A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés
2013. április 05. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés

siraly.jpg

Így tisztelték a jogállamot a jogállam legharciasabb védői: ahogy a Heti Válasz cikkéből kiderült, a Sirály romkocsma mintegy másfél éve szabálytalanul üzemelt. Azzal, hogy van egy meghitt kis helyszín, ahol ellenzéki, kormány- és rendszerkritikus csoportok szervezkednek, természetesen semmi baj. Virágozzon száz (+n) virág az ellenzéki térfélen, jogállami keretek között, háborítatlanul. És igen, a Fidesz is így kezdte 25 éve: a kis kezdőcsapat a Kis Rablóban járt össze konspirálni, aztán mégis mekkorára nőttek! Viszont nagyban növelné a hitelességet, ha a mai ellenállók fennen hangoztatott jogállam iránti érzékenysége ténylegesen a jogállam iránti érzékenységgel párosulna.

A Heti Válasz arról írt: a főváros évek óta rendezné a Sirály romkocsma jogi helyzetét. Miután a „foglalt házat” korábban létrehozó Városi Színház Kft. 2011 decemberében kivonult, jegyzőkönyvben rögzítették, hogy az „ingatlanban a Marom Klub Egyesület tartózkodik kizárólag jogcím nélküli használóként, az ingatlan kulcsaival kizárólag a Marom rendelkezik”. Az egyesület vezetője, Schönberger Ádám nyilatkozatot tett, hogy az ingatlant határidőre kiürítik. Ez nem történt meg. A romkocsmát az elmúlt másfél évben többször bezáratták, de volt, hogy a házfoglalók betörve jutottak az épületbe. A vendégek zárt térben dohányoztak, a szűk helyre százfős tömeg zsúfolódott be, tűzveszélyes módon gyertyákkal világítottak. Nyugtát sokszor nem adtak. Az épület mára valószínűleg életveszélyessé vált. A Marom legalább egy éve rezsit sem fizetett, emiatt 2 milliós számlatartozás gyűlt össze, amit a fővárosnak kell kifizetnie, mivel a mérőórák a tulajdonos nevén vannak – írta a lap.

A Sirály-vezér Schönberger Ádám egyébként 2010-ben a Deutschlandfunk német rádiónak azt nyilatkozta: „Magyarországon nem a mediterrán partvidék és a magas hegyek miatt laksz. Nincs itt semmi, csak szmogos városok hatalmas lakótelepekkel vagy provinciális falvak. Korábban a liberális atmoszféra miatt laktunk itt, megvolt minden szabadságunk. Ha ez nem lesz meg többé, természetesen elmegyek. Mert akkor ez egy nagyon kellemetlen ország lesz”.

Tulajdonképpen mindenki örülhet, hogy ezek szerint egyelőre még egy ilyen kritikus értelmiséginek sem annyira kellemetlen ez az ország, hogy elmenjen innen, hiszen Schönbergerék itt vannak Budapesten; sőt, a cikk tanúsága szerint egész jól elboldogulnak a vadkeleti ugaron. A házfeltörés és a számla nélküli pénzforgalom mellett talán a rezsi nem fizetése volt a legjobb sztori: mondhatni, Habony Árpád legvadabb gondolatait is túlszárnyalva kimaxolták a rezsicsökkentést. A kétmilliós számlatartozást a lap szerint a fővárosnak kell kifizetnie a sirályosok helyett, így hát senki nem mondhatja, hogy a fővárosi polgárok ne támogatták volna egy-két forinttal a demokrácia utolsó védőinek küzdelmét az ordas eszmék ellen.

Tény, hogy a Mazsihisz kérését elfogadva a főváros a húsvét és a pészach végéig működni engedte a Sirályt, így végül ma adja vissza a Sirály üzemeltetője az önkormányzatnak a Király utca 50. szám alatt álló épületet. Azt persze megnézném, hogy egy egyszeri békemenetes vidéki korcsmáros vagy külvárosi fodrászkisasszony meddig működhetett volna ilyen körülmények között a hatóságok erélyes kopogtatása nélkül. Ahogy Galaxis Riporter kolléga fogalmazott: „Schönberger Ádámot és a Marom Klub Egyesületet nevezném az Év Dzsentrije 2013 díjra”.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr285196788

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Sirály meg a kimaxolt rezsicsökkentés 2013.04.05. 11:39:01

Habony Árpád legvadabb gondolatait is túlszárnyalva kimaxolták a rezsicsökkentést.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ad Dio 2013.04.06. 13:06:51

Ez az amúgy tökéletesen világos helyzet számomra sajnos megintcsak nem mesél másról, mint a "demokratikus" ellenzék általános állapotáról. Épp úgy mint a Neo FM vagy a Népszabadság helyzete: a néhai baloldali gazdasági körök maguk is elvesztették a bizalmukat a baloldalban, így egyszerűen nem találják jó befektetésnek ezeket a csoportokat, így nem támogatják azt a politikai csapatot akinek a győzelmében (egyben a befektetéseik megtérülésében) fikarcnyit sem hisznek. Hovatovább egy tetves kis kocsmát se tudnak legalizálni, pedig ez nem kerülne a világ pénzébe... Ne legyen igazam, mert nem tenne jót az országnak, de nagyon is elképzelhetőnek tartom hogy az elkövetkező kampány nagyon is egy szereplős lesz. Sajtószabadság? Francokat: P-É-N-Z, illetve annak a hiánya miatt.

g0d 2013.04.06. 13:11:49

@Mr Falafel: hogy te mekkora egy sötét náci majom vagy! gondolom szögesdróttal is körbevették a településeket, meg farraday kalitkákat emeltek köréjük és elvágták a telefonvezetékeket.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.06. 13:19:13

@rajcsányi.gellért (ergé): @Mr Falafel: azt egyébként óvatosan kérdezem meg, ez a zsidók sósavban történet az még belefér? Tudom hogy a sima mandin ez nem újdonság, de azért itt a blogon csak kéne valami szintet tartani... vagy nem?

