Gyurcsány látomása: nemzethalál
2009. augusztus 01. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Gyurcsány látomása: nemzethalál

  Látványos minőségromláson esett át a Gyurcsány blog, amióta valószínűleg már maga írja. Gondolom, amikor repült a nemzet éléről, akkor elvesztette a blogíró stábot is. Ritkán pöttyent oda a rajongóinak, akkor is röviden, semmitmondóan. Az utolsó bejegyzése azonban mindent alulmúl, a mondanivalója a halál és még a gyerünk barátaim, tegyük a dolgunkat lelkesítő szlogen sincs már benne. Klárikának, a kutyusnak, a gyerekeknek és az esti hangulatjelentéseknek már nyoma sincs. Az exminiszterelnök a főzést is abbahagyta.

  A bejegyzésből számomra az derül ki, hogy Gyurcsány vérig van sértve hálátlan nemzetére és arra figyelmeztet: a szerencse forgandó, egyszer fenn, egyszer lenn. Nemcsak ő bukhat, hanem egy egész nemzet is eltűnhet. A magyarok is lehetnek még maják, akiket az utolsó cseppig felszámoltak. Így fogalmaz:

... saját életünkön túl az is kérdés, hogy mondjuk ötszáz év múlva Európa és benne Magyarország emelkedő, vagy éppen hanyatló csillaga lesz-e a Földnek. A történelem arra tanít, hogy nincsenek bérelt helyek. Nem voltak a múltban, és nincsenek most sem.

  Gondolom nem túl vidám a nyara Gyurcsányunknak, ha a nemzethalálról írogat.

  A másik érdekesség ebben a bejegyzésben, hogy az exminiszterelnökünk mennyire primitív. Érdemes történelmi távlatokban gondolkodni, tudomásom szerint Orbánt is érdekli egy-egy politikai krízis esetén, hogy volt-e már hasonló eset a világtörténelemben, de Gyurcsány mondandója nem haladja meg a 3 éves unokahúgom gondolkodásmódját. Eltünnek nemzetek, vajon mi is eltününk-e, ennyi jutott eszébe a történelmi atlasz tanulmányozása közben. Nyilvánvaló, hogy egy bölcs ember mély gondolataival állunk szemben, főleg az a szófordulat tetszik neki, hogy nincsenek bérelt helyek.

  Nem tudom, honnan jött ez a nemzethalál látomása a mi jó, öreg Gyurcsányunknak, de egy külföldön élő barátom nemrég azt mondta, hogy azért vesz Amerikában is lakást, mert nem akar egy kihaló nemzet utolsó tagja lenni, akivel klinikákon kisérleteznek. Állítólag volt valami indián törzs, akinek a három utolsó tagját elvitték Párizsba és életük végéig kuatatók tanulmányozták őket egy laboratóriumban. Amikor a barátom ezt mondta kinevettem és erre tessék, egy hét múlva a mi rettegett vezérünk is épp erről ír, a kihaló majákról és az elsüllyeszthető hazánkról.

  Tényleg van benne hibbant nérósság, Morvai szavaival élve.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr391280608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszi 2009.08.01. 19:38:15

@Tehetetlen Dodó: Amit az elmúlt 8 évben "a szocik és a libsik" elkúrtak, azt a Fidesz mind megszavazta (megszavazták pl. a 2006-os áfa-csökkentést is, sőt még kevesellték). Amit viszont "a szocik és a libsik" jól akartak csinálni, azt pedig a Fidesz minden erejével gátolta és megakadályozta, ld. pl. önkormányzati reform, egészségügyi reform.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 19:39:16

@Bell & Sebastian:

Nem.

"Elkúrtuk!"

XD

a katona fehérben 2009.08.01. 19:42:19

@Tehetetlen Dodó: "rengeteg pénz van, és a gaz Fidesz nem akarja leosztani a népnek"

Vajon nem ugyanez megy azóta is, csak a másik oldalról? (14. havi nyugdíj, azonnali 10%-os TB-csökkentés és mindenféle nagyarányú adócsökkentés stb. a konvergenciaprogram kellős közepén)? Ez a szöveg nem valami szokatlan gonosz trükk, hanem bevett kampányfogás, alighanem a világ minden táján, és biztosan fogjuk még hallani :-)

(Nagyon tetszik ez a teljesen fogalmatlan "komcsizás". Vajon az-e a "komcsi", aki mindent privatizál(na), mert így a piac meg úgy az önszabályozás, vagy az, aki az állam hatáskörét terjesztené ki minél jobban, mert így a luxusprofit meg úgy a multik? Ez nem értékítélet, mert fogalmam sincs, melyik megoldás a jobb, de azt tanultam történelemből és részben meg is éltem, hogy melyik melyik oldal sajátja. Dehát ez az ország sok más tekintetben is a feje tetején áll. És gyorsan felejt.)

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:43:26

@Aszi: Akkor mégsem téved nagytudású Vágó István: 11 éve Orbán Viktor kormányoz. Ő a hibás.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:44:42

@Aszi:

Ugyan nem kérdezett, de ha belegondol abba, mi a végső cél és milyen eszközökkel _nem_ sikerült elérni, fent vázolt nem egészen apostoli cselekedetek azért a befektetett erőforrásokhoz képest hatékony eredményt szültek.

Persze az nem kellemes érzés, ha milliókat gázol el a történelem primer és/vagy szekunder! (áldozatok/forgács)

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.08.01. 19:46:49

kár túlzásba vinni ezt a polémiát


nem érdemel ez ennyi figyelmet meg energiát

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:47:52

@a katona fehérben:
""rengeteg pénz van, és a gaz Fidesz nem akarja leosztani a népnek"

Vajon nem ugyanez megy azóta is, csak a másik oldalról"

Milyen másik oldalról? Hol van itt a rengeteg pénz? Csak nem Cipruson?

