelnök lemond képviselői mandátumáról – közölte a párt sajtóirodája pénteken.

---

Elment nyugdíjba a hóbagoly

ON

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.01.09. 20:19:48

Felhívás !

Az utóbbi napokban rendesen felpörgött a vita itt is, hogy mekkora rém is leselkedik országunkra a „konzervatív fundamentalizmus”, meg a „keresztény kurzus” képében. Ugyanakkor, amíg tucatszám dobálózunk ilyen-olyan páráinkkal az utcán helyzet van.

szelidolajfa.blog.hu/2009/01/07/jon_a_minusz_20_te_mit_csinalsz

Segíts, ha meg akarod mutatni, hogy az újabb lózungok, csak egy újabb üres ellenségkép falra festéséről szólnak!

Segíts, ha te ateistaként, gnosztikusként stb. akarod bizonyítani, hogy neked a 2000 éves srác késztetése nélkül is megy ez !

Az igazán tuti a dologban, hogymindenki megtalálhatja a maga stílusát minden szempontból. Van közösködős tereplátogatós, általad egyeztetett módon pokróccal vagy ruhával támogatós, de az is segít, ha a szomszéd bokor alatt lévőnek TE SEGÍTED túlélni legalább a holnapi napot.

Akkor holnap, és szólj a haveroknak is ! ;)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.01.09. 21:06:29

Kedves FGB!

Jó poszt, jó a stílus, bár aktuálisabb is lehetne.
Gratula!

"Elment nyugdíjba a hóbagoly"

Pont most, amikor befagy a seggünk és jön a hó!:o)

Vidéki 2009.01.09. 21:14:04

Nem világos előttem, hogy az SZDSZ- hez húzó független értelmiséginek deklarált ujságírók miért támadják manapság ekkora vehemenciával a KDNP-t?
A pártközponttól talán ilyen utasítást kaptak?

rognork 2009.01.09. 21:20:38

vagy inkább azt dobta a gép 2009-re

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.01.09. 21:44:19

@Kettes:
Ez viszont egy jó riposzt volt!
Láttya, csak csiszolódik itt a rejakciósok közt a sok súrlódásban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.01.09. 21:45:08

@Vidéki:
Pedig egyszerű a válasz: egyesek szerint vallás = kultúra.

bz249 2009.01.09. 22:02:19

@Vidéki: szerintem igyekeztek valakit a saját súlycsoportjukban találni... még egy-két év és az egyvárosos civil szervezetek ellen fognak kampányolni ;)

lynx (törölt) 2009.01.09. 22:38:59

Van baj a KDNP-vel, az hogy kereszténySZOCIALISTA.

"Semjén Zsolt a KDNP elnöke kiemelte, hogy pártja vallja a sajátos kereszténydemokrata, illetve keresztényszocialista alapelveket, azaz a hagyományos erkölcsi értékek védelmét, és a szociális igazságosság gondolatát."

heima (törölt) 2009.01.10. 00:18:04

ez nagyon durva pdf, minden oldala üt, rögtön az elején megtudni, hogy az SZDSZ Kossuth és Eötvös örököse, a rendszerváltást egyedül intézték, megtudható továbbá, hogy európaiság=liberalizmus, a 10-es dián pedig végre megtudtam az eredményeket, és azt kell mondjam, hogy meggyőzött, ezek után nem tudok nem az SZDSZre szavazni:

"-Nincs többé országzászló-kampány.
- Nem úsztatjuk a koronát a Dunán.
- Leváltottuk a nemzetieskedô diskurzust"

És persze itt a jövő kihívása is:

"2006-2010 között a liberális
gazdaságpolitika feladata: csatlakozni
a liberális gazdaságpolitikát folytató
szomszédos országok liberális blokkjához." (igen, 3X !)

