Ötszáz kurva kamionos
2009. február 21. írta: robin masters

Ötszáz kurva kamionos

 Véletlenül sem szeretném alulsúlyozni az esztendő még előttünk álló lehetőségeit, de nagyon-nagyon gyanús, hogy 2009 legszürreálisabb éjszakája volt a tegnapi Budapesten. A Merlin Kamionosok és kurvák című farsangi bulijának beharangozója már alapjáraton „az év legdurvább partijáról” ígérgetett, de a szervező 4BRO ekkor még aligha a végül megvalósult forgatókönyvet értette alatta. Mivel azonban a Facebookon kerek 900 ember jelezte részvételét, valamit azért sejteni lehetett... 

 Máskor persze az a baj, hogy az ember túl korán”, értsd: 11-12 felé érkezik a szórakozóhelyre, Pesten ugyanis az elmúlt tíz évben a végletekig kitolódtak a bulik valós kezdési időpontjai, amikor a pult körüli lézengés helyét átveszi a pörgés. Ezúttal nem így volt. Éjfél után pár perccel a Merlinhez érve villogó, színes szirénák, keresztbe állított járőr- és begyűjtőkocsik, rohamosztagos dzsiádzsók légiója várt, kissé szedett-vedett sorfalat képezve a Gerlóczy utcai bejárat előtt. Miközben egy zászlóstól a miértet tudakoltam, a háta mögött félpercenként résre nyílt a vaskapu, és kollégiái egy-egy valószínűtlen hangmagasságban hisztériázó wannabe-prostituáltat cibáltak kifelé a szolgálati kocsiba. Igen! bűnös vagyok!” - sikított fel színpadias toporzékolása közben egyikük. Közben a készséges rendőri tájékoztatásból kiderült, hogy odabent teljes a teltház, sőt néhányan balhéznak, ezért a parti folytatódik ugyan, de befelé már senki nem mehet ezen az éjjelen.


Konvoj (1978) 

 Legalább háromszáz ember rekedt kint, de az is lehet, hogy ötszáz. Vagy annál is több. Csakhogy nem egyszerű partiarcokról beszélünk, hanem egy kamionosoknak és kurváknak maszkírozott tömegről. A srácok szinte mindegyikén kockás ing, óriás napszemüveg és műbajusz, fullcap, rajzolt Jolán” és Marcsa” tetoválások, farmer és veszkó a lábakon (s persze borosta, magam is két hete hagytam pihenni a zsilettet). A nőkön kombiné, mini, neccharisnya, barokkos combfixek és magassarkú lakkcipellők (vastagon mínusz volt, ezt se feledjük), rúzs, de hentesmérlegre való mennyiségben, viharnyi púderfelhő és arasznyi szempillaspirál. Szóval ott állt az éjszakában félezer kurva kamionos, a nemek között egyébként tökéletes megoszlásban, elképzelés nélkül, hogy amit akart, azt most akkor hol élje ki. 

 Ez az a pont, ahol a tegnap éjjel története egyfajta művészfilmes látomásba vált. Ahogy a spontán bajtársközösségben terjedni kezdtek az alternatív ötletek, s kisebb, négy-nyolc-tizenkét fős csoportokban mindenki megindult a saját tippje felé, Budapest belvárosa en bloc farsangi bulivá alakult. Az utcákat járva bárhová néztél, parkon vagy aluljárón át mentél, bármelyik kocsmába dugtad be a fejed, csak kamionosokat és kurvákat láttál mindenütt. Alig egy órán belül, a Kiskörút két kilométeres vonzáskörzetében minden szórakozóhelyen kamionosok és kurvák verítéke töltötte be a teret, mindenhol és minden asztalnál kamionosok és kurvák könyöklöttek, mindenünnét ők vicsorogtak vagy vigyorogtak vissza rád. A mobilkommunikáció segítségével, a szétszóródott ismerősök esemeseiből már ekkor tudni lehetett, hogy az Erzsébet téri Gödör, a Nagymező utcai Instant, a Madách téri Castro, a Wesselényi utcai Szóda, sőt még a távolabbi Dokk café és Jam Pub is „velünk” van teli (a sznobácia ez utóbbi két fellegvára, mármint hogy akkor és ott képbe kerültek, egyébként fényesen bizonyította a kamionosok és kurvák uniójának sokszínűségét). A legnagyobb őrület azonban most is a Corvintetőn kerekedett, ahol a péntekenként szokásos breakbeat-buli teljes egészében kamionkurvás partivá változott, köszönhetően az ide érkező, közel kétszáz illetékesnek. Az eredeti, percek alatt minoritásba szorult vendégkör megilletődöttsége pedig csak addig tartott, amíg a tömegpszichózis hatására nem váltak maguk is a nagy látomás részévé.  

 Összegezve a történteket, a tegnapi a kreatív deviancia éjszakája volt, hasonlóan az egy évvel ezelőtti, a Reakció blogján emlékezetes vitákat kiváltó metrópartihoz. Budapest utcáit és legalább 10 meghatározó mulatóját kamionsofőrök és konzumnők tömege árasztotta el, akik nem jutottak be a tervezett helyszínre, de legalább akkora csapatást rendeztek ott, ahova igen. Ami engem illet, alsó tagozat óta farsangot nem élveztem így. Nem tudom, hol leszek 2010. február 20-án. De azt igen, hogy kikkel és miben.

 További cikkek, képek ittitt és itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr56956855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teddy Bagwell (törölt) 2009.02.21. 19:16:54

Ebből is látszik, hogy minden nőben ott lakozik a kurva.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.21. 19:20:22

Lehet, hogy egy maradi fasz vagyok, de ilyen primitív tirpákságra nem lennék képes, hogy egy kamionos kurvás buliba menjek a párommal.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.21. 19:25:10

br: farsang. ősi népszokás. sokszor szexuális utalásokkal. ez is farsang, csak újabb kiadásban. nem magaskultúra. farsang. játék. szórakozás.

