Példásabban, jó keresztény módjára
2009. szeptember 13. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Példásabban, jó keresztény módjára

  Kövér László, a Fidesz választmányi elnöke Deutsch Tamás EP-képviselő társaságában moralizált ma Békéscsabán, a Kisgazda Polgári Egyesület országos gyűlésén. A NOL tudósítása szerint Kövér így beszélt: „Ha az a kétmillió ember, aki hosszú évek óta a jobboldal biztos szavazójának számít, példásabban és jó keresztény módjára élt volna, akkor ma nem itt tartanánk - feddte meg némi meghökkenést kiválta a Fidesz választmányi elnöke a kisgazda országos gyűlés hallgatóságát."

  Jobboldali, keresztény emberként, a kövéri intelmek hatására önvizsgálatot tartottam. Bevallom, nem voltam eléggé példás: a balliberális uralom ellenére rendszeresen vágattam a hajam, és a bajuszomat is nyírtam - ha éppen volt. Gyurcsány Ferenc hatalmának tetőpontján is voltak pillanataim, amikor jól mertem magamat érezni, a válság idején is volt merszem elutazni idegen tájakra. Találkoztam Korzenszky Richárd atyával is, és - bevallom - az ő szavaira többet adtam, mint bármelyik fideszes vezető vagy szóvivő napi iránymutatására. Bűneim száma sok, nem sorolom fel mindahányat.

  De kérdezem jobboldali olvasóinktól, önök milyen hibákat és gondolatbűnöket fedeztek fel magukban, és arra is kérem önöket, osszák meg, hogy milyen példás és keresztényi megnyilvánulásokat tapasztaltak vezető fideszes politikusok részéről az elmúlt években? Tanulni, tanulni, tanulni tőlük soha nem késő.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr911379673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

civilkontrol 2009.09.14. 11:29:11

Hogy a NOL forrás problematikát ne is említsem, ennek egy az egyben köteles beszéd szaga van, amivel nem is lenne gond, ha nem a reakció ontaná a fékezett habzást.
Jó volt itt olvasni a jobbot érintő jogos kritikákat. Iván László szánalmas produkciójának ecsetelését, vagy a minden ingatlan megadóztatásáról szóló posztot. Békeidőben, építő jelleggel. De ez itt mi akar lenni??? Épp itt kezdődik a picsányi bolhák elefánttá duzzasztása, hogy aztán repülhessen magasra, ahol mindenki látja? Nem volt egy szerencsés mondat, az biztos, ahogy a köteles sem volt az. Csakhogy a köteles beszéd óta pontosan tudjuk, hogy nem lehet elég óvatosan fogalmazni. Gondolok itt pl. Orbán Kárpát medencei magyarság mondatára. Az ilyenekre várnak. Szerencsétlen, rosszul megfogalmazott mondatokra. Erre itt a reakción olvassam az ideologizálást???
Ki a faszt érdekel, mikor háború van??? Ennél kézzel foghatóbb hibákat kellene sokkal diszkrétebben ecsetelni!
Vagy már itt is az a cél, hogy terjedjen a "mindegyik egyforma" tézise? Hogy minnél kevesebben menjenek szavazni??? Megáll az eszem!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:28:09

@civilkontrol:
arról van itten kérem szó, hogy a születetten liberálisok, akik konzervatív divatmundért rántottak, ha másért nem, akkor azért mert a másik oldal játszóhelyei beteltek, most apró kiigazításokat tesznek a mundéron. az ellenség rangjelzéseire cserélik az eredetit, a zubbony gombjaiból egyre több hasonlít az ellenségére, usw. szóval, szabadulnának attól, amibe beleugrottak, fidesz, kövér, jobbik, náculás. anyám, mit tettem, nem akarok náci lenni. másrészt ezekkel a tróger beszólásokkal igyekeznek a független, nem pártkatona újságírás piaci szegmensébe betörni, amolyan hírszerzős szinten. nem is véletlen, hogy itten némelyek már konzervatívnak hazudják a hírszerzőt.
ezek a legények ugyanazok. egyik ballernek, a másik jobbernek adja ki magát. a lényeg, az "ottlevés".
nagyon remélem, hogy a fidesznek lesz annyi esze, hogy leszámol a sajátoldali, sokkal ártalmasabbakkal is, nem csak az ellenséggel.

hiba 2009.09.14. 13:35:20

@Zetek: Hú ez kezd izgalmas lenni. Nem viselkedtek eléggé keresztény magyarok módjára?
Grift: amikor olvasod a kommentjeidet röhögsz, azon az elképzelt faszkalapon akit imitálsz? Ez a legutóbbi is kb az 50es évek szabadnép olvasói levél.

Arma Gedeonka 2009.09.14. 13:36:34

@Grift:

Ki az a "fidesz", akinek lesz annyi esze?

