„Szeretem a versenyt, nagyon!” - Kóka János az SZDSZ tavalyi elnökválasztásán
Tavaly nagy küzdelemben dőlt el, hogy Fodor Gábor és Kóka János közül ki lesz a párt elnöke: első nekifutásra 377:377 szavazatot kaptak, ezért újabb körre volt szükség. A második fordulóban aztán Kóka 380:367 arányban megszerezte a győzelmet.
Az azóta eltelt szűk egy év alatt Kóka János gyakorlatilag megbukott: a párt népszerűsége éppen csak mérhető. A mesterkélt adócsökkentést!-kirohanásoknak nem sok hitele van, mindenki tudja, hogy az ilyen bejelentéseket jobb esetben visszavonulás, rosszabb esetben adóemelés követi. Személyes hitele sem nagyobb, mint pártjáé: a piti áfamentes fogyasztás és az épülő villa körüli ügyeskedés csak két példa arra, hogyan lehet ifjú titánként nagyon gyorsan a régi gárda alá süllyedni. A pártban is látják, hogy rossz lóra tettek, csak idő kérdése, mikor kell búcsút intenie a GKM után a pártelnöki posztnak is. A politikában nincs hová hátrálnia. Persze egyáltalán nem féltjük, az elmúlt néhány év pénzügyi szaldója feltehetően nem olyan rossz Kóka, illetve barátai, rokonai és üzletfelei szempontjából.
A méltóságteljes visszavonulás lehetősége pedig valószínűleg a legújabb botránnyal tűnik tova. A HírTV tegnap esti Célpontja valamelyest új megvilágításba helyezte az SZDSZ verseny-felfogását és a szocializmus ellen folytatott küzdelmét. Még ha (meglepetés!) a GKM felügyelete alá tartozó Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanácsnál dolgozó T. Asztalos Ildikó saját szakállára szervezte is a dublőröket, ami elég nehezen képzelhető el, a szoros versenyben győző Kóka János számára lehet a legkellemetlenebb a kérdéses jogszerűségű szavazatok híre. A HírTV-nek nyilatkozó kókista SZDSZ-politikusok arroganciáját elnézve nem tartom kizártnak, hogy Kóka egész pártját magával rántja a süllyesztőbe.
A bejegyzés trackback címe:
https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr48332349
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.03.25. 08:50:21
SZDSZ: pártszakadás? II. Az előző rész tartalmából: Nyílt levél! Csaba szerint János tisztázta magát! Gábor, Emese, Gabriella és István felfüggesztik magukat! Albert is fantomküldött! Csaba a rendőrséghez fordul! Cselszövés, fondorlat, ármány - az el…
Trackback: Reakció - a polgári underground blogja 2008.02.10. 19:13:50
Náci trollok támadása Ha a tegnapi nem is volt a köztársaság legsötétebb éjszakája, de a Reakció blog történetében mindenképpen a legmozgalmasabbak közé tartozott. SZDSZ-ügyi bejegyzésünket elárasztották a Becsület napját a Hősök tere után virtuális…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tevevanegypupu 2008.02.10. 18:19:02
Szoval az szdsz atverte a hirtevet es ezert a hirteve lesz hiteltelen? ha tenyleg igy van akkor azt hiszem valami nagy baj lehet az szdsz agygondolkodasaval. Sajatos logika es talan mondhatom azt is, hogy jellemzo rajuk.
regnak 2008.02.10. 19:13:20
Nem szép ilyen cikkeket írni egy sikeres emberről. Sokat tanult jó barátja nagy barátjától. Nem véletlenül a verseny híve, csak mivel nem szereti a meglepetéseket, ő az irányított versenyt támogatja. Eddig gondolom nem is kellett meglepődnie az eredményeken.Demokráciában nem szabad hagyni, hogy a buta, tudatlan emberek döntsenek, még nem siekrülne jól. Szerencsénkre ő leveszi ezt a terhet vállunkról.
Több ilyen emberre lenne szükség az ország vezetői között.
Több ilyen emberre lenne szükség az ország vezetői között.
irrelevant 2008.02.10. 20:25:35
Rossz szokásaimat követve előbb offolok, aztán belepofázok a munkátokba, kedves bloggerek.
Holnap gyásznap. A koalíció kordonok mögött elbarrikádozva megszavazza a TB-kassza privatizációját. Készültök már rá? Esélylatolgatás, hogy Sólyom aláírja-e, nem-e? Valami?
Holnap gyásznap. A koalíció kordonok mögött elbarrikádozva megszavazza a TB-kassza privatizációját. Készültök már rá? Esélylatolgatás, hogy Sólyom aláírja-e, nem-e? Valami?
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.10. 20:53:42
má elnézést, de mi a francért kell megint a kordon?
netán megint szügyig járunk a terrorveszélyben? Vajon mit mondott most a jósunk?
a hasadt személyiségem összeesküvős fele most szólt, hogy a magyarok nyilai már megint jókor szolgáltatott okot az államhatalomnak.
netán megint szügyig járunk a terrorveszélyben? Vajon mit mondott most a jósunk?
a hasadt személyiségem összeesküvős fele most szólt, hogy a magyarok nyilai már megint jókor szolgáltatott okot az államhatalomnak.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.10. 20:55:13
a nyilak megint odabsznak
index.hu/politika/belfold/nyilak4998/
index.hu/politika/belfold/nyilak4998/
regnak 2008.02.10. 20:57:42
denever
Ha egyszer komoly a veszély, akkor tenni kell valamit. Vajh, mit adunk cserébe a szlovák kollégáknak? Lesz valami kemény Ficoba menés, hogy otthon ő kerül kemény helyzetbe?
Aztán meg ki hiszi el, hogy aki komolyan ilyen alkatú ember az nem valami rövid megjegyezhető nevet választ, hanem egy kisebb litániát?
Ha egyszer komoly a veszély, akkor tenni kell valamit. Vajh, mit adunk cserébe a szlovák kollégáknak? Lesz valami kemény Ficoba menés, hogy otthon ő kerül kemény helyzetbe?
Aztán meg ki hiszi el, hogy aki komolyan ilyen alkatú ember az nem valami rövid megjegyezhető nevet választ, hanem egy kisebb litániát?
aranyhaj.blogspot.com 2008.02.10. 21:01:30
"Esélylatolgatás, hogy Sólyom aláírja-e, nem-e? Valami?"
Már mindegy, aláírja-e vagy sem: vétójoga csak az első esetben volt.
Egyébként Gyurcsány Ferenc után - állítólag - a vérbeli szocialista Kiss Péter a legesélyesebb min. eln. jelölt - az az érzésem, fogjátok ti még visszasírni Gyurcsányt!
aranyhaj.blogspot.com
Már mindegy, aláírja-e vagy sem: vétójoga csak az első esetben volt.
