Solymosi Eszter, a keresztény mártír - Ilyen ország pedig nincs LXXXVII.
2008. április 30. írta: TuRuL_2k2

Solymosi Eszter, a keresztény mártír - Ilyen ország pedig nincs LXXXVII.

 „Életem eddigi művészi pályafutása alatt sok ikont készítettem szakrális célokra. Azonban megérett bennem a gondolat, hogy az egyik utolsó nagy magyar, keresztény mártírról is készítek egy szakrális ikont. Ez a magyar mártír Solymosi Eszter.” - írja a kuruc.infónak címzett levelében a művész, aki digitális alkotását a cigány- és zsidóügyi elektronikus szakfolyóirat olvasóinak ajándékozza, a portál nagy örömére.

 A tökéletes áldozathoz és Jézus szerető karjához hasonló, erős szakrális képekkel operáló alkotó témaválasztása elgondolkodtató: hogyan lehet még bő százhúsz évvel a történtek után is annyi kraft a tiszeszlári vérvád-történetben (ajánlott olvasmány Krúdy maestrótól A tiszaeszlári Solymosi Eszter), hogy érdekes legyen a szélsőjobb szubkultúra számára? A MIÉP és a MIÉP IT rendszeresen megkoszorúzza Solymosi Eszter '90-es években állított síremlékét (ez a mondat különösen nagyot üt a karcsai MIÉP IT-honlapján: „Ez volt az első per amit a zsidóság megnyert és egyes források szerint már itt elvesztettük az országot, innen egyenes út vezetett Trianonhoz.”), a Magyar Gárda is útba ejti Eszlárt egy rövid megemlékezésre, a Magyar Önvédelmi Mozgalom Pest megyei vezetője a körmendi gyermekgyilkosság kapcsán emlegeti fel (a Magyar Jelen Vérgyilkosság, zsidók, titkok, döbbenet című cikke nyomán) Solymosi Esztert. Még könnyűzenei feldolgozások is születettek a tiszeszlári szolgálólány drámájából, az Egészséges Fejbőr Emlékezz! dalában csak szimbolikusan jelenik meg, a Hiába sírsz címmel megzenésített Erdélyi József vers (Solymosi Eszter vére) viszont kifejezetten róla szól:

 

 Ajándékképpen mi is megosztjuk olvasóinkkal a digitális ecsettel megfestett ikont, melyhez Solymosi Eszter arcát és alakját is a Szent Korona formáiból merítette az inkognitóját megőrző alkotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr51449161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helixpomatia 2008.05.01. 11:12:27

states: igazából nem lett volna a copy-ra szükség, ha valaki el nem kezdi fejtegetni azt, hogy a zsidók nem tettek semmit a "közjóért"...

navycolt 2008.05.01. 11:19:47

Basszus! Bauer Rudolf! A második olimpikonunk is zsidó volt! Árulás!

Törpe minoritás 2008.05.01. 11:19:59

Persze, lehet ostobaságokat irkálni, de azért olvassuk már el két igazi kortárs magyar könyvét, mielőtt kényszeresen hozzászólnánk a témához.

Krúdy Gyula: A tiszaeszlári Solymosi Eszter
Eötvös Károly: A nagy per

Előbbi ujságíróként tudósított az eseményekről, utóbbi a per védelmét vezette, tehát abszolút tájékozott volt az ügyben.
Minden későbbi írás puszta spekuláció.

Szóval, vissza a forrásokhoz, felebarátaim!

states 2008.05.01. 11:39:26

Kedves Meni!
A történelmi, földrajzi párhuzamaid, hasonlataid annyi sebből véreznek, hogy inkább nem csapom le a magas labdákat, maradjunk annyiban, hogy Izrael állam politikája minden tekintetben kimeríti az emberiség elleni bűncselekményeket, van abban a faji, vallási alapon történő megkülönböztetéstől kezdve a népirtásig minden. És hogy a palesztinok azt nem tűrik ölbetett kézzel, hogy a saját szülőföldjükről elüldözzék, (már akit még nem üldöztek el), bandusztánokba zárják, földönfutóvá tegyék, hogy az izraeli hadsereg rajtuk gyakorolja a céllövészetet, azért csak magára vethet a mindenkori izraeli és az amerikai politika...

plastik02 2008.05.01. 11:49:08

nem igazán értem minek kellett ez a post most ide...

Invictus 2008.05.01. 12:11:23

Jamilah 2008.05.01. 09:57:57

A zsidók a történelmük során kevés helyen és időpontban voltak "népszerűek" (mondjuk kivétel a mai USA, ahol neoprotestáns keresztény jobb Isten népeként, vallásosan imádja őket és államukat - Európát nem mondanám, mert itt azért van egy kis kényszer- és bűntudat-íze ennek a "népszerűségnek"). Egyiptom, Babilon, Asszíria, Perzsia, Róma - egyikkel sem jöttek ki valami jól, pedig ezek nem keresztény birodalmak voltak ugyebár (ezt csak arra, hogy sokan a kizárólag a kereszténységre kenik az antiszemitizmust).
De miért is kellene csodálkozni azon, hogy egy elzárkózó, önmagát kiválasztott felsőbbrendű fajnak tekintő társaság, amely kétségtelen tehetségével előnyös gazdasági, politikai pozíciókat szerzett magának mindenhol, ahol nem korlátozták igen durván ebben (sőt sokszor akkor is), ellenérzéseket keltett? Az ő felfogásuk szerint persze kizárólag irigység táplálta ezeket, mivel a népek nem tudták elviselni, hogy ők okosabbak, genetikailag is felsőbbrendűek stb. (a states által beidézett Konrád-szöveg elég tipikus).

mizie 2008.05.01. 12:18:23

az olyan szép amikor egyesek a palesztinokat védik Izraelben és nem látják a párhuzamot az itteni cigányprobléma között.

teljesen ugyanaz a társadalmi csoport Izrealben a palesztinok mint itthon a zsidók, azzal a kivétellel hogy itthon nincs fegyverük meg nem rohannak be kórházakba felrobantani magukat. ugyanúgy segélyekből élnek mert senki nem akarja őket alkalmazni, aluliskolázottak és kb nincstelenek, pont mint itthon.

és rohadtul nem azt mondom hogy az Izraeli belpolitika jó, de vegyük már észre hogy amikor azt mondja vki hogy "azt nem tűrik ölbetett kézzel, hogy a saját szülőföldjükről elüldözzék" ugyanaz a szitu mint amikor itthon azt kiabálják egyesek hogy számoljuk fel a cigánytelepeket meg irtsuk ki őket.

mizie 2008.05.01. 12:19:28

javítás!!!

a mondat helyesen: teljesen ugyanaz a társadalmi csoport Izrealben a palesztinok mint itthon a romák

Invictus 2008.05.01. 12:31:40

Apró különbség, hogy a cigányokat nem a magyarok tették földönfutóvá, nem űzték el őket a földjeikről, vagy vették meg azokat a vajdáiktól üveggyöngyökért. Nem mi tértünk vissza a Kárpát-medencébe közel 2 évezred után, hogy Honfoglalás 2-t csináljunk, miközben itt a cigányok éltek közben.
Másrészt meg mizie, ha szerinted érvényes a cigány-palesztin párhuzam, mit gondolsz akkor a nagy cigányvédő liberális, SZDSZ-es zsidó értelmiségeinkről? Szerintük a cigányok csak ártatlan szerencsétlenek, akiket "mi magyarok" elnyomunk.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 12:58:58

Plastik,
szerintem a poszt nem a solymosisták pártját fogja, egyáltalán nem. Talán éppen ezért is pártoskodást szül, és ennyiben valóban nem túl konstruktív.

A vitában (általános vonulatát tekintve) egyébként States érveivel értek egyet. A Nakba-t illetően is.

Navycolt copy-jára Gabrilo is jól válaszolt:
a modern természettudomány intellektuális jelentősége sokak által vitatott, amellett az irodalmi ízlések tekintetében sem egységes az álláspontok. Én — csak egy példa — utálom, teszem azt, Yossef Abraham verseit, habár fel lehet sorolni a nevét a "költők" között.

Mizie,
érdekes kérdés, hogy a palesztinokat "romákká" minősíted (ez egyébként fenomenológiailag is teljesen rossz, elég csak megnézni néhány 1948 előtti filmfelvételt Palesztináról). Invictus és mások már jól válaszoltak. Én csak annyit kérdeznék: ezek szerint helyeselnéd a romák elleni falhúzást és egyebeket?

Másrészt, hogy miért kérhetnének bocsánatot "A" zsidók? Talán semmiért, ahogyan "A" keresztények, "A" rómaiak és ahogyan "Az" egyebek sem.

De ha ugyanazt a kollektív etikai számonkérést alkalmaznánk velük szemben, mint amit pl. a Róm. Kat. Egyházzal szemben alkalmazni szokás, akkor mondjuk kezdhetnénk a kánaániták kiirtásánál, amely büszkén fel van jegyezve az Ószövetségben. Aztán ott vannak az eltagadhatatlan keresztényüldözések a kereszténység kezdeteinél (fajilag az elkövetők és az áldozatok is zsidók voltak, természetesen). A sok udvari intrikusról már spekulációk folynak, de nyilván ezek sem voltak ma született bárányok. A Nakba-t már említettem, és nyilván lehetne még találni sok intellektuális jellegű ingerlést is, amelyek közül csak egy példa a Konrád Györgytől idézett utálatos rész.

Szóval — Solymosi Eszter ide vagy oda — a zsidók nem szentek (sem egyénileg, sem kollektíve), és természetesen a nem-zsidók sem ördögök (sem egyénileg, sem kollektíve). Ezt el kellene ismerni, mint tárgyalási minimumot.

