Torgyán József, Magyarország oxigénje
2010. február 17. írta: Kínai Kálmán és Trágár Tóni

Torgyán József, Magyarország oxigénje

  Választások idején mindig előkerül néhány futóbolond, aki szeretné megméretni magát, kellemes perceket szerezve ezzel az érdeklődő nagyközönségnek. Az ilyen szórakoztató indulók közé tartozik idén a Torgyán-Kisgazda-Koalíció, Torgyán József legújabb projektpártja.

  Az 1998-2002 közötti időszak kevésbé dicsőséges fejezeteit jelentették Pepó Pál, Szabadi Béla és társaik kalandjai a minisztériumi dolgozószobákban, de aztán Orbánék úgy kicsinálták őket, hogy arra még a ballib média is elégedetten csettintett. Torgyánt azonban nem lehet eltüntetni, mostanában leginkább az ATV-ben és a TV2-ben láthatjuk, és pártjának még honlapja is van.

  Sőt, a nagy pártokkal ellentétben a Torgyán-Kisgazda-Koalíció még programmal is rendelkezik, amely PowerPoint prezentációként letölthető az említett honlapról. A program a „Torgyán - Kisgazda - Koalíció Oxigénprogra mja” címet viseli. Az alábbiakban - minthogy azt szeretnénk, hogy a választás értékalapú, konkrét programok versengéséről szólna - ebből szemezgetünk, hátha megtetszik olvasóinknak. Sajnos Torgyánék - bár ingyenes internetet ígérnek minden kisgazdának - a PowerPointhoz kevésbé értenek, mint a mezőgazdasághoz, így mondanivalójuk több pontja takarásban van vagy kilóg a képből. Ennek ellenére a profi áttűnések miatt érdemesebb az eredeti ppt-t letölteni.

  Legyünk őszinték: nagyon durva, hogy ebből az emberből annak idején földművelésügyi miniszter lehetett. Ennél csak az sokkal-sokkal-sokkal durvább, hogy mondjuk Szilvásy György a titkosszolgálatokat felügyelte, Veres János pénzügyminiszter volt, Gyurcsány Ferenc pedig miniszterelnök. Akkor már tényleg inkább Torgyán.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr191762169

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Én így szeretlek Józsi bácsi 2010.02.17. 14:44:55

 Olyan rég óta imádkozom azért, hogy Torgyán úr újra ott legyen a politikai harctéren és lám, imáim meghallgatásra találtak. Itt van, újra itt van. Remélem ott lesz a parlamentben a sok savanyú képviselő között, hogy egy kis mókát és derűt hozzon ...

Trackback: Sic transit... 2010.02.17. 13:18:24

A várható nagy FIDESZ győzelem a felszínre hoz olyanokat is, akik már rég eltűntek a süllyesztőben.Például azt a "független újságírót", aki bár a leningrádi egyetemen végzett, moszkvai tudósító volt, és egy fél ország emlékszik még mindig arr...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2010.02.17. 10:32:33

Nagyon találó volt a nevek és pozíciók felsorolása arról, hogy mi durva, és mi nagyon-nagyon durva. Torgyán esetében legalább közmegegyezés volt arrólk, ki-mi számít bohóc(kodás)nak, gazember(ség)nek, dilettánsnak/dilettantizmusnak, stb.

Bloodscalp 2010.02.17. 10:41:13

Na, rég röhögte már ennyit...

Hogy a fidesz holdudvara is elismeröen
beszél torgyánék kicsinálásáról...ezt is megértük!

Hogy 2010-ben egy ilyen kis dolgozatocskát (szerintem egy lelkes egyetemista esetleg gimis csinálhatta verejtékes munkával...) "pártprogramnak" nevezzenek...csakis magyarországon lehet:)

bár az se semmi hogy orbán "támogatjuk a tehetségeket" mondatát cooltúr-programnak veszik egyesek:)

Magyarország én ugy szeretlek....

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.17. 10:54:46

"néhány futóbolond"

Több tiszteletet Orbán Viktor egykori koalíciós partnerének! :-)

halfi 2010.02.17. 11:04:56

@Jobb híján MDF-es:

És több tiszteletet a párttársakat demokratikusan kizáró Dávid Ibolya egykori miniszter társának! ;)

Tehetetlen Dodó 2010.02.17. 11:10:57

Erre nem tudok mást mondani, mint József Attila:
Levegőt!!!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2010.02.17. 11:15:31

Miért, az nem durva hogy Dávid "Pajszer" Ibolya igazságügyminiszter lehetett?

