Nem megyek el
2008. április 11. írta: spanyol'

Nem megyek el

 Hallom, tüntetni megy a fél ország. Ki itt, itt ott. Hát rám ne számítsatok! Nem megyek el. Nem érdekel. Ez nem ügy, ez egy jól sikerült médiahack. A jegyirodának, meg az együttesnek. A média meg tombol körülötte.  Kiszolgálták, nem szolgálták, felgyújtották, elkapták, visszamentek, nem mentek vissza, nyilatkozott, feljelentett. Úgy tesz most mindenki, mintha ez tényleg valami komoly dolog lenne. Miniszterelnök úr blogol róla, a kuruc.info-n meg verik a legtrendibb sámán dobokat. „Itt vannak a zsidók” kontra „szemerkél a barna eső”. Jaj, istenem, jaj, istenem! Miért kell ez, srácok?!

 Mert vegyétek tudomásul, olyan mátrixban éltek, ami nem létezik. Csak káprázat. Úgy tesztek, mintha valaki tényleg komolyan gondolná, hogy Magyarországon nem lehet jegyet kapni egy magyarkodó együttes érdektelen koncertjére. Pedig jól tudjátok, hogy nem erről van szó. Csak éppen frusztráltak vagytok, mert karcsiszemüvegetek van. Mert a letöltési listátokon kívül nincs egy eredeti gondolatotok. Vagy mert soha nem dugtatok egy jót, vagy mert lusta, tehetségtelen szarparasztok vagytok és azt hiszitek, hogy azért nem vittétek soha semmire, mert a zsidók elszívták előletek a levegőt. Holott csak azért jutott ennyi levegő a tüdőtökbe, mert ilyen satnyán veszitek be.

 Aztán itt van a díszes ellentábor, akik komolyan attól félnek, hogy néhány féregarcú náci átveszi a hatalmat Magyarországon és a 2006 őszén már bizonyított készenléti rendőrséggel az Auschwitzra menő vonatra zsuppoltatja a magyar zsidóságot. Akik azért mennek el, a hónuk alá csapva az asszonyt, mert egész életükben a náciktól rettegve nyeltek le minden mocskot a kommancsoknak. És most, lám, lám, nyilvánosan lehet rettegni néhány száz sérült embertől, akiknek a legnagyobb frusztrációja az, azon kívül, hogy pattanásos a bőrük, hogy ők nem lettek zsidók. Akik kevesebben vannak, mint a NoThanx rajongók és egy komolyabb bunyóban a szlovák hegyipásztorok péppé vernék őket. Jézusom, most tényleg ezektől féltek? Hát leszarlak titeket is a Gyurcsánnyal együtt, akik önmagukat látják igazolva, attól, hogy egy majom blogger összeránt néhány szellemtelen kószát.

 Nem akarok ott lenni. Nem akarom azt üvöltözni, rozzant vénemberekkel, hogy nácik haza, és azt sem, hormonzavaros serdülőkkel, hogy itthon vagyunk.

 Üvöltsétek kószák és ellenkószák. Én itthon maradok, mert itthon vagyok. Mert magyar vagyok, mert katolikus vagyok, mert büszke vagyok. És mert nem érdekel, ki zsidó, ki református, ki ateista, és ki muzulmán. Csak az érdekel, hogy tehetséges vagy-e, tisztességes vagy-e, és hogy javára vagy-e annak a közösségnek, ami körülvesz. És ha majd elmegyek tüntetni, akkor azok ellen fogok, akik sok pénzért tanulmányokat írnak, akik egészségesen rokkantkártyával parkolnak, akik megállnak a külső sávban villogóval, akik jogosulatlanul vesznek fel rokkantnyugdíjat, akik inkább nem mennek el dolgozni, mert ott a munkanélküli segély. Ja meg a Gyurcsány ellen is.  

 Ti, fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok. Legyetek egészségesek. Verjétek kevesebbet, sportoljatok többet, olvassatok, műveljétek kertjeiteket, meg hasonlók. És ha még több életvezetési tanácsra van szükségetek, forduljatok Lolához.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr89420664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispufi 2008.04.11. 09:14:54

hát nem egy egészséges post, de kétségtelen, ez a mindenki kapja be-fíling az egyetlen érdemi esszenciája ennek az egésznek. kár, hogy ez is frusztráló. és kár, hogy ezt skandálva ugyanott tartunk, mint azok a frusztráltak, akiknek a fenti felszólítást címezzük.

Hattory Hanzo 2008.04.11. 09:16:48

Szerintem a gondolatmeneted ott picit megbicsaklik, hogy a tűz nem csak káprázat volt. Lehet, hogy Te leszarod, de aki ott él, dolgozik, esetleg elveszti a munkáját, mert a tulajnak tele lesz a hócipője, és jól bezárja a kócerájt, az már kevésbé. És egy fatális véletlen miatt kigyulladó házban, a menekülés során, valószínüleg segít, hogy egészséges vagyok, kevesebbet verem, többet sportolok, olvasok, és művelem a kertem, de nem biztos, hogy ez elég lesz.

Black Birka · http://www.genyatrade.blogter.hu 2008.04.11. 09:26:57

Ahh, hát ez jól kijött belőled, ember! Süti! :)

nénike · http://mandiner.hu 2008.04.11. 09:30:06

Kis kollektívánk, a Reakció flashmobja, spanyol kolléga leszarási filozófiájának gyakorlatba ültetése. Nem tartunk a kószákkal, de van véleményünk.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 09:41:57

jó! :DDD

(de öööö mijaza a karcsiszemüveg?)

nemkellvagta (törölt) 2008.04.11. 09:44:36

gondolom sztk-, hülyegyerek-, ilyenek, nem?

márkakupak 2008.04.11. 10:05:03

hát igen, néhány pattanásos elmeháborodott felgyújt egy-két boltot itt-ott vallási-etnikai okokból, kit érdekel? nyilván csak a másik fajta elmebetegeket. egészséges büszke katolikus ember oda se baszik. ja és persze a legfontosabb: vesszen a gyurcsányi!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 10:05:20

spanyol, én koncertet szervezek arra jössz? Ilyen számok lesznek:
- Broadway ticket (One way ticket zenéjére)
- Álmaimban jegyiroda visszainteget

És persze: nanananaaa, nanananaaa!
Már két tag (Loxon, Palymobil) csatlakozott :)
Ja és: üdv rád (két szólamban)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 10:09:00

Szamárfül, mi mást? Flash mob a jegyiroda előtt :)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 10:10:51

Igazából egyébként nem lesz, mert ma nem érek rá, de azért szervezem :)

2008.04.11. 10:13:35

Korán reggel ilyen idegesnek lenni, nahát!
:)

Playmobil Soldat 2008.04.11. 10:14:58

Az szép... A végén még egyedül fogok ott állni egy szál gitárban. :) Nem baj, én játszom majd az elején a Himnuszt, a végén a Szózatot. :D

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.04.11. 10:15:33

Le a kalappal, fasza írás nagyon! Egyetértek!

Lola is beindított nálam valamit. Elképzelem ahogy a tűntetők meg a demonstrálók összeborulnak és együtt eléneklik a Mammamariaria dallamára az Odeon előtt:

"Ha jegyet akarsz most halgass meg kérlek,
Te is zs engem, most nem veszem véred,
Csak arra kérlek, adj nekem egy sanszot,
És ha megölellek, ne fordítsd el az arcod,
Mammama mamamariaria"
- mindezt gitárral nemzeti rock alapokon, de diszkó ritmusban.

szabiaki (törölt) 2008.04.11. 10:15:41

ez elég gáz írás, a tudásának hiányát mindenek a leszólásával kompenzálni próbáló tipikus emberpéldány akiből ma annyi van. Kedvenc fordulatai, te elhiszed ami a hírekben van, te elhiszel bármit is, ez nem ilyen egyszerű, engem nem érdekel ez, engem nem érdekel semmi, inkább olvasok, nincsen tévém.
Amúgy tisztára az EastPark első részének sztoriját látom itt peregni, majd a tömegből kiabálom, hogy tiltsák be a vindózt, legalizálják a füvet, és ha vannak dolgok amik rossz dolog akkor azok a dolgok ne legyenek mert mindig csak a rossz dolgok vannak és nem a jó dolgok mikor a rossz dolgok rossz dolgok és a jó dolgoknak kéne lenni... á mindegy

nick_007 2008.04.11. 10:17:22

Sok igazság van ebben a posztban. Én is egy nagy lufinak érzem ezt a mai tüntetést, amit Tomcat, Gyurcsány és a média fúj egyre nagyobbra és nagyobbra.

Szavazás: wita.hu/index.php?show=wita&wita=29

"Ön szerint valóban szükség van ma Magyarországon antifasiszta tüntetésekre?"

Manyi Béci 2008.04.11. 10:18:32

Pár mnegállapítástól eltekintve tetszik:)

tewton 2008.04.11. 10:19:02

igen, igen, igen!

Azért nagyon vicces ám, hogy 300 ft ára gázolajból hogyan lehet bebuzdítani az egész Judapest.org-ot, hogy itt aztán zsidóztak meg Kristallnacht,
plusz egy ellenőrizhetetlen fogyasztóvédelmi esettel meg az összes mobilizálható szélsőségest, hogy itt fasisztáztak (ahol NB ugyanannyi sansszal náciztak mint zsidóztak, sose derül ki).

300 forint. És mindenki megtalálja a legitimen gyűlölhető ellenséget. Deal?

Azért nem furcsa, hogy a húdekemény húdeszélsőséges gyerekek nem tudnak rendes pirotechnikát legyártani odahaza, netes receptekből SE? csak ilyen piti rongálások, megfüstölések?

És erre így beindul a netbázisú fiatalság?

muhaha.
vivát spanyol!

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.04.11. 10:19:57

Gratulálok a kedves cikkírónak! Megint sikerült összemosnia a koktélos támadást az ettől teljesen független hétfői jegyvásárlási kísérlettel illetve a mai tüntetéssel.

Szerintem a hírszerzőnél biztos találnál munkát ilyen hozzáállással.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 10:22:34

néhány beírásból úgy látom, kikerültél Spanyol, az indexre :D

Téglagyári Megálló 2008.04.11. 10:24:48

"Vagy mert soha nem dugtatok egy jót"

Bisztos, hogy ezzel kell érvelni egy rejakciós újságban?

Sorokin 2008.04.11. 10:26:26

Dear spanyol!

