Halálnak ideje – Kijev
2014. január 22. írta: Novák Tamás (spanyol)

Halálnak ideje – Kijev

a_langolo_kijev.png

Úgy tűnik, lassan lezárják a szemét az Európáról ábrándozó Ukrajnának. Milliók álma ér véget hamarosan az erővel, pénzzel és rezsicsökkentéssel Kelet felé fordított hatalmas országban. A múlt hét végén az elnökhű ukrán parlament elfogadta a gyülekezési jogot lényegében megszüntető törvényeket, amik január 20-án, hétfőn léptek életbe. Erre válaszul a héten elszabadult a pokol Ukrajnában. A tüntetések illegálissá váltak, a törvények értelmében a tüntetőkből lázadók lettek. Így már hétfőn elkezdték kapni a tüntetésen résztvevők az sms-eket a szolgáltatójuktól, hogy bemérték, és mint a zavargások résztvevőit regisztrálták őket, ami az új törvények értelmében 15 évvel büntethető.

Hétfőtől aztán minden este komoly harcok kezdődtek Kijevben. A tüntetők mellé álltak a Dinamo focicsapat ultrái is. A legkomolyabb harcok a tüntetők központjától néhány száz méterre található Dinamo-stadion mellett bontakoztak ki. Ez az út vezet egyébként az ukrán parlamenthez is, amelyet a rendőrök december óta teljesen lezárva tartanak. A tegnap reggeli állapotról itt a Babylon13 projekt rövid videója:

A hétfő esti harcokban sokan megsérültek a gumilövedékektől és elkezdődtek a letartoztatások is.

Közben az orosz külügyminiszter, Sergej Lavrov bírálta az EU-t és az USA-t, hogy beavatkoznak az ukrán belpolitikába. Felhívta a figyelmet, hogy külföldi provokatőrök irányítják a tüntetéseket, és arra figyelmeztetett, hogy az események kikerülhetnek a kormány ellenőrzése alól. Oroszország részéről Lavrov ígéretet tett arra, hogy segítséget fog nyújtani a helyzet stabilizálásában, majd megjegyezte, hogy Ukrajna „a szomszédunk, partnerünk, barátunk és testvérünk is egyben. ... Nem szeretném az Ukrajna szétesését támogató provokációs beszélgetéseket támogatni. Mindent megtesznek azért, hogy ez ne történjen meg. Segítséget nyújtunk a helyzet stabilizálása céljából” - tette hozzá. Közben az ukrán kormánygép gyors, rövid és nem hivatalos látogatást tett Oroszországban.

ukran_gep.jpg

Eközben Kijevben január 21-én, azaz tegnap napközben leginkább azzal telt az idő, hogy az ellenzék leüljön-e a kormánnyal tárgyalni a kialakult feszültségről vagy sem, este aztán megint egyre feszültebb lett a világ a Kijevben. 

A háztetőkön megjelentek a mesterlövészek is.

mesterlovesz.jpg

Aztán hajnalban elindult a Berkut, az ukrán belbiztonsági szervek támadása a tüntetők ellen. Ezek egy lengyel újságíró felvételei:

És a hajnali harcokban meghalt az első tüntető is. Ő:

meghalt_1.jpg

Állítólag jó fej volt. Mindenkinek segített. Kezében a tábla: A nép szava, Isten szava.

Így búcsúztak tőle a társai:

Egy másik társa egy oszlopról zuhant le a Dinamo stadion mellett, egy harmadik meg a kórházban halt meg, néhány órája.

Ma reggel Lvov-ban a tüntetők felgyújtották és porig égették az elnökhöz hű Régiók Pártja irodáját.

Néhány perce a Berkut újabb támadást indított a tüntetők ellen, a Függetlenség terén robbanásokat hallani és mindent beborít a fekete füst. A Berkut egységeinél megjelentek a BTR páncélozott harcjárművek is. A ma kiadott rendelet értelmében, mától de facto hadiállapot van Kijevben. A felkelők főhadiszállásáról közben hazaküldték a nőket és az öregeket.

Itt lehet élőben nézni minden streamet. .

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr525774795

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Halálnak ideje – Kijev 2014.01.22. 15:52:01

Úgy tűnik, lassan lezárják a szemét az Európáról ábrándozó Ukrajnának. Milliók álma ér véget hamarosan az erővel, pénzzel és rezsicsökkentéssel Kelet felé fordított hatalmas országban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.22. 14:52:00

Amig az ukranok hol a keleti, hol a nyugati iranybol kozelito globalbirodalomhoz dorgoloznek, addig nekik csak letpusztulas lesz es toporodes. Mi ezt a hibat nem kovetjuk el, mi tovabbra is a nemzeti politizalas utjan haladunk.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/12/oh-those-russians.html

JohnnyLillibrogida 2014.01.22. 16:07:08

Kemény témához, kemény stream.
Alacsonyan szállnak a koktélok a szomszédban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.22. 16:21:36

@Doomhammer: "Néztem a szemébe, s láttam, hogy mindezt őszintén gondolja, s Magyarország ebből igazán nyerhet"

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.01.22. 16:31:40

Oszoljanak, nincs itt semmi látnivaló! Épp most fojtanak vérbe egy nemzetet, nem hiányoznak ide a bámészkodók!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.22. 16:32:39

@tesz-vesz:
Nana', hogy Putyin oszinten gondolja, hogy minden rendben lesz. Miert, nem lesz minden rendben?

Az ukranoknal meg most zajlik a laborforradalom.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/10/nemzetstrategiai-es-torteneti.html

Quintus Pontius Pilatus 2014.01.22. 16:56:43

Hülyék ezek. Ha szembefordulnak Oroszországgal, éhen halnak. Ha leszarják az EU-t, nem lesz semmi.

Veridicus76 2014.01.22. 17:07:58

Kudarcba fullad az atlantista-cionista puccskísérlet, a szélsőliberálistól a magyarverő szélsőjobbig terjedő külföldről uszított ellenzék felelős minden áldozatért. Ukrajnában rend és béke volt, míg ezek nem kezdték hergelni a hergelhető embereket, külföldi pénzből.
Milyen érdekes, hogy az atlantista siratók mélyen hallgatnak a magyarverő Szvoboda kijevi főszerepléséről.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.22. 17:08:39

@Doomhammer: nincs itthon nemzeti politizálás, "Magyarországon éppen puccs van".

Veridicus76 2014.01.22. 17:11:15

Megjegyzem, az Occupy Wall Street mozgalmat nagyságrendekkel brutálisabban verték szét. A jó öreg kettős mérce, ugye.

marko11 2014.01.22. 17:55:20

@bbjnick: Ne má'! A művelt Nyugat egyik kedvenc időtöltése: élőben nézni mindenféle barbár népek (arabok, ukránok, magyarok stb.) forradalmát. (Forradalmát? Vagy "forradalmát"? Jut eszembe: nálunk még idézőjeles sem volt. Pedig hogy elvoltunknyomva.)

Urfang 2014.01.22. 18:17:08

Mi sem akarunk hamarosan egy erővel, pénzzel és rezsicsökkentéssel Kelet felé fordított ország lenni :(

Ma Ukrajna, holnap mi, Putyin csápjai úgy hálóznak be minket is mint az ukránokat, a pincsijük már megvan hozzá, aki ha kell titokban is kimegy hozzájuk aláírni bármit.