Egyébként Gyurcsány Ferenc után - állítólag - a vérbeli szocialista Kiss Péter a legesélyesebb min. eln. jelölt - az az érzésem, fogjátok ti még visszasírni Gyurcsányt!
aranyhaj.blogspot.com
irrelevant 2008.02.10. 21:23:25
aranyhaj
Én meg a jog két különböző dolog, de úgy hallottam, hogy Sólyomnak vannak még bizonyos eszközök a kezében.
Egyébként meg adna az isten egy vérbeli szocialistát egy ilyen rabló, neolib, vadkapitalista haveri kör helyett, amilyen most uralkodik.
Én meg a jog két különböző dolog, de úgy hallottam, hogy Sólyomnak vannak még bizonyos eszközök a kezében.
Egyébként meg adna az isten egy vérbeli szocialistát egy ilyen rabló, neolib, vadkapitalista haveri kör helyett, amilyen most uralkodik.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.10. 22:06:21
otvospeter, aranyhaj:
Sólyomnak második körben muszáj aláírnia a törvényt, előzetes AB-normakontrollra sem küldheti. Egyébként valószínűleg nem sért alkotmányt a jogszabály, különben nem megfontolásra küldte volna vissza Sólyom (ez amúgy nem vétójog), hanem ment volna egyenesen az Alkotmánybírósághoz.
Sólyomnak második körben muszáj aláírnia a törvényt, előzetes AB-normakontrollra sem küldheti. Egyébként valószínűleg nem sért alkotmányt a jogszabály, különben nem megfontolásra küldte volna vissza Sólyom (ez amúgy nem vétójog), hanem ment volna egyenesen az Alkotmánybírósághoz.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.10. 22:07:43
denever:
A kordon botrány, a nagyongyanús Nyilak meg tökéletes időzítéssel legitimálják az ilyen paranoiás húzásokat.
A kordon botrány, a nagyongyanús Nyilak meg tökéletes időzítéssel legitimálják az ilyen paranoiás húzásokat.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.10. 22:08:40
otvospeter:
Egyik rosszabb, mint a másik. Még egy eszetlen osztogatás hiányzik igazán a Medgyessy-Gyurcsány-ámokfutás után...
Egyik rosszabb, mint a másik. Még egy eszetlen osztogatás hiányzik igazán a Medgyessy-Gyurcsány-ámokfutás után...
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.10. 22:53:47
de tényleg. most ezek a kormánypártok attól félnek, hogy nem engedik be őket a parlamentbe az utcai népek, és nem tudnak majd savazni az eü törvényről? ezért a kordon?
gondolom faszagyereket csak nem akarnak játszani, hogy nekik mindent lehet.
Persze nem örülnék neki, ha ebből szokás lenne, hogy minden necces törvény megszavazásakor bebörtönzik magukat. azért ez már kicsit sok. anyagilag is.
A hülye "molotonkoktél"-hajigálók (copyright Mucsi) már már watergate szintű dolgokra engednek következtetni. egyébként ilyenkor nem üzemelnek a zseniális térfigyelő kamerák?
gondolom faszagyereket csak nem akarnak játszani, hogy nekik mindent lehet.
Persze nem örülnék neki, ha ebből szokás lenne, hogy minden necces törvény megszavazásakor bebörtönzik magukat. azért ez már kicsit sok. anyagilag is.
A hülye "molotonkoktél"-hajigálók (copyright Mucsi) már már watergate szintű dolgokra engednek következtetni. egyébként ilyenkor nem üzemelnek a zseniális térfigyelő kamerák?
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.10. 22:55:43
pedig kedves Turul, ha Fletót buktatnak a szocik, akkor annak az lesz a várható célja, hogy párt megint szép legyen, méltó régi nagy híréhez.
elégedett válaszók, miegymás.
meggyorsabban pedig a pénz feledtet.
elégedett válaszók, miegymás.
meggyorsabban pedig a pénz feledtet.
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.11. 09:07:31
off
sok a hülyékkel foglalkozó friss poszt, nehéz volt méltó helyet találnom ennek a hírnek: egy idióta - troll - történelemtankönyv-író smiley-kkal jelöli ki a fontos részt sajáát ált. isk. 8. oszt. törikönyvében (!), így pl. mosoly van Trianon, a Holokauszt és az ÁVH fejezetek után is...
megmondo.blogter.hu/?post_id=245213
on
sok a hülyékkel foglalkozó friss poszt, nehéz volt méltó helyet találnom ennek a hírnek: egy idióta - troll - történelemtankönyv-író smiley-kkal jelöli ki a fontos részt sajáát ált. isk. 8. oszt. törikönyvében (!), így pl. mosoly van Trianon, a Holokauszt és az ÁVH fejezetek után is...
megmondo.blogter.hu/?post_id=245213
on
Tehéntőgy 2008.02.14. 19:41:02
Hű, Szamárfül, ez nem semmi...
És elvileg ez átment kontrollszerkesztőn, lektoron, miegyeben.
Hihetetlen.
És elvileg ez átment kontrollszerkesztőn, lektoron, miegyeben.
Hihetetlen.
smalladam 2008.02.14. 19:46:09
tehéntőgy, a zunijós pályázatból megvalósult bivalyröcsögei utcanévtábla-felújításkor is átmegy a szamuely tibor utca a közigazgatástól a táblát készítő üzemig egész sok mindenki kezén, 'szmégis még mindig mennyi van...
dowNLoad 2008.02.15. 01:02:18
IRGALOM, könyörgünk, hogy maradjon Fletó és Kókadt 2010-ig, hogy végre a megérdemelt helyére kerüljön ez a 2db nagytudású párt. (ami 1ma már, vagy inkább 1sem) Utána ha ketten együtt elérik a 10%-ot, akkor nagyjából rendben lesz. (az eltapsolt 20MILLIÁRD USD-t azért leverném rajtuk, és baráti körön) Vajon CIPRUST meg tudjuk-e fenyíteni, hogy zároljon pár számlát? Az már-már ISTENI igazságszolgáltatás lenne, képzelj el egy SZEGÉNY KÓKÁT! hahaha, nézzük mire megy a saját erejéből, a saját "szaktudásával" ? Após(anyós) nélkül! (reméljük 2010-től ők is munkanélküliek lesznek)
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.16. 15:13:37
ezt irja az index:
"Kóka készen áll egy új elnökválasztásra
Az SZDSZ elnöke szerint is gyanús, hogy szabálytalanságok történtek megválasztásakor."
vaaahahaha
"Kóka készen áll egy új elnökválasztásra
Az SZDSZ elnöke szerint is gyanús, hogy szabálytalanságok történtek megválasztásakor."
vaaahahaha
CrL 2008.02.16. 15:24:24
lol, igen mert szereti a versenyt!
irrelevant 2008.02.16. 17:04:39
Ehhez a mondathoz olyan vastag bőr kell, hogy azbesztruha nélkül mehetne kaszkadőrnek.
