Andrassew vs. Kündü deathmatch
2008. május 15. írta: TuRuL_2k2

Andrassew vs. Kündü deathmatch

 Lola akadt rá Andrassew Iván puritán blogjában két Kündü-ügyi bejegyzésre. Ahogy vélhetően az összes, legalább tíz ember által olvasott, politikával is foglalkozó bloggert, úgy a Népszava főszerkesztőjét rovatvezetőjét is megtalálta a Reakció ÉRTŐ KÖZÖNSÉGE által jól ISMERT Kündü maestro.

 Andrassew láthatóan vérkomolyan veszi a magyari-turáni-székely kommentert: kurucinfós tempóval publikálta Kündü komplett WiW-profilját, minden személyes adatával együtt. A rovatvezető a tőle megszokott modoros-fontoskodó stílusban indokolta meg a neki címzett levelek közreadását: „Válasza, amit azért idézek, mert meggyőződésem, hogy ez közérdek (...)”

 Izgatottan várjuk a gigászok összecsapásának folytatását - számomra a 2006-os T-34-es street art performanszhoz mérhető ajándék lenne a sorstól, ha láthatnám Gyurcsány Ferencet egy Kündü miatt összerántott antifasiszta megmozduláson.

 (Bevallom, elfogult vagyok: Kündünek szurkolok a verbálháborúban. Ő legalább szórakoztató, minden mániájával együtt. De Andrassew?)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr86469365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabe2 2008.05.15. 07:50:14

Juj, most mi lesz?
Ki az az Andrassew?

fynndafrail 2008.05.15. 07:52:00

Ideje lenne már a süllyesztőbe tenni ezeket az elmeháborodott, frusztrált, monomániás faszokat. Ha nem kapnának ekkora nyilvánosságot, akár még "hasznos tagjai is lehetnének a társadalomnak". Csak előtte azt a 10 évnyi javító-nevelő munkát ne felejtsük már el kiróni rájuk, csak hogy ezek a fingszagú, pseudo-entellektüell fikahuszárok végezzenek végre valami értelmes tevékenységet is, ahelyett hogy jó parazita módjára szívnák a vérünket meg borzolnák a kedélyeket. Értelmes ember az efféle nézeteltérést elintézi két pofonnal majd két pofa sörrel, nem rángatja bele a fél országot, a hatalmas egójának a még hatalmasabb "sértettsége" okán. Ezerszer szebb világunk lenne, ha megszabadulnánk tőlük.

huta9020 2008.05.15. 08:08:26

Tényleg kár az ilyenekre szót vesztegetni. Kölcsönös verbális önkielégítés. Az egészséges lelkűeknek még csak nem is szórakoztató...

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.15. 08:11:59

Anrassew írta:
"(Emlékeztetőül, ha valaki nem tanult történelmet vagy nem tud németül: A Blitzkrieg német kifejezés, magyar megfelelője: villámháború, amely főként a II. világháborúban a nemzetiszocialista Németország által indított különböző hadműveletek stratégiáját és taktikáját jelenti.)"
elmékeztetőül, ha valaki az általános iskolás törikönyveken kívül is utána nézett: a blitzkrieg egyrészt angol találmány (mint a harckocsi vagy a koncentrációs tábor), másrészt nem több, mint paradigma váltásnak álcázott blöff.
de persze értem én, miért növeszti össze a nemzetiszocializmust kündüvel :-).

több biztosító 2008.05.15. 08:12:05

szegény hülye andrassew nem főszerkesztő

vagy félreértek valamit?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 08:19:26

több biztosító:
Persze, hogy nem az, elírtam. Kijavítottam, köszönöm.

_dave_ (törölt) 2008.05.15. 08:22:24

igazán nem értem, hogy ez miért került ki az index főoldalra...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 08:27:18

Kündü engem megfenygetett, mikor poénből Nagy -Románia feltámasztását propagáltam itt a blogon. Sajnos a nickemhez tartozó mailcímet félévente nézem meg, így nem tudtam reagálni :(

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 08:28:40

Azt se szabad elfelejteni, hogy Andrassev volt a matula legnagyobb ellensége.

BruceTheHoon 2008.05.15. 08:28:58

"kurucinfós tempóval publikálta Kündü komplett WiW-profilját, minden személyes adatával együtt"

Szezon vs. fazon. Az iWiw profil adatai publikusak, maga Kündü publikálta őket, amikor feltöltötte az oldalt - most (2008.05.15 08:23) még ott a címe és a telefonszáma is.

phaidros 2008.05.15. 08:30:41

Kündü for president!

Szerintem.

:)

tistedur 2008.05.15. 08:38:00

aztán majd jól kisimogatja a hasán a pólót :P

Matfu 2008.05.15. 08:42:26

bruce:
Nálad Szezon vs. fazon.
Stílusról van szó, nem jogról.
Te!

Alfonzhal 2008.05.15. 08:54:34

Kik ezek az emberek?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Francois Pignon 2008.05.15. 09:00:23

Ne élénkülj, mert MEGMARKOLLAK!

nénike · http://mandiner.hu 2008.05.15. 09:01:42

Ránézésre Maksa Zoltán. A másik meg a fejében és kinézetre is Engels.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 09:05:58

Inkább egy vikingre hasonlít. Izlandon vannak hasonló fejek.

gentry 2008.05.15. 09:22:27

Ki az a Kündü? Ki az az Andrassew?
És miért van egy Maksa Zoltán fotó az oldal tetején? :)

conquistador+ (törölt) 2008.05.15. 09:27:42

Maksa Zoltánnal mi baja Engelsnek???

lekvárzsibbasztó 2008.05.15. 09:28:29

ez az andrassew elvtárs a kádár érából ittfelejtett dilettáns író, már akkor is az volt...

phaidros 2008.05.15. 09:38:26

A két kép egymás mellé tételével most már megvan, hogy Kündü mit markolhat. :D

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.15. 09:38:45

Maksa Zoltánnak szar poénjai vannak, Engelsnek meg nincs humorérzéke. Na ettől vicces a sztori.

Papa Doc 2008.05.15. 09:39:00

Andrassew a Klubháló-Népszava-Sas József szubkultúra írófejedelme.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.05.15. 09:45:06

Érdekes, képen mindkettő derűs, kiegyensúlyozott embernek tűnik.

Dharma 2008.05.15. 09:46:15

Pöcsöm a Kündübe, meg az Andrassewbe, amikor 5.000-ért tankoltam, aztán csak 15,2 liter jött...

Avvakum protopópa 2008.05.15. 09:50:18

Ez az Andrassew még anno a szoc. idején egészen normális fazon volt. Érdekes lenne tudni, hogyan lett ilyen hülye vérbolsi belőle? Ha az a magyarázat, hogy ottan fizetnek, akkor rendben, végül is enni, lakni kell, és írni kellemesebb, mint henteskedni. Merthogy az is volt annak idején a szakállas. Kündü a másik, de ő legalább nem az adófizetők pénzét tékozolja magára...

states 2008.05.15. 09:50:39

Ahogy ezt a postot olvastam, ugrott be, miért nem találta a helyemet a múlt hétvégén, mert sehol nem volt egy valamire való antifa, úgyhogy hajrá Iván, én neki drukkolok, mert ez a kurucinfo vs. Andrassew nem az egyenlő erők küzdelme...