Zetek 2009.02.21. 19:27:37

Gondolom ezen a színvonalon maradva nemsokára "hír" lesz a szerkesztő egészséges büfizése, az egész kerületet érdeklő hasmenése, esetleg az egész nemzetet megindító másnapossága.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.21. 19:33:12

Zetek, nem láttalak hozzászólni a Márai-topikban, vagy az íróról nincs véleményed? ;)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.21. 19:39:14

Rendkívül kreatív és igazán deviáns dolog volt, gratulálok! ;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.21. 19:41:39

Úgy látom a "gazdaságiválság" még nem szivárgott le a farsangozó fiatalok körébe ...

Teddy Bagwell (törölt) 2009.02.21. 19:43:56

zero: inni mindig kell, különben nem lehetne elviselni a válságot.
én is ezé rúgtam be szerdán, hukk

Semese 2009.02.21. 19:46:45

Én ott voltam. Egy hatalmas össznépi, vidám, "namostakkorhovamenjünk" tömörülés volt. Aki meg fújol, az hülye és prűd. Persze éjfél előtt néhány perccel érkeztünk, és néztünk értetlenül mi ez a (szerintem) majd 1000 ember, és folyamatosan érkező taxik hada. Álmunkban sem gondoltuk, hogy mindannyian a kamionos bulira mentek volna. Annyi rendőr volt, amennyi szerintem a múltkori náci felvonuláson nem volt. Nem értettük minek, mert teljesen békés volt a tömeg. Mindenki hamar felfogta, telt ház van, úgyhogy lehet tovább menni.

Roth Mano 2009.02.21. 19:51:43

"minden nőben ott lakozik a kurva"

és persze minden fasziban ott lappang egy kamionos, hehe

2009.02.21. 20:04:42

az isten kurva faszát, de most már tényleg!!!!!!!!!!!!!!!!!

miről van szó egyébként?

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.02.21. 20:05:04

Zetek: kezdj magaddal valamit, ha ne adj' Isten a beszűkülés tüneteit tapasztalod. Várunk a következő bulira!

is 2009.02.21. 20:05:11

de ez Papok és kurvák parti az egész (felvilágosultabb és tolaránsabb) világon! azért ennyire még prűd egész Budapest vagy Magyarország....

smalladam 2009.02.21. 20:05:33

hehe robin ugyanezen élmények hatására ugyanezeket gondoltam. tényleg vicces volt, hogy a belvárosban mindenhol szakadt neccharisnyás meg álbajszos emberek járkáltak, én a korvintető kistermében kötöttem ki, ott is ez volt:)

big_mike 2009.02.21. 20:05:47

valóban fantasztikus buli volt, éjfélkor kéken-pirosan villogott a deák-tér, igazi össznépi farsangi buli tucatnyi helyen.. Gondolom ez igy kerek valahol, egy kis mosoly és derű kelet Európa leszakadó országában xD

gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.21. 20:07:11

Ebből látszik hogy mennyire nincs igazi party! Egy igazi maradi ötlet is mekkorát tud ütni, mert máshol nincs semmi. Vagy nagyon ciki white partí, vagy nagyon kínos egyhelyben áldogálás egy romkocsmában, miközben rádmelegszik a kabát. Itt legalább mindenki készült, és azt hitték lesz valami. Túl sokan hitték. Nekem bejön!

smalladam 2009.02.21. 20:07:19

amúgy ezen az analógián sztem simán lehetne hasonló "tematikus" estéket csinálni, de úgy, hogy egyszerre több szórakozóhelyen, szt akkor nem kellene hülyeségekre pazarolnia a benzinkeret a rendőrségnek

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.21. 20:09:17

mi volt a bajuk konkrétan a rendőröknek?

előzetes bejelentés nélküli utcai gyülekezés esete forgott fent?

hogy mik vannak 2009-ben?!

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.02.21. 20:10:22

smalladam: jó ötlet! igazi bépé specialitást is lehetne faragni a dologból.

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.02.21. 20:12:36

ergé: állítólag megijedtek a hírre, hogy ennyi ember van az utcán.

smalladam 2009.02.21. 20:29:37

@robin masters: nekem is ez a bp specialitás jutott eszembe:)

amúgy rendőrök: baszki ezeket a dolgokat hogy túl tudják parázni...a lagjobb az okt 23 utáni időszak volt, mikor a nemesmedvesi önkormányzatot felhívták valamelyik várható tünti előtt, hogy megvan-e a faluban kiállított emléktank?

Kriszcsen 2009.02.21. 20:50:59

Elmehettek a picsába mind, de tényleg...vérlázító, hogy az ember nem érezheti jól magát, ilyen kedves megjegyzések nélkül... én is ott voltam, és nagyon jól éreztem magam (pia nélkül(nem feltétlenül kell inni)-mert vezetettem). egy fél éve ez volt a legjobb buli, amiben voltam. mert ott volt egy nagy ötlet, sok ismerős, jó hangulat. jó tény, hogy szűk volt a hely és nem engedték be az embereket. és akkor mivan? sajnos megesik az ilyen, ha nincs az ember résen... de komolyan kik vagytok, hogy " a fiatalokat nem érte el a válság" és társai? már nem lehet jólérezni magunkat? vagy WTF??? addig viccesek ezek a beszólások, amíg nem mi tartunk el titeket-legalábbis a fiatalos szövegből azt vonom le, hogy itt öregek vannak-nyudíjas korotokban.ha magamból indulok ki, 21éves létemre korán kelek, keményen dolgozom, kevés ilyen fiatal van... amúgy meg a süllyedő hajón, miért ne érezhetnénk jól magunkat az utolsó perceinkben??!!na ennek örömére ma is megyek bulizni, és JÓL fogom érezni magam, Ti csak tv-zzetek és oltsátok a fiatalokat nyugodtan...

