A felelős? Orbán Viktor!
2008. május 29. írta: TuRuL_2k2

A felelős? Orbán Viktor!

 Újra teljes gőzzel zakatol a gyár, berendelték az összes munkást, három műszakba. A termelés már pár napja elkezdődött, de kellett egy kis idő a gyártósorok felpörgetésére, így csak ma indult be az igazi nagyüzem:




 Fő célcsoport: nyugdíjasok. Másodlagos célcsoport: fővárosiak. Brief: emlékeztessük egykori hűséges szavazóinkat, kinek a visszatérése a tét!

 Az MSZP ugyancsak komolyan veszi frissen indított kampányát, csak az Indexnél listaáron napi 7 millió forintba kerül ez az egészoldalas felület. A párt politikusai körében is teljes a mozgósítás, Nyakó István a főhadiszálláson, Veres János, Mesterházy Attila és Szűcs Erika az ország házában, Steiner Pál a fővárosban, Simon Gábor a végeken, Zsíros Zsolt az ellen gyepűin, Gyurcsány Ferenc pedig blogosai közt vezeti a harcot.

 A középpontban természetesen Orbán Viktor a nyugdíjak befagyasztására és az állami beruházások felülvizsgálatára, esetleges felfüggesztésére vonatkozó állítólagos kijelentései állnak. Ha Orbán mondott ilyeneket (mivel eddig nem cáfolta különösebben, ezért jó eséllyel mondott), annak csak örülni tudunk, bár előbbit keveselljük, a Reakció kormányprogramjában a 13. havi nyugdíj eltörlése mellett tettük le a garast. A józan hang egy esetleges kormányváltás után jó hivatkozási alapként szolgálhat majd az első népszerűtlen intézkedéseknél, különösen, ha most a szocialisták pillanatnyi opportunizmusuktól vezérelve jó nagy feneket kerítenek neki. Mert sok más mellett a legfontosabb különbség Gyurcsány őszödi és Orbán kéri beszéde között az, hogy előbbi a választások után, utóbbi jóval a választások előtt hangzott el.

 Gyurcsány Ferenc tegnapi blogbejegyzésében fel is ajánlotta életét és vérét a magyar nyugdíjasoknak, s nem hagyott kétséget afelől, hogy a megszorításoktól eddig is óvott idősekre ezután is erején felül fog költeni a szocialista kormány, kerül, amibe kerül. A kormányfő láthatóan nem törődik már a gazdasági szereplőkkel, saját reformeri imázsával, mindent egy lapra tesz fel: a nyugdíjasokra (és egy kicsit a budapestiekre), az utódpárt hagyományos bázisára.

 Tudja, hogy kevés a vesztenivalója. A Medián legfrissebb kutatásából kiderül, hogy a választásra jogosultak többsége előrehozott választásokat szeretne, és a Szonda-Ipsos felmérése alapján még saját, a teljes népesség mindössze 16 százalékát kitevő szavazótáborának többsége szerint is rossz irányba mennek az ország dolgai.

 Gyurcsány és az MSZP kisebbségi kormányzással egybekötött bársonyos fordulata és antifasiszta szervezkedése egyelőre nem hozott áttörést, Ágh Attilán és Paul Lendvain kívül nem sokan igyekeznek a miniszterelnök zászlai alá. Itt érdemes megemlékeznünk a tegnapi napkeltés Kereszttűzről is, ahol Betlen János, Pungor András (Népszava 168 Óra) és Szirmay Dávid (Bors) alázta Juhász Ferencet. Kis magyar médiatörténeti esemény, ahogy a Népszava 168 Óra újságírója kéri számon a szocialistákon totális populizmusukat a nyugdíjasok felé. Juhász Ferenc meg Gyurcsány Ferenc egy kevésbé tehetséges dublőreként csak tizenkilencezerforintozik, ferihegyairportozik és kézcsókozik rendületlenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr92492770

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tojás 2008.06.02. 15:32:54

Kiszivárgott beszéd!2008. június 31.: Vona Gábor zártkörû rendezvényen pár pohár bor után kijelentette, hogy tulajdonképpen azok a magyar állampolgárok, akik zsidó vagy cigány származásúak, egyenértékûek a többiekkel. "A magam részérôl a rassz alapú…

Trackback: SZENZOR 2008.05.29. 07:41:10

Vákuumos lufi Hajajjjj, dagad a "botrány", vihar dúl egy bili pisiben, avagy vákuummal duzzasztják a méretes lufit... Bekapcsolom reggel a tv-t, ráérősen kortyolom a kávémat, nyomesz a tv2-re, és hopp

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2008.05.29. 07:35:29

de azért jó ez nekik, mert ráadásul kinyittatják a bicskát a zsebünkben, s a magamfajta viszafogottak is idővel úgy érzik, hogy egy-két kormányzat intézményt le kéne rombolni, felszántani, felsózni, és akkor megint lehet fasisztaveszélyezni is. aszongya a főfasz, hogy a megtévesztés politikáját folytatja o.v. na brávó, egy hiteles hang, aki abszolút szakértő a témában.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.05.29. 08:08:22

Mindig az ellentettjét mondani annak, amit a másik oldal mond... ez a magyar politika :((((

Csak egyszer mondaná már valamelyik oldal (bármelyik!), hogy "igen, ebben a dologban igaza van a másik oldalnak, ezt a dolgot támogatom"... Neeeemm, kizárt dolog, hogy ebben az országban ilyen mondat elhangozzék egy politikus(?) szájából... :(((

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.05.29. 08:09:31

Demagóg leszek, de erre a kampányra más nem alkalmazható: hány lélegeztetőgépet lehetne venni ennek a hirdetésnek az árából?

(egyébként én is szembesültem a hirdetéssel, a gyomrom fordul ki tőle. Nem lehetne a 6 éve tartó zorbánozás után végre nekilátni a kormányzásnak?)

Wuff 2008.05.29. 08:15:56

Jó. Ez tetszik. Ha, ismétlem: ha OV azt mondta, amit mondott (amit persze egyáltalán nem biztos, hogy mondott, de a hős ballib média a tényekkel és a valósággal már rég nem foglalkozik), akkor a ktgvetés egyensúlyát nem kell félteni a Fidesztől.

Namost a haladó gondolkodású "miértkellett eltörölniavizitdíjat" baloldaliak hogyhogynem 90%-ban elutasítják a nyugdíjak REÁLértéken történő (azaz inflációval korrigált) befagyasztását. Hú, hát már mégse olyan reformpártiak, vagy hipp-hopp megoldódott az ország összes gondja?

Eddig a baloldali szavazók vérbeli reformpárti-liberálisok voltak, most meg vérbeli szocialisták lettek? Vagy sose voltak liberálisok? Utóbbi a valószínű, csakhogy Gyurcsány reformer atyjukat követni kell tűzön-vízen át. Mert Ő megmodta, hogy csak Ő tudja azt, hogy milyen korán reggel kelni és 70000 Ft-os fizetésért dolgozni. Csak Ő.

Peppone Botazzi 2008.05.29. 08:16:33

Ez újságíró? Baszki, Rákosi idejében nem volt ilyen megrendelt propagandacikk.
Függetlenül attól, hogy kit szapul. Szánalmas.
Előbb utóbb el kell kezdeni a dunába lőni a politikai elitet.

Legnagyobb banánköztársaság vagyunk a világon...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.29. 08:16:39

Kampányidőszakon kívül nem kéne kampányolni. Miből telik erre?

paráznabillegető 2008.05.29. 08:18:52

GOLDSTEIN!!!
GOLDSTEIN!!!
ajókurvanyjukat.

Wuff 2008.05.29. 08:19:57

Ja, és még valami. Az MSZP-s reklám undorító. Ők kormányoznak program nélkül. Pont olyan undorító, mint a 2002-es akasztós-kislányos.

Most már tényleg gusztustalan, amit művelnek.

Peppone Botazzi 2008.05.29. 08:20:40

Roa: egy valódi, mondjuk "európában" élő szocialista/szociáldemokrata megköpdösné őket, egy liberális ugyanígy.
A politikában is evolúciós zsákutca lettünk. A magyar politikai elit egy mutáns.

TD223 2008.05.29. 08:23:49

Amikor megláttam ezt a fennti reklámot, az újabb Mszp hazudozást, arra gondoltam, ha megindult a kampány, akkor ideje lenne kiírni az új választások időpontját!

Lófő (törölt) 2008.05.29. 08:25:18

Mindenestre,ha Medárd napján esni fog,akkor Orbán lesz a hibás!

Dextro (törölt) 2008.05.29. 08:25:58

Mindig a nyugdíjasok...Kezd a tököm tele lenni,hogy
a nyugdíjasok mindig odaállnak ahol többet ígérnek nekik (legalábbis a többségük).És az én ,meg a gyerekeim jövője? Az meg ki a f@szt érdekel mi?
Ha nem jön be a fasisztázás ,jöhet a nyugdíjas kártya meg a horthysta Orbán.Undorító.

nyomasek 2008.05.29. 08:26:03

Roa!
Ezek nem gusztustalanok, hanem ennyit tudnak. Landvait láttam tegnap reggel azt hiszem, nekem az jött le az arcáról, hogy nem tudja mi van, csak nyomom a rizsát, de már én se hiszem el, meg még valami, azt hiszem félt. Mint ha félelem lett volna a tekintetében, olyan most mi lesz velünk érzés volt. Nem tudom ki találta ki ezt az új orbánozós nyomulást, de ezzel a riogatással még mélyebbre süllyednek. Nem baj, jól van ez így. A király meztelen!

Drömögödömötör 2008.05.29. 08:26:10

Remélem Viktorék nyernek és valóban meghozzák azokat a döntéseket melyekről beszélt.
Évek óta az első olyan megnyilatkozása volt O.V -nek melyben éppen nem valamelyik választói célcsoportot nyalta körben hanem megvillantotta hogy felelős és értelmes politizáslára készülnek a gazdaság terén ( és ez nekem eddig hiányzott)

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 08:28:45

Egy következő jobboldali kormánynak át kell szabnia a közjogi struktúrát: egyszerűen megengedhetetlen, hogy a szocialisták a magyar állam tetején üldögélve, az állam erőforrásait fölhasználva éljenek Pártéletet immáron 6. éve, és energiáikat az kösse le, hogy a bitang ellenzéket üssék.

Persze ha a kormányzás nem megy, mert nem értenek hozzá, akkor érthető, hogy miért folyik szájkarate az ország igazgatása helyett (pedig mennyi tennivaló lenne!).

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 08:28:51

tkp nincs aggódni valójuk - pláne hogy jön majd gordonka:
vö "Irtózatos lesz az első pár év, persze. Teljesen érdektelen, hogy 20 százaléka a lakosságnak fog ránk szavazni. Tavaly nyáron az utolsó nyolc évben először a 100 emberből a Szonda szerint csak 18 mondta, hogy ránk fog szavazni. Tavaly nyáron, gyerekek! Egy évvel később nyertünk. "

na ki mondta?
gyurcsanyferenc.blog.hu/2007/10/03/elkurtuk_nem_kicsit_nagyon

Lófő (törölt) 2008.05.29. 08:28:53

A kampányuk célt ért,mert a szomszéd Julis néni(mszmp tag 59 éve)olyannyira begerjedt Viktorra,hogy mérgébe lekaszálta az egyhektáros kertjét és összevágott 35 mázsa fát egyetlen délután.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 08:31:48

Nekem még van 20 mázsa fám a kertben, szólhatnál neki, hogy van egy kis bérmunka.

tzatziki 2008.05.29. 08:35:22

Szerintem roppant szanalmas, ha mar odaig sullyed valamelyik part, hogy nem tudja onmagat eladni, igy hat az ellenfelet kezdi el kampanyszeruen szidni.

Kieran Hayes 2008.05.29. 08:35:34

Namost az a helyzet, hogy az mszp felelőtlen magatartásával kiélezi az amúgy is meglevő generációs ellentéteket.

A nyugdíjasok pedig nagyjából leszarják, hogy miből, csak legyen meg a nyugdíjemelés, az ingyenutazás, meg a gyógyszerártámogatás.

Le van szarva a tandíj, a gyes és gyed szigorítása, a diákok utazási kedvezményeinek szigorítása, az, hogy a ma járulékfizetőinek zöme jóeséllyel nyugdíjas se lesz, mert a nyugdíjrendszer a jelenlegi formájában nem is fog létezni...

AdamS 2008.05.29. 08:36:32

Fiuk, lanyok, nem kell betojni. Egyre kevesebben veszik be ezt a propagandat. Szerintem ez az utolso szalmaszal amibe kapaszkodnak! Meg talan van egy antiszemita kartya aztan vege az eszkozoknek. Meg egy kis kitartas, mar nem sok van hatra. GYF el lesz soporve bar mit is csinal!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 08:39:04

Peppone: épp hogy nem mutáns a pol.elit... akkor feljődőképesek lennének. Viszont igaz, hogy zsákutca...