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 09:51:01

szerintem egy harmadik bajszos-szakállas harcost is küldjünk be a szorítóba: mit szólna mindehhez Chuck Norris?

Csimasz 2008.05.15. 09:51:11

Ez a kundu vagy ki a gyik lassan meguti egy 14 eves karpatia polos hulyegyerek szintet. Harja.

Francois Pignon 2008.05.15. 09:56:16

Ergé, CSAK Norrisnak esélye sem lenne egy hátrafele NYILAZOTT szittya KÜNDÜ-harcossal szemben. A SZAKÁLLASBÁCSIZÁS pedig itt galád INSZTITUÁCIÓ.

mahdi 2008.05.15. 09:56:29

OFF
tisztelt bs395
Egyrészt a bitzkrieg egyáltalán nem angol találmány. Alapja a Schlieffen-terv volt, amit Alfred von Schlieffen német tábornagy, vezérkari főnök dolgozott ki,és az első VH-ban már alkalmazták.
Másrészt ezt a harcászati stratégiát egyáltalán nem lehet "paradigma váltásnak álcázott blöff"-nek nevezni. Már ha valaki nem csak az interneten elérhető információkra támaszkodik.Vannak a témában komoly szakkönyvek. Utána lehet nézni.
ON
Egyébként a linkelt blogokra ránézve érthető, ha valaki a Kündü által leírt fröcsögéseket a nemzeti szocializmussal összemosni szándékozik.
Kündü pedig "tanult ember" létére úgy ír hsz.-eket mint egy óvodás.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.05.15. 09:58:44

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy "14 eves karpatia polos hulyegyerek" sokkal kevesbé lenne nálad értelmesebb a hozzászólásod alapján. Lehet, hogy titeket is be kéne küldeni a szorítóba! :))

De hogy a tárgynál maradjak:

Ki ez a Kündü?

Ki ez az Andressew?

Mi az a Reakció?

Súlytalan emberek, súlytalan blogok... Ilyen országban élünk...

Nyomek 2008.05.15. 09:59:42

A Kündükkel az a baj, hogy vállalják, hogy nagyon nemzetiek, nagyon büszkék, de ezzel többet ártanak az ügyüknek, mint akármelyik Gyurcsány...
ld Kövér, Bayer, Mikola (!!!), (Deutch-Für nem agresszív, csak hülye szegény).
Választások előtt ezeket le fogja tiltani Orbán a médiából, ha komolyan nyerni akar.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 10:04:17

idézet az ügyvéd úrtól :D

"Andrásik úr, a közzétett adataim MIND nyilvánosak. Iwiw, Honlapok, blogok.
Megjegyzem, sokkal több tartalmat is találhatott volna...

Ez a belterjes neolibsi ál-értelmiség a nyálfolyatós szövegével MÁR NEM tud hatni, nem érvényesül.

Csak a harci tüzem növelitek."

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.05.15. 10:04:36

Ki mondta, hogy komolyan nyerni akar? :))

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.05.15. 10:07:57

Metal Warrior - te pedig gondolom a súlyos emberek közé tartoznál?

BK 2008.05.15. 10:11:31

Szerintem Andrassew is szórakoztató. :) Az kifejezetten vicces volt, amikor az exkommerektől ódzkodó Kornis levelére kétségbeesetten válaszolt Iván, hogy de itt arról van szó, hogy ha nem paktálnak az exkommerekkel a fasiszták ellen, akkor itt a zsidó Kornist bizony lágerbe viszik nemsokára.

Viszont a már elült Bayer-ügyben minden iróniát nélkülözve mondhatom, hogy ő írta a legjobb választ Zsoltinak a blogján.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.15. 10:14:07

Jesszombazdmeg, ez az Andrassew egy pöcs.

Papa Doc 2008.05.15. 10:15:56

"Választások előtt ezeket le fogja tiltani Orbán a médiából, ha komolyan nyerni akar"

Ebben csak reménykedhetünk. Sajnos lehetséges, hogy a Fidesz agitprop-szakértői olyan felmérési adatokkal rendelkeznek, melyek szerint pl. egy Mikolával több szavazót nyernek, mint vesztenek. A látszat csalhat. Az interneten biztosan kisebb arányban fogsz találkozni a Mikola stílusára fogékony rétegekkel (az internet ugyanis a fiatalabb és képzettebb rétegeket felülreprezentálja), így alábecsülheted, mekkora a népszerűsége. Lehet, hogy Bayerrel, Mikolával stb. több százezerrel több exmiépest nyer meg magának a Fidesz, mint amennyi exbalost nyerne azzal, ha távol tartja őket. Egyébként ha másra nem is, a KDNP arra jó lenne, hogy oda át lehetne rakni a Mikolákat, Kövéreket stb. (Meg talán Orbánt is).

mr. pharmacist1 2008.05.15. 10:15:59

hey

ho

let's go

(románia lerohanására értem)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 10:18:09

"a KDNP arra jó lenne, hogy oda át lehetne rakni a Mikolákat, Kövéreket stb. "
remek meglátás.

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 10:26:42

Istenem, Kündü....lassan hiányzik:))
Gyönyörű gyalázkodó leveleket kaptam tőle, amikor ámokfutott a comment.comon:))

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 10:29:33

sarasvati:
Ismerős érzés. Kündütől öröm gyalázkodó levelet kapni. Látszik, hogy munka van benne. :))

tistedur 2008.05.15. 10:29:56

svati!
te kis perverz :P

Francois Pignon 2008.05.15. 10:32:34

Azt sajnáltam, amikor egy éve egyszer kitiltották a blog.hu-ról, de úgy, hogy az összes kommentjét is törölték. Felbecsülhetetlen kultúrkincs veszett oda. ;)

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 10:35:05

Tiste:)
most nincs igazam? én a bazmegyei, kétgyermekes, frusztrált anyuka....ehh...de szép volt:))
azok a sorok, az a stíl, az egész.
Para-Kovácsnál is láttam, hogy üzengetett, mint Karahun asszem:))

tistedur 2008.05.15. 10:36:18

stílje az van :D
és sok neve..ebben ságvárira hasonlít :P

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 10:36:58

Kündüt az összes blogszolgáltatóról kitiltották egy időben.
És a legjobban azzal tudod felbosszantani, ha Tisza Kata művésznőt gyalázod...na, azzal nagyon:)))
Külön rajongói oldalt is csinált neki:)))))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 10:41:53

"Kündüt az összes blogszolgáltatóról kitiltották " - akkor ő a netvilág Senki Alfonza :D

spájdernecc 2008.05.15. 10:48:47

szerintem Kündümester ide is kommentel, de nem mondom meg kire gondolok, mert még befenyeget :))

tistedur 2008.05.15. 10:50:11

Szamárfül!
egy ilyen összahasonlítás után ne lepődjön meg egy akkora pofonon,amitől egy kék festékkel teli hordóban köt ki :P

Francois Pignon 2008.05.15. 10:54:56

Te csak ne CÉLOZGASS spájzernecc, mer' majd KAPSZ LOCK-ot a szádra!

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 10:55:36

Szamárfül
egy időben tényleg...

