Kossuth tér, visszatér!
2012. szeptember 10. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Kossuth tér, visszatér!

gyf1.jpg

Kossuth tér, visszatér! – bár valószínűleg Lanczner „Satu” Ferdinándék se gondolták volna, hogy maga az egykor takarodásra felszólított lotyaszájú pápai gyerek fog visszaavászkodni a Kossuth térre, egy éhségsztrájk erejéig. A Parlament előtti köztér újra élénkül: Gyurcsány, Kossuth tér, már megint, újabb sóhajjal erősíthetjük meg a világ megváltoztathatatlanságába vetett hitünket. Örökké 2006.

A Frizbi műsorában Hajdú Péter, Molnár Anikó és Gyurcsány Ferenc a fame bitch-filozófia három leghűbb magyar tanítványaként tündökölt, a DK elnöke újra csúcsra járatta a politikai bulvárt. Az éhségsztrájk persze bevett politikai önkifejezési módja a feszült társadalmak aktivistáinak, bár nem feltétlenül jóllakott ex-miniszterelnökök és parlamenti képviselők élnek ezzel az eszközzel; nem véletlen, hogy a HajduPress (nem az a Hajdú) Az évtized fotói: éhségsztrájkol egy dúsgazdag üzletember címmel hozta le a hírt. A Szemlőhegy utca sportos lakója ugyanakkor nem kíván Bobby Sands sorsára jutni: kényelmes hálósátrakkal és közösségi terekkel tölt el pár extrém diétás napot a Kossuth tér bokrai között a társaival, tán szuttyos csirkékről álmodva. Aztán majd megunják és hazamennek.

A világ első Ralph Lauren-inges éhségsztrájkolója persze tegyen, amit akar, talán már minden kormányzati és ellenzéki szereplő beárazta, hogy belátható időn belül itt lesz velünk, körülöttünk – csakhogy ez az ár felbecsülhetetlen, főként a kormányoldalnak. Járja a maga nehezen kiszámítható röppályáját, tiszta lappal induló ellenzéki megmozdulásokhoz csatlakozva, esetleg megalapozott kritikákat bulváros szószaporítással szétoffolva, egymagában a 2014-re óhajtott baloldali-liberális összefogás legnagyobb akadályát állítva. Orbán Viktor elégedetten köhécsel egyet a reggeli hírösszefoglalót olvasva.

(A poszt illusztrációja Harry-Angel montázsa.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr834765668

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mé' utáljuk Gyurcsányt? 2012.09.13. 19:24:29

Bevallom, az egészet egy kocsmai beszélgetésből félfüllel elkapott részlet indította el. Érdekes, mennyi alapigazsággal látja el nemzetünket a honi kocsmák „bölcsész társadalma”. Cigiért ugrottam be, meg egy kávéra. Tudom, egy barom vagyok, aki pén...

Trackback: Éhezik Gyurcsány Ferenc 2012.09.10. 21:28:04

Mire nem képes a volt kormányfő, hogy egy kis extra szavazathoz jusson! Eddig már részt vett néhány olcsó akción, hogy kipofozza saját és új pártja renoméját: szegény családokhoz költözött be, de számos eseményt nyúlt le ellenzéki szervezetektől is. U...

Trackback: Éhezik Gyurcsány Ferenc 2012.09.10. 21:25:50

Mire nem képes a volt kormányfő, hogy egy kis extra szavazathoz jusson! Eddig már részt vett néhány olcsó akción, hogy kipofozza saját és új pártja renoméját: szegény családokhoz költözött be, de számos eseményt nyúlt le ellenzéki szervezetektől is. U...

Trackback: Chippendale-tüntetőket kér a Parlament elé Selmeczi Gabriella? 2012.09.10. 19:01:18

Úgy tűnik, négy középkorú politikustól már nem lucskosodik át a negyvennyolcadik évét taposó honanya bugyija :D Gyurcsány Ferencről (51), Niedermüller Péterről (60), Molnár Csabáról (37) és Kolber Istvánról (58) van szó, akiknek egyhetes éhségsztrájkjá...

Trackback: Az éhségsztrájkoló, aki képes megkedveltetni velünk az előzetes regisztrációt 2012.09.10. 14:23:01

Éhségsztrájkba kezd Gyurcsány Ferenc. 168 óra a Kossuth téren, csak folyadékon. A Kossuth tér visszatér, csak most fordított felállásban. "Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek." - mondta 2006 n...

Trackback: Gyurcsány Ferenc éhségsztrájk 2012.09.10. 14:13:41

Erről nagyon nincs is mit beszélni, napjaink toplistás politikai bohóca is végre mémmé vált, mondhatni torgyáni magaslatokra süllyedt.

Trackback: Vigyázat, mély víz! I. rész. 2012.09.10. 14:06:25

Többszörösen kifejező és hasonlatszagú a cím. Mivel víz nélkül nincs élet mégsem, hozzátok el az Ő vízét nékem! Mármint a vízszolgáltató által biztosított vezetékről a házba. Mikor belevágtunk eldöntöttük, vizsgálódás nélkül cseréljük a közművek vezeté...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bell & Sebastian 2012.09.10. 15:19:47

@is: Jogos a beszólás, de maga Juszt mondta így, az meg csak tudja, gondoltam, minek utána nézni.
Végül is tökmindegy, mert a végére már annyi baromságot hordott össze, hogy alaposan kiírta magát a tényezők közül.

maskep 2012.09.10. 15:24:31

@Blogger Géza: Na pláne! Látod, mennyi-mennyi szép útálatosságot lehetett volna még ráhúzni itt is a Gyurcsányra? És még akkor sem kellett volna megemlíteni azt, amire fel akarja hívni a figyelmet...