De ez a játszma még nincs lejátszva, mi is és az ukránok is választhatjuk még az európai demokráciát a putyini szervilista nyalintokrácia helyett!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.22. 18:25:57

@bbjnick: Maga szerint az ukrán nemzet tüntet?

De akkor ki fojtja őket vérbe?

@marko11: Ha beavatkozik, az a baj, ha nem avatkozik be, az a baj. Ha észleli, az a baj, ha észre se veszi, az is baj.

marko11 2014.01.22. 18:35:28

@Counter: ...de a legnagyobb baj, ha keveri-kavarja...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.22. 18:42:04

@marko11: Legjobb volna felhúzni egy falat a nyugati határon, aztán csináljanak ezek a barbárok, amit akarnak, csak a civilizált népek ügyébe ne üssék a dolgukat?

Majd 100 év múlva megnézzük, mire jutottak.

marko11 2014.01.22. 19:14:35

Te tudod. Sőt, te jobban tudod. Sőt, te vagy az, aki mindent, mindenkinél jobban tud.
No, persze. Ha nem tévedek, te vagy a kádári diktatúra egyik szakértője is. Sőt! Gondolom, szenvedő alanya. Akár még a kisdobosok közül is kizárhattak, bátor ellenzéki magatartásod miatt.
(Most másfelé szólítanak teendőim. Úgyhogy egy időre felfüggesztem ezt a , szokásosan, élvezetesnek induló diskurzust.)

Bell & Sebastian 2014.01.22. 19:18:31

@Counter: Az entrópia mindenkit elér, nem lehet elbújni előle. Black hawk down.

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2014.01.22. 20:04:03

A szolgálatoknál rutinművelet forradalmat csinálni naív kisemberek fanatizálásával. Van valami tervük Vonával, hogy így démonizálják Anglia sajtójában, ha nem terveznék népszerűvé tenni, agyonhallgatnák.

bádogos 2014.01.22. 20:09:15

Tamás, én megemelem a kalapom előtted, de te a magyar "jobboldalon" nem lehetsz se szép, se okos.

Ezek az emberek nem jobboldaliak, hanem elmaradottak, és páni félelemmel rettegnek mindent, ami modern. Így lesznek örök lúzerek. Az idő nem fog megállni a kedvükért.

Csurka már a Tienanmen téri tüntetésekről is megírta, hogy a kínai elvtársak csak a nyugati kultúrmocsok behatolása ellen védekeztek. Nota bene ezzel az erővel 1956-ról is elmondható, hogy szovjet barátaink csak a magyar ifjúságot akarták megmenteni a kólamámortól meg a dekadens nyugati zenétől (nem sikerült szegényeknek :D ). Kádár koponyája valahol hangosan röhög egy vitrinben.

zsubul 2014.01.22. 20:20:22

ez a lengyel operatőr nem egy Robert Capa...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.22. 20:52:27

@marko11: Ha ez nekem szól, akkor emlékeztetnélek rá, hogy te szoktál hosszasan értekezni arról, miért is nem tekinthető a Kádár-rendszer diktatúrának.

A legfőbb érved az volt, hogy személy szerint te jó állást szereztél és szabadon utazhattál – tehát nem volt az. (Tulajdonképpen mindjárt meggyőzöl, hogy a kívülről ránk erőszakolt nagy rendszerváltó hülyeségben kiöntöttük a gyereket is a fürdővízzel, kár volt ezt a remek rendszert lebontani. Elég lett volna új KB-t és PB-t alakítani és bevonni az ellenzéki szervezetecskéket a HNF-be.)

Bár nem egészen értem, hogy jön ez ide.

A perfid Nyugat izolálására tettem éppen egy szerény javaslatot, hogy ne gátolja tovább a civilizált népek békés fejlődését. (Esetleg katonai szövetségről is lehetne szó, meg szorosabb gazdasági együttműködésről, ha a hanyatló genderkapitalizmus tovább szítja a feszültséget. A nagy, erős és férfias Oroszország pont alkalmas vezetője lenne egy ilyen békés összefogásnak.
Az nyer, aki hamarabb ismeri fel az idők szavát.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.22. 21:12:00

@Counter:
"A perfid Nyugat izolálására tettem éppen egy szerény javaslatot, hogy ne gátolja tovább a civilizált népek békés fejlődését. "

Piha. Az ötletet a Fulgurból lopta.

homoródkarácsonyfalváért 2014.01.22. 21:54:55

@bbjnick: Az oroszok ugye a gázból élnek. El akarták venni a vezetéküket.
El nem tudom képzelni, hogy miért gondolta az USA, hogy ezt meg lehet csinálni.
Nagyon félek, hogy ezek a szerencsétlen emberek a téren csak annak a játszmának a vesztesei, hogy ki szerez legalább valamennyi százalékot az Ukrajnán átmenő gázvezetékből.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.01.22. 21:59:57

@Doomhammer: Ott a perfid Keletet, a perfid Északot és a nem kevésbé perfid Délt is izolálják. Egy totális diktatúra szükségképpen paranoid, akkor is, ha teokratikus. Ezt Koszter atya nagyon jól ábrázolta, ellenben – azt hiszem – mindez nem tudatosult benne.

Ellenben ma be kell látni, hogy Keletről sok értékes dolgot is tanulhatunk, főleg ami a Fulgur megírása után elfelejtődni látszó erélyes, keménykezű vezetést illeti. És be kell lássuk azt is, hogy a Fulgur világához képest ma a Kelet a fehér, keresztény Európa értékeinek utolsó mentsvára. Legalábbis egyesek szerint.

kamerasmobil 2014.01.22. 22:40:32

@homoródkarácsonyfalváért: Ha mindent a gazra vezetunk vissza akkor van itt azert nem is keves egyeb tenyezo is.

A palagaz forradalomnak nevezett jelenseg miatt komoly uzletet lehetne csinalni az USA-ban kitermelt foldgaz exportjabol ha sikerulne hatekony technologiat kifejleszteni a cseppfolyositasara es igy tengeri szallitasara.
Ez nyilvan kapasbol betenne az oroszoknak meg a dragan epitett gazvezetekeiknek.

Az olcso palagaz - es a vele egyutt kitermelt olaj - amugy is elkezdte lenyomni az energiaarakat vilagszerte. Az olajarat alapvetoen a libiai es sziriai balhek tartjak meg ugy-ahogy szinten de ahogy pl. az USA kezd atfordulni ebben is exportorre az importorbol ugy fog varhatoan egyre inkabb esni a kovetkezo evekben.

Raadasul palagaz Europaban is van boven. Elsosorban Lengyelorszagban de komoly keszletek vannak Ukrajnaban is. Azt hiszem a becslesek szerint a lengyelek onmagukban evtizedekre el tudnak latni legalabb Kelet-Europat.
Es ugye a komplett nemet ipar egyre erosebben lobbizik az olcso energiaarakert. Az USA vallalatai mar most tobb eves elonyben vannak es komolyan ala tudnak menni a gyartasi koltsegeiknek es igy a versenykepesseguk durvan le fog romlani EU palagaz nelkul.

Az orosz gazdasagnak viszont alapveto tamasza a szenhidrogen export. Ezek a fenti globalis folyamatok mind ahhoz vezetnek belathato idon belul hogy kiesik az allam fo bevetelforrasa es gyakorlatilag osszeomlik a koltsegvetesuk. Beuthet az allamcsod es akkor Putyinnak annyi.