Habár erősen propaganda ízű a poszt, lényegében rendben van. Helyi értékén kezeli az ügyet. :)
Viszont (tudom - viszonttal nem kezdünk mondatot) eléggé nevetséges, hogy a "mi vagyunk középen, mi vagyunk normálisak" jegyében az antiszemitizmust egzisztenciális okokra, a turbószemitizmust (van ilyen?) pedig az öregkori szenilitásra vezeted vissza. Nyilván a röpirat kereteibe nem fér bele egy hosszabb szociológiai értekezés a hülyeség forrásáról, de azért mégis....

gurur 2008.04.11. 10:28:39

Lényegében egyetértek, részleteiben kevésbé.
Nem kellene hagyni, hogy elterelődjön a figyelem a következőkről mint: államadósság, korrupció, 0 gazdasági növekedés, választási csalások, gyermekszegénység, furcsa oktatási törvény, egészségügy helyzete

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 10:29:14

Lola,
én a koncerteden egy rövid, "I love You, Béci.." betéttel lépnék fel, mint special guest.

szeloka 2008.04.11. 10:29:25

Na már majdnem leírtam, hogy dögölj éhen, de aztán inkább végigolvastam és megnyugodtam. Én nem értem mit kell itt fasisztázni, meg nácizni. Főleg olyanoknak akik besúgók meg ÁVH-sok voltak. A Polgár Tamás is megmondta, ő egy zsidó lánnyal él együtt. Ez a jelenség a korcs magyar társadalom és politika eredménye, nem maguktól lettek ilyenek. Őszintén megmondva néha még egyet is értek velül. Az, hogy a jegyirodás botrány, valóságtartalma mennyi? Kb. mint a választási igéretek. Persze mindkét oldalról. Ja és a törvénytelen tüntetést mért nem vízágyúval oszlatták? Szépen nézett volna ki:D

speciel 2008.04.11. 10:29:27

Tudod azért vagy hülye, mert lehet, hogy ez a jegyirodás szarakodás nem érdekel (érint személyesen), de hidd el lesz másik. Főként, ha ezek babszemjankók látják, hogy nyugodtan vegzálhatják a jónépet, mert azokat ez "nem érdekli". Valószínú erős túlzás, de megeshet 1-2 év múlva, hogy rálépsz valahol egy kósza bakancsos lábra, mire tulajdonosa összehúzott szemöldökkel állapítja majd meg, hogy ez igen magyartalan lépés volt részedről. És még az is lehet, hogy valami mocsokszájton megjelenik a neved, a telefonszámod, stb, mint idegenszívű cselovek. Aztán az is lehetőség, hogy a helyszínen vágnak pofán hazátlan bitng tettedért, vagy csak kis idő elteltével huppan be ablakodon a coctail.
Kituggya. Szóval menni kell baszod, ha teccik, ha nem, mert vagy azt mondják a kopasz (nem kopaszodó), feketeruhás-bakancsos "magyarok", hogy egyetértesz velük, csak nyúl vagy, vagy hogy nem, de akkor meg konkrét fosógépként könyvelnek el.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.11. 10:29:36

"Megint sikerült összemosnia a koktélos támadást az ettől teljesen független hétfői jegyvásárlási kísérlettel illetve a mai tüntetéssel."

Már bocs, de ezt Tomcat meg a gyújtogatók már megtették korábban...

memph 2008.04.11. 10:32:31

Lola, ez azért fájt :):) (- Álmaimban jegyiroda visszainteget)

Esetleg életmód fanoknak: - Álmaimban lelkylola visszainteget :-P ;-)

Halvány Görény 2008.04.11. 10:32:35

van egy vonzó áttitűd ebben a "mindenkit leszarok" típusú megnyilvánulásban, node azért itt valóban nagyon erős összemosás, tipizálás, hogynemondjam torzítás esete forog fenn.
azzal egyetértek, hogy önmagában egy jegyirodás incidensbe kár belefeccölni ekkora energiát, nyilván ez attól működhet, hogy ilyen-olyan megélhetési "közéletisták" (nevezzük akár miniszterelnöknek, akár bloggernek) extrovertáltságuk fokától függően mind ráaggatják magukat az eseményre és mellé teszik a maguk lufiját.
a háttérben jogosan meghúzódó alapgondolat viszont annyi (és ezzel én is egyet tudok érteni), hogy teljesen mindegy mi volt az indok, vagy "ki ütött vissza először", hogy nem szolgálták ki a lányt és fasisztázták, vagy ő hőbörgött és zsidózott, az akkor sem megoldás, hogy felgyújtjuk az épületet. mindkét esetre megvan a bevett, társadalmilag elfogadott reakció, feljelentés, fogyasztóvédelem, stb....
A molotov-koktél nincs ezek között.

Téglagyári Megálló 2008.04.11. 10:32:36

tölgy,

vokálozhatok a háttérben? váp-su-váp

Chicano 2008.04.11. 10:34:11

A médiahack haszonélvezői közül kimaradt Lári Feri, aki ezerrel gerillamarketingezik a műbalhé farvizén. Nem kétséges, ettől lesz majd újra népszerű.

Gyerekek, tavasz van, GYÖNYÖRŰ. Biztos hogy ilyen balfax hülyeségekkel elbaxnotok az időtöket? Nézzétek meg ki jár ezekre a baromságokra (pro és kontra) biztos hogy ezek közé vágytok?

Sorokin 2008.04.11. 10:34:12

Dear spanyol!

Habár erősen propaganda ízű a poszt, lényegében rendben van. Helyi értékén kezeli az ügyet. :)
Viszont (tudom - viszonttal nem kezdünk mondatot) eléggé nevetséges, hogy a "mi vagyunk középen, mi vagyunk normálisak" jegyében az antiszemitizmust egzisztenciális okokra, a turbószemitizmust (van ilyen?) pedig az öregkori szenilitásra vezeted vissza. Nyilván a röpirat kereteibe nem fér bele egy hosszabb szociológiai értekezés a hülyeség forrásáról, de azért mégis....

tewton 2008.04.11. 10:37:08

micsoda hozzászólások. (ásít)

Lola, én is jönnék:

váp-váp-suváp
(és rumbatök is!)

szeloka 2008.04.11. 10:46:07

Már az hülyeség volt, hogy valakik tömegesen akartak jegyet venni. Ez tényleg tekinthető provokációnak. Inkább két szál hazafinak kellett volna bemennie felhajtás meg meghirdetés nélkül és vennie két jegyet, kiderült volna az igazság. Hangfelvétel vagy akármi. De így mindenki azt mond amit akar. Egyébként nem tudom elképzelni, hogy egy kereskedő bárkit is így dobjon ki a boltból mint azt a lányt a jegyirodából. Bár manapság minden elképzelhető. Mindenki a normálisan viselkedne. A zsidók nem fasisztáznának a fasiszták nem zsidóznának. Apropó zsidózás. Én visszahívnám a magyar nagykövetet Izraelből, amíg nem oldódik meg a közelkeleti válság. Most akkor én zsidógyűlölö vagyok, vagy csak a nyomásgyakorlás egy formáját vetettem fel. De ezt a magyar állam (direkt kicsivel) soha nem merné meglépni, mert gyarmat vagyunk és csak töketlenek ülnek a politikai homokozóban.

Devil Inside 2008.04.11. 10:46:13

Tomcat vs. Gyurcsány
Alien vs. Predator

Téglagyári Megálló 2008.04.11. 10:47:21

Őrnagy, akkor jelenj meg Loláék piroshajú szomszédjánál.

., (törölt) 2008.04.11. 10:54:24

Nem hack, és nem média.
Crack. Megcraccelte az országot, a kormányt.
Olyan, mint amikor feltörnrk egy programot.
Látjátok milyen hülyék vagytok üzenetet hagyva hátra.
Megmutatja, hogy hol sebezhető a törvény. Az állam, kormány. Tessék befoltozni a lyukat, nem tüntetgetni, néhány tucat, valóban buta droid ellen

M a r c e l 2008.04.11. 10:56:33

Jó ez az idióta Reakció förmedvény, legalább a győzikén nevelkedett úri közönségnek ad egy kis olvasnivalót. Szánalmas, primitív írások, de ez a mai blogkultúrához tartozik. Kár, hogy az Index mindig lehozza, gondolom van valami ismerős.

nade 2008.04.11. 10:57:36

Tényleg ott lesz a politikailag egyre aktívabb Kiszel Tünde?
blogmagazin.hu/napi/rovat/kultluk/2099/a_melyseg_titka
És melyik oldalon?

Devil Inside 2008.04.11. 10:59:24

Amúgy a gyujtugatás nélkül ugyanúgy agyatlan túlpörgetett hisztériaként kezelném az ügyet, mint mikor Mortimer leszúrta a roppant tisztaéletű cigánygyereket.

A gyujtogatás viszont sok, az nem támogatható semmilyen indokkal. Még akkor sem, ha benne van a pakliban, hogy nem a magyarok, hanem Szilvásy Nyulai szervezet követte el. Ez utóbbi esetben pedig a színtiszta politikai pragmatizmus szól amellett, hogy a jobboldal nagy része is látványosan elutasítja az egészet, hiába viszolyog Gyurcsánytól: ha már a régi jólbevált fasiszta-terror fenyegetés sem tudja összezárni mögötte a baloldalt és elhitetni, hogy az egész jobboldal náci-fasiszta-házmester, akkor még nincs értelme ezzel hergelni a népet. (Gyurcsánynak ezután max. az önmerénylet marad szimpátia-keltésre ezután, ott pedig lehet reménykedni, hogy balul sül el... ;-)

stockerer 2008.04.11. 11:05:45

Egy ősi Hofi kabarétréfa a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetségéről:
- Mondd, te vótál partizán?
- Nem, de mán intézik.

Gyulabá 2008.04.11. 11:08:02

Miért? Kérdezett valaki?

Drömögödömötör 2008.04.11. 11:08:10

Én kimennék vagy pontosabban kimentem volna de minek után "kedves" politikusaink rá szervezik magukat erre én arcom politikai és egyéb kampányokhoz nem adom bár mág horgas orrom sincs

Drömögödömötör 2008.04.11. 11:10:05

ÁÁÁ még is kiemygek és Hungarica jegyet árulok majd az egyik oldalon másikon meg Kelzmer Band jegyeket ( a Klezmer zenét egyébként szeretem )

tewton 2008.04.11. 11:10:44

RMajom, jobb, ha tudod.
Hírek, Kossuth Rádió. 11.00:

A Miniszterelnök álláspontja szerint:

"a konfliktus lényege a demokratikus köztársasági eszme védelme"

mehetsz!

ApukadHUN 2008.04.11. 11:12:29

A következő stástusz az, amikor az utolsó bekezdésben felsorolt dolgok sem érdekelnek majd. Én már ott tartok:(

M a r c e l 2008.04.11. 11:12:47

"Halálos fenyegetéseket kapott, ezért családjával a lakásából is el kellett költöznie Szabó György 13. kerületi fideszes önkormányzati képviselőnek, aki a Hollán Ernő utcában felgyújtott jegyirodánál tartott hétfői ellentüntetést szervezte. A jegyirodához pénteken ellátogatott Sólyom László köztársasági elnök is."

Szóval ennyit a nem létező veszélyről és a Reakció szintjéről.

Budaphestie 2008.04.11. 11:13:23

A médiahack haszonélvezői közül azért kimaradt mégvalaki! :)
Aki mindent-leszarásos index-főoldalas cikkével azt hirdeti, hogy ő kívül esik a mátrixon...

Tényleg, mennyibe kerül a Reakció magazin márciusi száma? :))

gaso 2008.04.11. 11:16:03

tüntető vagy ellentüntető-e vagy? szellemkósza-e, vagy ticketpro és kontra? valahol mélyen magyar-e vagy, pattanásos arccal tórád szorongatod-e a barna esőben?

elterelés, ütőkártya, reális veszély híján vagyunk.

egy igazi tomket sose kóser.

Drömögödömötör 2008.04.11. 11:16:06

Jó kezd az egész röhejesé vállni

Sancho_ 2008.04.11. 11:17:06

Csak áll, tanácstalanul.
Mi van itt? Mi lett itt? Hideg volt a tél, mindeneki befűtött a történelemkönyvével.
Már nem fontos az indítóok. Már csak a harc a fontos: ide állj, ha igaz vagy! Magyar? Idegen?
Könyörgöm, hogy legyek én "magyar"? Hát eddig is az voltam!
Nem csaltam meg senkit. Éltem, dolgoztam, tévét néztem...

