Konrád György, SZDSZ, nyegleség - Ilyen ország pedig nincs CXCI.
2009. július 13. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Konrád György, SZDSZ, nyegleség - Ilyen ország pedig nincs CXCI.

 Pörögnek az események az SZDSZ körül: tegnap óta Weinek Leonárd zuglói polgármester kilépett az SZDSZ-ből, Retkes Attila pártelnök kizárná a pártból Kóka Jánost, hétfő délután 16:52-as állás szerint pedig Konrád György frissített egyet a sztorin:

 Konrád György hétfőn hivatalosan is kilépett az SZDSZ-ből, erősítette meg az érintett. A párt egykori alapítója közölte, nem tetszik neki a vasárnap elnökké választott Retkes Attila "nyegle modora", amellyel az új vezető az elődeiről beszélt, akiket ő viszont nagyra tart. Hozzátette, az sem nyerte el a tetszését, hogy a pártelnök olyan dolgokért kért bocsánatot, amelyeket nem ő tett, így ez a bocsánatkérés valójában váddá alakult át. Rosszallását fejezte ki azért is, hogy a szabad demokraták megválasztott képviselőit Retkes Attila "mintegy érvénytelen képviselőkké nyilvánítja". Mondandóját összegezve közölte, "kapkodó és megalapozatlan álláspontnak" tekinti az elnök által elmondottakat. Hozzátette, az SZDSZ-ben becsülte azt, hogy volt valamiféle folyamatossága az értékeknek, a rokonszenveknek és a tiszteletnek, ezek eltűntével viszont ez már nem az a párt, amelyet támogatni kívánna. Konrád György hozzátette, hogy az elmúlt időszakban nem újította meg a párttagságát, de ennek ellenére az volt látszat, hogy ő az SZDSZ tagja, és ő ezt "nem ellenezte". "Ez az új vezetés viszont nekem nem tetszik" - jelentette ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr311244006

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ubi904 2009.07.14. 10:01:10

A megszűnt 2% betiltaná a 15%-otAlig hullott látványosan a már ak orábbról (KDNP, MIÉP) ismert módon a devnullba az SZDSZ, Bárándy SZDSZ-es exakármilyenminiszter betiltaná, de izizbe a JOBBIK-ot. http://nol.hu/archivum/20090714-barandy_peter__meg_kell_fon…

Trackback: Köz-, és egészségügyi morcogás 2009.07.14. 01:12:47

Az egyszerhasználatos pártelnök Tegnap megválasztották, Kókát elküldte a francba (persze János nem ment el, elvégre nem béka ő, hogy a mocsár lecsapolására tett kísérlet érdekelje), bocsánatot kért a pártja hibáiért: a liberálisok szimpatizánsai ujjo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.13. 22:07:04

@Grift: Az úgy van, hogy tagja vagyok egy pénzosztó zsűrinek - amíg ezt teszem, nem kérhetek tőlük mogyit. Sőt, köteles vagyok bejelenteni és nem részt venni azok bírálásában, akikkel valamilyen - részletesen leírt módon - kapcsolatban állok.

Azt külön nem értem, hogy a jazz és komolyzenei cd kiadást miért kell támogatni. Ha van kozmopolita műfaj, akkor a matek és az elméleti fizika, meg a sakk és a síkfutás mellett a jazz és a komolyzene az. És mivel a magyar zenész kevesebbet keres a németnél, még komparatív előnye is lehetne egy magyar kiadónak.

Érdemes megnézni a Columbus Jazzklub támogatói listáját. Ennyit az állami csöcsöt elutasító liberálisokról. Nyöhehe.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 22:07:35

@murci/szamárfül: aki megint nem tudja elválasztani, h vki lehet jó író, közben meg egy sz*r ember, az menjen át Betyár Spiró-blogjába, ott gyűlnek az irodalmi szövegértelmzés tekintetében kihívásokkal küszködők :)

Thulsa Doom (törölt) 2009.07.13. 22:11:48

Szegény Szadi!)) Egy Retkes nevű elnököt megválasztani... Szerintem az egész az Szdsz soraiba beépülő kurucinfós diverzánsok műve!

A Konrád nevű brontoszaurusz meg már nem bírta követni az eseményeket. Inkább kilépett, de persze úgy, hogy közben bent maradt.
De úgy egyébként ki a picsa az a Konrád?

osborne 2009.07.13. 22:16:25

@medve2: elvek ide vagy oda egyelőre kevésnek tartom ezeket a kilépéseket, mondhatni telhetetlen vagyok - a szadesz megszünéséig mindenképp.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.13. 22:26:17

@murci/szamárfül: Oly szépen és kedvesen kértem magát, hogy világosítson fel, hogy kell Spiró adott szövegeit értelmezni.
De maga nem segít.
Hm.

Azt tudja, hogy az "irodalmi nyilvánosság" valamikor vitát jelentett?

winerprince 2009.07.13. 22:31:31

@Thulsa Doom: Konrád György nem picsa,hanem egy vén fasz.

betyár (törölt) 2009.07.13. 22:36:57

@murci/szamárfül:

Ne húzkodja a copfomat, kinőttünk az oviból! :P

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 22:38:27

@tölgy: drága tölgy, na bántson már. Hát úgy h nem teszünk = jelet a narrátor vagy a szereplők mondatai és a szerző véleménye közé.

