Így beszélünk mi, nők?
2008. május 17. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Így beszélünk mi, nők?

 Az ATV úgy reklámozza egyik műsorát, hogy „Az interjú, amiért Medgyessynek mennie kell”. Áprilisban beszélgetett a Nő háromszor című talk showban Demcsák Zsuzsa (majdenem szóvivő) a volt miniszterelnökkel.

 Medgyessy mondanivalója egy dolog. Majdnem közhely: Gyucsány nem hallgat meg másokat. Bár érdekes az a felvetése, miszerint ma már nem lehet szolidaritásról beszélni.

 De nekem ebben a videóban az volt a legérdekesebb, hogy bemutatta: hogyan beszélgetnek a nők a politikáról. Hogyan? Egyrészt nem hagyják egymást szóhoz jutni. Másrészt Demcsákon látszik a hihetetlen igyekezett, hogy most valami nagyon keményet kérdezzen. Aztán nem kérdez keményet, de aközben egy kicsit nyökög. A többi nő pedig okosan bámul. Aztán az is kiderül, hogy addig jó, amíg nem szólalnak meg, mert idegesen rángatják a fejüket. Olyan okosakat mondanak, hogy kétszer nem lehet ugyanabba folyóba lépni.

 Kikérem magamnak, azért nem vagyunk mi nők ennyire primitívek. A fodrásznál talán, de azért tudunk mi normálisan is beszélgetni. Okosakat mondani. Mit műveltetek, csajok? Tiszta ciki.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr84473901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tewton 2008.05.20. 13:29:09

hö, mi van, otvospeter, az irigyseg benned is megszolalt?

irrelevant 2008.05.20. 13:32:49

Bennem nincs irígység, nem akarok vakrandit senkivel, csak ez a nyalakodás már-már Manyi Béci-féle mélységekbe kezdett süllyedni :D

Mi a véleményetek a következő műsorvezető hölgyről?

youtube.com/watch?v=PqMIfhRzozM

Téglagyári Megálló 2008.05.20. 13:37:06

peter, ha már szőke nő, akkor

youtube.com/watch?v=ibcv_nzDUsY

(de nem akarok linkversenyt inditani)

tewton 2008.05.20. 13:39:34

otvospeter,
"Manyi Béci-féle mélységek"???!!!

másrészt:
ez a Budapest TV. Ami egy bizarr dolog. Mindig is óvakodtam, hogy a főváros lakóiról ennek alapján alakítsam ki a képem :)

irrelevant 2008.05.20. 13:43:02

A "mélység" szót nem úgy értettem, ahogyan egy nagyszabású irodalmi műre szokás mondani, hanem ahogyan a Mónika show-ra.

Remélem nem szívja mellre a drága jó Manyi B.

tewton 2008.05.20. 13:44:47

Ötvöspéter,
én sose, ismétlem: SOSE nyalakodtam Manyi Bécivel!
Na!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 13:47:29

ötvöspéter,

a nyilvánossággal vagy a nyalakodással van a baj?

Manyi Béci 2008.05.20. 13:50:01

otvospeter 2008.05.20. 13:32:49
Üdvözlöm, kedves Péter, azt hiszem még sosem váltottunk szót egymással.
Pontosan mit is akart kifejezni kevéssé cizellált formában?

Manyi Béci 2008.05.20. 13:51:03

De, kicsinyég mellreszívtam.
Nos?

tewton 2008.05.20. 13:51:08

hagyjuk a személyeskedést.
Itt egy másik szőke nő, én nyertem.
youtube.com/watch?v=8GVE7lRZuFM

A felvetelen én is rajt vagyok, a bal hátsó fiú.

muhaha

irrelevant 2008.05.20. 13:51:27

A nyilvánossággal :D
Meg az offolással. Beszéljünk Bombera Krisztináról trágár módon!

irrelevant 2008.05.20. 13:52:32

Kedves Manyi Béci!

