A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés
2013. április 05. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés

siraly.jpg

Így tisztelték a jogállamot a jogállam legharciasabb védői: ahogy a Heti Válasz cikkéből kiderült, a Sirály romkocsma mintegy másfél éve szabálytalanul üzemelt. Azzal, hogy van egy meghitt kis helyszín, ahol ellenzéki, kormány- és rendszerkritikus csoportok szervezkednek, természetesen semmi baj. Virágozzon száz (+n) virág az ellenzéki térfélen, jogállami keretek között, háborítatlanul. És igen, a Fidesz is így kezdte 25 éve: a kis kezdőcsapat a Kis Rablóban járt össze konspirálni, aztán mégis mekkorára nőttek! Viszont nagyban növelné a hitelességet, ha a mai ellenállók fennen hangoztatott jogállam iránti érzékenysége ténylegesen a jogállam iránti érzékenységgel párosulna.

A Heti Válasz arról írt: a főváros évek óta rendezné a Sirály romkocsma jogi helyzetét. Miután a „foglalt házat” korábban létrehozó Városi Színház Kft. 2011 decemberében kivonult, jegyzőkönyvben rögzítették, hogy az „ingatlanban a Marom Klub Egyesület tartózkodik kizárólag jogcím nélküli használóként, az ingatlan kulcsaival kizárólag a Marom rendelkezik”. Az egyesület vezetője, Schönberger Ádám nyilatkozatot tett, hogy az ingatlant határidőre kiürítik. Ez nem történt meg. A romkocsmát az elmúlt másfél évben többször bezáratták, de volt, hogy a házfoglalók betörve jutottak az épületbe. A vendégek zárt térben dohányoztak, a szűk helyre százfős tömeg zsúfolódott be, tűzveszélyes módon gyertyákkal világítottak. Nyugtát sokszor nem adtak. Az épület mára valószínűleg életveszélyessé vált. A Marom legalább egy éve rezsit sem fizetett, emiatt 2 milliós számlatartozás gyűlt össze, amit a fővárosnak kell kifizetnie, mivel a mérőórák a tulajdonos nevén vannak – írta a lap.

A Sirály-vezér Schönberger Ádám egyébként 2010-ben a Deutschlandfunk német rádiónak azt nyilatkozta: „Magyarországon nem a mediterrán partvidék és a magas hegyek miatt laksz. Nincs itt semmi, csak szmogos városok hatalmas lakótelepekkel vagy provinciális falvak. Korábban a liberális atmoszféra miatt laktunk itt, megvolt minden szabadságunk. Ha ez nem lesz meg többé, természetesen elmegyek. Mert akkor ez egy nagyon kellemetlen ország lesz”.

Tulajdonképpen mindenki örülhet, hogy ezek szerint egyelőre még egy ilyen kritikus értelmiséginek sem annyira kellemetlen ez az ország, hogy elmenjen innen, hiszen Schönbergerék itt vannak Budapesten; sőt, a cikk tanúsága szerint egész jól elboldogulnak a vadkeleti ugaron. A házfeltörés és a számla nélküli pénzforgalom mellett talán a rezsi nem fizetése volt a legjobb sztori: mondhatni, Habony Árpád legvadabb gondolatait is túlszárnyalva kimaxolták a rezsicsökkentést. A kétmilliós számlatartozást a lap szerint a fővárosnak kell kifizetnie a sirályosok helyett, így hát senki nem mondhatja, hogy a fővárosi polgárok ne támogatták volna egy-két forinttal a demokrácia utolsó védőinek küzdelmét az ordas eszmék ellen.

Tény, hogy a Mazsihisz kérését elfogadva a főváros a húsvét és a pészach végéig működni engedte a Sirályt, így végül ma adja vissza a Sirály üzemeltetője az önkormányzatnak a Király utca 50. szám alatt álló épületet. Azt persze megnézném, hogy egy egyszeri békemenetes vidéki korcsmáros vagy külvárosi fodrászkisasszony meddig működhetett volna ilyen körülmények között a hatóságok erélyes kopogtatása nélkül. Ahogy Galaxis Riporter kolléga fogalmazott: „Schönberger Ádámot és a Marom Klub Egyesületet nevezném az Év Dzsentrije 2013 díjra”.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr935196788

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés 2013.04.05. 11:39:01

Habony Árpád legvadabb gondolatait is túlszárnyalva kimaxolták a rezsicsökkentést.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 11:38:25

"...

Kapd el a klubvezetőt
nem árt, ha megkérded Őt.
Kételyeidre frappírozott választ,
ha valaki adhat, csak Ő.

Egy világ nézeti klub,
tág teret nyújtani tud.
A vitakészség alakulásához,
plusz még itt a sikerélmény.

..."

Karcolt lendület 2013.04.05. 11:42:47

Ha jogtalanul használják, meg nem fizetik a közüzemi számlákat, akkor végképp nem értem, az önkormányzat miért hülye szemétkedésekkel szórakoztatja magát és az úri közönséget (örzővédőkkel meg csütörtök esti megszállással és otthagyással). Bírói végzés alapján oda kell menni a rendőrökkel, aztán kiüríteni a helyet, az áramot, vizet, stb. pedig elzárni. Azt kész.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 11:45:07

Demokrácia

www.youtube.com/watch?v=wIztvzr5TZ8

Vajon mitől van olyan érzésem, hogy ezt egyszer már átéltem - az előző életeim egyikében?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 11:46:32

Voltam ott koncerten... elég sötét volt... nem tűnt fel, hogy kabbalista fészek... vagy phészekh...
Egyébként ki látott már bármilyen holdudvarhoz tartozó romkocsmát, ahol adtak számlát bármiről? Ez olyan ultimate érv az ellenfél megsemmisítésére? Aki aztán élénk arcbőrpírral megnyomja a faszára erősített delete gombot...

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 11:49:08

@Karcolt lendület: hát, ez az.
Fizetett?
Nem fizetett.
Kizsuppolni, akár piréz, akár eszkimó.
Menjen inkább úszni a Tóra, sőt, Orbanisztánban vannak ingyenes dunai strandok is.

Steve the Great 2013.04.05. 11:58:05

@Hepci: " Ez olyan ultimate érv az ellenfél megsemmisítésére? "
Nekem aztán a világon semmi bajom a romkocsmákkal, de hát tudod a "nem ad számlát" = "adócsaló" akár ellenfélről van szó, akár nem.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.05. 12:07:00

@Hepci: Én is voltam, nekem azonnal feltünt . )

Nem a számlaadással volt ott a probléma, hanem azzal, hogy jövedéki engedély és bejegyzett kereskedői engedély nélkül működtek és nem csak az utóbbi másfél évben, hanem a kezdetektől. Miközben a szomszédos kocsmák vagy tízfajta adót fizettek, bérleti díjakat és közüzemi számlákat, addig a sirály egy igazi kalózvállalkozásként működött.

Hogy érthető legyen ennek a súlya, talán úgy lehetne egy próbát tenni, hogy ugyan ezt megpróbálod mondjuk Balatonfüreden megcsinálni. Valami központi helyen, ahogy a Király utca is eléggé az. Ugye, hogy ott már elképzelni is nehéz, hogy alkohol árusítási engedély nélkül, valahogy megkapod a ládákat egy nagykerben, kiírod, az engedély nélkül létesített teraszodon, hogy a sör 500 forint, - pontosabban a feketén dolgozó embered kiírja - a bevételt meg elosztod reggelenként, semmi papírmunka. Mindezt úgy, hogy egy hétvégén több millió forint is lehet a bevétel, ahogy az a Sirályban is volt. Könyvelő sincsen. Hepci, mi ezért négy-öt évet kapnánk.

Szerinted az normális dolog, hogy ez mehet évekig, és ha valami malőr van előkapják a marom egyesületi igazolványukat és még nekik áll följebb?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2013.04.05. 12:07:37

@Hepci:
A romkocsmákban is általában nagyjából olyan arányban szoktam nyugtát kapni, mint a nem rom- intézményekben. (A Sirályban is jártam néhányszor az elmúlt években, de hogy kaptam-e nyugtát, fogalmam sincs. Az illegális kocsmázásnak van romantikája, csak aztán ne siránkozzanak, amikor bezár a butik, mert Berlintől Koppenhágáig meglehetős szigorral szoktak véget vetni az efféle vircsaftnak.)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 12:07:48

@Steve the Great: hihihihi, látszik, hogy nem mélyedtél el a vendéglátós, számlának látszó papírtermékek rejtelmeiben...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.05. 12:10:57

Abszolúte jogos! Mi tartott eddig? Viszont segítsetek, nem emlékszem, kit jelöltek a mandisok az Év Dzsentrije 2012 díjra. Zsiga Marcellt?

kamerasmobil 2013.04.05. 12:11:28

A vilagert se foglalkozz azzal ami a problemajuk...

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 12:12:11

@gloire: te genetikus vagy? (eddig csak azt hallottam, hogy rongyember) :D

No mindegy, nekem nem tűnt fel a vircsaft jellege, se genetikai, se üzleti vonatkozásban, de ha ez így igaz, akkor elég sajátos helyzetben érezték magukat.
Schönbergör, a Felkent.

Jut eszembe, lesz 1 újabb - tomboló fasizmus elől menekülő - emigránsunk...

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.05. 12:12:24

@gloire: "Én is voltam" - Na, EZT nem gondoltam volna. :D Én sosem jártam ott, most már bánhatom?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.05. 12:22:22

@Holger Hartland: Undorító, hangulattalan hely volt, nem vesztettél semmit. Egy nagyobb társasággal voltam, rávettek, hogy egy italra menjünk be. Akkora sor volt, hogy vagy negyedóra alatt kerültünk sorra, hatalmas kasza lehetett.

Steve the Great 2013.04.05. 12:27:58

@Hepci: Ez kétségtelen, szerencsére nem mélyedtem el. De ettől függetlenül aki adócsaló, az adócsaló. (plusz még az egyéb engedélyek hiánya)

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 12:28:19

Az a jó a Mandinerben, hogy egy idegsebész pontosságával tárja fel a lényeges társadalmi problémákat.

Hiszem mi más is lehetne minden bajunk gyökere, mint hogy a Sirályban székelő anarchoszindikalisták odabent dohányoznak, gyertyával világítanak és esetenként még számlát sem adnak.
Ráadásul magasról tojtak a minden normális társadalomban nélkülözhetetlen korrupt önkormányzati bürokráciára, és még használati engedélyünk sincs 43 aláírással, pecséttel és 27 szakhatósági hozzájárulással.

Na, hát ezért tart itt ez az ország.
Ezért nem jutunk ötről a hatra, dacára nagyszerű vezetőink áldozatos munkájának.

De most végre nem azzal kell foglalkoznunk, amit a vaksi szemünkkel látunk, a süket fülünkkel hallunk, a tompa agyunkkal gondolunk: a Mandiner végre megmutatta nekünk, hogy mi is itt a lényeg.
Legyünk hálásak érte!

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 12:35:58

"egy egyszeri békemenetes vidéki korcsmáros vagy külvárosi fodrászkisasszony meddig működhetett volna ilyen körülmények között a hatóságok erélyes kopogtatása nélkül"

Abszolút jogos felvetés.

Ráadásul a Mandinernek minden erkölcsi alapja meg is van hozzá, hiszen a HV-val karöltve, a tényfeltáró újságírás legmagasabb színvonalát képviselve, az esetleges retorzióktól sem visszariadva rendszeresen tárják fel és adják közre úgy a békemenet szervezőinek, mind egyéb kormányközeli "vállalkozóknak" a kétes ügyleteit.

Amint az közismert, pl. Simicska Lajos már bele sem mer nézni ezekbe a médiumokba, annyi szennyes ügyét leplezik le folyamatosan.

Most már a Sirályra is sort kellett keríteni, mert egyrészt hogy néz az ki, hogy mindig csak a kormányhoz közel álló vállalkozókra csaptok le, másrészt meg lássuk be: összegszerűségében is most már ez a legnagyobb tétel.

Kandeláber 2013.04.05. 12:41:18

Vajon a szolgáltatók is respektálták a Mazsihiszt?
Minden esetre ez a Schönberger pubi és a többi bögrecsárdás haverja tényleg rinocéroszbőrt visel a pofáján.
Szóval ez a csárda lenne egyesek szerint a szabadság legújabb bölcsője, csak gratulálni tudok az ízlésüknek.
Be kell deszkázni ajtót-ablakot, oszt jónapot.

sisszi 2013.04.05. 12:46:47

jó a téma nagyon. jogállam? miaz?
az igazi választás = adófizetők vs. közpénzen élők. ennyi. ez a bal-jobb erőltetés sima megélhetési hablaty mindenki részéről. és különben ergének van igaza:
ezért érdemesebb pártszékházpincébe kezdeni. arra nem kérdez rá soha senki. tiszta lappal lehet forradalmárnak lenni. legálisan :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.05. 12:46:54

Kissé más megvilágításban: "a Sirály klubot működtető Marom Kulturális Egyesületnek a főváros álláspontja szerint azért kell kiköltöznie a helyiségből, mert két éve nem fizettek bérleti díjat. Schönberger Ádám, a Marom egyesület egyik képviselője ugyanakkor állította: azért nem fizettek, mert eddig nem volt érvényes szerződésük, ennek véglegesítése folyt a vagyonkezelővel. A sirálytag elmondása szerint az ügy nem két, csupán egy éve húzódik. Akkor nyerte el egyik tagjuk a Főváros pályázatán az ingatlan üzemeltetési jogát, és azóta igyekeznek megállapodni a szerződésről. Legutóbb ők küldtek egy javaslatot a vagyonkezelőnek, ahonnan hónapok óta nem érkezett válasz."

index.hu/belfold/2013/04/05/jogi_utra_terelodik_a_siraly-ugy/

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.05. 12:52:24

"...Vajon a szolgáltatók is respektálták a Mazsihiszt?..."
Tudtommal az önkormányzatnak számláztak, ők a tulajok, tőlük hajtják be.

