Loki!
2009. augusztus 25. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Loki!

  Ebben a pillanatban értem haza besörözve a Népstadion mellől: a Reakció fele velem együtt intenzíven hangolt a meccsre, én viszont az utolsó két napon nem tudtam jegyet szerezni rá. Sebaj, marad a nagyképernyős tévé, legalább volt értelme megvenni. Robin Masters már kellően szigorú szemekkel méricskélte az asztal körüli legyeket, a többiek is kikérték magukat kis családjaiktól ma estére.

  A Thököly út környékén alig lehet elférni, vörös-fehér és piros-fehér-zöld színekben pompázó autók, motorosok, bringások és gyalogosok vonulnak a Népstadion felé. Valami történik a városban. Valami foci történik! Ami jobb helyeken minden vasárnap megszokott esemény, az nálunk 15 évente felbukkanó remény. Ebben a pillanatban benne vagyunk az örök magyar 90 perc esélyben, amikor felnőhetünk a világhoz.

  Én ma árpádcsíkos pólóba öltöztem a Loki tiszteletére, úgyhogy rosszat ne halljak rólatok! Hajrá Debrecen, hajrá Loki, hajrá Magyarország!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr541338093

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Les (DVSC - Levszki Szófia, Népstadion) 2009.08.28. 13:36:43

Végre. Végre leemelte mellkasunkról jeges ülepét a Sors-domina és fellélegezhetünk. Tizennégy évvel a Ferencváros történelmi, megismételhetetlen, és még ki tudja milyen randomgenerált Fradi-jelzőt igénylő csontig rágott bravúrja után ismét ott vagyunk ...

Trackback: Loki-siker után 2009.08.26. 12:04:32

A Debrecen csapata 2-0-ra legyőzi a Levszki Szófia csapatát, ezzel tizennégy év óta az első magyar csapatként feljut a Bajnokok Ligája főtáblájára.Babarczy Eszter a győzelem másnapján publicisztikát jelentet meg a Népszabadságban "A Loki túlhajtot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.25. 21:20:32

góóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóólllllllll!!!!!!!!

bz249 2009.08.25. 21:25:03

Nekem elég lett volna, ha 1-0-ra szétalázzuk őket, de ez se rossz :D:D:D

states 2009.08.25. 21:40:01

Ritkaság, hogy egy magyar csapatnak ennyi malaca legyen, mert valljuk be, nem áll hadilábon a szerencsével a Loki.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.25. 21:41:17

@states: biztos Kósa Lajos intézkedett a háttérben :DD

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.25. 21:48:25

Én az elsőnél akkorát ordítottam, hogy szegény Kisőrnagy elkezdett sírni. A másodiknál már hang nélkül ugrottam fel:) Loki Ollé!!!

eeepunk 2009.08.25. 21:49:03

Döntetlenre fogadtam, picsku.
Na sebaj, csak nyerjenek meccset a csoportban is. Ha már. :)

states 2009.08.25. 21:51:26

Kósa jól tenné, ha lépne valamit pálya ügyben, mert már évek óta ígérgeti állítólag az újat. Ennél jobb alkalom nem lesz...

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.08.25. 22:44:04

Amennyire lehet, távol tartom magam a labdarúgástól, de azért ennek örülök, és gratulálok, és a magam módján drukkolok a további győzelmekért. Hajrá magyarok!

Übermayer 2009.08.25. 22:51:11

OV sztárriport a tv2-n :))

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.25. 22:55:00

@Übermayer: Hová lesz így a Világ?:DDD

Viccet félretéve, mit keres ott?

Bajkon úr 2009.08.25. 22:59:46

@Őrnagy Őrnagy: most ígért stadiont a debrecenieknek. Ami nem kiadás, hanem befektetés, mert akkor a debreceni vendéglátósok fölözik le a hasznot.

