Kapcsoljuk az Újlipótvárost!
2008. április 11. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Kapcsoljuk az Újlipótvárost!

Elöljáróban: holnap az eseményről készült videót láthatjátok majd a Reakció blogján. Addig is Vadnyúl és az Index fotóival illusztráljuk az eseményeket.






























Turul beszél, Ergé vesz.


Véget ért a magyar Monty Python e heti epizódja - legalábbi számunkra. Délután három órakor gyűltünk össze Tomcat nagykörúti boltja előtt, ahol Turul barátunk állta a sarat a fotósok, újságírók és a tomketisták kisebb hadával szemben. Utóbbiak „mi a származásod?”, „hány éves vagy?”, „mennyit adsz el az újságból?” jellegű kérdései közepette próbálta elmondani, miért is gyűltünk össze Tomcat boltja előtt. Az ellendrukkerekben kognitív disszonanciát okozott, amikor felvette a reakciós pólót, és elolvasták annak szövegét.

Ezután átjutottunk a péntek délutáni csúcsforgalomban Újlipótváros szívébe, ahol rohamrendőrök választották szét a tüntetőket és ellentüntetőket. Gerilláink szétszóródtak a tömegben - amíg én a vastaps közepette bevonuló Gyurcsány Ferencet, Dobrev Klárát és Gerhard Schrödert közelítettem meg fél méterre a kamerával, addig a csapat másik része pólókat osztogatott az egybegyűlteknek, majd átvonultak a Másik Oldalra, ahol Tomcattel és társaival nézhettek farkasszemet.
Az újlipótvárosi kemény mag, a politikusok a testőrök, fotósok, újságírók valóságos kicsiarakást játszottak a Hollán Ernő utcában. High tech korunkra jellemző epizód volt, hogy Mécs Imrét kameráztam, amíg ő engem fotózott a pólóm miatt. Gyurcsányt egy szoci szimpatizáns néni arról kérdezte, hogy fog-e beszédet mondani, amire ő rövid „nem, nem, nem”-mel válaszolt. Schröder viszont szólásra emelkedett.






























Gyurcsányt és Dobrevet fotózza Mécs.

Kétperces, enyhén közhelyes beszédet mondott jellegzetes államférfiús modorában arról, hogy „ha embereket különböztetnek meg származásuk miatt, és ahol ez ellen fellépnek, akkor ott a helyem”. Meglehetősen akolmeleg volt a hangulat, amibe csak távolról szűrődött be a túloldaliak „elkúrtad”, „hazaáruló” és egyéb skandálása. Gyurcsányra rányomultak a kerületi idősebb drukkerek, mindenki fotózkodni akart vele. Távozása során egy eddig nem teljesen tisztázott esemény történt: kisebb zajongás után egy hazaárulózó férfit vittek el rohamléptekben a rebiszesek: lehet, hogy rátámadt Gyurcsányra?

A szó a kollégáké.

***

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr95421669

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2008.04.11. 20:27:26

Tüntetés szubjektív - brékingHáromnegyed négy körül értem ki, benéztem a Hollán Ernő utca körút felöli végén, majd a Jászai Mari térre mentem, Tomcaték gyülekezőhelyére. Kb. akkora tömeget láttam, mint amekkora az előző tüntetésen az ellentüntetők oldalán…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

___________________________ (törölt) 2008.04.11. 19:37:37

Az én fotóimmal nehezen, én Birminghamben vagyok. Azok Vadnyul fotói, lécci javítsátok.

RadKer 2008.04.11. 19:40:13

Volt még József Attila és Radnóti Miklós.
Nem volt hülye kiabálás,
helyette taps, ami jól működött.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 19:42:43

volt viszont internacionále szocdem szekértolás - ahogy olvasom a hírportálokat. Szkepszisem megmaradt:(

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.11. 19:44:09

én nem hallottam az Internacionálét, bár a legelején nem voltunk ott.

józan' 2008.04.11. 19:45:06

reactionary · konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 19:42:43
volt viszont internacionále szocdem szekértolás - ahogy olvasom a hírportálokat. Szkepszisem megmaradt:(

egyébként elment volna?:-D

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 19:47:27

ergé,

nem úgy értettem:) hanem megint jött az européer szocdemokrácia, meg a köztársaság, meg a jóhalál tudja mi, meg Ferkó vezet be minket az euba (ami érdekes, mert azt hittem, mi már beléptünk oda). Kívülről nagyon xarul jött le. De ha a Reakciós gerilla-akciókról lesz egy kis felvétel, tán javítja a közérzetet;]

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.11. 19:49:39

Hát igen, kívülről nézve örülök, hogy nem mentem el a gyurcsányista nyuggerek, meg Mécs Imre megélhetési halálraítélt közé.

tewton 2008.04.11. 20:17:49

ó klára te aztán kellettél oda

dowNLoad 2008.04.11. 20:19:55

Schröder legalább akkora patkány Németországban, mint Fletó itt. csak ő nem qúrta szét az országát. Hajrá előre, éljen a CIONISTA Hungária, ha lehet, akkor NE EBBEN érjük utol a németeket, nekik is megvan a maguk gondja, kösz, de nem kérünk belőle. Az évi rendes újnáci felvonulásból sem , ami a Hősök Terén nyilvánul meg. (ott is sok német fordul elő, az ellen miért nem mond beszédet Herr Schröder????)
Mia f*szom történik itt???
Azt értem , hogy Schröder a biznisz miatt szararc lett, meg Fletó is, de az itt lakó bennszülöttek ebből NEM FOGNAK PROFITÁLNI, csak rosszul jöhet ki ebből az ország.
Köszönjük Fletó, hogy ezt is kivitte a nemzetközi porondra, ahelyett, hogy 1 nagy sallert a gyökér jegyárusnak, aki bocsánatot kért volna, hogy gyökér, és TÉMA LEZÁRVA!!!!
Putyin meg Bush nem jön??
MINDEZ egy GYÖKÉR JEGYÁRUS MIATT????
Eszemf*szom megáll!

Dingó 2008.04.11. 20:29:05

Szálasi forog a sírjában. Hogy micsoda véletlenek vannak, hogy pont az ő egykori lakásánál... Ha ezt Tomcat tudta volna, kussol inkább. Ugye?

Gringo 2008.04.11. 20:38:48

Gyökér jegyárus?
Mintha nem a kopasz picsa randalírozott volna.

