Kérés az SZDSZ-hez
2010. január 13. írta: Francois Pignon

Kérés az SZDSZ-hez

  Bár Dávid Ibolya nem oly rég még határozottan cáfolt egy lehetséges MDF-SZDSZ választási együttműködést, mégis furcsa pletykákat beszélnek mostanában. És látva, hogy az MDF-nek a magyar politika összes kacatját sikerül kiguberálnia, ez a fordulat már nem is lenne igazán meglepő.

  De mielőtt beleugranának egy ilyen alkuba, a szabad demokraták vezetőit szeretném kérni: ne tegyék ezt! Azt hiszem, nem vagyok egyedül az igénnyel, hogy az SZDSZ nevét és logóját a szavazólapon, jelenlegi támogatottságát pedig a választási eredményekben lássam.

  Talán nagy a csábítás hogy gyenge teljesítményre számítva inkább levonuljanak a pályáról, de kérem, ne futamodjanak meg! Gondoljanak az elmúlt húsz évre, valamint arra sok jóra, amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól megszereztek kaptak. Ennyivel igazán tartoznak nekik.

  Hajlandó vagyok áldozatot is hozni az SZDSZ indulásáért, sőt másokat is biztatok erre. Akár önöknek adom az ajánlószelvényem, ahelyett hogy feltenném a Vaterára, ezen aztán ne múljon!

  Mert a szépre szeretnék emlékezni. Nem az egybefolyó korrupciós ügyekre, vagy hogy hatalomban tartották Magyarország legmihasznább kormányát. Hanem a 2010-es választási eredményükre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr251668556

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plakátháború 2010.01.15. 11:13:39

Kellene a 2/3? Akkor ne csak elhitetni tessenek, hogy megszűnik a korrupció, hanem lássuk a szándékot is. Kérünk szépen egy törvénycsomagot, ahol a közszolgáknál épp úgy, mint a rendőrségnél, súlyozottan büntetik a hivatalból elkövetett bűnöke...

Trackback: A kiégett sztár esete a kurvával 2010.01.13. 13:33:33

Érdekes dolog ez az MDF-SZDSZ szövetség. Persze most nem arra gondolok, hogy mit szólna ehhez Antall József, meg hogy egyáltalán a régi MDF-esek és SZDSZ-esek, hanem arra gondolok igazából, hogy nagyon sajnálom, hogy nem az MSZP-vel kötöttek megállapod...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tevevanegypupu 2010.01.13. 17:56:26

@picur3ka/beleallos kampany:@Szpáhi: @elfelejtette:

Remenykedjunk, de azert keszuljunk a haborura is.(:

Higany 2010.01.13. 17:58:59

Jut eszembe, hogy' prüszkölt anno az SZDSZ, amikor Ibi "nem értett a focihoz"...

pannonfunk 2010.01.13. 18:31:47

Lenne egy kérdésem: tegyük fel, hogy sajnos bejut ez az akármi a parlamentbe. Ezekután közlik, hogy külön frakciója lesz az mdf-nek és külön az szdzsnek. Hatályos szabályok alapján hogy fog alakulni a mentelmi bizottság összetétele?

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 18:35:08

@mefisto: Reménykedő alkesz, aki bízik benne, hogy április 11-én estefelé pezsgőt bonthat a szadi és a madöf romjain!!!
(Majd összeszámolom, hányan vagyunk már).

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 18:37:16

@Szpáhi: ...meg a francia nagyhatalmi féltékenység...

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 18:38:53

@pannonfunk: a Szövetség kettő helyett három frakcióban is elkezdheti az újjáépítést, ott a T. K. Béla "pártja". a Bizottság összetétele 4:3, ha a Jobbikot szabad legalább az elszámoltatós kérdésekben jobboldalra sorolni.

kamasuka 2010.01.13. 18:39:33

@Szpáhi:
Nem a nacionalizmus verte szét a monarchiát. Az csak háborúba sodorta. A monarchiát a háborús vereség tette tönkre. Ha nyerünk, nincs római kongresszus és nem ilyenek az országhatárok.

Nem azt mondom, hogy idővel nem bomlik fel a Birodalom, de nem ilyen módon és nem ilyen feltételek között.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 18:46:40

@fakk blog.hu in di essz: bár ez a különfrakciótalakítunkhabejutunk dolog igen csúf, a küszöb eltörlésével pl elejét lehetne venni ennek is. sajnos a Jobbik se fogja érte verni az asztalt ha már benn lesz a 60 fős frakciója.

helmut. 2010.01.13. 19:23:58

Komoly készpénz összeget lennék hajlandó a szadinak adományozni arra az esetre ha elindulnak, sőt egy biztos szavazójuk is lenne és lehet, hogy összesen.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 19:26:45

@pannonfunk: Nem lehet külön frakciójuk, hacsak nem ad a bevitt SzDSz-esek helyett valaki ugyanannyi mandarint az MDF-nek(merthogy ha bejutnak, valszeg a frakciólétszám-minimummal teszik majd), és a házszabályszerű(asszem 15) főre ki nem egészíti a bejutott pár SzDSz-est.