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 12:55:18

@Fedor: "Legutóbb ők küldtek egy javaslatot a vagyonkezelőnek, ahonnan hónapok óta nem érkezett válasz."

Ugyan már, ezt akárki mondhatja.

Ha a pártatlanságáról ismert, sőt, elismert HV-ben ezt nem írták meg, akkor biztos meg sem történt.

rognork 2013.04.05. 12:56:34

bazmeg ezek _tűzveszélyes_módon_ gyertyával világítottak! ezért tart itt ez az ország! lecsukni mind!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 12:57:24

@Fedor: hihihihi, s arra vajh volt-é szerződésük, hogy beszedjék a zsét?
Vagy esetleg ingyé' ment ott minden?
Vagy mégse ingyé', de nem tűnt fel a Schönbergörnek, hogy nem így szoktak működni a decens maceszkimérések?
Felfoghatatlan, tényleg.

states1 2013.04.05. 12:58:22

A valóság ennél is rosszabb, azt Rajcsányi sem meri kimondani, amiből Schönberger egy pillanatig sem csinált titkot, ha zsidó vagy, a törvények felett állsz, és ha fellépsz a törvénytelenség ellen, akkor antiszemita. Erről szól a Sirály, és semmi egyébről, a zsidó felsőbbrendűségről, a gőgről, a "másság" semmibevételéről, egyszóval a cionizmusról, a zsidó rasszizmusról. "Azt persze megnézném, hogy egy egyszeri békemenetes vidéki korcsmáros vagy külvárosi fodrászkisasszony meddig működhetett volna ilyen körülmények között a hatóságok erélyes kopogtatása nélkül". Igen, csak én nevén is neveztem a miérteket és az okokat.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.05. 12:59:40

@Fedor: egyáltalán nem került így sem más megvilágításbaaz ügy. Kb. nyolc éve ugyan azt a technikát használják a hivatal megtévesztésére, az alapítványok vetésforgóban pörögtek a valódi vezetőség segge alatt, miközben 100 milliós bevételük lett, teljesen, adózatlanul . )

Kandeláber 2013.04.05. 13:08:21

Tényleg jó a cím, a Schönberger pubiék kimaxolták maguknak a rezsicsökkentést, ilyet eddig csak a bodzások mertek nyíltan kijelenteni, mármint hogy nekik minden ingyér' jár, víz, villany, gáz, nem beszélve magáról az ugyancsak ingyér' bögrecsárdának használt ingatlanról.
Most pedig ezen túlmenően még foglalkoznak is velük, ingyen reklámot biztosítottak maguknak.
Sirály-turisták érkeznek majd a helyre, hektószám fogy majd a kóser pálinka (ami mellesleg tényleg jó) meg kilószámra a mariska, mert gondolom ők már lokálisan megteremtették maguknak az abszolút szabadságot, hiába üzenget Schönberger pubi a germánoknak, hogy bírják ki még egy rövid ideig nélküle, nemsokára csatlakozik Imre Kertészhez meg Konrádhoz.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:13:13

Mássalhangzó írással (ki tudja, miért?) SRLY van kiírva, ami szlengben seriously. Stimmel is.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.05. 13:13:18

fröcsőgő antiszemita írás! szegény zsizsik hogy adjanak számlát solymosi eszter véréről?

tarackos 2013.04.05. 13:14:21

"Így tisztelték a jogállamot a jogállam legharciasabb védői: ahogy a Heti Válasz cikkéből kiderült, a Sirály romkocsma mintegy másfél éve szabálytalanul üzemelt."

Nekem úgy rémlik nem a Sirály romkocsma foglalt székházat hanem azok akik odajártak, meg akik nem jártak oda.

Miért is kellene a Sirályt üzemeltetők és a többi tucat, száz, ezer ember közé egyenlőségjelet tenni kedves RG?!

a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2013.04.05. 13:18:10

@Fedor: OK, akkor tekintsünk el az illegális italmérés körüli problémáktól, és nézzük csak ezt a két mondatot: "a Sirály klubot működtető Marom Kulturális Egyesületnek a főváros álláspontja szerint azért kell kiköltöznie a helyiségből, mert két éve nem fizettek bérleti díjat. Schönberger Ádám, a Marom egyesület egyik képviselője ugyanakkor állította: azért nem fizettek, mert eddig nem volt érvényes szerződésük, ennek véglegesítése folyt a vagyonkezelővel."
Én azt gondolnám, hogy a dolgok normális menete az, hogy ha szeretnék egy ingatlant használni, megkeresem a tulajdonosát, megkérdezem mennyiért és milyen feltételek mellett adná bérbe, majd pedig, ha tetszik az ajánlat, kötünk egy szerződést. És csak AKKOR kezdem el használni az ingatlant, ha ez a szerződéskötés megtörtént.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:19:02

@tarackos: Most jön az, hogy Al Capone -t is adócsalásért...

S=klogW 2013.04.05. 13:21:55

ennek a söpredék bandának nem járna a kilakoltatás mellé
feljelentés is?

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:25:46

@S=klogW: Hol él maga? A magyar Bermuda -háromszögről van itt szó, ahol el-eltünedeznek dolgok.

Alfőmérnök 2013.04.05. 13:31:51

@Hepci: Van nem baloldali holdudvarhoz tartozó romkocsma?
Egyébként meg aki a magyar adóhatóságnak drukkol, az buzi.

S=klogW 2013.04.05. 13:32:19

@Bell & Sebastian: azt sem értem, hogy a tomboló náci hordák miért nem szálltak be néhány molotov koktéllal a buliba

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:34:22

@S=klogW: Nézze, Orbán megpróbálta felrúgni a rózsadombi paktumot és mi lett a vége? Erre csak megpróbál bezáratni egy iciri-piciri bűntanyát -preventív jelleggel- és láss csodát, a műbalhé-hullámok ismét Brüsszel kötését nyaldossák.

Az nem lehet, hogy kettős hatalom van ebben az országban és a mindenkori adminisztrációt majomnak nézik? Gojba se veszik, pontosabban.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:37:33

@S=klogW: Mert akkor Áder csomagolhatná is a bőröndjét, hogy raportra menjek a Szentföldre, mialatt meg is szállna bennünket az EU Csendőrség.

S=klogW 2013.04.05. 13:42:00

@Bell & Sebastian:
1.
én nem hiszem, hogy lenne világméretű zsidó összefonódás
2.
atr sem hiszem, hogy a hívő zsidó közösség támogatna gazdasági bűncselekményeket
3.
az is nyilvánvaló, hogy ezek a bűnözők természetesen nem részei a zsidóságnak

ezekben gondolom mind a 15 millióan egyetértünk

Bell & Sebastian 2013.04.05. 13:49:00

@S=klogW: Hiszi-nem hiszi, még most sem kap mást, akárkire szavaz is, mindig ugyanez van. De ezek legalább megpróbálják.

Zb74 2013.04.05. 13:51:11

"a Fidesz is így kezdte 25 éve: a kis kezdőcsapat a Kis Rablóban járt össze konspirálni, aztán mégis mekkorára nőttek"

Jaj, ugye nem azt akarod ezzel mondani, hogy a kis rablókból nagy rablók lettek? :-)

Egyébként teljes mértékben egyetértek a cikkel.

A Galaxis Riporterrel viszont nem, mert a dzsentrik nem a más pénzét tapsolták el, hanem a magukét.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 13:55:03

@Alfőmérnök: biztos van.
Kitömött turulok vannak a falon, és a Szkítia könyveit árulják.
A lányok, akik látogatják, vallási okokból nem hajlandóak sz*pni.
Most ennyi jutott eszembe csak, mert már éhes vagyok.

gyalog.galopp 2013.04.05. 13:58:43

@Hepci:
Te, mint gasztomegmondóember, mit gondolsz pl. olaszba meddig működne az a családi vendéglátó, ahol nem ütik be a gépbe a fogyasztást, és nincs számla a raktárkészletről, ráadásul hiányosak az engedélyek?

És akkor most hagyd a faszba, mit tapasztalsz, mint vendég.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 14:14:39

@gyalog.galopp: fogalmam sincs.
Elég gyakran járok Olaszországban, és kaptam ott is olyan papírt a vacsora után, aminek a tartalma aligha jutott el az adózásig.
Ez természetesen ott se a csúcséttermekben fordul elő.

Mondjuk ez itt elég speciális eset.
Ott nem valószínű, hogy a totálisan illegális bizniszben utazó vendéglátós arra hivatkozna, hogy ő 1 piemonti őslakos, és súlyosan diszkriminálják az ilyeneket az eljárással. Valamint nagyobb számú piemonti őslakossal a pincében piemonti engedetlenségi mozgalmat szervezne...

S=klogW 2013.04.05. 14:15:42

@Hepci: ez a baj: a ballib markáns ellenpontjaként csak a turult tudjuk előkapni "címkeként"
valami új branddel is elő kellene állni (aminek persze a turullal is van kontinuitása)

teknős 2013.04.05. 14:16:06

@Fedor: Aha, tehát ha neked van egy lakásod és meghirdeted, hogy kiadó és meg is állapodsz vele, de a szerződést már nem írjátok alá valamiért, akkor az feljogosítja az albérlőt, hogy beköltözzön hozzád.

Egyetlen dolga van csupán, hogy levelezzen veled.

Nincs véletlenül kiadó albérleted?

Alvarez 2013.04.05. 14:23:09

Ha még egy templomban mise alatt gyertyát gyújtanak, azt azonnal bezárni a tűzrendészeti szabályok megsértéséért!

gyalog.galopp 2013.04.05. 14:23:41

@Hepci:
Köszi, erről beszélek!

Bell & Sebastian 2013.04.05. 14:28:58

@Hepci: Akkor mennyire lenne ordenáré, ha nem csak éhezne, hanem még szomjazna is hozzá? Az nem lehet, hogy maga csak egy drabális henteslegény, aki szakácsművésznek álmodta magát, de ezt Padillán és Alfőn kívül senki sem veszi komolyan? :)

tarackos 2013.04.05. 14:31:06

@Bell & Sebastian: Jöhet, de Al-t és a bárjaiban akármit csinálókat nem mosták össze. Akik lehet mit sem tudnak arról illegális vagy sem az a klub. Még nem találkoztam olyan emberrel aki a működési engedélyt kereste a falon...;)

angyali értékrend 2013.04.05. 14:37:35

az a pechje a siralynak, hogy nem a mandis, fidelitaszos hujegyerekek csinaljak. mert akkor a gazdi mar holnap ossze tudna utni nekik egy lex siralyt amivel torvenyesse teszik oket.

S=klogW 2013.04.05. 14:40:56

@Bell & Sebastian: :) erre már én is gondoltam
de ha drabális szakácsművész, aki gasztronómiai phd-t ír nappal este meg szintidőre vágja a zsülient, akkor igazi übermenssel van dolgunk

Robinzon Kurzor 2013.04.05. 14:44:48

@tarackos: "Miért is kellene a Sirályt üzemeltetők és a többi tucat, száz, ezer ember közé egyenlőségjelet tenni kedves RG?!"

Ezt a pimasz, felháborító kérdést ergé nevében is visszautasítom.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 14:46:12

@tarackos: Maga azt gondolja, hogy egy bizonyos szubkultúrát még a cégérükön is fennen hirdető, szabálytalanul üzemeltetők viszonya olyan a vendégkörükhöz, mint mondjuk egy vándornyírónak az aktuális akolban bégető juhokhoz?