PS:
Solymosi Eszti ügyében nem tudok állást foglalni. Valószínűnek tartom, hogy az egész kérdés inkább a hullámok miatt érdekes, amit vert/ver. A tettleges alapja egyrészt a homályé marad, másrészt ma már nem is nagyon lehet vele mit kezdeni.

mizie 2008.05.01. 13:04:39

Invictus. az szdsz-es cigányos nyavajgás nagyon fársztó és pont az ellenkező hatást éri el...
(erről van egy jó cikk a népszabiban: nol.hu/cikk/477395/ ).

a másik hogy érdemes a történelmet jobban tanulmányozni, mert a brit korona országa volt előtte (nyilván gyarmat) a most izraelként számon tartott terület a 19. századtól és mielőtt izrael lett 100 évig brit uralom volt ott és már akkor sem volt europai mértékkel nézve civilizált társadalom. miután az izreliek megkapták az országot folytatták a remek brit hagyományokat és a mai napig kirekesztett népcsoport a palesztinok.

ami baj hogy a palesztinoknak egy része ott fel van fegyverkezve mind puskákkal mind vallási fanatizmussal.

iszonyat kényes a szitu. ugyanabba a csődben van az ottani kormány a palesztinokkal mint a magyar a cigányokkal. tekintve mégha több segélyt, iskolatámogatást stb-t biztosít a kisebbségnek, az akkor sem akar asszimilálódni. ráadásul a társadalom nagyobbik része sem akarja hogy asszimilálódjon.

szóval elég erős a párhuzam itthon és az ott között.

de még egy felvetés: miért van az hogy a széljobb csak erre a helyzetre baromi érzékény? az hogy dél afrikába a gyarmatosító fehérek konkrétan kitelepítik az "őshonos" feketéket "a saját hazájukból" az samfu? ott még a csírája sincs annak hogy a kormány bármilyen hajlandóságot mutatna a kisebbség felzárkóztatása felé...

persze ott azok nem zsidók, az elnyomottak pedig feketék...

dowNLoad 2008.05.01. 13:12:59

A sok cionbarátnak jelezném, hogy ALBERT EINSTEIN nélkül ma az ÖSSZES BERENDEZÉS amit amit egy ÁTLAGEMBER használ működőképes. TESLA NÉLKÜL viszont kurvanagy gáz lenne.
(AE. elmélete tipikus zsidó elmélet, mint a művészetük: fehér vásznon egy fekte pont. magyarázni kell, és lehet is 10000féleképpen)
A zsidókkal meg az(is) gond, hogy SZEKTASZERŰEN működnek, NEM ENGEDIK, HOGY OBJEKTÍVEN VIZSGÁLJUK a tevékenységüket!!(a MAFFIATAGOK is segítik/megvédik egymást)
Aki megpróbálja, az egyből antiszemita. Hát így nem lehet, ezzel csak az ellenszenvet növelik, de ez sem érdekli őket. A szekták viselkedés pedig MINDIG VALAMI REJTEGETNIVALÓ MIATT ALAKUL KI. Ez lehet valami idióta vallási szokás, vagy felsőbbrendűségtudat, (nem látom , hogy MIRE), skizofrén küldetéstudat,ami sajnos öröklődik is! Rotschild miért avatkozott bele, miért nem a TELJES és OBJEKTÍV nyomozást segítette elő? (korrektnek lenni goj szokás?) A szemtanúk NEM SZÁMÍTANAK, mert ők nem zsidók? Tipikus kettős mérce, ami előbb-utóbb kirobbant valamit.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 13:17:13

Mizie, vita nélkül: menjünk egy kicsit arrébb, és nézzük meg Zimbabwét. Nos, ha választani kell Zimbabwe és az akár Malan alatti Dél-Afrika között, én habozás nélkül az utóbbit választom.

(Izrael—Palesztina meccsben nem szeretnék további állást foglalni, már csak azért sem, mert a politikai összefüggések messze túlmutatnak a két piszlicsáré méretű ország közötti konfliktuson.)

Meni 2008.05.01. 13:27:35

Nem állom meg, pedig nyilván nem sok értelme van a vitának: hogy kinek az ősi hazája ez a föld, azt talán hagyjuk, mindenki olvasson utána, aki akar (elsőnek a bibliát ajánlom). Hogy milyen állapotban volt az ország kulturálisan-gazdaságilag, mielőtt a zsidók visszatértek volna, annak is utána lehet olvasni. Ki támadott meg kit mikor az angolok elhúztak, ki akart elűzni, tengerbe folytani kit? Ja, nem jött össze, a szemét zsidó hadsereg meg elfoglalta a támadók földeit...pfujj, példa nélküli szemétség, ugye?

A palesztinokról: tudod hol élnek segélyekből, munka és iskola, orvos és létbiztonság nélkül? A "saját" területeiken, ahol a saját vezetőik az urak. Az izraeli araboknak van munkája, a gyerekeik iskolába járnak, nyitott előttünk minden kapu. Az okosabbja ki is használja, és a legújabb autóval jár. Mert meg is dolgozik érte, mert megérdemli. Tudod hol zárják őket még mindig táborokba, munka, iskola, orvos nélkül? Tudod hol viszik el a gyereiket hosszú évekre katonának, hogy utána visszazárják őket a táborokba? Libanonban apám, meg a többi "testvéri" államban. Mert utálják őket és félnek tőlük. A többségi arab nép fél attól, hogy a palesztinok megrontják a többséget...na persze, nyilván ez is a zsidó állam hibája...

Sokkan vannak, akik próbálnak kitalálni valami megoldást. De egyelőre még nem sikerült. Ezért ne kelljen már óvóhelyen felnőnie egy teljes izraeli generációnak basszus...

mizie 2008.05.01. 13:28:23

Loxon:

nem azt mondom hogy ezek közül az országok közöl BÁRMELYIK is helyesen oldotta meg a helyzetet, de én a palesztin-cigány párhuzamot azért is találom érdekesnek mert nagyon hasonló a országban élő többség ellenszenve ezekhez a kisebbségekhez.

a másik viszont az előző hsz-odhoz:
kollektíve beszélni akármelyik népcsoportról nagyon ostoba dolog.

dowNLoad 2008.05.01. 13:31:38

URAMISTEN MIZIE!!!!
dél afrikába a gyarmatosító fehérek konkrétan kitelepítik az "őshonos" feketéket "a saját hazájukból" az samfu?
Mi a halálf*száról beszélsz????
front14.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=1
Dél-Afrikában a terület nagy részén, az ELSŐ emberek a FEHÉREK voltak, ugyanis lakatlan terület volt. "visszafoglalták" a négerek, most már olyan is, mint a többi afrikai állam. (még így is kimagaslik, mert van áram, melegvíz, kórház, stb..)

Meni 2008.05.01. 13:34:35

Download, kérdezzél, olyan objektiven vizsgálhatod a "tevékenységemet" (mert ugye jól értelek, egy átlag vallásos zsidó életét akarod vizsgálni? vagy nem?), amennyire akarod...

Ha meg nem akarsz ennyire konkrét lenni, akkor ird be, hogy "ask the rabbi" és kérdezzél vazze. Vagy keress egy Cabad központot, ott is minden "tevékenység " nyilvános, pont azért, hogy ne féljenek már tőlünk...

Ja, anyázni könnyebb, mint tényleg érdeklődni? Hát akkor további jó szórakozást...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 13:35:11

Mizie,
kollektíve beszélni akármelyik népcsoportról nagyon ostoba dolog.

Egyrészt nem teljesen, hiszen vannak jegyek, ami alapján felismerhetők (és nem csak fizikailag), másrészt akár az, akár nem, mégis megteszik, amikor közösségeknek tekintik őket. Egy hierarchikus szervezettségben még ez is megáll valahogy, ma már (egy atomizált világban) viszont nem.

Egyébként népekről jót is lehet mondani, nem csak rosszat. Ezt a részét pedig ki nevezné ostobaságnak?


Meni,
Palesztina 1948 előtt nem volt egyáltalán rossz hely. Óvóhelyen meg senki se él, kár mártirizálni a helyzetet.

Hogy kinek volt Palesztina az őshazája? A kánaánitáknak. Ezt írja a Biblia :D

Meni 2008.05.01. 13:35:15

Chabad központot, bocsi

Meni 2008.05.01. 13:41:53

Loxon, voltál mostanában Sderotban, vagy bármelyik északi izraeli városban? Mert ha nem, akkor sajnos fel kell világositsalak, hogy igenis a mai napon is többször volt riadó. És akkor bizony irány azóvóhely...

Igy van, a kánaánitáknak, akiket a zsidók elűztek, mint ahogy akkoriban minden honfoglaló elűzött valakit. A helyzet attól egyedi, hogy a kánaániták kihaltak, a zsidók meg nem. Na de hogy jönnek ide a filiszteusok?

A Brit Mandátum területének nagy részén kezdetleges mezőgazdaság volt, vagy még az sem. Mocsarak vagy kősivatagok mindenhol. Se utak, se öntözés, se gyárak stb. Ezt még a jelenlegi palesztin kormány is elismeri...jó hely volt? Azért most sokkal jobb... :)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 13:58:34

Meni,
filiszteusokról nem írtam.

Ami a korábbi Palesztinát illeti, ízlés kérdése. Nekem a korabeli felvételek alapján tetszik a hangulata.

*

BTW:
mek.oszk.hu/05000/05096/html/panaszfal.jpg
(Szeretem)

Meni 2008.05.01. 14:01:34

Loxon, a filiszteusok a palesztinok (héberül a mai napig úgy ejtik a palesztin szót, hogy falesztin...)

A régi képek nekem is tetszenek, nagyon hangulatosok. De olvasd el pl. a Zarándok cimű könyvet. Abban van egy rész, amiben az arab falu vezetője összehasonlitja a saját faluját a közeli kibuccal. Nagyon tanulságos. Tényleg...

Vagy ha ennél objektivebb beszámolót akarsz, akkor a neten tuti találsz statisztikákat a megművelt földek méretéről, a gyermekhalálozásokról, a gyárakról és lecsapolt mocsarakról.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.05.01. 14:02:32

download: Ajanlanam a figyelmedbe a fento kommentemet. Pont azt csinalod, amit ott leirtam: relativizalsz, es szurod a tenyeket a hitednek megfeleloen, csak hogy azt ne kelljen felulvizsgalnod.

> A sok cionbarátnak jelezném, hogy ALBERT EINSTEIN nélkül ma az
> ÖSSZES BERENDEZÉS amit amit egy ÁTLAGEMBER használ működőképes.

Gratulalok. Te is meg a tobbi mestervizato (ugyan a tobbiek inkabb tortenelmi teruleten jeleskednek) ugyanezt a buta strategiat kovetitek: dobalsz kijelenteseket olyan dolgokrol, amiket nem tudsz, de bizol benne, hogy masok sem tudnak. Teged nem erdekel, ha nem igaz, mert azt akarod hinni, hogy ugy van, es ha megcafoljak azzal sem foglalkozol. A vitapartnernek meg a cefolathoz fel kene turnia az internetet, es ezzel nyilvan meg csak lepest sem tud tartani az ad hoc odadobalt kijelenteseiddel. En most nem kezdenek el azon agyalni, hogy vajon mely einteini elmelet milyen jelenleg hasznalt keszulekek megalkotasahoz jarult hozza, de mindegy is. Maradjunk annyiban, hogy ha nem lett volna fontos amit csinalt, akkor nem lenne ilyen elismert. Amugy nagy ostobasagot irsz, mert a legtobb tudos legtobb munkajarol ki lehetne ezt jelenteni, foleg ugy, ha ne tudod, hogy milyen koztes lepesek vezettek el egy-egy hetkoznapi talalmanyhoz.

> TESLA NÉLKÜL viszont kurvanagy gáz lenne.

Latod, latod, kiragadod Einteint, pedig irtak neked jonehany mas nevet is, csak hat azokra nem ilyen egyszeru ravagni. Marpedig a te kijelentesed cafolasahoz elvileg egy db. ilyen ember felmutatasa is eleg lenne. Vagyis tok mindegy, hogy a tobbszaz felsorolt emberbol (lasd linkek, google). nehany esetleg nem uti meg a mercet nalad, neked mindrol bizonyitani kene, hogy olyan hasztalan volt, mint Einstein. Ja, google: a ket alapito sracrol is ugy tunik, hogy zsidok.

Tesla nelkul nem lenne gaz, ahogy senki nelkul sem lenne, csak mashol tartanank. Elorebb vagy hatrebb. Edisonhoz hogy viszonyulsz? Neumann?

> (AE. elmélete tipikus zsidó elmélet, mint a művészetük:
> fehér vásznon egy fekte pont. magyarázni kell, és lehet
> is 10000féleképpen)

Na errol beszelgess el az aacvvbb nevu itt kommentelo termeszettudossal.

