Jobbik Szlovákiáért Mozgalom?
2010. május 06. írta: TuRuL_2k2

Jobbik Szlovákiáért Mozgalom?

  Amikor megjelent a mélyszlovák SNS kampányának első cigányügyi plakátja, furcsa gondolataim támadtak: az rémlett fel, hogy az SNS esetleg tanult a Jobbik sikeréből, és a cigányokkal kapcsolatos ellenérzésekre építi 2010-es kampányát. Hogy ne etessük azokat, akik nem akarnak dolgozni - szól a szlogen, azaz a Jobbik szlovákiai testvérpártja nem a nagysikerű cigánybűnözés terminussal dolgozik, inkább kifejezetten a cigányság és a szociális ellátórendszer kapcsolatára koncentrál.

  Az SNS plakátja intenzív tiltakozást váltott ki Szlovákiában, van olyan ügynökség, amelyik saját költségén ragasztja le az ő felületeire kihelyezett darabokat. Az eredeti alkotásnak elkészültek az első slotás újraértelmezései is:

 

  Elméletemet, miszerint az SNS a magyarok helyett inkább a cigányokra fókuszálhat a kampányban (hasonlóan ahhoz, ahogy a Jobbik is a cigányozást tette fő kommunikációs irányvonalává a szélsőjobb korábbi zsidó-centrikus világképe helyett), megosztottam felvidéki blogger kollégával, ő azonban azt mondta, hogy szerinte ez erősen valószínűtlen. Aztán az élet gyorsan igazolta is, az SNS második plakátja már arról szól, hogy meg kell védeni Szlovákia határait:

  Meglehet, hogy éppen a Jobbik siet a szlovákiai szélsőjobb segítségére, hogy a meglehetősen rosszul álló, a parlamenti küszöb környékén billegő SNS ne marginalizálódjon teljesen a szlovák kampányban. A szlovák választásokat június 10-én tartják, nem egészen egy héttel a trianoni békedöntés 90. évfordulója után. A Jobbik már kezdeményezte is, hogy június 4-e legyen Trianon napja, ami tökéletes téma az SNS (vagy akár Fico) számára, ennél már csak azzal tehetnének nagyobb szívességet, ha hagyományaiknak megfelelően a HVIM-mel közösen idén is felkeresik a francia, szerb és román nagykövetségek mellett a szlovák képviseletet is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr211978181

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarok Slotáért Mozgalom 2010.05.07. 17:23:47

Fricz Tamás beelőzte a Jobbikot a Slotának adott segítségnyújtásban.A szélsőséges pártoknak általában kell egy erős ellenségkép. Más pártoknak is használ, hogy botrányaikat elfedje, de itt igazán fontos az identitás-képzésben. A legszebb példát erre a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suski 2010.05.06. 13:26:14

kíváncsian várom a NYTimes, Guardian és hasonló lapok címlapjait a Szlovákiában dühöngô rasszizmusról ( fasizmusról anti.. stb), szlovák emigráns írók kiállását az üldözött kisebbség mellett , interjút Malina Hedviggel, a Mussolni, Hitler és Tiso párhuzamokat a szlovák politikusokat illetôen.
Ne tévesszük szem elôl, hogy Slota csôcseléke kormánypárt tudomásom szerint, amire tudjuk a Jobbiknak mekkora esélyei vannak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 13:26:36

Szlota János a legnagyobb kortárs magyar politikus!
Isten áldja sokáig!

Neki köszönhetően kezdett el a média foglalkozni a HTMmel, az ő hatására jött rá sok csonkamagyar, hogy gond van, az szdsz után ő tett a legtöbbet a magyar nemzettudat felélesztéséért.

Egyébként amelyik kutya ugat, az nem harap. Nem Szlota tüntette el 10 év alatt a felvidéki magyarság 10%át, hanem a nemszélsőséges szlovákok, és pártjaik.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.05.06. 13:26:48

Hilfe! - mondá Slotá és a Dzsobbik segít minden balsorsban!

wolframkarbid 2010.05.06. 13:40:02

"Meglehet, hogy éppen a Jobbik siet a szlovákiai szélsőjobb segítségére, hogy a meglehetősen rosszul álló"

Én hülye meg nem az MSZP-re szavaztam, pedig ezek szerint az lett volna az előnyös a szlovákiai magyaroknak, vagy mégsem? Akkor most hogy is van ez? ...

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.05.06. 13:52:31

@suski: Az Economist mondjuk írt róluk, de valahogy az az általános nemzetközi médiavihar elmaradt.

@TaTa86.: És ez is igaz; nem a félnótás alkoholista a legveszélyesebb, hanem a Caplovic-féle nyakkendős bürokraták, akik a Dél-Szlovákiában élő "szlovák kisebbség"védelmében csökkentik a magyar óraszámokat, zaklatják a magyarul beszélőket és falaznak a Hedvig-esetben a leggusztustalanabb titkosszolgálati keverésnek. Egy sompolygó Fico sokkal több kárt okoz, mint tíz nagypofájú Slota.

Valandil 2010.05.06. 13:55:42

@TaTa86.: Szerintem Funár György a Number One, Szlota János csak 2.. (Tényleg: nekik már rég esedékes lenne valami állami kitüntetés Magyarországról...)

Arivistus 2010.05.06. 13:56:49

Örvendetes fordulat, hogy Slota leszállt a magyarokról.

Mellesleg szerintem több szavazatot is fog kaszálni ezzel, mint a magyarellenességével.

antal.daniel · http://antaldaniel.blog.hu/ 2010.05.06. 14:07:16

És hogy ezeknek mekkora szükségük lesz egymásra, úgy kellenek egymásnak mint egy falat kenyér. Az SNS riogathat a Jobbikkal, a Jobbik meg az SNS-szel! Ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondanám, hogy az egykori SzDSz-KNDP vitáknak is volt egy hasonló dramaturgiája.

borsikm 2010.05.06. 14:20:10

Komolyan, valaki vázolja már fel nekem, mégis milyen zseniális sikereket értünk el htm-ügyben azzal az itt most újból elővett szánalmas, kádárista eredetű hozzáállással, hogy "jujj csak szóba ne hozzuk trianont, csak ki ne álljunk a magyarság mellet, mert ezzel csak felbőszítjük a szomszédokat"? Fel kéne már fogni, hogy ebben a kérdésben vagy végre egyszer fel kell vállalni a konfrontációt, és meg kell teremteni azokat a feltételeket végre, amelyek között ez a konfrontáció eredményesen felvállalható, vagy beletörődni abba, hogy az elszakított magyarok szép lassan kihalnak. Nincs lényegét tekintve más út.

abandi 2010.05.06. 14:45:08

Ezek a knédlizabáló tótok, annyira suttyók, hogy még csak nem is a helyi zsiwivről szereztek egy fajtiszta tetkós-fuxos rühöst!
Persze, a lopott-(kösz!)társaság zsidói már nyüszítenek....

