Ki törölte Sztojka Ivánt az iWiWről?
2009. február 10. írta: TuRuL_2k2

Ki törölte Sztojka Ivánt az iWiWről?

 Ma eltűnt az iWiWről Sztojka Iván adatlapja. De ki vette le?

1., A legvalószínűbb, hogy a közösségi oldalt üzemeltető Magyar Telekom-csoport törölte, a több ezer, nem ritkán gyalázkodó hozzászólás miatt. De joga van-e ehhez a szolgáltatónak?

2., Ha a felhasználó törölte, akkor vagy maga Sztojka jelentkezett be (elég kockázatos, ha egy ország keresi az embert), vagy egy ismerőse, akinek viszont meg kellett tudnia valahonnan a jelszót (tehát lehet, hogy Sztojka kapcsolatba lépett vele). Igaz, Sztojkának valószínűleg az most a legkisebb baja, hogy ki hogyan kommentálja a képeit.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr5935318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:07:23

Egyébként ha az általánosítós életérzést rángatjuk elő..
az egyik szerb -mit műveltek a szerbek, anno jugoszláviában, koszovóban? Az ott éálő magyar kisebbség tudna mesélni.
Ugyanugy a román résztvevővel kapcsolatban.. az összes szélsőséges gondolkodású muki egyből félretette azt a nézetét, hogy ő most utálja a románokat, csak azért mert az elkövető roma volt.
miost ők vannak soron, most őket gyűlöli.
pedig inkább saját magát kellene:)

tegyük fel, maholnap kiderül, hogy pl Góbé nagymamája bizony 50% ban roma, /bármelyik másik kisebbség akkor mi van?

magyarországon nincs olyan hogy valaki 100% ig tiszta legyen. utáljuk együtt magunkat.

georg 48 2009.02.11. 11:07:25

Na mit mondtam? Már megkezdődött az egymásramutogatás! Sorra nyilatkoznak a hozzátartozók, hogy nem létezik, hogy valamelyik érintett tette. Az egyik ott sem volt, a másik csak nézte, stb. Higgyétek el, az lesz a vége, hogy a háromból csak egyet lehet gyilkosssággal vádolni, de egyikre sem tudják majd rábizonyítani. / Olaszliszka /.

KABARCZ 2009.02.11. 11:09:24

@ohrana: A cigányoknak VAN önkormányzatuk, rengeteg állami pénzt kapnak, pozitív diszkriminációt élveznek - és nem tudnal ötről hatra jutni. A kitelpített, kifosztott, megnyomorított svábok folyamatos ellenszélben is boldogultak.
Meggyőző érv. De van-e hatásunk arra, hogy a roma mentalitás sváb mentalitássá változzon? Az önkormányzatuk nem tesz ezért semmit. az állami pénz, nem tudom, hol landol? És mégis együtt kell élnünk. Valahogy.Az eddigi út járhatatlan. Vagy csinálunk valamit, vagy szívunk, egyre jobban. És nem csak a bűnöző romákkal, de a butított nem roma tömegekkel is. És az sem jobb.
réges-rég használtak egy kifejezést: morál. Nem tudom, hányan ismerik a jelentését, pláne a jelentőségét?
Azt hiszem, önmagában az acsarkodás tuti eredménytelen. Tele vagyunk indulatokkal, ez jogos is. De az is igaz, hogy mindenki jogosnak tartja a saját indulatait.
Sem késsel, sem akasztófával. Hogyan tudunk érvényt szerezni morális keretek között a jogos érdekeinknek? ez lenne egy kérdés. És akarunk-e? Ez egy másik kérdés. És nekiállunk-e? Ez egy harmadik

KopaszMercis 2009.02.11. 11:11:13

@georg 48:
Igen amugy ez a szomoru az egeszben... a nagy fustfelho amit rabaszik a barom szaju kocsog jobboldal erre az egeszre arra lesz jo hogy az allatok megusszak.

Gratulalok, ezt a kontraproduktiv melle oda lehetne rakni a szotarban ezt a peldat!

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:16:46

"ocious 2009.02.11. 10:53:31
"Na aztán majd meglátjuk, hogy mennyire leszel együttérző ezzel az élősködő, selejtes, a világ számára teljesen felesleges és hanyagolható fajhoz!"

ha budapesttől keleti irányban elindulsz, rengeteg elmaradott kistelepülést lehet találni.
Régebben sokat utaztam, és kultúrházakkal kapcsolatos volt a tevékenységi kör. A tárasadalom hibája, hosszú évek, évszázadok alatt, hogy kialakulhatott ez a jelenség. De az hogy élősködő vagy selejtes, abszolute nem értek egyet. Általánosításos szamárság.

Mondok valamit: szüless közéjük Éld át ugyanazt amit ők élnek át és próbálj meg kitörni.

Burgermeister 2009.02.11. 11:18:31

@Gobé: jó az érézsed, tudja mindenki....Papa is megmondta! Lásd a kuruc.infon az interjut vele. Szégyenletes és egyben félelmetes...:(

Burgermeister 2009.02.11. 11:19:09

@Gobé: jó az érézsed, tudja mindenki....Papa is megmondta! Lásd a kuruc.infon az interjut vele. Szégyenletes és egyben félelmetes...:(

pucros 2009.02.11. 11:19:09

Van megélhetési bűnözés.
Van szervezett bűnözés.

Mindkettőt művelhetik cigányok meg nem cigányok. Ha cigányok művelik, akkor ennek más jellegzetességei vannak, vagyis ők másképpen művelik, mint a nem cigányok.

De miért érdekes ez?
1. A rendőrség számára, mert ha az elkövetési mód valamiért jellegzetes, az segítheti őket a nyomozásban.
2. Hangulati elemként: sok áldozat számára megnyugtatóbb, ha inkább egy nem cigány zsarolja, veri agyon bézbólütővel, vagy állítja bele a kést. Ugyanis ha cigány jellegzetességek társulnak az agresszióhoz, az sokkal ijesztőbb, mint a filmekből jól ismert, elegáns olasz maffiózás vagy a Rejtő-könyvek piti bűnözőinek meghitt világa.
3....egyéb?

Van valami, amiért nekünk civileknek érdekes, hogy van-e cigánybűnözés vagy nincs?

Miért nem elég hatásosabb fellépést követelni a szervezett bűnözés meg az apróbb bűncselekmények ellen?

Burgermeister 2009.02.11. 11:21:46

A Gönz Kinga honnan veszi ezt? Persze a Rózsadomb tetejéről könnyű ezt mondani. Állami autón furikázni, nem látni, hogy milyen közállapotok vannak. Menjen le este a Nyugati, Blaha, Keleti, stb...környékére. Majd meglátja. Megáll az eszem. Akkor magyar bűnözés sincs barátaim.

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:21:55

georg 84
Ha a hozzátartozódról van szó, te nyilván azt mondanád:
sosemvolt fiam, ez a féreg nem az enyém, vigyék csak el rendőrurak ott lapul a pajtában"

A családa az fontos, és az összetartás is.
A szülők általában védeni szokták a gyerekeiket, még akkor is ha esetleg tudják, hogy bizony...
ez emberi tulajdonság.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 11:22:22

@KopaszMercis: Na, végre egyetértünk valamiben. Igen, te vagy a hülye. (Orbán Viktor pedig cigány, mert azért a rasszizmus is jó lehet időnként valamire.)