Merthogy ez nem közös lista lesz, ergo a majdani aktuális ogy-ben a listás 5%+1szavazattal elérhető létszám lesz a frakcióminimum azoknak, akik indultak a választáson, és a házszabályban leírtak mindenki másnak, aki műsoron kívüli frakcióra vágyik.

Mindez praktikusan több mint egy tucat pluszkádert jelent, ennyit még a szocik sem feccölnének ebbe a projektbe.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 19:45:46

@Dr. Zerge: Ibolya frakciója asszem 8 fővel is futott (ha ebben tévedek akkor a további számolgatásom is megdől). Tehát bejut MDF néven ez a valami, benn maradnak 8-an, és 15 személy kilépve megalakítja az SZDSZ-frakciót. Ehhez ugye 23 fő MDF-es bejutó kell, ami a legutóbbi 5,0valamennyi%-kal is összejött nekik. Tavasszal viszont lesz egy jónagy szövetségesük, 4-5 közös bejutott jelöltjük is lehet (hisz az MSZP 50 emberrel számol, ami sajnos nem lehetetlen.)

pannonfunk 2010.01.13. 20:10:45

@Dr. Zerge: Pedig nekem kezd az az érzésem lenni, hogy fletó és társai a saját mentelmi jogukat akarják megvásárolni. És hogy ebbe mennyit ér belefeccölni, nos, minnél többet, annál több vaj van a fülük mögött...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:16:17

@fakk blog.hu in di essz: Nem, szerintem 8-cal már nem. (Asszem a mostani ogy-ben 9-re jön ki a bejutók minimuma.) És bejutáskor is messze voltak ők a 23-tól, nem kicsit. Ahhoz, hogy szoci segedelem nélkül két frakció kijöjjön, és abból az egyik nem bejutó pártként, ahhoz vagy 8% kéne nekik, az meg scifi. Egyébként meg szvsz az így kiülők igazából átülők lennének, ergo előbb fél év kispad a függetlenek között - bár ez csak a jog szelleme, a betűit biztos ki lehetne úgy tekerni, hogy megússzák... bár ahhoz meg baráti házbizottság kellene... de mind1 is, sehogysem jön ez össze, nem is ez a cél.

pannonfunk 2010.01.13. 20:18:39

@Dr. Zerge: Ha nem ez a cél, akkor mi? Miért pénzelik ezeket a szocik?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:22:49

@pannonfunk: Mentelmi jogot a T.ház kétharmaddal vesz el. Ebből a szempontból szinte kurvára mid1, ha a Fidesz+Jobbik tud kétharmad+1főt, akkor baszhatják a mentelmit. Más szempontokból nem mid1, hány frakció. Pölö mindenféle parlamenti székosztások, médiakuratóriumok, stb. És főleg nem mindegy, hogy hány szavazatból lesz végül egy mandátum, az MDF bemenetelével leginkább a Fidesz(+KDNP) önálló kétharmada valószínűtlenebbedik.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:26:00

@pannonfunk: A "nem ez a cél" ott Ibolya céljairól szólt. Ő nem akar SzDSz frakciót. MDF-est akar.

A szocik célja az önálló Fidesz(+KDNP) kétharmad elkerülése a cél. Ehhez jól jön egy bejutó MDF.

Szpáhi 2010.01.13. 20:39:38

@kamasuka: igen, azt írtam, hogy "nem (csak)". igazából a nacionalizmus is ok, ez tagadhatatlan, hiszen ha ez nincs, akkor a kisebbségeink sem akarnak önálló nemzetállamokat létrehozni. A háború után azonban az antant úgy látta, hogy már nincs szükség a monarchiára, így könnyű szívvel szétdarabolta, akkor még úgy látszott, a saját érdekeinek megfelelő módon. Persze később a bolsik meg a nácik alatt kiderült, h a csehszlovákok nem pótolják a monarchiát, a többi utódállamnak pedig eszébe sincs, így az okos franciák ügyesen kilőtték a hatalmi egyensúly ezen tagját.
De a lényeg: a Ferenc József-i nagyhatalmi politikának köszönhetjük, hogy belementünk a háborúba, aminek ez lett a vége. Úgyhogy nem sírnám vissza a Habsburgokat, főleg nem, az európai értelemben normális Ibolyával.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.01.13. 21:12:06

@Jobb híján MDF-es: most lebukott, azt hiszem maga lehet SZ, különben ilyen gyengus szifisztikával nem próbálkozna.