dowNLoad 2008.02.16. 18:33:14
Az elején, amikor a KAMILLA affér még a MATULA txt hírlevélben feltűnt, akkor már világos lehetett volna mindenkinek, hogy egy hiteles (vagy csak simán: normális/épeszű) ember az NEM ilyen. Mi teszi alkalmassá, hogy POLITIUS legyen? Az Após? A sulinetes pénzszivattyú? (számtech. nagykeresek azóta is áldják a nevét) A MATÁV(TCom) bebetonozása Magyarországon? A Ciprusi OFFSHORE számlák? (Ciprusi GDP növekszik, köszönik szépen) A JÓLJÁRT BALF@SZ mintapéldánya ez az ember, önmagától semmire sem képes, ötletei soha nem voltak(attól mentsen meg bennünket a jóisten) egy korrekt világban max. fénymásolással/faxolással foglalkozna, vagy kv-t vinne az ügyeletes orvosnak. Jöjjön el az az ORSZÁG! ÁMEN!
medve1 2008.02.16. 20:21:30
Azért csöndben megjegyzem: baromira dzrva, hogy a kormánykoaélíció egyik pártjának elnöke csalt! Liberális értelmiség most ezt hogyan fogja elemezni?
irrelevant 2008.02.16. 20:28:00
Medve: szerintem egyszerűen nem fognak beszélni róla. Vagy csak annyit, amennyi feltétlenül szükséges, azt is szűkszavúan, igendeorbánosan.
medve1 2008.02.16. 21:23:47
Kérdezzük meg Smalladamot, hogy mikor foglalkozik a Hírszerző Kóka környezetéből érkező hangulatjelentésekkel.
irrelevant 2008.02.16. 21:29:34
Vagy kérdezzük meg Pásztor Tibor képviselő urat, aki egy nappal a Célpont riportja után azt bizonygatta, hogy a balfasz HírTV-t felültették, ugyanis nyilvánvalóan semmi sem igaz az egész sztoriból, miként vélekedik most, az újabb fejlemények (Kóka kínos magyarázkodása, borsodi SZDSZ-es nyomozgatás) után.
medve1 2008.02.16. 21:32:50
Ne bántsd, legalább nyíltan vitázik itt velünk. De várom totav publiját is, meg a Népszabadság vezércikkét. És tudod, az egészben az a szörnyű, hogy az szdsz-sek tényleg régóta mondogatják, hogy a kongresszuson csaltak.
irrelevant 2008.02.16. 21:46:40
Remélem, a hétfői Újságíróklubban is lesz szó erről. Kíváncsi vagyok, mit fog szólni a három vén agitprop-csataló ehhez az egészhez. Bár gyanítom, hogy orbánozás lesz a vége, meg diktátorozás, meg az, hogy "dehát a Fideszben még ilyen verseny sincs mert Orbán mindenkit kicsinál aki potenciális ellenfele lehet." Stb.
Arra is kíváncsi lennék, hogy mi lesz a vége az ügynek. Nem hiszem, hogy újabb elnökválasztás lesz, de azt sem tartom valószínűnek, hogy ezek után sikerülni elhallgatni, háttérbe szorítani az ügyet, a vidéki szadeszosok száját meg befogni...
Arra is kíváncsi lennék, hogy mi lesz a vége az ügynek. Nem hiszem, hogy újabb elnökválasztás lesz, de azt sem tartom valószínűnek, hogy ezek után sikerülni elhallgatni, háttérbe szorítani az ügyet, a vidéki szadeszosok száját meg befogni...
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.16. 22:02:57
medve1 2008.02.16. 21:32:50:
"Ne bántsd, legalább nyíltan vitázik itt velünk. De várom totav publiját is, meg a Népszabadság vezércikkét. És tudod, az egészben az a szörnyű, hogy az szdsz-sek tényleg régóta mondogatják, hogy a kongresszuson csaltak."
Most eszembe jutott egy vicces ötlet látván a következő címet:
"Kóka készen áll egy új elnökválasztásra
index.hu/politika/belfold/kok0216/
"
Annak idején Kuncze elégedetten azt morogta az SZDSZ megugró népszerűségi számait látván, hogy havonta kellene egy elnölválasztás az SZDSZ-ben, mert akkor velük foglalkozik a sajtó és az jó a pártnak.
Vajon ezt a régi ötletet túrták elő? Nagyon agyafúrt trükk, talán éppen ezért nem is igaz.
Azért az ötletet érdemes megrágni ... :-)
"Ne bántsd, legalább nyíltan vitázik itt velünk. De várom totav publiját is, meg a Népszabadság vezércikkét. És tudod, az egészben az a szörnyű, hogy az szdsz-sek tényleg régóta mondogatják, hogy a kongresszuson csaltak."
Most eszembe jutott egy vicces ötlet látván a következő címet:
"Kóka készen áll egy új elnökválasztásra
index.hu/politika/belfold/kok0216/
"
Annak idején Kuncze elégedetten azt morogta az SZDSZ megugró népszerűségi számait látván, hogy havonta kellene egy elnölválasztás az SZDSZ-ben, mert akkor velük foglalkozik a sajtó és az jó a pártnak.
Vajon ezt a régi ötletet túrták elő? Nagyon agyafúrt trükk, talán éppen ezért nem is igaz.
Azért az ötletet érdemes megrágni ... :-)
irrelevant 2008.02.16. 22:05:27
Hmmmm... Ez tényleg érdekes...
Google 2008.02.16. 22:11:40
Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudjuk a következő másfél-két évet. Teljesen világos, hogy amit mondunk, az nem lesz igaz. A Magyar Szocialista Párt és a liberálisok ezt meg tudják tenni.
Mert ki változtatná meg ezt az országot? Orbán Viktor a csapatával? (hasukat fogják úgy nevetnek, egyik a böszme, a másik ebb)
Mert ki változtatná meg ezt az országot? Orbán Viktor a csapatával? (hasukat fogják úgy nevetnek, egyik a böszme, a másik ebb)
dowNLoad 2008.02.16. 22:41:04
A 98-02-es időszak EGYRE SZEBBNEK tűnik, még pár ilyen szdsz-mszp akció, még néhány lesittelt haver, stb.. és ORBÁN olyan magasra kerül, hogy tényleg fel kell gyújtani a Reichstag-ot, hogy a sok nyugger, cigány, egyéb bal(liberális) bajkeverő elhiggye, hogy NÁCIVESZÉLY VAN! Alig várom a 2010-es választásokat, de biztonságos távolságból, műholdas TV-n fogom követni, hahahaha, szavazni persze fogok, a legközelebbi követségen. NAGY és rendkívül DRÁGA MŰSORNAK ÍGÉRKEZIK! Fantasztikus lesz, még szerencse, hogy ÉN már kivontam magam a fizető birkák köréből. EZT NEM VAGYOK HAJLANDÓ SZPONZORÁLNI. Demszkáj bukása sem lesz majd semmi, főleg az utána BIZTOSRA VEHETŐ számonkérés lesz egy fantasztikus műsor, amikor kibuknak majd a haverok üzletei, haha DE NAGY LESZ. TUTI TV műsor, valami sorozatot kellene belőle csinálni, AZ IGAZI REALITY SHOW!
irrelevant 2008.02.16. 22:46:03
Medve reszortja ezt megkérdezni, de ismét a maszopra szavazol majd, downie?