Bell & Sebastian 2013.04.06. 13:27:37

@Mr Falafel: Ebben lehet valami, elegendő, ha csak Kunczéra, Weklerre vagy Hamvas Henrikre, az SZDSZ körül zümmögő döglegyekre gondolunk.

A sváb kitelepítési kvótát két hullámban úgy felesbe tudták csak hozni az elvtársak, pontosabban tudták volna, ha vissza nem szökik vagy egyharmad belőlük, így összességében a csak itt maradt a többség.

Jellemzően délvidéki vagy felvidéki kapta a sváb házakat, vidékre zsidó csak kulcspozícióba jött (pl.: orvos, gyógyszerész, iskola igazgató, párttitkár, TSZ elnök, főagronómus), ám az is való igaz, hogy gyakran svábnak maszkírozva, hiszen jól beszélte a nyelvet.

is 2013.04.06. 13:28:11

@poszt: ha az ember nem olvasta volna máshol, hogy szerződéskötési tárgyalások folytak a Marom és a vagyonkezelő között, konkrét szerzősédterevezetekkel, akkor tényleg elhinné ezt a sztorit. nagyon szépen össze lett ollózva az összes terhelő, gratulálunk, Virág elvtárs! még egy tanú, az talán kellene, és már mehetnénk is a bíróságra! tudna Virág elvtárs még egy tanút szerezni?

Ad Dio 2013.04.06. 13:35:57

@Bell & Sebastian:

"gyakran svábnak maszkírozva, hiszen jól beszélte a nyelvet."

Előrebocsátom: én tényleg sváb vagyok. Legalábbis részben. A többi gondolatod megáll, de ez nem. Egyfelől egy svábot nem nagyon versz át származási kérdésben. Másfelől melyik nyelvet is beszélte? A németet? A német nem beszél svábul :D. A délvidéki sváb egy nagyon különleges dialektus. És elég egy apró hiba és nem vagy földi többet :).

Ad Dio 2013.04.06. 13:38:33

@is:

Támadd a támadhatót és védd a védhetőt. Sem a szerecsenmosdatás sem a naplehazudás nem működik.

A Sirály "ügyét" magát jogállaminak valló embernek nem szabad felvállalni.

tucano 2013.04.06. 14:09:55

@gyalog.galopp: ezek szerint fogalmad sincs az olasz családi vendéglőkről. 2x fizetnek adót, egyszer az államnak, egyszer a maffiának. És ha lehet, akkor az államnak nem fizetnek. Szinte minden vendéget ismernek, sosem kapsz számlát. Legalábbis Rómától délre.

Megfigyelo 2013.04.06. 14:11:10

@Mr Falafel: Marhaság. A vidéki zsidókat mind kiírtották, a Pesten megmaradtak -- nem értvén a földműveléshez -- nyilván nem mentek falura. A valóságban a sváb falvakba a Szlovákiából kizavart magyarokat telepítették, ill. részben olyan csángókat, akiket előzőleg a "Délvidékre" vittek, de amikor a szerbek visszavették a Vajdaságot, akkor továbbköltöztették őket Magyarországra.

Megfigyelo 2013.04.06. 14:16:39

@kovi1970: "ORBÁN REZSIM" azt értem (és érzem), de mi az az "0RBÁN REZSIM"?!

Megfigyelo 2013.04.06. 14:20:06

@Bell & Sebastian: A Fideszben -- a nevek alapján ítélve -- még több sváb van. Na és, mit számít az, hogy valaki történetesen sváb?! (Vagy zsidó, vagy piréz...)

Megfigyelo 2013.04.06. 14:26:23

@Mr Falafel: Kétségtelen, hogy a Jobbikot Orbán találta ki, mint a Fidesz élcsapatát, amelyik hangosan kikiabálja mindazt, amit a Fidesz először csak gondol, de utána lassan megcsinál. (No jó, persze néha túlszaladnak egy kicsit...) Ne felejtsük el, hogy Vona Orbán különbejáratú "polgári köréből" került egyszercsak elő, mint nyúl a bűvész kalapjából...

Bell & Sebastian 2013.04.06. 14:26:53

@Ad Dio: Minden tiszteletem a felmenőié, ám ezt maga rosszul tudja. Annyiféle dialektus van, hogy egymást sem értjük, az iskolában meg irodalmit tanítanak.

Fogadja el, hogy ez bizony így ment. Hozadékaként e káderpolitikának learathatták a kommerek a svábság végletes megosztottságát, a nyakunkba ültethettek egy kollaboráns, tolvaj, idegen elitet.

Ügyes, mondaná erre még Kohn is.

Bell & Sebastian 2013.04.06. 14:38:40

@Megfigyelo: Saját tapasztalataim alapján egyáltalán nem mindegy, hogy tagja-e valaki a törzsnek, mivel bizonyos pozíciók vagy kapcsolatrendszer gyakorlatilag egyszerűen elérhetetlen kívülálló számára.