Übermayer 2009.08.25. 23:08:31

@Bajkon úr: és a haszonból tovább pénzelhetik a halálbrigádokat

Hattory Hanzo 2009.08.25. 23:17:13

Sixx-nek volt tegnap igaza: ez a Debrecen sikere, meg a szurkolóiké, nem az enyém. Majd megnézem a meccseiket, meg picit drukkolok nekik, persze, magyar csapat, de kábé ennyi. Majd amikor a Fradi megint, na, akkor majd nagyon...

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.08.25. 23:24:24

Kellett már egy ilyen élmény nagyon. Még ha nem is aktív focidrukker mindenki.

kispufi 2009.08.25. 23:25:17

Igen, megcsináltuk! :-)
A tv2 meg az önreklámok mellett udvarolt is egy látványosat. Fognak a hülyeségeik még jobban idegesíteni a mainál, azt hiszem, de ezek a pillanatok most nem erről szólank.

Bajkon úr 2009.08.25. 23:29:59

@Hattory Hanzo: magyarországi csapatnak sorsolással ekkora mákja még nem volt. Túlzás ezt nemzeti ügynek beállítani és tényleg Hajrá Fradi!

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2009.08.25. 23:32:15

Az OVTV-ről sajnos lemaradtunk, de akármit is mond az elnökúr, meg akármit vesz a nyakába, attól még egy Újpest-drukker ratyi csicska marad.

kispufi 2009.08.25. 23:52:36

@Bajkon úr: sajnos, pont a Fradi volt az, aki a nagyon szerencsés sorsolással nem élt 5 éve, amikor a Sparta Prága ellen hosszabbításban kizúgtunk. Pedig akkor már nagyon üres volt a spájz, és nagyon jól jött volna némi UEFA-hozzájárulás a büdzséhez. Talán nem lett volna kizárás se két évre rá. (Vagy Furulyás elvtársnak utoljára lett volna még egy-két jó napja, franc a büdös téeszelnök pofájába). Ellenben a szerencsés sorsoláshoz most kellett Platini is, aki kitalálta a Bajnokok és Nem bajnokok ágát, amivel megnövelte a kiscsapatok esélyét. A Loki most élt vele, nem irigylem tőlük, és előzetesen ez sem volt sima ügy (ha az utóbbi 3 évet nézzük, a debreceniek a kupákban a Levszkinél papíron gyengébb, de legalábbis a bolgárokkal nagyjából azonos szintű csapatok ellen estek ki). Úgyhogy gratula és köszönet, nem szeretek ilyenkor másmilyen hangokat hallani.

luccy13 2009.08.25. 23:56:04

@Kínai Kálmán és Trágár Tóni: Hát igen, OV Újpest drukker, ezen felül meg mostanában a Vidiért szorít üzleti megfontolásból, de most kint volt a Debrecen meccsen, amin én nem :-(
Na de majd a csoportkörben :D Remélem a Barcával lesznek egy csoportban ;-)

luccy13 2009.08.25. 23:59:10

Mellesleg ezen a Debrecen meccsen sok olyan ember volt kint, aki csak átvitt értelemben szorított a Lokiért, mert ez ugye egyben valahol a mi kicsit sárga, kicsit savanyú magyar foci sikere is.
A kormányváltás után várom a stadiont. Állítólag 2002-ben is beígérték, csak jött Medggyó...(azt meg nyilván senki se várhatja, hogy Debrecennek lesz mondjuk 10 milliárdja erre a célra. ui: Nemzeti Stadion se ártana már egy normális.

Karcolt lendület 2009.08.25. 23:59:18

@Bajkon úr:
Ahogy a nemzetisporton valaki kb. megjegyezte, köszönjük Platini, köszönjük Loki, hajrá!!!
A sorsolás köszönhető a bajnoki/nem bajnoki ágnak pl. egy Arsenal-Celtic párosításból ki ellen lenne esélye a Lokinak? vagy akár a Levszkinek? De a Loki kiverte a svéd és a bolgár bajnokot (az észt mellett) szóval eléggé jól tolták...