És most térjünk vissza ide, röhögni egy hatalmasat az szdsz komédián...

osborne 2009.07.13. 22:41:39

@tölgy: murci sztem jó arc de ahogy látom irodalomban kicsit többnek gondolja magát mint ami, mert sokat olvas pedig az még kevés. vitához mindenképp.

az, hogy szkippeli az értelmes kérdéseket vagy ballibant stílusban cinikusan lenézi azt aki Spirót nem kedveli, az pedig szimpla tahóság.

bocs ez van

hiba 2009.07.13. 22:44:15

@medve2: Kérdésem arra vonatkozott, hogy mitől lehet ennyire utálni egy alapvetően nem politikával foglalkozó embert mint Konrád. A Gyurcsány "mosdatáson" kívül én nem emlékszem direkt politikai állásfoglalára. Önmagában a politikai pártok támogatását én nem tartanám elég oknak értékest alkotó emberek, azok gondolatainak teljes elutasításához.

Alfőmérnök 2009.07.13. 22:44:32

@Grift:
"LOL"
milyen vajszívű lett hirtelen... :)

zoli29 2009.07.13. 22:50:13

@rajcsányi.gellért (ergé):

Ókovács Szilveszter is jóban van vele.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 22:53:13

@osborne: nem tahóság. eruditio :D

Vitát akartok? tőlem nam kaptok. Ez ugyanis hitvita veletek. Csúnyán mondva prekoncepciós - a részetekről. A hitvita amúgy a megértelmetélenesebb szóösszetétel... Bárki meggyőzte ellenfelét a régi, protestáns-katkó hitvitákon? csak kivégezték egymást vagy tökkel dobálták, ha a pasa nem engedte az erőszakot. Ebbe nem megyek bele. Nevezd tahóságnak - nem érdekel. Az lehet h nagyképűségnek tűnik - azt sajnálnám. De azért egy Tölgygel szemben az ördög ügyvédjének lenni is valami :P

miaza szkippelés?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 22:53:45

megértelmetélenesebb = legértelmetélenesebb

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 23:02:23

@murci/szamárfül: Grift, iylen poénok azért leesnek? nyugtasson meg...

Urak. Egy elvi kérdés, Konrád amúgyis szeret okoskodni (mellesleg írtam már róla egy csúnyát... ezt csak Griftéknek mondom :) -
miért nem lehet egy nagyí író béna kis pöcs jellem? nem lehet-e, hogy bepolitizált aggyal kissé lefagyott annak a gondolkodása, aki szigorúan = jelet tesz az emberi és az írói nagyság (akármekkoraság) közé?
Balassa közönséges bandita volt, Ady egy jellemtelen (bár éles szemű) köziró (ugyanaznap nap kuncsorgott Tiszánál alamizsnáért és írt róla vitriolos cikket), soroljam még?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.13. 23:05:41

nem szkippeltem. megírtam, többször is miért nem fogom megírni, miért jó író valaki. egyrészt mert nem lehet, 2részt mert az ciki, 3részt aki eleget olvas, az tudni fogja... aki nem, az nem.

és sajnos ez az "elég" néha olyan mint OV, "sokat, de soha nem elegen"-je :O)

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.07.13. 23:13:05

@hiba: nem hallottál még a demokratikus chartáról? Tudod, azok voltak azok a bizonyos évek, amikor Konrád jelentős szerepvállalásával szalonképessé tették az utódpártot.
Te vagy nagyon fiatal vagy, vagy simán gyengén lett bútorozva a cipód.

osborne 2009.07.13. 23:23:15

@murci/szamárfül: sztem az a ciki, ha csak ennyi az érv - Spiró jó író és kész, vitának helye nincs.

Mintha nem léteznének esztétikai, kritikai, nyelvi whatever érvek (más írók és könyvek esetében is.) Spirónál pedig egész konkrétan egy könyvről és idézetekről volt szó a másik topikban nem magáról az egész irói munkásságáról.

de ez mostmár tényleg off itt sztem ;]

palostrend · http://palostrend.hu 2009.07.13. 23:26:35

Oszlófélben a KÓSER CAFATTETEM (SZDSZ)!!!

Az, hogy az SzDSz ma Magyarországon veheti a bátorságot és belerondíthat a magyarok, általuk elrabolt szabadságába, jövőbe vetett hitébe az, azoknak a megszálló tetveknek(konrádpetőtamásgáspár stb) köszönhető, akiket nem száműztünk abban a percben, amikor nyomorult telepeseik elkezdtek élelmet és védelmet kunyerálva beszivárogni őseink áldott anyaföldjére.


Ez a maréknyi magyargyűlölő még sorvadásában is az új Retkes bocsánatkérését sokallja. Teszi ezt úgy, hogy tagjai sorában olyan elvetemült ivadékokat tudhat és bújtat, akik közvetlenül és közvetetten irtották a magyarokat. Ráadásul úgy, hogy eleddig megúsztak mindennemű felelősségre vonást. Agyrém.

Már csak azért is, mert az 1990-es rendszerváltásnak hazudott héber megszállást is egy kommunista zsidaj újratemetésével nyomták le a torkunkon. Miközben azóta se romboltatták le az átkozott szovjet emlékművet a Szabadság téren. Sőt. Újrafényezték. És még mindig nem lövettük őket a Dunába. Bezzeg ők!

