Hivatkozási alap
2008. február 23. írta: nénike

Hivatkozási alap

 Ülök az okmányiroda várójában. 230-as a sorszámom. Várakozók száma 4, olvasom a kis cetlin. Előveszem a Heti Választ. Mellettem ülő joviális úr láthatólag elégedett a sajtótermékkel, annak pedig különösen örül, hogy látja, felismertem. Szólítanak, ügyintézek. Kifele jövet aztán emelt hangú igazságbeszédre kapom fel a fejem:

 „Kérem a hivatalvezetőt! Velem ezt nem lehet csinálni, Tudják, ki vagyok? Utánam húztak sorszámot, mégis előttem mentek be. Kérem, én országgyűlési képviselő vagyok! A hivatalvezetőt kérem!”

 Valahogy így. Kedvem lett volna valami igazán bunkó érvet előhúzni, például nekem meg diplomám van, mégsem hangoskodom, végül mégis hagytam a fenébe. Ilyenek vagyunk, vadak és jók.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr45349948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mithrandir 2008.02.23. 10:31:13

Nekem nem teljesen jött át ez a sztori.

"Joviális Úr" és "Országgyűlési Képviselő" ugyanaz a személy?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.23. 10:39:24

szóval ez egy max éretségizett jobbos öreg politikusunk? szabad a gazda! :D

Francois Pignon 2008.02.23. 11:07:14

Random kínzó kérdés. Lehet tippelni?

Francois Pignon 2008.02.23. 11:14:03

Herényi joviális? Onnan én inkább a kertészre tippelnék.

"Horthy-fasiszta" 2008.02.23. 11:35:27

Pignon, Herényi bárki számára egy joviális középkorú úrnak tűnhet... míg ki nem nyitja a száját. De én elfogult vagyok, hisz a múltkor is az ő képével mentem a fodrászhoz:)

hetilap.hetek.hu/images/03.025/belp/Herenyi.jpg

Gabrilo, tekintve, hogy a HV a leginkább mdféer politikai hetilap - a Tallózót leszámítva - így azt hiszem igen.

"Horthy-fasiszta" 2008.02.23. 11:37:03

Apropó, a cikkből mintha kimaradt volna, hogy az első helyes megfejtő egyéves Reakció előfizetést kap ajándékba... ;)

regnak 2008.02.23. 11:44:00

nénike

Kimaradt elnézést kértetek-e, amiért feltartottátok a nagy embert ügye intézésében?
Diplomára fel vágni nem szép dolog:) Az udvarias viselkedésre már inkább

m.á. 2008.02.23. 12:46:03

Hejj, mindig úgy képzeltem hogy értelmes ember nem tirpákozik. Tudom hogy csak figyelmetlenség, de mégis rohadtul zavar.

Google 2008.02.23. 12:56:11

Okmányirodában egy képviselő? Hát akkor tényleg nagyon ráért, hogy ott ütötte agyon az időt, vagy éppen társadalmi kísérletbe kezdett, tesztelte, figyelte a választókat? Provokált?
Boross?

irrelevant 2008.02.23. 13:27:27

A budapesti lét örömei, hogy ilyen nagyságokkal fut össze az ember nap mint nap.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.23. 15:15:42

m.á.:
Jogos, elnézést kérünk. Javítva.

nénike · http://mandiner.hu 2008.02.23. 16:49:57

Azért írtam az egészet, mert életpályánk egy-egy nagynak hitt eseményére hivatkozni ugyan lehet, de ettől előnyt várni minimum visszatetsző.

Kicsit segítek: Fidesz frakció, listás.

Francois Pignon 2008.02.23. 17:18:18

Legalább nem verekedett a képviselői igazolványát lóbálva, nem vágta magát a földhöz erőszakot kiabálva, talán tilosban sem dohányzott.
A jövőben meg majd a mentelmi jog talán ad mentességet a sorbanállás alól is.

volante · http://volante.blog.hu 2008.02.23. 19:23:45

Szánalmas, bármelyik oldalt is képviseli.

nénike · http://mandiner.hu 2008.02.24. 08:17:19

Mindig is tudtam, hogy Google a legjobb kereső. Egyébként nem a személy az érdekes, szerintem a képviselők harmada pártállástól függetlenül simán arcoskodik, ha úgy hozza a szituáció.

Google 2008.02.24. 11:41:16

Van, akinek nem hozza úgy a sors, hogy az okmányirodában kell várakoznia. Az egyenlőbbekkel nem találkozhatunk ilyen helyeken, de lehet, hogy ez jobb is így!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.24. 11:51:57

ezeket a pénztárnál is előre kell engedni?

nem mintha magánemberként nem lenne taplógáz ilyet csinálni.
nyilván a röntgenszemű képviselő tudta, hogy az utána számot húzott ember ugyanazt akarta ügyintézni amit ő, és _vannak_ kapcsolatai, hogy az igaz képviselő urak elé betolja a lottyadt proli seggét.

ha megtehetném, leszerelném a székét a parlamentből, hogy kedden ne kelljen beleülnie.

mindenki: nem lenne ez egy értelmes módja a parlamenti képviselők számának csökkentésére? nevek nélküli ültetés, és naponta egy székkel kevesebb. reggel pedig szégfoglaló futás, mint az oviban. 180 nap alatt egész normális fogyás lenne elérhető.

OftF 2008.02.26. 12:26:50

Olyan nagyon sokszor azért mégsem ügyintézkedhet az a ioviális úr, különben már tudná, hogy a különböző ügyekhez különböző sorokban kell várakozni, és - minő modern technika - ezt az sorszámosztó gép (!) automatikusan tudja kezelni! Nem kell hozzá apparátus, az a fránya villany megoldja! Biztos mert olyan gyors!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.26. 12:32:39

jut eszembe, ha ő ilyennel tölti a mi adófizető.. (ááá de jó kicsit demagógozni :D ) idejét, akkor mit csinál u.ekkor a min. havi százassal jutalmazott asszisztense?! (éljen a demagógia, ebéd után fincsi desszert, ha incs más :DDD )


na, ki ő? :)
süti beállítások módosítása