Biztos, hogy nekem is üvölteni kell valamelyik táborban? Különben? Különben melyik fog leárulózni?

Hagyjatok engem békén! Az egész kb@szott társaság, molotovostul meg antiakármistül volna oly kedves kikotródni a Hortobágy egyik szikesére, és belezné ki egymást, tövestül, jó?! Tudom, nemzeti park, de legalább a humusz szaporodna.

Ja, és az én nevemben, az én érdekemben ne lépjetek fel, ha kérhetném! Mert hazudtok, mindahányan: CSAK a saját érdeketekért álltok ki.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 11:20:38

Szerintetek megy a KFT is tüntetni? Akárhogy is, egy kis jogdíjat megérne. Én néhány percre progresszívre veszem majd a figurát. Előadjuk?
www.youtube.com/watch?v=3GsvlXoOM9E

king_aranarth 2008.04.11. 11:23:20

Nagyon rendben van az írásod. Egy demokráciát 200 kopasztól félteni egyszerűen nevetséges, az ő tüntetéseikre pedig válasz a megjelentek cskély száma. Vihar egy kanál vízben, hogy ne a "kormány"válságról legyen szó. Röhejes.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.11. 11:31:32

BPHead:
Igen, spanyol' kolléga próbálja kizárni tudatából médiakeselyű-akciónkat. :]

smalladam 2008.04.11. 11:33:37

spanyol, írásod hangvétele alapján te sem állhatsz túl jól a szex-témával...amúgy kicsit cizellálhattabban is végiggondolhattad volna a dolgot, ugyanis ha kivonod a képletből a fasizmus-antifasizmus dolgot (nehéz de érdemes megpróbálni - vagy te is a mátrix részeként bírsz csak gondolkodni?)akkor az van, hogy van pár ember magyarországon, akik pont a magyarságól akarnak olyan ideológiát gyártani, ami egyszerűen azt jelenti, hogy mindenkinek beverhetjük a képét, mer .

nekem ez nem tetszik, szerintem ezért jó ötlet ez a cucc, bár én azt támogattam volna, hogy senki ne menjen oda se tudósítani, se ellentüntetni.

és itt most ne menjünk bele abba, hogy ki mindenki más ellen lehetne hasonló okokból tüntetni, mert akkor minden második ház és bolt előtt lehetne egy flesmob. ez itt szerintem egy kritikus eset.

gaso 2008.04.11. 11:43:48

smalladam, nem vagytok ti mindig ilyen személyeskedők ott a hírszerzőn...

azért az majd megkukkantom mit írtok a fő antifasiszta megjelenéséről a hollán ernőben, biztos örültök majd hogy megvédi a demokrácia és a köztársaság eszméjét. szoktatok az ilyennek, nektek biztos "sokat jelent"

Drömögödömötör 2008.04.11. 11:47:49

A demokráciát jelen pillanatabn a politikai elittől kéne meg védeni szép hazánkban .
A Tomcat féléket meg vélemnyem szerint a jelenlegi törvények mellet is el lehetne távolítani a közéletből 1-2 évre csak ahhoz az akart hiányzik a megfelelő személyek részéről .

smalladam 2008.04.11. 11:50:03

gaso, tudod egy blog, meg egy hírlap nem teljesen ugyanaz a műfaj. kukkantsd majd meg a cikket, én írom, látom a prekoncepcióid már be vannak memegítve:)

LEPEDÁK 2008.04.11. 11:52:48

Hogyan kell elképzelni majd ferit az anti-ellen ellentüntetésen? Csak úgy odaáll a szélére? Vagy beszörfözik (kézről-kézre adják az emberek höhö..) az elsősorokba, és ő tapsolja a "nácik-haza" ritmusát? Vagy ordítva keresi Viktort? Annyira kiváncsi vagyok!

Bár a legfelemelőbb az lenne, ahogy kialakulna az egyetértés a két tábor között és kibontakozna egy spontán gyurcsi ellenes tüntetés! Na ekkor bánnám meg hogy inkább otthon maradtam!

tónibácsi 2008.04.11. 11:52:56

A kirakat bedobók megvannak, a molotov dobók viszont nem.... Mit csinálhat Szilvásy...?

Andal 2008.04.11. 11:53:42

Inkább a rendőrséghez kellene menni tüntetni. Ha jól emlékszem, szinte senkit nem bírnak elkapni az ilyen molotovos-megverős alakok közül, talán ennél az ügynél volt vmi elkapás, de egyébként semmi. Ez a gáz szvsz, hogy büntetlenül vandálkodhatnak.

Ez az antifasiszta felhorgadás meg annyira szánalmas szvsz, B.Diána újramelegítve, a fideszre van kihegyezve az egész.

dr. Wilbur Swain 2008.04.11. 11:55:22

dühös kis írás, de találó
az a bajom az "antifasisztákkal", hogy 90%-uk komcsi nyugger

gaso 2008.04.11. 11:56:57

kicsit off, de ha már belekezdtünk:

"Ha most győznek az igenek, akkor a Fidesz igazolva láthatja magát abban, hogy ehhez a népszavazási hisztériához hasonló módszerekkel vezet az út a hatalomba. Az pedig meglehetősen kínos következményekkel járhat, ha ezzel a demagóg politikával nyerik meg a 2010-es választásokat."

"Ha rálép a Fidesz erre az útra, félő, hogy a mostani elkeserítő hat év után újabb nyögvenyelős éveknek kell következnie, míg végre sikerül a vezérközpontú, pofabetömködős, mindenkinek kedvezni próbáló politizálásból kimászni"

"tádám"

várom az írásod:)

vidéki suttyó 2008.04.11. 11:57:30

Kivancsi vagyok, hogy az az agyhalott Föbohoc a jelenleten kivül mivel fogja tovabb szitani az indulatokat?

üjjéle 2008.04.11. 11:58:05

ezt ennél szebben én sem tudtam volna leírni ilyen kereken. :)

dr. Erika Zangolna 2008.04.11. 12:01:13

A szélsőjobbot védők mindig azzal érveltek, hogy a szólás szabad, zsidózni, cigányozni, illetve őket verbális agresszióval illetni szabad. Senki nem gondol bele, hogy milyen könnyen csap át a verbális agresszió fizikai pusztításba, terrorcselekménybe. Egy zsidó boltját felgyújtani a zsidónegyedben, az nem médiahekk, a legtöbbet azok ártanak, akik degradálják ezeknek az eseményeknek a jelentőségét.

smalladam 2008.04.11. 12:01:42

gaso ezeket én írtam (persze külön vannak kikopizva szövegből), de hogy jön ez ide?

ja hogy azt hiszed, hogy mivel szerintem az "antifasiszta tüntetés" jó dolog, ezért egyből mindjárt gyurcsányt támogatom aki ott lesz? gaso, máshol keresgélj, mert elég rossz nyomon jársz....

coming out 2008.04.11. 12:02:05

Az a baj, kedves spanyol, hogy ugyanolyan frusztrált fasz vagy, mint, akikről írsz. Csak te amiatt frusztrálódsz, kedves testvérem, hogy akik kicsit most vállalhatatlanok lettek számodra, azokkal egy csapatban köllött eddig focizni.
Addig jók a csávók ugye, amikor egy a tábor?
Addig ugye jók a csávók, amig a Vittorio a fiatalok radikalitását kéri számon?
Addig ugye jók ezek a csávók, amíg a MN hasábjain meg az újonnan gründolt MH oldalain egyet lehet velük hányni?
Addig ők is fontosak, míg kell az a nyomorék egy százalék, amit OV-nek adnak?

Ne légy képmutató, spanyol!

Akinek itt súlyosan tennivalója van, az a legnagyobb ellenzéki erő, mert ő használja ezeket a csáveszokat. Igen, spanyol, használja. Te is tudod, én is tudom, mindenki tudja. Csak akkor jószándékú, a hazáért aggódó nemzeti radikális, lelkes fiatalok. Addig azt mondja az elvetemült szellemi vezetője a jobboldalnak, hogy "Hajrá Magyar Gárda", baszkikám. Addig ez, spnayol, igenis komoly veszély.
Néhány zsebhokizó, frusztrált elmebeteg nem veszélyes, mert ha kineveted, már elmegy az önbizalma.
Ha ezt viszont valaki politikai támogatásként használja, az bűnös. Aki ez ellen tenni akar, az meg nem.
Úgyhogy, ha akarsz maradj otthon. Majd átküldök egy-két pornót, hogy legyen mire. Vagy Wass Albertet.
Ha meg tenni akarsz, beszélj a cimbijeiddel, hogy azért le lehet mondani a nácik támogatásáról, nem kell annyira az a pár százalék. Most úgyis van sok.üdv.:

jim

Bit Rot 2008.04.11. 12:03:56

Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?
Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?

HOL A VÁLASZ?

vidéki suttyó 2008.04.11. 12:04:57

Senki. Felpattant egy kavics.

demó 2008.04.11. 12:05:30

Nyugtasd csak magad Spanyol, és veregesd meg a vállad! Ma is jót tettél! Ezzel válsz hasznos tagjává a közösségnek, amiben állítólag élsz.

De ha holnap felgyújtom a lakásodat a pattanásos haverjaimmal, vagy felborítom a verdád néhány hazamegmentői cimborámmal és mindenki csak elmegy mellette(d) szó nélkül, akkor te csak állj meg egy piilanatra, és gyönyörködj el rajta h milyen szép is ez az ország, beteljesült az álmod!

Gusztustalan túlpörgéssé kezd válni ez az egész, de az nem megy h ha vmi nem tetszik, akkor elveszed tűzzel-vassal. Aki ezt a XXI. sz-ban nem érti meg, annak el kell magyarázni! Úgy h lássa, h nem teheti meg büntetlenül, és a "dolgozó nép megvetése kísérjen utadon!"

na és ez már nem a fasizmusról szól...

Hattory Hanzo 2008.04.11. 12:09:47

John42

Ezt nem a "Költészet hétköznapja" posthoz akartad írni?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 12:11:52

a szésőjobb "Magyarország legtörpébb minoritása"
ezt maga a Mester írta ma!
w.blog.hu/2008/04/11/tegy_a_gyulolet_ellen

de akkor mi van má'? :D

Hattory Hanzo 2008.04.11. 12:13:35

Most mondta be a déli Híradó, hogy a Budapesten tartózkodó Gerhard Schröder is elmegy délután.

LEPEDÁK 2008.04.11. 12:13:55

A másik ami eszembe jut mindig ha reaktiválják magukat az antifaszisták, hogy mi komcsiból is a bénábbikat kaptuk (nem, nem bayer zs. után!)! Most verik a mellüket, de amikor tényleg helyzet volt hol voltak? Hol vannak nekünk partizánjaink? Ellenállóink? Olyanok akik tettek is valamit a nácizmus ellen? (ja tudom: Népszava karácsonyi szám, röhej!) Most meg ordítoznak ha néhány hülyegyereket látnak, népitácos jellegű egyenruhában, meg kopaszembert bomberdzsekiben, féligamerikaizászlóval!

Tudjátok, miért nincs Mo-on fasiszta-náci veszély? Mert ezek lennének az elsők akik otthon maradnának és lapítanának!