Az elvetemült, menekült és hazug történelem íróik nyomására rozsdás cipők tucatjaival szégyeníthetik a több tízezer éve a Kárpát medencében élő HUNMAG nemzetség őshonos törzseit. Miközben a 3 hónapig tartó fasizmusban is csak az érdekeltté tett sorstalan tisztek lőttek és lövettettek ártatlanokat a Dunába. Hogy is van ez?! Kapjatok már észbe Magyarok!!!

Ha a halálbüntetést már nem is illik újra kikövetelni (mint ahogyan ők tették őseink esetében!), de száműzni és ezeket a haszontalan és ingyenélő hazaárulókat azért nevükön nevezni; - na azt azért még lehet. Sőt! Kötelező. Lépten, nyomon. Minden percben és órában. Hogy ne legyen idejük nevet változtatni, kikeresztelkedni és nagy nevettetőkként, firkászként,színészként, és színlelőkként buzeránsok és heti hetesek közé rejtve magyarokat gúnyolni és nemzetünket fújolni. Én mondom, ki kell tenni a szűrüket és kiforgatni a zsebeiket, mert a Napra nem léphetünk sem, perc sem vaj emberekkel.

Azt hiszem, hogy a talmudi világ kárhozatát már mindannyian megelégeltük. És ezt az SZDSZ minden tagja érzi is a maguk módján. Ki kilépéssel, ki vért okádva, de érzi. S aki most ezt elégedetten szemléli -; az téved csak igazán!!! Tessenek csak figyelni, hogy merre is folyik a HIGANY!...

hiba 2009.07.13. 23:27:25

@Gasper: Nem vagyok nagyon fiatal, úgyhogy valószínűleg a cipómmal van a gond. De köszi, másodiknak felírom magamnak Konrád bűnlajstromára a Dem. charta 1.0 verzióját. Bár emlékeim szerint ennek a kezdeményezésnek azért nem volt akkora hatása, hogy bármilyen hatással legitimizálja az utódpártot.

Zetek 2009.07.13. 23:31:28

@murci/szamárfül: Azért Balassit lebanditázni az erős. Ady, pedig csak selyemfiú, éles szem nélkül. Innen nézve Konrád lelki rokona.

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.07.13. 23:34:16

@hiba: mondom én hogy gyöngécskén vagy bútorozva, így csak merő jóindulatból ajánlom, hogy ne savazd tovább magadat :)

Alfőmérnök 2009.07.13. 23:35:59

@tölgy:
A jazz télleg kozmopolita műfaj, de ettől még jó. A komolyzene meg ölég nagy baj, ha konzervatív körökben nem dívik. :(
A matek (meg a kibernetika) lehet, h kozmopolita műfaj, de remélem valahol legbelül érzi, hogy ezek nélkül nem konzervatívkodhatna a magyar blogszférában. ;)
És elméleti fizika nélkül sem élvezhetné a kapitalista társadalom néhány vívmányát...

Alfőmérnök 2009.07.13. 23:39:26

@tölgy:
(Az első bekezdésed amúgy színigaz.)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.13. 23:42:11

@Alfőmérnök: Azt hiszem félreértett :(
A kozmopolita egy pápistának nem szitokszó.
Másrészt, látogasson el a konzervativok.blogspot.com/ -ra, és nézze meg miféle zenéket rak oda be egy "tölgy" nevű alak.

Dé208 2009.07.14. 00:14:47

..én még emlékszem arra, hogyaszongya
Tudjuk,merjük,tesszük ami valójában azt jelentette, hogy
Tudjuk, merjük, tesszük Te meg kapd be !

Vagy a Döntsön a nép ! ahol a nép arról
döntött, hogy nem dönt !

És ezek után beszél ez a faszkalap
nyegleségről.

Dé208 2009.07.14. 00:18:08

...meg a LopStop meg a Mártíriusz
meg az egész mítosz, hogy a K.Gabi
milyen vicces csávó közben meg egy arrogáns tahó volt

Nyegleség !
Majom !

vizipipa 2009.07.14. 00:22:51

Konrád György: A Fidesz szítja a tiltakozásokat

index.hu/belfold/konradorban7/

tevevanegypupu 2009.07.14. 00:42:31

inforadio.hu/hir/belfold/hir-291378

Mennyit fizetnek egy politologusnak, egy szakertonek? Ezert az elemzesert peldaul? Es kik?(:

freehckr 2009.07.14. 01:12:45

@vizipipa:
Te jó ég, Konrád et. tényleg egy f*sz... és most még igazán finoman fogalmaztam.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.07.14. 01:39:24