s 2012.09.10. 15:28:15

Ezek a faszkalapok csak az épület közelében életképesek. Vagy bent kell lenniük, vagy legalább a közelében. Beledöglenek, ha egyik sem. Ezért jó módszer a száműzetés. Tessék kérem elmenni onnan a picsába. Azoknak is akik bent vannak, meg a körülötte állóknak is. Értelmes ember az épületet és környékét a budai hegyekből lövi aknavetőkkel. Ülésnapon.

avanivi/ 2012.09.10. 15:33:11

@VT Man: A SZJA bevallásokat könyvelők készítik ,kevesen tudják egyedül elkészíteni .
Nem lehet előre látni, mi a terve Viktorkának a regisztrációvak. A kormány eddigi tevékenykedését ismerve , átverés lesz .

hacsaturján 2012.09.10. 15:34:04

örvendek, hogy a fleto nemzeti egységbe kovácsolta a mandinert meg vincentéket, magyarország bokréta:
orulunkvincent.blog.hu/2012/09/10/zed_halott_es_ehsegsztrajkol

La semilla 2012.09.10. 15:34:31

@maske@salamander: p:
Csak szeretnétek hogy politikailag döglött legyen.

La semilla 2012.09.10. 15:35:15

@sanya64:
Figyu Sanya! Nálatok a faluban kik kaptak földet??

Blogger Géza 2012.09.10. 15:41:01

@maskep: Nehogy már arról KELLJEN írogatunk, amit Fletó szeretne, és ne arról írogassunk, amit mi szeretnék. A feliratkozás egy lerágott csont, mindenki százszor elmondta már róla, amit akart, majd elviszik mindenhova (AB, Strassburg, Luxemburg, tudjistenmilyenburg), ha megvétózzák, nem lesz (vagy másképp lesz), ha nem, akkor meg lesz, nem ezen múlik a világ sorsa (meg a választások eredménye sem.) Aki ezt nem látja be, és azt hiszi, ezzel vége a demokráciának, az szimplán hülye (ezért is röhög most mindenki Fletón) , és menjen el kicsit tanulmányozni az USÁ-t, hogy is van ott a mozgósítás, meg a listák...

Hozzáteszem, határon túliaknál máshogy meg se lehetne oldani, tehát valami biztos lesz.

hacsaturján 2012.09.10. 15:45:36

az osztályharc fokozódik:
www.origo.hu/itthon/20120910-nagy-zabalassal-cukkolnak-az-ehsegsztrajkolo-gyurcsanyt.html

(szilyt mán nem is említem) a lényeg meg van fogva.

2012.09.10. 15:46:45

Salamandernél a pont.

Egyébként meg kötözzék össze ezt a beteg faszt, meztelenül, szorosan és erősen az Orbánnal, a másik beteg fasszal, fejtől-lábtól,

majd az így kialakított takaros csomagot dobják félre, egy szeméttelepre, vagy húzzák fel akárhol 5 m. magasra, vergődni, és hagyni, hogy kábé egyszerre dögöljön éhen mind a kettő,

majd hagyni, hogy a kukacok, meg a hollók & varjak egyék meg apránként őket, egész a csupasz csontig.

Na, most elég korrekt voltam mind a két óvodás módra acsargó félnek ???

sanya64 2012.09.10. 15:56:37

@La semilla:
"Nálatok a faluban kik kaptak földet?? "
nem tudom, ki kapott nálunk földet, de a cigányok bizti kaptak valami gyárat, mer állandóan kábeleket cipelnek...
)

maskep 2012.09.10. 15:59:29

@Blogger Géza: Nem, Fletón nem ezért röhög (majdnem) mindenki, hanem azért, mert Fletón illik és divat röhögni.

Győzzél meg, hogy mi az értelme és a célja az előzetes regisztrációnak! Ha nem az, hogy a Fidesz (egyelőre csak vélt) érdekében korlátozza a demokrácia utolsó maradványát, a hatalommegosztás teljes és a jogbiztonság részleges lebontása után a demokratikus választási lehetőséget, és én is pusztán bohóckodásnak fogom tartani az éhségsztrájkot. És győzz meg arról, hogy minden választásra jogosult állampolgár megértette, mit is jelent ez az előzetes, és egyben fölösleges regisztráció (persze, várom, hogy meggyőzz az értelméről, és visszavonom a jelzőt), és én is gumicsontnak fogom nevezni.

Nem kell "nektek" (nekünk) itt arról beszélni, amiről a Gyurcsány akar. De annyi tisztességnek kéne lennie eRGében, hogy legalább egy alsó-indexes lábjegyzet-félmondatban megemlíti a sztrájk célját. Így nagyon nyúlós az állaga a posztnak, ha érted, mire célzok...

Egyébként: Ha Gyurcsány politikailag tényleg egy hulla, akkor nem illik rugdosni, tisztességes dakota az ilyen lóról leszáll. Ha meg nem hulla, akkor érdemes odafigyelni rá, és nem lehülyézni "közhelyszerűen", mert az meg ostobaság...

dr kíváncsivagyok 2012.09.10. 16:03:10

Olyan alacsony szintre estek a beruházások Magyarországon − derül ki a részletes második negyedéves GDP-statisztikából −, hogy elemzők szerint a magyar gazdaság nemcsak a felzárkózás pályájáról tér le, hanem saját régiójától is tartósan leszakad.

dr kíváncsivagyok 2012.09.10. 16:04:57

Héé, fideszgyíkok, talán erről is jópofiznátok valamit :

"Olyan alacsony szintre estek a beruházások Magyarországon − derül ki a részletes második negyedéves GDP-statisztikából −, hogy elemzők szerint a magyar gazdaság nemcsak a felzárkózás pályájáról tér le, hanem saját régiójától is tartósan leszakad."