Pelso.. 2009.02.21. 20:56:00

Ha eljön a nyár, pezsgővel a kezemben megfürdök egy szökőkútban....

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.21. 21:00:27

biztos volt egy rakás kurvának öltözött igazi kurva is - ne de hogy poénból egy igazi kamiont nem szerzett valaki??

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.02.21. 21:03:39

szamárfül: nem, de egy srác kezében láttam transformers-kamiont, és a pultnál állva hullakészen, egy kézzel próbálta kirakni belőle optimus fővezért.

smalladam 2009.02.21. 22:06:36

@Kriszcsen: "amúgy meg a süllyedő hajón, miért ne érezhetnénk jól magunkat az utolsó perceinkben??!!"

a megadásról beszél. felkoncolni.

Pelso.. 2009.02.21. 22:10:17

Ufó,

vörösborral, közvetlen utána pezsgővel..

Ács Ferenc 2009.02.21. 22:22:59

@Zetek: miért vagy ilyen savanyújoska? Fiatalok, hadd éljenek.

webmasfel 2009.02.21. 22:24:19

Hát nekem marha rég meg sem fordult a fejemben, hogy bulizni mennék a pesti éjszakába, mert mindig akkora csalódás volt. (Persze, lehet, hogy én vagyok a béna.) Szokásos menet: melegítés valakinél, hangulat fokozódik, induljunk az x szórakozóhelyre, indulás pillanatai a csúcspont, még útközben is jó, és megérkezéstől teljes leszállóág. Mindenesetre már az Index cikk és fotók alapján úgy éreztem, hogy ez most irtó jó lehetett. Ez a blogpost meg a kommentek pedig megerősítettek. Magán a témán kívül az tetszik különösen, hogy nem lett belőle balhé, hanem beterítették az arcok a szórakozóhelyeket. Nagyon klafa. Remélem, hagyományteremtő!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.02.21. 22:33:41

@Pelso..: szerintem összefutunk..., a szökőkútnál...

:)))

Yusolein · http://pirez.blog.hu/ 2009.02.21. 22:42:37

És én nem mentem el... Eff, na majd jövőre :)

fivedollarshake 2009.02.21. 22:46:29

csak egy kis kukac apróság, kedves robin masters. a full cap távolról sem kamionos viselet, bár ezt már mondtam neked volt. fent nevezett ruhadarab a TRUCKER nevet viseli. engedd meg, hogy ne vázoljam a különbséget a kettő kinézete, funkciója és kult&szoc körmyezete, története és jelene között.

Pszt! 2009.02.21. 23:13:36

Érdekes, hogy ennyi ember bulizik a pesti éjszakában, pedig válság van és állítólag nyomor.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.02.21. 23:14:07

Nyugodtan érezzétek jól magatokat, semmi baj ezzel, baromkodni meg inni bármikor lehet, csak kreatívitásnak és devianciának beállítani egy B-kategóriás jelmezbál-felhívásra kitörő enyhe tömegjelenséget azért meglehetősen erős túlzás :)

Zetek 2009.02.21. 23:22:46

@ergé: Valahogy csak fel tudod dolgozni. Amúgy Máraival azóta nem foglalkozom amióta hülyeségeket írt a II. Bécsi Döntéssel kapcsolatban.

szubjektiv 2009.02.21. 23:23:18

Elég fura, hogy egy ilyen ötlet (az ötlet talán erős túlzás) ilyen nagy lelkesedéssel találkozik. Ami szerintem azt mutatja, hogy milyen unalmas egy állóvíz Budapest éjszakai élete.
Kamionosok és kurvák, hehe milyen marha szellemes.

Zetek 2009.02.21. 23:27:49

@robin masters: Bizony, bizony szörnyű kulturális veszteség lehet, ha valaki lemarad erről az értékes programról. Most látom, hogy felesleges volt művészettörténetet hallgatnom, e nélkül már nem lehet értelme az életemnek.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.21. 23:32:31

Francba, hogy kihagytam. :(

Majd jövőre. :)

peca1000 2009.02.21. 23:32:44

Inkább ők legyenek az utcán, mint a "forradalmár" futballhuligánok. Ez tök jó ötlet volt, és csak azt sajnálom, hogy nem voltam ott.

De a képek kárpótoltak egy kicsit, és remélem, hogy meg fogják még rendezni, és nem csak Pesten, hanem pl: Pécsett is.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.02.21. 23:34:28

@szubjektiv: Az a gáz, hogy én még olyan bulit nem láttam, ahol az emberek BETARTJÁK a dress code-ot. Eddig valahogy divat volt, csakazéris máshogy öltözni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.21. 23:36:18

Zetek, mit írt Márai a 2. bécsi döntéssel kapcsolatban?

peca1000 2009.02.21. 23:39:01

Válságra: Nem hinném, hogy ettől anyagilag padlót fognának a résztvevők, ilyen ruhát bárki össze tudna dobni, ha egy kicsit is körülnéz otthon, vagy elmegy 1 kínai boltba, és fillérekért megveszi.

Olyan mint a tehenes kiállítás, csak ez mozgó :)

szubjektiv 2009.02.21. 23:43:32

peca1000: pécsett is ilyen lapos az élet, hogy ezt a hatalmas ötletet kell importálni?
mefisto:
olybá tűnik, hogy a fiatalságnak tetszett ez az ötlet, kihívásnak tekintették vagy tudja fene.
Én farsangon ferirajongó kisnyugdíjas leszek, nekem az a kihívás:)

sanya64 2009.02.22. 00:03:26

az Operabálon is volt jó pár nő, aki kurvának öltözött, namost akkor azok vagy eltévedtek, vagy már gyárilag is azok voltak?... ))

Perillustris 2009.02.22. 00:16:33

@Kriszcsen: "én is ott voltam, és nagyon jól éreztem magam (pia nélkül(nem feltétlenül kell inni)-mert vezetettem)"

Na akkor te bizonyara kamionos voltal.