Ilyen egy műországot!

tewton 2008.04.11. 12:15:40

azt nem értem, hogy aki itt hörög Spanyol ellen negatív kommentekkel, az miért nem teszi inkább tiszteletét a "részt veszek" szekcióban "én is jövök" jellegű pozitív kommentekkel?


index-címlap?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 12:17:08

Hattory,

ez igaz? Akkor megérkezett a nemzetközi összeesküvés :D

Tom Lantos nem támad fel a mai alkalomra?

Spanyol, gratulálok.

Hattory Hanzo 2008.04.11. 12:19:30

Loxon

A Híradó végén mondták be, mint gyorshír.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 12:19:34

John42 2008.04.11. 12:03:56:
"Ki lőtt a rendőrpalotába tavaly?"

Hazudsz. Senki se lott a rendorpalotaba tavaly. Ti, droidok, csak ismetelgetitek a sok szemetet, amit a horrteve es a dogkut MNO a fejetekbe tolt.

Gondolkozz mar a sajat fejeddel!

smalladam 2008.04.11. 12:19:49

gerhard schröder, akit azért basztattak annak idején, mert a kárpátokban elhunyt wehrmacht-katona faterja egyenruhás-rohamsisakos képét tartotta az asztalán. bonyolult dolog ez az antifasizmus:D

Devil Inside 2008.04.11. 12:20:55

Jól van jimmy, köszönjük, hogy elpuffogtattál nekünk néhány balos klisét arról, milyen is a jobboldal, mennyire rajong a szélsőjobbosokért és ki a kedvenc írója.

Olvasgass kicsit több Reakciót, tán rájössz, hogy ez nem igazán fedi a valóságot.

(Az pedig, hogy egy párt bárkinek a szavazatait megpróbálja begyűjteni - tök mindegy mennyire hajlandó aztán bármit is felhasználni azon szavazók gondolataiból - az a tömegdemokráciák jellemzője, nem a Fideszé. Az MSZP is gyönyörűen behúzza a masszív őskommunisták szavazatait is mindig.)

mindenlébe 2008.04.11. 12:25:12

Tenyleg ennyire vak es suket a blogiro??? Miert nem veszed eszre, hogy mar regesreg nem a "zsido vilaguralom" vs "antiszemitizmus-veszely" a tema, hanem az, hogy ne engedjuk, hogy velt vagy valos serelmeket MOLOTOV KOKTELLAL, HALALOS FENYEGETESSEL, FELGYUJTASSAL lehessen intezni! ezert kell odamenni, ezert kell allast foglalni! Ne aggodjanak mar a fejuket a homokba dugo nihilista hozzaszolok - nem teszunk a nevetekben semmit, magunkert csinaljuk. De azert a Ti jovoteket is terrormentesse tesszuk, jo?? Koszonjuk szepen.

becsmik 2008.04.11. 12:26:07

Kiváncsi vok betaláják - e a szerzőt ? Nem-e vagy zsidó katolikus véletlenül?:-)

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 12:28:55

mindenlébe --> részt veszek poszt.

Széna Tomi 2008.04.11. 12:29:16

Jó cikk, spanyol'!
A tüntetéspártiaknak pedig:
Azt hiszitek, hogy a nagy antifasiszta felhördüléstől majd inába száll a bátorsága a koktélkeverőknek? Hát nem hiszem. Szerintem inkább olaj(dízel) a tűzre.
Kell viszont egy korrekt, és magabiztos rendőrség, ahol a rendőr leszarja, hogy cigány vagy, zsidó, magyar, politikus, magyargárdista, vagy cégvezető - ha gyújtogatsz, lopsz, vagy csalsz, bilincs katt. Oszt' jónapot!

Devil Inside 2008.04.11. 12:31:07

"Most mondta be a déli Híradó, hogy a Budapesten tartózkodó Gerhard Schröder is elmegy délután."

El fog férni a biztonsági emberektől bárki más is a környéken?

Márcsak Putyin hiányzik, hogy az antifasiszta megmozdulás részeként a gázügyekben is egyeztethessenek.

Azért qrva szomorú, hogy egy épeszű civil kezdeményezést hogy csesz széjjel a politika, leharcolt, hiteltelen politikusok hogyan próbálnak ebből erkölcsi tőkét kovácsolni. Sajnos rövid az idő, de a judapestnek vagy Gyurcsányra kellene rászólnia, vagy ahogy Molnárgörény a Bombagyáron - ill. saját blogján - egy nagyon jó cikkben azt javasolta, hogy fújják vissza az egészet, mert csak Gyurcsánynak jó, ugyanúgy ők is lefújhatnák. Megérdemelné ez a pojáca, hogy még a nagy löttyös antifasiszta indulatával is egyedül maradjon.

M, az állat 2008.04.11. 12:32:04

na, sok okostojás. ahelyett, hogy szarságokra kommenteltek szarságokat, menjetek és változtassatok a dolgon b+. neten nagypofájúnak lenni kurvakemény dolog (lásd ezt a postot), húzzatok dolgozni, mert rohadtul munkaidő van és az ilyenek miatt 0 a gazdasági növekedés.

szevasztok.

becsmik 2008.04.11. 12:32:40

Amúgy meg Hitler maga mondta hogy soha nem kerülhetett volna hatalomra ha az első perctől kezdve komolyan veszik az ellenfelei. Ja és én nem vok idős őskomcsi nyugdíjas , de kint leszek . ANTIFA 4 LIFE !
www.youtube.com/watch?v=lp7877N3G1I

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.04.11. 12:33:27

Mindent elmondtunk...Olvassunk verset...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 12:33:39

azért most miért tesztek úgy mintha nem arról lenne szó, hogy hétfőn a nácik sikertelenek voltak, ezért ma sokkal többen akarnak vissza jönni. TEhát nácik jönnek megrendszabályozni egy üzletet. Ha vki nem tud elvonatkoztatni attól, hogy jön a gyf és nem tud kiállni alapvető emberi jogok mellett, akkor ne jöjjön.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 12:34:46

"Márcsak Putyin hiányzik, hogy az antifasiszta megmozdulás részeként a gázügyekben is egyeztethessenek."

Gázárcsúcs a Hollán utcában! :DDDDDDDDDDDD

LEPEDÁK 2008.04.11. 12:36:50

Mindenlébe!

Mentek Esztergomba is? Még nem olvastam ezt a felhívást! Vagy voltatok olaszliszkán is? Nyírkátán esetleg?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 12:37:08

Calam,
Gyurcsány, aki az 56-os ÁVO-sokat hősnek nevezi, ne jöjjön emberi jogok mellett tüntetni.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 12:38:48

Ez a bejegyzés mindent visz !

spanyol. 2008.04.11. 12:39:43

Egész jól írsz jimmy. Persze nagyon nagy gáz, ha valakiket fenyegtnek, meg felgyújtanak és ki is kell állni a gyengékért vagy ha bántanak azért valakit mert zsidó, vagy keresztény vagy akármi.
De.
Ez a tüntetés nem erről szól. Ez egy hörgés lesz, a gyűlölet tánca. És majd holnap még jobban fogjátok gyűlölni egymást. Még jobban fogtok egymástól félni. Aztán elcsattant megint néhány pofon, aztán valaki meghal.
És ha valami próféta lennék, aki tűzes szavaival ostorozza népét, azt mondanám:
"...tudjátok meg, fogytán a magyarok istenének türelme. És tudja meg azt is a gőgös lelketek, a gyűlölet magvai lassan keserű gyümölcsöt hoznak kerteitekben."

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 12:40:03

Loxon,
Ha jól emlékszem előképnek NAgy Imrét jelölte meg, aki nem ÁVO.s, szóval nem értelek. És egyébként mint írtam, nem a gyurcsányról van szó. Én írtam (nem vagyok sem ávós, sem komcsi kisnyugdíjas, de még mszp szavazó sem leszek sosem), hogy ki kell menni az emberi jogokért a nácik ellen.

Naumov 2008.04.11. 12:40:59

Kissé indulatos hangvételű, de jó cikk, köszönnyük
(én meg láthatóan pesszimista voltam, amikor azt képzeltem hogy csak vasárnapra érjük el a féltucat tomketes cikket ezen a héten)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 12:41:22

azért itt, legalábbis az én meg a barátaim részéről, nincs gyűlölet. kiállás van, nem gyűlölet. ez sztem különbség.

mindenlébe 2008.04.11. 12:41:26

Loxon,
Egyetertunk. Am ha ez eleg indok a tavolmaradasra, akkor bizony megerdemeljuk a molotov-koktelt, a felgyujtast, a halalos fenyegetest. Mert Gyurcsany 5-10 ev mulva sehol nem lesz, a koktelkeverok meg mi pedig itt leszunk. ha tuleljuk.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 12:42:18

mindenlébe-nek igaza van, ezért is kell kimenni

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 12:43:42

kedves mindenlébe' és calam!

ismétlem, hogy lásd a dolgok arányát, a Mester elszólta magaát (kivételesen jót írt)

a szésőjobb "Magyarország legtörpébb minoritása"
ezt maga a Mester írta ma!
w.blog.hu/2008/04/11/tegy_a_gyulolet_ellen

baum · http://reflektor.blog.hu 2008.04.11. 12:44:26

Az lesz majd a szép dolog amikor Fletó az antifasiszta megmozdulás végén meghívja magához Schrödert a zsidó tulajdonosától elbirtokolt villájába, hogy beszélgessnek egy kicsit a Gazpromról!

Bajor Imre for president!

LEPEDÁK 2008.04.11. 12:46:38

Calam

Akkor tőled is kérdezem:

Mentek tüntetni Esztergomba is? Olaszliszkán voltatok? Nyírkátán esetleg?

mindenlébe 2008.04.11. 12:47:55

Szamarful,
Mestert ezzel arra utalt, hogy meg OV-nak is ott a helye ma delutan. Lasd a dolgok ara'nya't.

Azor 2008.04.11. 12:48:52

Nekem tetszik.
Meg arra kene picit jobban ravilagitani h a Hungarica egvilagon semmit sem csinal es nagyobb reklamja van most mint monnyuk a Szigetfesztivalnak :)

Google 2008.04.11. 12:50:46

Tudjuk, hogy ha a világ bajba kerül, Feri, te ott leszel! Minket ne hívjál, majd mi jelentkezünk.

Ahogy Devil írta, leharcolt politikusok tolják oda a képüket, szerencsehozó talizmánként simogatják szemükkel a jegyirodát, hátha, hátha.
Az Tóta is be szépen invitálja Zorbánt, mint a gonosz mostoha a mérgezett almát, úgy nyújtja át szörnyűséges meghívóját, még káromkodni is elfelejtett lányos zavarában. Meghalni nem könnyű.

Spanyol,

mindenhol jó, de a legjobb itthon. Itt nyugodtan kiabálhatom: itthon vagyok, talán minden értelemben (nem mentem el hazulról, remélem).

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 12:51:42

Calam, mindenlébe!

Miért nem a "részt veszek" poszt alá írtok? De most komolyan. Nem hinném, hogy megtérítitek azokat, akik a "nem megyek el"-t választják, különféle indokokkal.