Húzzátok már ki a seggeteket Orvbán valagából !

jog-ász 2012.09.10. 16:05:22

csak azt nem értem ha ennyire gagyi, senkit nem érdekel, szót sem érdemel akkor minek foglalkozik mindenki vele, mér nem megy mindenki nemzeti vágtára, vagy kövekhez áldozni vagy mittudomén...index címlap így csusszan be mára?vagy mégis van hirértéke?

Blogger Géza 2012.09.10. 16:10:57

@maskep: Maradjunk annyiban, hogy egy élőhalott, aki azért még csak ki akar mászni a koporsóból, hogy itt kísérten (végül is tegnap bevallotta, hogy megint miniszterelnök akar lenni) , ezért szerintem meg minden tisztességes dakotának bele kell rúgnia, hogy visszatérjen oda, ahová való. Uff, én beszéltem.

HomicideWatch (törölt) 2012.09.10. 16:11:49

Ez mindenképpen csak az éves rendes egyhetes böjt - nagyon egészséges. Sajnálotos hogy politikai célra használja fel.

maskep 2012.09.10. 16:13:18

@Blogger Géza: Amúgy ez az utolsó mondatod, EZ a lerágott csont, és elég hmmm... mondjuk úgy: elfogultnak kell lenni ahhoz, hogy ezt valaki elfogadja indoknak: "...határon túliaknál máshogy meg se lehetne oldani..."

Ebben nem is kételkedem. De a határon túliak egyéni jelöltre nem szavazhatnak, csak listára. Mivelhogy (most kapaszkodj meg!) az egyéni jelöltre való szavazathoz magyarországi bejelentett lakcím kell. Tudod, olyan, ami eddig fölkerült a választói névjegyzékre.

Vagyis akinek van lakcíme, annak be van jelentve, tehát a regisztráció fölösleges. Akinek nincs, elméletileg az is nyilván van tartva, hiszen állampolgár, és az állampolgároknak van regisztere, másrészt nincs részvételi küszöb, tehát ez is indokolatlan lehet.

De megengedem: Akinek nincs bejelentett lakhelye, az regisztráljon. Erre mondja a Fidesz több prominense, hogy "egyféle állampolgár van, ezért kell regisztrálni mindenkinek". Igen, választási szempontból olyan, aki szavazhat egyéni jelöltre, és olyan, aki nem, mert nincs lakcíme. Ez az egyféle választópolgár van, ugye...

Elhiszem, kényelmesebb a Fletón röhögni, mint önmagadon... Fletó olyan, mint a cigányok: nincs olyan társaság, ahol nagy biztonsággal nem tudod a többséget magad mellé állítani a szidásával. Elég földszintes, különösen, ha arról nem beszélünk, hogy miért hülyeség a Fletó hülyesége...

avanivi/ 2012.09.10. 16:15:39

@maskep: Teljes mértékben igazad van. Arra lesz jó a regisztráció, hogy megnehezíti a szavazást. Nagyon sok a bizonytalan,akiknek már most tele a hócipője, és ha még ráadásul kétszer kell elzarándokolni,azért, hogy felírják az adatait,amit a sok konzoltációl levél kiküldése óta elfelejtettek. Felháborító!

s 2012.09.10. 16:17:43

@maskep: gyurcsány szar helyzetben van. Ha nem áll ki az előzetes választói regisztráció ellen, akkor egy darab szarnak fogják nézni. Ha kiáll ellene, akkor azt kérdezik, hogy vajon nem ennek a kérdésnek a kapcsán akarja -e visszacselezni magát a hatalomba.

Akármit is lép, csak rosszul jöhet ki belőle. Régi bűnnek hosszú az árnyéka. Ezért kell vigyázni a hitelességre, mert az egy egyszeri, nagyon tűnékeny kincs. Ezt egyébkén ov-nek is érdemes lenne megfontolni, de persze épp olyan hülye az is ehhez, mint annak idején gyurcsány.
A másik: Ne bízd a saját ügyed képviseletét másra. Tudom ez a képviseleti demokrácia lényege, de most nem ilyen időket élünk. Mert ez csak kevéssé demokrácia, és akkor mi a faszért lenne képviseleti. Nemdebár?

csárli hárper 2012.09.10. 16:19:06

odabent a nagy büdösben meg a gumicsizmás azt hazudja, hogy "igazságos volt a baltás kiadatása"...no comment

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.10. 16:22:09

hoppá, eközben a bíróságokon elindult az elszámoltatáás! helló!

hirek.msn.mainap.hu/itthon/rendorok-vittek-el-biszku-belat-36740/

micsoda dráma, a polgári kormány minisztereinek édesapja most nagyon mérges

@vakandok: miért hívjátok gyurcsányinak?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.10. 16:22:59

@tesz-vesz: minisztereinek édesapjai most nagyon mérgesek

bbjésezem

becike4 2012.09.10. 16:23:29

@La semilla: Sajnos csak politikilag döglött.Egyenlőre.

diplomassenki 2012.09.10. 16:27:24

@kamasuka:
mielőtt kihoznád belőle, nálunk sem csókista senki semelyik oldalon. És ugyan nem vagyunk jobboldali szavazók, de Gyrucsányisták sem.
De minél többet dolgozunk, annál többet fizethetünk, ez a nagy büdös helyzet.
Nektek szerncsére jobban megy, most megyek és elmondom az ismerőseimnek, hogy ilyennel is találkoztunk már, mert 100-ból 99 embertől azt hallom, hogy egyre rosszabbul él.
Kisgyermekes családok hó 10-én már matekoznak.
Mi középosztályhoz tartoztunk, amolyan jó polgári élettel (nem jobbos felfogásban), most meg hónapról hónapra élünk és nincs kevesebb munkánk, csak nem lehet érte több pénzt kérni, mert nem fizetik ki, a tej és a kenyér viszont drágább!