sixx meg kivételesen irdatlan faszságot írt (csak ugye nem lehetett kommentelni) - a natív angol angoltanárom is mindig az angol csapatnak drukkol egy BL meccsen, tök mindegy melyik az - mégha mindegyikről meg is van a szarkasztikus véleménye...

kispufi 2009.08.26. 00:02:50

@luccy13: kinn volt a Fradi első NB II-es meccsén is, 2006 augusztusában, a Jászapáti ellen. Rajta tartja ütőereinken a kezét, már az is baj? :-) Aztán ezek az akciók valahogy mégis jobban sülnek el, mint mondjuk szegény-szegény Kóka János és Kamillácskája látogatása a Szigeten - még ha off is, de ha valaki még nem látta volna: http://hetiválasz.hu/cikk/0908/koka_sziget

Karcolt lendület 2009.08.26. 00:03:15

@kispufi:
Hát igen, fradi drukkertől a szerencsés sorsolásra hivatkozni, miközben a Fradi a Sparta Praga ellen nem tudta kiszenvedni a továbbjutást, meglehetősen savanyú a szőlő... És úgy tűnik, sixx-nek van részigazsága.

states 2009.08.26. 00:04:34

Azt mondjuk, nem értem, hogy Kósa miért nem lépett az elmúlt években stadionügyben Debrecenben, mondott ezzel kapcsolatban egyébként mostanában valamit?

Karcolt lendület 2009.08.26. 00:04:55

@luccy13:
OV kihasználta politikailag az alkalmat, nem szép, de érthető.
Amúgy nem árpád-sávos sálban ücsörgött ott? ;-)

kispufi 2009.08.26. 00:07:47

@luccy13: az előző az OV-s hozzászóláshoz ment, ez a stadionoshoz: állítólag a kormány már beígért egy konkrét stadionrekonstrukciót, európai szintűre. Persze nem Bp-en, nemzeti stadionnak, no meg nem is az öröknarancsos Kósavárosnak, ahol esetleg lenne rá igény, hanem egyenesen Nyíregyházának, ahol egyébként véletlen se szokott lenni nemzetközi meccs (meg esély se rá), a csapat meg átlagban egy-két év NB I-es szereplést tudhat magáénak minden 10 évben - viszont a polgármesterasszony, hát az azért megbízható elvtársnő, mint tudjuk...

kispufi 2009.08.26. 00:11:38

@Karcolt lendület: de én ezt fradistaként írtam. És nem esik jól se az, ha a mi szurkolóink mondanak bldeket savanyú a szőlő-alapon, se az, ha a debreceniek megszólják össz-magyarfoci-ügyi-örömömet (na, ez Kazinczy-díj gyanús szóösszetétel lett).

Hattory Hanzo 2009.08.26. 00:12:50

@Karcolt lendület:

Hogy ki írt írdatlan faszságot, arról csak annyit, hogy a liverpooli Kop tagjai nem szurkolnak az angol válogatottnak, mert ott például United meg Chelsea játékosok is játszanak. Ergo a natív angol tanárodnak kevés köze van az angol labdarúgáshoz, de nagyon, bár lehet róla szarkasztikus véleménye. Mondjuk ez gyökeresen megváltozna, amint egy Everton zászlóval próbálna bemenni az Anield Road-ra. Sőt, kómában semmiről nem lenne szarkasztikus véleménye.

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 00:13:25

Az előző OV-érában épült pl. stadion az akkor reményteljesnek láttatott Dunaferr számára is - na ez a csapat azóta kb. nem si létezik. Szóval jó érzékkel nyúltak a dologhoz. Amúgy meg Debrecen gazdálkodja ki, a város és a klub együtt, ha akarja. Döntsük már el, hogy a futball magánbiznisz vagy állami/önkormányzati pénzek által futtatott dolog...Ha az előbbi, akkor állami és önkormányzati pénznek nincs keresnivalója benne - ha az utóbbi, akkor viszont egyenlő mércét...
Egyébként gratula a Debrecennek, de köszönöm, én nem érzem magamnak a sikert. Szurkoljon nekik az,aki ott él. A BL nem nemzetek közötti versengés.

