Bár Rogán Antal javaslatával (miszerint Demszky Gábor emlékezzen zárt helyen március 15-én) messzemenően nem értek egyet, Gusztos Péternek és az SZDSZ-nek sikerült megtalálnia a legálságosabb érvet a belvárosi polgármester ellen: „Demszky Gábor már akkor is megemlékezett március 15-éről, amikor Rogán Antal középiskolásként még a KISZ-t szervezte, a helyi lapban pedig a "Ki tud többet a Szovjetunióról?" vetélkedő szervezéséről referált - mondta az SZDSZ frakcióvezető-helyettese, bizonyítékként bemutatva az V. kerületi polgármester akkor megjelent cikkének másolatát.”
A gimnáziumi KISZ-tagságát hozza fel valaki ellen egy olyan párt, ami abban a Gyurcsány-Szilvásy-Bajnai csapatban játszik, amelyik KISZ KB-sként társadalmasította a KISZ-ingatlanokat, például Csillebércet? Tolvajbanda, muhahaha.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr19387608
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 12:33:14
és ezzel az érvvel az exmaoista demszky érdekében?! nyihaha
"A tüntetők politikailag már a rendszerváltás előtt sem voltak egységesek. Egyesek nemzeti jelszavakkal vonultak az utcára, másokkal szemben az volt a vád, hogy a tiranai rádió magyar adását hallgatta, vagyis maoista csoportok is tüntettek. A rendszerrel szemben balról kritikus Haraszti Miklósék 1972-ben például nacionalistáknak tartották a megemlékezéseket.
Igen, Demszky, Haraszti és a társaik a Tanácsköztársaságra akartak emlékezni, illetve a Táncsics-szobornál koszorúzni. Nekik a március 15-ét ünneplő fiatalok elég gyanúsak lehettek, nacionalistának tartották őket és nem is értették, hogy ez most micsoda. Többekkel beszéltem a résztvevők közül és elmondták: volt, amikor három csoport volt. A tüntetők, ők alkották a tömeget, volt néhány kritikus balról, akik értetlenkedtek, hogy "mit hordtok ekkora kokárdát"."
index.hu/politika/belfold/ungvarymarc1/
Nem bezárt a Lipót, csak nyitott, az országra...
"A tüntetők politikailag már a rendszerváltás előtt sem voltak egységesek. Egyesek nemzeti jelszavakkal vonultak az utcára, másokkal szemben az volt a vád, hogy a tiranai rádió magyar adását hallgatta, vagyis maoista csoportok is tüntettek. A rendszerrel szemben balról kritikus Haraszti Miklósék 1972-ben például nacionalistáknak tartották a megemlékezéseket.
Igen, Demszky, Haraszti és a társaik a Tanácsköztársaságra akartak emlékezni, illetve a Táncsics-szobornál koszorúzni. Nekik a március 15-ét ünneplő fiatalok elég gyanúsak lehettek, nacionalistának tartották őket és nem is értették, hogy ez most micsoda. Többekkel beszéltem a résztvevők közül és elmondták: volt, amikor három csoport volt. A tüntetők, ők alkották a tömeget, volt néhány kritikus balról, akik értetlenkedtek, hogy "mit hordtok ekkora kokárdát"."
index.hu/politika/belfold/ungvarymarc1/
Nem bezárt a Lipót, csak nyitott, az országra...
Ács Ferenc 2008.03.19. 12:37:03
Hát igen, elég disszonáns, ha a szadi komcsizik, de azért Rogán javaslata minimum arcpirító. Tulajdonképpen a csőcseléknek ad felmentést, sőt jutalmat, azoknak, akik mára teljesen elfogadottá tették a tojásdobálást, kukagyújtogatást, akik újságírókat és fotósokat vernek, bábukat égetnek. A szólásszabadság azokra is vonatkozik, akiket nem állhatunk, akik bántóan tehetségtelen és rossz politikusok, mint például Demszky Gábor.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 12:37:06
Turul, azért most egy picit mellélőttél. A KISZ-tagság még elmegy azoknál, akik a rendszerváltás előtt egyetemre felvételiztek, hiszen intézményes hátrányt vállalni egy hazug rendszerben senki se köteles, még erkölcsi okból sem (sőt, talán abból különösen nem).
Én is KISZ-tag lettem harmadik gimnázium végén (azt mondták, hogy negyedikben már nem lehet belépni, mert aki akkor lép be, az egyértelműen csak érdekből teszi). A tagkönyvem azonban teljesen szűz maradt: ahogy odaadták üresen, olyan. Még megvan valahol. Se bélyeg, se fénykép, se név nincs benne. Az egyetemen (ahol 1983-ban se volt már KISZ-élet) arra se vettem a fáradságot, hogy rögtön formálisan kilépjek: valamikor harmadévben akartak tagdíjat szedni, mire én közöltem, hogy az a 60 firint öt üveg Kőbányai ára, nekem meg annyit a KISZ nem ér - így formailag harmadévben lett vége KISZ-"karrieremnek".
Abban igazad van, hogy az ország szétlopói ne ugassanak. Viszont azért a "Ki tud többet a Szovjetunióról" vetélkedő, meg az arról történő cikkírás azért baromian snassz. Erre senki se volt köteles! Rogán szerintem nálam fiatalabb, ő már glasznoszty alatt felvételizett, ezért neki be se kellett volna lépnie. Ha 1986-87-ben lettem volna 18 éves, én se léptem volna be.
Ezért, akármennyire utálom is gusztustalan Gusztos Pétert, valamennyi igazsága ezúttal van. Rogán jobban teszi, ha befogja a száját...
Én is KISZ-tag lettem harmadik gimnázium végén (azt mondták, hogy negyedikben már nem lehet belépni, mert aki akkor lép be, az egyértelműen csak érdekből teszi). A tagkönyvem azonban teljesen szűz maradt: ahogy odaadták üresen, olyan. Még megvan valahol. Se bélyeg, se fénykép, se név nincs benne. Az egyetemen (ahol 1983-ban se volt már KISZ-élet) arra se vettem a fáradságot, hogy rögtön formálisan kilépjek: valamikor harmadévben akartak tagdíjat szedni, mire én közöltem, hogy az a 60 firint öt üveg Kőbányai ára, nekem meg annyit a KISZ nem ér - így formailag harmadévben lett vége KISZ-"karrieremnek".
Abban igazad van, hogy az ország szétlopói ne ugassanak. Viszont azért a "Ki tud többet a Szovjetunióról" vetélkedő, meg az arról történő cikkírás azért baromian snassz. Erre senki se volt köteles! Rogán szerintem nálam fiatalabb, ő már glasznoszty alatt felvételizett, ezért neki be se kellett volna lépnie. Ha 1986-87-ben lettem volna 18 éves, én se léptem volna be.
Ezért, akármennyire utálom is gusztustalan Gusztos Pétert, valamennyi igazsága ezúttal van. Rogán jobban teszi, ha befogja a száját...