Simplicio 2010.02.17. 11:16:30

Az meg csúnya, hogy az LMP ennek Torgyán-pártnak a jelöltjét indította Gyulán. A Torgyán-párttal (és Seres Máriával) egyszerre!

www.beol.hu/bekes/kozelet/harom-szervezet-hitte-sajat-jeloltjenek-a-gyulai-ferfit-287131

Lehet Más a zoxigén!

indapass90210 2010.02.17. 11:17:31

Nem értem, hogy miért lenne probléma Torgyánnal, amikor a választók túlnyomó többségének még ennyi esze sincs!

tevevanegypupu 2010.02.17. 11:19:39

Nincs igazuk, miota eloszor hallottam Torgyant beszel a Parlamentben, azutan pedig barhol, mindig nagyon jokat nevettem, egyetlen mas politikus nem ilyen szorakoztato, Kuncze a bunko humorizalasaval a kozelebe sem er. Hogy foldmuvelesugyi miniszter lehetett, az valljuk be sokkal Inkabb Orban hibaja..Sajnos.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.17. 11:23:50

"Hogy foldmuvelesugyi miniszter lehetett, az valljuk be sokkal Inkabb Orban hibaja..Sajnos."

Pontosan. Pont ugyanolyan hatalomvágy vezette, mint az SZDSZ-t, amikor elvtelenül koalára lépett.

tevevanegypupu 2010.02.17. 11:26:06

@Jobb híján MDF-es:
Mindenesetre ezt valoszinuleg joggal vethetik a fidesz szemere, mert valoban, azt mondtak, nem lesz egyuttmukodes Torgyannal. Igaz, hogy aztan eltavolitottak a politikai eletbol, dehat ami hiba volt az hiba volt. Be kell ismerni.

tölgyes 2010.02.17. 11:26:59

Én semmivel se tartom nagyobb viccnek Torgyán miniszterségét, mint Fodor Gábor, mucuskás Magyar Bálint, Szilvásy György stb miniszterségét.. vagy a kurva országozó, mindent elkúró Gyurcsány vagy a libatolvaj Bajnai miniszterelnökségét.. vagy az offshorozó Oszkó pénzügyminiszterségét...

stalien 2010.02.17. 11:27:14

Igen, igen !!

Kő'mán a zokszigén a zországnak !
Hajrá T.J.Hooker

Artie 2010.02.17. 11:28:46

Gratulálok, ez tényleg a zemberek pártja, igazi magyar párt!

Bár A magyar helyesírás szabályai c. alapmű ismerete hiányzik... A Magyar Föld, a Magyar Kultúra, a Magyar Haza védelmezői tán csak elolvashatnánk egyszer...

tölgyes 2010.02.17. 11:29:33

@tevevanegypupu: Nem pontos a visszaemlékezés. A fidesz azt mondta: a választók döntésétől függ, hogy koalícióra lépnek-e. Ha egyedül megkapják a felhatalmazást, akkor nem lépnek koalícióra... AZ SZDSZ-MSZP úgy is összefeküdtek, hogy erre nem volt kényszer.. pedig előtte erősen tagadták a szándékot.. Gondoljon Pethő fogadkozásaira!!

tevevanegypupu 2010.02.17. 11:30:34

@tölgyes:
Hat persze, ha merleget vonunk akkor ketsegtelen, hogy nem a fidesz javara billen el a merleg a hulye miniszterek szamat illetoen. Torgyan szamottevoen sokkal kisebb kart okozott mint Magyar Balint, Molnar Agnes, Draskovics Tibor, Veres Janos..sorolhatnank.

kuki123 2010.02.17. 11:33:11

torgyán bohózat a történelmünk szégyenfoltja, a jogi csűrcsavar és a teljes pofával leplezetlenül való hazudozás mintaképe...

már önmagában egy kurva nagy szánalom hogy valaki élteti ezt a szarjankót
az meg különösen hogy kisgazdának valja magát , de még egy kapát nem vett a kezébe..nem hogy napi szinten gazdálkodjon vagy művelje a birtokát.
Orbánék is csak azért lettek győztesek mert összeállt ezekkel...a hatalomért bármit ugyebár
és akkor volt Dávid ibolya igazságügyminiszter beszarok

én kurvára nem tudok rajta nevetni

Tehetetlen Dodó 2010.02.17. 11:34:05

@Jobb híján MDF-es: Akkor már nem emlékszel az akkori szituációra.
Azért, hogy le lehessen váltani a liberálbolsi koalát, össze kellett fogniuk.
Volt is nagy visongás, mikor Torgyán vagy 100 körzetben visszalépett a második fordulóban a Fidesz javára. Ez volt Torgyán ritka, komoly reálpolitikushoz méltó lépése, Horn majdnem szívrohamot kapott, amikor Bubu ezt a kampámycsend előtti utolsó tévévitában bejelentette.