Amúgy a komcsizás tényleg nem helyes: itt valójában egy posztbolsevik szisztéma továbbéléséről van szó demokratikus kulisszák között.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:50:25

@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t:
Igazad van, csak az ember néha nem tudja megállni. Persze erre bazíroznak a provók is.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:50:39

@a katona fehérben:

Idézek egy klasszikust:

"Én se írtam alá, és szerintem is fel kéne emelni inkább az alapilletményt egy rendes összegre, de ebben az országban ez kb. lehetetlen. Mert aki sokat keres vagy más okból gazdag, az minimum gyanús, de inkább gyűlölni kell - hála az évek óta tomboló demagógiának, tulajdonképpen csak a szegénységi fogadalmat tett szerzetesek kelthetik tisztességes ember benyomását. Így meg persze az okosabbja nem fog politikusnak menni, hanem elszívja a versenyszféra, kivéve a vastag arcbőrűeket, illetve az egyszerűen velőig korruptakat. Mondjuk ha szétnézek, lehet, hogy ez az idő már el is jött."

Téged!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 19:56:26

@Tehetetlen Dodó: Látom. Az erősítés harcértéke egészen kiváló. XD

civilkontrol 2009.08.01. 21:06:19

@Aszi: Te olyan beavatottnak látszol.

"pl. önkormányzati reform, egészségügyi reform. "

Figyelj, miért nem mentek el egy olyan helyre megreformálni az egészségügyet, ahol ezt a választók is szeretnék? Tudod, akiknek az igényeit ki kell szolgálni!
Ti már semmit se reformáljatok meg jó?
2006-ban, mikor olyan sajátosan kértétek az emberek bizalmát, elfelejtettétek megemlíteni (lexikonra való egyéb apróság mellett) hogy privatizálni szeretnétek az EÜ-t. Ez nem vet rátok túl jó fényt, részben ennek is köszönhetitek, hogy ott vagytok, ahol vagytok.

civilkontrol 2009.08.01. 21:10:29

@Aszi:
"Nagyon unalmas és gyomorforgató a mindenhonnan áradó Gyurcsány-gyűlölet - sajnos a Fidesz több éves gyűlöletkampánya megtette a hatását"

Nofene. nem is tudtam, hogy a fityisz alapította meg ezt a műfajt. Nem tudom rémlik-e a 98-2002 közötti időszak, mikor hű fegyverhordozóitokkal az élen (RTL, TV2) elpöttyintettetek néhány apróbb csúsztatást.

A döglött oroszlánoddal meg két gond van.
Egyrészt él még, másrészt amit művelt az megbocsáthatatlan. Remélem hamarosan felpróbálhatja a párt új egyenruháját, a csíkosat.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 21:13:44

@ civilkontrol 2009.08.01. 21:06:19

Bár a hozzászólásoddal 100%-ig egyetértek, megjegyezném: a következmények nélküli ország felszámolásához és alapoktól újjáépítéséhez bizony az kell, hogy végrehajtható, áttekinthető, KÖZÖSSÉGI ÉRDEKET SZOLGÁLÓ törvényi háttér mellett mindennek legyen privát gazdája. Az alap a nulla szubvenció. No meg persze halálbüntetés, ...

tevevanegypupu 2009.08.01. 21:20:55

@Bell & Sebastian:
Mindenesetre a tenyek ugy latom nem valtoztatnak a tudaton. Meg mindig szeretik Gyurcsanyt. Nekik az a jo ha faj.

civilkontrol 2009.08.01. 21:31:15

@Aszi:
"Elég furcsa a válaszod, sajnos kiválóan tükrözi, hogy semmit nem értesz abból, ami az elmúlt 8 évben történt itt."

Igazad lehet. Lehet hogy nem értjük, de érezzük. Köszönjük áldásos tevékenységeteket.

"Tehát szerinted az volt a legnagyobb baj, hogy megszorítások voltak?"

Áruld el, miért váltak szükségessé a megszorítások? Ki tornázta föl 2006-ra olyan szintre, amilyenre? Tudom. a orbánbányák a felelőtlen lakásosztogatással. Na húzzál már...
Egyik első intézkedésetek volt már akkor, hogy ezt megnyirbáltátok és az FHB-t eladtátok.

"Az nem zavar, hogy 2006-ban 9% volt a költségvetési hiány, és hogy ezt 2008-ra 3,4%-ra sikerült visszanyomni az általad elátkozott megszorításoknak köszönhetően?"

A megszorítás már csak okozata a nyomorult tevékenységeteknek, ráadásul a válasz is rossz, amit a saját hibátokra adtok.

A megszorításaitok keresletet csökkenést eredményeznek. Annak meg következményei vannak. Már látszik is a "Munkakeresők" klubbjainál.
Míg a hazai vállalkozásokat megfojtottátok, fényesre nyaltátok a multik popsiját, akik az összehozott csinos profitot nem itthon forgatják vissza. Ügyes. A bankokat meg szabadjára eresztettétek aszt most az új messiásotok játsza ugyanazt a sóműsort a bankvezérekkel, mint az Istened a nemzeti csúcs idején.

Valahol máshol biztos várnak rátok. Miért nem mentek oda?

Alfőmérnök 2009.08.01. 21:52:27

@Brendel Mátyás:
"Makogtok, nyökögtök, semmi frappánsat nem sikerült mondanotok."