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.05.06. 14:47:05

Csak egy apró pontosítás: a szlovák parlamenti választások június 12-én lesznek.

A trianoni évforduló hozadékának veszélye tényleg valós.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 14:49:48

@nyomkereső: Miért mi történik?

Talán a tótoknak nem nemzeti ünnep, hogy megszerezték lopott országukat? Aztán nálunk mégsem ölik a szlovákokat.

Valahogy nálatok is ki fogják bírni, ha egyszer normálisan megemlékezünk.

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.05.06. 14:55:04

@TaTa86.: Miért mi történik? Bejuttathatják a Slota féle SNS-t a parlamentbe.

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 15:02:54

Ismét megcsillant a híres méltán fideszlibsi humor, de azt azért megkérdezném hogy a Jobbik mikor kampányolt ilyen plakátokkal? Egyébként is teljesen más stílus mint az SNS, Vona pl sose általánosít a teljes cigányságra, szlovákságra, stb. Szóval elmehettek ti a jó büdös francba, azok után amit csak egy nap alatt összeundorkodtok.

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 15:04:43

@nyomkereső: ha Fico kap annyival több voksot, az mindjárt jobb, mi? Folytatódik az elszlovákosítás amit ott kint ti úgyis leszartok (?), és legalább a nagy NYUGAT-nak is ínyére van. Remek.

Bloodscalp 2010.05.06. 15:04:56

össze lehetne vágni egy képet, magyar politikusok és alatta ez a mondat...:)))

Tuur Ion (törölt) 2010.05.06. 15:10:25

"Jobbik szlovákiai testvérpártja"

Szabad kérni erre valami hiteles forrást?

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 15:13:58

@Tuur Ion: forrás? ugyan, hisz "tekintélyes értelmiségiek" és a "nyugati közvélemény" is ezt állítja :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 15:14:46

@nyomkereső: És? Fico talán jobb?

Egyébként álljon már meg a menet! Nehogymár ne lehessen még csak megemlékezni sem Trianonról, mert akkor rettegni kell ettől a szánalmas alkoholistától!

Mi lesz akkor, hogy ténylegesen konfrontálódni fog egy érdekellentét miatt a magyar és a szlovák kormány?

65 éve húzzuk be fülünket-farkunkat, és ti is látjátok mi az eredménye. Gondolom ismered az ide vonatkozó statisztikákat. Szép lassan kipusztultok ott a Duna másik felén...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 15:15:34

@Tuur Ion: Gondolom megirigyelték a kurucot a Likud Viktorozásért, ezért most elkezdenek SNS Gáborozni. :)

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.05.06. 15:28:22

@TaTa86.: Gyere át hozzánk egy kis időre, és meglátod.

Nem azt mondom, hogy nem kell megemlékezni, sőt. Csak a cirkuszi kellékeket kéne otthon hagyni.

Arp1 2010.05.06. 15:30:47

@suski: "kíváncsian várom a NYTimes, Guardian és hasonló lapok címlapjait a Szlovákiában dühöngô rasszizmusról"

Mivel Szlovákiában a szélsőjobb a szocialisták koalíciós partnere, ezért a szlovák szélsőjobbot a nemzetközi ballib sajtó nem bántja. Tehát, ha a Jobbik is békét akar a sajtótól, akkor össze kell barátkozzon az MSZP-vel. Hihi.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 15:37:24

@nyomkereső: Voltam sokszor, és megyek is még sokszor.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.06. 15:46:08

@TaTa86.: Szerintem a felvidéki magyarsággal kapcsolatos helyzetértékelésben célszerű elsődlegesen a felvidéki magyarokra hallgatni. Ha ők a választásokra tekintettel ellenzik az olyan anyaországi megemlékezést, ami nekik árthat, akkor ezt a kérést tiszteletben kell tartani.

Ettől még a pozsonyi parlament összeülését követően felállíthatunk egy akkora országzászlót Esztergomban, mint az Eiffel torony... :P

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.06. 15:48:34

Technikai:

Khm, valaki lefordítaná a plakátfeliratokat? Köszönöm!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.05.06. 15:51:50

Turul_2k2

"A Jobbik már kezdeményezte is, hogy június 4-e legyen Trianon napja ami tökéletes téma az SNS (vagy akár Fico) számára, ennél már csak azzal tehetnének nagyobb szívességet,"

Ez most komoly, vagy irónia? Lehet, persze, hogy csak nekem nem jelez az irónia méterem. Mindenesetre csak remélni tudom, hogy nem gondolod komolyan azt, hogy Slota és pártja miatt esetleg június 4-e ne legyen Trianon emléknap hivatalosan is.

abandi 2010.05.06. 15:52:58

@mefisto:
Turul, kettőskereszt, hármas halom,...
3-as shalom.

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.05.06. 15:57:17

@mefisto: első két billboard felirata:

Hogy ne tömjük azokat, akik nem akarnak dolgozni.

Harmadik: Hogy határaink megmaradjanak.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 16:01:49

@mefisto: A felvidékieknek kollaboráns képviselet az ami árt. Ha legalább minimális eredményeket látnék nem pattognék, de így?

Egyébként az egy dolog, hogy nem szeretnék, hogy Budapestről verjem a farkukkal a csalánt, de akkor visszafelé is elvárom ezt: Itthon arról emlékezek meg amiről akarok, otthon ha akarnak csatlakozhatnak, ha pedig úgy ítélik meg álljanak be Fico mellé, és ítéljék el saját nemzetüket.

De az egész egyszerűen nonszensz, hogy még egy könnycseppet sem ejthetünk hivatalosan június 4én, mert rettegnünk kell attól, hogy túlérzékeny szomszédaink meg találnak sértődni!

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2010.05.06. 16:15:13

Bájos, ahogy megint leugatják azt, akinek inkább a bőrére megy a dolog.

Majd mi megoldjuk nektek, ha beledöglötök is, ostobák.

Király Zsolt (Körkép.sk) · http://korkep.sk 2010.05.06. 16:21:08

@TaTa86.: ismétlem: nem azt mondom, hogy nem kell megemlékezni, sőt. Csak a cirkuszi kellékeket kéne otthon hagyni ezúttal.

suski 2010.05.06. 16:22:32

@Arp1: lehet benne vmi. Marha szelektív ez a "fasizmusfigyelô"-rettegôgépezet.