Alfőmérnök 2009.09.14. 13:37:21

Ez tényleg hiba volt. Ugyanis RG nem a Kövér-szöveget idézte a népszabiból, hanem annak az INTERPRETÁCIÓJÁT. De még a hivatkozott cikkben is így folytatódik az idézet: "Hozzátette, ezzel nem szeretne senkinek lelkiismeret-furdalást okozni, és nem is szeretné rátolni a felelősséget a kialakult helyzet miatt."
Szóval ejnye-bejnye.
Egyébként nemkeresztény fidesz-szavazóként kijelentem, hogy nem érzem magam megsértve a kijelntés miatt és továbbra is alázatos szolgájuk leszek.

hiba 2009.09.14. 13:43:05

@Arma Gedeonka: A fideszben külön thinktank dolgozik a ballib sajtó által felkapható elszólásokon, ami így biztos eljut az ország minden zugába. Így költséghatékonyan érik el minden potenciális szavazójukat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:43:17

@Arma Gedeonka:
egy iszonyatos kegyetlenségű elnyomó apparátus, amit a magatokfajták részére, megszemélyesítettem. egy olyan borzalom, amitől naponta a félelemtől ordítva fogtok ébredni. már akinek lesz reggel. érthető? :))

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:54:59

@hiba:
nem, mikor téged olvaslak, bevallom ez ritka, akkor egy valódi faszkalapon röhögök.
én valós veszélyről beszélek. ha a fidesz nem gázolja le a körülötte sertepertélő álruhás, bár virtigli liberálisokat, ha ilyeneket engednek a mindenféle tanácsadói körökbe, minisztériumi kabinetekbe, akkor 4 évük lesz.
népszabó alapján beszól kövérnek? tesséééééék? és akkor ez hogy? :))

f.m.j. 2009.09.14. 14:13:55

@Arma Gedeonka:

Félreértettél, pofa súlyban akkor, ha hülyeségeket beszélnek.

Az vitathatatlan, hogy már a legutóbbi választásnál is sok kárt okoztak a Fidesznek Mikola, és Kövér urak.
Most a Szijjártó gyerek is necces, de mit csináljunk, nekünk ilyen jelenlegi ellenzék jutott, és ilyen majdani kormány...

Engem az öszödi beszéd sosem befolyásolt, azelött se, és azután sem voltam soha szoci szavazó :)

Arma Gedeonka 2009.09.14. 14:35:42

@mókusfüles bukósisak:

Lehet, hogy te így, de politológus, reakciós, stb. körökben általános vélemény, hogy a Fidesz népszerűsége akkor ível felfelé, ha egy kukkot se szól, ha valahol megszólal Orbán, Kövér, vagy bárki, abból csak baj tud lenni...

Arma Gedeonka 2009.09.14. 14:37:27

@mókusfüles bukósisak:

Öszödi beszéde ha nem is szó szerint, de még a Fidesznek lehet, ha nem szól semmit, csak sejteti, hogy minden jórafordul tőle, vagy ha még állít is ilyeneket, akkor annál inkább.
Nem tesz itt csodát senki.

Arma Gedeonka 2009.09.14. 14:41:35

@Grift:

nem tudom, feltűnt-e, de én itt a Jobbikos fogadatlan prókátor szoktam lenni...
Szerintem nincs "Fidesz", van a Tulaj és annak a pártja, meg a környezetében valóban sok liberális. Akik pl. kiálltak Szakadtvili mellett, miazhogy, habzó szájjal, azóta meg Barack igen Moszkvával barátkozik, Grúzia kifacsart citromként van eldobva. Mikor igen erőltettem ezt az előrejelzést,még a Jobbklikkről is kitiltottak, mindenkivel együtt, aki a fideszt bírálta.

Természetesen Orbánból kinézem, hogy kész lesz a radikális hullámot is meglovagolni. Liberálisai egy része opportunizmusból követi majd, mások önként távoznak.

Fidesz-diktatúrától pont nem rettegek, puhák ezek ahhoz.

Szentgáli 2009.09.14. 14:43:34

@Alfőmérnök: és továbbra is alázatos szolgájuk leszek.

Látod, ez a baj, tökfej, nem autonóm honpolgár vagy, hanem szekta-hívő, alázatos szolga, aki lenyel minden idiótaságot, és akit teljes joggal gyereknek, netán hülyének néznek.

Grift: Bájos azért, ha egy virtigli fasiszta adja elő baromságait a konzervativizmusról.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.14. 14:46:03

@mókusfüles bukósisak:
az öszödi beszéd után megnyugodtam hogy nem vagyok annyira rossz emberismerő:) emlékszem mindig úgy néztem fletóra már sportminiszterként mint ahogy egy ember néz olyan dologra aminek sem a lényét, sem a jelenlétének értelmét, egyszerűen nem tudja hova tenni. Ha igaz a borderline teória fletóval kapcsolatban akkor mindent értek:) Azért kíváncsi vagyok hogy a cigányt bántanak cigány vagyok kijelentése után múlt hét előtti hét szombaton részt vett-e a Gödör Klub férfi wc-jében rendezett (rendőr ismerős által látott) spontán gangbangben?.)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 14:49:19

@Arma Gedeonka:

ne haragudj már, összetévesztettelek valakivel. .)

@Szentgáli:
hehe, szóltam én egy szót a konzervativizmusról? én a libsikről beszéltem. konzervativizmus nincsen valójában. legalábbis politikai létezőként nincs. hívószó olyan szavazóknak akik magánéletükben konzik. itten meg divat pusztán.