Perillustris 2009.02.22. 00:19:45

@Pszt!: "Érdekes, hogy ennyi ember bulizik a pesti éjszakában, pedig válság van és állítólag nyomor."

Ez kb. akkora demagogia, mint amikor valaki egy hipermarket parkolojanak telitettsegebol iteli meg az orszag gazdasaganak allapotat.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.22. 00:20:04

jövőre mki öltözzön tömegoszlató rendőrnek
szigorúan azonsoító számmal a sisakon...
lenne mulatság az előállítókban.

szubjektiv 2009.02.22. 00:26:54

@Perillustris:Az. Mert igaz, válság van meg nyomor is van sok helyen, de a fiataloknak meg az is dolguk, hogy szórakozzanak, akkor is, ha én ezt a fajta szórakozást sekélyesnek tartom.
No de én hobón, cseh tamáson, európa kiadón meg hasonlókon edzőttem, a partizás (partyzás, bocs) szótól a hideg is kilel, a megfelelője a mi időnkben a diszkó volt..:)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.02.22. 00:28:48

"fiataloknak meg az is dolguk, hogy szórakozzanak"

szubjektív, neked is ajánlom! :)

szerinted Hobo nem szórakozott? szerintem kicsit durvábban partyzott, mint a farsangi fiatalok nagy része...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.02.22. 00:30:00

ja, Robin, ez a mondat király:
...rúzs, de hentesmérlegre való mennyiségben...

szubjektiv 2009.02.22. 00:57:22

Komolyan gondolom, hogy a fiataloknak szórakozni kell, mert különben életunt szarok lesznek és a végén lesz belőlük rosszindulatú, nyögdíjas maszop szavazó:)
Csak sajnálom őket, hogy egy ilyen margaságra így beindulnak, ebből látszik, hogy nem nagyon van budapesten izgalmas, kreatív szórakozási lehetőség.
Nekem legalábbis ezt üzente a történet, azon túl, hogy remekül szórakoztam a rendőrök kivonulásán.
Erről viszont az jut eszembe, hogy anno Sütő András Ádvent a Hargitán című darabjának a premierjére sok fiatal nem jutott be a Nemzeti Színházba, de bánatos hazaballagás helyett a színház előtt maradtunk és valaki, akinél volt egy példány a színdarabból, nekiállt felolvasni. Nem lehettünk sokan, talán ötvenen, talán többen, megjelentek a rendőrök csapatostul. Felszólítottak minket, hogy szépen induljunk haza, sokan meg is riadtak és elmentek, de maradtunk is. Erre igazoltatás, adatok rögzítése. Sokan féltek, hogy ennek lesz retorziója, érettségi előtt álltunk, de maradtunk. A teremőr nénik meg tök jó fejek voltak, mert a második felvonásra beengedtek mindket, mivel a VIP jeggyel sokan nem is jöttek el, de még a lépcsőre is szabadott ülni. Mi akkoriban csak március 15-én és ilyetén formában találkoztunk a rendőrökkel, nem kurvának öltözve, egy megtelt szórakozóhely előtt.
És hát micsoda egy felemelő előadás volt! (Már amit láttunk belőle:))

Bell & Sebastian 2009.02.22. 01:04:04

@ergé:

Tomi megérne egy posztot, beteg...
Sokan azt sem tudják, ki is Ő?

Bocs.(sok linkkel)

Bell & Sebastian 2009.02.22. 01:06:57

@Yusolein:

Tanulj fiam, nem kell mindig inni! (anyád)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.22. 01:21:00

@szamárfül/murci: ez viszont kurvára jó ötlet. Ebben benne vagyok. Sőt! Hirdetem mindenhol, csak kezd el szervezni, nagyon jó! Azt hittem kinőttem a beöltözősdit, de akkor nem. Ha lesz ilyen, akkor megyek!

Ara Jerezian 2009.02.22. 01:22:12

először én is el akartam lépni fent nevezett eseményre, de saját előítéletes voltam korábbi utóitéleteim okán a merlinnel és a pesti nachtlebennel kapcs. így sajnálom... itthon mindig akkor jó valami, ha nem úgy történik, ahogy történnie kellene - lévén a hazai sollen általában a lószart jelenti, minden téren...
az a felvetés, amit valaki benyírt ide - ne kelljen már visszanéznem, hogy ki -, miszerint jövőre azonosítós rendőröknek öltözzünk, kurvajó ötlet... néhányan öltözzenek nemezsapkásoknak, néhányan zsernyákoknak, néhányan maszopos, felháborodott házmestereknek, és ha erre kijönnek az igazi nemezsapkások, kékek és maszoposok, az lesz aztán a farsangi mulaccság... eztet kéne, no...

szubjektiv 2009.02.22. 01:37:42

Ha lesz ilyen reakció farsang, akkor én szeretnék lenni a beszólogatós kisnyugdíjas, amúgy is készülök már rá.

Kopiás Attila Steve 2009.02.22. 02:11:06

Ez a program eredetileg is olyan bulinak tűnt, amiben nem érezném jól magam, most is olyannak tűnik. De baromi jó, hogy rengetegen meg jól érezték magukat, amikor gebasz volt, akkor improvizáltak, biztos volt feelingje. Azt hiszem - naggyon rühellek mindenféle beöltözést, akkor viselem csak el, ha látom valami értelmét - ezt csak akkor élveztem volna, ha tájékozatlanul ücsörögve egyszer csak 20 kurva és kamionos esik be körém, az mondjuk vicces lett volna.
Amúgy néha nekem is furcsa, hogy az öncélú/közösségi aktivitások aránya mekkora (ebből a szempontból még a jobbikos, mszp-s, fideszes aktivistákat is tudom értékelni mert legalább csinálnak valamit, amiben hisznek, hogy jó a köznek), de nem hiszem, hogy lenne itt bármi olyan összefüggés, hogy aki partizik az tojik a közjóra. Partiarcok között és a nem-partiarcok között is van akit csak a saját szórakozása érdekel, mást meg nem csak...