A te kis Carnapod szerint Heidegger is csak úgy értelmetlenségeket makogott. Az igazság ezzel szemben az, hogy nem makogott értelmetlenségeket, csak C. nem tudta vagy nem akarta megérteni, amit mond.
Ti most ugyanúgy nem értitek, amit mondunk, és makogásnak gondoljátok. (Engem egyébként ez megnyugtat.) Más srófra jár az agyunk. Majd 2010ben mondunk valami frappánsat, addig elemezgessétek csak a nyökögésünket.

civilkontrol 2009.08.01. 21:58:48

@min0rity r3port: A legkevésbé sem vagyok gazdasági tudor, de a józan paraszt adottságommal, meg a tapasztalataimmal én ezzel egyáltalán nem értek egyet.
Nem vagyok piac ellenes. A normális, SZABÁLYOK MENTÉN működő piac jó tenne mindenkinek (a mai nem az) de az államnak igenis ott kell lennie, hogy be tudjon avatkozni. Most pl a szabályozás hiányán túl azért viselkdedhetnek így a bankok, mert nincs olyan piaci szereplő, aki asztalt borítana. Erre van kitalálva az állam. A legfontosabb ágazatokban (szerintem) igenis ott a helye. Szubvenció meg mi az hogy! Csak épp szabályozni kell korrupció úr háza táján. Huncut szubvenció esetén rögtön itélő, életre szóló eltiltás közügyektől azt jóidő.
Halálbüntetést meg meghagynám a texasiaknak ;o)

Pelso.. 2009.08.01. 22:28:33

Azért ez szörnyű, GyF most olyan állapotban van, mint OV immár hét éve... szörnyű..

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 22:44:27

@Pelso..: Ehm, Pelso! Van, amikor ezek a tömör megjegyzéseid nagyon helyénvalóak.

És van, amikor nagyon nem...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 22:49:37

@mefisto:
"Egy Gyurcsányos posztra az elvtársak csak KETTŐ darab nicket tudnak ráállítani?"

Ezek az ottfelejtett dzsungelharcosok vagy hardcore SZDSZ-esek. A hivatalos szoci vonal szerint az MSZP mélyrepüléséért Gyurcsány felel, mivel a blairi harmadikutas modell nem alkalmazható Magyarországon. Vagyis aki ma Gyurcsány reformjait védi, az nem lehet jól informált szoci aktivista.

tevevanegypupu 2009.08.01. 22:55:36

@Pelso..:
Gyurcsany semmilyen allapotban nem lehet olyan mint Orban. Gyurcsany Magyarorszag elottunk allo otszaz eveert aggodik, Orban csak a mogottunk hagyott het ev miatt. Hiaba, soha nem lesz nagyformatumu politikus.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 23:12:44

@Doomhammer: Persze, teljesen igazad van. De én "elvtársakat" írtam, nem "pártközpontot". Úgy tűnik, a weben aktív szocik nagy része megmaradt gyurcsányistának.


ps

"ottfelejtett dzsungelharcosok "

Ez jó! :)))

Aszi 2009.08.01. 23:13:38

Itt csak ilyen szintű emberek vannak, mint ti, vagy esetleg akad értelmes is?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 23:21:07

@mefisto:
Hát igen. Ha öt éven keresztül etetik a hívőket azzal, hogy a reformok miatt kell megbocsátani azt, hogy Gyurcsány tönkretette az országot, akkor az nem múlik el egyik napról a másikra.

A lényeg azonban az, hogy a Gyurcsány-védőket nem küldhette a szoci pártközpont. Azért is voltak olyan kevesen. Én emlékszem 2006-ra, akkor százával rajzottak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 23:22:30

@Aszi:
Igen, ez tényleg a webprolik blogja. Gyere át a mi blogunkra, ott gyülekezik az elit.

Kattints a linkre a nickem mellett.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 23:41:17

@Doomhammer: '06-ban még nem nagyon blogoltam, de biztos maradandó élmény lehetett! :)

A szoci táboron belüli pro-Gyurcsány / anti-Gyurcsány törésvonal meg valóban látványos jelenség. Remélem ezt jó szoci hagyományként meg is őrzik egy darabig!

civilkontrol 2009.08.02. 00:09:29

@Aszi: Sajnos itt csak ilyenek vannak. Mi egytől egyig furkók vagyunk. Ezért van olyan nagy szükségünk rátok, bölcs vezéreinkre, mert míg mi együgyek módjára nézünk bután előre, ti jól megvalósítjátok nekünk a tutit.

Pártunk és népünk nevében köszönjük nektek ;o)

Bell & Sebastian 2009.08.02. 00:25:36

@tevevanegypupu:

Jaja, de a mai felhozatal elég gyenge volt. No, majd legközelebb! :)

tewton 2009.08.02. 00:41:56

huhh
Lola kedvet csinált és végigolvastam a Miniszterelnök Úr inkriminált posztját.

huh.
a színvonal a metro magazint, a helyesírás a középiskola elejét idézi. micsoda meglepi lesz, ha beleolvas a SzU történetébe, 17 és 53 közt :)

talán mire odaér a könyvben, lesz új kormány is, és Ferenc felemeli a szavát a mindenkori autoriter diktátorok ellen :)

de mekkora sármőrnek kell lennie a való életben, ha a klán tényleg őt választotta?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.02. 00:51:17

@tewton:
Tewton, magától azt várjuk, hogy leckét adjon a ballib véleményformálóknak és szóelemzést végezzen a Gyurcsány-poszton.

Tudja, a pozitív és negatív hangulatú szavak aránya, valamint az, hogy az országokat csillagoknak nevezte arra utal, hogy Feri nem a sötét oldalt, hanem a ragyogást látja.