"Tekintélyes napilapok" és társai, muhaha.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.05.06. 16:24:48

@TaTa86.: "De az egész egyszerűen nonszensz..."

Nonszensz, és tragikomédia.

hiba 2010.05.06. 16:25:57

@TaTa86.: Ezt a "nem változott semmi a határon túli magyarok helyzetében" duma jól hangzik, de hülyeség. Ha összehasonlítom az elcsatolt részeken szerzett (nem csak turista) tapasztalataimat 1990 óta, azért összességében jelentős javulás látható. Nem a feltétlen megadás hoz eredményeket persze, hanem az okos politizálás. A Jobbik féle erőből politizálást erő nélkül nem tudom ki tartja okosnak.
A népességfogyás, magukat magyarnak valók számának csökkenése nem feltétlenül a külpolitika következménye.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.06. 16:26:13

@TaTa86.: Öööö... a felvidéki magyarság had döntse már el, hogy milyen képviseletet akar, jó? Mi itt Pesten se nem vagyunk szebbek, se nem vagyunk jobbak, max szerencsésebbek.

Egyébként meg mi még Ficótól nyugodtan megemlékezhetünk Trianonról, csak ésszel kell csinálni.

suski 2010.05.06. 16:28:31

@nyomkereső: nem most kéne bevezetni talán a szlovák választások elôtt. De komolyan nem értem, honnan guberál össze ez az elmebeteg Slota 5 %-ot, akár öt embert is azokkal az útszéli primitív hörgéseivel nálatok. És hogy egy szocdempárt még koalícióra megy velük??? ez vmi nagyon súlyos fokú beteg paranaoiát jelez.

Lovastengerész 2010.05.06. 16:28:35

Szlovákiában még eröltetettebb és életszerűtlenebb a dolog mint nálunk.

A minap beszélgettem kassán egy taxissal, magyarul. a vasgyári telep mellett mentünk...amit a fickó 2 perc alattt elmondott cigányokról ahhoz képest a vona meg az egész debil csürhéje egy konszolidált kisgimnazista.

utálják a cigányokat nagyon, főleg azok akiknek a közvetlen környezetében élnek, de eszük ágában nincs evvel politizálni. ahogy a taxis atyafi mondta: "én leszarom, ha bejön a kertembe agyonverem azt elásom"

:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 16:31:41

@hiba: A Jobbiktól mentse meg az Isten a HTMet. :)

@mefisto: Itt nem képviseletről van szó, hanem az itteni Trianon megemlékezésről.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.06. 16:36:42

@TaTa86.: Persze. Megemlékezni lehet, max arra kell figyelnünk, hogy ebbe ne lehessen "okkal" belekötni. Mármint ezek az elmebeteg faszok tuti kitalálnak valamit, de legalább ne legyen a rettegésük élethű.

Téglagyári Megálló 2010.05.06. 16:39:05

@TaTa86.:

Nem Szlota János érzékenysége az érdekes, hanem az ott élő magyaroké. Márpedig Trianon kérdésben az ő véleményük érdekes, nem Toroczkaié meg Budaházyé, akik sosem éltek kisebbségben a határon túl.

És persze meg kell emlékezni Trianonról, csak jól kell csinálni.

suski 2010.05.06. 16:42:12

"A szlovák romákra amúgy is rájár a rúd: ahogy arról lapunk még tavaly novemberben beszámolt, "Jobban kellett volna tanulnom!" feliratú sárga pólókban dolgoztatták őket Prága központjában. "

hetivalasz.hu/vilag/hatalmas-felhaborodas-slotaek-kampanya-miatt-29186/

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 16:46:36

@mefisto: Nekem nagyon úgy tűnik, hogy még Kádárba is bele tudtak kötni, ha éppen kellett, pedig ő aztán nem volt egy véresszájú nacionalista.
Legutóbb pl Orbán azzal vágta ki a biztosítékot, hogy kárpát-medencei magyarokról mert beszélni. Szóval ez már ok. Akkor mi legyen?

@Téglagyári Megálló: Hogy kell jól csinálni? :)

teknős 2010.05.06. 17:25:06

@TaTa86.: Néha szoktál te gondolkodni is? Megjegyzem nem te vagy az első, aki ezt az épületes baromságot leírja. De jól rámutat arra, hogy miért is van pusztulásra ítélve a szélsőséges pártformáció.

Ha jól értem, az lenne a legcélravezetőbb a nemzeti identitás megőrzésére, ha egyenesen büntetnénk a magyarság megéléséért, mind a határon túl, mind idehaza. Kellett volna még néhány évnyi kommunista sanyargatás, hogy a Jobbik felerősödjön 52%-ra vagy még többre. Nem igaz?

Esetleg megegyeztek egymással a parlamentben és kölcsönös sanyargatási paktumot is csináltok, hogy meglegyen a váltópártiság?

tar_kebab 2010.05.06. 17:43:30

Kedves kommentelők, az a plakát nem is azt akarja kifejezni, amit kifejez. Mindenki tévesen reagálja le a látottakat. Csak az SNS érti a lényeget:

"Cenzúrázva - ezzel a felirattal akarja átragasztani romaellenesnek minősített óriásplakátjait a Szlovák Nemzeti Párt. Anna Belousovová, a párt alelnöke szerdai sajtótájékoztatóján kijelentette, hogy nem az SNS a rasszista, hanem az, aki az óriásplakát alapján megállapítja: romát ábrázol."

Provokatív Polgár 2010.05.06. 17:50:52

A sokat szidott Magyar Hírlapban Zsebők Csaba (MSZP, Jobbik: Hasonló logika. MH, 2010 március 26.) lényegében már megírta azt, ami e bejegyzés utolsó, amúgy értelmes gondolata:
„A Jobbik rossz helyen működik. A szél­sőségekkel kokettáló ra­dikál­jobbos erő ugyanis úgy viselkedik, mintha egy legalább ötvenmilliós, homogén lakosságú országban politizálna. Pedig immár reális veszély az is, hogy a magyarság néhány évtizeden belül ezt a 93 ezer négyzetkilométert sem tudja belakni. Ehhez képest számíthatunk arra, hogy Tria­non kilencvenedik évfordulóján a Jobbik – várhatóan parlamenti erőként – olyan zajos emlékezést tart, hogy az a szomszédos országokban is vihart kavar, az eleve valódi jogsértésekkel küszködő külhoni nemzettársainknak okozva kellemetlen pillanatokat. Amit persze talán át lehet vészelni, csak éppen nem sokkal június 4. után tartják a szlová­kiai választásokat. A jobbikosok tehát Ján Slota és szlovák sovinisztái malmára hajthatják a vizet. Ha hozzák a formájukat.”