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.16. 23:11:41
Doom, az ötleted frappáns, de mondjuk úgy,
én nem hiszem. Meglátjuk a bizonyítékokat és
a végkimenetelét az ügynek. Abben igazad van,
hogy ebben az országban a paranoia valójában
csak hétköznapi óvatosság.
天
bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.17. 00:14:33
A szándékos választási csalás, egy kis publicitás érdekében, szerintem fals ötlet. Nem mintha sokat rontana Kóka renoméján, de a maradék szavazók és a párttagság körében azért kellemetlen leszámolni az utolsó illúzióval.
Ha új választás lesz, az nem csak az SZDSZ-ről, de a csalásről, meg a belső ellentétekről szóló spekulációkról is szólni fog. Arra meg nem hiszem hogy vágynának.
Ha új választás lesz, az nem csak az SZDSZ-ről, de a csalásről, meg a belső ellentétekről szóló spekulációkról is szólni fog. Arra meg nem hiszem hogy vágynának.
Negyven Rabló 2008.02.17. 01:28:00
otvospeter 2008.02.16. 21:46:40
és láss csodát (bár ez még nem az újságíróklub)
kovacsne.freeblog.hu/archives/2008/02/16/2945246/#comment-3099183
és láss csodát (bár ez még nem az újságíróklub)
kovacsne.freeblog.hu/archives/2008/02/16/2945246/#comment-3099183
irrelevant 2008.02.17. 10:34:21
He-he. Ezek a beidomítottak annyira kiszűmíthatóan működnek...
medve1 2008.02.17. 10:37:09
Figyeljetek! Tudjátok mit jelent az, hogy nem kizárt: az egyik kormányzópárt elnöke csalással került oda? Tudjátok ez mit üzen. Itt nem SZDSZ-ről van szó, ennél többről.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.17. 10:45:18
medve,
arra gondolsz, hogy az alairt koalicios szerzodes is porra hullik?
arra gondolsz, hogy az alairt koalicios szerzodes is porra hullik?
irrelevant 2008.02.17. 10:57:31
medve, ne titokzatoskodj, mert megüt a guta. Mondd el! :)
medve1 2008.02.17. 11:03:53
Nem! Sokkal egyszerűbb dologra gondolok. Arra, hogy ebben az országban a demokrácia, mint fogalom, tűnik el. És az az értelmiségi elit, mely vitát kezdeményezett most egy Wass Albert szobora talapzatáról, kussolni fog, hogy a kormánykoalíció egyik pártjának elnöke csalt. És félek a következményektől. Mi lenne szerintetek most egy demokráciában?
irrelevant 2008.02.17. 11:08:39
Szóval szerinted lehetséges, hogy ezt az egészet képesek lesznek még eltussolni?
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.17. 11:41:41
medve1 2008.02.17. 11:03:53:
"Arra, hogy ebben az országban a demokrácia, mint fogalom, tűnik el."
Pontosabban áthajlik valami olyanná, ami olyasmi, de nem demokrácia. Sokszor emlegettem, most is leírom: a demokratikus centralizmus a *diktatúra* azon fajtája, ahol a diktátort demokratikusan választják, de utána kuss van mindenkinek. Amikor Török Gábor azt elemezgeti lelkesen, hogy még ez vagy az se okozhatja a kormány bukását, mindig erre gondolok.
A demokrácia valahol ott tűnt el, amikor az MSZP 2002-ben a magyar választójogi törvény által nem megengedett - értsd: törvénytelen - mozgósítási módszereket alkalmazott és nem lett következménye. Azóta minden csak "more of the same".
"És az az értelmiségi elit, mely vitát kezdeményezett most egy Wass Albert szobora talapzatáról, kussolni fog, hogy a kormánykoalíció egyik pártjának elnöke csalt."
Éppen azért megengedhető minden módszer, nehogy a Wass Albertnek Szobrot Állítók győzedelmeskedjenek, mert akkor mi lesz az országból? És az a sírnivaló, hogy ez nem vicc.
"Arra, hogy ebben az országban a demokrácia, mint fogalom, tűnik el."
Pontosabban áthajlik valami olyanná, ami olyasmi, de nem demokrácia. Sokszor emlegettem, most is leírom: a demokratikus centralizmus a *diktatúra* azon fajtája, ahol a diktátort demokratikusan választják, de utána kuss van mindenkinek. Amikor Török Gábor azt elemezgeti lelkesen, hogy még ez vagy az se okozhatja a kormány bukását, mindig erre gondolok.
A demokrácia valahol ott tűnt el, amikor az MSZP 2002-ben a magyar választójogi törvény által nem megengedett - értsd: törvénytelen - mozgósítási módszereket alkalmazott és nem lett következménye. Azóta minden csak "more of the same".
"És az az értelmiségi elit, mely vitát kezdeményezett most egy Wass Albert szobora talapzatáról, kussolni fog, hogy a kormánykoalíció egyik pártjának elnöke csalt."
Éppen azért megengedhető minden módszer, nehogy a Wass Albertnek Szobrot Állítók győzedelmeskedjenek, mert akkor mi lesz az országból? És az a sírnivaló, hogy ez nem vicc.
medve1 2008.02.17. 11:41:58
Igen! Csak a sok tussolásnak rossz lesz a vége azokra az eszmékre, melyekben szeretnék hinni. Szerinted?
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.17. 11:43:11
otvospeter 2008.02.17. 11:08:39:
"Szóval szerinted lehetséges, hogy ezt az egészet képesek lesznek még eltussolni?"
Nem. Egyszerűbb a helyzet. Senkit se fog érdekelni. Lesz új elnökválasztás, Kókát vagy Fodort megválasztják (a jelenlegi helyzetben talán inkább Kókát nem) és minden megy tovább a régiben.
"Szóval szerinted lehetséges, hogy ezt az egészet képesek lesznek még eltussolni?"