Ezzel maga sokkal rosszindulatúbban ítél, mint én, mert kapásból elhiszem, hogy mégiscsak van valami kulturális közösség -jellege a helynek - ha már mindenki ezt mondja, még a vallási vezetők is.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 14:52:15

@S=klogW: Ő lehet az, aki nem esik kétségbe, ha pont kifogy a tejszín. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 14:58:15

"Ismerem, ismerem, ismerem, ismerem,
és ki is merem már mondani, azt hogy
rég kiismertem már ezt, ismerem, ismerem ezt."

www.youtube.com/watch?v=ri31wE3_QUM

S=klogW 2013.04.05. 15:01:22

@Hepci: vallási okból absztinens lányok nem egy turulkocsmába fognak belibbenni

Saci, tanárnő (35)

"Nekem orális szex közben volt egy furcsa balesetem. Igazából szeretem az ilyen szexet, és kedvelem azt is, ha én kényeztethetem a páromat a számmal. Akkor azonban új pasim volt, akinek nem ismertem a szokásait - mint később kiderült, nem volt tapasztalata ilyen téren. Amikor hanyatt dőltem az asztalon, úgy, hogy a fejem lelógott a túloldalon, és jeleztem, hogy óvatosan jöhet, egyszerűen elvesztette az eszét. Megragadta a fejemet, betömte a péniszét a számba, és lendületből, úgy ahogy az ágyban, a hüvelyemben tenné tiszta erőből lökte az ütemet. Én közben azt hittem, megfulladok. Hányingerem lett, túl mélyre szaladtak a lökések nagyon gyors ütemben, nem volt időm levegőt venni, ájuldoztam. Hiába akartam eltolni magamtól, nem vette észre. Belemartam a körmeimmel a combjába, hogy álljon le, de semmi nem történt. Kb. három perc telhetett el így, mire észrevette, hogy valami nem stimmel. Én sírva, öklendezve kiabáltam vele, és szegény hiába vigasztalt, elzavartam. Azóta sem vagyok hajlandó szóba állni vele. Erőszaknak éltem meg az aktust, és ma már sokkal óvatosabb vagyok. Nem is nagyon volt azóta új partnerem, ha mégis, az utolsó centiméterig tisztázom a játékszabályokat."

Bell & Sebastian 2013.04.05. 15:21:25

@S=klogW: Mi van magával, visszabombázta az elméjét a kőkorba? Nyisson másik ablakot, oszt oldja meg!

S=klogW 2013.04.05. 15:29:42

@Bell & Sebastian: kicsit elkalandoztam

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 15:34:32

@Fedor: Tudod, jude, az önkormányzati ingatlanok bérlése nem úgy megy, hogy én küldözgetek nekik szerződést, vagy az általuk küldöttet nem elfogadva újat kérek. Jude, ez úgy megy, hogy ők eléd tolnak egy szerződést, és vagy aláírod, vagy nem. Amennyiben nem írod alá, mehetsz a picsába, és jönnek a helyedre százan. Belvárosi bérleményről beszélünk, tehát garantált forgalomról.
Egyértelmű, hogy a zsidó lobbi kevert-kavart, és most ez lett belőle. Olcsón is megúszhatnátok, de inkább vinnyogtok, hogy a nácikok nem hagynak élni titeket. Ettől aztán annyira szimpatikussá váltok, hogy totál értelmetlen, miért utál titeket az ország 75%-a.

Google 2013.04.05. 15:43:29

Már liberális atmoszféra sincs itt - maradtak tehát a szmogos városok és a provinciális falvak. Vagy fordítva: provinciális városok és a többi - Schönberger Ádám szerint.
Liberális atmoszférában még a szmog is jobb, főleg ha ingyen van, falvakban pedig mi nem járunk!*
*régi demokrata szólás.
De mindegy is, ilyen praktikus életszemlélettel lehet-e élni, hogy majd addig maradok valahol, amíg ott kasszírozni tudok? Ez jelenti egy hely vonzerejét? Istenem.
Ilyen, nekik ínséges időkben a nyugat-európai barátaikkal együtt mást tényleg nem nagyon tehetnek, mint jó kis lázadásokat szíthatnak. Idejük van, mérgük is elég. Már csak a lázadások iránti kereslet kérdéses.

tarackos 2013.04.05. 15:46:56

@Bell & Sebastian: Sztem a szabálytalan működést nem reklámozzák. Más ha azt mondják vitájuk van az önkorival és megint más ha azt mondják illegálisan mérik a piát és jogtalanul tartózkodnak ott. Nem hinném, hogy az egyetemisták firtatnák a vita természetét. Ez utóbbit erősíti, hogy nem is vergődnek miatta.

S=klogW 2013.04.05. 15:49:43

@Google: a mondások kapcsán, már nem tudom hol olvastam:

minél kevesebb szdsz annál nagyobb vejmár

de németül mégjobb

je wenige linksliberale, desto größer weimar

Alvarez 2013.04.05. 16:10:02

@Mr Falafel: "Belvárosi bérleményről beszélünk, tehát garantált forgalomról."

Ki kell, hogy ábrándítsalak téged ott Bivalynyüszögén. Az a helyzet, hogy a pesti belváros tele van üresen álló kereskedelmi ingatlannal, amit senki nem akar üzemeltetni. Már a turiboltok is zárnak be. A tulajdonos önkormányzat is csak egyet szokott csinálni: átjátssza olcsón a haveroknak, aztán az kezdjen vele valamit.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 16:15:56

"Éj volt, egy iszonyú zsidónővel az ágyon
nyújtóztam, mint hideg halotthoz bújt halott,
s a fizetett gyönyör mellett felragyogott
a szomorú szépség, kire hiába vágyom."

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 16:18:15

@Alvarez: kocsmáról beszélünk, te idióta. na, takaroggy vissza a golanra!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 16:24:44

@S=klogW: ne is mondd, ebéd közben a szomszédos asztalnál egy közismert politológus tanácskozott - részben - szakmailag a PhD tanítványával.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.05. 16:27:43

@S=klogW: ilyen esetben célszerű használni a csukaszájfeszítőt (unortodox segédeszköz). :D

Mondjuk a nő magára vessen, ha hanyatt, lelógó fejjel készül sz*pni. Biztos szempillára verős filmen látta.

Google 2013.04.05. 16:46:05

@S=klogW:

És vejmár idején miért nem volt szolgálatos szdsz?
Vagy rossz a kérdés?
Jobb lenne a se vejmár, se szdsz - ez lenne az igazi.

S=klogW 2013.04.05. 17:12:16

@Hepci: pedig adja magát a helyzet: beteget intubálni is hanyatt fekve hátraszegett fej mellett a legkonnyebb

Sallerbá 2013.04.05. 17:12:28

Nyilván, persze, adjon számlát, meg ilyesmi. Európa más országaiban egyébként nagy hagyománya van a foglalt házaknak, hiszen van, aki nem szeretne rongyot rázni, sokat fizetni, és a többi a meglévő és egyébként hasonlóan színvonaltalan, csak jobban kivilágított "valódi" szórakozóhelyeken, ahol egyébként ugyanúgy nem kapsz számlát. A foglalt házban meg van a szabadságod illúziója, kicsit úgy tűnik, mintha nem szabályoznák be súlyosan életed minden percét. Nekem nem fáj, hogy vannak ilyen helyek, szívesen adom bele az adóforintjaimat.

Sokkal kevésbé adom szívesen a pénzemet azoknak a városoknak, melyeket a tehetségtelen, ostoba és hozzá nem értő vezetői az elmúlt években a végletekig eladósítottak. Azok a politikusok, akik ma is a pofánkba vigyorognak és teszik el a költségtérítésből származó súlyos pénzeket. (párttól függetlenül). Azért sem adom szívesen ezeknek a pénzemet, mert aztán a "kormánynak" és az "államnak" hálálkodnak, holott nekünk, adófizetőknek kéne, mert a kormánynak és az államnak nincs pénze, az a pénz közpénz, a mienk, az adófizetőké...

S=klogW 2013.04.05. 17:13:46

@Hepci: pedig adja magát a helyzet: intubálni is hátraszegett fejű hanyatfekvő beteget a legkönnyebb

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 17:23:09

@Hepci: @S=klogW:

No, maguknak is elég nyomorúságos lehet a "szerelmi életük", ha ide járnak egymásnak "csapatni":-[

gyalog.galopp 2013.04.05. 17:26:08

. @Sallerbá:
Má megbocsáss, de lemaradtam. Én még nem feküdtem kórházban, a körzeti orvost látásból se ismerem, nem fizetek Tb-t, oszt jónapot. Fizesen az aki adómentes kocsmában növeszti a máját.
Szerinted , mi értelme van annak, amit írtál?

Google 2013.04.05. 17:31:10

@S=klogW:

Ne haragudjon, de Maga nem elkalandozott, hanem úgy járt mint a KiKa, nem megfelelő helyen hozakodott elő a témájával. Gyereket indoktrinálni, közéleti blogon lepedőcsatákat bemutatni, hát úri dolog-e ez?
...és ne vígy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.05. 17:31:15

@gyalog.galopp:

Az az értelme, hogy a zsidó bűnöző felsőbbrendű, magasabbrendű személy, mint az alantas, genetikusan alattvaló, moslékzabáló, törvénytisztelő gój.

Google 2013.04.05. 17:33:09

@Sallerbá:

Adózott is ezeknek a foglalt házasoknak? Nem irigylem.

gyalog.galopp 2013.04.05. 18:51:21

@bbjnick:
Hepcitől nem véletlenül kérdeztem az olasz családi vendéglőt. Ott túl sokan élnek a vendéglátásból ahhoz, hogy egy ilyen Sirály két hétnél tovább működhessen, a többiek simán fölnyomnák. ( persze kivételek, meg kivételezettek mindig lehetnek)

S=klogW 2013.04.05. 18:53:48

@Google: kika? gondolom nem az áruházra gondolt. hanem?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.05. 19:01:56

@Steve the Great: Valójában az az adócsaló, aki ilyen helyen számlát kér, uis az csak akkor kell, hha le akarják írni az ÁFÁt. Márpedig a kocsmázás ÁFÁját leírni nem kóser :)
Nyugta, ha nem adnak nyugtát, az az adócsalás.

Google 2013.04.05. 19:32:12

@S=klogW:

KinderKanal, maga, maga.
Tudja, akik úgy aggódnak a demokráciáért, hogy a gyerekeket is megijesztik vele.

Google 2013.04.05. 19:38:01

@gyalog.galopp:

Az olaszok nagyon korrektek. Nem úgy az osztrákok. Ott előfordul, hogy valami papírra kézzel adnak össze, majd megtartják maguknak. Nyugta.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 19:46:28

A biboldók nem lepnek meg, hogy ingyenéltek, és az adófizetők pénzéből osztották az ingyenlevest meg az ingyensört a haveroknak (merthogy ugye állítólag nem kereskedtek).

Plusz hazudoznak reggel, éjjel meg este.

De az önkormányzat mit csinált? Csakazénem baszta ki a zsidókat a romkocsmává züllesztett tulajdonából, mert zsidók?

Csakazénem zárta el a gázt, a vizet meg a villanyt, mert zsidók dorbézoltak odabenn?

Netán még a telefonszámlájukat is az önkormányzat fizette, hogy ingyé tudják hívni a haverokat sörözni meg fasisztázni?

Ezek után "a pészachra tekintettel" tovább fenntartani ezt az állapotot, maga a szemitizmus volt. (Elmúlt már?)

Nero Bianco 2013.04.05. 19:58:26

"a főváros évek óta rendezné a Sirály romkocsma jogi helyzetét. "

Ez kábé semmit sem jelent, csak azt, hogy töketlenkednek valamiért, de nem akarják bevallani.

Mint ahogyan a médiatanácsnak sem sikerült 600+ napig rendeznie a Klubrádió jogi helyzetét, mert vagy nem értettek a joghoz, vagy pusztán a kibaxás szándoka vezette őket.
Egyik verzió sem túl megnyugtató.

A mai bürokratikus magyarországon az esetek 98%-ban a grimbusz a hatalom oldaláról keletkezik, nem a kiszolgáltatott civilek oldaláról.

Pofára szivatnak meg tesznek keresztbe, vagy segítenek és hágják meg a szabályokat.
Csak az a kérdés, milyen közel ücsörögsz a hatalomhoz, semmi más.

Ha csókos vagy, akkor ingyen kapod, mert majd kitalálnak valamit hogy miért, ha meg nem vsgy az, akkor sanszosan pénzért sem mert csak.

Én nyilván a századrészét sem tudom a sirály ügynek, de ahogyan olvasom, a poszt szerzője is pont így van a dologgal.

Persze végül is ez vélemény műfaj, nem oknyomozás.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 20:02:14

Az is szép, hogy bár egy éve semmi rezsit nem fizettek, ez idő alatt 2 millió forintos rezsit csináltak az önkormányzatnak (ami hagyta ezt).

Havi 165 ezer forintos számlát csinálták a zsidó hagyományőrző romkocsmárosok az adófizetőknek amellett, hogy a bérleti díjat sem fizették, mi több, még a tiltást is leszarták (egyrészt mert olyanok, másrészt mert tehették).

Ez a Király utcai Sirály étterem amúgy ugyanaz, mint a Sirály zsidó romkocsma?

"Király utcában a körúthoz közel van a sirály, szolid kis kávézó jellegű intézmény. A falon képekkel, éppen aktuális kiállítással díszítve.

Nyitvatartás
Hétfő: 09:00 - 24:00
Kedd: 09:00 - 24:00
Szerda: 09:00 - 24:00
Csütörtök: 09:00 - 24:00
Péntek: 10:00 - 24:00
Szombat: 10:00 - 24:00
Vasárnap: Zárva"

www.etterem.hu/10933

Mert ami honlapot itt megadnak, ott egy olyan étterem (vagy napközben étterem, este romkocsma) van, amit egy 2011-es írás szerint bezáratott a Zorbán, vagyis elég hasonlónak tűnik.

