Komcsik a neten
2008. július 18. írta: Oli bácsi

Komcsik a neten

 Ránk senki nem mondhatja, hogy különösebben jóban lettünk volna az elnémult, -némított kajmán- és orkügyi szakportállal. És elvbarátaikkal. (Utóbbiakhoz nem linkelek be semmit, mert azt némely érzékeny lelkű törzskommentelőnk magára veszi.) Az is várható volt, hogy ez a viszonylagosan beszűkült tudattal előadott ordibálás és fenyegetőzés előbb-utóbb életre hívja a maga tükörképeit. Így is lett. Kezdetben voltak a kaviárbaloldaliak, akik a 11-es busz viszonylatában háborodtak fel a tűrhetetlen és tomboló fasizmuson: mindössze az a kérdés, hogy már a Mechwart-ligetnél vagy csak fenn a Pitypang utcánál?

 A partizáninfó a kezdeti identitáskeresés után (eleinte ők voltak az igazkurucok) megállapodott annál, hogy maga is hevülten anyázta az ellent, vadászott adataikra és megpróbált gulágrelativizálni. Érdemes ugyanakkor arra is felhívni a figyelmet, hogy a legutóbbi, Andrássy úti őrjöngés lefogott résztvevői közül immár a sokadiknak rakják ki jól felismerhető portréját és a pontos címét, amelyet ugyan állítólag „ismeretlen hazafiak tettek közzé”, de a magunkfajta káeurópai nyomi óhatatlanul rendőri szimpátiákra gyanakszik, meg kiszivárgó személyes adatokra.

 És most itt van nekünk a Nácivadász. A dolog önmagában nem érdekes, a blog a partizánok asztala körül sertepertél és a lehullott morzsákat majszolgatja, hangos fogcsikorgatással, rémítő külalalakban. A marxi axiómáktól némi elkanyarodást látunk ugyanakkor abban, hogy a tősgyökeres demokraták csuklóból letahónáciznak mindenkit, aki nekik nem tetszik (a debrecenieket en bloc - ez különösen fáj). Ellenségeik származásának komoly jelentőséget tulajdonítanak, így Sipos Zoltán lecigányozása nyilván megengedhető fegyver az antifasiszta harcban, csakúgy mint Polgár Tamás sváb származásának magyarázó elvvé tétele. Szőrmentén a kuruc által oly' kedvvel használt, külsőre és testi bajokra való egyértelmű utalgatás sem marad el.

 Nem fogunk mi itten sikoltozni, hogy „ha a kurucot, akkor őket is”, mert a bennünk régóta sarjadzó meggyőződés szerint ezt a szép kicsi országot saját fiai és lányai lökdösik vissza enszarába egy hosszú, a megragadást szögekkel akadályozó, igen szálkás, keményfa rúd segítségével, amelynek nyelén a roppant találó „nekteklehet?” felirat olvasható.

 Szóval nem.

 Mi mindössze szeretnénk gratulálni a Népszabadság kisebbségekkel és egyházakkal foglalkozó újságírójának, hogy ilyen elkötelezetten vesz részt ebben a nemes küzdelemben, és az antifasiszta cigányozás erkölcsi magasabbrendűségében egy pillanatra sem rendül meg a hite.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr70573685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2008.07.18. 10:30:22

Az úgynevezett "baloldalnak" (mármint annak, amit az MSZP és Gyurcsány képviselnek már egy ideje), a jelenlegi "mérsékelt" közéletben és a jelenlegi parlamentben már nincs politikai ellenfele. Ugyanis igen messzire eltávolodtak az ország jelenlegi problémáitól, a megoldandó feladatoktól, és úgy egészében ettől a "mérsékelt" közélettől (és korábbi önmaguktól is). Az MSZP jelenlegi "politikai" ellenfelei a Gój motorosok, egy darab pólóárus blogger, legfeljebb két tucat főből álló magát "Kossuth térieknek" nevező céltalan csoport, egy valamiféle radikális "hírportál" szerkesztősége, pár tucat "vezető" nélküli futballhuligán, és egy darab parlamenten kívüli alacsony (bár az SZDSZ-nél valószínűleg sokkal nagyobb) támogatottságú politikai szervezet. Felvetődhet kérdésként, hogy mi a fene történik az MSZP-ben? :) Olyan szintre amortizálták le magukat az egykori elvtársak, hogy a következő választások előtt az MSZP miniszterelnök-jelöltje legfeljebb Gonda Lászlóval, Fáber Károllyal, Imi Blues-zal, vagy Polgár Tamással vitázhat különböző, a zászlajukra tűzött kérdésekben, de hogy ennek az MSZP-nek a jövőbeni parlamentben nincs helye, az egyre tisztábban látszik.
A Népszabadság pedig kritikán aluli, "megbízóikkal" együtt süllyednek egyre lejjebb, nem is szeretném Czene Gábort, és azt a főszerkesztőt minősíteni, aki a Czene-féléknek lehetőséget ad publikálásra. :) Úgy tűnik, a Teller-levél "csapdájából" még nem sikerült kitörnie a "pártsajtónak"...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.18. 10:34:49

freechkr:
"de hogy ennek az MSZP-nek a jövőbeni parlamentben nincs helye, az egyre tisztábban látszik."

Naaa... Az MSZP 2010-ben is hozni fogja a nyugdíjasok többségének a szavazatait, akár még nyerhet is. Az nem különösebben érdekli az Államférfit és a Kemény Csapatot, hogy ez mibe kerül az országnak.

Zetek 2008.07.18. 10:43:36

Turul! Ne legyél ennyire pesszimista. Azt már az MSZP is tudja, ha nem enged valakit négy évre ahatlomba, akkor esély sincs az általuk felhalmozott trágya eltakarítására. Ez ugyan tényleg nem érdekli őket, de ma már mind a külföld, mind a gazdaság inkább bletörődne a Fideszbe mint ebbe a tehetetlen bandába.
Szegény hülye ultrabalosoknak nem maradt más, mint a náci vadász mese. Majdnem olyan komoly lesz, mint a 44-s ellenállás.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.18. 10:45:37

Zetek:
Talán pesszimista vagyok, de lesz itt annyi bársony, hogy megkönnyezzük.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.07.18. 10:49:14

Szerintem nem szabad leírni az Mszp-t soha ebben az országban.

freehckr 2008.07.18. 10:50:32

TuRuL_2k2: "Az MSZP 2010-ben is hozni fogja a nyugdíjasok többségének a szavazatait"

Ezt nem vitatom (bár kétlem), de ettől teljesen függetlenül nincs helyük egy olyan jövőbeni országgyűlésben, ahol olyan kérdések fognak majd röpködni (remélhetőleg) mint "hazánk energiaellátása az évszázad közepéig", "a felsőoktatás és a világpiaci igények", satöbbi. :)

Viszont azt nem hiszem, hogy a jelenlegi felállásban ez a kormányzat meg tudná oldani jövő év elejére azokat a problémákat, amelyek leginkább a nyugdíjas réteget sújtják. A Főtitkár elvtárs legutóbbi nyugdíjas otthonban tett látogatása sem sikerült valami fényesre, a pártsajtós segédmunkások vért izzadtak, hogy valamiféle pozitívumokat is lehozzanak a "kirándulásról". :)

Zetek 2008.07.18. 10:50:53

Az áremelkedéseket nem igazán tudják még bársonyosan sem kompenzálni. A szeretett piacuk - fűtés, élelem - szépen taccsra tolja őket. Ezért szerintem már élesített laptopokkal várják a holnapi Orbán beszédet, hátha - biztosan - mond valami félremagyarázhatót.

hiba 2008.07.18. 10:51:26

Atyavilág, ez a népszabi cikk nagyon durva. Elolvasta ez az ember miről ír ilyen bratyizós stílusban? Attól tartok igen. Csak már annyira benne van a düh és a para, hogy legszívesebben maga borítana szart Tomcat fejére.
Egyszerűen nem vagyok képes más hibást találni ebben a folyamatban, mint az állam vezetőit, akik nem képesek példásan megbüntetni egy meghülyült pólóárust, egy szellemileg is kihívásokkal küzdő ősmagyart, meg a titokzatos rendezvényszervezőt.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.18. 10:59:23

hiba: mint máshol már írtam, meglátjuk még, ahogy elégedetten nyugtázzák majd a közzétett címeket, fotókat és telefonszámokat, vagy egy ügyes molotovot. Azok a megfogalmazások...

"nem feltétlenül erőszakmentes megmozdulásokra gondolnak"
"nem minden esetben ragaszkodnak majd a törvények maradéktalan betartásához"

Hogy kiengedjem egy kicsit a mindannyiunkban ott lapuló Lovas Istvánt, képzeljük el, ha ugyanezt egy bizonyos másik csoportról írták volna más lapokban.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.07.18. 11:03:18

"a nyilasok újabb robbantásos merényletekkel fenyegetőznek"
ezt a mesét!
Nem lepődnék meg, ha lenne némi átfedés a kuruc
és nácivadász szerkesztősége közt. Néhány rendőrnő : )

Francois Pignon 2008.07.18. 11:05:45

"A Magyar Nácivadász Szövetség (...) tagjai szeretnék megőrizni anonimitásukat. ("Névtelenek vagyunk, de nem maradunk láthatatlanok!" - ígérik.)"

De tényle, a bátor szarborogtók saját magukat miért nem vállalják?