Szoval nem veletlen ami Ukrajnaval tortenik most. Ha meg idoben sikerulne bebetonozni az orosz befolyast akkor az segithet kivedeni vagy legalabb elodazni a krizist.
Es ahogy a blog bejegyzes is sugallja - bizony ebbe a narrativaba illeszkedik az atomeromu beruhazas is. Az orosz befolyas tovabbi kiterjesztese es az olcso palagaz lehetseges piacanak beszukitese lehet a nyilvanvalo mogottes szandek Putyin reszerol.

Tortenelmi lepteku felelotlenseg ez a lepes az Orban-kormany reszerol. Remelni lehet csak hogy a valasztopolgarok jol tudjak ertelmezni az Ukrajnabol erkezo hireket es megertik hogy egy ujabb Fidesz gyozelem eseten nagyon konnyen lehet ugyanez a sors a mienk is - meg az evtized vege elott.

vantaan 2014.01.23. 08:06:20

@kamerasmobil: Nyilván való, hogy az orosz terjeszkedés fontos előretolt helyőrséget szerezne meg azáltal, hogy Orbán behódolt s elárulta a hazát. Ahogy Janukovics lassan de tartósnak tűnőnek visszatért Moszkva ölébe úgy Orbán is az orosz macival készül ágyba bújni.
Következményei? Kijevben már látjuk az eredményeket. Budapesten majd csak 5-6 év múlva.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.23. 08:25:52

Ukrajna csődállapotban és az egyik legszegényebb ország Európában, talán csak Moldova még szegényebb, de Albánia, Grúzia, Fehéroroszország, Oroszország mind JÓVAL magasabb életszínvonalt jelent hozzá képest.

Egyik oldalról az oroszok pénzt adnának, ha Ukrajna az eurázsiai szövetség felé orientálódik, a nyugat meg egy hatalmas vállveregetést, ha nyugat felé orientálódik az ország.

kamerasmobil 2014.01.23. 08:47:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: Az EU tagsaggal automatikusan gigantikus penzekhez jutna Ukrajna is. Magyarorszagon se lett volna erdemi gazdasagi novekedes az EU penzek nelkul az elmult jo par evben.

A belathato jovoben pedig Putyinnak egyre kevesebb penze lesz mert az orosz gazdasag szinte kizarolag arra epul hogy dragan adnak szenhidrogeneket. Ez a piac keszul most radikalisan atalakulni Europaban is.
Ezzel szemben az EU a prosperalo nyugati orszagok adofizetoinek penzet osztogatja.

Ezert megy el ilyen komoly vegletekig az ukran kormany. Putyinnak nincs sok ideje mar es ezek preemptiv lepesek. 5-6 ev mulva mar nem lenne mivel kenyszeritenie az ukranokat ezert most kell bebetonozni a fuggest.

Ugyanezert tunik surgosnek a magyar atomeromu biznisz is. Tiz ev mulva kene elkezdeni csak epiteni de addigra valoszinuleg latszani fog hogy sokkal olcsobban kielegitheto a hazai elektromossagigeny mas forrasokbol (pl. johet a lengyel palagaz es lehet azzal futeni az eromuveket).
Viszont ha most leszerzodunk arra hogy dragan veszunk orosz atomot es urant akkor mar nem fogunk tudni atallni ezekre az alternativ forrasokra.
Megfontolando nyilvan az is hogy vajon Orbannak miert is eri meg ez az egesz... Azon tul hogy Putyin valoszinuleg tamogatna a hatalmon maradasat.

vantaan 2014.01.23. 08:51:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа: "az oroszok pénzt adnának" igen mesterlövész puskákra s pár oligarchának s a tömegek ugyan olyan szar helyzetbe lennének mint az orosz!
Itt most fegyveres erővel biztosítják az orosz energia hordozók piacát.
Jelenleg úgy tűnik energia felesleg lesz a közeljövőben a világon. Az USA pl önellátó lesz gázból 1-2 éven belül, Európában kiterjedt új palagáz mezők kitermelése indul meg.
A zöldenergia források kiépülése felgyorsult (szél, ár-apály, nap erőművek).

S mindezekkel szemben Oroszország a hatalmas energia mezőivel leértékelődik. A gazdasági fejlődés az orosz birodalomba , az energia szektort nem számítva szinte "0".

Az ami ma Ukrajnában zajlik az az orosz érdekszféra, gazdasági-politikai hatalom harca a túlélésért.
S ebbe a kontextusba helyezve még inkább elítélendő Orbán hazaárulása.

vantaan 2014.01.23. 08:58:09

@kamerasmobil: Ugyan úgy látom, látod a helyzetet. A haza érdekében bízom ,hogy a nemzet föleszmél s fölismeri azt a csapdát amit állított az Orbán-Putyin megállapodás a magyarság egészének.

glinolid 2014.01.23. 09:09:52

@kamerasmobil: Sőt, a jövő már régen itt van közöttünk. Izlandon már CO2-ból állítanak elő metanolt, amit fel lehet használni robbanómotorokban üzemanyagként, üzemanyagcellákban áram termelésére (akkumulátor helyettesítése), illetve alkalmas alapanyag vegyipari/gyógyszeripari termékek előállítására is.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.23. 10:07:40

@maxval, a gondolkodni igyekvő bircа:
"Egyik oldalról az oroszok pénzt adnának, ha Ukrajna az eurázsiai szövetség felé orientálódik, a nyugat meg egy hatalmas vállveregetést, ha nyugat felé orientálódik az ország. "

Hatha nekunk is sikerulne az oroszoktol egy magasabb kizsakmanyolasi dijat kialkudni?
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2011/09/kizsakmanyolasi-dij.html

ArmaGedeon · http://kitalaltujkor.blogspot.com/ 2014.01.23. 10:24:34

Megint láthatjuk, milyen könnyű dolga van a titkosszolgálati profiknak, milyen könnyű tömeget hipniotizálni, milyen könnyen halálba küldhetők fanatizált emberek A NAGY SEMMIÉRT.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 10:48:37

Ugyanez vár ránk is.Ahogy április 7.-én megalkakul az új Fidesz-kdnp-Jobbik kormány..

Kandeláber 2014.01.23. 10:55:12

Ezekkel szemben nálunk hahás meg lopott logójú "szolidaritás" pöcsfejek bohóckodnak, akik bármennyire is igyekeztek a provokációval, még csak seggbe sem rúgta egyikőjüket sem egy rendőr.

Kandeláber 2014.01.23. 10:56:53

@Sexual Harassment Panda: Hahás vagy, öcsi? Esetleg hivatásos rettegő?
Mint fentebb írtam, ti annyira szánalmasak vagytok, hogy még egy rendőri seggberúgást sem tudtok kiprovokálni. :D

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2014.01.23. 10:58:37

unalmas már ez az ukrajnába helyezett cia rendezésű "arabforradalom" jelegű, egyébként dugába dőlő szarság.

kvadrillio 2014.01.23. 11:01:03

VIKTOR..VIKTOROVICS !!!!
NE VÁLTOZTASD BAZÁRRÁ MAGYARORSZÁG LEGFREKVENTÁLTABB TERÉT, A SZABADSÁG TERET !

