Gyurcsány látomása: nemzethalál
2009. augusztus 01. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Gyurcsány látomása: nemzethalál

  Látványos minőségromláson esett át a Gyurcsány blog, amióta valószínűleg már maga írja. Gondolom, amikor repült a nemzet éléről, akkor elvesztette a blogíró stábot is. Ritkán pöttyent oda a rajongóinak, akkor is röviden, semmitmondóan. Az utolsó bejegyzése azonban mindent alulmúl, a mondanivalója a halál és még a gyerünk barátaim, tegyük a dolgunkat lelkesítő szlogen sincs már benne. Klárikának, a kutyusnak, a gyerekeknek és az esti hangulatjelentéseknek már nyoma sincs. Az exminiszterelnök a főzést is abbahagyta.

  A bejegyzésből számomra az derül ki, hogy Gyurcsány vérig van sértve hálátlan nemzetére és arra figyelmeztet: a szerencse forgandó, egyszer fenn, egyszer lenn. Nemcsak ő bukhat, hanem egy egész nemzet is eltűnhet. A magyarok is lehetnek még maják, akiket az utolsó cseppig felszámoltak. Így fogalmaz:

... saját életünkön túl az is kérdés, hogy mondjuk ötszáz év múlva Európa és benne Magyarország emelkedő, vagy éppen hanyatló csillaga lesz-e a Földnek. A történelem arra tanít, hogy nincsenek bérelt helyek. Nem voltak a múltban, és nincsenek most sem.

  Gondolom nem túl vidám a nyara Gyurcsányunknak, ha a nemzethalálról írogat.

  A másik érdekesség ebben a bejegyzésben, hogy az exminiszterelnökünk mennyire primitív. Érdemes történelmi távlatokban gondolkodni, tudomásom szerint Orbánt is érdekli egy-egy politikai krízis esetén, hogy volt-e már hasonló eset a világtörténelemben, de Gyurcsány mondandója nem haladja meg a 3 éves unokahúgom gondolkodásmódját. Eltünnek nemzetek, vajon mi is eltününk-e, ennyi jutott eszébe a történelmi atlasz tanulmányozása közben. Nyilvánvaló, hogy egy bölcs ember mély gondolataival állunk szemben, főleg az a szófordulat tetszik neki, hogy nincsenek bérelt helyek.

  Nem tudom, honnan jött ez a nemzethalál látomása a mi jó, öreg Gyurcsányunknak, de egy külföldön élő barátom nemrég azt mondta, hogy azért vesz Amerikában is lakást, mert nem akar egy kihaló nemzet utolsó tagja lenni, akivel klinikákon kisérleteznek. Állítólag volt valami indián törzs, akinek a három utolsó tagját elvitték Párizsba és életük végéig kuatatók tanulmányozták őket egy laboratóriumban. Amikor a barátom ezt mondta kinevettem és erre tessék, egy hét múlva a mi rettegett vezérünk is épp erről ír, a kihaló majákról és az elsüllyeszthető hazánkról.

  Tényleg van benne hibbant nérósság, Morvai szavaival élve.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr651280608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 08:36:53

érdekes, hogy ebbe a nyilvánvalóan seggfejbe miket láttatott bele az apró klán, mikor elkezdte felépíteni őkelmét a nemzet számára. arra gondolok, mikor cikkeket írattak vele a népszabóba és magukat jelentős értelmiséginek gondoló balos állatok távlatos gondolatokként vitatták azokat a bugyuta írásokat és látták, hogy a baloldal szellemi bölcsőjében egy valóságos, szuperpempőn nevelt, zseni nevelkedik.
kellene ide egy kulturális forradalom. amolyan kínaias, csak éppen fordítva. ha az nem megy, akkor is a szemétdombra kell lökni az úgynevezett baloldali értelmiséget.

states 2009.08.01. 08:57:39

A mi Fletónk inkább a saját politikai jövőjén mereng, és amiatt vizionál. A hálátlan nemzet pedig, amelyik leváltotta őt, a nemzetvezetőt, az megérdemli a pusztulást. Azaz dögöljön meg a szomszéd tehene is...

kispufi 2009.08.01. 09:09:33

@Grift: "a rendszerváltás utáni egyetlen államférfi", meg hasonlók, én is emlékszem bölcsen visszafogott címkéikre. Szóval valóban, nemcsak ennyit Gyurcssyról, de ennyit erről az egész légnyomásos ún. balos ún. értelmiségről is. Nemigen maradhat más mottónk, mint a mostanság kevéssé használt KK&TT-szlogen: "ceterum censeo..."

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 09:19:23

@Grift: az ipse valószínűleg mindig ilyen gyagya volt, csak eddig nem ő írta bejegyzéseit. Most már dolgozik a kurva jó könyvén a baloldalról.

Az tetszett, amikor a DT által összegereblyézett Feri könyvet az MTA termében Ferge és Romsics szakember- és megmondókisiparosok vitatták meg.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.01. 09:34:13

nem értem a sirámokat. nem szedte meg magát annyira, hogy még az unokájának sem lesz anyagi gondja?

vagy most nagyon utálják otthon és a nappaliban alszik a kanapén?

ha egy szimpla simlis lenne, úgy viselekdne mint Zaphod Beeblebrox, de ez tényleg nagyon elhitte magáról, hogy ő A Gyurcsány.


Kicsit sajnálom. De ha visza akarna jönni, azonanl fejbe kell verni.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 09:35:05

@tölgy:
lol
ferge-romsics! na, velük kezdeném a kulturális forradalmat! :)

jozicsenko 2009.08.01. 09:39:58

@zsidó részvénytársaság: szerintem annyit csuklik, hogy nem tud aludni

de mert nem tudja hogy ki miatt, bukjon mindenki, jöjjön a nemzet halál, igy biztosan nem lesz aki miatt csuklik majd...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 09:49:46

Abszolúte megértem az apokaliptikus hangulatát. Főleg, hogy egy kormányváltást követően az összes vagyoneleme után adót kell majd fizetni. Meg illetéket. Meg járulékot. Meg...

Shore 2009.08.01. 09:53:22

"Gyurcsány látomása: nemzethalál"

Ez eddig "jobbos" téma volt. Csak nem Gyurcsány is megtért? Jól mutatna 10 év múlva Szűrös és Pozsgay mellett Viktor társaságában.

civilkontrol 2009.08.01. 10:05:59

@zsidó részvénytársaság: "Kicsit sajnálom. De ha visza akarna jönni, azonanl fejbe kell verni. "

Sajnálod? Én azt sajnálom, hogy ezután a 2X 1/2 ciklus után ez az "ember" otthon irogathat a blogjában főzésről, gyerekről, nemzethalálról és közben ugyanúgy kapja a tőlünk ellopott cégeiből az osztalékot, meg még ki tudja hány helyről mennyi mindent, amit mindannyiunk kárára szerzett meg magának, vagy hozzá hasonló "embereknek"

Hogy ez az "ember" szabadon járhat, kelhet, írkálhat, mi több, megmondhat az tökéletesen lefesti a nemzet immunrendszerének halál közeli állapotát :o(

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.01. 10:16:48

@civilkontrol:

nem azzal vesztett nagyot az ország hogy most ő rátette valamire a kezét amit működtet is

hanem azzal, amit közben lerombolt

tevevanegypupu 2009.08.01. 10:33:56

Persze hogy nagyon rosszkedvu, ki nem lenne az az o helyeben? Oruletes lelkesedes es nepszeruseg fogadta az uj csillagot, miniszterelnok lett, kormanyfokkel kezelt, korulugraltak es valoban barmit megtehetett..Es egyszercsak zutty. Vilagos, hogy igy erzi magat. Hogy mit talaltak benne a hattereben mozgo hatalmasok akik felepitettek azt nem lehet tudni. Elkepzelheto, hogy Klara iranta erzett szerelmebol kifolyolag voltak kenytelenek Ferivel dolgozni. Nem hozott hanem rajuk kenyszeritett anyagbol.Most persze sotetben latja a vilagot, ahelyett, hogy orulne, hogy meguszta azt a szornyu pusztitast amit veghezvitt. Pozitiv gondolkodas Ferenc, a penz megmaradt..(:

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 10:40:26

@tevevanegypupu: azért a pénz se biztos, hogy megmarad. Itt mindenki elszámoltatásról beszél, aminek a fővádlottja valószínűleg ő lesz. Ha nem is csukják le, egy hosszú meghurcoltatás, jelentős pénzbüntetés várhat még rá.
Mondjuk ilyen hangulatban biztos, hogy nem lehet jó nyaralni.
Az is lehet, hogy az utcára se nagyon mer kimenni, mert nem tudja mikor ki köpi le, vagy kiabálja neki oda, hogy hazaáruló.

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2009.08.01. 10:42:39

Koreában például rendszeresen bebasszák a börtönbe az előző elnököt a különféle trükkjeikért (többnyire kampányfinanszírozás okán). Persze tudom, az nem fejlett demokrácia.

tevevanegypupu 2009.08.01. 10:44:28

@lelkylola:
Mindenkeppen el kell szamolnia moralis szempontbol feltetlenul. Hogy anyagilag is sikerul-e felelossegre vonni, az nem biztos. Nyilvan volt annyi sutnivaloja, hogy az o neven nem maradt semmi behajthato. Legfeljebb szegeny Katus neni papai lakasat arverezhetik el.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 10:49:21

@tevevanegypupu:
miről beszélnek itten a hölgyek? ha elő is kerülnek valahonnan a putyinpénzek, a kádkőgyár, ami tök legális, az megmarad és jövedelmez.persze csak addig amíg valamelyik fideszes nem csinál egy hasonlót és a vásárlókat jól megfingatják, ha nem onnan vásárolnak.
a fidesz kormány nem lesz legitim és hosszúéletű, ha nem zárja börtönbe gyurcsányt. és akkor a következő választást a jobbik nyeri.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 10:58:19

@tevevanegypupu: @Grift: az biztos, hogy ő lesz a mumus, sok tárgyalása lesz, stb.
Akármilyen ügyes ügyvédei vannak, ha akarják, biztos, hogy találnak a cégügyei között olyat, amivel megfogható. Ma olyan Magyarországon az adórendszer, hogy szinte képtelenség teljesen legálisan működni.
Másrészt felelősségre vonhatják a hatalomban elkövetett visszaéléseiért, hűtlen kezelés, stb.
Harmadrészt elítélhetik okt. 23-áért is, hisz ő adta a parancsot.
Nem vagyok jogász és nem ismerem belülről Gyurcsány ügyeit, de biztos vagyok benne, hogy valahogy felelősségre lehet vonni, ha már nem ők lesznek hatalmon.
Azon gondolkodtam, hogy nem menekül majd külföldre? Vagy mit csinál?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:01:10

@lelkylola:
a letartóztatására és elitélésére ezer ok van. a kérdés az, hogy lesz e annyi vér a fidesz faszában, hogy az ejrópai ballerkórus jammerolása mellett megteszi e.

civilkontrol 2009.08.01. 11:02:23

@lelkylola: "Az is lehet, hogy az utcára se nagyon mer kimenni"

Azt konrétan tudom, hogy rettegnek az emberektől. Nem csak a táncos, hanem a jelenlegiek úgy általában. Félnek az utcára menni, konkrétan fizikailag érzik magukat veszélyben az utcán.

Amilyen az adjon Isten...
Azért ezek fényében, meg a remélhetőleg valóban bekövetkező elszámoltatást követően egytől egyig megkérdezném mindegyik prominenstől:
Megérte?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:03:35

@civilkontrol:

meg. az állat is a kölykeit nézi. az ő jövőjük meg van alapozva.

tevevanegypupu 2009.08.01. 11:07:27

@lelkylola: @Grift:
Nagyon jo lenne, ha vegre felelossegre vonnanak egy volt miniszterelnokot es persze a kormanyat is olyan hibakert, amik szinte katasztrofaba vittek az orszagot. Csak ahogy az eddigieket is lathattuk, mindent megusztak es meg most is nemcsak Gyurcsany de a tobbiek, Veres, Draskovics..Egyedul Szilvasi lehetett nagyon az utjaban valakinek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 11:07:29

@Grift: miután OV többször is beszélt az elszámoltatásról, és a kampányban is elő kell ezt hoznia, ha nem akarja, hogy 20%-t kapjon a Jobbik, kénytelen lesz tenni _valamit_. Ennek a köre és mértéke a kérdéses.