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 12:45:47
Ács Feri: ez a fajta erőszak egyértelműen az őszödi beszéd óta harapózott el. A tényleges oka csakis az, hogy a kormány - annak ellenére, hogy a legitimitását teljesen elvesztette - nem távozott, így a Gabrilo által pontosan ismert és sokszor idézett társadalmi szerződést megszegte. Így a lakosság vérmesebbjei ugyanennek a szerződésnek ilyetén megszegésére feljogosítva érzik magukat - és ebben, bármilyen furcsa, van erkölcsi igazságuk - annak ellenére, hogy magát a módszert én sem üdvözlöm.
A Demszky és hasonlók által elkövetett, szándékosan provokatív beszédek meg olajjal locsolják a tüzet. Mégpedig célzatosan: a kormány rájött, hogy a randalírozók a legjobb valódi szövetségeseik, mert rájuk lehet mutogatni, lehet az ellenzék elhatárolódását kéregetni, lehet nagy szavakkal a közrendet védeni, meg a tévében szájonvert újságírót mutogatva elterelni figyelmet a másfél éve kilőtt szemekről.
A Molotov-koktél, a kukagyújtogatás nem old meg semmit. De a Fidesz - különösen most, a népszavazás után - vétkes a töketlenkedésben. Orbánnak most ki kéne vinnie a tömegeket az utcára azzal, hogy napokig százezrek követeljék a kormány lemondását. Azt ugyanis lehet tudni, hogy a közerkölcs nem fog helyreállni, amíg legsúlyosabb megsaértője van kormányon. Álszent a Fidesz és nem demokrata, ha tűri, hogy a nemzet által teljesen elutasított gazemberek tovább vezessenek - nem utolsósorban, hogy az egészségbiztosítást netán elkótyavetyéljék mégis...
Rogán meg simán skizofrén. Először a garázdálkodókat eltiltaná a tüntetésekről, aztán meg Demszkyt kitiltaná a közterületi beszédekből. A két javaslata legalábbis ellentétes...
A Demszky és hasonlók által elkövetett, szándékosan provokatív beszédek meg olajjal locsolják a tüzet. Mégpedig célzatosan: a kormány rájött, hogy a randalírozók a legjobb valódi szövetségeseik, mert rájuk lehet mutogatni, lehet az ellenzék elhatárolódását kéregetni, lehet nagy szavakkal a közrendet védeni, meg a tévében szájonvert újságírót mutogatva elterelni figyelmet a másfél éve kilőtt szemekről.
A Molotov-koktél, a kukagyújtogatás nem old meg semmit. De a Fidesz - különösen most, a népszavazás után - vétkes a töketlenkedésben. Orbánnak most ki kéne vinnie a tömegeket az utcára azzal, hogy napokig százezrek követeljék a kormány lemondását. Azt ugyanis lehet tudni, hogy a közerkölcs nem fog helyreállni, amíg legsúlyosabb megsaértője van kormányon. Álszent a Fidesz és nem demokrata, ha tűri, hogy a nemzet által teljesen elutasított gazemberek tovább vezessenek - nem utolsósorban, hogy az egészségbiztosítást netán elkótyavetyéljék mégis...
Rogán meg simán skizofrén. Először a garázdálkodókat eltiltaná a tüntetésekről, aztán meg Demszkyt kitiltaná a közterületi beszédekből. A két javaslata legalábbis ellentétes...
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.03.19. 12:55:54
Speciel én már akkor dugtam, amikor Gusztos még csak matyizott, akkor nő ügyekben nem vitatkozhat velem?
Ács Ferenc 2008.03.19. 12:56:13
Szamárfül: Demszkyék pár évvel ezután szakítottak a szélsőbalos ideákkal, de az tény, hogy a hetvenes évek elején valóban a "még keményebb diktatúrát" vonal hívei voltak. De igazából mégcsak nem is ez a fő baj az ő ellenzéki mítosz-valóságukkal, hiszen mindenki kinőheti a hibáit, változhatnak a nézetei. A nagy blöff az, hogy a mi demokratikus ellenzékünk hasonló kategória lett volna a többi ká-európai ellenzéki mozgalomhoz. Túrót. Bár voltak idehaza is jócskán bátor emberek, sőt még köztük is szép számmal, de az egész vircsaft kispályás sörfoci volt a világklasszis gdanski vízvezetékszerelőhöz, a csehszlovák börtönbe (nem rendőrörsre pár órára!) bezárt Václav Havelhez, a keményen üldözött erdélyi magyar ellenzékhez, vagy a gumiszobákba lakatolt orosz ellenzékhez képest. Ott aztán voltak retorziók és nemcsak szemétkedés az útlevélosztályon. (Offolok egy kicsit: nem értem, hogy a Heti Válasz könyvkritikájában miért rúgott bele Havelbe, csak azért mert csapodár és nem szereti a populizmust.)
smalladam 2008.03.19. 12:56:43
ács feri, rogán nem ad azért felmentést a hobbikukásoknak, mivel a törvényjavaslata elég alaposan megfingatná a közterületen randalírozókat. mondjuk én is azt gondolom, hogy nem demszkynek kellene zárt helyre mennie azokkal szemben, akik a szózatot is végigfütyülik...
szerintem rogán lépéseit abból az irányból kell nézni, hogy minden elé helyezi a kerület nyugalmát, a többi kerületi intézkedésével együtt pedig az a lényeg, hogy jó masszív szavazóbázist építsen ki magának a belvárosban.
szerintem rogán lépéseit abból az irányból kell nézni, hogy minden elé helyezi a kerület nyugalmát, a többi kerületi intézkedésével együtt pedig az a lényeg, hogy jó masszív szavazóbázist építsen ki magának a belvárosban.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.03.19. 12:57:35
Hogyne.
1972-ben voros zaszlokkal vonultak fel a marcius 15.-et unneplo "nacionalistak" ellen.
Eredetileg marc. 21.-en akartak, mert az 15.-evel szemben "tiszta unnep", aztan megis azt gondoltak, hogy 15.-e a tiltakozas napja a nacionalizmus ternyerese ellen.
Ennek kapcsan vagtak ki Demszkyt az egyetemrol. Azt mondtak nekik, akkor is letartoztattak volna oket, ha Kadar arckepevel vonulnak fel, ha engedely nelkul csinaljak.
Ismeros az erveles? Tobb, mint 30 ev telt el.
1972-ben voros zaszlokkal vonultak fel a marcius 15.-et unneplo "nacionalistak" ellen.
Eredetileg marc. 21.-en akartak, mert az 15.-evel szemben "tiszta unnep", aztan megis azt gondoltak, hogy 15.-e a tiltakozas napja a nacionalizmus ternyerese ellen.
Ennek kapcsan vagtak ki Demszkyt az egyetemrol. Azt mondtak nekik, akkor is letartoztattak volna oket, ha Kadar arckepevel vonulnak fel, ha engedely nelkul csinaljak.
Ismeros az erveles? Tobb, mint 30 ev telt el.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 12:59:40
ÁcsFeri - persze, tudjuk, még nem nőtt be a kutacs a fejökön (bár már elmúltak 20..) Azért ciki, mert épp az ő párttársai jönnek ezzel a dumával...
jo.e 2008.03.19. 13:01:38
Hagyjuk már ezt a Ki tud többet... dolgot. Sima "tanulmányi verseny" volt akkoriban nem? Esetleg felmentés v. 2 5-ös oroszból. Simán megérte.