pierre bayle 2012.09.10. 16:27:53

Nagyon szellemes meg minden, de ha már bulvárilag körbejártuk a dolgot, esetleg a dolog politikai vonzatáról is eshetne szó, például arról, hogy a többi ellenzéki párt igen lagymatagon tiltakozik a teljességgel botrányos regisztráció ellen, amely mellett még egyetlen félig is komolyan vehető érv sem hangzott el kormánypárti oldalról.

avanivi/ 2012.09.10. 16:28:46

@Blogger Géza: A Viktorka mit csinált a Kossuth téren nyÓc évig ? Ő nem volt élőhalott ? Látod, miniszterelnök lett !

maskep 2012.09.10. 16:30:25

@s: Persze, lehet a motivációkat boncolgatni. De én, Gyurcsány ide vagy oda, ezt a regisztrációt teljesen fölösleges procedúrának tartom, és ha fölösleges, akkor nyilván sanda. Mint ahogy a magánnyugdíjpénztár megtartásáról is személyesen kellett nyilatkozni: Most is, a tervezet szerint szavazhatsz levélben, ha személyesen, önmagadat szivatva regisztráltál. Persze, csak ha van bejelentett lakcímed - ha nincs, akkor regisztrálhatsz levélben is... Nem nyilvánvaló, hogy a választás korrektségét EZ nem szolgálja, viszont bonyolítja, kifordítja? Akkor miért is kell regisztrálni tehát?

Mondom: Győzz meg, hogy Gyurcsánynak - egyéni motivációi mellett, ami nem bűn, hisz Orbánt is csak egy vágy élteti, a hatalomvágy, és hívei szerint ez erény - tehát Fletónak nincs igaza, mikor sandaságot, többé-kevésbé titkolt "cenzust", a választójog de facto korlátozását, vagyis a demokrácia utolsó, bár megtépázott pillérének a további csonkítását jelenti a regisztráció, abból a célból, hogy az a kormány, amelyik az ezzel kapcsolatos céljairól hazudik, tehát takargatja az igazi okot, nem saját magát akarja további előnybe hozni.

Győzz meg! Aztán beszélhetünk Gyurcsány motivációiról, csörgősipkájáról meg politikai koporsójáról...

maskep 2012.09.10. 16:35:56

@pierre bayle: No igen, ez meg a másik: El is lehetne lopni a Gyurcsánytól a show-t... Miért nem teszik a fanyalgók (már ha legalább is gyanúsnak tartják a regsiztrációt)?...

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 16:37:06

@dr kíváncsivagyok: ez már vagy 10 éve így van, de úgy néz ki neked nem tűnt fel :D

rockjano 2012.09.10. 16:37:16

@VT Man: És mi a f@szomnak kell ez a regisztráció??????

maskep 2012.09.10. 16:39:57

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír: Ez az első év, amelyikben kevesebb működő tőke jött be, mint amennyi kiment. Még a 2008.-as (a Fidesz szerint nem-)válság idején is pozitív volt a trend. Csak TE nem vetted észre eddig...

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 16:48:39

@rockjano: hogy ne lehessen mondjuk a szavazás előtt összeszedni a rézbőrűeket hogy ha x re szavaznak kapnak egy jó pörköltet ;)

Esetleg ha úgy is 30%-os részvételre készülnek, nem szednek össze a szavazókörletekhez annyi embert mint amennyi a 100% biztosításához kell. Hatékonyság. Persze nyilván a megtakarított pénzt ellopják az elvtársak, de ha lesz valami változás(itt nem arra gondolom hogy a fityisz után jön a maszop meg a dk, hanem valami igazi VÁLTOZÁS), legalább már ezen nem kell faragni.

pierre bayle 2012.09.10. 16:52:25

bár off de nem állom meg: tényleg senki nem fog lemondani azeri ügyben? Navra? Martonyi? Szíjjártó? Ebbe csak bele kéne bukni valakinek, nemdebár? Na ugye, már megint igazam volt...:-))

rockjano 2012.09.10. 16:52:33

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír:

Ez semmilyen szempontból nem érv.

Biztos volt ilyen de messze el van túlozva a jelentősége.

Amúgy meg ha valakinek megvehető a szavazata az akkor is szavazatnak számít. És mindenki vehet szavazatot ezzel az erővel...

EZ NEM ÉTV JOBBAT KÉREK!!!!

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 16:54:19

@maskep: az azelőtti pedig az addigi legkisebb különbség volt, az az előtti pedig az addigi legkisebb, és így tovább.
Szóval előtte is mindig rosszabb volt mint az előző, és jövőre még rosszabb lesz, és azután is. Így megy ez magyarországon 10 éve, a béka segge alá tart az ország, és így is fog menni, amíg be nem csődöl az ország, mert a birka nép tenni semmit sem akar ez ellen.
A trend 2000 után mindig egy egyre meredekebb zuhanás, kész.

Nagyon el vagy tévedve ha szerinted 2008-ban volt a válság... nem tűnt fel, hogy 2008-ban kezdődött, és még ma is tart?

maskep 2012.09.10. 16:54:36

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír: És mondd meg, "a rézbőrűeket" pörkölttel csak szavaztatni lehet, regisztráltatni nem?

Mondom, sandaság. Duplán. És akkor még a "rézbőrűzést" nem is boncolgattam...

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2012.09.10. 16:55:20

Tényleg ilyen fontos esemény ez?

R_Gábor 2012.09.10. 16:58:22

Támogatom Ferencünk éhségsztrájkját. ABBA NE HAGYD, FERI!!!

maskep 2012.09.10. 16:59:19

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír: Nekem feltűnt, hogy ma is tart a válság, csak a Fidesznek nem tűnt fel, hogy már 2008.-ban is volt.