ÖRÜLT A MAGYAR NÉP ANNO, HOGY A SZOVJET VÖRÖS HADSEREG FÖLSZABADÍTOTTA A II. VILÁGHÁBORÚ ALÓL !
EMLÉKHELY EMLÉKEZTETI ERRE A MAGYAROKAT OTT !

MINDEN MÁSFAJTA "EMLÉKSZAR !!!!!", NEM A SZABADSÁG TÉRRE VALÓ !

BÁRMENNYIRE IS ÚGY ÉRZET, HOGY JÓL DÖNTÖTTÉL, AMIKOR "TANÁCSADÓIDRA HALLGATTÁL" !
NEM JÓ DÖNTÉST HOZTÁL VIKTOR !
A SZABADSÁG TÉR, NEM, BAZÁR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 11:02:11

@Kandeláber: szerintem ez nem vicces.Egy szélsőjobb kormányon te sem fogsz nevetni.
Aki még tud, menjen.Az utolsó oltsa le a villanyt..

l_andras 2014.01.23. 11:04:17

@Veridicus76: Rend és béke? Ahol rendőrök erőszakolnak meg egy nőt? És az egyik majdnem megússza, mert apunak jó kapcsolatai vannak még a régi szép időkből?

Virág et. 2014.01.23. 11:07:33

@Veridicus76: "Ukrajnában rend és béke volt, míg ezek nem kezdték hergelni a hergelhető embereket, külföldi pénzből."

Magyarországon rend és béke volt 1956 előtt, míg ezek nem kezdték hergelni a hergelhető embereket, külföldi pénzből.

Ebből remélem látod, hogy milyen hülye vagy.

"Megjegyzem, az Occupy Wall Street mozgalmat nagyságrendekkel brutálisabban verték szét. A jó öreg kettős mérce, ugye. "

Itt eddig 5 halálos áldozat van, ezekből többet lelőttek, például az elsőt is. A OWS tüntetéssorozat legnagyobb botránya a mémesedett paprikaspray-lefújás volt. Emiatt vannak még perek folyamatban, halálos áldozatról nem tudni.

@bádogos: Így igaz.

Veridicus76 2014.01.23. 11:17:32

Sok nyomorult, szellemileg alultáplált atlantista kretén.

Kandeláber 2014.01.23. 11:20:43

@Sexual Harassment Panda: Szóval szerinted a Likud-testvérpárt fidesz szélsőjobb.
Azért, mert nemzeti mázzal vonták be magukat?
Vicces gyerek vagy.
Amúgy azt hiszem találtam, becsomagolt bőröndös hivatásos rettegő vagy.
Tudomásom szerint pedig Budapest utcáin a szociálliberális Gyurcsány-kormány idején ütötték viperával az embereket maszkos, azonosítószám nélküli rendőrök.
Ne gyere a futballhuligánokkal, mert a perui turista, az öreg katolikus plébános, a kutyát sétáltató hetven éves kanadai nem volt az, továbbá a békésen söröző egyetemisták sem voltak azok.
Egyébként jó utat!

turulpinа 2014.01.23. 11:23:30

Az USA megpróbálja megszerezni, Putyinnak pedig értelemszerűen ez nem tetszik. Ukrajna igen nagy és ma már elég fejlett piac.

Mi is így járnánk, ha lenne az EU-ról egy népszavazás és a nemek győznének. Nem véletlenül "sérül a demokrácia" az EU és az USA szerint amikor az oroszokkal üzletel Orbán. (Vagy amikor újfent kidobnak Orbánék egy az adófizető és az állam pénze közé ékelődött francia céget).

Az ukránoknak az EU nem alternatíva, az oroszok vásárolják meg termékeik 90%-át. A szabadságjogokat, korrupciót pedig hagyjuk, lsd. Gyurcsányék, szemkilövetések, pld. 4-es metró, autópálya építések, MÁV, kamu EU-s beruházások.

♔batyu♔ 2014.01.23. 11:24:38

@Kandeláber: Ja, az EU pedig semmiféle problémát nem talált ebben.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 11:24:40

@Kandeláber: Félreértesz.
Én arra a kis szösszenetre céloztam, amikor tavaly szepemberben Gaudi "úr" megemlítette az országgyűlésben hogy összeállnak a fidesszel a 2/3-ad miatt.
És mind a két párt hazudik.Hazudik a fidesz, amikor 20x elmondja hogy ebben az országban mindenkit megvédenek, s a zsidóság micsoda érték, blabla zéró tolerancia az antiszemitizmussal szemben, stb.
És hazudik a jobbik is, hogy ők a 3. út, az egyetlen választás a rohadt komcsik, és a "cionista" fidesz között..
Mindnekit átbasznak ők ketten, és mikor ez kiderül, kb hasonló lesz a helyzet mint most Ukrajnában.

randomuser1 2014.01.23. 11:25:48

ukrán szalonnát az euba!
hajrá, majdáni szbadságharcosok, veletek vagyunk!
ő, májusban esetleg idehaza is?
léccilécci lécci!

Virág et. 2014.01.23. 11:28:35

@Kandeláber: Mondjuk ebben azért közrejátszik egy picit az is, hogy utoljára akkor voltak utcán emberek. Ha helyzet sincs, akkor nehéz az összehasonlítás.

Azon viszont talán érdemes elgondolkodni, hogy a széljobbosok vajon miért csak a szocik alatt ilyen bátrak, a fidesz alatt meg csak a szájkaratéig jutnak? Lényegében Ferenc programját valósítja meg Viktor: tandíj pipa, manyup lenyúlás pipa, egykulcsos adó pipa (ez Oszkó, de nektek az úgyis ugyanaz), orosz-magyar örökbarátság pipa, pártpolitikus köztársasági elnök jelölése pipa, paksi fejlesztés pipa, 4-es metró pipa stb. Sorban áll: fizetős egészségügy.

Az ilyen féloldalas keménykedés beindítja az emberek fantáziáját, hogy vajon mennyire is független az a párt és mennyire is csak KDNP 2.

♔batyu♔ 2014.01.23. 11:30:34

@Sexual Harassment Panda: Most mi van? Kergetik a zsidókat?

A csákó csak beszólt egy zsidó fejesnek, kapott 3 évet. Mégis, mi a faszom kell még neked?

Kandeláber 2014.01.23. 11:34:44

@♔batyu♔: Igen, nagyon csöndben voltak.
Aztán hellerbanya elkezdte mantrázni, hogy "No one was shot!".
@Sexual Harassment Panda: Nem tudom hogy Fónagynál, esetleg Deutsch Tompinál tapasztaltál-e antiszemita megnyilvánulásokat? :D
A fidesz pedig nem fog osztozni a koncon.
És miért lenne hasonló helyzet, mint Ukrajnában?
Mi EU-tagok vagyunk már tíz éve.
Esetleg kitalálja valami hahás pöcs, hogy eusabbnak kéne lennünk, és hatan-heten kimennek az utcára egy molinóval, hogy "eusabb Magyarországot".
Nálunk a szoclibektől nagyjából ennyi telik.
Esetleg nyugalmazott tűzoltók meg nyóckeres félcigók belerugdosnak egy hungarocell-szoborba, aztán hazamennek.
Nagyjából ennyi.
A Jobbik meg csak ugatja az EU-kilépést, ha a kondér közelébe kerülnének, nem köpnének bele, hanem a sűrűjéből merítenének.