Oli bácsi, a cigányozáson még fennakadsz? Tudhatjuk már, a ballerrek nem finnyásak, ha egy jó kis orsósviktorozásról van szó.

tresh 2008.07.18. 11:15:07

Ez az egész nácivadászat egy lufi. Nem kell velük törődni, és akkor elhalkulnak.

elGabor,

> "Hogy kiengedjem egy kicsit a mindannyiunkban ott lapuló Lovas Istvánt, képzeljük el, ha ugyanezt egy bizonyos másik csoportról írták volna más lapokban."

Na igen, ezen gondolkoztam én is.

Zetek 2008.07.18. 11:17:28

Az MNSZ és a Magyarok Nyilai nevű tömegszervezet tagsága kényelmesen elférne egy Trabantban.

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.07.18. 11:19:04

Kedves Francois!
Igazad van, álnaív vagyok. Csak Czene mindig úgy előadja a hamvas demokratát.
A Népszabón, e cikk óta nem lepődöm meg (na jó, előtte sem):
nol.hu/cikk/356980/

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.18. 11:35:14

Figyeljenek az Őrnagyra, most az eccer nem mondott hülyeséget.

Ez a nácivadász lap zavarba ejti a népet, beszél nyilasokról, meg fasisztákról is. Most akkor ki ellen harcolunk pontosan? Eléggé esik staff színvonala a Mozgalomban :(

RickyTerror 2008.07.18. 11:54:06

Mindenesetre én sajnálom, hogy Debrecen '18-ban nem került a románok kezére.

states 2008.07.18. 11:59:51

Egyetértek Turullal, ha csak a Fideszben nem történik radikális változás, márpedig ennek semmi jele, akkor az MSZP 2010-ben is nyer. Ceterum censeo: Orbánnal nem lehet parlamenti választást nyerni. Az utóbbi hetek eseményei erről újból és újból meggyőznek: Kéri-ügy, Mikola-ügy, színtelen, szagtalan, jellegtelen politizálás, amelynek egyenes következménye Gyurcsány maradása, az előrehozott választások lekerülése a napirendről. Út az újabb bukáshoz...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.18. 12:00:07

Ricky,

igaz később, csak 19-ben, de oda került.
Megnyugodtál?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.07.18. 12:03:33

tölgy, ez az ami igazából kurva mindegy. Ezek csak hívó
szavak, amik előhívják a célközönség agyából az évtizedekig
sulykolt harc fontosságát. Nem érdemes itt leragadni, hogy az
olaszok, meg németek stb. A köznyelv ezt egynek érti nagyon rég.

Viszont érdekesebb dolog ennek az egész hacacárénak az egyre
feltűnőbb stratégiai húzásait megfigyelni. Én már többször hülyének
éreztem magam, hogy minek hiszek az ö.e. elméletekben, aztán az
újabb és újabb felvonások megint felkeltik bennem a gyanút.

Tegnapelőtt találtam rá én is erre az új oldalra, és majdnem
írtam is valami szösszenetet róla: időm nem volt. És én is ide
jutottam: "...hatatlanul rendőri szimpátiákra gyanakszik,..."
Én nem is szinpátiára, hanem konkrétan rendőrökre gondolok.

Érdekes az időzítés. Félidőnél vagyunk. Kiváncsi vagyok, ha már
"nácivadász" akkor a kilövési engedélyeket mikor kapják meg.
A vadászatnak ősszel van szezonja ha jól tudom. Meglátjuk
mire mennek ezzel az egésszel, visszafele is elsülhet.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.18. 12:04:29

ez a nácivadász projekt atért fog ennen farkába harapni - és az fájni fog -, mert szép számmal lesznek feljelentett szalon- és stb "nácik", akikről aztán kiderül, hogy ős-törzsökös szocik :DDDDDDD

Crl-lel mink ömserünk egynehány ilyet... akik simán megalapíthatnák a maszop rasszista (zsidó- és cigánygyűlölő) tagozatát..

rolika 2008.07.18. 12:09:20

megnézném, mi maradna a nácivadászból, miután leöntötte szarral tomcat-et... gondolom, a gázpisztoly ráürítése volna a finom kezdet

ez ám a kettős mérce, balról mindent szabad

hiba 2008.07.18. 12:39:17

Mondjuk a kettős mércézést egyelőre hagynám. Debil nácivadászék egyelőre nem dobáltak meg senkit semmivel és még gyilkosságra sem uszítottak olyan nyíltsággal és hévvel mint szellemóriás ellen-testvéreik.

kk_kk 2008.07.18. 12:43:19

hiba...
Hagynád?
Ne hagyd. Tudtommal a kurucinfo (Isten nyugosztalja mindörökké,ámen) sem dobált meg senkit, hanem azok a pöcsköszörűk,akiket felbujtottak. Ja, és nekem ez egy kicsit jobban megszervezettnek tűnik.

(Tomcaték más tészta, ők azonosíthatóak)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.18. 12:48:25

Szamárfül,

az én tapasztalataim alapján a Szadeszben is megalakulhatna a zsidó- és cigánygyűlölő tagozat, és együtt kirándulhatnának a kereszténygyűlölő tagozattal.

hiba 2008.07.18. 12:57:03

kk_kk: olvasd el kommentedet, aztán gondold át mégegyszer.

nyg 2008.07.18. 13:16:57

Engem az érdekelne, hogy a nácivadászoknak ugyanaz lesz-e a sorsuk, mint példaképüknek, a kurucoknak? Vajon őket is leállítják hasonló okok miatt? Egyáltalán hol van a szerverük?

Naumov 2008.07.18. 13:21:43

Na, arra befizetek amikor a Gyurcsány-féle antifasiszta happeningek hatvan és a halál közti törzsközönsége, meg a vasággyal együtt negyvenkilós, kötöttpulóveres szociológushallgatók nekiállnak nácit vadászni. Csak nehogy véletlenül megint a szélsőbalos punkokat vegyék célba mint anno az Andrássy úton sikerült.
Tomcat meg szerintem már írja a bejegyzést a blogjába, hogy mely időpontokban várja szeretettel a nácivadászokat a pólóboltban, őt ismerve valószínűleg még a kamerákat és a vödör sz*rt is odakészíti nekik..

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.18. 13:27:25

tomcat könnyű préda - akkor pocakja van már, mint horngábornak :D

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.18. 13:30:09

Pont a nácikok gyorsasága miatt a nácivadszoknak egy új A6-os sorozat dukál. A honlap adminjának meg egy A8.

Ombudsmanyus 2008.07.18. 13:33:49

Vörös disznó fasisztával álmodik.
Amúgy a "Harcra fel" buzdítás nem ütközik néhány jogszabályba?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.18. 13:34:53

ez Békeharc, disztingváljál ember!

:D

freehckr 2008.07.18. 13:43:49

Ombudsmanyus: "a 'Harcra fel' buzdítás nem ütközik néhány jogszabályba?"

Szerintem attól függ, ki mondja. Ha az Arany Alkony Paskál Idősek Otthona lakói, akkor inkább megmosolyogtató. :D

Francois Pignon 2008.07.18. 14:01:42

Üdítő színfoltja lenne kis hazánknak egy Magyarok Nyilaihoz hasonló balos alakulat.

ValleyFloydRoad 2008.07.18. 14:13:44

Hát egyelőre csak a pofájuk nagy, mondjuk nem is szeretnék "antináci" hordákat látni az utcákon nekik nem tetsző újságot olvasó embereket verni, üzleteket borogatni, kirakatokat festékkel leönteni, stb. A blogoldaluk, illetve a mondandójuk számomra nem kevésbé gyomorforgató, mint mondjuk szellemi társuké volt. Kíváncsi vagyok, hogy fentről tényleg működik-e ez esetben is a kettős mérce és hagyják-e őket gyűlölködni? Mondjuk az arcukat sem merik megmutatni ezek a senkiháziak, a tesóik legalább nem voltak arctalanok. Mindenesetre akárkik is, szerintem húzzanak a picsába:-)

freehckr 2008.07.18. 14:54:09

Francois Pignon: "Magyarok Nyilaihoz hasonló balos alakulat"

Szilvásy és Laborc elvtársak megteremtik a saját "ellenzéküket" is? :D

INkvizítor 2008.07.18. 15:22:46

nem kellene az mszp-t felszólítani elharárolódásra? heló!

és hú de fák iz imi blue? olyan mint a satu ferdinánd? :)

Francois Pignon 2008.07.18. 15:31:11

Nagyon ki vannak bukva a kurucra, de nemcsak a módszert, a stílust is sikerült átvenniük:
"A büdös újnácik betiltott antiszemita filmet vetítettek illegálisan szarházi neonáci közönségüknek"

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.07.18. 15:34:58

Francois Pignon: hát, még azt sem. A Kuruc egyetlen erénnyel azért rendelkezett, nevesint jelentős nyelvi kreativitással és egy sajátos, szórakoztató stílussal (ami, félreértés ne essék, undorító tartalmat takart). Ez itt roppant stílustalan; felsoroltak pár nem túl eredeti jelzőt, aztán annyi.