states 2009.08.26. 00:15:53

@kispufi: Erre talán csak nem lesz már idejük, egyébként az is egy szégyen, ahogy a Népstadion kinéz, ezt a romhalmazt nem is tudom miért engedték, hogy szegény Puskásról nevezzék el...

sorokinV 2009.08.26. 00:20:04

@states:

Romhalmaz, amibe nem kaptam ma jegyet :(

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.26. 00:22:50

@Hattory Hanzo: nem lehet, hogy azért nem szurkolnak az angoloknak, mert ők inkább írek, csak éppen Angliában élnek?

kispufi 2009.08.26. 00:28:03

@stabiloldalfekvés: nem jófelé tapogatózol, ha a focit meg a sportot kiveszed ebből a nagy büdös mai magyar valóságból. Az, hogy magánbiznisz, kb. olyan, mint hogy a piac majd szabályoz mindent. Hát láthatjuk, hogy néz ez ki. Nem akarok okoskodni, mert részelteiben nem rétek hozzá, de ebbe is, abba is bele kell nyúlni, megteremteni az alapjait, hogy működjön. Mert ahogy magyar gazdaság sincs szinte, úgy magyar pénzek se tudnak befolyni a fociba. Kis befektetéssel nagyot húzni: ezt a multik tudják csak - khmm, mintha ez is magánbiznisz volna, mégse tudnák az abnormális állami szabályozók nélkül megtenni... -, de a sportban ilyenre nincs lehetőség, csak kvázi adakozásra, mecenatúrára. Sok-sok milliárd és sok-sok év, távlat, stratégia kéne hozzá, hogy másképp legyen. Na ilyenek nincsenek ma az országban, főleg nem e célokra.

Hattory Hanzo 2009.08.26. 00:28:24

@tölgy:

Hát, kicsi rá a sansz, hgy az összes Liverpool fanatikus ír lenne. Biztos van pár wales-i meg skót.

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 00:29:52

@tölgy: nem. Arabus meg a kaptafa esete avagy az első néhány google-találat félrevezető lehet...

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 00:33:30

@kispufi: arra céloztam, hogy ha állami feladatak tekintjük a sport infrastrukturális hátterét, akkor az ugye a 93e km2 egészén egyformán állami feladat. És akkor ebből sokminden következik még, ami messze vezetene (létesítményének tualjdonjoga körüli zavaros helyzet tisztázása, magánrendezvény-e a sportesemény, ki a felelős a karbantartásért és méginkább a rendfenntartásért, az állam által működtetett rendőrség miért pénzért biztosítja ezeket etc.)

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 00:35:11

@stabiloldalfekvés: mármint infrastrukturális hátterének megteremtését és fenntartását

kispufi 2009.08.26. 00:40:12

@stabiloldalfekvés: na örülök, hogy megtaláltuk a közös nevezőt, tényleg messze vezet a téma, de ha az állam belefolyik (és meggyőződésem, bele kell), akkor távlatosan és valóban mindenre-mindenkire kirterjedően kell kitalálnia valamit. Az ad hoc stadionépítések imit-amott szépségflastromnak se elegendőek, mert olyan bibrcsók lehet belőlük, mint az általad említett Dunaújvárosban (megjegyzem, mindezt magánforrásból, egy őrült különc módjára végrehajtani ugyanazt a végeredményt hozza, ld. Akasztó).

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.26. 00:54:31

DE hol van bakura?!?!

jól sejtettem, hogy egyike a letartóztatott debrecenieknek... :P

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.26. 07:43:58

rábasztak a kommunisták! kit érdekel ma már a debreceni gyilkosok és kósa napnál világosabb kapcsolata? :)

buckafej 2009.08.26. 08:02:18

Hát igen.
A debreceniek tudnak lőni...

zoli29 2009.08.26. 08:54:56

Ez a meccs olyan volt, mint egy mese :)
Szép volt, fiúk!