Gusztos biztosan azé' nem indult 1ébként, mert ő az anyatejjel szívta magába az ismereteket lévén az apukája orosztanár. (apatejet kellett volna írnom, csak az félreértésekre adhat okot)
Gusztos biztosan azé' nem indult 1ébként, mert ő az anyatejjel szívta magába az ismereteket lévén az apukája orosztanár. (apatejet kellett volna írnom, csak az félreértésekre adhat okot)
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 13:06:37
amúgy Rogán javaslata épp hogy el nem csöppen az iróniától, a gúnytól... nem komoly, jogi értelemben... sz'tem csak verbálisan f*szkorbácsolja demszkit.
Google 2008.03.19. 13:07:51
Csőcselék? Ők is magyar állampolgárok. Valamit mondani akarnak, ez a torz helyzet szülte őket is. Ők így fejezik ki magukat. Még mindig jobban, kevésbé brutálisan, ha mondhatom, mint tette azt a magyar rendőrség 2006 októberében.
Jó lenne nem tovább feszíteni a húrt, aki tud, annak lépnie kellene, nehogy Budaházyak és Toroczkaik csináljanak itt új rendet, Demszkyk, Gyurcsányok asszisztálásával...
Jó lenne nem tovább feszíteni a húrt, aki tud, annak lépnie kellene, nehogy Budaházyak és Toroczkaik csináljanak itt új rendet, Demszkyk, Gyurcsányok asszisztálásával...
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 13:08:28
"Tolvajbanda": látom, fejlődik a Reakciós Wiki... jó dolog, ahogy emlékezni meg fontos... Digitális cavinton.
Kuncze papa sok poénjával bekerülhet az archívumba...
Kuncze papa sok poénjával bekerülhet az archívumba...
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 13:10:44
Ács Feri: villanyszerelő volt, nem vízvezetékszerelő. Villanyszerelő a gdanski Lenin Hajógyárban.
Turbulencia (törölt) 2008.03.19. 13:10:59
Ács Feri,
„akik mára teljesen elfogadottá tették a tojásdobálást, kukagyújtogatást, akik újságírókat és fotósokat vernek, bábukat égetnek. ”
A tojásdobálás ősi magyar szokás, de szigorúan csak záptojás esetében. A kukagyújtogatás és fotósverés egyértelműen barbárság, a bábuégetésről még nem alkottam véleményt...
A Noszty fiú esete Tóth Marival részlet:
„- Tessék záptojást venni, tekintetes uram. Leszállított ár! Darabja három krajcár!
- Hát a jó tojás hogy, Macskásné asszonyom? - kérdi Tóth Mihály, hátrafordulva az asszony felé.
- Az csak két krajcár.
- Ej, ej - fenyegeti meg féltréfásan Tóth uram -, hogy lehet a jó tojásnál drágább a rossz tojás?
- Hja, az onnan van - feleli nevetve -, mert a jó tojásból csak csirke születik, a záptojásból ellenben kétfejű sas.”
„akik mára teljesen elfogadottá tették a tojásdobálást, kukagyújtogatást, akik újságírókat és fotósokat vernek, bábukat égetnek. ”
A tojásdobálás ősi magyar szokás, de szigorúan csak záptojás esetében. A kukagyújtogatás és fotósverés egyértelműen barbárság, a bábuégetésről még nem alkottam véleményt...
A Noszty fiú esete Tóth Marival részlet:
„- Tessék záptojást venni, tekintetes uram. Leszállított ár! Darabja három krajcár!
- Hát a jó tojás hogy, Macskásné asszonyom? - kérdi Tóth Mihály, hátrafordulva az asszony felé.
- Az csak két krajcár.
- Ej, ej - fenyegeti meg féltréfásan Tóth uram -, hogy lehet a jó tojásnál drágább a rossz tojás?
- Hja, az onnan van - feleli nevetve -, mert a jó tojásból csak csirke születik, a záptojásból ellenben kétfejű sas.”
Tehéntőgy 2008.03.19. 13:16:47
Szokásos pitiáner fingreszelés, aljas és sunyi. Különben is, kamaszként mindenki csinált olyan dolgokat, amit felnőtt fejjel már szégyell. Ráadásul, ha csak annyit mondanak, hogy Demszky már akkor is megemlékezett március 15-ről, mikor igazi bátorság kellett hozzá, még igazuk is lett volna. (Hovatovább a KISZ, ez a száraz és dogmatikus, ezer szállal a párthoz kötődő, de alapvetően eléggé ártalmatlan valami kész Hitlerjugendként tételeződik a politikai közbeszédben.)
smalladam 2008.03.19. 13:17:47
"bábuégetésről még nem alkottam véleményt" alkothatsz, ha közel-keleti radikális iszlám szervezetek rendezvényeiről nézel fotókat.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 13:23:06
Tőgy, most erre jöhet még desszertnek az, hogy DG ráadásul (állítólag) a szamizdat hőse... stb. mi?
dowNLoad 2008.03.19. 13:23:32
joe:
Gusztos biztosan azé' nem indult 1ébként, mert ő az anyatejjel szívta magába az ismereteket lévén az apukája orosztanár. (apatejet kellett volna írnom, csak az félreértésekre adhat okot)
FÉLREÉRTÉSEKRE??? Abban a pártban?? ahol büszkebuzik, pedofília barátai kettős-állampolgárok, (és nem magyar-román haha) feleség/csere-berélők-verők, és egy nagyon furcsa vallás képviselői a megmondóemberek, küldetéstudattal, tévedhetetlenségtudattal, (álmodott) felsőbbrendűségi tudattal??? TÉNYLEG: a kettős állampolgárság, miért nem KIZÁRÓ OK , a képviselőséghez??? (kivéve a magyar-román, szerb, ukrán, szlovák, szlovén, tehát ahova jutott még az országból)
Gusztos biztosan azé' nem indult 1ébként, mert ő az anyatejjel szívta magába az ismereteket lévén az apukája orosztanár. (apatejet kellett volna írnom, csak az félreértésekre adhat okot)
FÉLREÉRTÉSEKRE??? Abban a pártban?? ahol büszkebuzik, pedofília barátai kettős-állampolgárok, (és nem magyar-román haha) feleség/csere-berélők-verők, és egy nagyon furcsa vallás képviselői a megmondóemberek, küldetéstudattal, tévedhetetlenségtudattal, (álmodott) felsőbbrendűségi tudattal??? TÉNYLEG: a kettős állampolgárság, miért nem KIZÁRÓ OK , a képviselőséghez??? (kivéve a magyar-román, szerb, ukrán, szlovák, szlovén, tehát ahova jutott még az országból)
tevevanegypupu 2008.03.19. 13:27:58
Nem erdemes mergelodni, az ilyesmire fel sem kell figyelni, hiszen eleg ha vegignezi az ember a koalicios kormanyt es akkor csak megranditja a vallat ha becsuletrol, tisztessegrol nyilatkoznak. Jo vicc, bar ketsegtelenul inkabb a tragikomikus fajtabol.