BK 2008.04.11. 20:45:24

download, neked ilyenkor vérben forognak a szemeid?

dowNLoad 2008.04.11. 20:47:39

gringo, te 1982-ből jöttél? Vagy valamelyik plázában vagy eladó?
A kapitalizmusban (a jobb helyeken) mindig a vevőnek van igaza! Ebben is SEGÍTHETNÉNEK a zsidók, állítólag tudnak kereskedni,
a GYÖKÉR JEGYÁRUSNÁL
(aki állítólag cigány) biztos jobban!

dowNLoad 2008.04.11. 20:52:35

BK nem, haha, de egy INGYENES AGY-CT vizsgálatot fogok meghirdetni, hátha kiderül, hogy az agy melyik része az, ami leépült, mert sokaknál nem veri ki a biztosítékot az, ami minden normális állampolgárnál ki kellene!
különös tekintettel Havas Szófia szerű humanoidokra, és a kettős állampolgárokra, akik MAGYAR PARLAMENTI KÉPVISELŐK, pl, ma már ki lehet mutatni, ha valaki hazudik, (agy CT) MEGKÉRDEZNÉM, hogy melyik országot tekinti hazájának??? Akkor a MÁSIK állampolgárságáról MONDJON LE!

tewton 2008.04.11. 21:01:56

Gringo 2008.04.11. 20:38:48
"Gyökér jegyárus?
Mintha nem a kopasz picsa randalírozott volna."

vagy a fukszos fasz. Nincs tanú.

MunkáSör 2008.04.11. 21:15:25

azt a románbérenc tOMKET-et is jó seggbe kéne rúgni h menjen haza bukarestbe aztán ottan keverje a szart ha már ugy is lejben fizetik.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 21:23:14

TC egyre gyanúsabb ügynök-tekintetben... pedig ő jutott volna utoljára eszembe.

nagykerek 2008.04.11. 21:26:58

Gringonak meg mindenki másnak ajánlom figyelmébe a lánnyal - még korábban - készült interjút.

szentkoronaradio.com/node/31374

Persze csak abban az esetben, ha véleményéhez a tényeknek bármi köze is van.

dowNLoad 2008.04.11. 21:36:16

Csak ez lesz a megoldás:
matula.hu/index.php?section=article&rel=35&id=424
A MATULA mindent visz, pedig ŐK is zsidók, de nem CIONISTÁK, haha.
A NEMZETKÖZI HELYZET EGYRE FOKOZÓDIK:
a legjobb rapper FEHÉR, a legjobb golfozó NÉGER, a NÉMETEK nem akarnak harcolni, és a ZSIDÓK már egy jegyet sem tudnak eladni!

mizie 2008.04.11. 22:07:44

mi van a reakciós polora írva? (egyik képen sem olvasható rendesen...)

Törppapa 2008.04.11. 22:12:57

dowNland valószinüleg iszik azért ír ilyen baromságokat ( American Cup - ot meg a Svájciak nyerték ami tenger nélküli országtól szintén szép teljesítmény Kinaiak a Holdra mennek hát változzik a világ csak a csöcselék marad csöcselék :)))))

Schröder egyébként mit csinál itt ? nem a Gazpromnak dolgozik mostanság ???? he van itt ám összefüggés csak az erdőtől nem látni a fát

mizie 2008.04.11. 22:20:00

A mai napból is tanultam valamit...

A széljobbon EGY JÓ CSAJ SINCS! (Igazából alig van egyáltalán pár, de azok is büntetően randák)

Nem ez az igazi probléma amiért ezek a srácok rosszul érzik magukat a bőrükben?

Bákmó 2008.04.11. 22:43:51

"Orbán Viktor azt mondta, maga személyesen nem megy el a péntek délutáni demonstrációra. Mindenkit biztosított ugyanakkor arról, hogy amíg a Fidesz Magyarországon meghatározó politikai erő, addig senkinek sem kell félnie megkülönböztetéstől politikai, vallási hovatartozása vagy származása miatt." írja mindezt a szélsőséges Index. Most akkor mivan? Kidobták a lányt a szélsőséges jegyirodából, mert magyar, pont ezért volt ma próbavásárlás. Putyint hiányoltam amúgy.

MunkáSör 2008.04.11. 22:44:22

mizie,
az a baj hogy azok a srácok gyp-sek.az pont elég.

gyz 2008.04.11. 22:46:25

jé, ez az egész Reakció egy ilyen gimnazista buli?

néhány dolog a mai nappal kapcs.:

1. Gyurcsány azzal, hogy maga is megjelent, ügyesen elintézte, hogy az ellenkező oldalon is jó sokan legyenek.
2. Nem tudom, ki szabadította rám, de én is kapok azokból a köremailekből, amit a Kálmán László (?) vezette tiltakozók küldenek, tisztára olyan, mint valami balos pógárikör. Csodálatos egy világ vár ránk.
3. Aki ciklon-b-s meg hitleres pólókkal viccelődik, az miért van vérig sértve, ha náciknak nevezik?
4. Ha egy csajt nem dug senki, csatlakozik valamilyen szélsőséges irányzathoz.
5. Tomcat nem ügynök, csak egy beteg fasz.
6. Download is, de ő ráadásul még gyomorfekélyt is fog kapni, ha nem lazít egy kicsit.

Bákmó 2008.04.11. 22:53:56

index.hu/cikkepek/0804/belfold/hollantunt//.gdata/gpb_h03.jpg

Tök jó volt amúgy. Holokausztos MLM bemutató is volt, de nem fértem oda a kegytárgyas asztalokhoz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 22:55:59

Bákmó, ki ez az öreg nő Ferkó mellett?

MunkáSör 2008.04.11. 22:59:07

kiváncsi vagyok, hogy egy "Bejelentett dolgozó vagyok és TÉNYLEG annyit kapok ami kijön a nettó sorba a végin" tüntetésen hányan jelennének meg?

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.11. 23:05:15

MunkáSör : ;)
Legalább nem kéne kordon. :)

mizie 2008.04.11. 23:05:30

gyz:

4-es ponthoz: akkor összeraktuk; a széjobbon alig vannak csajok, az a pár darab pedig dugatlan és randa (ellenben mivel nincs nagy túlkínálat biztos közkézen forognak) :)

amúgy olvastam a kurucon hogy amikor elmentek a kultiba akkor azon sopánkodtak hogy ott persze milyen jó csajok vannak és hogy, hogy jönnek a zsidók ahhoz hogy ilyen jó csajaik legyenek :DDDDD

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 23:11:43

Idős feleségét cserélje fiatalabbra, by gyf.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.11. 23:15:40

Nem értem, miért nem beszél senki a koncertünkről.
Mindenki csak a csajokkal van elfoglalva?

MunkáSör 2008.04.11. 23:15:49

szerintem kb az a szitu, hogy ha egyszerű vagy mint egy faék meg még lusta is hogy legalább rendesen keccsöljél a napi sörért akkor kitalálod ezt a:
"minden rossz a cigányok/zsidó/arabok/félszemű Ádámok miatt van.."

pedig szerintem olyan egyszerű, pl a finnek 1000 évig voltak megszállva és mi van ott?hó meg hideg meg tó....mégsem sílécet vagy pulovert gyártanak...ugyeugye:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.11. 23:24:00

Loxon,

gondolom az egyetlen említésre méltó szegmense a mai napnak;]

Google 2008.04.11. 23:28:35

"Azt mondják, a felbomló házasságokat utólag maga a válás is mínősiti..."