> A zsidókkal meg az(is) gond, hogy SZEKTASZERŰEN működnek,
> NEM ENGEDIK, HOGY OBJEKTÍVEN VIZSGÁLJUK a tevékenységüket!!(a MAFFIATAGOK is

Te nem tudsz objektiven vizsgalni, hat nem latod? Hiaba kolteznel be egy zsido csaladba vagy egy kibutzba, ugysem hinned el amit latsz, mert te nem azt akarod latni. Gyonyoru peldaja ennek a kozhasznu zsidok keresese projekted.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 14:08:45

Meni,
gyárakkal, meg lecsapolt mocsarakkal nem lehet engem elcsábítani. Nekem tetszenek a mocsarak, meg a régi típusú gazdálkodási módszerek is. Mondom, ez ízlés kérdése. A "civilizáció" egy eléggé relatív fogalom. Lehet valakinek mosógépe, és közben egy tuskó, a másik meg élhet kőházban, és közben tele van széppel, jóval, értelemmel.

A filiszteusoknak szerintem csak a neve ragadt át a mai palesztinokra, akik nem hinném, hogy az utódaik. A filiszteusokról inkább indoeurópai vagy "tengeri népek"-féle származást szokás feltételezni.

dowNLoad 2008.05.01. 14:18:50

MENI:
Chabad központot
WTF???????
Ők azok a zsidók között is KISEBBSÉGBEN levő SZÉLSŐSÉGES Szekta a szektában nagypofájú, de igazából (zsidók 5%-a támogatja őket?) HÁTTÉR nélküli csapat? (média és anyagi HÁTSZELÜK van)
Kérdezze őket a halál!

TESLA nélkül NEM LENNE XX.sz.
MÉG a zsidó wiki is elismeri.
en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

Meni 2008.05.01. 14:24:09

Hű, de tájékozott itt valaki a Chabad mozgalomról...

Mit jelent az nálad, hogy szélsőséges szekta? Miért lesz nálad valaki szélsőséges? KONKRÉTUMOT EMBER!!!

Az meg, hogy a zsidók 5%-a támogatja őket...na erre is adhatnál egy hivatkozást, hogy hol olvastad. A világon élő összes zsidót megkérdeztél? Vagy csak a vallásosokat? Vagy csak az izraelieket?

Mondtam én, hogy anyázni könnyeb...és úgy látom te a könnyebb utat választottad...gratulálok hozzá

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.05.01. 14:24:28

aacvvbb: > Nem vagyok történész, de természettudománnyal
> foglalkozom és minden maszlagot nem veszek be.

Az jo dolog, ha tud az ember logikusan es kritikusan gondolkodni.

> Egyetlen ésszerű indokot sem lehet felsorakoztatni amellett,
> hogy az, és úgy megtörténhetett, ahogy rákényszerítenek
> bennünket, hogy elhiggyük.

O, dehogy nem. Marmint ha ismered az emberi tortenelmet, akkor pontosan tudhatod, hogy sokszor tortentek hasonlo dolgok. De eleg az emberi mukodest erteni. A human etologus Csanyi Volmos szokta mondani, hogy az emberek kozt a csoporton beluli agresszio valoban sokkal kisebb, mint altalaban az allatoknal (vagy foemlosoknel?), de a csoportok kozti agressziora ez nem igaz. Hozhatnam peldanak mindjart a rasszizmus kulonbozo formait, de az gondolom nem er. Akkor gondoljunk a foci huliganokra es a koztuk kialakulo 'haborukra'. Annak van ertelme? Nincs. Megis csinaljak: belso indittatas. Namost Hitler erre erezett ra (vagy ebb etenyerelt bele), mint minden szelsojobbos naci vezeto. Az emberek jo resze szivesen gyulol jol beazonosithato, mas csoportba tartozokat.

Ez a megtortenhetett resz. Amugy szerintem pont emiatt fontos erre emlekezni. Nem a zsidok meg a mar reg eplorladt aldozatok miatt - az mindenkinek a maganugye - hanem azert, mert akkor, amikor mar senki nem hiszi el, akkor majd ujra megtortenhet. Pont azzert, mert hihetetlen. Es nem biztos, hogy akkor mondjuk te olyan szerencses leszel, hogy megint a zsidok lesznek az aldozatok.

> Mellesleg ki a fene szállítana el egy embert többezer kilóméterre
> ahhoz, hogy megölje? Egyszerűbb a helyszínen agyonlőni.

Hat persze. Ezen azert nem sokat toprengtel. Egy embert konnyebb a helyszinen. 10-et es 100-at is. Nehany ezernel mar maceras a dolog, tobb okbol is. Nem ismerem a szamokat, de csak Budapesten is 100000 folotti emberrol beszelunk. Mondjuk darabja atlag 60 kilo. Az hatezer tonna hulla. Azzal mit csinalsz? Tovabba 100000 embert eltart egy darabig amig megtalalsz, begyujtesz, legalabb 30-50 km-re elszallitasz (hiszen a varosban azert megsem hagyhatsz 100000 hullat). Es nem biztos am, hogy menni fognak. Mert a masodik vilaghaboruban sem lehetett egy jo darabig tudni,hogy a halaltaborok halaltaborok voltak. Munkataboroknak hivtak oket. Ha _tudjak_ es nem csak esetleg sejtik az emberek, akkor azert nagy a valoszinusege, hogy fellepnek ellene. Esetleg nem csak a zsidok. Ezt nyilvan a nemetek sem akartak kockaztatni. De nem tudtak, sot amikor az elso szokeveny beszamolt arrol, hogy mi tortenik ezekben a taborokban, akkor nem hittek neki. Mert hat valoban ki hinne ezt el? Ugyanakkor ki tudna bezarva eltartani tobbmillio embert? (Hiszen ha nem oltek meg oket, akkor azert csak kellett etetni.)

Jo dolog a kritikus gondolkodas, de az eleg keves, ha kimerul abban, hogy annyit mondasz, hogy ez nem lehetett igy, mert nem logikus.

> Innen kezdve az egész spekuláció és erősen gyanús.
> A zsidók összegyűjtését általában senki nem tagadja, mindössze az okot, a
> körülményeket, az éhezéstől és betegségek által (és nem elgázosítottak!)
> elpusztultak számát.

Jaja, a tenyeket vitatni a legkenyelmesebb, hiszen akkor mar vitatkozni sem kell. Nem ugy volt, pont. Szerinted mit csinaltak mondjuk - legyunk nagyvonaluak - egymillio emberrel? Hany tabor volt, es mekkorak, hogy ennyien elfertek bennuk?

A nem logikus gyilkolaszasokrol meg egy szo: Kambodzsaban a voros khmerek 3 000 000 embert gyilkoltak le, megtobbet telepitettek ki. Khmereknek a felreertes kedveert a kambodzsai nepet hivjak. Vagyis a kambodzsai 'forradalmarok' harommillio honfitarsukat megoltek. Csak. Nem haboru volt, csak diktatura. Pl. megoltek az osszes ertelmisegit, ettol aztan pillanatok alatt osszedolt az egesz orszag. A _szemuvegeseket_ is megoltek, mert azt gondoltak, hogy azok biztos ertelmisegiek. Aztan megtobb ember halt ehen. Na ennek van ertelme? Es elhiszed? Marpedig nincs nagysegrendi kulonbseg a harom meg a hatmillio kozt.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 14:25:45

Meni, Downie-val nem sok értelme van eszmét cserélni. (Eszméje még volna, csak cserélni nem szokta.)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.05.01. 14:28:38

download: > TESLA nélkül NEM LENNE XX.sz.
> MÉG a zsidó wiki is elismeri.

Te ne azzal vitatkozzal, hogy Tesla nem volt jelentos feltalalo, hisz senki nem mondott ilyet. Volt egy allitasod, hogy nincsenek olyan zsidok, akik tettek volna a 'kozjoert'. Erre erkezett szamtalan cafolat, nevekkel. Erre nem ellenerv, hogy Tesla nem volt zsido aztan mennyi mindent feltalalt. Ismerjuk (en ismerem). Tesla lobogtatasat arra lehetne hasznalni, ha valaki azt allitotta volna, hogy nem zsidok soha nem tettek semmi jot az emberiseggel. De ilyen okor itt pont nem volt.

Erted te egyaltalan a kulonbseget? Szoval akkor vissza Neumannhoz es Edisonhoz. Ok megutik nalad a mercet? Ha nem, akkor miert is nem?

Meni 2008.05.01. 14:30:09

Hát, ha a hangulatról van szó, akkor tényleg izlés kérdése. De egy adott ország gazdasági fejlettségét továbbra is konkrét számokkal mérik, ilyen értelemben tagadhatatlan (Download, de örök tagadó, itt az újabb kihivás :), hogy a kérdéses terület hatalmas fejlődésen ment keresztül, mióta újra a zsidók művelik, vezetik.

Őszintén bevallom, nem tudom, hogy leszármazottaik-e a mai palesztinok a filiszteusoknak. De az tény, hogy amikor a brit mandátum már a végét járta, akkor kezdték igy hivni őket a britek. Namost, az akkori arab vezetők hatalmas botrányt csináltak, hogy ők arabok és nem palesztinok. Most meg attól vannak ki, hogy ők külön nép, nem arabok. Tényleg nem akarok szélsőséges lenni, de szerinted mitől létezik olyan nép, hogy palesztin. Nyelvük arab, vallásuk muszlim, kulturájuk arab-muzulmán. Akkor most mi különbözteti meg őket pl. egy jordántól? Semmi az ég világon, csak az, hogy hol született...ami persze az ő szempontjából nagyon is lényeges kérdés. Ja, és egy érdekesség: tudtad, hogy ma Jordániában minden negyedik ember palesztin? Aztán mégis arab ország, Jordán Királyság, nem Palesztina. Franc se érti ezt...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 14:39:56

Meni,
szerintem sem igazán külön nép a palesztin. Az biztosra vehető, hogy az ókori filiszteusokhoz nem sok közük van.

(Azt nem tudom megítélni, hogy ha a brit fennhatóság maradt volna, akkor most milyen "fejlett" volna a terület, őszintén szólva annyira nem izgat. Lehet, hogy ugyanennyire, az is lehet, hogy nem.)

Ami Jordániát illeti: a "minden 4. ember" valójában Ciszjordániában él, nem?

tevevanegypupu 2008.05.01. 15:12:41

A jordan kiralyne is palesztin szarmazasu. Es valoban minden negyedik ember palesztin, megpedig azert mert oda menekultek, ott voltak kenytelenek letelepedni.Nem kell elfelejteni, hogy 800 ezren voltak kenytelenek tavozni az orszagbol Izrael allam megalakulasa utan. Kidobtak oket a lakohelyukrol ha ugy tetszik.Es ez egy tipikusan gyarmatosito magyarazkodas (utolag) hogy a gyarmatositok felfejlesztettek egy elfoglalt orszag infrastrukturajat, gazdasagat.Lehetseges. Csak ilyenkor mindig arra gondolok, hogy vajon az orszagban elo oslakosok akartak-e ezt annak az aran, hogy masodrendu polgarokkal valtak a hazajukban?

