Negyed6 Negyed7
2009. december 14. írta: TuRuL_2k2

Negyed6 Negyed7

  Múlt pénteken kezdődött és most szombatig tart a Negyed6 Negyed7 fesztivál, ami hanuka nyolc napján kínál programokat a hagyományos erzsébetvárosi zsidónegyed (meg egy kicsit Terézváros) kávézóiban, romkocsmáiban és egyéb ilyen-olyan közösségi tereiben.

  Tegnap este a Take5-ban Akkezdet Phiai verses estjén (slam poetry, ahogy a műsorfüzet hirdette) jártunk. Az underground hiphop duó basszusgitár és egy jazzdob kísérettel adott elő versátiratokat, valamint saját dalszövegeket. Az est fő erőssége a hangulata volt. A versátiratok nem voltak rosszak, de nagyjából akármelyik kortárs felolvasóesten (és itt most Szálinger professzorra nézek) hallani legalább ilyeneket. A saját szövegeik érdekesen hatottak ezzel a körítéssel, pl. a Zenebuddhizmus is egészen máshogy hangzott, mint az eredeti alappal:

  Maga a fesztivál amúgy tízpontos ötlet, Belső-Erzsébetváros ma Budapest legpezsgőbb városrésze, s külön rokonszenves, hogy az itteni helyek (a Bar Ladinótól, a Magyar Zsidó Múzeumon át, a Tűzraktérig) maguk szervezték meg a rendezvénysorozatot. A meggyőző, vaskos programfüzet mellett egy kevéssé meggyőző kis promóvideót is készítettek:

  A következő napok programbontásából különösen ígéretesnek tűnnek a következő darabok:
- hétfőn 19 órakor Jónás könyve előadás a Budapesti Zsidó Színháztól a Tűzraktérben,
- kedden 19 órakor Fűszeres Eszter fánksütő showja a Bar Ladinóban,
- kedden 20.30 órától Bar Hopping, indulási pont a Mozaik Teaház és Kávézó,
- szerdán 18 órától BÖSKE - Összefogás a kerületért fórum a SzimplaKertben,
- csütörtökön 17.30 órától hanukai zsidongó gyerekeknek a Klauzál 13-ban,
- pénteken 22 órától Suhaid feat. Vázsonyi a Szódában

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr381597438

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reggel – Meleg, cigány és zsidó (videóval!) – 2009. december 13. 2009.12.14. 16:52:27

Tegnap este a RotFront – Emigrantski Raggamuffin Kollektiv koncertezett a Take 5-ban. A legremekebb berlini bulizenekar a Negyed6 Negyed7 – Hanuka Fesztivál 2009 nyitóeseményén zenélt. Hogy mit jelent egy RotFront koncert – ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 17:36:27

ez...ez...egyszerűen csodálatos! én annyira örülök, hogy ilyen élő, lélegző zsidó kultúránk van!
:)

tevevanegypupu 2009.12.14. 17:52:57

@Grift:
Miert, ki mondta, hogy nincs? Hallott valamit??(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 17:58:48

@tevevanegypupu:
én nem tudtam. én csak annyit tudtam, hogy félni kell, mert jönnek a bakancsosok és kirúgják a zsidó népművészek fogát, és akkor nagyon féltem én is, és elköltöztem a negydiófából, és aztán már a kádár étkezdébe is alig jártam, pláne azután, hogy azt hallottam a sorban, mert ott fél tizenkettőkor sor van, hogy a koszos pólisiak krumplival csinálják a sóletot és ezt nem ám egy fasisztásos mondta, hanem egy kiköpött echte pónem, és akkor tök megértettem, hogy itten már a zsidók is pólisiaznak és akkor már nagyon mégjobban megijedtem és elköltöztem, de ezt már mondtam, és most már turul cikke óta nem félek, boldog hanukkát! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 17:59:53

@malac69 gerinckutató blogkalandor:

á, ne mondja, én csak mán azt hittem, hogy a zsidó kultúrát lélegeztetőgépre kell kötni! :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:00:34

és holnap kimegyek az állatkertbe és megnézem a zsiráfokat, meg a kajmánokat! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:13:28

@tevevanegypupu:
hát az is egy rusnya dolog, de nem tudom. :)

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:17:51

@Grift:
Biztos van, igazi allatkert nem letezhet anelkul.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:22:32

@tevevanegypupu:
és tudja, abban sem vagyok biztos, hogy ilyen van benne:
nasalis larvatus:

allhatnocattle.net/victo.jpg

LOL

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.12.14. 18:23:03

Mr Falafel mocskosszájú kommentjét kimoderáltam.
RG
szerk.