Donci 2008.05.29. 08:40:37

Hmm , akkor most hogyis van? amikor a választásokon igérgetni kellett akkor még adócsökkentés mellé 13.14. havi nyugdíj.Belegondoltatok ebbe? Anno beigérte, mert kellett a tömeg. Miután a nép nem lázadt fel, maradt a kormány és Viktort nem emelték trónra és parlementben lévő koronát sem nyomták a fejébe, igy most jó megszorongatja a nyugdíjasokat bosszúból, hogy nem mentek ki sztrájkolni?:-)
Mindenki monnyon le:-) Az összes politikust elzavarni dolgozni valamelyik gyárba pár évre utána politizáljon nekem.
Ne az legyen már, hogy a kiniszteri kinevezése megvárja még leóhajt diplomázni példának okáért.:-)

hajni35 2008.05.29. 08:41:11

Nem tudom, mit vagytok úgy oda, tudvalevő, hogy OV miatt tört ki a második világháború is. Hogy még nem is élt akkor? Ez van, csak ki akarja magyarázni magát gaz populista módon....
Nagyon várom már, hogy végre jobboldali kormányunk legyen, bár, be kell, hogy valljam, a Fidesz politikájával sem értek mindig egyet. Azt is tudom, hogy hihetetlen nehéz helyzetben fognak kormányra kerülni, és biztos lesznek népszerűtlen intézkedéseik is, hiszen, egy tönkre ment országot kell visszarángatniuk a szakadék széléről. Mindannyiunk érdeke, hogy ez sikerüljön nekik.

Wuff 2008.05.29. 08:42:03

"Egyre kevesebben veszik be ezt a propagandat"

Láttad a majálisukat? Meg a 18% törzsszavazójukat? Most kéne elérnie a támogatottságuknak a nullát. Először a reformokkal elfordultak a szociálisan rosszabb helyzetű szavazóiktól, most meg a szociáldemagógiájukkal a reformpártiaktól. Namost akkor itt kéne, hogy vége legyen. De nincs, és sosem lesz.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 08:42:38

Basszátok meg, hát nem megmondta őszödferi, h a kormány fő programja az ellenzék folyamatos támadása. Debreczeni könyvében megírta, ezt ő hozta be a magyar politikába, mint kormányirányvonalt. És most, amikor pláne nem csinálnak semmit, ez az egyetlen sanszuk maradt, h visszahozzák a szarból a választást. Na persze a szar jelen esetben a 2/3-os bukta, és a visszahozás az, h csak simán veszítenek... A k..anyjukat!

Eagle15 2008.05.29. 08:45:03

B@zdmeg, ma is kisütött a nap és meleg lesz. Szemét Orbán miatt van ez is....! Bajnai a Hajdúbét minisztere majd megmondja, hogy kell az országot lábraállítani a táncos Gyurcsányival. Nyugalom elvtársaim, minden rendben lesz...!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 08:45:13

Botoxlendvai hp azt próbálja megetetni a plebssel, h "kéremszépen, nocsak, itt van Orbán Viktor "őszödi beszéde" !"

Jaaa, bazmeg Ildi, csak azt felejted el, h OV nem 4 év kormányzása után és egy megnyert választás előtti kormányalakítás idején mondja, amit mond.... ha egyáltalán azt mondta

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.29. 08:47:40

Lófő!
Ha meg nem fog esni, akkor meg Orbán nácifasizmusa miatt lesz aszály, meg azért, mert a szőlőbányákokban fogják tárolni a vizet.

A lumpenproletariátus körében meg ezerrel megy - és még mindig eredményesen - a gerillapropaganda a lassan 20 éves orsósviktorozással, zsideszezéssel, románozással. Nem is értem, miért jó az utolsó heteit, hónapjait élő MSzP-nek, hogy a szegény és elégedetlen szavazóbázist áttereljék a Jobbikhoz? Hiába konvergálnak át ugyanis apránként a Kapolyi-féle szociáldemokratának csúfolt szervezetbe, hiába szabadulnak meg erkölcsi és anyagi csődjüktől FIB-féle álfelszámolással (rémlik valami "csalárd csőd" jogi kifjezés), a választóikat már "elkúrták".

Persze az is nagy eredmény lenne a számukra, ha a FIDESz max. 65%-os parlamenti többséget érne el, és nem járnának úgy mint tózse moszkovita grúz elvtársaik, hogy a nemzeti párt(szövetség) 80%-ával megfosztja őket a további szabad rablások esélyétől.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 08:48:09

Hp-lendvainak még azt is üzenném e helyről, h ugye az őszödinél

egy belső árulás folytán jutott ki a felvétel...

itt meg vagy egy tégla volt ( a 21 fő között) vagy kémkedés esete forog fenn...

Addig, amíg az őszödi lényegében egy (országot is erősen érintő) pártbelügy volt, addig ez a mostani orbán-beszédes cucc, egy hányingerkeltő kémkedéses sztori, bárhogy süljön is el a végén

Zetek 2008.05.29. 09:00:53

Mire számítottunk? Nagyjából erre képes az MSZP. Ebben eddig semmi meglepő sincs. A kérdés továbbra is annyi, hogy Orbán miért hallgat. Mert a vádak egy részét - pl. nem akart 2006-ban győzni, három ciklusos tervei, stb. - nem lehet csak kézlegyintéssel elintézni, mert kiválóan illenek az ellenfél suttogó propagandájában felvázolt képbe.

jah-man 2008.05.29. 09:01:05

Egyelőre azért még nem kéne Szent Viktort az ország megmentőjének kikiáltani. Ugyanakkora béna balfasz ő is meg a holdudvara, mint Feri meg a holdudvara.

fourgee 2008.05.29. 09:01:54

Hoppácska: van ilyen mindkét oldalon, csak a pártjuk nem igazán örül neki és nem nagyon kapnak hangot... Mivel én nem a magyar gyakorlatban elterjedt "gyűlölködési politizálást" folytattam ahogy az emberek 99,999%-a teszi - és amivel most az MSZP kampányol -, hanem médiafigyelőként mindkét oldal f.szságait kellett hallgatnom/gépelnem.

Egy érdekes dolog: a céghez inkább "baloldali érzelmű" emberek kerültek, valószínűleg azért mert többen voltunk. Az átlag emberekkel ellentétben akik csak a kereskedelmi tévék mesterien átfogalmazott híreit kapják az arcukba, és hazug újságírók hazug cikkeivel tömik a fejüket, mi elég sok riportot végighallgattunk/legépeltünk, ahol csak a riporter volt, meg valamelyik pártból valaki, vágatlanul, mert élőben ment az adás + sokat hallgattunk külföldi gazdasági elemzéseket, amikből 2006ban kiderült a valóság (egyik baloldali ismerősöm azt mondta, hogy a Zorbánék lefizették a Barclays-t... Persze, a Barclays-t csak úgy le lehet fizetni... Azért megnéznék egy statisztikát, hogy az Egyesült Királyságban élő magyarok hány százalékának sikerült ott számlát nyitnia a szigorú feltételeik miatt).

Szóval, a riportokban a politikusok kénytelenek voltak magukat adni, az elemzők nem tehették meg hogy hazudjanak. És hogy ebben mi az érdekes? A 80% baloldali emberből több mint a fele jobboldali lett, kisebb részük megutálta az egészet, és maradt kettő, aki nem változott. Ők csak mosolyogtak a gazdasági elemzéseken, de ők sem tudták lehazugozni őket. Csak egy dolog miatt maradtak baloldaliak, mert utálják az Orbánt... És le is cigányozzák naponta... Ha ezt Gyurcsány vezérük hallaná... Ő mondta azt, hogyha cigányoznak ebben az országban, akkor ő is cigány (meg elmondta a zsidóverzióban is).
Úgy néz ki, hogy a JELENLEGI "szocialista" vezetés csak ennyire becsüli, ennyire tartja a választóit, hogy az orbánozáson kívül mást úgysem tudnak, ennyi az agykapacitásuk... Ha azt nézzük hányan szavaztak bizalmat nekik és ezeket ilyen primitívnek tartják, akkor a k.rva anyjukat! Mármint a vezetésnek. Az MSZPnek meg kellene becsülnie inkább azokat, akik a mai napig kitartanak mellettük...

phaidros 2008.05.29. 09:02:13

Tényleg azt gondolják, hogy OV egy a Kéri által összehívott szűkkörű beszélgetésen olyat mondott, amiről nem akarja, hogy nyilvánosságra kerüljön? Pont a Kérinek? Nemá.

Johnny Favorite (törölt) 2008.05.29. 09:02:18

Klasszikus komcsi "henger"....addig mondják míg nem csak Ők, hanem a "fogyatékos" választó polgárok is elhiszik
Szomorú de igaz!

Jano962 2008.05.29. 09:05:37

MSZP tag vagyok, de ennek ellenére inkább szavazok a Jobbikra vagy akár Orbánra, mint ezekre.
Hölgyeim, uraim ott fenn: kormányozni kellene már 6 éve, nem kampányolni. Nem azért nevelek 2 gyereket, hogy ha elvégezték az iskolájukat külföldre küldjem őket dolgozni, mert itt már nem lehet megélni.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:09:10

jah-man

van egy nagy különbség: Viktorék tudtak kormányozni, Feriék meg csak elkúrni. Ha kívánod idemásolom a konkrét számokat KSH-ból.

Egyre jobban unom azokat a faszfejeket, akik Frei-dosszié szintjén állnak a politikához, azaz mindkét nagy hülye, húzzon el. Valójában meg arról van szó, h ezek Gyurcsányt mentegetik, mert jelen pillanatban 1 nagy van és egy kicsi egymással szemben a placcon.

A miniszteelnöki alkalmasságban Orbán 28%-ot, Gyurcsány és Kósa 11-11%-ot kapott. A népszerűségi listán Orbán kb. 50%, fletó meg kb. 27%.

Nincs két nagy erejű politikus most (per pillanat) csak egy, és az sem véletlen, h vele tárgyal a gazdasági elit.

És a kérdésem, ha elzavarjuk Viktort is, akkor mi van? Anarchia, vagy Dávid Ibolyka, vagy Kóka, vagy Fodor? Vagy mi?
Bassza meg, az elzavarás az egy kérdés, de ma válaszok kellenek! Ébresztő, ez itt egy válságban lévő ország, a 3,14csába is:-(

Eagle15 2008.05.29. 09:12:16

Jano!
Igazad van, nem tudom mi a f@szért van kormányunk, mert abszolut nem csinálnak semmit, csak a nagy dög AUDI-kban meresztgetik a seggüket. A gyermekeimért aggodom, ha nem lesz változás az országban.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:14:22

fourgee 2008.05.29. 09:01:54

Télleg ecsém, baszkiferkó mikor hív már össze egy tüntetést az orbáncigányozás miatt? Heee?

Mi ma a nagyobb veszély:
a fasiszták vs "(humbug)antifasiszták" ????

visitors 2008.05.29. 09:15:12

Érdekes..
a Bkv-s ügyben az a fontos a ballib médiának, hogy hogyan kerültek elő a levelek, hogy azok magánlevelek, és egyébként is a tarlós k.annyát.... (tegnap érdekes volt az esteé-ben bealázta a szavába vágó, hujeségeket beszélő riporternőt /már a tarlós/)
itt meg az a fontos, hogy mit mondott, senkit nem érdekel, hogy hogyan került nyilvánosságra, mekkora a valóságalapja....
nemártana a (nemzeti minimum mellé) egy poltitikai (meg média) etikai szabályzatot kidolgozni.. elfogadni.. aki meg vét ellene.. az mennyen a bányába....

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:16:44

Eagle15 2008.05.29. 09:12:16


Az sem ártana már (húúúúú b+, de még mennyire nem) ha megmondanák végre, h MOST MELYIK AZ ÉRVÉNYES KORMÁNYPROGRAM? Az, amit 2006-ban elfogadtak a szadistákkal? Vagy melyik?

Orbán programját citálják, szedik szét, közben meg nincs programja a KORMÁNYZÓ pártnak!!!!!!!!

Lófő (törölt) 2008.05.29. 09:17:49

Viktor nagyon vigyorog,szerintem ez a "beszéd"valami nagy átkúrás lesz...

Lófő (törölt) 2008.05.29. 09:18:42

szia Malac,na itt inkáb szeretlek látni:D

Lacc78 2008.05.29. 09:20:57

Tök jó, hogy azt a bizonyos hangfelvételt, amire ez az egész kampámy épül, még senki nem hallotta. Vajon miért nem lehet nyílvánosságra hozni, ahogy az őszödi beszédet?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:21:18

Hellófő!

Az Árpinál nagyon unalmas lett, egyre szánalmasabb a ballibbancsok vergődése, a rinyálásos riogatásuk. Eddig fasisztaorbángecivel riogattak, most meg a megszorítóorbánőszödivel... A lényeg mindig az, h a semmittevést leplezzük riogatással. Ez a gyurcsányizmus kormánypolitikája.

Üdv.

Eagle15 2008.05.29. 09:21:59

Mahacka!
Az MSZP és a Szadisták szerintem teljes pánikban vannak, mert most kezdenek ráébredni, hogy a magyarok kezdenek átlátni a politikusok mahinációin. Azt hiszem a hülye szövegeléseknek vége! És mindenki náci....!!!!

Zetek 2008.05.29. 09:22:48

Amúgy a Pungor nevű hugyos Józsi a 168 óra versenyzője.