Machiavelli 2008.05.01. 17:00:11

Kérdeztetek a forrásról a zsidó vérváddal kapcsolatban. A könyv:

Easter of Blood. European Jews and ritual homicides.by Professor Ariel Toaff

Aki tud angolul annak itt egy rövid bemutató:

"Professor Ariel Toaff teaches at the Bar Illan University near Tel Aviv, a Jewish academic who has cause a fuss by writing a book stating that over a four hundred year period, Jews murdered Christians during the Middle Ages so that their blood could be used in rituals.

Last night his claims were denied by other Jews including his father Elio, a former chief rabbi in Rome.

In the book, Prof Toaff describes the mutilation and crucification of a two-year-old boy to recreate Christ's execution at Pesach, the Jewish Easter.
Pesach marks the fleeing of the Jews from Egypt and Prof Toaff says Christian blood was used for "magic and therapeutic practices."
In some cases the blood was mixed with dough to make the azzimo, unleavened bread, eaten at Pesach.

He says the acts took place in northern Italy, around the city of Trento in German-speaking areas that border modern-day Austria.

Prof Toaff bases his book on confessions he says came from Jews captured and put on trial for the practice, which took place from 1100 and 1500.
He writes that several confessed to the crucifixion of Christian children and that they were executed.

Toaff’s book was condemned by Jewish leaders in Rome. Their declaration read: "There has never existed in the Jewish tradition any ritual involving human blood”. "


Angolul nem tudóknak tömören: Ariel Toaff a Bar illan Egyetem történész professzora és a római főrabbi fia. Ő írt egy könyvet a középkori zsidó húsvéti véráldozatokról. Ezt rosszalták a római zsidók (egyébként visszavonatták vele a könyvét és bezúzatták, mert szerintük szította az antiszemitizmust. Szerintem meg a történelmi tények tagadása és hiteltelen eltorzítása szítja azt...). Ha megtalálom a könyv angol nyelvű internetes változatát, akkor linkelem.

Machiavelli 2008.05.01. 17:03:03

Mire beírtam, meg is lett, nem egy nagy találmány, csak illene tudnom angolul a zsidó húsvétot, ami passover a kereszténnyel szemben, ami ester. Na mindegy, itt a link:

www.bloodpassover.com/

dowNLoad 2008.05.01. 17:05:09

A CHABAd "MOZGALOM" annyira gázos , hogy IZRAEL is tiltakozik ellenük:

Törvényjavaslat Izraelben a Töfillin ellen
Legyen tilos 17 éven aluli "kiskoru" fiút rábeszélni, hogy tegye fel a zsidó vallás egyik legfontosabb jelképét – javasolja egy Munkapárti képviselő.
A Chabad haszidokról már hallottak Magyarországon is az utóbbi években. Sokan látták és hallották a chanukai farsangot a nyugati téren, látványos gyertyagyújtással, stb. Világszerte egyre többen ismerik ezen haszid csoport működését (lásd a laoszi hírt is) és tudják hogy én itt... hazabeszélek.
Nos, éppen Izraelben, a zsidók országában ez nem mindenkinek tetszik. Mivel vannak, akik a vallást pártpolitikai színekkel keverik (össze), nem tudják megemészteni a haszidok nagyon intenzív tevékenységét a vallásgyakorlat népszerűsítésére.
Egy példa: Izraelben a haszidok lépten-nyomon asztalokat állítanak fel forgalmas helyeken, utcákon, tereken és ott 13 éven felüli fiúknak és férfiaknak kínálják, tegyék fel a Töfillint (imaszíjakat, kézre és fejre) és mondják el a rá vonatkozó áldást, valamint a Sömá Jiszráélt (Halljad Izrael). Ilyen Chabad kirendeltség van a loddi Ben-Gurion repülőtéren is, ahol sokan utazás előtt igénybe veszik ezt a barátságosan felajánlott "szolgáltatást".
Nos, Ofir Pinesz-Páz munkapárti politikus (nemrég még miniszter) megirigyelte a Chábád sikerét és törvényjavaslatot nyújtott be a T. Házhoz, melynek lényege megtiltani, hogy 17 éven aluli fiatalokat próbáljanak rábeszélni a Töfillin felrakására, mert ez... „viszályokat okozhat családon belül". Ugyanis – szólt az indokolás – ha az ifjú kiskorú (aki 18 éves korában már bevonul katonának) netalán megtér és vallásos lesz a Töfillin hatására és nem lesz hajlandó szüleinél enni, akkor szegény mama oda lesz, hogy nahát....
A Kneszet természetesen elutasította a „bölcs” javaslatot, de nem javasolt pszichiátriai kezelést a javaslattevőnek. Elvégre, Izraelben demokrácia van és mindenki ott és úgy teszi magát nevetségessé, ahogy azt jónak tartja...

Most nem tudom ennek örülhetek-e, az lenne a legjobb, ha IZRAELBEN játszanák le , nem ITT! Hogy jön az ide, hogy az összes ZSIDÓ között 5% vagy kevesebb??? MI KÖZÜNK HOZZÁ, ill. MI KÖZÜK HOZZÁ??? ÉN MINDEN SZEKTÁT BETILTANÉK, vagy ha nem, akkor KÖTELEZŐ LENNE A NYILVÁNOS TAGLISTA!! Lomnici nekem ÁLLAMI PÉNZEN NE HANUKÁZZON!!!!!!!!!!!!!!! Vagy akkor CSAK mint magánember, aki lemondott minden KÖZJOGI POSZTJÁRÓL!!!!
Hogy nézne ki, ha kiderülne, hogy a miniszterek és a főtisztviselők mind szabadkőművesek, cionisták és a istentudja milyen szektatagok? (nem fog kiderülni, ha igen, akkor letagadják, hazudni nagyon tudnak, de a tevékenységük világosan mutatja az erővonalakat) Megint a MAFFIA mint szervezeti felépítés jut eszembe erről az egészről, azt is nehezen tudták megfékezni. (komoly akarat és nemzeti elkötelezett vezetők kellenek hozzá!!!
TALÁLÓS KÉRDÉS: HOL ÉS MIKOR SIKERÜLT?

dowNLoad 2008.05.01. 17:07:13

MICSODA??????

Gabrilo · konzervatorium.blog.hu 2008.05.01. 11:03:38
Noam Chomskyt csak nagy jóindulattal nevezném "filozófusnak"... Maradjon nyelvész inkább. "Filozófusként" oltári baromságokat képes leírni (köztük előszavacskát holokauszt-tagadó könyvhöz, etc.)

ÉSZNÉL VAGY?????
CHOMSKY KIRÁLY!!!!! ÉS KORREKT IS!!!!

Gabe2 2008.05.01. 17:09:50

Down! Hol a bölcsész-szidalom? Chomsky nagyon durva, bár egyesek felróják neki, hogy nem hisz már a proletárdiktatúrában...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.01. 17:11:51

Lódi,

ezzel elárultad magad ---> Chomsky jellegzetesen újbalos. Az, hogy holokauszt-relativista is, csak hab a tortán. Fogol te még az emeszpére szavazni nagyokos:-)))))))))

dowNLoad 2008.05.01. 17:21:34

TÉVEDÉS! Elit-és-Globalista ellenes, főleg, hogy a degenerált elit, mint egy polip, úgy hálózza be a világot, és NEM a jó cél érdekében. De ezt minden józan humanoid tudja, akár zsidó, akár nem.

ITT egy KORREKT gyűjtés a szektás degeneráltakról, VIGYÁZAT!! CSAK A DŐLT BETŰS RÉSZ a KORREKT!!! a többi az cionista komment.(a fél net antiszemét)
antiszemitizmus.portalinternet.hu/elektronikus+sajto/bombagyar/bombagyar.html

HAHAHAHAHAHA
Szerkesztőnk, Gadó János ezt írta a Szombat májusi számában: „Ott tartunk tehát, hogy a mainstream politika lassan elválik a régi antiszemitizmustól, miközben az újra még nem vevő. Talán lesz néhány jó évünk.”
HA LEHET , AKKOR INKÁBB VÁNDOROLJATOK HAZA!!

Machiavelli 2008.05.01. 17:25:27

A haszid szó szelídet jelent. Ezek szelíd és nyílt zsidók, ne bántsa őket senki!!!! Pont ezekkel nincs semmi baj, sőt még "evangelizációs" tevékenységet is folytatnak, ami merőben szokatlan a zsidó vallásban. Útálják is őket rendesen, pedig csak a hagyományaik szerint akarnak élni és segíteni az embereken. Hitvallásuk szerint a megváltó eljöveteléig nem lehet Izrael, ezért rendszeresen cionista zászlókat égetnek és palesztin útlevéllel rohangálnak a világban. nekem inkább a "politizáló" zsidókkal van a bajom, illetve azzal, amit Izrael Állam művel Palesztínában.

dowNLoad 2008.05.01. 17:30:30

Machiavelli 2008.05.01. 17:25:27
A haszid szó szelídet jelent. Ezek szelíd és nyílt zsidók, ne bántsa őket senki!!!!

AKKOR ITTHON EZ SEM az aminek látszik?
Itt valahogy a politizáló szárny, nem a szelíd, korrekt irányzatot képviseli.
A vallási szokásaikkal semmi bajom,
de ha az ÜTKÖZIK a BENNSZÜLÖTT TÖBBSÉG SZOKÁSAIVAL, akkor nincs pardon. Te sem mehetsz be EGYETLEN MECSETBE sem rövidnadrágban! (pedig ezek apróságok)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.01. 18:03:32

Lódika,

lehet, hogy nem teccik, de Chomsky mélybalos. Miazhogy, nagyonis! (és hogy kicsit fricskázzak is: egy honi zsidó nyelvész jóbarátja, és mindig ő szokta fogadni, ha éppen erre jár - azaz ritkán. közvetlen forrásból tudom:))
Nyugaton néha nehéz eldönteni ki széljobbos és ki szélbalos. A zsidó intézmények elleni támadást pl. nagyon sokszor szélsőbalos ifjak követik el, így pihenőidőből többet adva a széljobbnak.

Nyugaton te könnyen lehet, hogy palesztin sálban és tornacipőben ugrándozó vörös zászlót lengető kreténke lennél. Itt másfajta kreténke vagyol.

dowNLoad 2008.05.01. 18:54:03

Inkább, minthogy KERÉKBE TÖRJEM A MAGYAR NEYELVET, ilyenekkel, hogy VAGYOL.
A LÉNYEG, hogy LEHET KRITIZÁLNI a CIONISTÁKAT, GLOBALISTÁKAT, ITTHON meg nem. (lásd a SZÉLSŐKÖZÉP MEGSZŰNÉSE!!)
Ez a kurv*nagy különbség.
Egyébként az ARABOKAT IS UTÁLOM, náluk jobban csak a cionrasszistákat , meg a cigányokat utálom.
Ha otthon maradnak,
akkor nincs gond velük.(itt)

Meni 2008.05.01. 19:32:34

Jol van Download, most jol megmondtad mindenkinek...ugyes vagy...szep almokat...

plastik02 2008.05.01. 19:34:15

Meni: "Loxon, voltál mostanában Sderotban, vagy bármelyik északi izraeli városban? Mert ha nem, akkor sajnos fel kell világositsalak, hogy igenis a mai napon is többször volt riadó. És akkor bizony irány az óvóhely..."

én egy északi izraeli városban élek, de itt nem volt riadó az elmúlt félévben. :P
(oké, két hete volt próba riadó az egész országban, de az minden évben van).