Az elvtársak már régóta készülnek bécsi és egyéb száműzetésbe, de a jobboldal sok okból nem lehet most olyan nagyvonalú velük, mint Princz vagy Szász András esetében volt.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 11:10:49

@civilkontrol: én se értem, hogy miért érte meg, lehetett volna finomabban. Nem kilőni az emberek szemét, nem a lekurvázni mindenkit, nem ennyire lezülleszteni a gazdaságot.
Akkor is lehet lopni, háttéralkukat kötni Putyinnal, stb.
Szerintem Gyurcsány tényleg őrült, a többiek pedig követték. Ezen annyira nem is kell csodálkozni, a kommunisták mindig valami őrültet követtek boldogan. Ilyen tipusok.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:11:52

@tölgy:
jó, azt el lehet játszani, hogy elkapjuk, bevisszük, vádat emelünk 4 évig tárgyalgatunk, elévülgetünk, nem bizonyíthatóskodunk, szarakodunk. és lehet azt csinálni, hogy a bírónak és családjának annyi, ha nincs gyors és brutális ítélet. és e kettő között számtalan fokozat.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:13:32

@tevevanegypupu:
nem, hibákért talán nem. de itten bűnökről van szó. akár a választás éjszakáján indulhatnának az autók gyurcsányért, petréteiért, gergényiért a gumilövetésért.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 11:13:54

@tevevanegypupu: @tölgy: azért én is el tudom képzelni, hogy nem történik semmi, Orbánék elindítják a tíz évig tartó pereket, aminek a végére már senki se kiváncsi az egészre.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:18:54

ja, és ott a gyáva szaralak pokornyi aki már előre sír, hogy jaj, nem szabadna felelősségrevonást emlegetni. szóval, sok torok sokféle turhát húz fel ebben az ügyben a fidesznél.

tevevanegypupu 2009.08.01. 11:22:53

@lelkylola: @Grift:
Mindenesetre majd szabadlabon vedekezhetnek - ha egyaltalan sor kerul valami felelossegrevonasra - elmarasztalja oket egy birosagi itelet, fizetnek par milliocskat es kesz.Nem is beszelve a virgonc balliberalisokrol, akik majd elhiresztelik kulfoldon, hogy itt bosszuhadjaratrol, igazsagtalan szelsojobb (fasiszta) onkenyrol lesz szo. Hat majd meglatjuk..ha igaz.

sorokinV 2009.08.01. 11:22:53

Sokkal nagyobb kicseszés lenne, ha a konkurens kádkőgyár kapna néhány milliárdot a következő Széchenyi Tervből
:D
Üzletileg kell a kommereket ellehetetleníteni.

civilkontrol 2009.08.01. 11:29:03

@lelkylola: Griftnek igaza van. Ha szemfényvesztős történet lesz, az feladott labda a jobbiknak és tarolnának 2014-ben.
Remélem, hogy nem a vágyaimat keverem össze a realitással, de szerintem jól állnak a dolgok. Az ügyészség végre magára talált. A fidesz sakkot kapott jobbról. Baka remélhetőleg az akinek mondja magát és rendet tesz végre, hogy ne lehessen évtizedekig húzni egy pert. A nép meg fejeket akar. És ez még pénzbe sem kerül.
Aztán csinálhatnának élőláncot a parlament körül. Bilincsben! Seressel ellentétben megkapnák az engedélyt, mi meg mehetnénk fotózni :o)))

sorokinV 2009.08.01. 11:29:07

@Grift:

Mindig öröm önnel ugyanazt mondani :)

Bár most gugliztam egyet, de nem találtam konkurens kádkőgyárat, tehát alapokról kell felépíteni egyet, mint alapvető nemzetgazdasági érdek.

strix 2009.08.01. 11:30:11

"saját életünkön túl az is kérdés, hogy mondjuk ötszáz év múlva Európa és benne Magyarország emelkedő, vagy éppen hanyatló csillaga lesz-e a Földnek."

Azzal kel és fekszik, hogy mi lesz 500 év múlva?

Hát ez az igazi államférfi!

Thulsa Doom (törölt) 2009.08.01. 11:33:00

@Grift:
Ugyan már! Pokornyi meg Orbány is ismeri a mondást: Ma nekem, holnap neked!
Méghogy felelősségrevonás!? Muhahaha, tisztelt hölgyeim és uraim!...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 11:33:34

Feri következő posztja azt a kérdést fogja boncolgatni, hogy mi van a végtelenen túl.

Csak előbb hozzáolvas.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 11:34:09

Ferkó eléggé ssurkásan, egybites váteszként éli meg a nemzettudatot. Fontos látnunk, hogy Gálékhoz hasonlóan mindvégig meg volt győződve arról, mekkora ajándék is ő az országnak. Tudom, hogy kellő távolságból ez marhavicces, de húsközelben csak a latexcuccos bérbuzikat látta az ember, meg a királyi híradót, meg a propagandát, ami Adolféval vetekedett.

sorokinV 2009.08.01. 11:34:11

Persze, jól hangzik a magunkfajta szélsőségesek között, hogy elszámoltatás, meg miegymás. De kissé józanabbul nézve mindenkinek érdeke, hogy a következő kormányzásnak a fő profilja ne a politikai ellenfél tönkreverése legyen.
Persze, ha lesz egy kormányzati átadás-átvétel és nem túl sok iratot darálnak le, akkor csak arról kell az ügyészségnek leküldeni egy másodpéldányt, aztán mehet a móka. Esetleg az ÁSZ-t felhatalmazni valamiféle utólagos teljes revízióra ami magában foglalná a megalapozott gyanú alapján történő feljelentéseket.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 11:35:11

(És tényelg, mi lesz a könnyfakasztó mamiverő hősökkel Viktor alatt? Ez megérne egy posztot.)

civilkontrol 2009.08.01. 11:36:04

Griftnek megint csak igaza van. Nem hibák, bűnök. Azt pedig nem szabadna megúszni.
Épp a kárhoztatott pokornit hallotam az info rádiós arénában nyilatkozni.
Nagyon tetszett amit mondott. A legnagyobb baj az, hogy az emberek bizalma teljesen jogosan alapjaiban rendült meg a közszereplőkben. A nulladik lépés, hogy ezt a bizalmat el kell kezdeni helyreállítani. És (ezt ő mondta!) házon belüli mutyik után is nyilvános kivégzést kell tartani, mert nem lehet tovább szórakozni a társadalommal.
Remélem ez az elszámoltatásra is igaz lesz. "Ha már a gyerekeknek megigértem..."

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 11:36:38

@tölgy: szerintem a csigaszexől fog írni, az időről már írt.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:39:35

@sorokinV:
pályázzunk széchenyi pénzt. ha a hasznunk 15 százalékát leadjuk a pártkasszába, akkor is élünk mint marci hevesen. :))

civilkontrol 2009.08.01. 11:41:53

@sorokinV: Pontosan erről kell, hogy szóljon! Nincs szükség ennél többre, csak a jogállam helyreállítására. Ma ezt radikálisnak, szélsőségesnek láttatja a propagandagépezet.
Az ÁSZ nem tegnap óta sikítozik, de nincs jogköre. Vissza kell neki adni.
És az átadás-átvétel... hát az nem lesz matiné, annyi szent. Szerintem már most toborozzák a munkaerőt az ügyészség gazdasági részlegére.

sorokinV 2009.08.01. 11:43:23

@Grift:

15%?
Hol él maga, barátom? Annyit az ügyintézők kérnek. Ha bármi üzleti ügyben politikusi segítségre van szüksége (gazdbiz. határozat) az a beruházás 40%-át is el szokta érni.

irrelevant 2009.08.01. 11:44:14

Jó poszt, Lola! Csak nem "nérósság", hanem néróság, szerintem.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 11:45:07

@sorokinV:
ember! én az üzleti haszonról beszéltem, nem a beruházás összegéből leadandóról! de majd csak megegyezünk a pártkassza urával. :)))

sorokinV 2009.08.01. 11:46:13

@civilkontrol:

Jaja!
Azon anno sokat nevetgéltem, mikor a különböző jogosítványokat az ÁSZ-tól a KEHI-be tettek át.

sorokinV 2009.08.01. 11:48:16

@Grift:

Várjunk csak! Ön tudatos gondolkodást tételez fel politikusokról. Akiknek (felismert) érdekükben áll, hogy az általuk felügyelt területen legyen egy cég, melytől 15%-ot lehet húzni. Meg kell nyugtassam, ilyen nincs!

:)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 11:58:33

@lelkylola: úgy látom, egyetértünk, hogy a fazon megállt 12 éve korában a lelki fejlődésben. Tudja valaki, mi történhetett vele akkor?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 12:02:15

@sorokinV:

erről szól a politika. a baloldalon mohóbban, a nemzet kárára működve, a jobboldalon még nem tökéletes mechanizmussal, és nem a nemzet ellenére. a politika, mint minden ami nem, a pénzről szól. :)

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 12:03:47

@tölgy:
egy részeges biciklitolvaj apa mellet? el lehet képzelni mire képes egy gyerekkel egy ittas dzsentri. :))))

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 12:15:33

@tölgy: a 12 éves kor az elég traumatikus a fiuknak, vagy nem? Mutálni kezdenek, a kortárs lányok kétszer fejlettebbek, a két évvel idősebb szomszédfiú péppé veri őket. Kiröhögik, ha még mindig katonásdit akar játszani...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2009.08.01. 12:17:39

@otvospeter: ezen gondolkodtam, de szerintem van néróság és nérósság is. Ha valaki olyan nérós, akkor nérósság, amit csinál.

Silcon 2009.08.01. 12:38:03

"nem túl vidám a nyara Gyurcsányunknak, ha a nemzethalálról írogat"
Az is milyen felemelő lehet (ha egyáltalán képes felfogni), hogy ebben bizony komoly szerepe volt.

zoli29 2009.08.01. 12:48:19

Most ismerhetjük meg az igazi Gyurcsányt, amikor a milliárdos marketing-gépezet már nem áll ott mögötte, hogy szükség esetén eltakarja a valóságot.
Hát, eléggé szánalmas a látvány...

lola:

Minden szimpátiámmal együtt: Morvai, mint referencia kicsit ront az összképen, ettől függetlenül jó a post :)

tewton 2009.08.01. 13:21:20

@tölgy:
"Feri következő posztja azt a kérdést fogja boncolgatni, hogy mi van a végtelenen túl."

megoldas:

-- "A mindenen tul
a minden jon el"
enekelte valamikor a heti 7es notagja.

tevevanegypupu 2009.08.01. 13:28:59

"azzal kel es fekszik, hogy mi lesz otszaz ev mulva?"
Az Orban meg Mexikoban nyaral ezalatt!(:

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.08.01. 13:33:23

Mi ez az ordas nacionalizmus, szociáldarwinizmus!?

A következő az lesz, hogy Gyurcsány kijelenti, hogy a nemzeteknek harcolniuk kell a fennmaradásért, és a gyengének el kell buknia...

Gyerünk barátaim, tegyük a dolgunkat!
Hail Gyurcsány!
XDDD

Shore 2009.08.01. 13:42:29

Nem tudom az urak emlékeznek-e még a Nemzet Miniszterelnökének kereszteshadjáratára a zsebszerződéses földeladások ügyében? Egyetlen szerencsétlen parasztot tudtak eljárás alá vonni, de abból sem lett semmi. Gyurcsány és köre összehasonlíthatatlanul nagyobb erőforrásokkal rendelkezik, mint egy földjével mutyizó paraszt. A végeredmény borítékolható.

@sorokinV:

"Sokkal nagyobb kicseszés lenne, ha a konkurens kádkőgyár kapna néhány milliárdot a következő Széchenyi Tervből"

És mi mennyire fogunk ennek örülni, hogy végre nem a szocik basszák el a pénzünket! Hurrá.

Shore 2009.08.01. 13:43:45

@TaTa86.:

"Hail Gyurcsány!"

Heil! Legalább a klasszikusokat pontosan!

cutcopy 2009.08.01. 13:59:38

"mondjuk ötszáz év múlva"

Fletót sosem érdekelte a jelen, de még csak a közeljövő sem. Rendszeresen emlegette a 2020-30, sőt még a 40-es éveket is, hogy csak várjuk ki azt meglátjuk addigra milyen jól is fog működni kormányzati munkája..
..De ez az ötszáz éves perspektíva azért már valóban nagyon súlyos /halálos/ klinikai kórkép..

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 14:01:25

@tewton: ide Jótündér kell!

Itt van a baloldal reménysége, az emberarcú kádárista Vitányi bácsi felfedezettje - aki technika-biológia szakos tanár és közgazdász, azaz a honi felsőoktatás sokoldalúan képzett terméke -, és 48 éves korában csodálkozik rá arra, hogy a puskaport már milyen régen ismerik a kínaiak, és hogy birodalmak emelkednek és hanyatlanak lefele.

Hogyan érettségizett? Mint a fia?
Hogyan került be a közgázra? Ja, azt sejtem.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 14:43:31

@tewton:

"Szollár Miki, az uszoda réme!" -szintúgy énekelte Juice.

☭☭☭☭☭

Az ismétlés az unalom apja:
Konkrétan mibe is bukott bele (Gyurcsány)?

- cumizni járt a medvéhez
- ujjat húzott a magyarnak látszó tőkével
- ujjat húzott a _nem magyarnak_ látszó tőkével
- Nem cumizott Merkelnél és Sarkozy nél, sőt ajánlotta (nekik), .....ák le! (azaz: vissza a zsozsót)

Attól szürreális, hogy teljesen logikusan cselekedett! A komcsik különös anyagból gyúrattak, elhitte, tán még a golyó sem sebzi (tojás?)!
Az ősi héber átok azonban kifogott rajta:

"Töröltessék ki a neve és emléke!" (hetedíziglen! -teszem/toszom hozzá)

kafferbivalybalamber 2009.08.01. 14:52:11

A Tanú jutott eszembe, ahogy a végén Virág elvtárs és Pelikán lógnak a villamos peronján.
" -Vissza fognak még maguk sírni engem, Pelikán, meglátja!
- Hát, erre azért nem vennék mérget, Virág elvtárs."

Sakk Matt 2009.08.01. 15:09:22

Úristen! Mi történt a majákkal az utóbbi időben? Másfél éve még rendben megvoltak (láttam őket és beszélgettem velük), mára meg "az utosló cseppig felszámolták" őket?!

Egyébként a nemzethalálban nincs semmi rossz, ha nem jár együtt emberek tömeges, erőszakos halálával. Ha az ükunokáinknak nem magyar lesz az anyanyelve, abból sem nekünk sem nekik nem származik semmi kára. Sőt.

a katona fehérben 2009.08.01. 15:09:53

A nemzethalál nem lehet ellenzékben!

tewton 2009.08.01. 15:21:14

@Bell & Sebastian:
"Konkrétan mibe is bukott bele (Gyurcsány)?"