Eagle15 2008.05.29. 09:25:29

Ne szövegeljenek, hanem a gazdaságot tegyék rendbe, hogy a gyermekeimnek ne keljen külföldre menekülniük! Persze a tetű megmondta, hogy lehet külföldre menni...!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:25:34

Amúgy meg én kibírok egy kis megszorítást is, de nem attól, aki miatt szükségessé vált, aki elkúrta, akinek a kormányzása alatt nem jó magyarnak lenni, aki a nemzeti radikalizmust keveri a fasizmussal, aki tképpen egy pszichésen zavart ember, és aki ha találkoznia kéne 5 hónappal ezelőtti reformer magával, hát szembeködősdire kéne mennie vele. Gyurcsány nemcsak hazudott, de folyamatosan azt teszi. Őszöd nem ért semmit, azt csinálja amit régen is, és a Lendvai hp félék ott szolgálják ki már évek óta, ezek az elvtelen gátlástalan gazemberek teszik lehetővé, h még mindig itt üljön a nyakunkon ferkó, ahelyett, h valahol kezeltetné magát... szánalom, és düh.... ezeket érzem!

jah-man 2008.05.29. 09:25:43

malacka69

Az hogy Viktorék tudnak kormányozni egy kicsit erős kijelentés.
Nem mentegetek senkit, a Frei-dosszziés hasonlatod meg egy picit sértő.
Ezeket a százalék értékeket ki számolta ki? esetleg egy ilyen-olyan közeli "közvélemény-megmondó" cég?
Elzavarni Viktort? Attól ne félj, innen fog nyugdíjbva menni, mert dolgozni még soha nem dolgozott, és soha nem is fog...

Francois Pignon 2008.05.29. 09:26:16

"Horthy Miklós mint pozitív példa"
LOLLL

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:29:18

Kurvára fosik az MSZP a buktától, mert az a bizonyos -Orbán által emlegetett - elszámolás sokmindenre fényt deríthetne. Szvsz azért nem buktatják meg fletót az altisztek, mert túl sokmindent tud róluk, és egy ilyen öntörvényű/erkölcstelen gazember tuti nem olyan úrimód lépne le, mint megyó, hanem visszaszarna a fészekbe, ahonnan kiebrudalták. Fletónak alighanem a zsebében van zsarolásilag a komplett szoci vezérkar... Ezt elkúrták.... Suchman előre megmondta, h fletó a vég lehet. Így legyen! Ámen!

Eagle15 2008.05.29. 09:30:16

Mit akartok Horthy-val, ki a fenét érdekel! A gyermekeim jövendő élete az igen. És sz@rok a nyilasokra, zsidókra stb.!

Rwindx 2008.05.29. 09:32:33

Az Idősügyi Tanács a következő közleményt adta ki:
"Az Idősügyi Tanács kéri a Kormányt erősítse meg a nyugdíjasokra vonatkozó valamennyi programjának továbbvitelét. Ezen belül: a korrekciós programot, a méltányossági nyugdíjakat, az özvegyi nyugdíjakat, a 13. havi nyugdíjakat és a 65 éven felüliek utazási kedvezményeit. Az Idősügyi Tanács kéri, hogy egyetlen politikai oldal se tegyen felelőtlen kijelentést és ezzel ne keltsen felesleges félelmet a nyugdíjasokban."

Nos egy szemfüles ember a következőt találta:
www.szmm.gov.hu/main.php?folderID=1401&articleID=31379&ctag=articlelist&iid=1

Akinek erős gyomra van, az nézze meg nyugodtan a linket.

Eagle15 2008.05.29. 09:33:46

Már csak az hiányzik, hogy a politikusok megint kacagányba menjenek be a parlamentbe, mint a 90-es években. Azt hittem bepisilok a röhögéstől! Már előre kellene tekinteni és nem hátrafele...!!!

Comment Máté 2008.05.29. 09:33:51

Ilyet szól a másodikban: "A korábbi indulatok megmaradtak, az ország problémáinak helyes megoldásai még mindig hiányoznak."

Az ország problémáinak helyes megoldásai ugye az éppen aktuális kormány dolgai közé tartoznának. Már bocsánat, de ki van most éppen kormányon?

Az a hiba, hogy ma Magyarországon egy egyszerű "a másik a hibás" kiáltással bármit el lehet intézni. Bármelyik oldalnak.

Zetek 2008.05.29. 09:33:53

jah-man 2008.05.29. 09:25:43
Gyenge duma. Melyik politikus dolgozott szerinted? Régi KISZ káderek? Esetleg Kapolyi testvér?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 09:34:43

jah-man

Fletó szóba sem jöhet, és tfh. elzavartad Viktort... és akkor mi van ezután? Mi a te válaszod? Megismétlem: az elzavarás az egy kérdés, de most válaszok kellenek!

Orbánék alatt a GDP-hez viszonyított államadósság kb. 3-4%-ot csökkent, míg az alatt az idő alatt, míg a szocik feleltek a költségvetésért (2003, 2004, 2005, 2006) az államadósság 2002. végéhez képest kb. 8%-kal lett több a GDP-hez képest.

Az államadósság a legnagyobb terhe ma Magyaországnak, 18.000 milliárd ft, egy négytagú családra vetítve 7,2 millió ft, és itt 10 millióval számoltam, nem az adófizetők számával osztottam ki.

Tehát a kérdésed értem, de mi a válaszod?

(Sérteni nem akartalak, bocs!)

táltos 2008.05.29. 09:35:38

Talán még éppen időben jött ez a "kiszivárogtatás". Jól letesztelhetik a választókat, hogy hogyan is viszonyulnak a "zorbáni titkos programhoz". Ha csökken a népszerűsége a fidesznek, még így is megtarthatják, ha ügyesek 50%-on.
Ezzel a kapmánnyal az mszp, még akár meg is égetheti magát. Most kellene előjönnie vkinek a hangfelvétellel, és akkor még jó két hétig a fidesz lehetséges programja lenne a téma. És kormányzás továbbra sincs.
A tegnapi napkeltés kereszttűz valóban kemény volt.
"szegény" juhász csaj hebegett-habogott. És Betlen meg keményen nekiment, hogy "nem-is-ezt-mondta-orbán".
Hasonlított a sváby-orbán meccsre.
Amúgy meg valószínűleg megszorítani is lehet okosabban mint ahogy gyf-ék csinálják.

Paranoid Android2 2008.05.29. 09:37:31

Szerintem jót tenne mindannyiunk bioritmusának, ha ilyesmikkel nem foglalkoznánk.
Lám a népszabónak, meg a népszavának is milyen jól bejön, hogy nem foglalkoznak pl. a milliárdos vesztegetésekkel, meg a szoci haverjaik kormányzóképességével.

vpi 2008.05.29. 09:38:03

"Orbán öszödi beszéde" - mondják a szocik. Na most akkor az a "bátor, szenvedélyes igazságbeszéd" duma mégsem volt igaz? Vagy az Orbán is bátran szenvedélyesen beszélt? Vagy mi?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.29. 09:39:19

"A politikusok népszerűségi listáját Sólyom László köztársasági elnök vezeti, Kósa Lajos Debrecen fideszes polgármestere a második, Orbán Viktor Fidesz-elnök a harmadik. A baloldal legnépszerűbbje az ötödik helyezett Szili Katalin. A legnépszerűtlenebb magyar politikus Kóka János, az SZDSZ elnöke, aki a szocialisták támogatói között vesztett sokat népszerűségéből. Alulról a második Hiller István (MSZP) oktatási miniszter. Gyurcsány Ferenc hátulról a harmadik."

(vigyorog) :D

Bummer 2008.05.29. 09:45:16

Én nem izgulok. Ki fog derülni fokozatosan, hogy a befagyasztás emelést jelent, hogy a beruházások leállítása több beruházást jelent stb.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 09:45:48

hallgassátok Pásztor et.-T!
"Függetlenül attól, hogy létezik-e ez a hangfelvétel, a feltételezés amúgy egyértelmű elismerése annak, hogy az elhagzottak interpretációja pontos. Nyugdíjbefagyasztásostul, 4-es metróstul."

vagyis: nem cizellálunk,h. mit jelent a befagysztás - annyit tesz: elvesz! fúj! szövegértésből egyes - de azt nem adhatunk magyarbálint óta - legyen politikus!
(pasztortibor.blog.hu/)

aztán, a horthsy pofonokról:
"Javítsanak ki történelmileg képzett elvtársak, ha tévednék, de Horthy kokettált rendszeresen a szélsőjobbal, aláírt pár zsidótörvényt, és bár konkrétan a nyilas pártot próbálta távol tartani a hatalomtól, a végén mégiscsak átadta nekik a hatalmat."
vagyis, kevés az előbbi egyes: beszed egyet töriből is. és megakad a lemez: "Vagy tévednék, amikor azt mondom, hogy a nyilasoknak Horthy adta át a hatalmat?"
Lendvai volt a töritanára? a nagy igazodásban elfelejtette a leggyakoribb szoci hívószót, a nácikat, a háttérben...

Szerencsétlenek.

Bummer 2008.05.29. 09:46:38

Ja, meg már a Kéri-találkozó tartalmának nyilvánosságra kerülése előtt mondta OV az OV TV-n, hogy megszorítások lesznek. (Csak az OV TV-t nem nézi az index)

Eurydice 2008.05.29. 09:46:41

Ilyenkor tudnék ordítani! Ebben az országban mikor lesz már olyan népakarat, hogy elnyomja ezt a népséget?

25 éves nőként azon kell gondolkodjam, hogy vállaljak-e több gyereket vagy dolgozzak a jövőmért...
Mert öregkoromban vagy a gyerekeim tartanak el vagy én, amit gyermektelenül meg tudtam spórolni...
Tegyük fel meg sem érem a nyugdíjat...

Héttörpe (törölt) 2008.05.29. 09:48:32

Visitors! Azon röhögtem-tegnapi hír egyébként-hogy a BKV informatikai rendszerébn 5! kémprogramot találtak. Hát ez lehet hogy rémisztő egy nyugdíjasnak, aki rögtön dzsémszbond filmben érzi magát ettől, de én nem vagyok meglepve. Gondolom a havi 10 millió Ft. állami pénzzel megkínált rendszergazdának nem volt ereje leirtani a rendszert.

Machiavelli 2008.05.29. 09:48:53

jah-man. visszatérhetnél már a realitások talajára. Amennyiben azt állítod, hogy Viktorék nem tudtak kormányozni, annak egyenes következménye, hogy a pártod még nagyobb dillettáns. Na, persze, ti nem szeretitek kibontani az igazság minden részletét. Ha kell, akkor hős emberjogi harcosok vagytok, ha kell akkor a legalantasabb demagógok. Annyira természetesnek veszitek, hogy titőletek mindig minden minden percben hiteles. Mert ugye azt is ti mondjátok meg.
Az ellenzék pedig semmilyen politikai eszközt nem használhat. Ez is természetes.
Már a tenyerem sem viszket tőled. Egyszerűen szánalmas vagy. Menj inkább és nyald a Ferid hátsóját!

Lófő (törölt) 2008.05.29. 09:50:54

Szerintem nincsen semmiféle "beszéd",inkább a fidesz bedobott egy testcselt és nagy pofáraesés van kilátásban.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.29. 09:51:42

Az index meg a hírszerző is kőkeményen benne volt ebben az ügyben. Az orbángyűlölet összeköt.
Ezt se siettek még lehozni:
www.hetivalasz.hu/cikk/0805/orban_a_jarai_jelentesbol_idezett

Bummer 2008.05.29. 09:59:09

"Szenzáció! Újabb részletek a titkos programból! "Fehéren feketén leírva, a nyugdíjak reálértéken befagyasztása, a kormányzati pénzek felhasználásának szigorítása, a fővárosi beruházások ésszerűsítése:
jovonk.hu/FideszPP2007_HU.pdf

Lófő (törölt) 2008.05.29. 10:01:55

A 4-es metróból megépíthetnénk a világ legnagyobb szellemvasútját.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 10:03:47

GYURCSÁNY = MUTYISZTÁN, NYOMOR!
de
ORBÁN = DIKTATÚRA!

Magyarok válasszatok!

Eagle15 2008.05.29. 10:10:27

Valaki1!
Nincs valami jobb ajánlatod?? :)

Szörny 2008.05.29. 10:11:20

Tényleg csak én hallgatok Inforádiót???

inforadio.hu/hir/belfold/hir-186788/6
Orbán: "Csupa jó hírrel szolgálhatok"
2008. március 13., csütörtök 8:12 InfoRádió
"OV: Be kell fagyasztani a költségvetés kiadásait reálértéken, az inflációval korrigált értéken. Ennek nem örül senki. [...]
R: Szociális kiadások, egészségügyre fordítandó kiadások?
OV: Összességében kell befagyasztani. Nem lehet tovább menni. Belső átcsoportosítás, ésszerűsítés, viták eredményeképpen változtatások, ezek mind elképzelhetőek, de a lényeg, hogy a kiadásokat összességükben a reálértéken kell befagyasztani."

Most akkor mi az, amit csak titokban mert mondani??

Ács Ferenc 2008.05.29. 10:11:56

Érdemes DeJó Gyurcsány-könyvét olvasgatni (én most végeztem vele) abban pontosan elmondja Fletó, hogy építik fel az ilyen kampányokat. Profi módon.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 10:13:18

Eagle15:
sajnos nincs.
ez az ország tragédiája.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 10:15:16

"Profi módon."

Inkább vérbeli machiavellista módjára, egészen gátlástalan hatalomtechnikusként, sok esetben konspirálva.

Bummer 2008.05.29. 10:16:11

Látszik, hogy tartalmilag már minden volt, de most próbálnak egy őszödi beszédet kreálni, hogy visszahódítsák az mszp-szavazókat.

Archenemy 2008.05.29. 10:17:02

GYURCSÁNY = MUTYISZTÁN, NYOMOR!