♔batyu♔ 2014.01.23. 11:36:32

@Virág et.: Megmondom. Mert Orbánékban megbíznak. Azért ha ránézel a gazdaságra, egész más a szitu mint Gyurcsányéknál, ahol hatalmas államháztartási hiányok, az adósságállomány irdatlan növelése, ráadásul szinte teljesen lehetetlenné tették az ellenük való tiltakozást. Műveleti terület és efféle baromságok, teljesen békés tüntetők szétverése, lefújása, aztán 2006.okt.23-a, ahogy egy ballibsi fogalmazott, a rendőrök "bosszút álltak a szeptemberi székház buliért". Mintha Orbánék rendőrsége azért verne szét brutálisan egy Május 1-i MSZP-s rendezvényt a Városligetben, mert hat héttel azelőtt Munkáspártiak megdobtak volna hat rendőrt.

A magadfajta azt mondja, na és. De a többiek egyáltalán nem mondják ezt.

♔batyu♔ 2014.01.23. 11:41:25

@Emmanuel Goldstein: Majd amikor a saját maguk által előállított fogkrém helyett veszik a vámok eltörlése miatt ugyanannyiba kerülő lengyelt, akkor elgondolkodnak.

Azt pedig nagyon megnézem Ukrajna mit tud szállítani az EU nak bevándorlókon kívül.

Virág et. 2014.01.23. 11:44:39

@♔batyu♔: "Azért ha ránézel a gazdaságra, egész más a szitu mint Gyurcsányéknál, ahol hatalmas államháztartási hiányok, az adósságállomány irdatlan növelése"

Ebbe inkább ne menjünk bele. Főleg így a 340 forintos euró környékén. Itt 3 éve arról szól minden, hogy válság van, pedig már rég nincs, amikor meg a világválság volt (2008-11), akkor meg röhigcséltek a fidesznél, hogy csak erős kormány kell és nincs válság. Aztán láttuk mi lett kormányon.

"Műveleti terület és efféle baromságok"

Khm. Orbán ház és környék, TEK intézkedés? Nem volt meg? Tényleg kéne napi híreket is olvasni és nem csak az elmúltnyócévet böngészgetni.

"Mintha Orbánék rendőrsége azért verne szét brutálisan egy Május 1-i MSZP-s rendezvényt a Városligetben, mert hat héttel azelőtt Munkáspártiak megdobtak volna hat rendőrt."

Azt leszámítva, hogy nem 6-ot, hanem 100 feletti volt a sérül rendőrök száma a székházostrom után és hogy a rendőrök saját maguk lettek ilyen zabosak, erre politikus nem kérte őket bármennyire is szeretné bárki ezt láttatni. Lényegében ennek a PLETYKÁJÁBÓL él a jobboldal 8 éve már. Ha ez HÍR lenne és nem pletyka, akkor még 80 évig tudna ebből élni.

"A magadfajta azt mondja, na és"

Veled ellentétben, kiskomám, én itt voltam a blog.hu-n 2006-ban is és NEM ezt mondtam, visszakereshető. Azt mondtam, amit ma is: ha volt visszaélés, azokat a felelősöket bíróság elé kell állítani. Ez részben megtörtént, részben most történik. Azt is mondtam, hogy a teljes tüntetéssorozatban, amin 2006 szeptemberrel kezdődött és 2007 tavaszán ért véget a túlnyomó többségben jogszerűen jártak el a rendőrök és egyértelmű a fejlődés, mert tavaszra már volt azonosító és nem volt túlkapás sem.

♔batyu♔ 2014.01.23. 11:47:51

@Kandeláber: Az EU addig tart, ameddig az erősebb országok pénzzel, erőszakkal képesek egybefogni.

A kormányok elleni politikai támadások mögött pedig üzleti érdekek állnak. Teljesen könnyen ki lehet találni, kik támogatják pld. Bajnaiékat. Ezek a cégek nem szívesen mondanak le Mo-i hasznukról.

Kandeláber 2014.01.23. 11:49:06

@Virág et.: Orbán nagyjából eleget tett az IMF-elvárásoknak, az IMF nélkül.
Ezt először Babarczy Esztertől hallottam egy vitaműsorban.
Ellenben a rezsicsökkentéssel és hasonlókkal befogta a többség száját.
Ez nem sikerült Gyurcsánynak, akinek a gyomorforgató stílusa csak a Heller-Konrád- féle cionistáknak, meg az Internacionálén szocializálódott buta vörösöknek jön be.
És pillanatnyilag - a szoclibek legnagyobb fájdalmára - az EU is leállt Orbán csesztetésével.
Az a megjegyzésed értelmetlen, hogy "a szélsőjobbosok csak a szocik alatt ilyen bátrak".
'99-ben az első Orbán-kormány idején verték szét a Kitörés Napja utáni bulit.
Amúgy pedig feltehetően jobban utálják a Gyurcsány-Bajnai-féle kozmopolitákat, mint a látszatra valamennyire adó Orbánt.

randomuser1 2014.01.23. 11:53:02

@♔batyu♔: kukoricát, búzát, energianövényt, traktort, bányászati kotrógépet, szemétautót, puskát, rakétát, repülőt, tengeri szállítást, olaj és gázvezetéket, ásványkincseket, turizmust, mint minden posztkomcsi ország, ami nem a kis kópetnyi kis hazánk, ahol tényleg faszán semmi nincs csak pármillió őstulok letelepedett nomád. és nem is volt itt soha más :)

Tyreo 2014.01.23. 11:53:29

@♔batyu♔: Bajnaiékat senki nem támogatja. (Mármint olyan értelemben ahogy elképzeled.)
Ha lenne aki támogatja őket, akkor nem az eleve vesztes MSZP mellett kötöttek volna ki. Azt azért el kell ismerni, hogy a multik tudnak tervezni és előre kalkulálni. Komolyan azt hiszed, hogy ez lett volna a nagy tervük? MSZP vezetéssel Orbán ellen?
Még viccnek is rossz.

Virág et. 2014.01.23. 11:58:20

@Kandeláber: 99-ben hol volt a Jobbik?

"Amúgy pedig feltehetően jobban utálják a Gyurcsány-Bajnai-féle kozmopolitákat, mint a látszatra valamennyire adó Orbánt. "

Vagy feltehetően az egyik a másik operettellenzéke. A látszat miatt picit kapálózik, de nagyon azért nem.

Nem sok logika van abban, amit leírsz. A Jobbik szavazókat nem Gyurcsánytól fog elcsábítani, hanem jobbról. Nem az lenne a célja, hogy a jobboldalon próbálja a saját önállóságát kihangsúlyozni a többi jobboldali szereplővel szemben? Az evidencia, hogy nem szeretik a szocikat, de a fidesz sem, akkor ezért miért is szavazzanak inkább rájuk, mint a fideszre a szimpatizánsok?
Nem véletlen, hogy a DK is a sajátjait kezdte fúrni 2014 előtt: eredménnyel, mint látszik. Jobbról ők sem remélhetnek szavazatot, ahogy a Jobbik se balról.