Szia Zoli!

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 21:35:16

SZDSZ ha nem szövetkezik megy a levesbe. Olyan mély ellenérzés van az emberekben Dávid Ibolya és az SZDSZ, hoyg egy szimpátia szavazáson (mint pl. a 2010es Parlamenti Választások) felesleges is elindulnia.

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelő politikai oldal

BKV - Önnek megyünk 2010.01.13. 21:38:59

amikor nem jut be az szdsz akkor nyitom a pezsgőt.

pannonfunk 2010.01.13. 21:45:13

@BKV - Önnek megyünk: Kérdés, hogy mit jelent az, hogy nem jut be. Ha néhány (ex-)szdsz-es képviselő bejut az mdf listán, akkor bejutott-e vagy sem. A dolgok jelenlegi állása szerint az szdsz önállóan nem is indul el a választáson, tehát ha úgy nézzük, akkor ez lefutott meccs, aki nem indul el, az be sem juthat...

lavór 2010.01.13. 21:52:22

Volt ideje az SZDSZ-nek arra. hogy tömeget állítson maga mögé. Nem sikerült. Igaz, a kormányzási ciklusaiban csak balfék módon tudott részt venni. Le lkell vonni a konzekvenciát, ez nem nekik való. Vissza kell menni az iskolába tanítani, autótszerelni, vagyis simán egyszerűen dolgozni. :)
Ha az se megy, akkor kérhetnek szociális segélyt. Vagyonuk úgysincs a nevükön, simán kapnak.

Szidják a Fideszt, így-úgy, aztán tessék, a hatalomért mindent megtennének. Fújjjj!

lavór 2010.01.13. 21:53:48

De nehogy ettől a hírtl az MDF tábora is csappanjon, még az is meglehet. Két szék közül a padlóra esnének. :D

S. Annyi 2010.01.13. 21:57:09

Igen, Ámen! Ez így lenne korrekt! tetszik az írásod.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 22:05:58

Valóban, az MDF-nek 11 hely jutott, az SZDSZ-nek meg 18 (gondolom a visszalépett komenisták miatt több ennyivel).

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.01.13. 22:07:23

@Dr. Zerge:
"A szocik célja az önálló Fidesz(+KDNP) kétharmad elkerülése a cél. Ehhez jól jön egy bejutó MDF. "
Mszp 15%
Mdf 5%
Jobbik12%
Fidesz 68%
miről beszélünk????

vajdasagi 2010.01.13. 22:07:39

@Jobb híján MDF-es: Én jobbára (sajnos) az SZDSZ-re szavaztam a multban. És szerintem igényes embernek igenis nagy öröme származik majd abból, ha végignézi az SZDSZ orbitális buktáját. Tanulságként: aki (túl) sokat lop, előbb utóbb meglakol.

kristofnagy 2010.01.13. 22:11:31

@vajdasagi: helyesbítenék: aki túl sokat lop, és nem nagypárt, az előbb-utóbb meglakol.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 22:13:30

@Gyurma73: Én tudom, hogy miről beszélek. Hogy te miről, azt nem. De nem is érdekel.

Gyk.: közvéleménmykutatás=/=választási eredmény és a választási eredmény sem= egy az egyben a mandátumaránnyal

kristofnagy 2010.01.13. 22:15:23

@pannonfunk: sztem lehet hogy ezt még a szocik sem értik:)
de mindig is szerettek a szocik más pártokat nyomni, lásd 2002Centrum 2006SZDSZ

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 22:17:29

@Gyurma73: Valahogy kifelejtődött az LMP.
5-10% közt simán lesznek. Fidesz jóval kisebb támogatottságú, MSZP picit nagyobb. Szerintem :)
Ellenőrizd, hogy amit Te tippeltél mennyire helytálló a választások után. Az aláírásomban lévő link pont erre való:)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:18:46

@Szpáhi: A fejlodes nem az orszagot akkor iranyito tehetsegtelen politikusok erdeme, meg nem is ferencjoskae. A lengyelek pontosan ugyanolyan fejlodest kaptak buntetesbol, mint mi jutalombol. Amugy a magyar kapitalista fejlodes pont az 1850-es evekben kezdodott, 1867 helyet a grafikonokon eszre se lehet venni, hacsak nincs kulon bejelolve.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 22:19:42

@Dr. Zerge: Én ilyenkor szoktam felemlegetni a 2006-os Parlamenti válastások előtti közvélemény kutatók eredményeit :)
Én szeritnem ott tévednek,h reprezentatív mint alapján dolgoznak, holott a szavazók teljesen véletlenszerűen mennek es X-elnek. Nade nem nagyon értek statisztikához, tévedhetek is.