A német nevektől meg nem kell egyből hasra esni, sok, magyar érzelmű magyarosított/valamikor elírták a vezetéknevét, a zsidóknak meg egyenesen kötelező volt németre váltani.

Hogy mennyi a "sváb" a Fideszben, arról fogalmam sincs. Mivel törekvő népség, feltételezhetően több, mint amennyi arányossággal megindokolható.
Hogy ebből mennyi a zsidó, azt még megtippelni sem merném, ugyanis a sváb alapvetően szorgalmas és apolitikus, viszont a rendszerváltás óta olyannyira felgyorsult az integrálódásu(n)k, hogy bármit el tudok képzelni, vagy akár annak az ellenkezőjét is.

EMU 2013.04.06. 14:53:44

Szégyenletes és törvénytelen a sirály tevékenysége ami a zugkimérést és nemfizetést illeti, meg kell büntetni őket, fel kell számolni, tönkretenni, visszavenni, megszüntetni. De hogy jön ide az, hogy miben van igazuk és miben nincs azoknak, akik ott találkozgatnak? Melyik politikai kérdésben nincs igaza az oda járóknak azért, mert a hely törvénytelenül üzemel?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.04.06. 14:56:27

@Mr Falafel: Hát bazdmeg, ennyit tudsz. Lezsidózni minden ismeret nélkül azt, aki meghallgatná a másik felet is. Egyébként nem vagyok zsidó, de ha neked ettől áll föl, akkor felőlem...

"az önkormányzati ingatlanok bérlése nem úgy megy, hogy én küldözgetek nekik szerződést, vagy az általuk küldöttet nem elfogadva újat kérek"

Miért ne lehetne tárgyalni? És ha tárgyalnak, akkor miért ne tehetne javaslatot mindkét fél? Az talán megoldás, hogy hónapokig ne reagál semmit az önkormányzat, aztán egészen véletlenül, pont akkor, amikor a helynek politikai vonatkozása is lett, rögtön teljesíthetetlen ultimátumot küldenek, majd a maguk szabta szűk határidőt se betartva, rendőröket, kétséges jogszerűséggel? Itt mind két fél sáros valamilyen szinten, szóval aki az egyik nyakába akar varrni mindent, az hazudik.

Netuddki. 2013.04.06. 15:02:55

@Megfigyelo: "de mi az az "0RBÁN REZSIM"?!"

0RBÁN = nulla+RBÁN -> nulla = orbán

Csak hülyén jeleníti meg a nullát ez a blog. Remélem így már érthető. ;)

Ja, a szöveg (CC), nullával természetesen.

Netuddki. 2013.04.06. 15:04:38

@Mr Falafel: Nem náci vagy te hanem ostoba paraszt, a zsidózássoddal együtt...

is 2013.04.06. 15:05:30

@Ad Dio: a cikket támadtam, és abban teljesen igazam van. csak a terhelőket szedte össze. a Sirállyal én nem foglalkoztam, lévén, hogy amik itt vannak, annak az igazát sem tudom, meg amit én írtam, azt sem.

nem tudom, ez neked így érthető, vagy szükséged van még pár mondatra?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.06. 15:08:31

@Mr Falafel: Budaörsre erdélyi magyarokat költöztettek az elvagonírozott svábok házaiba, nem zsidókat. Nagybátyám épp nagybeteg gyerek volt, ezért nem deportálták a családomat, csak nagyapámat jelentették fel, mert kilakoltatáskor elvitt magával a tűzifából. Persze az erdélyi magyarok egy része maga is menekült volt, csak kisebb része volt kommunista "telepes", ahogy nevezték őket később a svábok.

Szüret idején volt az egyik kilakoltatási hullám, volt hogy a szőlőt a termelője-gondozója napszámba szedte a friss tulajdonosnak, aki úgy lett ugye tulaj, hogy rámutatott az elvtársak előtt a legszebb házra az utcában, hogy neki az kell.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.06. 15:09:54

@rajcsányi.gellért (ergé): @Kettes:
A mandiner úgy igazodik a pártvonalhoz, hogy saját maga sem veszi észre, vagy legalábbis igyekszik nem észrevenni. Hiába, mert a lópata vége azért kilóg annyira, hogy aki akarja, láthassa. Nagyon emlékeztet az 1989-es Népszabadságra. A Sirály tényleg egy anomália (volt), és remek balliberális-gyalázó posztot lehet írni belőle, de a kontextus erősen pravdás.

is 2013.04.06. 15:09:56

@Mr Falafel: mozgóposta, ez a szó mond-e kendnek valamit? busz a faluban a bezárt vonat helyett, amire a népek 90%-a márr eddig is felült az üresen járó vonatok helyett, hát az megvan-é? a Riska tehén ott a tanyán, ahonnan ezt a sok butaságot felböfögi, jól érzi-e magát?

Nero Bianco 2013.04.06. 15:14:50

@S=klogW:

Már megbocsáss, de ha akkora barom vagy, hogy nem érted mit írtam, akkor mi a francért érzel késztetést a válaszra?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.06. 15:15:38

@Fedor: Nem Demszkyék óta húzódik az ügy? Ha igen, akkor ők miért nem legalizálták a Sirály helyzetét? Ha a sirályosoknak nem volt joguk ott lenni, nem fizették a rezsit, akkor milyen maszatolás már az, hogy "mind a két fél sáros"? A Sirálynak minden egyes nap, amíg ott lehettek, ajándék volt. Örülhetnek, hogy nem rakták ki őket még rögtön 2010 őszén az önkormányzati után.

