Kérés az SZDSZ-hez
2010. január 13. írta: Francois Pignon

Kérés az SZDSZ-hez

  Bár Dávid Ibolya nem oly rég még határozottan cáfolt egy lehetséges MDF-SZDSZ választási együttműködést, mégis furcsa pletykákat beszélnek mostanában. És látva, hogy az MDF-nek a magyar politika összes kacatját sikerül kiguberálnia, ez a fordulat már nem is lenne igazán meglepő.

  De mielőtt beleugranának egy ilyen alkuba, a szabad demokraták vezetőit szeretném kérni: ne tegyék ezt! Azt hiszem, nem vagyok egyedül az igénnyel, hogy az SZDSZ nevét és logóját a szavazólapon, jelenlegi támogatottságát pedig a választási eredményekben lássam.

  Talán nagy a csábítás hogy gyenge teljesítményre számítva inkább levonuljanak a pályáról, de kérem, ne futamodjanak meg! Gondoljanak az elmúlt húsz évre, valamint arra sok jóra, amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól megszereztek kaptak. Ennyivel igazán tartoznak nekik.

  Hajlandó vagyok áldozatot is hozni az SZDSZ indulásáért, sőt másokat is biztatok erre. Akár önöknek adom az ajánlószelvényem, ahelyett hogy feltenném a Vaterára, ezen aztán ne múljon!

  Mert a szépre szeretnék emlékezni. Nem az egybefolyó korrupciós ügyekre, vagy hogy hatalomban tartották Magyarország legmihasznább kormányát. Hanem a 2010-es választási eredményükre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr471668556

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plakátháború 2010.01.15. 11:13:39

Kellene a 2/3? Akkor ne csak elhitetni tessenek, hogy megszűnik a korrupció, hanem lássuk a szándékot is. Kérünk szépen egy törvénycsomagot, ahol a közszolgáknál épp úgy, mint a rendőrségnél, súlyozottan büntetik a hivatalból elkövetett bűnöke...

Trackback: A kiégett sztár esete a kurvával 2010.01.13. 13:33:33

Érdekes dolog ez az MDF-SZDSZ szövetség. Persze most nem arra gondolok, hogy mit szólna ehhez Antall József, meg hogy egyáltalán a régi MDF-esek és SZDSZ-esek, hanem arra gondolok igazából, hogy nagyon sajnálom, hogy nem az MSZP-vel kötöttek megállapod...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:15:27

"az MDF-nek a magyar politika összes kacatját sikerül kiguberálnia,"

Az nem a Jobbik? :-)

Nadiposzi (törölt) 2010.01.13. 11:19:58

Az MDF a magyar politika Pataky Attilája.
De akkor micsoda az SZDSZ?
És a kettő együtt?

cutcopy 2010.01.13. 11:21:04

Mi a gond? Van közös nevező hiszen mindkét pártban ott az a D mint demokrata jelző és azt is tudjuk hogy ébresztő lett nekik fújva..! Az meg részletkérdés hogy majd MDSZ vagy SZDF kavarodik e ki belőlük..

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:22:22

Az szdsz-nek vége, ezt az szdsz-esek is tudják. De nem teljesen hülyék, így már nem erőltetnek egy katasztrofális buktát.

A polgári széljobb mondjuk ordítva élvezne el egy orbitális szdsz buktán, de ez az öröm nem adatik meg nekik.

De tényleg ennyire pitinek jó lenni? Ez a legnagyobb örömötek? :-(

Szerintem tett a szadi sok ocsmányságot és tényleg rengeteg ott a visszataszító arc, de igényes embernek azért nem az a legnagyobb öröme, hogy ezek pofára esnek.

(Mondjuk én annak örülnék, ha a jobbik sem érné el a 5%-ot és feddhetetlen jellemű grállovagok alakítanának kormányt, de a mesékben már nem hiszek.)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 11:23:58

@Francois Pignon

Szerintem irreleváns, hogy az SZDSZ önállóan, vagy az MDF seggében indul neki a választásnak. Egyikre sem fogok szavazni.

kackia 2010.01.13. 11:24:40

Az ízléstelenség és kritikátlanság is ismérvük, egy választási plakátra volt képük egy ilyen patkányarcú kisgyereket beidomítani,fejlődésben lévő archetípus, gondolom, apuka és anyuka a karikatúra.
Hogy is mondta Leonardo mester : az ízlés mindig önmagunk tükörképe :))

Tilikov (törölt) 2010.01.13. 11:24:58

"Azt hiszem, nem vagyok egyedül az igénnyel, hogy az SZDSZ nevét és logóját a szavazólapon, jelenlegi támogatottságát pedig a választási eredményekben lássam."

Mahináljunk egy kicsit...

Azt hiszem, nem vagyok egyedül az igénnyel, hogy az KDNP nevét és logóját a szavazólapon, jelenlegi támogatottságát pedig a választási eredményekben lássam.

Legutóbb az szdsz-re szavaztam, most már nem tenném meg ezt, mert tartok tőle elúszna a szavazatom. Úgyhogy marad az mdf, de ha ezzel együtt az szdsz-t is bejuttathatom, az dupla öröm lenne számomra. Remélem összejön az alku ;)

Héttörpe (törölt) 2010.01.13. 11:27:23

@Jobb híján MDF-es: Igen, ennyire jó pitinek lenni. Ne legyen kétséged, mindenki tudja, hogy kormányváltás után sem lesz jobb a helyzet. Majd két év műlva igen. (mindig attól a naptól kell ezt számítani, amikor kimondod.) Ma az emberek csak két dolgot akarnak látni:
- ahogy lebiggyed a szájuk ezeknek a férgeknek (Ezt az örömöt akarja elvenni tőlük az SZDSZ azzal, hogy nem indul)
- a későbbiekben pedig ezt a sok mocskot vezetőszáron, útban a bíróság felé.

Ilyenek vagyunk. Fogadd ezt el!

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 11:28:07

@Jobb híján MDF-es:
Lehet a Jobbikot szeretni, vagy nem szeretni, de annak elég vikágos a vonalvezetése.
Szegény madöf tart ott, hogy már le se mer nézni a ringlispílről, mert azt se tudja, honnan jött és hová tart.

eN 2010.01.13. 11:31:48

mi lesz így a sok behűtött pezsgővel?

Francois Pignon 2010.01.13. 11:33:32

@Tilikov: Nem rossz próbálkozás ;)
Apró különbség, hogy a KDNP nem soha nem volt hatalmi tényező, talán egyetlen dolog sincs az elmúlt húsz évből amit egy átlag választó hozzájuk tudna kötni. (Ebből a szempontból persze érdekes hogy miért maradtak meg mégis a Fidesz mellett a szavazólapon.)
Ja, és előbb annak rendje szerint elérték az egy százalékot.

@mefisto: Erre nem is kértelek ;)

Héttörpe (törölt) 2010.01.13. 11:34:35

@eN: Hát ez meg a másik. Szemétládák!!! :)
Hozzátartozik még, hogy Demszky sem akar indulni a főstájszmesteri posztért. Hát mi ez? Kívánságműsor?

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2010.01.13. 11:35:35

@Jobb híján MDF-es: "De tényleg ennyire pitinek jó lenni? Ez a legnagyobb örömötek? :-("

Nem a legnagyobb, de igen - ha ez a kártékony banda végre eltűnik a süllyesztőben, beruházok egy palack igen jó pezsgőre.

riksafighter 2010.01.13. 11:36:24

ez a kovács pistike ? sosem nő fel ? kisfiam pistike az ibike édes anyádra kacsingassál már, a szopós száddal ő osztja a nyalókát

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:36:25

@Tehetetlen Dodó:

MDF = Dávid Ibolya, ő szerintem képben van.

Az egyszerű MDF szavazók meg hadd ne számítsanak, azért az élet bonyolultabb, ezt a Fidesz pálfordulásai is igazolják! :-) Beszéljünk a 2010-es MDF-ről és a 2010-es Fideszről. Antallt és Fodor Gábort hagyjuk már ki ebből.

Szerintem Dávid Ibolya következetesebb az eredeti elveihez, mint Orbán Viktor.

Bummer 2010.01.13. 11:38:26

@Jobb híján MDF-es:
Nos, ordítva inkább az Mszp-sek szoktak élvezni, ld. Reakció TV. De ha beszélsz szoci szimpikkel, akkor tőlük is meghallhatod, hogy az Szdsz eltűnésének ők örülnének legjobban.

Tilikov (törölt) 2010.01.13. 11:41:34

@Francois Pignon: Nem volt hatalmi tényező? És Semlyén "kdnp ökle" Zsolt, alias isten ostora? Ő maga egyedül (na jó, állítólag Navracsöcs is segített neki) lapátra tett egy miniszterelnököt, szétcincálta, leamortizálta szerencsétlen Fletót. Orbán után ő a második leghatalmasabb ember az országban, méghogy nem hatalmi tényező!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:41:56

@Bummer:

Azt sajnálom, hogy az SZDSZ nem tudta meg taláni a normális egyensúlyt a tolerálható buzi-drogos-cigány-szingli ellenességgel.

Beskatulyázódott deviáns jogvédő pártnak, ez lett a veszte, pedig szerintem a jogvédelem és a tolerancia elvileg fontos dolgok, de ezt sokkal hitelesebben (profibban?) kell csinálni.

Bummer 2010.01.13. 11:43:13

@Tilikov:
- A KDNP logója is rajta van a szavazólapon, a listás küszöbük miattuk lett a 10%.
- A KDNP 23 fős frakciójából 11 képviselő, Básthy Tamás, Firtl Mátyás, Hargitai János, Harrach Péter, Medgyasszay László, Móring József, Nagy Andor, Nógrádi László, Rétvári Bence, Semjén Zsolt és Szászfalvi László egyéniben nyert, nézd meg a választási eredményüket.

tevevanegypupu 2010.01.13. 11:45:47

Miben kovetkezetes David Ibolya? Milyen elveihez? Hiszen a fidesz reven jutott be az mdf a parlamentbe, Orban igazsagugyminisztere volt David..Nelkule nem lenne most sehol. Ha nem lennek fidesz szavazo most azt mondanam, ugy kell Orbannak. Kivalo emberismerete mar tobbszor megtrefalta..(:

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 11:45:50

@Jobb híján MDF-es:
Miről beszélsz?
Egyedül a Fidesz nem állt össze a posztbolsi bandával, úgyhogy hagyd a hülyeséget.
Ibi már bejárta az Antalltól Bokrosig húzott gyönyörű ívet.
Hogy a többi gennygócot most ne is említsem.