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 18:19:21

Van haladás, nemrég még a "15 millió magyar miniszterelnöke vagyok" hallatán is hörögni kezdett a szélsőséges rinyakórus, most ha jól értem már a trianon-emléknap előszobájában vagyunk. Pár év, és be lesz vezetve! :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 18:35:14

@antiszemita_tapasz: Jó lenne, ha már ott tartanánk, hogy nemcsak trianon-emléknap lenne, de érvényt szereznénk a trianoni békediktátomnak.

3 falu vissza + autonómia...

Bloodscalp 2010.05.06. 19:34:45

@antiszemita_tapasz: azt a szöveget senki az év világon nem gondolta komolyan

Bell & Sebastian 2010.05.06. 19:55:44

Slotakia helyében csak akkor kezdenék el aggódni, ha kihátrál fölülem Nagymedve és Angiethälmann.
És akkor majd rászoknak a franszia segg ízére! :)

(Fidibusz-magyarok! Tessék szerb-horvátul tanulni, azzal már Ausztriában is lehet boldogulni és a problema is kipipálva. Vagy esetleg szlovákul.)

Ha valakinek mindenről a Jobbik (gyalázás) jut az eszébe, az pont akkora hülye, mint akinek folyton-folyvást az "elégő áldozat" eufemisztikus kifejezés.

Hogy ne mondjam, ugyanaz a minőség, sőt, biológiai entitás.

Hallott itt már valaki a szláv testvériségről? Ha nem, majd fog.

Ugyanis kurvára vesztésre állunk, itt középen! Meg a szélén.

Bell & Sebastian 2010.05.06. 20:08:28

@mefisto:
Csodálkozásomnak vagyok kénytelen e jelét adni, ugyanis a győzelem napja óta nagyon leromlott a stílusa. Nagyobb krumpliföldre gondolt?

Zoltan895 2010.05.06. 20:38:46

Eszem megáll, hogy a különböző országok jobboldali pártjait próbálják összemosni, de a vállaltan INTER-NACIONALISTA baloldali pártokat nem. A szovjet kommunista párt vagy a vörös kmer-ek és a magyarországi msz(m)p között sokkal több a kapcsolat mint egy magyarországi és szlovákiai jobboldali párt között!

borszódával 2010.05.06. 20:40:53

@Bell & Sebastian: a kommunizmus bukásával, és az utána következő eseményekkel nem csak egy ideológia múlt ki, (legalábbis ezen a vidéken). Hanem valami más is, amiről szinte soha nem beszélünk. A szláv testvériség illúziója.
Vagy csak a dolgok tértek vissza oda, ahol mindég is (többé-kevésbé) voltak. A horvát a lengyel közelebb áll hozzánk mint bármelyik szláv nemzethez. És még véletlenül sem testvére az orosznak, szerbnek.
A jelenség napi szintem figyelemmel követhető ukrán-orosz viszonylatban...
Bónuszként pedig az iszlám emészti lassan de biztosan a szláv-ortodox civilizációt.
Amúgy csípem a hozzászólásaidat, de ezzel most csak félig értek egyet.
Amúgy a tótokra építenek a németek és az oroszok is, a látszat ellenére a legszívósabb ellenfeleink lesznek hosszútávon.
Még akkor is számolni kell majd velük, amikor a szerb,román állam már csak romokban fog létezni...

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.06. 20:53:03

Szerintem azzal, hogy június 4-e legyen Trianon-emléknap (gyásznap) azzal messzemenőkig semmi gond sincs. Az viszont tényleg vicces lenne, ha bármi módon is a Jobbik segítene az SNS-en.

Bell & Sebastian 2010.05.06. 20:57:13

@borszódával:
A pánszláv szálakat Putyin rángatja és nem is rosszul.
Szerencsére Orbán nem annyira ostoba, mint ahogyan sokan látni vélik, láttatni szeretnék.

(Amúgy internetes kalandozásaim során szereztem ezt a benyomást, hogy csavartak a hangerő-gombon egy jókorát mostanában. A jó oldala, hogy képes ellensúlyként fellépni a franc-teuton dominanciával szemben. Tennék mindkettőre. Nullára kicsi az esély.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.06. 21:09:33

Nagyon helyes! Világ nacionalistái, egyesüljetek!

borszódával 2010.05.06. 21:11:51

@Bell & Sebastian: Putyint minden nem orosz szláv féli/gyűlöli. Kivéve a szlovák és a szerb. A szerbek kutyaszorítóban vannak, demográfiailag produktív muszlimok szorongatják. Majd Putyin után, 10-20 év múlva leszámolnak velük, addig is az idő nekik dolgozik.
Mellesleg a bosnyákok/albánok természetes és történelmi szövetségeseink.
Ideje kiépíteni velük egy külpolitikai jó viszonyt, amit Ausztria történelmi alapokon már rég megtett.
Orbán tényleg nem ostoba, sőt...
Putyinnal érdemes ügyesen együttműködni, vannak közös céljaink ukrajnával kapcsolatban...;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.06. 21:12:06

Egyébként támogatom! Legyen csak ünnep Június 4.!
Gyönyörűen kiegészítenénk vele a lúzer magyar ünnepek sorát.

Bell & Sebastian 2010.05.06. 21:19:37

@borszódával:
Ha mán vagy kétszer elpuskáztuk. Egyetértek. :)

Szkipetárok rulez!

Neuf á la banque 2010.05.06. 21:26:34

Nemcsak a Jobbik erősíti Slota pártját, Slotáék is erősítik a Jobbikot a magyarellenes akcióikkal. Az antiszemitizmus meg a zsidókat erősíti, mert ha sokan utálják őket maradnak összetartók és nem asszimilálódnak.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.05.06. 21:40:51

Megjegyzésem után, érdemi válasz nélkül töröletek a Mandiner szerzői közül. Csak gratulálni tudok ehhez az egész szerkesztőségnek . )

Egyébként eredeti az illusztráció:

w.blog.hu/2007/09/24/a_hiena_enni_ker

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 21:55:14

@gloire: Talán ha önkritikát gyakorol az elvtárs, visszaveszik... :-)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.05.06. 22:17:36

@TaTa86.: Gyors választ kaptam. Nem az itteni megjegyzésért töröltek . )

kukatr 2010.05.06. 22:19:09

ha még sokáig ugatnak egymásnak, akkor az EU talán rájön arra, hogy Magyarországon kívül is van szélsőjobboldal.:)

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 22:20:06

@gloire: hátigen, szellemi fogyatékos ősufis szerzőkkel érdemesebb kommentből vitatkozni...

asz_tapasz (törölt) 2010.05.06. 22:21:25

Amúgy azzal kapcsolatban még mindig nem látok érdemi hozzászólást, hogy a Jobbik miben is segítené az SNS-t (mivel húzogatja a tátrai tigris bajszát, hehe), konkrétan. Idézet, bármi.

flippant 2010.05.06. 22:31:09

Már megint a nácifasisztarasszistavadállattömeggyilkoskurvageci Jobbik a téma? Meglep, hogy az izlandi vulkánkitöréssel még nem hozták összefüggésbe a pártot. Pedig állítólag a kitörés előtt nagy fekete áápádsávos terepjárót láttak a helyiek..