@Grift:
Attól, hogy smiley-t teszel a végére, ez komoly rágalmazás, ami nagyon nem szép dolog.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.26. 09:08:11

@Hattory Hanzo: "Biztos van pár wales-i meg skót." - ó, azok kifejezetten az angoloknak szoktak drukkolni.

@stabiloldalfekvés: arabok ott nem élnek sokan.
:)

Übermayer 2009.08.26. 09:09:10

@Grift: pedig a meccs utáni interjú alapján már az is egyértelmű, hogy a szálak már OVig vezetnek ;)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.26. 09:12:22

@Übermayer:
persze, hát eleve mindenki tudta, hogy ki állíthatná le a gyilkosságokat, ha akarná. :))

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.08.26. 09:24:32

@Zoli28: "Ez a meccs olyan volt, mint egy mese :)"

Noha nagyon szorítottam a fiúknak és nagyon örülök a bejutásnak, de azért a mese kategóriától messze volt ez a foci. Ez a teljesítmény édeskevés lesz a Real, vagy éppen az Arsenal ellen. Ezt azért lássuk be.

És itt nem ünneprontó akarok lenni, csak mielött megint orbitálisra nőne a mellényünk, jobb lenne kellő tisztelettel, alázattal és realitásérzékkel hozzáállni a dolgokhoz. Merthogy ilyen hozzáállással bizonyosan jóval elöbbre tartanánk nem csak a fociban, de minden másban is.

zoli29 2009.08.26. 09:28:46

@Gasper:

Félreértesz. Azért írtam ezt, mert a Debrecennek lényegében minden összejött, a bolgároknak meg semmi. A gólok gyönyörűek voltak.
Az volt az ember érzése, hogy a Loki egyszerűen nem veszíthet.

bz249 2009.08.26. 09:30:04

@Zoli28: eztet híjják mesének, ahol a legkisebb királyfinak minden összejön :D

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.08.26. 09:31:55

@Zoli28: ok :)
A gólok egyébként tényleg nagyon szépek voltak.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.26. 09:33:40

@Gasper:
ja, egy corvo rosso-t iszogattam közben, szóval tetszett. jó, kellett hozzá a kapus is, de mégiscsak bementek. :)

nénike · http://mandiner.hu 2009.08.26. 09:39:24

Meg tudja mondani nekem valaki, hogy a FŐTÁBLÁRA hány csapat jutott és azok milyen rendszerben játszanak egymással?

bz249 2009.08.26. 09:39:43

@Grift: "de mégiscsak bementek"

ja elvánszorgott a labda a kapuig, miután kétszer megpattant :D

bz249 2009.08.26. 09:40:54

@nénike: 32 csapat

8db négyes csoport, a csoportban oda-visszavágó alapon

A csoport első két helyezettje bejut a BL nyolcad döntőbe, a harmadik helyezett az EL legjobb harminckettő közé.

zoli29 2009.08.26. 09:43:29

@nénike:

32 csapat, 8 db négyes csoportra lesznek osztva. Mivel a Debrecen a negyedik kalapban van (a papíron leggyengébb csapatok között), ezért az ő csoportjában nála csak erősebb csapatok lesznek. A csoportban mindenki játszik mindenkivel (otthon + idegenben), az első kettő továbbjut a következő csoportkörbe, a harmadik pedig átkerül az Európa Ligába (talán a negyedik is, de abban nem vagyok biztos).

Kimerítő válasz volt? ;)

kispufi 2009.08.26. 10:00:24

@bz249: Az EL-t idén hogy bonyolítják? Ott most 32 csapat van? 8x4, de ott az első három megy tovább, és ehhez a 24-hez csatlakozik a 8 db BL-3. helyezett? Így tavaszal az EL a legjobb 32-től, a BL meg a 16-tól folytatódik?
@Zoli28: az viszont biztos, hogy a BL-negyedikeke nem mehewtnek tiovább, kiesnek, és nincs köv. csoportkör, a 16-tól egyenes kiesés van.