Arma Gedeonka 2009.09.14. 15:10:31

Amúgy az jellemző infantilizált társadalmunkra, hogy valóban az lehet népszerű, akitől valamiért csodát vár a tömeg. Obama, vagy Orbán, amikor éppen "pofa súlyban". Egy nemzeti sorskérdésekről, égető gyakorlati problémákról saját lelkiismerete és tudása szerint felelősen megszólaló politikus, vagy párt ezt az imidzset nem tudja hozni, mert a konkrét állásfoglalás mindig megosztó, tehát az infantilis szavazósdiban ez nem nyerő. Ezért nem is találkozunk vele túl sokat. Kövér megszólalása sem praktikus, üres moralizálás, de mi a fenét lehet az ő szavaival kezdeni, kiragadva, vagy sem, égető gyakorlati bajaink kapcsán?

Nincsenek illúzióim, teljes őszinteség a népképviselet és a tömeges önáltatás korában semmilyen pártnak sincs megengedve, még a Jobbiknak se. Az szép, hogy kihasználják a fősodor pártok béklyóit, hogy azok bizonyos PC tabutémákról nem beszélhetnek, ez az, amivel bekerülhetnek az országgyűlésbe, és véletlenül ezek között több égető sorskérdés van, de a jóléti állam fenntarthatatlansága még nekik is tabu. Mert annak megsértését nem az EU, a NATO, Izrael, a közvéleményformálók szankcionálnák, mint látjuk, ezt egészen ki lehet bírni, azt már a választók tömegei szankcionálnák, ezt definíció szerint senki nem engedheti meg magának, aki választáson indul.

Alfőmérnök 2009.09.14. 15:20:07

@Szentgáli:
Iróniaméter, tökfej. Megpróbálok leszállni a szintedre és elmagyarázni.
Ezeknek a nyilatkozatoknak semmi jelentőségük nincs, ellenben jól lehet rajtuk rugózni. Ugyanúgy nincs jelentősége, ahogy a köteles beszédnek sincs, és a körmösösnek sem volt. Mikola nem vezette volna be a körmöst az iskolában, már csak azért sem, mert nem ő lett volna az oktatási miniszter. Annak van jelentősége, hogy (állítólag) jó eü szakember, Kövér meg töketlen titokminiszter volt. A többi csak duma, gumicsont, amit az ilyen baromarcúaknak dobnak oda rágcsálni.

abandi 2009.09.14. 15:29:23

Az igaz, hogy a dajccsal voltak párban ott a viharsarokban?
Már a látvány is komikus: a szőrmók törpe, a csupasz óriásbránerrel!
És még szót is fostak...

==T== 2009.09.14. 15:34:23

@DexterMorgan78/Séfbácsi: A Kereszténység ne mf*ság!

Kövérlaca azonban ex főkiszes pribékként ne prédikáljon, főleg annak tükrében, amiket az ő ill. öccse ügyeiről hallhatunk mostanában...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.09.14. 16:04:27

Hja, volt már egy kötélre akasztós beszólása, ami egy iciri-picirit hozzájárult már egy választási verességhez. Akár Mikola és a szingliterror összefüggései. Mégis szárnyalnak a pártban... Tudtommal utoljára a coccalizmusban számított többet a párthűség az észnél. Pedig a kampány - pláne a magyar ugaron - úgy müxik, mint egy sakkjátszma: nem az nyer, aki jobb, hanem aki kevesebbet hibázik.

A bajsza mögött meg szerintem az öccsét rejtegeti az APEH elől.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 16:11:07

@Grift:
Kissé kifutóban lévő divat, már tiz éve űzzük.

Most pedig mindenki épülésére idézek egy kései keresztény novellistától:

"málnási a tükör előtt állt. meztelenül. derekán öv, vállán keresztben antantszíj. kifújta a levegőt, hasát behúzta, és jó erősen megrántotta az övet. úgy, hogy a gyomrát is szorította. farkát, hátulról előre nyúlva, a combja közé húzta. a borotvált zacskó és farok, az alig összeszorított combok fényesre kopott belső lapjához tapadt. nézte magát a tükörben. szép nő lennék. és ez az antantszíj, ez olyan reakciós, gondolta."

Valamint:
"igazából, nő, talán nem szeretne lenni, csak a női énje kiparancsolja talán, hogy nőieskedjen, és ezt fűszerezi a dominaérzés. a férfiasság megélése egy pillanatra, dominaként. ez valami olyasmi lehet amit szegény el kazovszkíj szenvedett ki magából, hogy nem férfi, hanem homokos férfi szeretne lenni, férfiként férfit szeretni. valahogy így.
persze be kell valljam, hogy ebben a képben benne vannak egyes,magukat reakciósnak képzelő, nyálas-lányos reakció-blog szerzők is. :)))"

Innen:gozdom.blogspot.com/2009/09/malnasi-fatyolkai_03.html#comments

Ha esetlegesen rá tetszett indulni a főszerkesztő úrra vagy másokra egy tévés szereplés okán, szerintem meg lehet oldani.

Néppártot épitünk.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 16:16:05

@Zetek:
Atyai pofon, nagyságodtól? Ahhoz kicsit idősebbnek kéne lenni.

Nekem egy elegánsan homályban hagyott első közlés rémlik, amelyet a T. Szerző másodjára is el akart sütni az UFI-ban, majd amikor ez észrevevődött, akkor vélelmezte a minősithetelen viselkedést, meg a pofátlanságot.