Kandeláber 2014.01.23. 12:02:47

@Emmanuel Goldstein: Meg a pár millión élősködő pár tízezer parazita.
@♔batyu♔: De azoknak érdekük egybetartani.
@Tyreo:
Akkor vajon miért sulykolták ezerrel tavalyelőtt októbertől Bajnait a "véleményformáló értelmiség" részéről?
Meg tavaly a szárszói múmiatalálkozon a kövületek?

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:04:27

@Emmanuel Goldstein: Na hogyne. Te magadnál vagy? Majd épp a franciák fogják beengedni magukhoz az ukrán paradicsomot és űrtechnikát. Legfeljebb bérmunkában, franciaként, németként.

A paradicsom pedig jön hozzánk, hogy tönkretegye a magyart.

A "kis köpetnyi hazánk"-nak pedig ideje utánajárnod, szerintem Izraelből sem nehéz. Persze a siker titka éppen az, hogy nem csak az EU-val működünk együtt.

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:11:27

@Tyreo: Az, hogy támogatnak valakit nem azt jelenti, hogy nekik adják az összes pénzüket. Nyilván tesznek Bajnaira, szerintem az utóbbi időben egyre kevesebbet.

A tömeget nem lehet ilyesmi támogatással megfordítani. A ballibsik az utóbbi 4 évben tényleg gazdagon kapták az anyagi és politikai támogatást aztán nézd meg hol vannak.

Inkább a te írásodban nincs logika. A szavazók döntő többsége nem jobb vagy baloldali, hanem jól felfogott érdekeire szavaz. A Jobbik bárhonnan vehet el szavazókat, még olyat is, aki 2010-ben az SZDSZ-re szavazott.
Ha igaz lenne amit írsz, akkor az MSZP szavazók jórésze nem szavazott volna 2010-ben Orbánékra.

Kelletteznekem? 2014.01.23. 12:11:48

@kvadrillio:
Ja a Szabadság tér :)
magyarországon ez emlékeztet a szabadságra:
Magyarország fővárosának szívében a köztér egy részét
rácsokkal, bunkókkal körbevett nagykövetség, és egy szintén rácsokkal körbevett megszállási/felszabadítási emlékmű, aranyra színzett, de egyébként tiltott önkényuralmi jelképpel a tetején (milyen érdekes, hogy Bp összes többi szobrát nem kell kordonnal védeni).

na ez a Szabadság magyarországon.

nem hiszem hogy ezen sokat lehetne még rontani, persze az új emlékművet nem idegen országok, hanem magyarország állítaná, mondjuk ez ki fog lógni a képből.
de remélem körbeveszik egy jó széles kordonnal, nehogy hazaugorgyon dani leönte festékkel az arkangyalt :) :) :)

Alpharius 2014.01.23. 12:13:25

SZEMÉT CSŐCSELÉK! Kukaborogató fasiszták, akik csak hőbörögni tudnak! Most minek kellett szétverni Kijev gyönyörűséges belvárosát!? Ennyit tudnak ezek, csak zászlót lóbálni, törni-zúzni, ilyenek az igazi NÁCIK, megy NYILASOK!
Remélem le is lövik mindet, abból majd értenek!

Kandeláber 2014.01.23. 12:17:51

@Virág et.: "Operettellenzék".
Nem, hanem konstruktív ellenzék.
A jobbikos képviselők ugyanolyan keményen bírálják a kormány nekik nem tetsző intézkedéseit, mint a szocik.
Ja, a dékának az az eredmény, hogy egyes közvélemény-kutatók szerint elérték az 5 %-ot.
Szerintem a hibbant azt hitte a szalámizáskor, hogy a fél mszp vele megy, de tévedett.
És hol is van a "csendes többség", a "középen állók" akiket Bajnai annyira szeretett volna megszólítani?
A legmagasabb részvétel eddig 73 % volt, de vegyük jellemzőnek mondjuk a 60 %-ot.
Ezek szerint a megszólítani kívánt "csendes többség" általában nem megy el választani, mert nem érdekli.

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:24:12

@Kelletteznekem?: Ennél a szobornál az a gond, hogy a zsidók (pár ballibsi) azt hiszik, ez egy holokauszt emlékmű. Hiába harsogják orbánék, hogy nem.

Amúgy is úgy vannak vele, hogy a II. Vh.-ban kizárólag zsidó áldozatok voltak.

Dzsentrisvihák 2014.01.23. 12:27:40

@Kandeláber:

Az a "többség" épp azért csendes, mert tesz mindenre magasról...

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 12:28:20

@Kandeláber: tudsz mondani egyetlen egy példát, ahol a jobbik kritizálta a fideszt?

grigorij 2014.01.23. 12:34:46

@Doomhammer: Látom, a rezsicsökkentés érintette az ékezeteket is...

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:35:36

@Sexual Harassment Panda: A kuruc tele van orbán és fideszfikával. Persze nem olyan mértékben mint az index, de a kuruc igényesebb, minden elemzésnek álcázott szart csak azért nem jelentet meg, mert Orbánfika.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 12:35:51

@Dzsentrisvihák: színjáték.Már le van zsírozva a koalíció a választások után.
Gyakorlatilag ugyanarról a pártról beszélünk.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 12:37:24

@♔batyu♔: értem, de mégis koalícióra készülnek, Gaudi meg is mondta szeptemberben.
Hogy ez szembemegy azal, amit mind a fidesz, mind a jobbik mond?Hát igen.

grigorij 2014.01.23. 12:38:20

@Veridicus76: Remélem a családod meglátogatja majd 5-10 évre valamelyik gulagot, miután a nem cionista gazdád kivezette Magyarországot Európából és visszakormányozta az a "szovjet blokk" kötelékébe!
Én a hozzád hasonlók miatt kinyittatnám újra az Andrássy 60-at is...

Dzsentrisvihák 2014.01.23. 12:44:47

@Sexual Harassment Panda:

Te már csak tudod, agyalágyi, te már csak tudod...

Mit mondott meg neked Gaudi? Idézet, link, bármi?

@Kandeláber:

Még szép, hiszen ezek nem kérik ki maguknak, mert ez sem érdekli őket :)

magyarparaszt 2014.01.23. 12:48:23

Nagyon remélem, hogy halál vár mindazokra, akik Magyarországot vissza akarják kényszeríteni félázsiába!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.01.23. 12:49:40

@grigorij:
A nemzeti letharc feladatai kulfoldre szolitottak, de a hazafias lelkesedesem mit sem csokkent.

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:51:45

@Sexual Harassment Panda: Koalició már csak azért sem lehet, mert Orbánék nem fognak leosztani poziciókat a jobbiknak.

Függetlenül attól, hogy szerintem mindenki azzal köt koalíciót akivel akar, legfeljebb a választók 4 év múlva értékelik.

Az EU-ban a demokrácia nem teljes, egy Fidesz-Jobbik koalíció esetén itt is az Ukrajnához hasonló zavargások lennének. A Jobbikkal ugyanis nem az a baja az EU-nak és az USA-nak, hogy náci, hanem az, hogy azonnal EU-s népszavazást rendezne és annak eredménye szerint járna el.

♔batyu♔ 2014.01.23. 12:52:25

@magyarparaszt: Most akkor mit csináljunk? Hagyjuk a faszba az orosz exportlehetőségeket?