Ezt úgy mondja Gyéef (a koalíciós szakítással(?) kapcsolatban), mintha soha el nem vált volna, azt sem tudná, mi az.
Mi sokat kérünk tőle, de ő egy lelkiismeret nélküli világban él, teljesen önfeledten.

Civil a palyan 2008.04.11. 23:57:22

Szerintem azé' vannak minimumok: nem viccelődünk a holokauszton, nem viccelődünk ama polgártársainkon, akik megijednek egy "náci" fenyegetéstől, noha sejtjük, hogy a "fenyegetés" mögött provokátorok állnak. Nem szórakozunk a cigányokon, nem hisszük azt, hogy holmi nyelvészek a demokrácia megbuktatására játszanak. És ami a legfőbb, nem hisszük el, hogy vannak "felkent" vezéreink, akik kivezetnek minket a bajból. És nem hiszünk el mindent még annak sem, aki magát "civilnek" nevezi, ha a "jólelkű aggódó" címet nem is tagadjuk meg tőle, automatikusan.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 00:07:08

Civil,

nem akarok neked ellentmondani, csupán megjegyzem, hogy a súlyosan tujdák a cigányok is egymást utálni, gyűlölni (pl. "te oláh cigány vagy", "te szőke cigány vagy" és hasonló szürreális dolgok)

és persze nem szórakozunk "a bunkó magyarok"-on, a "bigott katolikusok"-on, a "pedofil papok"-on, a "terrorista arabokon" – ezeket gondolom kifelejtetted.

Emlékeztek arra a ragyogó emberi jogi tüneményre, amikor Gy. F. a szaúd-arábiai futballcsapat tagjait terroristáknak minősítette?

Nos, egy identitást nem csak akkor lehet ellehetetleníteni, ha az embernek félnivalója van, hanem akkor is, ha folyamatosan megsértik és lealacsonyítják.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 00:07:53

"a súlyosan tujdák" = súlyosan tudják.

Civil a palyan 2008.04.12. 00:12:37

Loxon:
kösz, hogy pontosíthatom a gondolataim.
A cigányok, miként a "magyarok" is utálják egymást. Az idézőjel annak szólt, hogy az általam ismert legtöbb - a környezete által cigánynak tartott magyar - magyarnak (esetleg: és cigánynak) tarja magát.

Amiket úgymond kifelejtettem, abban igazad van: egy különbséggel, más egy többségi társadalom tagjaként ezeket elviselni és más kisebbségiként.

Azt hiszem, Gy.F. identitáspolitikájáról hasonló a nézetünk!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 00:14:29

Civil
a papok kisebbség, akárcsak a gyakorló katolikusok.

Civil a palyan 2008.04.12. 00:40:38

Tölgy:
számszerűen lehet, de erkölcsileg biztos, hogy nem!
Ha rajtuk "szórakozunk", azért egy többségi modellen fényesítjük a karmaink! Ahogy loxon erre felhívta a figyelmem: ezt sem lehet! Nem akarok ilyen jótanuló színben feltűnni, magam liberálisnak vallom, de tudnom kell e libaralizmus határait, illetve el kell fogadnom, hogy e "liberalizmus" szellemében hány embert tettek tönkre. Eleddig igazából pártpolitikával nem foglalkoztam: de rá kell jönnöm, hogy a "konzervatív" és a "reakciós" ma progresszívebb jelszó, mint valaha. A progresszív nálam azt jelenti, hogy esélyt adni még annak is, akinek a "Társadalom" nem adott. De rá kell jönnöm arra is, hogy ma, Magyarországon, "aki" nem ad esélyt, az maga a "liberális párt" (ún. SZDSZ) és csatolt részei. De ha megbocsátasz, sokáig azt hittem, hogy a demokratikus ellenzék pártja, az SZDSZ, nem egy bűnszövetkezet. Ugyan magánügy, de anno a demokratikus ellenzéket nemcsak szimpátiával szolgáltam, hanem egy halom szamizdat piacra dobásával is (persze, ez akkor nem így hangzott). Ha úgy tetszik cash-ben támogattam őket. És ma azt látom, hogy a politikai paletta legutáltabb szegmensét ők képezik. És az az igazság, ha az SZDSZ "nagy ágyúira" gondolok, tényleg, felmerül a kérdés bennem: mivel járultak hozzá egy demokratikus Magyarország megteremtéséhez? Pillanatnyilag erre a válaszom az, hogy semmennyire...
Te vagy loxon tán megértitek ezt a csalódást, mástól nem várom el: ennyire hülye voltam, "megvettek" engem is (nem pénzért, hanem ideológiailag).
Bocs, ha hosszú voltam, tekintsétek ezt egyfajta confession-nak, ha az elveim nem is tagadtam meg, de azokat, akik "képviselik" azokat, igen

RoFä 2008.04.12. 00:44:17

Civil a pályán 2008.04.11. 23:57:22

Ebben kiegyezünk, ez kéne legyen a közös nevező.

Külön respekt a szelíd és pontos megfogalmazásért, a polblogokon ahhoz szoktunk hozzá, hogy mindenki háromszoros fordulaton sivít. Amit unok.

CrL 2008.04.12. 00:46:00

üdv Civil, your self-confession is kindly welcomed. amúgy soha nem olvastál matula-t régebben?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 00:56:37

Civil,
ha tudnád, hogy a "progresszív" minősítéssel hány embert sértettél itt vérig! :)

Civil a palyan 2008.04.12. 00:57:57

A Matula nagyban hozzájárut a világnézetem alakulásához: különösen az, amit a punk rock, illetve konkéretan Barcs Miki hozzájéárulásaként értékelhetek...Barcs Miki for prezidnt!

Tudom, hogy ez nem pont egy alkotmányos megoldáshoz, de 0.57 k-or elnézést nekem!

RoFä 2008.04.12. 00:59:51

A témához közelítve:

Rendben, hogy nekünk csak nejlonnácik jutottak, akik még egy tisztességes pogromot sem képesek rendezni, tényleg rendben. (Irónia alert!).

Viszont. A folyamatot illik komolyan venni.

Az én véleményem az, hogy nem fasisztaveszély van ma, hanem sokoldalú, sokszínű hülyeveszély. Ennek csak egy hangos, sokakat idegesítő és szociológiailag biztos roppant érdekes megjelenési formája az életvitelszerű árpádcsávóskodás.

Ezek a srácok többségében nem nácik. Csak kurva frusztráltak. A széljobb ideológia meg hangos, férfiasak a külsőségei, és egyszerű válaszokat ad bonyolult kérdésekre. Aki nem teljesen hülye (vagy kognitíve disszonáns, khm) és van füle, szeme, agya, továbbá használja is mindet, az tudja. Bemész egy kocsmába, egy kevésbé pallérozott munkahelyre, meghallgatsz egy beszélgetést a villamoson, a legkonszolidáltabb polgárból is előjön egy foghegyről odavetett zsidózás, és még sokkal inkább cigányozás. Hát még a félművelt, halálra frusztrált taknyosokból. Ok van rá? Lehet. Biztosan én is frusztrálnék egy csomó eccerűt, félbipsiként egész tűrhető állásom van, biztosan orrgörbület és a speciális zsidó feromonok kibocsátása miatt, nem mert értek hozzá...