Hogy nem tudom elmagyarázni, hogy engem miért nem kell visszazavarni Ázsiába, természetesen ezt se gondolod jól; de hát egy agysejttel ez nem is lenne könnyű, én belátom. Hogy te nem érted meg, az egy másik kérdés. De azért ezt is megpróbálom, most, hogy a cigány, cigánybűnözés definíciója már talán tiszta neked is.
(Az persze továbbra se világos, hogy vajon Göncz Kinga miről is beszélt, de erről úgy látom, nagyon nem akaródzik beszélned. Ezt is megértem.)

Na, szóval hogy engem miért nem kell visszaűzni Ázsiába. Tudod azért, mert a történelem folyamán mindenhol kialakult egy társadalom, elfogadott normarendszerrel, törvényekkel. Én ezeket betartom. Ha a cigányság normarendszere vált volna elfogadottá, akkor én lennék az, aki deviáns, és velem szemben lépne fel a többségi társadalom különféle eszközökkel. De ez nincs így. Ezzel szemben a cigányság nem fogadja el a társdalom normarendszerét, náluk az erőszak, lopás, rablás, prostitúció a norma, és az a furcsa, elutasítandó, ha valaki dolgozik. Megpróbálom szemléltetni neked, hátha: Cigány földművest, állattenyésztőt például viszonylag keveset látni. Cigány tyúktolvajt, vagy uborkatolvajt, esetleg fatolvajt annál többet, mint ahogy például rablót is, mondjuk Miskolcon.
Ebben nőnek fel, e szerint az értékrend szerint élnek, ilyen a szubkultúrájuk. Ezért aztán a többségi társadalom normarendjéből mint szubkultúra kilógnak, azt nem fogadják el, kiröhögik, és ezért a többségi társadalom bizony nem kedveli őket.
És, úgy mellesleg: téged hova kéne visszazavarni? És kinek?

KABARCZ 2009.02.11. 11:23:06

@corvet: Te hiszel abban, hogy a politikusok lecserélése a megoldás? Te ismersz olyan politikust, aki törődne ezzel az egésszel? Aki arra áldozná az életét, hogy Magyarország felemelkedjen? Hogy érdekelné, hogy te otthon akarod érezni magad?
Én azt hiszem, hogy a társadalom nem függhet kizárólag a politikusoktól, mint ahogy a roma vagy nem roma gátlástalan alakoktól sem.
Nekünk is, a mentalitásunknak is változni kell, ha változást akarunk.
kabarcz.blog.hu/2009/02/10/veszpremi_tortenet_nehany_kerdes

Ferocious 2009.02.11. 11:25:03

@Páneurópai Harci Kos: jaj ne legyél már naív! Mindenkinek ott a lehetőség, hogy jobbra fordítsa a sorsát! Csak hát a cigánynak ez addig nem érdeke, amég a sok birka, adófizető lúzer eltartja őket! Mert ugye kényelmesebb a 'segílykéért' sorban állni havonta egyszer, majd elhordani a kocsmába a csilingelős gépbe!

Majd ha az elvégzett munka (akár lehet köz is) után kapnának csak segítséget, és azt is szigorúan csak limitált ideig, kemény feltételekkel, akkor talán lenne esély némi változásra, addig semmi.

A tisztelet nem jár alanyi jogon, azt ki is kell érdemelni ám, de én valahogy nem látom a hajlandóságot a cigányságban, hogy akár csak a kisujjukat is mozdítanák ennek az érdekében!

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 11:29:02

@pucros: Bűnözést művelnek szervezetten is, meg szervezetlenül is cigányok is, meg nem cigányok is, állítod.
Hát én például nem emlékszem olyanra, hogy magyarok lincseltek volna az országúton. Olyanra se, hogy csoportosan megerőszakoltak, majd meggyilkoltak volna kislányokat. Olyanra se, hogy nyolcvan, kilencven éves öregasszonyokat erőszakoltak és öltek volna meg a kétszáz forintjukért. Olyanra se, hogy a rendőrjárőrt többtucat magyar csapdába csalta volna, és harmincan kapával-bézbólütővel nekiestek. Olyanra se, hogy a népes magyar családok ötvenedmagukkal egymásnak estek volna, késsel-bottal-mindennel.
Te igen?

Ferocious 2009.02.11. 11:30:35

@Páneurópai Harci Kos: még annyit fűznék hozzá, hogy a munkám miatt én most is több ezer kilómétereket teszek meg az országban, nem csak keleti irányban és néha a belem fordul ki attól, hogy ezek milyen mocsokban, állati szinten képesek élni... de azért minden putrin ott figyel a UPC antenna, csak éppen az üveg helyén fólia van...

Na nekem egy ilyen nép ne ugasson, még az állat is tisztább nála, az nem szarik a saját oduja elé!

KABARCZ 2009.02.11. 11:31:17

@Gobé: Szellemes nagyon. De vigyázz, mert felhasználható. Nem ellened. a demagógia lényege, hogy valaki komolyan kezdi mondani a hülyeséget. Valóságként nyomja az iróniát.
Mit szólnál, ha átvennék az írásodat, és leközölnék hivatalos közleményként? Meglepődnél? Én nem

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.02.11. 11:33:06

@Páneurópai Harci Kos:
"Az bűnözés okait* kellene lecsökenteni szvsz, neveléssel főként.

* életkörülmények, szegénység, kilátástalanság, rasszizmus"

Ez mekkora egy közhely és baromság!
De áthárítja a felelősséget másokra az elkövetőkről, így a bűnözés virulhat tovább büntetlenül.

EÖ (törölt) 2009.02.11. 11:35:44

@Páneurópai Harci Kos:

aha
nálunk ha loptam volna apám eltörte volna a kezem
gyilkosságért nem is tudom mit kaptam volna

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:37:10

"j Mindenkinek ott a lehetőség, hogy jobbra fordítsa a sorsát! "

naivságról beszélsz? Milyen lehetősége van teszemazt valami vidéki szerencsétlennek, aki talán elvégezte a 8 általánost, nem ismer idegen nyelvet, nincs szakmája, képzettsége, nem mondják meg nála okosabb emberek hogy mit kellene tennie? emellé még hozzájön a környezet ahol felnő.
nem amerikában vagyunk. (mellesleg megjegyzem ott is van állat, a nagy számok törvénye alapján.

"Csak hát a cigánynak ez addig nem érdeke, amég a sok birka, adófizető lúzer eltartja őket!
pont ez az egyik gond hogy nincs elég adófizető, mert nagyon nagy az elöregedés, és kevés a fiatal.
Az lenne magyarország érdeke, hogy minél többen dolgozzanak -csak a jelenlegi válságoktól szabdalt világban kva nehéz bármi okosat tenni.

"A tisztelet nem jár alanyi jogon," dehogynem. alanyi jogon mindenkinek jár -romának meg azért, mert másként fog hozzád viszonyulni. Baj, hogy ezzel sokan nincsenek tisztában.
(a kultúrájuk része a tisztelet megadása)

KopaszMercis 2009.02.11. 11:37:39

@kafferbivalybalamber:

A kornyezo orszagok lakoi,

szlovakok, osztrakok, szerbek, ukranok, romanok szerint te vagy a devians es nincsen itt keresni valod.