INkvizítor 2008.07.18. 15:35:00

hol van ilyenkor a "baloldali szellemi fölény"?
árokásó top 100-ba befér még? vagy módosítani kell top 500-ra?

tevevanegypupu 2008.07.18. 15:42:26

A kuruc nyelvezete gyanus volt kicsit, Isten bocsassa meg de mas, homlokegyenest ellenkezo honlapokehoz hasonlit, termeszetesen ellenkezo elojellel. Most minden nap varom azok megszunteteset is. Nyilvan aki a kurucot megszuntette hasonlo erennyel es erellyel lep fel azok ellen is. Mert engem meg azok zavarnak rettentoen. Igaz, a tobbseghez tartozom, raadasul szoke es kek szemu vagyok, gondolom ez mar eleve olyan adottsag, amivel az ember mindent el tud viselni.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.18. 16:05:48

tölgy · konzervativok.blogspot.com 2008.07.18. 12:48:25

Zsidógyűlölők a szadeszban?? Oké, ótvaros cigányozást hallottam már vérlibsi szadeszosoktól, de már ez is? Hova jut így a haladás mán?

hiba 2008.07.18. 16:48:12

kk_kk: Szerinted lehet azonos mércével mérni egy szervezett akciókra buzdító, molotov koktélozást istenítő oldalt a ki tudja honnan szedett 12 évesek által írt gagyi honlappal? Na ja, akinek a részeg tilos műsorvezető azonos volt a tetleges keresztényirtással annak biztos. legyünk má' reálisak.

kk_kk 2008.07.18. 18:01:29

A "ki tudja honnan szedett 12 évesek által írt gagyi honlap" pont ugyanolyan durván sérti a személyiségi jogokat, mint a szélsőjobber (ex)párja... Valamint nagyon elnéző kis cikk jelent meg ugye róla a nol-ban... Ilyen kis csibészek ezek ugye, ej-ej. Hát most nem egészen törvényes eszközök,ugye...nohát, előfordul.

Szerintem nemhogy lehet azonos mércével mérni, hanem KELL.

Hogy is szoktuk hallani?
"Először a propaganda, aztán az erőszak és épülnek a gázkamrák"

Különben is, az útlevelem már kikészítve, ki tudja, mi lesz ha EZEK visszajönnek.

Fura, ugye?

eldiablomismo 2008.07.18. 18:28:54

Olyan NarancsJews íze van, nem?

Zetek 2008.07.18. 19:47:31

States! Mióta szenvedsz az Orbánnal nem lehet nyerni kórban? Ez még kezelhető - lehet még érvelni ez ellen - vagy itt már semmi sem segíthet?

states 2008.07.18. 20:26:47

Zetek
Már azt is nehezen értem, hogy a jobboldali közönség jó részének, köztük neked is, nem tűnt még fel, hogy elbuktunk Orbán vezetésével már két parlamenti választást. De ha ez nem is tűnt fel, azért azt már észlelni kellene, hogy mennyire eredménytelen a minden idők legkártékonyabb kormányával, kormányfőjével szemben ez az orbáni politika. Ha egyáltalán lehet politikáról beszélni, mert az, hogy Szijjártó naponta kiáll kétszer a pulpitusra, és elmondja ugyanazt a két bővített mondatot " a magyar emberekről, a magyar embereknek", amelyben még a jelzőket is legfeljebb félévente cseréli, azt aligha lehet politizálásnak nevezni...

Exe Géza · http://igyjartal.blog.hu/ 2008.07.18. 21:19:06

Kedves hiba!
Szerintem például lehet azonos mércével mérni, feltéve, hogy az ember nem keresgél a szívének úgymond kedvesebb oldal baromállatainak felmentését, cselekedeteik bagatellizálását célzó, akár hasból bemondot körülményeket (pl. részeg volt, pl. 12 éves). Akkor lehet azonos mércével mérni. No meg hát akkor lehet tisztességesen mérni.
Apropó, honnan veszed, hogy 12 évesek? Csak mert 100 kHUF összegre rúgó "vérdíjat", pontosabban "szardíjat" kevés 12 éves tud felajánlani.

Egyébként nem ez az első balliberális szennyblog, nem is értem, hogy miért kapták így fel, mintha valami újdonság lenne, amikor már van ilyesmi, pl. a szép magyargyűlölő hagyományt ápolgató liberalizmus.hu.

Zetek 2008.07.18. 22:05:54

States! Miért eredménytelen? Önkormányzatokban a Fidesz hülyére nyerte magát, megvolt márc. 9-e, akkor is Orbán volt a pártelnök. Tehát aligha beszélhetünk egy töretlen tendenciáról. Az MSZP a padlón van, a koalíció szétesett. Nem igazán értem ezt az álláspontot. Mégis mi újat mondjon Szíjjártó, ha a kormány gyakorlatilag semmit sem tesz?

freehckr 2008.07.18. 23:43:55

states: "elbuktunk Orbán vezetésével már két parlamenti választást"

Ezt meg lehet közelíteni ilyesféle szempontból is. Illetve meg lehet közelíteni olyan szempontból is, hogy a Fidesz legnagyobb ellenfele (MSZP) ezeken az országgyűlési választásokon nem éppen a "demokratikus kártyáit" játszotta ki. Ha visszapörgetjük az eseményeket 2002 elejéig, kezdve a "strasbourgi romáktól", a szokásos tematizáláson keresztül (Lop Stop), a "sarkaiból kiforgatott" Kövér (köteles) beszéden át egészen az ál-Teller levélig, akkor nyilvánvaló, hogy mindent bevetettek az egykori elvtársak, nem bízták a véletlenre a választás kimenetelét (és még amiről nem is tudunk, csak a márciusi népszavazás előtt "pattant ki" például a cigányok nyilvánvaló lefizetése, illetve a lejárt szavatosságú száraz tészták esete). Aztán a 2006-os választást nem is említeném most, a 2004 év végétől folyamatosan (közpénzek tízmilliárdjaiból) építgetett hazug "országimázs", hogyaszondja "dübörgünk"... (na tessék, mégis megemlítettem:)

Az MSZP-SZDSZ arcátlanságát és demokráciaérzék-hiányát nem kellene Orbánra verni. Persze hibáztak is Orbánék a kampányok alatt (pl: a "szerveres" dolgot kib*szottul bénán kezelték le), de az mégsem esik bele abba a kategóriába, mint Veres elvtárs és költségvetése, aki a választások előtt folyamatosan 4%-os költségvetési hiányt kommunikált (a sajtós segédmunkásai is bármiféle kritikai észrevétel nélkül leközölték ezeket az adatokat), majd a választások után hirtelen "megugrott" ez a hiány 6, később 8%-ra, év végére lett közel 10% (százmilliárdokkal "számolta" el magát a "szaki"). Mindezt azzal magyarázta a "pénzügyérek" legrafináltabbja, hogy nem a valós adatok közlését tiltotta meg a tárcánál, hanem a jóslásokat az év további részére (amúgy LOL), illetve a Főtitkár elvtárs nemes egyszerűséggel csak annyit nyilatkozott ezekre az ordenáré hazugságokra, hogy "nem bontottuk ki az igazság minden részletét". Majd csináltak egy "magnófelvételt", hogy ne kelljen sokáig magyarázkodniuk. :) Ha valaki mindenáron "csalni" akar, akkor nehéz ellene játszani...

De nézd a dolgok jó oldalát: most nem a Fidesznek kell a parlamenti küszöbbel küzdenie, nem a Fidesz "táborából" vált köddé közel egymillió szimpatizáns, és nem nekik kell rosszul aludniuk amiatt, hogy itt a közeljövőben csontvázak tucatjai fognak kiborulni a "balliberális" szekrényekből. :)

Ha pedig az "elk*rt" rendszerváltás újrakezdéséhez arra van szükség, hogy 8 évig legyünk kénytelenek elviselni ezt a dilettáns majomparádét (MSZP-SZDSZ), akkor legyen, már csak kicsit több mint másfél év van hátra, akár féllábon is... :) Viszont hónapról hónapra kisebb az esélye az MSZP-SZDSZ-nek egy újabb választás megnyerésére, vagy akár a "tisztes helytállásra" egy választáson, pedig már jövőre EP választás lesz. Ha ott igen rosszul fognak szerepelni az egykori elvtársak, akkor már EU szerte sem tudják letagadni, hogy bizony itthon kőkeményen megbuktak. Illetve egyáltalán nem biztos, hogy pillanatokon belül nem borul az egész kormányzat nyakába az a nagy x*rkupac, amit ők maguk hordtak halomba több mint hat éven keresztül.

Ehhez képest Orbán csak két választást vesztett, és jelenleg úgy áll a dolog, hogy a Fidesz az egyetlen esélyese a következő országgyűlési választásoknak, legyen az akár 2010 tavaszán. Tehát abban nem értek nagyon egyet Őrnaggyal, hogy az MSZP-t nem szabad leírni ebben az országban... mert már tulajdonképpen leírták magukat legkésőbb 2006 őszén. :) A Fidesz meg csak magához rántott több mint három és félmillió szavazatot idén márciusban. Most már csak egy újabb "jó szlogen" kell nekik a következő választásokra, és semmi egyebet nem kell tenniük. :)

Na, "röviden" ennyit akartam arra írni, hogy itten ez a Zorbán elveszített már két választást... :)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.19. 00:07:42

Szerintem, már a Reakcióról írják a cikket a náci bűnözők és kollaboránsok dossziéjába. :)
Egyébként nehéz lenne a blog szerzőjével versenyezni a "ki tudja többször leírni egy mondaton belül a náci szót" játékban. Ez már-már dadaista performansz a részükről.

Szabó Rozáliát meg agyonb@szta a villám, hallottátok?

pekmester 2008.07.19. 09:13:51

ez az oldal ugyanazt csinálja mint a kuruc.info. csak a másik oldalról. tényleg ilyen sötétek ezek az emberek? elitálik a kuruc.infót a a hülyeségeik miatt, aztán ugyanazt megcsinálják vörös köntösbe bújtatva?

nem normális ez az ország, komolyan mondom!