(Megemlíteném még azt is, hogy Dávid Ibi akkor még harcos amazonként támadta a szoclib bagázst, szintén ezen a vitán vágott oda annak a bunkó Kunczénak, valahogy így: Ha magának ez az igazi arca, akkor jobb, ha inkább visszaveszi az álarcát!. Na, azóta sok víz lefolyt a Dunán, Iboly most már édes mosollyal paktál ezekkel).

Tehetetlen Dodó 2010.02.17. 11:37:53

@tölgyes: Pontosan így volt.
És jól tettékm hogy összefogtak.
Bár fogott volna össze a 2002-ben a Fidesz is a MIÉP-pel, ahelyett, hogy nyírta volna.
Megspóroltuk volna ezt a 8 pusztító évet.

Diocles 2010.02.17. 11:38:31

Jaj, ne legyetek már ennyire naívak?
Szerintetek ki állja most Józsi bácsi kampányát?

Emlékeztetőül, Torgyán az alábbi médiumokban szerepelt, nyilatkozott:
stop.hu (Hagyó köre, ismerősek a BKV-ügyből), Népszabadság (MSZP-résztulajdon), TV2 (már igazodnak, de a vér nem válik vízzé), ATV (közismert az irányultsága), 168Óra, stb.

Egyetlen darab jobboldali orgánumban sem, csak és kizárólag a balsajtó futtatja. Nem véletlenül.
Kértek valakik egy szívességet Józsi bácsitól.

Bloodscalp 2010.02.17. 11:44:42

@Simplicio: mondjuk ott a story inkább arról szólt, hogy 3 lovat akart megülni az emberke...ne ferdíts

stalien 2010.02.17. 11:46:39

Ó azok a másfél oldalas egy mondatok !!
Boldog idők !

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.02.17. 11:49:24

@tölgyes: "A fidesz azt mondta: a választók döntésétől függ, hogy koalícióra lépnek-e."
Hazudsz. Kerek-perec kijelentették, hogy soha nem teszik meg, méghozzá a két választási forduló között, azaz akkor, amikor már egyértelmű volt, hogy csak együtt nyerhetnek.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.02.17. 11:55:16

@Tehetetlen Dodó: Nem. Ezen persze most napestig vitakozhatnánk, mert 98-as felvételek nyilván nem nagyon vannak az M1 archívumában a neten, de sok forrás állítja, hogy Pokorni Zoltán mondta A hét-ben. Én már nem emlékeztem, melyikük volt, de abban biztos vagyok, hogy mondta valamelyik Fidesz-fejes, és arra is, hogy a két forduló közt volt.

negeev 2010.02.17. 12:01:15

@Jobb híján MDF-es: "Pont ugyanolyan hatalomvágy vezette, mint az SZDSZ-t, amikor elvtelenül koalára lépett."

Nabazdmeg! Tényleg egy szinten van a kettő.

Bloodscalp 2010.02.17. 12:01:24

@Tehetetlen Dodó: @bm613: :)

amugy ez egy jó sablonszöveg hogy így is úgy ugy is a hatalomra törünk...

persze a választók által...

Anselmo 2010.02.17. 12:06:27

OV legnagyobb HIBAJA volt kicsinalni Torgyant.

Miert? Azert, mert a volt kisgazda szavazok egy resze atpartolt az MSZP-hez. Milyen jol jott volna az a par szazalek a kovetkezo ket valasztason. Ezen bukott el a jobboldali kormanyzas.

Most van egy ujabb jobboldali part, amelyik szocialista szavazatokat visz el, ket apro problema van vele:
- ha javul a helyzet(?), kevesbe lesz szukseg szelsosegesekre
- kulpolitikailag elfogadhatatlanok

Deneware. 2010.02.17. 12:07:08

Torgyán szakmai kompetenciája valóban nem kérdéses... De valljuk be, sokkal több kárt ő sem okozott ennek az országnak mint "sokkal" felkészültebb utódai, és hát amíg ott ült Józsibá' a bársonyszékben, azért a parlamenti közvetítések is nézhetőbbek voltak...

soproni1 2010.02.17. 12:09:17

Azért a DajcsTamás se kutya !