Ja ezt már láttam.

de
ORBÁN = DIKTATÚRA!

Ezt meg nem.

Választok.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.05.29. 10:17:29

Egy jó kis felvilágosult diktatúra amiben jól élnek az emberek sokkal jobb mint 8 évnyi liberális tökölődés miben semmi sem történik...

Ács Ferenc 2008.05.29. 10:17:56

km: most elkezdhetném régi vitánkat, de nem teszem.

Chaos · http://www.videosmart.hu 2008.05.29. 10:21:26


Rohadtul elegem van, hogy ezek a nyomorultak fizetett hirdetésben b*sztatják egymást meg üzengetnek egymásnak. Takarodjatok vissza az óvódába, húzzátok meg a másik haját és lépjetek a lábára vazze, de ne az én és utódaim életével (no meg még 10 milla másikéval, bocs :), pláne ne az én pénzemből háborúzzatok egymással. Más se megy a közéletben, csak hogy ki lopott és hazudott többet!

Qrvára elegem van ebből, 20 éve mást se hallok, minthogy majd "holnap" jobb lesz, közben évről évre más sem történik, mint hogy egymást figyelik és ellenkampányolnak, 4 éve meg "belehúznak", hogy hihető legyen az arcoskodás.

Vazze, fogjátok meg a két végét és emeljétek már meg végre! Van ebben az országban (még) pár millió ember, aki nap mint nap ezt csinálja!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 10:24:22

re: " Ács Feri · reakcio.blog.hu/ 2008.05.29. 10:11:56
Érdemes DeJó Gyurcsány-könyvét olvasgatni (én most végeztem vele) abban pontosan elmondja Fletó, hogy építik fel az ilyen kampányokat. Profi módon. "
- Sz.Viktor fő agytröszt nem járt erre mostanában?! vagy ácsolja a stratégiát napi 24h-ban...? :P

Ács Ferenc 2008.05.29. 10:25:04

Egyébként tragikomikus, hogy most egy olyan elképzelésért csesztetik OV-t, ami konkrétan életbevágóan fontos lenne (a nyugdíjak befagyasztása - már ha elhangzott egyáltalán) azok, akik tönkretették a költségvetést. És mi sem jellemzőbb, hogy ezután a Fidesz lehátrál a dologról, féltve frissen megszerzett "táborát."

AgentUngur 2008.05.29. 10:25:11

Az MSZP-s kampány jól megmutatja, kicsodák is valójában. Most, amikor minden józanul gondolkodónak örülnie kellene, hogy OV alapvetően a realitások talaján mozog, a legmocskosabb módszereket indítják be ellene.

Eagle15 2008.05.29. 10:26:53

Mindenképpen jó lenne már a távlatokba tekinteni és nem hátrafelé. A múltból nem lehet megélni, ha nem lesz egy jó stratégia, a béka fenekét is alulról fogjuk nézni! A nyomort már ismerjük, jó lenne most már a jót is megismerni...! Nem vagyok irigy, de a német életszínvonalat kipróbálnám és akkor az sem zavarna, ha az államfő koronával a fején bohockodna!

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 10:27:23

Orbán = diktatúra.

Főleg ha (bár erre nincs esély) 2/3-uk lenne a parlamentben akkor már indulnak is a dunába lövések, de legalábbis a tömeges bebörtönzések.
Rogán, Kósa meg a hasonló kis zsebhitlerek újranyitnák recsket az állítólagos komcsiknak, de az ún szélsőjobbnak is asszem.
Gondolkodjatok.
Mi az hogy kitiltanak embereket a belvárosból????
meg szétzavarnak legális szervezeteket csak úgy?
Ma csak a hajléktalant, meg a csórót, meg a gárdát, holnap majd azokat aki nem tapsol nekik, holnapután meg mindenkit, mert övék az ország és a hatalom!
Nagyon vigyázni kell, nehogy rosszabb jöjjön mint ami van!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 10:28:12

miközben itt olvasgatok, hallgatom juhász p-t a napkeltéből... hát horror.

Ács Ferenc 2008.05.29. 10:28:34

Szamárfül: Szigetvári márciusban veszített, de előtte háromszor verte meg a Fideszt, tehát én egyáltalán nem becsülném le a képességeit.

hiba 2008.05.29. 10:29:17

Én azt nem értem, mit akarnak. A 18%-ot feltornászni 20%-ra egy ilyen gennyes kampánnyal? Megéri? Választások idején, fej-fej melletti küzdelemben persze mindenki beveti a gennyes kampányt (magyarvizsla), na de most nem jobb lenne akkor már dolgozni és inkább a médiaholdudvart segíteni. Hogy fogja ezt a kampányt megvédeni Bolgárúr? Ez szerinte csak annak a jele, hogy a Maszop is előrehozott választásokra készül és menteni a menthetőt alapon stratégiázik.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 10:30:28

Feri: SZV-nek nem a képességit becsülöm le :)

tevevanegypupu 2008.05.29. 10:32:09

Nahat, az index csak ejszakara vallalta a reklamozast? Vajon mire kell naluk ennyire az a kis penz?? Es ha mar ennyire kell, akkor miert nem nappal is? Bar az ejszakai tarifa gondolom dragabb, minden tisztessegtudo utcalany igy szamolhatja, meg veszelyessegi tarifa plusz afa, szoval lehet, megeri. A prostitucios ado meg mehet a nyugdijalapba.(:

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 10:32:29

ÁF, nem csesztetni akarlak, tudod, nem azért írom amit, de ha a politikum kicsit is morális kategória, ha a cél nem minden esetben szentesítheti az eszközt, akkor az én - kicsit idealisztikus elképzelésem szerint -, a politika nem lépheti át azokat a határokat, amik mondjuk a társas, családi, baráti kapcsolatokban stabil erkölcsi falként állnak. Mert rövid távon - és ugye ebben az esetben ez a 6 év igencsak rövidtáv -, ugyan kifizetődő a dolog a hatalom megtartása érdekében, ám hosszútávon súlyosan demoralizáló az egyénre és a tágabb közösségre nézve is: vesd össze, hogy a magyarok 70%-a szerint _senkiben_ sem lehet megbízni - ehhez az adatokhoz az elit ilyen mértékű a hétköznapi moralitást rendszeresen súlyosan sértő viselkedése is hozzájárul. Persze szerintem.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.29. 10:33:37

Nem érdekelnek azon emberek képességei, akik tehetségüket egy egész ország manipulálására áldozzák, jó pénzért. Mi volt Szigetvári feladata a köteles beszéd kampányában? Mi volt Szigetvári szerepe a dec. 5-ei "NEM" kampányban? Az elkúrás titokban tartásában? és még sorolhatnám. Ő találta ki az egészet? Vagy csak tolta a szekeret, teljes erőbedobással?

Nincs mit elismernem egy ilyen figura tehetségében...

Bummer 2008.05.29. 10:35:44

Olvassátok már el a Fidesz programját (jovonk.hu). Egy éve benne van a nyugdíjak reálértéken tartása.

vhjoli 2008.05.29. 10:35:53

No, most akkor normális-e sipánka- lendvai?? fleto öszödi beszédét, helyzettisztázó, nagyszerű előadásnak igyekezett eladni többször is. Most, Orbán Viktor "öszödi" beszédére utal, teljesen más értelembe véve, mint fleto esetében!! Nagy a zavar az msz(m)p-s agyakban, nem csoda, hazugság-gyárukban már ők sem tudnak eligazodni :-) ?:-(

Eagle15 2008.05.29. 10:37:52

vhjoli!
Ha az ember össze vissza hazudozik, egy idő után már nem tudja, hogy mit mondott elötte! :)

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 10:42:07

Biztosan remek szervező SzV, már ami a munkájának eredményességét illeti, de ha már itt tartunk, akkor pl. az MSZP _komplett_ vizuális arculata a schröderi SPD-é, az egykori plakátjaik intellektuális és grafikai értelemben silányak "IGEN. Megcsináltuk.", plusz vörös betűk és sávok, meg hasonlók, Gyurcsány pedig egy brit szellemi termék, a blairista modernizáció híve (volt).

Inkább GyF személyisége volt itt nyerő, a laza, bátor, "csinálós" jófej srác, aki megváltja a világot - maga az MSZP-kampány inkább közhelyszerű volt és unalmas - a kettő egymás mellett persze győzelmet hozott, ez nem vitaalap.

De ez megint egy régi vitánk.

vhjoli 2008.05.29. 10:43:01

Gondolkodni szoktál?? valaki1!!
Nincs mivel, mi?? :-))

soseleszekelső 2008.05.29. 10:50:30

Ez az MSZP-s kampány már tényleg gusztustalan.
És Demszky is rátett egy lapáttal metró ügyben.

Vajon nem hozna nekik több hasznot, ha kimazsoláznák az OV által elmondottakból, ami beleillik a konvergenciaprogramba, és együttműködést ajánlanának?
Csak így törhetnének ki a mostani spiráljukból.

De sajnos mindkét oldalról csak a reflexszerű tagadás jelenik meg, és így táncikálnak körbe körbe.
Ha pirosak megszorítanak, akkor narancsok szociálisak. Ha piros enged a gyeplőn, narancs egyből megszorít, amire piros persze főszociálissá válik.
Csak az a fontos, hogy ellentmondjanak egymásnak.

Off
A 13-ik havi nyugdíj csak egy kommunikációs fogás, ha anno 8%-kal megemelték volna a nyugdíjjat, már senki sem emlékezne rá. Ezt viszont még évek múltával is, mint valami csodát lehet reklámozni.
Ugyanezen ok miatt a 13 havi nyugdíj eltörlése is értelmetlen, akkor azt kell mondani, hogy csökkentsék a nyugdíjjakat 8%-kal.
On

Google 2008.05.29. 10:57:34

Idősügyi Tanács és a Szépkorúak Társasága.
Összenő, ami összetartozik.
Leisztinger és Gyurcsány két jó barát, na.

Amatőr megoldások - kiáltja az MSZP valamelyik biopoliszából.
Szép, amikor az amatőr amatőrt kiált és közben önfeledten dodzsemezik, ugye Ildikó?
Jó lenne, ha mindenkit (aki nektek nem tetsző) le tudnátok seperni a pályáról, de ez pör pillanat nöm mögy.
És ír(t)ok majd kibaszott jó könyveket a modern magyar baloldalról. Debreczsenivel közösen.
Ezt magyarázza már meg valaki, jut eszembe, miért írta le DeJó, miért árulták el a csúf, mocskos trükkjeiket, 23 millió román, köteles-sztori stb.
Ez már pszichológia, de abból is a patológiás rész, gondolom.

Ács Ferenc 2008.05.29. 11:08:03

ergé: nem fekete-fehér ez a világ, de ha ezt nem így látod, akkor nem nekem fogod elhinni. A kötelezésről meg annyit, hogy az egy feladott magas labda volt a kampányhajrában. Nem kell csodálkozni, hogy kihasználták. A politikus fogalmazzon pontosan, ez szakmai alapkövetelmény nála.

km: lehet, hogy a személyiség volt a nyerő (egyértelműen dinamikusabb volt, mint az ellenfele) de nyilván annak "eladásában" nagy szerepe volt Szigetvárinak.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:09:25

Orbánék az alapvető demokratikus normákat sem tartják tiszteletben.
Aki nem tetszik nekik azt simán elsöprik, ez megy kósavárosban is.
A lakosságra meg ráterhelik a költségeiket, aztán persze kihúzzák magukat hogy nyereséges a város gazdálkodása.Aki ott él tudja, ismeri...

De ha jó magyar módra csak és kzárólag az anyagiakat nézzük, hát ne legyetek illúzióitok hogy jobban élünk majd: csak az orbáni elit és max aza versenyszféra fog jobban élni aki amúgy ma is él, legfeljebb nem túl fehéren.
Ámde a szegények, nyomorultak még jobban le lesznek alázva ez tuti.

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 11:13:31

"A politikus fogalmazzon pontosan, ez szakmai alapkövetelmény nála."

Ez mondjuk amennyire igaz és egyértelmű, olyannyira nehéz egyeseknek. Ööö...öööö-ööööö... Öööö? (És most nem Medgyessyn akarok élcelődni, rengeteg beszédképtelen alak fontos-zakós.)

Ács Ferenc 2008.05.29. 11:14:31

Valaki: milyen szerencse, hogy ezzel szemben Gyurcsány tiszteletben tartja az alapvető demokratikus normákat. Néha egy-két szem bánja ezt, esetleg a választási kampányban hozott ötéves adótörvény, amit a választás után visszavonnak.

sc 2008.05.29. 11:14:58

Befagyasztani a nyugdijakat ott ahol a 300 Ft-os vizitdijert polgarhaboru tort ki?
Ne nevetessetek ki magatokat...
Szar szemet szar alakok vagytok polgartarsak. Ez az igazsag...
Az ingyen mindent elv alapjan nem lehet mukodtetni egy gazdasagot.
Nem tunik fel, hogya uj autot akarsz vasarolni a regi helyett azert fizetni kell?
Ja nem, hiszen majd félmillio nemfizeto ados van jelenleg...
Masra kenni a dolgokat az nagyon megy... Csak evek ota senki nem nez magaba...
Ugyan van e itt olyan a tiszta lelkiismerettel azt tudna mondani o tett valamit e hazaert az elmult 5 evben?
Meg azt sem ami ingyen lett volna...
Az ado 1%-ot kevesebb, mint minden 5.-ik ember adta oda valakinek vagy valaminek celzottan.
A szaj jartatas nagyon megy, de azon tul van valami?
Osztani az eszt es fikazni a masikat nagyon megy...
Tenni masokert mar kevesbe.
Mit vartok, ha Ti sem tesztek semmit.
Ismetlem a szajjartatas nem az!