Te pótolod?

vantaan 2014.01.23. 12:55:08

@Sexual Harassment Panda: A Jobbik egy csicska párt. Eléggé nyilvánvalóvá vált amikor kiderült Vona másságának gyanúja. Vona zsarolható.
....s ha a parlamenti hozzászólásait elemeznénk az a gyakori Orbán seggnyalás akkor több is mint gyanú.....
S persze itt van ez az orbáni hazaárulás az oroszokkal, amit a Jobbik szó nélkül hagyott. Mind ez csak erősíti hogy mind Vona mind a Jobbik számára a magyarság érdekeit felül írja az egyéni haszonszerzés.

Kandeláber 2014.01.23. 12:59:08

@magyarparaszt: De azokra is, akik Ígéret Földjét akarnak a Kárpát-medencében.
Mert mintha Simon Perez mondta volna hogy fölvásárolják Magyarországot, vagy tévedek?
@Sexual Harassment Panda: Ráérsz akkor megvenni a jegyedet, ha az meglesz...És ha ezt mondta?
Ezerszer inkább Jobbik-Fidesz, mint még egyszer szdsz, vagy az utódai!
@Dzsentrisvihák:
Valahogy így. És mindig rájuk hivatkoznak.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 13:03:49

@Kandeláber: szerinted.szerintem meg nem.Ugyanaz lez mint kijevben most.
Te szeretnél olyan orszégban élni, ahol van halálbűntetés, meg kasztrálás?
Az eu-ból egyből kibasznak, nem kell kilépni.

Kandeláber 2014.01.23. 13:11:45

@Sexual Harassment Panda: Hát akkor olvasgasd ezt.
Németországot és Csehországot sem baszták ki.
www.origo.hu/nagyvilag/20120224-a-kasztralas-mint-buntetes-a-szexualis-bunozok-pedofilok-ellen.html
Ja és igen, szerintem.
Meg azok szerint is, akik rájuk szavaznak.
2010-ben durván 830 000 ember.
És az szdsz-re mennyi?
Rajtad kívül.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 13:15:05

@Kandeláber: Én nem akarok veled vitatkozni.
Ha neked belefér, hogy egy zsidóellenes, antiszemita kormányunk lesz, az a te dolgod, nekem nem fér bele.Remélem nem kell majd hazajönnöm külföldről, amikor megszűnik az eu-s állampolgárságom.

Kandeláber 2014.01.23. 13:22:40

@Sexual Harassment Panda: Látod, a tények makacs dolgok.
A tények azt mutatják, hogy a cionista szdsz-ből nem kértek a magyar választópolgárok, a Jobbikból pedig igen.
Gondolom emlékszel arra az időszakra, amikor az FPÖ az ÖVP-vel kormányzott Ausztriában.
A libbantak kongatták a vészharangot, egy kicsit tüntiztek Bécsben, aztán megunták és hazamentek.
A kormány pedig maradt.
Egyébként szíved joga bárhová elköltözni, ez természetes szabadságjog.

randomuser1 2014.01.23. 13:23:46

@♔batyu♔: az ukrán pari nem fogja innen kiszorítani a hollandot, ne aggódj
a szalonnát, azt igen, de az ő szalonnájuk műfajokkal jobb mint a hazai, legyünk őszinték :)

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 13:29:42

@Kandeláber: aha.Aztán majd kilépünk az euból, mideki szépen hazajön, és albánia szintjén élünk, egy nacionlista szélsőjobb kormánnyal.Szép jövőkép!
Azt nem értem akkor mi a francnak ez a holokauszt emlékév, meg a "zérótolerancia az antiszemitizmussal szemben".
Arra a jörg haiderre célzol, akit "véletlen" baleset ért?
Csak nehogy vonával, vagy orbánnal is ez legyen, tekintva hogy nálunk él a legtöbb zsidó európában..

Kandeláber 2014.01.23. 13:43:16

@Sexual Harassment Panda: Ugyan.
Orbán azért nem fél senkitől, mert a fidesz a likud testvérpártja.
Egyébként te el tudod képzelni milyen jajveszékelés lenne, ha itt olyan merényletek történnének zsidók ellen, mint például Franciaországban?
Ja, itt egy másik hvg.hu link:
hvg.hu/vilag/20131125_Martonyi_Izrael_es_Magyarorszag_ket_jobar

randomuser1 2014.01.23. 13:50:14

@♔batyu♔: ez a siker kifejezés mire vonatkozhat a neres duplagondolban? "vettünk egy ruszki erőművet ami mire beröffen, eléggé elavult lesz", vagy "lassan mindenki ukrán cigit szív", "haverok közt leosztottuk a termőföldeket" "okosan kivéreztetjük az energiaszektort, a benkrendszerrel már végeztünk, de utána a haveroknal elosztjuk azt is" vagy mindez együtt?

Dzsentrisvihák 2014.01.23. 13:53:02

@Sexual Harassment Panda:

Azt értem, hogy funkcionális analfabéta vagy, de ez mást nem bizonyít.
Gaudi itt arra gondolt, hogy a Jobbik és a Fidesz együttes aránya kétharmadnyi lesz, és a vörösöknek kuss lesz a neve. Ez nem ugyanaz ám, mint a koala.

Veridicus76 2014.01.23. 13:57:22

2006-ban, amikor valóban hazafiak küzdöttek az idegen érdekek képviseletében hazudozó hatalom ellen Budapesten, nem volt ekkora empátia atlantistáékban, mint most, amikor a külföldiek által bujtogatott kijevi csőcselék gyújtogat.

Veridicus76 2014.01.23. 13:58:29

@grigorij: ótvaros büdös bolsi vagy.

Mérges 1234 2014.01.23. 13:58:45

"Milliók álma ér véget hamarosan az erővel, pénzzel és rezsicsökkentéssel Kelet felé fordított hatalmas országban."

Ez most Magyarországról szól???

Amúgy vicces, hogy kilóra megvesznek milliónyi embereket vilászerte, egy kis rezsicsökkentéssel bárkit meg lehet venni.

Furcsa világ ez.

Veridicus76 2014.01.23. 13:59:34

A nagy demokrata kinyitná az Andrássy út 60-at azoknak, akik nem rajonganaka cionista-atlantista bandáért. Köszönet az őszinteségért. Igazi bolsevik tempó.

Sexual Harassment Panda 2014.01.23. 14:06:30

@Kandeláber: én ezt értem, és ezeket a cikkeket én is olvastam, erre céloztam akkor, amikor azt mondtam, kíváncsi vagyok hogyan adja elő majd a fidesz ezt a koalát.

Kandeláber 2014.01.23. 14:07:09

@Mérges 1234: Atyus, Churchillen kívül nyert még valaki választást negatív ígéretekkel?
Csak úgy kérdezem.

Alpharius 2014.01.23. 14:10:13

@Veridicus76:

A számból vetted ki a szót.

Kandeláber 2014.01.23. 14:13:37

@Sexual Harassment Panda: Ha kíváncsi vagy, várd meg.
Bár sztem nem lesz ilyen.

Mérges 1234 2014.01.23. 14:18:43

@Veridicus76:

Te, hogy 2006-ban pontosan mi történt már ember meg nem mondja.

Az egész 2006-os balhé mértes hazugság cunamiba van burkolva, minkét oldalról.

Ráadásul, ha valaki figyel, most is lenne okuk a népeknek tűntetni sok midnen ellen, mégis kurva nagy kuss van. Miért???