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.07.19. 10:38:23

Czene visszavett, de mégse.
www.nol.hu/cikk/499453/
Nyilván kurvanehéz lett volna aszondani, hogy hülye voltam. Helyette maszatol egy jót.

states 2008.07.19. 10:57:37

Zetek Freehckr
Nem akarom ismételni magam, csak megjegyzem, hol van még egy párt vagy ország, ahol két elvesztett választás után egy pártvezér legalább a politikai illemkódex kedvéért nem ajánlja fel lemondását. Orbán nem hogy nem ajánlotta fel, hanem még a gondolatát is visszautasította, és úgy csinált, mint egy durcás gyerek, akitől el akarják venni a kedvenc játékszerét. Így gondolkodik egy demokrata? Gyurcsánnyal szemben alulmaradt a miniszterelnök-jelölti vitában, és azóta is folyamatosan kudarcot vallanak az eltávolítására tett kísérletei. Kezdve a 72 órás ultimátumtól egészen napjainkig. Közben a jobboldali szavazótábor már egyre csalódottabban figyeli, hogy a hitegetés ellenére mind az előre hozott választások, mind Gyurcsány eltávolítása lekerült a napirendről. Mindehhez nagyban hozzájárult Orbán ostoba és dilettáns performansza egyébként a Kéri-körben. Az is nyilvánvaló, hogy Gyurcsány túl van a nehezén, a hátra lévő két évben csak ügyesen kell az ígérgetéseket és az osztogatásokat variálni, időzíteni, és megvan a 2010-es győzelem is. Kíváncsi vagyok, akkor mit találtok ki Orbán mentségére?

tevevanegypupu 2008.07.19. 12:00:18

Es ha mindez megtortenik, ti mit fogtok kitalalni Gyurcsany mentsegere?

Ezekiel 25,17 2008.07.19. 12:04:05

ajánlom a T. Szerkesztők figyelmébe a következő cikket:
www.hirfal.hu/?msgid=1647565

Nyugodtan bekerülhetne Az ilyen ország pedig nincs rovatba!

Francois Pignon 2008.07.19. 12:16:16

bihari,
ó, már nagyon várja mindenki, ma mit mond OV. Minden évben sikerül egy slágermondatot összehozni. Gondolom Lendvai Ildikó és Nyakó István most is készenlétben áll, hogy estére rendkívüli sajtótájékoztatót tartsanak.

Francois Pignon 2008.07.19. 12:31:46

"1944 óta, az elmúlt 64 évben egyedül a Fidesz-kormány képviselt karakteresen nemzeti és kereszténydemokrata politikát Magyarországon"
www.mno.hu/portal/573730

Hú bakker, ezért mit fog kapni. Tényleg nem tanult még az elmúlt évekből?

Ács Ferenc 2008.07.19. 12:43:19

Hát...Csodálkoztam volna, ha nem mond valami hasonlót. Egyébként mitől lett volna nemzeti kormányzás 1944-ben?

Ács Ferenc 2008.07.19. 12:46:40

"Szociális egyensúly helyreállítása"? - vazze?! Több pénzt az embereknek!

Francois Pignon 2008.07.19. 12:48:37

Igazából fölösleges is a mondat értelmén rágódnunk. Elég annyi, hogy ha egy mondatban említette a "Fidesz-kormány" és az "1944" kifejezéseket, onnantól már csak magyarázkodás fog következni.
Gondolom nem kell segítenem Lendvai Ildikónak ötletekkel, valami ilyesmi fog jönni: "Orbán Viktor 1944-hez hasonlítja kormányzását."
Tényleg hihetetlen, hogy ez minden évben újra megismétlődik.

Ács Ferenc 2008.07.19. 12:51:43

Pignon: szerintem nem hihetetlen, hanem törvényszerű.

states 2008.07.19. 12:59:06

Orbánt Tusnádfűrdőn és a Kéri-körben szállja meg általában az ihlet, ilyenkor ellátja municióval uszkve egy évre a baltábort, és nem utolsósorban sikerül Gyurcsány túlélését is meghosszabítani legalább ugyanennyi idővel egy-egy ilyen orbáni defiblirátorral...

freehckr 2008.07.19. 13:02:32

states: "hol van még egy párt vagy ország"

Csak itt mindjárt a "szomszédban" Berlusconi például, vagy a múltból Tisza István, Wekerle Sándor. :) Van rá példa, nem kell hanyatt esni tőle. Azt meg nem tudhatjuk, hogy felajánlotta-e a lemondását, bár azt állítja, hogy igen, a frakciója is ezt állította, tehát nincs több kétkedni való a témában. :)

states: "Gyurcsánnyal szemben alulmaradt a miniszterelnök-jelölti vitában"

Na, ez is csupán nézőpont kérdése. :) Mára vitathatatlanul nem ő maradt alul, ugye a mai napig lehet idézni Gyurcsány "elszólásait", nyilvánvaló hazugságait abból a bizonyos "vitából".

Kicsit próbálj meg elabsztrahálni több kérdésben, mert az "érvrendszeredet" akár a kapcsolat.hu-n is lehet olvasni. Az meg inkább nem előnyös. :)

tevevanegypupu 2008.07.19. 13:08:15

Ahhoz viszont, hogy a jobbtabor el legyen latva orok idokre municioval, Gyurcsanynak mar nem is szukseges kinyitnia a szajat.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.19. 13:12:42

Abban a vitában GYF egy igazi arrogáns pöcs volt. Követte a marxista receptet, miszerint a vita lényege nem a vitapartner méltóságának elfogadása, hanem utóbbi teljes megsemmisítése - az eszközök nem számítanak. Így ótvaros nagyokat bírt belehazudni a Zorbán és a níp képébe.
Erre büszküljenek a benne hívő ballerek!

freehckr 2008.07.19. 13:19:18

Azt nem nagyon értem, miért vagytok kiakadva a 44-es kijelentésen?! Szerintem jól van megfogalmazva, nincs összemosva, hiszen ki van emelve, hogy ebben az időszakban "egyedül a Fidesz-kormány képviselt karakteresen nemzeti és kereszténydemokrata politikát Magyarországon, az Antall-kormány is igen értékes munkát végzett, ám az a munka egyfajta csődkormányzáshoz hasonlítható". Ha már "összemosás", akkor inkább a "nem említett" kormányokat mosta össze, azaz a Szálasi-Rákosi-Kádár-Horn-Medgyesy-Gyurcsány "tengelyt". :) Bár tény, hogy a posztszocialista "tematizátorok" azt forgatnak ki, amit akarnak, a személyi állományuk, a kampánykeretük (szigorúan közpénzből), valamint a média felületük megvan hozzá. Ezt legfeljebb csak akkor lehet elkerülni, ha mától egy jobboldali politikus sem nyilatkozik. :) Tehát adják fel, és vonuljanak vissza?

Amúgy meg ideje lenne nem annak a tükrében "politizálni" a jobboldalon, hogy na mit fognak kommunikálni róla a posztszocialisták. Most legalább (remélem) be lesz emelve a közbeszédbe az a fonál, amiről sokan tudomást sem vesznek manapság (főleg a "szélballib" oldalon), hogy az úgynevezett "nyilasok" után nem egyből Gyurcsány a "megmentő" következett, hanem a közbeeső időben itt bizony "baloldali diktatúra" volt évtizedekig, még ha a "vidámabb" fajtából is, bár az Alföldre telepítéseket és az 56-ot követő időket semmiképp nem nevezném túl "vidámnak"...

tevevanegypupu 2008.07.19. 13:22:25

Buszkulnek, mivel ugy tunik az tetszik nekik, ha valaki ugyeskedik, megussza es oket kepviseli.
Azt meg megertem, hogy az ertelmiseg azon resze akik a szocialliberalisokbol elnek behunyjak a szemuket es ugy tomik a zsebukbe a penzt. Ez inkabb becsulet dolga, hat az meg nezopont kerdese. De hogy szeles retegek? Mondja csak meg egyszer valaki, hogy az elmult rendszerben erdekbol volt annyi tagja a kommunista partnak.(:

freehckr 2008.07.19. 13:33:55

tevevanegypupu: "az tetszik nekik, ha valaki ugyeskedik, megussza"

Ez még a "régi beidegződés" lehet, amikor az utolsó villáskulcsig szétlopták a gyárat, majd otthon a "fusi" után egymás hátát veregették. :)

states 2008.07.19. 13:53:57

Már ne haragudjatok, most akkor az számít, hogy Orbán utólag megnyerte a vitát, vagy az, hogy ott és akkor elvesztettük a választásokat. Már másodszor. Azt hiszem, az a különbség köztünk, hogy nekem már tele van az erkölcsi meg az utólagos győzelmekkel. S még inkább Gyurcsányékkal. Nektek meg úgy látszik még nem teljesen...

Zetek 2008.07.19. 14:26:16

Ács Feri! Mert Kállaynál sokkal jobb kormánya nem nagyon volt az ún. Horthy-korszaknak. Annak ellenére, hogy Orbán Buga doktor most kivételesen értett a történelemhez.

tevevanegypupu 2008.07.19. 14:45:20

freehckr
hat manapsag mar nehezebb lehet hazavinni a villaskulcsot (ha van meg gyar ahol dolgozni lehet), gondolom ez a fidesz es Orban hibaja.(:

freehckr 2008.07.19. 14:53:03

states: "Nektek meg úgy látszik még nem teljesen..."