Javitson ki, ha tévednék.

Bajkon úr 2009.09.14. 16:20:17

@Oli bácsi: Tyűazannyát, ez nagyon Gay Pride-os, csak nem Grift úr a szerző?

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.14. 16:24:17

"Deutsch Tamás EP-képviselő társaságában moralizált"

"példásabban és jó keresztény módjára élt volna"

Na de kérem, a trambulinról? :D
Legalább megkérhette volna Deutsch-ot, h amíg ő okít, addig menjen ki elszívni egy cigit vagy ilyesmi.

abandi 2009.09.14. 16:39:23

@Oli bácsi:
..."persze be kell valljam, hogy ebben a képben benne vannak egyes,magukat reakciósnak képzelő, nyálas-lányos reakció-blog szerzők is. :)))"

Valahol itt lehet a lényeg...szerintem.
Alapból kaki-pisiszeksz az egész világ amúgy!

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 16:49:32

@abandi:
szerintem meg a borotvalt branernel.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 16:52:12

@Oli bácsi:
köszönöm a reklámot! :)
amúgy hülye vagy te fiam. vagy sunyi, vagy nem tudsz olvasni. de segítek. 1. nem vagyok keresztény. 2. ha egy figurát megjelenítünk, akkor, pl. leírjuk lelki defektusából fakadó viselkedését, vagy annak egyes elemeit, jeleneteit. tudod, ez olyan, mint eperjes mikor arról tépelődött, hogy keresztényként eljátszhatja e az istenkáromlós taxi jelenetet az eldorádóban. ha a gonoszról beszélünk valamilyen eszközzel, akkor meg lehet jeleníteni. ez a végső következtetés. de ezt te is tudod, mert ostoba nem vagy. de ócska az igen.
az idézetek rólatok szólnak, nem rólam, tehát a beindulás felvetése abszurd.
de tetszik, hogy olvasgatsz! :)

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 16:59:19

@Grift:
Ha nem tetszik kereszténynek lenni, akkor mi a retket oktat a Perverz Tata arról, mi is az valójában?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 17:09:49

@Oli bácsi:

nahát, volt valahol olyan ebben a kommentfolyamban? én csak azért szóltam, mert gellértkét megint a kommunisták oldalán találtam. és azért, hogy a fidesznek legyen ereje leszámolni a bármikor árulni kész saját komcsijaival. és újlipóciát még szóba sem hoztam. :)
te egy kicsit furcsa csávó vagy nem? beégsz és hazudozol, köpködsz és rúgsz, szövegkörnyzetéből kiemelve hazugidézel /szdsz!!!/. ez aranyos is lehet úgy kétévesen, de te már elmúltál, nem? persze ez a névadás, perverz tata, ez elég óvodás, és olyan sarokbaszorított is. na, mindegy, majd egyszer megvéditek magatokat ügyesebben is. ez égő volt. puszillak! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 17:12:55

@Oli bácsi:
még annyi: tényleg köszönöm a reklámot, +100 kattintás azóta! majd még köpködjünk egymásra jó? lol

hiba 2009.09.14. 17:15:22

@Grift: Tényleg azt hittem, csak viccelsz. Most már látom, hogy komolyan gondolod. Jobbulást! :)

nénike · http://mandiner.hu 2009.09.14. 17:16:15

Már egy hete azon tűnődök, mi a faszé' jön ide minden nap Grift, a amorális macsó szövegével. Ágaskodó egójával ossza inkább a ruszkibaka blog közönségét!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 17:18:32

@nénike:
na, képzelheted a felhozatalt, ha még titeket szeretlek ennyire! :))

nem azzal kéne foglalkozni, hogy szerzőtársatok miért esett neki kövérnek egy népszabó cikk alapján?
lehet persze velem is foglalkozni, de az csak nekem jó! :)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.09.14. 17:20:23

@nénike: LOL

@Grift: cicafiú, írj a Reakció csapatáról egy lucskos, gőzfürdős, faszista húrokat is megpendítő mininovellát, de jól hegyezd ki benne a karaktereket meg egyebeket. Ígérem, belinkeljük a blogajánlóba, csak hogy még több olvasód legyen.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.14. 17:21:55

Biztosan így hangzott el ez a mondat?

Vegyük úgy, hogy így. Akkor viszont nem értem! Felsötétítene vki?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 17:22:41

@rajcsányi.gellért (ergé):
:) na jó, nem ígérem százszázalékra, de lehet, hogy megpróbálom.

de! miért is írtál kövérevő komcsi cikket? ne terlj! :)

abandi 2009.09.14. 17:24:43

@Grift:
"1. nem vagyok keresztény."
Vigyázz b+, mert gyünnek a jezsuitákok!
Lesz itt még talmudfelolvasás jiddisül!