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

S. Annyi 2010.01.13. 22:20:48

@vajdasagi: 10000000000 Miatyánkot! tudod?

Remélem tanultál belőle.

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:22:00

@Jobb híján MDF-es: Bokros egy magat soknak kepzelo, amugy antipatikus es nem is tul tehetseges kozgazdasz, aki jokor volt a jo helyen. (Pontosabban rosszkor - egy szocik miatti allamcsod idejen - volt a jo helyen, es megcselekedte, amit megkovetelt a szocik politikai tulelese, azaz egy nem tul jo szerkezetu, de megiscsak stabilizaciot csinalt, lehetoleg ugy, hogy minel kevesbe bantsa a szavazobazist.)

A Habsburg gyerek az teljesen degeneralt, mar csak ranezesre is, de hallottal tole akar csak egyetlen ertelmes mondatot is? Mert en nem. Igaz, szerencsere ertelmetlent se. A neve az jol hangzik ahisztokhata kohokben, de en nem ott forgok.

A David Ibolya nev meg baszott hulyen hangzik, amiota teljesen le lett amortizalva az elmult nyolc evben.

S. Annyi 2010.01.13. 22:22:31

A Centrum Párt eddig mindig csak akor lépett színre, mikor választások voltak. Kupamisi most is a szociknak adná a voksait. Kupát a Dunába!

tényleg, mi van kupaúrral mostanában?

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:22:51

@kitvalasztanal.hu: Az LMP valszeg meg elegendo jeloltet se fog tudni allitani.

kristofnagy 2010.01.13. 22:25:48

@kitvalasztanal.hu: ja igazad van, LMP
ők még nem kurvultak el, és most úgy tűnik nem is fognak, nem ők veszik át a szadeszosokat (hiába terjengtek ilyen rémhírek)
talán rájuk (LMP) még lehet tiszta lelkiismerettel szavazni

futura 2010.01.13. 22:27:07

Mivel a téma érdekelt, erőt vettem magamon és átnéztem a fenti hozzászólásokat.
Katasztrófa!
Ennyi prekoncepciós, elfogult, tájékozatlan és sokszor bárgyú hozzászólást...?
Ráadásul egy "politikai elemző" lázálmát veszik megtörténtnek.
A végén mégmegjegyzem, a politikai szereplők kritizálása rendjén való, de durva ócsárlásuk, sőt nevükkel való kisstílű játék (Ibi, Fletó, Viki stb)
a használóját minősíti.
Ezzel a borsó hányását a falra berfejezem.
Salve!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 22:29:38

@Jobb híján MDF-es:

"Kár, hogy szétbaszta a magyar nacionalizmus az OMM-t. :-( "

Mintha a (kis)antantnak köszönhetnénk inkább.

Adja a jó ég, hogy minél több emberhez jusson el a marhaságod, mert még a naív tudatlanok tényleg befixelik a Megélhetési Demagóg Fürdőskurvák mellé a keresztet...

elfelejtette 2010.01.13. 22:32:02

"tényleg, mi van kupaúrral mostanában? "

Megerdelmelt pihenojet tolti a MOL felugyelobizottsaganak elnoki szekeben 2002 ota.

quodlibet21 (törölt) 2010.01.13. 22:36:06

Minden pártban vannak szerencselovagok, de őrültek, agresszív barmok elsősorban a szélsőjobbon. A nekem szimpatikus egyszerre nemzeti, konzervatív és liberális örökséget az MDF próbálja meg továbbvinni. Az LMP nekem túl baloldali, bár a tisztességükhöz nem fér kétség. A Fidesz mögött álló széles választótábor - a hard Fideszeseket leszámítva - szintén szimpatikus, a Fidesz vezetői kevésbé. Nem lesz könnyű választani, csak annyi világos hogy a szélsőjobbtól meg kell menteni ezt a sokat szenvedett országot.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.01.13. 22:44:48

@Ex_falso_quodlibet:
" Nem lesz könnyű választani, csak annyi világos hogy a szélsőjobbtól meg kell menteni ezt a sokat szenvedett országot. "és a sok szenvedést ki okozta az utóbbi 20 évben??

szubjektiv 2010.01.13. 22:59:54

Mit próbál az MDF és hova vinni?:))))

Csomorkány 2010.01.13. 23:03:30

@Gyurma73: okoztatott. Mér kell mingyár személyeskedni amikor lánglelkű honféltő aggodalom vöröslik az eftársak orrán?