Szerintem maradjon csak Gyurcsány addig, amíg le nem viszi a pártját 5% alá, illetve amíg el nem veszi a maradék szimpatizánsainak is a kedvét attól, hogy valaha is az MSZP-re bökjenek választásokon... Ezt a "programot" már valamilyen szinten teljesítette is, még pár oltári baklövés kellene, hogy egy-két "magasabb rangú" MSZP potentátot rács mögé is lehessen dugni egy időre. Szerintem ez is folyamatban van. :) Mi kell még? :)

Francois Pignon 2008.07.19. 14:56:31

Hehe, az MTI és a hvg 1947-et ír.
hvg.hu/itthon/20080719_orban_tusnadfurdo.aspx
Csak nem a Nemzetnél értett félre valaki valamit? ;) Azok a csúnya hátsó gondolatok... ;)))

tevevanegypupu 2008.07.19. 14:56:43

www.hirszerzo.hu/cikk.igerget_megszorit_befagyaszt_gazdasagi_onellentmondasok_a_fidesznel.73173.html

Szabo elvtars megbolondult.Mert az Orban ezt a Matolcsy meg amugy. Es gazdasagi kaoszt teremtenek.

Ács Ferenc 2008.07.19. 15:11:40

Zetek!

Aha. És mit ért el a nagyon jó kormány, amely működésének nagyobb része 1942-re, 1943-ra és nem pedig 1944-re esett? Mibe torkollott a bukása? Egyébként a Bethlen-éra kapásból jobb és sikeresebb korszaka volt a Horthy-korszaknak, úgy is mondhatjuk, az volt "a" sikeres korszak. De Kállay...

Az pedig egyértelmű, hogy a később 1944-ben hatalomrajutott nácibarát és később a nyilas politikusok hazaáruló gazemberek voltak, akikre a nemzeti jelzőt természetesen nem lehet használni.

Zetek 2008.07.19. 15:18:39

Ács Feri! Ezt egyszer személyesen elmondom. De innen ered a 44-es hivatkozás. Bethlen nevű görebet ugorjuk át. Azon kívül, hogy hülyeségeket nyilatkozott 42-43-ben ő sem tudott volna többet kihozni az akkori helyzetből. De vissza kérdeznék, neki mi sikerült?

states 2008.07.19. 15:31:49

Freechkr
Az a vágyálmok birodalmába tartozik, hogy az MSZP 5% alá kerülhet, aki ilyet állít, az semmit sem tud a mai magyar társadalom tudati és lelkiállapotáról. Meg a tudatipar hazai működéséről. Már ne haragudj. Érdemes volt megfigyelni, hogyan áramlott vissza százezerszámra az egyébként a Gyurcsányékból kiábrándult maszop-szavazók Orbánnak arra az elszólására, amit egyébként senki sem bizonyított, hogy be kellene fagyasztani a nyugdíjakat. És hogyan lépett azonnal működésbe a már említett tudatipar. A realitás az, hogy legfeljebb szűken győzhet a Fidesz 2010-ben. Ha győzhet...

Ács Ferenc 2008.07.19. 15:33:03

Egy vesztes világháború, két forradalmi tatárjárás és egy példátlanul brutális területcsonkítás után talpra állítani Magyarországot.

Zetek 2008.07.19. 16:22:45

Ác Feri! Csak röviden. Magyarország nem állt talpra, 1918-t követően csak vegetált. Alapvetően önellátó parasztgazdaságokban él a társadalom többsége, akkor még nulla szociális ellátásokkal. Néhány nyamvadék állami intézményt kellett csak fenntartaniuk, ha már meg kívánták őrizni a működő állam látszatát. De a Bethlen nevű mezőgazdasági kártevű - Teleki P. nevű tettes társával közösen - igazán 1905-ben kezdi el kártékony tevékenyéségét. A függetlenségpárti, illetve Andrássysta hülyegyerekek "önálló" Magyarországot akartak. Hát megkapták. '27-ben ugrálja körbe Mussolinit, amikor végre valaki fogadja. Ha olvasod a korabeli követjelentéseket látod a legnagyobb siekere, ha valaki hozzá vágott némi kölcsönt. Szóval ugorjuk át a Bethleni konszolidáció meséjét. Már az gyanús, hogy ez az alak szimpatikus a Romsicsnak és a Debreczeninek.

freehckr 2008.07.19. 16:36:21

states: "aki ilyet állít, az semmit sem tud a mai magyar társadalom tudati és lelkiállapotáról"

Hát inkább csak mondhatni kicsit "sarkosan" fogalmaztam meg a szubjektív véleményemet (vágyakozásaimat?) ezzel kapcsolatban, de azt sem lehetne kijelenteni, hogy aki viszont nem ért egyet ezen véleményemmel, az márpedig teljesen tisztában van a "mai magyar társadalom tudati és lelkiállapotával", nem beszélve az elvitathatatlan szakértelméről a "tudatipar hazai működését" illetően. :)

Azt viszont azért még nem tudhatjuk biztosan, hogyan "áramoltak" vissza a szimpatizánsok az MSZP-hez, hiszen egyedül két "kormánypárti kötődésű" kutató cég szállt bele a "nyugdíjas tematizáló versenybe", és az eredményeik alapján lehet úgy is magyarázni, hogy igen, az Orbán állítólagos elhangzott véleménye miatt történtek pár százalékpontos elmozdulások a pártok között, viszont lehet úgy is magyarázni, hogy megkezdődött a szokásos "uborkaszezon", amikor is a Fidesz támogatottsága általában csökkenni szokott. Majd térjünk vissza a támogatottságok boncolgatásához a szeptemberi-októberi áremelések, iskoláztatások, és a menetrend szerinti őszi "depresszió" nyitánya után. :)

De bizony azt mondom én, hogy ha az elmúlt évek történéseit is alapul véve az MSZP újra (most ne menjünk bele a módszereikbe) választást nyer ebben az országban, akkor egyrészről ez a társadalom már menthetetlen, és abban az esetben talán én is megfogadom a Főtitkár elvtárs tanácsát (hogyaszondja: "el lehet menni"), másrészről pedig csak és kizárólag újabb hazugságokkal nyerhetnek, tehát akkor faraghatnak egy újabb "őszödi beszédet" is, ebben az esetben viszont (tekintve egynémely polgártársunk ingerküszöbét) nem lesz túl "biztonságos" Magyarországon "balliberális" politikusnak lenni. :)

betyár (törölt) 2008.07.19. 18:20:19

"Zetek 2008.07.19. 14:26:16"
1944 hosszú év volt, Kállay csak márc-ig volt min. eln.,Sztójay, Lakatos, Szálasi és Miklós Béla is annak az évnek a termései.

Azért én Bethlen min. eln. jelentőségét nem vitatnám el K. javára. Na és mi van Telekivel?

betyár (törölt) 2008.07.19. 18:36:27

Zetek
most olvastam el a későbbi bejegyzésedet. Hát ekkora melléfogást régen olvastam. Az a mércéje egy min. eln. ténykedésnek, hogy mennyi kölcsönt vágnak hozzá? Ez számomra újdonság. És miért vágta haza a mezőgazdaságot? Talán földet kellett volna osztania, úgy mint 1945-ben? Láttuk, mi lett abból: volt cslédek tömegei kaptak törpebirtokokat. Önállóan gazdálkodni nem tudtak, a szétosztott parcellák kicsik voltak ahhoz, hogy abból meg tudjanak élni. Szükségképpen ők lettek azok, akik örültek, hogy megszabadulhattak a földjüktől, eszköz és szakértelem híján, és lelkesen beléptek a tszekbe. Ma az ő leszármazottaik, akik a kárpótlás idején visszakapták a földjüket, azok, akik színes tv-ért most ugyanezt teszik, hiszen most sem akarnak gazdálkodni.

Vitathatatlan azonban, hogy konszolidálta a belpolitikai életet, és stabil pénzt vezetett be, és bár - tudtommal anglomán volt, a geopolitikai helyzetből következően Olaszo-hoz közeledett.

ezzel szemben Kállay, bár becsülendő az igyekezete, meglehetős balfék volt. Balkáni front, persze.

tevevanegypupu 2008.07.19. 19:34:21

Mielott barki is osszeveszne, Orban nem 1944-et hanem 1947-et mondott..

Zetek 2008.07.19. 20:03:24

Betyár! Ez a baj, ha nem olvasol figyelmesen. Nem írtam, hogy hazavágta a mezőgazdaságot. A hagyományos önellátó magyar társadalom akkor még az öngondokodásra épült, így a kormány sok jót, de sok rosszat sem tudott értük tenni. Amúgy sokat nem tett a mezőgazdaságért.
Telekivel meg az a gond, hogy nem lőjük főbe magunkat szolgálatban. Előbb lemondunk, átadjuk a hatalmat utána már azt csinál amit akar. Ráadásul a korai indulásaival is baj volt.
Miért lett volna Kállay balfék? Amit lehetett megtett, több lehetőség nem volt a pakliban.

states 2008.07.20. 02:08:04

Freehckr
Azt hiszem a magyar társadalom azzal, hogy ezt a társaságot harmadszor is hatalomba segítette, már kiállította magáról a bizonyítványt. Igazából, ha nyer a jobboldal 2010-ben, az legfeljebb szépségtapaszt jelent, semmi mást. Visszafordíthatatlan folyamatok indultak el, fejeződtek be (privatizáció, kultúra, oktatás, média, határontúli magyarok, cigánykérdés). A nemzeti érdekérvényesítés teljes hiánya, az önsorsrontó politika Magyarországot Európa legjellegtelenebb és legjelentéktelenebb országává tette az elmúlt két évtizedben, úgy is mondhatnám, gyakorlatilag nem is létezik...