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:16:05

Ács,
én nem állítottam azt hogy gyurcsány jó, meg ő mindent tiszteletben tart, meg hogy most jól élünk ésatöbbi.
Ez nem jó vagy rossz oldalak játéka,
hanem egy nagyon rossz és egy még annál is rosszabbé.

jah-man 2008.05.29. 11:16:59

kedves Machiavelli
nem nyaltam a feri hátsóját, pont ugyanúgy szidtam mint a Vikit
Egy kicsit visszavehetnél a fröcsögésből...

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:18:04

annyit viszont hozá kell tenni hogy most legalább minimálisan működik valamifajta demokratikus alapjog, elvégre azért kapnak pl. tomcaték 500.000-et csakmert bevitték őket a clark ádám térről...
a rendőrség ma gyurcsányista ávh, de a bíróságok még úgy-ahogy függetlenek..

orbánnal nem igazán gazdasági dolgokban van a hiba...ellentétben gyurcsányékkal.
orbánnal sokkal inkább az a gond hogy politikailag diktatórikus.

Bummer 2008.05.29. 11:20:55

Valaki1: "politikailag diktatórikus"!
Ezt légyszíves támaszd alá legalább 1, de inkább sok példával.

Héttörpe (törölt) 2008.05.29. 11:24:33

Valaki1! Egyenesen a stop.hu-ról? Kirúgtak?

szpal 2008.05.29. 11:25:51

Állítsuk meg E G Y Ü T T a Fidesz HAZUGSÁGGYÁRÁT! :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 11:26:18

"Valaki1 2008.05.29. 10:27:23
Orbán = diktatúra.2

Bazmeg, én aszittem, h a hülyék már kihaltak, aszt a faszt, itt kommenteznek!LOL

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:26:40

hogy mást ne mondjak, mi az hogy szétkergeti a gárdát?
nem így működik.
ma a gárdát, holnap pl. a szakszervezeteket, holnapután a többi pártot?
meghogy rogán börtönbe csukat? meg kitilt a belvárosból?
ez mind ilyen.
kósa tevékenysége is a debreceni városvezetésben is megér egy misét.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 11:29:44

"sc 2008.05.29. 11:14:58
Befagyasztani a nyugdijakat"

Ne csúsztass öreg! Befagyasztani a nyugdíjak REÁLÉRTÉKÉT! Vágod? Emelni fogják, de csak annyira, amennyire az inf. megköveteli, azaz a vásárlóértéke megmarad, nem nő és nem csökken, ezért beszélünk befagyasztásról. Érted már? Orbán szó szerint így nyilatkozott: "meg kell őrizni a nyugdíjak vásárlóértékét!" ami kurvára nem mond ellent annak, h befagyasztják a reálértéket. Namostan, az lehet, h a politikusaink nem tudnak beszélni, de itt nagyon sokan meg szöveget értelmezni nem tudnak.

Üdv.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:32:00

ja, meg ez a családi adózás is olyan ratkó féle dolog.
meg azt is jó tudni hogy azok az országok akik egykulcsos adót vezettek be teljesen más szociális rendszerrel működnek, pl. szlovákiában hajléktalan sincs, meg a munkanélküliság sem ilyen mint itt (kivétel a romák, azok mindenhol lenn vannak, de itt a dolgozókról van szó egyébként is)

Bummer 2008.05.29. 11:32:50

valaki1! Ma egy tornapapucs, holnap a világ?
(Találós kérdés: melyik magyar miniszterelnök rúgatta ki bíróság által elismerten törvénytelenül a KSH, az állami számvevőszék és más közszervezetek vezetőjét azért, mert a pártjának kellemetlen tényeket tudott volna nyilvánosságra hozni?)

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:34:09

és az adózás is teljesen más morállal megy.
az egykulcsos adó itt csak a csókos vállalkozóknak meg a sokat keresőknek lenne jó.

más kkérdés pl. az élelmiszerek, meg energiahordozók áfájának csökkentése, ill. a vállakozókat sujtó egyéb adók csökkentése, az helyes.
De az SZJA-t ebben az országban bűn egykulcsossá tenni!

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.05.29. 11:34:50

"Szamárfül · murci.freeblog.hu/ 2008.05.29. 10:28:12
miközben itt olvasgatok, hallgatom juhász p-t a napkeltéből... hát horror."

Szami!

Azért érdemes figyelni Betlen és Szirmay kollégákat!!! ::))

Bummer 2008.05.29. 11:35:12

Ki nem szarja le, hogy hánykulcsos az adó? Nem tökmindegy, hogy milyen képlettel számol a számítógép?

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:36:55

nem mindegy, mert az azt jelenti hogy a csórók szívnak, a gazdagok meg 20-30%-kal többet keresnek mint most!

pl. a munkáltatót sujtó terheket viszont lehetne csökkenteni.

táltos 2008.05.29. 11:40:09

A következő mszp-s húzás az lehet még, hogy 2002 óta nem is ők kormányoztak, hanem Aviktor, aki bábként mozgatta gyf-t és ezért le is váltják.
Aztán a párt élére állítanak egy "orbántól független" mszp-st. És kvázi ellenzéki pártként mennek neki a választásoknak.
Ez már tényleg abszurdisztán!

k|M · reakcio.blog.hu 2008.05.29. 11:41:03

"Nem tökmindegy, hogy milyen képlettel számol a számítógép?"

Ó bárcsak számolna már... Olyan komplexitású automatizálási technikák vannak már a világban, de ez a magyar közigazgatásba az istennek se akar beszivárogni...

Magyar közigazgatás = szociális foglalkoztatás.

Bummer 2008.05.29. 11:42:26

Valaki1, ebből nem következik. Az 1 kulcs nem azt jelenti, hogy nincs adójóváírás, adókedvezmény stb.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.29. 11:43:33

van itt Valaki(1) aki szerint a lineáris adózás az ördögtől való?
mert ugye fizessenek a gazdagok. figyelem, évi 6millió bruttótól már mindenki extrémgazdag idehaza.

egyébként a 4 alapművelet felhasználásával még a rémrossz egykulcsos, lineáris, gazdagbarát adóról is kiderül, hogy a többet keresők többet fizetnek.

tehát azért lesz rossz a keveset keresőknek, mert a gazdagok még többet fognak keresni. és ami nekik jó, az mindenki másnak definíció szerint rossz. sőt, hogy kompenzáljuk az egykulcsos adó gazdagvégen kieső bevételeit, jól megemeljük az egy kulcsot. mondjuk 50%-ra. hadd szívjon a sok proli, ugye!? máris csökkentek a terhek.

Dekatlon 2008.05.29. 11:46:10

Miért nem bírt Orbán nyugton maradni még 3-4 hónapot? Nekem bejön, hogy nem hülye, tényleg meg is lepett, de ha a sok megélhetési idióta elrontja a 2/3-át, megint nem fog itt semmi se történni további 4 évig. Ugyanaz lesz, csak pepitában, most ő próbálkozik, és az MSZP kötözködik. De unom már ezt a szarpaszírozást.

sitcom 2008.05.29. 11:48:02

Bosszúpolitika? Akkor ez meg mi? fletó meg jobban tenné, ha levenné a figyelmét Orbánról, meg az országról is és minden erejével arra összpontosítana, hogy szépen behajtogassa a kis rózsaszín ingeit a bőröndjébe.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 11:51:38

bummer,
akkor ugyanott tartunk.
tökmindegy hogy teszemazt 20% az általános adókulcs, de visszaadjuk esetleg különféle címeken a csóróknak amit ezzel elveszünk tőlük, akkor is csak a gazdagok járnak jól.
erre írtam még hogy a családi adózás ammeg ratkó korszak, mert majd azok többet kapnak akiknek gyerekük van?
nem erre való a gyes meg hasonlók?
ez csak egy példa, de
sok ilyen van.
egyébként sem tudom hogy a minimálbért keresőkre csak azért mert minimálbért keresnek, vagy mittomén a szegénységi szint alatt keresnek, hogy lehet automatikusan adókedvezményezni?
ilyen alapon ugyanott tart mint az alacsonyabb adókulcs, és nem lesz mellé még egy halom jogcím és keveredés.
de akárhogy is, csak a gazdagok járnak jól.

(ahol bevezették az egykulcsost, ott sem igazán az szja a lényeg mint ahogy itthon ezt láttatni szeretnék, hanem a rengetek áfa, társasádi meg ilyen-olyan adó)

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.05.29. 11:54:47

Vesszen Orbán miniszterelnök úr! :)

HgGina 2008.05.29. 11:55:57

Mennyi extra lóvét kapott az index, hogy a bejelentkező mszp-szemetet ne lehessen becsukni?
Amúgy arra jó volt, hogy megint csak rájöttem, az mszp a zsákutca pártja.
Ahogyan az elmúlt 100 évben minden baloldali kormány is zsákutca volt. Kár, hogy a világ újra és újra kitermeli az ilyen elmeroggyantakat.

Kodomo 2008.05.29. 12:00:20

Mikor megláttam a hirdetést, azt gondoltam: né mán, lemondott a kormány és ellenzék lett az mszp.

Nagyon jó indexes reklám amúgy, magam is odacsődítettem 1-2 látogatót, hogy "ezt nézd". És még fizetnek is érte nekik! Gratula.

Különben nem értem, miért lenne (volt) szent tehén a nyugdíjas, meg a segélyes.
Amikor mondta a kormány, hogy megszorítás, közszolgáknak bérbefagyasztás stb. mit emeltek ezzel egyidőben? A segélyből élők pénzét. Hát persze, hisz kell a szaporulat, mert fogyunk!

Roy 2008.05.29. 12:01:22

Orbán mindenkit fenyeget? Az igaz, hogy az MSZP sem sokat tett az elmult időszak alatt. Mit tenne a FIDESZ? Amikor volt lehetősége akkor sem csináltak semmit. Bocs egy valamit azért tettek, megszedték magukat. Úgy látszik ebben az országban sokan szenvednek amnéziába. A sok nyugdíjas is nekik drukkol? Majd sírni fognak amikor az kb. 50000- 70000 Ft-os nyugdíjbol kell 2014-ben is megélnie, mert az biztos, hogy nem fogják emelni. A 13. havi nyugdíj ugrani fog. Lásd 2002 előtt.

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 12:01:43

Unalmas már ez, csak emiatt szólok hozzá:

"Orbánék az alapvető demokratikus normákat sem tartják tiszteletben."

Igen ez így van.

1./Orbánék verették végig azonsíthatatlan viperás, álarcos rendőrállataikkal a várost, szabályos pogromot rendezve. (Érdemes végiggondolni, hogy mi lett volna ha ez tényleg így történik és mondjuk újhelyi sztyopát verik félholtra rendőrök, és erre Orbán azt mondja rendőrség fellépése alapvetően arányos és jogszerű volt. Előttem a népszabi címapja fehéren, csak egy évszám rajta óriási fekete betűkkel: 1933)

2./ Orbánék voltak azok is akik trükkök százaival tévesztették meg ez Eu-t, meg a polgárokat.

3./ Orbánék voltak azok is akik letiltották PM-ben a költségvetési adatok nyilvánosságra hozatalát, szintén a választások előtt.

4./ Azok is Orbánék voltak, akik simán elmondták övéik előtt, ne gondolják ahogy baj az hogy MSZP nyerte az Önk-i választásokat a pénzt továbbra is ők osztják, majd olyan törvényjavaslatot terjesztenek be.

5./ Azok is Orbánék voltak akik a demokrácia nagyobb dicsőségére minden igyezettel meg kívánták akadályozni (az OVB segítségével) a népszavazást. Az itt alkalmazott módszerek kimerítik a "jogi gengszterizmust", igaz kedves Kuncze úr?

6./ Azok is Orbánék voltak akik a népet terrorveszéllyel riogatták, majd letagadták az egészet.

7./ Azok is Orbánék voltak akik minden jogi alap nélkül hónapokra körbekordonozták a Kossuth teret, a város ezen része úgy nézett ki, mint valami internálótábor.

8/ Az is az Orbán kormány alatt történt hogy egy vezető politikus (legyen pl Kövér) építkezése felől érdeklődő újságírókat nemzetbiztoságiakkal kerestettek fel.

9./ De az is amikor miniszterelnökre nézve meglehetősen kínos jegyzőkönyveket megsemmisített ("gyurcsányi" iratok) az NBH.

10./ Az is Orbánék rendelték meg, hogy megyot meg a kovácsot a választások után titkos módszerekkel dolgozó magánnyomozókkal vadásztatják le.

11./ Azt is ők csinálták, hogy vagy 30 bünteőeljárást kezdeményeztek politikai alapon, mindegyikről kderül hogy semmi bcs nem történt, igaz ezt már az egyik gyanúsított nem érhette meg, mert öngyilkos lett. Az egyik másikat (egy háromgyermekes családanyát) meg egy éjszaka háromszor megmélymotoztak. (Értsd: testnyilásaiban kotorásztak.)

Hát igen ezek az orbánék mocsok egy antidemokraták, de szerecsére jött megyo meg gyurcsányi és "helyreállították a demokráciát", szadeszes haverjaikkal karöltve, nagy egyetértésben.