A cigányok meg négykötetes téma, és persze egyszerű válasz nincs, sőt rövid távon semmilyen válasz nincs.

És aztán el lehet kezdeni azon maszturbákolni, hogy magát a frusztráltságot El Kúró és vitéz csapata okozta, sőt ámde természetesen rá is játszik ezerrel... Igen, persze. Politikus, tehát akkor kell hinni neki, ha csacsi legel a sírján.

Ettől függetlenül a hülyék gyülekezete népesedik. És a feketesereg különböző mana-szinten álló tagjai elég hangosak, már koktélok is repülnek, szóval jó lesz odavigyázni.

És a csegevarás hülyék nyilván legalább olyan hülyék, csak egyelőre nem gyújtogatnak és nem masíroznak zárt alakzatban. És sokkal halkabbak.

A konzervatívok tényleg jó, ha rendben szétszálazzák a különböző irányú megvetéseiket. Az ellenségem ellensége nem feltétlen a barátom, de azért lehet, hogy összehúzom a szemem, ha bántsák.

(Ps: remélem jövő héten már több tér nyílik a kisebbségi kormány szanaszét szedésére, értsd: elmúlik a rettenetes náciveszély, legalábbis ez a penetráns betüremkedése a normális emberek által alkotott hipertérbe. (Értsd: a hülyék attól még a felszín alatt hülyék maradnak, de olyanok, mint a nyugvó bomba: szikra nélkül nem annyira veszélyesek).

RoFä 2008.04.12. 01:02:29

Az én 12 pontom tartalmazná a Matula érettségi tétellé nyilvánításának követelését (emelt szinten): "Irónia, polgárpukkasztás, dadaizmus és plebejus-intellektuális düh a modern alternatív elektronikus médiában" címmel

Kevés nyomtatott vagy ASCII betűhalmaz mondhatja magáról, hogy már csapta ki a biztosítékot nálam, Bedééknek nagynéha sikerült :D

RoFä 2008.04.12. 01:07:03

Civil a pályán 2008.04.12. 00:40:38

Ettől függetlenül ismertem a sakktábla piros, narancs és kék kockáiról is gyalogokat. Mindegyikük félig-meddig őszintén, ironikus undorral vegyesen hisz abban, amit csinál. (Gyárilag naivak volnának, mint a megyó? :D) Értsd: fejétől. A hal.

Ergo... Simán el tudom képzelni, hogy Szíjjártó Péter egy metszően intelligens, jó humorú csávó, akivel úgy lehetne sörözni öt órán keresztül hogy végigröhögném. Vagy mittomén. A politika szerepek mozaikja, és Magyarországon nagyon hiányzik a method acting, a jó rendező, a finom rezdülések.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:11:45

RöFä :>

Civil, túlbecsülöd a szerepemet, de azért köszönöm, a Reakció nevében is. (Visszanyel egy tolakodó könnycseppet) ;÷>

Magam részéről megértem a csalódást. Emlékszem, hogy a rendszerváltás idején, fiatalként nem értettem, amikor apám mindig enyhe fejrázással legyintett, amikor az SZDSZ került szóba.

Aztán 1994-ben megértettem, és fokozatosan egyre jobban értem.


Tölgy,
Éljen a progresszív reakcionizmus. Most már a Kurucon a sor, hogy kibontsa a lényeget: reakCion...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:15:45

Loxon,
progresszív reakció? Hátborzongató tudsz lenni.

Civil a palyan 2008.04.12. 01:18:12

Mielőtt aludni térek: EU közepén a náciveszéyt sohasem gondoltam komolynak. De ettől még polgártársaink annak gondolhatják. Erre a kerületi FIDESZ-es képviselő válasza telitálalat volt. A cigány "kérdés" felvetését ebben a formájában nem tartom szerencsésnek. Ők ugyanúgy a nemzet részei, mint mi, nem cigányok. Hadd döntdék el ők, hogy mit akarnak. Pár lefizetett alkakmazottat nem számítva, ha mi, nem antirasszsisták, elgondoljuk, hogy mi leget a cigányság sorsa K-Eu-ban, akkor kidelülrhet, hogy, hogy mi "magyarok" semmivel sem vagyunk rasszistábbak, mint a mindenkori EU vezetés bütökratái.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:20:13

Tölgy,
végre, érzed már. Megborzongatott őrült elmém szele.

Gondolj bele: "progresszív" csupán azt jelenti, hogy "előretörő".

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:24:22

Civil,
tudom, nem akartad, de a bürökraták nagyon mulatságosan és találóan hangzik.

Szókratész halála a demokratikus Athén által...
még orákulumként is megfontolandó.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 01:29:59

ez a ReakCion jobb mint a ReakZsidó:)))

Civil a palyan 2008.04.12. 01:30:29

Mivel most lefekszem aludni: még egy kérdés. Ha azt az EU bürökratái jól gondolják, hogy minden népet megillet a szabad választás (hurrá hurrá!), akkor mé" nem támogatnak cigány programokat? Amiket támogatnak, azok ROMA programok, noha jól tudni, hogy a cigánynak tarott népességnek csek egy kis százaléka tartja magét cigánynak?! (És használják az aúmúgy kirekeszteő ROMA elnevezézt). roma név hasznátata azért kirekesztő, mert a cigány nyelvek többségében ez a nen roma-t jelenti ....de számos roma kisebbség él úgy, hogy nem beszéli a Roma/cigány nyelvet.

Szóval, kérem én: miért fasiszta az EU a cigányokkal kapvsolatban?

Bár ez durván hangzik, úgy látom, 2 perc, hogy bizonyítsani lehessen, már ha eltekintünk attól, hogy csak az árja lehet a felsőbbségi nyelv....

Civil a palyan 2008.04.12. 01:34:12

Kedves loxon més a többiek: felfogtam, milyen viszolyogataó tudok lenni. De nektek is meg kell értenetek, hogy 20 éve, mi itten át vagyunk vágva..Ezt nem olyan könnyű feldolgozni!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:35:34

Loxon,
bion-bion. Demokratáink most mán elolvashatnák Thuküdidészt, milyen is volt a demokrácia reálpolitikája.
De hova akar előretörni a teaszalonból?
Maradok maradi.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:37:38

Civil,
itt senki nem viszolyog, legfeljebb a Szállj el kismadár kezdetű örökbecsűtől. ÉS néhányan még a kapros tökfőzeléktől.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:42:58

Civil :>

Nem egészen értem a kérdésed.

De, hogy válaszoljak is valamit, szerintem a jó cigány "fehér" szempontból (bocs): az asszimilálódott cigány. Aki be tudott illeszkedni, hasonló értékek szerint él. Az ilyenekre (főleg, ha lányok) az ember az aggodalom legkisebb árnyalata nélkül gondol, sőt csupa túláradó rokonszenvvel.