A Morvai Krisztinás topikban előadott stílusgyakorlatára gondoltam... Ugye emlékszik.

Manyi Béci 2008.05.20. 14:01:48

Örülök, hogy ekkora figyelemmel kíséri a hozzászólásaimat.
Arra gondol, milyen szépen bevezettem akkor a derék, búzás kommentelőket a susnyásba?
Szép emlék nekem is:)
Mindazonáltal megkérem, hogy ne minősítsen se engem, se a stílusomat.
Bár korántsem vagyok képben annyira az Ön kommentjeiben, mint Ön az enyéimben, még a végén
....hogy is mondta az előbb...lemegyek az Ön szintjére, és személyeskedni fogok én is.
Kerüljük ezt el.:)
Üdv.

irrelevant 2008.05.20. 14:04:08

Megbántani nem akartam.
Elnézést.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 14:17:25

Kár, hogy ilyen gyorsan véget ért.
Egy kis izgalom...

tevevanegypupu 2008.05.20. 14:49:30

Ugy tunik a szoke noket nem szeretik Europaban.
Magyarorszagon kulonoskeppen nem.

tewton 2008.05.20. 14:54:16

Háháhá!
Szóba hozták Manyi Bécit és megjelent!
Mit tudnak Manyi Béciről?

idenézzenek! Ezt írta egyszer M.Béci:

"fogják még az UFI blogon suttogni, majd meglátja, "Manyi Béci megmondta, Manyi Béci szerint nem igaz, hol van már Manyi Béci, hogy megmondja a tutit??":))""

teve, én pl. kedvvelem Petula Clarkot!

tevevanegypupu 2008.05.20. 14:57:19

tewton
en is. Es ha mar Angliat hozzacsatoljuk a kontinenshez akkor Helen Mirrent is.Bar o talan mar inkabb osz.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 15:02:50

Ötvöspéter, ez a Lexike, nagyon-nagyon kemény. Ez egy paródia, vagy igazi?

irrelevant 2008.05.20. 15:06:19

Igazi... Komoly és lement adásba.

tewton 2008.05.20. 15:10:05

mondom, peter, a budapest tv elképesztő. mondjuk nem is értem, hogy vidéken miért kerül bele a tv-csomagokba. néha elképedve nézem.

szerintem lexike bemondó anyukája beteg lett és a kislánya beugrott helyette

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 15:14:39

Nem tudom, miért lett ekkora vászisztdász ez a monró.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.20. 15:15:52

A legszőkébb szőkétől, Manyi Bécinek,
Téglagyári Megállónak, és minden szőkének!
Szív küldi szívnek!
www.youtube.com/watch?v=OTVANp6Psd4

Francois Pignon 2008.05.20. 15:16:12

Lexike az Anettka-féle médiaiskola színe-virága. Csak pénz kérdése, ha van rá áldozni, bármelyikőtök vehet műsoridőt a Budapest TV-n. (Pontosabban ott is, csak ott még könnyen megfizethető, ha valaki nagyon szerepelni vágyik.)

tevevanegypupu 2008.05.20. 15:22:29

Monroe eredetileg barna volt. Mint ahogy a legtobb szoke szineszno is.

tewton 2008.05.20. 15:27:40

én is úgy emlékeztem, hogy FESTETT szőke. Upgrade:)

és éljen Pierre Richard, the real magas szőke! aki aligahanem az erősen kiirtott francia nemesség sarja lehet: "born Pierre Richard Maurice Charles Léopold Defays (originally de Fays)"

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 15:34:56

Na látja tewton. Ezért van kevés nőolvasójuk ott a teakörben. Mindig idegen nyelveken beszélnek és olyan szellemi magasságokban szárnyalnak, ahova a magamfajta földi halandó soha nem juthat.