"2006-2011. Vége. A Sirálynak is vége. Közénk is besétált a való világ, az együttműködés rendszere. És ahova beteszi a lábát, ott minden megváltozik, ott új morál, új rend lesz. Nehéz szavakat találni. Megpróbáltunk nem botrányt csinálni, megpróbáltuk elmondani a Városvezetőknek, miben hiszünk, miért dolgoztunk az elmúlt öt évben, mi valósult meg ebből."

www.siraly.co.hu/content/content_208.html

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 20:04:39

@Nero Bianco:

"Ha csókos vagy, akkor ingyen kapod"

A hagyományőrző zsidó romkocsmárosok ingyen kapták, mint kapták, vették. A rezsit sem fizették, 2 millás számlát hagytak az önkormányzatra. A cikk szerint még a bezárt ajtót is feltörték az ingyenlevesért, amikor ki akarták onnan baszni őket a hóra.

És még nekik áll feljebb.

Akkor kik is ebben a történetben a csókosok?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.05. 20:08:06

@Nero Bianco: Zsizsik, tudod, mi az, zsidók sósavban? - Oldódik a probléma.

S=klogW 2013.04.05. 20:12:44

@Google: én lennék ez a kika? maga nagyon el van tévedve, jobban, mint az én kommentem.

Bloodscalp 2013.04.05. 20:38:13

@teknős: de azt te sem tudod megmondani hogy miért a bérgyilkos drukkerbandával foglalták vissza a helyet, ahelyett hogy már több mint fél évvel ezelőtt becsukatták volna a zugkocsmát? Vagy ez normális eljárás a fővárosban? Bár neked ez nem kérdés gondolom menetesként.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 21:40:31

@Bloodscalp:

Valószínűleg nem merték kibaszni onnan a zsidókat, nehogy az legyen, hogy csakazémerzsidók.

Vagy hogy pont pészach meg hanuka előtt, vagy hollóemléknapon, vagy az előtt, vagy az után.

Nem mintha ez mentség lenne, de magyarázatnak érthető.

Puhány volt az önkormányzat a bibsikkel, és még balek is, hogy fizette a rezsijüket.

El kell számoltatni a felelőst, hogy máskor mást semmilyen talmudi dumával ne lehessen ilyesmire rávenni.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 22:14:36

Jön a tél, ha cigányék nem szereznek pénzt, éheznek. A cigány felesége megszólal:
- Te! Hát kérjé mán kölcsön Kohntól vagy százezret, mer különben felkopik az állunk!
- De hát az zsidó, úgyse fog adni, válaszolja Gazsi !
- De hát csak próbájjad meg - érvel az asszony - és végül meggyőzi Gazsit.
El is megy a Kóhnhoz.
- Hát instállom, csókolom a kezit, az lenne a helyzet, hogy kéne 100000 forint a télre, mert mán csak egy színes tévénk maradt.
- Ok, Gazsi, semmi probléma, legalább mi kirekesztett kisebbségiek tartsunk össze - szól Kohn - és már nyújtja is a 100 ezret.
Gazsi nem hisz a szemének, hálálkodik, majd már menne is ki az ajtón, amikor utána szól Kohn:
- Várjál csak, Gazsikám. Azt ugye tudod, hogy majd 200 ezret kell megadnod?
Gazsi majd összeesik, de nincs más választása, elfogadja. Most már még gyorsabban menne ki az ajtón, de Kohn folytatja:
- De, kedves Gazsikám, azért kellene valami biztosíték is. Azt mondtad, van egy tévéd - hozd el azt kauciónak.
Gazsi totál kikészül, de nagyon kell a pénz - elrohan haza, és elhozza a tévét.
De Kohn folytatja:
- Drága Gazsikám! Az a helyzet, hogy gondolkoztam, amíg te odahaza voltál és be kellett látnom, hogy ez még nem elég. Te alkalmi munkákból és segélyből élsz. Nem lehetek biztos, hogy meg tudod-e adni ezt a sok pénzt. De van egy ötletem. Most itt hagyod a felét, és a másik 100 ezret majd tavasszal megadod, jó?
Gazsi bátortalanul visszaadja a pénzt, majd elbúcsúzik. Hazafelé bandukolván így morfondírozik:
- Hú, vazze! Most se pízem, se tévém és még 100 ronggyal lógok Kohnnak.

Kb. így járt az önkormányzat is a romkocsmásított ingatlanával. Az ingatlant hasznosítani nem tudta, mert elfoglalták a zsidók. Két milláért fizette még a számlájukat is, és a végén még ő tartozik azzal a zsidóknak, hogy nem zárja be az illegális romkocsmát, vagy legalább (éveken át) haladékot ad. Plusz még szemét is, és antiszemita.

A hagyományőrző zsidó romkocsmáért egyenesen a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége és annak volt munkásőr ügyvezető igazgatója lobbizik, és őket megtámogatja a Zsidó Világkongresszus, ami egyébként nem romkocsmában, hanem kaszinóban utazik.

Persze aki őket ekézi, az antiszemita, vallási fundamentalista, náci. Aki csakazémer zsidó vallású magyarok, ekézi őket, kereszténykedik, magyarkodik, zsidózik.

Képzelem, mit írna a Lloyd, ha egy keresztény kocsma, diszkó és kaszinó üzemelne engedély és fizetés nélkül mondjuk Korda vagy éppen Tasnádi birtokán.

Bell & Sebastian 2013.04.05. 22:15:03

@tarackos: Sajnos, hogy nem vergődnek. Ha a világnézeti klubban beszerzési áron adná a sört a soros önkéntes, azt mondom, bocsánatos bűn. Csakhogy itt 400 ficcs egy pattanás. Azaz van haszon jócskán, kőccség meg nuku.

Mire gyűjtenek? Szebb jövőre?

Kandeláber 2013.04.05. 23:03:35

Azért kíváncsi lennék arra, hogy amennyiben mondjuk Gyöngyöspatán a Jobbik alapszervezete ingyen használna bögrecsárdának egy önkormányzati tulajdonú helyiséget, vajon akkor is ilyen megértőek lennének-e a liberális polgártársak.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.05. 23:54:11

@Alfőmérnök:

Mert ugye nem a vallási kaftánba bújtatott zsidóbűnözés a baj, hanem annak elutasítása.

Alfőmérnök 2013.04.06. 00:07:01

@Negyvenértelmiségi: Nézd, biztos vagyok benne, hogy ezek a sirályosok bűnözők. Csak hányingerem van attól, hogy valaki utálja a zsidókat, ugyanakkor tiltakozik az ellen, hogy antiszemitának tartsák. Ez emberi gyengeség és képmutatás. Leegyszerűsítve gyávaságnak mondanám.
Másfelől aki a szemétláda magyar törvényekre, avgy az adóhatóságokra hivatkozva akar tönkretenni valakit/valakiket, az az ávósok mai megfelelője. Ők is a hatályos törvényekre hivatkoztak. Biszku is.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.06. 00:34:02

@Alfőmérnök:

Öngólt lőttél a bolsi példával, ugyanis mindkét esetben a bolsik voltak azok, akik lehúzták a másikat, aztán pedig még neki is estek.

Az ávósok idejében például az államosítások dübörögtek, az elvtársak ellopták a nép összes termelőeszközét. Akinek ez nem tetszett, az mehetett az akasztófához, jobb esetben Recskre vagy a gulágokra.

Most is a bolsik loptak, a cikk szerint többször betörtek az épületbe, azt fizetés nélkül használták úgy, hogy még a rezsit sem fizették ki.

És már megint ők vádaskodnak, Biszku bátyád pártjának jogutódja már az ellenzék megfélemlítéséről hadovál.

Az ellenzéki romkocsmáros zsidó hagyományőrzök, az értük lobbizó, munkásőrség-közeli Mazsihisz, a Mazsihiszt toló, kaszinóépítő Zsidó Világkongresszus mind ugyanannak az agresszív, pofátlan zsidó maffiának a részei, aminek egyébként a tevékenységi köréből is látszik, mennyi köze van bármiféle, európai értelemben vett valláshoz.

Bell & Sebastian 2013.04.06. 01:46:57

@Negyvenértelmiségi: Azt azért tegyük hozzá, hogy az AVH -n belül még létezett egy belső egység is, amelynek az volt a feladata, hogy lakást, bútort, ékszert és pénzt hajtson föl, amely ingatlanokat és ingóságokat aztán beszerzési áron szétosztottak az elvtársak maguk közt, újraélesztve e nemtelen cselekedettel a Vörös (ön)Segély patinás hagyományát.

Mindnyájunk legnagyobb bánatára, ez a progresszív, népi szokás maga velünk (tovább)élő történelem és még azt sem mondhatjuk, hogy csak a gonosz bolsevikik dörzsölt utódai gyakorolják. Hogy úgy mondjam, pártsemleges hagyomány, ám az kétségtelen, hogy a gyakoribb előfordulása és a nagyobb értékek miatt a Fidesznek még kell vagy 12 év békés gyarapodás, hogy mérleghintázni tudjon a törzsszövetségi demokratatákkal - a lopott holmival a hóna alatt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.06. 02:30:13

@Bell & Sebastian: A következő szöveget, Fekete János mondja Juszt Lászlónak egy, a halála előtt nem sokkal készült tévéinterjúban:

"...- Én nem akarok... én negyven évig őriztem az ország kasszakulcsát
Juszt úr! Negyven évig a kassza kulcs az én kezemben volt...
Volt egy raktár, ahova bevitték azokat a javakat, amiket elvettek
valakiktől. Modern gépek... fénykéé...izé... festmények... bútorok,
a legszebbek ami az országban létezett, s annak a kulcsa nálam
volt, és ha valakit kineveztek miniszternek akkor megengedtem,
hogy bemenjen, és fölöltözködjön meg beruházkodjon...
Elhiszi nekem, hogy én soha nem jártam ebbe az épületbe?
- Elhiszem...
- Azért, mert féltem, hogy nehogy kísértésbe essek... nemkell...
- Ühüm...
- És mikor eltelt az idő és ez megszünt, átadtam a kulcsot,
és azt kérdezték, hogy nem jössz? Mondom:
nem is tudom hol van...
- Ühüm...
- Mer ugyee... voltak miniszterek akik azért alaposan bevásároltak
ottan ingyen legjobb bútorokkal... szóval én úgy gondolom, hogy
azz hogy valakinek pénze van és avval tüntet, az engem nem zavar,
ha azt becsületes úton szerezte... de ha az olyanoknak van sok
pénzük, akik véleményem szerint nem korrekt módon
szerezték, akkor nekem rosszul esik látni..."

alkaloida.blogspot.hu/2008/09/john-black.html

negyven rabbi 2013.04.06. 06:03:45

@gloire: hogy eltűntek mára az akkori nikek ...

@Lion K: ilyen blogot nem futtatnék egy hírszerző oldalon -hacsak nem belsős, agent provocateur a bloggazda

Alfőmérnök 2013.04.06. 07:33:59

@gloire: "Antall József későbbi miniszterelnök megbízottai már 1990 februárjában, a választási kampány kezdetén, megkötötték az alkut Londonban országunk legnagyobb hitelezőivel, a Rothschild és Warburg bankházakkal, a Kádár-rendszer által hátrahagyott államadósság pontos és maradéktalan visszafizetésére. Minderre csupán 1995 júliusában derült fény, mikor Rabár Ferenc, az Antall-kormány első pénzügyminisztere, egy őszinteségi rohamában elmondta az egészet Meszleny Lászlónak, a Magyar Nemzet gazdasági riporterének. ("Pénzügyi segítség helyett ígéreteket kaptunk", Magyar Nemzet, 1995. július 22.)

Rabár így számolt be az újságírónak a történtekről:

"Antall József szólt nekem 1990 februárjában, hogy lesz Londonban egy tárgyalás, melyet Soros György szervez, és témája a magyar adóssághiány lehetséges kezelési módja. A meghívót Soros György elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Tardos Márton fogta össze az utazási ügyeket, s tőle kaptam egy előkészítő anyagot, amelyet tudomásom szerint Szalkai István, az MNB korábbi elnökhelyettese készített. Az írást áttanulmányoztam, és konzultáltam róla Tardos Mártonnal. Ezután ment ki a csapat Londonba. A látogatás magánjellegű volt, noha azon az akkori kormány néhány szakértője is részt vett. Az angol fővárosba Tardos Márton, Surányi György, Csillag István, Szalkai István, valamint jómagam utaztunk el, és Antall József kérésére csatlakoztak hozzánk az ő külföldi szakértői: Tar Pál és O'sváth György. Az 1990-es választások előtt esélyesnek tekintett pártok képviselőiből és a velük már kapcsolatban álló kormányzati szakértőkből tevődött össze a csoport.

A megbeszélések nemcsak az adósság kezeléséről, hanem a követendő privatizációs stratégiáról is zajlottak. A kétnapos londoni vizit keretében a Rothschild Bankházzal kizárólag a privatizációról tárgyaltunk. A második napon Soros György a Wallburg (helyesen: Warburg) Bankház szakértőit hívta meg, és e társaságban ismertette az adósságállománnyal kapcsolatos téziseit...