Pelso 2008.07.20. 09:07:00

States,

Amennyiben a saját pártja (oldala) nem állitja félre Orbánt, a szociknak továbbra is megvan az esélyük a nyerésre. Az elmult két bukta döntő részben neki köszönhető. Az általa sokat sejtetett erőteljesen prezidenciális irányváltás a választópolgárt hidegen hagyja, sokakat pedig taszit.
Egyetlen olyan politikust sem tudok ma megnevezni, aki tudna-akarna tenni valamit egy józan mértékü s kifele-befele okosan kommunikáltható nemzeti érdekérvényesités ügyben.

tevevanegypupu 2008.07.20. 09:50:11

Attol tartok mar nem szemelyeken mulik a jozan, megfontolt es viszonylag semleges politizalas. A ket "tabor" egyuttesen es kulon-kulon is elszakadt a valosagtol es annyira beleelte magat abba, hogy elet-halal kerdes a gyozelem.

Majdnem mindegy hogy Gyrcsany vagy Orban, valaszthatunk ket uj, talan kevesbe markans szemelyiseget a partok vezetesere, evtizedek kellenek ahhoz, hogy kijozanodva es felelos gondolkodassal, merlegelve, a tenyek ismereteben valasszunk.

Mindenrol a mostani kormany tehet, megpedig 2006 ota. Ha azt a valasztast nem hazudozassal, az adatok eltitkolasaval es trukkok szazaival, a felelos sajto vezetoinek cinkos kollaboralasaval nyerik meg, akkor egeszen biztos, hogy nem jutottunk volna el ebbe a katasztrofalis helyzetbe.

Ha nem jonnek 2002 ota meg mindig azzal, hogy "mindrol a fidesz es Orban tehet", mikor bizonyithatoan ok nem ertenek semmihez, ok rontottak el, akkor ha lassan es nem szivesen is, de beletorodik mindenki, hogy a szavazas demokratikus uton tortenik es neha vesziteni is kell. De hat eve kormanyon lenni es meg mindig mindenert az ellenzeket okolva hazudozni..

Ha lehetne valtoztatni akkor, mikor rajottunk arra, hogy becsaptak, atvertek, megvezettek es rosszul megy az egesz, akkor nem lenne ilyen gyulolkodes, szelsoseges indulatok elszabadulasa. De igy, hogy a demokracia neveben kell turni, az sokkal de sokkal nehezebbe teszi a varakozast. Fokozza az utalatot es a felhaborodast.

INkvizítor 2008.07.20. 10:02:51

A szellemet a palackból sztem kende péter engedte ki a viktor könyvvel, az fektette le a minden racionalitást felülíró gyűlölet alapjait, onnan kezdett eszkalálódni a szekértábor harc, az adott felmentést a baloldalnak, minden gazemberséghez, az sugallta, hogy "viktorral szemben bármilyen eszköz szentesíti a célt", és rengetegen magukévá tették ezt a fajta gondolkodásmódot.
ha 2010-ben esetleg a szocik nyernek, akkor borítékolható egy amolyan jó kivéreztetős balkáni polgárháború, akkor sokaknál fog szakadni a cérna, és meg fogják mutatni, hogy méltó szomszédai vagyunk a délszlávoknak.

Zetek 2008.07.20. 10:04:56

states! Hány nevet kérsz? Wolfgang Schüssel nevű barátunk hány választást bukott el pártelnöként szerinted? S csak most is az uniós poszt belengetésével lehetett lenyugtatni. Vagy ott van Christian Wulff, akinek csak harmadikra sikerült. Szóval nem kellene kritikátlanul ismételgetni a népszabót főleg, ha már ezen ők is túl vannak.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.20. 10:36:11

Nem tudom, de én jobban utálom a valóságos nácivadászokat, mint az általuk vizionált virtuális nácikat és fasisztákat.

Tapasztalatom szerint egyre több a fasiszta antiszemita üldöző, azaz módszereiben fasiszta eszközöket használó, mindenütt antiszemitákat deliráló söpredék.

Hülye egy társaság, az biztos.
Végeredményben minden eszmének megvan a maga csőcseléke, s ha az ember okos, kerüli ezeket a helyeket. Nem kell mindenről tudni, nem az a tájékozottság, h mint írt a kuruc.info vagy a nácivadász.

Kevés helyről, mély infók, és sok beszélgetés

Ez volt a szerintem.

Üdv.

tevevanegypupu 2008.07.20. 10:46:54

Kende Peter valoszinuleg az egyik legjobb es leghatekonyabb arokaso. Kende - ha az ember hihet a latszanak es a szemenek - kisse zavart szemelyiseg, nyilvan ezernyi velt vagy valos serulessel, ot gondolom sajat tabora sem veszi mindig komolyan. Viktor ketto cimu konyve szdsz-es barataimbol is felhaborodast valtott ki..

De kivaloan alkalmas arra, hogy zavart keltsen, es egy lelkiismeretfurdalasat elfojtott, erdekbol is gyulolkodo tarsadalmi reteg elegedtlenseget fokozza. Veszlyes jatek ha fel orszaggal elhitetni kivanjak azt ami lazalomban szuletett.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.20. 10:57:22

tevenincskétpupú

Annál korszerűbb egy demokratikus párt, minél hamarabb kilöki magából a saját szélsőségeit, ugyanis ez részint annak felismerése, h kontraproduktív, részint pedig a jóízlést is mutatja.

Kende

A kényszeres küldetéstudat a leggyakoribb pszichozis manapság...

Pelso 2008.07.20. 11:19:05

Tevevanegypupu.

2oo6-ban a jelenlegi ellenzék sem egy tiszta, közérthető s parlamenti kontroll mellett végrehajtható programmal nyert volna, ha nyer.
Némi tulzásnak tartom a helyzetet katasztrofálisnak minősiteni.
A ciklus közbeni változtatás lehetőségével eljátszhatunk gondolataban, de elképzelhetetlen, hogy a politikai elit támogassa saját rovására a pl. a képviselők visszahivását, - mint a változtatatás egy módját. Tekintve az elmult 18 év politikai "kulturáját", könnyen anarchiába torkollhatna az ilyen folyamat.

betyár (törölt) 2008.07.20. 11:47:14

Zetek,
a "mezőgazdasági kártevőt" ezekszerint félreértettem:))

Teleki valóban kínosan indul. Szolgálatban nem lőjük főbe magunkat? Hát az eredményt tekintve mégis hatásosabb volt Kállay megoldásánál: Kállay leváltásával egyszerre a németek megszálltk Mo-ot, Teleki öngyilokja után mégis megúsztuk ezt. Miért, miért nem nyilván vitatható, de az eredmény mégis vitathatatlan.

Egyébként ez is egy érdekes téma lehetne, de látom,már tegnap ránk szóltak, hogy ne vesszünk össze, mert 1947 hangzott el. Bár szerintem ezzel az erővel '44 is lehetett volna. Ki az aki beveszi ezt a " kék cédulás választásokig dem. volt" dumát?

Zetek 2008.07.20. 11:51:37

betyár! Egy percre leülnék? Mi a siker abban, ha végrehajtjuk a német ultimátumot és ezért "cserébe" nem váltják be fenyegetésüket? Szóval Palika harmatgyenge.

betyár (törölt) 2008.07.20. 12:00:39

Zetek,
bocs, de elvesztettem a fonalat. Milyen ultimátumot hajtott végre Palika? Nem azt mondtam, hogy politikai géniusz volt, de ha az az érved, hogy "megtette amit akkor lehetett", akkor ez szerintem Telekire is igaz, nemcsak K.-ra, emellett a következmények egyértelműek. Lehet, hoy félre érthető voltam: Kállaynak respekt az igyekezetért, de az eredmény kétes.

Zetek 2008.07.20. 12:13:45

A német ultimátum, amit Döme vett át, 1941. márc. 27-én, miszerint, vagy részt veszünk a Jugoszlávia nevű csődtömeg felszámolásában, vagy egy füst alatt bennünnket is felszámolnak.

states 2008.07.20. 12:25:12

Zetek
Az Osztrák Néppárt hol Schüssellel, hol Schüssel nélkül vagy hét éve folyamatosan hatalmon van, Wulff pedig tartományi miniszterelnök. Nem egészen értem, minek hoztad ide ezeket példának. Azt kellene végre felfogni itt a jobboldalon, hogy Orbán nélkül nagyobb esélye van a Fidesznek győzni, mint vele. Az okok közismertek, hadd ne soroljam. A választópolgárok legalább fele hallani sem akar róla, ezzel a hendikeppel kell neki vágjon a Fidesz minden választásnak. És annak a gyakorlatnak is véget kellene vetni, hogy olyan alkalmatlan idióták, mint Deutsch, Mikola, Szíjjártó stb. kerüljenek a párt meghatározó posztjaira, csak azért mert Orbán lekötelezettjei. A nem létező szövetségesekről meg fantomtagozatokról már jobb nem is beszélni. Persze lehet Orbánozni az idők végezetéig is. Ellenzékben...

Zetek 2008.07.20. 12:39:42

States! Akkor nézzük a történteket. 1989 óta nagykoalában garázdálkodtak. 1970 - 2002 között nem voltak képesek választásokat nyerni. 1995 óta Schüssel volt a pártelnök, aki elbukta 1995-öt, 1999-t, egyedül 2002-ben nyert. Úgy lett kacellár 2000-ben, hogy harmadikként összeállt az őt addig hevesen támadó FPÖ-vel. Ha megnézed a nagy európai néppártokat, akkor mondj légy szíves egy államférfit?
Honnan veszed, hogy a társadalom fele úgy vélekedik, ahogyan te állítod? Nézz már körül, most folyik Mikola háttérbe szorítása, Deutsch már régen eltűnt az első vonalból. A Szíjjártó meg tarthatja a sajtótájékoztatóit nem? Amúgy, álmodni lehet, de azonnal jö a kérdés, hogy ki lehgyen helyette?!

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.07.20. 12:59:10

>Amúgy, álmodni lehet, de azonnal jö a kérdés, hogy ki lehgyen helyette?!