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.02.22. 02:48:24

ez a "dress-code" mekkora sznobság, a KEurópai módival mi a problemo ? Én toltam a KAMA3-t, meg az IFA-t, kár, hogy az előbbi márkát a pelyhesebbje nem értette a cirill miatt :-o
A válságosdihoz csak annyitt, hogy részben pont azért mentek annyian, mert INGYÉRT volt a buli, ha volt fésűd, fogkefés + atléta, és ezzel is lett elszúrva, meg azzal, hogy az Exitben vagy Flyersben hirdették az ingyenességgel együtt. A buli tavaly is létezett, csak bennfentes szervezésben, emailen. Idénre ez is kommerszesedett, jövőre nem tudom miben különbözik egy rutinos white party-tól. Ja, és voltak kurvák is, és tudtam, hogy ez egyiküknél olyan madonnásan (like a virgin) vizualizálódik, persze, hogy aggatott magára néhány keresztett. Mint Voksán Virág méltó konkonkurenciáját, meg is kérdeztem, hogy ez mégis minek, mire: "hát a felebaráti szeretethez...." Persze később nem győztem elentartani, amikor már kellően elázva, állandóan lement hídba tánc közben, mint femme fatale. A helyzet persze sose reménytelen, zúgolódó hozzászólóknak ajánlanék egy nem is rossz alternatívát:
www.christiantruckersnetwork.com/ ;)

piszkosfred 2009.02.22. 02:53:38

en is ejfel korul ertem oda, a rendorokon meg a szitun hamar meglepodtem. De amugy marha jo hangulat volt kint az utcan is, eldumaltam csomo emberrel, hogy most akkor mit csinaljunk :) Mindenki teljesen normalis volt, maradtam volna meg ott - feeling miatt is - de sajna hideg volt. Szoval Corvinteton folytattam. Siman a normalis emberek voltak kisebbsegben :D

Jovore szemfulesebb leszek! uff

lápi lidérc 2009.02.22. 03:25:39

"Nem tudom, hol leszek 2010. február 20-án. De azt igen, hogy kikkel és miben."

Remélhetőleg egy magyarnyelv-tanfolyamon, az Index újságíróival, ahol megtanítják a wannabe, a fullcap, az en bloc és hasonlók magyar jelentését.
A dzsiádzsóról már nem is szólva.

magyar-magyar szótár 2009.02.22. 03:39:57

Jellemző a blogoszferiális mob előítéletességére és desk-bűl nyőtt beszűküléseire, hogy nem láttak még kamionost. A koczkás ing bézbólsapkával az a filmekben van benne.
Gyűjteményemből (én vámudvarokban dekkolván)
Favágó ingben a blogoszferiális álnaív képnek megfelelő kamionost egyet sikerült begyűjtenem, egy 199cm magas finn, kezében vaskos Leon Uris -regény.
Kamionos az amerikaipolgárháború déliek-egyenruhájában, kommbólycsimmában, szájában szivar.
Nagyon sok kamionos szereti a polárfelsőt (a kibeugrálások)
Orosz kamionos -15fokC-ban börtöntetkóban, egy szál gatyában az 50fokra felfűtött fülkéből tekint le a világra. Így természetesen az izomatletta -sídzseki kombinációban, farmerben, fehérzokni, fatalpú klumpa ugrik le energiaitalért a benzinkútnál, keresztben elálva a kamionostankolókútfejhez vezető sávot és legalább egy civilautósat.
Ezek a baromságok, hogy a '70-es évek retro az mikrofonfejparóka és Gary Glitter trapézöltöny, meg Neoton família lyány-napszemüveg és IttaMárka. Mondhatni, ivottmárkát a faszom, égő volt, nagymamáknak való. Úriember megkérdezte a vendéglátóhelyen, hogy van-e Sztár tonic (ez volt a mérce) ha volt, akkor kért egy cseh sört unikummal. (Ha egyenesen unikumra kérdez, a pincér letagadja, mert az unikum unikális volt.)

Tulajdonképpen jellegzetes ez, hogy poen-mobozunk, de ara resten, hogy kimenjünk az életbe és megnézzünk egy kamionost.

És ezt szajkómunkásságunk veheti figyelmeztetésnek! ;)

magyar-magyar szótár 2009.02.22. 03:46:33

Kurvák kinézete:
Kövér lány lógó vietnámimalac hassal, retkes nyakkal és zsíros füllel, habos kislánymasnival a hajában,, kipakolt szisszkó, a mell ráncaiban retek söndörödik, márványfarmerszerkó, fehér csizma lekufircolt sarkkal és sárosan: Török kamionosok ínyére való, 2000-ért szop. (de 4-et mond)

Iskoláslány, paplan-dzsekikabát, velúrcsizma, nammama kockás sál, értelmiségi szögletszemüveg, hamvasra púderezett arc, herpesztapaszra kent természeteshatású szájfény (a sok szopástól kipállot szájasarkára is jut) elsősorban a menedzsereknek. n5ezerért szop. Nyal 10ezerért ügynöknőnek is.
Mondhatni, a mai kurvák teljesen rejtőöltözetben járnak, blickre (ha szagra nem is) tökolyanok, mint bárkimás nő. Nagyon szép, iskolásan őpublicisztikus szöveg van itt a blog-pont-hun kb mikulás előtti hétről, a pesti kocsisorról. Hogy jó cikk (ismétlem: cikk és nem post) , annak az a bizonyítéka, hogy Rékuci lefikázta.