Az o szavuk miert er kevesebbet a tiednel? Ez hogy norma rendszer ez nagyon szep, es ha lenne rola itt a regioban konszenzus, hogy ennek mi megfelelunk, akkor meg igazad is lenne.

De nincsen.. sem konszenzus sem igazad. Az allaspontodat nem tudtad megvedni, annyit mondtal osszesen, hogy "szerinted te megfelelsz normaknak". Ez keves ahhoz, hogy jogot kepezzel arra, hogy visszazavarj akarkit akarhova.

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:39:39

" Egyéves Önkéntes 2009.02.11. 11:35:44
@Páneurópai Harci Kos:

aha
nálunk ha loptam volna apám eltörte volna a kezem
gyilkosságért nem is tudom mit kaptam volna"
dicséretes
Ilyen kötelességtudó apák kellenének több helyre is, eljutottunk a neveléshez ismét. A világnézet kapcsán ugyan adhatott volna még pár pofont - de alighanem a nagyapádnál kellene rekalmálnunk.

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:48:24

" tölgy · konzervativok.blogspot.com 2009.02.11. 11:33:06
@Páneurópai Harci Kos:
"Az bűnözés okait* kellene lecsökenteni szvsz, neveléssel főként.

* életkörülmények, szegénység, kilátástalanság, rasszizmus"

Ez mekkora egy közhely és baromság!

Miért lenne közhely?
De áthárítja a felelősséget másokra az elkövetőkről, így a bűnözés virulhat tovább büntetlenül.
Milyen átháritás? Sorok között olvasol vagy hogy?
Az okokat irtam, hogy kb mire vezethető vissza.
De gondolkozz ember, logikával kövesd végig.

Ferocious 2009.02.11. 11:49:07

@Páneurópai Harci Kos:
"naivságról beszélsz? Milyen lehetősége van teszemazt valami vidéki szerencsétlennek, aki talán elvégezte a 8 általánost, nem ismer idegen nyelvet, nincs szakmája, képzettsége, nem mondják meg nála okosabb emberek hogy mit kellene tennie? emellé még hozzájön a környezet ahol felnő."

Sajnos ez a rendszer hibája is, mert nem is próbálnak meg lehetőséget "teremteni" annak a kisebb (értsd nem csak cigányságon belül) rétegnek, aki akarna dolgozni (és nem válogatni) és ezáltal kiemelkedni a legalja rétegből.

Aki nagyon akar az azért talál magának munkát (legálisat, illegálisat), de sajnos ők vannak kevesebben. Hja de hát kényelmesebb a naplopás...

A legfőbb baj ott van, hogy ezek a népek gyakorlatilag generációk óta nem dolgoznak, már elszoktak tőle és hát nagyon nehéz is lenne újra megszokni a rendet! Csak hát ez a probléma nem igazán hatja meg a becsülettel dolgozó embert!

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:51:43

ha mindenkit aki valaha lopott, vagy csalt börtönbe zárnánk kiürülne az ország:)

Páneurópai Harci Kos 2009.02.11. 11:59:38

Ferocious 2009.02.11. 11:49:07
Igen, a rendszer hibája is, ezt mondom.
nem azt mondom hogy mindegyik akar dolgozni, nyilván nem.
ezért kellene minél mélyrehatóbb oktatást kapnia mindenkinek, szvsz a fiatal felnőtteknek is. Tudni, hogy mit vár el a társadalom, mit lehet tenni mit nem.
Munkahelyteremtés - gazdasági világválság öszefügg.
egyenlőre csak fogat szivni lehet, amig nem áll helyre a gazdasága a fejlődő országoknak, pl az amerikai tőzsde ujra emelkedni fog, és stabilizálódk a helyzet, onnantól több lesz az esély, a m.h. teremtésre. Csökken a lakosság elkeseredése.. majd akkor.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 12:01:33

@KopaszMercis: Először persze azt kéne tisztázni, hogy azt midből szoptad, hogy én bárkit bárhová zavarnék. De mindegy, ez lehet, hogy már bonyolult lenne neked, hagyjuk.

Megpróbálom nagyon egyszerűen elmagyarázni. A környező országok lakói nem Magyarországon élnek. Saját, külön országuk van nekik, saját, külön alkotmánnyal, törvényekkel, normarendszerrel. Ezek akár el is térhetnek a más országokéitól. Joguk pedig csak arra van, hogy a saját országuk normarendszerét betartassák, a saját határaikon belül.
Nem tudom, világos-e. Kétlem, de mindegy.
Arra is van lehetőségük az országoknak, hogy háborút indítsanak a másik ország ellen, elfoglalják, és onnantól az is határon belül van. De ez nem a jog, hanem a katonai erőviszonyok kérdése.
Amit persze Orbán Viktor, aki cigány, figyelmen kívül hagy, amikor magunkra haragítja kedves szomszédainkat.

De a kérdés továbbra is kérdés: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották a statisztikák készítését?

KopaszMercis 2009.02.11. 12:03:10

@kafferbivalybalamber:
Kornyezo orszag lakoi magyarorszagon eltek, amig eroszakkal el nem kergettuk oket innen. Tehat ok hamarabb itt voltak mint te.

Igy a te logikad alapjan, neked mar reg azsia fele kellett volna vegyed az iranyt. Pakolol mar?

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 12:13:32

@KopaszMercis: Tanulj egy kis történelmet. Nem lesz könnyű, ilyen szellemi szinttel, mint ami neked van, de azért próbáld meg.
Próbáljuk meg egyetlen, egyszerű példával. Nézz utána, hogy Szlovákia mióta létezik. Azután annak, hogy kié volt az a terület előtte. Ha van kedved, akkor ezt folytathatod az összes környező ország irányába, tetszőleges időpontig visszamenve.
Azután, ha ezt megtetted, akkor próbáld értelmezni a "történelmileg kialakult államhatárok" kifejezést. Meg azt, hogy mi a különbség a szubkultúra, meg az államközi viszonyok között, de ezt majd úgy harminc év múlva, ha addig folyamatosan képzed magad.

Addig is beszéljünk inkább arról, ami az alapkérdés volt: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották az erre vonatkozó statisztikák készítését?
Szerinted?
:-)

corvet 2009.02.11. 12:17:02

@KABARCZ:

Köszönöm a hivatkozást. Visszakanyarodnék az állam fogalmára, és a demokrácia lehetőségére, lehetőségeire.

Az önképzés nyilván az ember, kiváltsága, vagy sem lehetősége, esetleg a gondviselés csodája. Ha ez nincs úgy mégis állami feladat, ami a politikai törvényhozókon, összefüggésrendszereken múlik, vagy sem.
Ha egy polgármester letartóztatnak, mosta törvényhozók fő gondja nem az , hogy ez hogyan lehetséges, hanem az, hogy hupsz hogyan szavazunk a pénzek elcsaklizásáról! Hiszen oda a szavazati arány egy cinkosunk kiesett! Tehát gyorsan mondjon le-á-la torgyán...