A közkedvelt felvetés az, hogy Kósának kellene lennie a fideszes min.elnök-jelöltnek. Persze ha ő is lenne a jelölt, a Fidesz részéről nem lenne logikus ezt már 2008-ban hirdetni.

Egyébként az, hogy Orbán ellenszenves a lakosságnak, tény. És az ellenszenv-index még csak nem is a fő baj: a felméréseken különösen a miniszterelnöki alkalmasságára vonatkozó kérdés vonatkozásában szokott rosszul szerepelni.

Zetek 2008.07.20. 13:05:29

dzsucseharcos! K. Lalát már 2006 nyarán kitárgyaltuk, nem hiszem, hogy hozna valamit. Egyrészt jönne az ő is a Zorbán embere kezdetű szöveg. S szerintem senki sem tudja, hogy ő most a politikában mit képvisel? Azon kívül, hogy szeretne kormányfő lenni. Szerintem O.V. megítélése, népszerűsége és alkalmassága is jelentősen javult az elmúlt másfél évben.

betyár (törölt) 2008.07.20. 13:18:13

Zetek,
és Teleki igent mondott volna erre az ultimátumra? Vagy egy ultimátum átvétele egyet jelent annak elfogadásával?

betyár (törölt) 2008.07.20. 13:21:17

Zetek,
látom, több frontos harcot vívsz:))), de ugye abban egyetértünk, hogy a német megszállás '41-ben elmaradt, '44-ben pedeig nem.

Zetek 2008.07.20. 13:41:55

Betyár! Te látványosan nem akarod érteni a problémát. 1941-ben nem szálltak meg, mert együttműködtünk és ezért katonailag szükségtelen volt. 1944-ben viszont - nem sokkal Normandia előtt - ez már nem volt elkerülhető. Az igazi gond Telekivel, hogy lemondása helyett főbe lőtte magát. Ilyen kiélezett helyzetben ilyet nem csinálunk.

Google 2008.07.20. 14:11:16

De kanyarodjunk csak vissza a Nácivadászokhoz, ha kérhetem!
Most elküldték az ördögöt és idehívták a fiát, vagy mi?
Állítólag mindent megtettek, hogy a kuruc.infonak véget vessenek, most, hogy sikerült, beengedik a partizánt, nácivadászt stb.?
Ezeknek a figuráknak mind a panoptikumban lenne a helyük, mit akarunk szélsőségesekkel elérni a XXI.-ik században?
Várom a soclib tábor szörnyűlködését, és igen, igen, az elhatárolódását! Ha nem, azt fogom gondolni, háborúra játszanak a haladó, progresszív, nyugatos, modern ballib barátaink!
Tudom én, hogy számos sebből véreznek, de azért nem kellene harcot kiprovokálni a népek között!
Zavarosban jó halászni, na de kinek?

betyár (törölt) 2008.07.20. 14:36:48

Zetek,
én értem a problomát, de miért lett volna jó nekünk, ha Teleki csak lemond? Nyílván az őngyilkosságával fel akarta hívni a figyelmet arra, hogy Mo. olyan helyzetbe került, amelyben nincs helyes választás.(szerinte):
1941. április 3.

Főméltóságú Úr!

Szószegők lettünk - gyávaságból - a mohácsi beszéden (*) alapuló örökbéke szerződéssel szemben. A nemzet érzi, és mi odadobtuk becsületét.

A gazemberek oldalára álltunk - mert a mondvacsinált atrocitásokból egy szó sem igaz! Sem a magyarok ellen, de még a németek ellen sem! Hullarablók leszünk! a legpocsékabb nemzet.

Nem tartottalak vissza.

Bűnös vagyok.

Teleki Pál

1941. ápr. 3.

1941. április 3.

Főméltóságú Úr!

Ha cselekedetem nem is sikerülne teljesen, és még élnék, ezennel lemondok.

Mély tisztelettel

Teleki Pál

1941. ápr. 3.

betyár (törölt) 2008.07.20. 14:42:19

Zetek,
ezzel az erővel Kállaynak azt vethetnéd a szemére, hogy ilyen helyzetben hagyta magát eltávolítani, ahelyett, hogy fegyverrel védte volna az országot a megszállással szemben. Csak annyira lett volna ogykilátástalan, mint a '41-es helyzet. Teleki legalább kisérletet tett arra, hogy "értelmetlenül", de morális megfontolásból cselekedjen.


Egyébként érdekelne, hogy milyen korai botlására utalsz? Numerus clausus tényleg ciki, de a királypuccsra adott reakció szerintem nem volt ciki.

Google 2008.07.20. 15:33:02

Mindegy, hogy nem tudja, vagy nem akarja megakadályozni a kormány a szélsőségek térnyerését. Bármelyik esetben felelősségrevonás illeti, semmiképpen Charta!
De chartazzanak csak, ha megelégszenek a felszín kapirgálásával, a külsőségekkel!
Közben nem kevesebb, hanem több szélsőséget szültek a puszták!

Zetek 2008.07.20. 16:31:11

betyár! Magad is leírtad. Zavaros állapotú barátod borzalmas hülyeségeket írt búcsúlevelében, a legrosszabb moralizáló elmebetegek stílusában.
Teleki 1905-től művel marhaságokat, utána már csak "következetesen" ütődött.
Jugoszláviával szemben szószegésről beszélni, ez még viccnek is gyenge. Az ilyen ne politizáljon.
Láthatóan továbbra sem akarod a lényeget megérteni. Nem állítja senki, hogy lehetett volna 41-ben mást csinálni, mint együttműködni a németekkel. De, ha erre képetelen vagyok akkor rendben lemondok és nem írok hülye búcsúleveleket.
Kállaynak ilyen blődséget felesleges a szemére vetni, ugyanis nincs mivel ellenállni. A magyar haderő siralmas színvonaláról 1942-43-ban mindenki meggyőződhetetett. Ráadásul Kállay végigzongorázik minden lehetőséget, így látja hogy csak ágyútölteléknek szán a másik oldal is.

tevevanegypupu 2008.07.20. 18:20:02

A ket haboru kozotti legjelentosebb miniszterelnok Bethlen Istvan volt. Teleki Pal pedig nemcsak a magyar-jugoszlav baratsagi szerzodes megszegese miatt lett ongyilkos, hanem azert, mert tisztaban volt vele, hogy Nemetorszag elveszti a haborut es magaval rantja Magyarorszagot. Ez volt az amit nem tudott elviselni.

Google

A kormanynak eppen az a celja, hogy szelsosegesek szulessenek. Egyetlen modja annak, hogy ujra nyerjenek 2010-ben - az osztogatas mellett - ha elhitetik a hiveikkel, hogy itt mar a nacizmus es rasszizmus elleni harc folyik az o vezetesukkel. Voros Csepel vezesd a harcot.

Pelso

Azert csak meg kellene probalni..Ha az szdsz peldaul hozzajarulna az elorehozott valasztasokhoz, valoszinuseggel bekerulne a parlamentbe. Ha nem - es raadasul a koltsegvetest is megszavazza - akkor ugy hiszem, hogy maradek hiveit is elvesziti. Mert amit muveltek az elmult jo tizenharom evben, azt meg megrogzott szavazoik is sokallhatjak. Bar az is igaz, hogy halabol a szocialistak masodik forduloban szavazhatnak rajuk..De liberalis mar nemigen.
Anarchiahoz kulonben vermersekletileg nem lennenk alkalmasak.

malac..stb..

Ugy van ahogy irod.

kanbatu 2008.07.20. 18:52:44

Aki nem kuruc, azt hívjuk ezentúl labancnak. Aki pedig egyik sem, az a balga, mert a Belga név már foglalt. Ezt az előbb javasoltam egy másik blogon is, de lehet, hogy még máshova is leírom a változatosság kedvéért.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.20. 18:54:09

kanbatu,

a labancok, azok mink volnánk:)) Ezek partizánok:))

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.20. 19:02:31

dzsucseharcos 2008.07.20. 12:59:10

"A közkedvelt felvetés az, hogy Kósának kellene lennie a fideszes min.elnök-jelöltnek. Persze ha ő is lenne a jelölt, a Fidesz részéről nem lenne logikus ezt már 2008-ban hirdetni.

Egyébként az, hogy Orbán ellenszenves a lakosságnak, tény. És az ellenszenv-index még csak nem is a fő baj: a felméréseken különösen a miniszterelnöki alkalmasságára vonatkozó kérdés vonatkozásában szokott rosszul szerepelni."

Ez jó nagy hülyeség, tájékozatlanság fokozott kiadásban. Nicsak, dikk!

malacnews.freeblog.hu/archives/2008/05/21/Asztadurva_de_meglepett/

Ezenkívül felhívnám a figyelmet, h Kósa vicces figura, de rengeteg buta kiszólása volt, amit részben már a nácivadászok is kipécéztek.
Legutóbb az, mikor a langyimenet botránya után a nyilatkozatában (amiben egyébként minden patent volt és igaz) "homokos" szóval illette a langyikat.
Én megtehetem, h itt buzizzak, de ő a kamerába nem. Aztán volt még a Dávid I. biccentett fejére tett megjegyzése és még egy pár.
Lényeg a lényed: Ha kineveznék miniszterelnökjelöltnek, azonnal rámozdulna a ballib média, darabokra szednék, és én még abban sem vagyok biztos, h nem esne ki a debreceni szekrényekből egy-két csontváz.

Én, minél többet gondolkodok, annál inkább Orbánra voksolok, mert a politika nem pusztán humor és szimpátia kérdése.