Bell & Sebastian 2009.08.02. 01:06:57

@Doomhammer:

A csillaglátás mellékhatás.
Megelőzi a berzerkerré válást.

www.youtube.com/watch?v=_gqVVQ-q8Zs&feature=related

(No, ilyet még én se' láttam, hülye gombazabálók ezek is!)

picur3ka 2009.08.02. 01:43:53

@Aszi:

Ah, keress ra Waharira! Meglasd uj vilag tarul fel.

tevevanegypupu 2009.08.02. 08:53:15

@Bell & Sebastian:
Gyurcsany olyan ero, amibol evtizedekig taplalkozhatnak hivei. Vannak meg paran, nem a mennyiseg hanem a minoseg szamit. Majd az is megjon az idovel.

civilkontrol 2009.08.02. 09:52:42

@Brendel Mátyás: @Aszi:
Csak azt mondjátok meg, ha az emberek túlnyomó többsége (nem piti 51%) nem kér a további tevékenységetekből, miért csináljátok? Nem az emberek többségének akaratáról szól szerintetek a demokrácia?
Kis Isteneknek képzelitek magatokat, a tudás egyedüli birtokosainak?

Számtalanszor számtalan módon értésetekre adtuk, hogy mást akarunk, mi több, kifejezetten nem kérünk belőletek! Azt hiszitek, mindent megúszhattok szárazon???
Miért kell packázni egy országgal?????

civilkontrol 2009.08.02. 09:57:45

@civilkontrol: Persze, ahogy mi is, úgy ti is tudjátok a választ.
Minden percre szükségetek van, hogy ellvarrjátok a szálakat és bebiztosítsátok magatokat a következő évekre.

Na ez az, amit meg szeretnénk nektek hálálni. Ha rajtunk múlik, minden percetekkel el kell majd számolnotok egyesével!

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.02. 10:41:05

@ civilkontrol 2009.08.01. 21:58:48

"Antitröszt törvény."
Kartelltilalom.

Nem ilyen mórickaverzióban. Mellékesen: Magyarország a potemkin-kulisszák mögött feudális-ősközösségi berendezkedésében csak akkor értheti meg mindezt, ha eljut a funkcionális analfabetizmus felszámolásáig. A 2006-os választások bizonyították a legélesebben, hogy a nép (főleg a városi proletariátus) simán elhiszi, amit a tévében mondanak. Ez borzalmas.

tevevanegypupu 2009.08.02. 13:10:57

Hogy 2006-ban elhittek az mszp szavazok amit Gyurcsany mondott az hagyjan. De most is elhiszik. Ujra es ujra. Az o elodeik tapsoltak felallva Rakosinak, hittek el a Rajk-pert es imadtak Kadar Janost. A leszarmazottak miert lennenek masok?

Zetek 2009.08.02. 13:27:29

@tevevanegypupu: Marhaság. Az MSZP szavazó pénzt akart, amit megkapott 2002-ben és ugyanebben bízott 2006-ban is. A maszop most azért van meglőve, mert táboruk tesz a hitelminősítők, meg az IWF jó pontjaira, amikor őt elkaszálja az ÁFA emelés, meg a többi nyalánkság. Nem imádnak ezek senkit, egyszerű, beteg irigy emberek.

civilkontrol 2009.08.02. 13:35:39

min0rity r3port, tevevanegypupu
Szerintem épp ellenkezőleg. A táncos kellett ahhoz, hogy az embereknek leessen a tantusz, nem minden úgy van, ahogy a csigatévében mondják. Jó példa erre Benny bácsi (draskovics) új attrakciója. Látszott, ahogy megpróbálják félremagyarázni, meg terelni a lényegről a figyelmet. Aztán nem nagyon sikerült. Még a TV2-es naplóban is 90% gondolta azt, hogy draskovicsnak húznia kell.
Ez a félkegyelmű adott most egy utlosó esélyt. A kérdés az, hogy a józanodás rövid, vagy hosszú távú lesz-e.

tevevanegypupu 2009.08.02. 13:53:06

@Zetek:
Akkor meg rosszabb. Mert az imadatot nagyon nem lehet szabalyozni - "ha megversz is imadlak en"(: - de szamitasbol, par forintert valasztani olyat ami kartekony, azt nagyon nehez megbocsajtani. Megiscsak ugy gondolom, hogy a lelkesedes vezette oket Gyurcsany fele, aki "felhozta a szarbol" az mszp-t. Par percre tenyleg felhozta, hogy aztan annal melyebbre nyomja ala oket.

@civilkontrol:

Draskovics kulon sutemeny. Neki nagyon kevesen hisznek, de valoszinuleg olyan fontos tudomany es adathalmaz birtokaban van, hogy nem lehet felreallitani.Mar penzugyerkent is bemutatkozott es megis..

civilkontrol 2009.08.02. 14:23:40

@tevevanegypupu: Ez így van. De azért egy pici optimizmus Neked, Nektek is kijárna.
Ezek a szarjankók nem kicsit buktak pár hónappal ezelőtt. A baba arcú, veszettül profin kommunikáló bajnai népszerűsége a béka segge alatt van. A nagyágyú szili is derekasan lépked a népszerűségi lista vége felé.
Ennek a folyamatnak persze legjelentősebb oka az életszínvonal zuhanása, de ennél most szerintem sokkal többről van szó. Az emberek többsége végre észrevette, hogy mekkora rohadt nagy mátrixot kapott a feje fölé.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.02. 14:33:55

igen, a pénz is, jól jött a sötét kádárárváknak a 19 ezer forint, de nem az tartotta össze a tábort. őket a gyűlölet fogta össze. a jó gyűlölete, az isten gyűlölete, a haza gyűlölete, a család gyűlölete és mindennek a gyűlölete ami és aki ezekre hivatkozott, és a tradícióé, a horthyé, az úriemberségé, az egyházé, és lehetne minden olyat sorolni ami a saját alacsonyrendűségükre, proliságukra, lelketlenségükre, pokollény szerűségükre emlékeztette őket. gyurcsány nagysága abban áll, hogy ezeket a szinte ronthatatlan gyűlöleterődöket tudta lerombolni, és ezek a véglények már képesek akár a sötétség seregeinek vezénylő tábornokára is szavazni. de leginkább nem elmenni szavazni. aztán a napi, heti, és mindenkori gyűlölet magjukat ráüríteni ha hatalomban lesz.