Bár nem pontosan fogalmaztam. Nem olvasójuk van kevés, hanem hozzászólójuk.

tevevanegypupu 2008.05.20. 15:35:24

Elkepzelheto, hogy nemcsak a csaladjat tettek el lab alol a forradalom alatt, de szegenynek meg egyforma cipore sem tellik..(:

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 15:38:26

Tita! Én rendkívül örülök neked. Egy új csaj. Hiányzott már.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 15:39:48

Tita,
de juthat, csak olvasnia kell minket. ;->

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 15:40:09

Egyébként ezt a magázódást hagyjátok abba. Manyi találtak ki és idétlen, modoros izé. Sokkal jobb a stílusotok.

tistedur 2008.05.20. 15:43:52

na de lola drága, ők már csak ilyen régimódiak :P

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 15:44:05

Köszönöm, Lola:) De azért szólj rám,, ha nagyon offba szaladok(szaladunk). Nem pontosan tudom, hol a határ. Nálam pl ez a kis flörtölgetés belefér, Ötvöspéternél kiverte a biztosítékot:) Talán ha őt is összemaszatolnám egy kis barackkal...vagy dinnyével...megenyhülne:) Azt meg kifejezetten élvezem, ha más is bekapcsolódik. Tistedur:) Szar a világ úgyis, mi nevessünk. A világválságra gondoltam.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 15:44:31

Lola, nem Manyi találta ki, de abbahagyhatjuk. (Egyébként veled még sose magázódtam, ha nem vetted volna észre.)

Francois Pignon 2008.05.20. 15:46:22

Tita, ne mondj olyanokat, hogy "szar a világ", mert Lola meg fog szólni, meglátod. ;))

tewton 2008.05.20. 15:48:00

Tita,
nem tudom, hány olvasónk van. Ezt csak Loxon tudhatja. Vagy ő se. A blog komolytalanságára pedig személyem a garancia :)

Dehát kit érdekel az olvasottság?
A nem-olvasottság az Elitség jele .)
Pl. olvassa innét valaki a szdsz oldalait?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 15:48:05

(... + Lola, tudom, hogy nem nekem szólt csak.)
Francois-nak igaza van. Önjogán is, nem csak Lola miatt. Én is megszóllak.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 15:48:51

loxon, nem akartam itt bomlasztani, csak nekem manyit juttatja eszembe. Szal' bocs. Azt csináltok, amit akartok.
Tita, bármit lehet offolni.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 15:56:08

Lola, megértem, ha Manyi a mumusod, nekünk is meggyűlt vele a bajunk Gizike formájában. De azért anyira nem kell fölvenni. Még rosszakat fogsz vele álmodni.

Manyi Béci leginkább szerintem egy olyan boszorkányhoz hasonló, aki meg van róla győződve, hogy baromi hatásos, amikor békanyálat meg mérgeslepkelehelletet kever el egy üstben és mormol hozzá valamit.

Pedig nem.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:00:39

köszi, Lola. Akkor még egy kis off:)

Loxon, ha jutni akar. Nem feltétlenül akar. Az egész bulitok zártkörűnek tűnik. Rajtatok múlik, nyitottá teszitek-e. Olyan érzésem van ha olvaslak benneteket, mintha egy hálószobába leselkednék befelé. Mindenféle titok érthetetlen zagyvaságban, olyan szövegek, amikkel egymásnak akartok imponálni, mintha folyamatos küzdelem (permanens akart lenni, gyorsan javítottam:P) zajlana pár értelmes, intelligens, művelt, nyelveket beszélő, (több)diplomás teakrata között.
(Télleg hülyeség a magázódás, ez is a felsőbbrendűséggel való kérkedés része - játéknak láttatva persze.)

Ha úgy állok hozzá, hogy mindez csak játék, akkor is csak a teakör tagjainak szól, ők játszanak egymással és egymásnak. Rendben is van, de ahhoz igazán nem kell néző(olvasó)közönség.