Tehéntőgy 2008.03.19. 13:28:48
Egyébként két oldalági rokonom (egy házaspár) akkoriban a kádári belső elhárítás nemes szolgálatában töltötte idejét, és Demszky nyílt követésébe haltak bele (ti. próbálta kocsival lerázni őket, túl gyorsan hajtottak hogy utolérjék, és széttrancsírozta őket egy kamion). Ebből is látszik, hogy nem mindig éri meg a diktatúra kiszolgálása :-)
nénike · http://mandiner.hu 2008.03.19. 13:32:07
Azért Gusztinak sem lehet egyszerű az öreg, maoista KISZ-est védeni a fiatal KISZ-estől.
Védje Ön is Péterrel a mi KISZ-esünket! mozgalmat indítok mindjárt.
Védje Ön is Péterrel a mi KISZ-esünket! mozgalmat indítok mindjárt.
Tehéntőgy 2008.03.19. 13:41:13
Szamárfül: hát, hogy "hős"-e az más kérdés. Hogy az AB Kiadó létező dolog volt, és hogy ő csinálta, az biztos. Hogy ki-ki a régi MDF-es mítoszt fogadja el a hazai szamizdatkultúra "megrendeltségéről", vagy az SZDSZ felfújt hőslegendáit, általában inkább politikai szimpátia kérdése. Hogy aztán Demszky főpolgármesterként meg négyesmetró-témában mit műkszik össze, az meg megint más kérdés.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 13:42:36
az öreg komócsin hempereg a sírjában az élvezttől...
1 kis töri:
a kedélyes KISZ-nek a hatvanas évek végén már több mint 700 ezer tagja volt.
igaz, megszürkült az a bizonyos vérvörös szín, de pl. az egyetemeken beleszólása volt a ~vezetőknek: öszöndíjak, tanárok kinevezése, útlevélkérelmek ügyeibe (!)
munkafelajánlásaik néha nevetségesen grandiózusak voltak: ebben kissé elődei dg metróprojektjének: pl. az alakuló ülésen kitűzték célként - számos hasonló nagyságrendű terv mellett - a Hanság lecsapolását is...
és akor még a demiszről meg vagyonáról szó se essék...
1 kis töri:
a kedélyes KISZ-nek a hatvanas évek végén már több mint 700 ezer tagja volt.
igaz, megszürkült az a bizonyos vérvörös szín, de pl. az egyetemeken beleszólása volt a ~vezetőknek: öszöndíjak, tanárok kinevezése, útlevélkérelmek ügyeibe (!)
munkafelajánlásaik néha nevetségesen grandiózusak voltak: ebben kissé elődei dg metróprojektjének: pl. az alakuló ülésen kitűzték célként - számos hasonló nagyságrendű terv mellett - a Hanság lecsapolását is...
és akor még a demiszről meg vagyonáról szó se essék...
Devil Inside 2008.03.19. 16:02:17
"bábuégetésről még nem alkottam véleményt"
Ez csak egy ősi tavaszköszöntő hagyomány, az un. kiszebáb égetés volt. ;-))
Gusztos szövege szimplán szánalmas, amit ennyire könnyű lesöpörni, azzal nincs mit foglalkozni. (Pl. Lendvai Ildikó már akkor vidáman cenzúrázott, mikor Rogán még nem is gondolkozott azon, miről is írhatna cikket a helyi lapba...)
Ez csak egy ősi tavaszköszöntő hagyomány, az un. kiszebáb égetés volt. ;-))
Gusztos szövege szimplán szánalmas, amit ennyire könnyű lesöpörni, azzal nincs mit foglalkozni. (Pl. Lendvai Ildikó már akkor vidáman cenzúrázott, mikor Rogán még nem is gondolkozott azon, miről is írhatna cikket a helyi lapba...)
Devil Inside 2008.03.19. 16:08:41
A Hanságot sajnos sikerült is lecsapolniuk...
Az ilyen nem kimondottan végiggondolt, de "megmutatjuk, hogy mi ezt is tudjuk" projekteknek azóta is szemmel láthatóan nagy hagyománya van...
Az ilyen nem kimondottan végiggondolt, de "megmutatjuk, hogy mi ezt is tudjuk" projekteknek azóta is szemmel láthatóan nagy hagyománya van...
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.03.19. 16:25:30
(zárójelben: azt várom, hogy úgy alkosson vki Rogánról és érettségéről véleményt, hogy előtte azért megnézni, mikor is született és pontosan "mekkora" volt pl. '89 tájékán... :P )
Oblomov 2008.03.19. 16:35:38
Azért álljon meg a békemenet!
A Ki tud többet a SU-ról? versenysorozat a Szovjetúnió című, azt hiszem Uzsgorodban (márványpapírra) nyomott folyóirat országos vetélkedője volt, amit a középiskolákban (szakmunkásképzőket is beleértve) lebonyolítani az orosz tanárok (párt)melója volt. Mivel a kérdéseket is a magyar nyelvű folyóirat cikkeiből állították össze, és a töri tanároktól sem kívántak együttműködést, viszont a lap remitendái korlátlan példányban álltak a versenyző csapatok rendelkezésére, gyanítható, hogy pártfeladat volt a verseny lebonyolítása.
Amennyiben Gusztos apja orosztanár volt, akkor mindezt tudnia kell, vagyis a szokásos politikai sandaságról van szó, ami csak Gusztos gusztusát minősíti.
A Ki tud többet a SU-ról? versenysorozat a Szovjetúnió című, azt hiszem Uzsgorodban (márványpapírra) nyomott folyóirat országos vetélkedője volt, amit a középiskolákban (szakmunkásképzőket is beleértve) lebonyolítani az orosz tanárok (párt)melója volt. Mivel a kérdéseket is a magyar nyelvű folyóirat cikkeiből állították össze, és a töri tanároktól sem kívántak együttműködést, viszont a lap remitendái korlátlan példányban álltak a versenyző csapatok rendelkezésére, gyanítható, hogy pártfeladat volt a verseny lebonyolítása.
Amennyiben Gusztos apja orosztanár volt, akkor mindezt tudnia kell, vagyis a szokásos politikai sandaságról van szó, ami csak Gusztos gusztusát minősíti.
Devil Inside 2008.03.19. 16:42:00
(Ezt írja magáról:
"1972. január 29-én születtem Körmenden. A magyar-osztrák-szlovén hármas határ mentén nőttem fel, az apró Szakonyfaluban. Egészen 1990-ig a szigorúan őrzött határsáv miatt a világtól szó szerint elzárva éltünk. Még ahhoz is, hogy meglátogathassuk a szomszéd, szintén magyarországi faluban élő nagyszüleimet, határsáv átlépési engedélyre volt szükség, amit ráadásul havonta kellett érvényesíteni.")
"1972. január 29-én születtem Körmenden. A magyar-osztrák-szlovén hármas határ mentén nőttem fel, az apró Szakonyfaluban. Egészen 1990-ig a szigorúan őrzött határsáv miatt a világtól szó szerint elzárva éltünk. Még ahhoz is, hogy meglátogathassuk a szomszéd, szintén magyarországi faluban élő nagyszüleimet, határsáv átlépési engedélyre volt szükség, amit ráadásul havonta kellett érvényesíteni.")