Nos ott ahol alap érték a lopjunk, csaljunk, tiporjuk le a szomszédot, és különben is a k...anyját mindenkinek... Nehéz embernek maradni, vagy ki tudja....
-Más a hivatkozásra: Ütni tényleg nehéz és nem is megoldás, de ki mondja meg hogy mi az út és hol van.
Ennyi most ...
"2001. szeptember 11-én egy utasszállító gép fedélzetén az utasok legyűrték a terroristákat, és megakadályozták, hogy elérjék a céljukat. Valamennyien életüket vesztették. Hősök. Vajon mi volt meg ott, akkor azokban az emberekben, ami nincs meg bennünk, amikor hagyjuk magunkat kirabolni, amikor csak nézzük, hogy elbánnak valakivel a szemünk láttára, amikor hagyjuk, hogy büntetlenül kiverjék a fogunkat, megzavarják az álmunkat, vagy csak lehetetlenné tegyék a boldogulásunkat. És szinte mindegy, hogy ezt terroristák, gátlástalan bandák, büntethetetlen kölykök, vagy magukat legitimnek tekintő államférfiak teszik velünk.

Szeptember 11. fölrázta Amerikát. Az emberek elutasították a félelmet. Vajon velünk, magyarokkal mit tesz február 9-e? "

Ez is érdekes, és nyilván lesz még néhány hivatkozás is a hősökre, akik fellázadtak a terror ellen, vagy az is lehet, hogy egy F-16 likvidálta... Ezt is ki tudja? NA itt is a híralkotók, az állam, a törvényhozók befolyása.

KopaszMercis 2009.02.11. 12:21:53

@kafferbivalybalamber:

Lesz majd olyan, hogy majd ugy beszelsz lefele hozzam hogy igazad van, vagy arra meg azert varni kell?

en.wikipedia.org/wiki/Great_Moravia

KopaszMercis 2009.02.11. 12:23:07

@corvet:

hhehe loal szept 11 = kocsmai keseles veszpremben

oriasi!!!!
ezt ki irta?

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 12:41:11

@KopaszMercis: Tudod, ez most is így van. Ezt is nagyon nehezen tudod majd megérteni, ha egyáltalán, de hát ez van. Mindenkinek megvannak a maga korlátai.
Amit linkeltél, azt tanulmányozd alaposan, sok minden érdekes van benne. Az speciel nincs, hogy az államközi viszonyok egy kalap alá vehetőek lennének az államhatáron belüli, szubkulturális problémákkal, de ez azért lehet, mert számodra felfoghatatlanul sok agysejtje volt annak, aki írta.

Az alapkérdés, amit rém ügyetlenül próbálsz kerülgetni, terelni és elmaszatolni már rég, persze továbbra is áll: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották az erre vonatkozó statisztikák készítését?
És, vajon, jó-e az nekünk, ha jogvédés közben Orbán Viktorra cigányt kiabálunk, hogy a rasszizmust a magunk hasznáa fordítsuk?
Bár, mint tudjuk, a kommunista szubkultúra értékrendje szerint a cél szentesíti az eszközt. ha rasszizmus, hát rasszizus, az is jobb, mint Orbán Viktor. Aki cigány.
:-)

mivammá 2009.02.11. 12:42:03

mielőtt fényesre nyalnánk a saját ülepünket, tippeljük már meg, hogy ezen a bolygón összességében milyen színű emberek lopják el a legtöbbet - azaz szummázzuk már akkor bőrszínre az ellopott javak pénzbeli értékét!
Gyanítom, hogy nem lehetek büszke a saját fajtámra (ami teljesen fehér)
Tovább folytatva a gondolatkísérletet azon is elgondolkodhatnánk, hogy a fajta szerint ellopott javak pénzbeli értékét a fajta egyedszámára normálva kinek a legszarosabb a segge, és sztem kiderülne, hogy mit is nyalunk a saját ülepünkről.
Szegény Cozma!
Már rég el is felejtettük.

mivammá 2009.02.11. 12:45:12

már elnézést a témától való elkanyarodásért

KopaszMercis 2009.02.11. 12:46:52

@kafferbivalybalamber:

Segitek

ITTEN VOT BIRODALOM
JON MAGYAR SZEJJEL ZAVAR BIRODALOM ES MEGMONDJA KI MARADHAT ES KI NEM, MERT O TUGGYA!

Ezt nem birod feldolgozni, hogy ebbol a poziciobol predikalni kicsit vicces.

KopaszMercis 2009.02.11. 12:48:01

@mivammá:
Amugy is mar jovo heten egy buzi mocsok szemet szerb geci lesz.. amikor mar nem tolja a jobboldal szekeret a sztori, akkor tiranon meg ilyenek. Most szeretjuk, mert azzal gyuloltethetjuk a ciganyokat.

mivammá 2009.02.11. 12:53:27

sztem mindenki kihasználja a saját ideológiai ficamának megfelelően a történetben rejlő lehetőségeket. lehet tudni, mit ugat a jobbos, mit nyüszít a balos, a liberális meg igazat tesz a végén. nincs is ezzel semmi baj, legalább vita lett egy fontos dologról.
kicsit azon lesergek mégis, hogy Cozma akkor egyszerű ürügy?
Őt veszprémben tényleg nagyon sokan tényleg nagyon szerették.

Szóval csak azt szerettem volna, hogy azért tudjátok, hogy úgy vitáztok itt, hogy sok ember gyászol közben. Több, mint bárki gondolná közületek.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:00:27

@KopaszMercis: Most lassan írok. Hátha.
Sz u b k u l t ú r a. N i n c s k ö z e a z á l l a m k ö z i k é r d é s e k h e z.
Másrészt pedig nem prédikálok, hanem kérdezek. (Ezt már gyorsabban írom, mert mint kiderült, ez úgyis végletesen meghaladja a felfogóképességedet.)

Az alapkérdés, amit rém ügyetlenül próbálsz kerülgetni, terelni és elmaszatolni már rég, persze továbbra is áll: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották az erre vonatkozó statisztikák készítését?
És, vajon, jó-e az nekünk, ha jogvédés közben Orbán Viktorra cigányt kiabálunk, hogy a rasszizmust a magunk hasznáa fordítsuk?
Bár, mint tudjuk, a kommunista szubkultúra értékrendje szerint a cél szentesíti az eszközt. ha rasszizmus, hát rasszizus, az is jobb, mint Orbán Viktor. Aki cigány.
:-)

KopaszMercis 2009.02.11. 13:01:33

Aha,
tehat a szlovakok szubkultra mi meg allamkozi erdek vagyunk vilagos.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:03:28

@mivammá: Szegény Cozma nem ürügy, hanem talán az egyik utolsó csepp a pohárban. Sokan ismerték, szerették, a sajtó is felkapta.
Ha egy ismeretlen közember lett volna a helyében, akkor csak egy kétsoros kis rövidhírt kapott volna a bűnügyi rovatokban, "Újabb késelés egy diszkóban" címmel.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:05:56

@KopaszMercis: Nem érted, természetesen, de nem is erőlködök tovább. Be kell látni, hogy abba az egyetlen agysejtedbe jó, ha egy dolog befér egyszerre.