Belebukott?

miféle szélsőjobb hozzáállás ez?

a csendes többség még mindig emlékszik rá és a szivében hordja. csak egy zajos, szélsőséges (meg az azzal cimboráló másik) kisebbség a hangosabb. és elnyomják a normális emberek hangját. De a Miniszterelnök Úr olyan, mint a háttérsugárzás. most átadta a helyét egy kis időre, mert ki kell pihennie a jobboldal minősíthetetlen támadásait. blablabla :)

tewton 2009.08.01. 15:29:10

Oh, Miniszterelnok Ur.

"... saját életünkön túl az is kérdés, hogy mondjuk ötszáz év múlva Európa és benne Magyarország emelkedő, vagy éppen hanyatló csillaga lesz-e a Földnek."

HA tenyleg igaz az, hogy a 8 even aluliaknak ma mar a fele cigany, akkor az utobbit valoszinusitenem. Vagy ez nem is nemzethalál? Világosíjjon fel, Miniszterelnök Úr.

Amugy Magyarorszag mint a Föld csillaga ... hajh, hajh, ... süss fel, Nap ...

Bell & Sebastian 2009.08.01. 15:40:14

@tewton:

A nemzethalál mérőszáma:

Bell & Sebastian 2009.08.01. 15:42:24

lemaradt (cenzor?):

kisebb,egyenlő 6.000.000 fő,
vagy summa 5.00.000 hungry

picur3ka 2009.08.01. 16:00:48

@Bell & Sebastian:

Mit mond?

heima (törölt) 2009.08.01. 16:05:49

lesz még fletónak bécsi címe.

kamasuka 2009.08.01. 16:06:07

@kafferbivalybalamber:
Nekem minden "Jujjjjj! Jön a zOrbán! Visszasírtok még minket, majd meglátjátok ..." megnyilvánulásnál ez jut eszembe. :D

Bell & Sebastian 2009.08.01. 16:06:23

@picur3ka:

Ez az átka annak, ha valaki jártas a kortárs filmművészetben (és Gyurcsány elméjében)! :)

Bell & Sebastian 2009.08.01. 16:15:23

@picur3ka:

Megkegyelmezek:

A CIA -ügynök arról beszél (na hol?), a cél: 6M alá vinni magyarország népességét, a szlovákok meg 5M -an vannak, innen a két szám, a hungry meg ostoba szójáték (céloz az elproletárosításra).

De így már nem is lehet röhögni rajt'.

picur3ka 2009.08.01. 16:22:45

@Bell & Sebastian:

Rendes magatol, koszonom, inkabb sirni tudnek. Ha tenyleg 5 milliot ir, az se segitett volna rajtam...

smartdrive 2009.08.01. 16:32:33

ejnye, JAH, otthagytad a süllyedő hajót?

SzombatZ 2009.08.01. 16:40:25

Én egy percig nem hinném, hogy hülye, vagy bugyuta lenne nemzetmentő nagy vezérünk. Nagyon is megvan neki a magához való esze. Rengeteg eszközt bevetett, hogy eddig is miniszterelnök maradhasson. A legnagyobb baja a végtelen mohósága mellett, az hogy dacos, lobbanékony, és sértődékeny mint egy taknyos kisgyerek. Láttunk rá példát: "El lehet innen menni, itt lehet hagyni minket..."

Szerinem most sincs másról szó. Otthon üldögél, bassza az ideg, hogy nincs hol progresszívkedni, akik pár hónapja csontig kinyalták a valagát, most csak lesajnálóan mosolyognak egy-egy Gyurcsány javaslaton, és folyton arra hovatkoznak, hogy: "most sietnem kell, mer' nem érek rá, de majd felhívlak Feri, és beszélünk róla..." Naja biztos felhívja.

Meg van sértődve a nagy gázlómadár, és fél tőle, hogy eltűnik a politika süllyesztőjében, ahová egyébként való egy csomó párt, és elvtársával együtt.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 16:41:58

Mindig nevettető, amikor egy szovjetideológus szájából a nemzeti páthosz szavai csengnek. „Ah hol vagy magyarok tündöklő csillaga” — mondja.

Azt hiszem, bejött a jóslatom, Gyurcsány Ferenc most „egy lett közülünk”:
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2009/04/sapadt-emberek.html

Nagysága abban mutatkozik meg, hogy mer kicsiny lenni.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 16:45:07

Mindig kitűnően mulattat, amikor egy szovjetideológus szájából a nemzeti páthosz patakzik. „Ah, hol vagy magyarok tündöklő csillaga”

Azt hiszem, jóslatom bejött, Gyurcsány Ferenc új projektje, hogy „egy lett közülünk”:
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2009/04/sapadt-emberek.html

Nagysága abban mutatkozik meg, hogy mer kicsiny lenni.

S. Annyi 2009.08.01. 16:57:33

Gyurcsány látomása a nemzethalál.
A nemzet látomása, a gyurcsányhalál.
:-))))))

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:00:26

@Loxon:

Mindkettő link ugyanoda visz.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 17:05:22

"A másik érdekesség ebben a bejegyzésben, hogy az exminiszterelnökünk mennyire primitív. "

Nem tudom, miért htana ez az újdonság erejével?
Nem emlékszem rá, hogy bárki is az ellenkezőjét állította volna, leszámítva természetesen az őt ünneplő liberálbolsevik hangadó "értelmiséget".

Az meg, hogy pocsék nyara van, nem csoda: képzelem, hogy kezelheti az a két erőszakos némber ezt a szegény lúzert, miután kiderült, hogy igen nagy rá a kabát. Azt hiszem, a reá váró elkövetkező többi évszak is igen szar lesz neki.
De nem sajnálom.
Inkább magunkat és nyomorult hazánkat: nehéz lesz eltakarítani az ötéves ámokfutás nyomait.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 17:06:34

@Bell & Sebastian: A blogmotor lassúsága miatt ment kétszer, bocs, azt hittem, eltűnt.

Whitedog 2009.08.01. 17:08:32

@lelkylola:

Azért rossz látni, hogy ennyire egysíkúan látjátok a világot.

Büntetőpereket lehetnek majd, de azok egy ilyen ügyészség mellett ugyanolyan koncepciós eljárások lesznek mint a szocializmus politikai perei.


Az általatok megfogalmazott vádpontok egy az egyben ráillenek az 2000-2002-es Álmodj Magyarország kormányzati időszakára is. Ebből a szempontból Gyurcsány előbb lopott utána polizált, Orban előbb politizált és utána lopott. Viszont most éppen őt akarjátok miniszterelnöknek.


A 2006. okt.23-i eseményekkel kapcsolatban meg hasznos lenne arra is emlékezni, hogy a Fidesz szándékosan az Astorianál hagyta a rendezvényt, hiába hangzott el több figyelmeztetés is az utolsó napokban, hogy a "radikális" balhézók veszélyt jelenthetnek a békés tünetők számára. Aztán azóta tart a hőzöngés.....


A Gyurcsány blogban meg semmi különös nincs, csak írt pár sort a legutóbbi olvasmányáról.

Végül a magyar nemzethalál szerintem már bekövetkezett, mert a gyarkorlat azt mutatja, sikerült az ország 20%-át meggyőzni, hogy legjobb az lenne az életükben, ha kinyírnák a másik 20%-ot.

tewton 2009.08.01. 17:09:07

@SzombatZ:
"most csak lesajnálóan mosolyognak egy-egy Gyurcsány javaslaton, és folyton arra hovatkoznak, hogy: "most sietnem kell, mer' nem érek rá, de majd felhívlak Feri, és beszélünk róla..." Naja biztos felhívja."

:)

azért eltesz-vesz ő a táncsics-alapítványban :)
és amikor már nagy rajta a nyomás, hogy már tényleg le kéne adni a könyvét a baloldalról a kiadónak, akkor bloggantással ereszti ki a gőzt :)

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:10:28

@Tehetetlen Dodó:

Nem kell tartani a visszatérésétől (a gyógyszerei listája alapján).

(ezen a kommenten sokat gondolkodtam, elküldjem-e, de hadd szóljon)

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:11:22

@Loxon:

Olvassa el mégegyszer! Na?

tevevanegypupu 2009.08.01. 17:23:26

Koncepcios per? Hiszen csak sajat vallomasa alapjan is ra lehet volna huzni a vizes lepedot. Hazugsaggal nyert valasztast, meghamisitott nem is egy hanem tobb koltsegvetest. Moralisan mar kivegezte sajat magat.

SzombatZ 2009.08.01. 17:26:30

@Whitedog: Csak néhány apró megjegyzést hadd szabadjon elejteni. 1.Itt nem sokan mondták, hogy a Viktort akarják a ferigyerek, vagy a gordokha helyett. Egyszerűen arról van szó, hogy a többségnek okádnia kell, ha csak ezekre a senkiháziakra gondol. Meg se lehet számolni hány balhé, tolvajlás, korrupciós ügy volt az elmúlt 7 évben. Hát ebből van sokaknak elege.

2.Emlékezz vissza hányszor riogattak a bolsevikok ilyen-olyan nemzetbiztonsági jelentésekre hagyatkozva, azzal, hogy a Fidesz-gyűlés veszélyben van. Ezzel próbálták többször is elérni, hogy meghiúsuljon a nagygyűlés. Azt már meg sem említem, hogy több ismerősöm szerint, akik kint voltak a Fidesz-gyűlésen egyértelműen a rendőrség terelte rá a hőzöngőket a Fidesz rendezvényre. Két legyet egy csapásra. Tipikus kommunista módszer, ha nincs ok, majd csinálnak egyet, csak hogy móresre lehessen tanítani a velük ellenkezőket.

picur3ka 2009.08.01. 17:30:52

@Whitedog:

'gyarkorlat azt mutatja, sikerült az ország 20%-át meggyőzni, hogy legjobb az lenne az életükben, ha kinyírnák a másik 20%-ot'

Mar ennyien vannak, te jo eg!! Meg mindig jol jarhatunk, ha 60% tobbnyire normalis megmarad maganak.

@Bell & Sebastian:

Tul eles maga.

tevevanegypupu 2009.08.01. 17:41:43

Inkabb ugy korulbelul 5 szazalek, ami arra dolgozik, hogy a tobbi 95-ot lehetoleg keritesen belul probalja tartani. Husz szazalek, ugyan mar, ezt csak szeretnek, akik csodaban biznak. Ennyi kommunista meg a Kadar rezsim alatt sem volt nemhogy most.(:
Azok a husz szazalekok ide vagy oda csak a liberalisok kepzeleteben leteznek. Senki nem bant senkit, ha a kormany tisztesseges. Anarchiatol csak akkor kell felni, ha a kormany elore megfontolt szandekkal teszi tonkre egy szeles reteg egzeisztenciajat es az orszagot. Mint ahogy most kiserleteznek vele.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 17:46:26

Nézd, a Gyurcsány blog például messze jobb, mint ez a blog itt. Mi is volt a mondandója ennek a bejegyzésnek?

"tudomásom szerint Orbánt is érdekli egy-egy politikai krízis esetén, hogy volt-e már hasonló eset a világtörténelemben"

Húbazmeg, ez aztán a stílusos, mély mondandó! Ezt aztán sikerült kurva elegánsan megfogalmazni! Hogyodanerohanjak az irodalmi Nobel-díjért, hogy a lábad elé borítsam!

Szóval mire fel is ugrálsz, hülyegyerek?!

Oszt hol is van az a nagyon mély Orbán blog, amiben a történelmi mélységeket feszeget? Vagy úgy egyáltalán, blog, amiben Orbán ír valamit úgy egyáltalán. Amiben a nép elé tárja zseniális gondolatait. Amelyben ki mer állni, oszt mond valamit, ami nem előre megírt beszéd, amiben nincs 314 "hölgyeim és uraim" meg "nedves barátaim". Amiben nem a politikai szörnyeteg, hanem az ember látszik.

Na hol van ilyen, jobboldali hülyegyerekek, ezt mondjátok meg!

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:50:50

@tevevanegypupu:

Úgy látom, ez már a gyakorlati alkalmazás stádiuma.

Jelszó: terroristaveszély! -és ím', kiépüle a Totalitáriánus Állam, GPS a seggedben (autódban), chip a bőröd alatt, ujjlenyomat a merevlemezen! Nem semmi pár év alatt!

tewton 2009.08.01. 17:51:24

@Brendel Mátyás:
"Nézd, a Gyurcsány blog például messze jobb, mint ez a blog itt"

ja, ja. mi is oda járunk röhögni, itt csak elmeséljük egymásnak, hogy mit láttunk ott.

Orbán meg azért nem blogol rendesen, mert írja titokban az Alcsút Bölcseinek a Jegyzőkönyvét.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 17:51:45

@Brendel Mátyás:
mikor a kutyabolha kiáll a kutyáért! bájos! LOL

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:53:47

@Brendel Mátyás:

Fasz kivan ezzel a Mártíromságot Keresők Különleges Egységével!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 17:55:19

Orbán Viktor nem mert Gyurcsánnyal beszélni, nem mert vitába szállni, és nem mer blogolni sem. Gyurcsányról sok mindent lehet mondani, de nem gyáva. Orbán Viktor az.

Szépen őrizgeti azt a népszerűséget, amit azzal szerzett, hogy két választást elvesztett. Nem mer programot mondani, nem mer blogolni, nem mer vitázni. Gyáva szegénykém, nagyon gyáva. A világért se kockáztatná meg, hogy a mézesbödön közelébe kerüljön még egyszer.