tevevanegypupu 2010.02.17. 12:15:10

@Tehetetlen Dodó:
Ne felejtsuk el, hogy a fidesz -sajnos - mindig szeretett volna megfelelni a szoclib kozonsegnek is, ezert cselekedett sokszor olyan rosszul, sajat (vagy a szavazoi) erdekeit sem figyelembe veve. A MIEP vagy akar bizonyos kerdesekben akar a Jobbik is - kozel sem okozott es okozna olyan karokat mint az szdsz-mszp-mdf okozott az elmult evekben. Es ugyan ki vagy mi lehetne a rendszervaltas utan rosszabb es legkevesbe sem elfogadhato partner mint az mszp es reszben az szdsz? Olyan gazdasagi es moralis csobe senki nem vitte volna az orszagot mint ok. Nagyon jo bizonyitek az utobbi hetek botranya es Demszky szegyenletes bukasa, meg az, hogy meg igy is ragaszkodnak a hatalomhoz es hazugsagaikhoz.Az mdf tragikomikus jatekairol mar nem is beszeljunk.

soproni1 2010.02.17. 12:15:13

Még 2000-ben mesélték a külügyben dolgozó volt évfolyam társaim, hogy amíg Orbánt kifejezetten nem szerették meghívni a külföldi politikusok, mert állandóan késett, külön kellett gondoskodni valamelyik gyerek védelméről, programjairól, addig Torgyánt imádták a külföldiek a világ bármely részéről, mert hihetetlen lelkesedéssel beszélt a magyar gasztronómiáról, a feleségéről stb.

APImásik 2010.02.17. 12:15:34

ez igen... legjobb a történelmi Magyarországos fa...:) erre ugranak majd ficóék:D hihiii...:D

Murok 2010.02.17. 12:19:26

A féregirtóbeszédre emlékszik még valaki? A mából visszanézve hatalmas: www.youtube.com/watch?v=JAPaXp2Jrvc

thetriggerhappy 2010.02.17. 12:25:50

@Anselmo:

tényleg csak ennyi a baj velük.

Bummer 2010.02.17. 12:25:52

@soproni1:
Ráadásul Orbán-tárgyalásra fel is kellett készülni...

Commune 2010.02.17. 12:28:51

Nem ez volt a durva, hanem az, hogy Orbánból meg miniszterlnök lehetett :)

Gadjo Dilo 2010.02.17. 12:28:58

Nekem is akkor lett elegem a Fideszből, amikor e két - számomra és ja az ország számára is igen - fontos területet, mármint környezetvédelem, agrárpolitika átengedte "ezeknek". Ezzel bebizonyítva, hogy ezek a területek a Fidesz szemében hanyagolhatók, nem érnek semmit. Szerintem azóta is ezeken a területeken a leggyengébb a Fidesz kommunikációja.

Tehetetlen Dodó 2010.02.17. 12:30:30

@Murok: Az nagy igazság volt.
Sose felejtem el, ahogy Józsi bá szokott dagályos stílusában nekifogott.
Micsoda jammerolás volt, pedig csak kimondta: álliberális férgek...

Kopasz Szuzukis 2010.02.17. 12:31:41

A "hőn szeretett" torgyánjózsikátok áldásos tevékenységéről 1-2 szösszenet: közel 1 millióval csökkenttette a tejelő szarvasmarha állományt. Megindította a magyar cukoripar, és ezzel együtt a cukorrépatermelés felszámolását. Teljesen megszűntette a mezőgazdasági termények orosz exportját.Cserébe viszont egyetlen másik piacot sem szerzett.

Ha éhezik a magyar, akkor hamar eldurranhat az agya. De, ha jóllakott, szarik az olyanokra, mint a kuncegabi, fodorgabri, és hasonszőrűek. Szépen kivárja, míg fejreállnak.

Bummer 2010.02.17. 12:32:56

@Gadjo Dilo:
Ja, sok más választásuk is volt a kormányváltásra...

soproni1 2010.02.17. 12:36:28

@Commune:

Ez telitalálat volt ! Ha akkor nem miniszterelnök, akkor ma kisebbségi ombudsman lenne.

kispufi 2010.02.17. 12:42:12

@Commune: szerencsés faszon vagy, ha nem láttál azóta viccesebb min.elnököt. igaz, én speciel nemigen röhögtem rajta.

kispufi 2010.02.17. 12:43:34

@soproni1: ja, meg cigány is?! hát most az bűn vagy erény anarchista szemetekben,
mi a rosseb hajtotta ide amúgy a pirosbögrés különítményt?!

gossage 2010.02.17. 12:44:02

A vegen az O2 (kekben)az a mobilszolgaltato logoja, reklamjaiban hasznalja Angliaban.

vizipipa 2010.02.17. 12:44:12

A remek Torgyánt és a még jobb Gyurcsányt is a bölcs magyar választópolgárok juttatták a Parlamentbe. Még hogy nem lehet rosszabb...
Most Orbánt és Vonát juttatják be a bölcsek. Már várom Pintér Sanyi átütő erejű intézkedéseit.