Nem. Egyszerűbb a helyzet. Senkit se fog érdekelni. Lesz új elnökválasztás, Kókát vagy Fodort megválasztják (a jelenlegi helyzetben talán inkább Kókát nem) és minden megy tovább a régiben.
irrelevant 2008.02.17. 11:55:16
medve: Már bármit el tudok képzelni, de szerintem ennek most lesznek következményei. Ha Kóka nem fog bukni, akkor parasztlázadás lesz az SZDSZ-en belül, ami az egész párt tönkremenetelét okozhatja. Pár nappal ezelőtt még azt írtam, hogy senki ne ábrándozzon az SZDSZ bukásáról, 2010-ben újra benn lesznek a parlamentben a profi propagandakampánynak és az abba ölt milliárdoknak köszönhetően. De azóta egy picit más a helyzet, én úgy érzem, most tényleg nagy gáz van az SZDSZ háza táján.
medve és Doom: ez, ami ebben az országban folyik már rég nem valódi demokrácia, hanem ún. részleges demokrácia. (A demokratikus centralizmus nem pont ugyanez. Ha jól tudom, az a létező szocializmusban egyik jelszava volt, ott pedig a választások sem voltak szabályosak.) A részleges demokrácia ismérvei: a felelősségre vonhatóság teljes hiánya; a média átpolitizáltsága és a regnáló hatalom általi befolyásoltsága; a civil társadalom gyengesége, szándékos gyengítése; a szabályok olyasfajta alakítása, hogy az ellenzék ne győzhessen; a politikai elit zártsága, az alulról jövő impulzusok iránti érzéketlensége; a gazdasági lobbicsoportok erőteljes befolyása a kormányzatban.
Ezt nem az ujjamból szoptam, van egy ilyen politológiai terminus technicus.
medve és Doom: ez, ami ebben az országban folyik már rég nem valódi demokrácia, hanem ún. részleges demokrácia. (A demokratikus centralizmus nem pont ugyanez. Ha jól tudom, az a létező szocializmusban egyik jelszava volt, ott pedig a választások sem voltak szabályosak.) A részleges demokrácia ismérvei: a felelősségre vonhatóság teljes hiánya; a média átpolitizáltsága és a regnáló hatalom általi befolyásoltsága; a civil társadalom gyengesége, szándékos gyengítése; a szabályok olyasfajta alakítása, hogy az ellenzék ne győzhessen; a politikai elit zártsága, az alulról jövő impulzusok iránti érzéketlensége; a gazdasági lobbicsoportok erőteljes befolyása a kormányzatban.
Ezt nem az ujjamból szoptam, van egy ilyen politológiai terminus technicus.
dowNLoad 2008.02.17. 12:07:22
LÁTOM a bölcsészfejekben is tisztul a kép, ez azért nem semmi! De kiaf@szt érdekel, hogy mennyire csalnak, meg miért/hogyan, és kik? AMI ennél 10000X súlyosabb, hogy az országegyre szarabb helyzetben van, legalább azt csinálták volna jól, hogy az első 3-ban lennénk mint 2001-ig. Lehet, hogy ezek a figurák nem fogják fel, hogy LEHET JOBBAN ÉLNI SOKKAL KEVESEBB PÉNZBŐL, de CSAK egy jobban működő országban! ITT lassan sokkal több pénz kell, de a környezetedet akkor sem tudod SVÁJCI színvoalúvá varázsolni, csak a magántulajdonodat. (esetleg)
Ajánlott filmek: FREEJACK, Running MAN
Ajánlott filmek: FREEJACK, Running MAN
irrelevant 2008.02.17. 12:14:47
Running MAN SchwarzeneggerREL??? ILYEN neokon SZeMeTeT ajánlgatsz itt az ecseszett indexUFIN/REAKCIÓN,??? RON Paul az egyetlen JÓ választás. VÉGÜNK van ha a niggerbarát SCHWARZenegger kerül a kib@szott elnöki SZÉKBe! NEM lesz itt még Kuka/ElQró/MANGALICA ÁGNES se ha megválasztják az OSZTRÁK köcsögöt! NIGGER lesz az összes államtitkár! Ajánlott FILMEK: Gagyi LOVAG, Kitúr-lak, KIPURCANT A BÉBICSŐSZ!
dowNLoad 2008.02.17. 12:27:48
NEM Schwarzeneggert ajánlom, hanem a filmet, amiben ő játszott. HA már elnök, akkor itt egy érdekes STALLONE filmrészlet 1993-ból!!!!
www.prisonplanet.com/articles/november2004/171104demolitionman.htm
a DEMOLITION MAN-t(a pusztító) is érdemes megnézni, hogy mit terveznek 10-20éven belül. (mármint az elit, aki jóindulatú, aranyszívű, csak az emberek javát akarja, önfeláldozó, MORÁLISAN olyan magasságokban van, hogy azt elképzelni sem tudjuk, stb..)
www.prisonplanet.com/articles/november2004/171104demolitionman.htm
a DEMOLITION MAN-t(a pusztító) is érdemes megnézni, hogy mit terveznek 10-20éven belül. (mármint az elit, aki jóindulatú, aranyszívű, csak az emberek javát akarja, önfeláldozó, MORÁLISAN olyan magasságokban van, hogy azt elképzelni sem tudjuk, stb..)
dowNLoad 2008.02.17. 12:29:57
Most akkor vagy beszívott otvospeter, vagy ez egy másik
otvospeter 2008.02.17. 12:14:47
Esetleg egy kézitusa lesz a NICK-ért a két ember között? Lehetne online közvetítés?
otvospeter 2008.02.17. 12:14:47
Esetleg egy kézitusa lesz a NICK-ért a két ember között? Lehetne online közvetítés?
irrelevant 2008.02.17. 12:31:31
Egyszerűen csak parodizálni próbáltam a stílusodat.
bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.17. 12:55:23
otvospeter
Elsőre azt gondoltam összejött a paródia, de aztán dowNLoad lazán lesöpört a színről a DEMOLITION MAN fenyegető jövőképével.
De lelkembe most féreg rajzol kérdőjelet: DEMOLITION MAN-t a Bilderberg csoport küldi az unokámra, vagy éppen őt védi meg a már most körvonalazódó rémisztő utópiától?
Elsőre azt gondoltam összejött a paródia, de aztán dowNLoad lazán lesöpört a színről a DEMOLITION MAN fenyegető jövőképével.
De lelkembe most féreg rajzol kérdőjelet: DEMOLITION MAN-t a Bilderberg csoport küldi az unokámra, vagy éppen őt védi meg a már most körvonalazódó rémisztő utópiától?
medve1 2008.02.17. 12:57:17
Otvospeter! Fáj, hogy nem nagyon vitatkozhatok veled, ami a demokráciát illeti. Viszont az SZDSZ-t illetően már annyiszor azt hittem, hogy holdudvaruk azért ezt-azt már nem nyeli le, hogy most sem bízok bennük. Ha nyersz, ha ennek lesz következménye, akkor itt 10-szer leírom, hogy hülye vagyok.
irrelevant 2008.02.17. 12:58:34
szejler:
John Spartan egy neokon-szimpatizáns, Simon Phoenix meg néger. Ezek után van még kérdésed? :)
Az unokádnak vége. Simon szól: halál.
John Spartan egy neokon-szimpatizáns, Simon Phoenix meg néger. Ezek után van még kérdésed? :)
Az unokádnak vége. Simon szól: halál.
irrelevant 2008.02.17. 13:06:46
Medve: meglátjuk. Az is könnyen lehet, hogy neked lesz igazad, Fritz Tamás meg ezredjére is elmondhatja majd a Jelenségekben, hogy ez egy következmények nélküli ország.