Nero Bianco 2013.04.06. 15:21:21

@Fedor:
"@Mr Falafel: Hát bazdmeg, ennyit tudsz. Lezsidózni minden ismeret nélkül"

Nem akarlak megbántani, de gyakorlatilag egy agyhalottal próbálsz vitatkozni.

Pszt! 2013.04.06. 15:45:49

Nem igaz, hogy nem lehetne szűrni a blogokon az ordenáré zsidózást!

Nero Bianco 2013.04.06. 16:10:22

@Pszt!:
"Nem igaz, hogy nem lehetne szűrni a blogokon az ordenáré zsidózást! "

Ha egyszer az ordenáré zsidózásra van igény az értelmes beszélgetés helyett, akkor jobb tudomásul venni, hogy ez van.

collateral collector (törölt) 2013.04.06. 16:13:14

".. És igen, a Fidesz is így kezdte 25 éve: a kis kezdőcsapat a Kis Rablóban járt össze konspirálni, aztán mégis mekkorára nőttek .."

:DD

Na igen, a rablásban tényleg páratlanul profik lettek!

@poszt: ha ez így van, és tényleg engedély nélkül működhetnek helyek a belváros szívében, ahol nem fizetnek adót és zárt térben rágyújtanak, akkor a fideszes önkormányzat alkalmatlan a feladatára. Mit csináltak az elmúlt 7 évben a fideszes önkormányzatok (az ország eladósításán kívül)?! Inkább erről kéne beszélni :p

negyven rabbi 2013.04.06. 17:42:16

@Pszt!: nem a blogokon kell szűrni a zsidózást,

hanem a társadalomból kell kiszűrni a zsidózókat:

aztán indítatni nekik különleges "érzékenyítő tréningeket",
erre kialakított Különleges Zentrumokban,
ahonnan kijárhatnak dolgozni

így gondoltad?

Blogger Géza 2013.04.06. 17:54:41

@Kettes: Te viszont az év sajtócenzora díjra, mint aki nem tűri a blogján az ellenvéleményt. Nulla hiteled vagy jogod van bárkit is kritizálni a blogoszférában.

Blogger Géza 2013.04.06. 17:58:21

@collateral collector: Speciel a Király utca az Hunvald zónája volt... Tudod, aki a Mazsihiszhez futott védelemért, amikor kezdett szorulni a nyaka körül a hurok. Nyilván egy kis anitszemitázós hullámot várt el, mint ami a Sirály ügyében már fel si borzolódott. Ez most eléggé mellément.

www.origo.hu/itthon/20110407-zoltai-gusztav-a-mazsihisz-ugyvezetoje-is-tanu-lesz-a-hunvaldperben.html

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.06. 18:12:47

@Blogger Géza: a felesleges butaság szűrése hasznos tevékenység. Egy blog tisztán tartása nem cenzúra, legfeljebb egyoldalú, és ezért az ellenoldalnak idegesítő. Amíg azonban nem állami és nem monopol, addig ez nem cenzúra.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:16:41

@Legelő Őse: A zsidós viccek is viccek. Ha nem vagyvevő ilyen humorra, akkor előbb követeld a Sas kabaré betiltását, ahol cigányokat gúnyolnak ki. A cigányos mutatvány állandó része annak a zsidó izének.

negyven rabbi 2013.04.06. 18:18:03

@flugi_: "Egy blog tisztán tartása nem cenzúra"

akkor egy iskolát még inkább fontos tisztán tartani

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:20:33

@flugi_: Öreg, te zsidó vagy, akárminek hazudod magad. Hogy számodra és a többi féreg számára miért szitokszó a zsidó, azt nem tudom. Egészen biztosan köze van a kivagyisághoz, amelynek nincs alapja, és ezt pontosan tudjátok.

Erdélyből valóban telepítettek be zsidó családokat a bolsevikok, ez is tény. Ti a történelmet hamisítjátok, ha kell, ha nem. Hagyomány nálatok.

Sallerbá 2013.04.06. 18:21:16

@gyalog.galopp: Nos, a blog bejegyzés arról szólt, hogy egy foglalt házként és szórakozóhelyként működtetett szórakozóhelyet visszaadnak a tulajdonosának. Az eddigi - a törvény szerint jogtalanul ott lévő - működtetők nem fizettek ki néhány dolgot, ezt majd nyilván a fővárosnak ki kell majd fizetnie, nyilván közpénzből, mert hivatalos állami szervezet ma másmilyen pénz felett nem rendelkezik. Tehát mi fizetjük. Az én posztom arról szólt, hogy az én adóforintjaimból inkább fizessenek ilyenekre, mint a különböző települések hozzá nem értő vezetői által elszúrt súlyos adósságokra (ami fényévwekkel magasabb összeg, mint ez). Ráadásul az épületet legalább használták valamire és nem csak úgy volt és kihasználatlanul vitte a pénzt, mit a többi, a főváros tulajdonában lévő lerobbant bérház, amit soha nem fognak felújítani, legfeljebb gyanús ingatlanpanamák közepette eltüntetni az esetleges hasznot, amit egy felújítás után húzni lehetne belőle.