Arzén Vendel (törölt) 2010.02.17. 12:44:21

@Gadjo Dilo: Szerencsére mint tudjuk azóta ezeket a területeket (is) rendbe kapták a felkészült baloldali szakminiszterek.

preston 2010.02.17. 12:50:59

@tevevanegypupu: leegyszerüsited a kárt amit torgyán jelentett: egy odáig nem létező és egzisztenciálisaan lehetetlen kisparaszti réteg hangjának, jelenének megerősödése nem független a torgyanizmustól. ez visszavitte a magyar mezőgazdaságot a messzi multba, nem ennek kellett volna következnie, itt valamikor nem Magyarország kertország volt, hanem európa egyik legfejlettebb mezőgazdasága, innen a holland szintre, amerikai gépesitési szintre kellett volna ugrani, ha nem kellettek volna a szavazatok, amelyek mogé tomegeket állitottak majd vezért...

Anselmo 2010.02.17. 12:56:00

@soproni1: mi a baj azzal, ha valaki cigany? az embernek a bore szine nem szamit - jo lenne, ha ezt a baloldal is megertene :)

Gadjo Dilo 2010.02.17. 12:57:52

@Arzén Vendel: Sajnos nem állíthatom, hogy ők különbek lennének ezen a téren.
Nem is támogatom őket semmilyen formában.
Csak most épp a Torgyánékról volt szó,meg aki odajuttatta őket a fazékhoz.
Amúgy mindkét terület nagy szarban van pedig ezen fog múlni az ország jövője...
Szóval szemléletváltás kell. Mielőbb.

"azta" 2010.02.17. 12:59:46

Pintér? a Pintért már senki sem emlegeti?
:D

amúgy meg: ez itt a józsi-poszt... ki a f.szt érdekel magyarkunczedáviddajcs?

sensei 2010.02.17. 13:03:38

"de aztán Orbánék úgy kicsinálták őket, hogy arra még a ballib média is elégedetten csettintett."

A korrupció leleplezése, ha az a koalíciós partnert érinti, akkor az "kicsinálás"?
Nem tudtam...

sensei 2010.02.17. 13:08:36

@"azta":

Mi a bajod Pintérrel? A bűnöző Tasnádi verziója jól beleivódott a bőrödbe, egészen odáig hatolt, ahol másnak az agya lakozik...

tevevanegypupu 2010.02.17. 13:10:52

@preston:
Tisztaban vagyok vele, azert is irtam, hogy sajnos ebben Orban is hibas, hogy Torgyant kinevezte mezogazdasagi miniszternek. Torgyan meg abban is bunos, hogy szetcincalta a Kisgazdapartot,valoszinuleg soha tobbet nem tudnak talpra allni. A mezogazdasagot egybkent mar a rendszervaltasnal kezdtek zullesztni, Torgyan folytatta, es ami a fidesz utan kovetkezett, az lett az igazi katasztrofa. Az Europai Unio ota pedig nagy valoszinuseggel nem tudunk visszakapaszkodni arra a szinvonalra, ami a magyar mezogazdasagot jellemezte. De legalabb azt elerhetnenk, hogy a hazai termelesre kapjanak eleg tamogatast a kovetkezo kormanytol, a hazai szuksegletek kielegitesere. Ha Orbaneknak ezt sikerulne elinditani, akkor valamelyest el lehetne felejteni nekik Torgyan mukodeset.

"azta" 2010.02.17. 13:18:57

@sensei: ez szép kép volt, köszönöm.
fura, hogy pont tasnádit emlegeted ;) meg az ő verzióját :)
s bár bizonyos, hogy a szavazatom a -jelenleg-legesélyesebb párté, de azért egy pintért nem kérnék ha lehet...
ha neked meg más az ízlésed, hmmm... leszarom!

blacklord 2010.02.17. 13:20:01

A legjobb ebben az egész írományban a nagy "VÉGE". Mint valami film az átkosból... :-))))

2010.02.17. 13:21:04

Igaza van Józsi bá-nak, levegöt! De elötte vegye már be a Cavintont, tuti hogy használna.