Csakhogy azután kb 1 év alatt ugyanaz lesz a sorsa, mint Gyurcsánynak. De még azt se mondhatja majd el, hogy bátor volt. Ő gyáván vesztett eddig is, gyáván fog bukni ezután is.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.01. 17:56:34

@Brendel Mátyás:
LOL a saját és kiérlelt gondolatok végtelen óceánja kegyed! :))))

Bell & Sebastian 2009.08.01. 17:59:09

@Brendel Mátyás:

Az elsőt elcsalták, a másodikat direkt (vesztette el).
Ki a nagyobb stratéga?

SzombatZ 2009.08.01. 17:59:42

@Brendel Mátyás: Azért te egy rendkívül szűk látókörű bolsevik véglény lehetsz. Ki a faszt érdekel, hogy Orbánnak van-e blogja. Miért kellene, hogy legyen neki? Az a ti progresszív hülyeferitek találmánya, hogy a sok szemellenzős, retardált rajongójának tudjon üzenni hatalmas nagy dolgokat, mint pl. a fent említett hülyeségek. Húzzátok már ki a fejeteket a seggetekből, a ti feritek nem mértékadó sem emberileg, sem politikailag, senkinek nem kell követni egyetlen szokását sem. Ráér ő egymagában progresszívkedni a hülyefasz blogjában a hülyefasz híveinek. Tíz év múlva csak úgy fogunk emlékezni rá, mint arra hülye blogolós majomra, aki mindig "meg akart csinálni" mindent, aztán csak káoszt, és romokat hagyott maga után.

picur3ka 2009.08.01. 17:59:56

@Brendel Mátyás:

'Na hol van ilyen, jobboldali hülyegyerekek, ezt mondjátok meg!'

Vurstli? A vandorcirkuszt mar tobbnyire felszamoltak.

martalóc 2009.08.01. 17:59:59

@Brendel Mátyás: Csakugyan, erre nem is gondoltunk. Nincs blogja, nem is alkalmas miniszterelnöknek. T. i. Orbán.
Gyurcsánynál meg mindegy, hogy hogyan zúzta le az országot. Jó a blogja, csinálja csak tovább. (Végülis nagyon szerette ezt a munkát. Nem lehetünk annyira kicsinyesek, hogy megfosszuk ettől az élvezettől, csupán egy apróság miatt - mármint hogy kormányzása egyszerűen katasztrofális volt, mélypont minden szempontból, nem részletezem. Hajrá MSZP, Hajrá Gyurcsány - 2010-ben!)

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:06:08

@Whitedog: Hát persze. Október 23-án előre figyelmeztették OV-t, hogy az Astoriához terelik majd rendőrségi segédlettel a Kossuth-téri "radikális balhézókat", és ő ennek ellenére ragaszkodott a helyszínhez. Így van, ugyebár, semmi kétség?! Nem volt egyszerű művelet, de Gergényiék sikerrel megoldották.

A nemzethalál-ügyet illetően pedig pozitív fordulat történt: az eddig hülyített nép végre eszmélni látszik, júniusban kiderült, hogy felébredtek önvédelmi reflexei a hosszú kómából.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:07:32

Nu, odanéztem már a zOrbán "blogra". Videjóban van, mert az átlag Fideszes nem tud olvasni, meg ugye azzal a zOrbánnak se kell dogozni. A történelmi mélységei a Tankcsapdáig meg a Staeua meccsig érnek fel. Orbán részegen, vicsorogva beszél hülyeségekről, miközben veszik kamerával.

Hát húbazmeg, na ez aztán a színvonal! Erről az ugródeszkáról aztán van alapja a Gyurcsány-blog kritikájának. Hogyodanerohanjak.

Lesz itt még karaktergyilkosság, ha ez a tokás ember a hatalomra kerül, és elkezdik lecsapni a labdáit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:11:38

martalóc: el kéne dönteni, hogy a blogolás fontos-e vagy senem. Ha fontos, akkor megtárgyaltuk a dolgot. Viktorka ebben a sportágban ki se mert állni. A részvét a fontos, nem a győzelem. Viktor, részvétem!

Ha visoznt a blog érdektelen, és hülye, aki erről beszél, akkor fordulj kedves anyázásoddal ezen blog 1rója felé!

Szülj, ha tisztáztátok egymás közt a szellemi inkontinenciát!

SzombatZ 2009.08.01. 18:14:07

@Brendel Mátyás: Mi a fasz bajotok van nektek? Nem unalmas még 8-10 év után se a zOrbánozás? Ha nincs érv, akkor jön a : "Mer' a zOrbán azt csinálta, meg azt mondta..." Elképesztően szánalmasak vagytok a blogos példaképetekkel együtt. Vegyétek már tudomásul, hogy semmi ok Orbánozni, basszátok meg több, mint 7 év ámokfutás után, amit a ti bloggeretek, meg a tehetséges társai vittek véghez.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:14:22

"Az elsőt elcsalták, a másodikat direkt (vesztette el).
Ki a nagyobb stratéga? "

Ez kb az undok kismalacos vicc szellemi szintje. "Én így szoktam leszállni."

Röhögséges vagy.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:15:24

@Brendel Mátyás:
"Csakhogy azután kb 1 év alatt ugyanaz lesz a sorsa, mint Gyurcsánynak."

Okoska, a te kis hülyéd öt évig bírta nagy üggyel-bajjal, aztán a saját elvtársai is rájöttek, hogy egy idióta és mennie kellett.
Várok egy évet, meglátom, OV is megy-e?
Eddig nem ment, sőt, amíg Ferike szétverte saját bolsi pártját, addig OV egyben tartotta, sőt a legnagyobbá tette a Fideszt.
Szomorú tények, mi?

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:16:15

Asszem maga Hüvely Matyi szóla itt le az égig érő paszulyról.

Kapaszkodj Ma... áááá, késő!
Jövőre nincs EU -pénz a fajtádnak!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:16:24

Egyetlen stratéga se vesztett el direkt csatát. Szóval ha Orbán direkt vesztette el, akkor szar stratéga, és gyáva. Csak megerősíted, amit mondok. Egy gyáva, sunyi alak.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2009.08.01. 18:17:06

@Brendel Mátyás:


kedves nick


ez itt nem célt érni

ugyanilyen erőszakos fröcsögés már volt 19ben is, aztán 47 után folyamatosan és tudod itt még vannak akik figyelnek a történelemre 3 héten túl is

egyszerűen már nem felkavaró az ilyen stílus, egyszerűen csak leszarjuk,


veled együtt


szép napot

picur3ka 2009.08.01. 18:17:57

@SzombatZ:

Szerintem vilagrakordot dontott azert a ME-k leghulyebb mondasainak szama kategoriaban, valoszinu, orok idokre.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:18:10

@Brendel Mátyás:
"Ez kb az undok kismalacos vicc szellemi szintje. "Én így szoktam leszállni."

Ebben speciel igazad van: Fletó tényleg így szállt le.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:18:11

@Brendel Mátyás:

Nem baj, agymosottkám, ha gondolkodnál, nem haraptál volna pont erre rá!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:20:09

"OV egyben tartotta, sőt a legnagyobbá tette a Fideszt.
Szomorú tények, mi? "

Ellenzékben ehhez semmit nem kell tenni. Igazából ha semmit nem tett volna, akkor már hamarabb visszakerülhetett volna, de hát tett, a hülyéje, szóval bebukott még egy választást.

Szóval Orbán a semminél hülyébb.

SzombatZ 2009.08.01. 18:21:25

Hidd el kibaszottul leszarja itt mindenki, hogy az aktuális, vagy az exminiszterelnök blogol-e, vagy sem. Nem oszt és nem szoroz. Az már annál inkább, hogy ökörségeket beszél a blogjában, miközben azt hiszi, hogy hihetetlen magasságokba emelkedik a mondanivalója, és egy meg nem értett elutasított zseninek hiszi magát. Na ez a te ferid. Már miniszterelnöksége alatt is beszélt egy csomó ökörséget, de most még sértett is. Nesze a példakép, kövesd minduntalan.

Úgy tűnik rövid az emlékezeted. OV soha nem futott el a Pinokkio elől. Egyszerűen azt mondta, hogy a 2006-os választási csalás után ez a genetikai hulladék nem érdemes arra, hogy a szoci, és libsi haverjain kívül más politikus szóba álljon vele. Egyszerűen nem tekinette még csak partnernek sem, nem hogy politikusnak.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:23:53

@Brendel Mátyás: Lehet ez a véleményed.
Mégis a te csodatáltosod tűnt el a süllyesztőben, Orbán pedig nemsokára újra miniszterelnök lesz. Bárhogy is fáj neked.

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.08.01. 18:24:21

@Brendel Mátyás:


Kár a gőzért. Már ha szándékos.


Persze ha épp a görcs markolja az agyad, akkor arról nem tehetsz.


JOBBulást! :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:25:45

"tudod itt még vannak akik figyelnek a történelemre 3 héten túl is"

1998-2001-re nem emlékeztek. Ugyanaz lesz most is. Megint egy ciklusa lesz Orbánnak, oszt jónapot.

Nem tudom, hallottál-e arról, hogy a demokráciában ez 1gy szokik. Aki két ciklust kibír, az már tud valamit. Na Orbán ilyet még nem csinált, csak egy átlagos nimand politikus. Az nem kunszt, hogy 8 év ellenzékiség után van népszerűsége.

Ez az emberek hülyeségének egyenes folyománya. A szavazók valóban nem emlékeznek tovább pár hónapnál.

Szóval nem kunszt Orbánnak visszajönni, és a szocik is vissza fognak még jönni.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:28:12

@Brendel Mátyás:

"Ateista nyári tábor Angliában"

Így már értem, nyomjad csak Fiam, de semmi fasisztázás, mert zsidózni kezdek!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2009.08.01. 18:28:13

Na IQ bajnokok. Makogtok, nyökögtök, semmi frappánsat nem sikerült mondanotok.

ciao, hülyegyerekek

Aszi 2009.08.01. 18:28:39

Nagyon unalmas és gyomorforgató a mindenhonnan áradó Gyurcsány-gyűlölet - sajnos a Fidesz több éves gyűlöletkampánya megtette a hatását, no persze, magyar ember igen könnyen uszul, tehát itt minden gyűlölködés termékeny talajra hull. A magyar ember folyamatosan azt keresi mohón, hogy kit lehet gyűlölni. Még a döglött oroszlánba is szívesen belerúgunk.

SzombatZ 2009.08.01. 18:29:08

@Brendel Mátyás: Nem tudom, hallottál-e arról, hogy a demokráciában ez 1gy szokik. Aki két ciklust kibír, az már tud valamit

Az első felével nem tudom mit akartál írni. Lehet hogy te sem :) A második fele nagy igazság, ebből következik hogy a feri egy fos politikus, ugyanis két fél ciklust bírt ki :D

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:30:17

@Brendel Mátyás:
"Ez az emberek hülyeségének egyenes folyománya. A szavazók valóban nem emlékeznek tovább pár hónapnál."

Ebben bízott Ferike és bolsi csapata is.
De nem jött be.
Van egy egy határ, ahol még a leghülyébbnek is megjön az esze vagy felélednek az önvédelmi reflexei.

Magadat számold a kivételek közé, amelyek erősítik a szabályt.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:31:34

@Brendel Mátyás: Jaj, el ne menj, annyira szívesen hallottunk volna még valami felemelőt erről anagyszerű emberről!

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:32:19

Csak szólok, akkor szaladt el, amikor már pont megvolt.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:33:11

@Aszi:
Csúnya, kakis Fidesz. Nem is értem, miért nem rajonganak ezért a nagyszerű emberért és kiváló politikusért, a haza megmentőjéért?!

SzombatZ 2009.08.01. 18:33:15

@Aszi: Elmondom neked hogy a feri egyszemélyes ikonja mindannak, amit a szocik, meg a libsik ezzel az országgal tettek. Ahhoz kétség sem férhet, hogy egyértelműen nekik köszönhetjük mindazt, amit ma megélünk, és megszenvedünk. Na ennek a szarnak az élharcosa a feri, mint baloldal zászlóvivője. Nem lehet csodálkozni azon, hogy ennyire haragszunk rá.

picur3ka 2009.08.01. 18:34:10

Erdekes tunet ez manapsag, amint a sok hulye, elveszett barany megjelenik jobboldali blogokon. Mi lesz veluk?

SzombatZ 2009.08.01. 18:35:45

@Bell & Sebastian:

"Csak szólok, akkor szaladt el, amikor már pont megvolt"

Ezzel egyet tudok érteni. Gyáva mint a példaképe :)

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:35:55

@picur3ka: "Majd megunják, hazamennek."

Aszi 2009.08.01. 18:41:46

@SzombatZ: mi az, amit "a szocik meg a libsik ezzel az országgal tettek", meg amit "ma megélünk és megszenvedünk"?

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:41:56

@picur3ka:

Korpává változott, mivel disznók közé keveredett.
Az meg kiváló eledel bármely lábasjószágnak. (régiesen: barom)

- Etus néni, mi van a baromfijával mostanában!
- Tojásfóbiás lett, oszt' betojt!

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:42:56

@SzombatZ:

Nézd a linkeket, óriás Ő!

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:44:35

@Aszi:
Ja, így már minden világos.
Csak eltévesztetted a címet: kapcsolat.hu

SzombatZ 2009.08.01. 18:44:41

@Bell & Sebastian: Megnéztem. :( Rettenetes. A saját blogján az olvasók nagy többsége elhajtja a jóanyjába. Ez egy mazochista ateista szocialista.

szemtanú 2009.08.01. 18:44:49

Gyurcsány jelenleg Öszödön nyaral. Hiába az ember visszajár oda, ahová szép emlékek kötik. No, meg a koszt, kvártély is felébe kerül.
500 év múlva lesz egyáltalán élő ember a Földön, lesz még Föld?