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.06. 22:43:17

@antiszemita_tapasz: Miért mit vársz mit írjanak? Hogy Orbán miatt erősödhet az SNS?

Egyébként tényleg elkeserítő, hogy amikor össze kéne fogni egy külső ellenség(, igen az) ellen, akkor is fontosabb a másik fikázása.

A Jobbikra rátolni a felelősséget ebben a kérdésben bolsi tempó, anno 1947. Egyébként az mszp-szdsz pont ugyanezt csinálta eddig a fidesszel, de a fiúk nem veszik észre magukat.

rsnfld 2010.05.06. 23:35:46

hogy kerül oda a turulunk?!

icsi 2010.05.06. 23:38:51

Azért a határos plakát szövege érdekes. Én ugyan csak lengyelül tudok, de ezt azért még megértem szlovákul is. Kb. ezt jelenti: "Hogy a határaink a határaink maradjanak.", vagy szabadabban: Hogy megmaradjanak a határaink. Kérdem én: Ha esetleg odébb tolják azokat a határokat, akkor még megmaradnak nekik, nem? :) Mármint nem értem, hogy ez most mit akar jelenteni. A határok azok mindig az övék maradnak, maximum rövidebbek lesznek. :) Esetleg nagyon kivételes esetben eltűnhetnek, de ilyenre elég régen volt példa Európában, és azért ilyen veszély reálisan nem fenyeget, ettől nem tarthatnak Slotáék. Sőt, a rövidülést is csak tréfából írtam. Valójában annak sincs valószínűsége. Szóval akkor most hová tűnnek a határaik, ha nem Slotára szavaznak???

sivatagi n. 2010.05.06. 23:44:26

@El Topo (Sgt. Elias): nem ünnep, hanem emléknap te buta faszkalap.

Neuf á la banque 2010.05.06. 23:46:58

Azért ezek a tótok már tényleg visszahúzhatnának Csehországba. Meddig játszák még, hogy önálló államuk van a felvidéken? Kitalálnak mindenféle hülyeséget, hogy legyen mit tanítaniuk Szlovákia (nehéz kimondani röhögés nélkül) történelméről. :-)

vizipipa 2010.05.06. 23:47:30

Ajánlom a következő cikket:
toriblog.blog.hu/2010/03/18/vendegposzt_a_szlav_nepvandorlas_es_samo_birodalma
A kommentekkel együtt, volt bőven (>200)

A Trianon emléknap magyar ügy, egy - ma már - sok helyen, elismerten igazságtalan döntésre. Persze nem muszáj ezt gondolni. A maszatolás viszont elég átlátszó.

vizipipa 2010.05.06. 23:48:07

Ajánlom a következő cikket:
toriblog.blog.hu/2010/03/18/vendegposzt_a_szlav_nepvandorlas_es_samo_birodalma
A kommentekkel együtt, volt bőven (>200)

A Trianon emléknap magyar ügy, egy - ma már - sok helyen, elismerten igazságtalan döntésre. Persze nem muszáj ezt gondolni. A maszatolás viszont elég átlátszó.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.07. 00:03:59

@Neuf á la banque:

gondolom, akkor ilyen alapon úgy véled, hogy 1541 és cca. 1702 között nem volt magyar történelem, hiszen nem volt magyar nemzetállam. erdély nem az volt, mielőtt még.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.07. 00:15:32

@mavo: Legalább minimális műveltséggel rendelkeznél, de neeeeem. Csak a bunkóság.

A nemzetállamok a XVIII-XIX. században jelentek meg, úgyhogy 1541 előtt sem volt magyar nemzetállam.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.07. 00:18:58

@TaTa86.:

hihi, istván uruszága bezzeg nemzetállamként él egyes víziókban

én tudom, hogy a XVIII. század előtt a nemzetállam imaginárius volt, de aki a szlovákokon kéri számon ezt, az sajna egy ostoba fasz

Bell & Sebastian 2010.05.07. 00:19:14

Emberek!
Ez a szartaposás egyre kevésbé szórakoztató, kampány konyec, igyí i rabótaj! A drámai elemek rosszat sejtetnek. Hová tűnt a kultúra, az agit-prop köret nélkül megfekszi a gyomrot! Peresztrojka, glásznoszty taváriscsi!

Kumbaja! Slash - By The Sword
www.youtube.com/watch?v=yajU0oeMJo4

Neuf á la banque 2010.05.07. 00:24:34

@antiszemita_tapasz: Törödj a sajátoddal ferde! :-)

@mavo: Már miért ne lett volna? Volt egy Magyar királyság Habsburg uralom alatt, egy török hódoltság, és egy Erdélyi fejedelemség ami ha jól tudom a törököknek adózott, hogy ne szállják meg. Talán erre az időszakra esett Erdély aranykora is ha jól emlékszem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.07. 00:32:07

@Neuf á la banque:

ezt a nemzetállam dolgot bokszold le tatával. utólagos engedelmetekkel én a partvonal mellől fogom figyelni, és kibaszott jól fogok szórakozni.

Neuf á la banque 2010.05.07. 00:35:34

@mavo: A nemzetállam kérdésében igaza van. Én a magyar történelemről beszéltem.

Drang 2010.05.07. 00:38:13

Akinek ma is a Jobbik a fő problémája, az zsidó vagy cigány. Vagy egy idióta.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.07. 00:39:08

@Neuf á la banque:

értem. tehát magyar történelem létezett magyar nemzetállam nélkül, szlovák meg nem.

mert csak, vagy van valami ütősebb magyarázat?

mi a helyzet pl. india történelmével? az 1948-ban kezdődött?

Neuf á la banque 2010.05.07. 00:48:50

@mavo: A revízió szempontjából nem tök mindegy?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.07. 00:54:34

@Neuf á la banque:

ezt minden bizonnyal el fogod magyarázni.

ugye így lesz?

Neuf á la banque 2010.05.07. 01:00:59

@mavo: Ha ilyen szépen kéred...