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:25:27

@Grift:
Miert, a zsirafnak van? Kedvenc allatom. (:
Egyebkent Gyorben mindig vannak zsido kulturalis rendezvenyek a zsinagogaban, ha erdekli. Ott van a Vaszileszku kiallitas is, nagyon jo Orszagh Lili es Balint Endre kepekkel (tobbek kozott). Es van allatkert is, asszem zsiraf nelkul.(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:26:48

@tevevanegypupu:
éppen ma voltam győrben, de én zsiráfot, vagy kajmánt nem láttam, hála a jóistennek, teszem hozzá, mert én azoktól nagyon félek. ám. :)

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:27:31

@Grift:
Tunderi..es hogy vigyorog!
Na nyugodjunk, mert minket is kidobnak.(:

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.14. 18:28:08

@Grift:

Tegyük hozzá, hogy a tomboló rasszizmus és antiszemitizmus ellenére! :)

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:28:30

@Grift:
Ok is magatol!(: Gyorben jart? Nahat hogy irigylem.):

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.12.14. 18:29:11

@Mr Falafel: nem vagyok biboldó.
Tudod te nagyon jól, mi volt mocskosszájú. Moderáltan zsidócigányozz, addig beleférsz az itteni szélsőliberális véleményszabadságba.

plastik02 2009.12.14. 18:30:42

@Az Olei Hagardom terroristái:
a bejgli magyar étel baszomalássan?
a fánk nem zsidó étel, de hanukakor ez a hagyományos menü része.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:31:40

@tevevanegypupu:
ne féljen! a teve szemita állat! :))))

plastik02 2009.12.14. 18:33:06

még ennél is mókásabb, ahogyan a sok szépérzékű megjegyzi hogy miért rettegnek ezek a gyáva zsidrákok, semmi félnivalójuk, de egy jobb sorsra érdemes kulturális rendezvénysorozat kapcsán is ömlik a mocsok a klaviatúrájukból...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.12.14. 18:35:02

@rajcsányi.gellért (ergé):
Szerinted érdekelsz, biboldó? Annyit törölgetsz, amennyit csak akarsz.
A buzizsidócigány a Rot Front együttes ilyen című dalára vonatkozott, amit bátorkodtak itt előadni, te szánalmas jakobinus. Ha már ott van a link, hallgasd meg, vagy olvasd el a szöveget. Kretén, bazmeg!

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:40:24

@Grift:
Miert, a griftmadar antiszemita??(:

tevevanegypupu 2009.12.14. 18:45:29

@plastik02:
Na csak hallgasd a Tilos Radiot es latogass el nehany olyan blogra ahol keresztenyekrol targyalnak. Akad olyan biztosan. Ez nem azt jelenti, ha ok ugy, akkor mi is ugy..De az arany korulbelul egyforma, csak eppen errol senki nem beszel. Es a ket legutobbi Nobel dijas Magyarorszagra latogato, a magyar nep vendegszeretetet elvezo ferfiu meglehetosen felkavarta a kedelyeket kicsit reszrehajlo nyilatkozataikkal. Nem veletlen tehat, ha eszreveszi az ember az ellentmondast a nyilatkozatokkal es a valosaggal osszefuggesben.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.14. 18:49:31

@tevevanegypupu:

a griftmadár? hát...ö...ö....izé... :)

hapcika 2009.12.14. 18:58:54

Nocsak-nocsak! A Reakció kommentelői zsidóznak, hiába, no Morvai Kriszti szelleme itt is kisért, aki zsidózik és csak azt felejti el, hogy zsidók a gyerekei. A kuruc.infon jópofizzatok ne itt.

civilkontrol 2009.12.14. 19:09:59

@Grift: Zsiráfnézés előtt látogasd meg a zsiráfhotelt

reakcio.blog.hu/2009/10/26/hulyeseg_kuruc_info_a_neved

is :o)))

tevevanegypupu 2009.12.14. 19:14:05

@hapcika:
Honnet veszed, hogy Morvai Krisztina antiszemita?