A többi cigány (bár nyilván átmenetek vannak): a "probléma" feliratú tégelybe tartozik. Sajnos ők vannak többen. Őket is szeretjük, csak elővigyázatosságból kikerüljük az utcán.

Devil Inside 2008.04.12. 01:43:25

Rofä, 2008.04.12. 00:59:51
Ez a hozzászólásod telitalálat volt, akár posztként is üzemelhetne.
Viszont Szijjártó Péterről nem tudok ilyen jókat képzelni, ahogy nem hiszek benne, hogy a TV-Shopban Nobel-díjas atomfizikusok mesélik el egy hasizomgép előnyeit.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 01:45:01

A tökfőzeléket tényleg képtelenség megenni.

CrL 2008.04.12. 01:52:25

Civil, hivatalos válasz helyett kis matula:

"Bármennyire fáj is bevallani, mi, magyarok valójában cigányok szeretnénk lenni. De sajnos ezzel már elkéstünk, így hát marad a vágyakozás a szabadság, no meg a tenger és a narancsligetek után, és ennek a levét isszuk mi, az igazi kisebbségiek, akiket idegesít az erőltetett, csujjogatós vidámkodás, a harsány ordítozás, a buzuki hangja, a Gypsy Kings, Gianni Annoni, a Pannon Praktikum Világzenei Színpad fellépőinek nyolcvan százaléka, a Lassademikánátáre, Zorba tánca, és még sorolhatnám a végtelenségig. Ki kell végre mondani: elég volt! Itt az idő, hogy döntsünk végre: vagy hagyjuk ezt a bohóckodást a fenébe, vagy pedig akkor tényleg merjünk végre cigányok lenni."

lol

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 01:58:12

reactionary
"A tökfőzeléket tényleg képtelenség megenni."

Elhatárolódom. Anyám jól csinálja.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 01:59:41

Én anyám is jól főz, de a tökfőzeléket akkor sem lehet megenni:((
Elhatárolódom a tökfőzeléktől. Maradjunk a teánál!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 02:05:57

Reactionary,
noha nem vagyok vérmes tökfőzelék-párti, sietek biztosítani az összes tökfejet, hogy nem lehet "A" tökfőzelékről beszélni. Legfeljebb tökfőzelékről, névelő nélkül.

Igen, no és milyen teákat szokott inni?

Így éjjel valami jó erős feketét javaslok. Bár állítólag a zöld teák közt még agresszívebbek vannak.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 02:19:58

Loxon,

változó. Általában szeretem a sima "fekete" teát. Zucker, Zitrom.
De mostanában nyomok ilyen bizbaszokat is, pl. írkrém, ofkorsz tejjel és ein biszchen cukkerral. Meg vagyon nekem otthon (többlaki vagyok, ezt most nem magyarázom el) most valami másféle is, de aztat meg nem mondom, mi van benne:(
Noch dazu, néha zöldtea (szigorúan kevés cukor vagy semmi), meg valami másik, általam nem definiált - mindkettő keleti, utóbbit tejjel és cukorral fogyasztom.

Sokféle borzalom van.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 02:42:28

Az ízesítetlen teát nem szeretem. Mondhat bárki bármit, én csak cukorral együtt érzem az ízeket, és a különbségeket. Visszatérve anyámra, ő főzi megbízhatóan a legfinomabb teát – szigorúan citrommal. Mostanában egy kicsit már túl édesnek tűnik. Hiába, sokat éltem.

Egyébként bárhol Earl Grey-t rendelek, ha teára vágyom. Kivéve a speciális teázókban, ott jöhet a ceyloni, a kínai és sok más. Az ifjabb női vendéglátók meg úgyis mindig előrukkolnak valami különlegességgel: török, japán, indiai.

Ez is bizonyítja, hogy Európa és Ázsia arisztokratikus kontinensek.

Alfonzhal 2008.04.12. 03:04:40

Egyre kevésbé értem. Az előbb néztem egy blogot, a Konzervatóriumot. Minden volt, csak konzervatív nem. Most nézem a Reakció blogot, a polgári underground blogját, és ez is minden, csak nem az, aminek hívják.

Holnap majd rátalálok a Rendszerellenes, antikomenista blogra, ahol kizárólag Sztálin képek lesznek, és Gyurkóc beszédei. Nem értem.

evergo 2008.04.12. 06:39:28

""A Kuruc.info szerkesztőségébe e-mailben eljuttatott alábbi közleményében a Magyarok Nyilai Nemzeti Felszabadító Hadsereg vállalta magára a magyar leányt faji alapon diszkrimináló, majd halálosan megfenyegető Broadway jegyiroda hő útján történő "átalakítását". ""

Istenkém, mikor lesz már vége mindennek és lesz mondjuk egy kis rend, fejlődés, gyarapodás. Egy lengyel barátom épp most mesélte hogy náluk otthon nyugalom van, elindult valami fejlődés, az egészségügyben is nyugi van és legalább a duplája a fizetés, mint egy éve volt. hm

spajzcetli 2008.04.12. 07:36:09

reactyonari!
én pedig elhatárolódom a gasztro-rasszistáktól!
éljen és virágozzék a tökfőzelék! (is!)

mithrandir 2008.04.12. 08:09:09

Méhenkívüli

(Bár nagyon sok mindenben nem értek egyet egyes ide írgatókkal, de...)nem lehet, hogy egyszerűen a felcímkézett gyufásskatulyák nem stimmelnek, amibe a történéseket, azaz a valóságot begyömöszölni igyekszel?

A világ csak akkor egyszerű, ha lemondunk a gondolkodásról. Bármily fájdalmas, ez alapigazság.

grupi 2008.04.12. 08:11:47

Ebből az egészből nekem csak az örökMÉCSes Imre fotózása tetszik. Úgy látszik, a parlamenti padsorok között nem kerülhet elég közel csótány társához, (gyurcsótány)ezért bújt a fotósok óra elé a feló szájába, hogy érezhesse szájszagát is és kifotózhassa a fogai közül a judea spermát.

A jogállamiság csődje: El-Qró törvénytelen ellentüntetésre buzdított.
Az ÁVH törvénytelenül tudomásul vette a judeorasszisták időben be nem jelentett magyarellenes szeánszát.
Bizonyíték az ÁVH törvénytiprására:
A rendőrségről szóló 1994. évi XXXIV. törvény 59. § (3) így szól: Tilos a tömeget korlátozni a helyszínről történő eltávozásban.

countrystudy 2008.04.12. 09:06:33

azért ne feledkezzünk meg horngábor marketing-kokárdájáról sem

grupi 2008.04.12. 09:17:46

Hülye Horn gabica már egyszer elküldte őket a pecsába.
Ahogy őt is a népszavazás.
Most meg mit ugrabugrál itt, a hülye zsidaja?
Majd ha őt is úgy utasítják vissza, ahogy a boltos a magyart, majd akkor siránkozzon, meg jöjjön benyalni vagy nyelvével vezekelni gyurcsányi segglyukához.
Metszett baromjai óbágattak egy kicsit, majd elhúztak. Örüljenek, és élvezzék itt tartozkodásuk jólétét. ne pedig népet gyújtogassanak, mert akkor nem csak a bolt fog égni, s nem pusztán az orca.
Horn gabicára inkább egy csábos csillag illetvona, mint ahyog Dávid és Ibolyka hítvére szerint való lenne.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 11:08:58

Loxon,
valóban sokféle tökfőzelék van. De mindegyik távol esik "az" ehető ételek ideájától!

grupi,
nyugi!
Azért ez a törvényes - nem törvényes gyülekezés ügyben egy jogtudor eligazíthatna minket.

tewton 2008.04.12. 11:15:20

Tökfőzelék?
még jó, hogy nem sült patisszon.