A beíró szerintem forduljon orvoshoz. De ha nem, megmondom a diagnózist én is: kognitív disszonanciának hívják a betegségét.

Scroll_Lock 2008.05.29. 12:06:03

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 12:01:43

Szép összefogalás. A reklámról meg először azt hittem photoshop.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.29. 12:10:10

Orbán Viktor a legnagyszerűbb politikus, ugyanis 1998 óta ő kormányoz magyarországon, ráadásul az utolsó 6 évet ellenzékből!

politicus · http://mandiner.blog.hu 2008.05.29. 12:12:42

JA, nem ő a miniszterelnök...bocsi

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 12:15:50

szellem,
félre ne értsd ez amit leírtál mind igaz.
ámde ugyanúgy igaz lenne orbánékra is.

a rendőrségi túlkapásokat kétlem hogy gyurcsány rendelte volna meg, ugyanis az éppen neki volt a legeslegkínosabb.
sokkal inkább a nagyonhülye görényi és hasonlók agyatlansága.
a bírósági ítéletek a lényegesek itt.
mellesleg az usában meg franciaországban és hasonló helyeken is ilyen brutálisak a zsaruk, és hagyják nekik simán.
de félre ne értsd, a dolog alapvetően elismerem hogy durva volt.

a többi téma viszont vitára bocsátható,
pl. viktor főméltóságú úr simán nagy ívben szarik az eu-ra, nem pedig "csak" megtéveszti őket.

az ilyen-olyan ellenlábasok,újságírók miegymások elhallgattatása (lásd debrecen!!) pedig jobban megy a fidesznek mert sokkal gátlástalanabb.
meg iratokat is mindenki megsemmisít ésatöbbi, csakhát ugye azt el lehet ismerni hogy a szoci elvtársaknak több vaj van a fején, 12 + 40 év ugye, míg viktor alig 4.

a terrorveszély meg legalább a demokrácia látszatát fenn kívánja tartani, ami után akár 500.000-et is kaphatsz ha ügyes vagy egy este.
viktor ahogy hazazavarná simán a terrorsitagyanús elemeket, meg börtönbezárná az kicsit aggasztóbb-

DE EZ NEM AZT JELENTI HOGY MSZP-S VAGYOK,
CSAK a nagyon rossz helyett nem akarok még rosszabbat!

sejk 2008.05.29. 12:19:15

Sracok, en sem szeretem gyurcsanyt meg a szocikat, de azert a fidesz ugyanolyan felelotlen bagazs. Ennek ellenere adnek nekik egy ciklust, hogy bizonyitsanak valamit.

HgGina 2008.05.29. 12:23:52

Valaki1, szerintem nicket kéne változtatnod Senki1-re. Vagy inkább Senki2-re, mert fletó nálam a Senki1.

Amúgy meg minden normális demokrácia akkor kezd el működni, amikor egy diktátor az élére áll. Chile is így jött helyre. Na bumm, párezer komcsit besöpörtek az óceánba. Nem kár értük.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 12:26:01

"politicus
Vesszen Orbán miniszterelnök úr! :)"

:-DDDDDD e jóóó vóóóóót!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 12:27:45

Kodomo 2008.05.29. 12:00:20

Tök igazad van, a szocik teljesen ellenzéki frazeológiákkal élnek, tök úgy csinálnak (most már hetek óta), mintha az orbángeci lenne kormányon, és aranyosferi ellenzékben. Ész megáll, komolyan mondom...

Bummer 2008.05.29. 12:29:45

Ezek 2002 óta ellenzékből kormányoznak.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 12:30:22

Gina,

ez a ti bajotok:
amikor a komcsik söprik az embereket az óceánba az HŰŰ, meg HA, ROHADÉKOK , diktatúra ésatöbbi..
de amikor a magatokfajta nácik tették mindenkivel aki nem olyan mint ti akkor az isteni cselekedet, pusztuljanak a máskéntgondolkozók, vagy csak simán mások mint ti.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 12:31:35

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 12:01:43

teccet a felsorolás, továbbá kihagytad a köztévét, ahol ugye

Orosz József, Bánó A. és Aczél György védte a demokráciát a rohadt patás ellen, merugye az a lehető legdemokratikusabb, h ezek az emberek a KÖZTV-ben helyet kaphatnak...

HgGina 2008.05.29. 12:35:50

Jé, náci lettem? No akkor én már Valaki vagyok. Te meg ugyanúgy Senki maradsz. De legalább vígasztaljon téged, nem egy utolsó senki. Az első senki nálad rosszabb. Mert az gondolkozik is, mielőtt hülyeségeket beszél.

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 12:39:35

Valaki

gergényit a történtek után ki is tüntették, és helyén is maradhatott. Arról nem is beszélve ezt nem merte volna megcsinálni gyurcsányiék engedélye nélkül. Te, ha "kínos" volt neki, akkor mért nevezte jogszerűnek? Miért enm intézkedett a gergényi, bene azonnali menesztéséről az miniszter társaságában?

"pl. viktor főméltóságú úr simán nagy ívben szarik az eu-ra, nem pedig "csak" megtéveszti őket."

Ezt támaszd már alá valamivel légyzsi. Bármivel drágabolgárúr betelefonálós műsora agyhalottainak lilaködén kívül.

"az ilyen-olyan ellenlábasok,újságírók miegymások elhallgattatása (lásd debrecen!!) pedig jobban megy a fidesznek mert sokkal gátlástalanabb."

Ezt is. Mert én inkább arról tudok, hogy legfőbb "ellenlábasai" (a "fasizmus" elől folyvást csomagolók) könyveinek pl a Frankfurti Könyvásárra történő kivitelét és reklámozását támogatta az Orbán kormány (ha jól emlékszem vagy 50 millával). Verebesnek meg vissza nem térítendő állmi támogatást adtak. Megyo meg 1998-ban már ott is volt Orbánnál munkát kucsorogni. Kapott is. A ferihegyen világítottak át. Egy ötvenesért, millióban. De te nyilván tudsz ellekezőkről, várom.

"a terrorveszély meg legalább a demokrácia látszatát fenn kívánja tartani, ami után akár 500.000-et is kaphatsz ha ügyes vagy egy este."

Ez a mondat mit jelent?

"DE EZ NEM AZT JELENTI HOGY MSZP-S VAGYOK,"

Ha humorizálni akarnék ideírnám, hogy biztos szadeszes, de azt sem mondtam hogy MSZP-és vagy. Azt írtam hogy kognitív disszonáns vagy.

"CSAK a nagyon rossz helyett nem akarok még rosszabbat!"

Ja, az szar volt, amikor az újonnan csatlakozni kívánó országok közül az éllovasok voltunk minden mutatóban, meg még megyo is elismerte 2002-ben hogy az ország gazdasági állapota kiváló, és 2007-ra bevezethetjük az eurót. A jelenlegi helyzet pedig ismert.

Arról nem is beszélve, hogy TÉNYEKET nem vetünk össze feltételezésekkel, pláne, ha azokat még az empírikus tapasztalatok is cáfolják.

Én tudom most az az új "kommunikáció" hogy jó hogy mi (MSZP) nagyon szarok vagyunk (ezt csak azért ismerik el, mert már nem lehet tovább tagadni), de másik még szarabb lenne. Ezeknek a képességeiből ennyire futja. Szerintem tedd le Népszabit meg Népszavát, kapcsold ki Klubrádiót, megaz ATV-t és nézz körül. Kezd a gazdasági mutatókkal összehasonlítva a 2001 (ez az utolsó teljes orbán év) és a maiakat. Pártállástól függetlenül kellő eligazítást nyersz.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 12:43:21

Valaki1 2008.05.29. 12:15:50
"a rendőrségi túlkapásokat kétlem hogy gyurcsány rendelte volna meg,"

De ő alatta történt meg, és még kitüntetést is kapott Gergényi! Azt mondta a tv2-ben az események alatti telefontinterjúban, h "mondjuk így, utasítást adtam". Ez mi volt bazmeg?

'"pl. viktor főméltóságú úr simán nagy ívben szarik az eu-ra,"

Bazmeg, te itt címkézel elvtárs, de mi az érv? Kimondasz egy verdiktet, csak mert ki akarod mondani. Ez szvsz rohadt nagy fasság, magadat járatod le vele.

"az ilyen-olyan ellenlábasok,újságírók miegymások elhallgattatása"

Kit? Mikor? Hol? Neveket! És bizonyítékokat arról, h ezt a fideszesek tették!

"DE EZ NEM AZT JELENTI HOGY MSZP-S VAGYOK,"

De bizony elvtársam azt, miazhogynagyonis azt!!!!

"CSAK a nagyon rossz helyett nem akarok még rosszabbat!"

Bazmeg, ennél van rosszabb? Hihetetlen! Jaaaa, és persze nemcsak címkézel, de prejudikálsz is! Hohó, már csak a kettős mérce hiányzik párttag elvtárs!

Rwindx 2008.05.29. 12:47:54

Google:
Ha megnézted a linket amit belinkeltem, azaz összehasonlítod mondjuk a kormány vezetőjének nevét és mondjuk az Idősek Tanácsának vezetőjének nevét, érdekes hasonlóságokat fedezhetsz fel.

Ha megnézed az állandó tagokat ott is találsz fura dolgokat.

Na most ez a "független" szervezet bíztatja a kormányt hogy csak így tovább és ne engedjen egyetlen politikai oldalnak sem. Ami senkinek nem tűnt fel hogy konkrétan ugye gyurcsány üzen a tanácsból és veregeti meg a vállát saját magának, a kormánynak. Mi ez ha nem egy aljas és mocskos manipuláció?

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 12:50:10

görényit nem konkrétan az események miatt tüntették ki, főleg miután később elkezdték a felelősségrevonást..
de mondom nem védeni akarom, csak ne keverjük össze a politika butaságát, a rendőrség (egyes vezetőinek) taktikai hibáival.
Kizárt pl. hogy gyurcsány küldte a zsarukat a fideszesek közé...
ez neki nagyobb baj és öngól mint ami sérelem a másik oldalnak.
meg az is hogy utána sorban szív a hatalom a bírósági ítéletek miatt és a kivizsgálásokon.
ennyire nem amatőrök, legfeljebb a rendőri vezetők követtek el hibákat.

a terrorveszély kiabálást te hoztad fel...kiabálnak, meg be is visznek, aztán utána fizetnek mint tomcatéknak 500.000-et a jogosulatlan bevitel miatt.
ez legalább a végére demokratikusnak látszik..
de orbán pofonjai, hazazavarása és hasonlók azok kicsit kínosabbak, kétlem hogy foglalkoznának bármikor is a törvénnyel.főleg ha ők hozzák majd 2/3-al.
betiltják először a gárdát, majd a szakszervezetet ha nem tetszik neki aztán a többi pártot, így szokott ez menni.

azt sem tom ki veszett össze szinte az összes külföldi országgal, ki nyomta a padlóra a forintot, és valamilyen szinten a gazdaságot?
bár ezutóbbit gyurcsány is jól le tudja nyomni az tény.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 12:52:15

Azt azért jegyezzük meg a plakát kapcsán, h a szöveg "Orbán Viktor nem tanul, és nem felejt!" egyértelműen arra utal, h a szocik nem tudnak szépen, fair módon bukni. Pedig mit is mondott erről a miniszterelnök úr?


„csak annak szabad győznie, aki tud veszíteni is.”

Nabazmeg, ezt kéne betartani.... csak pár napja mondtad feri.

Valaki1 (törölt) 2008.05.29. 12:53:13

Nem tudom hogy kurvaországban miért egyértelmű egyeseknek az hogyha szidom viktor főméltóságú isten urat, akkor csak egy szar gyurcsányista ballibes komcsi lehetek?

UTÁLOM MINDKETTŐT MINT A SZART!!!

csak mint írtam, a nagyon rossz:
mszp-szdsz mutyisztán, nyomor...
és ami még annál is rosszabb lehet:
totális politikai diktatúra!

Google 2008.05.29. 12:59:49

Valaki,
ha a nagyon rossz helyett nem akarsz még rosszabbat, szavazz csak nyugodtan az MSZP-re!
Lehet, hisz fognak indulni, nem?
A fideszeseknek "titkos" terveik vannak, igen, megcsinálták. Rájuk majd szavazunk mi.
Na, gyerünk barátaim, tegyük a dolgunkat, húzzunk bele, úgy látom lesz itt dolgunk elég.

Már 2007. dec 13-án téma a "titkos program" az FN-ben:

A 2006-os választási kampányban sulykoltakhoz képest jelentősen szelidült a most közzétett Fidesz-program, de ahogy akkor, úgy most sincs köze a realitásokhoz ennek az anyagnak sem - summázta igen csak lesújtó véleményét a FigyelőNetnek Petschnig Mária Zita, a Pénzügykutató Zrt. munkatársa. Olyan, mintha nem ugyanabban az országban élnénk, hiszen a program megfogalmazásai, megállapításai arra utalnak, mintha túllennénk a sikeres stabilizáción - fogalmazott.
(...)Lapértesülés szerint viszont van egy titkos program is a problémák kezelésére. Ha ez igaz, akkor miért kell megvezetni a polgárokat, melyik program a hazugság? - tette fel a kérdést a kutató.