Még szerencse h hálivúd már bemutatta, hogy hogyan kell bánni egy liberálissal: Amerikai História X, "harapj a padkára" jelenet...

bertrane (törölt) 2009.01.10. 10:38:41

hu.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Nem vagyok (már) egyik párt szimpatizánsa sem, de ezzel a poszttal elkövettétek, a fent idézett érvelési hibát. Attól, hogy egy csomó szdsz-es disznó mint az állat, attól még az egyház kishazánkban az állambácsi csöcseit szopja, Semjén Zsolt pedig nem olyan keresztény pártot vezet, mint pl. a CDU. Egyszer pont ti írtátok, hogy miért van h Eu-ban már rég mindenhol a konzervatív liberális irányzat vette át a stafétabotot, miért van az h csak mi szarakodunk ezekkel? EZÉRT

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.01.10. 11:21:54

@bertrane:

Néhány alapvető ténnyel nem vagy tisztában. Például:
1. Az állam kötelessége a polgárok fizikai és mentális épülése lehetőségének biztosítása. Ezt az Alkotmány nevű valami rögzíti. Van, aki sportol, más meg templomba jár. Azért fizetünk adót, hogy ilyen irányú szükségleteink kielégülését az állam biztosítsa.
2. Az egyházi tulajdont 45 után államosították, és annak csupán egy részét adták vissza rendszerváltáskor.
3. Az egyházi ingatlanok jelentős része műemléknek számít. Annak megőrzése szintén állami feladat, amit az adónk terhére lát el.
Ebből következik, hogy nem az egyház szopja az állam csöcsét, hanem az állam kér szolgáltatást az egyházaktól, hogy egy Alkotmánybn vállalt kötelezettségének eleget tudjon tenni. Az, hogy te nyilvánvalóan nem szimpatizálsz a keresztény egyházakkal (mással igen?), nem jelenti azt, hogy baromnak is kell lenned.

A nyugati országok "szociál" szócskát tartalmazó párjai soha nem voltak részei a szocialista világrendszernek. Nálunk a szocializmus egy világnézet és rendszer volt. Ráadásul egy igazságtalan, emberiség ellenes rendszer. Nyugati civilizációkban a "szociál" kitétel soha nem jelentett világszemléletet, világnézeti rendszert. Szerintem ez is borzalmasan triviális dolog. Nálunk idő kell, amíg a szó jelentése átváltozik azzá a jelentéssé, amit a nyugati társadalmakban jelent.

Végezetül: A nyugati társadalmakban a liberális irányzat dogmái elsősorban a konzervatív politikai irányzatban oldódtak fel. Úgy 150 év fórja van a szociálliberális irányzattal szemben. Ergo nem csoda, hogy ott, ahol nem volt szocializmus, a liberális eszmék elsősorban a konzervatív eszmeiségben oldódnak fel. Valami Keynes nevű polgártárs értekezett erről jó régen.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 11:38:48

Mr. Falafel.

Amiről Te beszélsz az elején, az a Mátrix.

Befogja az állam a kis állampolgárt és táplálja bele a testilelki egészség érzését.

A lehetőség biztosítása különben azt jelenti, hogy nem teszi lehetetlenné.
Amikor neked biztosítják a közrendet például, akkor nem azt jelenti, hogy ingyen fognak neked badigardot küldeni, hogy megverekedjen a szemtelen szomszédoddal, és amikor az áramellátást, akkor nem azt jelenti, hogy ez is benne van az adódban, tehát nem kell fizetni.

Hú de nagyon komcsi gondolat ez a mindenkinek szükségletei szerint biztosított sport meg egyház.
És persze mindenki úgy adózik, ahogy tud - amilyen okosan.

heima (törölt) 2009.01.10. 12:45:04

@simonmondja.: még szerencse h egy liberális országban élünk ahol a liberális párt tudott olyan liberális, véletlenül se nagyon komcsi programokat bevezetni, melynek keretében digikamerákat, videókártyákat és egyéb kínai vackokat szórtak a népnek állami pénzből. kisebb állam, kevesebb kommunizmus, több liberalizmus!