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:46:01

@Bell & Sebastian:
Azt azért szeretném látni, amikor kékítőt old az ég vizében.

SzombatZ 2009.08.01. 18:46:59

@Aszi:

mi az, amit "a szocik meg a libsik ezzel az országgal tettek", meg amit "ma megélünk és megszenvedünk"?

Ezt ugye nem kérdezted komolyan?? Ha igen, akkor te vagy nagyon buta vagy, vagy nagyon vak.

picur3ka 2009.08.01. 18:47:38

@Bell & Sebastian:

Sokszor megnevettet, az egy kicsinyes leirasa a helyzetnek.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 18:49:03

@Tehetetlen Dodó:

Hivatásos provó, általában elhárítós, így gyűjtik össze az (a potenciális) anarchitákat.

Aszi 2009.08.01. 18:50:09

@SzombatZ: Úgy látom, nem tudsz válaszolni. Ezek szerint csak hangulatkeltő kifejezéseket használsz, tények nincsenek mögöttük. Rögtön gondoltam.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:52:54

@Bell & Sebastian: Érdekes, hogy még mindig van arra kapacitásuk, hogy ha Fletót becsmérlő cikk jelenik meg valamelyik jobbos blogon, mindig bírnak küldeni pár elszánt aktivistát, hogy szétcincálják a posztot.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 18:53:38

@Aszi: Érvek helyett ajánlom a KSH adatait. Azok tények.

Aszi 2009.08.01. 18:57:17

@Tehetetlen Dodó: Jó, hogy nem azt írod, hogy a Google-ban keressek rá.

SzombatZ 2009.08.01. 18:58:24

Nem kívántam válaszolni, mert nagyon hosszú a lista, és hittem benne, hogy még az elvakult komenisták is titkon beismerik maguknak mindazt, amit kedvenceik csináltak. Tévedtem nem így van, ti nem ismertek el semmit. A jellemetekből fakad.

Csak néhány dolog, amit nekik köszönhetünk: Emlékszel még 2006-ra, a választási kampányra. A gazdaság dübörög, a pannon puma nagyot ugrik, soha nem volt még ilyen magas a foglalkoztatottság, soha nem segítettünk még ilyen sok vállalkozást, bla-bla-bla. Aztán emlékszünk mi volt a választási győzelem után? Mindennek pont az ellenkezője, megszorítás megszorítás után, növekvő adók, romló gazdasági mutatók, növekvő munkanélküliség. Szétszart egészségügy és oktatás.
Hogy mást is mondjak: Soha nem látott áron épült autópályák, költségvetési trükközések az autópálya-építési költségekkel, völgyhíd, metro4, kormányzati negyed..... Bazzeg holnap reggelig lehetne sorolni. És te még kérdezed mit tettek ezek?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 18:58:50

@Bell & Sebastian: inkább megragadt a régi, 2004 óta érvényes forgatókönyvnél, amelyik egy Feri vs. OV szappanoperává igyekezett - sikeresen - alakítani a magyar politikát. Ezt értik: lehet drukkolni, szeretni, gyűlölni, a rossznak arca és neve van.
És az új kézikönyvek még vagy nem készültek el, vagy még nem küldték szét őket az alapszervekbe.

SzombatZ 2009.08.01. 19:00:15

És ne jöjjön kekem egyetlen szemellenzős hülyemajom se a gazdasági világválsággal. Már sokkal előtte hihetetlen nagy szarban volt az ország. Ja hogy előtte is a komcsik voltak kormányon?...

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:03:34

@tölgy: Ez a hűséges kitartás akár még tiszteletet is ébreszthetne, ha nem lengené körül a korlátolt butaság áporodott odőrje.

SzombatZ 2009.08.01. 19:04:17

@Tehetetlen Dodó: Én is ettől félek. Egyszerűen sikerült eljutni odáig, hogy már meg sem lepődöm rajta, ha itt-ott eltűnik 10-20-200 milliárd, vagy keletkezik ennyi pluszköltség egy projektnél. Végeláthatatlan sora van komcsi disznóságoknak, és már nem is tudjuk számolni.

SzombatZ 2009.08.01. 19:07:59

Bocs tényleg lassú a blogmotor...

Aszi 2009.08.01. 19:09:33

@SzombatZ: Elég furcsa a válaszod, sajnos kiválóan tükrözi, hogy semmit nem értesz abból, ami az elmúlt 8 évben történt itt.

Tehát szerinted az volt a legnagyobb baj, hogy megszorítások voltak?

Ez esetben sajnos pénzügyi analfabéta vagy.

Az nem zavar, hogy 2006-ban 9% volt a költségvetési hiány, és hogy ezt 2008-ra 3,4%-ra sikerült visszanyomni az általad elátkozott megszorításoknak köszönhetően?

tewton 2009.08.01. 19:11:30

@Tehetetlen Dodó:
"Azt azért szeretném látni, amikor kékítőt old az ég vizében."

:)

bár tőlem bogár is léphetne nyitott szemére

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:11:30

@Aszi: A 9%-ot ki csinálta, te boldogtalan? Orbán, mi?

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:13:06

Szegény posztbolsik haláltmegvető bátorsággal harcolnak azon problémák ellen, amelyeket maguk generáltak.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 19:17:09

@Tehetetlen Dodó: Az 9+% volt, és ha nem fékeznek be már októberben, akkor 11% körül lett volna.

SzombatZ 2009.08.01. 19:17:24

@Aszi: Úgy látom te semmit nem értesz abból, amit itt beszélek, sebaj nem is vártam mást. Egy szóval nem mondtam hogy a megszorítás volt a baj. A baj az volt, hogy ment a kozmetikázás, a trükkök százai, ment a parasztvakítás, hogy mekkora nagy jólét van, és választás után kibaszott nagy pofont kaptunk a pofánkba váratlanul.

Tudom szerintetek mindenki pénzügyi analfabéta, aki nem ért egyet a megszorításokkal. Tipikus szocialista módszer a fűnyíró elv, ha nincs pénz elveszünk még többet attól a szerencsétlentől, aki dolgozik. Jah hogy neki sincs már, nem baj majd megfagy télen, de addig is ad még.

És az nem gyanús te istenbarma, hogy 2006-ig is a komcsik voltak kormányon, és ők csináltá a 9%-os hiányt. És az nem gyanús, hogy mekkora árat fizettünk a hiány leszorításáért. Ne döngessék már a mellüket azért mert orbitálisan elbasztak valamit 2002, és 2006 között, utána meg az én verejtékemmel tették azt rendbe. És utána még tetszelegnek a nemzetmentő szerepében.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:18:58

@Tehetetlen Dodó:
Amint az köztudomású, Medgyessy volt és Feri határozott figyelmeztetése ellenében tette meg. Pedig ha hallgatott volna az okosabbra ...
www.origo.hu/itthon/20090720-igy-tettek-lejtore-magyarorszagot-ii-baljos-arnyak-es-a.html

Aszi 2009.08.01. 19:19:42

@Tehetetlen Dodó: Nos, kapaszkodj meg: vastagon benne van Orbán. A hiány elszaladása ugyanis a Medgyessy-féle száznapos osztogatós programnak köszönhető, amit a Fidesz egyhangúan megszavazott, sőt, még azért kritizálták, mert szerintük még többet kellett volna osztogatni! És nem mellesleg épp azért született az az osztogatós program, mert a Fidesz a választási kampányt "ki tud többet felelőtlenül ígérni" versennyé változtatta át.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:22:11

@Doomhammer:
Pontosabban:
www.origo.hu/itthon/20090720-igy-tettek-lejtore-magyarorszagot-iii-bukik-a-miniszter-es.html?pIdx=1
"A legélesebb kritikát az akkor sportminiszteri posztot betöltő Gyurcsány Ferenc fogalmazta meg, aki szerint nem a kommunikációval, hanem a politikával van a baj, a gazdasági növekedés kisebb volt a vártnál, de az osztogatás nagyobb volt a finanszírozhatónál - derül ki a jegyzetekből. "Nem elég reformokról beszélni, meg kell mondani egyenesen, hogy milyen következményekkel járnak az átalakítások" - mondta a jegyzetek szerint Gyurcsány, és még egy olyan megjegyzést is tett, hogy "az MSZP nem reformokat akar, hanem folytatni a Fidesz-mutyit"."

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.01. 19:24:29

@Doomhammer: Aszi főszerepkésével a "Feri a megnemértett reformer" éposz előadását láthatjuk.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:25:14

@Aszi:
Miért is szavazták meg a 100 napos programot? A szereplők így emlékeznek.
www.origo.hu/itthon/20090717-igy-tettek-lejtore-magyarorszagot-i-resz-a-szaznapos-program.html
"2002 nyár elején valóban történt egy sor olyan esemény, amely megrengette a frissen megalakult kormányt: június közepén kiderült, hogy Medgyessy a szocializmusban állambiztonsági tiszt volt, és emiatt majdnem felbomlott a koalíció, július 4-én pedig az áprilisi szavazatok újraszámlálását követelő tüntetők lezárták az Erzsébet hidat. Az SZDSZ több akkori meghatározó figurája épp ezzel a kiélezett helyzettel magyarázza most, hogy kételyeik ellenére a parlamentben megszavazták a száznapos programot. "Olyat nem ismer a politika, hogy nem szavazzuk meg, de benn maradunk a koalícióban" - utal egyikük arra, hogy elutasítás esetén a kormányból is ki kellett volna lépniük, ami akár új választásokhoz és egy lehetséges Fidesz-győzelemhez vezethetett volna.

Az amúgy is kényes politikai helyzetet tovább bonyolította, hogy a Fidesz jelezte, meg fogja szavazni a jóléti csomagot, ami a PM egyik akkori munkatársa szerint azt jelentette, hogy "még csak teret sem adtak arra, hogy ki lehessen hátrálni ebből a szarból". A kényszerítő feltételek mellett azonban nyilvánvalóan saját hatalmi törekvéseik is közrejátszottak a koalíciós pártok döntésében. Ősszel következett az önkormányzati választás, amihez kiváló ugródeszkát jelentett egy osztogató csomag. "Tartottak attól, hogy ha a kormány nem teljesít rendesen, akkor elbukhatják az önkormányzatokat. Ennek szerepe volt abban, hogy nem állították le a pénzszórást" - magyarázza Medgyessy egyik akkori munkatársa. Az önkormányzati választási siker különösen fontos volt a miniszterelnök számára, aki nem volt tagja az MSZP-nek, így nem tudhatott maga mögött biztos politikai hátteret. "Azt gondolhatta, hogy ha jól jön ki az MSZP az önkormányzati választásokból, akkor ő is megerősödik" - mondja a miniszterelnöki stáb egyik tagja."

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 19:25:44

Hm! Egy Gyurcsányos posztra az elvtársak csak KETTŐ darab nicket tudnak ráállítani?

Ez a csapat ez kemény! :)

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:25:48

@tölgy:

Túl okos, hivatásos volt, eléggé tipikus életút. Itt csak játszotta a műhülyét.

Érdekli még Szabados?

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:26:13

@Aszi: A memóriáddal baj van.
Valóban megszavazták - rosszul tették - de szó nem volt arról, hogy kevesellték, bár volt rá fedezet, mert tele kasszával adták át az országot. Sőt, az ostoba Megyó választási szlogenje volt, hogy "rengeteg pénz van, és a gaz Fidesz nem akarja leosztani a népnek".
De ha azt gondolod, hogy ez taszította csődbe az országot és nem a Megyó/Fletó/Bajnai kormánysorozat alkalmatlansága, akkor nincs miről vitatkozni.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:28:05

@mefisto: Már ők sem a régiek, azelőtt legalább két tucatot tudtak küldeni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 19:29:40

@tölgy:
Azért idéztem be egy hasonló hangulatú cikket.
Megjegyzem, a "milyen szart örökölt Feri" témától egy független kérdés, "milyen reformokat hajtott végre Feri". A 2006-os majdnem-10% hiány már Feri reformjainak eredménye volt.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:34:32

@mefisto:

Fordítom:

A szocialistákat glóriába'-gatyába' transzportálják, mint macskát szarni! -gondolom.

Aszi 2009.08.01. 19:38:15

@Tehetetlen Dodó: Amit az elmúlt 8 évben "a szocik és a libsik" elkúrtak, azt a Fidesz mind megszavazta (megszavazták pl. a 2006-os áfa-csökkentést is, sőt még kevesellték). Amit viszont "a szocik és a libsik" jól akartak csinálni, azt pedig a Fidesz minden erejével gátolta és megakadályozta, ld. pl. önkormányzati reform, egészségügyi reform.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 19:39:16

@Bell & Sebastian:

Nem.

"Elkúrtuk!"

XD

a katona fehérben 2009.08.01. 19:42:19

@Tehetetlen Dodó: "rengeteg pénz van, és a gaz Fidesz nem akarja leosztani a népnek"

Vajon nem ugyanez megy azóta is, csak a másik oldalról? (14. havi nyugdíj, azonnali 10%-os TB-csökkentés és mindenféle nagyarányú adócsökkentés stb. a konvergenciaprogram kellős közepén)? Ez a szöveg nem valami szokatlan gonosz trükk, hanem bevett kampányfogás, alighanem a világ minden táján, és biztosan fogjuk még hallani :-)

(Nagyon tetszik ez a teljesen fogalmatlan "komcsizás". Vajon az-e a "komcsi", aki mindent privatizál(na), mert így a piac meg úgy az önszabályozás, vagy az, aki az állam hatáskörét terjesztené ki minél jobban, mert így a luxusprofit meg úgy a multik? Ez nem értékítélet, mert fogalmam sincs, melyik megoldás a jobb, de azt tanultam történelemből és részben meg is éltem, hogy melyik melyik oldal sajátja. Dehát ez az ország sok más tekintetben is a feje tetején áll. És gyorsan felejt.)