Bloodscalp 2010.02.17. 13:22:33

@Anselmo: sőt, jó lenne ha ezt Vonáék is megértenék:)

lüke 2010.02.17. 13:27:42

igen
´the end"
ballépés volt, nem ö volt az elsö hozzá nem értö:
pl Losonczi Pál
hu.wikipedia.org/wiki/Losonczi_P%C3%A1l
Hegedüs András
hu.wikipedia.org/wiki/Heged%C3%BCs_Andr%C3%A1s

árnyékgyuri 2010.02.17. 13:51:34

Azért Torgyán jogász és zeneakadémiát is végzett. Van némi tehetség a fiúban. Vagy Pepót is az egyetemi katedráról hívták el. Szóval minőségi a különbség, amikor egy okos ember hülyéskedik, vagy egy hülye ember okoskodik- lásd az mszp, szdsz - egyetlen Torgyánhoz fogható kaliberű politikusuk nincs. Egyszerűen szerény képességű bunkók, akik fikázzák azt, aki náluk mindenben tehetségesebb. Én a sportban nőttem fel, nekem mindenem a teljesítmény. Ha valaki bejut a zeneakadémiára, hegedű szakon az marha nagy dolog, ráadásul mellesleg jogász. Másnak egy is sok lenne.

Deneware. 2010.02.17. 13:57:42

Torgyán Józsibá' minisztersége sajnos tipikus példája a Fidesz "a hatalomért mindent" elvű politizálásának. Éshát a főnök akkor is, meg úgy néz ki áprilistól is ugyanaz lesz...

"azta" 2010.02.17. 13:59:54

@árnyékgyuri:
vagyis kiváló politikus és miniszter! :D
lagzilajost a kormányba :D

sensei 2010.02.17. 14:02:56

@"azta":

"s bár bizonyos, hogy a szavazatom a -jelenleg-legesélyesebb párté, "

Így már más a "kása"... Minden megbocsájtva, félreértések tisztázva:-)

"de azért egy pintért nem kérnék ha lehet..."

Pintér démonizálása is pont olyan, mint a Kövéré. Jó szakember, jól irányította a BM-t annak idején. Ezt egy jobbos elfogultsággal egyáltalán megnem vádolható, akkori beosztottjától hallottam, aki azóta már a Pintér regnálást össze tudta hasonlítani egy Gyeneseivel. Mónikát meg Gordont nem is említve. A legsötétebb "ló" a sötétek között is magasan Gyenesei volt. Annak az embernek talán a "kocsisi" hívatás is egy képességeit meghaladó megtiszteltetés lenne.
Mert ahhoz érteni kell ám!

Brukk 2010.02.17. 14:05:17

Azért Draskovicsról és Keller Lászlóról, mint az utolsó polihisztorokról is szívesen látnék egy hasonló összeállítást!

hapcika 2010.02.17. 14:06:03

@tevevanegypupu: Az ne is izgasson, hogy a kisgazdapárt beolvadt a Fideszbe és csak kis része próbált túlélést mutatni. Az a tipusú egy párt, egy zászló, egy nemzet pedig elővetíti egy NDK-s stilusú egy nagy pártot és sok kis pártot alkotó egységnek, amelyben a kis pártok szerepe abban merül ki, hogy unos untalan dicsérik a nagy pártvezér ötleteit. Mire végetér a kampány a személyi kultusz is tetőpontjára ér a Fideszben.

sensei 2010.02.17. 14:10:54

@Bloodscalp:

Vonáék lemondtak a cigányok szavazatairól, azokat tolnák a "testvér" maszopra.
Azért ennyire már azok sem hülyék:-)
A száraztészta már nem jáccik...

sensei 2010.02.17. 14:14:28

@hapcika:

A kisgazdapárt visszaolvadt a maszopba. Oda, ahonnan a vezetője származik...

preston 2010.02.17. 14:18:34

@tevevanegypupu: a mezogazdasag nem egy absztrakt dolog, voltak orias szamban szovetkezetek amelyeket elfogadhatatlan modon hoztak letre de mukodtek, a foldeket, belvizeket karbantartottak és a helyben tartottak az embereket , mecénasok voltak ha rafizetésekek voltak esetleg valahol, ez meg mindig kevesebbe kerult mint a mostani tamogatasok. gondolj bele, hany ma allami feladatot lattak el,pld a belvizi szivattyukat elloptak, eladtak, arkokat betemettek stb. ebbol mar csak amerikai nagyfarm vagy holland nagy szakertesen és gepesitesen alapulo gazdasag lehet - kibol???sok vak nem lat annyit mint egy félszemu. evek ota nem fejlodhetnek a szovetkezetek foldtulajdon nelkul, megjelent a nem dolgozo tulajdonosok osztalya visszakuldtek minket nem a horthy rendszerbe, a kiegyezés koraba.(elnezest az ekezetek hianyaért)