@Az Olei Hagardom terroristái:
Micsoda szojatekokat tud nahat!

@Grift:
Jo lesz ha vigyaz, hapcika figyel!(:

hapcika 2009.12.14. 20:03:23

@tevevanegypupu: Ni-ni! Egy ember aki nem nézz utána semminek, csak kommentel!

Szpáhi 2009.12.14. 22:24:39

@tevevanegypupu: azért kicsit szomorú, hogy a keresztények meg a zsidók oltják egymást, közben pedig a farvizen az iszlámok szépen besunnyogtak Európába és tábort vertek.

Sebastian Knight 2009.12.14. 23:05:25

@Az Olei Hagardom terroristái:

"emerich gartner"

Ez komoly szakadást okozott nálam.

tevevanegypupu 2009.12.14. 23:20:57

@Szpáhi:
Lehetne bekeben es nyugalomban egyutt elni, ha az nem valasztana szet bennunket, hogy mindharom vallas egy es ugyanazt az Istent tiszteli, csak kulonbozo modon.Es mindegyikunk ugy gondolja, hogy az ove az igazi.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.12.15. 01:39:40

@nénike: sardobalo.blog.hu/2009/12/13/reggel_2009_december_13
ebből ugyan nem derült ki, de ő énekelt, igen.
amúgy jóféle rotfrontot raktunk betétként ebbe a podcastunkba is:
sardobalo.blog.hu/2009/09/14/podcast_6

reichenberg kenéz 2009.12.15. 10:08:21

Hát köszönöm (köszönjük) szépen a jókívánságokat Hanuka ünnepére. Tényleg kedvesek vagytok. Egyébként meg nagy tévedésben vagytok amikor azt hiszitek hogy a zsidók félnek. (Biztos van néhány csávó aki pénzért és nyilvánosan fél, de ez más tészta.) Kérdezzétek meg Tomcatet, hogy amikor az első Hollán Ernő utcai "látogatásán" fogadtuk őt, kinek jött jól az a húsz rohamrendőr akit odavezényeltek... Amúgy Szép, Boldog, és TARTALMAS Karácsonyt kívánok Nektek és a KÜLFÖLDÖN, DIASZPÓRÁBAN élő összes keresztény magyar honfitársamnak is!

tevevanegypupu 2009.12.15. 10:16:19

Nem tudom hol mi, hogy van a nagy unnepek alkalmabol. A diaszpora keresztenyei mindenesetre minden nagy zsido es mohamedan unnepen imadkoznak testvereikert. Szivbol es joakarattal. Csak remelni tudjuk, hogy ugyanezt muszlim es izrealita testvereink is megteszik erettunk.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.15. 10:20:39

@tevevanegypupu:

én is rendszeresen imádkozom krisztusgyilkos testvéreinkért, könyörgök, hogy az úr bocsásson meg nekik. :)

Tehetetlen Dodó 2009.12.15. 10:24:09

@Sebastian Knight: Pedig hibás.
Helyesen: Emerich Gärtner...:o)

tevevanegypupu 2009.12.15. 10:29:07

@Grift:
Ne rontson itt el mindent legyen szives, tobbunkert vezekeltem!(:

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.15. 10:30:48

@tevevanegypupu:
ezt nem értem, most akkor már ezt sem lehet? :)

tevevanegypupu 2009.12.15. 10:47:25

@Grift:
"Hallgatni kell. A masik embert.
Ahogy kialtoz, saros, megvert,
kisemmizett, kis eletet."
Kannas Lajos