Francois Pignon 2010.01.13. 11:47:05

@elGabor: Ez határozottan része a "szórakozás szabadságának" ;)

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 11:47:42

@Bummer: A mezei szoci úgy utálja a szadeszt, mint a szart. Azelőtt sem szerették őket, mert rasszisták, mint a fene, de most nekik tulajdonítják a maszop bukását is.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 11:48:46

@Tilikov: Fletó magát amortizálta le, ha nem tűnt volna fel.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 11:50:42

@Tehetetlen Dodó: ...meg csak úgy mellékesen az országot is.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:51:39

"Fidesz nem állt össze a posztbolsi bandával"

Pozsgay, Szűrős, Csintalan...

Amúgy az MDF működtetni akarta a demokráciát, nem szétverni. komolyan venni az elveit, hogy az ellenfél nem elenség, a Fidesz/Jobbik meg élet-halálharcként állítja be.

Antall klsszkus: tetszettek volna forradalmat csinálni.

Ha '89-ben nem mészárolták le az összes komcsit, vagy űzték el őket messzire, hanem MEGÁLLAPODTAK velük, akkor illene ezt a kibaszott megállapodást komolyan venni, és közösen működtetni az országot.

Bummer 2010.01.13. 11:51:58

Bokros, aki EGYÁLTALÁN NEM POPULISTA:

"Akadémiai doktori és akadémikusi tiszteletdíj átcsoportosítás gyermekélelmezésre"

LOL

Bummer 2010.01.13. 11:52:31

@Jobb híján MDF-es:
Melyikük volt Fideszes képviselő-jelölt?

zoli29 2010.01.13. 11:54:32

"Demokratikus Centrum lesz az MDF-ből és az SZDSZ-ből"
atv.hu/cikk/20100113_demokratikus_centrum_lesz_az_mdf_bol_es_az_szdsz_bol

Debreczenivel, Kapolyival (ha igaz) és a 14 évig MSZP-s szatellit párt SZDSZ-szel szép mutatvány lesz eladni, hogy ők a centrumban vannak.
LOL

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 11:54:59

@Francois Pignon: Oké! :) Azt akartam kihangsúlyozni, hogy mindkét párt - de főleg az SZDSZ - a reaktormag-olvadás azon stádiumában van már, ahol a közös indulás / nem közös indulás már nem oszt, nem szoroz.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 11:58:07

@zoli29:

Ha nevet változtatnak, nem szavazok rájuk! :-)

Szerintem nem fognak - a demokratikus centrum csak kisbetűs alcím lesz.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 12:00:16

@mefisto: Nana, csak óvatosan! Csernobilben is megszaladt a reaktor...
Biztos azt hiszik Ibiék: lesz még nagy durranás.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 12:01:34

@Jobb híján MDF-es: "Pozsgay, Szűrős, Csintalan..."
Segíts már: az Istennek se találom őket a Fidesz névjegyzékében.

Bummer 2010.01.13. 12:08:52

@zoli29:
Igen, de nem mindegy, hogy én támogatom a Fidesz programját, vagy a Fidesz támogatja az enyémet.

negeev 2010.01.13. 12:09:34

@Jobb híján MDF-es: Rosszul látod. Az SZDSZ nem abba bukott bele, hogy a deviáns viselkedés propagáló párt volt. Nem a miatt szavaztak rá az emberek, hanem, mert "bárki csak ne a jobboldal legyen kormányon" típusú ígéret volt benne.
Tisztázzuk: Az SZDSZ azért bukott el, mert egy katasztrofális kormány koalíciónak voltak a tagjai 7 éven keresztül. Aztán meg kívülről támogatták a kormány intézkedéseit. Annyi idő alatt mindenkinek volt ideje rájönni, hogy az SZDSZ egy erkölcstelen csapat.
Persze, itt Tilikov és társai bizonyára úgy látják, hogy az a 8 év nem is úgy történt, ahogy mondjuk. Miközben egyértelmű a helyzet, nem véletlen ennek a két párt, szinte mérhetetlen támogatottsága.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.13. 12:15:32

Csatlakozom a kéréshez!

Már megvettem a pezsgőt, nem lenne szép dolog elszabotálni az ünnepet!

@Jobb híján MDF-es: Így van! Legszebb öröm a káröröm!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.13. 12:27:13

Nem, én meg kifejezetten örülnék, hogy ha közös listán indulnának, mert aki esetleg volna olyan meggondolatlan hogy az mdf-re szavazzon de a logó mellett ott virít egy másik jól ismert, talán beúszik kókajani ábrázata és ijedtükben gyorsan jobbra húznak:) amúgy meg végre egyértelmű lenne hogy kicsoda is vagy micsoda is az mdf.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.13. 12:28:40

jaj már előre látom, amint kuncze felbukkan a választások után a sötétségből és mint nagy ellenzéki szakértő elkezdi majd osztani az észt.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 12:30:05

@zoli29: Magyarországon bármit el lehet adni ami centrumnak nevezi magát. A Kupa-féle hulladékpárt mögött nem volt ott a HGY, mégis majdnem bejutottak (tényleg, Kupa mestert mikor szedik ki a dögkútból?)

Bummer 2010.01.13. 12:30:16

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Az lesz csak a szép, amikor a választáson részt nem vett Szdsz megpróbál frakciót alakítani, és keresgélni a házszabályban a kiskapukat.

Nagyon kell az a kétharmad, ha normális országot szeretnénk.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.13. 12:30:28

Amúgy meg kit képvisel, vagy mit az mdf? A normálisokat? ugyan már... bokrossal, meg az maradék szdsz-szel?:)

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 12:31:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ugyan, Kóka menő és kúl, helikoptere is van.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 12:34:37

@Tehetetlen Dodó: Eddig jól taktikázott az Ibi, de ez mellé ment. Ha a közvélemény java számára az MDF egy 2.0-ás SZDSZ lesz, akkor nekik meszeltek.

zoli29 2010.01.13. 12:36:08

@fakk blog.hu in di essz:

"Magyarországon bármit el lehet adni ami centrumnak nevezi magát."

Attól függ, mit tartunk sikernek. A parlamenti bejutásra valószínűleg jók lesznek - a Bokros-brand miatt.
Kiugró eredményre (7-8% fölöttire) viszont egy ilyen szedett-vedett társasággal szerintem nem lesz esélyük.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 12:36:10

@TaTa86.: Miért? Lesz SZDSZ frakció a parlamentben? Nem lesz. A módszer lényegtelen. Attól, hogy a halálra ítélt nem könyörög az életéért, a halálos ítélet még hatályban marad. :)

tevevanegypupu 2010.01.13. 12:37:33

Nem csak Kucze bukkan fel, hanem az osszes, mind az mszp-bol es szdszbol.
Azert ezt jo lenne valahogy elkerulni, keptelenseg, hogy ezeket az embereket nem lehet kivonni a kozeletbol.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 12:37:57

@Jobb híján MDF-es: "Ha nevet változtatnak, nem szavazok rájuk! :-)"

Vagy te eltűnsz, és megjelenik egy új nick: Jobb híján demokratikus centrumos. :-)

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 12:40:06

Ebben ugyebár az a bűvészmutatvány, hogy két párt szavazatait egy listára, egy bejutási küszöbbel akarják összeverbuválni. A számításuk talán ott selejtes, hogy Retkes és tsai nem tudják odavinni az összes megmaradt SzDSz-szavazót. És az is kérdés, hogy a maradék MDF-vokserek milyen százalékban fogadják el ezt a trükköt. (nem véletlen, hogy máris az a kommunikációs vonal, hogy olyat, akinek az elmúlt két ciklushoz köze volt, nem hajlandók listázni.) Halvány esély azért van arra, hogy amit Retkesék hoznak, azt közben éppen miattuk a morzsolódó tulipános maradékból el is vesztik. Magyarul - és ez volna csudijó - így sem tűnik meglevőnek az 5%-uk. (Bár biztosan számoltak, mielőtt belevágtak, és jóval pontosabb, naprakészebb adataik vannak, mint nekünk, átlagbéláknak. De valahogy itt akkor is blöffszag terjeng...) És persze sok pénzzel sokmindenen lehet lendíteni, és az MSzP-nek evidens érdeke, hogy bejusson ez a politikai guberátor banda...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 12:41:37

@Bummer: Az sehogyan sem fog menni, nem is hiszem, hogy volna ilyen ábránd.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 12:43:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Nem lesz ott másik logo, mert akkor 10%-ra ugrana a küszöb.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.13. 12:44:23

@negeev:
Az szdsz abba bukott bele hogy minden területen arcátlanul kikezdtek mindent és mindenkit akik nem velük értettek egyet, persze mindezt a liberhelizmus jegyében. Egyértelmű rendőri túlkapás? Kitüntetjük a rendőrkapitányt. Kisebb állam? Még nagyobb bürokrácia + kádertemetővé és kifizetőhellyé átalakított állami cégek.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.13. 12:49:13

@mefisto: ÁÁÁÁ nem érted!
Én azt akarom, hogy Rytko Emília szépen olvassa fel: Szdsz: 3.4%

Ha egyszerűen el sem indul, akkor pl mikor kell bontani a pezsgőt?

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 12:49:28

@zoli29: 5% már kétszer is elég volt az antirasszista érdekek hatékony képviseletéhez.
De ha ezek egyszerre ketten hullanak ki a Parlamentből, én nagyon beb*szok örömömben :)

Bummer 2010.01.13. 12:51:37

@Dr. Zerge:
Dehogynem:

"Az ugyanazon párthoz tartozó országgyűlési képviselők országgyűlési tevékenységük összehangolására képviselőcsoportot hozhatnak létre"

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 12:52:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi: szerintem abba buktak bele - legalábbis a közvéleménykutatásokban - hogy ciki "baloldalinak" lenni. Az 5% többszöröséhez is elég lenne a tömeg, ami helyesli a 2006-os rendőrterrort.

zoli29 2010.01.13. 12:57:17

@Dr. Zerge:

"és az MSzP-nek evidens érdeke, hogy bejusson ez a politikai guberátor banda"

Ha viszont úgy esne, hogy hajszál híján kicsusszannak, az nagyon nagy bukta lenne a szociknak.

Téglagyári Megálló 2010.01.13. 12:57:54

Hová tűnt Kupa Mihály? Azt hittem az ő privilégiuma összegyűjteni a "középen levő" szavazatokat!

zooborg 2010.01.13. 13:14:45

"Az eMDéeF újra szép lesz,
méltó régi szép nevéhez!"

Az, az igaz konzervatív,
ki gyűjtőként innovatív:

"Egy kisgazda hever amott,
szedjük össze a kacatot."

"Hisz ez a Tiborcok Bánkja,
meg is hív-ott melegbárba!"