Az elképzelés gerince az előzetes tanulmányban is szerepelt már, lényege egy "debt equity swapping" művelet volt, azaz az adósságért a hitelezőknek magyar tulajdonnal fizettünk volna. Ez szorosan kapcsolódott a privatizáció kérdéséhez, hiszen a részvénytársasággá alakított magyar vállalatok papírjait kellett volna a hitelezők rendelkezésére bocsátani... Önkéntes hitel- vagy kamatelengedésre nem volt esélyünk. A velünk csak kicsit is szimpatizáló külföldi bankárok egyértelművé tették: az adósságelengedési kérelmek csak rontanának a helyzeten."
mek.oszk.hu/01500/01558/01558.htm

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.06. 07:48:57

Gellért, te viszont lassan esélyes leszel az Év Sajtóbérgyilkosa 2013 díjra. Nem Schönbergerék foglalták el a Fidesz-székházat és nem a "bajnaista halálbrigádok" nem fizetik a jövedéki adót. A Heti Válasz - és nyomában Te - a legszebb népi demokratikus hagyományokat követitek, amikor kriminalizálni próbáljátok az ellenzéket.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 08:12:35

@Bell & Sebastian: Arról sem beszél soha senki, hogy a magyarországi svábokat szinte kivétel nélkül vagonba pakolták, és deportálták. A házaikba zsidó családokat költöztettek, akik az aktussal a kilakoltatott őslakók identitását is felvették, mint valami ruhát. A ma magukat svábnak vallók jelentős része valójában zsidó. Mondok is két ismert példát: Sváby András és Havas Henrik.
Úgy 14 éve készítettem egy mélyinterjút egy kitoloncolt magyar svábbal, ő mesélte el, amit látott és átélt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 08:23:04

@Kettes: Ugyan már, senki nem monsta, hogy kifejzetten ez a sőnfaszomakárki rúgta be az ajtót a fideszéknél. Azt mondjuk, hogy a sirály a kormány ellen szervezkedő zsidó fiatalok törzshelye, bázisa. Vagy nincs is ilyen, csak összefúj titeket a szél bizonyos napon? Vagy nem is ti vagytok azok, hanem az ufók?

A kriminalizálásról meg annyit, hogy abban is ti vagytok a leghitványabb csúsztató férgek. A baltásozás, mert az összes örmény valójában évszázadokkal korábban kikersztelkedett zsidó, mint az közismert.Vagy a fidesz biztonsági emberének kapcsán előadott okádásotok. A fickó előéletét azért ismeritek olyan jól, mert a zsidó fajtád főemberei üldögélnek börtönben bűnöző életmódjuk miatt. Megvannak a kapcsolataitok bent is. Mert amúgy honnan tudod, hogy valaki volt büntetve, vagy sem? Ha leülte a büntetést, és közben a büntethetőség felső határának ideje is elmúlt, az erkölcsiben sem szerepel. Nos, makimajom, sokat jársz böribe kóser húslevest vinni?

S=klogW 2013.04.06. 08:25:10

@Alfőmérnök: "A velünk csak kicsit is szimpatizáló külföldi bankárok egyértelművé tették: az adósságelengedési kérelmek csak rontanának a helyzeten."

ahha. és innentől már meg se próbáltuk. mert néhány "kicsit szimpatizáló bankár" egy magánlátogatáson ezt súgta? az urak meg rögtön összeszarták magukat?

SZAR VAGY MAGYAR, SZAR KELL NEKED, NEM SZABADSÁG

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2013.04.06. 09:19:58

@Kettes: "Nem Schönbergerék foglalták el a Fidesz-székházat és nem a "bajnaista halálbrigádok" nem fizetik a jövedéki adót."

te meg miről beszélsz, mivel vitatkozol, hol állítottam ilyet? pont azzal kezdem: "Azzal, hogy van egy meghitt kis helyszín, ahol ellenzéki, kormány- és rendszerkritikus csoportok szervezkednek, természetesen semmi baj. Virágozzon száz (+n) virág az ellenzéki térfélen, jogállami keretek között, háborítatlanul. "

Bloodscalp 2013.04.06. 09:45:13

@Negyvenértelmiségi: a véleményem Alfő jól összefoglalta, gondoltam hogy a költői kérdésem a fideszdroidok-te és a másik(esetleg 1 ember 2 nick)
megmagyarázási kényszerben megfogjátok válaszolni, persze a magatok egyszerű ostoba módján.

@rajcsányi.gellért (ergé): mindenki tudja hogy kéjes vigyorral írsz le ilyen baromságokat, mikor nyilvánvaló hülyeség: " így hát senki nem mondhatja, hogy a fővárosi polgárok ne támogatták volna egy-két forinttal a demokrácia utolsó védőinek küzdelmét az ordas eszmék ellen." Mekkora egy szar vagy.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.06. 10:20:06

@rajcsányi.gellért (ergé):
a báránybőrbe bújt farkas is farkas. ezt egy ávóspribék simán felismeri

Manyi Béci 2013.04.06. 10:29:02

@rajcsányi.gellért (ergé):
Itt:
"Így tisztelték a jogállamot a jogállam legharciasabb védői"
és itt:
" Viszont nagyban növelné a hitelességet, ha a mai ellenállók fennen hangoztatott jogállam iránti érzékenysége ténylegesen a jogállam iránti érzékenységgel párosulna."
na meg itt:
"a demokrácia utolsó védőinek küzdelmét az ordas eszmék ellen."
A személyes kedvencem pedig ez a mondat:
" A vendégek zárt térben dohányoztak"

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.06. 11:11:45

@rajcsányi.gellért (ergé): Ja, hogy nem olvastad a saját posztodat? :-) Tessék, az első mondatod: "Így tisztelték a jogállamot a jogállam legharciasabb védői"

Aki a jogállamot "tiszteli" (nyilván *nem* tiszteli, értjük az iróniát), az Schönberger. Akik a jogállamot a legharciasabban védik: azok a fiatal orbánok. Aki meg egyenlőségjelet tesz a kettő közé, az meg te vagy.

Egyébként dicséretes, hogy a mandiner cikksorozatban foglalkozik belvárosi kocsmamaffiával, még ha az sajnálatosan egy részesre is sikerült, de legalább a jó szándék megvolt, ugye. Így viszont csak egy újabb koncot sikerült dobni a mandiner házi nácitrolljainak.

Ugye meg szoktad mutatni ezeket az édes kis kommenteket a svéd, holland és német haverjaidnak, amikor arról győzködöd őket, hogy aki Magyarországon fasizmust vizionál, az bolond?

kvadrillio 2013.04.06. 11:27:42

Budapest
Nincs hova mennie 320 pestszentlőrinci kisiskolásnak

Index

2013. április 6., szombat 10:52 |
Címkék
budapest, xviii kerület, közoktatás, általános iskola, klebelsberg intézményfenntartó központ

Helyhiányra hivatkozva 320 iskolába készülő gyermek beiratkozási kérelmét utasították el helyhiányra hivatkozva a XVIII. kerületben – írja a Lőrinci Magazin nevű blog.

MI VAn itt ?????

CSÖKKENT A GYERMEKLÉTSZÁM ÉS NEM FÉRNEK EL ???!!!

DE AZ A JÓÓÓ K.VA.....

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.06. 11:38:19

@kvadrillio: Az idén megváltozott az iskolaérett-kor határa, így most másfél évfolyamnyi gyereket próbálnak belegyömöszölni egy évfolyamnyi kapacitásba. Ez a dugó aztán végig fog vonulni az oktatási rendszeren és még vagy tíz-tizenkét évig kapacitásproblémákat fog okozni, amit azért nem kapacitásbővítéssel fognak orvosolni, mert a következő évfolyamok nem tudnák kihasználni. De már megvan a megoldás: módosítják a közoktatási törvényt, hogy egy osztályba 20%-kal több gyereket is fel lehessen venni. Majd legfeljebb felváltva ülnek le.

Ez van, amikor idióták kormányoznak.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.04.06. 11:45:56

ők legalább nem adták el az ingatlant :), mint a Fidesz a használatra megkapott székházát. (ha már ezt az analógiát hozta a cikkíró...)

Megfigyelo 2013.04.06. 12:11:48

Nekem ugyan fogalmam sincs, hogy ki az, mi az a Sirály, amiről szó van, de az biztos, hogy ez egy ritka alamuszi, burkolt antiszemita célzásokkal operáló fasisztoid poszt.

Nero Bianco 2013.04.06. 12:21:29

Magyarországon és ezen belül budapesten kínosan hiányoznak a civil közösségi terek.
Amiket például az önkormányzatnak kellene biztosítani.

Ahogyan a magyar viszonyokat ismerem, előbb fog kihasználatlanul romba dőlni a sirály épülete, mintsem hogy hasznosítsák.

Nem, egyszerűen nem értik a hatalmon lévők, hogy hogyan s miként lehetne élhető, izgalmas várost (ne adj isten országot) csinálni.

De nyilván remek kormánypárti cikkeket lehet rittyenteni az ilyen -egyébként valóban kusza- helyzetekből.
A hetiválasz sem véletlenül szállt rájuk, meg az egyetemistákra, meg a civil tüntetőkre, meg gyakorlatilag mindenkire, aki pont nem tartozik bele a NER bámulatosan csodálatos rendszerébe.

Nero Bianco 2013.04.06. 12:24:04

Ja, azt a csúsztatást már ne is említsük, hogy a Sirály "üzemeltetőit" összemossuk a hahásokkal meg a jóisten tudja kikkel.

Mintha a Kisrabló üzemeltetőinek problémáiért anno a fidesz lett volna felelős.

Hát egy röhej, amit a jobbkonzerv sajtó ökörségben megenged magának.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 12:36:20

@kvadrillio: Akkor nem pampogtál, te ostoba zsidó faszkalap, amikor az ávéhás fajtád falvakat zárt el a kommunikációs lehetőségtől a posták bezárásával, vagy a szabad helyváltoztatás lehetőségétől, amikor busz és vonat járatokat szüntetett meg.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 12:37:43

@Kettes: Amikor a Jobbikot összemossátok a Fidesszel, az normális? Mert minden épeszű ember tudja, hogy a sőnfasztomnak több köze van az anarchista zsidókhoz, mint a Fidesznek a Jobbikhoz.

bankvezér 2013.04.06. 12:41:47

@negyven rabbi:
" ilyen blogot nem futtatnék egy hírszerző oldalon -hacsak nem belsős, agent provocateur a bloggazda"

Egyik sem vagyok. Kifejezetten örülhetek hogy még megtűrnek ott. Most gyakorlatilag leállították a hírszerző blogot. És áttették másik programba. Csak páran (akik nagyon akarták) tudják már a blogjukat tovább írni. A többi blogot nem tették át az új programba. Az én posztjaimról lemaradt a fejszöveg, és lemaradtak a korább kommentek is.
De én így is tovább vezetem. Megtisztel vele az, aki olvassa az írásaimat.

S=klogW 2013.04.06. 12:51:54

@Nero Bianco:

jajaj, nincs már a fő téren liberális sátor

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.06. 13:00:17

@rajcsányi.gellért (ergé): a cikkeddel tulajdonképpen azt mutattad be, hogy azok, akiknek feladatuk volt hogy mindaz a törvénysértés amit a HV hihetetlen sziszifuszi munkával "tényfeltárt", nos azok a hivatalok egytől egyig sajnos teljes elégtelenül végezték a munkájukat!
1. Azok, akiknek az a feladatuk hogy a civil összefogást, a kultúrát, a közösségi tereket felkarolják, nem vették észre hogy itt egy közösség, aki egy lerobbant önkormányzati épületbe életet lehelne. Abban az utcában több hasonló épület életveszélyes állapotban mállik szét.
2. Azok akik feladata az önkormányzati vagyon kezelése, hogyan hagyhatták hogy mindez elhúzódjon évekig?
3. Azok akik azért felelősek, hogy ne lehessen a vendéglátással kapcsolatos kötelezettségek kikerülését klub címszóval megúszni, azok hol voltak évekig?
4. Azok, akik nem vették észre hogy évek óta színvonalas koncertek, plakátpályázatok, viták, előadások zajlanak ezen a helyen, és ezt nem támogatták, legalább azzal, hogy észrevegyék, ezek a civilek bajban lesznek a házzal kapcsolatban? Erős túlzás a sirályt egyszerűen lekocsmázni. Valóban közösségi tér volt.
5. Azok akik szerint egy ilyen ügyet biztonsági őrökkel kell megoldani?
stb.

Egy igazán jó cikket írhatnál már tehát arról hogy mindezek az emberek, akik nem végezték rendesen a munkájukat, pedig közpénzen foglalkoztatjuk őket, azokkal mi a helyzet? Akiktől évekig mehetett ez így?
Akik nem jöttek rá erre, hogy ezt a legelején le kellett volna rendezni. Vagy úgy hogy szabályozni a működést, és támogatni, vagy úgy hogy azt mondani, nem támogatjuk az ilyesmit, menjetek innen, most! Mindez ami történt, nem titokban történt. Még kormánytag is járt ott! Miről beszélünk? Mi lenne ha végre nem csak politikai elfogultságból csámcsognátok egy jót Mandiner módra az ellenzék bénázásán, hanem mint profi újságírók a cikk második felében, feltennétek a kérdést, hogy a jegyző (vagy akik felelősek) mindezek után, vajon mikor mond (mondanak) le??