Alfőmérnök 2009.09.14. 17:29:17

@malac69 zsákutcakutató és botrányfotós:
Semmi értelme, ezért nincs is értelme rajta rugózni. Azzal csak az ellenség malmára hajtjuk a vizet.
Megjegyzem, a népszabós mondat második fele, ami interpretálja a szöveget, is marhaság. Vagy tényleg kétmillóan voltak a gyűlésen?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.14. 17:29:29

@rajcsányi.gellért (ergé):

Kövér biztosan kifejtette, mire gondolt. Mi mit tudunk erről?

lehet, h arra, h ha mindenki igazi keresztény marad, akkor nincs 15%-os Jobbik?

abandi 2009.09.14. 17:42:43

@rajcsányi.gellért (ergé):
Ha visszaolvas vki a konzerátórijumba, akkor azé' gyűjthet anyagot...
Még Debresenből is!
(Állítólag az vmi terrorista fészek...Bezzeg kósalajos a védett kertitörpe...)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.14. 18:55:32

@Őrnagy Őrnagy:

"Srácok inkább azzal kéne foglalkozni, hogy az imádott Thatcher meg akarta volna akadályozni a Német Egyesítést"

Nem bírta Kohl arcát. Nem mintha sokat számított volna. Gorbacsov már eldöntötte.
www.spiegel.de/international/spiegel/0,1518,648927,00.html

osborne 2009.09.14. 19:02:07

@Úlfhéðinn: plusz Maggie T következetesen EU integrációellenes politikát vitt mindig is, gyakorlatilag ezért (is) buktatták meg pro-EU politikustársai 90-ben.

abandi 2009.09.14. 19:14:22

Valaki az írta hogy ő össze-vissza rópködik a világba' és a csládja is...
És, hogy őt ne baszogassa egy terrorista vagy egy bárki!
Beírt egy globalista a konzervatívistáknak...
zagsón, nyasgem...

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.14. 19:19:13

@osborne:

"plusz Maggie T következetesen EU integrációellenes politikát vitt mindig is"

Mondjuk a mai Toryk se arról híresek, h az EU lenne a szívük csücske, lásd az EP választások utáni balhékat...

osborne 2009.09.14. 19:35:12

@Úlfhéðinn: a Toryk egyik legmegosztóbb topikja az EU. 20-30 éve folyamatos a harc a kontra és pro EU torik között. Cameronék a közelgő választások miatt is az EU-szkeptikus vonalat viszik, mivel a Labour nagyon pro-EU és DC-nek a pártvezetés megtartásában is fontos, hogy lenyomja a pro-EU szárnyistákat.

huh, ez itt megint off ;]]

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.14. 19:52:07

Szerintem Kövér ezen kijelentése értelmezhetetlen, mivel ez így egy töredék gondolat. Ha lenne valami támpontunk, hogy mire gondolhatott, beszélhetnénk róla.

A kijelentés így értelmezhetetlen.

Eszembe jut egy régi történet. Az Antall-kormány első száz napja után - ilyen idő tájt, szeptemberben lehetett - a pártok értékelték az új kormányt. Tölgyessy Péter volt az SZDSZ vezérszónoka, talán frakcióvezetője és elnöke is akkoriban. Arról beszélt erőteljes, bár kevéssé impozáns gesztusokkal, hogy az ország sokkal rosszabb pénzügyi, gazdasági, társadalmi, és most figyeljünk, erkölcsi állapotban van a 100 nap után, mint amikor Antall átvette. A miniszterelnök úr majdnem elnevette, de megfelelt. Valahogy így: "Nem tudom, mire gondolt képviselő úr, amikor az erkölcsi állapot romlásáról beszélt, hacsak arra nem, hogy a nyár nagy kerítő."
Mindenesetre így, ősz elején mi is jobban tesszük, ha kitörlünk pár nevet a telefonunkból, ha már Kövér így ránk pirított.

Bajkon úr 2009.09.14. 19:55:11

@Grift: Gyakran álmodozol fiatalabb férfiakról? Jó lennne velük együtt menetelni egyenruhában, egyenruha nélkül?

abandi 2009.09.14. 20:08:46

@Grift:
Na, téged itten jól meg fognak szopatni a fajtársaid...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 20:19:19

@abandi:
na persze! :)
de valamit félreértettél, nem vagyok én zsidó! :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.14. 20:20:28

@Bajkon úr:
butuskám, csak annyira mint gárdonyi gyereket hágni:

"A patakban két gyermek fürdik: egy fiú meg egy leány. Nem illik tán, hogy együtt fürödnek, de ők ezt nem tudják: a fiú alig hétesztendős, a leány két évvel fiatalabb."

abandi 2009.09.14. 20:23:44

@Grift:
No akkor üssed a bajkonurat, ami belefér!
(Meg a szerkesztői lista se kutya...)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.14. 20:25:10

@osborne:

"huh, ez itt megint off ;]]"

Haha. Igen, de egyrészt az Őrnagy kezdte, másrészt meg még mindig színvonalasabb, mint ami ON folyik. :>

Tehetetlen Dodó 2009.09.14. 20:31:21

@Grift: Pfuj, pedofil pornó Egerből.