Kriszcsen 2009.02.22. 03:55:59

Kihullik a hajam itt egyesektől...elég unalmas lehet az életetek, ha ilyenen megy a hiszti...most jobb lett volna, ha a csalódott emberek szétb-sszák a várost, mint a tűntetők?- amúgy meg, hogy ezen pörög mindenki oltári nagy reklám-most akkor ki nem lát át mit?- és nem kicsit bejött a szervezőknek, meg a helynek, hogy mindenki erről beszél. és akkor a következőre már csak elnéz az ember...ugyanez lesz,mint most csak mégnagyobban, és így folytatódik tovább...inkább mindennap elmegyek egy ilyenre, minthogy otthon nézzem a tévét. a médiából folyik a faszság, meg hogy recesszió itt, meg ott, meg válság. kezd elegem lenni ebből, hogy a rádióban minden hírblokkban bemondják. most ezen szabnak a válság miatt, az meg összeomlott stb. nektek nem? vagy ez perverzió már? de itt egyesek IGAZI MAGYAROK, akik csak fikázni tudnak semmisem jó nekik. mindenben a hibát keresik. igen, csak gratulálni tudok. csodálkozom, hogy van még turizmus, mert amilyen gecik itt az emberek az valami hihetetlen. semmire sem nyitottak. bemegyek egy kvzóba és kb kinéz a pincér, hogy miafasznak jöttem, most nincs jó napom, trallala. külföldön nincs így. csak, hogy Canada-t említsem, ott igazi ügyfélközpontúság van. Igazi meglepetésként ért mikor nézelődtem az egyik bevásárlóközpontban. bementem egy boltba 3x is,mert nem voltam biztos a dolgomban, mindig minden alkalmazott előre köszönt, kis mosollyal meghintve. és odajött hozzám az eladó, elkezdett beszélegtni. mondta, hogy már látott itt az előbb, mi tetszik segít. ebben még nem is merült ki a dolog. kérdezte honann jöttem, stb, stb, negyed órán keresztül beszélgettünk. mintha egy jóbarátom lett volna, a végén odakísért a kasszához és elbúcsúzott.-és ez nem egyedi példa, ott mindenhol ez van- még én éreztem magam kellemetlenül, hogy ilyet itthon miért nem lehet? bár erről nem az emberek tehetnek, ilyennek nevelték őket, csak sajnos senki nem akar változtatni, nyitni. ez a nagy baj.

Kriszcsen 2009.02.22. 03:56:20

Kihullik a hajam itt egyesektől...elég unalmas lehet az életetek, ha ilyenen megy a hiszti...most jobb lett volna, ha a csalódott emberek szétb-sszák a várost, mint a tűntetők?- amúgy meg, hogy ezen pörög mindenki oltári nagy reklám-most akkor ki nem lát át mit?- és nem kicsit bejött a szervezőknek, meg a helynek, hogy mindenki erről beszél. és akkor a következőre már csak elnéz az ember...ugyanez lesz,mint most csak mégnagyobban, és így folytatódik tovább...inkább mindennap elmegyek egy ilyenre, minthogy otthon nézzem a tévét. a médiából folyik a faszság, meg hogy recesszió itt, meg ott, meg válság. kezd elegem lenni ebből, hogy a rádióban minden hírblokkban bemondják. most ezen szabnak a válság miatt, az meg összeomlott stb. nektek nem? vagy ez perverzió már? de itt egyesek IGAZI MAGYAROK, akik csak fikázni tudnak semmisem jó nekik. mindenben a hibát keresik. igen, csak gratulálni tudok. csodálkozom, hogy van még turizmus, mert amilyen gecik itt az emberek az valami hihetetlen. semmire sem nyitottak. bemegyek egy kvzóba és kb kinéz a pincér, hogy miafasznak jöttem, most nincs jó napom, trallala. külföldön nincs így. csak, hogy Canada-t említsem, ott igazi ügyfélközpontúság van. Igazi meglepetésként ért mikor nézelődtem az egyik bevásárlóközpontban. bementem egy boltba 3x is,mert nem voltam biztos a dolgomban, mindig minden alkalmazott előre köszönt, kis mosollyal meghintve. és odajött hozzám az eladó, elkezdett beszélegtni. mondta, hogy már látott itt az előbb, mi tetszik segít. ebben még nem is merült ki a dolog. kérdezte honann jöttem, stb, stb, negyed órán keresztül beszélgettünk. mintha egy jóbarátom lett volna, a végén odakísért a kasszához és elbúcsúzott.-és ez nem egyedi példa, ott mindenhol ez van- még én éreztem magam kellemetlenül, hogy ilyet itthon miért nem lehet? bár erről nem az emberek tehetnek, ilyennek nevelték őket, csak sajnos senki nem akar változtatni, nyitni. ez a nagy baj.