Ti milyen pezsgőt terveztek inni, ha végre kiesik a szadi? Vagy nem lenne jobb valamilyen tömény? Ezek mindenre képesek, nem venném lelkemre, ha behűteném a pezsgőt, és bennmaradnának.
Tüzijátékot vesztek?

fitsport 2010.01.13. 23:11:00

Én is "hajlandó vagyok áldozatot is hozni az SZDSZ indulásáért"!
"Indulj az útra és vissza ne nézz!"

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.01.13. 23:11:39

"amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól kaptak"

vagy loptak

egyébként meg nem az a brand jelenleg az szdsz, amire érdemes lenne egy fillért is elkölteni a kampányban

pusztaibetyárokszövetsége 2010.01.13. 23:19:36

Az MDF Kapolyi pénzéből sokra megy. Lesz sok plakátja vidéken. De aki látja, hogy mekkora gengszterekkel dolgoznak, az csak hányni tud tőlük.

MAradt az LMP, ami kicsit amatőr, de még így is legtisztább banda. Szerintem nem is annyira balosok, mint amennyire lenniük kellene.

Shulc 2010.01.13. 23:21:30

@Ex_falso_quodlibet: teljesen igazad van. A gárdát meg a szélsőséges jobbikot minden eszközzel akadályozni kell, én még hozzátenném, hogy be is kell tiltani. Én mellesleg már álmatlansági problémákkal küszködöm, az a kép villan fel bennem, ahogy a gárdások menetelnek az utcán, feketecegyenruhában, mint a feketeingesek, meg az ss.

Magyarország, 2010 január.

pusztaibetyárokszövetsége 2010.01.13. 23:22:54

Ez krva nagy poén!

NEm leszek rajta az MDF listán csoport a fácsén:
www.facebook.com/group.php?gid=251744422071&ref=nf

Bambano 2010.01.13. 23:32:26

annyi kárt, mint magyar bálint, kovács kálmán meg demszky talán senki nem okozott ennek az országnak.

a segg módon értelmezett, álliberalizmusuk a jövőnket tette tönkre. tűnjenek a pokolba.

is 2010.01.13. 23:37:27

@poszt: és a KDNP külön indulásáért lesz poszt? vagy az ami 1%-osunk, arról nem beszélünk, félrenézünk, letagadjuk, elhallgatjuk? és az FKGP 36-ok miért nem külön indulnak? hiszen külön mozgalom ők is? és 2006-ban az MDF kicsinálása, nehogy külön jelöltjeik legyenek?

jaj, jaj, kit akarsz az ilyen posztokkal etetni? persze, aki ezt eszi már évek óta tőled. pár tucat nick. gyogyó.

elfelejtette 2010.01.13. 23:40:50

@Bambano: Hat ok talan nem lesznek rajta az MDF listajan, de most mar senkit nem lehet biztosan kizarni. Talan meg maga Orban is felbukkan rajta. :)

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:43:32

Az úgynevezett rendszerváltás óta már minden párt vezette ezt a szerencsétlen országot. Ha emlékezetem nem csal a helyzet az elmult ötven évben a polika terén nem nagyon változott.
Egyáltalán van még olyan ember Magyarországon aki egy politikusnak is hisz a szavábaban.
Volt már Bokros csomag majdnem beledöglöttünk és mi lett jobb. Semmi.
Itt változás soha nem lesz, bárki kerüljön is hatalomra, az mind ugyanazt akarja, hatalmat, sok pénzt, beképzeltek, nagyképüek, és a pórnépet nem nézik semmibe. Hosszasan irhatnánk okos dolgozokat, de szerintem ez senkit nem érdekel. A szinfalak mögött összemosolyognak, nekünk meg marad a cirkusz.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:47:04

20 évvel ezelőtt, mikor készültek a rendszerváltásra Én is nagyon örültem, vártuk a változásokat.
Mondta nekem akkor a pártvezető" Nehogy azt higgyük, hogy a vezető nagyhatalmak azt akarják, hogy Magyarországnak jó legyen. Lám lám, minden külföldi kézbe került, mi meg szívunk mint a torkos borz, már lassan a rezsiszámlákat sem tudjuk kifizetni, helyesebben akinek még van munkája csak arra költ. Miez ha nem maga a halál.

elfelejtette 2010.01.13. 23:47:33

@mosolyognék de nem tudok: Azert azt vegye figyelembe, hogy az 50 evbol 42-t a baloldal nevu formacio kormanyozta kulonfele ideologiai kontosben, a 2*4 nembaloldali evbol az elso 4-et pedig egy nem is igazi, mondhatni egy meg menet kozben formalodo demokratikus partprototipus vezette.