Spájdi...már én is várom:))

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.15. 10:59:37

Tisza Kata jó is, én is szeretem. Viszont Andrassewről nem tudtam, hogy közutálatnak örvend, meg is lepett. Innen ismerem őt:
irodalom.elender.hu/erdely/

Kündü meg Kündü. Tök fazon, színesíti a palettát. Nem is tekinthető igazi bloggernek, akinek még nem szólt be. Úgyhogy Kündü lécciléccilécci:)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.05.15. 11:01:09

Én sajnálom, hogy nem lesz többet Mikola-Horváth vita Balónál. Mikola mélyből jövő sátáni röhögése, meg Ágica bólogatása, pislogása nagyon vicces volt. Ha tudnék úgy röhögni, mint Mikola, sokkal sikeresebb ember lehetnék :) Mikola nagy karriert futhatna be a halálmetál szférában. Már majdnem Csihár Attila

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 11:03:08

áááááááááááááá:))))))))))))))))))))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:06:08

hogy kerül ide tisza kata? az írónő-díva, aki nem tud írni?!

states 2008.05.15. 11:07:19

BK: Nem, nem. Először még Dunába is lövik, és csak aztán a vagonok. Látszik, nem olvasol Népszavát...

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.05.15. 11:09:22

Szamárfül
csak megjegyeztem fentebb, hogy Kündü nagy rajongó....így került ide.
egyébként egyetértünk:)))

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.15. 11:12:15

Tisza Kata tud írni, mert eddig még mindig sikerült elolvasnom, amit írt. Hogy kinek jön be, kinek nem, azon már lehet vitatkozni:)

Rwindx 2008.05.15. 11:21:02

Én amikor először belefutottam Kündübe, az Bakura blogján történt, szolidan elhajtottam, de azóta sokat romlott az általános helyzet, hogy úgyhogy már kezdem elfogadni kicsit, mégha nem is tartom normálisnak.
Kündü kontrollálható a maga dolgaival, Andrassew megy egy szimpla nyomi ..ista pöcs.

A blitzkrieg meg I. VH. ahogy valaki már írta, és német "találmány", csak nem igazán jött össze nekik.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:26:52

nem, Tita, én is el "bírtam" olvasni (jó szó: mert fáj néha a bénázása)
TK bejöhet, meg kimehet - de nem marad meg az irodalomban - ott sem volt.. vagy csak alig. Hidd el :)

maybach 2008.05.15. 11:27:41

Én is léptem kutyaszarba, de nem tudtam megkedvelni. Még csak egyéninek se találtam.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:30:32

ez az Andressew tkp olyan mint a B:cheriván, csak nem tud főzni se?

BK 2008.05.15. 11:30:32

" states 2008.05.15. 11:07:19
BK: Nem, nem. Először még Dunába is lövik, és csak aztán a vagonok. Látszik, nem olvasol Népszavát... "

Na ez egy igen ízléstelen hozzászólás volt. Valszeg félreértettél, mert én nem ilyen csapatban játszom, ahol ez vicces lenne... Én arra akartam utalni, hogy a Andrassew akarja megmondani a zsidó Kornisnak, veszélyben van -e, ráadásul komikusan dramatizálja a helyzetet, meg hogy kikkel kell barátkoznia emiatt. Iván szerint a legvéresebb bolsival is, Kornist meg ettől kirázza a hideg.

derelyegrádi szellem 2008.05.15. 11:32:27

"Mikola nagy karriert futhatna be a halálmetál szférában. Már majdnem Csihár Attila"

Szerintem Mikola (és egy kifejezetten szimpatikus és értelems embernek ismertem meg) ha hállivúdban élne pacekja miatt nagy karriert futott volna a háborús filmek piacán. Hogy mely szerepek feküdnének neki annak kitalálását mindekire rábízom. Szerintem menni fog.

Hogy ON is legyek: a két képen látható figura közül melyik kündü, melyik ez a szerencsétlen szánalmas adrassew?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:33:14

ez a fogjunk össze akár a vörös ördöggel is, ha jobbos veszély van: ősi elem... valamai dns-lánc hiba lehet.
a napokban ment a Sartre kétrészes film a dunán, és ott napjainkra ismertem rá, ahogy Sartre őrjöngött Dögól ellen , akiit ugyan nem nevezett faszisztának, de mindn hívét már igen... és ellene minden eszközt megengedett...
ismerős helyzet, nem? :D

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.05.15. 11:39:43

Szegény Andrassew bácsi... olyan jóságos tengeri medve feje van. Kündünek meg olyan a szemöldöke, mint Kiszel Tündének. Így már felismered, Szellem?

derelyegrádi szellem 2008.05.15. 11:44:24

"Na ez egy igen ízléstelen hozzászólás volt."
Az lehet, de a népszavát tekintve "konform" is, és ráadásul még igaz is. ("népszava" kiterjesztően értelmezendő)

népszaváéknak ez az módszere, ha bárki bármit mond a nekik nem tetsző oldalon, vagy egyáltalán személy abból egynesen dunába lövés következik.

Aztán korniss mityuék elkezdenek csomagolni, igaz először még nagyvonalúan megengedik hogy jeletős összegekkel finanszírozzuk könyveik frankfuri könyvásáron való szerpeltetését. Aztán persze maradnak. Miért? Szerintem azért, mert ezt máshol nem lehetne eljátszani. Pláne nem ennyiszer, és ennyiért.

fiatalnyugdijas 2008.05.15. 11:44:45

Én inkább ezt ajánlanám:

gyurcsanyvege.gun.hu

derelyegrádi szellem 2008.05.15. 11:45:56

tita

Tehát az az ápolatlan, torzonborz figura az andrassew?

Alfonzhal 2008.05.15. 11:46:50

Elmegy az egész álmédia a jó francba Andrassewes Kündüs Reakcióstul a sunnyerba!

A kaja rohadt drága, a lakás rohadt drága, a rezsi rohadt drága, a suli rohadt drága, a benzin rohadt drága, és akkor az ember még csak úgy-ahogy ellavírozgatott és nem vitte a csaját moziba meg nem vett neki ajándékot, meg magának egy normális ruhát.

Amíg nem vagyok képes magasabb életszínvonalat prezentálni, mint ha a kilenclyukú híd alatt laknék, addig magasról teszek minden díszmagyar és díszzsidó fejére, meg az összes olyan magát médiumnak nevező dologra, ami ezekkel foglalkozik.

Lehet náciveszélyt meg zsidó ártányt kiabálni, meg mesterségesen létrehozni osztálykülönbségeket és dialektikus idiotizmust, de ennek semmi köze a tényleges problémákhoz, csak a Ronda ipszos két százalékpontot hozzáadhat majd Gyurbán Virenc népszerűtlenségéhez.

Francois Pignon 2008.05.15. 11:49:22

Méhenkívüli, akkor mit tegyünk, küldjünk pénzt?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:50:26

benéztem a wiwre: kündüvel van 5 közös ismerősöm, andressewel pedig 7-8.
remélem nem leszek szélsőséges a népszava szerint....

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 11:51:05

Méhenkívüli:
Rendben. Akkor szerinted miről írjunk legközelebb? Kedvező árú lakásokról? Energiamegtakarítási lehetőségekről?