Egyelőre így látom meg úgy, hogy elkezdem valamelyik posztotokat olvasni és síkhülyének érzem magam. Feltételezem azért, mert az is vagyok. Mindenki már érti, amiről írtok, biztos remekül szórakozik és meg általában nem értem, mit írtok és miért:) Jöhet az újabb szőkenős vicc.

Elég bőbeszédű válasz volt Loxon egy mondatára:D És neked is válasz, tewton:)

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:01:28

Nem mondom többé Franszoá, hogy szar a világ:)P

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:03:47

Mindenki MÁS érti, amiről írtok, biztos remekül szórakozik ÉN meg általában nem értem, mit írtok és miért:) - most jó, ne mozogj:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 16:04:18

Tita, mit tegyünk, ha az élet olyan "szar", hogy fensőbbrendűnek születtünk? Abba bele sem gondolsz, hogy ez fáj nekünk?

Félretéve a viccet, elláthatnád javaslattal a fiúkat, meg engem is, hogy hogyan kellene szólni az olyan csajokhoz, mint amilyen te is vagy. Jó, a barack, az 1. Nem-magázódás, az 2. És még?

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:10:13

Sehogy, Loxon. Olyannak kell lenni, amilyenek vagytok valójában és olyanok fognak megmaradni olvasónak, akik értik, amit írtok. Nagyon igyekszem, de ahogy az előbb írtam, nem érek fel odáig. Ez nem nagy baj, nem vagyunk egyformák, rám is szükség van ezen a mi bolygónkon:) Jó tudni, hogy vannak még pasik, kiknek bölcsességeit megőrzi majd az utókor és a szépunokák bölcsességes blogjában lehet olvasni majd:) Ti vagytok az eljövendő korok Marcus Aureliusai. Büszke vagyok rá, hogy ha érteni nem is tudlak, de legalább ismerhetlek benneteket:)

tewton 2008.05.20. 16:12:09

juj. ez egy nagyon felelőtlen dícséret, Tita.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 16:15:13

Tita, tök aranyos vagy. De ne bánts már minket. Mi ilyenek (is) vagyunk. Nem egymásnak akarunk tetszelegni, egyébként, és hálni meg... khm... végképp nem egymással szoktunk.

Egyébként az utókor nem annyira érdekes, bár ez most részedről irónia volt nyilván.

Szeretek sokféle nyelvet, a "tea-kör" az egy ilyen. Stílusa van, amit mondjuk nem lehetne fölcserélni egy Cserna-Szabóéval, teszem azt.

Manyi Béci 2008.05.20. 16:21:50

Igazán megható, hogy még mindig nem tudnak lezizzenni rólam:)
Hiába, a karizma!
Szívküldinek vége?
Nem baj, ezt azért beteszem ide ötvöspéternek:
www.youtube.com/watch?v=tTIs-TBwcbk

tewton 2008.05.20. 16:24:58

Tita,
"mit írtok és miért" -- ott mindenki megy a saját feje után, és senki sem érti, miért azt írta a másik, amit. Néha félre is érti :).

Egyébként meg egy csomó olyan dologról lehet ott hallani, amiről az embernek fogalma se volt korábban. Én legalábbis folyton tanulok belőle :) mondhatni permanensen.

tewton 2008.05.20. 16:28:40

Béci,
Kegyed maradandó nyomokat hagyott bennünk.

Pl. nekem az a három ujjam sose nő vissza, amit leharapott.

Manyi Béci 2008.05.20. 16:33:44

Miért hadonászott velük vöröslő fejjel?
Idegesített, és másképp nem hagyta abba.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:34:05

Loxon, te kérdeztél. Te kérdezted, hogy lehet szólni az olyan csajokhoz mint én is vagyok. Erre válaszoltam, dehogy bántanálak.