Nem sokat kell ázni-fázni,
könnyű szadeszest kukázni:

"Rúgóként pattan kukából,
a mindig fess, szőke Gábor."

"Szinte friss még, ha kóstolod,
másikat, ki tart Lop Stopot."

"Ha arra támad gusztusod,
füstöltet is kapsz: Gusztost ott."

Többet lelsz, mint lócitromot,
ha keresed a "Centrumot":

"Ott van mindjárt a Pusztai,
illatos, mint pálpusztai."

"Továbbá túrsz használt ruhát,
törött vázát, lyukas Kupát."

"Ha a lábad arra tapos,
legjobb lelőhely a Bokros."

"A kopogtatód hová lett?"
"Mind itt van: ez kész toálett!"

"Gyűrött kissé, meg-megbarnult,
majd csak hasznosnak bizonyul..."

"Hirdeti a Nagy Hitvalló:
most mindenki közénk való!"

(Egyszer volt, hogy mellé pancsolt:
felvett egy rothadt narancsot...

Ebből mégiscsak lett bukta,
pedig Balatont megúszta...)

"Mégis, hogy lényegre térjek:
nem kén' szőlő-vessző féreg!"

"Volt ugyan egy másik éra,
hogy tetszett e filoxéra."

"Undorító szőlőfa szú,
hirdeti a nedve aszú!"

"Lehetett vón' pásztoróra,
de rász...állt a kalapomra!"

"Nem lehet, hogy úri asszony,
csak úgy kalap nélkül... járjon!"

" Én megtaníthattam volna,
a finom úri modorra!"

"Nem tud,-mondja Debreczeni,-
csak tengerit címerezni!"

"Amellett meg arra sarkallt,
értsem én is meg a futballt!"

"Ennyit úri nő nem bírt, oh...
Jöjjön hát a Féregirtó!"

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 13:18:39

@TaTa86.: Majd kitalálunk valamit. De attól mi még bulizhatunk a választások éjszakáján a Liberálisok Háza hűlt helyén. :P

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 13:21:46

@Bummer: Hogyne, ha vannak elegen. Ha nem, akkor coki. És az "elegen" az egy 5%-ot minimálisan megugrott listás eredménynek az aktuális ogy-ben megfelelő létszám. Vagyis, pár, más listáján bevitorláztatott muki ehhez kevés. Ha teszem azt az MDF bevisz kettőt, akkor is kéne még hozzá vagy féltucat. Arról nem is beszélve, ha az MDF éppen átviszi a küszöböt, akkor annak a kettőnek a kiválása az ő frakciójukat herélné ki. Szóval SzDSz frakció majd' 100%, hogy nem lesz.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 13:24:06

@Dr. Zerge: Ja, lemaradt: ha nem tévedek, akkor a választáson nem indult párt esetében a házszabályban írt alsó határ a létszámküszöbe a frakciónak. Az asszam 15 ürge.

kamasuka 2010.01.13. 13:27:38

@cutcopy:
Az egyik elqurta a rendszerváltást, amely elqurásához a másik is sok köze volt, majd a másik elqurta a jövönket, amely elqurás hatalombantartásához az egyiknek is nagy köze volt.

Most azon kívül, hogy egyik se akar dolgozni, csak hatalomban akarnak maradni, féltik a mentességüket, és a zavarosban halásznak, mindezeken kívül tulajdonképpen mit akarnak még kiszívni ebből az országból?

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 13:29:23

@TaTa86.: @fakk blog.hu in di essz:
Mennyi rosszindulatú alkoholista feni már a fogát a végeredmémyre! :o)))
Lehet még csatlakozni?

caralho voador 2010.01.13. 13:29:47

@Jobb híján MDF-es: muhaha. Ibolya és a következetesség. Azt meséld el, a hölgyemény melyik f*szt nem szopta még le az utóbbi időben a túlélés vagy néhány szavazat reményében? (és, ahogy politikai folklór tartja, korlátozott szellemi képességei okán még az épp soron lévő kékeres szerszámot is papírszalvétával fogta meg)
Szóval, a teljesség igénye nélkül: tisztelet társasága, political capital és somogyi zozó, hitgyüli, lengyelzoli, debreczeni jóska, szadesz, bokros, habsburg... Szép. És a maszopos, félhivatalos összjátékokról még nem is beszéltünk.
Az szdsz-ről szólva sajnos azt kell mondjam, az igazi öröm már amúgy is oda, hisz a legnagyobb patkányok elhagyták a süllyedő szivárványszín hajót.

kamasuka 2010.01.13. 13:29:49

@Tilikov:
Meg lennél lepődve ...

kamasuka 2010.01.13. 13:33:09

@Jobb híján MDF-es:
MUHAHAHA!

Kómában voltál az elmúlt 8 évben?

kamasuka 2010.01.13. 13:37:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Közös lista nem lesz, mert akkor 10% kéne, de nekik még így is az 5ért kell majd teperniük, magas nyelv és karcsapásokkal és csak akkor futhatnak be, ha a lakosság fele SE megy el szavazni ...

De el fog, sőt ...

stratez 2010.01.13. 13:39:46

@caralho voador: Ez egyfelől igaz, másfelől idáig minden bejött neki, és tartok tőle, hogy ez is befog. Annyit máris elért, hogy napok óta róla szól a politika, és egy 3 százalékos pártnál ez nem semmi...

caralho voador 2010.01.13. 13:43:13

@stratez: sajnos én is azt hiszem, hogy be fog. Jönni neki és jutni a parlamentbe. Sok az idióta ebben az országban. Azért megnézném a képét, ha megállnának mondjuk 4,95%-on.

kamasuka 2010.01.13. 13:46:16

@TaTa86.:
Már Rytkó sem lesz. :D

tevevanegypupu 2010.01.13. 13:46:43

@Jobb híján MDF-es:
Ha az mdf komolyan venne a demokraciat mar nem letezne a part. Nyilvanvalo, hogy a polgarok nem akarjak oket mar regota.Sem az antalli orokseget - ezt mar Boross alatt is kinyilvanitottak - sem a David fele melanzsot. David pedig valoban elet-halal harcot folytat a bentmaradasert nagyon megalazo modon.Persze ugyanez vonatkozik az szdsz-re is, de ok mar 1994-ben es mar elotte is eljatszottak minden becsuletuket.

tevevanegypupu 2010.01.13. 13:48:07

@stratez:
Nyugi, Gyozikerol es Liptai Klaudiarol is irnak minden nap, David elfer mellettuk.

kamasuka 2010.01.13. 13:48:19

@zoli29:
Amikor volt egy időközi amin arra játszottak, hogy nem lesznek elegen és nem lesz érvényes a választás, na az volt "A BUKTA". Ez lesz az "Elbasztuk Oszi, elbasztuk Dezső!" esete.

stratez 2010.01.13. 13:48:43

@Jobb híján MDF-es: Milyen pálfordulás, a legfontosabbat soha nem tették meg, nem feküdtek össze a szocikkal, amit megtett mind az SZDSZ, mind Ibolya...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 13:49:40

@tevevanegypupu:

"Nyilvanvalo, hogy a polgarok nem akarjak oket mar regota."

Arra valók a választások, hogy kiderüljön, kit szeretnének a (választó)polgárok.

stratez 2010.01.13. 13:51:53

@caralho voador: Ezt egyébként a fogyatékos Borossnak, aki bevitte anno az MDF-be, és a sok hülye kizárt emdéefesnek köszönhetjük, akik hagyták egyenként leszalámizni magukat, azt hitték, hogy ők nem kerülnek sorra...

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 13:52:02

@kamasuka: Emi néni már nyugdíjas, nem?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 13:52:40

@stratez:

Ibolya? Nem koalázott velük. Így a Fidesz is összefeküdt a Jobbikkal, hisz helyi szintem számos helyen együttműködtek.

Az MDF csak tudomásul vette az erőviszonyokat, nem vekkerkedett, mint Orbán. Lett előrehozott választás? Nem. Hiába vonulgatott ki, meg baromkodott a Fidesz. Égő banda!

Réz Aladár · http://gesztus.blog.hu/ 2010.01.13. 13:52:52

@Jobb híján MDF-es: "Pozsgay, Szűrős, Csintalan..."

A Pozsgayt nem emlegetném egy lapon Csintalannal. Míg az egyik egy nemzetközileg elismert diplomata,("a keleti blokk egyetlen tárgyalóképes politikusa") addig a másik egy klasszikus magyar politikai szélhámos.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 13:53:12

@Jobb híján MDF-es: No, akkor szemléld meg az eddigi választások eredményét és rajzolj egy szép grafikont.

kamasuka 2010.01.13. 13:54:06

@stratez:
"Ez egyfelől igaz, másfelől idáig minden bejött neki, és tartok tőle, hogy ez is befog."

Nem minden jött be neki. Az, hogy barom Bokros EPbe került az egy dolog. Az, hogy miért is jutott el oda, és mennyi százalékos részvétellel is épphogycsak, na az egy másik.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 13:55:21

@Jobb híján MDF-es:
Elárulok neked egy nagy titkot: Bokros Lali a Horn-kormányban volt miniszter, tudtad?
Képzeld, most meg Ibiéknél listavezető!
Ki hitte volna?

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 13:57:01

@Jobb híján MDF-es: Ha jól emlékszem, Fodor 17 éve otthagyta a Fideszt.
Hogy aztán összeállt a posztbolsi bandával, az már az ő lekiismeretét terheli, nem Orbán Viktorét.

kamasuka 2010.01.13. 14:05:37

@Jobb híján MDF-es:
"a Fidesz is összefeküdt a Jobbikkal, hisz helyi szintem számos helyen együttműködtek"

Persze, hasonlók a bűneik helyi szinten, mint az MDF-SZDSZ köcsögbanának, mint pl.:
-kormányon tartotta a "Fideszt", amikor lett volna rá lehetősége, hogy kiüsse, pl. új választások kérdése;
-nem szavazta meg a költségvetést, azóta is nyögjük az előrehozott választások miatti káoszt ...;

Vagy milyen ehhez hasonló durva dolgaik voltak közösen a Jobbiknak és a Fidesznek?
Ne tünt fel, hogy a 8 év alatt volt több tucat olyan törvény, amit az MSZP-FIDESZ-SZDSZ és MDF is elfogadott? Ez a demokrácia.