"Loxon, a filiszteusok a palesztinok"

hu.wikipedia.org/wiki/Filiszteusok
"A filiszteusok már a Kr. e. VI. században eltűntek."

ha szeretném leegyszerűsíteni az ellenségeim ellenségei a barátaim mentalitásból pro-palesztin hazai szélsőjobbnak az izraeli helyzetet, akkor azt mondanám, a palesztinok a közel-kelet szlovákjai.
ellenben joguk van egy saját országhoz (ugyanúgy, ahogy a zsidóknak is), valóban itt születtek és valóban történtek szörnyű dolgok 1948-ban és valóban kritika illeti a mai izraeli külpolitikát (amennyiben Gáza és Ciszjordánia nem belügy).
mindezt szavakba lehet önteni normálisan is.

ugyanakkor még mindig nem értem minek ez a post, minek kellett felhozni, ha nem azért, hogy néhányan kiböfögjék magukat.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.05.01. 19:38:11

Bocs tudna nekem, valaki mondani egy Zsidó vallásu parlamenti képviselőt.
Nem azt mondom, hogy nincs csak ez nem téma
dowNLoad a haszid zsidok nem foglalkoznak politikával.
De lehet, hogy hülye vagyok

dowNLoad 2008.05.01. 19:59:03

ZSIDÓ KÉPVISELŐK???? Ez nem PUBLIKUS A MAI MAGYARORSZÁGON, de nem Tomcat miatt, hanem mert olyan jószándékú, korrekt, nemzeti elkötelezettségűek, hogy VAN FÉLNIVALÓJUK.

EZ MEG MI???
A Klubrádió péntek esti élő adásában kapott össze a holokausztra emlékezés helyes módja felett Suchman Tamás szocialista és Gusztos Péter szabad demokrata képviselő. Orosz József műsorvezető – mint mondta – mélyen megdöbbent és félbeszakította az adást.

Suchmann (ŐSI MAGYAR NÉV) akciója:
www.szombat.org/ujhirek/0414_suchmanugy.html
Ez a képviselő IGAZI ÁSZ
(haha , csak ITT és MOST)
egyszerre 2 kisebbség része: cigány és zsidó, hivatalosan meg magyar(???). VAJON KETTŐS ÁLLAMPOLGÁR-E????

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.05.01. 20:01:00

OK
akkor ő irányitja az egész magyar politikát. Sok mindent megértetem hm hm hm. Mazeltov koktélt neki o:

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.01. 21:02:37

weisz,
speciel a mai koalában talán a leginkább kormányzóképes politikus. Akiről elhinném, hogy
1, nem őrült,
2, nem a hatalom önmagában a célja, hanem valami közjó (még ha a közjó tartalmában vitáznék is valószínűleg vele).

A mazeltov-koktél milyen?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.05.01. 21:13:31

Hu nem voltam elég ironikus. Ja az a koktél olyan, hogy odasétálsz , és megkinálod flodnival az iletőt.
Jol meg is furták a balaton projektjét ha jol emlékszem.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.05.01. 21:47:23

borzz: korábban nem tudtam reagálni, dolgoztam. De azért...

Ezt mondod:
"A sztori csak vérváddal együtt állt volna meg: a kislány pészahkor tűnt el. Ez az utolsó nap, amikor vallásos zsidó gyilkolna"

Na, ez marhaság. Karácsonykor soha nem öltek még keresztények? vagy húsvétkor?

Azt ne állítsd, hogy a "vallásos zsidó" egyben biztosan ilyen erkölcsi magaslaton áll. Nem áll; ugyanúgy, ahogy a vallásos keresztények, mozlimok, stb. sem. Ha pl. egyikük meglátta a lányt, és megerőszakolta majd megfojtotta, akkor az alkalom indíthatta a tettre. Ha valaki hajlik ilyesmit elkövetni, aligha számít, hogy pészach van avagy nem...

Én nem mondanám, hogy a vallásos zsidók között csak csupa ultrabecsületes ember van. Mások között se, de köztük se. Ez ugyanis felsőbbrendűségtudatos rasszizmus ám.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.05.01. 22:13:04

download: Ne nyissal uj frontokat, mert egyen sem tudod megvedeni a hulyesegedet. Az, hogy egy ido utan elkezdesz hallgatni a temaban nem csak azt jelenti, hogy nem tudod megvedeni az allitasodat, hanem azt is, hogy gyenge es gyava vagy beismerni a tevedesed. Gondolom ket nap mulva az itteni beeges ellenere mar ugyanugy hangoztatni fogod.

Hogy allunk akkor azzal, hogy "Azóta sem okoztak egyetlen pozitív eseményt sem, viszont cserébe meggazdagodtak mások kárára. Valahogy olyan gazdagodást még nem láttam ZSIDÓTÓL, hogy valamit kitalál (nem a H bombát) ami mindenki HASZNÁRA válik, és ő MELLÉKESEN gazdag lesz ebből." amit utana mar ugy ertelmeztel, hogy nem voltak zsido tudosok se feltalalok, akik a 'kozjoert' tettek volna. Ott megalltunk, hogy Edison, Neumann meg Gabor Denes. Erre valahogy nem sikerul sem azt mondanod, hogy ezek is olyan haszontalan dolgokat produkaltak csak, mint Einstein (e=mc^2 -> atomreaktor, es majd talan a fuzios reaktor, bagatell).

Szoval, download gyava is vagy, nem csak ostoba? :) Hogy is van akkor ez?

2008.05.01. 23:11:04

"Izrael terrorista, etnikai tisztogatást folytat, esze ágában sincs tiszteletben tartani az emberi jogokat és mészárlással próbálják megoldani problémáikat. Ezt - ezúttal - nem mi mondjuk, hanem Nagy-Britanniában élő zsidók, akik ily módon próbálják árnyalni a fennállását ünneplő népirtó állam öntömjénező cionista propagandáját. Bár maroknyian vannak zömében fajgyűlölő nemzettársaikhoz képest, leszögezik: ideje volna elismerni a Nakbát, a palesztinok 1948-as elüldözését holokausztnak. Természetesen azonnal antiszemitának kiáltották ki őket (nem foglalkozva azzal, hogy maguk is zsidók), az izraeli nagykövet pedig demokratikusan megfogalmazta: ki kell közösíteni azokat, akik így merik értékelni 60 év csodálatos vívmányait."

Hogy is van ez zsidrákok? :)

dowNLoad 2008.05.01. 23:28:42

Atléta te meg HÜLYE vagy, most jobb?
Muszály itt nyomulnod a cionista dumáddal? Einstein?? WTF??? Manhattan project? Ott sem volt b+! Igazából azt is 3magyar zsidó(?) hozta össze, mármint a bombát, meg volt ott mellettük pár 1000 másik kutató is.
De ez (sem) egy ember munkája volt, én az egyszemélyes találmányokról beszéltem.
TESLA, pl. aki EGYEDÜL többet tett azért, hogy legyen XX.sz., mint előtte az összes többi. (váltóáram, generátor, többfázisú motor, rádió, a TV alapelve, pl. a BRUSHLESS FAN, ami minden számítógépben levő ventilátor, az is tőle jött) BELL, de pl. egy csomó olyat is sorolhatnék, amit KÍNAIAK találtak fel, (tehát nem zsidók) könyvnyomtatás, (errefelé Gutenberg) vele kapcsolatosan érdekes, hogy tőle ellopta(elperelte) a technológiát Johann Fust, aki gazdag aranyműves, pénzkölcsönző(uzsorás) és ügyvéd volt. (tippelj: a testvére Jákob)
Egyébként meg a leghétköznapibb találmányok is a katonai technológiákból jönnek, (spray) ha hadifejlesztések nem lennének, akkor valószínű TELEXEN írogathatnánk, de az csak a legritkább esetben fordul elő, hogy az ÁLLAM(vagy több állam együtt) megveszi a találmányt, és utána PUBLIC DOMAIN-né teszi, hogy ELŐSEGÍTSE a FEJLŐDÉST. (ebben sem látom a jóindulatú, maximálisan korrekt dúsgazdag zsidókat, pedig áldaná a nevüket mindenki, de valahogy inkább a pénzéhes köcsögök lesznek milliárdosok,te meg csáplsz nekik, pedig valójában a fejlődés gátjai)

Gabucino_indakurvaanyad 2008.05.02. 08:13:09

> "hogyan lehet még bő százhúsz évvel a történtek után is annyi kraft a tiszeszlári vérvád-történetben, hogy érdekes legyen a szélsőjobb szubkultúra számára?"

Ez egy újpéteri újságíró "tomket nem szolgálja ki a magyarokat" c. flashpersonja után valóban érdekes kérdésfeltevés

Meni 2008.05.02. 15:04:23

Plastik02, igazad van, az állandó légiriadók nem északon, hanem délen vannak. Mint Sderot. Nyilván az zavart meg, hogy múlt héten Kiriat Smona-ban jártam, és újra meg kellett állapitanom, hogy milyen szép város, kár hogy a libanoni támadások első célpontja :(

A palesztinoknak állam kell, ebben egyetértünk, de hogy hol és milyen feltételekkel, azon már szivesen vitatkozom bárkivel. Nálam például alapfeltétel, hogy az új államhoz ne Izrael adja a vizet, áramot és benzint. Legalábbis egy minimális türelmi idő letelte után. Szintén kérdéses a "hazatérési" kérdés. És Jeruzsálem soha nem lehet más ország fővárosa, mint Izraelé. De ez már tényleg nagyon OFF itt...

Machiavelli, kedves tőled, hogy véded a haszid zsidókat (AKIK NEM AZONOSAK A CHABADOKKAL, KEDVES DOWNLOAD! Ne keverd a szezont a fazonnal, ha nem értesz valamihez, akkor ne dumálj róla). De irtál egy nagyon nagy butaságot. Már azt is vitatom, hogy izraeli zászlókat égetnének. De hogy palesztin útlevéllel utaznak? Mivel??? Olyan útlevél, hogy palesztin, nincs, mivel nincs palesztin állam. A palesztin állampolgárok többnyire jordán, szir vagy egyiptomi útlevéllel utaznak, már ha utaznak...Esetleg izraelivel...

Imperial, köszi hogy beirtad ide, hogy vannak olyan zsidók is, akik nem értenek egyet Izrael állam politikájával. Ha izraeliek lennének, akkor is joguk lenne ehhez, hát még igy, hogy angolok. És akkor most mi van?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.05.02. 15:38:30

off

Nem értem, h a reakcio.blog.hu hogyan hagyhatta ki ezt a ziccert. Mindenesetre én megpróbáltam leütni:

malacnews.freeblog.hu/

on

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.05.02. 19:12:06

download: neked minden es mindenki zsido aki nem ert egyet a mocskolodasoddal?

> Einstein?? WTF??? Manhattan project? Ott sem volt b+!

Ki beszelt errol? En csak azt szeretnem, ha bebizonyitanad nekem, hogy az eredeti felvetesed helyes, es valoban "Azóta sem okoztak egyetlen pozitív eseményt sem, viszont cserébe meggazdagodtak mások kárára. Valahogy olyan gazdagodást még nem láttam ZSIDÓTÓL, hogy valamit kitalál (nem a H bombát) ami mindenki HASZNÁRA válik, és ő MELLÉKESEN gazdag lesz ebből." tovabba nem volt olyan zsido tudos vagy feltalalo, aki a tarsadalom szamara hasznos dolgot talalt volna fol.

