Nemjóelvtársak
2009. július 03. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Nemjóelvtársak

 Magyartimes, Tanácsköztársaság kilencvenedik évében, újhírek. Egy: rendszerünk új ellenségeinek elgőzösítése folyamatban van. Gyurcsány elvtárs sajnálatosan eltávozott a hatalom éléről, ami rendszerünkben árulás. Gyurcsány elvtárs nemhasérzi elveinket. Ellenség. Kitörlése könyveinkből folyamatban van. Botka elvtárs, mozgalmunk új harcosa jógondolt, amikor városa könyvéből eltüntette Gyurcsány elvtársat. Kettő: rendszerünk tévedhetetlen. De az ellenség bárhol felütheti a fejét. Éberségre int a Magyarnemzet újságíró elvtársa. Andrási elvtárs nemrégiben pártunk gazdasági szakembere volt. Most az állami vasút élére áll. Elvállalta. Merész. Gyanús. Magyarnemzet újságíró elvtársa jógondolt, amikor leírta: Andrási elvtárs áruló. Áruló. Leírta. Ma Csermely elvtárs is leírta: áruló. Hozzátette: "Nyilván megéri neki, még úgy is, hogy tisztában van a következményekkel". Leírta ezt. Tanácsköztársaság kilencvenedik évében. Duplapluszjó jövő előtt állunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr811224513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naumov 2009.07.03. 14:28:53

Andrási lesz az, nem Almási

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.07.03. 14:30:34

Andrási,igen, nemjó újságíró elvtárs vagyok.

Cypriánus 2009.07.03. 14:44:19

télleg, azt olvastátok, ahogy Lovas elhatárolódásra szólítja fel a Konzit Seres Lászlótól?
azt hittem ez az elhatárolósdi olyan baloldali szokás/ mánia .
kezdem unni a MN újságíróinak egy jelentős részét (nem most kezdődött, és nem mindenkit)
Lovas is foglalkozzon inkább a magyarság fő ellenségével Kovátsch Gamma Bertalannal...:)

2009.07.03. 15:07:08

Undorító banda ez Magyar Nemzet. Áruló. Ja, ezen legalább nem kell sokat gondolkozni. És milyen következményekkel kell számolnia ennek a szerencsétlennek?
És még mennyi idióta van a Fidesz körül... "Feláldozzák a falvakat az IMF-nek" meg "Újabb brutális..." ez a Cser-Palkovics durvább, mint Szijjártó.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.03. 15:27:07

Lehet bőgni, de a MÁV feldarabolása, és a nyereséges ágazatok eladása nem megoldás. De tudom, az állam rossz gazda.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.03. 15:28:26

@Cypriánus:
Viszont Sesres legalább olyan ideológikus fanatikus, mint Lovas:)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.03. 15:29:12

@Gabrilo:
A régi lesz, Lovas azért nem olyan hülye, hogy kétszer is lépre menjen

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.07.03. 15:34:21

@Őrnagy Őrnagy:

Elhatárolódás követelésére nem emlékszem. De biztos a régi az, mert én nem találtam most semmit.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.03. 15:39:43

@Gabrilo:
Lehet, hogy a papírnemzetben volt. Lovas nagyon gyűlöli a Konzit, az tuti. Miért is?

Seres is Lajos-párti, így ki kell hajítania:) Tallián megúszta, idő előtt lépett:)

Cypriánus 2009.07.03. 15:53:14

lehet hogy papírnemzetben volt, már nem tom, de a héten.

Seresről: a félreértések elkerülése végett: nem vagyok egyáltalán nagy Seres-fan. magát "expanzionista libertáriánusnak" nevezi mostanság (már nem neokonnak) amit láttam belőle -és ami persze megtévesztő lehet- szerintem szimplán liberális, igen az abortuszra, pornóra , demokráciaexportra , mindenre, ) legfeljebb nem csípi az európai baloldalt-annak Izraellel szembeni attitűdje miatt. Vannak jó írásai, de nem az az ember, akinek értékítéletében, és pláne történelmi tudásában 100% -ig megbíznék. De azért elolvasom a Hírszerzőn, mit ír .

ami muris volt nekem, az Lovas igykezete, hogy belerúghasson a Konziba egy Hírszerzőn megjelent cikk miatt. Ez olyan tipikusan balliba módszer, a Reakción vannak antiszemita kommentek, tehát a Reakció náci, a Jobbklikk társa a Reakció tehát a Jobbklikk náci, azt meg Fidesz tehát...na ebből a "csúszós-lejtő" logikából van már elegem.

bz249 2009.07.03. 15:57:28

@Cypriánus: szerintem négy lépésen belül bárkiről be lehet bizonyítani, hogy náci/kommancs

Pl. náci

"Szeretem a cseh sört"->Vagyis ezek szerint az izraeli sört meg utálja?-> És az, hogy egy nép nem tud jó sört csinálni elég ok a kiirtásukra??->Mekkora egy aljas náci ön, hogy egy ilyen apró sérelem miatt milliókat gyilkolna le.

Cypriánus 2009.07.03. 15:58:08

Tessék íme:

"Lovas István: Így néz ki nálunk egy támadás náciügyben
2009. július 1. 09:17


MNO
Lovas István: Seres honlapján (bocsánat, „site”-ján) A Fidesz-média és a nácik címen június 28-i megjelenéssel folytatta a magyarországi ellenzékellenes újságírás dicső hagyományát. A náci témával és cége, a Political Capital mosóporszerű termékének, Bokros Lajosnak a védelmezésével. A cikk célpontja a „Fidesz-média” mellett maga a Fidesz is (ezt a Fidesz közeli Konzervatorium.hu egyfajta huszáros kognitív disszonanciával és többcsipetnyi intellektuális mazochizmussal fogja nem észrevenni, nemhogy bírálni merészelné) azért, mert szerinte Orbán pártja kotlósként azért rá-ráült a Jobbik-tojásra.

Magyar Nemzet, 2009. július 1. "

sorokinV 2009.07.03. 16:01:19

Nem értem miért kell Andrási pártját fogni. Árulónak nem áruló (illetve az de ezt később fejtem ki :)), mert a Fideszes múltja kimerült abban, hogy 88-90 kötött néhány rendezvényen repipogit szervírozott, inkább csak régi régi cimboraság miatt került fel az EP lista 40akárhányadik helyére.
Ellenben az visszatetsző, bárkiről is legyen szó, hogy úgy vállal el egy ilyen szerepet, hogy semmi semmi köze nincs a vasúthoz, valamint 2 hét alatt összetákolja a reorganizációs végrehajtási tervet. Ez önmagában is megérne egy hajnali felpofozást a várban.

Persze mindenki számára egyértelműnek illene lennie (köztük a poszt írójának is), hogy Andrási nem a vélt vagy valós szakmai hozzáértése miatt kapta ezt a stallumot, hanem a vélt vagy valós Fideszes pedigréje miatt. Egyrészt, hogy egy "fidesznyikkel" az arcvonalban vezényelhessék le a MÁV régóta szorgalmazott szétverését (okairól még szót ejtek), másrészt ennek a kommunikációs eladhatósága miatt. TótaW azonnal meg is írta a MH által megfogalmazott érvkészletből a szokásos jajjafideszt.

Szal' ez az Andrási gyerek minimum egy dicstelen szerepet vállalt el, de inkább a BARÁTAIT valóban elárulva részt vesz az utolsó nagy szabad rablásban. Hogy ezt miért csinálja, azt csak ő tudja. Nem a Fideszt, vagy a jobboldalt árulta el, hanem azokat a haverjait, akikkel anno együtt ült a Kisrablóban és néhány sör mellett ábrándoztak a kommerek elhajtásáról.

Ja, Andrási egyetlen közéleti szerepvállalása eddig az volt, hogy az ő nevével bizonygatták a kommenisták az ántivilágban, hogy Horty restaurációra törekszenek az alternatív politika szervezetek. "Merthogy itten ilyen Andrásik is vannak köztük!"

Ja, a MÁV szétverése: Ezt két okból szorgalmazzák. Egyrészt itt van a klasszikus baloldali gondolat, hogy "lopni is engedd édes fiadat", másrészról (és ebben sokpárti egyetértés van), hogy itt az ideje szétverni a vasutasok nyomásgyakorló potenciáljának az alapját. Egy szétdarabolt, szarrá privatizált MÁV-ból nem fog tudni kifejlődni olyan meghatározó politikai nyomásgyakorló erő, mint amit mostanában a MÁV szakszervezetek fel tudnak mutatni. És azt el kell ismerni, hogy a legkártékonyabb szakszervezetek között a MÁVosok dobogósok tudnak lenni, még ha az adott versenyszámra éppen nem készülnek fel...

Google 2009.07.03. 16:54:44

A Fidesz EP-listáján csak a negyvenvalahányadik helyet csípte meg, hát megmutatta. Mások többre értékelnek egy Andrásit, akárcsak a válság Császárát, Lengyelt és a többieket.
Sárközy vezette be ezt az újítást, nem a jelölt tudását, hanem (a valahai) hovatartozását premizálja.
Trófea a másik oldalról.

jotunder · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.03. 17:32:48

@Google: A hatvanhatodik helyet viszont Orbán Viktor csipte meg...

sorokinV 2009.07.03. 18:07:55

@jotunder:

Nyilván a párthovatartozása miatt! Nem is akart az ajrópai junióban politizálni. Le van leplezve megint egy fideszes ármány ;)

Zetek 2009.07.03. 18:52:56

Szabad Csermelynek megírnia a véleményét? Igen. Tarthatja Andrásit árulónak? Igen. Akkor? Nagyon bátor dolog a Magyar Nemzetet csesztetni.

Google 2009.07.03. 19:39:52

@jotunder:

Hát akkor majd nemsokára Orbán is feltűnik valamilyen kormánybiztosi, felszámolói állásban az emeszpés káder, vagy mi az, kádártemetőben.
Vagy nem.

Tehetetlen Dodó 2009.07.03. 20:18:19

Hajlok arra, hogy Csermelynek igaza van, mint nem is egyszer. És úgy látszik, komolyan is gondolja, hogy ez már nem vicc, mert nem is a "Tiranai lepel" sorozatban írta meg...
Becsületes fideszes ezt a pozíciót nem vállalhatná el, annak tudatában, hogy ezek a gazemberek még utolsó pillanatban szét akarják lopni a MÁV használható részeit, a "felperszelt föld" taktika jegyében csak a romokat hagyván a következő kormányra.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.03. 21:01:06

@Cypriánus: Egy Seres-Lovas liason miért érdekes nekünk, nácikoknak?

tevevanegypupu 2009.07.03. 21:07:50

Mindenesetre nehez azt kepzelni, hogy valaki az orszag erdekeben vallal el a MAV-nal egy ilyen poziciot, es kapaszkodik fel a sullyedo hajora.
Igen, lehet ra mondani, hogy olyan arulo-fele. Ezzel a kormannyal es ezzel a baloldallal semmifele kozosseget nem kellene vallalni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.07.03. 21:44:32

Óóó, de szépen összegyűlt a konzervatív-liberális kis csipet csapat! Nincs semmi sémita ünnep a gödörben, hogy itt tobzódtok?

states 2009.07.03. 22:44:45

Maradjunk annyiban, hogy lehet Andrási nem áruló, csak egy szar, jellemtelen alak, aki a nevét adta ehhez az ócska MSZP-trükkhöz, amit a közvélemény jó része valószínűleg megkajál, a propagandagépezet már is beindult, hogy itt a bizonyíték a Fidesz-MSZP mutyira. A Dávid-Herényi duó máris telekürtölte vele a médiát. Az már csak igazán hab a tortán, hogy ennek a jó Andrásinak fingja sincs a Mávhoz, vasúthoz. Akkor mit is keres ott? Ez a történet alighanem a legkevésbé a Magyar Nemzetről szól, kedves Ergé...

sorokinV 2009.07.04. 00:18:59

@states:

Eztetet mondtam én is. Ez a poszt csak az "ide is ütünk, meg oda is" vakvágánya.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.04. 08:59:05

Lehetséges egy olyan megoldás is, hogy alku folyik a Fidesz és az MSZP között a hatalom folyamatos és rugalmas átadásáról. Valószínűleg lehetnek olyan MSZP-s érdekek, amik miatt elkezdenek szép lassan visszavonulni és kiüríteni bizonyos területeket. Kocsis István széke is inog, nem hiszem, hogy rejtélyes ügyeiről eddig senkinek nem volt tudomása.
Számomra nem túl életszerű, hogy valaki egy ilyen helyzetben kövessen el árulást, a nyerésre álló féltől a vesztésre állóhoz
szegődjön az utolsó pillanatokban. Eléggé hihetetlen.

Ja, hogy ezekből az alkukból a Jobbik kimarad? Hát kérem, ilyen lesz még.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.07.04. 09:07:56

Már megbocsánat, de azért az szvsz mégsem valami hóthétköznapi piskóta, hogy valaki az ellenzék Ep-listájáról pikk-pakk beül a legmammutabb állami cég legkafább bőrfoteljébe, ahol aztán két remek "szakember" közé ékelődve fogja az elvárt 40 milliárdot kiszerkeszteni a vállalatból. Ha ez nem büdös, akkor miafasz?

Hogy jól értsük: kizárt, hogy ez a percemberke ott bármit a saját feje után tehessen. Kirakat, gumigernic, nagy lóvé.

És hogy szintén értsük: van ott 40mrd szélbe szórt della. Sőtmiazhogynagyonis. Hanem azt a pénzt nem a vasútból kellene kivenni, hanem csak a szélből. Aki a 21.századot azzal kezdi, hogy a közösségi közlekedésből vesz ki pénzt, az semmit nem ért a világból. Nem kevésbé segghülye, aki nyereséges nem közúti teherfuvarozást privatizál.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.07.04. 09:10:10

@Dr. Zerge: Jah, elfeledém, ettől még a MN egy kalap stílustalan kaki. De momentán ebben a MÁV históriában ennél mellékesebb mondanivaló tán nincs is...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.07.04. 09:15:53

@Mr Falafel: Műveletlen fasiszta felebarátom, péntek 21.44-kor már beáll a sábesz, hogy a tökbe mehetnének - oppardon: mehetnénk - bárhová is, na nem hogy szórakozni? Fasznak megy antiszemitának, aki ennyit sem képes tárolni a buksi fejében?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.07.04. 09:54:20

@Dr. Zerge:
Megpróbállak felvilágosítani néhány dologról, de előbb a témához szólnék pár szót.
Ez az Andrási vagy hogy a kurvaannnyába hívják a tetves fajzattyát, természetesen áruló. Amióta Gyurcsány éppen a bukása előtti napokban kijelentette, hogy a Fidesz egy olyan ellenség a szocik számára, aki ellen minden eszközzel, és örökké harcolni fog és kell, azóta a velük lepaktáló fidesznyik áruló, sőt hazaáruló. Ez a minimum. Aki szerint ezt így kimondani gáz, nyilvávalóan gödörben tobzódó metéltagyú bibsi. És szerkeszthet bármilyen jobber konzi blogot, akkor is egy hazaáruló szartróger. No mercy!

Születésemnél fogva nem vagyok antiszemita. Persze, amennyiben a magyarországi szoclib zsidóság számít csupán zsidónak, úgy feltétlenül, megváltoztathatatlanul antiszemita vagyok. Pont. A zsidó kultúráról egészen bizonyosan nem te, te szalon filoszemita, fogsz felvilágosítani. A zsidóság nem egy vallás. Szerinted, szoclib mazsihiszta hazaáruló szerint igen, de ezt mi nagy ívben leszarjuk. Pont. Zsidó származásúnak lenni egy állapot. Magyarnak lenni életvitel, erkölcsi/morális hitvallás kérdése. Az egyik egy állapot, a másikért tenned kell. Az én családom nagyon sok áldozatot hozott azért, hogy magyar lehessen. A te fajtád egy állapotra hivatkozva gyűlölködik és vár el neki nem járó kiváltságokat. Alja népség vagytok,a valódi zsidósághoz köze nincs páriák. Na, ezzel kezdjél valamit, te balfasz.

is 2009.07.04. 09:59:20

nagyon mókás.

évekig: a kormány hozzá nem nyúl a MÁVhoz, csak számolatlanul önti bele a százmilliárdokat, a mi adópénzünket, fizeti belőle a sokmilliós fizetéseket a sokezer felesleges embernek.

kormány: OK, akkor negyvenmilliárdot meg fogok takarítani, meg EU-konformmá teszem (mindenütt szétszedik a pályavasutat és a szállítást)

ellenzék: jaj, mocskos szemét banda, szétszedi, leépíti a MÁVot, a nagy magyar mienket, az utolsó családi ezüstöt.

és minden mögött szemét politikai csatározások, árulások, lopások.

milyen gyógyszert kell minden reggel bevenni, hogy semmilyen más hozzáállás ki ne jöhessen semmilyen témában, mégha számadatok is jönnek ki (315->272; pozitív folyó fizetési mérleg; 2006 óta csökkenő költségvetési hiány; ráncba szedett TB stb.)?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.04. 10:32:13

Nincs olyan kormány, amely ne tudna a kabbala hívőknek valami szép számsort előkotorni.
A forint a térség pénzeivel együtt javulgat.

A hiányt pedig majd másfélszeresére felemelték a tervezetthez képest, ha már arra büszkék...

Xor (törölt) 2009.07.04. 10:34:24

@Elpet: Lehet, hogy így van. De ha így van, akkor 2014-től a Jobbiknak lesz 2/3 a parlamentben. Nem fogod fel, ugye? Az ilyen cuki, békés "alkuk" miatt tartunk ott, ahol. Nem az a baj, hogy a Jobbik kimarad belőle, maradjon is ki! A baj az, hogy a Fidesz belemegy. Pedig a hazai szoclibnek nem alku járna, csak börtön vagy kötél.

Sebastian Knight 2009.07.04. 14:41:09

@tölgy:
Ildikó a kongresszuson azt mondta, a kormány politikájának 1.7 millió devizahiteles már nyertese. Tehát szerinte már az siker, hogy nem omlott össze a forint. Hát ez szép. Erre büszkék lehetnek...

Hattory Hanzo 2009.07.04. 17:35:16

Majd biztos jön a Pilhál-féle angol változat, végül vezércikkben összefoglalja az Egei Antal-Horváth Zsolt páros. Szellem és jellem találkozása.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.04. 19:56:47

@Sebastian Knight: Valószínűleg ez lesz az egyik kampányüzenetük. "Nem omlottunk össze!"

Tehetetlen Dodó 2009.07.04. 20:09:28

@tölgy:
A Vasúttörténeti Parkban a múmia arról rikácsolt, hogy elege van azokból, akik az előrehozott választásokat sürgetik. Sőt, visította, nemcsak neki, hanem a szavazótáboruknak is. Gondolom, mind a 12%-nak.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.05. 19:27:53

Az ostoba csahosok meg se várták a Gazda szavát ezzel az árulózással. Szép kis rúdonpörgés lesz még ebből a Magyar Nemzetnél.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.07.05. 19:31:31

Most értem vissza netközelbe, néhány re-reakció:

Andrási gazdasági szakember, valamennyire a Fideszhez köthető. Utóbbi, ellenzéki pártként 2002 után - ahogy ellenzéki pártok szokták - jajgatott az állami cégek vezetőinek lecserélése miatt, ez a szokásos szerep, ugye.

Most viszont furcsamód egy Fideszhez köthető gazdasági szakembert kinevezték a MÁV élére. A Fidesznek ebben az esetben éppen örülnie kellene a hírnek, ráadásul rafkósabbak lehetnének a magukat rafkósnak gondoló kormányzetnál, hiszen: íme, itt egy fideszes, FELELŐS pozícióban, CSELEKVÉSI lehetőséggel.

Nem árulózni kell, hanem Andrásin keresztül bemutatni, hogy a Fidesz mennyivel frankóbban tud igazgatni és menedzselni, mint a kormányzat.

Ha a Fidesznek más elképzelései vannak a MÁV fenntartásáról, akkor itt a lehetőség, hogy Andrási ezt ütköztesse a kormányzat elképzeléseivel, konkrétumokkal csatázva, ÉRVELVE.

A Fidesznek támogatnia kellene Andrásit, sőt, rajta keresztül bemutatnia, mi a vasúti szakpolitikája a pártnak.

Az előző nap még jó elvtársat vezércikkben leárulózni, na ez pedig 1984-tempó, fenntartom véleményemet.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.07.05. 20:12:55

@rajcsányi.gellért (ergé):
Hú, ez a kezelés rövid volt. Menj vissza, és csináltass egy komplett nagy rutint! Neurológiait, persze.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.05. 21:03:42

@Mr Falafel:
gonosz vagy! gellért elképzelése gyermekien jószándékú, ne bántsd! :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.07.05. 21:11:27

@rajcsányi.gellért (ergé): Én csipázom a konzervatív anarchizmusát, de most nem értünk egyet :(

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.07.05. 21:25:40

@rajcsányi.gellért (ergé):

Kedves ergé, ha végigolvasod a többi kommentfolyamot, megláthatod, hogy most nem a józan mérlegelés és higgadt elemzések idejét éljük.
Jobb,ha újságíróként megbarátkozol a gondolattal, hogy az elkövetkezőkben a Vezér, a Hűség, az Árulás és az Ellenség kategóriákkal kell majd leírnod a világot. Nem kell mindenféle árnyalt megközelítésekkel bajlódni, ez így egyszerű és roppant hatékony.
Mindenesetre hosszú utat tettünk meg a "Jövő visszahódítása" programtól idáig. De hát a fejlődést, ugye nem lehet megállítani.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.07.05. 21:34:28

@Elpet:

"megláthatod, hogy most nem a józan mérlegelés és higgadt elemzések idejét éljük"

nem, olyat sosem élünk. ez a gyengék szórakozása. a hatalom nem így működik. ;)

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.07.05. 21:35:35

@rajcsányi.gellért (ergé): 1. A Fideszhez köthető gazdasági szakember az, akit a Fidesz kinevez, feltéve, hogy bíróság jogerős ítéletben kimondja. 2. Egy fecske nem csinál nyarat, pláne nem negyvenmilliárd nyarat két hét alatt. 3. Az baszna még be, ha Andrási a Fidesz szakpolitikáját akarná végrehajtani. Na erre aztán tényleg senki nem hatalmazta fel Bajnaiékat.

Ez most kivételesen az, aminek látszik: van az a pénz, amennyiért korpásodik az ember haja.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.07.06. 10:30:27

@Elpet:
Nem szeretném megismételni Grift szavait, így csupán a figyelmed hívnám fel arra az apróságra, hogy a Magyar Köztársaság parlamentjében történt meg az a kis intermezzo, amikor az aktuális miniszterelnök, - aki azóta alapítványi pénzek osztogatója - azt találta mondani, hogy a Fidesz neki ellensége, és minden erejével küzdeni fog azért, hogy a jobboldal ne kerülhessen hatalomra, mert a jobboldal által preferált eszmék a nácizmust idézik. Nagyjából így cifrázta. Kimondta a parlamentben, hogy mihez tartsuk magunkat. Gyakorlatilag saját magukat zsidó lobbiként aposztrofálta, és mindenki más náci. Előbbiben egyetértek vele, utóbbiban nem. Viszont a "harcot" szívesen megvívom ellenük, s mindazok ellen, akik őket választják.

paprika007 2009.07.23. 23:49:16

@Őrnagy Őrnagy:
PERSZE A MÁV az Andrássy úti székházát ugyan még nem tudta eladni de már a Posta után immár ő is irodát bérel. S láss csodát kitől. A Wallistól. Hű de véletlen nem?

paprika007 2009.07.23. 23:52:28

@Mr Falafel:
Japánban is előrehozott választások voltak. Vége az 50 évnyi liberális kormányzásnak ott is.
Akkor jó lenne itthon is eltakarítani a neoliberális, idegeneket kiszolgáló bérenc bandát.
süti beállítások módosítása