Devil Inside 2008.03.19. 17:07:50
Na, az ügyesen lemaradt: Rogán :-)
tewton 2008.03.19. 17:29:57
Anyám, mekkora egy mentális proli ez a Demszky.
"Rogán Antal középiskolásként még a KISZ-t szervezte, a helyi lapban pedig a "Ki tud többet a Szovjetunióról?" vetélkedő szervezéséről referált"
A '72-es születésű Rogán. Aki 1990-ben a szentgotthárdi Vörösmarty Mihály Gimnáziumban érettségizett.
Namost mennyire lehet antidemokratikus a KISZ-munka kb. 1986-1990 közt, egy duplán eldugott vidéki gimnáziumban? Valami azt súgja, hogy sok pingpongozás, cigizés, kávéivás, nagyképüsködés, lányoknak imponálás, meg az ideológiai vörös farok.
És az, hogy referálni a helyi lapban... Kb. annyit jelenthetett, hogy a gimi orosztanára megkérdezi a magyartanárt, hogy nem tud-e egy gyereket, aki tudna egy kis beszámolót írni a szokásos vetélkedőről. A SztGotthárd és vidéke (vagy valami hasonló) lapba, aminek max. a kötelespéldányait lehet megtalálni az OSZK-ban. Gondolom, a kulturális seregszemlékről is csak írt valaki, meg a Nov7 és Márc21-i ünnepélyről.
"Rogán Antal középiskolásként még a KISZ-t szervezte, a helyi lapban pedig a "Ki tud többet a Szovjetunióról?" vetélkedő szervezéséről referált"
A '72-es születésű Rogán. Aki 1990-ben a szentgotthárdi Vörösmarty Mihály Gimnáziumban érettségizett.
Namost mennyire lehet antidemokratikus a KISZ-munka kb. 1986-1990 közt, egy duplán eldugott vidéki gimnáziumban? Valami azt súgja, hogy sok pingpongozás, cigizés, kávéivás, nagyképüsködés, lányoknak imponálás, meg az ideológiai vörös farok.
És az, hogy referálni a helyi lapban... Kb. annyit jelenthetett, hogy a gimi orosztanára megkérdezi a magyartanárt, hogy nem tud-e egy gyereket, aki tudna egy kis beszámolót írni a szokásos vetélkedőről. A SztGotthárd és vidéke (vagy valami hasonló) lapba, aminek max. a kötelespéldányait lehet megtalálni az OSZK-ban. Gondolom, a kulturális seregszemlékről is csak írt valaki, meg a Nov7 és Márc21-i ünnepélyről.
nyenyec · http://nyenyec.blogspot.com 2008.03.19. 17:31:21
Ezért ilyen primitív a színvonal Mao-n, mert nem arról, van szó, hogy mennyire ciki kommunistázni, hanem, hogy kinek van rá több alapja...
A ti exkommunistáitok rosszabbak, mint a mieink!
Szánalmas demagógia.
A ti exkommunistáitok rosszabbak, mint a mieink!
Szánalmas demagógia.
Thulsa Doom (törölt) 2008.03.19. 18:44:40
Dokument jeszty (hehehe), bővebben Rogántóniról:
kuruc.info/r/7/20618/
Azért az tényleg szomorú, hogy a Fidesz teljes vezérkara ugyanonnan gyökerezik, mint az Mszp. Ezért alkalmatlanok arra, hogy bármilyen változást elérjenek a felszín karcolgatásán kívül.
De nem is lehet elvárni tőlük. Valójában soha nem vált szét, ami összetartozik...
kuruc.info/r/7/20618/
Azért az tényleg szomorú, hogy a Fidesz teljes vezérkara ugyanonnan gyökerezik, mint az Mszp. Ezért alkalmatlanok arra, hogy bármilyen változást elérjenek a felszín karcolgatásán kívül.
De nem is lehet elvárni tőlük. Valójában soha nem vált szét, ami összetartozik...
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.19. 18:48:33
Kemotox:
17 éves volt ekkor. A Kurucinfó beteges gyűlöletére nem érdemes sok szót vesztegetni. :)
17 éves volt ekkor. A Kurucinfó beteges gyűlöletére nem érdemes sok szót vesztegetni. :)
Google 2008.03.19. 19:03:32
Még több kuruc.info-t az embereknek!
Az kell, az jó, az előrevisz, bele egyenest a közepébe!
Nemrég még kezét-lábát törte a miniszterelnök, hogyan lehetne megjutalmazni az október 23-án nagyot alakító rendőröket?, nem, hogyan lehetne megszüntetni a kuruc.info-t, oszt most komoly információs pontként tüntetik fel hívei. Nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a bal?
A kurucok pedig egyik kezükkel tojást dobálnak Dolce&Gaba, nem, Demszki Gáborra, a másikkal Rogán Tóniról írják a dokumenteket?
Hát nem mondom, sokoldalúak ezek a kuruc-fiúk, ha több lenne belőlük, kormányt is alakíthatnának!
Az kell, az jó, az előrevisz, bele egyenest a közepébe!
Nemrég még kezét-lábát törte a miniszterelnök, hogyan lehetne megjutalmazni az október 23-án nagyot alakító rendőröket?, nem, hogyan lehetne megszüntetni a kuruc.info-t, oszt most komoly információs pontként tüntetik fel hívei. Nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a bal?
A kurucok pedig egyik kezükkel tojást dobálnak Dolce&Gaba, nem, Demszki Gáborra, a másikkal Rogán Tóniról írják a dokumenteket?
Hát nem mondom, sokoldalúak ezek a kuruc-fiúk, ha több lenne belőlük, kormányt is alakíthatnának!
Thulsa Doom (törölt) 2008.03.19. 19:22:32
A tálalása tényleg elég beteg, sőt kretén, de a dokument viszont tényleg dokument.
És az is tény, hogy igen jól elvannak együtt Scmhukkal meg Juszttal. A kép sem 17 éve készült. Szemmel láthatóan Anti itt már "szépkorú".
És az is tény, hogy igen jól elvannak együtt Scmhukkal meg Juszttal. A kép sem 17 éve készült. Szemmel láthatóan Anti itt már "szépkorú".
grupi 2008.03.19. 20:07:21
Cselekvés helyett csupán ötlet- és programkormányzás folyik.
Jóllehet az ország miniszterelnökét még mindig Gyurcsány Ferencnek hívják, de a nevével fémjelzett kor kudarcot vallott, a Gyurcsány-korszak véget ért - áll a Századvég szakpolitikai elemzésében.
- A magyar gazdaságot a kormánynak továbbra sem sikerült dinamizálni. Magyarország az EU-n belül a legalacsonyabb GDP-növekedést produkálta. A költségvetési hiány kivételével az összes makro-mutató versenyképességünk folyamatos csökkenésére enged következtetni.
- Az egészségügy vonatkozásában a problémák relativizálása folyik. A szektor súlyos gondokkal küzd, a tárca azonban a vizsgált időszakban a kórházi menü és a kórházi széfek kérdéseit tartotta a leginkább kiemelt jelentőségűnek.