Tölgyhöz csatlakozom.
Az még a kelkáposztánál is khm... alantasabb.
A legtökéletesebb természetesen a bab és a lencse.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 12:33:30

Méhenkívüli,

mi itt éppen teákról beszélgetünk. Ennél konzervatívabbat sehol sem találsz.

[..|..]

RoFä 2008.04.12. 12:44:06

tewton 2008.04.12. 11:15:20

Ja, a bab. Sólet, füstölt libamellel, utána flódni :D

A patisszont (CSILLAGTÖK!!! Héberül nemtom hogyi van), cukkinit, padlizsánt diszrkiminálni szerintem szélsőjobb hangulatkeltés. Csak azért csináljátok, mert a francia lecsó (rataoiulle) fontos alkotórésze az egyik, a török elnyomók által propagált musszakáé a másik. Vesszen Trianon, vesszen Szulejmán, mi??? De azért Amélie és a szép török csajok bejönnek, mi??? Spárgatökét a reakciós fajtátoknak!!!

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 12:46:43

TGM: "Úgy viselkedtek a Reakció nevezetű jobboldali lap szerkesztői, ahogy kellett: kisebb tiltakozást szerveztek az egyik neonáci vezető boltja elé."

hehe, kiss-kiss

RoFä 2008.04.12. 12:47:15

Ja, grupi egyébként egy moszados provokátor, ne üljetek fel neki. De szerintem ne nagyon cseszegessétek, mert eléggé ért a Krav Magához. Már bar mitzvahra is belezőkarmolót kapott ajándékba!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.04.12. 12:50:21

bazalttufa:
Van egy olyan érzésem, hogy TGM-nek nem egészen jött át a mondanivalónk. :(

tistedur 2008.04.12. 12:50:38

nyenyeceset ráadásul :P

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 12:55:35

TGM-nek mindenből az jön át, amiről úgy érzi, át kell jönnie. Mármint neki.

tewton 2008.04.12. 13:01:18

TGM: "Úgy viselkedtek a Reakció nevezetű jobboldali lap szerkesztői, ahogy kellett: kisebb tiltakozást szerveztek az egyik neonáci vezető boltja elé."

hehe, kiss-kiss

-- na, ilyenek az igazi humanista balos jobbosok!
holnap pedig mind belép az MDF-be :)

CrL 2008.04.12. 13:05:50

vajon mi lehet TGM nickje itt?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 13:10:15

Hun vannak a vidiók gyerekek? Vagy így hétvégén polgári lustálkodás van reakciósoknál?:((

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:16:54

neeeem,
Manyinak humora és stílusa! Azért, mert egyszer bevitt a susnyásba, ne sértegesd ennyire!

Loxon,
én elfogadom, hogy plurális világban élünk. De azért tudnunk kell, hol a határ. És a határ a kapros tökfőzelék. Talán én is azért lettem rendszerellenes az ántivilágban. Az úttörőt, meg a történelem tankönyvet még elnéztem, de azt hogy a napejben rám akarták oktrojálni a kapros tököt... Hát!
Legközelebb, ha lesz anti-kapor és tök tünti, biztosan ott leszek!

tewton 2008.04.12. 13:22:05

höhö,
Manyit le-TGM-ezni... felületesség. Manyi könnyedebb, viccesebb és csúfolódóbb.

Tölgy,
írj a dologról tudod-hol! mielőtt a kultúrrovat mindent elural :)

CrL 2008.04.12. 13:23:00

ha TGM Manyi Béci, akkor vajon ki Doom?

tölgy: számomra a horror menü a menzán ez volt: (kapros) tökfőzelék mócsingos pörkölt szaftal on top. de a tojáslevest is meghagytam másnak.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 13:26:18

a menzás tojásleves a bizonyíték az eredendő bűn létezésére - no meg a büntetésre! Az valahogy mindenhol amolyan mosogatólé volt úszkáló undormányokkal.
Mély szkspszisemet meg is őriztem a tojáslevessel szemben, egész addig, míg a "nagyi-féle" tálalásban ki nem próbáltam. Az finom volt, tojás volt benne, nem mosogatórongy, és kellemesen savanykás volt. Utána ettem. De csak nála!

Kapros tököt viszont leginkább sehol.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:28:05

CrL,
ne ilyen érzékletesen. Még elhányom magam.

tewton 2008.04.12. 13:32:26

kit érdekel Lipótváros? életmódmagazint!

tojásleves... a legalja. A levesek tökfőzeléke. brrrr.

Horror Menu: cukros paradicsomos káposztafőzelék főtt hússal (zsírosan)

vagy

főzelék főtt csirkecombbal. Belül még nyers, vasas-véres ízzel a csont mellett.

CrL 2008.04.12. 13:34:35

Horror Menu: cukros paradicsomos káposztafőzelék főtt hússal (zsírosan)

atyaúristen, a tökfőzelék véres változata

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:37:31

Egy kis közélet.
Tuttátok-e, hogy OV a felelős a tanárverésekért?

"A bajok sokrétűek, közös eredőjük pedig a különböző helyekről megismert és befogadott minta, melyekből gyermekeink megkonstruálják viselkedési normáikat.

Bizony van ebben politikusi felelősség is. Vajon milyen kulturális attitűdöt rögzít az a példa, hogy ha a nekünk nem tetsző ember beszél az Országgyűlésben, akkor kivonulunk?"
nol.hu/cikk/488141/

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:37:57

Tewton,
fúj!

React, Tewton, Tölgy és Loxon
Kérem posztolni gasztrofóbiai és gasztrofíliai tapasztalataikat a Körbe! – akár egyetlen posztba.

(CrL? – avatott szakértőként jöhetne.)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:38:39

Loxon drága,
hát nem enged be a renccer, annyira zárt a tea és teo klubbod...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:39:20

Tölgy,
mint tudjuk, OV az eredendő Rossz.