Kandeláber 2014.01.23. 14:32:47

@Mérges 1234: Te öreg, téged korlátoz valaki abban hogy kimenj tüntetni az utcára?
Vagy a balos haverjaidat?

Zakk (törölt) 2014.01.23. 14:39:25

@Urfang: miért gondolod hogy mindenki a ratyi, liberális, nyugati értékrend szerint képzeli az életét? Mert van egy szar állásod egy szar multicégnél tized annyiért mint nyugati társadnak már semmi nem fontos, csak a zsebedben legyen valami ugye??? Nem a nyugattal és a nyugati emberrel van baj..azzal ahogy rákényszerítik az akaratukat mindenre és mindenkire.. A kettős mérce a probléma..

Virág et. 2014.01.23. 15:03:32

@Mérges 1234: Na vajon. Találd ki.

@Kandeláber: Részben a jogszabályok, mert szerintünk pl. akkor sem lehet felgyújtani a várost meg kövekkel dobálni a rendőröket, ha nekünk nem tetsző kormány van hatalmon. Ez olyasmi, ami jobboldalon még nem tanultak meg.
Bár a Fidesz-szóvivő szerint különösen erőszakos, Bajnai-gárdás rendbontás az, ha 45 kilós 22 éves bölcsészlányok körbeállják a pártszékházat és azt skandálják, hogy jogállamot.
Szerencsére volt egy bátor nyugdíjas hazafi, aki sósavval akart rendet tenni, meg a hazafias gyilkos is kéznél volt, szóval azért nem volt minden olyan borzalmas narancs szempontból nézve.

Másrészt meg mi nem járunk tüntetni meg vonulgatni. Szavazni viszont járunk.

Mérges 1234 2014.01.23. 15:35:16

@♔batyu♔:

"EU-s népszavazást rendezne és annak eredménye szerint járna el."

Csak nem rendezne, én remélem, hogy kormánra kerülvén egy kicsit konszolidáltabb de az ország érdekeit képviselő politikával állnának elő.

Eu-tól nem csak a szar, hanem pénz is jön. Inkább csak át kellene gondolni a lehetőségeinket az EU-n belül, újra tárgyalni dolgokat, stb.

Egy kilépés lehet hosszú távon jó lenne (10 év múlva), de rövid távon nagyon odabaszna a népeknek.

Fidesz majdnem akkora kommunista, mint a baloldal, a Jobbik meg túl radikális.

Valósi közép jobb pártot én nem látok. De lehet én tévedek.

vantaan 2014.01.23. 15:42:58

@Veridicus76: No no pont 2006 vlt amikor is külföldről is és a Fidesz háttér támogatók pénzelték a nemzetre támadó csőcseléket! 2000-től 50000 -ig volt a tarifa a Tv székháznál. ..... igaz a hülyébbje egy fillért se kapott. (fradi és az újpesti ultrák. A fradi ultrák voltak már akkor is a böszmébbek mert összességébe olcsóbbak voltak mint az újpestiek) Z. Gy. Gy jót is röhögött rajtuk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.01.23. 15:59:22

egy tovább gombot, <!--more--> -t rakjatok már be a posztba, köszi

Kandeláber 2014.01.23. 16:06:46

@Virág et.: Nem egy elegáns módja a vélemény-nyilvánításnak, az kétségtelen.
No azért az a jogszabályokra történt hivatkozás egy kicsit bibis.
Amikor a hahások néhány százan vonulgattak Pesten, az atv betelefonálós műsorában igencsak militáns sms-eket eresztettek meg a derék balos polgártársak...
Aztán nagy volt a csalódásuk, hogy befulladt a dolog.

kamerasmobil 2014.01.23. 16:36:12

Ellencsapas tortent: az EU ma lenyegeben engedelyezte a palagaz kutatas es kitermeles beinditasat. Olcso lengyel es litvan gaz varhato par even belul. Putyin ezzel egyre inkabb kenyszerpalyara fog kerulni.

Plusz nekunk ezt az atomeromuves bizniszunket sem artana atgondolni.

vantaan 2014.01.23. 16:44:42

@kamerasmobil: Már írtam: " Itt most Kievben fegyveres erővel biztosítják az orosz energia hordozók piacát.
Jelenleg úgy tűnik energia felesleg lesz a közeljövőben a világon. Az USA pl önellátó lesz gázból 1-2 éven belül, Európában kiterjedt új palagáz mezők kitermelése indul meg.
A zöldenergia források kiépülése felgyorsult (szél, ár-apály, nap erőművek).

S mindezekkel szemben Oroszország a hatalmas energia mezőivel leértékelődik. A gazdasági fejlődés az orosz birodalomba , az energia szektort nem számítva szinte "0".

Az ami ma Ukrajnában zajlik az az orosz érdekszféra, gazdasági-politikai hatalom harca a túlélésért.
S ebbe a kontextusba helyezve még inkább elítélendő Orbán hazaárulása."

Magyarország eladva az Orosz birodalomnak! Oszt jónapot ....

angyalföldi partizán 2014.01.23. 18:28:09

@vantaan: hát tényleg kevés zsozso.ennél már csak anyád tarifája az olcsóbb,

vantaan 2014.01.23. 19:08:24

@angyalföldi partizán: Nem vagyok Én a testvéred köcsög!
....csak nem te is azon hülye drukkerek közé tartozol akit átbaszott Z. Gy. Gy vagy valamelyik Kubatov csicska?
Ha hülye vagy menj orvoshoz vagy dögölj meg!

2014.01.23. 19:17:53

www.youtube.com/watch?v=T7k0MjODEQY

Tanulság: ne állítsd a rendőreid vaskerítés mögé, mert egyenként fognak megégni.

kamerasmobil 2014.01.23. 20:30:22

@vantaan: Azert ideztem most be mert ebben a hirben ket dolog fontos ujdonsag is van szerintem.

Az egyik az hogy a palagaz forradalom europai begyuruzese most mar szinte biztosra veheto. Erdemi gazarcsokkenes johet valamint a lengyel gazdasag uj motort kap amivel konnyen megelozheti az osszes tobbi orszagot a regioban.

A masik az idozites amivel az EU szerintem legalabb reszben Putyinra akar nyomast gyakorolni. Kerdes hogy nem fog-e forditva elsulni az otlet... Azaz nem az lesz-e hogy meg eroszakosabban es gyorsabban akarja majd Oroszorszaghoz kotni a kelet-europai regiot.

Göntér László 2014.01.27. 19:05:27

Tegyük fel, hogy Ukrajnában létrejön a hatalomváltás és a jelenlegi tüntetők lesznek a fő elölülők. Ez után tevődik fel a kérdés, hogy mi a teendő? Nekem azok a válaszok, amik Egyiptomban vagy Líbiában születtek, nem szimpatikusak és feltételezem, hogy Szíriában és Ukrajnában hasonló választ találnak. Nekem valahogy az az érzésem, hogy az utca emberének ezek a változások nem hoztak és hoznak semmiféle javulást. A munkanélküliség és a szegénység úgy marad, mint régen, legfeljebb a mostani gazdagok helyett mások lesznek. Azt nem hallom, hogy valaki csökkenteni akarná a legszegényebbek és a leggazdagabbak közti különbséget. Megjegyzem, hogy nyugat ukrajnában a Lengyelek és a Magyarok sokáig érdekeltek voltak.
süti beállítások módosítása