BushDoctor 2010.02.17. 14:18:56

A következő mezőgazdasági minisztert a fidesz koaliciós partnere a JOBBIK fogja adni. Vóna Gábor, a volt telefondealer legalább akkor mezőgazdasági koponya mint Torgyán doktor volt, aki elötte földet kizárólag XII-dik kerületi villájának cserepes növényeiben látott.

hapcika 2010.02.17. 14:20:36

@sensei: Hát, ez igen nagy hazugság. A Magosz vezetői kicsodák? Nem a Jakab volt az aki Belgrád-rakparton baseball ütőkkal akarta Torgyánékat kiűzni. Ez a Jakab István most a Fidesz képviselője. Túl sok hazugság van a propagandátokban.

preston 2010.02.17. 14:24:11

@árnyékgyuri: nincs igazad, de szepen megirtad. az okosak tanulnak a hülyek tanitanak.ennek ellenére az inteligens és tanult torgyan sokkal nagyobb karral jart, mint sok tanulatlan es egyszeruen buta palyatarsa. ha volt orgyan kormany akkor lehet orvona kormany is, lehet, hogy még szeretettel fogunk visszaemlékezni a torgyan jozsi hulyesegere, amikor majd kotelezo lesz hittanra es gyonasra jarni es erre a vonagarda fog felugyelni , mint szep horthy idebeni hagyomanyra,..

Arzén Vendel (törölt) 2010.02.17. 14:24:53

@Gadjo Dilo: Az agráriumon, meg az országon úgy általánosságban egy soha nem látott intergalaktikus csoda segíthetne. Jelenleg nincs vagyonunk, hitelt pedig már mindenkitől kértünk akihez csak fordulhattunk. A privatizációból, illetve a hitelekből pedig sikerült egy működőképtelen gazdaságot fabrikálnunk. Ez akkora matthelyzet, hogy a szakmai felkészültség innentől huszadrangú probléma. A mezőgazdaság lehetőségeit ráadásul főleg a diplomácia ereje határozná meg a közös piacon, abban pedig mi magyarok különösen hatékonyak vagyunk. Torgyán meg egy hülye bohóc, de valószínűleg őt is megérdemeltük.

asz_tapasz (törölt) 2010.02.17. 14:26:57

Az a szomoró, hogy egy tehetséges politikus a már emlegetett nagyszerű féregirtó beszédtől ( www.youtube.com/watch?v=JAPaXp2Jrvc ) hogy jut el az amatőr ppt-készítésig.
Val'szeg hiú lehetett az öreg hogy vállalta a nyilvánvaló fideszes csapdát, a miniszterséget :(

asz_tapasz (törölt) 2010.02.17. 14:29:45

@preston: titeket visszaküldtek a Kiegyezés korába? oda én is elmennék

asz_tapasz (törölt) 2010.02.17. 14:31:40

@preston: látom mégsem a Horthy-rendszerből netezel. Nagyapám zsidó osztálytársának pl felmentése volt hittanból.

sensei 2010.02.17. 14:32:10

@hapcika:

Jakabnak soha nem voltak kisgazdapárt-vezéri ambíciói.
Valakikkel nagyon kevered:-)

asz_tapasz (törölt) 2010.02.17. 14:34:37

@BushDoctor: Vona Gábor nem hülye, akkor se fogadna el miniszterséget a fidesztől ha értene a mezőgazdasághoz. Egyébként civilben riasztóügynök és nem telefondíler.

sensei 2010.02.17. 14:37:06

@sensei:

A@hapcika:
Amúgy meg kurva nagy gáz rád nézve, ha Jakabot összehozod a kisgazda párttal...

hapcika 2010.02.17. 14:43:26

@sensei: Nézz utána, ha cáfolni akarsz. Ha végig olvasod a kisgazda történelmet, rájössz, hogy a mostani KDNP, Kisgazdapárt, és sok azóta eltünt kis párt az MDF-ből lépett ki, hogy párttá alakulhasson.A Fidesz most ezeket a pártokat és maradványaikat, vagy az ezekből kilépett (MIÉP) új pártokat akarja egy pártba tömöríteni.
A Jakab féle ügynek olvass utánna. Az Antall kormány idején nagy botrány volt.