Kriszcsen 2009.02.22. 03:56:33

Kihullik a hajam itt egyesektől...elég unalmas lehet az életetek, ha ilyenen megy a hiszti...most jobb lett volna, ha a csalódott emberek szétb-sszák a várost, mint a tűntetők?- amúgy meg, hogy ezen pörög mindenki oltári nagy reklám-most akkor ki nem lát át mit?- és nem kicsit bejött a szervezőknek, meg a helynek, hogy mindenki erről beszél. és akkor a következőre már csak elnéz az ember...ugyanez lesz,mint most csak mégnagyobban, és így folytatódik tovább...inkább mindennap elmegyek egy ilyenre, minthogy otthon nézzem a tévét. a médiából folyik a faszság, meg hogy recesszió itt, meg ott, meg válság. kezd elegem lenni ebből, hogy a rádióban minden hírblokkban bemondják. most ezen szabnak a válság miatt, az meg összeomlott stb. nektek nem? vagy ez perverzió már? de itt egyesek IGAZI MAGYAROK, akik csak fikázni tudnak semmisem jó nekik. mindenben a hibát keresik. igen, csak gratulálni tudok. csodálkozom, hogy van még turizmus, mert amilyen gecik itt az emberek az valami hihetetlen. semmire sem nyitottak. bemegyek egy kvzóba és kb kinéz a pincér, hogy miafasznak jöttem, most nincs jó napom, trallala. külföldön nincs így. csak, hogy Canada-t említsem, ott igazi ügyfélközpontúság van. Igazi meglepetésként ért mikor nézelődtem az egyik bevásárlóközpontban. bementem egy boltba 3x is,mert nem voltam biztos a dolgomban, mindig minden alkalmazott előre köszönt, kis mosollyal meghintve. és odajött hozzám az eladó, elkezdett beszélegtni. mondta, hogy már látott itt az előbb, mi tetszik segít. ebben még nem is merült ki a dolog. kérdezte honann jöttem, stb, stb, negyed órán keresztül beszélgettünk. mintha egy jóbarátom lett volna, a végén odakísért a kasszához és elbúcsúzott.-és ez nem egyedi példa, ott mindenhol ez van- még én éreztem magam kellemetlenül, hogy ilyet itthon miért nem lehet? bár erről nem az emberek tehetnek, ilyennek nevelték őket, csak sajnos senki nem akar változtatni, nyitni. ez a nagy baj.

szubjektiv 2009.02.22. 03:59:20

Nekem kamionosokról egy dolog ugrik be: félek tőlük.
Minden harmadik(?) balesetben részesek. Nekem két halálközeli élményem volt kamionossal, amikor alighanem unatkoztak a sofőrök.

Sánta Kántor · http://nincskegyelem.blog.hu 2009.02.22. 04:04:26

@is: végre egy tájékozott konzervatív. Kamionosok és kurvák? Papok és kurvák azok bezony, gyármekejim, illetve buzik és kurvák az csak eggyel modernebb változatban. A kamionos verzió pedig pusztán ócska anglo-amerikiai kultúrmoslék.

robin masters · http://robinmasters.blog.hu 2009.02.22. 05:04:05

Daily Shark: kissé fellengzős a stílusod. Minek alapján bé-kategóriázol olyan eseményt, ahol nem voltál ott? Azt pedig, hogy még egy efféle kurvakamionos ötlet is komoly devianciának számít Magyarországon, mi sem bizonyítja jobban, mint az itt olvasható hozzászólások egy jelentékeny része.

Lápi Lidérc: mielőtt nyelvleckére ragadtatod magad, ajánlom tanulmányozásra a magyar nyelv történetét (de bármely másikét is), különös tekintettel az "átvett szavak" és a "szleng" fejezetekre.

A 70-es évek "Utánam, srácok!" című sorozatának egyik részében volt egy jelenet, amikor a vidáman sasszézó fiatalokra a föléjük magasodó panel harmadik emeletéről, sértett cinizmussal kiüvölt egy nyugdíjas: "Menjetek csak, menjetek! Hódítsátok meg a világot!". Valami hasonlót érzek, amikor egyesek frusztrációs szintjével szembesülök itt.

éslkdfélsakdgsdgasdg 2009.02.22. 07:47:47

lehetne szervezni egy napot amikor az összes bulizni járó ugyanolyan ruhában megy, poén lenne

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.22. 08:58:28

Akartam írni egy szösszenetet arról, hogy miért a jófejség, móka és kacagás szimbóluma hogy kurvának öltözzünk (tudom, vérciki ilyesmit taglalni elvégre modern társadalom vagyunk és a hozzám hasonló prűd fapináknak nincs helyük benne)
de aztán megnéztem a velvet galériát az Operabálról és rájöttem, hogy az igazi kurvák nem a Merlin előtt topogtak tegnap este :D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.02.22. 09:05:37

tömegben lenni jó

vagy nem - ízlés kérdése

hhh. 2009.02.22. 09:07:28

kamionos kurvás kormányváltó tüntetést a Kossuth térre! Lenne ott tömeg, fiatalok, életerősek;)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.22. 09:35:55

@Rékuc:

A Farsang az Farsang. A középkori, mostaninál erősebb egyházi befolyással regulázott világban is megtörténtek érdekes dolgok ilyentájt, aztán Nagyböjtben helyrezökkentették a dolgokat.

Nekem inkább az jutott eszembe, hogy míg a kamionos jelmez eléggé tág értelmezési lehetőségeknek ad teret, addig a kurvajelmez viszonylag szűkre szabott formavilágot határoz meg. Necc combfix hosszúszárú lakkcsizmával, néhány dekoltált vagy zárt bő vagy szűk blúz illetve pólóvariáció, kinek-kinek testi adottságai szerint, kontrasztos, erőteljes smink... milyen tere nyílik itt az egyéniségnek? Fekete necc-piros necc variációk? Esetleg fehér necc világosbarna hegymászóbakanccsal, enyhén alternatív életérzést sugalló módon? Nem, kérem, itt nagyon szűk a mozgástér, mivel ebben a jelmezben csak a meglehetősen egysíkú férfi vágyak vizuális projekciójának nyílik tér, a sokszínű női önértelmezés szükségképpen zátonyra fut. Javaslom jövőre az 500 pizzafutár - ügyvezető asszony buli megrendezését.

eeepunk 2009.02.22. 09:37:14

Khm, én se vagyok mai gyerek, de azért van itt pár sírós arc, hogy gazdasági válság, megy így meg úgy. Lehet menni az operába. Örüljetek, hogy ilyen színes az élet, még ha ti nem is mennétek el. Az ostoba white partytól eltérően azért ez sokkal több lehetőséget adott a kreativitásra, még ha volt is pár "kötelező" (tudom egyesek szerint nem is igazi) jegy, melyet magadon kellett viselned a belépéshez.