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.05.15. 11:51:10

" elGabor 2008.05.15. 10:07:57
Metal Warrior - te pedig gondolom a súlyos emberek közé tartoznál? "

Nem, csak sokat elmond egy lapról, hogy mivel foglalkozik... Ha pl. a Blikk megírja, hogy Győzike mennyit és milyen hangosat fingott, azt - ugye érzékeljük - nem lehet komolyan venni...

Mint ahogyan jelen esetben (és még számos korábbi poszt kapcsán) a Reakciót sem, mert két senkiházi nímandnak a csatározásáról ír, ami a bolha seggét sem érdekli. De a Reakció bőszen hírt gyárt belőle. Erről beszéltem. Így működik a közbeszéd tematizálása.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:53:49

MetalW, ne keverd a sajtóműfajokat: 1. ez nem "hír" (nem jellemző a blogokra), 2. a Rea-nál pedig külön rovat az irónia...:)

Francois Pignon 2008.05.15. 11:58:29

Ez egy blog. Kündü a magyar blogközösség egyik legérdekesebb és legismertebb alakja. Itt ez teljesen természetes módon lehet téma.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 11:59:49

amúgy már tényleg nem blogol a sámán?

Oli bácsi · http://reakcio.blog.hu 2008.05.15. 12:05:58

méhenkívüli
az ártány, az ez: www.kislexikon.hu/artany.html,
te asszem inkább ármányt akartál írni.

Egyébként lehet, hogy Andrassew csak egy Kündü-imitátorral hadakozik (ez a kép biztos, hogy kündüé? Az iwiw-en a másik képén a Szezon c. filmben szereplő Nagy Zsolt látható, ez miért lenne eredeti?), mert az állítólagos Kündü a szövegben nem hivatkozik arra, hogy Nobilis évfolyamtársa volt, és az visszavonta a bejelölését a wiw-en. Ez a hitelességi tanúsítvány. Márpedig ha ez nincs, akkor lehet, hogy hamisítvánnyal állunk szemben. :-DD

Mellesleg Kündü engem is fenyegetett már levélben, nem rázott meg különösebben. Én nem vagyok ilyen elnéző vele, mint ergé és turul, de a szórakoztató hülye kategóriájából a jelző nélküli hülyék közé tudta beküzdeni magát. Blogposztot nem írtam róla.

Mellesleg ez a Gyarmati név nekem gyanús :-DDDD

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.05.15. 12:05:59

OK, hogy nem hír, én azt gondolom, hogy a blog arra való, hogy egy hír kapcsán elmondjuk a véleményünket.

És a probléma ott kezdődik, hogy mit tekintünk hírnek.
Azt hogy Andressew és Küszü egymásnak esett, vagy azt hogy a Fideszes képviselők leszavazhatták volna az interpellációra adott választ, ha betolják a seggüket a parlamentbe vagy azt, hogy a távozó miniszterek mennyi pénzt tesznek zsebre stb. az elég sokat elmond.

És nekem ezzel volt problémám, hogy hírként kezelünk olyat, ami nem az, és nem foglalkozunk azzal, ami tényleg az. De persze lehet, hogy csak nekem van baj az ízlésemmel... :(

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 12:08:21

nagy zsolt? én nem láttam ott... de pl. imserőse kunmiklósnak, aki nem egy délibábkergető... meg több sajtósnak.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.15. 12:08:58

Kündün valóban lehet(ett) nevetni


sok bloggerina is igen jókat nevetett a hímsovén őstapló viselkedésén, kedves lekurvázós vicceskedésein

vagy amikor polgárháborúra uszított, pl

:lol:?

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 12:09:30

Metal Warrior, nézz már körbe a blogon, itt van Turul tegnapi írása, ami az általad hiányolt témáról szól:


reakcio.blog.hu/2008/05/14/egy_agyban_az_ellenzekkel

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 12:10:01

Metal Warrior:
A nyomtatott, illetve az abból születő online Reakcióba nyilván nem férne bele egy ilyen téma. De ez a blogunk, ami egy jóval kötetlenebb közeg. Itt van ez a konfliktus, a nyomtatott média egyik baloldali publicistája (rovatvezetője) csap össze a blogvilág kommentfenegyerekével, ráadásul fasisztaügyileg. Igaz, hogy abszurd, de pont ettől érdekes és szórakoztató.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 12:10:58

ha Gyarmnati név gyanús, az lehet apál is... ezek szerint született Saul? :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.15. 12:14:20

de ez a kedvencem Kündütől (a tegeződés oka!!:):

"» Dr. Gyarmati Pál | 2007.05.20., 15:56

A "legjobb barátomnak" és Elnökömnek:

HUUÚ, ez ma nagyon ÜTŐS volt, VIKTOR! Lelkesedve néztük a TV-n az impulziv, '89-96
közötti ÖNMAGAD újjáéledését!

Sokat tudsz adni ennek a NEMZETNEK.

Veled dolgozunk a kitűzött NEMES ÉS EMBERI célokért, amelyhez a hatalom megszerzése ESZKÖZ, és ezen eszköz megszerzése a rövid távú cél. Alárendelem SAJÁT HEVES és DOMINÁNS személyiségemet a Szövetség érdekeinek!

Tegeződés oka egykorúságunk, egy hivatásunk és egy közös -NEKED A LEGFONTOSABB- "hölgy-ismeretség", mint baráti kolléga.

Hajrá Magyarok: PALI."

-------------------------------------------------------

forrás: orbanviktor.hu vendégkönyv

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 12:15:47

A Hannibal Lektűr-attitűd:
Nyugodtan vessetek a nyulak elé, de még a hímsovén őstaplóságot is stílusosan adja elő. Szörnyülködhetnék rajta, de az álszent lenne: "NE ÉLÉNKÜLJÉL, mert megmarkollak!!!" - ebből szállóige lett mikroközösségünkben.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 12:22:02

„és egy közös -NEKED A LEGFONTOSABB- "hölgy-ismeretség"

Oh la la!

8-)

states 2008.05.15. 12:24:06

BK: Hát lehet, hogy igazad van, de ha belekóstolsz mondjuk abba a média- és ideológiai táplálékláncba, amit a Népszava, a Klubrádió, az ATV szervíroz, ahol a Dunába lövés hozzátartozik az Orbán-gárdák napi rutinjához, akkor egy idő után immunis leszel a nyelvi finomságokra...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 12:26:07

ergé: asszem LévaiA.-t imseri, az egytemről talán.
rossz az aki rosszra gondol :)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.05.15. 12:30:00

Istenem, ha ilyen kretén levelezés menne a blogomon, biztosan kimoderálnám az összes hozzászólást.

Google 2008.05.15. 12:30:56

Most értettem meg igazán a köztársasági elnökünk bonmot-ját, sem a 168 óra, sem a kuruc.info követelményeinek nem akar megfelelni.
Nincs is miért!

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 12:53:26

Hannibál, nagyon helyes, ha sokakat zavar. Kellenek az ilyen figurák az összmagyar állóvízbe.