Az viszont, hogy egy kormányt csak azért tart két párt váltakozva hatalomban, hogy:
- tovább tudjanak lopni és ki tudja, hogy egy előrehozott után újra bekerülnének-e?
-felkészüljenek az esetlegesen 5% feletti eredményre (az SZDSZ kiválunk és kívülről "sutyiban" támogatunk féle verzió nem működött, pontosabban bőven az 5% alatt maradnának ha megmérettetnék magukat, még a charteresek szavazataival is ...;
-Orbánfóbia;
-hátha lesz valami 2010 áprilisáig.

kamasuka 2010.01.13. 14:10:26

@Jobb híján MDF-es:
Bocs, Gabriella alapítója volt a pártnak. Egyetlen oka volt, hogy odakerült: Orbán "barátja" volt. Kellett ember a Fideszbe is, hogy bomlasszon. Jutott az MDFbe is, nyugi!

Bummer 2010.01.13. 14:15:01

@Jobb híján MDF-es:
Ha a házad előtt autópályát akarnak elvezetni, akkor az ördöggel is szövetkezel. A mikrovilágodat érintő kérdéseket nem kellene iderángatni, mert teljesen más szabályok szerint működik.

Ibolyának a kampányát, sőt a pártja létét már 5 éve az MSZP és MSZP-közeli vállalkozók támogatják. A Fidesz soha semmit nem kapott a Jobbiktól.

negeev 2010.01.13. 14:18:49

@Jobb híján MDF-es: "a Fidesz is összefeküdt a Jobbikkal, hisz helyi szintem számos helyen együttműködtek."

Ja, pontosan két önkormányzatban.
Köszönjük! Egyes, leülhet.

negeev 2010.01.13. 14:23:51

@Jobb híján MDF-es: Nektek, bármit is mond a Fidesz, hogy semmi közük a Jobbikhoz, ti azt fogjátok mondani, hogy hazudik. Ugye?

Szánalmasok vagytok. De tényleg.

Keversz mindent, egyáltalán nem azokra reflektálsz és olyan szinten, amiről szó van.
"A Fodor Gáboros Fideszt hová húzod?"

Nem lehet neked jó választ adni, mert egyből olyannal vágsz vissza, ami kicsit sem ugyan az.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 14:26:50

@negeev:

Dávid 2010-es MDF-je nem Antall 1990-es MDF-je, nincs ott Csurka meg Lezsák! :-)

A Fidesz elment eléggé Jobbra, a közép meg üresen maradt, ezt próbálja betölteni az MDF és a polgári szdsz-esek. Nem Kuncze, nem Kóka.
Ti is összemostok mindent mindennel. :-(

elfelejtette 2010.01.13. 14:29:21

@fakk blog.hu in di essz:

"Magyarországon bármit el lehet adni ami centrumnak nevezi magát." Muhaha, a csendes tobbsegnek es a bizonytalanoknak szepen be lehet adagolni a median keresztul ezt a sok szutyok hatalomatmento partot. Ok meg nyelik, mint a nokedlit, ki vannak ehezve az "ujdonsagokra", ez is a szellemi szintjuket mutatja.

negeev 2010.01.13. 14:31:00

@Jobb híján MDF-es: Aha! Akkor miért van az, hogy az összes elemzés a Fidesz balos retorikájáról beszél?

stratez 2010.01.13. 14:31:29

@Jobb híján MDF-es: Nem vagy te olyan nehéz felfogású, mint, amilyenek teteted magad. Ibolya évek óta nem koalában, hanem szimbiózisban él a szocikkal. Bartelügyleteket bonyolítanak, az MDF szavazataiért cserébe, segítséget kaptak a kizárásokhoz a parlamentben, most nemrégen pedig a sittől mentesítette Dávidot és Heréjét az MSZP.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 14:33:21

@stratez:

"nemrégen pedig a sittől mentesítette Dávidot és Heréjét az MSZP."

Amúgy Dávid Ibolya KIFEJEZETTEN kérte, szerette volna a kiadatását.
Hagyd a mantrát.

2010.01.13. 14:34:35

@eN: Én is azon gondolkoztam, hogy akkor mikor kell kibontani a pezsgőt? A jelöltállítás határidejekor? Most?

Bummer 2010.01.13. 14:34:50

@Jobb híján MDF-es:
Így van, azok a szemét MSZP-sek nem hagyták, hogy tisztázza magát, így most rajta maradt a mocsok.

negeev 2010.01.13. 14:36:56

"A szélsőjobb retorikája balos."

Baszdmeg.

;)

Bummer 2010.01.13. 14:37:32

@Jobb híján MDF-es:
Jobb, bal, régóta nem jelent semmit, üres címkék, amin rugózni lehet.

Ami kézzelfogható: az olaj és a pénz. A pártok ezen a terepen mozognak, azt kell nézni, hogy melyik párt merre.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.13. 14:39:57

@kamasuka: Egyik sorscsapás a másik után! QQ

@mefisto: Kéne szervezni egy nagyszabású szdsz-búcsúztató bulit, a választások estéjére.
Milyen szép lenne, ha mondjuk 100.000 pezsgő egyszerre pukkanna?

zoli29 2010.01.13. 14:41:35

@Jobb híján MDF-es:

De a mentelmi bizottság ülésén, ahol szavazni kellett volna, nem jelent meg.
Az, hogy mit adott elő a színpadon, lényegtelen. A lényeg, hogy megegyezett a szocikkal, az ügyészséget pedig koncepciós eljárással vádolja.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 14:42:28

@Bummer:

Magyarország helye az izrao-euro-atlanti térségben van.

Ez a mi térségünk, nem fog összeomlani, nem kell más világrendre készülnünk.

lehet ezen belül magyarországnak kedvezőbb helyet kibrusztolni, de csak normálisan. A Fidesz - teljesen normálisan - ezt teszi.

A jobbik meg támadja ezt a világrendet.
Az MDF meg a Fidesznél is hitelesebben azonosul ezzel.

elfelejtette 2010.01.13. 14:43:42

@zoli29: Nem ertem, minek foglalkoztok vele. Azert van itt, hogy szetbassza a topikokat.

zoli29 2010.01.13. 14:47:47

@elfelejtette:

Neeem, neki küldetése van. ;)
Felnyitni a szemét a Patás rabláncai közt vergődőknek, hogy meglássák a demokratikus közép egyedül üdvözítő útját.

elfelejtette 2010.01.13. 14:49:56

@zoli29: Ugyan mar, ilyen hulye nem letezik. Aki ennyire ostoba, az nem foglalkozik ennyit kozeleti temakkal.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 14:50:04

@zoli29:

Az MDF nem ellenség. Orbánnak meg szüksége van szalonképes szövetségesre. A politika már csak ilyen.

zoli29 2010.01.13. 14:57:55

@elfelejtette:

"Aki ennyire ostoba, az nem foglalkozik ennyit kozeleti temakkal."

Akkor nézd meg ezt:
index.hu/video/2007/03/12/vigyazat_duborog_az_mdf_uj_generacioja/?s=mdf

zoli29 2010.01.13. 15:00:02

@Jobb híján MDF-es:

Ezt a lehetőséget maga Ibolyka zárta ki végérvényesen Debreczeni Jóska csatasorba hívásával.

Szpáhi 2010.01.13. 15:00:50

nah kis politikai matek: ha mondjuk 15 év kell az szdsz meg az mdf teljes összefekvésére, akkor még mondjuk 15 év és Dávid Ibolya meg Lendvai Ildikó együtt fogja méltatni Kádárt, mint "az antalli örökség, első, európai értelemben hiteles képviselőjét":)

Szpáhi 2010.01.13. 15:02:22

@Jobb híján MDF-es: A Fidesz ellenség. Dávid Ibolyának meg szüksége van szalonképes szövetségesre. A politika már csak ilyen.

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 15:02:48

@Jobb híján MDF-es: Szerinted Ibolyka szalonképes?
Na, itt kezdődnek a bajok.

elfelejtette 2010.01.13. 15:07:40

@zoli29: Mindegy. Zarjuk le annyival, hogy o es Oblomov minden MDF temaju topikban ontjak magukbol a hulyebbnel hulyebb beirasokat, mint valami beamfetaminozott kampanycsapat, es mindig az MDF-et mentik, teljesen mindegy, milyen blodsegrol is van szo. Szerintem nem olyan hulyek ok, mint amilyennek tettetik magukat. Egyebkent ha megis, az sem mentseg.

caralho voador 2010.01.13. 15:08:52

@Jobb híján MDF-es: ibolya nem szalonképes, mert ragad a szája széle. Kurvákkal kultúrember nem áll szóba.

Francois Pignon 2010.01.13. 15:13:29

@elfelejtette: Bár itt elvileg az SZDSZ lenne a téma. Vagy máris ennyire összenőttek?

elfelejtette 2010.01.13. 15:17:25

@Francois Pignon: mandiner.hu/cikk/mdf_szdsz_demokratikus_centrum

Gondolja, hogy veletlenul tunt itt fel a jobb hijjan kollega, menteni a menthetetlent? A veletlenek furcsa dolgokra kepesek, de nem tok hulyek.

zoli29 2010.01.13. 15:20:09

@Jobb híján MDF-es:

Debreczeni Orbánt nem bírálja, hanem kizárja a szalonképes politikusok köréből. Ő a köztársaság ellensége, a Fidesz pedig elviseli, hogy húsz éve ő legyen a vezére.
Ezek után te milyen együttműködést tudsz elképzelni? Őszintén...

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.01.13. 15:20:51

@elfelejtette: Érdekes volt figyelni a folyamatot. Elsőként Oblomov épült be, utána jött Jobbhíján. Az első hónapokban csak mint rutinos alvóügynökök cseverésztek mindenféléről, majd kb. egy hónapja nyíltak meg ilyen mélyen, és őszintén . )

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 15:22:41

@zoli29:

Politikában soha ne mondd, hogy soha.

A párt programok elvben összeegyeztethetőek, a parlamenti matematika meg megmutatja, hogy kinek, kivel lesz többsége.

Szpáhi 2010.01.13. 15:27:28

@gloire: az őszinteség mindig is a nagy demokraták osztályrésze volt.
a rémhírterjesztő ellenforradalmárok pedig lappanganak a sötétben és sunyin dicsőítik a jobbikkal kokkettáló alcsúti miniducét:)

zoli29 2010.01.13. 15:35:46

@Jobb híján MDF-es:

Te most kit akarsz meggyőzni? Én nem vagyok a Fidesz, te meg - gondolom - nem vagy az MDF.
LOL

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.13. 15:35:53

@Jobb híján MDF-es: "A párt programok elvben összeegyeztethetőek, "

Az utóbbi 65 évben mikor volt ez szempont?

Egyébként én azt nem értem, mitől vagy te annyira biztos benne, hogy az mdf mindenki mást hülyít be, és nem téged?