tevevanegypupu 2009.08.02. 14:50:42

@civilkontrol:@Grift:
Remenykedjunk. A jobboldalon nem gyulolkodni akarunk, hanem csak az igazsag egy kis reszletet szeretnenk kibontani. Azokat felelossegre vonni akik arrol tehetnek, hogy ide jutottunk. Ha ez nem tortenik meg akkor marad a keseruseg, es a meggyozodes, hogy nem jogallamban elunk.

hacsaturján 2009.08.02. 16:05:52

@Grift:

mi van apuska, elélveztél?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.02. 16:36:10

@hacsaturján:
pörkölt, kannásfröccs, morcos ébredés? :)))

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 16:41:54

@tevevanegypupu: @Zetek: @civilkontrol: @Grift:
Szerintem külön-külön mindegyik vélemény igaz: a maszop szavazótábora korántsem egységes képződmény, jónéhány rétegből áll.
Vannak, akiknek tényleg "A táncos kellett ahhoz, hogy az embereknek leessen a tantusz, nem minden úgy van, ahogy a csigatévében mondják", vannak, akik ebbe a csoportba tartoznak: " MSZP szavazó pénzt akart, amit megkapott 2002-ben és ugyanebben bízott 2006-ban is", a legmenthetetlenebbek persze az "imádók" meg a "sötét kádár-árvák", mert ez utóbbiak szilárd ideológiai alapon állnak, nem rendítik meg őket a tények és a külső anyagi körülmények.
Az alcsoportokról nem is szólva.
Viszont Ferike és önelégült, buta bandája nagy tettet hajtott végre: szétverte ezt a Horn által ügyesen kialakított baller struktúrát és remélhetőleg többé nm lehet elérni, hogy ez a heterogén társaság valaha is újra egy irányba húzzon.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.02. 17:11:59

@Grift: azt a mindenit, ha Pázmány tudott volna iylen képeket... Saját költőiképgenerátod van, Grift? :)

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:20:00

@Tehetetlen Dodó:
Gyurcsany tulajdonkeppen nagy szolgalatot tett, nem is ertem miert haragszunk szegenykere. Mi legjobb szandekkal sem birtunk volna ilyen pusztitast veghezvinni a baloldalban.(:

hacsaturján 2009.08.02. 17:32:26

@Grift:

áááá, éppen röhögészeti studiumokat folytatok, oszt mikor ideértem látom ám, hogy fröcsög a fejedből a szeretet, mint a kakasból az ondó. ettül szép az élet, ugyi?

hacsaturján 2009.08.02. 17:34:20

@szamárfül:

én azé' pázmányra fogadnék. :)))

Aszi 2009.08.02. 17:42:10

@civilkontrol: te sima elmebeteg vagy, öregem, érdemtelen vagy rá, hogy kommunikáljak veled.

civilkontrol 2009.08.02. 17:44:20

@Tehetetlen Dodó: @tevevanegypupu: Pontosan!
Ez amolyan igazi "keresztényi" gondolatsor volt. Mindenben megtalálni a csodát :o)))))

Fasza egy népség vagyunk, még a saját haldoklásunkban is a "hasznosat" keressük :o)))))

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:45:42

@hacsaturján:
ltaom tul hamar levettek Koczian blogjat, nem ugy alakultak a hozzaszolasok mint remeltetek.((:

civilkontrol 2009.08.02. 17:45:46

@Aszi: Hát látod ez meglehet fasz, viszont jövőre is szabadlábon leszek ;o)

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:48:17

@civilkontrol:
Mi kenyerrel dobunk vissza!Szerintem rovidesen jol is jon nekik.((:

Zetek 2009.08.02. 17:53:29

@tevevanegypupu: Lelkesedés, ugyan már. Nem véletlen, hogy egyetlen tömeg megmozdulást sem szerveztek. Ami az MSZP mellett tartotta őket az a tehetetlenségük.

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 18:11:46

@tevevanegypupu: Hát igen. Az a baj persze, hogy az egész országon végigsöpört a pusztító áradat, nem csak a baloldalon.

Silcon 2009.08.02. 18:21:00

@tevevanegypupu: "Mi legjobb szandekkal sem birtunk volna ilyen pusztitast veghezvinni a baloldalban."

Ez szentigaz, csak talán túl nagy árat fizettünk érte. Az elszámoltatás során remélem javítanak valamit az ár/érték arányon :)

tevevanegypupu 2009.08.02. 20:17:05

@Grift:
galyarabsag!!

@Zetek:
Szerveztek volna, csak senki nem ment.

@Silcon: @Tehetetlen Dodó:

Lehet, hogy Orban kenytelen lesz masodik IV. Belakent bevonulni a tortenelembe. De azok akik akkor romboltak tatarok volt, ezek meg magyar szocialliberalisok..

picur3ka 2009.08.02. 20:22:41

@tevevanegypupu:

'Szerveztek volna, csak senki nem ment.'


Szerveztek, csak senki nem ment.

Mint a roma munka tuntetes.

A rombolok nemzetisegevel nehanyan lehet, hogy szembeszallnak magaval. Csak mondom.