Tök mindegy, hogy van e külön történelmük a tótoknak a csehektől, csak az összefüggően magyarok lakta dél-szlovákia területek térjenek vissza. Persze mondhatnám az egész felvidéket, de annyira még nem vagyok mohó. :-)

Phxmike 2010.05.07. 01:01:46

a 90. evfordulon nem a nagykovetseget kellene felkeresni hanem magat szlovakiat
es ha mar ott vagyunk maradhatnank is...

sehonnai kis vacak allam ez a szlovak hazugsag

Tóth Ágas 2010.05.07. 01:21:07

ha több ember érzi relevánsnak a problémafelvetést, mint eddig, akkor több szavazatot fognak kapni. ez teljesen demokratikus.

Drang 2010.05.07. 01:31:04

@mavo: Csak hogy igazad legyen: vagy buzi.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2010.05.07. 03:21:06

@antiszemita_tapasz: Miért érzem azt, hogy kb mindenki leszarja azt amit írsz ?:DDDD nooffenz csak olvasgatva ez jött le :/

siriq111 2010.05.07. 04:42:52

Nem ertem mit kell ennyit szenvedni ilyen kerdeseken, mint Szlovak utalja a Magyart.Tortenetesen mar jo ideje kulfoldon melozok(2000). Most eppen Anglia. Van par Szlovak munkatarsam. A regi "bandabol", kozben cserelodnek az emberek, volt egy srac. Pontosan nem tudom hogyan irjak a nevet. Milan talan. Az egyik legnormalisabb embert ismertem meg benne. A koztes (Szlovak-Magyar) problemat kb ugy intezuk el, hogy: a politikusok keverik a szart, mi meg sorozzunk es dumaljunk jokat helyettuk(sajnalatosnak tartjuk mind a ketten azt ami most folyik). Viszont, van par olyan Szlovak aki meg allandoan az askalodassal jon. Ezt meg az, meg igy lopja el a magyar a receptet, mert ok is azt eszik. Tortent ez ugy, hogy eppen egy olasz hazaban keszitettunk, olasz kajakat. Az Olaszoknal is hasznalnak ABC tesztat stb. Mondom akkor ebben mi a lopas? Alapvetoen az emberek szinte azonos dolgokat hasznalnak fel etelkesziteshez(Az Olaszoknal is van ABC teszta).Mondom akkor ez most lopas??? Egyszeruen tul kellene esni ezen a kicsinyes vitakon. Hihetetlen az emberi baromsag ilyen teren. Spec. en a barataimnak tekintem oket, akkor is ha ok nem engem. velemenyem szerint, ez most is megtalathato, csak a hirek keltik meg kihegyezetebbe a hangulatot.
Elnezest a helyesirasi hibakert. Nem nagyon gyakorlom mar jo ideje. Az orszagokat pedig, szndekosan irom mindenhol nagybetuvel.

Alhazred 2010.05.07. 06:08:05

az meg milyen szép már, hogy a kucuinfó nem tudja eldönteni, jelen esetben kit utáljon jobban: slotáékat vagy a cigányokat.

minekez 2010.05.07. 07:17:30

Az SNS sasos címeréhez hasonlót mintha már láttam volna...
(tényleg, emiatt nem szoktak az EU-ban rémüldözni?)

Terézágyú 2010.05.07. 07:30:36

@siriq111:
"Elnezest a helyesirasi hibakert. Nem nagyon gyakorlom mar jo ideje."

Miért nem? Nem érdekel az anyanyelved?

"Az orszagokat pedig, szndekosan irom mindenhol nagybetuvel."

Mert az isteni amcsik is így írják, s neked öröm nyalni a seggüket?

Terézágyú 2010.05.07. 07:34:07

@siriq111:
"Az orszagokat pedig, szndekosan irom mindenhol nagybetuvel. "

Mellesleg ugyebár az országok nevét naggyal is kell írni. Te a népek nevét írod naggyal, mer a zángolok is ezt teszik.

Dr. Bélus___ 2010.05.07. 07:49:47

SNS és a Jobbik testvérpárt? :D Vicces, ez nem a Fidesz-Likud, akik alá is írtak valami ilyen papírt, ezek utálják egymást, mint annak a rednje... :P

Mellesleg a kedves posztoló kinyithatta volna a szemét a választási kampány alatt, akkor nem írt volna olyan hülyeséget, hogy a Jobbik a cigányokkal foglalkozott, mert még a vak is látta, hogy baromira visszavettek a cigányozásból. Sőt be is vallották, hogy ez szándékos, mert a "politikusbűnözésre" szerettek volna rávilágítani (valami ilyet makogott a Novák Előd).

tocibacsi 2010.05.07. 08:14:47

Ami a szélsőségességet (deszépmagyarszó!) illeti: a mi jobbikunk ezekhez képest kispályás hobbikertészek gyülekezete...

sztrelnyikov 2010.05.07. 08:26:41

A bejegyzés utolsó bekezdése egy akkora BAROMSÁG, hogy a Népszavába se kerülhetne be.

Senki se emlegesse trianont, mert azt - júj - felhasználhatják a magyarellenes idióták. Értve. Csakhogy ez pont akkora marhaság, minthogy ne beszéljünk a holokausztról, mert azt felhasználhatják az antiszemiták.

www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.05.07. 08:31:40

MEGA COOL
én még nem láttam szlovákiai magyart.
CSAK magyarul is beszélő szlovákokat

bgp 2010.05.07. 08:49:01

@sztrelnyikov: nem bánnám, ha egyikről se esne szó az utcán, főleg habzó szájjal.
De az se tetszik, ahogy amerikában az ottani sáska ügyvédek előhúzzák a témát.

Lord_M_ 2010.05.07. 09:10:32

Csodás nemzeti ünnepeink / emléknapjaink...
Márc 15 - egy levert forradalom
Október 6 - arad - kivégzett emberek
október 23 - 56os levert forradalom
...
itt az ideje újabb kudarcaink "megünneplésének"...
jöhet trianon,
a mohácsi vész
Rákóczi szabadságharc...

Én nem akarok itt semmit bezzegelni, de hülye Amerikaiak (egypélda) olyanokat ünnepelnek meg amikor dicsőségesek voltak... nahh ilyet szeretnék én is...

Amúgy meg trianonnal kapcsolatban: Kib. nagy veszteség, aljas és pofátlan döntés volt, de eltelt mondjuk 60 illetve 80 év... itt lenne az ideje, túllépni rajta és felemelt fejjel haladni előre... ahelyett hogy nyüszögünk és sebeinket nyalogatjuk és közben félhangosan nyafogunk hozzá.