Bajkon úr 2009.09.14. 20:55:48

@Grift: te borotvált, antantszíjas farkakról fantáziálsz önfeledten, Gárdonyi meg két kisgyermek fürdését vázolta szűkszavúan, a genitáliák részletezése nélkül. Nagy csibész vagy te, hallod-e.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.09.14. 21:14:24

@rajcsányi.gellért (ergé): ennyi a reakció arra, hogy egy szövegkörnyezetből kiragadott mondatot idéztél és magyaráztál félre?

abandi 2009.09.14. 21:15:06

@Grift:
oli úr (gondolom a buzi fodrász a szomszédok köztből...)
Valahogy szereti lebuzizni, proletározni az "aljanépet"...Okés.
Ezt azért -valld be- elbasztad Grift...
Te nem ironizálhatsz, csak ha nyíltan felvállalod vagy a másságodat, vagy a zsidóságodat!
(Hidd el, hogy jobban jársz az utóbbival.)
Ezt elbasztad, mert a sok judokeresztény most rádcsaphat...
Szarni rájuk!
Hajrá LOKI!

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 21:16:25

@Grift, drága,
volt:
" az nem álszent téboly, hogy egy kereszténynek jó keresztény módjára kell élnie, és ennek hozadéka van a mindennapokra."

Én valójában antropológiai optimista vagyok, igy a nagybecsű olvasóközönség belátására bizom, hogy ki égett, ki köpköd, meg rúg. De ha ezzel könnyebben telnek a napok, akkor én.

Sajnálattal tapasztalom, hogy az alapműveltségben nagy lyukak tátonganak Perverz Tatával és a Kretén magazinnal kapcsolatban. De jövök, segitek: wiki.kepregeny.net/index.php/Kret%C3%A9n
Ill. képekben: www.perverz.hu/

abandi 2009.09.14. 21:33:14

@Oli bácsi:
Na, itt egy aljas faszszopó...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.14. 21:34:39

ergé / a reakció keresi az önálló hangot. kövéren és a népszabion kapaszkodna fel.
kár értetek.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2009.09.14. 21:52:58

@vero:
mindigis kereste. Életünk a keresés, mondhatni.

abandi 2009.09.14. 22:16:23

@Oli bácsi:
Vannak még problémák...

hiba 2009.09.14. 22:30:43

@aesculus: Megtalálható valahol a teljes szövegkörnyezet? Mert ami eddig kiderült róla, az nem segít máshogy értelmezni, mint ahogy mondta. vagyis sehogy nem értelmezhető, mint ahogy szerintem az előadó is csak úgy kiengedte a bajsza alatt.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.09.14. 23:03:55

Előzmény: "Kövér László beszélt a politikusok, az elit felelősségéről is, kiemelve: ahogy az országos, a helyi elit viselkedik, úgy viselkedik a többi ember is. Nem attól változnak meg a dolgok, hogy ezektől az utolsó bolsi ellenállóktól megszabadulunk végre, onnan kezdődik a neheze, hiszen be kell bizonyítanunk, hogy van programunk, képesek vagyunk a változásra. Ha csak megszerezni tudjuk a többséget, de 2014-ben és 2016-ban megtartani nem tudjuk, akkor fizikailag sem vagyunk képesek végig vinni azt a munkát, amit akarunk. Hitet kell sugározni azok felé is, akik nem az Isten haza család fundamentumán állna, ők is ennek a közösségnek a tagjai, őket is be kell vonni a közös munkába - fogalmazott Kövér László. (hirszerzo.hu)"
- Ha az a kétmillió ember, aki hosszú évek óta a jobboldal biztos szavazójának számít, példásabban és jó keresztény módjára élt volna, akkor ma nem itt tartanánk - feddte meg némi meghökkenést kiválta a Fidesz választmányi elnöke a kisgazda országos gyűlés hallgatóságát. Hozzátette, ezzel nem szeretne senkinek lelkiismeret-furdalást okozni, és nem is szeretné rátolni a felelősséget a kialakult helyzet miatt.(nol.hu)

abandi 2009.09.14. 23:10:50

@aesculus:
Brávó!
Az ellenzéki médiából próbáljátok kikövetkeztetni a a két korcs szereplését...
Nem normális!?

abandi 2009.09.14. 23:40:32

@aesculus:
Mit nem értesz?
Beraktál egy-egy idézetet a szocialista és a cionista tudósításból...
Ez itt ellenzéki nem?
Egyébként én is az vagyok, csak JOBBIK-ról!

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2009.09.14. 23:43:53

@Oli bácsi: Akkor eme kalandos keresés keretében elmondhatnátok, hogy ezt így hogy?!
Ha aszondjátok, hogy valami kódolt üzenet van benne, amit viccesnek találtatok publikálni, akkor oké, nem szóltam.

abandi 2009.09.15. 00:30:41

@aesculus:
Maga, én, vagy a vilég?

abandi 2009.09.15. 00:52:07

Van az úgy...
Egyébként lehet!

dobzselaszlo 2009.09.15. 10:42:05

Minden keresztény, keresztyén, zsidó és mohamedán ember számára melegen (na nem a szombati felvonulás értelmében...) javaslom elolvasni Nemere István: Az előző emberiség c.könyvét - ha még ezután is hisz valamiféle emberfölötti lényben, nos lelke rajta. Mellesleg a kereszténység - mint minden más vallás is kivétel nélkül - történelmi képződmény, s mint ilyen bizony mulandó is. Mondhatnánk: éljünk keresztényiül, míg lehet, míg egyáltalán valakit ez érdekel - de ez az összes többi tébolyra is érvényes, úgyhogy zsidók, muszlimok ne öröüljetek, ti sem vagytok kivételek.