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 20:28:51

@tevevanegypupu: Negyedik Bélának annyiból volt egyszerűbb a helyzete, hogy a tatárok csak fizikai pusztítást végeztek. Szellemiségüket nem akarták ráerőltetni áldozataikra.

tevevanegypupu 2009.08.02. 22:21:56

@picur3ka:
Ugy tudom a romaknak - magyar allampolgaroknak - ugyanolyan jogai vannak mint barkinek. Elni kell vele: iskolaba jarni, munkat vallalni, rendben tartani a hazat es kornyeket. Akik ezt megteszik a romak kozul - sokan vannak - azoknak nincs szuksege tuntetesre. A joakarat, segitokeszseg es tisztesseg ketoldalu a szerzodesekben, amit be kell tartani minden szerzodo felnek. Es ha lehet 20.000 Ft alatt is.

@Tehetetlen Dodó:

Es nem is kivantak volna, hogy a magyarok oruljenek a pusztitasnak.

Alfőmérnök 2009.08.02. 22:29:56

@tevevanegypupu:
Negyedik Béla náci volt. Biztos a Dunába lőtte a Nyúl Bélákat. :)

cutcopy 2009.08.02. 22:41:13

Köszi LelkyLola, úgy hiányzott már egy jó kis Gyurcsányos poszt mint Európának a Cocacola..!

tevevanegypupu 2009.08.02. 22:56:47

@Alfőmérnök:
Azert hivtak a Margitszigetet a Nyulak szigetenek.(:

hacsaturján 2009.08.03. 06:43:45

@tevevanegypupu:

a verbális egysíkúság kontra "felívelő valag" nagyszerűségére gondolsz? télleg béna, belátom.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.03. 09:24:49

én érteni vélem Gyurcsány úr gondját, mer hát az ne ugy vana, hogy mege hala úcsó mágyári, hanema, mágyári rézsútom fenkiájt" ájvé istenem mirt hagyaál el engemet"

tevevanegypupu 2009.08.03. 09:44:44

@hacsaturján:
Erdekes, meresz es egyeni meglatas az emlitett testresszel kapcsolatban, ezt nem tagadhatjuk.
Nincs is semmi meglepo abban, hogy ez ragadta meg kepzeloerodet.(:

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 10:28:37

Az világos, hogy a Fidesz látta - mert közvetlenül a kormányzás után látnia kellett -, hogy nincs annyi pénz a rendszerben, amennyit a szocik szétszórnak "jóléti rendszerváltás" címen. A "minnél szarabb, annál jobb" elven szavazták meg az őrült osztogatást, szerintem arra számítottak, hogy a szocik négy év alatt belebuknak.

Őrült pechjükre jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel (értsd: masszív hazudozással és reformer imázzsal) megfordította a várható eredményt - ebben erősen közrejátszott a Fidesz teljesen elhibázott "rosszabbul élünk" kampánya is.

Sajnos a Fidesz milliószor hitelesebb lett volna, ha tartózkodik a szavazáson, és pusztán az eladósodottsággal kampányol: "abból élünk jól, amiből Kádár idején". Ha akkor erre hegyezik ki a kampányukat, az öszödi beszéd után garantáltan megbukott volna a kormány, de szerintem pont azzal tudtak fennmaradni, hogy a Fidesz a 14. havi nyugdíjjal és egyéb baromságokkal kampányolt alig néhány hónappal Öszöd előtt, így hiteltelenek voltak ők is.

Sajnos mindkét vezető erő csak a hatalom megszerzésére koncentrált, és magasról leszarták, hogy közben mi lesz az országgal. A felelősség egyértelműen a szoci-szdsz koaláé, a hitelességi válságban viszont közösen osztoznak.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.03. 11:07:14

@RAMBO: "jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel (értsd: masszív hazudozással és reformer imázzsal) megfordította a várható eredményt" -
azután a Pojáca elvesztett két szavazást (2006 önkormányzati választás, 2008 népszavazás) és szerepet volt a harmadik elvesztésében is (2009 eu parlamenti). Ennyit a kampányzsenijéről.

Ellenben 200-6-ban annyi pénzt szétszórt, hogy ma is nyögjük. Ennyit a gátlástalanságáról.

@Grift: retorikának jó, de árnyalnám.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.03. 11:33:34

@RAMBO:

A Fidesz azért szavazta meg a jóléti rendszerváltást, mert nem tehetett mást. Ugyanis a megszavazással azt ismerte el, h jó állapotban adták át a kasszát, van pénz a büdzsében.

Nekem az a meggyőződésem, h nem megyó osztogatásával volt a baj, hanem azzal, h párhuzamosan nem tettek lépéseket a gazdaság felpörgetésére. Ne feledjük,h a szlovákok még 2007. egyes időszakaiban is 14%-os növekedést produkáltak.

Tehát jó gazdaság politikával (azaz a gdp érdemi növelésével) meg lehetett volna úszni a 10%-os hiányt. Ne feledjük, h a kiáramlott pénz egyúttal fogyasztást is serkentett. A baj az, h nem feltétlen magyar árú fogyasztását.

irrelevant 2009.08.03. 11:33:59

@tölgy: Én nem értékelném ennyire alul Gyurcsány kampányzsenijét. Ha beleszámítjuk, hogy óriási szerepe volt a 2002-es választás megnyerésében (nem csak ő találta ki Medgyessy karakterét, de az ő fejéből pattant ki a mindent eldöntő "köteles beszéd" tálalásának ötlete is), megnyerte a kettős állampolgárságról szóló népszavazást, aztán a szarból hozta vissza 2006-ot.