De persze, minden relatív. Csak az nem, ha valaki növekedést ígér, és egyedülálló módon hoz csökkenést. És tudod, a csökkenés nem relatív immár, hanem abszolút. De kérlek, magyarázd meg!

Most, nemrégen hallottam egy fideszes képviselőtől, hogy "a negatív növekedés is növekedés". Nos, fideszes képviselő ezzel már te is lehetnél... Hidd el, nem sértegetni akartalak!

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 17:00:56

@rockjano: "Amúgy meg ha valakinek megvehető a szavazata az akkor is szavazatnak számít."

Ez után egy érvet tudok mondani: Neked valami súlyos szellemi fogyatékosságod lehet... (na ezért kéne inkább értelmi szint szerinti cenzus).

Mennyél szépen el kubába ha szerinted a megvehető szavazat is szavazatnak számít, ott csak olyan van ;)

(igaz, lassan az is jobb hely lesz mint ez az ország)

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 17:02:52

@maskep: hol beszéltem növekedésről? béka segge alá meredeken zuhanó trendekről írtam, ami 10 éve megy! Bekapcsolt az automatikus "ha velem nem ért egyet akkor az ellenkezőjét mondja" feltétlen reflex?

Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír 2012.09.10. 17:03:55

@maskep: de lehet, csak erre nem gondolnának a pártemberek, hiszen nem az eszükről híresek ;)

maskep 2012.09.10. 17:09:20

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír: Te a növekedés csökkenéséről írtál, ez ment 2000. óta. Én meg a magáról a csökkenésről, mint olyanról 2011.-ben...

Eddig évről-évre kevesebb pénz jött be, de most már kifelé megy. És ez nem ugyanaz, mint ahogyan te írtad. Ez már más, "de úgy néz ki neked nem tűnt fel :D"

Csak szóltam...

rockjano 2012.09.10. 17:11:35

@Politikusnak egy szavát se, csak ha ló legel a sír:
Szóval ha a te pártod veszi akkor OK ha a másik akkor nem ugye???

dr yetee 69 2012.09.10. 17:14:34

@thetriggerhappy: Ez az igazi kérdés,de erről nagy a kuss!

maskep 2012.09.10. 17:14:52

"Gyurcsányéknak 132 ezer forintot kellett kifizetniük az Országgyűlés Hivatalának a Kossuth tér általuk használt szegletéért, területfoglalás címén."

nol.hu/belfold/penzt_kertek_az_ehsegsztrajkolo_gyurcsanyektol_a_kossuth_ter_hasznalataert

dr yetee 69 2012.09.10. 17:20:53

@Blogger Géza: Tisztességes dakota?Az nyilván az,aki hülyének nézi az országot,ha néztél parlamentet,láthattad volna!

dr yetee 69 2012.09.10. 17:22:06

R G,valahogy kimaradt,hogy miért is kell a regisztráció?

MEDVE1978 2012.09.10. 17:23:34

Úgy kellett ez a kiéhezett jobbosoknak, mint egy falat kenyér. Gyurcsány visszatér, pózol, lehet újra utálkozni és benne látni Magyarország romba döntőjét.

Bizony, bizony ő a hibás, méghozzá annyira, hogy drága Orbán úr két éve már nem tud mit csinálni, hogy jobbra forduljon a helyzet.

dr yetee 69 2012.09.10. 17:24:37

@R_Gábor: Idiot,nyilván azt is támogatod,hogy hülyének néznek,kilopják az országot alólad,gratula!

R_Gábor 2012.09.10. 17:27:02

@dr yetee 69: Kösz a minősítést. De fuss neki megint, és értelmezd, amit írtam. Tehát hogy ne hagyja abba :). Ha viszont Gyurcsány-fan vagy, akkor külön megtiszteltetésnek veszem a jelzőt és büszke vagyok, hogy válaszra méltattál.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.09.10. 17:28:22

Ez az elmeháborodott OV két lábon járó lottóötöse.

Egyébként ja, majd megunják és hazamennek. Hogy ez mekkora egy ostoba fasz, édes istenem...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.09.10. 17:28:42

Hát, ha már se a szakszervezet, se az ellenzék nem csinál soha semmit, legalább a Fletó emlékeztet arra, hogy más is történhet az elvtelen vastapson kívül... ;-)

maskep 2012.09.10. 17:30:25

@R_Gábor: Milyen jelzőre vagy büszke, már bocsánat?

Fuss neki megint, és értelmezd, amit írt!...

maskep 2012.09.10. 17:33:02

@Dr. Zerge: Egy hétre hirdették. És ha tényleg ostoba lenne, akkor nem róla, és áttételesen a regisztráció demkorácia-ellenességéről beszélnénk...

maskep 2012.09.10. 17:36:08

@R_Gábor: (Megtaláltam a minősítést, bocs...)

R_Gábor 2012.09.10. 17:36:12

@maskep: Arra vagyok büszke, ha egy gyurcsányista leidiótáz.
Mert remélem, egyértelmű, hogy mit értettem az eredeti bejegyzésem alatt, nem igaz, hogy nem lehet jól érteni. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy dr yetee 69 pontosan kire értette, hogy kilopják alólam az országot. Majd pontosít.

dr yetee 69 2012.09.10. 17:37:34

@MEDVE1978: Miközben Orbán lehazudja a parlamentben a csillagokat az égről....

Darth_Vader 2012.09.10. 17:39:47

Fúj de kurva ronda ember lesz ez egy hét koplalás után.... Mert ugye most sem egy Alain Delon.

dr yetee 69 2012.09.10. 17:44:28

@R_Gábor: Ha csak fanokban birsz gondolkodni,az biztos,hogy Orbán-fan nem lennék,de Gyurcsány-fan sem vagyok,mindössze dühit,hogy a szervilis fidesz-fanok össze vissza hazudoznak,miközben Orbán a parlamentem csinálja ugyan azt,immár második éve!

nu pagagyí 2012.09.10. 18:03:27

Most még lehet humorizálni Gyurcsányon, de a NENYI is vicces volt, mára viszont dermesztő valósággá vált. Attól, hogy nem egyben, hanem kiskanállal adagolják a diktatúrát, attól még diktatúra épül. Ha így álltok hozzá, akkor a következő húsz évben is csak Gyurcsányon lehet majd humorizálni.