Az alapkérdés, amit rém ügyetlenül próbálsz kerülgetni, terelni és elmaszatolni már rég, persze továbbra is áll: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották az erre vonatkozó statisztikák készítését?
És, vajon, jó-e az nekünk, ha jogvédés közben Orbán Viktorra cigányt kiabálunk, hogy a rasszizmust a magunk hasznáa fordítsuk?
Bár, mint tudjuk, a kommunista szubkultúra értékrendje szerint a cél szentesíti az eszközt. ha rasszizmus, hát rasszizus, az is jobb, mint Orbán Viktor. Aki cigány.
:-)

KopaszMercis 2009.02.11. 13:08:44

@kafferbivalybalamber:

Ertem en, a szlovakok olyanok mint az emosok, ezert az o orszaguk csak akkor szamit letezonek, amikor te aszondod, mert te allamkozi erdek vagy!

Nagyon magasroptu erveles!

Google 2009.02.11. 13:11:24

Kopasz Mercis is gyászol?
Vajon mit, vagy kit? Elég furán éli meg gyászát. Amit tud, szétbarmol.
A normális Magyarország hallatja hangját, vagy mivanmá?!
A gyilkosokat már ne is keressük, higgyük el, hogy 3 ember tette, bár ötöt, hatot láttunk, valamint azt is, hogy a társaságuk nélkül ez a három ember, aki legalább öt, ugyanilyen bátor lenne.
A többiek nem pszichikai bűnsegédek véletlenül?
De ha nehéz gyerekkoruk volt, felejtsük is el nekik; így bármit megtehetnek.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:12:33

@KopaszMercis: Nem, nem érted. De talán hagyjuk is.

Az alapkérdés, amit rém ügyetlenül próbálsz kerülgetni, terelni és elmaszatolni már rég, persze továbbra is áll: vajon mi alapján állítják jogvédőink, hogy cigány bűnözés márpedig nem létezik, ha egyszer ők maguk megtiltották az erre vonatkozó statisztikák készítését?
És, vajon, jó-e az nekünk, ha jogvédés közben Orbán Viktorra cigányt kiabálunk, hogy a rasszizmust a magunk hasznáa fordítsuk?
Bár, mint tudjuk, a kommunista szubkultúra értékrendje szerint a cél szentesíti az eszközt. Ha rasszizmus, hát rasszizmus, az is jobb, mint Orbán Viktor. Aki cigány.

KopaszMercis 2009.02.11. 13:16:51

@kafferbivalybalamber:
Hehe annyira nem olvastam el amiket irtal, hogy most latom ugyan azt vagod be.. jajj de cuki.

A jogvedok az alapjan allitjak, hogy ciganybunozes nincsen, hogy idiotak.

Orban Viktorra jo dolog cigany kiabalni, mert mindig vicces a reakcio a ciganygyulolo jobboldaliaktol, ahogyan nyaljak egy budos cigany segget. Hiaba az olcso szorakozas is szorakozas!

A kommunista szubkulturarol latod ki oktathatsz, en ugyanis demokraciaban eltem, akkor amikor te huseges partkatona voltal, tehat ha te mondod, hogy naluk a cel szentesiti az eszkozt akkor azt elhiszem.

Es a rasszizmus ugyan olyan rossz, mint az Orban Viktor!

Aki cigany, es ta szopod faszat :)

De kis edes vagy, azt hitted nagyot szoltal. Meg egy ilyen bubajos kommentelot mint te =)

mivammá 2009.02.11. 13:17:47

Valaki nézzen már utána, mi volt pontosan a brüsszeli gare centrale várójában történt késelés után belgiumban!
emlékeim szerint hamar rájöttek, hogy egy arab kölök akarta annyira azt az ájpodot. beindult mindenki, már a törökök is csatlakoztak az arabgyűlölőkhöz, és marokkói családok verődtek az erőszak ellenes menetekhez (ami nálunk sztetek elképzelhető lenne? cigányok hétfőn együtt vonuljanak nemcigányokkal az erőszak ellen? áh... a faszt, ez balkán), nehogy elinduljon a flamand érdek népe kitekerni a nyakukat.
Aztán kisült, hogy egy lengyel roma volt az elkövető, és mindenki nagyon rosszul érezte magát. most ui. mi lesz a sok marokkói ellenes mikrofonba köpködött és kamerák által felvett "beszéddel"?

mivammá 2009.02.11. 13:26:10

a romák vajon parasztoztak, amikor móron hófehér elkövetők lemészároltak annyi embert, amennyit csak tudtak?
sztem nem.
továbbá a romaellenes hősök majd azt a kevés roma kishivatalnokot fogják agyonverni, aki a városok belsejében dolgozik, mert nyilván kopaszmercis sem megy majd neki a 160 siófoki felvonulónak.
Nem tuti, hogy a romaság mentén összegezve lehet a legtöbb bűnelkövetőt találni.
Érdemesebb lenne lokálisan keresni:
pölö a mercisek hány százaléka bűnelkövető?
a nem természetes kopaszok hány százaléka?
ezek metszetének hány százaléka?
szerintem nagyobb számot kapnánk, mint arra a kérdésre, hogy a cigányok hány százaléka, nem?
és akkor most védekezz, hoghy de te tényleg nem.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:26:16

@KopaszMercis: Sejtettem én, hogy az olvasás is egyfajta kihívás neked, ezért is írtam be sokszor, hogy hátha egyszer. És lám!

A jogvédők szerntem is idióták. Ez már a második dolog, amiben egyetértünk.
A többi választ is köszönöm, érdekes dolog kicsit belepillantani egy ilyenféle lelkivilágba. Nem mondm, hogy felemelő, de mindenképp érdekes.

mivammá 2009.02.11. 13:28:30

ettől függetlenül nem bánnám, ha az aktuális esetet elkövetők felsőtestét kilőné valaki az űrbe.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:29:03

@mivammá: Sajnos állítólag a törvény tiltja, hogy statisztikát készítsenek a cigány bűnözésről. Ezért aztán nem tudnánk összevetni a többivel. Úgyhogy az, hogy mire mekkora számot kapnánk, marad találgatás.

KopaszMercis 2009.02.11. 13:35:01

@kafferbivalybalamber:

Oriasi kihivas... bezzeg neked feldolgozni hogy a nalad sokkal okosabbak mas hogy latjak a vilagot.

Az pikk pakk megy!

mivammá 2009.02.11. 13:35:57

bezony, de talán nem gondolja senki azt, hogy a romák csoportjában nagyobb a bűnelkövetők sűrüsége, mint a fekete merdzsóval a körúton vészvillogóval megállók között.
nem mellékesen sztojka úr ennek a csoportnak is része volt, vagy szeretett volna lenni a fenti kép alapján

mivammá 2009.02.11. 13:37:24

@KopaszMercis:
Érdemesebb lenne lokálisan keresni:
pölö a mercisek hány százaléka bűnelkövető?
a nem természetes kopaszok hány százaléka?
ezek metszetének hány százaléka?
szerintem nagyobb számot kapnánk, mint arra a kérdésre, hogy a cigányok hány százaléka, nem?
és akkor most védekezz, hoghy de te tényleg nem.

mivammá 2009.02.11. 13:38:30

de nem szeretnék személyeskedni,

viszont erre azért válaszolhatnál

zolee75 2009.02.11. 13:45:22

Azért szerintem autómárkából ne vonjunk le messzemenő következtetéseket.

KopaszMercis 2009.02.11. 13:45:25

@mivammá:

En ezt megforditanam:

Tegyuk fel, hogy tevedtek a statisztikakkal kapcsolatban. Tegyuk fel, hogy a szamok azt igazolnak, hogy a melyszegenyek, nyomroban elo suttyok bunoznek.