Netuddki. 2013.04.06. 13:02:34

Mekkora már ez az indexes címlapkép!
kep.cdn.index.hu/1/0/409/4093/40935/4093556_25552ef9e9b365bcde3dae015e0a458c_wm.jpg

A bundába öltözött hölgy mutatja a kisnyugdíjasnak hol írja alá a rezsicsökkentéses ívet. Ez az egy kép mindent elmond erről a fideszes demagóg fasságról:
- Írd csak alá mama! Te megsórolsz havonta 500Ft-ot, én meg legalább 10ezret.
Gondolhatná joggal a látszólag is jómódú hölgy a képen.

JÖVŐRE CSÖKKENTSÜK 100%-AL AZ ORBÁN REZSIMET!

Netuddki. 2013.04.06. 13:03:52

@kovi1970: Bocs elbaxtam, helyesen:

JÖVŐRE CSÖKKENTSÜK 100%-AL AZ 0RBÁN REZSIMET!

Ad Dio 2013.04.06. 13:06:51

Ez az amúgy tökéletesen világos helyzet számomra sajnos megintcsak nem mesél másról, mint a "demokratikus" ellenzék általános állapotáról. Épp úgy mint a Neo FM vagy a Népszabadság helyzete: a néhai baloldali gazdasági körök maguk is elvesztették a bizalmukat a baloldalban, így egyszerűen nem találják jó befektetésnek ezeket a csoportokat, így nem támogatják azt a politikai csapatot akinek a győzelmében (egyben a befektetéseik megtérülésében) fikarcnyit sem hisznek. Hovatovább egy tetves kis kocsmát se tudnak legalizálni, pedig ez nem kerülne a világ pénzébe... Ne legyen igazam, mert nem tenne jót az országnak, de nagyon is elképzelhetőnek tartom hogy az elkövetkező kampány nagyon is egy szereplős lesz. Sajtószabadság? Francokat: P-É-N-Z, illetve annak a hiánya miatt.

g0d 2013.04.06. 13:11:49

@Mr Falafel: hogy te mekkora egy sötét náci majom vagy! gondolom szögesdróttal is körbevették a településeket, meg farraday kalitkákat emeltek köréjük és elvágták a telefonvezetékeket.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.06. 13:19:13

@rajcsányi.gellért (ergé): @Mr Falafel: azt egyébként óvatosan kérdezem meg, ez a zsidók sósavban történet az még belefér? Tudom hogy a sima mandin ez nem újdonság, de azért itt a blogon csak kéne valami szintet tartani... vagy nem?

Bell & Sebastian 2013.04.06. 13:27:37

@Mr Falafel: Ebben lehet valami, elegendő, ha csak Kunczéra, Weklerre vagy Hamvas Henrikre, az SZDSZ körül zümmögő döglegyekre gondolunk.

A sváb kitelepítési kvótát két hullámban úgy felesbe tudták csak hozni az elvtársak, pontosabban tudták volna, ha vissza nem szökik vagy egyharmad belőlük, így összességében a csak itt maradt a többség.

Jellemzően délvidéki vagy felvidéki kapta a sváb házakat, vidékre zsidó csak kulcspozícióba jött (pl.: orvos, gyógyszerész, iskola igazgató, párttitkár, TSZ elnök, főagronómus), ám az is való igaz, hogy gyakran svábnak maszkírozva, hiszen jól beszélte a nyelvet.

is 2013.04.06. 13:28:11

@poszt: ha az ember nem olvasta volna máshol, hogy szerződéskötési tárgyalások folytak a Marom és a vagyonkezelő között, konkrét szerzősédterevezetekkel, akkor tényleg elhinné ezt a sztorit. nagyon szépen össze lett ollózva az összes terhelő, gratulálunk, Virág elvtárs! még egy tanú, az talán kellene, és már mehetnénk is a bíróságra! tudna Virág elvtárs még egy tanút szerezni?

Ad Dio 2013.04.06. 13:35:57

@Bell & Sebastian:

"gyakran svábnak maszkírozva, hiszen jól beszélte a nyelvet."

Előrebocsátom: én tényleg sváb vagyok. Legalábbis részben. A többi gondolatod megáll, de ez nem. Egyfelől egy svábot nem nagyon versz át származási kérdésben. Másfelől melyik nyelvet is beszélte? A németet? A német nem beszél svábul :D. A délvidéki sváb egy nagyon különleges dialektus. És elég egy apró hiba és nem vagy földi többet :).

Ad Dio 2013.04.06. 13:38:33

@is:

Támadd a támadhatót és védd a védhetőt. Sem a szerecsenmosdatás sem a naplehazudás nem működik.

A Sirály "ügyét" magát jogállaminak valló embernek nem szabad felvállalni.

tucano 2013.04.06. 14:09:55

@gyalog.galopp: ezek szerint fogalmad sincs az olasz családi vendéglőkről. 2x fizetnek adót, egyszer az államnak, egyszer a maffiának. És ha lehet, akkor az államnak nem fizetnek. Szinte minden vendéget ismernek, sosem kapsz számlát. Legalábbis Rómától délre.

Megfigyelo 2013.04.06. 14:11:10

@Mr Falafel: Marhaság. A vidéki zsidókat mind kiírtották, a Pesten megmaradtak -- nem értvén a földműveléshez -- nyilván nem mentek falura. A valóságban a sváb falvakba a Szlovákiából kizavart magyarokat telepítették, ill. részben olyan csángókat, akiket előzőleg a "Délvidékre" vittek, de amikor a szerbek visszavették a Vajdaságot, akkor továbbköltöztették őket Magyarországra.

Megfigyelo 2013.04.06. 14:16:39

@kovi1970: "ORBÁN REZSIM" azt értem (és érzem), de mi az az "0RBÁN REZSIM"?!

Megfigyelo 2013.04.06. 14:20:06

@Bell & Sebastian: A Fideszben -- a nevek alapján ítélve -- még több sváb van. Na és, mit számít az, hogy valaki történetesen sváb?! (Vagy zsidó, vagy piréz...)

Megfigyelo 2013.04.06. 14:26:23

@Mr Falafel: Kétségtelen, hogy a Jobbikot Orbán találta ki, mint a Fidesz élcsapatát, amelyik hangosan kikiabálja mindazt, amit a Fidesz először csak gondol, de utána lassan megcsinál. (No jó, persze néha túlszaladnak egy kicsit...) Ne felejtsük el, hogy Vona Orbán különbejáratú "polgári köréből" került egyszercsak elő, mint nyúl a bűvész kalapjából...

Bell & Sebastian 2013.04.06. 14:26:53

@Ad Dio: Minden tiszteletem a felmenőié, ám ezt maga rosszul tudja. Annyiféle dialektus van, hogy egymást sem értjük, az iskolában meg irodalmit tanítanak.

Fogadja el, hogy ez bizony így ment. Hozadékaként e káderpolitikának learathatták a kommerek a svábság végletes megosztottságát, a nyakunkba ültethettek egy kollaboráns, tolvaj, idegen elitet.

Ügyes, mondaná erre még Kohn is.

Bell & Sebastian 2013.04.06. 14:38:40

@Megfigyelo: Saját tapasztalataim alapján egyáltalán nem mindegy, hogy tagja-e valaki a törzsnek, mivel bizonyos pozíciók vagy kapcsolatrendszer gyakorlatilag egyszerűen elérhetetlen kívülálló számára.

A német nevektől meg nem kell egyből hasra esni, sok, magyar érzelmű magyarosított/valamikor elírták a vezetéknevét, a zsidóknak meg egyenesen kötelező volt németre váltani.

Hogy mennyi a "sváb" a Fideszben, arról fogalmam sincs. Mivel törekvő népség, feltételezhetően több, mint amennyi arányossággal megindokolható.
Hogy ebből mennyi a zsidó, azt még megtippelni sem merném, ugyanis a sváb alapvetően szorgalmas és apolitikus, viszont a rendszerváltás óta olyannyira felgyorsult az integrálódásu(n)k, hogy bármit el tudok képzelni, vagy akár annak az ellenkezőjét is.

EMU 2013.04.06. 14:53:44

Szégyenletes és törvénytelen a sirály tevékenysége ami a zugkimérést és nemfizetést illeti, meg kell büntetni őket, fel kell számolni, tönkretenni, visszavenni, megszüntetni. De hogy jön ide az, hogy miben van igazuk és miben nincs azoknak, akik ott találkozgatnak? Melyik politikai kérdésben nincs igaza az oda járóknak azért, mert a hely törvénytelenül üzemel?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.06. 14:56:27

@Mr Falafel: Hát bazdmeg, ennyit tudsz. Lezsidózni minden ismeret nélkül azt, aki meghallgatná a másik felet is. Egyébként nem vagyok zsidó, de ha neked ettől áll föl, akkor felőlem...

"az önkormányzati ingatlanok bérlése nem úgy megy, hogy én küldözgetek nekik szerződést, vagy az általuk küldöttet nem elfogadva újat kérek"

Miért ne lehetne tárgyalni? És ha tárgyalnak, akkor miért ne tehetne javaslatot mindkét fél? Az talán megoldás, hogy hónapokig ne reagál semmit az önkormányzat, aztán egészen véletlenül, pont akkor, amikor a helynek politikai vonatkozása is lett, rögtön teljesíthetetlen ultimátumot küldenek, majd a maguk szabta szűk határidőt se betartva, rendőröket, kétséges jogszerűséggel? Itt mind két fél sáros valamilyen szinten, szóval aki az egyik nyakába akar varrni mindent, az hazudik.

Netuddki. 2013.04.06. 15:02:55

@Megfigyelo: "de mi az az "0RBÁN REZSIM"?!"

0RBÁN = nulla+RBÁN -> nulla = orbán

Csak hülyén jeleníti meg a nullát ez a blog. Remélem így már érthető. ;)

Ja, a szöveg (CC), nullával természetesen.

Netuddki. 2013.04.06. 15:04:38

@Mr Falafel: Nem náci vagy te hanem ostoba paraszt, a zsidózássoddal együtt...

is 2013.04.06. 15:05:30

@Ad Dio: a cikket támadtam, és abban teljesen igazam van. csak a terhelőket szedte össze. a Sirállyal én nem foglalkoztam, lévén, hogy amik itt vannak, annak az igazát sem tudom, meg amit én írtam, azt sem.

nem tudom, ez neked így érthető, vagy szükséged van még pár mondatra?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.06. 15:08:31

@Mr Falafel: Budaörsre erdélyi magyarokat költöztettek az elvagonírozott svábok házaiba, nem zsidókat. Nagybátyám épp nagybeteg gyerek volt, ezért nem deportálták a családomat, csak nagyapámat jelentették fel, mert kilakoltatáskor elvitt magával a tűzifából. Persze az erdélyi magyarok egy része maga is menekült volt, csak kisebb része volt kommunista "telepes", ahogy nevezték őket később a svábok.

Szüret idején volt az egyik kilakoltatási hullám, volt hogy a szőlőt a termelője-gondozója napszámba szedte a friss tulajdonosnak, aki úgy lett ugye tulaj, hogy rámutatott az elvtársak előtt a legszebb házra az utcában, hogy neki az kell.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.06. 15:09:54

@rajcsányi.gellért (ergé): @Kettes:
A mandiner úgy igazodik a pártvonalhoz, hogy saját maga sem veszi észre, vagy legalábbis igyekszik nem észrevenni. Hiába, mert a lópata vége azért kilóg annyira, hogy aki akarja, láthassa. Nagyon emlékeztet az 1989-es Népszabadságra. A Sirály tényleg egy anomália (volt), és remek balliberális-gyalázó posztot lehet írni belőle, de a kontextus erősen pravdás.

is 2013.04.06. 15:09:56

@Mr Falafel: mozgóposta, ez a szó mond-e kendnek valamit? busz a faluban a bezárt vonat helyett, amire a népek 90%-a márr eddig is felült az üresen járó vonatok helyett, hát az megvan-é? a Riska tehén ott a tanyán, ahonnan ezt a sok butaságot felböfögi, jól érzi-e magát?

Nero Bianco 2013.04.06. 15:14:50

@S=klogW:

Már megbocsáss, de ha akkora barom vagy, hogy nem érted mit írtam, akkor mi a francért érzel késztetést a válaszra?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.06. 15:15:38

@Fedor: Nem Demszkyék óta húzódik az ügy? Ha igen, akkor ők miért nem legalizálták a Sirály helyzetét? Ha a sirályosoknak nem volt joguk ott lenni, nem fizették a rezsit, akkor milyen maszatolás már az, hogy "mind a két fél sáros"? A Sirálynak minden egyes nap, amíg ott lehettek, ajándék volt. Örülhetnek, hogy nem rakták ki őket még rögtön 2010 őszén az önkormányzati után.

Nero Bianco 2013.04.06. 15:21:21

@Fedor:
"@Mr Falafel: Hát bazdmeg, ennyit tudsz. Lezsidózni minden ismeret nélkül"

Nem akarlak megbántani, de gyakorlatilag egy agyhalottal próbálsz vitatkozni.

Pszt! 2013.04.06. 15:45:49

Nem igaz, hogy nem lehetne szűrni a blogokon az ordenáré zsidózást!