Pl. Tomcat is sokáig pozitív botrányhős volt számomra, de most már csak annyit gondolok róla: megvett fasz.

cierre 2008.05.15. 12:56:24

Ez annyira édes, hogy ilyen icipici hitlerek verik a nyálukat a reakción:)
Főleg ez a legjobb : Blitzkrieg angol találmány..
A hülye, olvasni sem tud, mondjuk ez itt nem meglepő… örülök, hogy néha benézek ide, és tudom miért tart itt ez az ország.. mert ilyen seggfejek vannak mindenhol, mint itt.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.15. 13:00:50

ergé, kündü minden etikai és jóízlésbeli határt átlépett, rendszeresen, tudatosan

nem hiszem, hogy védelemre, főleg hogy bátorításra szorulna

dowNLoad 2008.05.15. 13:02:21

HAHAHAHAHA, Andrassew
(vagy, hogy a f*szomba írja a nevét)
a WANABE ZSIDÓ!
Aki a Horn kormány idején még ki akart vándorolni az országból, de állítása szerint az USA követség (hova máshova) nem találta elégségesnek a jövedelmét a megélhetéséhez, ezért elutasították!
(a rohadtak, itthagyták nekünk) Hócipőben írta a szakállas bácsi, aki tényleg megőrült, sok más baloldalival együtt. Lehet valami hipnotikus Elqúró hangjában, amitől mennek utána mint a PATKÁNYOK a VARÁZSFUVOLÁS után? Reméljük fletó magával rántja őket a szkadékba, de nehogy már az szdsz ki akarja magát vonni a jóból! (nem szakítani kellett volna, hanem egyesíteni a két pártot, Magyar(haha) Cionrasszista Neoliberális Hálózat néven, lehetne Andrasev a szóvivő, PR-szakember, a PÁRT arca, stb..)

execute 2008.05.15. 13:02:54

Andrassew még a vagonban is fölényesen fogja oktatni fogvatartóit, és közben levekekkel bombázza az ügyvédi kamarát, mert hozzászokott, hogy a zsidó (régebben komcsi) kapcsolatainak majd lesz valami következménye. A vén hülye már így fog megpurcanni.

K.Z 2008.05.15. 13:09:01

Nagy szellemek ha találkoznak.
Gyarmati ügyvéd (közgazdász stb.) úrnak minden oka megvan a véresszájú lihegésre. Úgy kitolt vele a Tel Avivból táviránytott élet, hogy egy butiksort üzemeltet - vagy legalábbis pár éve még üzemeltetett - a ceglédi főutcán büdös magas bérleti díjakkal, amit tudomásom szerint a turáni arcszerkezetű kiskereskedőkre is éppúgy kivetett. (Az üzletsort egyébként saját magáról gyarmati-udvarnak keresztelte el.)
Az más kérdés, hogy az utóbbi években látványosan kipottyant a vidéki mutyiközösségből, ami nem tudom, hogy mennyire esik egybe e derék hazafi nemzeti ébredésével. (Vagy régebben még nem volt net? - Csak találgatni tudok. Mindenestre a kilencvenes években, amikor Kündü úr Cegléden még valakinek számított, arról még nem szólt a fáma, hogy az ügyvéd-közgazdász úr két kanállal ette volna a zsidót reggelire.)
Mivel konkrét bizonyítékaim sincsenek, csak félfüllel hallottam az ügyvéd úr munkásságáról ezt-azt, így e helyütt csak annyit mondanék, ha valakinek van régi ceglédi ismerőse, úgy nyugodtan dobja fel neki Gyarmati ügyvéd úr nevét. Érdekes sztorikat fog hallani, aminek semmi köze nem lesz a kündü úr megtestesíteni vélt ősmagyar múlthoz - annál több viszont a mély(mutyi) magyar jelenhez. Ami számomra kissé érthetetlen, hogy ki az isten ad megbízást egy olyan marhahólyagnak, aki az egyik ügyvédkereső portálon szakmai önéletrajzként Horthy egyik hadparancsát tölti fel?
Azt sem értem, hogy a Fidesz mi az istennek tűr meg a sorai között egy ilyen nyíltan nácit, akinél jobb antireklámot elképzelni sem tudok. Cs. Kiss "Csonttollú" képviselőasszonnyal miért tettek kivételt?

Ami Andrassew urat illeti, nála a kérdés konkrétabb: hogy nem érzi-e állásával kissé összeférhetetlennek, hogy miközben ő papíron adja a független újságírót addig kicsi fia a GKM számára több millió (adófizetői) forintért "sajtófigyelést" végez illetve végzett? Talán Andrassew úr nem tud róla, hogy kik miért és hogyan kapnak ilyen KK, azaz Kormány Közeli kamumegbízásokat?
Ugyancsak lezáratlan akta, hogy ki jelentette fel a rendőrségen a Matula magazin szerkesztőit, miután azok egy pornográf elemekben bővelkedő szatírát írtak Lampert "my name is" Mónika újbóli kinevezésének fiktív hátteréről?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 13:13:50

"szakmai önéletrajzként Horthy egyik hadparancsát tölti fel?"
nyiíííííííhaha! :)))

Téglagyári Megálló 2008.05.15. 13:20:53

cierre irja:

"mert ilyen seggfejek vannak mindenhol, mint itt."

nem kéne tükörbe nézni?

Téglagyári Megálló 2008.05.15. 13:23:48

megnéztem kündüt az iwiwen, közös ismerősnek Fodor Gábort hozta ki, muhaha

Francois Pignon 2008.05.15. 13:29:13

Gyöngyös nem olyan nagy város. De a Kündü-Fodor ismeretség azért elég vicces. ;)

tistedur 2008.05.15. 13:30:42

fodor gábor jelölte be őt :D

Téglagyári Megálló 2008.05.15. 13:30:58

Hannibál Lektűr, az, hogy nem rá szavaztam mostanában, nem módositja az ismeretség tényét.

Téglagyári Megálló 2008.05.15. 13:32:03

Egyébként Andrassew is ismeri Fodort, felkérhetnék békebirónak.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.05.15. 13:39:44

Téglagyári, helyes
az ember vállalja csak fel a barátait:)

Kündüben van egy nagy adag szervilis tekintélytisztelet, szeret ún. 'hatalmasságokhoz' törleszkedni, de speciel Fodort még annak fideszes korszakából ismeri

Google 2008.05.15. 13:44:08

Andrassew ma sem tétlenkedett. Olyan, de olyan csúnyát írt a Népsza*ában, hogy csak!

A csúnya bin Zorbán viselt dolgairól regélt ma is, plusz ennek sleppjéről, "az ország csőcselékéről, akik belaktak mindent, és kezdik magukat túlságosan jól érezni"!

Nehogy már a csőcselék jól érezze magát ebben a sanyarú helyzetben a harmadik magyar Köztársaságban! Nem értük van itt semmi Új!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 13:45:45

Nekem nincs közös ismerősöm Kündüvel :( Pedig olyan helyes, mokány ember, csak ne lenne bajsza. Megerősítem: Kündü jóképű.