2007-ben járunk. Kériné in fabula, van egy titkos program. Nem azt kérdezi, hogy melyik program az igazság, hanem, melyik a hazugság?
Mennyit viaskodik az MSZP a különféle programokkal, oszt neki egy pendriveon ott van mindentől mindig minden!

inszeminátor 2008.05.29. 13:08:55

Valaki1..
mélylégzés kifújás,besziv kifúj - de nem úgy ahogy Te csinálod, mert túl sokat szivsz és jó része bennmarad.
Levegőváltozás is kéne...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.29. 13:16:21

voks: Zorbáni diktatúra.

Node hová lett a Haladás, a Reform, a Modernizáció? Modern nyuggereink lesznek?:(((

Kodomo 2008.05.29. 13:20:14

..."de akárhogy is, csak a gazdagok járnak jól."

A francba, tényleg! Igazságod vagyon!
El is határozom nyomban, hogy mától gazdag leszek, mert akárhogy csűrik-csavarják az adórendszert, mindig jobb azoknak, akiknek sok a suskája. :)

Naumov 2008.05.29. 13:39:31

Lényegében nincs más esélyük mint a zorbáni veszedelemmel történő riogatás, de nagyon félő hogy ez megint egyszer be fog jönni. Jelen esetben lényegében körülbelül egy nap alatt alakult vissza az elmúlt évek során nagy műgonddal sulykolt, a megszorítások szükségességét elismerni nem hajlandó, felelőtlenül ígérgető, populista, demagóg zorbán képe a megszorításokra készülő, gátlástalan, kizsákmányoló, nyugdíjasoktól 19000 forintot elvevő zorbán képébe - és jobb ha nem áltatjuk magunkat azzal, hogy magyar társadalom Győzikén szocializálódott részének ebből bármi fel fog majd tűnni. Négy láb jó, két láb rossz. Négy láb jó, két láb jobb. Csak Jones vissza ne jöjjön..

HgGina 2008.05.29. 13:43:55

derelye, a kognitív disszonáns ugye a "hülye" szinonímája?

valaki, békés, ám elégedetlen honpolgárt veretni törvénytipró rendőrökkel nem "taktikai hiba". Ez népellenes, amit kultúrhelyeken minimum 25 évvel büntetnek. Nürnbergben komolyabban is.

HgGina 2008.05.29. 13:51:38

valaki, te nem figyeled az időjárásjelentést? Tegnap mennyit voltál a napon? Nem főtt meg egy kicsit a buborék a nyakadon?

soseleszekelső 2008.05.29. 14:05:29

Valaki1,

Az egykulcsos adó nem a gazdagoknak lenne jó, hanem azoknak, akik adót fizetnek. A két halmaz távolról sem fedi egymást. Az ugyanis, akinek most 'elveszik' a fizetése felét, elég nagy hátrányban van azzal szemben, aki zsebre dolgozik.
Most jöhetnék a minimálbéres Pajero-s közhelyekkel, de sokkal jobb példát hallottam.
A PSZÁF javasolta, hogy a bankok szorítsák vissza a jövedelemigazolás nélkül adott ingatlanhiteleiket, mire azok visszautasították, miszerint így JELENTŐS ügyfélkörtől esnének el.

És erre lehetne megoldás az egykulcsos adó. Akik idáig tisztességesek voltak, kevésbé szívnának, és egy csomó jövedelmet ki lehetne fehéríteni.
Most ugyanis, aki sokallja a 40%SZJA-t inkább semmit nem fizet (minimálbér), pedig lehet, hogy 18-20%-ot hajlandó lenne. Pláne, ha a másik oldalon retteghetne az APEH-től.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.29. 14:09:26

A köztársaságot szépen, lassan hagyják faképnél a barátai.
www.stop.hu/articles/article.php?id=329555&lstparts=0

HgGina 2008.05.29. 14:19:40

Na igen, a süllyedő hajót is először az értelmesebb patkányok hagyják el. A hülye patkány meg ott marad az utolsó lehelletéig. Kapaszkodik a kormányrúdba, aztán majdcsak észreveszi, hogy mást markolt.

CrL 2008.05.29. 14:37:08

"a brüsszeli manna a mi olajunk".

ez tetszik, sajnos sokatmondó.

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 14:54:46

valaki

"görényit nem konkrétan az események miatt tüntették ki,"

Még szerencse. De utána, tehát a történtek ELLENÉRE. Kapisgálod?

"főleg miután később elkezdték a felelősségrevonást.."

Én nem tudok gergényi, bene vagy bármelyik érintett (Rebisz parancsnok) felelősségre vonásáról, se annak elkezdődéséről, de Te tájékozottabnak tűnsz, szintén várom. A korábbiakkal együtt, mert azok válaszodból -érthetetlen módon - lemaradtak.

"Kizárt pl. hogy gyurcsány küldte a zsarukat a fideszesek közé..."

Én másként látom. De ha akarata ellenére történt a dolog, másnap felmenti azokat akik ezért felelősséggel tartoznak. Nem ezt tette, tehát benne volt. Minimum tudott róla.

Terrorveszély ügyben nem értettél meg, alaposan feltehető hogy szándékosan. Azt Szilvásy elvtárs dobta be, azért kell kordon, meg ne tartsanak naggyűlést. Aztán letagadta, áááá ő olyat soha nem mondott.

"totális politikai diktatúra!"

Erre könyörgöm egy halvány jelet, valamit...(azt tudom hogy ballibéknak ez a régi-új dumájuk, kampányuk, de ez önmagában nem igazolja az állítást, sőt...)

"de orbán pofonjai, hazazavarása és hasonlók azok kicsit kínosabbak, kétlem hogy foglalkoznának bármikor is a törvénnyel.főleg ha ők hozzák majd 2/3-al.
betiltják először a gárdát, majd a szakszervezetet ha nem tetszik neki aztán a többi pártot, így szokott ez menni."

Ha ez "így szokott menni" egy példát arra, hogy orbánék mit tiltottak be. Könyörgöm...

A gárdás meg egyelőre az ügyészség (meg a jelek szerint Drazsé elvtárs is, mert saját bevallása szerint "odaszólt a bírósága", ami jogállamban önmagában skandallum, de ez az idióta még dicsekszik is vele) kívánja feloszlatni, nem orbán. (Meg hirtene mekkora és egyesülési jogvédők lettetek, eddig meg úgy gárdáztatok, hogy seggetek majd kidőlt, gyurcsi maga vagy kétszer performazsoszozott ennek apropóján.) De mindegy, ezt már betudom többibe.

"azt sem tom ki veszett össze szinte az összes külföldi országgal, ki nyomta a padlóra a forintot, és valamilyen szinten a gazdaságot?"

A "valamiylen szinten lenyomta gazdaságot" ezt minden adat cáfolja nem kívánok vele fogakozni (Ez a "valamilyen szinten" bazze ez meg mi, lenyomta vagy nem??). Az első fordulatra példát, légyszi? Az, hogy nem hajolt meg elsőre mindenki előtt még nem "összeveszés", mert az országok általában ezt csinálják. Érvényesítik az érdekeiket (az igaz, hogy ezzel gyurcsányiék nem vádolhatók, gönzkingára elég ránézni), többnyire viták árán. (W. Ch.: "Angliának nincsenek barátai, Angliának érdekei vannak." Gondolom ez elég a dolog megvilágításához.)

Padlóra forintot. Én másként emlékszem. Akkor azért sírt-rítt mindegyik ballib "közgazdász", valamint az egész mszp-szdsz kórus, hogy az erős forint megöli a gazdságot. Most meg "lenyomta" a forintot.


Te feledékenynek, vagy hülyének nézel engem, meg a többi kommentelőt?

Egy észrevétel végére. Ezzel az orbándiktátor dumával már nem tettek meg senkit, csak aki el akarja hinni, mint Te. Régi elkopott trükk, már elhasználódott. Már az sem megy, hogy valamelyik jólfizett haverral (Gregor Mayer, Weyer Béla, Runna Hellinga) irattok egy jó orbándiktátoros cikket valamelyik külföldi lapban (pl FAZ), aztán mint "külföldi lapvéleményt" visszahivatkozzátok ittho szemforgatva, hogy lám-lám.

Hggina

Nem, a kognitív disszonáns a valóság kóros felreértelmezője.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 15:08:01

Dárágije derelyegrádi szellem!

jókat írsz öreg, de ennek a valakinek kár a szóért. Konstruktivitás nulla, rögeszmék kiprintelése maximális. Kár a billentyűkopásért...

üdv.

Republikánus Péter 2008.05.29. 15:08:38

Orbán igazán hálás lehet az MSZP-nek, amiért az pont az Index olvasói körében próbálja tudatosítani "igazi", kapitalista arcát. Nyuggerek nem olvasnak Indexet, fiatal értelmiségiek, akik legszívesebben megfeleznék a nyugdíjakat, annál inkább.

Olyan ez, mint amikor a Fidesz a három igent hirdette ugyanebben az újságban. Jó kis célközönség-tévesztés.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.29. 15:20:27

Republikánus:
Az MSZP különösebb válogatás nélkül vásárolta a médiafelületeket (országos és megyei napilapok, online), majd igyekszem egy becslést összerakni a büdzsére a listaárak alapján.

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 15:29:33

malacka

Igazad van, csak ez eddig elekrülte figyelmemet:

"félre ne értsd ez amit leírtál mind igaz.
ámde ugyanúgy igaz lenne orbánékra is."

Ezt már én sem hiszem el. A tény és VOLNA egy mérlegen. Orvost!!!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.29. 15:46:51

Republikánus!;-)
"Nyuggerek nem olvasnak Indexet, fiatal értelmiségiek, akik legszívesebben megfeleznék a nyugdíjakat, annál inkább."

LOL, ez kurva jó meglátás volt:-)))

Dárágije derelyege!

A 3-as szoci jelszó, a választások szentháromsága:

- rájátszás a félelemre (antiszemitázás, nácizás)
- rájátszás az irigységre (cociális riogatás)
- prejudikálás és kettősmérce szofisztikai alkalmazása

Üdv.

Bummer 2008.05.29. 15:50:03

Metroban is egész oldalas hirdetés volt (cca. 2M forintért vették)

jbb 2008.05.29. 16:10:07

Miért csodálkoztok, talán két hete emelte meg a kormány az ún kommunikációs büdzsét 1,5 mrd-vel nem? Hogy értsük végre ezt a klassz kis szakértő kormányzást. Aztán amikor Juhász beballag a számlákért, a fene se nézi, hogy most ezt az mszp-re vagy magyar kormánynak állították ki, lehet nem is kérik kitöltetni a vevő adataival.

Egyébként valaki is csak egy kommunikációs trükk lehet. Látom amint a societasék egy sötét pincében valahol az Andrássy út alatt az ávh tisztjeinek felügyelete mellett copypastelik fletó és nyakó által kiosztott mondatokat debreceni "100 régi-új frappáns orbánozás" konyvéből. Azért a visszafizetett 50millióért csak tenni kell valamit.

derelyegrádi szellem 2008.05.29. 16:16:52

"Metroban is egész oldalas hirdetés volt (cca. 2M forintért vették)"

Könnyen tették, mert közpénzből szoktak ők kampányolni. Csak akkor "tájékoztatásnak" hívják.

De eltávoldva az elmekórtanosoktól azért megejegyezném, hogy orbán is hülye, mert elmegy kéri lacihoz beszélgetni. Aki életében egyszer is látta-halotta a nevezettet az tudja mire gondolok.

Most persze "felháborodik", nem tudja miként került a orbán magánbezsélgetésen elhangzott véleménye onnan ki. Én sejtem. Egyenesen tőle. Ha ezt orbán nem feltételezi kériről, akkor sajnos megint baj lesz. Ha nem választásokon, akkor utána.

táltos 2008.05.29. 16:22:19

Még egy menekülési útvonal gyf-nek, ha mégsem épül meg még idén a déli-áramlat:)
Jó a hvg címlap is:)
hvg.hu/hvgfriss/2008.22/200822_Gyurcsany_mint_Eubiztos.aspx

suski 2008.05.29. 16:28:29

valaki,

"erre írtam még hogy a családi adózás ammeg ratkó korszak, mert majd azok többet kapnak akiknek gyerekük van?
nem erre való a gyes meg hasonlók?"

ezt végiggondoltad, mielôtt leírtad????

Ki a fene fogja szerinted a nyugdíjadat fizetni, ha nem lesz elég gyerek most? Nem többet kapnak, hanem többet hagy náluk az állam, mert a költségeik is magasabbak és nem magánhobbi a gyereknevelés, mint tudjuk, hanem mindenkinek érdeke. Már réges-rég be kellett volna vezetni a családi adózást, ha ugyanis készpénzt ad az állam, akkor csak a csórók szaporodnak megélhetés gyanánt és újratermelôdik a szegénység.

A gyes az elsô 3 évre van, hogy az óvodáig otthon tudjál lenni vele.

Bummer 2008.05.29. 16:29:51

suski, a gyes 20e Ft. Az a pelenkára épp hogy elég.