Ez nem en vagyok, csak talaltam, gondoltam ilyen alkalmakra is jo.(:

tevevanegypupu 2009.12.15. 10:57:50

@Grift:
Dehogyis kar, eloszoris szeretek lany lenni, masodszor meg Lajos!! na neem...
(:

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.12.15. 11:36:01

@reichenberg kenéz:
Kérdezzétek meg Tomcatet, hogy amikor az első Hollán Ernő utcai "látogatásán" fogadtuk őt, kinek jött jól az a húsz rohamrendőr akit odavezényeltek

na ez az,

menjetek kánaánba randalírozni

huligán zsidó csürhe

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 11:48:27

@tevevanegypupu:

Az lesz. Elmúlik az iszlán gyermekbetegsége hamar.

Szívni fog a sátánista-ateista-buddhista alternatíva! :-)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 11:52:31

@Grift:

Ha nem ítélik halálra Jézust, akkor, hogyan vált volna Isten Bárányává?

Nagypéntek a kereszténység lényege.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.15. 11:56:22

@Jobb híján MDF-es:
e gyémánt ragyogású logika mentén kádár is hős, mert nélküle nagy i. sem lett volna mártír.

reichenberg kenéz 2009.12.15. 13:15:14

Grift: Ezt az Istengyilkosos dumát már rég hallottam. Király. Hát vannak dolgok amik nem változnak. Viszont így legalább nem kell vitatkoznom veled. Szomorú.

reichenberg kenéz 2009.12.15. 13:18:35

@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t: nem kellet randariloznunk. Meglátták hogy többen vagyunk mint ők és elmenekültek anélkül hogy egy szót is kellet volna szólnunk hozzájuk. Pedig mondanivaló azért lett volna...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 13:20:07

Ahol van Istenszülő ott akár Istengyilkos is elképzelhető, mindenesetre elég "érdekes" Isten-képről lehet szó. :-(

reichenberg kenéz 2009.12.15. 13:25:01

@Grift: Tanult kollégám arra próbál célozni hogy talán jézus (Ha Nocri/reb Josua) mivel látta hogy a 13 tanítvány nem túl okos (kivéve júdást) direkt csinált mártírt magából hogy így adjon értelmet a saját tanításainak. És most nem vontam kétségbe Jézus isten voltát...

Téglagyári Megálló 2009.12.15. 14:11:30

@reichenberg kenéz:

"a 13 tanítvány nem túl okos (kivéve júdást)"

szép hitvallás!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.15. 14:19:36

@reichenberg kenéz:
12 hülye? persze a talmud szellemében, hát igen. érdekes a világotok! :)))

thetriggerhappy 2009.12.15. 14:51:30

@Mr Falafel:

egy valamire azért jók ezek a posztok a reakciótól. ők is látják, hogy kik olvassák őket.

szép ez a felvilágosult konzervatív magyar ifjúság álom, csak egy a baj: ebből kintről nézve csak a gumicsizmás házmester vircsaft látszik wannabe pozőrökkel (grift) és öngyűlölő zsidókkal (mr falafel) fűszerezve.
itt is ők a hangosabbak.

Téglagyári Megálló 2009.12.15. 14:58:02

@thetriggerhappy:

wannabe pozőr, ez azért vicces, maga mindent kétszer mond?

thetriggerhappy 2009.12.15. 15:02:35

@Téglagyári Megálló:

igen, még pozőrnek is csak wannabe. egy pozsonyi másolat, abból is az olcsóbb fajta.

btw, a wannabe és a pozőr mióta szinonímák? ez nem bacon-szalonna és nem pardon-bocsánat.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 15:04:05

@thetriggerhappy:

"ők is látják, hogy kik olvassák őket."

Az olvasó és a kommentelő azért két külön állatfaj!