Nem örülök maradéktalanul annak amit látok. Az SZDSZ számtalan bűne közül az egyik legtovább ható az, hogy elárulta és szitokszóvá tette a liberalizmust. Ugyanis a nemzeti-polgári liberalizmusnak Magyarországon olyan hagyományai voltak, melyek a XIX században, esetenként később is előbbre vitték az országot. Az SZDSZ alaptalanul és méltatlanul kisajátította ezt az örökséget és az értéknélküliség ideológiáját próbálta felcimkézni liberalizmusként, amivel komplett eszmerendszereket járatott le és tett szalonképtelenné évekre.
És ezzel csak az a baj hogy amikor évekig a jobbik sörszagú röfögését fogjuk hallgatni, tudjuk, hogy azt is ezeknek a majmoknak köszönhetjük hogy átlendül az inga a másik végletbe, fájdalmasan anakronisztikus turbómagyar turulszittya ideológiai szószba, anélkül hogy haladó nemzeti-polgári eszmék helyet kaphatnának, úgy mint pl. Donald Tusk Lengyelországi pártjában. /Én amúgy legszívesebben egy Demszky önéletrajzi könyvet olvasnék "A Beszélőtől a beszélőig" címmel, melyet a korábbi főpolgármester a Gyorskocsi utcában vet papírra.../

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.07.14. 02:29:20

Hahaha, sajnálom, de erről ez jut eszembe:

"...A saját hányásába fulladt szövetség atomjai mint higanygolyók folynak szét, tovább mérgezve a társadalom legapróbb sejtjeit immár."

alkaloida.blogspot.com/2008/03/sznngett-sltgalamb.html

@murci/szamárfül:

"kedves Gloire, az megvan, amikor a Terminátor II. a szétfolyt pocsolyából újra összeáll?...!

én spec. inkább ezt vizionálom : (

Szamárfül "

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.07.14. 07:46:14

A hír jóleső megelégedéssel tölt el, de nem lep meg. Egyértelmű volt, hogy a párt keménymagjának nagyon nem fog tetszeni Retkes megválasztása (még amellett is, hogy amit képviselni vél, azt szerintem hiteltelenül képviseli, meg elkésett vele 13-14 évet). Úgy értem, himnuszéneklés a pártgyűlésen? Ezt nem lehet csak úgy lenyomni egy európai értelemben vett értelmiségi elit torkán.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 08:27:53

@Gasper:

"A hang Gasper hangja, de a kéz a Hazafias Népprfront keze."

LOL

heima2 (törölt) 2009.07.14. 08:33:12

@Karmadealer: a liberalizmus lejáratásához nem kell az szdsz, elég az az apró tény, hogy a polgári demokráciákban gyakorlatilag minden korábbi liberális követelés megvalósult, beépült a mindennapokba, ezért a liberalizmus, mint önálló ideológia meghaladott, szabadság és (jog)egyenlőség helyett szabadosságért, a kisebbségek (zsidók, cigányok, buzik, drogosok stb) többletjogáért "küzd", ami értelemszerűen durván visszatetsző egy értékékben gondolkodó számára.

És az SZDSZ sorsa lesz minden olyan formáció sorsa, akik nem jönnek rá ugyanerre, és megcélozzák az új liberális párt piaci rést, lsd pl LMP.

heima (törölt) 2009.07.14. 08:36:58

az NKA (az NCA-val és a GYIA-val kéz a kézben) tipikusan olyan képződmények a magyar állam szervezetében, amit egy közpénzügyekben felelős kormánynak első körben kell ledarálni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 08:47:33

@tölgy:
nem, ez úgy van, hogy akkor az nem szavaz akinek a kollégium éppen szavaz a léjéről. hogy az ördög vérveres faszában állítanál össze egy olyan szakmai kollégiumot amiben nincsenek szakmai emberek. hogy a picsába raksz össze szakmai emberekből úgy egy kollégiumot, hogy abban ne legyenek érintettek? aki a művészeti világban szakmának számít, az mind érintett valamelyik kollégium döntési körében.
ennyi erővel az mnb monetáris tanácsa is elmehet a korrupt anyjába, mert úgy szavaznak dolgokról, hogy a saját bankjuknak jó legyen.
mint mondtam, kedvezményezettek vannak, a mindenkori kurzus kedvencei biztosak lehetnek benne, hogy nem maradnak lóvé nélkül. de tessenek már jobb finanszírozást kitalálni, mint az nka. természetes, hogy jankovics idején jobbközeli, harsányi idején pedig balközeli emberek, műhelyek kapnak többet, de olyan még nem volt, hogy csak a csókosok. természetesen mindig volt olyan, hogy az éppen aktuális miniszter /elképesztő módon/ ukázt adott. ezzel együtt a kevés működő dolgok egyike az nka és a finanszírozás egy részének ez a módja. nem véletlenül nem nyúl hozzá a fidesz sem mikor regnált. azt mondani pedig, hogy miért nem nyereséges a színház /nem a madáchra gondolok/, a komolyzene, a jazz, az olyan szintű tudatlanságra vall, hogy el sem hiszem rólad.
de ezzel be is fejeztem, mert nem illik úgy vitatkozni, hogy sokat tudok a tárgyról, a partner meg láthatóan az égvilágon semmit.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 08:50:43

@murci/szamárfül: Grift, iylen poénok azért leesnek? nyugtasson meg...

kérem?