tevevanegypupu 2010.02.17. 14:53:22

@hapcika:
Nem is izgat a fideszszel es a kisgazdaparttal semmi, nyolc eve volt, elmult, sokat hibaztak de azert a gazdasag eleg jol ment es hat remenykedjunk - hogy mint a jo kommunistaknak is akik nyolc evig voltak mostan kormanyon - tanulnak a mult hibaibol es meg jobbak lesznek ha kormanyra kerulnek. Orbannak nem szemelyi kultusza van, hanem mivel nem sok igazi rendszervalto maradt, es mivel mert nemely szemelyes allurjetol eltekintve megiscsak a legsikeresebb miniszterelnok volt, a zemberek egy kis
jo bb kormanyzast, egy kis jobb hangulatot es egy kis felledulest varnak tole.Most mondja meg ki lenne meg mas rajta kivul aki erre kepes Magyarorszagon? Na ennel tobb onkritikat ne is varjon tolem. Hapci!

@preston:
Jomagam is ekezetnelkuli vagyok.(: Annakidejen az allami gazdasagok es a tsz-ek kozott volt nehany ami mukodott, es eleg jol. Valoszinuleg sok mindent elloptak, erre nincs mentseg, viszont azert nem volt ilyen sivatag mint most van. Gyumolcsok, almafajtak, szolofajtak, zoldsegek tuntek el a hazai termelesbol, ezt laikuskent is latni, tonkrement a konzerv-cukoripar, talan a boraszat az, ami fejlodott es lassan kezd ujra sikeresebb lenni.
Nagyon jo lenne, ha letrejohetnenek magan nagygazdasagok vagy akar szovetkezetek is, de valoszinuleg meg ha meg is kezdik az ujraszervezest vagy adnak hozza hazai tamogatast, akkor is sokkal nehezebb lesz elindulni, mivel exportra nem nagyon van lehetoseg, tul sok a kulfoldi vetelytars.

tevevanegypupu 2010.02.17. 14:54:56

@tevevanegypupu:
"jo kommunistaknak is kellett volna.." igy jobb

Bloodscalp 2010.02.17. 15:53:25

@sensei: azért én kíváncsi vagyok ez a "lungo drom" nevü valami mit is csinál...mert hamarosan ezt is megtudjuk:)

teknős 2010.02.17. 17:44:52

@tevevanegypupu: Nekem egészen más emlékeim vannak a téeszcsékről, de nyilván ez nem lehet mérvadó, mert én egy falusi lány voltam, és csak a nagyapám összeszorított ökleire emlékszem, akit nemes egyszerűséggel földönfutóvá tettek 1949-ben.

Én, aki semmit sem értek a mezőgazdasághoz, úgy gondolom, hogy a legnagyobb baj, ami a mezőgazdasággal történt, az nem a birtok szerkezet és nem a különböző válságok, hanem sokkal inkább az, amit Jelenszky István Háború a Nemzet ellen című filmjében dokumentál. A magyar élelmiszeripar felszámolása...

abandi 2010.02.17. 18:47:49

Hű, erről a legendás "patakvér" jut eszembe...
Hol van ettől a lámpavas?!
Igazad volt Jóska bácsi.

[Brn] · http://46os.blog.hu 2010.02.17. 20:15:29

Kapcsolódó:
Torgyán József (Dr.!) Kereszténység az ezer vallás világában c. könyvével minden bizonnyal határterületre érkeztünk:
papanyaloka.igen.hu/925-rejtett-klasszikus-a-kereszteny-torgyan.html

abandi 2010.02.17. 20:51:13

@kerub [BB]:
Ez a pali bárki, bármit mond, ért az emberekhez!
A legegyszerűbbtől, a legnagyszerűbbig.
Az már egy más kérdés, hogy egy ilyen fineszes öregfickó mégsem jutott a csúcsra...

Alfőmérnök 2010.02.18. 01:09:55

Amit Torgyán mond, azzal tartalmilag nincs különösebb probléma.
Ugyanakkor, ha az volt a küldetése, hogy szétbomlassza, nevetségessé tegye a történelmi Kisgazdapártot, sikeresen teljesítette a feladatát.

preston 2010.02.18. 01:23:39

@fakk blog.hu in di essz: szivesen válaszolnék, de nem értem mit mondasz. amúgy az én apám hónapokon keresztül kapálta ingyen a pap krumpliját, ez volt a leventeoktatása. nekem ezt jelenti a kötelező erkölcs és hittanitás.

hapcika 2010.02.18. 17:29:52

@tevevanegypupu: Rákosi is így kezdte és csak később volt kötelező tapsikolni és éljenezni.
süti beállítások módosítása