Nero Bianco 2013.04.06. 16:10:22

@Pszt!:
"Nem igaz, hogy nem lehetne szűrni a blogokon az ordenáré zsidózást! "

Ha egyszer az ordenáré zsidózásra van igény az értelmes beszélgetés helyett, akkor jobb tudomásul venni, hogy ez van.

collateral collector (törölt) 2013.04.06. 16:13:14

".. És igen, a Fidesz is így kezdte 25 éve: a kis kezdőcsapat a Kis Rablóban járt össze konspirálni, aztán mégis mekkorára nőttek .."

:DD

Na igen, a rablásban tényleg páratlanul profik lettek!

@poszt: ha ez így van, és tényleg engedély nélkül működhetnek helyek a belváros szívében, ahol nem fizetnek adót és zárt térben rágyújtanak, akkor a fideszes önkormányzat alkalmatlan a feladatára. Mit csináltak az elmúlt 7 évben a fideszes önkormányzatok (az ország eladósításán kívül)?! Inkább erről kéne beszélni :p

negyven rabbi 2013.04.06. 17:42:16

@Pszt!: nem a blogokon kell szűrni a zsidózást,

hanem a társadalomból kell kiszűrni a zsidózókat:

aztán indítatni nekik különleges "érzékenyítő tréningeket",
erre kialakított Különleges Zentrumokban,
ahonnan kijárhatnak dolgozni

így gondoltad?

Blogger Géza 2013.04.06. 17:54:41

@Kettes: Te viszont az év sajtócenzora díjra, mint aki nem tűri a blogján az ellenvéleményt. Nulla hiteled vagy jogod van bárkit is kritizálni a blogoszférában.

Blogger Géza 2013.04.06. 17:58:21

@collateral collector: Speciel a Király utca az Hunvald zónája volt... Tudod, aki a Mazsihiszhez futott védelemért, amikor kezdett szorulni a nyaka körül a hurok. Nyilván egy kis anitszemitázós hullámot várt el, mint ami a Sirály ügyében már fel si borzolódott. Ez most eléggé mellément.

www.origo.hu/itthon/20110407-zoltai-gusztav-a-mazsihisz-ugyvezetoje-is-tanu-lesz-a-hunvaldperben.html

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.06. 18:12:47

@Blogger Géza: a felesleges butaság szűrése hasznos tevékenység. Egy blog tisztán tartása nem cenzúra, legfeljebb egyoldalú, és ezért az ellenoldalnak idegesítő. Amíg azonban nem állami és nem monopol, addig ez nem cenzúra.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:16:41

@Legelő Őse: A zsidós viccek is viccek. Ha nem vagyvevő ilyen humorra, akkor előbb követeld a Sas kabaré betiltását, ahol cigányokat gúnyolnak ki. A cigányos mutatvány állandó része annak a zsidó izének.

negyven rabbi 2013.04.06. 18:18:03

@flugi_: "Egy blog tisztán tartása nem cenzúra"

akkor egy iskolát még inkább fontos tisztán tartani

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:20:33

@flugi_: Öreg, te zsidó vagy, akárminek hazudod magad. Hogy számodra és a többi féreg számára miért szitokszó a zsidó, azt nem tudom. Egészen biztosan köze van a kivagyisághoz, amelynek nincs alapja, és ezt pontosan tudjátok.

Erdélyből valóban telepítettek be zsidó családokat a bolsevikok, ez is tény. Ti a történelmet hamisítjátok, ha kell, ha nem. Hagyomány nálatok.

Sallerbá 2013.04.06. 18:21:16

@gyalog.galopp: Nos, a blog bejegyzés arról szólt, hogy egy foglalt házként és szórakozóhelyként működtetett szórakozóhelyet visszaadnak a tulajdonosának. Az eddigi - a törvény szerint jogtalanul ott lévő - működtetők nem fizettek ki néhány dolgot, ezt majd nyilván a fővárosnak ki kell majd fizetnie, nyilván közpénzből, mert hivatalos állami szervezet ma másmilyen pénz felett nem rendelkezik. Tehát mi fizetjük. Az én posztom arról szólt, hogy az én adóforintjaimból inkább fizessenek ilyenekre, mint a különböző települések hozzá nem értő vezetői által elszúrt súlyos adósságokra (ami fényévwekkel magasabb összeg, mint ez). Ráadásul az épületet legalább használták valamire és nem csak úgy volt és kihasználatlanul vitte a pénzt, mit a többi, a főváros tulajdonában lévő lerobbant bérház, amit soha nem fognak felújítani, legfeljebb gyanús ingatlanpanamák közepette eltüntetni az esetleges hasznot, amit egy felújítás után húzni lehetne belőle.

Tb, kórház nem volt nálam, úgyhogy tényleg lemaradhattál. De örülök, hogy tellik neked magánorvosra, (ami ugye, nem tb, hanem egészségbiztosítás, a TB a nyugdíjról szól, de mindegy) amikor van annyi a magán-egészségbiztosítási kárrtyámon, én is szívesen használom azt, de emellett Tb-t és egészségbiztosítási járulékot is fizetek. Amennyiben te nem magánorvoshoz fogsz menni a saját pénzeden, ha ne adja isten bajod lesz egyszer, akkor pedig üdv az én és a többi dolgozó pénzéből eltartottak klubjában. Nem para, nyilván a foglaltházasok is eme klub tagjai, nekem nincs bajom velük. (csak ne az én házamat foglalják el ehheeee:)

Sallerbá 2013.04.06. 18:25:16

@Google: Nyilván nem szándékosan, de ha elolvasta a blogbejegyzést, az ön számára is ki fog derülni, hogy a főváros fogja kifizetni a foglaltházasék után maradó tartozást. A fővárosnak közpénze van, az pedig az én, és amennyiben dolgozik és adót fizet, akkor az ön adóforintjából származik. Ön is fizet tehát ebben az esetben, más kérdés az, hogy szívesen teszi-e, vagy sem. Semmi baj sincs azzal, hogy mondjuk például ön azt szeretné, ha foglaltéknak egy fillér sem jutna az ön által befizetett pénzből, hanem az inkább az eladósodott városoknak menjen. Ahogy az én kívánságomat, ezt sem hallgatják meg a döntéshozók, úgyhogy úgyis oda teszik, ahobvá akarják az adónkat, azaz gyakorlatilag elméleti síkon, a filozófia és a társadalomtudomány mezeire távolról kacsintgatva írtam, amit írtam:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:26:48

@is: A mozgóposta nem azonos a postával, ahová akkor mész, amikor időd van és szükséges. A mozgóposta korlátozza a személyi szabadságot, te libbant fasz.
A vonatokat előbb ritkítottátok, és a busz csatlakozásokat nem igazítottátok hozzá. Olykor órákat kellett várni egy-egy buszra. Persze, előbb-utóbb hozzászoktak, és alkalmazkodtak, túlélték a fajtád népirtásra irányuló tetteit.
A Fidesz vajon miért tudott korábban leállított szárnyakat újraindítani?

És akkor még nem is beszéltünk az EÜ reformotok miatt meghalt tucatnyi honfitársunkról, akikkel a mentő addig ment összevissza, amíg ott nem haltak. Ez szándékos gyilkosság volt, bibsikém. Talán nem véletlen, hogy Dr. Rácz Jenő is kiállt mögületek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:38:08

@Fedor: Felőlem letagadhatod a származásod. Nem gond, ha szégyelled.

Az önkormi ingatlan bérlése pontosan úgy zajlik, ahogy mondom. Persze, lehet alkudni, tárgyalni, de nem évekig. Ráadásul a Sirály kurrens hely, ott végképp nincs 2 év levelezgetni. Főleg úgy nem, hogy közben már be is költözöl, és használod, illetve élvezed a gyümölcsét. Ez egyszerűen törvénytelen. Senki más nem teheti meg ebben az országban, csak a zsidók. Ez diszkrimináció a magyarokkal és a többi kisebbséggel szemben.

S=klogW 2013.04.06. 18:42:15

@Mr Falafel: Az a (pár) tucatnyi csak a jéghegy csúcsa.

Egyéb módokon is elősegítette a 2007-es "reform" az elhalálozást és amellett a megnyomorodást is:

bevezették a volumenkorlátot a PTCA nevű beavatkozásra, mellyel lényegében műtét nélkül lehetett definitíven kezelni szívkoszorúérszűkületet ezzel megelőzve szívinfarktust, nagy nyitott költséges és kockázatos mellkasi műtétet valamint tartós rokkantságot és tartós gyógyszerelést

a nagy nyitott mellkasi műtétekre nem volt volumenkorlát, mivel életmentő beavatkozásnak minősült

így végeredményben sikerült jónéhány hullát és még több tartós (egy életre) rokkantat előállítani

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:43:13

@Megfigyelo: Tévedsz, a Jobbik nem a Fidesz kreálmánya. Ahogy a szociké sem. - Ez utóbbi kedvelt jobber vélekedés, de baromság. A Jobbikot a társadalmi igény hozta létre. Azért erős elsősorban vidéken, mert a vidék maradt magára leginkább.

A vidéki zsidóság kiirtásában egyetértünk. A betelepítéseknek te a hamisított verzióját ismered.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:44:17

@S=klogW: Ajaj, súlyosan antiszemita vagy, ugye tudod?

S=klogW 2013.04.06. 18:47:19

@Mr Falafel: @S=klogW:

tehát a rendszer lényegében minden betegségcsoportban a korai kezeléstől a kezeletlenség és állapotromlás felé terelte a betegellátást:

csak akkor vált ésszerű időtávon belül elérhetővé az ellátás, amikor már súlyos vagy épp életveszélyes volt a beteg állapota, ekkor viszont már drága és kockázatos beavatkozásokra van szükség és a gyógyulás esélye is kisebb

Nero Bianco 2013.04.06. 18:51:51

@Mr Falafel:
"Senki más nem teheti meg ebben az országban, csak a zsidók."

Na és akkor mi van?

S=klogW 2013.04.06. 18:57:24

@Nero Bianco: hogy mi van? hát "antiszemitizmus"! :D

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.06. 19:00:31

@Blogger Géza: Majd azt pont te mondod meg, rabszolga. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 19:08:25

@S=klogW: Ennyire nem vágom az egészségügy problémáit, de azt tudom, hogy ezek a tetvek mindent megtettek a népességcsökkenésért.

S=klogW 2013.04.06. 19:33:43

@Mr Falafel: NÉGY legyet ütöttek volna egy csapásra:

1.
az általános kiszolgáltatottság és tehetetlenség érzésének növelése a társadalomban s ezzel a megosztottság erősítése (homo homini lupus, bellum ominum contra omnes)
2.
alacsony intenzitású adminisztratív népirtás
3.
eü rendszer lerohasztása, ócsítása "privatizáció" nevű ellopáshoz
4.
eü-vel szembeni társadalmi elégedetlenség növelésével a "privatizáció" nevű lopás társadalmi elfogadottságának növelése

Éhes_ló 2013.04.06. 19:35:57

Érdekes kérdés lehetne - ha fel merné tenni a poster - hogy a főváros, a NAV, az ÁNTSZ és a kerület mi a szart csinált, ha ez évekig folyhatott?

Nos folyhatott.

Az is egy érdekes kérdés lenne, hogy az az ELMÜ és FŐGÁZ, Vyzművek és Csatornázási művek, ami egy kisnyugdíjast szimplán kilakoltat párszázezer forint köztartozással, vajh miért nézte a kétmilliós számlát felhhalmozó ismeretleneket tátott szájjal.

A válasz alighanem ott lehet elrejtve, amiért a szerencsétlen balfék tarlós is benyalt nekik köldökig, amikor a volt munkásőr zoltai bandájától erre a sajtón keresztül határozott parancsot kapott.

Érinthetetlenek a zsidók, megtehetnek bármit, bárhol bárkivel.
Mi meg megérdemeljük ha hagyjuk.

Bocsi még egy kérdés: a jobbik túlképzett és nyilván alulfizetett kerületi és fővárosi képviselői, ogy. képviselői ilyenkor otthon fetrengenek valamiféle éber kómában, vagy már megtették régen a feljelentést hűtlen (hanyag) kezelésért az ismeretlen önkormányzati tisztviselők, a bűnpártoló kerületi és fővárosi rendőrök ellen?

Nero Bianco 2013.04.06. 20:01:57

@Éhes_ló:
"Érinthetetlenek a zsidók, megtehetnek bármit, bárhol bárkivel."

Ja, jobb lesz ha te is vigyázol.
:))

Nero Bianco 2013.04.06. 20:04:56

@Mr Falafel:

Nocsak, elgurult a keresztény nemzeti magyar gyógyszerecskéje?
:))

gyalog.galopp 2013.04.06. 21:08:54

@tucano:
Ok., ne bonyolódjunk bele az olasz belpolitikába, mikor a sajátunkat se értjük. Amióta magántulajdon van azóta van lopás, amióta tilos a promiszkuitás, azóta vannak kurvák, amióta van adó, azóta vannak adócsalók és ez így volt, van lesz a világ minden pontján.