Valtozna a vilagkeped?

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:46:23

@mivammá:
A sürűség csak az egyik paraméter a statisztikában. A másik az abszolút előfordulás, tehát hogy mennyi van belőle úgy egyáltalán.
De, a földre visszatérve: a körúton merdzsóval vészvillogó agyatlan kopasz mercisek is zavaróak, persze, de azért messze nem annyira mint azok, akik megkéselnek.

KopaszMercis 2009.02.11. 13:49:32

@kafferbivalybalamber:

csak hogy egyikbol kovetkezik a masik. Es az egeszert en a birka tomeget hibaztatom (teged pl), akik turnek mindent. Turod a veszvillogot, es ezert kesel a dzsippo mert ha a masiknak is szabad mindenkinek szabad.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.02.11. 13:50:27

@belekotty: Hogy te mit gondolsz afelől, hogy én hol élek, azt engem nagyívben nemérdekel. Meglehetősen buta, előítéletes dolog valakinek a mondandója mögé lakhelyet vizionálni. Mondanám, hogy ha még mindig itt élsz, a nyócba', akkor fussunk össze, de én most nyilván a rózsadombról hazudozom ide ezt az egészet...

mivammá 2009.02.11. 13:51:36

@KopaszMercis:
Nem valószínű, hogy a bolti lopásokat a merdzsósok követik el. nem is gondoltam ezt. a mélyszegénységben élők ritkán adnak pénzt uzsorakamatra, vagy zsarolnak, esetleg futtatnak lányokat.
nem is ez volt a lényeg. és nem is arra akarok célozni, hogy én tudom az igazat. azt akarom csak feltárni, hogy kb ugyanannyi joga lenne bélának a te gyerekedet akarni kiirtani, mert az ő szemében az összefüggés a mercik mentén van, nem a bőrszín mentén

mivammá 2009.02.11. 13:52:10

ettől ez még persze baromság lenne. én is tudom

KopaszMercis 2009.02.11. 13:55:20

@mivammá:
En meg arra akarok utalni, hogy hiaba csinalsz barmit, hiaba bizonyitod be hogy mondjuk nem attol bunozo mert cigany, mert nem szamit. Azoknak akik van eleg eszuk azert nem mert mar ugyis tudjak, aki meg hulye az meg ugysem fogja fel soha.

Ez olyan dolog, hogyha megtalalnak jezus holttestet, akkor is mindenki kereszteny maradna. Nem azert hisz, mert az lehet, hogy ugy van.. hanem mert az apja is hitt, o meg ures feju fasz droid.

Ilyenek az emberek. Mit ernenek a statisztikak?

mivammá 2009.02.11. 13:56:05

@kafferbivalybalamber:

az abszolút előfordulás érdektelen, ui nyilván sokkal több bűncselekményt követ el "fehér", minden fajtából. egyszerűen azért mert sokkal több van belőle

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 13:57:13

@KopaszMercis: Márhogy mi következik miből?
Amúgy meg az agyatlan tömeg azért fizeti a rendőrséget, meg egyáltalán az államot, hogy azok tartsanak rendet. Tudod: rend-őrség. Ez is történelmileg alakult így, már az ősközösségben elkezdődött a feladatok felosztása. Volt aki mamutot kergetett, volt aki meg esőtáncot járt, és volt, aki fejbevágta azt, aki nem úgy ugrált, ahogy kellett.
Ugyhogy abban, hogy agyatlan a tömeg: egyetértünk. (Ez már a harmadik. Mindegy, hagyjuk, sok. Egy nagy számról van szó.)
De nem azért, mert nem áll neki saját kezűleg felpofozni az agyatlan kopasz merciseket, akik akörúton vészvillognak, meg elégtételt venni a késelő cigányokon, esedleg rövid késpárbajban legyőzni őket. Hanem azért agyatlanok, mert nem kényszerítik rá az államot, a rendőrséget, hogy tegyen végre rendet.

mivammá 2009.02.11. 13:58:41

@KopaszMercis:

vannak nagyon jó magyar nyelvtanfolyamok. keress egyet. sokkal könnyebb kifejezni a gondolataidat, ha könnyedén egyezteted az alanyt az állítmánnyal.


és akkor talán nem bizonygatod mindenkinek, hogy te vagy az okosabb, mert azt csak a hülyék szokták csinálni

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:00:41

@mivammá: Egy frászt érdektelen az abszolút előfordulás. Ezer bolti lopás is kevésbé bosszant, mint egyetlen csoportos nemi erőszak utáni gyilkosság. Nem ugyanaz a kategória.
Hogy "nyilván" sokkal több bűncselekményt követ el fehér, arra én nem vennék mérget. A börtönlakók túlnyomó többsége cigány.
De: statisztika tilos, tehát ez csak találgatás.

mivammá 2009.02.11. 14:01:39

@kafferbivalybalamber:

de egyszerűen sokkal több fehér lakik a bolygón!!!!

KopaszMercis 2009.02.11. 14:03:45

@kafferbivalybalamber:
inteligenssen mamutott kerget.

Ha senki nem tartja be a szabalyokat, akkor a rendorseg kb igy tud mukodni

www.youtube.com/watch?v=v5_RkYXlmXE

@mivammá:

te melyik mondtatod sikerult nem meg ertsd.. kerlek idezd, hogy segithessek!

mivammá 2009.02.11. 14:05:18

továbbá a világ boldogabbik felén évente összesítik pl a bolti lopások értékét, és megmondják a polgároknak, hogy a termékek átlagosan 14%-kal kerülnek többe a bolti lopások miatt.

ezért van az, hogy ott a vásárlók azonnal szólnak, ha lopást látnak.

nem okosabbak, de valaki kiszámolta, és megmonta nekik, hogy mennyit vesznek el tőle a lopósok

nálunk ez adófizetéssel sem megy

balkán

mivammá 2009.02.11. 14:06:36

@KopaszMercis:

pl. : Azoknak akik van eleg eszuk

mike-kulas 2009.02.11. 14:06:50

Mindenki nyomhat érvekt és ellenérveket, Én döntöttem: csakis a Jobbikra fogok szavazni, sajnos eddig nem tettem. Szerintem rengeteg szavazatuk lesz és végre változni fognak a dolgok ebben az országban. Punktum.

freiherr 2009.02.11. 14:06:50

@star77: bizony, ebben van vmi. A múltkor azt fejhangolja egy bakcigány a másiknak a metrón: dik, háá valami papírt kaptam az az Apehtó, he'. Há csak nem fogok adózni, mit egy hülye magyar?

És már bele is kezdetk primitív törzsi keveréknyelvükön annak a megbeszélésbe, hogy lehet a fizatést elkerülni. A legszebb az, hogy már most megmondom: NEKIK menni fog.

KopaszMercis 2009.02.11. 14:09:01

@mivammá:
Aha, segitek.. ott bejot egy telefon es a "nek" kozben lemaradt.

Ejj, biztos hogy vagy annyira toppon szellemileg, hogy te mond meg kinek milyen nyelvi kepzesre kell jarnia?

Ugyertem ha ezt nem raktad ossze magadtol, ott azert sulyos bajok lehetnek. Vagy nem?