Bambano 2010.01.13. 23:51:40

@elfelejtette: azt is vegyük figyelembe, hogy a módszerváltás előtt azért ki lehetett menni az utcára, azért volt közoktatás, azért nem csináltak teljesen idiótát az emberből. most meg ne legyen tornasor.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:52:17

Nem a gárdától kell félni, hanem attól aki egy ismerősömhöz, -83 éves - éjjel bementek a lakásába és mindent kipakoltak, elvittek. Jó, hogy nem ébredt fel mert akkor agyon is ütötték volna.
Meggyőződésem, hogy most is figyeli az idős lakót és a többi ember mikor rabolhatja ki.

elfelejtette 2010.01.13. 23:54:07

@Bambano: Ehhhm, ez ugye nem a baloldal javara irando? Hozhatnek pozitiv peldakat a Horty rendszerbol. :)

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:57:35

@elfelejtette:
Amit irt minden igaz, és mit lehetett akkor tenni, semmit, mindenki próbált megélni. Fogalmuk sincs semmiről.
Talán most India, Kina nem az egész világ bekebelezésére indult. Pénzügyileg már meg is szereztek mindent

Talán ez a béke ára, ott vannak az egész világon, el lehet gondolkodni rajta.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:06:12

Későn lett címlapos ez a pószt :D

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:06:54

@fakk blog.hu in di essz: de megérte, vicceseket írtok ti betévedt srácok

mosolyognék de nem tudok 2010.01.14. 00:06:57

@elfelejtette:
Nem nem a baloldal javára irandó, semmi sem irandó a bal oldal javára.
Én személy szerint utálom a politikát. A politika történelem, a történelem politika tehát részt veszünk benne mivel élünk. Egy biztos akárki kerül hatalomra semmi változás nem lesz, csak mocskolódás. A politikai szereplők stílusa alpári undorító. Egyiknek sem érdeke az ország rendbetétele, mert ha az lenne már rég rendbe lenne téve.
Igy remekül lehet gazdagodni egyeseknek, a zavarosban halászni, és ennyi. Hosszasan lehetne vitatkozni kiket termelt ki pl. az elmult 20 év.

bejöntaki · http://rosszabbulelunkmintnyolceve.blog.hu 2010.01.14. 00:09:38

Matek érettségire ezt a feladatot kellene adni:

MDF+SZDSZ= ?

Aki megfejti, az töriből is átmegy:)

Bambano 2010.01.14. 00:14:45

@elfelejtette: ez annak a javára írandó, hogy akkoriban nem értelmezték tévesen a librealizmust. meg leginkább sehogyse.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:16:09

@mosolyognék de nem tudok: így van, mindig ez a mocskollódás, gyüllölködés, bezzeg Ausztriában a villamos is gyakrabban jár!

elfelejtette 2010.01.14. 00:19:37

@Bambano: Valoban kevesse hatotta meg oket, de az a velemenyem, hogy ugyan a kadar rendszer rendpartibb volt a mostaniaknal. megis voltak konzervativ politikai rendparti erok, es vannak is a mai napig. Sot, mivel 68 utan a baloldal a konzervativ erok elleneben felkarolta az emberjogi mozgalmakat, igy kifejezetten a jobboldal valt a rendpartisag kepviselojeve, elsosorban a nyugati demokraciakban.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.14. 00:26:30

Na még egy gondolat és menjünk aludni
Pl. Kiknek hozták a törvényeket, kik alakították a legjobb Kft-ket, Bt-ket. Milyen munkákhoz jutnak egyesek, akik közel vannak a husos fazékhoz. Kik fizetnek adót, mert azt ugye senki nem akar - de ki tudja kikerülni az adófizetést - akik a jogszabályokat alkotják - de akkor miből fizessenek TB-t nyugdíjat, GYESt stb. Kik tudják kikerülni a törvényt, kik a törvény képviselői? Mind mind kérdés! Helyesebben nekem nem.
Ez a BKV cirkusz is napont 100 millió. Mikor engedheti magának meg egy ilyen szegény ország. Mi ez ha nem hatalomért való kapaszkodás. Lesz itt még királyság is ha nem vigyázunk.
Lehet majd hajbókolni és cipőtpucolni.
A sztájknak ki issza meg a levét, az emberek, akik megvásárolták a bérletet, esetleg elbocsátják a munkahelyéről, nem kap fizetést, ha nem dolgozza le a napi munkaidőt. stb. Lehet gondolkozni a dolgokon, és utána irni a sok baromságot.

elfelejtette 2010.01.14. 00:30:09

@mosolyognék de nem tudok: Ironikus modon a tarsasagi torveny hamarabb szuletett meg 88-ban, mint az uj alkotmany, meg egyaltalan az uj politikai berendezkedes, meg a hozzavalo torvenyek.