CrL 2008.04.12. 13:41:04

a nolon csak UP szerdáját olvasom magamtól de mostanában az is inkább a hazai étkerzési horrorokról szól mint nem, legutóbb mondjuk épp a tanárverésekről: nol.hu/szerda

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 13:42:29

Az vajon mit jelent, hogy népszabin egyre felhőtlenebbül tudok röhögni. :))))))

Lassan ugyanabban a szellemvasútban ülnek mint a kurucinfósok, csak zsidók helyett Orbán ugrik elő minden sarokból. Nyomorultak.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 13:45:14

CrL,
A szerdás írás tényeg nem is olyan rossz.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 13:48:22

Idee! Finom híresztelések, hogy a Ringier estleg eladná népszabót...kis szünet..finom híresztelések, hogy Széles G. megvenné.

Ja és persze valaki közben fényképezzen a szerkesztőségben, de ezerrel!!!

hiba 2008.04.12. 13:55:29

Most akkor ennyi? Kimentek, kimentünk, kiabáltak, tábláztak, és kész. Átnézve a videókat a neten, meg a bombagyár, kuruc cikkeket, nekem egyre kevésbé nevetséges ez az egész. Amikor a faszkalap 1000 szerencsétlen dühös emberrel a hátamögött zsidómédiázik egy megafonba, az a minimum, hogy megértjük ha a holokausztot átélt vagy ennek az átélésnek a légkörében felnőtt emberek félnek. Félnek és náciveszélyt érezenek, ha nácik masíroznak és azt kiabálják meneküljetek.
Annyira szomorú, hogy a széljobbon még gondolkodásképes egyedek, nem bírnak rájönni, hogy amit Ők karakán igazságnak vélnek és hirdetnek fennhangon,(akár igaz akár nem) a végfelhasználó IQ bajnokoknál, már csak benzines palackkal, kirakat és orrbetöréssel megoldható probléma.
Az viszont már egyenesen dühítő, hogy a miniszterelnök és a pártok lelkiismeretfurdalás nélkül használják politikai célokra az általuk (is) lehetetlen helyzetbe hozott tömegek szellemi nyomorát és rideg tényzőként használják a gyűlöletet politikai számításaikban. Fenéért nem lehetett azt mondani, hogy mélyen elítéljük a nácizmust, szimpatizánsainkat arra biztatjuk, hogy menjenek, de mi magunk nem megyünk ki, hogy elkerüljük a látszatát is a politikai felhasználásnak.
Attól tartok, valami itt nagyon el van kezdve és ha deportálni már nem is fognak a következő 10 évben, sok magyar nagyon szarul fogja magát érezni kevés magyar hülye miatt.

tewton 2008.04.12. 13:56:07

Tölgy,
basszus, azt hittem, viccelsz. De tényleg ez van a cikkben. De ez is:

"Az arrogancia, a büszke és buta intolerancia, a tojás- és Molotov-koktél-dobálás, az autók és kukák gyújtogatása mint önkifejező érvelés, nem csupán önmagában káros, hanem modellként is az."

Nocsak. A párizsi kocsigyujtogatás pozitiv önkifejezés (kontra Sarkozy), a magyar meg nem is az?

De örülök, hogy az SZDSZ önkritikát gyakorol. ""Az arrogancia, a büszke és buta intolerancia" rájuk is áll.

tewton 2008.04.12. 14:04:35

hiba,
azért van ám egy olyan szempont is, hogy ezek pesti utcai rendezvények, amivel a főváros lakosságának egyik fele szórakoztatja a másikat. Mindenki megtalálja a gyűlölhető ellenséget, oszt' hajrá. Vidéken meg az emberek inkább érzik veszélynek a cigányokat, mint az antiszemitizmust. És a lincselések helyszíneire nem jár miniszterelnök, se Schröder.

dowNLoad 2008.04.12. 14:14:29

Hogyan? a baloldalon (az mind zsidó?) jó nők vannak, a jobboldalon (főleg a szélén) rondák?
Akkor Ungár "clitmaster-2000" Klára és Apró Piroska klánivadéka (lánya) a legszélsőségesebb szélsőjobbos lehet, valószínűleg nagy sárkányok (a KKK-ban) és otthon kizárólag fekete egyenruhában, hitlerbajusszal tevékenykednek!

A jóságos, csak MAGYARORSZÁG érdekében tevékenykedő, és ezért a zsidókhoz is beépült kettős állampolgárok harcoló alakulata, ami a MAGYAR PARLAMENTI KÉPVISELŐK között található meg, az senkinél nem verte ki a biztosítékot??? (tisztára , mint az AIPAC, az is PÁRTÁLLÁSTÓL FÜGGETLENÜL OTT VAN MINDENHOL, mennyien lehetnek az szdsz-ben??? Halló horngábor, vajon harcolt, vagy ő még az izraeli zsidókat is átverte, és ott is csak pofázott???)

Hős rendőrségünk felkérhetne pár jogászt, hogy ha tuti bukó, (nekik) akkor ne vigyenek be senkit, mert az NEKÜNK KERÜL PÉNZBE TI BALFASZOK, a kártérítéseket az adóból fizetik ki! Tomcat pl. egész szép összeget fog kapni ebben az évben is.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 14:16:12

lódi,

nem mind zs. a baloldalon. De ha már, akkor azok iránt őszinte sajnálatot érzek, akiknek még nem volt szerencséjük helyes pösti zs.-lányokhoz. A kurucosok frusztrációja vajon ebből fakad? Valaki frajdizálja má' mög!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 14:17:45

ps. a kövér, sipítozó náci luvnyák azér' tényleg nem túl vonzóak:((

tewton 2008.04.12. 14:24:15

Down,
belinkelhetted volna azért
vilagvaros.blog.hu/2008/04/12/nemzeti_szepsegverseny

react,
azért nézd már meg, miről beszélsz!
azért mégiscsak feltűnően hasonló lánykák lettek beválogatva. Hogy zs-e vagy nem, nem tudom. Csinoskák, de hogy barna hajú, barna szemű lányak közül lehessen választani ... kicsit gyanús nem?

ps. ha "a kövér, sipítozó náci luvnyák azér' tényleg nem túl vonzóak:((" -- ugyanez "pösti zs.-lányban" neked bejön?

CrL 2008.04.12. 14:26:49

(mondjuk a hét egyik szürreális jelenete volt amikor tomcat azzal védekezett az mszp sajtótájékoztatóján, hogy bnője meg a nyári haverja zsidó, és ő ezek után lenne újfasiszta? eszembe jut a napkeltésék interjúk amiben csurka bizonygatta mindig, hogy neki a hentese zsidó és nagyon jól kijönnek!)

tényleg alakul akkor az új menzaklub?

Endreszjú Ájven 2008.04.12. 14:27:13

Asszonynak a tűzhely és kölkök mellett a helye!!

A HARC a FÉRFI DOLGA!