Mi itt csak szalutálunk az őrült spanyol posztjának, meg élcelődünk azokon, akik a náci/zsidó skandálásra voksolnak. És megingathatatlan reakciósok vagyunk.

bierkamp 2008.04.11. 12:54:04

Gaskó is ott lesz? mert ha igen, akkor elmegyek pofán vágni a kúrva anyját!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 12:56:04

Az együttes a következőképpen alakul: tehát egyelőre van egy gitár: Playmobil. Loxon énekel. Tölgynek pedig lesz egy magánszáma, ahol Téglagyár és Tewton vokálozik. Őrnagy pedig hörög.
Persze jómagam csengőhangommal emelem a színvonalat.
Kemény csapat :)

Drömögödömötör 2008.04.11. 12:59:00

ez kurva jó lesz kimegy Feri kimegy Gerard és az öket körül vevő biztonásgi emberk miatt senki nem fog elférni . Höhöhö csak a kopasz testőröket nehogy nácinak nézzék mert még löni is fognak .

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 12:59:04

Lola,
szerintem semmivel sem rosszabb csapat, mint a tüntetőké. És mi legalább kreatívak leszünk. Meg ha kell, elvegyülünk a tömegben.

mindenlébe 2008.04.11. 12:59:28

Loxon,
Ez a legszomorubb dolog amit ezen a poszton olvastam eddig. Ezzel azt mondod, hogy nem vagytok keszen a vitara, nem akartok mas nezopontokat figyelembe venni, mindenki irogasson nagy egyetertesben a sajat ideologiai haza tajan, ragja a jol bejaratott gumicsontot. Zart gondolkodas rulez. Gratulalok.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 12:59:31

mindenlébe', kérem az ellenőrzőt... magyar egyes.

irrelevant 2008.04.11. 13:00:06

Lola: egy gitáros jelentkezik. Énekelek is, de csak ha előtte berúgattok.

u.i: mondtam már, mennyire utálom, hogy mire hazaérek, egy vadiúj poszt alatt 124 komment van?

irrelevant 2008.04.11. 13:00:43

Basszusozni is tudok. Basszusozni mindenki tud.

száva_ 2008.04.11. 13:00:44

Szívemből szóltál, spanyol. Atz leszámítva, hogy Lola Tomcaték oldalán fog tüntetni (igaz, Lola?) így életvezetési tanácsok ügyében inkább nem fordulnék hozzá, bár kedvelem, ez tény. Még ha néha nem is így néz ki a dolog (Carla B. No. Attól még kedvelhetem, hogy nem minden írásával tudok azonosulni.

Remélem, nem csap át valami jó nagy balhéba, verekedésbe, oszlatásba, vízágyúkba, gumilövedékekbe az egész.

Drömögödömötör 2008.04.11. 13:01:32

No végre megint bent leszünk a TV-ben de jóóóóó

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.04.11. 13:01:54

A cikk se rossz, de a legjobb, hogy lehet kommentelni. Ennyi felkészült embert, zseniális :D

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:04:32

Mindenlébe,
te készen vagy a vitára? Szerintem te sem. Viszont a Reakció szomorú blogján van egy másik poszt is (mert mi reakciósok már csak ilyen egyoldalú népség vagyunk...)

száva, te hol voltál eddig? Nem láttad, hogy mi Lolával nem tüntetünk, hanem koncertezünk? Carla B-t is szeretettel várjuk, ha már Schröder is jön. Tök jó hangja van egyébként, lehet, hogy átadom neki a mikrofont egy sallala erejéig.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 13:04:55

én nem értem miért ne írhatnék ide. azért írok ide, mert a blognak az az értelme, hogy vitatkozzunk, meg tesszük, akkor?
lepedák! te konkrétan mi a faszról beszélsz?

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 13:06:20

Ez is nagyon kész:

G.T. 2008.04.11. 12:59:55
Szerintem ez az antifasiszta tüntetésen ott kell lenni, mégpedig azért, mert ez egy ingyen színház!!!
Még a Vígszínház főrendezője is megirigyellhetné a szervezést, jobbról jön egy ember (Pl. Fletó) balról jön egy ember (Pl. Tomcat) aztán egy amerikai vagy francia kívülálló hétköznapi embert megkérdeznek, h. melyik néz ki miniszterelnöknek, mert mindkettő elég hülyén néz ki, és mindkettő idióta.

Tuti 50%-ban mellétrafálna, h. melyik a miniszterelnök, mert annyira hasonlítanak egymásra... Mind ezen jelenet irónikus, mivel egy jegyiroda előtt lesz, így nem kell bemenni drága színházjegyet váltani hanem ingyen az utcán lehet nézni a magyar valóság szatíráját, ez a második felvonás, még lehet csatlakozni! Nem is tudom, h. miért járnának az emberek színházba, vagy miért néznek TV-t, amikor csak Budapestre kell kinézni az utcára, és egy élő része lehetsz a színházi jelenetnek, abszolút hatásos, és valós, nem álom, vagy képzelet! Ki a halál megy színházba, vagy ki néz TV-t ezek után? Mondjuk persze Tomcat és Fletó kis dolgokban különbözik, míg Fletó 20-40eFt-os óradíjjal szórakozik péntek délután munkaidőben, addig Tomcat-nek vélhetőleg kevesebb gázsi jut a fellépésből. De vehetjük úgy, hogy egyik sem dolgozik, mert akkor nem lennének ott. Csökkeni fog miattuk a GDP-nk! Viszont bekerünülnk a külföldi sajtóba is, és lehet, h. több külföldi szeretné megismeri a magyarokat ezután

:D:D:D:D

huta9020 2008.04.11. 13:09:01

Én sem megyek el.
Puff neki, faszista lettem.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:09:21

calam,
te tényleg vitatkozol
És mi van, ha én nem?
:->

bierkamp 2008.04.11. 13:09:34

Carnivora 2008.04.11. 13:06:20
Ez is nagyon kész:

G.T. 2008.04.11. 12:59:55
Szerintem ez az antifasiszta tüntetésen ott kell lenni, mégpedig azért, mert ez egy ingyen színház!!!
Még a Vígszínház főrendezője is megirigyellhetné a szervezést, jobbról jön egy ember (Pl. Fletó) balról jön egy ember (Pl. Tomcat) aztán egy amerikai vagy francia kívülálló hétköznapi embert megkérdeznek, h. melyik néz ki miniszterelnöknek, arre azt mondja majd az amrikai....az ott...aki mindkettő zsebéből próbálja ellopni a pénzt...az az Orsós Viktor...:)))))

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 13:11:56

Loxon, semmi, de akkor minek blog?

mindenlébe 2008.04.11. 13:12:49

Loxon,
En nem a vitara keszulgetek, hanem vitazni probaltam volna. Te viszont eleddig csak a vita elkerulesere osszpontositottal. Ennyit errol.
Szamarful, tobbszori ujraolvasas utan sem ertem szerinted mitol helytelen nyelvtanilag amit irtam. Felvilagositanal?

mindenlébe 2008.04.11. 13:14:30

Calam,
Ideologiai onkielegitesnek csinaltak a blogot. szerintem hagyjuk oket tovabb reiszolni, en elmegyek ebedelni. Minden jot!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:15:27

szuper. Két gitár. Ötvös Péter bevettünk!
száva, az életvezetési tanácsaim, ugyanolyan fikció, mint az együttes :)
Egyébként tényleg Tomcatték mellett tüntetnék (ha választani kell), ha kimennék, de nem érek rá. Igazából legszívesebben valóban énekelnék, hogy mindenki boldog legyen: koncert is lesz, jegy nem kell és a káposzta is megmarad.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 13:15:55

mindenlébe:
azzal semmi, de nem értetted a Mestert... :)

LEPEDÁK 2008.04.11. 13:17:59

calam
Arról, hogy ha az erőszak ellen akarsz tüntetni akkor nem kellene mérlegelni! Csak olyan erőszak ellen megyek tüntetni ahol mocsok nácik is vannak, az meg ahol nincsenek mocsok nácik az nem is erőszak, hanem rendőrségi ügy.
Idegen hozzáállás ez tőlem.

Csak ennyi

tewton 2008.04.11. 13:18:19

Lola, Manyi Béci is szeret énekelni!

száva_ 2008.04.11. 13:18:35

Kerteztem Loxon, de látom, hiba volt, lemaradtam:) Majd este megnézem valamelyik híradóban a művészeteteket. A gitár jó, kár, hogy nem lehetek ott a tüntetésen (mert nem akarok ott lenni) szívesen meghallgatnám. Talán Tomcat lekamerázhatná jól az utókornak.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 13:19:15

én akkor elhatárolódnék hosszabb távon mindelébe-től, de azt én sem értem, hogy akkor minek van a blog, ha nem akartok vitatkozni.
lola tomcat-ék mellett biztos ez?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:19:46

Béci nem jöhet, mert büdös a szagos radírja.

száva_ 2008.04.11. 13:20:01

Egyébként összezavarodtam teljesen. Ha Gyurcsány is ott lesz, már végképp nem tudom, ki van kivel.

mindenlébe 2008.04.11. 13:22:50

Szamarful,
Akkor itt az idezet.

"Az antifasiszta érzület mekkorasága sose a baloldalon volt kérdés. Ez az ő ellenmértékegységük a magyarságméricskélőkkel szemben. Míg a jobboldal nemzettudatot vagy valami ilyesmit szokott számonkérni a riválisán, addig a bal minden adandó alkalommal felszólítja Orbán Viktort, hogy határolódjon el F. Hunor szkinhedtől, aki a Kétlyukú borozóban állítólag zsidózott. Pont ideje volna egyszer megtenni.
Berágnak a radikálisok? Ugyan, elnök úr, hát ki nem szarja le? Magyarország legtörpébb minoritása, hitgyülisből több van, mint ezekből."

Szamarful, megegyszer: Tota W. eppen azt magyarazza OV-nak, hogy MENJEN EL a tuntetesre, mert tobbet nyer mint veszit.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 13:23:11

Egy kérés a tüntetőkhöz!

Blog - Tomcat
2008 április 11. 09:40:00

komment-RSS

Az elmúlt napokban rengeteg embert értesítettünk a pénteki tüntetésről. Ehhez a Kuruc.info segítségével egy SMS-listát is felhasználtunk, amelynek révén 11 ezer nemzeti érzelmű ember kapta meg rendezvényünk hírét. Ilyen tömegküldést egyébként az MSZP is csinált. A különbség az, hogy nekik van rá pénzük, nekünk meg nem nagyon. Saját zsebből fizettem az SMS-ek költségét, 140 ezer forintot. Arra kérek mindenkit, aki egyetért a kezdeményezésünkkel, és ott lesz a Jászai Mari téren, dobjon meg száz-kétszáz forinttal, tényleg nem kell több, leszünk elegen, hogy ennek legalább egy részét összedobjuk. Köszönöm.

-

Na lesz pénzgyűjtés is :D:D:D:D

száva_ 2008.04.11. 13:23:22

Lola, az együttest valósággá tehetnétek, komolyan. Milyen jó lenne oldani a hangulatot, békés összeborulássá tenni a programot, hadd szörnyűlködjön Gyurcsány. Már ezért megérné. Hátha táncolna egy jót. Én dorombolni tudok, de nem tudom, az kell-e ilyen esetben. Vagy dorombozni. Mittudomén.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 13:24:02

mindenlébe 2008.04.11. 13:22:50

Minek menne el Orbán? nem veszít semmit az emberek szarnak erre a baromságra az a pár ezer barom meg nem tétel, akit ilyen rajolások izgatnak ...

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.04.11. 13:26:24

Mindent elmondtunk...Olvassunk verset...