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2009.02.11. 14:09:16

@ohrana:

"Egy közösséget a képviselői alapján lehet megítélni"

Miben volna már egy közösség a kigyúrt kopasz béemvés maffiózóroma, a falu végi soron tengődő analfabéta roma, a városi szlömben szipuzó lumpenproliroma és a többé kevésbbé beilleszkedett, falun vagy városon élő, munkába járó roma?

Mégis, mi a faszomban van az ő közösségük? Már persze a bőrük színén kívül, ami remek fogódzó az általánosításokhoz, és ostobaságok beszéléséhez.

Mégis, miféle közösségről, miféle képviselőkről beszélsz?

És egyébként miféle hülye, értelmetlen mondat már ez önmagában? Akkor most minden hatodik és hetedik kerületi polgár szar tolvaj maffiózó, mert futószalagon járnak a képviselőik kihallgatásra, előzetesbe? Ha az államelnök(legfőbb képviselőnk, a nemzetegység kfiejeződése maga) dadog, akkor az a nép dadogós, vagy mi a rák?

mivammá 2009.02.11. 14:10:08

gyönyörű lesz valóban, ahogy zsidó és roma egymás mellett lesz karóba húzva kommunistával és liberálissal minden megyeszékhely bevezető útjai mentén.

rendejönnek a dolgok.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:18:48

@mivammá: Igen, sokkal több fehér lakik a bolygón. És? Ez nem jelent semmit. Akkoris több acigány a börtönökben, meg a néger is.
A másik fele meg a dolognak: nő is több él a földön, mint férfi. Nem túl sokkal, de több. Bűncselekményt, különösen erőszakos bűncselekményt mégis sokkal több féri követ el, mint nő.
Pontos (hazai) statisztika persze semmiről nincs, mert megtiltották agyatlan jogvédőink. Bár a nemek szerinti megoszlásról talán van, fene tudja, de a fériakat nem szokták jogvédeni. Lusta vagyok utána keresni.

mivammá 2009.02.11. 14:21:38

te @kafferbivalybalamber:

ez azt jelenti, hogy nem az abszolút előfordulás számít, ugye?

mert éppen te mondtad, hogy kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:00:41
@mivammá: Egy frászt érdektelen az abszolút előfordulás


de, teljesen érdektelen.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:29:16

@mivammá: Abszolút előfordulás: konkrét esetszám. És igenis számít. Vagy neked mindegy, hogy mondjuk hányszor törnek be hozzád életed során, vagy lopják el az autódat, nulla és ötven között, egyéb bűncselekéményekről már nem is beszélve?
Tételesen, létszámra is több a cigány a börtönökben, mint a magyar. Férfi is, mint nő. Százalékosan is, akár az össz börtön-létszámhoz, akár a teljes etnikum arányához viszonyítunk.
Ha fordítva nézed: elég nehezen találsz olyan negyven fölötti cigány férfit, aki még soha nem volt börtönben. Magyarból ugyanehhez azért sokkal kevesebbet kell keresgélni.

Egyébként jópár éve volt egy börtönriport a tévében, azt hiszem, a Juszt csinálta. Kérdezte a börtönlakó cigányt, hogy milyen a kisebbségi lét a börönben. "Toleráncsak vagyunk, kíremszípen".

mayagold42 2009.02.11. 14:30:02

@georg 48:
Ne tedd! kár lenne a töködér!!!!
Különben is, szegény sanyarúsorsú roma gyerek: nehéz volt a gyerekkora, és ezért sérült a lelke ! Eszem a szívét, késsel-villával!!!!

KopaszMercis 2009.02.11. 14:31:35

@kafferbivalybalamber:

Egyetertek.. bortonbe a ferfiakkal!

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:36:02

@KopaszMercis: A világ ennél kicsit bonyolultabb. Legalábbis az egynél több agysejttel rendelkezők annak látják. Tudom, hogy nem érted - egyszerűen fogadd el, hogy így van.

KopaszMercis 2009.02.11. 14:38:16

@kafferbivalybalamber:
Erdekes, ha ferfiak helyett "ciganyokat" irtam volna, brtonbe helyet meg "indiaba", akkor allo fasszal es habzo szajjal helyeseltel volna.

Jo lenne ha neked legalabb egy agysejted lenne mi? :)

freiherr 2009.02.11. 14:43:48

két dolog érdekes ebben az egész sztoriban. Egyrészt, hogy gondoljátok meg: lenne-e ekkora felhajtás, ha cigányok szimplán csak magyarokat gyilkoltak volna le, akik meg merik tenni, hogy este nyolc után az utcán vagy uram bocsá', szórakozóhelyen vannak.

A másik: feltűnt nektek, hogy mostmár úgy ütik-verik az őket eltartó magyart ezek a megszállóvá előlépett csavargók, hogy rasszistáznak, sőt ápdásávosoznak?

Az iskolákban kinézik anormális, magyar gyerkekeet, beléjük kötnek és megverik őket. A szórakozóhelyeken is a kiirtásra ítélt nép megtartóit, a fiatal, életerős férfiakat nézik ki. Mindent megtesznek azért is, hogy megerőszakolt nőkkkel, meggyilkolt gyerkekekkel vegyék el a maradék lakosság biztonságérzetét.

Tehát a harmadik világhoz illő módon a támadó csőcselék fiatal, életerős férfiakból áll, akik összeverődve táámadnak vagy végeznek demonstratív vonulásokat, lásd Siófok. Az ellenséges törzsnek tekinetett magyarokat törzsi módszerekkel igyekeznek gyengíteni.

Belegondolt valaki abba, hogy már területi veszteségeket is jelent nekünk olyan éországrészek kialakulása, ahová nem tehetjük be a lábubkat?

Utánagondoltatok, a spontán törzsi szerveződés mellett lehetnek-e, és kik, felbujtóként e folyamatok hátterében?

Figyeltétek-e a bűnügyi statisztikákat: vidéken élő idős embereket vernek véresre vagy gyilkolnak meg tömegével az orkok. Igen, tömegével, csak ha egy év bűnügyi statisztikát figyeljük, Ez kicsit súlyosabb, mint egy egyébként gderék sportoló meggyilkolása. Csak ez nem jut el az olvasottságát a szupermarketek reklámújságjaiból és a Népszavából szerző tömegmagyar agyáig.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:44:21

@KopaszMercis: Nem, akkor se helyeseltem volna.
Mint említettem, a világ annál bonyolultabb, mint amennyi tükröződik belőle abban az egyetlen agysejtedben.