Tewton, abban bízom én is, hogy csak megértem egyszer, mit miért írtok:) odáig szeretnék eljutni mihamarabb. De tudjuk..a reményhal..

tewton 2008.05.20. 16:36:08

Béci,
nem látott valahol fülbemászókat?
volt egy képem róluk, és sehol se találom.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 16:40:31

Tevvton,
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2008/05/humanizmus.html

Tita,
és akkor tök mindegy, hogy valójában milyenek vagyunk? Tehát ha kitárjuk a szívünket, akkor szeretni fogsz? Én a szívemet mindig a csokornyakkendőm mögé rejtem (ugyanis a torkomban dobog).

tewton 2008.05.20. 16:50:14

jáj,
Loxon, miket nem hord itt össze!
hálás, szívkitárás, nyelvek?

mi lesz ebből?

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:52:27

Loxon, miért lenne mindegy? de ezer arcunk van és egy blogban nem biztos, hogy meg akarjuk mutatni mindet. Olyannak ismerlek meg, amilyennek te akarod, hogy megismerjelek:) Komolyan azt gondolod, nekem az tetszene, ha izgő-mozgó piros szívecskékkel lenne tele a teásblog?:) Vagy te elképzeltél engem valamilyennek, mert kezdetben kurva lettem (de elmúlt:)?

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:57:29

Nem küldene nekem is valaki valamilyen zenét? Olyan kifejezőt? Örülnék:) Mindenki kap csak én nem.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 16:59:00

Kurva az vicc, vicc, ha nem értenétek. Története van, Turul tudja meg én és még az, aki olvassa is ezt a blogot és nem csak ír:)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:04:17

Nem, Tita, teljesen igazad van. És mi nem akarjuk túl sok arcunkat megmutatni a tea-körben. Ez jól van így. Akkor kommentáljanak kevesen, nem baj.

Én nem képzeltelek el, mert nem ismertelek. Valamit láttam, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Aztán a csajosblogod tűnt fel. Az alapján meg szimpatikus vagy.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:05:21

És várj még, mert neked is akartam küldeni valamit, csak most adászavar van, úgyhogy még kicsit várnod kell.

CrL 2008.05.20. 17:10:05

tita, csak ki ne derüljön hogy te vagy dr minorka lol

Manyi Béci 2008.05.20. 17:12:28

Loxon kedves,
elég gyengus a zenéje, miért nem próbálkozik valami ilyesmivel:
www.youtube.com/watch?v=DQaRXAjHXwA

Ezt pedig kifejezetten magának, remélem megérti, miért:)
www.youtube.com/watch?v=fVT8t0oHdWY

Egyébként pedig: elgondolkodott már azon, mennyire...hm...elegáns dolog egy önmagát konzervatívként aposztrofáló férfiembertől folyamatosan minősítgetni valakit, ráadásul egy nőt?
Látja, én például sohasem minősítgettem magát, pedig higyje el, lenne pár jelzőm:)
Ez az egyik, bár nem a legfontosabb különbség kettőnk között.
Megkérem, hogy a továbbiakban mellőzze a rám vonatkozó maflaságok vagy egészen megdöbbentő beteg kifakadások közzétételét.
Köszönöm:)
Cserébe - mint eddig szinte mindig - elkerülöm magát, és, ha nevetek is egy-két kijelentésén, arról a továbbiakban nem fog tudni.

Üdv.

Manyi Béci 2008.05.20. 17:14:44

Tewton
Egy ideje mindenhol fülbemászókat látok.
Valami őrült képeket is tett be róluk a tirpákblogra!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.20. 17:17:15

Manyi Béci 2008.05.20. 17:14:44:
"Tewton
Egy ideje mindenhol fülbemászókat látok."

Az az italtól vagy a kábítószertől van.
Ezen a ponton már gyógyíthatatlan.
Szerintem lője főbe magát.

Manyi Béci 2008.05.20. 17:22:59

De nem értek a fegyverekhez...
Na várjon, megpróbálom...ez a ravasz?
Jaj!
Bocsánat!
Megsérült?
Nem akartam, a fenébe, mondjon már valamit!
Él még?