Tb, kórház nem volt nálam, úgyhogy tényleg lemaradhattál. De örülök, hogy tellik neked magánorvosra, (ami ugye, nem tb, hanem egészségbiztosítás, a TB a nyugdíjról szól, de mindegy) amikor van annyi a magán-egészségbiztosítási kárrtyámon, én is szívesen használom azt, de emellett Tb-t és egészségbiztosítási járulékot is fizetek. Amennyiben te nem magánorvoshoz fogsz menni a saját pénzeden, ha ne adja isten bajod lesz egyszer, akkor pedig üdv az én és a többi dolgozó pénzéből eltartottak klubjában. Nem para, nyilván a foglaltházasok is eme klub tagjai, nekem nincs bajom velük. (csak ne az én házamat foglalják el ehheeee:)

Sallerbá 2013.04.06. 18:25:16

@Google: Nyilván nem szándékosan, de ha elolvasta a blogbejegyzést, az ön számára is ki fog derülni, hogy a főváros fogja kifizetni a foglaltházasék után maradó tartozást. A fővárosnak közpénze van, az pedig az én, és amennyiben dolgozik és adót fizet, akkor az ön adóforintjából származik. Ön is fizet tehát ebben az esetben, más kérdés az, hogy szívesen teszi-e, vagy sem. Semmi baj sincs azzal, hogy mondjuk például ön azt szeretné, ha foglaltéknak egy fillér sem jutna az ön által befizetett pénzből, hanem az inkább az eladósodott városoknak menjen. Ahogy az én kívánságomat, ezt sem hallgatják meg a döntéshozók, úgyhogy úgyis oda teszik, ahobvá akarják az adónkat, azaz gyakorlatilag elméleti síkon, a filozófia és a társadalomtudomány mezeire távolról kacsintgatva írtam, amit írtam:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:26:48

@is: A mozgóposta nem azonos a postával, ahová akkor mész, amikor időd van és szükséges. A mozgóposta korlátozza a személyi szabadságot, te libbant fasz.
A vonatokat előbb ritkítottátok, és a busz csatlakozásokat nem igazítottátok hozzá. Olykor órákat kellett várni egy-egy buszra. Persze, előbb-utóbb hozzászoktak, és alkalmazkodtak, túlélték a fajtád népirtásra irányuló tetteit.
A Fidesz vajon miért tudott korábban leállított szárnyakat újraindítani?

És akkor még nem is beszéltünk az EÜ reformotok miatt meghalt tucatnyi honfitársunkról, akikkel a mentő addig ment összevissza, amíg ott nem haltak. Ez szándékos gyilkosság volt, bibsikém. Talán nem véletlen, hogy Dr. Rácz Jenő is kiállt mögületek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:38:08

@Fedor: Felőlem letagadhatod a származásod. Nem gond, ha szégyelled.

Az önkormi ingatlan bérlése pontosan úgy zajlik, ahogy mondom. Persze, lehet alkudni, tárgyalni, de nem évekig. Ráadásul a Sirály kurrens hely, ott végképp nincs 2 év levelezgetni. Főleg úgy nem, hogy közben már be is költözöl, és használod, illetve élvezed a gyümölcsét. Ez egyszerűen törvénytelen. Senki más nem teheti meg ebben az országban, csak a zsidók. Ez diszkrimináció a magyarokkal és a többi kisebbséggel szemben.

S=klogW 2013.04.06. 18:42:15

@Mr Falafel: Az a (pár) tucatnyi csak a jéghegy csúcsa.

Egyéb módokon is elősegítette a 2007-es "reform" az elhalálozást és amellett a megnyomorodást is:

bevezették a volumenkorlátot a PTCA nevű beavatkozásra, mellyel lényegében műtét nélkül lehetett definitíven kezelni szívkoszorúérszűkületet ezzel megelőzve szívinfarktust, nagy nyitott költséges és kockázatos mellkasi műtétet valamint tartós rokkantságot és tartós gyógyszerelést

a nagy nyitott mellkasi műtétekre nem volt volumenkorlát, mivel életmentő beavatkozásnak minősült

így végeredményben sikerült jónéhány hullát és még több tartós (egy életre) rokkantat előállítani

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:43:13

@Megfigyelo: Tévedsz, a Jobbik nem a Fidesz kreálmánya. Ahogy a szociké sem. - Ez utóbbi kedvelt jobber vélekedés, de baromság. A Jobbikot a társadalmi igény hozta létre. Azért erős elsősorban vidéken, mert a vidék maradt magára leginkább.

A vidéki zsidóság kiirtásában egyetértünk. A betelepítéseknek te a hamisított verzióját ismered.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 18:44:17

@S=klogW: Ajaj, súlyosan antiszemita vagy, ugye tudod?

S=klogW 2013.04.06. 18:47:19

@Mr Falafel: @S=klogW:

tehát a rendszer lényegében minden betegségcsoportban a korai kezeléstől a kezeletlenség és állapotromlás felé terelte a betegellátást:

csak akkor vált ésszerű időtávon belül elérhetővé az ellátás, amikor már súlyos vagy épp életveszélyes volt a beteg állapota, ekkor viszont már drága és kockázatos beavatkozásokra van szükség és a gyógyulás esélye is kisebb

Nero Bianco 2013.04.06. 18:51:51

@Mr Falafel:
"Senki más nem teheti meg ebben az országban, csak a zsidók."

Na és akkor mi van?

S=klogW 2013.04.06. 18:57:24

@Nero Bianco: hogy mi van? hát "antiszemitizmus"! :D

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.06. 19:00:31

@Blogger Géza: Majd azt pont te mondod meg, rabszolga. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.06. 19:08:25

@S=klogW: Ennyire nem vágom az egészségügy problémáit, de azt tudom, hogy ezek a tetvek mindent megtettek a népességcsökkenésért.