Tehetetlen Dodó 2009.09.15. 10:44:31

@dobzselaszlo: Nemere István mint a felvilágosult gondolkodás sarkköve.

dobzselaszlo 2009.09.15. 10:45:13

@Grift: Öregem, az amerikaiaknál a srácot (Bornemissza Gergelyt) simán megvádolnák ezért a fürdésért megrontás meg a jó nyavalya tudja még milyen bűncselekménnyel - 7 évesen is!!!

dobzselaszlo 2009.09.15. 10:47:23

Cigány megy az utcán, közben Talmudot olvas. Arra megy a Bőrfejű, meglátja és rászól: Ne tetézd cigány, ne tetézd...

dobzselaszlo 2009.09.15. 10:49:44

@Tehetetlen Dodó: Olvastad? mert ha nem ne gúnyolódj, tágítsd a horizontodat pajtás, rád fér. Amúgy az Ótestamentum, pláne az életviteli parancsok Mózes könyveiben egy neurotikus, következetlen Isten parancsai, aki annyira ellentmondásos, hogy ilyen Isten már csak egy - Ember lehet/ett....

Tehetetlen Dodó 2009.09.15. 10:59:18

@dobzselaszlo: Nem olvastam Nemere egész életművét, hiszen már többet firkált össze, mint Balzac. Ezért ezt a könyvét már végig sem olvastam, hiszen csak egy újabb, bővített variációja a Rejtélyes elődök címűnek. Az egyébként (vagy 20 évvel ezelőtti) megjelenésekor) érdekes elméletnek tűnt, főleg azok számára, akik nem ismerték a Sziriat oszlopai-t, amely munkából is jócskán merített a derék Nemere. Meg persze Däniken és Soucek hasonló témájú könyveiből.
Ha meg a következetlen Istenről akarsz olvasgatni, javaslom Roark Bradfordot, röhögve követheted az egész Ószövetséget...

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.09.15. 11:07:06

@Tehetetlen Dodó:
na de kérem! úriember nem olvas ószövetséget, vagy -ről. :)))

Az évek meg a rutin 2009.09.15. 11:50:29

Hajas Lacinál jó kereszténynek lenni kötelező :)

Arma Gedeonka 2009.09.15. 12:29:14

SAjnos nemrég vettem egy szépen illusztrált gyerekkönyvet honfoglaló őseinkről a fiaimnak, Nemerétől, "alternatív tankönyv". Nem néztem igazán bele, látványos volt, tartalma viszont egy hányadék. Az elején valahogy így indít:
"x ezer éve még a mi őseink is neandervölgyiek voltak."
A következő oldalon, párezer évvel későbbről:
"ekkorra már a neandervölgyiek kihaltak, helyüket a Cro-magnoni ember vette át"

Kihalt őseihez képest még könyvet ír, az csak csúsztatás kérdése, hogy alternatív tankönyvnek nevezheti a művet, vagy önkényesen írhatja ki rá?

Amúgy a könyv a szadi-libsi dogmák közhelytára vad, barbár, európát felgyújtó szadista honfoglaló őseinkről.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.15. 12:48:32

@Arma Gedeonka:

"honfoglaló őseinkről"

Megnézném azt aki töretlen vérvonallal rendelkezik közvetlenül a "honfoglaló őseink"-hez.

Én csak erősen valószínűsíteni tudom, hogy kínai, azték, hutu őseim nincsenek, de másokat nem tudnék ennyire sem kizárni a családfámból.

Itt Közép-Európában hogy is lehetne?

A kulturális meghatározottság sokkal fontosabb.

Tehetetlen Dodó 2009.09.15. 12:52:12

@Arma Gedeonka: Nemere egy zavaros fejű, félmüvelt, grafomán alak, aki csak ír, de nem olvas.
Kíméld a gyermekedet a "tankönyveitől"...

Az évek meg a rutin 2009.09.15. 13:18:19

Ja, hogy Deutsch Tomi is szerepelt a kisgazda gyűlésen? Akkor Laci ezt hozzá intézte...

drkovax 2009.09.15. 14:18:39

@dobzselaszlo:

Fogtam egy nagy szúnyogot
Nagyobb volt egy lónál
...
Aki eztet elhiszi
Szamarabb a lónál

Tehetetlen Dodó 2009.09.15. 14:34:49

@drkovax: Az kimaradt, hogy:
...kisütöttem a zsírját,
több volt egy akónál... :o))

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2009.09.15. 21:05:38

@aesculus:

Ha ez a két szöveg összetartozik, már sokkal érthetőbbek Kövér szavai, és a kettő együtt számomra értékes gondolat.

Ebben a szövegösszefüggésben inkább a patakvéres-lámpavasas érzelműeknek kellene felháborodnia az elmondottakon, úgyhogy itt most kicsit összekeveredtek a dolgok.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 11:44:00

@aesculus: én sem vettem a fáradságot, hogy kibányásszam az omniózus (sic!) nol cikket (nem úgy mint ergé, aki jólibsi újságíró módjára kiragadott belőle egy mondatot és azt csámcsogta meg) és urambocsá még a tiszta forrást sem kerestem, úgyhogy köszi.
mindettől függetlenül, ha csak annyi igaz, ami a népszabóban megjelent és ahogy kövér fogalmazott, egyértelmű és igaz. kell valakinek példát mutatni. a jó keresztényhez méltó életvitel és munka pislákoló fáklya fénye lehet. és ehhez nem is kell jó kereszténynek lenni. csak úgy csinálni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.09.16. 12:02:10

@vero: eggyel korábbi megjegyzésedre reagálva két válasszal tartozok:

1. nem keresem a hangomat, szőrös már az állam meg más testrészem, a tojáshéj is leesett már a hátsó felemről. 27 évesen ott állok, ahová politikai eszmélésem idején, kb. tíz éve kerültem, és az lettem, amivé kereszténykonzervatívközéposztálybeli családom nevelt. Most jöjjek azzal, hogy ennyi idősen KL az MSZMP KB egyik intézetének munkatársa volt?