heima (törölt) 2009.01.10. 12:49:10

@simonmondja.: meg remélem hasonló gondolatok alapján holnap kampányt indítasz a Nemzeti Civil Alapprogram, a minisztériumi/önkormányzati civil pénzek meg a holokauszt kártérítések ellen is.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.01.10. 12:57:48

Beszarás, folytatódik a mondvacsinált hisztipolitika az MSZP-ben:

MTI 2009. január 10., szombat 12:39

Az MSZP szerint le kellene mondania megyei és helyi önkormányzati képviselői mandátumáról annak a kiskunfélegyházi iskolaigazgatónak, aki az interneten található képek szerint hagyta, hogy egy diákját Adolf Hitler viaszmásával fényképezzék le egy londoni kiránduláson - mondta Garai István Levente szocialista országgyűlési képviselő szombaton Budapesten sajtótájékoztatón.

Az MSZP-s politikus szerint a képek Kapus Krisztiánnak, a Fidesz kiskunfélegyházi választókerületi elnökének, önkormányzati képviselőjének, a helyi katolikus gimnázium igazgatójának tudtával készülhettek, ő volt az, aki a londoni kirándulást is szervezte. Garai István Levente tűrhetetlennek és erkölcsileg károsnak nevezte ilyen fényképek elkészültét és interneten való nyilvánosságra hozatalát.
Az egyik képen egy tizenéves diáklány áll Hitler viaszmása mellett, és ugyanúgy ökölbe szorítja a kezét, mint a náci diktátort ábrázoló bábu. A sajtótájékoztatón bemutatott másik képen Kapus Krisztián átkarolja Jasszer Arafat és Szaddám Huszein viaszmását.
Garai István Levente úgy fogalmazott: "felnövekvő gyermekeink nevelésében talán nem is a legfontosabb a tárgyi tudás átadása, hanem egy olyan erkölcsi, emberi értékrend kialakítása, amely hosszú évtizedekre meghatározza a viselkedési normáikat, viszonyulásukat a társadalomhoz".
Az MTI azon kérdésére, hogy szerinte Kapus Krisztiánnak az intézményvezetői posztjáról is távoznia kellene, az MSZP-s képviselő azt mondta, hogy az intézmény egyházi fenntartású, ezért nem kíván beleszólni abban, hogy a fenntartó milyen következtetéseket vonjon le.
A tájékoztatón kiosztott sajtóanyagban ugyanakkor sokkal határozottabban fogalmazott a szocialista képviselő: felszólította Kapus Krisztiánt, hogy haladéktalanul távozzon állásából. A Fideszt pedig arra szólította fel, hogy határolódjon el "a képviselői által már-már tendenciózusan űzött hobbitól: a náci és más tömeggyilkosokat népszerűsítő fényképektől".
Egy kérdésre válaszolva Garai István Levente beszélt arról, hogy egy volt szocialista országgyűlési képviselő "egy teljesen bárdolatlan és meg nem bocsátható viccelődés" után adta vissza mandátumát. A politikus Zuschlag János MSZP-s képviselőre utalt, aki a holokauszt áldozatain viccelődött.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 13:12:08

Hát ezt nem értem.
Meg tudná valaki mondani, miért világít a nickem?

Francois Pignon 2009.01.10. 13:14:48

@simonmondja.: Hogy könnyebben észrevedd, ha valaki reagált egy hozzászólásodra.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.10. 13:30:19

@dszg:

Jézus Mária! Ez komoly? Mondjuk nem semmi dogok ezek, ugorjatok fel a kapcsolat.hu-ra. olvassatok kommenteket, és máris tuti kávé helyett (álá Vastagbőr). Nagy spórolás ebben a "váccságban"! Mindenhol vannak agymosottak, legyen ez jobb, vagy baloldal.

@simonmondja.: radarnak hívják, ki lehet kapcsolni, de így hamarabb meglátod, ha valaki a te hozzászólásodra reagál.