- A közigazgatás reformja megfeneklett, a területszervezési, -igazgatási stratégiai tervezést a forráselosztási tevékenység szinte megfojtja, a területfejlesztés és a közigazgatás átfedésekből, párhuzamosságokból adódó hatékonytalansággal küzd.
Jóllehet az ország miniszterelnökét még mindig Gyurcsány Ferencnek hívják, de a nevével fémjelzett kor kudarcot vallott, a Gyurcsány-korszak véget ért - áll a Századvég szakpolitikai elemzésében.
- A magyar gazdaságot a kormánynak továbbra sem sikerült dinamizálni. Magyarország az EU-n belül a legalacsonyabb GDP-növekedést produkálta. A költségvetési hiány kivételével az összes makro-mutató versenyképességünk folyamatos csökkenésére enged következtetni.
- Az egészségügy vonatkozásában a problémák relativizálása folyik. A szektor súlyos gondokkal küzd, a tárca azonban a vizsgált időszakban a kórházi menü és a kórházi széfek kérdéseit tartotta a leginkább kiemelt jelentőségűnek.
- A közigazgatás reformja megfeneklett, a területszervezési, -igazgatási stratégiai tervezést a forráselosztási tevékenység szinte megfojtja, a területfejlesztés és a közigazgatás átfedésekből, párhuzamosságokból adódó hatékonytalansággal küzd.
Thulsa Doom (törölt) 2008.03.19. 20:41:16
grupi, azért ennyire nem rózsás a kép.
Magyarország kevesebb mint húsz év alatt felélte azt a vagyont, amit eleink addig összehoztak. Az állami vagyon nulla, a magyar ipar szintén.Az államadósság kamatait is alig tudjuk fizetni. A új külföldi nagyvállalatok gyakorlatilag egy fillér adót sem fizetnek, mindent jóváírnak.
Az egyetlen, akiből még ki lehet préselni valamit, az az a magánszemély, aki a fizetést kap. A pénz a tartalékaink és a lehetőségeink elfogytak.
A helyzet szar, és a mai politikai térben megoldhatatlan.
Magyarország kevesebb mint húsz év alatt felélte azt a vagyont, amit eleink addig összehoztak. Az állami vagyon nulla, a magyar ipar szintén.Az államadósság kamatait is alig tudjuk fizetni. A új külföldi nagyvállalatok gyakorlatilag egy fillér adót sem fizetnek, mindent jóváírnak.
Az egyetlen, akiből még ki lehet préselni valamit, az az a magánszemély, aki a fizetést kap. A pénz a tartalékaink és a lehetőségeink elfogytak.
A helyzet szar, és a mai politikai térben megoldhatatlan.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 21:54:03
Turul: megbocsáss, nem akarom a kurucinfót védeni (fentebb már részletesen megírtam a véleményem Rogánról, ha nem is reagáltál), de azon azért el kéne gondolkodni, hogy miért kellett 1989-ben még KISZ-ezni??? Vaskosan váltottuk már a rendszert, és az egyetemre se kellett a felvételihez...
Nálam 1983-ban még elment, akkor még glasznoszty se volt. Rogán erre nem volt kényszerítve. Karrierista, kész. Akkor rossz lóra tett, belátta, váltott.
Vegyél elő egy-két Reformot (az nem is volt szélsőséges) 1989-ből, és meglátod, miről beszélek: akkor KISZ-esnek lenni tisztán önkéntes volt már...
Nálam 1983-ban még elment, akkor még glasznoszty se volt. Rogán erre nem volt kényszerítve. Karrierista, kész. Akkor rossz lóra tett, belátta, váltott.
Vegyél elő egy-két Reformot (az nem is volt szélsőséges) 1989-ből, és meglátod, miről beszélek: akkor KISZ-esnek lenni tisztán önkéntes volt már...
dr.minorka 2008.03.19. 22:06:58
A francba! 1988-ban 16 éves volt a karrierista:)
tevevanegypupu 2008.03.19. 22:46:37
Kulonben - most fuggetlenul az ideologiatol - miert volt baj az, hogy valaki esetleg sokat tudott a Szovjetuniorol vagy eppen erdekelte, hogy milyen? Engem is erdekelt mindig, anelkul hogy a legcsekelyebb mertekben is elhittem volna azt amit probaltak szocialimus cimen raverni az emberekre. Sok minden volt - balett, opera, cirkusz, filmek, szinhazvezetes, Viszockij es meg a Mojszejev egyuttes is - ami meltan lett vilaghiru.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.19. 22:50:54
Molnargoreny:
Ne a budapesti helyzet alapján ítélj! Rogán egy kis faluban nőtt fel (néhány tízkilométerre az én kis falumtól :)), a nem sokkal nagyobb Szentgotthárdra járt középiskolába. Édesanyja szakácsnő, édesapja boltvezető-helyettes - szerinted harmadikas gimnazistaként karrierizmusból kiszezett volna?
Ne a budapesti helyzet alapján ítélj! Rogán egy kis faluban nőtt fel (néhány tízkilométerre az én kis falumtól :)), a nem sokkal nagyobb Szentgotthárdra járt középiskolába. Édesanyja szakácsnő, édesapja boltvezető-helyettes - szerinted harmadikas gimnazistaként karrierizmusból kiszezett volna?
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 22:56:12
Turul, nem akarom személyeskedésre fordítani, de te hány éves voltál 89-ben (én 24)? A rádióból, a tévéből ömlött a glasznoszty. Szentgotthárdon is. Az újságokból dettó. Hihetetlenül reménykeltő év volt 89... Kerekasztal, négyigenes szavazás, stb.
Nem volt muszáj, kiszezni 89-ben, vidéken se.
Nem volt muszáj, kiszezni 89-ben, vidéken se.
dr.minorka 2008.03.19. 23:05:30
Nem az a kérdés, hogy Turul hány éves volt, hanem, hogy Rogán!
Ezt az otrombaságot kellene bizonyítanod:"Rogán erre nem volt kényszerítve. Karrierista, kész"
Ezt az otrombaságot kellene bizonyítanod:"Rogán erre nem volt kényszerítve. Karrierista, kész"
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.19. 23:05:56
9 voltam. :) Egy 16-17 éves diák életében szerinted mekkora szerepet játszott a glasznoszty? Kicsit túlzásnak tűnik ennyi idősen államférfiúi bölcsességet várni valakitől.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.19. 23:08:27
Egyszerű stréberség. Volt ilyen pesten is, egy kettő.
dr.minorka 2008.03.19. 23:10:38
Gloire!
Szerinted, aki politizál az ab ávó stréber/karrierista, stb.? Slussz? Más motivum nem lehet?:)
Szerinted, aki politizál az ab ávó stréber/karrierista, stb.? Slussz? Más motivum nem lehet?:)
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.19. 23:22:39
Lehet egyébként, hogy ne. De tudod az a pár év, és pont
89 egy tényleg kiemelkedően mozgalmas, és egyértelmű
időszak volt. Értelmes ember nem is gondolt a kiszre
sehol, csak azok, akiknek "stréberként" egyszerűen
kötelezőnek tünt.