S=klogW 2013.04.06. 19:33:43

@Mr Falafel: NÉGY legyet ütöttek volna egy csapásra:

1.
az általános kiszolgáltatottság és tehetetlenség érzésének növelése a társadalomban s ezzel a megosztottság erősítése (homo homini lupus, bellum ominum contra omnes)
2.
alacsony intenzitású adminisztratív népirtás
3.
eü rendszer lerohasztása, ócsítása "privatizáció" nevű ellopáshoz
4.
eü-vel szembeni társadalmi elégedetlenség növelésével a "privatizáció" nevű lopás társadalmi elfogadottságának növelése

Éhes_ló 2013.04.06. 19:35:57

Érdekes kérdés lehetne - ha fel merné tenni a poster - hogy a főváros, a NAV, az ÁNTSZ és a kerület mi a szart csinált, ha ez évekig folyhatott?

Nos folyhatott.

Az is egy érdekes kérdés lenne, hogy az az ELMÜ és FŐGÁZ, Vyzművek és Csatornázási művek, ami egy kisnyugdíjast szimplán kilakoltat párszázezer forint köztartozással, vajh miért nézte a kétmilliós számlát felhhalmozó ismeretleneket tátott szájjal.

A válasz alighanem ott lehet elrejtve, amiért a szerencsétlen balfék tarlós is benyalt nekik köldökig, amikor a volt munkásőr zoltai bandájától erre a sajtón keresztül határozott parancsot kapott.

Érinthetetlenek a zsidók, megtehetnek bármit, bárhol bárkivel.
Mi meg megérdemeljük ha hagyjuk.

Bocsi még egy kérdés: a jobbik túlképzett és nyilván alulfizetett kerületi és fővárosi képviselői, ogy. képviselői ilyenkor otthon fetrengenek valamiféle éber kómában, vagy már megtették régen a feljelentést hűtlen (hanyag) kezelésért az ismeretlen önkormányzati tisztviselők, a bűnpártoló kerületi és fővárosi rendőrök ellen?

Nero Bianco 2013.04.06. 20:01:57

@Éhes_ló:
"Érinthetetlenek a zsidók, megtehetnek bármit, bárhol bárkivel."

Ja, jobb lesz ha te is vigyázol.
:))

Nero Bianco 2013.04.06. 20:04:56

@Mr Falafel:

Nocsak, elgurult a keresztény nemzeti magyar gyógyszerecskéje?
:))

gyalog.galopp 2013.04.06. 21:08:54

@tucano:
Ok., ne bonyolódjunk bele az olasz belpolitikába, mikor a sajátunkat se értjük. Amióta magántulajdon van azóta van lopás, amióta tilos a promiszkuitás, azóta vannak kurvák, amióta van adó, azóta vannak adócsalók és ez így volt, van lesz a világ minden pontján.

Egy Sirály tipusú ötlet a te állításod szerint se működhetne, ha legalább egyik oldal felé nem adózik.
Egyébként olaszból sem vagyok annyira hülye, mint gondolod.

tucano 2013.04.06. 21:34:24

@gyalog.galopp: nem gondolok én semmit:(
A szórakozóhely biznictől meg minél messzebb(akár dizsi, akár kultúrház), túl sok krimit nézek a tévében.

gyalog.galopp 2013.04.06. 21:45:20

@Sallerbá:
Kezdjük a végén, tb, eba, szocho, meg mittoménmi az nekem egykutya, nem vagyok könyvelő.

Amit nem értek, hogy mért lenne más a foglalt ház által okozott veszteség bármilyen más, az adófizetők zsebét érintő veszteségnél. Mi alapján döntötted el, hogy ez jó veszteség, de bezzeg a másik az rossz veszteség?
Az összeg alapján, kicsit csalni lehet, nagyot nem, egyáltalán mennyi a kicsi, és mi van ha sok kicsit csalok?
Légyszi magyarázd el, ne haljak meg hülyén.

Nero Bianco 2013.04.06. 22:34:25

@Mr Falafel:

"Nem vagyok keresztény"

Akkor csak a sima gyógyszereid gurultak szerteszét.
:)))

negyven rabbi 2013.04.06. 23:01:03

@Alfőmérnök:

mostanra biztos lecsengtek a hétvégi szerkesztőségi vbks gruppenszexpartik

Alfőmérnök 2013.04.06. 23:10:20

@negyven rabbi: Pont padillával beszéltem ma arról, hogy a szerkesztőség valószínűleg bebuzult.
Hol van már szelli, hercsel adél?

Alfőmérnök 2013.04.07. 00:01:00

@Mr Falafel: Teljesen hihető a történet, amit @flugi_: írt.

Bell & Sebastian 2013.04.07. 01:15:05

@Éhes_ló: Jók a kérdései, sokkal nagyobb ügyben már volt szerencsém bepróbálkozni az APEH - NAV adónyomozók / Rendőrség / Cégbíróság -háromszögben és úgy hajtottak el, mint zord atya a megesett magzatát.