De továbbmegyek, először ki kéne rángatni az országot a szarból, (ehhez mindenkinek kéne végre adótfizetni, és nem okosba csinálni a dolgokat), felmutatni valamit, hogy a határontúliak végre elismerjék az országot, és esetleg megmutassuk, hogy nálunk, velünk jobb sorsa lehetne minden magyarnak... de addig amíg a szlovákoknál (leszámítva pár attrocitást) jobb életkörülményeik lehetnek, addig talán ne dühöngjünk az Ő nevükben is... Meg kéne talán kérdezni őket, hogy akarnak e valamit az "anyaországtól" - ami vicc mert ők többségükben már ott születtek - vagy köszönik, de jó nekik ott...
Amíg itt páran azon hőbörögnek, hogy mennyire igazságtalanok voltak velünk, és milyen rossz így megosztva, addig a "szegény" elszakítottak euróval fizetnek, egy viszonylag jól (de a miénknél jobban) működő gazdasági rendszerben élnek... és bár vannak nekik is nehézségeik... ha hirtelen csak úgy varázsütésre visszacsatolná valami tündér az elszakított testvéreket... akkor hirtelen mégrosszabb lenne nekik...

de természetesen javaslom a trianoni gyásznapot, meg a mohácsi vészt, szigetvár ostromát, a budai vár elvesztését is nemzeti gyásznappá... aztán végre megkapjuk amit annyira akarunk.. sajnálhatjuk magunkat az év 365 napjában...

Slota amúgy meg egy idióta... és hiába volt kormánytag, annyi infót már nem tudott összeszedni, hogy a magyar haderő gyakorlatilag semmire nem elég... nem ám a szlovák határok átlépésre... barom.

Lord_M_ 2010.05.07. 09:11:38

hmmm... kommentemet elnyelte a blogmotor feneketlen kútja...

mook 2010.05.07. 09:22:18

Az SNS-nek szüksége van a Jobbikra ellenségkép végett.
A Jobbiknak szüksége van az SNS-re ellenségkép végett.
Szimbiózis.

Brain$torming 2010.05.07. 09:27:41

Jézusom. Bekötötték a netet az elmegyógyintézetre?
Vegyük már észre, hogy az SNS mással sincs elfoglalva, mint NEM LÉTEZŐ dolgokkal vagdalkozik(a cigányokkal kapcsolatban történetesen igazuk van), a Jobbik pedig létező problémákat vet fel, amire a postoló, meg a kommentelők nagy többsége által csontig kinyalt libsik még csak véletelenül sem akarnak megoldást keresni!

Lord_M_ 2010.05.07. 09:45:35

@Brain$torming: Cimbora, nem a problémát nem látjuk, és nem a probléma megoldása ellen vagyunk, csak a probléma megoldásának módjában nem értünk egyet. Radikális változás igen, szélsőségesség (semmilyen) nem. Ezt tessék megérteni végre. Felőlem lehetne akár Vona, vagy maga a Főrabbi, de akár még Slota is - bárki - aki ésszel oldja meg a problémákat (gazdasági, erkölcsi, morális válságainkat).

Az nem megoldás, hogy dögöljön meg a szomszéd lova...

És azt sem hiszem, hogy tizenezer ingyenélő roma, vagy éppen 1200 korán nyugdíjazott a problémáink gyökere. A probléma az oktatásban, az egészségügyben, a közigazgatásban és a kiszámíthatóságban van. És EZ az amire se Vona, se Slota, se a Főrabbi(legyen az bárki is) nem gondol. Mindegyiknek valami ellenség víziója van (egyiknek a cigányok és a zsidók, a másiknak a cigányok és a magyarok, a harmadiknak meg a kissé szélsőséges zsidózók...)

harmadrészt meg : most jövök az elmegyógyintézetből: Ha egy bölcs, zsidó kezében lenne az ország, messze jobb pénzügyi helyzetben lennénk... nem volna országadósság, és kilóra megvennénk a környező országokat...

beszedjem e a gyógyszereimet?

SnowFighter 2010.05.07. 09:45:55

Az SNS nem testvérpártja a Jobbiknak. Ellenben pl. a Likud hivatalosan is testvérpártja a Fidesznek.

De egyébként is teljesen más szinten van a két párt. Slota egy részeges, pitiáner autótolvaj. Saját koalíciós partnerei nyilatkozták róla, hogy nem lehet vele érdemben tárgyalni, mert vagy úgy be van rúgva, hogy észre sem veszi a másikat; vagy épp józan, akkor csak a magyar katonai fenyegetésről és az autonómiatörekvésekről hajlandó beszélgetni. És kb. az egész párt ilyen szinten mozog.

Szóval lehet hazudozgatni, ferdítgetni, a két pártot egymáshoz hasonlítgatni, mint tette eddig is a blogíró, de alapvetően eltérő két pártról van szó.

SnowFighter 2010.05.07. 09:48:21

Az az elképzelés pedig, hogy a Jobbik azért szeretne Trianon emléknapot, mert így akar az SNS-nek segíteni (az persze most nem fontos, hogy már kb. megalakulása óta szeretné törvénybe iktatni), hát... mit szívtál? :-D

Lord_M_ 2010.05.07. 10:12:10

A témával kapcsolatban off:

a probléma az ebben az országban, hogy padokat szétverni, kukákat felgyújtani, buszmegállót szétverni menő dolog. Hogy menő lerúgni a szobrokról a törhető darabokat. Hogy dicsőség összefirkálni mindent amin egy négyzetcentinél több szabad hely van. Hogy büszke magára az, aki úgy tudja nyomait belekarcolni az üvegbe, hogy soha ne lehessen onnan kipolírozni.

A probléma az, hogy erőt fitogtani a tanerővel szemben, egymás előtti menőség csúcsa. Hogy a menőségbe beletartozik a hétvégénte szétivott és szétszívott agy. Hogy buli telirókázni a buszokat szombat hajnalban.

És a probléma ebből csak növekszik: Ezekre a menő cselekedetekre, illetve a nyomaiknak a felszámolására milliókat költünk, és ezen urak és hölgyek kívánnak a jövő szinté nem dolgozó nemzedéke lenni.

A probléma ott van, hogy a felsőoktatás minőségi határait le kell szállítani, hogy a fent említettek bejuthassanak.

és ez csak az alap

a többi ott van, hogy a bankok hülyére keresik magukat az embereken, a munkáltatók röhögve rúgnak ki bárki, és nem fizetnek be rendesen járulékot, adót. Az emberek (munkavállalók) összejátszanak velük, mert röhög hogy zsebbe kapja a fizetését, és boldog mert megúszott 12ezer forint adót. És lehetőleg igyekszik minden mást is "okosba" intézni. Hogy úgy megy majd nyugdíjba, hogy havi 6000 forintot soknak tartott befizetni a nyugdíjalapba, és az államnak kell majd eltartni őket.