De továbbra is úgy érzem, hogy kavarog a szar a koalíció háza táján, az MSZP-ben és az SZDSZ-ben is. Az MSZP-ben a TB-privatizáció-ellenes hangokat sikerült elnyomni ilyen-olyan módszerekkel (koktéldobálás, zsarolás, fenyegetőzés), de ez nem szünteti meg a problémákat. Most is úgy gondolom, hogy Gyurcsány bukni fog, 2010-ben már nem ő lesz a miniszerelnök-jelölt. És ki tudja, lehet, hogy együtt buknak Kókával, ahogy együtt is érkeztek. Az SZDSZ-ben ugyanis (szerintem) most kezdődik az elégedetlenség, ami az MSZP-ben már egy jó ideje parázslik.
Kóka és Gyurcsány megcsinálták a TB-privatizációt, az évtized üzletét, ezután már tkp. nyugodt szívvel léphetnek le a porondról.
De továbbra is úgy érzem, hogy kavarog a szar a koalíció háza táján, az MSZP-ben és az SZDSZ-ben is. Az MSZP-ben a TB-privatizáció-ellenes hangokat sikerült elnyomni ilyen-olyan módszerekkel (koktéldobálás, zsarolás, fenyegetőzés), de ez nem szünteti meg a problémákat. Most is úgy gondolom, hogy Gyurcsány bukni fog, 2010-ben már nem ő lesz a miniszerelnök-jelölt. És ki tudja, lehet, hogy együtt buknak Kókával, ahogy együtt is érkeztek. Az SZDSZ-ben ugyanis (szerintem) most kezdődik az elégedetlenség, ami az MSZP-ben már egy jó ideje parázslik.
Kóka és Gyurcsány megcsinálták a TB-privatizációt, az évtized üzletét, ezután már tkp. nyugodt szívvel léphetnek le a porondról.
CrL 2008.02.17. 13:25:24
ha egy ilyen bukás után szdsz engedi indulni kókát, akkok komolyan elment az eszük. de nyugodtan, nem fognak hiányozni. egy jobb-liberális párt hiányzik viszont.
mszp: már megváltak volna gyurcsánytól csak nincs ki helyette, ha új miniszterelnökkel vágnak neki, az kiss péter lesz, aki már nyilatkozgat ide oda mint vmi pótME.
mszp: már megváltak volna gyurcsánytól csak nincs ki helyette, ha új miniszterelnökkel vágnak neki, az kiss péter lesz, aki már nyilatkozgat ide oda mint vmi pótME.
tevevanegypupu 2008.02.17. 17:19:36
Nagy gaz az szdsz hazatajan? Eltunnek a szavazoik? Na ne tessek mar mondani..1994-ben az szdsz ugy korulbelul mindent elarult: az addigi elveit, a rendszervaltast, mindent..Most egy kis haztaji valasztasi csalasba ugyan miert buknanak bele? A szavazoikat nem hinnem hogy erdekli, hiszen ha erdekelne akkor a part mar regen megszunt volna, mivel nem szavaztak volna rajuk.
Koka "uj megmerettetesre keszul.." es nagy a valoszinusege, hogy az Szdsz vezerkara ujra ot tamogatja majd.
Koka "uj megmerettetesre keszul.." es nagy a valoszinusege, hogy az Szdsz vezerkara ujra ot tamogatja majd.
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.17. 17:48:42
kokat tamogatna a vezerkar? vagy barki az szdsz reszerol?
azt a dilettans balfeket aki a tonk szelere kormanyozta a partot?
max a fennmaradas erdekeben. ugy ertem, ha megszavazzak ismetelten, akkor el lehet kenni a csalas temajat.
azt a dilettans balfeket aki a tonk szelere kormanyozta a partot?
max a fennmaradas erdekeben. ugy ertem, ha megszavazzak ismetelten, akkor el lehet kenni a csalas temajat.
CrL 2008.02.17. 18:24:37
miaz hogy újra indul?
most bukott be hogy csalással nyert és erre van bizonyiték. de ha ragaszkodnak hozzá, akkor nyugodtan, csak magukat őrlik fel.
új liberális párt kell, nem ők.
most bukott be hogy csalással nyert és erre van bizonyiték. de ha ragaszkodnak hozzá, akkor nyugodtan, csak magukat őrlik fel.
új liberális párt kell, nem ők.
tevevanegypupu 2008.02.17. 19:08:35
Persze az is lehet, hogy tudtak az egeszrol, es most hogy gyulnek a fellegek Koka es az szdsz egen, talan ugy lattak jonak hogy kirobbantjak a dolgot es megszabadulnak tole. Fodornak megiscsak tobb a hitele. Csalas kulonben mindenkeppen volt, hiszen a hazaspar akinek az alairasat hamisitottak nem is volt jelen, ez mar kiderult.
CrL 2008.02.17. 19:57:27
gyakorlatilag egy évig ilyen elnökkel legatimizálták döntéseiket és működésüket.
süllyed a kormányhajó...
süllyed a kormányhajó...
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.18. 10:22:32
ma hallom: a csalásokat vizsgáló bizottság vagy micsoda feje Kóka lesz... nem is csodálkozom :D
irrelevant 2008.02.18. 10:37:56
Én valami olyasmit hallottam, hogy Kóka saját embere vizsgálja az ügyet. De lényegében mindegy. Csak azt nem értem, hogy hogyan hagyhatja ezt az SZDSZ... Hogy lehet ilyet megcsinálni? Ez már nem is balkáni, ez olyan későszovjet szibériai gyárigazgatókáder mentalitás.
medve1 2008.02.18. 10:45:24
Miért, Otvospeter! Érzed a liberális értelmiség nyomását, hogy sköcök, azért nézzünk ki demokratikusnak?
irrelevant 2008.02.18. 10:47:11
Hát, bevallom, nem. DE majd ma este jön az Újságíróklub! :D
medve1 2008.02.18. 11:01:24
Ott Fletót beszédét fogjál dicsérni.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.18. 11:14:27
"ez olyan későszovjet szibériai gyárigazgatókáder mentalitás."
Miért gondolod, hogy mások voltak valamikor?
Miért gondolod, hogy mások voltak valamikor?
Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.18. 11:17:54
Szeretnék emlékeztetni mindenkit, hogy (legnagyobb sajnálatomra) Kóka nem bukott bele a dologba. Ha csaltak is, van arra bizonyíték, hogy az ő utasítására? Ha nem, akkor az lesz az eredmény, hogy valakik nagyon öntevékenyek voltak, hümm-hümm, esetleg 2 falusi tagot kizárnak, aztán annyi.
irrelevant 2008.02.18. 11:18:46
Nem értem, hogy mit kérdezel.