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 13:26:37

hagyjuk mindenlébe',
én mást idéztem... a probléma reális mivoltáról.
Az már tészta, hogy ha már ez a színjáték megy, o.v. gyűjhetne szavazatokat.
Mi viszoint itt arról "önkielégítünk", hogy ez egy színjáték.
hmm?

mindenlébe 2008.04.11. 13:27:49

Draga Carnivora,
Szerintem az emberek nem szarnak arra, hogy ha par idiota berag, akkor nekik attol kell tartaniuk hogy molotov koktelt dobnak be az ablakon, felgyujtjak az uzletuket, vagy halalosan megfenyegetik oket a 3 gyerekukkel. te miert szarsz ra? neked mindegy?

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:28:41

száva attól függ kinek dorombolsz :)
Egyébként szerintem is jó lenne, de én nem tudok menni, mert egy képzésen leszek.

tewton 2008.04.11. 13:28:52

calam, légy nyitott, tomket se csak egy absztrakt ideológia.
Lola rejtély és rakendroll egyben. Én érteni vélem az igazát.
A vita ... lehet, hogy rossz napszakban vagy.

Egy egész érthető srác írogatott a Judapestre (égő-re?), aki ott volt hétfőn is, és tényleg nem náci, csak elege van bizonyos tapasztalatokból. Nézd meg, bajnok vagy mi a neve. Tanulságos.

Devil Inside 2008.04.11. 13:28:59

calam, mindenlébe:
Loxon mindössze arra utal, hogy ugyanezen a blogon (reakcio.blog.hu) van egy másik poszt tegnapról, amelynek az a címe, hogy "Részt veszek" és a szerzője ezt komolyan is gondolja. És nem a gyújtogatókat dicsőítő Tomcat oldalán. Azaz annál a posztnál nagyobb egyetértésre találnátok, mint itt az ironikus szkeptikusok gyülekezetében. Természetesen itt is kifejthetitek a véleményeteket, nincs ezzel semmi baj, csak túl nagy egyetértést ne várjatok.

(Nem megyek ki, nem érek rá, nem is szoktam ilyen eseményeken résztvenni, de gondolkoztam rajta, amit Tomcat művel, az vállalhatatlan. Mondjuk amit Gyurcsány, az is, vszeg komoly önuralomra lesz szüksége többeknek, hogy ne üljön fel ennek a provokációnak. )

abel a rengetegben 2008.04.11. 13:29:32

kurva bator gyerek vagy te spanyol kollega! csak igy tovab! leszarod a pattanasos nacikat mi? hat nem is nehez egy nicknev moge bujva! ha nem vetted volna eszre, ma te is veszelybe kerulhetsz, ha egy budos nacikepu Tomcat fele genyanak nem tetszik a pofad. oda kuldi a haverjait, es ha majd 15-en allnak veled szemben azt skandalva hogy te egy budos zsido vagy, es meg a torveny is vedi oket hogy ezt tegyek, akkor meglatom mit szarsz le es mit nem. addig is tedd ki a neved, cimed, telefonszamod, ahogy teszi az a kurucinfo minden aldozataval
udv
abel

spanyol. 2008.04.11. 13:31:37

koncertre én is elmennék!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:34:30

Mindenki hozzon magával még egy gitárost! Spanyol is a csapatban!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:36:59

Lola,
én bármit el tudok énekelni úgy, hogy senki ne ismerjen rá.
De csak ha van igény, nem akarok erőszakosnak tűnni.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.04.11. 13:38:47

Tomcatet nem egy náci baromnak gondolni, azért ahhoz bátorság kell. Nem gondoltam, h egyetértést kellene kapnom, azért ennél okosabbnak gondolom magamat.
Azonban azért médiahekknek nevezni egy gyújotagást, amelett kiállni, megakarnirendszabályozni, majd mikor nem jön össze, akkor megint. ez nem jó. A kezdeményezés, amúgy megint civil volt. Gyurcsányék ráültek. Itt azonban nem róluk, hanem nácikról van szó. Sztem az emberi jogok mellett szinezettől függetlenül ki kell állni. Loxon, amikor nevezte hősnek az ávosokat? Sztenm ilyen nem történt, de mond ha igen.

Bit Rot 2008.04.11. 13:39:09

Tudja valaki, hogy mikor és hol lesz a Hungarica koncert, mennyi a jegy?

(És mennyi a kezelési költség?)

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:39:46

Mostmár csak azt nem tudom, hogy melyik szám lenne az, amire az egész társaság tudna szórakozni. Gyurcsány mondjuk táncol, azzal nincs baj :)

hcrules 2008.04.11. 13:39:53

Horogni en is tudok! Betarsulok a zenekarba szivesen. Vagy lehetek road is :D

irrelevant 2008.04.11. 13:40:42

hcrules, te leszel a basszer.
8 általánossal 20 perc alatt megtanulod.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:41:21

Lehetnénk hörgő zenekar, az végülis senkit se sért és mindenki tudná a szöveget.

medve1 2008.04.11. 13:43:53

Sólyomtól nagyon korrekt:

Péntek délelőtt a köztársasági elnök is ellátogatott a jegyirodához. "Semmi nem igazolhatja a rasszista indíttatású erőszakot és az uszítást. Ezeket én mélységesen elítélem" - fogalmazott Sólyom László újságírók előtt. A köztársasági elnök azt mondta, örül annak, hogy a kerület lakossága és a civil társadalom is hasonló véleményen van.

"Örülök neki, hogy ilyen eszközökkel nem politikai pártok, nem hivatalosság, hanem maga a lakosság lép fel, és szintén kifejezi elítélését" - fogalmazott Sólyom László. Hozzátette: támogatja és üdvözli azt a tüntetést, amelyet a civilek szerveznek. Mint mondta, azért látogatta meg a jegyirodát, hogy szolidaritását fejezze ki.

medve1 2008.04.11. 13:44:23

Nincs mit tenni, el kell menni!

száva_ 2008.04.11. 13:46:34

A csajok meg táncoljanak, tök jó lenne.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.11. 13:46:55

"Lehetnénk hörgő zenekar, az végülis senkit se sért és mindenki tudná a szöveget. "


:DDDDDDDDDD

száva_ 2008.04.11. 13:47:45

Hörgésre hörgőtánc:) Olyasmi, mint a hastánc, király.

hcrules 2008.04.11. 13:48:38

otvospeter!

ok,megbeszeltuk :D

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:48:38

Tölgy,
az nagyon jó lenne, mert akkor nem kell jogdíjat fizetni.

irrelevant 2008.04.11. 13:49:05

Olyan torzítót rakok a gityómra, amit még a Népszava is megirigyelhet!

száva_ 2008.04.11. 13:49:21

(menek kertezni, vigyázzatok magatokra délután, este megnézem a hörrtévét meg a többit is, álljatok jó előre, hogy benne legyetek a tévében)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:49:50

Ige-ige, gidák kellenének. De nagyon!
Herculas beállhatna kontrázni is: ucca-ucca...

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:49:57

Mindenki úgy táncol, ahogy fütyül. Jobbszél: pogó, balszél: lambada.

Google 2008.04.11. 13:55:54

Szerintem pedig nem kell (elmenni sehová).

Sólyom is nagyon elegánsan már járt ott, nem délután megy, mert szolidaritást szeretné kifejezni, nem pedig zsibvásári résztvevő szeretne lenni.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:56:23

otvospeter 2008.04.11. 13:49:05
:->

Azt hiszem, megtaláltam az est várható fénypontját. Bár nehéz, vállalom az énekesi szerepet!
www.youtube.com/watch?v=3onThP1rBms

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 13:58:18

Loxon. Ha ezt tényleg elénekeled, akkor én labdába se rughatok.

Playmobil Soldat 2008.04.11. 14:13:42

Lola, szóljunk Novák Elődnek? Ő tud dobolni. ;DD

Loxon, te hozod a lányokat a klipedhez?

Google 2008.04.11. 14:13:43

Úgy értettem, a házelnök is ott lesz. Fejét kicsit félrehajtva fog hüppögni. Tiszta köteles kür, kör, keverve egy kis Józsika utóérzéssel.

Csak egy kérdésem van: a rendőrség, bíróság mit szól ehhez a csődülethez? Keresik a Molotov-vitézt? Sokat segítene.
Vagy megint hat, vagy ki tudja, hány év kell ahhoz, hogy többek rájöjjenek, a világot jelentő deszkákon, jelen esetben aszfalton, ripacsok szorgoskodnak.
Debreczseni részt vesz?

Manyi Béci 2008.04.11. 14:15:53

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 13:56:23

Nem nagy kihívás, kedves Loxon
Énekelje el ezt:
www.youtube.com/watch?v=u6uHzKRzX_M
A maga ritmusérzékevel menni fog:-)P

tewton 2008.04.11. 14:18:02

Loxon, én azt hittem, valami metafizikusabbat énekelsz. Valami könnyed Klaus Nomi-darab?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:20:45

Manyi,
gospelt?
Ha nem Bay City Rollerst vagy Boney M.-t, akkor csakis gregoriánt.

Playmobil Soldat 2008.04.11. 14:21:32

Jan Garbarekot ki fog fújni?

burbonjéggel 2008.04.11. 14:21:39

Azt nem veszi észre senki ,hogy TOMCAT szépen meggazdagszik a hazafias pólók eladásából?
nézzetek már a dolgok mögé....

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2008.04.11. 14:29:50

Ott kell lenni. Majd amikor a te lakásodat, boltodat, autódat gyújtják fel önbíráskodó, fasiszta bűnözők, mert túl kicsi vagy nagy a fejed, és mindenki, a szomszédok, ismerősök egy kicsit inkább másfele néz, csak ne kelljen ezzel foglalkozni, akkor valószínűleg újra átgondolod ezt az egészet. Itt a lehetőség hogy megteremtsünk egy civil védelmi hálót az ilyen és ehhez hasonló szélsőséges abberációk és bűnöző gyújtogatók ellen. Tegyük meg, mutassuk meg az újfasiszta kisnyilasoknak, hogy az emberek teljes mértékben elutasítják a garázda, megfélemlítő, kisnyilas gyújtogató, kirekesztő cselekedeteiket. Mutassuk meg nekik, hogy a békeszerető, dolgozni vágyó, normális emberek tömege mind-mind ellenük van. Ezzel egy hatalmas lépést teszünk egy egészségesebb demokrácia felé. Hiszen demokrácia nem attól van, mert lett, hanem attól lesz, ha mi építjük, gondozzuk, és olyan lesz, amilyenné mi, az állampolgárok tesszük. Tegyük élhetővé a mai magyar demokráciát, tegyük olyanná, hogy amilyenné mi, a többség szeretnénk: élhetővé, kiegyensúlyozottá! Ez nem pártpreferencia kérdése, a politikának ehhez semmi köze, ne gyertek itt nekem azzal h xyz politikus miatt nem lesztek ott, ez nem erről szól, ne dőljetek be a politikai felhangoknak - ez itt az élhető Magyarországról szól, rólunk, a társadalomról. Itt az idő, el kell menni! Sok sikert, békességet kívánok minden kedves honfitársamnak!

Google 2008.04.11. 14:31:28

Legalább pénze legyen!

Manyi Béci 2008.04.11. 14:33:44

tölgy 2008.04.11. 14:20:45
Gregorián?
Nem egyezik a zenei ízlésünk.:)
A zenében legyen erő, feszültség, szenvedély. Szerintem, legalábbis.:)

Azért, ha gregoriánt és Boney M-et énekel az utcasarkon, feltétlen szóljon, nem szívesen mulasztanám el!

irrelevant 2008.04.11. 14:35:09

Gyerekek! Az eddigi javaslatok se rosszak, de ezt kell előadnunk:

youtube.com/watch?v=zOJA6rdoV1w

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:36:50

Manyi,
erő és szenvedély bennem van. A feszültséget meg néha Magában érzem.