Tehetetlen Dodó 2009.07.14. 08:54:30

@tölgy: Kitűnő összefoglaló.
(Már csak azért is, mert egyes részeit mintha magam írtam volna, ahogy tettem is különféle helyeken. Csak én nem bírok ilyen szép, hosszú összefoglaló dolgozatokat alkotni, mert a közepére már elfelejtem, hogy mi volt az eleje, meg mi is lenne a vége... Viszont boldogan olvasom, ha valaki veszi a fáradságot és megalkotja a szám íze szerint...)

heima (törölt) 2009.07.14. 08:59:03

@Grift: azért nem úgy van az, MNB monetáris tanácsban elég szigorú összeférhetetlenség van, kereskedelmi bankot képviselni még véletlenül sem lehet. az pedig, hogy az nka-t megtartotta az Orbán-kormány, nem feltétéenül annak szólt, hogy ez egy remek intézmény, hanem inkább arra, hogy rájöttek, hogy ezzel bizony vissza lehet a sajátjainknak is osztani, meg akkori költségvetési viszonyok között megért annyit, hogy elkerüljék a még nagyobb nácizós hisztériakampányt a sok kis ingyen (nka pénzből) élő libbancstól.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 09:03:44

@murci/szamárfül:
amúgy meg mit viaskodsz velem? csak megkérdeztelek, mint kikezdhetetlen lakmuszpapírját az irodalmi életnek, a szadeszes irodalmi mainstream legjobb magyar ismerőjét és egyáltalán a legjobb birodalom értelmezőt, hogy szerinted konrád jó író e. elmondtad, amit vártam, és kész. reagáltam? ugye hogy nem! :)
de most már feltennék, egy kérdést! nem lehetséges e, hogy te nem tudsz irodalmi szöveget értelmezni? hiszen annyi efemer, eltűnő, értéktelen kedvenced van, hogy az mán egy kicsit sok. :)))
kérdezek még egyet: szerinted hányan lehetnek értelmezni tudók, akik szerint konrád író?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.14. 09:08:58

@Grift: Az NKA-ról sokat nem tudok, a fidesz meg azért nem rúgta szét, mert ott is sok a jelentkező a mogyira. Sőt, már nagyon éhesek is vagyunk.
Amit leírtam, az nem álom, az működik. Mondom, benne vagyok. És én oda nem pályázhatok addig.

Józan ésszel belátható, hogy ez "kimegyek a szavazás idejére" mit ér.

Jazz és komolyzene ügyében viszont mesélhetne. Én voltam az általam idézett Columbus hajón egyszer-kétszer, mindig úgy 15 fős közönség volt. Így el is hiszem, hogy kell az állami-fővárosi mogyi. Az állami művészet - lévén nem művelt uralkodóink, arisztokratáink vagy pápáink és püspökeink vannak, hanem a nép által megválasztott népfi politikusaink - tudjuk, hogy hajlamos lefelé csúszni.

De tényleg érdekelnek az Ön érvei.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 09:27:13

@tölgy:
a kolumbuszról tudjuk amit tudunk, budai gyurinak is élnie kellett valamiből. egy ideig. meg désnek és seggnyalói körének is. de ez mellékszál. meg a szívemnek rendkívül kedves, de a finanszírozás szempontjából teljesen marginális jazz is.
itt az egész kutúrfinanszírozásról van szó. nem találták ki még jobb módját sehol. vagy nem kell finanszírozni. természetesen mindig lesznek kedvezményezettek, barátok, baráti körök, mint mindenhol a világon. ha már nincsenek művészetekben kompetens mecénásaink, csak elsőgenerációs tahó pénzmoguljaink, akik persze szintén a politika valamelyik oldalának súgására pénzelnek valamit. szóval akkor már jobb ha a valóban szakmaiságot képviselő kollégiumok döntenek bizonyos pénzekről, mintha a minisztériumi referensek. akik utasításokat hajtanak végre. ebben talán egyetértünk.
a továbbiakban tényleg mindenki forduljon szívéhez közeli pártja kultúrvonalának alakítóihoz, ha van ottan olyan, és nyújtsa be ott a kultúra finanszírozására vonatkozó ötleteit. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.14. 09:30:17

@Grift: ok, akkor küldenék egy bankszámlaszámot.
:)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 09:32:54

@tölgy:
LOL
küldjed, majd jól leszívom! még nigériaimagyar nyelven sem kell levelet írnom hozzá. :)

vladtepesch 2009.07.14. 09:33:28

A szadeszesek szépen elkisgazdásították magukat. Istenem milyen szép is a magyar nyelv, hogy ezt az Szdsz-el kapcsolatban végre leírhattam! Keresik a politikai WC-láncot, hogy végre örökre le tudják húzni a szadeszt oda, ahova mindig is való volt!Söpredék szar banda trágyadombra velük. Nomen est omen: még az elnökük is retkes... Konrádtól tudott valaki valamit egyszer végigolvasni, de őszintén? Azért, mert valaki egyenként értelmesnek látszó szavakat eredményező betűket egymás után az írógépen le tud pötyögni, még nem lesz író. Ha hát így író ez a Konrád is. Mondjuk a sógora véleményére azért kíváncsi lennék, akit ő köpött be az átkosban egy kis szamizdatozás miatt.

tevevanegypupu 2009.07.14. 09:47:52

Konradnak francia eletrajzaban irjak, hogy 1956-ban mint forradalmar rendelkezett egy geppisztollyal, de nem olt meg vele senkit. Szoval tudjunk rola, hogy vannak jo tulajdonsagai is, amik konyveit ellensulyozni kepesek. Arrol nem szol az irodalomtortenet, hogy muvei hany emberrel vegeztek.(:

Naumov 2009.07.14. 09:53:57

Hát uraim, ez már tényleg annak a stádiumnak tűnik, amikor az egyszeri honpolgár hátradől a székében, és kér egy kávét. Én mondjuk kissé össze vagyok már zavarodva, be kell valljam őszintén. Most akkor Pető a náci vagy Fodor? Demszky vagy Kóka? A kávé mindenesetre azért jöhet. A választások után meg talán a pezsgőt is kibonthatjuk végre.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 10:02:15

de vissza a poszthoz. mit tudtak kiirtani belőlünk, hogy ide jutottunk. még a gyurcsánybukás fádságát, örömtelenségét érteni véltem, annyira abszurd, elképesztő, irreális volt, hogy egyáltalán az a véglény az ami, hogy a bukása sem tűnt valóságosnak, vagy legalábbis már nem érintett igazi szívrétegeket. és itt van az amiért imádkoztunk, aminek vágyával fekszünk és kelünk húsz éve, eltűnik végre ez a magyar test soha nem látott erejű rákos daganata, ez az elképesztő politikai karcinóma...és nem örülünk, nem fetrengünk pezsgőrészegen az utcán, nem masírozunk a főpolgármesteri hivatal előtt mariachi zenekarokkal le és föl, nem ölelkeznek össze idegenek az utcán...
érthetetlen. legalább olyan csoda történt, mint mikor összeomlott a rendszer, vagy tán nagyobb, mert egy nagyobb hatalom majmai rohadnak jelenleg a ketrecben.
mi történt velünk?

tevevanegypupu 2009.07.14. 10:05:43

Itt van meg a rendszer, itt van Gyurcsany es az szdsz. Megvannak, megusztak, megusszak, tonkrementunk. Minek oruljunk.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 10:13:40

@tevevanegypupu:
ezek már csak árnyak. kell egy nagy huzat és eltűnnek örökre. ha a fidesz is akarja majd. de most nem örülni olyan, mintha bejutottunk volna a vb-n a nyolc közé és siránkoznánk, hogy a döntőt úgyis elveszítjük. normálisak vagyunk?

tevevanegypupu 2009.07.14. 10:17:15

@Grift:
latom az optimista tipushoz tartozik, mindig egy fel kosar jo almat fogyaszt el. Igaza van, majd megprobalom en is.

Dé208 2009.07.14. 10:18:04

Nyegleség !

"Kuncze Gábor azt mondta, hogy ő lényegében már visszavonult, egyéni mandátumáról pedig azért nem mond le, mert nem akarja, hogy a Fidesz jelöltje nyerje meg az időközi választást körzetében."

A jó kurva anyját !

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.14. 10:18:21

@Grift: Ezek már csak árnyak, igen, és a család anyagi helyzetének javításán kívül semmivel sem törődnek. Azonban fedőként még ott vannak, és sikeresen gátolnak meg mindenki mást a cselekvésben.

BTW, én örülök, nem kicsit. Azt hiszem benácultam.

osborne 2009.07.14. 10:19:17

@Téglagyári Megálló: kezdetnek szép valóban, várom a többit ;]

@tevevanegypupu: legszebb öröm a káröröm, amit persze én negligálok de miután az MSZP-SZDSZ képviselőinek, érdekeltségeinek, családjainak a jövője közpénzekből lett 'megoldva', az országé pedig szépen jóidőre elkúrva, alkalmazom

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 10:19:25

@tevevanegypupu:
lófaszt! határozott körvonalakkal látom a magyarság végét. éppen ezért kéne most önfeledten örülnünk, mert a vége úgyis sírás lesz! LOL LOL

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.07.14. 10:27:55

"Kuncze Gábor azt mondta, hogy ő lényegében már visszavonult, egyéni mandátumáról pedig azért nem mond le, mert nem akarja, hogy a Fidesz jelöltje nyerje meg az időközi választást körzetében. Pető Iván az Inforádiónak azt mondta, hogy "én a mostani SZDSZ-szel mint párttal lezártnak tekintem a kapcsolatomat"."

Hol az a kávé, ma még nem ittam :)

tevevanegypupu 2009.07.14. 10:33:49

@osborne:
ezek az emberek meg a karoromet is kepesek elrontani,brrr.

Dé208 2009.07.14. 10:37:29

A tevének meg a Griftnek is igaza van mert tényleg jó, hogy talán eltűnnek végre és tényleg szar, hogy ittmaradnak.
Ezért lenne az ideális a sokak által
gondolt megoldás, hogy maradjanak hát
ha nincs más lehetőség, de fákon lógva
maradjanak.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.07.14. 11:01:19

@Grift: De örülök hogy ezt leírtad, itt motoszkált bennem hónapok óta ugyanez a furcsa érzés. Már ahogy a Félkegyelmű visszatántorgott a hatalomból, az is olyan elmaszatolt, elmismásolt sodródás volt, és most a Szadesz eróziója, szétmállása is, valamint ugyanez a kategória Demszky visszavonulása:
még a katarzis örömét sem adták meg az országnak, azt hogy egyik napról a másikra lemondjanak, hogy választáson tisztességgel kikapjanak, megbukjanak, hanem csak ez az eloldalazás, hátrasunnyogás, "nem jelölteti magát" gyávaság.

De remélem lesz olyan nap amikor elválik a szar a májtól, hogy az ország újjáépítésének nehéz és hosszú évei előtt lesz majd egy este amikor pezsők durranhatnak, amikor ünnepelni lehet, amikor autók járnak majd a városban nemzetiszín zászlókat lobogtatva, dudálva, amikor az emberek arcán megjelenhet az a fajta önfeledt boldogság és egymásra találás mint amikor más szerencsésebb helyeken pl. egy foci VB győzelmi mámorában forr egybe egy ország.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.14. 11:06:06

"egyéni mandátumáról pedig azért nem mond le, mert nem akarja, hogy a Fidesz jelöltje nyerje meg az időközi választást körzetében."

egy mintademokrata! :DDDDDDDD

Gasper · http://tajkep.blog.hu/ 2009.07.14. 11:09:37

@Grift: nemá' Grift!
Szerinted Magyarországon a baloldal klasszik értelemben vett baloldal, a jobb, meg klasszik jobboldal?
Nem volt a megjegyzésemben semmi népfrontos, csak a jelenlegi magyar viszonyokra vetítettem ki a véleményemet.
Amúgy tény, hogy sokévtizedes baller diktatúra után elég gáz baloldalinak lenni ebben az országban. Pláne hogy a klasszikus szociáldemokrácia is lassan megy a lecsóba, amit itt utoljára így-úgy Peyer meg Kéthly képviselt.
És fenntartom azt a véleményemet is, hogy manapság egyre inkább veszti el értelmét a jobb-bal besorolás.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.14. 11:19:40

@Gasper:
akkor, baszod, félreértettelek, azt hittem, hogy úgy általában vége a balos-jobbos dolognak, aztán a végén mégiscsak ráerősítesz erre, szóval összekavarsz. mit is akartam? :)
ja! szerintem nem. ez olyan, mintha azt mondanád, ahogy a ketrecben heverő majmok próbálték sulykolni, hogy lassan a nemek különállása is felesleges. persze ha akarom, akkor úgy értelmezem és akkor egyet is értek vele, hogy azért nincs értelme az oldalazásnak, mert nincs már másik oldal. nos, ez üdvös lenne. :)
abban meg teljesen igazad van, hogy nálunk borul ez az oldalazás. a bal, ideológia nélküli zsákmányszerző garnitúra, a jobb meg egy keresztény-szociális valami. ilyen értelemben nyilvánvalóan értelmetlen a bal jobb besorolás, de itthon vagyunk, tudjuk a kódokat.
na, egy a lényeg, a "balt" el kell takarítani! :)))

osborne 2009.07.14. 11:47:11

újabb madár röppent ki a fészekből:

Kilépett a pártból és lemondott Jüttner Csaba

www.hirado.hu/Hirek/2009/07/14/11/Kilepett_a_partbol_es_lemondott_Juttner_Csaba_.aspx

tevevanegypupu 2009.07.14. 12:26:10

@murci/szamárfül:
majd legozelebb megprobalom Spirosan leirni.(:

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.07.14. 13:23:00

konzervatorium.blog.hu/2009/07/13/szdsz_pokol_tisztitotuz
konzervatorium.blog.hu/2009/07/14/nem_kisgazdasodik_az_szdsz

konzervatorium.blog.hu/2009/07/14/xvi_lajos_kivegzese_koncepcios_perben_elkovetett_kozonseges_gyilkossag_volt_interju_botos_mateval_a_

A Bourbonok ugyan nem felejtettek, de tanultak - ellentétben az európai civilizáció generációival, akik újra és újra próbálkoznak a jakobinus vagy épp a girondista projekttel, holott azoknak már régen lejárt a szavatossága. A konzervatívok már az elején megmondták: ez így nem lesz jó. Interjú Botos Máté történésszel, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kara Új- és Legújabbkori Tanszékének tanárával a Bastille ostromának 220. évfordulóján.

osborne 2009.07.14. 16:15:43

nincs megállás: Megszűnt az erzsébetvárosi SZDSZ-frakció

Kilépett az SZDSZ-ből a párt négy erzsébetvárosi önkormányzati képviselője, köztük Koromzay Annamária alpolgármester. Ádler György, Csontos József és Molnár István kilépésével gyakorlatilag megszűnt a liberális párt frakciója a VII. kerületben.

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=278760

korrekt orr 2009.07.14. 16:26:51

osborne: azért talán ennyivel mégsem ússzák meg az ingatlan kótyavetyéket, bizton merem állítani, hogy vastagon benne voltak.

osborne 2009.07.14. 16:35:15

@korrekt orr: nem mennek sehova, függetlenként kéznél lesznek ;]

Google 2009.07.14. 17:02:55

Függetlenek és szakértők gyülekezete. És majd jól megszavazzák a 2010-es költségvetést!
Ami pedig Konrádot illeti: politikusok között jó író, szépírók között politikus. Ez is egy pálya.

Naumov 2009.07.14. 17:31:05

Igazából nem is egészen értem, miért csodálkozik bárki is ezeken a tömeges kilépéseken. A szadeszban jó eséllyel már régóta túlnyomó többségben csak olyanok maradtak benn, akik a párt elmúlt dicsőséges másfél évtizedével (kartástul, horngyulástul, tocsikostul, lopstopostul, d209estül, pannonpumástul, rendőrattakkostul, bajnaistul, mindenestől) képesek voltak azonosulni. Most erre befutott egy olyan pártelnök, aki első lépésként kábé azt bírta nyilatkozni, hogy mindez teljes tévút volt. Nem csodálom hogy a kilépők nem láthatnak túl nagy jövőt maguk előtt.

Sebastian Knight 2009.07.14. 18:42:15

Majd ha az ogy választásokon nem jut be az szdsz és az mdf, akkor tudok majd felhőtlenül örülni. Amíg tart ez a kurzus, addig nem.

indus 2009.07.15. 10:06:35

Individualizmus!
Ez a kulcs szó, s ezek után lehet itt nyálcsorgatva vergődni örömünkben, hogy ö meg ö is kilépet az SZDSZ-ből meg huhh szétesőben a párt, mindez a lényegen nem változtatt: amikor reggel felkelsz és elmész dolgozni, saját önös érdekeidet, vagyaidat kivánod megvalósitani és nem valami kollektiv eszme vagy erkölcsi morál hajt. Mindez csak maszlag, s duma!
Sajnos azt kell, hogy mondjam, mindanyian lelkünk mélyén SZDSZ- esek vagyunk, mert a magyar ember már csak ilyen, zsigereiben liberális és toleráns!

Tehetetlen Dodó 2009.07.15. 11:42:15

@indus: Ha az utóbbi 15 évre gondolok, a legkevésbé liberális és toleráns párt a szadesz.
Ha te ilyen vagy lelked mélyén, hát...

indus 2009.07.15. 12:30:08

@Tehetetlen Dodó:

Nem csak én, hanem te is! Ez magyar kötelességünk, SZERETET VALLÁS! Éljen JÉZUS KRISZTUS a mindenható!

Persze mondhatod azt is hogy egy betelepült büdös szláv leszármazotja vagy és azért vagy anti toleráns konzervativ balfasz.

Te te is tudod az SZDSZ mindenkiben ott van!
peace out!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.15. 13:20:51

@Tehetetlen Dodó: a csóka tréfálkozni próbál. A "tré" része már megy is neki.

indus 2009.07.15. 14:24:51

@tölgy:

s mindjárt jön a "szopat" része is, de az csak neked!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.15. 14:34:34

@indus: ne reménykedjen, csak a lányokat szeretem.

reality 2009.07.15. 14:48:03

@indus: Megártott a meleg? :)

Szentgáli 2009.07.15. 14:52:25

@indus: Persze mondhatod azt is hogy egy betelepült büdös szláv leszármazotja vagy és azért vagy anti toleráns konzervativ balfasz.

Kérlek ne sértegesd Vona Gábort! Nem is konzervatív.

indus 2009.07.15. 15:21:26

@tölgy:

na ez asztán ütős válasz volt! Remélem te is érzed hogy van egy szint és ez jóval alatta van! Buzikám

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.15. 15:30:57

@indus: ha ütősebbet akartam volna írni, akkor azt írtam volna, hogy maga "tréfás" próbál lenni, de gyárilag csak egy "tré f.s.".
De nem akartam ütőset írni, így nem ezt írtam.

indus 2009.07.15. 15:38:38

@tölgy:
inkább gyanítjuk, csak ennyire tellet!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.15. 15:43:49

@indus: maguk hányan írják ezeket a gyenge riposztokat?

indus 2009.07.15. 15:57:26

@tölgy:

Egy 20 fős bal-lib bibsi brigád ül a gép elött, hogy folyamatosan megvitassuk a te szaros hozzászolásaidat. Jól megrágjuk öket aztán olyat, de olyat köpünk rá, ami még a te vastag bofád is telibe találja!

elfelejtette 2009.07.15. 15:59:40

@indus: Valoban sok individualista vonasa van a magyaroknak. talan epp ezert tartunk ott, ahol tartunk, es talan ezert lenne jo, ha megis csak kisse kozossegibb iranyba terelodnenek. Persze nem az individualizmusra epito politikai ero fogja ezt megtenni, de a mai allapotuk talan arra mutat ra, hogy mar nem is lehet erre epiteni a tovabbiakban.

indus 2009.07.15. 16:00:17

@indus:

Jha igen, egy magasztos cél vezérel minket mégpedig, hogy minél hamarabb világuralomra tudjunk törni, s nem csak itt de az egész világból második palesztinát csináljunk!

Már nem sok, s mind szolgáim lesztek:
Hra ha hra ha hra ha hra ha

indus 2009.07.15. 16:04:51

@elfelejtette:

Istenünk áldj meg minket!
Adj nékünk még több egyéni célt s érdeket,
bünös közösségi szellemünk söpörd el, hisz nemzetünk is csak ugy fejlődhet, ha külön külön mindannyian gyarapodunk!
ÁMEN!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.15. 16:21:10

@indus: ez képzavar, bár egy ballib brigádtól jobbat sosem vártam.
Trágárság nélkül nem megy? Az még ballibbantoktól is ciki riposztnak számít.

Sebastian Knight 2009.07.15. 17:38:33

Na mindjárt jön ide is a radírpók.

Tehetetlen Dodó 2009.07.15. 19:01:21

@tölgy:
Kösz, így már értem. Nem vettem észre...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.07.16. 12:29:38

@Zetek: jó, akkor csak sorozatos nemi erőszakban többszörös vádlott:P
süti beállítások módosítása