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 15:44:17

@TaTa86.:

Régebben nagyon gáz pártnak tartottam az MDF-et, Antall, Csurka, Lezsák tök ciki arcok voltak. Akkor a szadi volt a komoly, a Fidesz meg a lendületes, fiatalos. 2002 után a Fidesz teljesen bekattant, a szadi is elment deviáns jogvédő + Kóka-féle nagyvállalkozói vonalba.
A szocialisták (és a nemzeti szocialisták) nálam nem jöhetnek szóba, az LMP is egy újbalos szervezet szerintem, a Dávid-Bokros-Habsburg nevek meg jól hangzanak.

sorokinV 2010.01.13. 15:46:14

Kádár koponyája is felkerült már az MDF listára? Ha már összefogás, legyen kövér :D

sorokinV 2010.01.13. 15:49:04

@Jobb híján MDF-es:

"Dávid-Bokros-Habsburg nevek meg jól hangzanak."

Ezekből áll össze a királypártikommunistaneoliberáliskapitalista koherens világkép, amire felfűzik a programot és megvalósítják az országban fellelhető összes megélhetési politikus segítségével...
LOL

caralho voador 2010.01.13. 15:51:08

"a Dávid-Bokros-Habsburg nevek meg jól hangzanak"
Rájöttem, gyerekek. Ez kollektív agyvérzést vagy legalább epilepsziás rohamot akar előidézni a rea... mandiner kommentelői között, egyre kevésbé leplezett eszközökkel.

Szpáhi 2010.01.13. 15:51:19

@Jobb híján MDF-es: milyen érdekes dolog több szempontból látni a történelmet:)
Szerintem a kalapos királynő az, aki 2002 után teljesen bekattant...
Bokros neve szerintem max. néhány elvakult közgazdász körében hangzik jól, mindenki másnak a csomag jut róla eszébe:)
a Habsburgokról pedig nincsenek valahogy jó emlékeim, persze lehet, hogy a történelem ezen részét is más szemszögből nézem

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 15:57:47

"Habsburgokról pedig nincsenek valahogy jó emlékeim"

Nekem meg igen. A boldog békeévek, Budapest fénykora. Kár, hogy szétbaszta a magyar nacionalizmus az OMM-t. :-(

Szpáhi 2010.01.13. 16:02:13

@Jobb híján MDF-es: jah, kár h előtte volt pár száz év szopatás és a kiegyezést sem önszántukból kötötték meg velünk: miután az olaszok és a poroszok kirugdosták őket, jobb híján megegyeztek velünk. A fejlődés pedig végképp nem ferencjóska érdeme, hanem az országot irányító tehetséges magyar politikusoké

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 16:05:22

@Szpáhi:

Az OMM egy jó keret volt, azóta csak szarabb rendszerek voltak.

Szpáhi 2010.01.13. 16:09:46

@Jobb híján MDF-es: azért a jó kerettel is vitatkoznék. tény,hogy Magyarország viszonylag szabadon fejlődhetett, de a Habsburgok által követett nagyhatalmi politika verte szét végül a Monarchiát, nem (csak) a nacionalizmus

elfelejtette 2010.01.13. 16:09:59

@caralho voador: Ha a blogmotor tudna olyat, hogy ignoralni egy felhasznalot meg az osszes kommentjet, halas volnek erte, es az ilyen grafoman spammerek sem tudnak teljesen elvinni a temat.

tevevanegypupu 2010.01.13. 16:11:55

Mindenesetre nagyon jo lenne elore tudni, hogy osszeall-e a fidesz az mdf-fel vagy ami lett beloluk, mert ha igen akkor nem szavazok rajuk. Bar eleg nehez ezt elkepzelni, de ugy tunik a politikaban minden lehetseges. Na ehhez viszont meg az egy nyavalyas szavazatommal sem szeretnek segiteni.

bz249 2010.01.13. 16:13:41

@elfelejtette: erkolcsi tamogatasomrol biztositom elfejtette kollega trollfilter otletet

bz249 2010.01.13. 16:15:07

@tevevanegypupu: szinte kizart, a Fidesz megnyeri a valasztasokat, egymagaban tobbsege lesz.

Iboly meg most hulyeseget csinalt, bizok benne, hogy meg fogja szivni. :)

elfelejtette 2010.01.13. 16:21:53

@tevevanegypupu: Maga szerint ezek utan meg van ra esely, hogy a Fidesz osszeall az MDF-fel? Miert nem mindjart az MSZP-vel? A modern, mersekelt, europai ertelemben vett kozepen ingadozo bizonytalan fuggetlenek ugyis szeretik a nagykoaliciot. :)

Google 2010.01.13. 16:25:32

@gloire:

Van még egy társuk. Néha Josef K. is betér, ha ráér.
A "szalonképes" elnökasszony emberei. Békabal.
Na, de mitől szalon ez a kupi - ez lenne a kérdés. Valamint az, hogy ki osztogatja ezután a cián-kapszulát.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 16:44:03

@Jobb híján MDF-es: "Kár, hogy szétbaszta a magyar nacionalizmus az OMM-t. :-( "

Mi baszott szét micsodát?! Az osztrák fél lépett ki előbb a Monarchiából és váltott át republikánusba.

Ez nem egy MDF-es csoportgyűlés - kéretik a tényeket megfelelően kezelni!

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2010.01.13. 16:46:53

@mefisto:

Ez jó. Bizonyára Csehszlovákiát is a magyar nacionalizmus hozta létre.
Ezek tényleg hülyének néznek mindenkit.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.01.13. 16:49:50

@Elpet:

Egy föderizált, trialista Habsburg Birodalomban nem lett volna esély Csehszlovákiára. Csehszlovákiát az Antant hozta létre, nem a csehek.

bz249 2010.01.13. 16:50:25

@Elpet: nem, a magyar nacionalizmus Jugoszlaviat hozta letre, Csehszlovakiat csak kozvetve, egyfajta ellenhataskent. :)

bz249 2010.01.13. 16:51:40

@Jobb híján MDF-es: ????

Maszarik Jozsi munkassaga?

tevevanegypupu 2010.01.13. 16:58:20

@elfelejtette:
Nem tudom elkepzelni, de azert nem bannam, ha hatarozottan es vegervenyesen meg a valasztasok elott kijelentene Viktor, hogy Ibolyaval nem, nem, soha!(:

elfelejtette 2010.01.13. 17:10:26

@tevevanegypupu: Forditsuk meg a dolgot. Megteheti-e az MDF ebben a helyzetben, miutan osszeboltolta a jeloltjeit, meg a kampanypenzt a baloldalrol, hogy ezutan a Fidesszel alakitson kormanyt?

Gondoljon csak bele, 2006-ban a Tisztelet Tarsulata, vagy mi a nevuk, meg Lesiztinger volt meg csak a kepben, (bar orola csak suttogtak) es mar akkor elutasitotta Orban ajanlatat David Ibolya. Orban kesz lett volna lemondani a miniszterelnoki posztrol, ennel galansabb ajanlatot aligha kaptak volna.

Ezek utan forditsuk tekintetunket a mai allapotra. Anelkul, hogy utana ne Bokrost, meg az egesz uj tarsulatot kelljen kirugdosni akkora sebesseggel, amilyen sebesseggel a meglevo tagsagot trugdostak ki a tavalyi ev folyaman, elkepzelhetonek tartja, hogy az MDF-nek hagynak, hogy a Fidesz kormanyzasat segitse?

Kizart dolog.

Szpáhi 2010.01.13. 17:23:30

@tevevanegypupu: nem kell ilyet kijelenteni. 2006-ban maga Ibolyka nyilatkozta, h nem fog segédkezni egy fidesz-kormányhoz. azóta csak romlott, szegénykém állapota, úgyhogy nem kell ilyesmitől tartanod:)
Egyébként is, lehethogy a kalapos királynőnek még belefér a bajszos elvtárs, a fidesznek viszont baromi nagy öngól lenne.hálószaggató.

picur3ka 2010.01.13. 17:28:55

@tevevanegypupu:

Nem emlekszem pontosan, de a "Nem vagyok hozzaszokva, hogy nok ram eroszakoljak magukat." nem is oly reg, eleg egyertelmu valasz volt.

Ibolyka a gyoztessel szeretett volna dorgolozni, legeloszor is, ugye. Nem bolond o, csak gatlastalan.

Aztan most kenytelen probalkozni ezzel, jobb hijan...

A tizeneves rajongojanak meg nem kellene ennyi figyelmet szentelni, szerintem.

Higany 2010.01.13. 17:55:20

Azért azt figyelitek, hogy ezzel a "volt SZDSZ-es nagy nevek az MDF listáján" trükkel milyen ügyesen megkerülik a közös listával járó 10%-os bejutási küszöböt? Kifordul a belem ezektől a mocskoktól, remélem az SZDSZ neve lesz olyan mérgező, hogy nem jutnak át Ibiék az 5%-on. De már ott van mögöttük a gyüli, meg az "SZDSZ-es gazdasági körök". Pfejj!

tevevanegypupu 2010.01.13. 17:56:26

@picur3ka/beleallos kampany:@Szpáhi: @elfelejtette:

Remenykedjunk, de azert keszuljunk a haborura is.(:

Higany 2010.01.13. 17:58:59

Jut eszembe, hogy' prüszkölt anno az SZDSZ, amikor Ibi "nem értett a focihoz"...

pannonfunk 2010.01.13. 18:31:47

Lenne egy kérdésem: tegyük fel, hogy sajnos bejut ez az akármi a parlamentbe. Ezekután közlik, hogy külön frakciója lesz az mdf-nek és külön az szdzsnek. Hatályos szabályok alapján hogy fog alakulni a mentelmi bizottság összetétele?

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 18:35:08

@mefisto: Reménykedő alkesz, aki bízik benne, hogy április 11-én estefelé pezsgőt bonthat a szadi és a madöf romjain!!!
(Majd összeszámolom, hányan vagyunk már).

Tehetetlen Dodó 2010.01.13. 18:37:16

@Szpáhi: ...meg a francia nagyhatalmi féltékenység...

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 18:38:53

@pannonfunk: a Szövetség kettő helyett három frakcióban is elkezdheti az újjáépítést, ott a T. K. Béla "pártja". a Bizottság összetétele 4:3, ha a Jobbikot szabad legalább az elszámoltatós kérdésekben jobboldalra sorolni.

kamasuka 2010.01.13. 18:39:33

@Szpáhi:
Nem a nacionalizmus verte szét a monarchiát. Az csak háborúba sodorta. A monarchiát a háborús vereség tette tönkre. Ha nyerünk, nincs római kongresszus és nem ilyenek az országhatárok.