Bummer 2008.05.29. 16:31:35

Már rég benne van a Fidesz programban, amit Orbán elmondott, csak a pozitív oldalról "megőrizzük a nyugdíjak reálértékét". Gyurcsány se vállalt egyébként többet, tehát most a fidesz is küldhetné az egész oldalas hirdetéseket.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 16:32:45

milyen ország már, hogy a bukott főbűnösök folyton felfelé buknak...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 16:33:30

oops ezt arra a linkre írtam, hgy fletó válthatja kovácsot brüsszelben... :) de eltévedtem a sok poszt közt :)

Republikánus Péter 2008.05.29. 16:54:27

Az is érdekes, hogy a nagy igyekezetben az MSZP-nek még arra sem volt ideje, hogy új arculatot terveztessen ehhez az új kampányához - ugyanazt használják, mint a "szociális népszavazás" idején, amikor éppen az ellenkezőjét üzenték, mint most. Marinéni legyen a talpán, aki ki tud ezen igazodni.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.29. 16:57:12

Republikánus:
Ki veszi ezt észre & ki emlékszik már arra? :]

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.29. 17:19:17

és milyen biztos lesz Feri?
Adó? Vagy ő is megpróbálkozik valami igazán testhezállóval, mint hajdanán Mr.Smith, az energia legnagyobb ismerője. lehetne az övé pl a

"Justice, Freedom and Security" pozíció,
vagy az "enlargement" is.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 18:11:04

ezek a fletóék nagyon megvilágosodtak ott dobogókőn a hétvégén, hogy mit kell tenni...

ez az orbán még a csakra-csapot is elzárná, az ziher - csak ezt mégsem mondhatják... :D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.29. 18:16:54

Őrnagy^2 kedves,
nálam nem az a kérdés, hogy mit állít le Viktor.
az a kérdés, ki állítja le Ferit. végre már.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.29. 18:17:02

"Ha Orbán Viktor kijelentésének megfelelően minden állami nagyberuházás finanszírozását befagyasztják"
Azért az index tudja, hová kell állni, ha baj van

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.29. 18:20:45

tudja, a pénz beszél, a kutya ugat. nem hiába hirdetnek ott ahol.
azért azt remélem látja, hogy nem ember jegyzi a hivatkozott cikket,
hanem a zindex. az arctalan tömeg. a jogi személy.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 18:23:41

a mi derék Smalladamunk most felsóhajt, hogy éppeg nem ő van terítéken... :P

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.29. 18:25:40

Azért adaméknál is fröcsög most kőkeményen az orbángyűlölet.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.29. 18:35:53

benne van a -hat/-het, semmi esélyük..

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.29. 18:44:48

"Ha Orbán Viktor kijelentésének megfelelően minden állami nagyberuházás finanszírozását befagyasztják"
Itt nincs -hat/-het, csak ha :)

dowNLoad 2008.05.29. 18:46:40

Ne hagyd magad fletó, gyerünk előre! Már csak egy kicsi hiányzik, viktor nemsokára megbukik, még egy kis kitartás!!
Micsoda??????
Hogy nem viktor vezeti az országot???
A mocskos nácifasiszta antiszemita!!!
Mindenért ő a felelős!!!
NÁCIK HAZA!!

ÁrPi 2008.05.29. 19:35:29

Szamárfül 2008.05.29. 18:11:04

""ezek a fletóék nagyon megvilágosodtak ott dobogókőn a hétvégén, hogy mit kell tenni..."

Nem nem. Még nem járultak a Föld Szívcsakrájához Fletonovicsék.

Azt majd június 7-e után valami SzDSz- happening után óhajtják felkeresni.

hirado.hu hír

"Dobogókőn tartja kétnapos tanácskozását június 10-én és 11-én az MSZP elnöksége, a parlamenti frakcióvezetés, a kormánytagok, és az államtitkárok. Erről a miniszterelnök a kormány szerdai ülésén tájékoztatta a kabinet tagjait.."

keb_26 2008.05.29. 20:52:06

Mindig akkor megy jól a fidesznek, ha nem szólal meg a nagy hármasuk. Csak az a szörnyű, hogy most éppen abszolút fasza dolgot mondott. Mondjuk én az öszödi beszédet is bírtam, remélem ő komolyan gondolja amit mond és nem megy át gyorsan ő is "védjükmegamagyartanyugdíjastacsaládotmegajóistentis" és meg is lépi amit mond. Nekilegalább támogatottsága lenne hozzá

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.29. 22:29:45

Ez már annyira fájdalmas, mintha a fogamat húznák. Azt nem értem, hogy ki kíváncsi még az MSZP véleményére az ország dolgaival, vagy akár Orbán Viktorral kapcolatban. Több mint hat éve az MSZP-SZDSZ koalíció van hatalmon. Ezalatt az idő alatt sikerült az országot keény munkával akkora szarba juttatni, hogy azin kell gondolkodnunk melyik újjunkat harapjuk le, hogy életben maradjunk.

Ezek után, komolyan, tegye fel az a kezét aki úgy gondolja, hogy az MSZP-SZDSZ koalíció képes megoldani a saját maga által létrehozott helyzetet. Illetve tegye fel az a kezét aki azt gondolja, hogyha nem következik be a rossz kormányzás szükséges szankciója (a kormány leváltása) , az jót tesz. Azt hiszem nem nehéz beismerni, hogyha most nem váltjuk le (a következő választáson) a koalíciót, akkor gyakorlatilag bármit meg lehet tenni büntetlenül ezzel az országgal...

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.29. 22:31:19

Bocs a helyesírási hibákért. pl. Újjunk=ujjunk :-)))

suski 2008.05.29. 22:47:20

jvizkeleti,

csak az a baj, hogy ezt már 2006-ban is el lehetett mondani és mégis...

sitcom 2008.05.29. 23:29:54

Igazából örülök annak, hogy az én adómból van napi közel 10 milla arra, hogy Ferenc belekapaszkodva az utolsó sza(r)lmaszálba, lovagoljon azon, hogy Orbán mit állítólag mondott egy elvileg zárt körű, kötetlen, nem nyilvános baráti beszélgetésen.
Mert hát ugye
1: nincs jobb dolguk
2: van pénz szarásig

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.29. 23:39:10

sitcom:
Sokkal-sokkal több pénz van. 1/1 oldalas hirdetés az összes megyei napilapban, a Nemzeti Sportban, a Népszabadságban + az online bannerek + miegymás. Valós költésben is soktízmilliónak tűnik, ha lesz folytatása, akár a százas nagyságrend is meglehet.

zoli27 2008.05.29. 23:49:49

Szerintetek nem azért nem hozzák nyilvánosságra az ún. Orbán-beszéd hanganyagát, mert az valójában semmi vállalhatalant nem tartalmaz, sőt, esetleg még javítana is Orbán megítélésén? (leszámítva persze az idiótázást, meg a "kötél a nyakon" motívumot)

zoli27 2008.05.29. 23:52:53

Ezzel együtt ez a kommunikációs offenzíva félelmetes, és kicsit tartok attól, hogy egy teljesen gátlástalan negatív-kampánnyal, teljes pályás letámadással (aminek első csíráit már láthatjuk) sok mindent el lehet érni.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.30. 01:01:56

Teve:

"A szerző közgazdász"

helyett

"A szerző bértollnok"

bámulatos a cikk. ez a Zorbán ugyanolyan romlott, mint annak előtte.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.30. 01:14:08

Bauer, Bauer, a JQA. Már elnézést.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.30. 01:30:31

"a JQA" - Turul a frappáns visszavágások mestere :-D

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.30. 01:32:16

Késő van, nyűgös vagyok. :]

zoli27 2008.05.30. 01:33:31

Bauer egyszerűen beteg. Szerintem neki és Debereczeninek ráment az egészsége a "gyurcsányizmusra" hirdetésére és az Orbán-fóbiára. Amikor az ember őket hallgatja, egyszerűen nem hisz a fülének.

Más: Elképesztő, hogy az MSZP a politikai hirdetésében azt állítja, hogy Orbán politikája a gazdaság lelassulásához és munkahelyek megszűnéséhez vezet, mint ahogy szerintük ezt már egyszer meg is tapasztalhattuk. Miközben az igazság az, hogy 98 és 2002 között csökkent a munkanélküliség, a gazdasági növekedés pedig a régiós átlag fölött volt.
Ráadásul az az MSZP vádolja ezekkel a jobboldalt, akinek a 6 éves kormányzása eredményeként éppen ezeken a területeken lettünk éllovasokból sereghajtókká.

Vajon a mainstream média hajlandó lesz szembesíteni az embereket ezekkel a tényekkel?
Persze ez csak költői kérdés, a válasz borítékolható.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.05.30. 09:02:14

azt a kurva.

index.hu/gazdasag/blog/2008/05/30/a_strabage_lesz_az_m5_os/

ilyen ország nincs is kategóriába illő dolog. ha jól emléxem, nem régen vettük meg nem kevés pénzért a jogokat. úgy látszik, mégse kellett annyira.

derelyegrádi szellem 2008.05.30. 09:05:34

Ja és ami elsikkadt -hogy természetesen - hazug az orbáni szöveg szoci interpretációja is. Ugyanis a nyugdíjak reálértéken történő befagyasztása NYUGDÍJEMELÉST jelent, a gyurcsányi zseniális gazdaságpolika eredményeként. Ugyanis jelenleg csökken a nyugdíjak reálértéke.

Nyugdíjcsökkenést (kevesebb nyugdíjat visz a postás (ezt csak valaki1 kedvéért egyértelműsítem) még a nominális befagyasztás sem eredményezne, csak reálértékének csökkenését, mert a "nyugdíjas" infláció magasabb mint a KSH infláció.

Összefoglalva: a nyugdíjasoknak elemi érdeke a reálértéken történő befagyasztás, mert akkor a nyugdíjuk értéke (vásárlóereje) nem csökken. Nem úgy mint most, amikor igen.

A fenteikből látszik hogy hazudnak. De hát ebben semmi újdonság nincs. Az ég kék, a fű zöld, balliberálisnak nevezettek meg hazudnak. Reggel, éjjel meg este, hogy "klasszikust" idézzek.

Ehhez az egyhez (meg a lopáshoz)értenek. Semmi máshoz, amit látszik is az országon 6 éves sáskajárásuk eredményeként.

Azt viszont nagyon remélem Orbán (aki úgy látom kezd ismét óvatlan lenni) tanult az esetből. NEM MEGYÜNK HOZZÁJUK BESZÉLGETNI! Pláne nem ilynekről, és különösen nem Kérihez. Ez az egész egy előre jól megterevezett akció volt, amibe éberségét vesztve belesétált, ezt látnia kell neki is. Ha nem látja (vagy nem tanul belőle), akkor ő ALKALMATALAN a rá váró feladatra. Ami nem kicsi.

Bauerre nem vesztegetnék szót, nem járok manikűröshöz.

tevevanegypupu 2008.05.30. 10:06:37

denever
Bauer ilyen foku elkotelezettseget csak egy valami motivalhatja, biztos, hogy nem a jozan esz. Eszme vezerli ot, tenyek, szamok, gazdasagi mutatok altal nem megzavart eszme.

ÁrPi 2008.05.30. 10:36:25

derelyegrádi szellem

"Összefoglalva: a nyugdíjasoknak elemi érdeke a reálértéken történő befagyasztás, mert akkor a nyugdíjuk értéke (vásárlóereje) nem csökken. Nem úgy mint most, amikor igen."

OV tudhaja ki Kéri tanakodó beszélgetésre, ha nem akkor 2-3 millió tanácsadó fogja neki megsúgni hogy óvatoskodjon.

Orbánnak arra NINCS semmilyen eszköze (,hacsaknem önnön maga jövöbeli vagy közelmúltbeli ezirányú programpontjai és interpretációi), hogy szavait miszerint reálértéken tartani kellene a nyugdíjakat

úgy interpretálhassa az MSZP médiahadigépezet,

hogy ama Heti7es-KériLászló-körbeli ismeretlen de bizonyára megfontolt szavait a nyuggerek kevéssbé értelmesebbje egzisztenciális bántalmazásnak lássa/érezze.

countrystudy 2008.05.30. 15:18:04

a strabag pedig a szabaddemokraták mögött van

táltos 2008.05.30. 15:56:41

"szegény" mszp-nek nincsen semmi mondanivalója. A honlapukon csakis a zorbán a téma.
Most legalább van mire fogniuk, hogy nem kormányoznak. "meg kell védeni az országot, a zorbáni fagyoktól"

grupi 2008.05.30. 16:20:57

Valaki itt nagy marhaságokat ír.
Valaki itt egy elvakult gyurcsánista, és érvek és józan meglátás nélkül.
Valaki nagyon hülye magyarázattal próbál érvelni.

szubjektiv 2008.05.30. 16:23:29

Turul: Te olyan okos és éleslátó (van ilyen szó?) vagy és olyan jókat és írsz. Még az Ufi-ban volt egy cikked csurkaügyileg, akkor mondtam, hogy na ez a fiú még nagyon sokra viszi. Nem indulsz a választásokon? Bár akkor nélkülözni kéne az írásaidat, de nézhetnénk a napkeltében, ha még lenne akkor olyan:) Most nézem a napkeltét, kösz ezt is, magamtól nem kattintottam volna rá.

On: Ha a fidesz százszor olyan ellenszenves lenne nekem, mint amilyen, akkor is rájuk szavaznék, csak takarodjon ez a banda, amelyik még mindig csak a zorbángyalázásban erős, pénzt, paripát, fegyvert nem kímélve.
Szánalmas. Orbán meg kiállhatna végre a nyilvánosság elé és világosan, tisztán elmondhatná, hogy emberek, itt teendő van, a riogatás viszont egy marhaság. Nem értem miért van megint illegalitásban, nyilván megint valami állati jó stratégia a marha okos tanácsadóitól.

Jó a Bethlen:)
süti beállítások módosítása