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:43:26

@Aszi: Akkor mégsem téved nagytudású Vágó István: 11 éve Orbán Viktor kormányoz. Ő a hibás.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:44:42

@Aszi:

Ugyan nem kérdezett, de ha belegondol abba, mi a végső cél és milyen eszközökkel _nem_ sikerült elérni, fent vázolt nem egészen apostoli cselekedetek azért a befektetett erőforrásokhoz képest hatékony eredményt szültek.

Persze az nem kellemes érzés, ha milliókat gázol el a történelem primer és/vagy szekunder! (áldozatok/forgács)

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.08.01. 19:46:49

kár túlzásba vinni ezt a polémiát


nem érdemel ez ennyi figyelmet meg energiát

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:47:52

@a katona fehérben:
""rengeteg pénz van, és a gaz Fidesz nem akarja leosztani a népnek"

Vajon nem ugyanez megy azóta is, csak a másik oldalról"

Milyen másik oldalról? Hol van itt a rengeteg pénz? Csak nem Cipruson?

Amúgy a komcsizás tényleg nem helyes: itt valójában egy posztbolsevik szisztéma továbbéléséről van szó demokratikus kulisszák között.

Tehetetlen Dodó 2009.08.01. 19:50:25

@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t:
Igazad van, csak az ember néha nem tudja megállni. Persze erre bazíroznak a provók is.

Bell & Sebastian 2009.08.01. 19:50:39

@a katona fehérben:

Idézek egy klasszikust:

"Én se írtam alá, és szerintem is fel kéne emelni inkább az alapilletményt egy rendes összegre, de ebben az országban ez kb. lehetetlen. Mert aki sokat keres vagy más okból gazdag, az minimum gyanús, de inkább gyűlölni kell - hála az évek óta tomboló demagógiának, tulajdonképpen csak a szegénységi fogadalmat tett szerzetesek kelthetik tisztességes ember benyomását. Így meg persze az okosabbja nem fog politikusnak menni, hanem elszívja a versenyszféra, kivéve a vastag arcbőrűeket, illetve az egyszerűen velőig korruptakat. Mondjuk ha szétnézek, lehet, hogy ez az idő már el is jött."

Téged!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 19:56:26

@Tehetetlen Dodó: Látom. Az erősítés harcértéke egészen kiváló. XD

civilkontrol 2009.08.01. 21:06:19

@Aszi: Te olyan beavatottnak látszol.

"pl. önkormányzati reform, egészségügyi reform. "

Figyelj, miért nem mentek el egy olyan helyre megreformálni az egészségügyet, ahol ezt a választók is szeretnék? Tudod, akiknek az igényeit ki kell szolgálni!
Ti már semmit se reformáljatok meg jó?
2006-ban, mikor olyan sajátosan kértétek az emberek bizalmát, elfelejtettétek megemlíteni (lexikonra való egyéb apróság mellett) hogy privatizálni szeretnétek az EÜ-t. Ez nem vet rátok túl jó fényt, részben ennek is köszönhetitek, hogy ott vagytok, ahol vagytok.

civilkontrol 2009.08.01. 21:10:29

@Aszi:
"Nagyon unalmas és gyomorforgató a mindenhonnan áradó Gyurcsány-gyűlölet - sajnos a Fidesz több éves gyűlöletkampánya megtette a hatását"

Nofene. nem is tudtam, hogy a fityisz alapította meg ezt a műfajt. Nem tudom rémlik-e a 98-2002 közötti időszak, mikor hű fegyverhordozóitokkal az élen (RTL, TV2) elpöttyintettetek néhány apróbb csúsztatást.

A döglött oroszlánoddal meg két gond van.
Egyrészt él még, másrészt amit művelt az megbocsáthatatlan. Remélem hamarosan felpróbálhatja a párt új egyenruháját, a csíkosat.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 21:13:44

@ civilkontrol 2009.08.01. 21:06:19

Bár a hozzászólásoddal 100%-ig egyetértek, megjegyezném: a következmények nélküli ország felszámolásához és alapoktól újjáépítéséhez bizony az kell, hogy végrehajtható, áttekinthető, KÖZÖSSÉGI ÉRDEKET SZOLGÁLÓ törvényi háttér mellett mindennek legyen privát gazdája. Az alap a nulla szubvenció. No meg persze halálbüntetés, ...

tevevanegypupu 2009.08.01. 21:20:55

@Bell & Sebastian:
Mindenesetre a tenyek ugy latom nem valtoztatnak a tudaton. Meg mindig szeretik Gyurcsanyt. Nekik az a jo ha faj.

civilkontrol 2009.08.01. 21:31:15

@Aszi:
"Elég furcsa a válaszod, sajnos kiválóan tükrözi, hogy semmit nem értesz abból, ami az elmúlt 8 évben történt itt."

Igazad lehet. Lehet hogy nem értjük, de érezzük. Köszönjük áldásos tevékenységeteket.

"Tehát szerinted az volt a legnagyobb baj, hogy megszorítások voltak?"

Áruld el, miért váltak szükségessé a megszorítások? Ki tornázta föl 2006-ra olyan szintre, amilyenre? Tudom. a orbánbányák a felelőtlen lakásosztogatással. Na húzzál már...
Egyik első intézkedésetek volt már akkor, hogy ezt megnyirbáltátok és az FHB-t eladtátok.

"Az nem zavar, hogy 2006-ban 9% volt a költségvetési hiány, és hogy ezt 2008-ra 3,4%-ra sikerült visszanyomni az általad elátkozott megszorításoknak köszönhetően?"

A megszorítás már csak okozata a nyomorult tevékenységeteknek, ráadásul a válasz is rossz, amit a saját hibátokra adtok.

A megszorításaitok keresletet csökkenést eredményeznek. Annak meg következményei vannak. Már látszik is a "Munkakeresők" klubbjainál.
Míg a hazai vállalkozásokat megfojtottátok, fényesre nyaltátok a multik popsiját, akik az összehozott csinos profitot nem itthon forgatják vissza. Ügyes. A bankokat meg szabadjára eresztettétek aszt most az új messiásotok játsza ugyanazt a sóműsort a bankvezérekkel, mint az Istened a nemzeti csúcs idején.

Valahol máshol biztos várnak rátok. Miért nem mentek oda?

Alfőmérnök 2009.08.01. 21:52:27

@Brendel Mátyás:
"Makogtok, nyökögtök, semmi frappánsat nem sikerült mondanotok."

A te kis Carnapod szerint Heidegger is csak úgy értelmetlenségeket makogott. Az igazság ezzel szemben az, hogy nem makogott értelmetlenségeket, csak C. nem tudta vagy nem akarta megérteni, amit mond.
Ti most ugyanúgy nem értitek, amit mondunk, és makogásnak gondoljátok. (Engem egyébként ez megnyugtat.) Más srófra jár az agyunk. Majd 2010ben mondunk valami frappánsat, addig elemezgessétek csak a nyökögésünket.

civilkontrol 2009.08.01. 21:58:48

@min0rity r3port: A legkevésbé sem vagyok gazdasági tudor, de a józan paraszt adottságommal, meg a tapasztalataimmal én ezzel egyáltalán nem értek egyet.
Nem vagyok piac ellenes. A normális, SZABÁLYOK MENTÉN működő piac jó tenne mindenkinek (a mai nem az) de az államnak igenis ott kell lennie, hogy be tudjon avatkozni. Most pl a szabályozás hiányán túl azért viselkdedhetnek így a bankok, mert nincs olyan piaci szereplő, aki asztalt borítana. Erre van kitalálva az állam. A legfontosabb ágazatokban (szerintem) igenis ott a helye. Szubvenció meg mi az hogy! Csak épp szabályozni kell korrupció úr háza táján. Huncut szubvenció esetén rögtön itélő, életre szóló eltiltás közügyektől azt jóidő.
Halálbüntetést meg meghagynám a texasiaknak ;o)

Pelso.. 2009.08.01. 22:28:33

Azért ez szörnyű, GyF most olyan állapotban van, mint OV immár hét éve... szörnyű..

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 22:44:27

@Pelso..: Ehm, Pelso! Van, amikor ezek a tömör megjegyzéseid nagyon helyénvalóak.

És van, amikor nagyon nem...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 22:49:37

@mefisto:
"Egy Gyurcsányos posztra az elvtársak csak KETTŐ darab nicket tudnak ráállítani?"

Ezek az ottfelejtett dzsungelharcosok vagy hardcore SZDSZ-esek. A hivatalos szoci vonal szerint az MSZP mélyrepüléséért Gyurcsány felel, mivel a blairi harmadikutas modell nem alkalmazható Magyarországon. Vagyis aki ma Gyurcsány reformjait védi, az nem lehet jól informált szoci aktivista.

tevevanegypupu 2009.08.01. 22:55:36

@Pelso..:
Gyurcsany semmilyen allapotban nem lehet olyan mint Orban. Gyurcsany Magyarorszag elottunk allo otszaz eveert aggodik, Orban csak a mogottunk hagyott het ev miatt. Hiaba, soha nem lesz nagyformatumu politikus.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 23:12:44

@Doomhammer: Persze, teljesen igazad van. De én "elvtársakat" írtam, nem "pártközpontot". Úgy tűnik, a weben aktív szocik nagy része megmaradt gyurcsányistának.


ps

"ottfelejtett dzsungelharcosok "

Ez jó! :)))

Aszi 2009.08.01. 23:13:38

Itt csak ilyen szintű emberek vannak, mint ti, vagy esetleg akad értelmes is?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 23:21:07

@mefisto:
Hát igen. Ha öt éven keresztül etetik a hívőket azzal, hogy a reformok miatt kell megbocsátani azt, hogy Gyurcsány tönkretette az országot, akkor az nem múlik el egyik napról a másikra.

A lényeg azonban az, hogy a Gyurcsány-védőket nem küldhette a szoci pártközpont. Azért is voltak olyan kevesen. Én emlékszem 2006-ra, akkor százával rajzottak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.01. 23:22:30

@Aszi:
Igen, ez tényleg a webprolik blogja. Gyere át a mi blogunkra, ott gyülekezik az elit.

Kattints a linkre a nickem mellett.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.08.01. 23:41:17

@Doomhammer: '06-ban még nem nagyon blogoltam, de biztos maradandó élmény lehetett! :)

A szoci táboron belüli pro-Gyurcsány / anti-Gyurcsány törésvonal meg valóban látványos jelenség. Remélem ezt jó szoci hagyományként meg is őrzik egy darabig!

civilkontrol 2009.08.02. 00:09:29

@Aszi: Sajnos itt csak ilyenek vannak. Mi egytől egyig furkók vagyunk. Ezért van olyan nagy szükségünk rátok, bölcs vezéreinkre, mert míg mi együgyek módjára nézünk bután előre, ti jól megvalósítjátok nekünk a tutit.

Pártunk és népünk nevében köszönjük nektek ;o)

Bell & Sebastian 2009.08.02. 00:25:36

@tevevanegypupu:

Jaja, de a mai felhozatal elég gyenge volt. No, majd legközelebb! :)

tewton 2009.08.02. 00:41:56

huhh
Lola kedvet csinált és végigolvastam a Miniszterelnök Úr inkriminált posztját.

huh.
a színvonal a metro magazint, a helyesírás a középiskola elejét idézi. micsoda meglepi lesz, ha beleolvas a SzU történetébe, 17 és 53 közt :)

talán mire odaér a könyvben, lesz új kormány is, és Ferenc felemeli a szavát a mindenkori autoriter diktátorok ellen :)

de mekkora sármőrnek kell lennie a való életben, ha a klán tényleg őt választotta?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.08.02. 00:51:17

@tewton:
Tewton, magától azt várjuk, hogy leckét adjon a ballib véleményformálóknak és szóelemzést végezzen a Gyurcsány-poszton.

Tudja, a pozitív és negatív hangulatú szavak aránya, valamint az, hogy az országokat csillagoknak nevezte arra utal, hogy Feri nem a sötét oldalt, hanem a ragyogást látja.

Bell & Sebastian 2009.08.02. 01:06:57

@Doomhammer:

A csillaglátás mellékhatás.
Megelőzi a berzerkerré válást.

www.youtube.com/watch?v=_gqVVQ-q8Zs&feature=related

(No, ilyet még én se' láttam, hülye gombazabálók ezek is!)

picur3ka 2009.08.02. 01:43:53

@Aszi:

Ah, keress ra Waharira! Meglasd uj vilag tarul fel.

tevevanegypupu 2009.08.02. 08:53:15

@Bell & Sebastian:
Gyurcsany olyan ero, amibol evtizedekig taplalkozhatnak hivei. Vannak meg paran, nem a mennyiseg hanem a minoseg szamit. Majd az is megjon az idovel.

civilkontrol 2009.08.02. 09:52:42

@Brendel Mátyás: @Aszi:
Csak azt mondjátok meg, ha az emberek túlnyomó többsége (nem piti 51%) nem kér a további tevékenységetekből, miért csináljátok? Nem az emberek többségének akaratáról szól szerintetek a demokrácia?
Kis Isteneknek képzelitek magatokat, a tudás egyedüli birtokosainak?