Jobbérzésűek a kommenteket el sem olvassák. Csak a nagyon ráérősek kommntgetnek! :-)
Pedig tényleg lehetne normálisabb dolgot is csinálni! :-)

Azért valami elhatárolódást szívesen vennék!

reichenberg kenéz 2009.12.15. 15:32:15

Bocsánat mindenkitől a 13 - as számért csúnya baki. Elírtam. bocs mégegyszer.

tevevanegypupu 2009.12.15. 15:42:42

Mi lett a zsido kulturalis programbol, hittanora??(:

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 15:46:33

@reichenberg kenéz:

Júdás helyére kisorsoltak egy újabb apostolt, Mátyást.

De nem hiszem, hogy ez lenne a kereszténység lényege.

Az igazi kereszténység tuti, hogy anti-antiszemita, ez zicher, ha más nem is. :-)

hiba 2009.12.15. 15:49:22

@thetriggerhappy: mutass 1 blogot, fórumot bármit ahol nem az elmebetegek a leghangosabbak? De ha akarod egy Grift vagy Falafel nickű valamiből simán levezetem neked a baloldali értelmiség igénytelenségét.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.12.15. 16:08:06

@Jobb híján MDF-es: "Azért valami elhatárolódást szívesen vennék!"

Jól értem, hogy azt várod, hogy egy bárki által olvasható és kommentálható sajtótermék határolódjon el az olvasóitól? :-) Jó várakozást!

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.15. 16:15:50

@rajcsányi.gellért (ergé):

"az olvasóitól?"

Az olvasóitól ne, hiszen nekik írják a cuccost.
De tényleg ezek az agyament trollok a Ti olvasóitok?
Szerintem nem, így nyugodtan ki lehet őket cikizni. Vagy hiányoznának? :-)

Tényleg nem értem, hogy hol a határ a jobbközép és a szélsőjobb között, vagyis, hogy én érzem, de ez nem mindig és mindenben esik mások érzéseivel egybe.

A nemzeti érzés tényleg ennyire fontos, hogy az őrve alatt egészen súlyos alakokkal is egy húron lehessen pendülni? Szerintem nem.

reichenberg kenéz 2009.12.15. 16:17:58

@tevevanegypupu: Akarsz beszámolót? Én csak vasárnapi gyerek koncerten voltam a fiammal meg a feleségemmel (aki egyébként sváb származású...!) a Bálint házban. Nagyon jó volt. Most szombaton meg ereszd el a hajam lesz a Sirályban. A többi tömény kultúra, ki a F...szt érdekel...? :-) (ez most vicc volt)

tevevanegypupu 2009.12.15. 16:25:00

@reichenberg kenéz:
Mennek szivesen, csakhat eleg messze van innet. Es kulonben is, a tomeny kultura engem sem erdekel.(:(ez is vicc volt)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2009.12.15. 18:32:18

@thetriggerhappy:
Nem tudom, te vagy-e nagyobb ökör, vagy rajcsányi ergé, de te szórakoztatóbb vagy.

Egyszeri Ernő 2009.12.15. 19:21:06

a nyugati téren jobb a buli!!!!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.16. 08:51:03

@Egyszeri Ernő:

ez igaz, láttam, mint az ördögök, úgy hemzsegtek a vidámságok a sátán kilencágú farka körül! :)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.16. 10:14:14

@Grift:

Ez ugyan baromság, Hanuka nélkül nem születik meg a zsidó Jézus sem, csak valami elgörögösödött gyerek, aki már nem az ami.

Másrészről meg keresztények nem buliznak ádventi időszakban. Ádvent - kisböjt. Régebben esküvőt sem tartottak Ádventkor. Mégha tökre bírom is a zsidókat, meg a Hanukát, akkor sem tarthatom, ha a keresztény szokásokat tartom, mert pont nem megfelelő időpontban van. A nem keresztények meg tényleg csinálhatnak amit akarnak, egyik nap Hanuka, utána buddhafest, az ő dolguk.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.16. 10:27:14

Amúgy a Karácsony tisztán pogány természet ünnep átvétele, nem valószínű, hogy Jézus tényleg akkor született, tehát teológiailag lehet, hogy helyesebb Jézus-hívőknek is Hanukát tartani Karácsony helyett?
Ez azért odabasz, nem? :-)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.12.16. 10:34:15

@Jobb híján MDF-es: ez így csacskaság.
Azért, mert volt valami téli germán ünnep ami beleolvadt a Karácsonyba, még nem cáfolja kicsit sem Karácsony ünnepét.