A cikkel egyetértek. Az SZDSZ vergődése sajnos látványos és rengeteg kárt okoz. A KDNP viszont többet a jobboldalnak, a Fidesz a KDNP-vel ismét bakot lő. Nem tudom mit szeretnének, de jó lenne tudnom, mert ha direkt nem akarnak győzni 2010-ben, akkor szólhatnának, mert ebben az esetben, lakás van eladó, mo.-i gyökerek felégetése miatt...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 13:33:25

Kérlek Pignon, már mondom is.
A kampány az nem komcsiság, mert egyszer vége szakad.
A komcsik történelmi távlatokban gondolkodnak, mint a papok is.

Viszont a civileknek nem osztanék zsozsót, mert civilek.
Az lenne a lényegük, hogy nem függnek az államtól.
A civil szervezetek mindenütt úgy működnek, hogy az egyes emberek a saját pénzüket áldozzák a szerintük fontos ügyekre, amivel sok betegség kutatását - Szupermen például és Fox - , meg művészeti ágakat, egyebeket tudnak támogatni.
Ha nem a saját pénzükkel teszik, hiteltelen az egész támogatás.

Más pénzéből Kabos is nagyon szép nercbundát venne ajándékba a titkárnőnek.
Akár naponta.

Na, mostmár megtudhatom, miért világítok?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 13:35:34

Von Perez.

Kösz. Tényleg bekapcsoltam a radart, csak most láttam ilyet először.

Francois Pignon 2009.01.10. 13:37:13

@simonmondja.: "Na, mostmár megtudhatom, miért világítok?"

Odafigyelsz arra, amit írnak neked? Mondom, így látod, ha reagált valaki egy hozzászólásodra.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.10. 13:40:10

Ezeket csak az ilyen hülyék olvassák el mint én, vagy esetleg politikusok is?

index.hu/velemeny/jegyzet/mcs090106/

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.01.10. 13:54:51

@Francois Pignon:
Kösz, már értem, csak mikor utoljára itt jártam, még nem voltatok ilyen korszerűek.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.01.10. 17:59:55

@VonPerez: Én olvastam, és szerintem nem a megfelelő következtetésekre jut.

Alapvetően szükség van azokra a dolgokra, amiket leír (járulékcsökkentés, szociális transzferek helyett adókedvezmények), és abban is igaza van, hogy ennek milyen politikai feltételei vannak (hiteles kormány). Amit nem ír le, hogy a választói elvárások miatt egy ilyen programot hirdető párt nem győzhet Magyarországon.

Ilyen programmal nem lehet nyerni, tehát nincs is ilyen program a placcon. Az általa vizionált ötpárti szakértői kormány sem lenne politikailag legitimebb, mint a kisebbségi kormány, és ugyanúgy kinyírnák a programját szociális népszavazásokon és az AB előtt, mint minden kezdeményezést, ami az államszocialista vívmányok megnyirbálásáról szólt.

De még ha fel is állna egy ilyen kormány, azért sem történne meg a csoda, mert a gazdasági növekedés fő motorjai közül (külföldi működőtőke-beruházás, belső fogyasztás, állam fogyasztása, uniós konjunktúra) háromnál kimerültek a gazdaságpolitika lehetőségei, a negyedik meg nem a kormányon múlik. (Kis túlzással nincs is szükség Magyarországon gazdaságpolitikára... :))

Szerintem a helyes következtetés az, hogy a bölcs és hiteles kormány egy ordas hazug szociális demagóg kampánnyal maga mögé állítja az inaktívakat, majd a beiktatása első napján ejti őket és végrehajtja kb. a cikkben leírt programot.

Arra kell vigyázni, hogy ne a kormányüdülőben történjen meg a paradigmaváltás, zárt körben, hanem vasárnap este az m1 főműsoridejében, élő adásban, hogy kiforduljon a polgárok szájából a rántott csirkecomb.