Ősi lovasnomád szokásjog.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 14:33:18

A sipítozó, kövér lúvnya miattam lehet bármiféle, attól még sipítozó, kövér lúvnya.
Ugyanez igaz fordítva is, egy 90-60-90 esetében a franc sem a keresztlevelét nézi.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 14:34:20

tewton,

ofkorsz, nem:)) De ez már tényleg egyéni ízlés kérdése. A sipítozást persze hogy nem szeretem.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 14:35:38

ok, látom, hogy itten már látens rasszizmust vágnak rám, dehát nem ez volt a szándékom:(( a "kövér náci luvnya" pedig egy prototípus, nem a származására vonatkozik: egy ilyen egy cimbimet hasbarúgta, amúgy nőiesen.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 14:36:19

Kündü,

a körúton is gyakran lovagolsz körbe? Lovasnomád módra?

smalladam 2008.04.12. 14:44:39

"a "kövér náci luvnya" pedig egy prototípus, nem a származására vonatkozik: egy ilyen egy cimbimet hasbarúgta, amúgy nőiesen."

ilyen tényleg van. bakancs, farmer, csuklyás fekete "magyarpulcsi", szőke haj (általában festett) maszkulin összhatás. és üvölt, nekimegy egyedül a rendőrsorfalnak, (na mivan bazmeg mérnem visztek már el ti gecik?! - - na mi van bazmeg miért visztek már el ti gecik?!) és mikor a haverok rászólnak, hogy kicsit vegyen vissza, akkor velük üvölt tovább.

CrL 2008.04.12. 14:48:15

megvan az igazi álomrandi: egy ilyen trollnővel enni valahol egy kis tökfőzeléket. lol

tewton 2008.04.12. 14:49:14

react,
keveset vagyok mostanában pesten, nem láttam még a típust :) De lehetne egy típuskönyvet róluk a reakción!
including pesti zsidólány, stb is!
go on, boys!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 14:52:21

Hát a nők valahogy nem igazán mérvadók politikai irányultság tekintetében. Láttam már ultrapenge csajokat gyúrt skinhead-ek, meg aszténiás zsidók, bajszos, pöttöm operetthuszárok és alvatag füvesek oldalán is. A Kókának is milyen szép felesége van (legalábbis a néhány képről úgy láttam), aztán mégse szeretnénk hozzá csatlakozni.

Morbus, bármilyen morbid, abban igaza van, hogy a nő csatlakozzon a férfihez, ne fordítva.

dowNLoad 2008.04.12. 14:58:25

Uj Péter elvtárs, miért nem érzi a különbséget?
Mert nem mindegy hogy Moszkvában Hummereket osztogatnak,(Putyin for prezident!) vagy a VIII. kerületben nemcigányok, járókelőket fosztogatnak. (akik rosszkor voltak rossz helyen, haha)

A szép zsidó lányok:
www.vimmel.biz/bahnhofbar/moore/imagepages/image6.html
Hoppá, most látom, hogy mindegyik magas szőke, kékszemű svéd náci, sehol egy ferde homlok, sehol egy kampós orr?
Kinek a papné?
Rasszista vagyok, de nekem a papné jön be.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 15:04:35

jahajj istenem. Félre teccettek érteni. Sebaj. Személyesen küldök akárkinek képeket, hogy hüppögjön.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 15:11:48

(React: posztolnál szép zsidó és német lányokat a Körbe? – pártállástól függetlenül.)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.04.12. 15:19:01

A legszebbek a keleti-szláv nők, akár nácik akár libsik. Ugorjatok ki kicsit szórakozni Ung vármegyébe, és rájöttök:) Csak óvatosan a vodkával:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 15:24:43

Loxon,

ide azért nem küdtem képet, mert személyes ösmerőseimnek nem sértegetem a személyiségi jogait:))
De esetleg lehet róla szó később, hogy összeszedem a kedvenceket:))))

tistedur 2008.04.12. 15:45:09

a nő csatlakozzon a férfihez..de csak akkor,ha mő mutatja meg,hogy hol legyen a sátor :P

CrL 2008.04.12. 15:46:09

előre is sry, de ezt muszáj belinkelnem hirszerzőről:

www.hirszerzo.hu/imgpool/20790_6.jpg

dowNLoad 2008.04.12. 16:02:37

Itt van két übernáci bige, különösen a jobb! vagy a bal?
Ja vohl mein führerina!
www.vimmel.biz/starshine/www.mooreontour.se/imagepages/image19.html

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2008.04.12. 16:28:22

Használati utasítás übernáci bigékhez svédül tudó lánytól:

> a Svédek nemnagyon mondják,hogy szívesen,amikor
> anno megkérdezem a nőt,nem is értette,hogy
> miről beszélek...úgyhogy nem kell válaszolnod
> ilyenkor
> Ja,és amikor egyetértenek akkor sóhajtoznak,
> mint amikor levegőt veszel,csak gyorsan és
> hangosan.
> Svéd tanfolyam ennyi volt.

Remélem, hasznát veszitek még.

dowNLoad 2008.04.12. 16:40:17

Itt legyek szélsőbalos, antifasiszta, ha nincs igaza, aki a fejformát meg az homlok/orr/fül alakját/méretét a fajelmélethez kidolgozta!
vilagvaros.blog.hu/media/DSC03089-1.JPG
Nem és nem, ezek a fejek nem EURÓPAI FEJEK, akárki akármit mond, a közel keleten viszont elvegyülnek a tömegben, kicsit barnulni kellene nekik max.
Hasonlítsd össze:
www.vimmel.biz/starshine/www.mooreontour.se/imagepages/image19.html

Loxon: TUDOK SVÉDÜL!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 16:42:22

lódi,

sémi népek, persze hogy elvegyülnek.
Svédül mit tucc?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 18:40:31

lódi

A pókeresek köztudottan náci fajta :) Tul. képpen goebbels találta ki a texas hol'dem-et.

Nem nagyon bírom az olyan nőket, akik hőszigetelő nemesvakolatot tolnak az arcukra.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.12. 21:05:17

bazalttufa,

:-DDDDDDDDDDDD

Amúgy a gyűjteményben találtam egy tényleg helyes csajszit, őt szoktam látni élőben is:)) de Lódinak amúgy tökmindegy, mert amelyiknek "ferde homloka meg görbe orra" van, az ejtős.
De lódi szegény lökött.

plastik02 2008.04.12. 21:08:56

hol van ilyenkor Lelkylola???

dawn: legalább svédül beszélsz...

dowNLoad 2008.04.12. 22:56:10

React: NEMZETI MINIMUM, hogy ferde homlok és kampós orr NŐBEN sem! Azért EBBEN annyira nem áll rosszul az ország! De ha neked csak a kazári kampósorrok jönnek be, a túl nagy mellekkel, vagy éppen a lapos kivitel...

ÁrPi 2008.04.12. 22:56:43

CrL 2008.04.12. 14:48:15
"megvan az igazi álomrandi: egy ilyen trollnővel enni valahol egy kis tökfőzeléket. lol "


Nade mi is AZ a menzaklub?

Nagyüzemi-entellektüel konyhásnéni-világösszeesküvés a reakciósok ellen!

sergei 2008.04.13. 15:14:16

Szuper az a mécs imrés kép!
süti beállítások módosítása