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 17:25:50

Loxon, Gloire, köszönöm a zenéket:) Crl, dehogy vagyok Minorka, ő pasi nem? kommentelt a tirpákban, úgy rémlik.

Loxon, ebben egyetértünk, így gondoltam én is. Hogy egyáltalán nem akarjátok megmutatni magatokat. Rendben is van így, írjatok jókat, elég annyi. A tirpákban sem fontos, hogy kit takarnak a nickek, rettentően vicces és szórakoztató, elég ennyi. Néha azt gondoltam, hogy maga Tótawé írja, belefér, el tudtam képzelni ezt is. Viszont a Teakör óta meg már nem gondolom.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:29:50

tita,
ez az "arcoskodó csata" még nem jutott eszembe a teázóról. Lehet arcoskodó, de nem csata. De kösz, hogy szólt, most jegelem az újabb posztomat, van benne legalább 15 latin szó, némelyik magyarázat nélkül.

Manyika,
azért szólt maga már Loxonyhoz. És a hadüzenete Tirpákiában? Na ugye!
(Abban ugyanazt mondta, mint most tita, csak nem értünk mink a jó szóból).
Szerintem tita elvállalja a társalgásba beszóló lány szerepét, hálás szerep. Loxony az Ezüst Kiskanalak Őre.
Tewton két ujjal már nem sokra jó. Kérem, adja vissza az ujjait!

Devil Inside 2008.05.20. 17:34:25

Milyen szirupos csetelés alakult itt ki. :-))

Amúgy Lolával mélységesen egyetértek, a magázódás internetes fórumokban vagy blogokban hányingerkeltően modoros.

otvospeter:
Hát a TVPaprikán nincs sok közös pontunk, Kozit alkalmanként 10 másodpercig tudom elviselni.
Viszont kimondott Gordon Ramsay-fan vagyok, igaz, ő nem magyar médiaszemélyiség és a topik témájától eltérően mégcsak nem is nő.
A többi emlegetett riporterről nem tudok mit mondani, évekkel ezelőtt leszoktam arról, hogy tévés beszélgetéseket nézzek, inkább focit és sorozatokat nézek, mostanában ez utóbbiakat sem TV-n.

Manyi Béci 2008.05.20. 17:34:38

Nem, tölgy,
az az írás nem feltétlen szólt éppen Loxonról.
valamint
nem szerepet benne a neve, és jelzős szerkezeteket sem használtam
valamint
a kommentet nem önnek írtam, ha megbocsát:)
valamint
nem vitatkozni, lapozni szeretnék

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:35:21

tistedur,
szereti a keltikumot?
Akkor ezt is biztosan fogja:
www.youtube.com/watch?v=iLjyAkOrEfQ

Davy Spillane Sinead O'Connor

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:36:41

Manyika,
tényleg rossza a kedve. Simon sem segített? :(

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 17:37:20

Tölgy, attól függ, melyik 15 latin szó. Párat tudok. Vágom pédául, mit jelent a canis merga, vagy azt is, hogy a Kanári szigetek neve honnan ered. Talán írt ilyesmiről és akkor én is érteni fogom.
(mégis magázódunk?)

Bármibe bele tudok szólni, azt vállalom. Latinul is.

CrL 2008.05.20. 17:37:33

Devil Inside, sztem a magázódás tud poén is lenni. Én is bírom Gordont amúgy nagyon, de Nigellát is. Érdekes, hogy itthon csak utóbbit vették meg.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:38:22

Hát igen, Devil, rosszabb, mint egy szappanopera.

Én például most ezzel a folytatással állok elő:

Tölgy, ne legyen ilyen kegyes. Még megsajnálom Manyit Nr. 1. monológja után.