Cafolatkent elokerult Neumann Janos, Gabor Denes neve. Nos? Ok haszontalan dolgokat talaltak csak fel, vagy te nem tartod oket zsidonak. Nem kell neked azzal foglalkozni, hogy en egyebkent mit gondolok, te csak bizonygasd az elmeleted, avagy ismerd el, hogy alaptalan dolgot allitottal. (Aztan ha van egy kis sutnivalod, akkor elgondolkozol rajta, hogy vajon a tobbi allitasod mennyire legbolkapott, hogy legkozelebb ne kerulj ilyen helyzetbe.)

> De ez (sem) egy ember munkája volt, én az egyszemélyes
> találmányokról beszéltem.

Nem. Fentebb ideztem, hogy mirol beszeltel. Az egyszemelyes 'talalmanyok' szama pedig az idovel egyre csokken, ahogy egyre bonyolultabb dolgok fele vesszuk az iranyt. Raadasul meg a tudosokat is kevered a feltalalokkal. (Fizikusok es matematikusok ritkan talalnak fel barmit is, a munkajuk eredmenyet gyakran evtizedekkel kesobb hasznositjak.)

> csomó olyat is sorolhatnék, amit KÍNAIAK találtak fel, (tehát nem zsidók)

Puskapor. Es? Te most azzal az allitassal vitatkozol, hogy mindent a zsidok talaltak fel, holott ezt senki se mondta. Ilyen jellegu kizarolagos allitas csak toled hangzott el, megpedig abban a formaban, hogy mindenki, csak a zsidok nem. Ami nyilvan egy okorseg, meg csak nem is erolkodsz, hogy bizonyitsd. Az a taktikad, hogy jo sokat beszelsz melle, es akkor majd elfelejtodik, de ha holnap eszedbejut megint, akkor szemrebbenes nelkul el fogod ujra sutni.

> de az csak a legritkább esetben fordul elő, hogy az ÁLLAM(vagy több állam együtt)
> megveszi a találmányt, és utána PUBLIC DOMAIN-né teszi, hogy ELŐSEGÍTSE a
> FEJLŐDÉST.

Igen, ezt hivjak piacgazdasagnak. Amirol te almodozol, az a kommunizmus. Az allam annyit tesz es tett ezert, hogy letrehozta es uzemelteti a szabadalmi rendszert. Ha beadsz egy szabadalmat es az allam elfogadja azt, akkor korlatozott idore monopoliumot kapsz a talalmanyra, cserebe publikalni kell a talalmanyt. Nem lesz public domain, de a koz felhasznalhatja a tudast pl. ujabb, erre epulo talalmanyok letrehozasara.

> (ebben sem látom a jóindulatú, maximálisan korrekt dúsgazdag zsidókat,

Te sehol nem latod. Mondjuk en nem latom a jooindulatu, maximalisan korrekt dusgazdag:
- magyarokat
- nemeteket
- angolokat
- amerikaiakat
- stb.

akik ilyet csinalnanak.

> pedig áldaná a nevüket mindenki, de valahogy inkább a

Ugyan, dehogy.

> pénzéhes köcsögök lesznek milliárdosok,
> te meg csáplsz nekik, pedig valójában a fejlődés gátjai)

En nem csapolok, csak nem ertek veled egyet. Nem lesznek milliardosok, mert saccra legalabb 15-20 millio zsido elhet a vilagon, dollar milliardosbol pedig max nehanyezer. Azoknak is a jo resze nem zsido. Mert hat miert is lenne az. De te egyelore ne ezzel foglalkozzal, hanem azzal, hogy akkor Neumann Janos es Gabor Denes tett-e szerinted eleget az emberisegert, vagy keressunk neked tovabbi neveket.

dowNLoad 2008.05.02. 21:46:18

Atléta, ez ugye nem a szellemi képességeidre vonatkozik? (haha) Neumann és Gábor Dénes tényleg összehozott valamit, de a holográfiát hol használod? Neumann meg egy ELVET fejlesztett ki.
TESLA azért SOKKAL FONTOSABB SZEMÉLY, mert ő nemcsak kitalálta, hanem MEGALKOTTA, és még a kor degenerált milliomosaival (piacgazdaság, haha) is felvette a harcot. (tovább akart lépni, de nem engedték)
Ez MOST (egyelőre ideiglenesen) egy cionista (pénzközpontú) irányítású GLOBALISTA világ. (szezon vége jön) Ebben a korszellemben NEM tesz senki olyat , hogy megvesz egy találmányt a közjóért, és PUBLIC DOMAINné teszi.
Még a köcsög Bill Gates sem , pedig az ő anyját naponta milliók emlegetik. (nem tudom, hogy ő félig zsidó vagy egészen) Helyette PIACGAZDASÁGI (wtf? mi is az???) modell érvényesül (hahaha itt nem érzek ilyet, lásd a büdösbunkó kiszolgálás pl. a jegyirodákban) ahol a találmányokat HASZNOSÍTJÁK, nem azt nézik, hogy a világ fejlődését elősegítsék, csökkentsék a környezetszennyezést, stb.. (csupa NÁCI ötlet)
Pl. a KOMPAKT FÉNYCSŐ miért is nem terjedt el 30évvel korábban???? (minden adott volt hozzá) AZ A GONDOM, HOGY A ZSIDÓK NAGYON JÓL ÉRZIK EBBEN A KORBAN MAGUKAT, szerintem pedig ha nem váltunk, akkor nem a STAR-TREK világa jön, hanem a MAD MAX-é. (az előbbiben nem fog senkit érdekelni, hogy milyen vallású vagy, az utóbbiban meg valószínű a zsidókat fogják elősör felkoncolni) ÉN a Star-trek-et választanám, de a mai globalista cionbarát elittel NEM FOG MENNI.

Machiavelli 2008.05.02. 23:50:29

De van palesztin útlevél, bár nem fogadja el mindenki, mint ahogy a palesztin államot sem. Itt egy link az elfogadó országokról: www.cyberus.ca/~baker/Pal_passport_recognize.htm

csodarabbi (törölt) 2008.05.03. 00:51:30

download, egyetlen linket szeretnék szíves figyelmedbe ajánlani: www.pszichiater.hu

tevevanegypupu 2008.05.03. 01:49:02

Ne Izrael adja a vizet es ugy altalaban semmit..Eleg lenne ha visszaadna azt a teruletet ahonnep eloszor el kellett menniuk a palesztinoknak..eleg lenne ha nem folytatnak a tovabbi eroszakos betelepiteseket, amik ellen az Europai Unio, az Ensz es az Egyesult Allamok is tiltakozik. Azok a zsidok aki tuleltek a shoat, akik munkataborokban dolgoztak, eheztek eveken keresztul es vegul megiscsak kiszabadultak, vajon miert viselkednek ugy a palesztinokkal - ok nem tehetnek semmirol - mint veluk viselkedtek a taborokban? Hogyan kepzelik azt, hogy elfoglaljak az "osi" foldet ugy, hogy masodrendu emberekkent kezelik az ott eloket, akiknek ugyanulyan joguk van az "osi" foldhoz, Jeruzsalemhez mint barkinek az egyistenhivok kozul? Nem tudom megerteni sem elfogadni, hogy egy nep a szenvedeseire hivatkozva egy masik nepet semmiz ki es foszt meg a legelemibb emberi jogoktol es a hazajatol. A cionistak tulajdonkeppen olyanok mint az antiszemitak.

dowNLoad 2008.05.03. 12:56:31

Az a gond a zsidókkal, hogy ŐK úgy képzelik, hogy CSAK AZ LEHET A JÓ MEGOLDÁS, ha ők vezetik a világot, de még egy országot sem tudtak összehozni 2-3ezer év alatt!!!! Miről beszélünk???? Ezerszer inkább bíznám az egészet egy RÓMAI átlagemberre, ők már bizonyítottak, igaz a ZSIDÓKKAL már akkor is csak a gond volt. Vagy vegyünk mai +példát, a SKANDINÁV modell, vagy akár PUTYIN mint vezető, ezek mind olyan példák, amire NEM TUDSZ EGYETLEN ZSIDÓT SEM FELHOZNI, ők soha nem ÉPÍTETTEK(vagy CSAK MÁS KÁRÁRA) hanem ROMBOLTAK. (a hülye skandinávok ráadásul annyira jóindulatúak-mint mi-, hogy a saját érdekük ellenében is segítik a betelepült vérszívókat)
Ráadásul belülről, mert azt HAZUDJÁK, hogy ők az adott nemzet része.
ITT pl. magyarok. Akkor miért UGAT BELE EGY MAGYAR BELÜGYBE Rotschild. És EZT MIÉRT FOGADTÁK ÖRÖMMEL A HELYI ZSIDÓK??????????
EZÉRT MINDEN SZÉLSŐJOBBOS MEGMOZDULÁS JOGOS!

dowNLoad 2008.05.03. 13:00:11

CSODARABBI, te valami olyan lehetsz, mitha a RÁKOS BETEGBEN a RÁK szemszögéből néznéd az eseményeket? NEHOGY már operálják!!! Az rasszizmus!!!! Éljen a sokszínűség!!!

csodarabbi (törölt) 2008.05.03. 16:01:00

már ne haragudj, de csak van valami oka annak, ha neked pont egy bizonyos embercsoporttal van bajod, de mivel mindeddig nem sikerült értelmesen kifejtened, hogy mégis mi a baj zsidókkal, azt kell gondoljam, valamiféle kisebbrendűségi komplexus munkálkodhat a háttérben.

Amit az imént a zsidókról írtál, az nagyon mulatságos. Kezdjük azzal a mondattal, hogy egyetlen országot sem sikerült létrehozniuk. Az ókorban is létezett izraeli királyság, sőt judeai királyság is, de én egyébként ezt nem tartom lényegesnek, ugyanazért, amiért az olaszoknak sincs sok közük a rómaiakhoz, és a görögöknek sem az ógörögökhöz (de te hoztad fel a rómaiakat, úgyhogy a te érvelésed szerint ez helytálló érv).
Hogy ezután miért nem volt zsidó állam? Nos, nehéz úgy ilyesmin munkálkodni, hogy közben állandó jelleggel folytak a különböző antiszemita pogromok, a zsidóknak meg földtulajdonuk sem lehetett. És ne gyere légyszíves azzal, hogy 'valamiért már a középkorban is tudták, hogy a zsidókat ütni kell', mert emögött nagyjából ugyanaz állt, ami miatt Galileit is meg akarták égetni (vagyis a homályos keresztény maszlag).
A vallásos agyrém szerencsére a felvilágosodással (bár inkább a reneszánsszal) elkezdett leépülni, ugyanakkor a zsidók eddigre komoly tulajdonra és tőkére is szert tettek, ami megintcsak a kirekesztésre vezethető vissza: mivel nem lehettek jogászok, katonák stb., a felemelkedés egyetlen útja számukra a kereskedés, főképp pedig a pénzügyi szolgáltatások nyújtása lett. Keresztény ember nem is lehetett bankár, mert az egyház tiltotta a kamatszedést. De amikor a diszkrimináció megszünt, a zsidók az értelmiségi pályákon is elkezdték kamatoztatni képességeiket, és hogy mire vitték, azt jól mutatják a korábban mások által idemásolt nevek.
Tanulság: a sikereit mindenki magának köszönheti, és néha még az is használ, ha mások megpróbálnak keresztbe tenni - ehhez pedig még zsidónak sem kell lenni.

dowNLoad 2008.05.03. 18:51:27

Rabbi:
Tanulság: a sikereit mindenki magának köszönheti, és néha még az is használ, ha mások megpróbálnak keresztbe tenni
EZT MONDJA A SOPRANO CSALÁD IS!!! Hasonló a működésük elve, ZÁRTKÖRŰ, és PIRAMIS struktúra alapú. Ez az ami ellen minden épeszű ember harcol. (hülye vagyok én? a rákkal nem vitázni kell)

Ouroboros 2008.05.04. 12:39:50

dowNLoad 2008.05.01. 13:12:59

„A sok cionbarátnak jelezném, hogy ALBERT EINSTEIN nélkül ma az ÖSSZES BERENDEZÉS amit amit egy ÁTLAGEMBER használ működőképes. TESLA NÉLKÜL viszont kurvanagy gáz lenne.”