Szúnyog 2010.01.14. 00:40:44

Kevés szebb dolgot tudok elképzelni annál, ha az szdsz ott sincs a szavazólapon. Ideje eltűnnie a legkártékonyabb formációnak. S ideje volna a benne lévőknek is eltűnnie. Örökre.

rockjano 2010.01.14. 00:49:46

Én szeretném a KDNP-nek adni a szavazószelvényem ha önállóan indulnak, ők is olyan nagyon sok jót adtak kis hazánknak. Mikola doktort a nemzet orvosát a mély hangjával vagy a tökéletesen demagóg Semjén Zsoltot.

A sok kispolgár jobbos itt onanizál miközben pártjaik demagógiája még a most kormányon lévőken is túlmutat.

jajjjhhh

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:51:40

@mosolyognék de nem tudok: :DDDDDDD
Gyere gyakrabban, már van kedvenc fideszes, emdéeffes, meg jobbikos kommentelő idiótám itt, kell egy a csendes többségből is :D

elfelejtette 2010.01.14. 01:08:23

@rockjano: "A sok kispolgár jobbos itt onanizál miközben pártjaik demagógiája még a most kormányon lévőken is túlmutat."

Te akkor ezek szerint mazochista vagy. Az is hasonlokepp egeszseges, hulyegyerek.

vzl 2010.01.14. 05:20:10

suttogó, hangos - suttogó hangos:
propagandaaaaaaa......
politikai provokátor, pokhendi pokolfajzat.

remélem tudja az, akihez beszélek:

hogy a pokol legmélyebb bugyrában fogsz megrohadni abban az utolsó 6 másodpercben, amikor már tudod, hogy vége, de még élsz ..................... .. . .

netsrot5 2010.01.14. 05:26:52

GONDOLJATOK ARRA, HOGY BÁRKIRE SZAVAZZUNK, CSAK A FIDESZT ROMBOLJUK!
FIDESZ BANDA NEEEEEM KEEEEL!!!!!!!

BKV reszelő 2010.01.14. 06:02:42

SZDSZ ? Az valami keleteurópai maffia, nem ? Mifelénk az ilyeneket elverik, de nagyon.

2010.01.14. 06:30:19

Először is: amikor ma valaki SZDSZ-ről beszél, akkor konkrétan kire gondol? A Retkes-féle SZDSZ-re, amelyikből csaknem az összes egykori SZDSZ vezető kilépett már? A jelenlegi SZDSZ lényegében csak a nevében létezik. Azok az emberek, akik az SZDSZ-t jelentették mér régen nincsenek a pártban, vagy készülnek a politikából való kivonulásra. Hogy mást ne mondjak: Kuncze Gábor évekkel ezelőtt elmondta, hogy 2010 után nem szeretne parlamenti képviselő lenni.
Másrészt, amikor az SZDSZ-es maffiáról, illetve SZDSZ korrupcióról beszélnek, akkor kire gondolnak konkrétan? Légy szíves megnevezni név szerint azokat, akik maffiózok vagy korruptak voltak az SZDSZ korábbi vezetői közül. Köszönettel!
De ne egyes önkormányzati politikai szélhámos nevével hozakodjanak elő, mert ilyen kalandorok akármelyik másik pártban vannak, és voltak is.

Kivlov 2010.01.14. 06:38:27

az szdsz-eseket rég akasztani kellett volna... úgy '94 tájékán...

nehülyéskedj 2010.01.14. 07:22:59

@Zoltanius: A te problémád, ha nem úgy látod, ahogy van. Kár erőlködnöd! A szadesz nem véletelnül vesztette el teljesen a támogatottságát.(Hogy mást ne mondjak, a saját választáskori csalások.) Igen is, maffaszerűen működtek és ennek épp az a a jellegzetessége, hogy hallgatás van, nehéz a bizonyítás, főleg a mentelmi jogok mögé bújt embereknél nehéz. Majd, ha rendőrség nem a mai kezekben lesz, megkezdhetik a bizonyítást is.

nehülyéskedj 2010.01.14. 07:24:19

@netsrot5: Kevesen lesztek. Nagyon kevesen.Azért csak szervezkedjetek, "elvtárs"!

civilkontrol 2010.01.14. 07:33:09

@Jobb híján MDF-es:
A mai kommented alapján már biztos vagyok benne, hogy Te az a fajta srác vagy, aki ha egyáltalán el is megy a buliba, akkor is bemegy a leghátsó szobába, nehogy történjen még vele valami.
Ha meg valami össznépi izgalom kerekedik a bulin, te vagy az első, aki hazamegy és/vagy fölhivja valaki mamáját, vagy a rendőrséget.