HOgy az emberek egy része kb úgy tekint a gyerekvállalásra, mintha a világ szűnne meg akkor ha megszületik a gyerek.

Hogy az a hülye aki volt katona, de belépni egy félkatonai szervezetbe már menő. 5 - 6 éve röhögött a markába, hoyg "E kategóriát kaptam" ... mert neki senki ne parancsolgasson...

HOgy itt mindenkinek jogai vannak, kötelezettsége meg senkinek.

És addig amíg erre egyesek csak erőből akarnak reagálni, pont mint azok akik a kocsmában a "mivan?mivan?mivan?" kérdéssel nyitnak verekedést, addig csak olyan problémákkal nézhetünk szembe, hogy a Slota félék velük riogatnak, a gazdaság egy tapodtat nem mozdul a gödör aljáról...

Ehhez képest pár ingyenélő magyar állampolgár már smafu. Nekem jobban fáj az adózást elkerülő állampolgárok. Ők több kárt okoznak, mert nem elég hogy nem fizetnek be, de egy részük ezt kihasználva még segélyeket is felvesz... mert az jár. És ehhez, nem kell romának lenni.

Majd amikor a magyarok is (már a fent említett példányok) rájönnek, hogy a normális körülmények hibái miatt nem másokat (zsidók, cigányok, románok, szlovákok, trianon) kell okolni, és végre tesznek is valami értelmeset, majd akkor lehet itt arról beszélni, hogy amúgy mi legyen a kintiekkel.

Senki nem írta bele a trianoni szerződésbe, hogy és mostantól körbe kell okádni a balhalujza teret, hogy a csikkeket csak a földre lehet dobni, hogy a mekis poharat be lehet vágni az aluljáróba fentről. Az is hiányzik szerintem a záradékból, hogy lehetőleg fél év alatt le kell amortizálni minden felújított épületet, közteret, járművet, és festékszóróval kell az üres felületeket megtölteni. Azt sem írta bele senki a diktátumba, hogy az elcsatolással az adófizetést is le kell szorítani. Abban sem hiszek, hogy a Párizs mellett kikötötték volna, hogy a magyar embernek lehetőleg minden szabályt át kell hágnia, és minden lehetséges módon pénzt és hasznot húzni az államból. Ugyanakkor az sem volt a békefeltételek között, hogy az államnak ezt hagyni kéne, és nokiás dobozokat kellene adni minden élenjáró haszonlesőnek.

Erre a problémára, az emberek gondolkodásának problémájára, nem nyújt megoldást Sem Vona Gábor, sem Morvai Krisztina, sem a Magyar gárda. és ez még csak nem is cigánybűnözés, se nem zsidókérdés.

Ez itt - jön a kés - a magyarkérdés. Hogy mikor szedik össze végre magukat a magyarok és jönnek rá, hogy kurva nagy disznóólat csináltak maguk körül... amiben természetes hogy megjelennek a kártevők is. Nem a rovarírtás lenne az első, hanem a disznóól kitakarítása, felszámolása.

amíg ez nincs, addig lehet hőbörögni, meg bűnbakokat gyártani és kitalálni, hogy libsi, bibsi, cigány ... sbt a hibás, és aki nem ért egyet velük az meg azoknak a seggét nyalja.

Nagymagyarország... az... előbb talán a kicsit kéne élhetővé tenni.

... elnézést de most nálam szakadt a cérna ...

Lord_M_ 2010.05.07. 10:22:06

@SnowFighter: Ember! gondolkozz, a Jobbik nem szándékosan segít az SNS-nek, hanem azzal a törekvéseivel, hogy olyan dolgokat hangoztat, amit a másik oldalon lévő SNS felhasználhat és az ottani szélsőségeseket rávegye a szavazásra, és további magyarellenességre. A Jobbik annyira határontúlimagyarbarát, hogy pont ezzel ad fegyvert ellenük az SNS kezébe.

Így is megy a hiszti kint a magyarok ellen, hátmég ha olajat öntünk a tűzre..

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.05.07. 11:22:48

@mavo: 1000éves magyar államiságról beszéltünk, nem 1000éves magyar nemzetállamról.

"értem. tehát magyar történelem létezett magyar nemzetállam nélkül, szlovák meg nem."
Így van! De ha meg tudod cáfolni, hát tedd! Sorolj fel szlovák hadvezéreket, tudósokat, uralkodókat, vallási vezetőket, művészeket akik (nagy) hatással voltak Európára! Sorolj dicsőséges szlovák győzelmeket, építészeti remekműveket, operákat, verseket. Sorold fel a szlovák Nobel-díjasokat!
Ja, hogy ilyen nincs. Vagyis szlovák történelem sincs.

sztrelnyikov 2010.05.07. 11:56:05

@bgp: Én Ungváry Krisztiánnal értek egyet: mindkettőről beszélni kell. Mert igenis trauma volt mind a kettő és a kibeszéletlenségéből fakadnak a problémák. Igenis ünnepeket kell rájuk építeni és megemlékezni. Nem pedig a szőnyeg alá seperni, mert attól nem lesz jobb semmi.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2010.05.07. 16:57:02

@Loxon: Gloire nem nézetei miatt került ki a szerzők közül.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2010.05.07. 16:58:58

@Loxon:
Ennek semmi köze ahhoz, hogy ki radikális és ki nem.

Alfőmérnök 2010.05.07. 17:09:09

Van egy tippet gloiret azért törölték, mert kikotyogta, hogy mit írt nénike publikálás előtt.

picur3ka 2010.05.08. 10:40:40

Ket fontos dologrol mind elfeledkeznek:

1.Trianont nem mi tettuk oda, ahova. A valasztas napjat viszont a szlovakok odateszik, ahova akarjak.

2. Media visszhang: sok, ugyanannyira rasszista, magyargyulolo zsido van a vilagban, mint szlovak. Ok kiirtottak a zsidokat is, nekik ilyenjuk nincsen, van vagy 2000 zsido Szlovakiaban.

asz_tapasz (törölt) 2010.05.08. 18:16:18

@SteveJobs: én se vágom miért érzed ezt, sztem kurvára nem így van, most pl te vagy a 6-odik aki rámír (de minek?)

asz_tapasz (törölt) 2010.05.08. 18:20:29

@antiszemita_tapasz: azé megtisztelő hogy ennyi blogírás mellett rám figyelni is van időd, szépfiú

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.08. 21:49:35

"a Jobbik szlovákiai testvérpártja"

turul, turul, miért vagy te turul

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.08. 23:05:14

@tesz-vesz: Mert te és a hozzád hasonló seggfejek verébbé degradálták.
süti beállítások módosítása