R_Gábor 2012.09.10. 18:04:18

@dr yetee 69: Nem csak fanokban bírok gondolkodni. Amúgy van preferenciám, 2010-ben örömmel szavaztam úgy, ahogy szerintem kellett, és most csalódott vagyok, mert azt hittem, jobb lesz a kormányzás.
Mit csinál Orbán a parlamentben? Mi az ugyanaz? Ha a nem megfelelő gazdaságpolitikára gondolsz, egyetértek. Ha mindenféle lopásokra gondolsz, akkor arra azt mondom, hogy ezt most azért fröcsögik a ballerek, mert ez könnyen érthető az egyszerű embernek.
Az egy dolog, hogy esetleg igaz is lehet, de szinte lehetetlen bizonyítani. Nézd meg, Sukoróból sem lett semmi, pedig fogadni mertem volna, hogy páran rács mögé kerülnek.
Na szóval a lopásos vádak nem érdekelnek, mert azok a propaganda részei: csak nehezen és sokára bizonyíthatók, nem lehet tudni itt és most, hogy igazak-e. Ami érdekelne, az a gazdaságpolitikával, adórendszerrel, költségvetéssel kapcsolatos bírálatok, de abból nem hallok, csak hangzatos frázisokat. Nyilván, mert ahhoz érteni kell, de kevesen értenek hozzá eléggé, hogy felfogják, egy adott gazdasági lépés miért jó vagy rossz. Gondolkodó embernek tartom magam, de nekem is nehéz átlátni egy csomó összefüggést, mivel nem gazdasági a végzettségem. Ezért aztán sokkal költséghatékonyabb lopásról, korrupcióról szóló üzenetekkel a kormány ellen hangolni a népet. Ezt nyilván a Fidesz is csinálta ellenzékben.
Csak ennek az a következménye, hogy, bár jobb lenne, nem kapják meg az emberek a lehetőséget, hogy józan megfontolás alapján szavazzanak. Maradnak helyette a táborok.

Mindezektől függetlenül fenntartom, hogy Ferenc folytassa csak jóóó sokáig azt az éhségsztrájkot :). Na jó, a végén azért kössenek be neki egy infúziót.

azbesztos 2012.09.10. 18:14:14

Az első híradás szerint A Kossuth téren a szobortalpazatra hugyozók négy sátrat állítottak fel, két hálósátrat, egy közéleti sátrat és egy étkező sátrat. (Megnéztem tényleg van ilyen, bár később a portálokon átírták az étkező sátrat is közéleti sátornak.) Ez is bizonyítja, hogy éhségsztrájkolnak, de az eszük a helyén van. Bravó kretének! Sokak szerint Gyurcsány egyébként nem éhségsztrájkol, hanem vezekel, böjtöl bűnei miatt. Ráfér.

die nadel 2012.09.10. 18:20:58

Sajnos ki kell ábrándítsam a Feriben (még) hívőket. Lehet, hogy az ügy jó és tisztességes, de amihez Fletó nyúl, annak annyi. Groteszk karikatúrává lesz, és nem azért mert trendi rajta röhögni, hanem egyszerűen, mert röhejes. Elképesztően teátrális, őszintétlen gesztusok, fülsiketítően éneklő hanghordozás, komolykodva csücsörítő száj, félrebillentett fejjel, modoros szófordulatok, és nem utolsósorban az a borzalmas levitézlett önkívületi Gyurcsány-slepp, ami szerény képességű politikusokból, és tisztességben megőszült harcias asszonyságokból meg plátóian szerelmes kicsit gügye lánykákból áll. Az a probléma, hogy ez így együtt komolyan vehetetlen. Olyanok, mint a Monty Python, részemről, ha meglátom Gyurcsányt, mindig azt hiszem, hogy rögtön elénekli az Always Look on the Bright Side of Life-t.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.09.10. 18:47:07

gyurcsány a 2. képen úgy néz ki mint herripotter gyerek negyven év múlva

Decca 2012.09.10. 18:54:42

@salamander: Remélem, hogy az ország és a társadalom fejlődése olyan irányba indul el, ahová elérve ezek a tehetségtelen- a felelősséget semmiért nemvállaló bűnöző életformát elfogadó/támogató egyének kiszorulnak a politikából a közéletből, s beszorulnak a számukra megfelelő büntetés-végrehajtási intézményekbe.

Magadról beszélsz.

salamander 2012.09.10. 19:11:19

@Decca:

Nem, nem magamról írok [itt sajnos nem beszélünk... Te ökör] hanem a gyurcsányferikről.

Természetesen csak sajnálni tudom [de fejbe is rúgnám] a hozzád hasonló szerencsétleneket, akiknek ilyen politikai teljesítmények láttán még pofátlanul kardoskodnak és hetykén, szemtelenül odamondogatnak a bűnözők védelmében.

***

salamander 2012.09.10. 19:17:56

@is:
Köszönöm a felvilágosítást.
Talán lassabban [ne kapkodj] olvastasd fel még egyszer, amit írtam, úgy hátha sikerül valamit megértened.