Így hát a büdös picsából irkálom e soraimat is.

gomorra 2013.04.07. 07:20:57

Khm, khm, kedves RG, hová tűnt a tegnapi hozzászólásom? Tudod, amelyben azt írtam, hogy nem jól írsz te, sunyítasz, mellébeszélsz, csúsztatsz. Mivel hogy akkor kérhetnéd a mostani ellenzéken a számlák kifizetését, ha lenne nekik miből, ha olyan lenne a gazdasági hátországuk, mint a FIDESZ-é (már megint alig tudtam leírni, ezt a szennyszót, a franccba!!!!, piszokul megútáltatják magukat ezek a kedves fijjug hasonlóan Gyurcsikáho'), szóval lassabbban a testtel kispofám, s főleg igazul.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 07:46:17

@Alfőmérnök: Csakhogy a zsidók nem tudják elfelejteni és megbocsátani a holokausztot, flugi szerint a svábok meg igen. Ez nettó marhaság. Az, hogy a volt magyar területekről érkeztek ottani zsidó családok, köztudott. A jó elvtársak mindig jöhettek.
Szóval a flugi egy zsidó, aki talán el is hiszi, hogy sváb. A mostanában Magyarországra betelepülő román cigányok egytől egyig erdélyi székelynek vallják magukat. Tudom, mert több tucatnak én intéztem a honosítását. Feketék, mint az üszök, és parasztnak mondják a magyart, ha haragszanak rá, de úgy szidják a mocskos cigányokat, mint a bokrot.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 07:48:08

@Nero Bianco: Nem szedek gyógyszert, a tébolyra hajtok, ribanc.

Éhes_ló 2013.04.07. 08:59:14

@Bell & Sebastian: nos nagyjából erre gondoltam, ettől függetlenül lenne akinek - legalább az illem és a látszat kedvéért - kezdeményeznie kellene az eljárást azok ellen, akik ezt tátott szájjal nézték, vagy sunyi módon támogatták.

Mert hogy a választói ezért küldték oda.

S=klogW 2013.04.07. 09:06:36

@Bell & Sebastian: az a kérdés is adódik, hogy akkor kik is ülnek ezeken a helyeken vagy kiknek a telefonja van bekötve oda

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.07. 10:58:48

@is: hüle vagy, Is elvtárs.

RG-nek meg láthatóan van hozzá tehetsége, hogy megfelelő késztetésre ilyen verylight-Révai cikkeményeket írjon, de ettől még ez egy szar ügy, nem csak annak láttatható.

Remélem, megszületik a Magyar Nemzet, majd a M. Hírlap verziója is...

Bell & Sebastian 2013.04.07. 11:03:27

@Éhes_ló: Volt olyan tisztviselő, aki bizalmasan elmondta, a frekventáltabb helyekre direkt csúcshülyéket vezényelnek vidékről, minél korruptabb, annál jobb.

@S=klogW: A párhuzamos hatalom hálózati emberei, akiket Antall a helyükön hagyott. Ezekkel nem lehet kezdeni semmit.

S=klogW 2013.04.07. 11:52:19

@Bell & Sebastian: Antall alaposan megásta a sírt a nemzetnek, gyáva vén f.sz volt

Tehetetlen Dodó 2013.04.07. 12:59:49

@S=klogW: Ide vezet, amikor a totális alkalmatlanság szenvedélyes tettvággyal és törhetetlen ambícióval párosul.

Bell & Sebastian 2013.04.07. 15:00:08

@S=klogW: Ejha, brüsszeli utat lehet nyerni. De mi lesz velünk, ha nem jönnek vissza? Itt állunk majd, talpig Spártában.

miért 2013.04.07. 15:46:24

Akkor ergé! Neked kell szólni, hogy a birkamenet mellett mas is kaphasson egy kis támogatást?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 20:28:40

@miért: Mit birkamenetezel, nyomorult cestoda? Nem tetszik a magyarok összefogása a nemzetközi judeoterrorizmus ellen? Szokj hozzá, hogy a fajtád gyilkos ideológiájára nem vevő a magyarság. Végig fogjátok nézni, ahogy az ország előbb Közép-Európa vezető állama lesz, aztán még jobban megerősödik. Ti pedig szenvedni fogtok, és mi ennek nagyon örülünk majd.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.07. 20:30:58

@S=klogW: Antall nem volt gyáva. Elkötelezett hazaáruló volt.

Sallerbá 2013.04.08. 09:57:01

@gyalog.galopp: Nem, nem természetesen kicsit sem lehet csalni. Ahogy én értem: mindenképpen ki fogjuk fizetni az összes közpénzből, bárki által eltüntetett összeget az adónkból, mikor az elkezd majd hiányozni a kasszában. Amit szerettem volna kifejezésre juttatni, de ezek szerint nem sikerült: engem személy szerint sokkal kevésbé bosszant egy ilyen ügy, mint a foglaltháza (amiből egyébként nyilvánvalóan egy hatalmas csalás lesz, amint önkormányzat elkezd bizniszelni a házzal, avagy hagjya elrohadni) mint az a fajta csalás, melyben városvezetők maguktól eltelve hirdették, hogy mekkora arcok, mert felújíttatták a mittudoménmilyen teret az x-y kisvárosban, majd mikor kiderült, hogy hitelből, és eladósították a településüket, akkor a kormánynak köszönik meg hogy átvállalták az adósságot. Szóval, amint mondtam, a kormánynak nincs pénze...az a mi pénzünk, csak minket, adófizetőket ilyenkor le se szarnak. Ez dühít jobban és kevésbé a foglaltház.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.08. 10:10:21

@Mr Falafel: Antallnak volt egy ritka erénye: magának nem lopott/panamázott.

gyalog.galopp 2013.04.08. 11:10:32

@Sallerbá:
Ne csodálkozz azon, hogy nem tudtad kifejezni magad.:)
Nem mindegy, hogy hozzá nemértésből, tudatlanságból, szűklátókörűségből okozok kárt, vagy egyenes szándékból, anyagi haszon céljából.
A korrupció mindkét esetben felmerülhet, de míg a Sirály esetében hivatalból eljárást kell indítani hivatali visszaélés, vesztegetés stb gyanúja miatt, addig egy elcseszett díszburkolat esetében csak az esetleges irreális költségek miatt lehet szó eljárásról.
A díszburkolatok, szökőkutak annak idején központi támogatást kaptak, az állam jóformán ösztönözte az önkormányzatok idióta , deviza költekezését.