89 egy tényleg kiemelkedően mozgalmas, és egyértelmű
időszak volt. Értelmes ember nem is gondolt a kiszre
sehol, csak azok, akiknek "stréberként" egyszerűen
kötelezőnek tünt.
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 23:22:57
Turul: Nézd, én 15-16 voltam, amikor Walesa 80-81-ben küszködtek. Az egész osztály Walesának drukkolt, pedig keményen félretájékoztatott még a magyar média, és volt kiadós cenzúra... Igaz, hogy nálunk az osztály mérvadóbb része kőellenzéki volt. És rettenetesen sokat politizáltunk. Lehet, hogy ez nem volt általános, nem tudom.
Minorka: nem azért kérdeztem Turult, hanem hogy van-e saját közvetlen emléke, ha ez a véleménye. Hogy Rogán mennyi volt, az fentebb kiderült.
Minorka: nem azért kérdeztem Turult, hanem hogy van-e saját közvetlen emléke, ha ez a véleménye. Hogy Rogán mennyi volt, az fentebb kiderült.
tewton 2008.03.19. 23:27:09
Molnargoreny,
nezd meg már jobban azt a "rettenetes" kompromittalo cikket. A Kurucinfo nagyon lábszagú propagandát folytat.
A konspirator kommunista gyerek(ek) énekkart, számítógépes szakkört, MHSZ-t, ifivezetőt, sportköröket, felvételi előkészítőt (!) szerveztek a vetélkedő mellett, plusz iskolarádió és ki mit tud? A gimisek minositett többsége KISZ-kötődésű.
Az elején a cikknek a 17? éves Rogán a demokratizmusra nevelésről beszél (Feri akkor asszem már jócskán idősebb, a pécsi egyetemen főfejes a vonalon, de javítsatok ki).
Turul: ott a pont! vidékinek lenni kisvárosban akkoriban is kb. azt jelenti, hogy mindenki ismer mindenkit, az emberekről tudhatóak dolgok, és vannak olyan emberi kapcsolatok és léptékek, amik nagyvárosban elképzelhetetlenek. A Rogán-cikkből csak nagyon primkó rosszindulattal lehet kihozni azt, amit:
“KISZ rádiót sőt KISZ újságot is szerkesztett, gondolom azért, hogy ne maradjanak szegény szentgotthárdi – esetleg keresztény szellemben hazaszeretetre nevelt - gyerekek kommunista pártproganda nélkül.”
Persze, persze. Ő egymagában volt Himmler, Hitler, Goebbels meg Speer is. Iskolarádióról meg nem hallottunk. Az meg hogy a "keresztény szellemben" nevelt kis áldozatok... (voltam kb. akkoriban gimnazista vidéken) ... és pont a horogkeresztény Kurucinfó kéri ezt számon. Überproli. Azért nagy munka lehetett megtalálni ezt az anyagot.
Ma esti kamingout:
1, igen, én is benne voltam a rendszerben, úttörő is voltam (kiváló).
2, Vas-Zala rulez!
nezd meg már jobban azt a "rettenetes" kompromittalo cikket. A Kurucinfo nagyon lábszagú propagandát folytat.
A konspirator kommunista gyerek(ek) énekkart, számítógépes szakkört, MHSZ-t, ifivezetőt, sportköröket, felvételi előkészítőt (!) szerveztek a vetélkedő mellett, plusz iskolarádió és ki mit tud? A gimisek minositett többsége KISZ-kötődésű.
Az elején a cikknek a 17? éves Rogán a demokratizmusra nevelésről beszél (Feri akkor asszem már jócskán idősebb, a pécsi egyetemen főfejes a vonalon, de javítsatok ki).
Turul: ott a pont! vidékinek lenni kisvárosban akkoriban is kb. azt jelenti, hogy mindenki ismer mindenkit, az emberekről tudhatóak dolgok, és vannak olyan emberi kapcsolatok és léptékek, amik nagyvárosban elképzelhetetlenek. A Rogán-cikkből csak nagyon primkó rosszindulattal lehet kihozni azt, amit:
“KISZ rádiót sőt KISZ újságot is szerkesztett, gondolom azért, hogy ne maradjanak szegény szentgotthárdi – esetleg keresztény szellemben hazaszeretetre nevelt - gyerekek kommunista pártproganda nélkül.”
Persze, persze. Ő egymagában volt Himmler, Hitler, Goebbels meg Speer is. Iskolarádióról meg nem hallottunk. Az meg hogy a "keresztény szellemben" nevelt kis áldozatok... (voltam kb. akkoriban gimnazista vidéken) ... és pont a horogkeresztény Kurucinfó kéri ezt számon. Überproli. Azért nagy munka lehetett megtalálni ezt az anyagot.
Ma esti kamingout:
1, igen, én is benne voltam a rendszerben, úttörő is voltam (kiváló).
2, Vas-Zala rulez!
tevevanegypupu 2008.03.19. 23:29:06
Nagy hulyeseg egy 16 eves gyerektol kiforott velemenyt es egyeniseget varni, meg akkor is, ha a csapbol a glasznoszty folyt..Kulonben ha jol tudom Rogan miutan belepett a fideszbe mar idosebb volt es azota is kitart a fidesz mellett.
nagy marhasag Rogan meggyozodesen vitatkozni, Gusztos pont ezt akarta elerni, latom el is erte..Talan nem kellene hagynunk magunkat - felnott erett fejjel ugyebar - hagyni manipulalni.((:
nagy marhasag Rogan meggyozodesen vitatkozni, Gusztos pont ezt akarta elerni, latom el is erte..Talan nem kellene hagynunk magunkat - felnott erett fejjel ugyebar - hagyni manipulalni.((:
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.03.19. 23:31:40
tewton:
Nem volt nagy munka, legalábbis szokás szerint nem a kuruc.info végezte el, hanem a szocik vazsi háziportálja, a nyugat.hu:
www.nyugat.hu/cgi-nyugat/cikksql.cgi?cikk=29822
Nem volt nagy munka, legalábbis szokás szerint nem a kuruc.info végezte el, hanem a szocik vazsi háziportálja, a nyugat.hu:
www.nyugat.hu/cgi-nyugat/cikksql.cgi?cikk=29822
tewton 2008.03.19. 23:41:37
Turul,
nini, télleg. de amit belinkeltél, az inkább egy ilyen "tu quoque" dolog, ami nem ítéli el egyértelműen Rogánt, csak felhánytorgatja, hogy volt KISZes is (ez baloldalról érthető stratégia). Sőt, az olvasói levél is bátrabb gyereknek mutatja.
Ezek szerint a Kurucnak van embere a regionális honlapokra + kapacitása feldolgozni azokat. Újságíró ismerősöm is azt mondja, azért jó a Kuruc, mert gyors és máshol nem hozzáférhető dolgokról is ír... Azért persze megnézném, nem-e a NBH mozgatja őket áttételeken át.
nini, télleg. de amit belinkeltél, az inkább egy ilyen "tu quoque" dolog, ami nem ítéli el egyértelműen Rogánt, csak felhánytorgatja, hogy volt KISZes is (ez baloldalról érthető stratégia). Sőt, az olvasói levél is bátrabb gyereknek mutatja.