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 10:10:51

@tölgy: a tájékozatlanságot nem menti, ha úgyteszünk, mintha nem értenénk :P

Karcolt lendület 2009.08.26. 10:46:52

@Hattory Hanzo:
Nem a fanatikusokról beszéltem és sixx sem a fanatikusokról írt, hanem az átlagról. Abban pedig nincs igaza.

A Leedsből származó angol tanárom pedig azt hiszem, eléggé tisztában van ezekkel a viszonyokkal...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.08.26. 10:47:24

Azt észrevettétek, hogy kiszűrték az ultrákat? Mintha sose lettek volna. A hirtv-n beszámoltak róla, hogy többszáz droid és lovasrendőr tartotta fenn a rendet, folyamatosan dobálták őket a stadionon kívül, de a képernyőre ebből semmi nem kerülhetett.
Ezek szerint ez csak ennyiből áll: ha kell a balhé,
akkor van, ha nem kell, akkor nincs.

Bajkon úr 2009.08.26. 11:25:04

Egyetértek stabil oldalfekvéssel, A Puskás lehet nemzeti ügy, a debreceni mobil lelátós pálya nem, ha akarnak stadiont, építsenek maguknak egyet önkormányzati és / vagy magántőke forrásból és ne a kormánytól várják, nem kell még egy Dunaferr-sztori. A Lokinak nincs tízezer szurkolója sem.
Ne legyen kormánykedvenc klub, vagy ha igen, az a legnépszerűbb magyar csapat legyen. Ettől függetlenül bent vannak a könnyített BL-ben, örüljenek neki, nagy siker ez, elismerem.

kispufi 2009.08.26. 11:46:08

@Bajkon úr: te, voltunk már "kormányklub", ha még emlékszel Torgyán elnökre (klubelnökre, egészítsem ki), amikor a Fradi-centenáriumon a száz év nagy alakjait kitüntetve először Józsi a Szabadit plecsnizte, aztán fordítva. Nem tudom, hogy vagy vele, de én személy szerint kurva kényelmetlenül éreztem magam, és akkor még ártnyaltan fogalmaztam.

Bajkon úr 2009.08.26. 11:51:33

@gloire: bár a cigányok gyilkosai egy Loki-törzshelyen dolgoztak, a Lokinak nincs jelentős ultra csoportja, sőt szurkolója sem tömegesen arányban.

Bajkon úr 2009.08.26. 11:52:30

@kispufi: egyetértek, az nekem sem tetszett. Amúgy a Dózsa kapott stadiont akkor.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.08.26. 12:06:35

Szép volt. A gólok különösen.
Azért ez a "kevesen voltunk, de sokan maradtunk" szindróma kicsit gázos, de a körülményeket (15 éve lófasz) ismerve vhol érthető.

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 12:42:40

@kispufi: persze, de akkoriban a dózsa tele volt mol és hasonló hirdetésekkel, szóval nem csak a Fradi volt ilyen értelemben kiemelten kezelve - ráadásul stadiont nem kaptunk, Torgyán bukásával pedig a helyzet gyökeresen megváltozott. Mondjuk azt komikusnak találom, hogy pártszimpátia alapján focihoz nem értő/iránat eddig nem érdeklődők most lelkesednek...pont egy Debrecenért, amelyiknek vezetése finoman szólva nem sportszerűségéről híres....

kispufi 2009.08.26. 12:55:35

@stabiloldalfekvés: erre azt mondom, ez legyen az újpestiek (debreceniek) gondja-baja, a mérce ugyanaz, tehát nem vigasztal, hogy mások is sárosak, nemcsak mi (ld. még: nem azért szeretném a Fidesz hatalomra kerülését, hogy akkor innentől már ők lopjanak, ne az elvtársak). Ellenben, ha már igazságérzet, akkor nem irigységből, dögöljön meg a szomszéd tehene elven várnám el, hogy az MLSZ éves szinten zárjon ki 8-10 csapatot, hanem épp a mérce miatt. Ha már Kisteleki a Fradi példastatuálásával kívánt történelmet írni.