Nem azt mondom, hogy idővel nem bomlik fel a Birodalom, de nem ilyen módon és nem ilyen feltételek között.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 18:46:40

@fakk blog.hu in di essz: bár ez a különfrakciótalakítunkhabejutunk dolog igen csúf, a küszöb eltörlésével pl elejét lehetne venni ennek is. sajnos a Jobbik se fogja érte verni az asztalt ha már benn lesz a 60 fős frakciója.

helmut. 2010.01.13. 19:23:58

Komoly készpénz összeget lennék hajlandó a szadinak adományozni arra az esetre ha elindulnak, sőt egy biztos szavazójuk is lenne és lehet, hogy összesen.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 19:26:45

@pannonfunk: Nem lehet külön frakciójuk, hacsak nem ad a bevitt SzDSz-esek helyett valaki ugyanannyi mandarint az MDF-nek(merthogy ha bejutnak, valszeg a frakciólétszám-minimummal teszik majd), és a házszabályszerű(asszem 15) főre ki nem egészíti a bejutott pár SzDSz-est.

Merthogy ez nem közös lista lesz, ergo a majdani aktuális ogy-ben a listás 5%+1szavazattal elérhető létszám lesz a frakcióminimum azoknak, akik indultak a választáson, és a házszabályban leírtak mindenki másnak, aki műsoron kívüli frakcióra vágyik.

Mindez praktikusan több mint egy tucat pluszkádert jelent, ennyit még a szocik sem feccölnének ebbe a projektbe.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 19:45:46

@Dr. Zerge: Ibolya frakciója asszem 8 fővel is futott (ha ebben tévedek akkor a további számolgatásom is megdől). Tehát bejut MDF néven ez a valami, benn maradnak 8-an, és 15 személy kilépve megalakítja az SZDSZ-frakciót. Ehhez ugye 23 fő MDF-es bejutó kell, ami a legutóbbi 5,0valamennyi%-kal is összejött nekik. Tavasszal viszont lesz egy jónagy szövetségesük, 4-5 közös bejutott jelöltjük is lehet (hisz az MSZP 50 emberrel számol, ami sajnos nem lehetetlen.)

pannonfunk 2010.01.13. 20:10:45

@Dr. Zerge: Pedig nekem kezd az az érzésem lenni, hogy fletó és társai a saját mentelmi jogukat akarják megvásárolni. És hogy ebbe mennyit ér belefeccölni, nos, minnél többet, annál több vaj van a fülük mögött...

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:16:17

@fakk blog.hu in di essz: Nem, szerintem 8-cal már nem. (Asszem a mostani ogy-ben 9-re jön ki a bejutók minimuma.) És bejutáskor is messze voltak ők a 23-tól, nem kicsit. Ahhoz, hogy szoci segedelem nélkül két frakció kijöjjön, és abból az egyik nem bejutó pártként, ahhoz vagy 8% kéne nekik, az meg scifi. Egyébként meg szvsz az így kiülők igazából átülők lennének, ergo előbb fél év kispad a függetlenek között - bár ez csak a jog szelleme, a betűit biztos ki lehetne úgy tekerni, hogy megússzák... bár ahhoz meg baráti házbizottság kellene... de mind1 is, sehogysem jön ez össze, nem is ez a cél.

pannonfunk 2010.01.13. 20:18:39

@Dr. Zerge: Ha nem ez a cél, akkor mi? Miért pénzelik ezeket a szocik?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:22:49

@pannonfunk: Mentelmi jogot a T.ház kétharmaddal vesz el. Ebből a szempontból szinte kurvára mid1, ha a Fidesz+Jobbik tud kétharmad+1főt, akkor baszhatják a mentelmit. Más szempontokból nem mid1, hány frakció. Pölö mindenféle parlamenti székosztások, médiakuratóriumok, stb. És főleg nem mindegy, hogy hány szavazatból lesz végül egy mandátum, az MDF bemenetelével leginkább a Fidesz(+KDNP) önálló kétharmada valószínűtlenebbedik.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 20:26:00

@pannonfunk: A "nem ez a cél" ott Ibolya céljairól szólt. Ő nem akar SzDSz frakciót. MDF-est akar.

A szocik célja az önálló Fidesz(+KDNP) kétharmad elkerülése a cél. Ehhez jól jön egy bejutó MDF.

Szpáhi 2010.01.13. 20:39:38

@kamasuka: igen, azt írtam, hogy "nem (csak)". igazából a nacionalizmus is ok, ez tagadhatatlan, hiszen ha ez nincs, akkor a kisebbségeink sem akarnak önálló nemzetállamokat létrehozni. A háború után azonban az antant úgy látta, hogy már nincs szükség a monarchiára, így könnyű szívvel szétdarabolta, akkor még úgy látszott, a saját érdekeinek megfelelő módon. Persze később a bolsik meg a nácik alatt kiderült, h a csehszlovákok nem pótolják a monarchiát, a többi utódállamnak pedig eszébe sincs, így az okos franciák ügyesen kilőtték a hatalmi egyensúly ezen tagját.
De a lényeg: a Ferenc József-i nagyhatalmi politikának köszönhetjük, hogy belementünk a háborúba, aminek ez lett a vége. Úgyhogy nem sírnám vissza a Habsburgokat, főleg nem, az európai értelemben normális Ibolyával.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.01.13. 21:12:06

@Jobb híján MDF-es: most lebukott, azt hiszem maga lehet SZ, különben ilyen gyengus szifisztikával nem próbálkozna.

Szia Zoli!

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 21:35:16

SZDSZ ha nem szövetkezik megy a levesbe. Olyan mély ellenérzés van az emberekben Dávid Ibolya és az SZDSZ, hoyg egy szimpátia szavazáson (mint pl. a 2010es Parlamenti Választások) felesleges is elindulnia.

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelő politikai oldal

BKV - Önnek megyünk 2010.01.13. 21:38:59

amikor nem jut be az szdsz akkor nyitom a pezsgőt.

pannonfunk 2010.01.13. 21:45:13

@BKV - Önnek megyünk: Kérdés, hogy mit jelent az, hogy nem jut be. Ha néhány (ex-)szdsz-es képviselő bejut az mdf listán, akkor bejutott-e vagy sem. A dolgok jelenlegi állása szerint az szdsz önállóan nem is indul el a választáson, tehát ha úgy nézzük, akkor ez lefutott meccs, aki nem indul el, az be sem juthat...

lavór 2010.01.13. 21:52:22

Volt ideje az SZDSZ-nek arra. hogy tömeget állítson maga mögé. Nem sikerült. Igaz, a kormányzási ciklusaiban csak balfék módon tudott részt venni. Le lkell vonni a konzekvenciát, ez nem nekik való. Vissza kell menni az iskolába tanítani, autótszerelni, vagyis simán egyszerűen dolgozni. :)
Ha az se megy, akkor kérhetnek szociális segélyt. Vagyonuk úgysincs a nevükön, simán kapnak.

Szidják a Fideszt, így-úgy, aztán tessék, a hatalomért mindent megtennének. Fújjjj!

lavór 2010.01.13. 21:53:48

De nehogy ettől a hírtl az MDF tábora is csappanjon, még az is meglehet. Két szék közül a padlóra esnének. :D

S. Annyi 2010.01.13. 21:57:09

Igen, Ámen! Ez így lenne korrekt! tetszik az írásod.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.13. 22:05:58

Valóban, az MDF-nek 11 hely jutott, az SZDSZ-nek meg 18 (gondolom a visszalépett komenisták miatt több ennyivel).

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.01.13. 22:07:23

@Dr. Zerge:
"A szocik célja az önálló Fidesz(+KDNP) kétharmad elkerülése a cél. Ehhez jól jön egy bejutó MDF. "
Mszp 15%
Mdf 5%
Jobbik12%
Fidesz 68%
miről beszélünk????

vajdasagi 2010.01.13. 22:07:39

@Jobb híján MDF-es: Én jobbára (sajnos) az SZDSZ-re szavaztam a multban. És szerintem igényes embernek igenis nagy öröme származik majd abból, ha végignézi az SZDSZ orbitális buktáját. Tanulságként: aki (túl) sokat lop, előbb utóbb meglakol.

kristofnagy 2010.01.13. 22:11:31

@vajdasagi: helyesbítenék: aki túl sokat lop, és nem nagypárt, az előbb-utóbb meglakol.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.13. 22:13:30

@Gyurma73: Én tudom, hogy miről beszélek. Hogy te miről, azt nem. De nem is érdekel.

Gyk.: közvéleménmykutatás=/=választási eredmény és a választási eredmény sem= egy az egyben a mandátumaránnyal

kristofnagy 2010.01.13. 22:15:23

@pannonfunk: sztem lehet hogy ezt még a szocik sem értik:)
de mindig is szerettek a szocik más pártokat nyomni, lásd 2002Centrum 2006SZDSZ

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 22:17:29

@Gyurma73: Valahogy kifelejtődött az LMP.
5-10% közt simán lesznek. Fidesz jóval kisebb támogatottságú, MSZP picit nagyobb. Szerintem :)
Ellenőrizd, hogy amit Te tippeltél mennyire helytálló a választások után. Az aláírásomban lévő link pont erre való:)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:18:46

@Szpáhi: A fejlodes nem az orszagot akkor iranyito tehetsegtelen politikusok erdeme, meg nem is ferencjoskae. A lengyelek pontosan ugyanolyan fejlodest kaptak buntetesbol, mint mi jutalombol. Amugy a magyar kapitalista fejlodes pont az 1850-es evekben kezdodott, 1867 helyet a grafikonokon eszre se lehet venni, hacsak nincs kulon bejelolve.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.13. 22:19:42

@Dr. Zerge: Én ilyenkor szoktam felemlegetni a 2006-os Parlamenti válastások előtti közvélemény kutatók eredményeit :)
Én szeritnem ott tévednek,h reprezentatív mint alapján dolgoznak, holott a szavazók teljesen véletlenszerűen mennek es X-elnek. Nade nem nagyon értek statisztikához, tévedhetek is.

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

S. Annyi 2010.01.13. 22:20:48

@vajdasagi: 10000000000 Miatyánkot! tudod?

Remélem tanultál belőle.

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:22:00

@Jobb híján MDF-es: Bokros egy magat soknak kepzelo, amugy antipatikus es nem is tul tehetseges kozgazdasz, aki jokor volt a jo helyen. (Pontosabban rosszkor - egy szocik miatti allamcsod idejen - volt a jo helyen, es megcselekedte, amit megkovetelt a szocik politikai tulelese, azaz egy nem tul jo szerkezetu, de megiscsak stabilizaciot csinalt, lehetoleg ugy, hogy minel kevesbe bantsa a szavazobazist.)

A Habsburg gyerek az teljesen degeneralt, mar csak ranezesre is, de hallottal tole akar csak egyetlen ertelmes mondatot is? Mert en nem. Igaz, szerencsere ertelmetlent se. A neve az jol hangzik ahisztokhata kohokben, de en nem ott forgok.