Szerintem tényleg zseniálisnak nevezhető a fickó. A három díjról szóló népszavazás eleve nyerhetetlen volt, az pedig természetes, hogy az ilyen kampánytechnikai trükköket csak rövid távon lehet érvényesíteni, mivel a hazudozás egy idő után visszaüt.

Ő jókor játszotta ki a lapjait, így lett a koalíciónak két ciklusa. Mindkettőt ő nyerte meg a ballib oldalnak. Szerintem ez nem lebecsülendő.

Hogy ő-e az agy mindezek mögött, vagy az anyósa, vagy valaki más, az már más kérdés.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.03. 11:36:00

Még vmi:

ha jól rémlik, akkor a lengyelek még idén is 1% pluszban lesznek, mi pedig 7-8% mínuszban.
1%-nyi gdp kb. 200-250 milliárd a költségvetésnek.

Nah, itt a baj!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.03. 11:57:55

@tölgy:
ha hosszabb lettem volna, én is árnyaltam volna. :)

teknős 2009.08.03. 12:02:22

@RAMBO: Én viszont azt hiszem, hogy nem róható fel a Fidesznek, hogy 2002 nyarán nem feltételezte, hogy a szocik komplett idióták és nem tudják, hogy mit csinálnak.

Enyhén szólva sem fair dolog, hogy az akkori helyzetben, amikor az volt az általános vélekedés, hogy az embereknek nem juttatott elég pénzt a Fidesz, akkor kormányzati felelősség nélkül nekik fel kellett volna vállalni egy felesleges tét nélküli konfliktust közvetlenül az önkormányzati választások előtt.
emlékezzünk már egy kicsit:
Több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak!

Bírom, hogy így 7 év távlatából milyen bölcsek egyesek. Akkor valahogy nem hallatszottak ki a felelős hangok

segabor 2009.08.03. 12:44:40

@Aszi: szánalmas érvelés. Nekem erről az a sofőr jut eszembe, aki mindig az anyósülésen ülőt szídja mindenért, hogy ő is azt mondta, hogy arra rövidebb, miközben csak a vezető (és csak ő) vezette az autót rossz irányba.

Valahol itt volt a gyurcsányi kormányzás lényege: állandóan azt nézte, mit dumál az ellenzék és őket kritizálta, ahelyett, hogy előre nézett volna kormányzás közben és tényleg a lényeggel foglalkozott volna.

tevevanegypupu 2009.08.03. 13:07:20

A "koteles beszed" koruli vita es gyulolkodes mutatja, mennyire befolyasolhato a tomeg es mennyire nem a tenyekre - egy elhangzott beszedre - figyel. Eleg ha sokszor elmondanak valamit elferditve, es maris feledve az eredeti.
Veszelyes szorakozas, nagyon aljasnak kell lennie valakinek ahhoz, hogy ilyesmivel manipulaljon. Sokan hirdettek azt is,hogy az Orban-Gyurcsany tevevitaban Gyurcsany volt a gyoztes. Csak ujabb bizonyitek arra, hogy mennyire lehengerli a tomeget az eroszakos fellepes. Pedig regi mar a dakota kozmondas, hogy csak a tehetetlen ember kiabal. Gyurcsany vegigkiabalta az ot evet ami jutott neki. Remelhetoleg az elkovetkezendo harmincban csendben marad.

teknős 2009.08.03. 13:14:37

@otvospeter: Én nem nevezném okosnak azt az embert, aki eladja a házát, hogy megnyerje azt az aranyláncot, amit a dobozos sörben lehet nyerni. Lehet, hogy megnyeri, mert megveszi az összes sört, csak mire megy vele.

Nyert, de ez egy katasztrófa volt az emeszpére. Szerintem a 2014-es választásokon az elvtársak már a Jobbikban folytatják...

hacsaturján 2009.08.03. 13:40:47

@zsanett- a élet van és szoci fan:

amennyiben arra élemedem, úgy kisasszony mértéktelenül éleslát és vajha?

hacsaturján 2009.08.03. 13:45:42

@zsanett- a élet van és szoci fan:

nos, a szerző maga ismerte el, hogy körmönfont a felívelő valag stílusjegyeit illetöen, megbokrosodott kissé, így magam is fogékony vagyok a gyurcsányi filozófia mögött rejtező drazséizmus félremagyarázására.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:24:40

@teknős: hát egyszer valakinek már kigyűjtöttem az akkori hozzászólásaimat, nekem már akkor is baromságnak tűnt a teljesítménynövekedés nélküli alapbér-emelés, meg a 13. havi nyugdíj.

Nem értek egyet azzal, hogy a Fidesznek meg kellett volna szavaznia ezt a csomagot, a tartózkodás bőven elég lett volna. De mindenáron be akarták zárni a szocik előtt a kihátrálás lehetőségét (ahogy az Origo cikksorozatában ezt valaki ki is mondja) - azaz igenis a "minnél szarabb annál jobb" elven politizáltak.

Emlékszem erre a szoci szlogenre, ma is kiver a víz, ha rágondolok.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:26:50

@tölgy: Ebben igazad van, de abban meg nekem van igazam, hogy a "Pojáca" megverte Orbánt úgy, hogy a választások előtt fél évvel még a Fidesz állt nyerésre. És hét éve ugyanazok a kezek nyúlkálnak a mézesbödönbe ... ez volt a célja.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:33:25

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Nem értek ezzel egyet, szerintem az osztogatás tette padlóra az országot. Pont azáltal kerültünk egy olyan spirálba, ami nem tette lehetővé az adócsökkentést - innen pedig egyenes út vezet a beruházások csökkenéséhez.