Számtalanszor számtalan módon értésetekre adtuk, hogy mást akarunk, mi több, kifejezetten nem kérünk belőletek! Azt hiszitek, mindent megúszhattok szárazon???
Miért kell packázni egy országgal?????

civilkontrol 2009.08.02. 09:57:45

@civilkontrol: Persze, ahogy mi is, úgy ti is tudjátok a választ.
Minden percre szükségetek van, hogy ellvarrjátok a szálakat és bebiztosítsátok magatokat a következő évekre.

Na ez az, amit meg szeretnénk nektek hálálni. Ha rajtunk múlik, minden percetekkel el kell majd számolnotok egyesével!

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.02. 10:41:05

@ civilkontrol 2009.08.01. 21:58:48

"Antitröszt törvény."
Kartelltilalom.

Nem ilyen mórickaverzióban. Mellékesen: Magyarország a potemkin-kulisszák mögött feudális-ősközösségi berendezkedésében csak akkor értheti meg mindezt, ha eljut a funkcionális analfabetizmus felszámolásáig. A 2006-os választások bizonyították a legélesebben, hogy a nép (főleg a városi proletariátus) simán elhiszi, amit a tévében mondanak. Ez borzalmas.

tevevanegypupu 2009.08.02. 13:10:57

Hogy 2006-ban elhittek az mszp szavazok amit Gyurcsany mondott az hagyjan. De most is elhiszik. Ujra es ujra. Az o elodeik tapsoltak felallva Rakosinak, hittek el a Rajk-pert es imadtak Kadar Janost. A leszarmazottak miert lennenek masok?

Zetek 2009.08.02. 13:27:29

@tevevanegypupu: Marhaság. Az MSZP szavazó pénzt akart, amit megkapott 2002-ben és ugyanebben bízott 2006-ban is. A maszop most azért van meglőve, mert táboruk tesz a hitelminősítők, meg az IWF jó pontjaira, amikor őt elkaszálja az ÁFA emelés, meg a többi nyalánkság. Nem imádnak ezek senkit, egyszerű, beteg irigy emberek.

civilkontrol 2009.08.02. 13:35:39

min0rity r3port, tevevanegypupu
Szerintem épp ellenkezőleg. A táncos kellett ahhoz, hogy az embereknek leessen a tantusz, nem minden úgy van, ahogy a csigatévében mondják. Jó példa erre Benny bácsi (draskovics) új attrakciója. Látszott, ahogy megpróbálják félremagyarázni, meg terelni a lényegről a figyelmet. Aztán nem nagyon sikerült. Még a TV2-es naplóban is 90% gondolta azt, hogy draskovicsnak húznia kell.
Ez a félkegyelmű adott most egy utlosó esélyt. A kérdés az, hogy a józanodás rövid, vagy hosszú távú lesz-e.

tevevanegypupu 2009.08.02. 13:53:06

@Zetek:
Akkor meg rosszabb. Mert az imadatot nagyon nem lehet szabalyozni - "ha megversz is imadlak en"(: - de szamitasbol, par forintert valasztani olyat ami kartekony, azt nagyon nehez megbocsajtani. Megiscsak ugy gondolom, hogy a lelkesedes vezette oket Gyurcsany fele, aki "felhozta a szarbol" az mszp-t. Par percre tenyleg felhozta, hogy aztan annal melyebbre nyomja ala oket.

@civilkontrol:

Draskovics kulon sutemeny. Neki nagyon kevesen hisznek, de valoszinuleg olyan fontos tudomany es adathalmaz birtokaban van, hogy nem lehet felreallitani.Mar penzugyerkent is bemutatkozott es megis..

civilkontrol 2009.08.02. 14:23:40

@tevevanegypupu: Ez így van. De azért egy pici optimizmus Neked, Nektek is kijárna.
Ezek a szarjankók nem kicsit buktak pár hónappal ezelőtt. A baba arcú, veszettül profin kommunikáló bajnai népszerűsége a béka segge alatt van. A nagyágyú szili is derekasan lépked a népszerűségi lista vége felé.
Ennek a folyamatnak persze legjelentősebb oka az életszínvonal zuhanása, de ennél most szerintem sokkal többről van szó. Az emberek többsége végre észrevette, hogy mekkora rohadt nagy mátrixot kapott a feje fölé.

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.02. 14:33:55

igen, a pénz is, jól jött a sötét kádárárváknak a 19 ezer forint, de nem az tartotta össze a tábort. őket a gyűlölet fogta össze. a jó gyűlölete, az isten gyűlölete, a haza gyűlölete, a család gyűlölete és mindennek a gyűlölete ami és aki ezekre hivatkozott, és a tradícióé, a horthyé, az úriemberségé, az egyházé, és lehetne minden olyat sorolni ami a saját alacsonyrendűségükre, proliságukra, lelketlenségükre, pokollény szerűségükre emlékeztette őket. gyurcsány nagysága abban áll, hogy ezeket a szinte ronthatatlan gyűlöleterődöket tudta lerombolni, és ezek a véglények már képesek akár a sötétség seregeinek vezénylő tábornokára is szavazni. de leginkább nem elmenni szavazni. aztán a napi, heti, és mindenkori gyűlölet magjukat ráüríteni ha hatalomban lesz.

tevevanegypupu 2009.08.02. 14:50:42

@civilkontrol:@Grift:
Remenykedjunk. A jobboldalon nem gyulolkodni akarunk, hanem csak az igazsag egy kis reszletet szeretnenk kibontani. Azokat felelossegre vonni akik arrol tehetnek, hogy ide jutottunk. Ha ez nem tortenik meg akkor marad a keseruseg, es a meggyozodes, hogy nem jogallamban elunk.

hacsaturján 2009.08.02. 16:05:52

@Grift:

mi van apuska, elélveztél?

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.02. 16:36:10

@hacsaturján:
pörkölt, kannásfröccs, morcos ébredés? :)))

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 16:41:54

@tevevanegypupu: @Zetek: @civilkontrol: @Grift:
Szerintem külön-külön mindegyik vélemény igaz: a maszop szavazótábora korántsem egységes képződmény, jónéhány rétegből áll.
Vannak, akiknek tényleg "A táncos kellett ahhoz, hogy az embereknek leessen a tantusz, nem minden úgy van, ahogy a csigatévében mondják", vannak, akik ebbe a csoportba tartoznak: " MSZP szavazó pénzt akart, amit megkapott 2002-ben és ugyanebben bízott 2006-ban is", a legmenthetetlenebbek persze az "imádók" meg a "sötét kádár-árvák", mert ez utóbbiak szilárd ideológiai alapon állnak, nem rendítik meg őket a tények és a külső anyagi körülmények.
Az alcsoportokról nem is szólva.
Viszont Ferike és önelégült, buta bandája nagy tettet hajtott végre: szétverte ezt a Horn által ügyesen kialakított baller struktúrát és remélhetőleg többé nm lehet elérni, hogy ez a heterogén társaság valaha is újra egy irányba húzzon.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.08.02. 17:11:59

@Grift: azt a mindenit, ha Pázmány tudott volna iylen képeket... Saját költőiképgenerátod van, Grift? :)

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:20:00

@Tehetetlen Dodó:
Gyurcsany tulajdonkeppen nagy szolgalatot tett, nem is ertem miert haragszunk szegenykere. Mi legjobb szandekkal sem birtunk volna ilyen pusztitast veghezvinni a baloldalban.(:

hacsaturján 2009.08.02. 17:32:26

@Grift:

áááá, éppen röhögészeti studiumokat folytatok, oszt mikor ideértem látom ám, hogy fröcsög a fejedből a szeretet, mint a kakasból az ondó. ettül szép az élet, ugyi?

hacsaturján 2009.08.02. 17:34:20

@szamárfül:

én azé' pázmányra fogadnék. :)))

Aszi 2009.08.02. 17:42:10

@civilkontrol: te sima elmebeteg vagy, öregem, érdemtelen vagy rá, hogy kommunikáljak veled.

civilkontrol 2009.08.02. 17:44:20

@Tehetetlen Dodó: @tevevanegypupu: Pontosan!
Ez amolyan igazi "keresztényi" gondolatsor volt. Mindenben megtalálni a csodát :o)))))

Fasza egy népség vagyunk, még a saját haldoklásunkban is a "hasznosat" keressük :o)))))

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:45:42

@hacsaturján:
ltaom tul hamar levettek Koczian blogjat, nem ugy alakultak a hozzaszolasok mint remeltetek.((:

civilkontrol 2009.08.02. 17:45:46

@Aszi: Hát látod ez meglehet fasz, viszont jövőre is szabadlábon leszek ;o)

tevevanegypupu 2009.08.02. 17:48:17

@civilkontrol:
Mi kenyerrel dobunk vissza!Szerintem rovidesen jol is jon nekik.((:

Zetek 2009.08.02. 17:53:29

@tevevanegypupu: Lelkesedés, ugyan már. Nem véletlen, hogy egyetlen tömeg megmozdulást sem szerveztek. Ami az MSZP mellett tartotta őket az a tehetetlenségük.

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 18:11:46

@tevevanegypupu: Hát igen. Az a baj persze, hogy az egész országon végigsöpört a pusztító áradat, nem csak a baloldalon.

Silcon 2009.08.02. 18:21:00

@tevevanegypupu: "Mi legjobb szandekkal sem birtunk volna ilyen pusztitast veghezvinni a baloldalban."

Ez szentigaz, csak talán túl nagy árat fizettünk érte. Az elszámoltatás során remélem javítanak valamit az ár/érték arányon :)

tevevanegypupu 2009.08.02. 20:17:05

@Grift:
galyarabsag!!

@Zetek:
Szerveztek volna, csak senki nem ment.

@Silcon: @Tehetetlen Dodó:

Lehet, hogy Orban kenytelen lesz masodik IV. Belakent bevonulni a tortenelembe. De azok akik akkor romboltak tatarok volt, ezek meg magyar szocialliberalisok..

picur3ka 2009.08.02. 20:22:41

@tevevanegypupu:

'Szerveztek volna, csak senki nem ment.'


Szerveztek, csak senki nem ment.

Mint a roma munka tuntetes.

A rombolok nemzetisegevel nehanyan lehet, hogy szembeszallnak magaval. Csak mondom.

Tehetetlen Dodó 2009.08.02. 20:28:51

@tevevanegypupu: Negyedik Bélának annyiból volt egyszerűbb a helyzete, hogy a tatárok csak fizikai pusztítást végeztek. Szellemiségüket nem akarták ráerőltetni áldozataikra.

tevevanegypupu 2009.08.02. 22:21:56

@picur3ka:
Ugy tudom a romaknak - magyar allampolgaroknak - ugyanolyan jogai vannak mint barkinek. Elni kell vele: iskolaba jarni, munkat vallalni, rendben tartani a hazat es kornyeket. Akik ezt megteszik a romak kozul - sokan vannak - azoknak nincs szuksege tuntetesre. A joakarat, segitokeszseg es tisztesseg ketoldalu a szerzodesekben, amit be kell tartani minden szerzodo felnek. Es ha lehet 20.000 Ft alatt is.

@Tehetetlen Dodó:

Es nem is kivantak volna, hogy a magyarok oruljenek a pusztitasnak.

Alfőmérnök 2009.08.02. 22:29:56

@tevevanegypupu:
Negyedik Béla náci volt. Biztos a Dunába lőtte a Nyúl Bélákat. :)

cutcopy 2009.08.02. 22:41:13

Köszi LelkyLola, úgy hiányzott már egy jó kis Gyurcsányos poszt mint Európának a Cocacola..!

tevevanegypupu 2009.08.02. 22:56:47

@Alfőmérnök:
Azert hivtak a Margitszigetet a Nyulak szigetenek.(:

hacsaturján 2009.08.03. 06:43:45

@tevevanegypupu:

a verbális egysíkúság kontra "felívelő valag" nagyszerűségére gondolsz? télleg béna, belátom.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.03. 09:24:49

én érteni vélem Gyurcsány úr gondját, mer hát az ne ugy vana, hogy mege hala úcsó mágyári, hanema, mágyári rézsútom fenkiájt" ájvé istenem mirt hagyaál el engemet"

tevevanegypupu 2009.08.03. 09:44:44

@hacsaturján:
Erdekes, meresz es egyeni meglatas az emlitett testresszel kapcsolatban, ezt nem tagadhatjuk.
Nincs is semmi meglepo abban, hogy ez ragadta meg kepzeloerodet.(:

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 10:28:37

Az világos, hogy a Fidesz látta - mert közvetlenül a kormányzás után látnia kellett -, hogy nincs annyi pénz a rendszerben, amennyit a szocik szétszórnak "jóléti rendszerváltás" címen. A "minnél szarabb, annál jobb" elven szavazták meg az őrült osztogatást, szerintem arra számítottak, hogy a szocik négy év alatt belebuknak.

Őrült pechjükre jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel (értsd: masszív hazudozással és reformer imázzsal) megfordította a várható eredményt - ebben erősen közrejátszott a Fidesz teljesen elhibázott "rosszabbul élünk" kampánya is.

Sajnos a Fidesz milliószor hitelesebb lett volna, ha tartózkodik a szavazáson, és pusztán az eladósodottsággal kampányol: "abból élünk jól, amiből Kádár idején". Ha akkor erre hegyezik ki a kampányukat, az öszödi beszéd után garantáltan megbukott volna a kormány, de szerintem pont azzal tudtak fennmaradni, hogy a Fidesz a 14. havi nyugdíjjal és egyéb baromságokkal kampányolt alig néhány hónappal Öszöd előtt, így hiteltelenek voltak ők is.