Putyin legközelebbi látogatására egy kis Bye, bye RaszPUTYIN remakkel gyúrok, bár a zenekarvezető Lola jóváhagyását még nem nyertem el.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:37:22

Manyi,
én az énekes szemlátomást hátrányos szociális (egyetlen férfi a sok nő között) és hányatott gazdasági helyzetére gondoltam (még egy lyukas alsógatyája sincs).

(Különben Take 5!)

Tewton,
hát igen, a Total Eclipse ide is elkéne.

Playmobil,
mindenki hozza magával az összes lányt. Én viszek vagy huszat.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:38:24

Otvospeter, ezt a balhét egyedül kell elvinned. :D

abel a rengetegben 2008.04.11. 14:38:53

burbonjeggel

te nezzel a dolgok moge! gazdagodjon meg, leszarom, de tudja mar vegre hol a helye. inkabb egy gazdag poloboltos, mint egy hangos naci

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 14:40:07

tölgy, először a saját házunk táján tegyük rendbe a dolgainkat az örömzenénkkel, aztán mehetünk az oroszokhoz.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.04.11. 14:41:39

Ez egy MŰSZAR!

Az meg még cikibb hogy gyúcsány:) is belemegy a homokozóba!

szvsz 2008.04.11. 14:44:57

Sebaj, Schröder elmegy. Az meg miért ciki, hogy gyurcsány is elmegy? Az a ciki, hogy nem süllyedt még el szégyenében.

CrL 2008.04.11. 14:47:52

AI: gazprom vs bombagyar, ebből tényleg BBC, CNN lesz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:53:46

Loxon
közben már válaszolt is, csak eléggé értelmetlen:
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

Most akkor hogy?

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 14:56:59

Tölgy, lát a nevem mellett egy blogcímet. Azt próbálja meg megnyitni, frissíteni, és az ott szereplő e-címen próbálkozni. Köszönöm a derekas erőfeszítést.

szvsz 2008.04.11. 14:57:16

CrL: Ojjé! Végre ismét hiradóban a kretén magyarok! A főbohóc az élen.

burbonjéggel 2008.04.11. 15:01:09

Abel

Én csak azt mondom ,hogy Tomcat esetében nem eszik olyan forrón...
Ő csak pózól a médiában a pólóival, a sok marha meg látja rajta és veszi tőle.
Minél több embert hülyít be annál több pólót ad el.
Azonkívül a Bombagyár bevételei is nőnek....
Úgyhogy megfejtettük a mozgatórugót:)

plastik02 2008.04.11. 15:01:14

igazából engem jobban zavar, hogy "valaki" eljön, mint az, hogy valaki nem jön el (utóbbi például cseppet sem zavar). nem kötelező eljönni, ahogy megtiltani sem lehet "senkinek", hogy ott legyen.

Páneurópai Harci Kos 2008.04.11. 15:05:14

"fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok. Legyetek egészségesek. Verjétek kevesebbet, sportoljatok többet, olvassatok, műveljétek kertjeiteket, meg hasonlók. És ha még több életvezetési tanácsra van szükségetek, forduljatok Lolához."

Nofene, még szerencse hogy demokráciában élünk:)
Látom ez a blog is szeretne egy kis népszerűséget, hogy ehhez a felfújt témához nyúlt :D

Ki a fene az a Lola? Miközöm van hozzá? Esetleg egy telefonszám, hogy forduljak hozzá?

A bevezető ezen része:""fasiszta és antifasiszta kis barátaim nem érdekeltek, mert betegek vagytok"
Ez nem betegség hanem nézet.
Csak a szemléletmódja más. Az egyik nem akar valamit a másik meg nagyon akar valamit, vagy fordítva. Ha nem érdekel, akkor minek kerül megemlítésre? :D

Az mondjuk nem jön le, hogyha valaki antifasiszta az miért beteg.
szvsz nem az a beteg.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 15:15:26

Ej, harci kos. Fejjel a falnak?

Ha olvasnád a blogot, nem csak kommentelnél ide egyet, mint ahogy a galambok meg a verebek szoktak, akkor tudnád, hogy ki az a Lola.

Spanyol meg csak úgy fogalmazott (abban az egy mondatban), ahogy a tüntetők/ellentüntetők szoktak. Mindenki körbebetegezi a másikat, meg még hozzáfűz néhány cifrább jelzőt, verbális ökölrázást, és az antifasizmus meg a jobbodaliság ezzel le is van tudva.

Abban igazad van, hogy más a szemléletmód. Itt is.

józan' 2008.04.11. 15:21:07

tökjó cikk.mindent elmond a bohócparádéról/résztvevőiről.

Google 2008.04.11. 15:23:04

Elnézést, a házelnök ott lenne, ha itthon lenne. De a csángóknál teszi tiszteletét, úgyhogy nem egy az egyben köteles felvonulásnak leszünk a tanúi.
És akik olyan vehemensen invitálnak, mert holnap lehet, hogy mi esünk Tomcaték áldozatául, azok egyenesen megrémítenek. Tényleg ennyire nem hisztek a magyar rendőrségben, a magyar igazságszolgáltatásban?
Követeljük inkább, hogy derítsék ki, kutassák fel a tetteseket! Ne lődözzenek már a Rendőrpalotára, ne dobjanak Molotovokat a vitézek, a rendőrség ne az ártatlanokat kardlapozza, üsse-verje! Jó?

vidéki suttyó 2008.04.11. 15:25:21

Gyurcsánynak nincs szégyenérzete.

Páneurópai Harci Kos 2008.04.11. 15:37:04

" Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 15:15:26 "

bocsi, indexxen vót:)
megláttam, és beleugrottam.
egyenlőre túl langy, de azért legelgetek még egy kicsit, hátha:)

(u.i. Lola-T t ismerek csak)

tewton 2008.04.11. 15:41:32

na, de legalább valaki, aki tudja, mi a lola-t.

Folkus (törölt) 2008.04.11. 15:52:18

Miért kellene tanulmányírók ellen tüntetni, ezt magyarázza meg nekem valaki.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 16:04:38

Ez egy paródia ... jó, hogy nem süllyed le erre a szintre Orbán ... utca egyik oldalán antifaszok a másik oldalon a szittyák. Középen 150 méter üresen tele rendőrrel ahova jön Ferenc meg egy főzsidó ...

tewton 2008.04.11. 16:06:57

5-kor élő kapcsolás a HírTV-n.
Nem látszik kiégettnek az iroda.
Fletót ma elkíséri Izrael itteni nagykövete.

A HírTV a MSZP által szervezett antifasiszta tömegről beszél.
Jó, persze, ez a fasiszta dögkút. De hogyan hozza le akkor a tv2?

plastik02 2008.04.11. 16:13:11

"Fletót ma elkíséri Izrael itteni nagykövete. "

jaj, nem hiszem el bazmeg, hogy ezek ennyire nincsenek képben...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:15:55

Tewton, 5 órakor teázunk, nem érünk rá élő közvetítést nézni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:21:51

Folkus 2008.04.11. 15:52:18:
"Miért kellene tanulmányírók ellen tüntetni, ezt magyarázza meg nekem valaki."

Szivjak a magyarsag veret.
Milliokat kernek egy tanulmanyert, nekem meg semmit se adtak.

De en nem nyugszom. Letoltottem a Molotov-koktel receptjet az Internetrol.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:25:16

Doom,
ahelyett, hogy valami jobb teát keresne a sárga Liptonnál. A koktélozás a szórakozni vágyó liberális fiatalság szokása.

Devil Inside 2008.04.11. 16:26:27

"jaj, nem hiszem el bazmeg, hogy ezek ennyire nincsenek képben..."

Gyurcsány mestere a provokálásnak, igyekszik mindent bevetni a gazpromos, szintén Putyin-haver Schrödertől az izraeli nagykövetig. Hátha valaki ugrik erre (pl. Bayer), hogy aztán telelehessen sipákolni a sajtót náci-veszéllyel és ismét hetekig ne vegye észre senki, hogy bmeg nincs kormány!

Ha a judapesttel egyeztetett volna a nagykövet, nem lenne semmi gond, így Gyurcsány (és a szocik) provokációjának része. Amit a HírTV remekül be is szopott, mondjuk nem meglepő, hogy még a saját oldali blogokat sem olvassák...

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 16:38:52

ZAJLIK AZ MSZP PROPAGANDA RENDEZVÉNYE:

Gerhard Schröder röviden felszólalt, beszédét vastaps követte. Azt mondta, hogy amikor hallotta, hogy itt emberek gyűlnek össze a szélsőjobboldali erőszak ellen, akkor egyértelmű volt számára, ide kell jönnie. Szerinte Gyurcsány az, aki az országot az Európai Unió felé vezeti.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:40:32

Már régesrég mondtam nektek, hogy a Gyurcsányból még egyszer Európa vezető embere lesz. Bizony, meglássátok.

Devil Inside 2008.04.11. 16:47:06

Ja, Gyurcsány megígérte, hogy nem szólal fel, de azért a kib..tt spanját csak betolta felszólalónak.

józan' 2008.04.11. 16:47:45

háhh,én tényleg azt hittem,hogy csak médiahekk lesz ebből az egészből!most pedig mindenki ott gyülekezik...kezdődik a parádé...ehh!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:51:04

Loxon · konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 16:40:32:
"Már régesrég mondtam nektek, hogy a Gyurcsányból még egyszer Európa vezető embere lesz."

Gyurcsany for President of European Union!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:52:50

Schroder: "Szerinte Gyurcsány az, aki az országot az Európai Unió felé vezeti."

Ennek mi koze a szelsojobb veszelyhez?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 16:57:04

nekem ez egyre büdösebb. Vészmadár nem akarok lenni, de srőder épp itt épp most fényezi Ferencet, meg hogy ő vezet minket az államcsőd... izé a zunió felé... Tomcat meg pont mára hirdetett tüntetést.

Szilvásy, Szilvásy, jelentkezz!

CrL 2008.04.11. 16:58:51

biztos elfelejtette Gerhard megkérdezni mikor lesz itt Euró.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:59:21

Devil Inside 2008.04.11. 16:55:15:
"Ez undorító. "

En inkabb rohejesnek latom innen messzirol.
Schroder nem a leghitelesebb politikus, plane azota, hogy a Gazprom zsoldjaban all. Alapvetoen a Gyurcsany-fele mediakormanyzast Clinton talalta ki, tovabbi klonjai Blair es Schroder, most pedig Sarkozy.

Ennek a politikai stilusnak lassan vege. Valahogy megutalja az orszag lakossaga, ahol csinaljak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 16:59:53

CrL 2008.04.11. 16:58:51:
"biztos elfelejtette Gerhard megkérdezni mikor lesz itt Euró."

Feltetelezem, minel kesobb, annal jobban orul neki.

CrL 2008.04.11. 17:00:50

sztem egyszerűbb: durván nem érdekli ;]

Devil Inside 2008.04.11. 17:01:17

Szerintem megint remek kocsiborogatósdi lesz a belvárosban.