De nem és nem.
Manyi, pápá!
www.youtube.com/watch?v=wmtbLy3enoY

(Van ilyen megdöbbentően beteges formája a szimpátiának, nem hallottak még róla? Pedig Freud biztos leírta már.)

(Na mindegy, már nem hallom, ahogy nevet. És ez boldogsággal tölt el.)

[stáblista]

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 17:42:59

Akkor most elárulom mindenkinek, Crl-hez csatlakozom, a magázódás az ő esetükben poénos - a saját két blogjukban. Itt meg nem mindenki érti. Poénos, figyelemfelkeltő, átlagosból kiemelkedő. Céljuk elérve. Mondjam latinul is?:) De kár, hogy vége a jó hangulatnak. Elromlott valamitől.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 17:49:02

Tita, csak, hogy jó kedved legyen: képzeld, lehet már fürödni a Balatonban. 20 fokos. Tegnap kipróbáltam.

tistedur 2008.05.20. 17:50:52

tita!
az igazság gyakran teremt rossz hangulatot -pedig nem kellene,hogy ez így legyen :)
én gyakran magázodóm a magánéletben is,számomra ez nem feltétlenül modorosság..nézzétek ezt el nekem..

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 17:54:16

Ízi, ízi,
nekem jó a kedvem.
Egy Manyika-Loxony csörömpölés, ugyan mán?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.20. 17:59:21

Tisztelt Szerkesztőség!

Olvasom a cikküket arról, hogyan beszélünk mi, nők. Az elejét még értem, de a végén az a sok szerkesztetlen megjegyzés megzavart. Most akkor hogy beszélünk mi, nők?

Tétova Tímea
Galgaguta

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.20. 18:02:04

Tita, mosolyt csalt megfáradt, ráncosra töpörödött reakciós szívembe.

Manyi savanyú arcától lett rossz a hangulat, de már "heavy fuel"-lal dolgozom megvígasztalásán.

Sajnos hiába.

Úgyhogy irány a Balaton! Manyi, jön?

Utánam!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 18:05:44

Doom, ez már csacsogás :) Egyébként egészségvédő faktor.

tistedur 2008.05.20. 18:13:20

és fontos..a csacsogás összetartja a világot :)

Devil Inside 2008.05.20. 18:26:55

Loxon:
:-))
Erről eszembe jut egy jelenet - az egyetlen, amit az utóbbi sok évben brazil szappanoperából láttam (nem szószerint, de kb.):

Fiú: anya mond meg neki!
Anya: Nem mondom!
Fiú: anya mond meg neki!
Apa: Mit mondjon meg?
Anya: Nem mondom!
Apa: De mostmár tudnom kell!
Anya: Jól van: az anyám néger volt.
Apa: Mi?!!! 20 éve vagy a feleségem és ezt így kell megtudnom?
..

Crl:
Biztos, meg látom, többen élvezik, nekem nem jön be. Főleg, ha néhány hozzászólásnál tovább tart, annyira nem érzem természetesnek, hogy zavar a mondanivaló értelmezésében...

tewton 2008.05.20. 18:55:15

jól értem, a magázódás / tegeződés lett a téma? jáj.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.20. 19:11:05

Még nem is köszöntem meg a zenét, Tistedur:) Köszönöm. Lola, húsz fok azért még cidris nagyon:)Loxon, a kis megfáradt szíved:)) Most az lesz, hogy ti magáztok engem, én meg tegezlek benneteket. Naggyon neveletlen vagyok.

tistedur 2008.05.20. 19:21:57

tita!
rájuk fér ez a fajta neveletlenség :)

Endreszjú Ájven 2008.05.20. 21:12:11

RASSZUL visellem, ha tőrölnek, Lyola....

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.20. 23:52:54

Hun, én nem töröltem semmit, lehet, hogy a motor automatikusan töröl szavakat. Vagy a moderátor. Szal én nem. Nagyon hiányzik az éterből a hozzászólásod?
süti beállítások módosítása