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.02.18. 11:37:27
Mit nem értesz? Mindig ilyenek voltak, várhatóan ilyenek is
maradnak. Azért mert későszovjet szibériai gyárigazgatókáderek,
pontosan fogalmaztál.
maradnak. Azért mert későszovjet szibériai gyárigazgatókáderek,
pontosan fogalmaztál.
Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.18. 13:25:43
Cím az MNO-ról: Manipulált elnökválasztás – Kóka lemondását követeli Mali
Na tessék, már fekete Afrikának sem tetszik, amit ezek csinálnak
:-)
Na tessék, már fekete Afrikának sem tetszik, amit ezek csinálnak
:-)
Francois Pignon 2008.02.18. 13:30:23
:DD
Meg ...Csád :))
Azért Mali feljelentése finoman szólva... pikáns.
torzskocsma.blog.hu/2008/02/18/mali_zoltan_ujra_lecsap
Meg ...Csád :))
Azért Mali feljelentése finoman szólva... pikáns.
torzskocsma.blog.hu/2008/02/18/mali_zoltan_ujra_lecsap
Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.18. 13:30:30
Helyesen: már az ébredő Mali is.
Az előbb nem jutott eszembe a pontos kifejezés.
Az előbb nem jutott eszembe a pontos kifejezés.
irrelevant 2008.02.18. 13:33:27
Bakker!
Nem jönne jól egy ilyen rogyadozó gazdaság mellett, ha Csád vagy Mali embargóval sújtana minket. Kóka, sürgősen mondj le!
Nem jönne jól egy ilyen rogyadozó gazdaság mellett, ha Csád vagy Mali embargóval sújtana minket. Kóka, sürgősen mondj le!
irrelevant 2008.02.18. 13:39:58
NA MIVAN köcsög BÖLCSÉSZEK! Még mindig nem láttok át a SZITÁN, HAHAHA? JÖN a New World Order, ARSEHOLES! A kibeb@szott amcsik FÜGGETLENNÉ(!!!) tették KO-szovót (K.O. a szerbekNEK!), hogy leplezzék a NYÚLFOGÚ KUKA botrányát! MÉG JÓ, hogy én már csak GOOGLE EARTH-BEN látom magyarországot!
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.18. 14:06:09
Na itt egy ujabb BALF@SZ!! Az amcsikat nem erdekli KUKA, oket csak az OLAJ ERDEKLI!!! PEAK OIL van es ti Gyurcsannyal es Orbannal torodtok!!! Majd amikor BUSH felallitja a FUROTORNYOKAT Koszovoban, akkor fogtok nagyot NEZNI!!! Meg jo, hogy en mar KOSZOVOBAN vagyok, mint OLAJMERNOK! Ti meg megint MEGSZIVTATOK a sok PC balf@sszal! HAHAHAHA!
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.02.18. 14:16:00
otvospeter: szerintem alábecsülöd a félelem és a küldetéstudat mozgósító erejét. Az SZDSZ szavazói nem Kóka üzelmeiről fognak beszélni 2010-ben, hanem arról, hogy visszajön Orbán Viktor, és akkor . Akik lenyelték Kuncze Gábortól a "Révész Mártíriusz" és a "miért mentek oda?" bon mot-kat, azok akkor is a Pártra húznák az ikszet, ha Kóka János élő adásban megsózna, megborsozna majd jó kedéllyel elfogyasztana egy élő csecsemőt.
elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2008.02.18. 14:18:07
otvospeter, Doomhammer: Zseniális!
(Kíváncsi vagyok, dowNload mit szólna, ha nálunk miniszterelnökké választanák Ron Pault és tényleg nekilátna a programja megvalósításához.)
(Kíváncsi vagyok, dowNload mit szólna, ha nálunk miniszterelnökké választanák Ron Pault és tényleg nekilátna a programja megvalósításához.)
irrelevant 2008.02.18. 14:35:37
elGabor: most ciklus közepe van, és nem a szadesz-szavazók lényegesek, hanem az SZDSZ belső ellenzéke, akik annak idején Fodort támogatták. Hol van Ungár Klára és köre? Őket is átverték az elnökválasztásnál, de nagyon, nem csak a szavazókat. Miért nem állnak a sarkukra és alakítanak egy vizsgálóbizottságot? Miért engedik Kókának, hogy a saját embereivel, a saját módszereivel kenje el a dolgot?
aranyhaj.blogspot.com 2008.02.18. 14:46:30
"Szeretnék emlékeztetni mindenkit, hogy (legnagyobb sajnálatomra) Kóka nem bukott bele a dologba. Ha csaltak is, van arra bizonyíték, hogy az ő utasítására?" - épp ezt akartam mondani, csak abból a megközelítésből, hogy honnan véli tudni már mindenki, hogy Kóka követett el szabálytalanságot?!
aranyhaj.blogspot.com
aranyhaj.blogspot.com
CrL 2008.02.18. 15:21:20
a bizonyiték jelen pillanatban arra utal hogy csalással, nem törvényes úton lett elnök. (arról még nincs szó hogy tudott róla vagy, nem)
igy az elnökválasztás törvénytelen, kókának elnöki posztjától meg kell válni és új választást kell kiirni.
és ne legyünk naivak, persze hogy tudott róla. tudják ezt a párttársai is. ha ezek után újraindul és megválasztják, akkor csak gratulálni tudok lol
igy az elnökválasztás törvénytelen, kókának elnöki posztjától meg kell válni és új választást kell kiirni.
és ne legyünk naivak, persze hogy tudott róla. tudják ezt a párttársai is. ha ezek után újraindul és megválasztják, akkor csak gratulálni tudok lol
szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.02.18. 15:45:42
a gyapjasmókusk már a spájzban vannak! ld. mai új poszt :DDDDDDDD
tevevanegypupu 2008.02.18. 16:01:01
Azert nem beszelnek errol a valasztasi csalasrol mert a nepszavazas "harom nem-jere" koncentralnak. Semmi mas nem erdekli oket, kulonben mikor erdekelte oket valami mas a hatalmon kivul?? Kell nekik a maganositas, kellenek a maganbiztositasok, kell a penz. Addig mig ez nem lesz meg, addig minden midegy. Belso ellenzek..haha.. Nincs valsag az szdsz-en belul.
Francois Pignon 2008.02.18. 16:50:54
Azért az ügy kirobbanásának időpontja sem lehet véletlen. Ki figyel most az SZDSZ kampányára, illetve ki ad a szavukra?
irrelevant 2008.02.19. 13:10:00
Horn Gábort ma reggel eszméletlen pofátlan módon azon siránkozott a Pártkeltében, hogy a csúnya, gaz HírTV pont most robbantotta ki ezt a botrányt, amikor a népszavazási kampányról kellene szólnia a közéletnek. A rohadék OrbánTV miatt most a szegény SZDSZ nem tud a "nem" mellett kampányolni, mert ilyen pitiáner ügyek miatt kell magyarázkodniuk, hogy nincs a pártnak legitim módon megválasztott vezetése.