A hagyományon kívül pedig nincs semmilyen forrásunk annak megítélésére, hogy Jézus mikor született.

Azt hittem, ez a lebutított dekonstruálás már kiment a divatból.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.12.16. 10:42:10

@Jobb híján MDF-es:
"Ez azért odabasz, nem?"
Micsoda? Ez a buta szöveg?

thetriggerhappy 2009.12.16. 11:50:23

@Mr Falafel:

azt hiszem, hogy elkezdhetnék aggódni ha ezt máskképpen látnád.....

Szpáhi 2009.12.16. 16:30:14

@tevevanegypupu: azért ez nem ilyen egyszerű. A zsidóknak meg a keresztényeknek könnyebb (lenne) békében élni, mert a nyugati kultúrkörnek hangsúlyos része a tolerancia. Az iszlámoknál azért ez kicsit máshogy van,pl. próbálnál meg csak Iránban templomot építeni...:P

BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!! 2009.12.16. 17:16:30

@Szpáhi:

az iszlám a keresztes háborúk előtt toleráns volt (lásd pl. Szaladin uralmát)

csak aztán megtanulták a zsidó (meg keresztény) kegyetlenséget

tevevanegypupu 2009.12.16. 17:47:22

@Szpáhi:
Egesz jo nevet valasztottal.(:

@BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!!:
Nem kell tulozni, kegyetlenek voltak ok maguktol is, nem kellett senkitol sem tanulniuk.

tewton 2009.12.16. 17:50:00

@BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!!:
"az iszlám a keresztes háborúk előtt toleráns volt"

ja persze. a bizanci birodalomtol pl. pokeren nyertek el a kozel-keletet meg eszakafrika partvideket, veletlenul sem fegyverrel.

ennyit a naivitasrol, koszonjuk.
majd ertesitjuk.

tevevanegypupu 2009.12.16. 17:58:12

@tewton:
A terrorizmus ota olyan sokszor irjak le, hogy az igazi iszlam tolerans vallas, hogy elhiszik. Az iszlam magas kulturaval es sok tudossal rendelkezett, de hogy tolerans? Inkabb csak eltur, ha a vezetoi ezt kemenyen megkivanjak toluk politikai es gazdasagi okokbol.

Tündér_Lala 2009.12.16. 18:33:14

@tevevanegypupu: Az a kérdés, hogy a tolarencia érték-e és ha igen meddig az ?
Az iszlám nem tűri el, hogy meggyalázzák vallásuk eszményeit, amíg mi keresztények már simán tudomásul vesszük, lassan fel sem tűnik a legocsmányabb mocskolódás sem.

tevevanegypupu 2009.12.16. 19:08:28

@Tündér_Lala:
Mi keresztenyek sem turjuk el, csak mas modszerekkel tiltakozunk. Most. De egy-ket evszazadon keresztul mi is a legkegyetlenebb modszerekkel irtottuk azokat, akik nem ertettek egyet velunk. A tolerancia ertek addig, mig valaki ertelmesen vagy duhosen, de parbeszeddel akarja megoldani a legnehezebb kerdeseket is.

Tündér_Lala 2009.12.16. 20:25:03

Maradjunk annyiban, hogy kultúrált tiltakozásunk semmit sem ér, legfeljebb, ha túl hangos, megállapítják, hogy nem vagyunk elég toleránsak.
Ez azért van így, mert azok az emberek akik képesek más emberek legszentebb érzéseit, meggyőződését sárba taposni, azok nem tisztességesek.
Nekem semmi közöm Mohamedhez, de eszembe nem jutna gúnyrajzot készíteni róla vagy bármilyen más módon fikázni. Azért, mert sok milló ember meggyőződését sértem vele. Aki ilyet tesz egyszerűen visszaél a toleráns nyugat által biztosított szabadságjogokkal, vagyis a tolarenciára hivatkozva nem tiszteli embertársát és békétlenséget szít.