Téglagyári Megálló 2008.05.15. 13:51:41

Hannibál, én is a fideszes korszakból ismerem, még nyolcvannyolcból, aztán amikor átlépett az SZDSZ-be, a helyi fidesz-csoport követte őt nagyrészben - én nem. Őszintén szólva nem értettem, hogy egy demokratikus politikus, ha nem nyer meg egy elnökválasztást a pártban, akkor miért lép le rögtön a pártból.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 13:52:40

Szamárfül, egy tisztességes, magyar lány nem jelölget be ismeretlen férfiakat az iwiwen...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.05.15. 14:03:19

Lola, nekem is van bajszom, ez nálad kizáró ok? Mert akkor el vagyok keseredve...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 14:08:51

Görény, szerintem a bajusz az gáz, de van aki meg bukik rá. Mondjuk Andressew szakállához képest néhány fokkal jobb.
Nálam már minden kizáró ok ...

Francois Pignon 2008.05.15. 14:11:44

Lola, a tűzzel játszol, ha Kündü férfiasságát dicséred. Majd meglátod, ha elkezd neked "udvarolni" ;)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:13:12

Lola, még jó hogy kegyed az evolúciós folyamat végén bukkant fel, nem a közepén, mert akkor erősen hátrányban lettek volna a .... eseményénél a szőrős pasik... :P

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:14:25

írjátok csak be a gugliba, hogy "ne élénkülj mert megmarkollak"...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.15. 14:19:11

Szamárfül, Kündü idézet --> irodalmi blog?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:21:08

nem láttad, Lola?!

amúgy ez a markolós gyöngyszem a blogter.hu-ról ered, ahol egy szadeszos női vitapartnekrnek írta, aki elég gömbölyded (az avatarja szerint)... és pszichológus melledseg :)

Francois Pignon 2008.05.15. 14:21:33

Még a régi szép időkben. Végigturnézta az egész blog.hu-t.

Francois Pignon 2008.05.15. 14:24:11

Bizonyára illegalitásba vonult. Pár hete egyszer újra feltűnt itt.

Francois Pignon 2008.05.15. 14:25:42

Tessék, itt tért vissza legutóbb egy rövid időre, "Alberti HUN" néven:
reakcio.blog.hu/2008/04/17/nem_boldog_a_magyar

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.05.15. 14:27:27

TM,

bezzeg most mennyit nem nyert meg, es meg mindig nem allt tovabb :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 14:30:22

Francois, köszi a linket. Egész jó stílusa van. Nekem ez tetszett: "dús hús".

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.15. 14:35:38

HÖHÖ.

Oli bá', és mivel fenyegetett meg Kündü? MEGMARKOL? Ha valami, ez amúgy tényleg fenyegetés.

Csak azt nem tudom, hogy ezek a NEMZETVESZTŐ Andrásev-féle GERINCTELEN LIBSIBOLSI IDEGENrasszú hazátlan bitangok HOGY veszik maguknak a BÁTORSÁGOT hogy minket, SZITTYA-TÜRK-ÜZBÉG-IRÁNI-SZÍRIAI-LIBANONI ősMAGYAROKAT becsméreljenek és lefitymáljanak? Eljön még a MAGYARIGAZSÁG napja!!!!


De Andrassew tényleg megkattant: amióta bekapcsolta a "náciradart", azóta nem állította pihenő üzemmódba.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:38:15

kattant ez a fajta (értsd: nácivadász) mind

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.15. 14:47:00

Szamárfül, na te is jól levadásztad Avatára-Bácsfit, szegényt.

Kündü (Alberti HUN) egyébként DOWNLoad hasonmása kissé, nem? Már a nevükben is ott a CAPSlock-játék jelzése.

A különbség annyi, hogy Kündü hozzászólásait legalább végig bírom olvasni.

Tényleg, mi van, ha nem is ő van a képen? (írta volt Oli bácsi). Valaki látta már személyesen?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:49:07

kündü egy program...?

ha magyar fejlesztés, ki lesz fizetve az államadasság is!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.15. 14:49:49

(Loxon, én igazit találtam, és nem ezért élek, sőt :)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.15. 15:14:56

Loxon:
Nekem is vannak aggályaim. De majd kiderül: legfeljebb kérünk tőle másik képet, ha helyreigazítási kéréssel jelentkezik.

medve2 2008.05.15. 15:22:08

Kündü áruló! Szereti Demjén Rózsit!!! Tidtam én, hogy a neten egy igaz emberben, a komcsi szavazó donlódi!!!

Francois Pignon 2008.05.15. 15:26:21

Bárki is legyen a képen, dr Gyarmati vagy Maksa Zoltán... Kündü-hasonmás versenyünkre én vele nevezek:
www.mszp.hu/index.php?gcPage=public/portretar/mutatPortre&fnId=12343

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.15. 15:52:02

Gabrilo,
mé' AI nem így született? Mióta a nyilvánosságban nyomul ez az üzemmódja, nem?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.15. 16:03:34

Tölgy,

nem tudom. Lehetséges, hogy az oviban is egy horogkereszt-széttörő ököl volt a jele, ki tudja?
Az viszont bizonyos, hogy nyilvános szerepléseinek ez az origója. Alfája, omegája. Ő volt az, aki a matulás izsdb idején is fölháborodva prüszkölt nem?

CrL 2008.05.15. 16:05:23

de. a Mesterrel is lenyomott egy rundot:

index.hu/velemeny/olvir/andr1023/

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.15. 16:11:25

Akkor hogy-hogy még nincs rovata a Tirpákon?
Figyelmetlenek ezek ottan!

tewton 2008.05.15. 16:54:46

Tölgy, A(rtificial) I(nntelligence)-re vagy Kündüre gondol?

Én néztem AI - TWA körmérkőzését (AI) netes naplójában is. Ott egy nagyon fáin kritikát mondott TWA-ról. Jólesett a hülyemagyar-dögkutas lelkemnek.

De ez a cicafiús-gójmotoros-kündüs tempója ... félve írom le, BayerZsolti alatt van. Elnézést, Zsolti :)

Másrészt meg nehezen hiszem el, hogy the real kündü ilyen csúnya figura lenne a valóságban, mint amit itt mondtak róla. Írásban kimondottan üdítő. Nézzétek meg, a képen is nevet! Hát tud ílyen őszintén nevetni egy Horváth Aladár, egy Pető Iván, egy GyFerenc? Naugye.

Tehéntőgy 2008.05.15. 16:59:47

Na ja, a kivételesen legkeményebben beteljesült sajtóbeli jóslatok egyike Andrassewé volt TWÁ-ról: "Most jegyzem meg: nagyon meg fog lepődni, amikor jobboldali tulajdonú felülete betokozódik valahova, és észreveszi, hogy más érdekek is vannak, mint az övé."
:-)

Devil Inside 2008.05.15. 17:01:40

Ránéztem Andrassew blogjában a kommentekre.
I think this is a beginning of a beautiful friendship. ;-)

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.15. 18:03:08

Nekem azt írta egyszer, hogy a saját kazánjában fog eltüzelni, mert - mint mondotta - "rohadtmocskoszsidóstein" vagyok.

Hát csoda, hogy nicket váltottam?

Francois Pignon 2008.05.15. 18:10:14

Köszi, nekem most esett le, hogy te az ex-Dr.Stein vagy. Azért voltál olyan ismerős. ;)

mr.joshua 2008.05.15. 18:26:46

Nekem meg most esett le, hogy az is Kündü-tartozék volt, aki a frissen induló blogunkba is beleordibált.

genyatrade.blogter.hu/?post_id=186848

hihi

Francois Pignon 2008.05.15. 18:44:25

Szemezgessetek a blog CÍMKÉI között:
bende.blogter.hu/?post_id=249872
(egy a megannyi KÜNDÜ-blog közül, nyilván KLÓNOZZA magát)

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.15. 19:10:44

Genyatrade vs Kündü:
"No, Kisköcsögök, a GENYA itt már működő nick vagy 8 hónapja, McQurluck titeket a NÉVLOPÁSÉRT, faszkiáim, a NÉVLOPÁSÉRT!!"