hcrules 2009.08.26. 14:44:45

Egy óriási élmény volt. EZ DEBRECEN!!! Köszönet minden nem lokistának aki szorított értünk, maradjatok velünk a csoportkörökre is! A fanyalgókat pedig remélem előbb-utóbb sikerül meggyőzni ;)

@gloire: Végig a maggal voltam, nem láttam vagy hallottam semmilyen balhét sem. Különben is, ez nem az a tábor :) Amit el tudok képzelni az az hogy be akartak támadni egyes fővárosi klubok huligánjai, mint ahogy az pl a MU elleni meccs előtt történt, de akkor is megakadályozták a rendőeök.

@Bajkon úr: Nem Loki-törzshely a Perényi, egy sima szórakozóhely. Különben az egyik legjobb a városban, nagyon szomorú hogy ilyen hírbe keveredett. A feltételezett gyilkosok nem jártak meccsekre, nyilván azért jóban voltak pár kopasszal a táborból. A Lokinak nincsenek tömegesen szurkolói?! Olyan huligánjai mint a Fradinak vagy az Újpestnek valóban nincsenek. Ultrák vannak bőven, szted hogy lehet hogy Pethe Tamás az ÖSZSZ egyik arca?! Sima szurkolók - szerintem a 18 ezer, egy meccsért 200 km-et utazó debreceni, az évek óta az első háromban lévő átlagnézőszám sem erről árulkodik.

Áhh, hagyjuk, a stadionos témába bele sem kezdek, ha valaki ennyire utálja, le akarja járatni a Városomat és a Csapatomat annak attól félek hiába is beszélek :(


Hagyjuk is ezt, inkább:
HAJRÁ, LOKI!!! KÖSZÖNJÜK!!!

nénike · http://mandiner.hu 2009.08.26. 14:53:34

Fel kell tennem egy hülye kérdést: egy országból hogyan kerülhet több csapat a főtáblára? Pl. a szigetországban nem csak egy bajnok csapat van?

hcrules 2009.08.26. 14:58:09

@nénike: Ez sajnos a modern, elüzletiesedett foci miatt van így. A jobb, erősebb (gazdagabb) bajnokságokból 3-4 csapat is indul a Bajnokok Ligájában...

zoli29 2009.08.26. 14:58:42

@nénike:

A Bajnokok Ligája már régóta nem a bajnokok ligája.
A kis országokkal szemben nem igazságos a rendszer, de sokkal több pénzt hoz.

nénike · http://mandiner.hu 2009.08.26. 15:02:50

És akkor hogyan döntik el, hogy ki indulhat? Minden európai ország bajnok csapata, plusz az első tíz legnagyobb jegyár, meg reklámbevételi főösszeggel rendelkező csapat, vagy mi?

hcrules 2009.08.26. 15:10:04

Az eredményesség alapján minden ország bajnoksága kap egy, valamilyen számomra tökéletesen átláthatatlan mechanizmussal kiszámolt koeffícienst. Meg van határozva hogy ha egy országnak ez a szám x akkor y számú csapat indulhat a BL-ben, és z az Európa Ligában.
@Zoli28: Pontosan! De az új változtatások talán kicsit javítanak rajta...

stabiloldalfekvés 2009.08.26. 17:13:46

Egyébként meg CSAK A FRADI!!!!!

abandi 2009.08.27. 17:55:32

Hát én pedig a Lokinak drukkoltam -és örülök, hogy csak az első tízenpercekben kerülgetett a guta-, de meg kell jegyeznem: a bulgárbrazilok fociztak is...
Na, majd most a sorsolás eldönti, hogy az utsó kalapból kik alázzák meg a vidéki magyarokat...
(Az a két setétbűrű azért nem sokat tett hozzá az eddigiekhez..., de legalább nem huhogtak a debreceniek...)

szempontpuska 2009.08.28. 14:13:15

@abandi: na ne hülyéskedj ! Ramos volt az egyik legjobb... na és Leandro ?!
süti beállítások módosítása