Muhaha, az új Lenard. Na nézzük: lenne-e atomenergia a tömeg-energia-ekvivalencia nélkül? Aligha. És nem a mocskos kócos metéltfaszú Berci vezette le először az elvet, 'szomanyját? De kár, de kár!

A médium, aminek a segítségével megosztod velünk az okosságot, milliárd kis félvezetőt használ. Itt lenne-e a félvezetőtechnika, meg általában a szilárdtestfizika, ha az a kampósorrú cionista nem lepi meg szellemi ősödet, Lenardot, és persze az egész világot a fényelektromos egyenlettel? Táncsak nincs rá egy kis esély, hogy nem? De kár, de kár! Nagy szomorúság ez az anticionista hazafiaknak... :(

„(AE. elmélete tipikus zsidó elmélet, mint a művészetük: fehér vásznon egy fekte pont. magyarázni kell, és lehet is 10000féleképpen)”

Egyrészt melyik elmélete? A speciális relativitás? Azt a tipikus zsidó elméletet két árja is formálgatta: Poincaré és Lorentz. Az általános? Annál meg alig egy héttel előzte meg Hilbertet.

Vagy az a tipikus zsidó elmélet, amihez tudni kéne némi fizikát, hogy megértsd? Ej, de cionista módon antidemokratikus, tényleg.

Részvétem amúgy, nehéz lehet neked.

dowNLoad 2008.05.04. 14:41:22

Ouroboros, te vagy CSILLAGÁSZ, vagy FIZIKUS lehetsz. RÉSZVÉTEM!

"Valamely új tudományos igazság nem úgy szokott győzelemre jutni, hogy az ellenfelek meggyőznek és kijelentik, hogy megtértek, hanem inkább úgy, hogy az ellenfelek lassanként kihalnak és a felnövekvő nemzedék már eleve hozzászokik az igazsághoz..."

Ezt MAX PLANCK mondta, most ÉPPEN FORDÍTVA VAN,(a HAZUGSÁGHOZ kezdtek hozzászokni) azok haltak már ki, akik NEM EBBE a zsákutcába akartak jutni, ahonnan nincs tovább.
Tesla ha látná, hogy MÉG MINDIG ITT TARTUNK, akkor nem tudom mit mondana. (nem a mikroelektronikára gondolok, HANEM AZ ALAPOKRA, hogy még mindig egy GŐZGÉP TERMELI AZ ÁRAMOT AZ ATOMERŐMŰBEN IS TE NAGYFEJŰ FIZIKUS GYÖKÉR!
és milyen fos hatásfokkal)

Ouroboros 2008.05.04. 15:07:53

dowNLoad 2008.05.04. 14:41:22

Ellelted, fizikus vagyok.

Azt kérdezted, amit az ÁTLAGEMBER használ, működőképes lenne-e Einstein nélkül. Nos, a számítógép és a DVD-játszó szerintem már az átlagember háztartásában van. És nem tudom, Tesla mit mondana egy mai mikroáramkör integráltsági fokára.

Ezt csak azér tettem hozzá, mert a mikrolitográfiához és a DVD-hez lézer kell. Kitalálod, melyik cionistának a tipikusan zsidó, fehér-vásznon-fekete-folt elmélete mondta azt, hogy kell lennie indukált emissziónak is, ezzel megalapozva a lézerek elméletét?

Muhaha.

dowNLoad 2008.05.04. 15:25:14

Vajon a GŐZGÉP ami az ATOMERŐMŰBEN működik 3fázisú?, amit TESLA 100éve talált ki, ANÉLKÜL lenne ma világítás? A többiről nem is beszélve.
A Kvantumelmélet nem kellett azokhoz amit írsz? az meg pont nem a kampósorrúak találmánya, Einstein nem is igazán bírta már feldolgozni, igaz akkor ő már öreg volt.
A lényeg, hogy ezek csak játékok, az ALAP (energiatermelés) az ugyanott van , mint 100éve. Sajnos, még mindig olajos, büdös, hangos nagy gépek, 30%-os hatásfokkal, és melegítik a folyókat is közben.
Gratulálok innen is a gyökér fizikusoknak, de még ez sem lenne, he nincs pár MÉRNÖK, aki nemcsak papíron tud számolni, hanem a csavarhúzót is képes kezelni.
A fizikusok között a beképzelt és a zsidó fizikus a legrosszabb.

Ouroboros 2008.05.04. 16:01:49

dowNLoad 2008.05.04. 15:25:14

Nézd, én nem állítottam semmi olyasmit, hogy Tesla munkásságának nincs hatása a mára, így nincs is bizonyítanivalóm. Te állítottad, hogy Einstein nélkül az összes átlagember által használt berendezés működőképes lenne, ezt sokszorosan cáfoltam.

Úriember ilyenkor beismeri a tévedését és bocsánatot kér. Tőled ilyet nem várok...

dowNLoad 2008.05.04. 16:27:24

Hát nem tudom, te mit tekintesz átlagnak, de DVD nélkül még csak meglennék, ÁRAM nélkül már nem nagyon. (AZ ALAP UGYE)
Einstein nem a relativitás-elmélettel villantott?
A többit azt mások is nyomták, nélküle is meglenne, a relativitás elm. nem.
Még a bomba is meglett volna nélküle is, annyian nyomultak arra a témára.
Onnan meg már megvan az erőmű is. De a katonai felhasználás mindig az első.
Az ilyen papíron kiszámolt "egyenletekben" meg nem hiszek, az igazi előrelépés az mindig a KÍSÉRLETEZŐ MÉRNÖKöktől jött, utána már lehet számolni.
A BOMBA is úgy készült el, hogy fogalmuk sem volt, MI FOG TÖRTÉNNI. Maximum az ötletet adták az elméleti fizikusok, de a többi mérnöki munka volt. Ötleteim meg nekem is vannak, csak engem nem szponzorál a hadsereg.

medve2 2008.05.05. 11:46:19

Azért döbbenetes, hogy a XXI században még egy vérvád per szóba jöhet. Kik azok, akiknek eltorzult agyukkal még ilyenekkel foglalkoznak?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.05. 12:47:21

(Helló Medve,
többek között azok is foglalkozhatnak vele, akik csodálkoznak, hogy a kollektív felelősség gondolata még szóba jöhet a XXI. században.)

medve2 2008.05.05. 13:32:27

Hát Igen, de mindkettő primitív dolog.

Téglagyári Megálló 2008.05.05. 15:39:30

Loxon, azt irod:

"még szóba jöhet a XXI. században"

miért gondolod azt, hogy az idő előrehaladtával valami is javul?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.05. 15:49:44

Kedves TM! Nem gondolom. De ez egy reakció volt Medve kommentjére. (Kezdtem volna el boncolgatni, hogy nincs progresszió és hasonlók?)

tevevanegypupu 2008.05.05. 20:17:18

Tanczos Gabornak hivjak azt a ferfit akit eliteltek annak a kislanynak a meggyilkolasa miatt ugye? Nem is olyan regen tortent, Tanczos bunossege vagy artatlansaga nem egyertelmu. Es kit gyanusitottak a kisgyerek bestialis meggyilkolasaval sokan? Na kiket?A XXI. szazadban.

medve2 2008.05.06. 09:47:45

Kedves Loxon és TM! Nincs progresszió? Lehet. De azért eléggé primitív dolog zsidó vérváddal foglalkozni a XX. század után. Ez tényleg észbontó.

Téglagyári Megálló 2008.05.06. 11:24:42

medve2, lehet, hogy nem a te eszed bontott, hogy úgy mondjam...

Téglagyári Megálló 2008.05.06. 11:32:28

Loxon, klerikális reakciós neveltetésem okán azt gondolom, hogy létez az eredendő bűn, és annak látjuk a kinövéseit nap mint nap. És ezeket nyesegetnünk kell.

No meg: ha valami tiltás alá esik, akkor sokan lesznek, akiknek édes a tiltott gyümölcs, legyen az házasságtörés, utcai harc vagy vérvád. Ebből nem az következik, hogy helyeselnünk kell ezeket, csak az, hogy okosan kell kezelni őket.

dowNLoad 2008.05.06. 21:43:30

Az OKKULTIZMUS (véráldozat) nem halt ki a XXI.sz-ra, sőt, egyes degenerált körökben egyre inkább "divat"!
video.google.com/videoplay?docid=-1832120808971349114&q=the+illuminati+volume+2.&ei=MLEgSN5tjfaJAvzQ0LYB
14.perc20.másodperc!
Nem CSAK ZSIDÓK alkotják ezt az elitcsapatot, de SZÁMARÁNYUKHOZ KÉPEST túlsúlyban vannak. (ahogy a buzik is)
video.google.com/videoplay?docid=8428203290067851511&q=nixon+bohemian&ei=O7QgSO30IoaYiwK3u8W-AQ
Ezekről még nagyobb a hallgatás, mint az amúgy kínos , de ismert tényekről, FŐLEG MAGYARUL SEMMI anyag nem található meg róluk.

tevevanegypupu 2008.05.06. 22:55:01

Es akkor meg szot sem ejtettunk a vampirokrol.((:
Beteg, ostoba, kegyetlen, szadista, vallasi fanatikus vagy perverz mindig volt, van es lesz. Es a legtobb homoszekszualis korulbelul az arab orszagokban van.

partychoke · http://roguesec.blog.hu 2008.05.06. 23:10:12

Ouroboros, kacsintószmájli, kacsintószmájli! most olvastam végig a kommenteket, és annyit röhögtem ezen a download gyereken, mint már nagyon rég nem. halott ügy ezekkel vitába keveredni, csak felhergeli magát az ember, de ha nektek van cérnátok hozzá, én csak bíztatlak, olvasni rendkívül szórakoztató. nekem, lévén szintén természettudományos ösvényre lépett zsenge elme, szintén ez az einsteines dolog szúrt leginkább szemet, s míg el nem értem remek kommentjeidig, majdnem rávettem magam, hogy ennek kapcsán vitába szálljak, ám biológusként csak köpködöm a fizikát, szóval végül minden jobban sült el. de hát ennek a szépléleknek igazából minden mondata akkora vaskos baromság, hogy könyvet lehetne írni a cáfolatból, és a végén ő elintézné annyival, hogy kabbe zsidó! szóval, ha van idegetek, vitázzatok vele, maradok hűséges olvasótok.
ja, és még annyit, hogy megint előjött a kedvenc széljobb frázisom, amikor az utált csoportot gyakorlatilag egy öndefinícióval írják le, igaz, itt be kell helyettesíteni egy-két szót:
a nácizmus nem halt ki a 21. századra, sőt, egyes degenerált körökben egyre inkább divat. nem csak agyatlan tanulatlan barom véglények alkotják ezt az elicsapatot, de számarányukhoz képest túlsúlyban vannak.
majd belinkelem ezt a posztot a magyarinfora is, hadd nevessenek arrafelé is, jöhetsz oda is kommentelni, downloadka, kis egyszerű barátom.

szpal 2008.05.07. 14:58:46

A mártír = vértanú. Mi tanúsít? Hogy Jézus Krisztus a Megváltó, Istennek Fia. Akárki is ölte meg Solymosi Esztert, nem Jézus nevéért halt meg.