Joschka Fischer (törölt) 2008.05.15. 19:59:54

akinek a blogjába Kündü még nem kommentelt, az nem is igazi blogger

"a 2006-os T-34-es street art performanszhoz mérhető ajándék lenne a sorstól, ha láthatnám Gyurcsány Ferencet egy Kündü miatt összerántott antifasiszta megmozduláson"

ez jó :-DDDD

mr.joshua 2008.05.15. 20:04:55

Francois, az én hibám, ha egy szót sem értek ebből az egészből?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.15. 20:14:04

"Imhol ÉN, imhol ÉN, TENGRI PÖRÖLYE!"

Utolérhetetlen.

Francois Pignon 2008.05.15. 20:37:36

Engem a blog-címkék fogtak meg. Az ember elsőre azt gondolná, csak úgy oda vannak szórva abc sorrendben. De nem, Kündü igazi költő, akit ez semmi nem korlátoz:

"állat bunkó elmebeteg
elveszett faszfej gazemberek
gecik hangja horog-hörög
hülye idióta imbecil istennyila
lebutult lúzer mennydörög"

Egy zseni.

mr.joshua 2008.05.15. 21:02:31

Viszont rossz lehet a billentyűzete, mert mindig benyomódik a KAPSZ LOKK.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.15. 21:07:12

mahdi:

off

te is?
akkor elmondom:
fuller illetve hart inspirációira írta fel guderian az elméletet, alapvetően az első világháború végén bevetett német gyalogos taktika alapján.
már akkor is az volt a gond, hogy az előretörő ékek szárnybiztosítása a követő csapatok lassúsága miatt (bár itt még mindkettő gyalogos volt) nem volt megoldva.
a gépesítés ezt a különbséget még inkább kiélezte, innen a blöff: nem törödnek a szárnybiztosítással, puszta mobilitásukkal és sebességükkel, illetve a doktrinák egyszerű figyelmnek kívül hagyásával igyekeznek elkerülni a bekerítést.
onnan, hogy ezt a taktikát kiismerték, már nem is működött.
a komoly szakkönyvek meg ellent mondanak egymásnak, az eredményszemléletű látásmód viszont ezt mondatja velem. hacsak pesze nem csak az a komoly szakkönyv, ami a te álláspontodat támasztja alá, az annak ellentmondó pedig nem komoly szakkönyv.
ja! a sarlóvágást blitzkriegnek nézni... szerintem dobd ki a szakkönyveidet.

Francois Pignon 2008.05.15. 21:13:56

"A hollánok NYELES FEJŰEK!
S gecik, mint az ÁLLAT!!!"
antikom.blogter.hu/?post_id=261228#1451002
(:sírvaröhög)

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.15. 21:23:34

cierre: érted, ha utána nézel a blitzkriegnek (amit nem is úgy hívtak), és azt mondod, hogy andrassew egy hülye, ahogy kündü is, akkor hitler vagy, érted?

Yuz Asaf (törölt) 2008.05.15. 22:50:11

Kündü!

Szétcseszted a "lendítem lábam". Ha letennéd a farkadat akkor válaszd adhatnál.

üdv

Yuz Asaf

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.05.16. 08:53:25

Édes drága Reakciósok!
Bár több mindenben nem értek Veletek egyet, de kedvellek Titeket kérlelhetetlen vagányságotokért.
Ez a mostani poszt azonban szerintem méretes mellélövés.
Ugyanis valakinek az iwiw-profilja egyrészt kvázi-nyilvános (az iwiw-rendszerébe való belépéshez egy akár fake emailcím szükséges mindössze), másrészt semmi garancia rá, hogy valós. (Lásd a nagyszámú urdu nyelvet beszélőt, vagy a 14-15 éves özvegyek tömkelegét!)
Márpedig nyilvános adatot közzétenni kb. olyan súlyú cselekedet, mint belinkelni egy honlapot, vagy megadni a Parlament címét-telefonszámát (és erre úgy reagálni, hogy ez veszélyezteti a politikusok biztonságát).
Iwiw-profilokat egyébként pl. az Index Subbá-ja is rendszeresen közöl, mégsem hinném, hogy a kurucinfóra hajadzana...
Ja, és még vmi: elegánsabb volna a kurucinfós tempót a kurucinfó kapcsán szidni.
További jó munkát!
sz_t

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.16. 10:44:21

""Imhol ÉN, imhol ÉN, TENGRI PÖRÖLYE!"
Utolérhetetlen."

Nos, Tengri szerepelni fog egy jövő heti könyvünkben, ami a mongol pusztákról is szól - kündü annyira mélymagyar, hogy már a mongol ég-istenséghez fohászkodik netes kiabálásai közben... :)

Francois Pignon 2008.05.16. 11:05:29

És nagytürk birodalmat vizionál Isztambul központtal. ;)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.05.16. 11:13:56

szürke_tapir:
Részben igazad van, mert Andrassew a személyes adatok mellé nem fűzött kurucinfós felhasználási iránymutatást. A Subba csak belinkeli a WIW-profilokat, de nem teszi közzé az azokon található telefonszámokat és egyéb adatokat. Andrassew ezt tette & ez azért emlékeztet kurucék eljárására. (Amúgy a kurucinfós tempóért leginkább őket magukat találjuk meg, pl.: reakcio.blog.hu/2008/04/30/solymosi_eszter_a_kereszteny_martir)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.16. 11:14:40

kündüben egyszerre veszett el egy próféta , 1 sámán, meg egy néprajzprofesszor...

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.05.16. 11:46:09

Turul, köszi:)
de nem(csak)ezért van igazam, (hogy nagyképű legyek),hanem azért is, mert az iwiw-es adatlapok, ahogy utaltam is, rá 95%-ban nem komoylan vehetők...
ja, és a linkért is köszi, ígérem, nem fogok vele visszaélni:)

Francois Pignon 2008.05.16. 11:51:03

A telefonkönyv is nyilvános, attól még ízléstelen dolog utóközölni valakinek a telefonszámát.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.05.16. 12:00:09

Gyerekek, kettős leléptetéshez mit szólnátok?

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.05.16. 12:38:30

Pignon, akarsz velem fogadni, hogy PONT azok az adatok nincsenek benne, amit a kuruc leközölt? (és ez érthető... közéleti szereplőknek nem vééletlenül titkos a számuk..)
Különben te mikor láttál utoljára telkönyvet? Lassan már senki nem hazsnálja, fülkékben sincs

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.18. 23:53:40

Hannibál még összehozozzott a poszt továbblinkelésével min 100 komm.-t a blogtéren..! :)

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:17:17

Görény, húzzál a f..-ba, nagyképű köcsög.

NO:

ÉN SOHASEM ÁLLÍTOTTAM, hogy a "morcos" turanid rasszú székely férfi

az iwiw - képeimen én volnék....