A sirály esetében büntető eljárás, és kártérítés kötelező ( lenne) az általános joggyakorlat szerint, hiszen konkrét személyek,meglehetősen egyértelmű konkrét jogszabályokat sértettek meg a működés során.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2013.04.08. 13:24:32

@Mr Falafel: a svábok (nem újmagyarul, csak úgy simán) pont annyira megbocsátóak mint a zsidók (nem újmagyarul, csak úgy simán), és töretlenül utálják a kommunistákat.

ebfül 2013.04.08. 13:42:07

@S=klogW:

A helyzetértékelés helyes, a korábbi PTCA-s példa rossz.

Kérdezz meg egy szívzsebészt.

ebfül 2013.04.08. 13:55:22

@S=klogW:

Hát gyáva, az nem volt.

Azon kéne elmerengeni, hogy huszonhárom évvel a hobgyismondják után miért

Matolcsy
Martonyi
Pintér

satasata a szagértők, a II Orbánckormányt "a tergo".

"Teccetek volna orradalmat csinyáni" = "Phinggal nem lehet pirostojást festeni"

Igaz magyar hazafi volt.

bömböcz 2013.04.08. 14:12:20

@Tehetetlen Dodó:
hehehe...
antall először a kisgazdáknl próbálkozott, mint atyai örökség továbbvivő, de ott fölvilágosították, hogy ez nem atyáról-fiúra szálló titulus. Aztán -Csóri segedelmével- lett a madöf elnöke...

Sallerbá 2013.04.08. 16:02:48

@gyalog.galopp: Azért szerintem a több milliárd forinttal, azaz egy kisvároshoz mért szükséges és arányos költségvetés jelentős egész számokban mérhető százalékával eladósított település esetén is kötelező lenne. A szándékosság itt is felmerül, hiszen nem véletlenül vettek fel hiteleket, mintegy találomra, csak úgy, és nem véletlenül bocsájtottak ki kötvényeket, melymögött semmiféle reális esély nem látszott a kötvények lejárta utáni visszafizetésre és melyek árát kamatostól kell visszaadni... Ha ez nem szándékosság, annyiban, hogy majd az utódok visszzadják,, akkor semmi...

Ad Dio 2013.04.08. 19:49:13

@is:
"a cikket támadtam, és abban teljesen igazam van. csak a terhelőket szedte össze. a Sirállyal én nem foglalkoztam, lévén, hogy amik itt vannak, annak az igazát sem tudom, meg amit én írtam, azt sem."

A cikk egy meglehetősen tiszta tényállásra épül. Ha nem érted/nem ismered a hátteret, nem kell kommentelni.

"nem tudom, ez neked így érthető, vagy szükséged van még pár mondatra?"

Mint látod, nem. Továbbra is azt javallom, hogy kerüld a szerecsenmosdatást. Nem illik magára valamit is adó emberhez.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.09. 08:59:44

@Mr Falafel: emberek sósavban az szerinted vicc? Milyen ember vagy te?
Aki szerint meg nem vicces, az rögtön saskabaré? Érdekes (nem ez a jó szó) világot rendeztél be magadnak. De ne haragudj, ha megjegyzem, ebből a világból árad a bűz...

teknős 2013.04.09. 13:59:17

@Bloodscalp: Figyelj, ha annyira bejövök neked, miért óvodás szinten provokálsz! Nem igazodom el az aberráltak világában! Nem tudom mit akarsz tőlem.

Bloodscalp 2013.04.09. 16:23:38

@teknős: fu, elnézést hogy hozzád mertem szólni. ha nem tetszik a blogrendszer, talán ne is írj.

Bloodscalp 2013.04.09. 16:35:08

@teknős: tipikus, előbb provokállak, aztán nem tudod mit akarok tőled.

teknős 2013.04.10. 11:35:28

@Bloodscalp: Akár tetszhet is! Miért ne.

Bloodscalp 2013.04.10. 11:40:28

@teknős: azzal a lehetőséggel próbálj valamit kezdeni, ha alacsony a tetszésindex. A jelek szerint már nehezebben dolgozod fel.

Leskelődő 2013.04.28. 21:05:13

"Száz-százötven fős menet költöztette az ellenzéki civil ellenállás bázisaként számon tartott Sirály kulturális központot.
...blablabla...
A Marom egyesületet egy tagja segítette, hogy be tudják vásárolni magukat a Rohamba."
Minő szerencse.
index.hu/belfold/2013/04/28/a_sasfeszek_elkoltozott/

(Ne keressék, az előző helyen felhalmozott közüzemi tartozás kiegyenlítéséről nem esik szó.)

tevevanegypupu 2013.04.28. 23:34:12

@Leskelődő:

Azt nekik nem is kell kifizetni..az hozzatartozik a szenvedesi karpotlashoz, elvegre nyomorultul erzik itt magukat szegenykek.. Az nekik jar, es elvegre jogallamban elunk vagy mi a fene, a fasiszta lakossag fizessen a demokratikus ellenzeknek.
süti beállítások módosítása