A David Ibolya nev meg baszott hulyen hangzik, amiota teljesen le lett amortizalva az elmult nyolc evben.

S. Annyi 2010.01.13. 22:22:31

A Centrum Párt eddig mindig csak akor lépett színre, mikor választások voltak. Kupamisi most is a szociknak adná a voksait. Kupát a Dunába!

tényleg, mi van kupaúrral mostanában?

Monarch (törölt) 2010.01.13. 22:22:51

@kitvalasztanal.hu: Az LMP valszeg meg elegendo jeloltet se fog tudni allitani.

kristofnagy 2010.01.13. 22:25:48

@kitvalasztanal.hu: ja igazad van, LMP
ők még nem kurvultak el, és most úgy tűnik nem is fognak, nem ők veszik át a szadeszosokat (hiába terjengtek ilyen rémhírek)
talán rájuk (LMP) még lehet tiszta lelkiismerettel szavazni

futura 2010.01.13. 22:27:07

Mivel a téma érdekelt, erőt vettem magamon és átnéztem a fenti hozzászólásokat.
Katasztrófa!
Ennyi prekoncepciós, elfogult, tájékozatlan és sokszor bárgyú hozzászólást...?
Ráadásul egy "politikai elemző" lázálmát veszik megtörténtnek.
A végén mégmegjegyzem, a politikai szereplők kritizálása rendjén való, de durva ócsárlásuk, sőt nevükkel való kisstílű játék (Ibi, Fletó, Viki stb)
a használóját minősíti.
Ezzel a borsó hányását a falra berfejezem.
Salve!

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.01.13. 22:29:38

@Jobb híján MDF-es:

"Kár, hogy szétbaszta a magyar nacionalizmus az OMM-t. :-( "

Mintha a (kis)antantnak köszönhetnénk inkább.

Adja a jó ég, hogy minél több emberhez jusson el a marhaságod, mert még a naív tudatlanok tényleg befixelik a Megélhetési Demagóg Fürdőskurvák mellé a keresztet...

elfelejtette 2010.01.13. 22:32:02

"tényleg, mi van kupaúrral mostanában? "

Megerdelmelt pihenojet tolti a MOL felugyelobizottsaganak elnoki szekeben 2002 ota.

quodlibet21 (törölt) 2010.01.13. 22:36:06

Minden pártban vannak szerencselovagok, de őrültek, agresszív barmok elsősorban a szélsőjobbon. A nekem szimpatikus egyszerre nemzeti, konzervatív és liberális örökséget az MDF próbálja meg továbbvinni. Az LMP nekem túl baloldali, bár a tisztességükhöz nem fér kétség. A Fidesz mögött álló széles választótábor - a hard Fideszeseket leszámítva - szintén szimpatikus, a Fidesz vezetői kevésbé. Nem lesz könnyű választani, csak annyi világos hogy a szélsőjobbtól meg kell menteni ezt a sokat szenvedett országot.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.01.13. 22:44:48

@Ex_falso_quodlibet:
" Nem lesz könnyű választani, csak annyi világos hogy a szélsőjobbtól meg kell menteni ezt a sokat szenvedett országot. "és a sok szenvedést ki okozta az utóbbi 20 évben??

szubjektiv 2010.01.13. 22:59:54

Mit próbál az MDF és hova vinni?:))))

Csomorkány 2010.01.13. 23:03:30

@Gyurma73: okoztatott. Mér kell mingyár személyeskedni amikor lánglelkű honféltő aggodalom vöröslik az eftársak orrán?

Ti milyen pezsgőt terveztek inni, ha végre kiesik a szadi? Vagy nem lenne jobb valamilyen tömény? Ezek mindenre képesek, nem venném lelkemre, ha behűteném a pezsgőt, és bennmaradnának.
Tüzijátékot vesztek?

fitsport 2010.01.13. 23:11:00

Én is "hajlandó vagyok áldozatot is hozni az SZDSZ indulásáért"!
"Indulj az útra és vissza ne nézz!"

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.01.13. 23:11:39

"amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól kaptak"

vagy loptak

egyébként meg nem az a brand jelenleg az szdsz, amire érdemes lenne egy fillért is elkölteni a kampányban

pusztaibetyárokszövetsége 2010.01.13. 23:19:36

Az MDF Kapolyi pénzéből sokra megy. Lesz sok plakátja vidéken. De aki látja, hogy mekkora gengszterekkel dolgoznak, az csak hányni tud tőlük.

MAradt az LMP, ami kicsit amatőr, de még így is legtisztább banda. Szerintem nem is annyira balosok, mint amennyire lenniük kellene.

Shulc 2010.01.13. 23:21:30

@Ex_falso_quodlibet: teljesen igazad van. A gárdát meg a szélsőséges jobbikot minden eszközzel akadályozni kell, én még hozzátenném, hogy be is kell tiltani. Én mellesleg már álmatlansági problémákkal küszködöm, az a kép villan fel bennem, ahogy a gárdások menetelnek az utcán, feketecegyenruhában, mint a feketeingesek, meg az ss.

Magyarország, 2010 január.

pusztaibetyárokszövetsége 2010.01.13. 23:22:54

Ez krva nagy poén!

NEm leszek rajta az MDF listán csoport a fácsén:
www.facebook.com/group.php?gid=251744422071&ref=nf

Bambano 2010.01.13. 23:32:26

annyi kárt, mint magyar bálint, kovács kálmán meg demszky talán senki nem okozott ennek az országnak.

a segg módon értelmezett, álliberalizmusuk a jövőnket tette tönkre. tűnjenek a pokolba.

is 2010.01.13. 23:37:27

@poszt: és a KDNP külön indulásáért lesz poszt? vagy az ami 1%-osunk, arról nem beszélünk, félrenézünk, letagadjuk, elhallgatjuk? és az FKGP 36-ok miért nem külön indulnak? hiszen külön mozgalom ők is? és 2006-ban az MDF kicsinálása, nehogy külön jelöltjeik legyenek?

jaj, jaj, kit akarsz az ilyen posztokkal etetni? persze, aki ezt eszi már évek óta tőled. pár tucat nick. gyogyó.

elfelejtette 2010.01.13. 23:40:50

@Bambano: Hat ok talan nem lesznek rajta az MDF listajan, de most mar senkit nem lehet biztosan kizarni. Talan meg maga Orban is felbukkan rajta. :)

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:43:32

Az úgynevezett rendszerváltás óta már minden párt vezette ezt a szerencsétlen országot. Ha emlékezetem nem csal a helyzet az elmult ötven évben a polika terén nem nagyon változott.
Egyáltalán van még olyan ember Magyarországon aki egy politikusnak is hisz a szavábaban.
Volt már Bokros csomag majdnem beledöglöttünk és mi lett jobb. Semmi.
Itt változás soha nem lesz, bárki kerüljön is hatalomra, az mind ugyanazt akarja, hatalmat, sok pénzt, beképzeltek, nagyképüek, és a pórnépet nem nézik semmibe. Hosszasan irhatnánk okos dolgozokat, de szerintem ez senkit nem érdekel. A szinfalak mögött összemosolyognak, nekünk meg marad a cirkusz.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:47:04

20 évvel ezelőtt, mikor készültek a rendszerváltásra Én is nagyon örültem, vártuk a változásokat.
Mondta nekem akkor a pártvezető" Nehogy azt higgyük, hogy a vezető nagyhatalmak azt akarják, hogy Magyarországnak jó legyen. Lám lám, minden külföldi kézbe került, mi meg szívunk mint a torkos borz, már lassan a rezsiszámlákat sem tudjuk kifizetni, helyesebben akinek még van munkája csak arra költ. Miez ha nem maga a halál.

elfelejtette 2010.01.13. 23:47:33

@mosolyognék de nem tudok: Azert azt vegye figyelembe, hogy az 50 evbol 42-t a baloldal nevu formacio kormanyozta kulonfele ideologiai kontosben, a 2*4 nembaloldali evbol az elso 4-et pedig egy nem is igazi, mondhatni egy meg menet kozben formalodo demokratikus partprototipus vezette.

Bambano 2010.01.13. 23:51:40

@elfelejtette: azt is vegyük figyelembe, hogy a módszerváltás előtt azért ki lehetett menni az utcára, azért volt közoktatás, azért nem csináltak teljesen idiótát az emberből. most meg ne legyen tornasor.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:52:17

Nem a gárdától kell félni, hanem attól aki egy ismerősömhöz, -83 éves - éjjel bementek a lakásába és mindent kipakoltak, elvittek. Jó, hogy nem ébredt fel mert akkor agyon is ütötték volna.
Meggyőződésem, hogy most is figyeli az idős lakót és a többi ember mikor rabolhatja ki.

elfelejtette 2010.01.13. 23:54:07

@Bambano: Ehhhm, ez ugye nem a baloldal javara irando? Hozhatnek pozitiv peldakat a Horty rendszerbol. :)

mosolyognék de nem tudok 2010.01.13. 23:57:35

@elfelejtette:
Amit irt minden igaz, és mit lehetett akkor tenni, semmit, mindenki próbált megélni. Fogalmuk sincs semmiről.
Talán most India, Kina nem az egész világ bekebelezésére indult. Pénzügyileg már meg is szereztek mindent

Talán ez a béke ára, ott vannak az egész világon, el lehet gondolkodni rajta.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:06:12

Későn lett címlapos ez a pószt :D

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:06:54

@fakk blog.hu in di essz: de megérte, vicceseket írtok ti betévedt srácok

mosolyognék de nem tudok 2010.01.14. 00:06:57

@elfelejtette:
Nem nem a baloldal javára irandó, semmi sem irandó a bal oldal javára.
Én személy szerint utálom a politikát. A politika történelem, a történelem politika tehát részt veszünk benne mivel élünk. Egy biztos akárki kerül hatalomra semmi változás nem lesz, csak mocskolódás. A politikai szereplők stílusa alpári undorító. Egyiknek sem érdeke az ország rendbetétele, mert ha az lenne már rég rendbe lenne téve.
Igy remekül lehet gazdagodni egyeseknek, a zavarosban halászni, és ennyi. Hosszasan lehetne vitatkozni kiket termelt ki pl. az elmult 20 év.

bejöntaki · http://rosszabbulelunkmintnyolceve.blog.hu 2010.01.14. 00:09:38

Matek érettségire ezt a feladatot kellene adni:

MDF+SZDSZ= ?

Aki megfejti, az töriből is átmegy:)

Bambano 2010.01.14. 00:14:45

@elfelejtette: ez annak a javára írandó, hogy akkoriban nem értelmezték tévesen a librealizmust. meg leginkább sehogyse.