AYBARS ANDA 2009.01.10. 20:52:47

@molaris:

Most olvastam a Blogter -en

a Drávapiski blogot.

Rákócziújfalu SZDESZ-os polgármesterét a Testület kivágta, mert MINDENT ELLOPOTT, amit csak lehetett !!

De hogy ezek kiderülhetnek, ahhoz DRAZSÉ ÖSZTÖNZÉSE (vagyis a MASZOP) is kell !!!

AYBARS ANDA 2009.01.10. 20:59:14

@Kettes:

Az "idegen hatalmi érdekek"

az BÁRKI LEHET, csak a NEMZETI-KERESZTÉNY KDNP nem !!!

Mert valljuk be, az IDEGEN az KOZMOPOLITA, vagy zsidó,

s EZER ÉVIG A MAGYAR KIRÁLYOK HATALMÁT SZOLGÁLTA a kereszténység katolikus ága,

és a REFORMÁCIÓ HÍVEI voltak a forradalmiak, KURUCOK,
MÁRCIUSI IFJAK,
a Trianon utáni REND és a REVÍZIÓ tettrekész erői !!!

AYBARS ANDA 2009.01.10. 21:01:40

@br:

NA!

Ez nem "NYUGDÍJ"!!

A Dézsi - ügy már neki is sok volt....

Mit művel az a szikár szuka a jónevű párttal.......

AYBARS ANDA 2009.01.10. 21:16:32

A globál - libbant és tolvajkomcsi KÁOSZ után

a REND

a legfőbb cél és állami feladat.

Erdőtársulás 2009.01.12. 11:25:59

Már majdnem azt gondoltam, hogy ennyire összefüggsételen blogbejegyzést még nem olvastam (lehet, hogy vannak benne összefüggések, de sajnos az elkövető nem érezte feladatának a feltárást, mondjuk hogy hogyan jön az SZDSZ anyagában jósolt versenyképesség romlás össze a radikális (jobboldali?) előretöréssel, valamint az egész a KDNP-vel... pedig a cím erre utalt).
Szóval már majdnem ezt gondoltam, de aztán beololvastam a kommentekbe, és bizony búsúltam egy sort, hogy ettől is lehet rosszabb. Gyerekek, rendkívül igénytelenek vagytok.
(Pedig már majdnem azt is gondoltam, hogy így, hogy 1 hete nem borotválkoztam, én vagyok olyan igénytelen, hogy bármelyik jobbérzésű hajléktalan nekem adná napi bevételét, egyetlen pillantást követően...)

2009.01.13. 12:26:50

Amikor az SZDSZ-t kárhoztató internetes bejegyzések tömegeivel találkozom, sosem tudom eldönteni, hogy ezek a bíráló szavak tulajdonképpen annak szólnak, hogy az SZDSZ liberális programot szeretett volna (szeretne, próbálna) megvalósítani, vagy az a gond, hogy nem volt elég liberális? Mintha a hozzászólókban sem lenne tisztázva, hogy ők maguk liberálisok-e, vagy épp az a baj, hogy nem, és ezért elutasítják a liberálisokat. Lehet persze azért szapulni a liberálisokat, mert ők is kapva kaptak bizonyos hatalmi pozíciókon, de ez pontosan ugyanígy van az összes többi párt esetében is.

2009.01.13. 12:31:10

Ha valaki végigköveti a politika eseményeit mondjuk a rendszerváltás óta, akkor világosan kiderül, hogy az SZDSZ akkor és most is liberális gazdasági programot és liberális társadalompolitikai elképzeléseket fogalmazott meg. Gondoljatok az egészségügy, az adórendszer, a szociálpolitika, a szólásszabadság, a nők, az etnikai és szexuális kisebbségek témákkal kapcsolatos elképzeléseikre és részben megvalósított programjukra. Az, hogy mennyire volt sikeres ez a politika a maga kezdetben 20%-os, mára 2-3%-os erővel persze nyilván megkérdőjelezhető.
süti beállítások módosítása