Mondjuk igaza van, az sem szokott benne lenni a híradóban, hogy az 1% alatti Kisgazdapárt aktuális elnökétől épp ki pereli el a tisztséget...
Mondjuk igaza van, az sem szokott benne lenni a híradóban, hogy az 1% alatti Kisgazdapárt aktuális elnökétől épp ki pereli el a tisztséget...
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.02.19. 13:15:57
otvospeter 2008.02.19. 13:10:00:
"Horn Gábort ma reggel eszméletlen pofátlan módon azon siránkozott a Pártkeltében, hogy a csúnya, gaz HírTV pont most robbantotta ki ezt a botrányt,"
Milyen szemetek. Mar regen be kellett volna tiltani azt a tevet. Ugyis csak hazudni tud.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/09/csak-szntiszta-igazat.html
"Horn Gábort ma reggel eszméletlen pofátlan módon azon siránkozott a Pártkeltében, hogy a csúnya, gaz HírTV pont most robbantotta ki ezt a botrányt,"
Milyen szemetek. Mar regen be kellett volna tiltani azt a tevet. Ugyis csak hazudni tud.
tirpakbokretas-reloaded.blogspot.com/2007/09/csak-szntiszta-igazat.html
irrelevant 2008.02.19. 13:24:27
Zseniális ez a cikk (is) :D
dowNLoad 2008.02.19. 13:44:11
Kb. olyan JÓ POLITIKUS kókadt, mint amilyen szépen énekel a hattyú. Vagy inkább vezesse a pártot egy hattyú, és énekeljen kóka? Rosszabb akkor sem lenne, ilyen rosszindulatú degenerált hattyú nem létezhet?
denever · http://graveyard.blog.hu/ 2008.02.20. 16:13:44
"az SZDSZ vezetése Kókástúl és Fodorostúl úgy határozott, a népszavazásig nem foglalkozik a tavalyi elnökválasztás körüli botránnyal"
CrL 2008.02.20. 16:17:07
eddig se nagyon ;] majd a ronda elfogult média fog csak.
AproV · http://internetalon.hu 2008.02.20. 21:09:55
Mi van dowNLoad, mitől és mióta vagy ennyire érzékeny az Szadesz pártvezetése iránt?
Nem mindegy neked, gondolom nem rájuk szavazol.
internetalon.hu
Nem mindegy neked, gondolom nem rájuk szavazol.
internetalon.hu
dowNLoad 2008.02.20. 22:08:05
AproV csak addig érdekelnek a szadisták, amíg beleszólnak az ország ügyeibe, ha ez megszűnik (a háttérből is) akkor azt csinálnak amit akarnak, sőt felőlem a színházakat, művéseti egyetemeket 100%-ban átvehetik. Inkább azok legyenek értelmetlen , perverz, beteges, pszichopata, stb.. foshalmok, mint az egész ország. (pénzt viszont egy Ft-ot sem kapnának tőlem, szerezzenek a távoli "barátaiktól", és a TÁJÉKOZTATÁS/OKTATÁS közelébe sem engedném őket)
Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.21. 09:49:35
Ha már SZDSZ, érdekes találatot ad az alábbi keresés (SZDSZ nélkül is ott van a listában a 2. oldal első tétele).
www.google.hu/search?q=%22Hoang+Thuy+Linh%22+szdsz&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-31,GGGL:hu
Vietnámi színésznő szexvideójára való hivatkozások az SZDSZ honlapjának meta részében.
Vidám fiúk.
www.google.hu/search?q=%22Hoang+Thuy+Linh%22+szdsz&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2006-31,GGGL:hu
Vietnámi színésznő szexvideójára való hivatkozások az SZDSZ honlapjának meta részében.
Vidám fiúk.
TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.02.21. 11:21:20
Pallos Levente:
Ott van a kommentek között, sima komment-spam.
Ott van a kommentek között, sima komment-spam.
Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2008.02.21. 11:40:46
Aha, kösz. Akkor false alarm.
CrL 2008.02.21. 14:33:26
hirado.hu/cikk.php?id=262468
Adóreform alap létrehozására tesz javaslatot az SZDSZ.
Kóka úr ezt már valaki egyszer felvetette, nem?
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20061006ovatosan.html
"Kóka felszólította az ellenzéki képviselőket, hogy aki szerint a parlamenti munka helyett az utcán aláírásgyűjtéssel, üvöltözéssel kell a politikát befolyásolni, adja vissza mandátumát."
rotfl!
Adóreform alap létrehozására tesz javaslatot az SZDSZ.
Kóka úr ezt már valaki egyszer felvetette, nem?
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20061006ovatosan.html
"Kóka felszólította az ellenzéki képviselőket, hogy aki szerint a parlamenti munka helyett az utcán aláírásgyűjtéssel, üvöltözéssel kell a politikát befolyásolni, adja vissza mandátumát."
rotfl!
tevevanegypupu 2008.02.21. 16:47:48
Most olvastam a Nepszabadsagban miket mondott Koka es tenyleg nem lehet tudni, honnet veszi a batorsagot. Orban meg fog bukni mint partvezer, sasszezik a szelsojobbhoz a fidesz, az szdsz nem vallal felelosseget az mszp politikajaert..ezt csinaljuk, azt csinaljuk, jajdejokvagyunk..1 szazalekos part! Es ezt az embert komolyan veszik es szavaznak ra mintha mi sem tortent volna, mintha nem csalassal kerult volna az szdsz elere, mintha nem lenne szamtalan nagyon ketes ugyben jocskan benne.. egy felelos part elnokekent tartjak szamon.es ki mer allni ezzel a szoveggel a nyilvanossag ele..bamulatos.
CrL 2008.02.22. 21:19:57
Lemond?
"Semmilyen felelősségem nincs az ügyben. Én ennek a pártnak nem voltam semmiféle vezetője, semelyik vezető testületnek a tagja, amikor ezt a választást kiírták, megrendezték." - mondta a Független Hírügynökségnek Kóka János, a Szabad Demokraták Szövetségének elnöke.
www.hirado.hu/cikk.php?id=262780
Kóka Úr hazudni se tud jól.
"Semmilyen felelősségem nincs az ügyben. Én ennek a pártnak nem voltam semmiféle vezetője, semelyik vezető testületnek a tagja, amikor ezt a választást kiírták, megrendezték." - mondta a Független Hírügynökségnek Kóka János, a Szabad Demokraták Szövetségének elnöke.
www.hirado.hu/cikk.php?id=262780
Kóka Úr hazudni se tud jól.
dowNLoad 2008.02.22. 22:06:34
ERRŐL az jut eszembe, hogy Gy. Ferenc sem veszi fel az ÁLLAMI fizetését, tehát,ezzel úgymond lemond a felelősségről,ami azzal együtt járna. Ő nem onnan kap utasítást, és fizetést, mint ahogy kókadt sem szdsz-es, csak nincs másik párt, amelyik kormányoz, és Ő lehetne az elnöke.
Az utolsó 100 komment: