Rövidre zárt gyurcsányi nagyív
2009. március 02. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Rövidre zárt gyurcsányi nagyív

 Nem lehetett jó Gyurcsány Ferencnek lenni tegnap. Az illető az EU tagállamainak válsággal foglalkozó, rendkívüli brüsszeli értekezletén 180 milliárd eurós stabilizációs programot kezdeményezett a kelet-európai országok, köztük az államcsőd szélén járó Ukrajna megsegítésére. Az elképesztően nagyívű kezdeményezés azonban nem talált támogatókra.

 Mi több, a technikai problémák miatt a tanácskozásról órákat késő Angela Merkel német kancellár első lendülettel söpörte le a terveket. Kijelentette, hogy „a helyzet nagyon eltérő a különböző európai gazdaságokban, és nem hasonlíthatjuk össze sem Szlovákiát, sem Szlovéniát Magyarországgal.” Hozzátette: az EU nem hajlandó eurómilliárdokkal kisegíteni a komplett keleti régiót, de ha szükséges, segítenek az egyes uniós tagállamokon, és példaként Magyarországot hozta fel.

 De nem csak a német kancellár, hanem a baráti Lengyelország pénzügyminisztere, Jacek Rostowski is belénk törölte a lábát. „Nézőpontunk szerint meg kell különböztetni a nehézségekkel küzdő országokat. (...) Lengyelországnak, Csehországnak és Szlovákiának nincs szüksége a segítségre, de Lengyelország szívesen segít a rászoruló országoknak, például Magyarországnak.”

 Mirek Topolánek cseh miniszterelnök, az EU soros elnöke nemes egyszerűséggel kívülállóként beszélt Kelet-Európa megsegítéséről, és mindannyiunk megnyugtatásunkra közölte: „az EU senkit sem fog pácban hagyni.”

 Jean-Claude Juncker luxemburgi kormányfő, az euróövezeti pénzügyminiszterek csoportjának elnöke Gyurcsány másik javaslata, az eurózónába való belépés meggyorsítása kapcsán úgy nyilatkozott: nem tartja kivitelezhetőnek, hogy „egyik napról a másikra megváltoztassák az euróövezeti csatlakozás feltételeit.”

 A Wall Street Journal témával foglalkozó cikkében így ír: „az IMF Európa perifériáján, Izlandon, Magyarországon, Lettországban és Ukrajnában volt aktív”.

 Az egyik periferikus ország kormányfőjének vesszőfutása így nem tartott sokáig, elég hamar lezárták a vitát kezdeményezéséről. A diplomáciai fiaskó eltussolásának mintapéldányaként hadd linkeljem be a Híradó.hu cikkét, aminek a szerkezetét össze lehet vetni a WSJ írásával.

 A helyzetről elsőre az örökbecsű Simpsons sorozat Nelson Muntz-féle Ha-ha nevetése jut az eszünkbe, hiszen a lehetetlen helyzetét Sarkozy-féle hiperaktivitással leplező, a külföldi kollégák szemében nyilvánvalóan komolytalan magyar kormányfő orra bukott Brüsszelben. Másodjára pedig az jut eszünkbe, hogy ekkora dózisban még nem írta le egyszerre Európa elitje és szatellitje Magyarországot. Öt éve tartó tevékenységed eredményét köszönjük, Ferenc.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr14975026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.03.02. 18:07:14

@tevevanegypupu:
Mint afele Kaoszisten, Orban csak pusztitani tud, epiteni nem. Epiteni csak a Feri tud.

Mert ketfele politikat latok ebben az orszagban, kedves barataim. Az egyik a Kaosz, ami csak pusztit. A masik az epitkezes politikaja. Az egyik a Mult, a masik a Jovo.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.02. 18:07:54

@tevevanegypupu:

szerintem megfenyegette. mondjuk azzal, hogy odakezivezerli a magyargardat berlinbe. vagy meggepuskaztatja a brandenburgi kaput.

vagy csak azzal, hogy ha hatalomra kerul lemondja az osszes kormanyzati audirendelest.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.02. 18:09:08

egyebkent meg idohurokba kerultunk. eljen a 23%-os afa.
imadom a primszamokat!

majd aztan decemberben vissza lehet menni 20%-ra,

IGEN. megcsinaltuk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.02. 18:09:32

@Zoli28:

de a sajátodat így látod. Tkp. egész ügyes.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.02. 18:09:32

Baszki, fossátok itt a szót, oszt közben tökegyszerű a cucc!

ferkó belógatja a brokit a szánkba, oszt mégse jutunk ötröl a hatra, csak kátyúból a szakadékba. Akkor már inkább lógassa be viktor a cerkát, hátha rajzol vele a pofánkba egy kicsit szebb jövőt!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.03.02. 18:11:26

@jozicsenko:

70.2% ugyanmar.
ha igy haladunk, iden meglesz a 90%.

dec-jan viszonylatban annyit nott az allamadossag mint egesz 2007 soran.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.02. 18:11:37

És jó éccakát mindenkinek, mennem köll, már így is késésben vagyok.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.02. 18:12:25

Nem tudom, ERGÉ, nekem valahogy nincs kedvem nevetni. Gyurcsánynak lenni, nem olyan rossz, neki még mindig megvan 1 millárd egy évben (+féllegális, illegális jövedelmek), magyarnak lenni azonban egyre kínosabb.
10.000.000 állampolgárból nem volt 10.000 sem aki komolyan gondolta a kormány elűzését, most Lengyelország a segítségére szorulunk, vészesen közeledünk Ukrajnához.

Szánalmas kormány, szánalmas ellenzék, szánalmas polgárok.

elfelejtette 2009.03.02. 18:12:50

@osborne: Írtam én is, hogy az alcsúti törpe kavart be. Napnál világosabb, hogy azért járkál Európában, hogy gödröket ásson, amibe belehuppan a Gyurcsány féle reformgőzös.

zoli29 2009.03.02. 18:13:13

@malacka69 az édentől keletre...:

Szerintem a szíve mélyén azt már mindenki tudja, hogy Gyurcsánnyal ez sehogyse' fog menni, de a holdudvar még próbálja a felszínen tartani.

Rossz belegondolni, hogy 2010 áprilisáig a világválság kellős közepén ezzel a miniszterelnökkel és ezzel a kormánnyal kell valószínűleg kihúzni.
Mi lesz itt??

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.02. 18:16:25

Mavo

Lehet, h a zloty akár többet is romlott, mint a forint, de ez csak egy szempont, egyetlen mutató.

Nálunk sajnos mindegyik szar. Talán csak a hiány nem.

A forint a 235-ös csúcshoz képest 310-zel 32%-os romlás, a gdp kb. -4%-nál lesz, a reálbérek, reál nyugdíjak zuhannak, stb....

Nem ez a lényeg. Mi már bő két hónapja 25 milliárdra megyünk az IMF-el, a lengyelek eddig nulla, de ha figyelembe veszem, h Lengyelo. 38,2 millió lakosú, akkor ők 95 milliárd Euro IMF-el lennének annyira gebaszosak, mint mi.

Úgyhogy hagyjuk ezt az "ott is éppúgy szar, tehát itt nem csinálták rosszabbul" szöveget, mert kilóg a lónak a 4 lába van, mégis megbotlik

Csá

zoli29 2009.03.02. 18:18:14

@malacka69 az édentől keletre...:

"a gdp kb. -4%-nál lesz"

Mostani állás szerint ez már egy optimista forgatókönyvnek számít.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.02. 18:18:18

@Doomhammer:

még erre annyit, hogy azért ez a duma oda-vissza stabilan megvan lassan két évtizede (igen, Antall hívei is alkalmazták), és Csillagszeműék sem rettentek anno vissza az akkori ellenzék hasonszőrű ekézésétől, ha épp úgy adódott. Az arányt az éppen most országló rohadékok "javára" a lassan kétszer annyi ideje tartó rohadtkodás billenti a túloldali rohadékok ellenében. Bocs, hogy ilyet írok a nemhazudósékról IS, ha valakit sértene, és ha ettől automatikusan a Klón fanja vagyok, hát nem zavar.

Ez cseppet sem menti az elmebeteg Gréczyt és hasonlóan íkúbetyár fanjait, de azért nem illik teljesen elfelejtkezni róla ...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.02. 18:20:36

@malacka69 az édentől keletre...:

háhá, ácsi. Nem én kezdtem a valutás résztörténetet boncolgatni, és egy szóval sem mondtam, hogy az jelentene mindent. Beléptem egy vitába azokkal a szabályokkal, amiket készen kaptam és slussz. Egyébként fél év alatt 50%-os romlás az kurva sok és kész, és valami csak van mögötte ...

osborne 2009.03.02. 18:30:29

@Doomhammer: simán bevallanám ha igen de ezt vki tényleg komolyan gondolta ;]

btw, 306-307 forint volt ma az euró, Gyurcsánynak tényleg nem kéne erőltetni a verbálisan intervencióit mert a végén meglesz a 320 is.

tevevanegypupu 2009.03.02. 18:35:54

@Doomhammer:

tudjuk, tudjuk, a Jo es a Rossz, az Ejszaka es a Nappal egyelotlen harca ez, es nem ketseges, ki kerul ki gyoztesen!

@denever

esetleg emlekeztette Merkelt a Lehel kurtjere is..meg a magyarok nyilaira. Szittya van keznel most is epp eleg, es ha Orban megkaparintja vegre a hatalmat akkor semmi nem allhatja utjukat!

star77 2009.03.02. 18:45:12

Az euro Gyurcsány nélkül is lesz 320-300ft.már régen nem rajtuk múlik.egyébként legalább megpróbálta,és különben utálom a faszit,de legalább kiállt.az EU és a NYUGAT immár sokadjára,megint bizonyított.mi közép kelet európa,csak akkor vagyunk jó piac,amikor 10 évig nem kell adózni a multiknak+kapnak még állami támogatást is.
Amúgy meg mehetünk a pi..ába.
Várnam azért Mr.Orbán hasonló kiállását is a térségért.
De azt várhatjuk...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.02. 18:59:03

Lehet, hogy már valaki betette, de világhírű lett Gyurcsányunk:

www.youtube.com/watch?v=OxiLui7jvvY

memo62 2009.03.02. 19:05:39

Sajnos a kulfoldi sajto is egyre tobbet foglalkozik a magyar gazdasagi helyzettel ( elborzasztas kepen) es termeszetesen a rasszizmussal. Igy lassan eleg kellemetlenne valik magyarnak lenni, hala derek kormanyunk es IQ zseni minisztereunknek.

wendriner úr 2009.03.02. 19:45:42

@star77: f@sz vagy, Viktor kiallt eppen a mult heten, kicsit konkretabban ervelve, mint a papai zseni.

jozicsenko 2009.03.02. 19:50:29

@star77: ahogy ő fogalmazott: "elporolták a hátam"

dudasj.myip.hu/Home/modules.php?name=News&file=article&sid=650
gazdasag.ma.hu/tart/rcikk/c/0/12138/1

2001ben mondott fel előnytelen szolgálatást és zavart el külföldi céget

igaz, fizetnie kellett kb 90 millió dollárt, de utána 400 MRD FT-ért adta el Gyurcsány, tehát összességében jól jött ki belőle az ország

jap: folyamatosan harcolt, hogy ne mi legyünk az EU élelmiszer-szemétlerakója, ő tartotta tavaly napirenden, mert GyF-ék hagyták behozni a sok szemetet

star77 2009.03.02. 19:58:09

@wendriner úr: konkretan hol állt ki?felcsúton a téren?mert már ott is utálják mint a szart.
Ha tízszer születne,akkor se tudná megoldani ezt a helyzetet.egyik se!az elmúlt 20év sikeres és felelősségteljes kormányzása és kisérletezése a magyar gazdasággal, vezetett ide.
Felesleges orbánt védeni v dícsőíteni,csak a címke más,legbelül éppoly rohadt és undorító,mint az összes többi politikus kívétel nélkül.Te PÖCS.

wendriner úr 2009.03.02. 20:09:04

@star77: nagyon szépen hangzik ez a dolog az új székházból, sokan megeszik majd a szöveget, de ettől nektek nem lesz több szavazótok.

Viktor konkrétan Bécsben állt ki, nem Felcsúton.

www.hirszerzo.hu/cikk.a_nyugati_bankok_vezetoit_ostorozta_orban_becsben.98769.html

zoli29 2009.03.02. 20:16:47

@star77:

"Felesleges orbánt védeni v dícsőíteni,csak a címke más,legbelül éppoly rohadt és undorító,mint az összes többi politikus kívétel nélkül.Te PÖCS."

Ez ám az érvrendszer!
Ezzel együtt a tények azt mutatják, hogy 2002-ben még bezzegország voltunk a régióban, úgy mint most Szlovénia meg Szlovákia (tudom, erre ma már csak a Fidesz hivatkozik, de ettől még ez az igazság), és összparlamenti konszenzus volt arról, hogy 2008-ig bevezethetjük az Euro-t.
De 2002 és 2006 között, a konjunktúra és a világgazdaság pénzbősége ellenére úgy el lett minden k...va, hogy most már mi vagyunk az elrettentő példa a világ számára.

És még egyszer: a 2002-ig terjedő időszak, habár az sem volt egy dicsmenet, de nem predesztinált minket erre a szerepre. A mostani helyzet kimondottan az elmúlt 6 év következménye.

star77 2009.03.02. 20:24:23

@wendriner úr: látom nehéz eset vagy.igazi polgári demokrata.én nem vagyok a székházban,és nem is leszek soha.jó ez a marketing duma amit a vitya nyom,de várjuk azért meg amíg belül a székbe,sokminden minden megváltozik addig még a fejében.más lesz már az érdek akkor.amiért ti bíztok és kiálltok mellette,az nem lesz benne... csak szokd a gondolatot..
Amúgy kétszer szavaztam rájuk.csak azt tudnám minek.
Nagyobb csalódás volt,mint 1986 os mexikói Magyar-Szovjet 0-6

Evil One 2009.03.02. 20:27:49

A youtube meg moderál, haha.

wendriner úr 2009.03.02. 20:30:16

ja, értem én a logikát, csak nem szeretem:

ad1) Orbán nem áll ki.
ad2) Ha mégis kiállt, akkor hazudik.

ha a nevedben a 77 a születési évedre vonatkozik, akkor azon kevesek egyike lehetsz, akiket meggyőzött a Gyurcsány kormány 2004-2006-os teljesítménye, eddig ugyanis 3x szavazhattál max.

star77 2009.03.02. 20:33:08

@wendriner úr: igazi agytröszt vagy.nem győzött meg.nem szavaztam rájuk.

wendriner úr 2009.03.02. 20:37:12

nem is azt mondtam, hanem hogy nem akartad leváltani őket többé.

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:01:24

@deresedő:

A folytonhazudás a normális, - hétköznapi gondokkal küzdő embereket megzavarja.

Azt hiszik, NAGYON AGYAS, azért nem értik.

Pedig csak HÜLYE.....

A brancsa meg azért nem váltja le , mert OSZTOGAT.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.02. 21:04:36

A gazdaságpolitika feladatai roppant egyszerűek. Azért igyekeznek azokat iszonyúan bonyolult szakmai kérdésekké habosítani, hogy a valódi gondokról és teendőkről ne essék szó. Mindenki tudja, hogy az államháztartást az egyensúly felé kellene mozdítani. Bevételnövelésről rövid távon nem lehet szó, a gazdaság, különösképp az ipar fejlesztése nem most fog megvalósulni és nem néhány hónap műve lesz, ha lesz. Kiadást kell csökkenteni. Ez nem egy bonyolult szakmai kérdés. Minden józanul gondolkodó ember találkozott már a gazdasági egyensúly kérdésével, ha megpróbálta a pénzét fizetéstől fizetésig beosztani. A baj ott van, hogy a kiadásokat úgy kell csökkenteni, hogy társadalmi csoportoktól el kell venni valamit, és innentől kezdve nem Gyurcsány, hanem az MSZP a cselekvésképtelen, hiszen egész léte abból áll, hogy érdekcsoportok közt egyensúlyoz úgy, hogy ennek is meg annak is juttat valamit. Aki igazán érti Őszödöt, az tudja, hogy Gyurcsány ott tett egy hamvába holt kísérletet, hogy szakítson ezzel a gyakorlattal. Az MSZP-nek hatalmas klientúrája van, amely az államháztartásból él. `98 után azért kellett Heti Hetest csinálni, mert ez a klientúra félt a jól javadalmazó tulipánfelelősi állások meg mindenféle szinekúrák elvesztésétől. A kölcsönök most arra kellenek, hogy ezeket, ameddig lehet, fenntartsák. Itt az égadta világon semmi kérdés nincs. Meg kellene szüntetni ezeket a javadalmakat, hozzátéve ehhez még a szociális segélyezési rendszer szigorú átszabását is. Csak épp ez nem fog megtörténni. Mert ez a társadalomból élő réteg van annyira potens, hogy nem bukik, csak az egész országgal együtt.

Marad a GYES meg a családi pótlék megszüntetése, nyirbálása. Mert hogy ők bizony hozzányúlnak, nem félnek. A kismamáktól, meg a két- háromgyermekes fiataloktól, ja.

A Fidesz ingyenélő klientúrája sokkal csenevészebb, kisebb számú, és kevésbé befolyásos. Megfelelő ellenőrzés mellett kordában lehetne tartani. De a másik klientúra felszámolására rátermettség híján nem alkalmas.

Az MSZP soha nem fog érdemi változtatásokat csinálni, az egész országot átszövő hatalmi rendszerét viszont senki nem képes felszámolni. Ezekkel a kilátásokkal nézünk a jövő elé. A továbbiakat mindenki gondolja hozzá.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.02. 21:07:14

@AYBARS ANDA:

Igen. Ezt akartam mondani, csak én nem tudtam ilyen röviden.

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:15:50

@Zoli28:

A csehek régi mániája, hogy földrajzi helyzetük miatt ők "Nyugat", történelmük alapján pedig az egyik német választófejedelemség......

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:20:03

@star77:

Húzzál innen.

Van elég ocsmány médiafelület a magadfajta nihilista kis anyádmajma buziknak. Szopjad FERIT!! LE!!!

Ez egy konzervatív, nemzeti, polgári blog, ITT NEM TE OSZTOD AZ ÉSZT! TE METÉLT!

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:23:53

@mavo:


LIBBANT RELATIVIZÁLÁS.

Csakhogy MI MÁR ABSZOLUT, IMPERATÍV és TELEOLOGIKUS KATEGÓRIÁKBAN GONDOLKODUNK, idióta!

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:25:33

@zulu:


Nem megszorítás. FORRADALOM!!!

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:28:46

@elfelejtette:

25 ezer? Az már egy komolyabb RADIKÁLIS TÜNTETÉS....:)

AYBARS ANDA 2009.03.02. 21:36:12

@tevevanegypupu:

Merkel a Kereszténydemokrata Unió elnöke és kancellárja.

Egy EU-csapat Viktorral.

Szerintem Gyurcsányról már épp eléggé megvolt Merkel véleménye: világhírű ÖSZÖD :))),

pesti KORONA-nézegetés...

ld.
wildthings.blogter.hu/182537/ferenc_nincs_kepben

Érdemes az akkori postba belenézni....:

AYBARS ANDA 2009.03.02. 22:59:58

@mialenyeg:


Néha Ő a Zország, (nemtudni-melyik), néha ő a Köztársaság (a weimari,) néha , ritkán NEMZET, mikor patrióta 5 percig, de most TÉNYLEG MAGYARORSZÁGKÉNT BESZÉLT.

A leghülyébb akkor, mikor az ellenzékről és az állampolgárok összességéről beszél, DE ÖNMAGÁT MANIFESZTÁLJA "a ZORSZÁG" -ként.

Hülye, na.....

tevevanegypupu 2009.03.02. 23:28:14

@AYBARS ANDA:
A koronas historia meg az a hazugsag, amivel Feri beszamolt kettejuk talalkozasarol, szinten nem novelhette a baratsagat. Az egeszben a legkellemetlenebb az, hogy ezt az embert Magyarorszag miniszterelnokekent ertekelik, szoval rolunk allit ki bizonyitvanyt.

tevevanegypupu 2009.03.03. 00:43:56

@web17.0:
Beferkozve az ellenseg soraiba lazitja aztat.(:

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 07:56:09

@Dolce Vita:
Te miről beszélsz, szánalmas majom? Az baszna be, ha a jobboldal tolná át a válságon a kommancsok szekerét! Bukjatok bele, tűnjetek a picsába, a többit bízzátok a vérmagyarokra.
Egyébként, amikor a komplett jobboldalt vérmagyarozod, akkor azt közlöd, hogy ellenben te vérsémita vagy?

jozicsenko 2009.03.03. 08:06:59

@Mr Falafel: igazad van :-)

az a baj, hogy egyfeszt a "nincs program" van terítéken, miközben akinek van szeme, látja -azért nem állnak ki, mert az adócsökkentés kormánya pontosan bebizonyította, hogy mire képesek: éveken át mondta OV, hogy adócsökkentés kell, ezt tavaly júliusig támadták, majd most valahogy megváltozott a vélemény, lehet adócsökkenteni, de nem az alcsuti torpe miatt, hanem csakúúúúúgy, (tisztára mint a bohoc a cirkuszban: van mááásik)

japp:

@wendriner úr: a linknél van ez a rész:
Szerinte gyors cselekvésre, munkahelyteremtő, adócsökkentésre épülő gazdasági csomagra van szükség. Magyarországnak nem pénzügyi problémái vannak, az igazi gond, hogy "egymillióval kevesebb munkahely van, mint amennyire szükség lenne egy egészséges gazdasághoz" - fogalmazott. Hozzáfűzte, ezt az egymillió munkahelyet nem lehet pénzügyi ügyeskedésekkel pótolni, adócsökkentésre van szükség.

pontosan leírják, de korábban többször is mondták már: sok a segélyezett: 1,8 millió ember él 62 év felett, miközben 3 milliónál több a nyugdíjas + rokkant, ergo innen kell 1 millió embert visszazavarni

+ a GDP arányos állami feladat vállaláson 10%pontot kellene vágni (50 felett van most, 40 alatt lenne jó), persze ez fájna minden elvtársnak nanááá, hogy megy a sírás ellene

star77: mennyi adót fizetsz? ne összeget, arányt mondj!

elmondom, hogy a rádszánt bérkeretből átlagbérnél az állam kb a 60%át viszi el!!! simán lehetne kevesebb is, de pártod és kormányod akkor meg kellene hogy szabaduljon pár elvtárstól, még szép hogy fájnaaa (ha ekhos vagy tűzközeli, természetes EZ rád nem vonatkozik)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 08:08:06

@Zoli28:
Te most bizonytalan vagy, vagy nem is tudod? Hogy lenne igaza ennek az aluliskolázott gyökérnek? A jól bevált kommancs-libbancs dumát nyomja te meg vele együtt szétkened afelelősséget. Ezek 2002. óta vannak hatalmon, és első perctől látványosan a szakadék felé kormányozzák az országot. Százmilliárdos nagyságrendeket loptak és lopnak naponta. Mit gondoltál, ezt meddig bírja a magyar gazdaság? Fentebb Elfelejtette is megírta, hogy az áfa-tb libikókáztatása mekkora államháztartási hiányhoz vezetett. Nem a világgazdasági válság juttatott minket ide, hanem a liberálbolsevista gazdaságpolitika, ami nem a modern gazdaságfilozófiai alapokat tekinti mértékadónak, hanem a Novaja Ekonomicseszkaja Polityikát.

mialenyeg 2009.03.03. 08:49:36

Tokre ugy nez ki, van egy hendikepd arc GyF, akit a hatterben levo hatalom, az mszp, hasznal, mert kell egy mozgo test a tv-be meg talalkozgatni masokkal. A hatterben levo hatalom a regi rendszerben kialakult es nagyon erosen megrogzodott, ezert kovet el olyan hibakat peldaul, hogy azt hiszi, a tobbi mozgo test, amikkel GyF talalkozna, szinten csak babu. Ez a hatalom egyszeruen csak kulpolitikailag analfabeta, felnovese idejen elenkebb kulpolitikaban nem igazan kupalodhatott ki. Ez a hatalom nagyon eros, atszovi Mo-t, eberen vedelmezi magat, es nagyreszt iranyitja a torteneseket. (Szemely szerint kicsodak? Nem valoszinu, hogy gyakran lathatok a tv-ben, ha leteznek.) Hogyan lehetne feltorni ezt a parazitat? Peldaul Merkelekkel egyutt kieheztetjuk aztan majd megdoglik? A gazdatest, az orszag, is siman belerokkanhat, de lehet hogy nincs mas megoldas.

Masodik verzio: hulyek vagyunk, csak meg kene fogni mar a munka veget, es nem almokkal menni a kabasag ellen.

zoli29 2009.03.03. 09:44:04

@Mr Falafel:

Kivel együtt kenem szét a felelősséget?? Magyarázd meg légyszíves, hogy mi az, amire reagáltál.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 10:09:18

@Zoli28:
Dolce Vitának írtad, hogy igaza van. (Zoli28 2009.03.02. 16:32:59)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.03. 10:14:13

@AYBARS ANDA:

akkor ismétlem: ne írj nekem. Köszke.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.03. 10:16:53

@Mr Falafel:

valóban igazat adott (mármint hogy közösen kellene a két főseggnek odaállni és megoldani), majd sebesen hozzátette, hogy ennek ellenére a Klónéké a felelősség.

Akkor meg miről hazudozol? Vagy csak olvasni nem tudsz, vagy mi van?

zoli29 2009.03.03. 10:40:58

@Mr Falafel:

Igen, szerintem igaza van abban, hogy most mindegyik pártnak (beleértve a Fideszt is) fel kellene adnia valamennyit az eddigi álláspontjából, és ötpárti konszenzust kellene kialakítani arról, hogy milyen gazdaságpolitikára és költségvetési politikára van szükség a következő 5-6 évben. Legalább a főirányokról. Mert ha a külföldi befektetők azt látják, hogy van kiszámíthatóság, akkor szépen lassan helyreállhatna a bizalom.

Ennek ellenére mégis a kormány a fő felelős, mert ha a Fidesz nem is áll be a sorba, reformokat anélkül is végre tudnának hajtani, az SZDSZ és az MDF segítségével. Mégsem tesznek így, és ez sokkal nagyobb bűn, mint az, hogy a legnagyobb ellenzéki párt populista retorikát folytat. Szerintem.

tevevanegypupu 2009.03.03. 10:50:35

Populista politikat az mszp-szdsz-mdf folytat..fasisztaz, antiszemitaz, gyuloletbeszedtorvenyez..Most annak a szegeny kisfiunak es az apjanak a temetesere kivonulnak a politikusok, micsoda gyalazatos, haszonleso cirkusz ez? A fidesz inkabb hallgat, de mast nem is nagyon tehet, mert amint mondanak valamit rogton kiforgatjak. Eddig egyetlen javaslatukat nem fogadtak el..sem az orszaggyulesben, sem a kulonbozo rohamertekezleteken es nemzeti csucsokon.

Bummer 2009.03.03. 11:12:52

@Zoli28:
A populizmus nem bűn, hanem kötelesség, végülis demokrácia van, az uralom a népé.
Sok bajunk oka, hogy a nemzeti érdekek érvényesítése helyett a "merjünk kicsik lenni" retorikája erősödött fel. Szegény Sólyom László is, amikor kijelentette, hogy EU léptékkel Magyarország középhatalom, kiröhögték, mert föl se merült, hogy számos EU tagállam kisebb és/vagy gyengébb, mint Magyarország.

zoli29 2009.03.03. 11:22:06

@tevevanegypupu:

Mindegyik párt populista, de persze a két nagy párt közül mindig az engedheti meg magának jobban, hogy népszerűeket mondjon, amelyik éppen ellenzékben van.

Ami a temetés körüli hercehurcát illeti, én is gyalázatosnak és hányingerkeltőnek tartom.

@Bummer:

Szerintem vannak olyan pillanatok, amikor egy ellenzéki párttól is elvárható, hogy visszavegyen a populizmusából. Én pl nem értek egyet azzal, hogy a Fidesz még mindig azt hangoztatja, hogy "nem lehet az emberekkel megfizettetni" .... stb.
Ha azt mondanák, hogy először az állam saját magán spóroljon meg annyit, amennyit csak tud, és csak utána lehet a lakosságot megterhelni, azzal egyetértenék. De a Fidesz azt állítja, hogy a lakosság semmilyen formában nem lehet vesztese a válságnak, ami nonszensz.

tevevanegypupu 2009.03.03. 11:42:01

@Zoli28:
na persze, ez a nem lehet az emberekkel megfizettetni..ez mar eleve hulyeseg, mindent az emberek fizetnek..Legfeljebb azt lehetne mondani, hogy az emberek adojat meg kellene probalni ugy csoportositani, beosztani, hogy latszatja is legyen.

Ami a temetest es a korulotte levo propagandat illeti, az izlestelen, kegyeletserto es kepmutato. Ha a csaladtagoknak lennek, elkuldenem az osszes politikust meg a kornyekrol is. A cigany politikusokat is.

zoli29 2009.03.03. 11:48:33

@tevevanegypupu:

Nem látom, hogy az elkötelezetten antirasszista ballib médiumok berángatnák Kolompár Orbánt a stúdióikba, és megkérdeznék, hogy mi a véleménye arról, hogy egy cigány kisebbségi önkormányzati képviselőt gyanúsítanak a pécsi romák meggyilkolásával.

tevevanegypupu 2009.03.03. 12:30:57

@Zoli28:
Nagy valoszinuseggel ez nem fer bele a finomlelku szdsz-es politikaba.Elvesztenenek a tizenot szavazojukbol legalabb negyet.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.03. 12:46:01

Mintha a hirado.hu cikke MTI volna... ami persze csak rontja a helyzetet. Az MTI-től már megszoktuk, a hirado.hu pedig nevetséges.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 13:17:43

@Zoli28:
Ugyan, kérlek! Nem kell összefogni ezekkel, nem szabad bízni bennük. Amint elkezdjük közösen tolni az általuk kátyúba vezetett szekeret, ők sunyi módon óbégatni kezdenének, hogy "toljad erősebben!", közben meg húznák vissza. Nincs közös dolgunk ezekkel. Takarodjanak a picsába!

zoli29 2009.03.03. 13:44:44

@Mr Falafel:

Egyébként én úgy gondolom, hogy előrehozott választás nélkül nincs esély igazi megoldásra. Az előfeltétele kellene hogy legyen bármilyen további lépésnek. Dehát a Fidesz ezt nem tudja egyedül elérni, a többiek pedig nem akarják, úgyhogy azon is el kellene gondolkodni, hogy mi lesz, ha 2010-ig még ezek maradnak hatalmon.
Egy év semmittevés a lehető legrosszabb, ami történhet velünk.

Bummer 2009.03.03. 14:26:59

@Zoli28:
A rendőrség is fideszes (emlékezz, a múltkor volt pofájuk tüntetni a kormány ellen), tehát rasszista.

zoli29 2009.03.03. 16:06:45

@Bummer:

m1 Híradóban azt mondták, hogy "a rendőrség szerint nem rasszista támadás volt", amikor már boldog, boldogtalan tudta, hogy romák voltak az elkövetők.

korrekt orr 2009.03.03. 18:15:09

@web17.0: ajjajjj, Kündü nagyon csendes azóta. Csak nehogy Mr. Falafelrôl is közölj valami kompromittálót, mert mi lesz itt velünk, nélkülük?

web17.0 2009.03.03. 18:53:54

@korrekt orr: Nem tudom ki MrFalafel, de róla sem kell semmi kompromittálót leirni, ő maga teszi ezt meg minden áldott nap.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.03. 19:56:06

@web17.0: Azt honnan lehet tudni, hogy Kündü azonos ezzel a szocival?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 21:05:45

@korrekt orr:
Engem fenyegetsz a kilétiségem felfedésével, te rühes? Volt itt már valaki, aki ilyesmivel próbálkozott. Elég hamar megbánta a tettét. Hozzáteszem, Ő egy intelligens ember a fajtádhoz képest.

@korrekt orr:
Rólam az egyedüli kompromittáló, hogy anyádat felszedtem a türelmiben, és felvettem videóra, ahogy malackodunk. Ha anyád volt olyan hülye, hogy átadta neked a videót, az az ő baja. Jól mutattunk együtt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.03. 21:08:08

@Zoli28:
Bizonyos szempontból igazad van. Másrészt, minél jobban elássák magukat ezek a férgek, annál tovább tart a regenerálódásuk. Addig lesz néhány jó évünk.

elfelejtette 2009.03.03. 21:23:32

@Zoli28: "Egyébként én úgy gondolom, hogy előrehozott választás nélkül nincs esély igazi megoldásra."

Maradjunk a realitásoknál. Szerintem:

1. 2010-ig kitart az IMF hitel. Ha nem, akkor majd adnak valahonnan, pult alatt persze, nem az egész régiónak, a sajtóban kialkudva az összeget, ahogy GyF próbálta hétvégén.

2. Ha nincs államcsőd, nincs előrehozott választás, és ha nincs előrehozott választás, akkor 2010 tavaszáig ez a felállás lesz, mint ami most van.

3. Gyurcsány annyit tesz, hogy államcsőd, és -10%-os GDP ráta ne legyen, de többet nemigen. A zavaros közjogi javaslatai mutatják, hogy továbbra sem a gazdasági rendrakás folyik itten, csak tűzoltás, kulcsok tekergetése fel-le, + a kötelező Fideszégetés, mert nemfogössze - nincsprogramja.

4. Már most úgy viselkedik a baloldal , mintha ellenzéki lenne, nagyon úgy tűnik, hogy erre a szerepre készül. Nagy a lemaradás, amit még 100 programmal sem igen tud ledolgozni. 200-zal sem.

5. Ebből fakadóan ugyan csak 2010-től, de Fidesz kormány lesz, az áhított harmadik erő sehol nincs, erőtlen, az SZDSZ - MDF meg úgy is ismét lenyúlja a neolib gazd. racionál beállítottságú szavazatokat, hogy aztán ne csináljon semmit továbbra sem (értsd ez alatt: nem köt koalíciót a Fidesszel)

6. a Fidesz meg addig nem ad programot, mert semmiféle érdeke nem fűződik hozzá, ugyanis:

a. megszorítást ígér: ellentmondásba kerül saját magával, és a szocik szerintem lesik az alkalmat, hogy médiaattakkot indítsanak, lásd Kéri beszéd esete. A többségük enélkül is megvan, csak apasztana rajta.

b. Nem ígér semmit: nincsprogramja, kábé ez is marad.

c. Ígér sokat: populista, nincsprogramja, azért lesz egy-két homályos ígéret, feltételes módban. Egy kicsit muszáj ígérni.

Így valószínűleg ideológiai - ködös program marad, mint amilyen kábé most van.

7. Ezek után én kábé olyan megszorításokat várok, mint amilyenek 1998-1999-ben voltak. Illetve szerkezetileg nem feltétlenül olyanokat, de úgy lesz kommunikálva, azaz sehogy, fű alatt lesz kivitelezve, lásd a fenti okokat. Addigra ugyan elfogy az IMF hitel, de talán a világgazdaság nem lesz ilyen ramaty állapotban.

Én ezt a forgatókönyvet tartom a legvalószínűbbnek jelen pillanatban, és már bele sem megyek a "mi lenne jó" szcenárióba, azt meghagyom az elemzőknek.

osborne 2009.03.03. 23:09:46

Van remény, Obama megment minket! (vagy mégsem?)

...meg kell gátolni, hogy "azoknak a problémáknak, amelyek a feltörekvő országokban, mint például Magyarországon vagy Ukrajnában jelentkeznek, legyen olyan nagy tovagyűrűző hatása, amely eléri a mi partjainkat". Mint hozzátette, ennek érdekében összehangolt nemzetközi segítséget kell nyújtani számukra.

index.hu/kulfold/2009/03/03/1254963/

osborne 2009.03.03. 23:57:36

"ingerült és eredménytelen?"

A valóságban a válság nem egy Nyugat és Kelet közötti régi törésvonalat tárt fel, és pláne nincs szó új vasfüggönyről, - írja Applebaum -"ahogy az ingerült és eredménytelen magyar miniszterelnök fogalmazott". Inkább egy még régebbi és nyilvánvalóbb igazságra derült fény: a legtöbb ember másokat hibáztat a saját hibái miatt, még azokért a hibákért is, amelyeket egyértelműen saját maga idézett elő - írta a Pulitzer-díjas szerző.

www.privatbankar.hu/html/cikk/cikk.php?kommentar=28565

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 00:35:59

@elfelejtette:

a 6. pont cé verziója már megvalósult párszor, ezt ne feledjük. Szerintem épelméjű embernek erkölcsi gátjai vannak, hogy maszop pofátlanul hazug ígéreteit túllicitálja, 2006-ban mégis sikerült egyeseknek ezt az erkölcsi gátat átlépnie.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 00:38:16

@elfelejtette:

a 6. pont cé verziója már megvalósult párszor, ezt ne feledjük. Szerintem épelméjű embernek erkölcsi gátjai vannak, hogy maszop pofátlanul hazug ígéreteit túllicitálja, 2006-ban mégis sikerült egyeseknek ezt az erkölcsi gátat átlépnie.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.04. 07:21:44

Az államháztartásnak vannak látható kiadásai. Közéjük tartoznak a szociális kiadások, valamint a Gyes és családi pótlék, amit következetesen próbálnak ezekhez sorolni, pedig nem tartoznak oda. Ezek láthatóak, lehet rajtuk őrjöngeni, hogy nem bírjuk elviselni, olyan magasak.
Vannak viszont az államháztartásnak olyan fölösleges kiadásai, amelyek soha semmilyen adatbázisból nem lesznek kigyűjthetőek. A helyi jobb társaságok jóléti költségei.
Ez úgy működik, hogy van egy önkormányzat, amely szolgáltatást vásárol valamely cégtől. Egy picit drágábban, mint lehetne. Nem borzasztó feltűnően, de hát meg lehetne olcsóbban is venni akár. Meg nem biztos, hogy minden indokolt, amit tőlük megrendelnek. Nem okvetlenül durván felesleges dolgok, de. Csúszópénzt nem kap senki. De ennél a cégnél állást kapnak a helyiérdekű fontos társaság tagjai, és azoknak gyerekei. Olyan állást, amiről nem lehet azt mondani, hogy teljesen fölösleges. Csinálnak ők valamit, persze. Csak épp az egészet meg lehetne olcsóbban oldani, ha valaki akarná, de nem akarja senki, mert olyan embereket érintene egzisztenciálisan, akik helyi szinten a fontos emberek kategóriájába tartoznak. Az így működő cégeket a versenyszféra részeként tartjuk számon. Ennek a konstrukciónak rengeteg változata működik Magyarországon. Kimutathatatlan, hogy mennyi pénz megy el így. Ezt a struktúrát nem lehet felszámolni, mert mindenütt a helyi hatalmasságok érdekei sérülnének. Ez is egyfajta szociális rendszer, és ennek érintetlenségéért országszerte hatalmas erők szavatolnak. A gazdaság csodatevőinek számító makroközgazdászok ezzel végképp semmit nem tudnak kezdeni, és persze nem is akarnak. Gyes és családi pótlék és cafeteria. Ezek lesznek a kulcsszavak, valamint egyensúlyozgatás az államcsőd és a hosszú távú, reménytelen és kilátástalan lecsúszás között.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.04. 07:23:44

@mavo:
Remélem, öngyilkos leszel, amikor ellenzékbe kerültök!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.03.04. 12:01:38

Viszont a 180 milliárdos javaslatnak lehet reklámértéke... ha már csak egy töredékét megkapjuk örülhetünk, ha már Obama is azt mondja (nyilvánháttér lobbizás hatására) hogy segíteni kell magyarországnak, akkor talán kapunk segítséget.

Nem vagyok gazdasági szakember, de azért annyi józan paraszti eszem nekem is van, hogy amikor Meggyesi először beszélt a közszéfra dolgozói fizetés megduplázásáról a tévében és kimondta a költséget: 800 milliárd, és mindezt egyetlen évre (tehát ez minden évben legalább ugyanannyi)

szóval emlékszem, hogy akkor tényleg megállt az ütő bennem, és a jeges rémület fagyott késként állt meg a gyomromban, pontosabban a szolaris plexusom közepén:

Nade honnan veszik ezt a pénzt?

Mire Meggyesi, aki mintha olvasott volna gondolataimban (és gondolom még sokezer józan paraszti ésszel rendelkező néző gondolataiban) ezt mondta nagyon alkalmian, mi sem természetesebb módon továbbra is a tévében:

Megvan hozzá a fedezet.

Mire én azt kérdeztem, akkor már fennhangon a tévétől: Nade honnan? és Ha eddig is megvolt, akkor eddig miért nem léptek az ápolók, tanárok estébék megsegítésére korábban?

A válasz 7 évvel ezelőtti kérdésemre:
a fedezet természetesen nem volt meg, a szótár ezt felelőtlen szembehazugságnak hívja.

Kölcsönt vettek fel anélkül, hogy halvány segédfogalmuk lett volna miből fogják visszaadni. Úgy vették fel ezt az irdatlan kölcsönt, hogy közben már eleve szügyig voltunk adosódva, és semmilyen elképzelésük nem volt arra vonatkozóan, hogy hogyan és mit kellene megvalósítani a gazdaságban ahhoz, hogy valamikor a belátható fényéven belül legyen rá fedezet.

Belémégett az a pillanat, amit a katasztrófa kezdetének éltem meg. Mintha azt mondta volna nekünk Meggyesi a jeges lejtőn csúszó autó vezetőjeként a volán mellől: van fékünk. Miközben fogalma sem volt, hogy van e egyáltalán fél beszerelve, és ha igen, működik e, különösen nem az ilyen jeges utakon lefele a lejtőn.

Egyetlen dolog segíthetne nekünk, ha abbahagynánk egymás szurkálását és végre összraknánk egy tervet arra vonatkozóan, hogy hogyan fogjuk kihúzni az országot a bajból, ebbe a segítésbe mindannyiunknak be kellene szállni, bármiyen aprósággal.

Komolyan híve lennék pl "agyviharzó" klubbok létrehozásának, és persze olyan fajta önkéntes munka-hozzállásnak, mint amit Amerikában láttam, sőt magam is részt vettem benne. Ott szinte minden állampolgár kötelességének tartja, hogy valamilyen formában hozzájáruljon a közösség jólétéhez, mintegy "visszaadja" amit kapott, és társadalmi munkázik. Egy amerikaiélerajz fingot nem ér, ha nincsenek benne megnevezve a társadalmi, önkéntes munkák, amiket az ember végzett a közösség jóléte érdekében.

korrekt orr 2009.03.04. 17:39:41

@Mr Falafel: én nem fenyegettelek, eddig - de most már látom, mekkora gusztustalan féreg vagy, kérj elnézést szegény megboldogult édesanyámtól. vagy nálatok, az ÁVH-nál ez napi rutin? TE PROVOKÁTOR!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.03.04. 18:17:42

@Mr Falafel:

"Remélem, öngyilkos leszel, amikor ellenzékbe kerültök! "

Na, végre kiadtad magadból a feszültséget. Büfikézz, aztán alvás ám!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.04. 18:41:56

@korrekt orr:
Basszus, elnéztem, csak a "fenyegetős" rész szólt neked. A "kompromittálós" weblófasznak szólt. Már megijedtem, hogy nekrofil vagyok.

AYBARS ANDA 2009.03.05. 13:08:48

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Hannibál,

mostan már RELATIVIZÁŰLJAD TE A KURTA ANYÁDAT!!

MENNYI ÁLLAMHATALMI HATÁSKÖRE VAN VEZÉREM S BARÁTOMNAK??!

0.

Minden FLETÓÉ, BASZOD!!

MINDEN FELELŐSSÉG IS!!

S MOSTMÁR FEJEZD BE, MERT SZÉTCSAPOK KÖZTED, libsi idióta bölcsész !!!

AYBARS ANDA 2009.03.05. 13:45:49

@papika:

Te, az Origo.hu EGY ZSIDÓ FOS, egy szavának ne higyj!!!

Tulajdonilag a T-Com - csoporthoz tartozik, DE SZERKESZTÉSILEG, SZELLEMISÉGBEN, MUNKATÁRSAIT ILLETŐEN IZRAELITA !!!!

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:00:10

@osborne:

Aki Gréczy (lásd: Graetzer) Zsoltot olvas, az Dessewffy, Veres és Szilvásy s a többi Szondi-tesztben szereplő szellemi nívóján van, ráadásul súlyos bűncselekmények elkövetésére képes !!!

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:03:13

@tevevanegypupu:

Csak ne röhögjél.

Merkel és Viktor egy csapatban játszanak. S még ki mindenkivel....Berlusconitól Sárközy-ig. Lengyel testvéreinkkel.

No, persze a Kisantant-tal nem, DE OTT MÁS IS LESZ A POLITIKA: nemzeti nyomulás és szorongatás!

tevevanegypupu 2009.03.05. 14:13:26

@AYBARS ANDA:
Tudom OV kivel van egy csapatban.
De TE kivel vagy?(:

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:15:29

@web17.0:

Jár nekem az email-emre a MSZP.hu hírlevél.

Mert tunnyi köll a zellenség nívótlan senkiháziságának megnyilatkozásait.

ÖT napig tököltek, fölvegyenek-e.

Írtam nekik. Igaz, ami az Önéletírásban van.

De sem MSZMP, sem MASZOP szimpatizáns se voltam soha.

Persze, minden elméleti tárgyból tiszta jeleseim voltak, a MARXISTÁKBÓL IS.

A Sz. m. Főü.-ről hívtak be katonának, s mit csináljanak egy kezdő ügyésszel???

De ettől még én vagyok KÜNDÜ, utólsó zsigeri sejtemig nemzeti, JOBBOS, KONZI, némileg militáns és F-es.

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:20:27

@Mr Falafel:

Na, ez FURA!

A "VÉRMAGYAROZÁS" dícséret, hiszen számunkra a MAGYARSÁGUNK büszke és a LEGNAGYOBB ÉRTÉKEK KÖZÉ TARTOZIK:

a "VÉRMAGYAR" meg olyan lehet, mint a törököknékl az "ÖZTÜRK" = tiszta vérű nemzeti.

Igen, ezzel szemben csak a - KÖLCSEY szavaival "koszos, balkáni, erő és erkölcs nélküli KAZÁRSÁG"

ÁLLHAT.

Na, EZ AZ AZ ORSZÁG, ahol
ZSIDÓNAK LENNI SOHASEM LESZ BÜSZKESÉG TÁRGYA!!!

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:24:42

@korrekt orr: ÁHHHH!!!!!

Nem voltam itt!

Más dolgom is van és még vagy 6 helyre kommentelek, meg 3 blogom van......

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:30:03

@tölgy:

Szoci az öreganyád WALHALLA!!!

A KOMMENTELÉSBEN VAGYOK TAG, NEM A PÁRTBAN, de már nem kommentelek oda,
mert mindig törölnek. Kapom a hírlevelet, és az érdekesebb cikkeiket olvasom.

Én vagyok a Szocik EICHMANNJA: mindent tudni akarok róluk, hogy felhasználhassam ellenük!

AYBARS ANDA 2009.03.05. 14:35:24

@mavo:

Ki a faszt érdekelsz, te jelentéktelen KÖCSÖG ???!

tevevanegypupu 2009.03.05. 14:47:47

@AYBARS ANDA:
(:Ezt nem sokan mondhatjak el magukrol..marmint az utobbit.

fajtiszta agár 2009.03.05. 15:08:58

@AYBARS ANDA:

Melyik árja elmeotthonban laksz?

Viszek neked pogit.

Na meg nyugtatót szófosás ellen, mer látom abból kifogytak.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.03.05. 16:38:22

csak kicsit off:

szolidaritaszsanettel.blog.hu/

"Támogasd Zsanettet és családját együttérzésed kifejezésével!"

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.03.05. 16:51:27

@oázis:
Eljött az az örömteli pillanat, amikor valamiben egyetértek veled. Köszi az útmutatást, csatlakozni fogok.
Felháborító ügy. Egyáltalán: hogyan hiheti el bárki, hogy egy nő ilyet hazudik?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.03.05. 18:33:22

@Elpet:
Engem ez a Zsanett-ügy azért háborít fel, mert a szakmát járatja le. A rendőrség által alkalmazott igazságügyi orvosszakértők, illetve elmeorvosszakértők a szakma szégyenei, alulképzett fakabátok. Egy valódi pszichiáter és pszichológus éveken át tanul az egyetem után még, és állandó továbbképzések, nemzetközi konferenciák, stb. Sokat kell letenni az asztalra, hogy nevet szerezz. Ezzel szemben a rendőrség által alkalmazott szakértők a Gyorskocsi u. 25 szám alatt székelnek, ami egy hatalmas rendőrségi fogda. A legtöbben rendfokozattal rendelkező katona- vagy rendőrorvosok, vagy polgáriként, de a BM illetve most az IRM állományába tartoznak. Ezek soha nem képezték magukat semmivé, viszont bigott fakabátok. A szakmában nevük nincs, mégis az ő "igazságügyi szakvéleményük" többet nyom a latban, mint egy nemzetközileg is elismert professzoré. Hát ilyen egy jogállam igazságszolgátatása?

Etniez 2009.03.05. 19:36:28

Regisztráltam magam kapcsolat.hu-n. Elképedve látom, hogy az évekkel ezelőtt cáfolt dolgokban hisznek :)
Mikor viszem az adatokat, tényeket, akkor megy a sunnyogás. Gyertek ti is, vigyünk oda fényt :))

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.05. 19:47:10

@Etniez: rám ne számíts...
egyszer tökvéletlenül beestem oda, 25-30 másodperc kellett, míg felfogtam, hogy hol vagyok, mi történt velem, és majdenem késő lett, az utolsó erőimet is össze kellett szednem hogy megnyomjam a kilépés gombot...
te nagyon kemény lehecc... :)))

tevevanegypupu 2009.03.05. 20:43:02

Csatlakoztam a Zsanett listan. Ilyen dologot egy no sem talal ki ha epelmeju. Olyan megalaztatasokkal jarhat es olyan ragalmaknak teszi ki magat annak ellenere is, hogy o az aldozat, hogy nagyon batornak kell lennie ahhoz, hogy vallaljon egy ilyen megprobaltatast.

Invictus 2009.03.05. 23:07:26

@Mr Falafel: Görög Éva mintha a Nők Lapjában írogatna rendszeresen. Ez a nagy szakmai karrierje.

Invictus 2009.03.05. 23:08:22

@ufó - a táncparkett angyala: A kapcsolat.hu-n nem érdemes vitatkozni, akik oda járnak azok menthetetlenek, agyelmeszesedés vagy egyéb miatt.

zoli29 2009.03.05. 23:24:14

@Invictus:

Én is megpróbáltam vitatkozni a kapcsolat.hu-n, de egy nap alatt elment a kedvem. A moderátorok olyan nevetséges indokokkal moderálnak ki kommenteket, ami gyakorlatilag lehetetlenné teszi az értelmes vitát.
süti beállítások módosítása