Ezek szerint a Kurucnak van embere a regionális honlapokra + kapacitása feldolgozni azokat. Újságíró ismerősöm is azt mondja, azért jó a Kuruc, mert gyors és máshol nem hozzáférhető dolgokról is ír... Azért persze megnézném, nem-e a NBH mozgatja őket áttételeken át.
dr.minorka 2008.03.19. 23:43:12
"Feri akkor asszem már jócskán idősebb, a pécsi egyetemen főfejes a vonalon, de javítsatok ki."
Á nem. Ő volt az egyik főnök országosan, éppen felvázolta későbbi illegális harcostársával (Szilvási et.), hogy mindent privatizálni kell, nagyjából az amerikai republikánus párt jobbszárnyának a szellemében. Szóval a pofa következetes.
Á nem. Ő volt az egyik főnök országosan, éppen felvázolta későbbi illegális harcostársával (Szilvási et.), hogy mindent privatizálni kell, nagyjából az amerikai republikánus párt jobbszárnyának a szellemében. Szóval a pofa következetes.
tewton 2008.03.19. 23:43:29
Talán most már kiírhatnánk egy "Ki tud többet Rogán Antalról"-vetélkedőt :)
dr.minorka 2008.03.19. 23:45:37
A győztes egy évig ingyen parkolhat az ötödik kerületben...
tewton 2008.03.19. 23:57:07
... a fizetett emberek közé?
"Heló szia van egy fölös VIP-jegyem a Demszky-beszédre. Eljössz? ... Akkor járunk?"
"Heló szia van egy fölös VIP-jegyem a Demszky-beszédre. Eljössz? ... Akkor járunk?"
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.20. 00:13:23
Egyébként jó polgármester lett belőle,
nem akarom én cikizni, sőt azt hittem
mentőövet dobok a stréberrel.
(Pár hétre rá hogy polgármester lett,
slaggal lemosatta nem csak a járdákat,
de még a kapualjakat, és a földszinti
ablakokat is. Csak néztem mi van.
El ne ázzon már minden.)
nem akarom én cikizni, sőt azt hittem
mentőövet dobok a stréberrel.
(Pár hétre rá hogy polgármester lett,
slaggal lemosatta nem csak a járdákat,
de még a kapualjakat, és a földszinti
ablakokat is. Csak néztem mi van.
El ne ázzon már minden.)
tewton 2008.03.20. 00:17:12
Ad notam tojás,
Turbulencia idézte, de olyan szép:
"mert a jó tojásból csak csirke születik, a záptojásból ellenben kétfejű sas."
A kétfejű sas meg valahogy adekvát ábrázolása a koalíciónak :)
Turbulencia idézte, de olyan szép:
"mert a jó tojásból csak csirke születik, a záptojásból ellenben kétfejű sas."
A kétfejű sas meg valahogy adekvát ábrázolása a koalíciónak :)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.20. 00:52:38
A koalíciónak nem a kétfejű, hanem a fej nélküli sas volna a sokkal hitelesebb ábrázolása, tewton...
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.20. 01:17:12
Az már nagyon ritka és védett is, gloire. Sokkal jellemzőbb volna a most már a városokba is beköltöző, nagyon elszaporodott és jellemző tulajdonságú szarka (Pica pica). A tudományos név némileg rossz, vulgárolaszos kiejtéssel jelzi azt is, hogy hová kívántuk a kormányt a népszavazás útján, á la Horn Gábor...
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.03.20. 01:41:18
hehe, szarkák már vannak itt is. Egyébként
az egy szép madár. Meg rohadt sok dolmányos
varjú, azok meg csak csapaterőben mozognak,
basztatják a vércséket meg a galambokat.
az egy szép madár. Meg rohadt sok dolmányos
varjú, azok meg csak csapaterőben mozognak,
basztatják a vércséket meg a galambokat.
Invictus 2008.03.20. 02:16:15
Nem vagyok oda Rogántóniért, de egyetértek. Ilyen pitiánerek ezek (Orbán is az MSZMP kádere volt pl. szerintük, ja ő is volt gimnáziumi KISZ-titkár valóban). Az is állandó érvük, hogy a Fideszben több a volt komcsi, mint náluk (a Fidesz kormányban több volt MSZMP-tag volt, mint az övékben), és ezt a hülyébbje el is hiszi, aztán ezzel "vág vissza" minden "komcsizásra".
Oblomov 2008.03.20. 11:01:57
Molnargoreny · molnargoreny.blog.hu 2008.03.19. 22:56:12
Turul, nem akarom személyeskedésre fordítani, de te hány éves voltál 89-ben (én 24)? A rádióból, a tévéből ömlött a glasznoszty. Szentgotthárdon is. ... Kerekasztal, négyigenes szavazás, stb.
Nem volt muszáj, kiszezni 89-ben, vidéken se."
Molnárgöri! "Kiszezni" 89-ben? A Ki tud többet...-nek egyébként köze nem volt a KISZ-hez! (Párt)államilag korábbról elrendelt iskolai program-sorozat volt, ami a középiskolák tehetetlenségi nyomatékával zavartalanul gördült tovább 90-ig. Ahogy a KISZ, vagy az Ifjúgárda beléptetés, vagy márc. 21., ápr. 4. megünnepeltetése is. Egy 86-89 közötti gimnazista számára vidéken épp a glasznoszty idején, és amiatt, ezekkel nem volt ideológiai probléma, de legalábbis nem volt ok és mód nonkomformista fellépésre. Végül éppen a négy igenes népszavi söpörte ki az iskolákból formálisan is ezeket a mozgalmár jellegű, de ideológiailag már döglött szervezeteket és rendezvényeket.
A Solidarnosty korszaka, amivel összeveted, az egészen más, mert az sokkal egyértelműbb időszak volt. De akkor Rogán még 8-9 éves!
Turul, nem akarom személyeskedésre fordítani, de te hány éves voltál 89-ben (én 24)? A rádióból, a tévéből ömlött a glasznoszty. Szentgotthárdon is. ... Kerekasztal, négyigenes szavazás, stb.
Nem volt muszáj, kiszezni 89-ben, vidéken se."
Molnárgöri! "Kiszezni" 89-ben? A Ki tud többet...-nek egyébként köze nem volt a KISZ-hez! (Párt)államilag korábbról elrendelt iskolai program-sorozat volt, ami a középiskolák tehetetlenségi nyomatékával zavartalanul gördült tovább 90-ig. Ahogy a KISZ, vagy az Ifjúgárda beléptetés, vagy márc. 21., ápr. 4. megünnepeltetése is. Egy 86-89 közötti gimnazista számára vidéken épp a glasznoszty idején, és amiatt, ezekkel nem volt ideológiai probléma, de legalábbis nem volt ok és mód nonkomformista fellépésre. Végül éppen a négy igenes népszavi söpörte ki az iskolákból formálisan is ezeket a mozgalmár jellegű, de ideológiailag már döglött szervezeteket és rendezvényeket.
A Solidarnosty korszaka, amivel összeveted, az egészen más, mert az sokkal egyértelműbb időszak volt. De akkor Rogán még 8-9 éves!