Ács Ferenc 2008.05.07. 15:25:46

Az újnyilasok "Solymosi Eszter, a keresztény mártír"-kultuszát különösen pikánssá teszi, hogy ők maguk amúgy heves keresztény-gyűlölők. (Ebben is rokonok a kommunistákkal.) Lenézik és ostoba birkáknak tartják a hívőket, de ha egy százalék esélyt is látnak arra, hogy ezzel felhergelhetik a keresztényeket zsidó honfitársaik ellen, akkor azért bepróbálkoznak.

Bummer 2008.05.07. 15:33:26

Ács Feri, nem keresztény-gyűlölők, hanem zsidókeresztény-gyűlölők.
Aki sumer-pártus keresztény, az jó gyerek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.05.07. 16:28:19

Invictus,

A perzsákkal speciel elég jól kijöttek a bibsik.
Az asszírokkal meg a környéken senki nem fért meg igazán jól, rokonaikkal dettó.

tewton 2008.05.08. 01:25:58

Doomhammer · tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/ 2008.04.30. 23:41:49
"Tényleg, az kiderült valaha is, mi lett a leánykával?"

hmmm. nemigen. valahogy így rémlik:

A hullája nem került elő.

Előkerült viszont egy másik hulla, rajta a lány ruhája (!). A másik hulla idősebb is volt, meg mintha valami tífuszkórházban halt volna meg, és hát messze nem volt érintetlen.

Valahogy mintha ez a bűnügyi vonal elsikkadt volna a politikai kérdések mellett.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.08. 10:49:55

tewton 2008.05.08. 01:25:58:
"Valahogy mintha ez a bűnügyi vonal elsikkadt volna a politikai kérdések mellett."

Igen, nekem is ugy tunik.
Osszeeskuvesteoriaknak tag tere nyilik.
A kavarasban nehez vilagosan latni, de ezuttal Molnargoreny teoriaja tunik a leghihetobbnek. Miszerint koztorvenyes buncselekmeny tortent, amelyet minden oldalrol igyekeztek felfujni.

Abban az idoszakban valt nyilvanvalova a lakossag szamara, hogy tomegesen vandorolnak be a galiciai zsidok Magyarorszagra. A folyamat akkor mar tartott egy ideje, de a lakossag ekkorra erezte meg. Ez a nepesseg ortodox es nagyon szegeny volt. Az elit lathatoan zavargasoktol tartott es elkente az ugyet.

Pedig a lany meghalt.

Tehéntőgy 2008.05.08. 13:13:25

Tewton, ne vedd át a vádat megkreálók fordított logikáját. Egyértelműen Solymosi hullája került elő, ezt a perben felkért orvosszakértők is megerősítették, fel lehetett ismerni a lábfején lévő tehéntaposás nyomáról. Egyébként a koncepciós helyszíni szemlén is voltak olyan személyes ismerősei, akik felismerték. Hogy az anyja, szegény szerencsétlen, nem ismerte el a lányának a felfúvódott és eltorzult vízihullát, az nagyjából érdektelen. A holttesttel kapcsolatos kétségek elhintésére azért volt szükség, mert akkor már nagyban folyt a sajtóhadjárat, már egy rakás embert letartóztattak, megkonstruálták a teljes rituális gyilkosság- történetet, kínos lett volna a "dadai hulla" miatt viszatáncolni, és beismerni, hogy egy megfélemlített gyerek zagyvaságain kívül az égvilágon semmi bizonyítékuk nincsen. Baryék kénytelenek voltak kitalálni valamit, hát jött a hullacsere ötlete, meg a találomra kiválasztott ruszin tutajosok letartóztatása, akiket végső kétségbeesésükben már összevissza vertek, ecetitatással meg disznóólban altatással kínoztak, hogy kicsikarják a beismerő vallomásokat.
Ettől függetlenül, lehet, hogy bűncselekmény történt, de ha meggondoljuk, hogy a Tiszába ölni magadat milyen általános öngyilkossági mód volt még ötven évvel később is...

tewton 2008.05.08. 14:15:20

Tehéntőgy,
nem értek a témához (és be is vallom), de úgy tűnik, hogy a tények se biztosak. Tiszta posztmodern.
Pl. ezen az oldalon a Te verziód 3. a hulla kapcsán (1. kifogták Szegednél a lányt; 2. nincs meg a hulla; 3. dehogynem, ez az egy hulla van).

A nem igazán elfogulatlan magyar wiki pl. ezt írja a fellelt a hulláról (exhumálás után):

"A bíróság ítéletének indoklása szerint a megtalált holttest azonossága Solymosi Eszterrel kétséges volt, ezért nem fogadta el azt bizonyítéknak a vádlottak felmentéséhez."

a tehéntaposás nyomáról hallgat az oldal. Pedig jó érv lenne.

A kínzásról meg ezt írja a vitalap:

">Ami Scharf Móricot és a vádlottak kínzását (ld. pl. tyúkólba zárás stb. az eljárás egyéb törvénytelenségeiről nem beszélve) illeti, ugyancsak egybehangzóak a források."

Eötvös, és az őt idéző források egybehangzóak, ez nyilvánvaló."

És ahogyan elnézem a magyar wiki honlapját meg annak a vitáját, elenyészően kevesen akarják ezt köztörvényes bűncselekménynel látni. Sőt, mintha ez a szemlélet illegitim is lenne az egyik szerkesztő szerint :)

Nekem úgy tűnik, hogy mintha a két szélsőséges [a két fajvédő? :)] oldal számára mindenképpen az a fontos, hogy a "vérvád" legyen a kontextus. Az egyik oldalnak azért, hogy lám-lám, a gonosz zsidók már akkor is (ld. kurucinfó), a másiknak meg azért, hogy lám-lám, a gonosz antiszemiták már akkor is, és hogy ilyen gyilkosság nincs is és nem is lehetett és irracionális és egyáltalán különben se.

Engem az érdekelne, hogy a bűnügy mennyire megoldható term. tud. alapokon. Tudod, ilyen NCIS-helyszínlelős, DNS-vizsgálós, nyomozós módon. Hogy kiderüljön a csontokból, hogy ki a hulla, tényleg missing person-e a Solymosi-lány, vagy mi is tudható. Talán semmi.

És akkor az egész peranyagot be lehetne dobozolni, és lehetne róla úgy beszélni, hogy itt van a term. tud. bizonyíték (vagy épp nincs itt), és EHHEZ KÉPEST lám-lám, ezt és ezt így és így építette fel ez és ez az oldal, és nem lenne implicit világnézeti kérdés az, hogy egy amúgy homályos ügyben melyik oldal álláspontját fogadod el.

Bevallom, kevéssé vagyok érdekelve a két ellenérdekelt oldal vonatkozó legendáiban (ártatlanul megvádolt zsidók vs ártatlanul megölt keresztény kislány).

Ehol meg az egyik fajta okosság:
hu.wikipedia.org/wiki/A_tiszaeszl%C3%A1ri_v%C3%A9rv%C3%A1d

és az azért elég elgondolkodtató, hogy a nem Eötvös-konform véleményt hangoztató gyerek arról beszél a vitalapon, hogy a gépét egy, a témába vágó vita óta hekkerek támadják. Persze az is lehet, hogy hazudik.

dowNLoad 2008.05.08. 17:12:43

Senki sem gyanakodott, DE ahogy ROTSCHILD belépett a történetbe, azonnal BŰZLENI KEZDETT AZ EGÉSZ.

A PERZSÁK MEG A ZSIDÓK:
www.prothink.org/2008/04/does-iran-want-to-kill-all-jews.html
(CIONISTA/ASKENÁZI ZSIDÓ NINCS abban az országban!

KÍNOS KÉRDÉSEK:
www.erichufschmid.net/TFC/Ashkenazi-Nazis.html

PARTICSÓKA! What az ASSHOLE you are!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.05.08. 17:34:36

„És akkor az egész peranyagot be lehetne dobozolni, és lehetne róla úgy beszélni, hogy itt van a term. tud. bizonyíték (vagy épp nincs itt), és EHHEZ KÉPEST lám-lám, ezt és ezt így és így építette fel ez és ez az oldal, és nem lenne implicit világnézeti kérdés az, hogy egy amúgy homályos ügyben melyik oldal álláspontját fogadod el.”

Nos a helyzet az, hogy a peranyag, ahogy én tudom, dobozolható.

Ellenben, mint oly sok esetben, akik ebből valamit ki akarnak hozni, azok leszarják.

Zvan.

Tehéntőgy 2008.05.08. 18:58:17

Tényleg nagy a zűrzavar az egész témában, tewton, ebben igazad van. A tehéntaposás-nyomon óriási vita volt (nem is az, csak elszíneződés, stb. stb.). Ráadásul utoljára történelmi monográfiát Rákosi alatt írtak az ügyről, és bár jó, a vulgármarxista kliséi miatt elég idegesítő helyenként. A hullát a tiszadadai füzesben fogták ki, a per alatt meg a rengeteg vizsgálat során teljesen darabokra vágták, ha jól tudom, az időnként megkoszorúzott síremlék szimbolikus. Szerintem tartósítva lehet, hogy megvan pár darab valahol, ha jól emlékszem Krúdy azt állítja, hogy a regénye megírásakor még látta az egyik kezet egy befőttesüvegben, egy bécsi élettanprofesszor magángyűjteményében. Egy DNS-vizsgálat tényleg érdekes lenne, biztos van élő rokona, vagy legrosszabb esetben halott közeli rokont biztos lehetne lelni. Mondjuk alig hiszem, hogy egy ilyen vizsgálat eredménye az igazi fanatikusoknak bármit is számítana, de legalább egyértelmű lenne a helyzet a "hullacsere"-témában.

dowNLoad 2008.05.08. 22:29:23

NA MÉGEGYSZER, MERT NEHEZEN HATOL BE AZ INPUT A WINCSESZTER KATEDRÁLBA:
Senki sem gyanakodott(annyira), DE ahogy ROTSCHILD belépett a történetbe, azonnal BŰZLENI KEZDETT AZ EGÉSZ.
Amibe ez a humanoid létforma belenyúl (vöröspajzs), annak annyi, de az biztos, hogy objektív feltárásra már nincs esély.
süti beállítások módosítása