Pont akkor értem oda a "lányaimmal", mikor a rendőrök megjelentek. A hangulat inkább a riói utcabálra hasonlított még vagy fél óráig, mint egy tüntetésre. Az utcán nem 500, inkább 1000 ember volt. Itt megjegyezném, hogy a náci csürhe a rendőri szirénára egy az utcát végkép felébresztő mély "Gyurcsány takarodj"-jal válaszolt. Nem üvöltöttem velük. Kívánok még Ferinek pár jó napot, hadd élvezze. Aztán 5 percenként újabb és újabb rendőrkocsi jelent meg és mi felszívódtunk. A vicces vizes oszlatást véletlenül sem kívántam februárban atlétában és nagykabátban. A hangulat nem a fenti szórakozóhelyek egyikén, hanem másik helyen folytatódott (lényegtelen hol), ahol szintén rengeteg kamionos volt és remek hangulatban telt az éjszaka.

Az, hogy a Dokk és a Jam hogy jött szóba egyeseknek alternatívaként, nem tudom. Utóbbi tényleg katasztrófa, 1szer megjártam, mert elrángattak, de amit ott láttam, normális embernek nem ajánlom.

A lényeg, hogy több farsangot kellene tartani, mert az emberek igénylik, hogy kicsit másnak látszódjanak és hogy kiadják magukból a feszkót. És ehhez elég pár jó csaj, vagy az asszony, haverok és egy kis hangulatfokozó italozás.
Ha lesz reakciós party, akkor a dress code legyen BKV ellenőr és legyen a buli péntek délután a nyugati aluljáróban a M bejáratnál :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.22. 09:42:38

@Elpet: az a helyzet, hogy egy átalgos hétvégén is igen hasonló a felhozatal ruhaügyben, szóval sokaknak még jelmezt sem kellett bérelni :)
tény hogy white partynál biztos jobb, fotózni szívesen elmentem volna

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.02.22. 10:01:21

@Rékuc:

Én olyan remeteéletet élek, hogy fogalmam sincs az ilyesmiről. Ideje lenne és illene is már kidugnom az orrom egy kicsit, de hát itt a Nagyböjt. Erről a Farsangról is lemaradtam.

pucorka 2009.02.22. 13:18:41

@br: Te nem egy maradi, hanem egy buta ember vagy. Nemtudod kik a tirpákok és sértegeted Őket. Én négy elemivel negyven év kamionozással négymillió km.-el a hátammögött, ha összemérnénk az IQ-nkat a béka ülőgumója alatt annyival lennél, hogy a fekáliába pont belefulladnál.

mildi 2009.02.22. 14:54:58

a képeket elnézegetve meg kell állapítanom, hogy minden nő ruhatárában vannak olyan darabok, amelyeket simán megirigyelne egy hivatásos is :D

elza81 2009.02.23. 12:19:31

@br: Kedves @br!
Én bennt voltam, igaz egy órát álltam sorba, de benne van életem legjobb 5 bulijában az biztos, minden perce megérte...Nem gondolom tirpákságnak, hogy egy estére elengedi magét az ember és beöltözik kurvának és egy almalé és 3 dl ásványvíz kíséretében 5 órát extázisban végigtáncol...
Egyébként köszönet Dávidnak és barátainak, hogy a sorbaállás közepette segítettek nekünk, h ne nyomjanak agyon a többiek, mert azért elég nagy tömeg volt este 10kor is...Ha voltunk is ezren, abszolút nem éreztem akkorának a tömeget és ha láttam kb. 10 olyan embert, aki kicsit túlfuttatta magát alkohollal sokat mondok...Nem hiszem, hogy a 350.- számlám és az 590.- turiban vásárolt miniszoknyám fog a nyomorba dönteni...Ja,mert nekem egyébként nincs miniszoknyám, mert nem hordok ilyet. Ennyit arról, h relatív konzervatív fiatalok hogyan döntik a nyomorba magukat és mennyire tirpákok tudnak lenni...
Eszméletlen buli volt, minden perce megérte... Üdv minden ott bulizó kamionosnak és kurvának!!!

Carnivora (törölt) 2009.02.24. 18:42:24

ennyi hülyét ... ez Magyarország

Karcolt lendület 2009.02.26. 16:12:10

@Sánta Kántor:
A "Vicars and tarts" - ami magyarul "papok és kurvák" néven terjedt el, tényleg régebbi parti-téma. Talán kicsit pontosabb lenne a "Plébánosok és ringyók" fordítás, de mindegy.

A "Truckers and hookers" tényleg elég új és nem túl gyakori, de itt a hooker tényleg kőkeményen prostituáltat jelent. A Merlin "Hookers and truckdrivers"-t írt ki, ami végülis helyes, de az eredeti angol elnevezés jobban hangzik...

Általános témából akad még jónéhány: "Gangsters and Molls" (gengszterek és lotyók - milyen érdekes, a női szerep itt is ugyanaz, csak megint másik szó van rá), "Doctors and Nurses" (orvosok és nővérek), stb.

A fanyalgóknak annyit, hogy a karnevál és úgy általában ezek a jelmezes ünnepségek - rengeteg szexuális utalással - nem véletlenül fejlődtek ki, pszichológiailag igen jótékony hatása van, ha az ember egy estére kibújik a bőréből és valami egész más szerepet játszik. Régebben lényeges volt, hogy az év többi részében uralkodó hierarchia és tekintélyek nem érvényesek, ki lehet ezeket figurázni - ahogy Hofi az átkosban, úgy az ilyen napok segítettek a gőzt leereszteni közösségi szinten. Ma már minden tekintély megkérdőjelezhető amúgyis, de a hétköznapokból kiszakadás akkor is segít feldolgozni a stresszt.
süti beállítások módosítása