Ugyanakkor ez a társadalom (Európai)nem követeli meg azoktól az emberektől akik ide jönnek és itt kívánnak élni, hoy fogadja el a befogadó társadalom normáit és szokásait. Az iszlám országok megkövetelik és igazuk is van.

Ez így álságos, a társadalmi békét, az emberek és a világrendek együtt élését veszélyeztető magatartás.
Szerintem

keb_26 2009.12.16. 20:26:02

@Az Olei Hagardom terroristái:

Húú, ezt a rap dolgot hagyd meg inkább a Ludditáknak, nekik jobban megy

keb_26 2009.12.16. 20:40:17

nem tudom, hogy amikor a reakciós, esetleg konzervatóriumos szerzők a kommenteket olvassák, nincs-e egy kis rossz érzésük, hogy a messze nem antiszemita, de modern európai konzervatív értékrendű olvasóközönségük milyen kínosan antiszemita kommenteket hagy maga után.
Persze lehet h mégsem annyira európai és konzervatív érték az, amit magáénak hisz ...

Szpáhi 2009.12.16. 22:40:15

@BÖRTÖNBE AZ MSZP-SZDSZ-SZEL!!!: hagyjuk már ezt a keresztes háború témát, mert nagyon unalmas kezd lenni. A keresztények is emberek, ők is követtek/követnek el bűnöket. Én azt mondom, ami most van. Most pedig az a helyzet, hogy az európaiak (sőt még a keresztény egyházak is) toleránsak a bevándorlókkal és iszlámokkal szemben, akik többsége ezzel pofátlanul visszaél. Bakker, ha ilyen szar nekik itt, menjenek vissza ahonnan jöttek, nem kell itt sírni...

Szpáhi 2009.12.16. 22:41:01

@tevevanegypupu: köszi, de nem azt fedi, amire gondolsz:)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.12.17. 08:50:38

@keb_26:

az antiszemitizmus az egyik legfőbb ejrópai érték.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.12.17. 09:38:05

@keb_26: A Reakció szerzőgárdája ovis módra hisz a közel korlátlan szólásszabadságban. Ezt a jellemhibájukat elnézzük, bár kellemetlen és lelakott környezetet eredményez.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.17. 09:53:37

"hisz a közel korlátlan szólásszabadságban"

Ezzel elméletileg nincs is gond.

"kellemetlen és lelakott környezetet eredményez"

Ez meg ugye az igénytelenség jele.

Következetes buddhista tűri a fején a tetűket, európai zsidó-keresztény ember már nem igazán! :-)

Luther szerint azt nem akadályozhatjuk meg, hogy a madarak elrepüljenek a fejünk felett, de azt már igen, hogy fészket rakjanak a fejünkön.

A reakció blogba meg befészkelte magát egy-két tetű. :-(

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.12.17. 11:15:10

@elGabor: ez a hit inkább csak menekülés az állásfoglalástól. Így nem kell kimondani, hogy mi sz@r, és esetleg tiltandó.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.17. 11:22:20

@tölgy:

Ha 98%-ban egyetértenek, akkor azon a 2%-on nem fognak összeveszni. :-(

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.12.17. 12:32:49

@tölgy: mire gondolsz pontosan? a Reakción megjelenő kommentek tartalmáról kellene kimondani, hogy mi szar és tiltandó?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.12.17. 12:45:20

@rajcsányi.gellért (ergé): arra, hogy a demokratikus trend az, hogy nem hisznek a korlátlan szólásszabadságban, inkább félrenéznek, hogy ne kelljen minősíteni.

Az Olei Hagardom terroristái · http://en.wikipedia.org/wiki/Olei_Hagardom#List_of_Olei_Hagardom 2009.12.17. 12:45:36

@Jobb híján MDF-es:

elég egyszerű a tetvetlenítés:

kevesebb tetűhinta, kevesebb tetű

ez mán megfelel a kényes ízlésnek? :D
süti beállítások módosítása