EZT csak az OROSZNEVŰ Heródes-Antifás

tanállta ki.

A KÉP egy RMDSZ-es, másodvonalbeli székely fickóé, aki most Bukarestben van a Frakció mellett...

De barna hajam így van vágva, ennél erősebb barna
bajszom van (á la Kövér Laca),

Oli Űr véletlen jól érzett rá a képre.

Én-Kündüségem szakrálteste ált. heti egy-két alkalommal rohamoz a Reakción:

de a "KÜNDÜ" nickem Nobilis szolgái végleg törölték egy éve...

Így más 3-4 nicken gyüvök, és osztom a magyari igét !

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.19. 14:18:54

ejvé, levelet kaptam gyarmati úrtól, úgy vélem,
egy fenti kommentemmel izgattam fel: :D

"Tudatlan pöcs.
Tengri VALAMENNYI lovasnomád nép Ég-Istene, az iráni alánokat és szarmatákat kivéve...
Ld. Tonyokuk fősámán, Kül-tegin és Bilge KÖKTÜRK kagánok monolitjai ROVÁSÍRÁSOS feliratait az Orkhon partján...
A mongolok CSAK Temüdzsin óta vannak: addig egy kis tunguz nemzetség volt.
Nyelvük egy altayi-türk NYELVJÁRÁS.
Törökországban az Ősisten neve: Tanri (=Tengri).
Nem tudsz te semmit...
Az ókori Kína legnagyobb ellenfele a nagy hun birodalmat 450 évre létrehozó Mete TENGRIQUT volt,
jelezve: ő Tengri "nyila", embere."

hát nem mondtam én nektek, hogy egy tudós veszett el benne?

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:28:30

" K. Z."

te mocsári fűz- (cegle-) tövi szalamandra:

TE Dr. Gyarmati JÁNOS cegldi ügyvédről írtál, baromarcz,
akié a Gyarmati Udvar cegléden, s akit 2000-ben "hamís tanúzás büntette" miatt elítéltek, ill. 10 évre kizárták az Ügyvédi Kamarából.

Most egy pénzintézetnél jogi tanácsadó.

13-14 évvel idősebb nálam.

Én Cegléden születtem ugyan, - a szülőotthonban, de
ALBERTIRSAI vagyok!

Onnan kerültem egyetemre, s lettem Pesten gazdasági jogász, ügyvéd.

S bizony, sokan ismernek Ceglédről: a gimi, törzskocsma, haverok, első csajaim,
s a helyi hatóságok:

cca. 120 perben jártam el a Bíróságon, egyéb ügyeket nem számítva.

Szóval, mellétrafáltál...:-DDDDDDDDDDDDD

Francois Pignon 2008.05.19. 14:28:35

Hmm, hiányzott is már Kündü megszólalása innen. ;) És vajon miért teszi egy "másodvonalbeli székely fickó" képét a wiwes profiljába?

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.05.19. 14:36:26

Nekem világos volt, hogy a kép "egy" székely turanid férfi, és nem ő. Egyébként ebben a laza, ismeretterjesztő stílusban kevesen tolják
ezt a témát, engem szórakoztat.

Egyébként Kündü én verseidre volnék kiváncsi, ha vannak.

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:36:48

PINYÓ:

mert ÍGY KELL KINÉZNI egy tisztavérű magyarnak !!

Ez az ETALON: ha nem tetszik, akkor is !

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.19. 14:38:54

bazki, neee, Kündű verselne? :D
mármint azon kívül, hogy "neficánkolj, megmarkollak"!
balassi kardot neki, izibe!

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:39:03

Abba bölcsészdoktorok is beleőrülnének...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.19. 14:41:39

azért meghallgatnám hogy okít ki egy egész bíróságot is akár kündü!

nincs itt egy jurátus kommentelő? 'megpaparazzishatná' ezt a kündüt!

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:47:07

Szarmárfül,

beletaláltál...:))))

2007 májusában VALAMENNYI ottani, általam képviselt ügyből
KIZÁRATTAM a ceglédi Bíróságot !

Most a Pest megyei / Budakörnyéki, ill. a Szkesfehérvári Bíróság
vizi tovább
ugyanazon ügyeket, I.Fokon...:-DDDDD

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.19. 14:51:20

hanni linkjét elfeledtem - már szinte több ott a komment, mint itt, pedig csak átlinkelte ezt a posztot:
hannibal.blogter.hu/?post_id=268097

Endreszjú Ájven 2008.05.19. 14:57:49

Hannibál, a nagy "nyelvelő"

eccerű EPIGON !

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.21. 00:58:22

sajna vannak kündü epigonok..
szekrenyfo.blogter.hu/?post_id=268707
néha súlyosabbak a 'metsernél'

Endreszjú Ájven 2008.05.21. 13:47:49

Szumírfül:

a Kündü-epigonokra súllyos FÁTUM VÁRRR....:-((((

De már lopott tőlem a Kurucinfo is :-D

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.21. 14:07:06

jav. : "mesternél"

kündü, halljuk, hogy átkozod a véreidet!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.05.21. 14:25:07

Kündü, fentebb megdicsértem a fizimiskádat, aztán most kiderül, hogy az nem is a tiéd. Kündü fotót követelek, mert a végén még kiderül, hogy csúnyább vagy, mint Andreasew!

Téglagyári Megálló 2008.05.21. 16:08:37

Szamárfül, sajnos

Az oldal ideiglenesen nem érhető

Az oldalon publikált tartalmak felülvizsgálata, vagy a felhasználási feltételekben foglaltak megsértése miatt ideiglenesen nem érhető el a Blogteren.

tewton 2008.05.21. 18:05:22

Megallo,
nem sokat vesztettel azzal az oldallal. A témája, amint láttam, kb. tizenevesek örömködése a nicklopás felett. semmi vicces nem volt benne.

Endreszjú Ájven 2008.05.21. 20:43:06

Szép, mélyturáni - pure-magyari hun vagyok én LelkyLola.

Még belém habarsz.

Endreszjú Ájven 2008.05.21. 20:46:41

VÉREIM ÁRULLÓIT átkozom én:

meg a sivatagi, sátras, átokmantráikat mormoló talmudista senkiket, akik féregként köztünk élve rágják szét a hont !

Endreszjú Ájven 2008.05.21. 20:51:31

Miért, KÜNDÜ SZEBB, mint az

mint az ÉN Engels szakállam??!

Joschka Fischer (törölt) 2008.05.31. 21:10:20

Kündü-oltás blogteren:

2008-05-28 11:20:17
KELÓ. Te egy jelentéktelen egysejtű plankton vagy.... Én meg a FEHÉR CÁPA....!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.29. 18:08:17

@fynndafrail:

Kündü gazdasági és büntetőjogi ügyvéd, te fasz.

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.29. 18:12:13

@phaidros:

Hülyeség! Aki KÜNDÜ (a Nap Fia - szakrális ruler) az nem akar "president" lenni, mer' minek??!

Övé az abszolut hatalom!

TarZerind · http://magyarsag.inda.hu 2015.11.29. 18:22:18

@tita:

"Tita Buffo ma esti koncertje elmarad az Operában.'
/1930, Hyppolit/
süti beállítások módosítása