Sajnos mindkét vezető erő csak a hatalom megszerzésére koncentrált, és magasról leszarták, hogy közben mi lesz az országgal. A felelősség egyértelműen a szoci-szdsz koaláé, a hitelességi válságban viszont közösen osztoznak.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.03. 11:07:14

@RAMBO: "jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel (értsd: masszív hazudozással és reformer imázzsal) megfordította a várható eredményt" -
azután a Pojáca elvesztett két szavazást (2006 önkormányzati választás, 2008 népszavazás) és szerepet volt a harmadik elvesztésében is (2009 eu parlamenti). Ennyit a kampányzsenijéről.

Ellenben 200-6-ban annyi pénzt szétszórt, hogy ma is nyögjük. Ennyit a gátlástalanságáról.

@Grift: retorikának jó, de árnyalnám.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.03. 11:33:34

@RAMBO:

A Fidesz azért szavazta meg a jóléti rendszerváltást, mert nem tehetett mást. Ugyanis a megszavazással azt ismerte el, h jó állapotban adták át a kasszát, van pénz a büdzsében.

Nekem az a meggyőződésem, h nem megyó osztogatásával volt a baj, hanem azzal, h párhuzamosan nem tettek lépéseket a gazdaság felpörgetésére. Ne feledjük,h a szlovákok még 2007. egyes időszakaiban is 14%-os növekedést produkáltak.

Tehát jó gazdaság politikával (azaz a gdp érdemi növelésével) meg lehetett volna úszni a 10%-os hiányt. Ne feledjük, h a kiáramlott pénz egyúttal fogyasztást is serkentett. A baj az, h nem feltétlen magyar árú fogyasztását.

irrelevant 2009.08.03. 11:33:59

@tölgy: Én nem értékelném ennyire alul Gyurcsány kampányzsenijét. Ha beleszámítjuk, hogy óriási szerepe volt a 2002-es választás megnyerésében (nem csak ő találta ki Medgyessy karakterét, de az ő fejéből pattant ki a mindent eldöntő "köteles beszéd" tálalásának ötlete is), megnyerte a kettős állampolgárságról szóló népszavazást, aztán a szarból hozta vissza 2006-ot.

Szerintem tényleg zseniálisnak nevezhető a fickó. A három díjról szóló népszavazás eleve nyerhetetlen volt, az pedig természetes, hogy az ilyen kampánytechnikai trükköket csak rövid távon lehet érvényesíteni, mivel a hazudozás egy idő után visszaüt.

Ő jókor játszotta ki a lapjait, így lett a koalíciónak két ciklusa. Mindkettőt ő nyerte meg a ballib oldalnak. Szerintem ez nem lebecsülendő.

Hogy ő-e az agy mindezek mögött, vagy az anyósa, vagy valaki más, az már más kérdés.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.03. 11:36:00

Még vmi:

ha jól rémlik, akkor a lengyelek még idén is 1% pluszban lesznek, mi pedig 7-8% mínuszban.
1%-nyi gdp kb. 200-250 milliárd a költségvetésnek.

Nah, itt a baj!

Grift · http://gozdom.blogspot.com/ 2009.08.03. 11:57:55

@tölgy:
ha hosszabb lettem volna, én is árnyaltam volna. :)

teknős 2009.08.03. 12:02:22

@RAMBO: Én viszont azt hiszem, hogy nem róható fel a Fidesznek, hogy 2002 nyarán nem feltételezte, hogy a szocik komplett idióták és nem tudják, hogy mit csinálnak.

Enyhén szólva sem fair dolog, hogy az akkori helyzetben, amikor az volt az általános vélekedés, hogy az embereknek nem juttatott elég pénzt a Fidesz, akkor kormányzati felelősség nélkül nekik fel kellett volna vállalni egy felesleges tét nélküli konfliktust közvetlenül az önkormányzati választások előtt.
emlékezzünk már egy kicsit:
Több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak!

Bírom, hogy így 7 év távlatából milyen bölcsek egyesek. Akkor valahogy nem hallatszottak ki a felelős hangok

segabor 2009.08.03. 12:44:40

@Aszi: szánalmas érvelés. Nekem erről az a sofőr jut eszembe, aki mindig az anyósülésen ülőt szídja mindenért, hogy ő is azt mondta, hogy arra rövidebb, miközben csak a vezető (és csak ő) vezette az autót rossz irányba.

Valahol itt volt a gyurcsányi kormányzás lényege: állandóan azt nézte, mit dumál az ellenzék és őket kritizálta, ahelyett, hogy előre nézett volna kormányzás közben és tényleg a lényeggel foglalkozott volna.

tevevanegypupu 2009.08.03. 13:07:20

A "koteles beszed" koruli vita es gyulolkodes mutatja, mennyire befolyasolhato a tomeg es mennyire nem a tenyekre - egy elhangzott beszedre - figyel. Eleg ha sokszor elmondanak valamit elferditve, es maris feledve az eredeti.
Veszelyes szorakozas, nagyon aljasnak kell lennie valakinek ahhoz, hogy ilyesmivel manipulaljon. Sokan hirdettek azt is,hogy az Orban-Gyurcsany tevevitaban Gyurcsany volt a gyoztes. Csak ujabb bizonyitek arra, hogy mennyire lehengerli a tomeget az eroszakos fellepes. Pedig regi mar a dakota kozmondas, hogy csak a tehetetlen ember kiabal. Gyurcsany vegigkiabalta az ot evet ami jutott neki. Remelhetoleg az elkovetkezendo harmincban csendben marad.

teknős 2009.08.03. 13:14:37

@otvospeter: Én nem nevezném okosnak azt az embert, aki eladja a házát, hogy megnyerje azt az aranyláncot, amit a dobozos sörben lehet nyerni. Lehet, hogy megnyeri, mert megveszi az összes sört, csak mire megy vele.

Nyert, de ez egy katasztrófa volt az emeszpére. Szerintem a 2014-es választásokon az elvtársak már a Jobbikban folytatják...

hacsaturján 2009.08.03. 13:40:47

@zsanett- a élet van és szoci fan:

amennyiben arra élemedem, úgy kisasszony mértéktelenül éleslát és vajha?

hacsaturján 2009.08.03. 13:45:42

@zsanett- a élet van és szoci fan:

nos, a szerző maga ismerte el, hogy körmönfont a felívelő valag stílusjegyeit illetöen, megbokrosodott kissé, így magam is fogékony vagyok a gyurcsányi filozófia mögött rejtező drazséizmus félremagyarázására.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:24:40

@teknős: hát egyszer valakinek már kigyűjtöttem az akkori hozzászólásaimat, nekem már akkor is baromságnak tűnt a teljesítménynövekedés nélküli alapbér-emelés, meg a 13. havi nyugdíj.

Nem értek egyet azzal, hogy a Fidesznek meg kellett volna szavaznia ezt a csomagot, a tartózkodás bőven elég lett volna. De mindenáron be akarták zárni a szocik előtt a kihátrálás lehetőségét (ahogy az Origo cikksorozatában ezt valaki ki is mondja) - azaz igenis a "minnél szarabb annál jobb" elven politizáltak.

Emlékszem erre a szoci szlogenre, ma is kiver a víz, ha rágondolok.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:26:50

@tölgy: Ebben igazad van, de abban meg nekem van igazam, hogy a "Pojáca" megverte Orbánt úgy, hogy a választások előtt fél évvel még a Fidesz állt nyerésre. És hét éve ugyanazok a kezek nyúlkálnak a mézesbödönbe ... ez volt a célja.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:33:25

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Nem értek ezzel egyet, szerintem az osztogatás tette padlóra az országot. Pont azáltal kerültünk egy olyan spirálba, ami nem tette lehetővé az adócsökkentést - innen pedig egyenes út vezet a beruházások csökkenéséhez.

A szlovákok ugyanis nagyon alacsonyan tartották a kiadásokat. Emlékszünk Ferencünk kifakadására?: "El lehet menni ebből az országból. Tessék!" - eddig szálóige. De innentől jön a lényegi rész: "De akkor ki fogja kifizetni a nyugdíjakat?" (Ezután mond még valamit arról, hogy mit szólnának a magyarok egy szlovák nyugdíjhoz.) EZÉRT nem lehetett itt is egykulcsos adórendszer, ezért döglött be a gazdaság.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.03. 16:34:35

@sün!malac69 az uborkaszezon főzöldsége: Pontosítok: "Lehet Szlovákiával példálózni. Magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak?" Így szólt az idézet.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.08.03. 17:13:26

@RAMBO: Senki sem tagadja, hogy a Pojáca fordított és nyert, én csak a kampányzsenijét vontam volt kétségbe. A pénzszórást nem tekintem annak.

Láttuk, mire ment pénzszórás nélkül.

Tehetetlen Dodó 2009.08.03. 18:19:00

@tölgy: Asszem a Pojáca zsenialitásának a mérlege elég egyértelmű: felszámolta a Horn Gyugyó által összetákolt, a köznép által fogyasztható "baloldalt" és megpróbált valami rákosista népi demokráciával kombinált vadkapitalizmust lenyomni a nép torkán.
Úgy tűnik, nem jött be. Most hajigálják ki eszmetársait a nagy balos mentőcsónakból a többiek.

elfelejtette 2009.08.03. 18:38:01

@RAMBO: "Őrült pechjükre jött Gyurcsány, aki pusztán kampányeszközökkel"

Ezzel en is vitatkoznek, csupan kampanyeszkozokkel nem tudott volna forditani. Probalkozott ugyan 2005 elejeig baloldali identitasteremtessel (nemzeti bal, stb), de az vajmi keveset ert. Azzal nyert, hogy levitte az afat es 5 evre elore torvenybe iktatta a szja csokkentest meg a minimalber noveleset, meg mitudomenmit, sok mindent. Mediaugyileg persze megtamogatta reformblablaval, hogy az majd milyen jo lesz. A nagy reformokrol konkretumok nem hangzottak el, igy onmagaban ez a osztogatas nelkul keves lett volna.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:05:05

@hacsaturján: sőt fideszes legyen a talpán aki követni tudja fletónk drazsés összefüggéseit, bár ez a mindenhez értő ember típust különös agyagból gyúrták és nem tévedés agyagból, mert hát meddig ér egy fidesz közeli kéz, úgy tűnik nem messzire, ezért fog még feltónk huzzúnkbelezni, ahol drazsé kacor fog szólót szólni. a felívelésnek is meg van a maga bűbájossága

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:13:39

@zsanett- a élet van és szoci fan: pontosan ezt hivnám akúrátus politikusnak, a szövegelés megy, és frappánsabb mint hajrázni, a dolog meg marad megoldhatatlanúl megoldhatatlanságig megoldhatatlan.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.04. 09:14:54

@zsanett- a élet van és szoci fan: ebből a nemzethalálból se lesz semmi, mert még ezt is elrontják

hacsaturján 2009.08.04. 16:44:49

@zsanett- a élet van és szoci fan:

ez a megoldhatatlanságos szöveg mán igazán döfi, mert előbb tudni kéne mi a megoldhatatlan, aztán azt meg gyorsan elfelejteni, mert az tuti,hogy nem matek doga, az elrontott nemzethalál meg - hogyismongyam - eccerűen pazar!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.05. 08:47:23

@hacsaturján: hát hogy is mondja: ezek ilyen revizionista gondolatok, mert ha szeretem gyurcsányt az nem baj, és nem dicsekszik vele senki, de bübülszavúnak lenni nemzethalál idején, hát nem egy érdem, sőt az olyan mikor a szakkommentátor megmagyarázza, hogy a politikának semmi köze a köz életéhez, merthogy az magasabb dimenzió, hát ezt szokták megoldásnak feladni.

kriglis 2009.08.05. 12:43:16

következtetés:gyurcsány nézi a hir tv-t kb 1 hete elismert szociológus,felmérésekre hivatkozva mondta,a magyarság létszáma 150 év múlva 500000 lesz.persze csak akkór,ha az elmúlt 5-6 év nemzetpolitikáját folytatjuk,folytatják.siralmas valóság,de gyurcsányra visszatérve.az ő vezetésével elértük a falvak gyórs néptelenédést,/iskolák,patikák,orvosi rendelők,templomok bezárása/az egymás iránti bizalmatlanságot,/nem bízunk a tanárban,az orvosban,a rendőrben,a kereskedőben,a szomszédunkban,stb./identitásunk megkérdőjelezését,/nemzeti zászló,korona,himnusz,turul,körüli mizériák.a nemzetellenes szavazásról nem is beszélve/magasfokú gyűlöletet/cigányok,zsidók,melegek,kűlfőldiek,és mindenki aki nem én vagyok/helyhiány miatt a felsorolást befejezem.gyurcsány elkezdte bevallani a valódi okait a ténykedésének.feladata vólt a magyarság mint nemzet szétzilálása,gyengítése.ehhez persze kell egy szdsz.is hát itt megvólt/oktatás-vége,egészségügy-vége,nyugdíjrendszer-vége,gazdaság-vége,szdsz-es miniszterek köszi/gyurcsány arra vágyott-talán-,hogy nagyságként emlegessék.erre megvan az esélye.a könyvek hatalmas negatív jellel említik már most,és az idő nem fog szépíteni rajta.erősen belevéste az emberek génjeibe az elmúlt éveket,és azok hatását látjuk egyre inkább.gyurcsány ferenc megcsinálta ez vólt a dólga.gratulálunk neki teljes szívvel.inkább táncólt vólna , a pórt jobban bírjuk.
süti beállítások módosítása