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:16:09

@mosolyognék de nem tudok: így van, mindig ez a mocskollódás, gyüllölködés, bezzeg Ausztriában a villamos is gyakrabban jár!

elfelejtette 2010.01.14. 00:19:37

@Bambano: Valoban kevesse hatotta meg oket, de az a velemenyem, hogy ugyan a kadar rendszer rendpartibb volt a mostaniaknal. megis voltak konzervativ politikai rendparti erok, es vannak is a mai napig. Sot, mivel 68 utan a baloldal a konzervativ erok elleneben felkarolta az emberjogi mozgalmakat, igy kifejezetten a jobboldal valt a rendpartisag kepviselojeve, elsosorban a nyugati demokraciakban.

mosolyognék de nem tudok 2010.01.14. 00:26:30

Na még egy gondolat és menjünk aludni
Pl. Kiknek hozták a törvényeket, kik alakították a legjobb Kft-ket, Bt-ket. Milyen munkákhoz jutnak egyesek, akik közel vannak a husos fazékhoz. Kik fizetnek adót, mert azt ugye senki nem akar - de ki tudja kikerülni az adófizetést - akik a jogszabályokat alkotják - de akkor miből fizessenek TB-t nyugdíjat, GYESt stb. Kik tudják kikerülni a törvényt, kik a törvény képviselői? Mind mind kérdés! Helyesebben nekem nem.
Ez a BKV cirkusz is napont 100 millió. Mikor engedheti magának meg egy ilyen szegény ország. Mi ez ha nem hatalomért való kapaszkodás. Lesz itt még királyság is ha nem vigyázunk.
Lehet majd hajbókolni és cipőtpucolni.
A sztájknak ki issza meg a levét, az emberek, akik megvásárolták a bérletet, esetleg elbocsátják a munkahelyéről, nem kap fizetést, ha nem dolgozza le a napi munkaidőt. stb. Lehet gondolkozni a dolgokon, és utána irni a sok baromságot.

elfelejtette 2010.01.14. 00:30:09

@mosolyognék de nem tudok: Ironikus modon a tarsasagi torveny hamarabb szuletett meg 88-ban, mint az uj alkotmany, meg egyaltalan az uj politikai berendezkedes, meg a hozzavalo torvenyek.

Szúnyog 2010.01.14. 00:40:44

Kevés szebb dolgot tudok elképzelni annál, ha az szdsz ott sincs a szavazólapon. Ideje eltűnnie a legkártékonyabb formációnak. S ideje volna a benne lévőknek is eltűnnie. Örökre.

rockjano 2010.01.14. 00:49:46

Én szeretném a KDNP-nek adni a szavazószelvényem ha önállóan indulnak, ők is olyan nagyon sok jót adtak kis hazánknak. Mikola doktort a nemzet orvosát a mély hangjával vagy a tökéletesen demagóg Semjén Zsoltot.

A sok kispolgár jobbos itt onanizál miközben pártjaik demagógiája még a most kormányon lévőken is túlmutat.

jajjjhhh

asz_tapasz (törölt) 2010.01.14. 00:51:40

@mosolyognék de nem tudok: :DDDDDDD
Gyere gyakrabban, már van kedvenc fideszes, emdéeffes, meg jobbikos kommentelő idiótám itt, kell egy a csendes többségből is :D

elfelejtette 2010.01.14. 01:08:23

@rockjano: "A sok kispolgár jobbos itt onanizál miközben pártjaik demagógiája még a most kormányon lévőken is túlmutat."

Te akkor ezek szerint mazochista vagy. Az is hasonlokepp egeszseges, hulyegyerek.

vzl 2010.01.14. 05:20:10

suttogó, hangos - suttogó hangos:
propagandaaaaaaa......
politikai provokátor, pokhendi pokolfajzat.

remélem tudja az, akihez beszélek:

hogy a pokol legmélyebb bugyrában fogsz megrohadni abban az utolsó 6 másodpercben, amikor már tudod, hogy vége, de még élsz ..................... .. . .

netsrot5 2010.01.14. 05:26:52

GONDOLJATOK ARRA, HOGY BÁRKIRE SZAVAZZUNK, CSAK A FIDESZT ROMBOLJUK!
FIDESZ BANDA NEEEEEM KEEEEL!!!!!!!

BKV reszelő 2010.01.14. 06:02:42

SZDSZ ? Az valami keleteurópai maffia, nem ? Mifelénk az ilyeneket elverik, de nagyon.

2010.01.14. 06:30:19

Először is: amikor ma valaki SZDSZ-ről beszél, akkor konkrétan kire gondol? A Retkes-féle SZDSZ-re, amelyikből csaknem az összes egykori SZDSZ vezető kilépett már? A jelenlegi SZDSZ lényegében csak a nevében létezik. Azok az emberek, akik az SZDSZ-t jelentették mér régen nincsenek a pártban, vagy készülnek a politikából való kivonulásra. Hogy mást ne mondjak: Kuncze Gábor évekkel ezelőtt elmondta, hogy 2010 után nem szeretne parlamenti képviselő lenni.
Másrészt, amikor az SZDSZ-es maffiáról, illetve SZDSZ korrupcióról beszélnek, akkor kire gondolnak konkrétan? Légy szíves megnevezni név szerint azokat, akik maffiózok vagy korruptak voltak az SZDSZ korábbi vezetői közül. Köszönettel!
De ne egyes önkormányzati politikai szélhámos nevével hozakodjanak elő, mert ilyen kalandorok akármelyik másik pártban vannak, és voltak is.

Kivlov 2010.01.14. 06:38:27

az szdsz-eseket rég akasztani kellett volna... úgy '94 tájékán...

nehülyéskedj 2010.01.14. 07:22:59

@Zoltanius: A te problémád, ha nem úgy látod, ahogy van. Kár erőlködnöd! A szadesz nem véletelnül vesztette el teljesen a támogatottságát.(Hogy mást ne mondjak, a saját választáskori csalások.) Igen is, maffaszerűen működtek és ennek épp az a a jellegzetessége, hogy hallgatás van, nehéz a bizonyítás, főleg a mentelmi jogok mögé bújt embereknél nehéz. Majd, ha rendőrség nem a mai kezekben lesz, megkezdhetik a bizonyítást is.

nehülyéskedj 2010.01.14. 07:24:19

@netsrot5: Kevesen lesztek. Nagyon kevesen.Azért csak szervezkedjetek, "elvtárs"!

civilkontrol 2010.01.14. 07:33:09

@Jobb híján MDF-es:
A mai kommented alapján már biztos vagyok benne, hogy Te az a fajta srác vagy, aki ha egyáltalán el is megy a buliba, akkor is bemegy a leghátsó szobába, nehogy történjen még vele valami.
Ha meg valami össznépi izgalom kerekedik a bulin, te vagy az első, aki hazamegy és/vagy fölhivja valaki mamáját, vagy a rendőrséget.

És ezt itt most mind nem azért irtam, hogy a fejedhez vágjam.
Hanem mert attól, hogy Te sótlan vagy, ne várd, hogy az egész világ olyan legyen.

Az SZDSZ sirjának levizelésére a "bosszún" túl praktikus okokból is szükség lenne:
Minden huncutságot fontolgató párt szemrevételezheti, hogy előbb-utóbb bukni fog ezzel a mentalitással, mégpedig NAGYOT!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.01.14. 07:47:28

"Vérszagra gyűl az éji vad"

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.14. 08:05:04

@Monarch: Remélem nem így lesz. Ahogy kristofnagy írta: LMP -re lehet tiszta szívvel szavazni. Kevés pénzből indulnak. Meglássuk mire lesz elég. Aktivistáik lelkesek. Ami betehet a bulvár médiából való hiányzás. A Jobbik mellé már nem férnek be ;)

@civilkontrol: "Ha meg valami össznépi izgalom kerekedik a bulin"
Csak nem utcakő dobálás legyen, hanem inkább a csajok ágybavitele. Ahogy illik. Jó kislányt 8ra ágyba ;)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

kroos 2010.01.14. 08:30:19

,,Gondoljanak az elmúlt húsz évre, valamint arra sok jóra, amit 12 évnyi kormányzásuk alatt a magyar választóktól megszereztek kaptak."

mu-ha-ha

Rikki Harcos 2010.01.14. 08:51:43

@netsrot5: bizony, elég volt az elmúlt nyolc év fideszes kormányzásából...faszkalap

civilkontrol 2010.01.14. 09:13:11

Valaki szólhatna az SZDSZ-nek,
(pl a túlmozgásos Horváth Csaba www.hirtv.hu/belfold?article_id=305460&highlight_text=horv%E1th%20csaba )
hogy Magyarországon nem engedélyezett az eutanázia :o)

Még akkor sem, ha az SZDSZ az önzetlenül önfeláldozó donor szerepében óhajt mutatkozni.
Ráadásul nem is célszerű, T.i: rothadó szervvel megajándékozni egy haldokló beteget nem feltétlenül szerencsés.

Remélhetőleg ez a húzás nem csak az SZDSZ, de az MDF cimű fejezet végére is pontot tesz.

civilkontrol 2010.01.14. 09:19:27

@mavo: Igen.
Nyilván ez volt a srácok mottója az elmúlt 2 évtizedben, kezdve pl. a taxis blokáddal.

Amúgy meg
"Ki kardot ránt kard által vész el"

pannonfunk 2010.01.14. 09:34:26

@mavo: "Te tetted ezt, király!" Ugye, így folytatódik a vers?

Szpáhi 2010.01.14. 12:37:53

@Monarch: kíváncsi vagyok, ha szerinted azok a politikusok tehetségtelenek voltak, akkor a maiakra mit mondanál...egyáltalán volt Magyarországon valaha is tehetséges politikus szerinted?
A lengyeleket meg ne keverjük bele, főként azért ne, mert nekik aztán végképp nem volt akkor saját országuk, még névleges formában sem, nemhogy önálló minisztériumok meg ilyenek...
Az pedig lehetséges, hogy az ország kapitalista fejlődése az 50-es években kezdődött, de segítek a piacgazdaságba való átmenetünk pedig akkor kezdődött-ezzel az erővel- mikor Kádárék beléptek az IMF-be...

zooborg 2010.01.14. 14:51:47

@mavo:
Vérszagra (viagra?) igen , de a blogodra nem...
Mi az Mavocsek, már a vámpíroknak is hirdeted az asszonyt?!

szubjektiv 2010.01.14. 14:56:25

Sajnos nem lesz lehetőségünk az szdsz-nek felajánlani a cetlit:(
Támad a demokratikus centrum...

steverubellreborn 2010.01.15. 01:17:57

@Monarch:
szerintem mind a 176 evk-ban lesz LMP-s jelölt.
süti beállítások módosítása