És ezt itt most mind nem azért irtam, hogy a fejedhez vágjam.
Hanem mert attól, hogy Te sótlan vagy, ne várd, hogy az egész világ olyan legyen.

Az SZDSZ sirjának levizelésére a "bosszún" túl praktikus okokból is szükség lenne:
Minden huncutságot fontolgató párt szemrevételezheti, hogy előbb-utóbb bukni fog ezzel a mentalitással, mégpedig NAGYOT!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.01.14. 07:47:28

"Vérszagra gyűl az éji vad"

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.14. 08:05:04

@Monarch: Remélem nem így lesz. Ahogy kristofnagy írta: LMP -re lehet tiszta szívvel szavazni. Kevés pénzből indulnak. Meglássuk mire lesz elég. Aktivistáik lelkesek. Ami betehet a bulvár médiából való hiányzás. A Jobbik mellé már nem férnek be ;)

@civilkontrol: "Ha meg valami össznépi izgalom kerekedik a bulin"
Csak nem utcakő dobálás legyen, hanem inkább a csajok ágybavitele. Ahogy illik. Jó kislányt 8ra ágyba ;)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

kroos 2010.01.14. 08:30:19

,,Gondoljanak az elmúlt húsz évre, valamint arra sok jóra, amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól megszereztek kaptak."

mu-ha-ha

Rikki Harcos 2010.01.14. 08:51:43

@netsrot5: bizony, elég volt az elmúlt nyolc év fideszes kormányzásából...faszkalap

civilkontrol 2010.01.14. 09:13:11

Valaki szólhatna az SZDSZ-nek,
(pl a túlmozgásos Horváth Csaba www.hirtv.hu/belfold?article_id=305460&highlight_text=horv%E1th%20csaba )
hogy Magyarországon nem engedélyezett az eutanázia :o)

Még akkor sem, ha az SZDSZ az önzetlenül önfeláldozó donor szerepében óhajt mutatkozni.
Ráadásul nem is célszerű, T.i: rothadó szervvel megajándékozni egy haldokló beteget nem feltétlenül szerencsés.

Remélhetőleg ez a húzás nem csak az SZDSZ, de az MDF cimű fejezet végére is pontot tesz.

civilkontrol 2010.01.14. 09:19:27

@mavo: Igen.
Nyilván ez volt a srácok mottója az elmúlt 2 évtizedben, kezdve pl. a taxis blokáddal.

Amúgy meg
"Ki kardot ránt kard által vész el"

pannonfunk 2010.01.14. 09:34:26

@mavo: "Te tetted ezt, király!" Ugye, így folytatódik a vers?

Szpáhi 2010.01.14. 12:37:53

@Monarch: kíváncsi vagyok, ha szerinted azok a politikusok tehetségtelenek voltak, akkor a maiakra mit mondanál...egyáltalán volt Magyarországon valaha is tehetséges politikus szerinted?
A lengyeleket meg ne keverjük bele, főként azért ne, mert nekik aztán végképp nem volt akkor saját országuk, még névleges formában sem, nemhogy önálló minisztériumok meg ilyenek...
Az pedig lehetséges, hogy az ország kapitalista fejlődése az 50-es években kezdődött, de segítek a piacgazdaságba való átmenetünk pedig akkor kezdődött-ezzel az erővel- mikor Kádárék beléptek az IMF-be...

zooborg 2010.01.14. 14:51:47

@mavo:
Vérszagra (viagra?) igen , de a blogodra nem...
Mi az Mavocsek, már a vámpíroknak is hirdeted az asszonyt?!

szubjektiv 2010.01.14. 14:56:25

Sajnos nem lesz lehetőségünk az szdsz-nek felajánlani a cetlit:(
Támad a demokratikus centrum...

steverubellreborn 2010.01.15. 01:17:57

@Monarch:
szerintem mind a 176 evk-ban lesz LMP-s jelölt.
süti beállítások módosítása