***

huhhhu 2012.09.10. 19:46:21

Szégyellheti magát a blog szerzője, meg az is, aki a kezére játszik. A szabad választástól fosztják meg az embereket, ha nem tűnt volna fel. A "nagy zabálásról" pedig annyit, hogy ennél aljasabb dolgot elképzelni sem tudok, amikor ennyi ember, ennyi GYEREK éhezik nap, mint nap az országban. Nem ártana elolvasni Móricz: Egyszer jóllakni novelláját. Bár annak megértéséhez szükségeltetne némi szellemi és erkölcsi szint. Na ilyen itt nincs!

vakapad 2012.09.10. 19:50:50

Az indexen eddig hat blogbejegyzés az éhségsztrájkkal kapcsolatban. A cikkek közül:
1./ Orbán: Hinni kell!
2./ Orbán: Igazságos döntés Safarov kiadása
3./ Gyurcsánynak most már tényleg vége van.

Tudhat valamit ez a Gyurcsány ...

NA YA! 2012.09.10. 19:51:39

Ez az inges izé válasz lenne ovi alcsúttobzódós-csíkos drukker ingére?;)
Amúgy Ralph Lauren inget már kb. 10 rugótól lehet venni. Turkálóban biztos olcsóbban, bár én még ott nem találtam!;)

vakapad 2012.09.10. 19:52:21

@salamander:

"is" kollégánk nagyon jól megértette. Te nem érthetsz valamit.

shwarcz bácsi 2012.09.10. 19:56:35

ez a ralph laurenes motivum elég béna.
nem értem, hogy miért nem lett elővéve akkor, amikor
pörzse sanya jobbikos titán, égszinkék ralph lauren pulóverben parádézott a sajtótájékoztatón.
az miért nem volt hir?
mert értem én, hogy hazafi, meg magyar termék, meg mocskos zsidók, de egy jobbikos ralph laurenbe??

kinek az érdeke, hogy feri még mindig napi szintű hir legyen?

vakapad 2012.09.10. 19:58:13

@die nadel:

Láttam már sokkal nagyobb borzalmas, levitézlett, önkívületi sleppet, de az nem a Gyurcsányé volt (van).

vakapad 2012.09.10. 20:00:34

@shwarcz bácsi:

Azoké, akik valahogy nem tudják a jelen regnálást hatalmas sikertörténetté konvertálni. Akik tudják, azok csak írogassák nyugodtan a zsigeri jelzőiket tetszőleges számban továbbra is.

Nagy főhadnagy 2012.09.10. 20:40:25

Fletó lesz a pápai Bobby Sands? Az ogy. képviselő, aki éhen hal az elveiért? WTF?

egynemmerengo 2012.09.10. 20:59:10

nem kötelező regisztrálni

tundrazuzmo (törölt) 2012.09.10. 21:16:03

Fidesz kétharmad? Elsorvadó ellenzék?

Edd meg Feri, amit főztél, ne éhezz tovább!

Veder1 2012.09.10. 21:42:20

szóra sem érdemes

Színes Géza 2012.09.10. 21:53:39

Kimegyek a térre egy kurva nagy hamburgert zabálni előttük csütörtökön ehehe

vagtomek 2012.09.10. 21:54:24

Ferikém!

Most hogy az evésre nincs gondod, a munkahelyedre meg nem jársz be, javasolnék valamit!

Keresd elő a szakdolgozatodat, van rá egy egész heted!

Vagy, akár, MEG IS ÍRHATNÁD VÉGRE!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.09.10. 22:29:03

Vityától a Fletón kívül mindenki fél. Az antidemokratikus előregisztrációra Fletón kívül igazán hatékonyan senki sem hívja fel a figyelmet. Amiért éhségsztrájkol, abban 100%-ig igaza van. A többi csak nyavalyás zsigeri liberális (SzDSz - Fidesz) fanyalgás... ;-)
Hajrá Fletó! Te legalább nem leszel olyan sörhasú, mint a lokális félistenünk!
:DDD

bgp 2012.09.10. 22:38:18

@vakapad: Orbánnak kétharmada van :D

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.09.10. 22:38:32

A sok politikai marhaság helyett olvassatok inkább vidám verseket!
Itt:
fradyendre.blogspot.hu/
Na ugye? ;-)

bgp 2012.09.10. 22:43:44

@dr kíváncsivagyok: nem a fejükről beszélsz? ....

Jaaaaa... már értem, seggfejek. De ez így akkor is kicsit képzavaros.

salamander 2012.09.10. 23:17:24

@vakapad:
"is" kollégánk megértette... mit is?
Hát vaktyúk is talál szeget?

...

salamander 2012.09.10. 23:19:49

@Nagy főhadnagy:

FLETO éhen hal az "elveiért"?
A semmiért tényleg érdemes éhen halni...

***

billy reed 2012.09.11. 01:25:10

Az azért megvan még, amikor OVi a 2002-es /saját kormánya által szervezett / választás után csalást kiáltott és szólította a polgári köröket?
Hónapokig csinálták a feszkót.

Azzal nincs gond? Egy másik bukott "politikus" cirkuszolásával?
Csak, ha Gyurcsány csinál valamit?
Igen, jobb lenne, ha ő már nem akarna szerepelni.

De ez igaz OVi-ra is, már 2002 óta...

billy reed 2012.09.11. 01:26:10

@Színes Géza: Ez legyen a legnagyobb örömöd az életben.

maskep 2012.09.11. 07:09:02

A vécéfülke-forradalom előtti átkos liberális demokráciában, mikor Orbán Viktor tevőlegesen akadályozott meg minden kompromisszumot, megegyezést, előrelépést az ország érdekében, és emiatt (sokan) kárhoztattuk, egyrészt elvakult gyurcsányistáknak, másrészt szintén elvakult Orbán-fóbiásoknak lettünk kinevezve. Pedig csak azt állítottuk, hogy nem kéne támogatni a rombolást, hogy huszon-harminc évnyi csődközeli helyzet után tényleg kéne valamit csinálni az országgal, valamint azt, hogy aki hajlandó lerombolni Magyarországot (vagy azóta mondjuk Esztergomot), kiéheztetni ellenzékben, csak azért, hogy megbuktassa azt, aki kormányoz, az felelőtlen, és ha másért nem, legalább ezért alkalmatlan arra, hogy kormányozzon.