Egy Sirály tipusú ötlet a te állításod szerint se működhetne, ha legalább egyik oldal felé nem adózik.
Egyébként olaszból sem vagyok annyira hülye, mint gondolod.

tucano 2013.04.06. 21:34:24

@gyalog.galopp: nem gondolok én semmit:(
A szórakozóhely biznictől meg minél messzebb(akár dizsi, akár kultúrház), túl sok krimit nézek a tévében.

gyalog.galopp 2013.04.06. 21:45:20

@Sallerbá:
Kezdjük a végén, tb, eba, szocho, meg mittoménmi az nekem egykutya, nem vagyok könyvelő.

Amit nem értek, hogy mért lenne más a foglalt ház által okozott veszteség bármilyen más, az adófizetők zsebét érintő veszteségnél. Mi alapján döntötted el, hogy ez jó veszteség, de bezzeg a másik az rossz veszteség?
Az összeg alapján, kicsit csalni lehet, nagyot nem, egyáltalán mennyi a kicsi, és mi van ha sok kicsit csalok?
Légyszi magyarázd el, ne haljak meg hülyén.

Nero Bianco 2013.04.06. 22:34:25

@Mr Falafel:

"Nem vagyok keresztény"

Akkor csak a sima gyógyszereid gurultak szerteszét.
:)))

negyven rabbi 2013.04.06. 23:01:03

@Alfőmérnök:

mostanra biztos lecsengtek a hétvégi szerkesztőségi vbks gruppenszexpartik

Alfőmérnök 2013.04.06. 23:10:20

@negyven rabbi: Pont padillával beszéltem ma arról, hogy a szerkesztőség valószínűleg bebuzult.
Hol van már szelli, hercsel adél?

Alfőmérnök 2013.04.07. 00:01:00

@Mr Falafel: Teljesen hihető a történet, amit @flugi_: írt.

Bell & Sebastian 2013.04.07. 01:15:05

@Éhes_ló: Jók a kérdései, sokkal nagyobb ügyben már volt szerencsém bepróbálkozni az APEH - NAV adónyomozók / Rendőrség / Cégbíróság -háromszögben és úgy hajtottak el, mint zord atya a megesett magzatát.

Így hát a büdös picsából irkálom e soraimat is.

gomorra 2013.04.07. 07:20:57

Khm, khm, kedves RG, hová tűnt a tegnapi hozzászólásom? Tudod, amelyben azt írtam, hogy nem jól írsz te, sunyítasz, mellébeszélsz, csúsztatsz. Mivel hogy akkor kérhetnéd a mostani ellenzéken a számlák kifizetését, ha lenne nekik miből, ha olyan lenne a gazdasági hátországuk, mint a FIDESZ-é (már megint alig tudtam leírni, ezt a szennyszót, a franccba!!!!, piszokul megútáltatják magukat ezek a kedves fijjug hasonlóan Gyurcsikáho'), szóval lassabbban a testtel kispofám, s főleg igazul.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 07:46:17

@Alfőmérnök: Csakhogy a zsidók nem tudják elfelejteni és megbocsátani a holokausztot, flugi szerint a svábok meg igen. Ez nettó marhaság. Az, hogy a volt magyar területekről érkeztek ottani zsidó családok, köztudott. A jó elvtársak mindig jöhettek.
Szóval a flugi egy zsidó, aki talán el is hiszi, hogy sváb. A mostanában Magyarországra betelepülő román cigányok egytől egyig erdélyi székelynek vallják magukat. Tudom, mert több tucatnak én intéztem a honosítását. Feketék, mint az üszök, és parasztnak mondják a magyart, ha haragszanak rá, de úgy szidják a mocskos cigányokat, mint a bokrot.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 07:48:08

@Nero Bianco: Nem szedek gyógyszert, a tébolyra hajtok, ribanc.

Éhes_ló 2013.04.07. 08:59:14

@Bell & Sebastian: nos nagyjából erre gondoltam, ettől függetlenül lenne akinek - legalább az illem és a látszat kedvéért - kezdeményeznie kellene az eljárást azok ellen, akik ezt tátott szájjal nézték, vagy sunyi módon támogatták.

Mert hogy a választói ezért küldték oda.

S=klogW 2013.04.07. 09:06:36

@Bell & Sebastian: az a kérdés is adódik, hogy akkor kik is ülnek ezeken a helyeken vagy kiknek a telefonja van bekötve oda

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.07. 10:58:48

@is: hüle vagy, Is elvtárs.

RG-nek meg láthatóan van hozzá tehetsége, hogy megfelelő késztetésre ilyen verylight-Révai cikkeményeket írjon, de ettől még ez egy szar ügy, nem csak annak láttatható.

Remélem, megszületik a Magyar Nemzet, majd a M. Hírlap verziója is...

Bell & Sebastian 2013.04.07. 11:03:27

@Éhes_ló: Volt olyan tisztviselő, aki bizalmasan elmondta, a frekventáltabb helyekre direkt csúcshülyéket vezényelnek vidékről, minél korruptabb, annál jobb.

@S=klogW: A párhuzamos hatalom hálózati emberei, akiket Antall a helyükön hagyott. Ezekkel nem lehet kezdeni semmit.

S=klogW 2013.04.07. 11:52:19

@Bell & Sebastian: Antall alaposan megásta a sírt a nemzetnek, gyáva vén f.sz volt

Tehetetlen Dodó 2013.04.07. 12:59:49

@S=klogW: Ide vezet, amikor a totális alkalmatlanság szenvedélyes tettvággyal és törhetetlen ambícióval párosul.

Bell & Sebastian 2013.04.07. 15:00:08

@S=klogW: Ejha, brüsszeli utat lehet nyerni. De mi lesz velünk, ha nem jönnek vissza? Itt állunk majd, talpig Spártában.

miért 2013.04.07. 15:46:24

Akkor ergé! Neked kell szólni, hogy a birkamenet mellett mas is kaphasson egy kis támogatást?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 20:28:40

@miért: Mit birkamenetezel, nyomorult cestoda? Nem tetszik a magyarok összefogása a nemzetközi judeoterrorizmus ellen? Szokj hozzá, hogy a fajtád gyilkos ideológiájára nem vevő a magyarság. Végig fogjátok nézni, ahogy az ország előbb Közép-Európa vezető állama lesz, aztán még jobban megerősödik. Ti pedig szenvedni fogtok, és mi ennek nagyon örülünk majd.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 20:30:58

@S=klogW: Antall nem volt gyáva. Elkötelezett hazaáruló volt.

Sallerbá 2013.04.08. 09:57:01

@gyalog.galopp: Nem, nem természetesen kicsit sem lehet csalni. Ahogy én értem: mindenképpen ki fogjuk fizetni az összes közpénzből, bárki által eltüntetett összeget az adónkból, mikor az elkezd majd hiányozni a kasszában. Amit szerettem volna kifejezésre juttatni, de ezek szerint nem sikerült: engem személy szerint sokkal kevésbé bosszant egy ilyen ügy, mint a foglaltháza (amiből egyébként nyilvánvalóan egy hatalmas csalás lesz, amint önkormányzat elkezd bizniszelni a házzal, avagy hagjya elrohadni) mint az a fajta csalás, melyben városvezetők maguktól eltelve hirdették, hogy mekkora arcok, mert felújíttatták a mittudoménmilyen teret az x-y kisvárosban, majd mikor kiderült, hogy hitelből, és eladósították a településüket, akkor a kormánynak köszönik meg hogy átvállalták az adósságot. Szóval, amint mondtam, a kormánynak nincs pénze...az a mi pénzünk, csak minket, adófizetőket ilyenkor le se szarnak. Ez dühít jobban és kevésbé a foglaltház.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.08. 10:10:21

@Mr Falafel: Antallnak volt egy ritka erénye: magának nem lopott/panamázott.

gyalog.galopp 2013.04.08. 11:10:32

@Sallerbá:
Ne csodálkozz azon, hogy nem tudtad kifejezni magad.:)
Nem mindegy, hogy hozzá nemértésből, tudatlanságból, szűklátókörűségből okozok kárt, vagy egyenes szándékból, anyagi haszon céljából.
A korrupció mindkét esetben felmerülhet, de míg a Sirály esetében hivatalból eljárást kell indítani hivatali visszaélés, vesztegetés stb gyanúja miatt, addig egy elcseszett díszburkolat esetében csak az esetleges irreális költségek miatt lehet szó eljárásról.
A díszburkolatok, szökőkutak annak idején központi támogatást kaptak, az állam jóformán ösztönözte az önkormányzatok idióta , deviza költekezését.

A sirály esetében büntető eljárás, és kártérítés kötelező ( lenne) az általános joggyakorlat szerint, hiszen konkrét személyek,meglehetősen egyértelmű konkrét jogszabályokat sértettek meg a működés során.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.08. 13:24:32

@Mr Falafel: a svábok (nem újmagyarul, csak úgy simán) pont annyira megbocsátóak mint a zsidók (nem újmagyarul, csak úgy simán), és töretlenül utálják a kommunistákat.

ebfül 2013.04.08. 13:42:07

@S=klogW:

A helyzetértékelés helyes, a korábbi PTCA-s példa rossz.

Kérdezz meg egy szívzsebészt.

ebfül 2013.04.08. 13:55:22

@S=klogW:

Hát gyáva, az nem volt.

Azon kéne elmerengeni, hogy huszonhárom évvel a hobgyismondják után miért

Matolcsy
Martonyi
Pintér

satasata a szagértők, a II Orbánckormányt "a tergo".

"Teccetek volna orradalmat csinyáni" = "Phinggal nem lehet pirostojást festeni"

Igaz magyar hazafi volt.

bömböcz 2013.04.08. 14:12:20

@Tehetetlen Dodó:
hehehe...
antall először a kisgazdáknl próbálkozott, mint atyai örökség továbbvivő, de ott fölvilágosították, hogy ez nem atyáról-fiúra szálló titulus. Aztán -Csóri segedelmével- lett a madöf elnöke...

Sallerbá 2013.04.08. 16:02:48

@gyalog.galopp: Azért szerintem a több milliárd forinttal, azaz egy kisvároshoz mért szükséges és arányos költségvetés jelentős egész számokban mérhető százalékával eladósított település esetén is kötelező lenne. A szándékosság itt is felmerül, hiszen nem véletlenül vettek fel hiteleket, mintegy találomra, csak úgy, és nem véletlenül bocsájtottak ki kötvényeket, melymögött semmiféle reális esély nem látszott a kötvények lejárta utáni visszafizetésre és melyek árát kamatostól kell visszaadni... Ha ez nem szándékosság, annyiban, hogy majd az utódok visszzadják,, akkor semmi...

Ad Dio 2013.04.08. 19:49:13

@is:
"a cikket támadtam, és abban teljesen igazam van. csak a terhelőket szedte össze. a Sirállyal én nem foglalkoztam, lévén, hogy amik itt vannak, annak az igazát sem tudom, meg amit én írtam, azt sem."

A cikk egy meglehetősen tiszta tényállásra épül. Ha nem érted/nem ismered a hátteret, nem kell kommentelni.

"nem tudom, ez neked így érthető, vagy szükséged van még pár mondatra?"

Mint látod, nem. Továbbra is azt javallom, hogy kerüld a szerecsenmosdatást. Nem illik magára valamit is adó emberhez.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.09. 08:59:44

@Mr Falafel: emberek sósavban az szerinted vicc? Milyen ember vagy te?
Aki szerint meg nem vicces, az rögtön saskabaré? Érdekes (nem ez a jó szó) világot rendeztél be magadnak. De ne haragudj, ha megjegyzem, ebből a világból árad a bűz...

teknős 2013.04.09. 13:59:17

@Bloodscalp: Figyelj, ha annyira bejövök neked, miért óvodás szinten provokálsz! Nem igazodom el az aberráltak világában! Nem tudom mit akarsz tőlem.

Bloodscalp 2013.04.09. 16:23:38

@teknős: fu, elnézést hogy hozzád mertem szólni. ha nem tetszik a blogrendszer, talán ne is írj.

Bloodscalp 2013.04.09. 16:35:08

@teknős: tipikus, előbb provokállak, aztán nem tudod mit akarok tőled.

teknős 2013.04.10. 11:35:28

@Bloodscalp: Akár tetszhet is! Miért ne.

Bloodscalp 2013.04.10. 11:40:28

@teknős: azzal a lehetőséggel próbálj valamit kezdeni, ha alacsony a tetszésindex. A jelek szerint már nehezebben dolgozod fel.

Leskelődő 2013.04.28. 21:05:13

"Száz-százötven fős menet költöztette az ellenzéki civil ellenállás bázisaként számon tartott Sirály kulturális központot.
...blablabla...
A Marom egyesületet egy tagja segítette, hogy be tudják vásárolni magukat a Rohamba."
Minő szerencse.
index.hu/belfold/2013/04/28/a_sasfeszek_elkoltozott/

(Ne keressék, az előző helyen felhalmozott közüzemi tartozás kiegyenlítéséről nem esik szó.)

tevevanegypupu 2013.04.28. 23:34:12

@Leskelődő:

Azt nekik nem is kell kifizetni..az hozzatartozik a szenvedesi karpotlashoz, elvegre nyomorultul erzik itt magukat szegenykek.. Az nekik jar, es elvegre jogallamban elunk vagy mi a fene, a fasiszta lakossag fizessen a demokratikus ellenzeknek.
süti beállítások módosítása