KopaszMercis 2009.02.11. 14:47:03

@kafferbivalybalamber:
Persze, es ezt el is hiszed magadrol vagy csak ugy mondod?

ecch 2009.02.11. 14:51:37

Gyakorlatilag én azt csinálom, hogy igyekszem kerülni a balhékat, elítélem a gyilkosokat és a bűnözőket. A roma haverjaimmal pedig továbbra is tartom a kapcsolatot, és mások számára érdekes, számomra természetes jelenségek voltak. A haver úgy cigányozott, hogy ledöbbenve hallgattam. Ennél a srácnál egyébként laptopom és fényképezőgépem is volt néha 1-2 napig. S egy percig sem gondolkodtam rajta, hogy bármi bajuk esne. Nem tartja a kezét sem segélyért, fizikai munkát végez sörgyárban. Nem keresi agyon magát, és nincsenek nagy igényei sem. 2-4 fős haveri társaságban bulizik többször én is ott voltam, a balhét kerülik, volt rá példa. Szóval én is úgy vagyok vele, hogy ki kell menteni őket, aki meg nem hajlandó, az viselje a következményeit. Már ha egyáltalán sikerül visszatartó erőt képviselni, mint bűnüldözésben mind szociális keretek között.

ecch 2009.02.11. 14:55:23

Az kimaradt, hogy eddig a legbrutálisabb esetek mind szóbakerültek, és ezeken húzta fel magát. Olaszliszka, Kiskunlacháza, Galgagyörk, Veszprém, stb. Egy pillanatig sem védve őket. Még azt sem mondta, hogy ez miatt ő szív, nem kezdett el siránkozni. A gyilkosság ténye foglalkoztatta, és ahogyan tették, és hogy a helyi zűrös bandával egy büdös szót sem hajlandóak beszélni. Én őmellette kiállok, és igyekszem meglátni azokban ezt a személyiséget, akik tényleg ilyenek.

korrekt orr 2009.02.11. 14:56:34

@KopaszMercis:
te hogy talaltal ide? de mindegy, ugyanaz az ut vezet visszafele is, szia

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 14:58:38

@KopaszMercis: Tudtam, hogy ez lesz. Azért mondtam, hogy egyszerűen fogadd el, hogy így van.
Hidd el, a világ tényleg bonyolultabb annál, mint amennyit te fel tudsz fogni belőle.

KopaszMercis 2009.02.11. 15:04:17

@korrekt orr:
Most jo fej lazacsavo voltal?

@kafferbivalybalamber:
Te tenyleg elhiszed hogy en buta vagyok?

Mondjuk azt is elhiszed hogy jonas tudomisen hany napig egy hal beleben elt.. szal nem lennek meglepodve.

korrekt orr 2009.02.11. 15:08:16

@KopaszMercis:
a kapcsolat.hu a te vilagod, kedves greczy zsolt, ott ismerkedj

pucros 2009.02.11. 15:34:23

@kafferbivalybalamber: Nem emlékszem, de ez nem jelent semmit, lehetek feledékeny.
Viszont az jól követhető, hogy amit írtál, az se nem cáfolat az állításaimra, se nem válasz a kérdéseimre. Ez a "hogyan" kategória. A cigányszervezetek vezetői is biztos másképp töltik a pártkasszát, és valószínűleg például bankot nem sikkasztott, országot még nem kúrt el cigány.

A kérdésem az volt, hogy miben és mennyit segít az etnikum szerinti kategorizálás?

A rasszisták is meg a jogvédők is elrugaszkodnak a valóságtól és a maguk vesszőparipáján akarnak lovagolni, valahányszor cigányok kerülnek szóba. Pedig a törvény meg a társadalom együttélési normái mindenkire vonatkoznak, a cigányokra se jobban, se kevésbé. Kit érdekel akkor a bőrszín?

Tanítani kell, szankcionálni kell. Lehet, hogy rövid távon kellemetlen a társaságuk, kényelmesebbnek tűnik a szegregáció, viszont hosszú távon sokkal nagyobb problémákat szül.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 15:49:22

@pucros: Szerintem emlékeznél, ha lett volna ilyen. Én is.
Hogyan, miért... A hogyanra talán van válasz, a miértre szerintem nincs.
Az etnikum szerinti kategorizálás annyiban segítene, amit te is írtál: segítené a rendőrség munkáját. Ennyi elég is lenne. Vannak a cigányságra jellemző elkövetési formák (nem neked írom, csak járnak erre egysejtűek is: ez természetesen nem jelenti azt, hogy ezek minden cigányra jellemzőek), és bizony létezik cigány szubkultúra is, a maga bűnözői létformájával.

Tanítani, szankcionálni... Szerintem csak szankcionálni. De azt kőkeményen. Erőszakkal senkit nem lehet tanítani.

Rövid távon kellemetlen a társaságuk... Mit tekintesz rövid távnak, amennyit még kibírsz, a hosszabb távú problémák elkerülése érdekében? (Felhívom a figyelmedet azért arra, hogy neked is összesen legfeljebb ha 1 életed van, ha eddig ez nem lett volna nyilvánvaló.)

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 16:03:27

@pucros: Bocs, elfelejtettem. Szóval bankot, bankból bizony már sikkasztott cigány. Princz Gábor, Kulcsár Attila. Országot még nem kúrt el egyikük se, azt hiszem.

mivammá 2009.02.11. 16:14:56

@kafferbivalybalamber:

az abszolút meg a relatív dologhoz szólnék hozzá. te tényleg nem látod, hogy hülyeséget beszélsz?
ha számít az abszolút, akkor baj van, mert mi fehérek tuti többet bűnözünk, mint a romák, ui vagyunk vagy 10szer annyian a bolygón, ha nem 100szor.

leesik lassan?

te sem vagy ám túl összetett, csak azt hiszed magadról.

továbbmegyek, sztem nem cigók csinálnak nagy pénzt sem abból, hogy olajban gazdag országokban tízezreket ölnek halomra a polgári lakosságból általuk felfegyverzett milíciák.

és ez még nem is bűncselekmény.

ha a kokain vagy heroinbiznisz, esetleg a fegyverkereskedelem nagyágyúit vesszük, azok közt sem a cigók vannak többen. és ők inkább felelnek a nyomorult embetömegek jelenlegi állapotáért.

kitartóan egyszerüsíted a dolgokat, de attól nem lesz ám a valódi világ egyszerűbb.

ThemePHL 2009.02.11. 16:57:17

rexter

"aki iwiwet ir az meg luzer, mert az csak a 2006 os hypekor lett a neve, de a wiw sok sok évvel előtte alakult, évekig egykétezer ember volt talán rajta. de legalább jo volt :D"

Téged is csak spermának hívhattak eredetileg, mégsem úgy hívnak most...

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 19:30:44

@mivammá: Figyi: nincs adatunk. Neked se, nekem se. Maximum annyi, hogy a börtönökben több a sötétbőrű, mint a fehér, ellentétben a világ egészével. Az, hogy összességében a világon több a fehér, nem jelenti automaituksan azt, hogy többet is bűnözik. Többször nem mondom el, mert látom nem érted. Valahogy automatikusnak veszed, pedig nem az. (Mellesleg ebben se vagyok biztos, hogy több a fehér. Kina, India, Afrika, Ázsia... De nem nézek utána, mert lényegtelen.)
A katonai akciókat, megszállásokat meg ne keverd a bűnözéssel. Az egy másik kategória. Mint helyesen megállapítottad: nem bűncselekmény. Éppen az az egyszerűsítés, ha mindent összemosol egy kalap alá.

Trig 2009.02.11. 20:01:48

Arcról 20 év letöltendőt a talpig fehér rucisnak is. (egyébként jól áll az orra...)
Amúgy azt hiszem épp tilosban parkolnak a képen, bár ennek ellenére nagyon aranyosan mosolyognak a bácsik.

kafferbivalybalamber 2009.02.11. 20:40:22

Friss vicc:
Szerb-Magyar határon fekete Mercedes gördül a vámosokhoz.
- Hová megy?
- Enyingre.
- Fegyver van magánál?
- Természetesen nincs.
- Tessék, itt van egy...

(Én természetesen elhatárolódom.)
süti beállítások módosítása