Nézzük csak: Jelenleg Orbán nem köt megegyezéseket, kompromisszumokat. Az ország érdekében semmit sem tesz, viszont bármire hajlandó a saját hatalmának végtelenítésére. Vagyis kormányon ugyanolyan felelőtlen, mint ellenzékben, csak még kiderült az is, amit akkor még senki sem hitt volna: Az utóbbi száz év legdilettánsabb elkúrója.

Gyurcsány, ha másért nem: a népszerűtlensége és az összes ellenzéki párt ellenérdekeltsége miatt is, nem képes rombolni. (Neveztétek itt szobortalapzatra hugyozónak, pedig a hugyosokat a Fidesz támogatta öt éve, ötórai szeánszokkal.) Ugyanakkor ellenfeleivel méltányos, rendben, nevezhetitek ezt is kényszernek (Nota bene: Ha valaki méltányosságra tudná kényszeríteni Orbánt, annak külön pszichiátriai Nobel-díjat kéne alapítani...) De semmiképpen nem rombol, nem szólít fel rombolásra és nem támogatja, sőt: ellenzi a rombolást.

Gyurcsány kormányzása mellett (a legitimitása elvesztésével egyre kevésbé, d még mindig inkább, mint most) lehetett ész-érveket felhozni. Orbán kormányzása mellett, azon kívül hogy egyesek szerint "még mindig Orbán a legkevésbé rossz a lehetséges vezetők közül" - csak vallási hittételek merülhetnek föl, azok is egyre fanatikusabbak és bigottabbak.

És én most mégis ész-érveket próbálok felhozni Orbán ellen és Gyurcsány (véleménye és akciója) mellett, és nem illetem vitapartnereimet elvakult orbánistáknak, illetve még-elvakultabb Gyurcsány-fóbiásoknak. Vitatkozni szeretnék, még akkor is, ha a poszt írójától, eRGétől csak annyi tellett, mint minden zsigeri fideszestől: Gyurcsány-fikázás.

Nem tudom, hogy érezhető-e a különbség, azon kívül, hogy "Na ja, de a kettő nem ugyanaz, mert a Gyurcsány tényleg hülye, Orbán meg államférfi". Én szellemi-intellektuális különbségnek tartom, aminek a gyökere nem a jobboldal-baloldal ideológiájának vagy históriájának a történelmi-"genetikus" eltérése - Csupán a józan ész megtagadása, ha az, és Orbán között kell választani...

s 2012.09.11. 10:12:26

@maskep: "Mondom: Győzz meg, hogy Gyurcsánynak - egyéni motivációi mellett, ami nem bűn, hisz Orbánt is csak egy vágy élteti, a hatalomvágy, és hívei szerint ez erény - tehát Fletónak nincs igaza"

Nem tudlak meggyőzni, nem is akarlak, annál is inkább, mert magam is így gondolom. gyurcsánynak természetesen itt most igaza van, de annyiszor nem volt igaza korábban, annyi kárt okozott a 2006-os megválaszttatása érdekében (ország valós gazdasági helyzetének meghamisítása) elkövetett csalásával, hogy a tömegek gyanakodva csatlakoznak egy olyan ügyhöz, ami mellett ő is kiáll. Ez a politika. Nem elég, hogy igazad van, kellenek a tömegek is, hogy súlyt adjanak az álláspontnak. Ezek itt tehetségtelen politikusok.
Természetesen a fidesz nem biztos szikla szilárdan abban, hogy ez neki jó lesz. Csak úgy véli. Erre utal a fideszen belüli megosztottság is ennek a kérdésnek a tekintetében. Az, hogy a demokratikus eszmeiséggel teljesen szembe megy, az nem vitás.

Félázsiai Baltás Diktátor 2012.09.11. 13:16:10

BREAKING NEWS:

"Orbán Viktor döntése volt két héttel ezelőtt, hogy Magyarország adja ki Azerbajdzsánnak Ramil Safarovot, aki 2004-ben baltával megölt egy örmény katonát Budapesten - értesült több, egymástól független fideszes és kormányzati forrásból az [origo]. A miniszterelnök ezt a múlt héten a Fidesz elnökségi ülésén is elismerte"

...

"Az [origo] információi szerint a viharos múlt hétfői elnökségi ülésen Orbán Viktor a pártvezetés tagjai előtt elismerte, "tudták, hogy balhé lesz", és az azeriek szabadon engedik majd Safarovot."

...

"A baltás gyilkos kiadatását információink szerint a kormány előtt is már többször - először még 2010-ben, majd az idén júniusi bakui látogatása után - felvetette a miniszterelnök. A lépésről azonban a Safarov által elkövetett gyilkosság "borzalmas voltára", illetve a diplomáciai kockázatokra hivatkozva mindkét alkalommal lebeszélték Orbánt a kormánytagok - az eljárást forrásaink szerint ráadásul legélesebben éppen a diplomáciai botrányban legrosszabb színben feltűnt Navracsics Tibor ellenezte. Augusztus végén ugyanakkor a téma már nem került a kormány elé, hanem Navracsics Tibort egyszerűen utasította Orbán, hogy az aggályok ellenére írja alá a kiadatási megállapodást."

www.origo.hu/itthon/20120911-orban-viktor-dontese-volt-az-azeri-baltas-gyilkos-kiadatasa.html

Hobergant 2012.09.12. 06:30:29

@maskep: Nem értek a politikához, de kb. én is ugyanígy látom a dolgokat, sajnos.
süti beállítások módosítása