Carnivora (törölt) 2008.04.11. 17:01:52


ápr. 11. 16:563 szélsõjobbos jegyet vett
A jegyirodánál számos fotós és újságíró van. Figyelmüket az a 3 szélsõjobbos köti le, akik bementek a jegyirodába, és vásároltak jegyeket. Egyikük a Magyar Gárda egyenruháját viseli

-

ezért ment a nyálverés ? szánalmas.hu :D:D:D , ezért pattognak napok óta ? ilyen hatalmas náci veszélyt !!! :D:D:D:D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:03:51

"Sok százan vannak a szélsőjobbosok is, és az antifasiszták is. "

Na mi van, nem lettek sokkal tobben az antifasisztak?
Csak nem az van, hogy Gyurcsany jelenlete hiteltelenitette az ugyet?

CrL 2008.04.11. 17:05:03

elfogytak a köztársaságpártiak

tewton 2008.04.11. 17:06:06

egál a két tömeg.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:06:27

CrL 2008.04.11. 17:05:03:
"elfogytak a köztársaságpártiak"

Kinos.
blog.amoba.hu/blog-3.php?oid=Td220e7f9707327a901477d68654cd7b
"Ma farkasszemet fognak egymással nézni az újfasiszták és a demokraták. Mi demokraták leszünk többen. Mi leszünk erősebbek."

Ugy tunik, ha Gyurcsany ott van, meg ez sem igaz.

CrL 2008.04.11. 17:07:01

az előz demon meg már rég kiderült hogy a civil összefogás többet ér

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:08:36

CrL 2008.04.11. 17:07:01:
"az előz demon meg már rég kiderült hogy a civil összefogás többet ér "

De hat hiszen megmondtak neki, hogy ne menjen el, mert csak kart okoz.

De o kart *akart* okozni es odament. Mert ennek mindegy, mekkora a kar, csak villoghasson.

De szep kis uzenet ez itt fenn.

tewton 2008.04.11. 17:09:20

ó, már reggel volt Faludy-megemlékezés. Emléktáblaavató: Feri

"nemzeti elkötelezettsége és tattarara úgy egészítette ki egymást, mint a demokraták nemzeti szalaga a trikolórt ... Gyurikám, azt akarom mondani, hogy várjál meg minket. Előbb-utóbb mi is jövünk."

szedhetnéd a lábad.

Devil Inside 2008.04.11. 17:09:47

Gyurcsány ezt is erőlködés nélkül elqrta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:12:00

Devil Inside 2008.04.11. 17:09:47:
"Gyurcsány ezt is erőlködés nélkül elqrta."

Hat ja.
Elkurashoz ert.
Miert nem megy az ilyen a roncsfeldolgozo iparba? Ott kamatoztathatna a tehetseget.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:14:42

tewton 2008.04.11. 17:09:20:
"Gyurikám, azt akarom mondani, hogy várjál meg minket. Előbb-utóbb mi is jövünk."

Azert kivancsi lettem volna a latvanyra, amikor a beszediroja eletette ez a szoveget.

"Maga az en halalomra bazirozik????!!!!"

Tewton, maganak mi a koze Faludyhoz?

Budaphestie 2008.04.11. 17:27:50

Itt nyilván sok a nagyon fiatal hozzászóló, de azért vicces az olyan véleményt olvasni, miszernit Gyurcsány Ferenc csak úgy "bevet" egy olyan embert, mint Gerhard Schröder. :))

Nevetséges ez az elképzelés és nagyfokú tájékozatlanságról árulkodik.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:29:45

BPHead, ne beszelj felre! Hol vannak az antifasisztak? Ez egy fasiszta orszag vagy mi a turo? Schroder ide vagy oda, mi a fenenek mentek ezek oda?

tewton 2008.04.11. 17:33:56

"Tewton, maganak mi a koze Faludyhoz?"

Doom, kikérem magamnak!
Kicsit cinikus, közepesen rosszindulatú, de nem publikus magánvéleménnyel rendelkezek vele kapcsolatban.

Budaphestie 2008.04.11. 17:35:24

Nyilván az MPSZP ifjúsági tagozata megparancsolta Schrödernek, hogy oda kell menni és ők adták a szájába a szavakat, amiket mondani kell. :))

CrL 2008.04.11. 17:35:56

BPHead: üdv, igen sok a fiatal meg a nemannyira fiatal, viccelődünk, ez a dolgunk lol. Doom tagadja a korát, de majd Manyi Béci egyszer elárulja.

GS és GYF meg megjósolhatóan jövőbeli kollégák, két bukott politikus, egymást vállát veregetik, nekik ez esik jól.

Viszont semmi keresnivalójuk nem volt ezen a tüntetésen.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:36:23

tewton 2008.04.11. 17:33:56:
"Kicsit cinikus, közepesen rosszindulatú, de nem publikus magánvéleménnyel rendelkezek vele kapcsolatban."

Akkor mit keresett a Faludy-megemlekezesen? Biztos akart benne lenni, hogy meg mindig halott?

Nekem ugy tunik, az oreg inkabb eletmuvesz volt, mint muvesz. Mit mond erre?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:38:44

BPHead 2008.04.11. 17:35:24:
"Nyilván az MPSZP ifjúsági tagozata megparancsolta Schrödernek, hogy oda kell menni és ők adták a szájába a szavakat, amiket mondani kell. :)) "

Hol voltak az antifasisztak?
Erre valaszolj.

A mai tuntetes eredmenye az volt, hogy a szelsojobbosok megfelemlithetik a kirekesztes ellensegeit, mert legalabb annyian vannak, csak jobban szervezettek.

Kinek a bune ez?
Gyurcsany Ference.

Devil Inside 2008.04.11. 17:41:34

Miért BPHead, szerinted Schröder pusztán morális okok miatt ugrott be egy ilyen helyi érdekű tüntetésre a mi kedves miniszterelnökünkkel?

Vagy azt akarod sugallni, hogy Vlagyimir megkérte az ő Gerhard barátját, hogy segítsen már kicsit az ő Feri cimborájának, végülis mindegyikük érdekelt bizonyos gázüzletekben?

Budaphestie 2008.04.11. 17:42:36

CrL: jójó, ebben valószínűleg igazad van, csak görgess már feljebb, hogy milyen vicces kommentek voltak ott halálos komolysággal begépelve.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:45:03

Csak nevess, BPHead, majd nem nevetsz akkor, ha vasalt bakancsok duborognek ujra a pesti utcan. Akkor majd megbanod, hogy tamogattad Gyurcsany Ferencet, aki miatt mindez megtortenhetett.

Budaphestie 2008.04.11. 17:47:52

Abban egyetértek veletek, hogy Gyurcsány elriasztott egy csomó punk-ot meg hippit meg fideszes emberkét a helyszínről, ezért nem voltak elég sokan. Schröder egyedül is részt vehetett volna a megmozduláson, ha annyira ki akart menni.

Egyébként meg azok a dolgok amik most történnek nem magyarország-specifikusak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 17:53:55

BPHead 2008.04.11. 17:47:52:
"Egyébként meg azok a dolgok amik most történnek nem magyarország-specifikusak."

Ugy gondolod, hogy a szelsojobb mindenhol osszekacsint a jobbkozeppel?
www.guardian.co.uk/politics/2008/apr/02/london08.london
A BNP az angol szelsojobb part es ugy adodott, hogy a nagyon szoros londoni polgarmesteri kuzdelemben hirtelen a konzervativ jelolt tamogatasara szolitott fel. Aki remulten tiltakozik es nem ker a tamogatasbol, de most mar keso.

tewton 2008.04.11. 17:56:39

Doom,
ne idegesítsen. A tévében néztem. A belvárosban avattak egy emléktáblát.

Életművész / művész? Szerintem in inkább életművész. Nekem a viszolyogtatóbb fajtából. Valaki, aki abból él, hogy a saját legendája, meg a kortársak túlélője és élő emlékezete. "És akkor Attila..."

A műveinek az értékelésével meg még adós az irodalomtörténet. Ebben pechje is volt.
Egyrészt pechje volt, hogy a disszidens szegmensbe esett (nyugati kiadás... kimarad itthon)
Másrészt pechje volt azért is, mert itthon rögtön kultikus volt a fogadtatása (rajongás, a nagy 56-os... a nagy életművész), és a híre inkább vitte a könyveit
Harmadrészt pechje volt, mert SZDSZ-es kabalafigura lett a végém (az élete... az elvei)
Aztán az a végső fázis, lakáshiszti, erotikus fotók, új feleség, nagy képeskönyvekbe válogatott versek ...
Szóval kicsit úgy járt, mint Hamvas Béla, Wass Albert, Márai. De annyira meg talán nem érdekes / jó.

Azt mondanám, hogy egy rajongó harmadéves előbb-utóbb csinál belőle egy OTDK-dolgozatot, diplomamunkát is. Irodalom PhD-re nem biztos, hogy bejutna vele. Max. egy monográfia 5-7 éven belül.
Hoppá. De prózát is írt (de azt meg ki olvassa?).
Mindegy, akkor is, nem látok benne nagy fantáziát. Túl öreg, túl régi a formanyelve. Ma már feleannyi idős szerzőkről is írnak kismonográfiákat.

CrL 2008.04.11. 18:00:57

más: úgytünik lezajlott a hatalmi harc a trolloldalon is, az új koronázatlan vezér mától Tomcat. Blogol, van jól működő vállalkozása, tv-je, ismeri a Mestert, ha kell jogászként, ha kell újságiróként oszt mindenkit, sérteget-provokál mindenkit, teljes a kép. Budaházy és a másik forrhatnak magukban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:04:21

Tewton, ez itt most sziven utott.
Az adja meg Faludy erteket, hogy kismonografiat, monografiat vagy PhD dolgozatot?

Es az eladott peldanyszam? Az smafu?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:06:13

CrL 2008.04.11. 18:00:57:
"más: úgytünik lezajlott a hatalmi harc a trolloldalon is, az új koronázatlan vezér mától Tomcat. ... Budaházy és a másik forrhatnak magukban. "

Ezek miert nem rendeznek nyilvanos helyosztot baseballutokkel?

Ez a helyezkedes ... olyan ... liberalis dolog, a nyalas fajtabol.

tewton 2008.04.11. 18:16:41

Doom,
élete végén ebbe az irányba mondult el. Azért említettem a képeskönyveket. De vannak előítéleteim / tapasztalataim a vásárlóközönségéről.
A molyolós bölcsészek építik az utókort. A bölcsészek (pffff... I mean a "rendes" bölcsészek [Manyi ugye nincs erre?] a tehetségre indulnak be, vagy az érdekességre. Én itt nem látok egyikből se olyan igen sokat).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:24:49

Tewton, ez tetszik nekem.
Lehetett Vaszary Gabor akarmekkora szupersztar a sajat idejeben, vehette akarhany proli a konyvet, ha a bolcseszeknek nem tetszik vagy nem erdekes, akkor megy a kukaba.

Mindennek igy kellene mukodnie es akkor nem lenne ennyi baj.

Meseljen Faludy vasarlokozonsegerol.

tewton 2008.04.11. 18:28:35

doom,
ne helyezzük át magunkat a tea-room-ba inkább?
ott úgyis kevés a szó, itt meg offnak néznek.
(némi joggal)

tewton 2008.04.11. 18:36:55

átviszem az egészet és meglátjuk

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 18:41:07

Mar irtam postot.
Persze maga is irhat.
Minnel tobb post, annal inkabb blog.
süti beállítások módosítása