Üdv.

józan' 2008.07.20. 19:14:59

Malac, jó az új nicked! Találó!

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2008.07.20. 19:16:57

malac--önkéntes Tótaw-díjas maszopista troll&droid · m69.freeblog.hu 2008.07.20. 19:02:31

Hülyeség, tájékozatlanság a részemről, vagy inkább az adatok rossz értelmezése az Ön részéről? A belinkelt cikk egy olyan kérdésre vonatkozott, hogy Orbán vagy Gyurcsány vagy Kósa, 2008 májusában. Ha a kérdés Orbán vagy Gyurcsány, akkor persze a többség Orbánt választja, de ez nem bizonyítja, hogy bíznak Orbánban, csak azt, hogy jobban bíznak benne, mint Gyurcsányban, ami pedig nem mond igazából semmit. Kósa pedig persze hogy kevesebb szavazatot kap ebben a felmérésben, mint a két nagy, hiszen még nincs több hónapos kampányban módszeresen "felépítve". Az persze elképzelhető, hogy ha elkezdenék "felépíteni", az ellentábor is igyekezné befolyásolni ezt a folyamatot, és Kósa is vérszívó szörnyetegként könyvelődne el végül. Nekem nem szimpatikus Kósa sem, de valakit érdemes lenne találnia a Fidesznek Orbán helyett, mert tényleg az egyik első számú politikai érv ma Magyarországon a "bármit, csak Orbánt ne".

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.20. 19:38:27

Szerintem valaki lekapcsolta ezeket is:

nacivadasz.blogspot.com/

Szerintem márpedig a Zorbán volt!

tevevanegypupu 2008.07.20. 19:44:41

Ha mar valogatni lehet a fideszesek kozott, hogy ki legyen Orban helyett - bar felesleges, Orban csak a balliberalisoknak ellenszenves es persze David Ibolya hiveinek - akkor inkabb Navracsics vagy talan Pokorni. Kosa olyan mint az elefant a porcelanboltban, volt mar par nagyon-nagyon buta megszolalasa.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.20. 19:51:45

teve,


személy szerint nekem Navra a legszimpatikusabb by the way. De nem fogok a szívemhez kapni, ha a Patás lesz a miniszterelnök, az is igaz;]

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.20. 20:33:42

teve

Navracsicsnak nincs karizmája, villám vitákban lassan vág az esze, lassú a reakcióideje. De a lényeg a lényed: nincs karizma, ami viszont irtóra kell pl. egy kampányban a mozgosításhoz.

Pokorni sértődékeny, könnyen kiborul (ld. Kálmán O. eset / ATV), és általánosságban nem ért mindenhez úgy, mint akár Orbán, akár Navra.

Én esetleg Járait tudnám elképzelni úgy, h Orbánnal egyeztetve vezet, bár az meg már pártállam lenne;-)))

Télleg, milyen lenne az mszp egy olyan pártállamban, ahol rendesen cumiztatva vannak ellenzékben? Már csak ezért megérné pár évig:o))

tevevanegypupu 2008.07.20. 21:17:30

Gabrilo es malacka
Tulajdonkeppen nem engem kell meggyozni, nekem szimpatikus a fidesz vezetok kozul szinte mindegyik. Navracsics tunik a legeuropaibbnak, Pokorni muvelodesugyi miniszterkent jo volt, Varga es Jarai ellen sem merulhet fel semmi, foleg ha mondjuk Varga es Veres tevekenyseget vetjuk ossze.

De azt hiszem egyelore maradjon Orban, mert vegulis sok kifogas nem lehet ellene. Szerintem nem baj, hogy a Keri fele tarsasagban elmondta mit gondol. Hogy az ellenkezo oldalrol utaljak az nem szamit. Oket szavazokent megszerezni ugysem lehet, es az ember igyekszik tiszteletben tartani mas velemenyt. Ha osszevetjuk Gyurcsannyal es realisan megnezzuk melyik kovetett el tobb hibat miniszterelnoksege alatt, milyen az eloeletuk, csaladi eletuk (jo tudom ehhez nincs koze a politikanak) es jelenlegi tevekenyseguk, akkor elfogultsag nelkul lehet mondani, hogy Orban gyozne.

Most ugy illene, hogy Gyurcsany jo tulajdonsagait felsoroljam, valamint azt, hogy mi az a pozitivum amit a javara irhatnank..Talan az, hogy visszahozta a baloldalt a szarbol..? Mert mas ugy hirtelenjeben nem jut eszembe.

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.20. 21:22:53

Fiúk, már megint megfeledkeztek a derék Fortinbrasról.
Amíg a gigászok egymásnak feszülnek, ő már készül az öltözőben.

" A sors különben sem olyan, mint egy kék madár, inkább úgy mászik, mint egy pocok"

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.20. 21:48:09

"Talan az, hogy visszahozta a baloldalt a szarbol..?"

Én azt sem bántam volna, ha belefulladnak:-)

Na persze ezt csak szellemi értelemben véve....

de most hirtelen elszaladt a fantáziám, és magam előtt láttam ferkót egy pöcegödörben, nyakig szarban, amint zsidót/romát/meleget védve hadovál a náciveszélyről, és arra gondoltam, h ha ez adásba menne, nézettségi rekordot döntene, és még a tetszési indexe se lenne alacsony...:-)

Júúúúúúúúújjj, micsoda egy utolsó disznó vagyok, ez undorító...

Üdv.: malac

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.20. 21:53:03

Kicsit az az érzésem, hogy a jobboldalon a "Szeretjük-e Orbán Viktort és hálásak vagyunk-e neki?" valamint az "Orbán Viktor kell-e a miniszterelnökjelöltünk legyen?" kérdéseket egy és ugyanazon kérdésnek tekintjük, holott a kettőnek nagyjából semmi köze egymáshoz.

Tudjátok, ki lenne alkalmas a jobboldal miniszterelnök-jelöltjének? Rengeteg ember, ennyi bizonyos. Kell hozzá bizonyos tudás és rátermettség, de ilyen ember nagyon sok van. A politika feladata az lenne, hogy ilyen ember bármikor előhúzható legyen, nem pedig az, hogy ne.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.20. 22:32:50

Elpet, honnan van ez a pockos hasonlat? megveszem! :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.21. 07:59:52

Temesi Ferenc: HÍD

Egy fejezetben Krúdy jósol a főhősnek, akkor hangzik el ez a mondat. És még:

"Tudja, a jövő kicsit olyan, mint a mennyország, mindenki vágyik rá, de most még nem akar odamenni. Majd meglátja a dolgokat, ha itt lesznek. Az élet, mint a hamis jósok, különben sem játszik teljes paklival."

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 08:07:00

Elpet, Temesiből jobban ismerheted Sz-t, mintha kimennél at utcára! :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.21. 08:52:41

Szamárfül

Meg Kisteleket, a HÍD inkább ott játszódik, meg Budapesten.

:)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.21. 08:55:55

akkor én a Porra gondoltam - sebaj. Írtam már ide nagyobb marhaságokat is.. :)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.21. 09:07:55

Nem volt ez marhaság, értettem pontosan. A "Por"-t megjelenése pillanatában elkapkodtam. Kultuszkönyv nekem, nyilván. A HÍD kapcsán csak pontosításként jegyeztem meg, amit megjegyeztem, bocsáss meg, nem kioktatni akartalak.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.21. 09:56:26

Elpet

"Rengeteg ember, ennyi bizonyos."

....mármint alkalmas főközszolgának...

Lótoszt! Ezen agyaljál még kicsit, more!:-)

Elpet · http://nyarspolgar.blog.hu/ 2008.07.21. 10:10:19

malac

Agyaltam már rajta eleget, elhiheted. Mindig erre jutottam. Ne haragudj meg érte, de számomra az a gondolatmenet, miszerint egy de csakis egy ember van, aki alkalmas, és ő el is jutott a megfelelő pozícióba - hát ez nagyon fantasztikus és hihetetlen. Ilyen direktben a Gondviselés sem működik, pláne nem bicegős, féloldalas, önző egyéni érdekektől befolyásolt közéletünk.

malac, este a törzsasztalnál megpróbálok bővebben írni erről, de most mennem kell dolgozni. Ha érdekel, keresd majd a kommentemet.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.07.21. 11:17:55

Elpet

"Ne haragudj meg érte, de számomra az a gondolatmenet, miszerint egy de csakis egy ember van, aki alkalmas, és ő el is jutott a megfelelő pozícióba."

Dehogy haragszom, viszont ne adj a számba olyat, amit én nem állítottam. Nemcsak fekete és fehér van! Tehát a rengetegen alkalmasak és az egyetlen ember alkalmas között is vannak még állítások. Pl. jelen pillanatban - a látható közéleti személyek közül - sztem 3-5 is van, aki alkalmas, és ehhez kellő támogatottsága is lenne, de azért az mégis túlzás, h "rengeteg".

Balról alkalmas pl. Gráf,
jobbról Orbán és Járai, esetleg Navra, de az nagyon necces, azt csak akkor tudom elképzelni, ha a fidesz részéről igen erős hátszelet kap. Nem vezéralkat, nofene!

Üdv.

tevevanegypupu 2008.07.21. 11:24:41

www.hirado.hu/cikk.php?id=290760

Gusztus hiszi is amit mond. Marminthogy az szdsz ellenzeki part, es meg a gyanujat is el kell kerulni annak, hogy barmifele kapcsolat fuzheti a szocialistakhoz. Biztos, hogy elhiszi, maskeppen ez nem lehetseges.

Téglagyári Megálló 2008.07.21. 14:45:40

Ahh, Temesi, a fővárosban élő szegedi író!
süti beállítások módosítása