A szlovákok ugyanis nagyon alacsonyan tartották a kiadásokat. Emlékszünk Ferencünk kifakadására?: "El lehet menni ebből az országból. Tessék!" - eddig szálóige. De innentől jön a lényegi rész: "De akkor ki fogja kifizetni a nyugdíjakat?" (Ezután mond még valamit arról, hogy mit szólnának a magyarok egy szlovák nyugdíjhoz.) EZÉRT nem lehetett itt is egykulcsos adórendszer, ezért döglött be a gazdaság.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:34:35

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Pontosítok: "Lehet Szlovákiával példálózni. Magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak?" Így szólt az idézet.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.03. 17:13:26

@RAMBO: Senki sem tagadja, hogy a Pojáca fordított és nyert, én csak a kampányzsenijét vontam volt kétségbe. A pénzszórást nem tekintem annak.

Láttuk, mire ment pénzszórás nélkül.

Tehetetlen Dodó 2009.08.03. 18:19:00

@tölgy: Asszem a Pojáca zsenialitásának a mérlege elég egyértelmű: felszámolta a Horn Gyugyó által összetákolt, a köznép által fogyasztható "baloldalt" és megpróbált valami rákosista népi demokráciával kombinált vadkapitalizmust lenyomni a nép torkán.
Úgy tűnik, nem jött be. Most hajigálják ki eszmetársait a nagy balos mentőcsónakból a többiek.

elfelejtette 2009.08.03. 18:38:01

@RAMBO: "Őrült pechjükre jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel"

Ezzel en is vitatkoznek, csupan kampanyeszkozokkel nem tudott volna forditani. Probalkozott ugyan 2005 elejeig baloldali identitasteremtessel (nemzeti bal, stb), de az vajmi keveset ert. Azzal nyert, hogy levitte az afat es 5 evre elore torvenybe iktatta a szja csokkentest meg a minimalber noveleset, meg mitudomenmit, sok mindent. Mediaugyileg persze megtamogatta reformblablaval, hogy az majd milyen jo lesz. A nagy reformokrol konkretumok nem hangzottak el, igy onmagaban ez a osztogatas nelkul keves lett volna.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:05:05

@hacsaturján: sőt fideszes legyen a talpán aki követni tudja fletónk drazsés összefüggéseit, bár ez a mindenhez értő ember típust különös agyagból gyúrták és nem tévedés agyagból, mert hát meddig ér egy fidesz közeli kéz, úgy tűnik nem messzire, ezért fog még feltónk huzzúnkbelezni, ahol drazsé kacor fog szólót szólni. a felívelésnek is meg van a maga bűbájossága

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:13:39

@zsanett- a élet van és szoci fan: pontosan ezt hivnám akúrátus politikusnak, a szövegelés megy, és frappánsabb mint hajrázni, a dolog meg marad megoldhatatlanúl megoldhatatlanságig megoldhatatlan.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:14:54

@zsanett- a élet van és szoci fan: ebből a nemzethalálból se lesz semmi, mert még ezt is elrontják

hacsaturján 2009.08.04. 16:44:49

@zsanett- a élet van és szoci fan:

ez a megoldhatatlanságos szöveg mán igazán döfi, mert előbb tudni kéne mi a megoldhatatlan, aztán azt meg gyorsan elfelejteni, mert az tuti,hogy nem matek doga, az elrontott nemzethalál meg - hogyismongyam - eccerűen pazar!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.05. 08:47:23

@hacsaturján: hát hogy is mondja: ezek ilyen revizionista gondolatok, mert ha szeretem gyurcsányt az nem baj, és nem dicsekszik vele senki, de bübülszavúnak lenni nemzethalál idején, hát nem egy érdem, sőt az olyan mikor a szakkommentátor megmagyarázza, hogy a politikának semmi köze a köz életéhez, merthogy az magasabb dimenzió, hát ezt szokták megoldásnak feladni.

kriglis 2009.08.05. 12:43:16

következtetés:gyurcsány nézi a hir tv-t kb 1 hete elismert szociológus,felmérésekre hivatkozva mondta,a magyarság létszáma 150 év múlva 500000 lesz.persze csak akkór,ha az elmúlt 5-6 év nemzetpolitikáját folytatjuk,folytatják.siralmas valóság,de gyurcsányra visszatérve.az ő vezetésével elértük a falvak gyórs néptelenédést,/iskolák,patikák,orvosi rendelők,templomok bezárása/az egymás iránti bizalmatlanságot,/nem bízunk a tanárban,az orvosban,a rendőrben,a kereskedőben,a szomszédunkban,stb./identitásunk megkérdőjelezését,/nemzeti zászló,korona,himnusz,turul,körüli mizériák.a nemzetellenes szavazásról nem is beszélve/magasfokú gyűlöletet/cigányok,zsidók,melegek,kűlfőldiek,és mindenki aki nem én vagyok/helyhiány miatt a felsorolást befejezem.gyurcsány elkezdte bevallani a valódi okait a ténykedésének.feladata vólt a magyarság mint nemzet szétzilálása,gyengítése.ehhez persze kell egy szdsz.is hát itt megvólt/oktatás-vége,egészségügy-vége,nyugdíjrendszer-vége,gazdaság-vége,szdsz-es miniszterek köszi/gyurcsány arra vágyott-talán-,hogy nagyságként emlegessék.erre megvan az esélye.a könyvek hatalmas negatív jellel említik már most,és az idő nem fog szépíteni rajta.erősen belevéste az emberek génjeibe az elmúlt éveket,és azok hatását látjuk egyre inkább.gyurcsány ferenc megcsinálta ez vólt a dólga.gratulálunk neki teljes szívvel.inkább táncólt vólna , a pórt jobban bírjuk.
süti beállítások módosítása