2. másfelől, természetesen keresem a hangomat, halálomig keresni fogom. te már megtaláltad?

3. KL fenti mondatát, annak elhangzását senki nem cáfolta meg. Annak üzenetét továbbra sem tartom szerencsésnek / elfogadhatónak, egy politikus ne kérje számon mások (saját választói) jó kereszténységét. Ez mások dolga, ha egyáltalán evilági embereké...

4. sokat próbált családom, felmenőim nevében kikérem magamnak a libsizést-komcsizást.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 12:22:17

@rajcsányi.gellért (ergé): uram! köszönettel vettem megszólítását.
1. az ember nagyon képlékeny. hát még az elméje. 27 évesen kiforrottabb világképpel rendelkeztem és szilárdabb meggyőződéssel. felnőttként sokmindent lát, hall, tapasztal az ember. ezek vagy megedzik, vagy elbizonytalanítják, így aztán az okoknak és okozatoknak megértése végett még mélyebbre kényszerül ásni a folyamatos kételkedés során. merthogy "mindenről kételkedni kell!" mondotta klimakosz szent jános.
2. én még csak nem is nagyon hallatom. max. hsz formában, de az ugye ... szóval respekt. a reakció blog szellemisége azonban érzésem szerint a az ilyen posztokkal nívó alá mehet. összerakott kis írás ez, csak az ötlet hiányát érzem, meg a jó reakciós fílinérzés mintha oldalvágányra siklana.
3. cover fenti mondata példa volt csupán. milyen példával élhetett volna? emlegessen fegyelmezett elvtásakat? (nála mellesleg bele is férhetett volna.)
érdekes, hogy a keresztényi erkölccsel való példálózás is kiüti a biztosítékot. mi lehet akkor a kapcsolat.hu közönség véleménye?
4. csupán módjára. ne is légy olyan!
üdvözlettel.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.09.16. 12:29:13

pontosan, mindenben kételkedni kell. mindenben. szép lassan eljuthatunk egy magig, amire már lehet építkezni. a bölcsességet viszont nem politikusok szájában fogjuk megtalálni.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.09.16. 12:54:00

@rajcsányi.gellért (ergé): Egy fontos szempontot nem veszel figyelembe. Lehet, hogy az idézett mondat 2 millió embert említ, de fontosabb lehet, hogy hol hangzott el.
Kisgazdák előtt! A kifejezést, hogy "kisgazda", ma leginkább a jobbik felől hallani, pl. Morvaitól, vagy olyan hírekben, ahol helyi kisgazda sejt a gárdával állapodik meg a mezőőrök helyett, a terménylopások miatt. Ez a nyilatkozat, a jó keresztényiségről elsősorban nem neked, fideszesnek szólt.

dobzselaszlo 2009.09.16. 14:35:37

"Kacagj a mullahon és a dervisen.
Csak a Hit épít tornyot a vízen.
S amiről ők beszélnek: ábránd, ködkép,
Nem látta senkisem!"

Hát gyerekek ezt a pár sort saccperkábé 1000, 1100 éve írta Omár Khájjám, az éppen izmosodóban lévő íszlám világ kellős közepén, röstellem nem tudom, hogy arab, vagy perzsa költő volt, de elgondolkodtató - és bátor - sorok, az biztos.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.16. 15:06:10

@dobzselaszlo: Omár Khájjám? és még hány példát, szólamot idézhetnénk kontra.
hit nélkül pedig semmi sincs.
úgyis csak abban hiszel, amit magad is tapasztaltál.

greycow 2009.09.18. 10:19:28

Azért a 90-es évek elején még az - általam nagyon nem kedvelt - Antall-kormány idején a Fidesz még vígan "csuhásozott". Persze időközben megtértek, oké, de bizony ez is benne maradt a CV-ben. Hinni meg mindenki abban hisz amiben akar. Én leginkább semmiben és ismerve Magyarországot, még abban sem hiszek, amit tapasztaltam...

greycow 2009.09.21. 16:33:41

@Arma Gedeonka: az a baj, hogy a vikingek - ma dánok, norvégek - , meg a gótok, vandálok - ma a németek- semmivel nem követtek el kevesebb galádságot, mint a kalandozó magyarok, csak mivel mi voltunk az utolsó löket, hát az maradt meg a "művelt" nyugatajrópába'. Amúgy egyébiránt a "barbár" magyarok már alsóneműt viseltek akkoriban, és "főztek", míg a nyugat?...egyszál pendelyben jól-rosszul sütögetett, mint 10000 évvel korábban.
süti beállítások módosítása