Ilyen ország pedig nincs XLIV.
2007. augusztus 21. írta: TuRuL_2k2

Ilyen ország pedig nincs XLIV.

Lássuk, most éppen kiknek jutott kitüntetés 'gusztus huszadika alkalmából. Személyes kedvencek:
- A Heti Hetes szokásos kitüntetés-keretét most éppen Alföldi Róbert és Hernádi Judit használta fel.
- Kunczéné Fellegi Katalin példája mutatja, hogy minden szakközépiskolai tanár a táskájában hordja a Lovagkeresztet. További méltatás helyett hallgassuk Horn Gábor pedagógust: „Kuncze Kati 35 éve meghatározó pedagógiai személyisége az iskolának, a gyerekek és a kollégái is imádják. Most megy nyugdíjba, van alakalom kitüntetésre, melyet a tantestület javasolt a tárcának, az nem kormánykezdeményezés volt. - Nem akarok olyan országban élni, ahol valaki a férje miatt kaphat vagy nem kaphat kitüntetést, mindenkit a saját munkája alapján kell megítélni” Konok következetesség.
- Illés Béla és Verebes "Mágus" József, a magyarfoci képviseletében vettek át tisztikeresztet.
- Hiller István miniszter miniszteri elismerő oklevelet adományozott a magyar műszaki muzeológiai intézményeink védelme, felkarolása, kulturális örökségeink megőrzése és széleskörű hozzátétele érdekében végzett példaértékű tevékenységükért: Dr. Csáki Györgynek, a Magyar Posta elnökének és Dr. Szabó Pál vezérigazgatónak - a magyar műszaki muzeológia él és virul, keresse az Önhöz legközelebbi postahivatalban! (Köszönet Gábornak a kitűnő ötletért.)
- Végül, de nem utolsósorban Palya Bea is Lovagkeresztet kapott - az Ingó-Bingó Horn Gyula valóban felejthetetlen.
(- Tibi bácsit szándékosan hagytam ki, elhallgatással tiltakozva a kitüntető önkény ellen. Persze a faszkorbács is méltányos.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr62144775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.08.21. 02:25:16

jesszusom! és ahogy olvastam még a nemzet lemezlovasa és háromkivánság tevője dévényi tibi bácsi is kapott vmi plecsnit, ha már nem kapott irodát 2002ben:

index.hu/politika/belfold/devenyihogy/

(turul, irtam emailt)

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 02:59:51

Ha még pár évig kormányon maradnak, a végén még vitézzé avatják a teljes Heti Hetest.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.21. 03:04:23

A hírszerző irigykedik, holott összességében - amint azt magam is tapasztaltam - a színvonala és a balos elkötelezettsége alapján befért volna. Ne félj, smalladam, jövőre majd javasollak, biztos kapsz te is egy kiskeresztet...

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2007.08.21. 06:56:08

Korunk az infláció kora. Minden inflálódik, az emberek, a gondolatok, a szavak, a pénz és szigorúan véve - a jövő is. Nem csoda hát, hogy a kitüntetések - a megbecsülés - is elértéktelenedik. Nagyszerű példája ez annak, hogyan lehet úgy adni, hogy többet veszünk el mint amit adunk. Adunk tehát azoknak, akik szívünknek kedvesek - érdemtelenül - és elveszünk azoktól, akik valódi érdemeikért kapják, vagy kapták. Elvesszük tőlük a megbecsülést, hiszen azt fogják mondani: neked is adtak egy olyat, mint a Dévényinek? tehát hasonlítasz rá? Netán érdemeid is azonosak? Semmit nem lehet véglegesebben megsemmisíteni, mint ha nevetségessé tesszük. Ami/aki nevetségessé vált: kitöröltetett az értékek közül. Végérvényesen. Balliberális honfitársaink utolérhetetlenek ebben, hiszen életük programja az értékek eltörlése. A modernitás kiemelt eszköze a gúny. Voltaire-től, Marxon át Farkasházyig. (Mondjuk ezen a ponton elnézést kérek a két előbbitől) A gúny nem emel fel embereket és eszméket, hanem lehúzza őket, lehúzza, ide közénk, a sárba, ahol is megállapítjuk róluk: ők se különbek nálunk, így azután nem is program többé különbnek lenni.

Gabe 2007.08.21. 08:38:53

És most csak kis mosolygás van, a retekhíradókban ezeket az elemeket nem említik, kritizálják.
Amúgy Kunczéné csak néhány éve tanít szakközépben, addig a nemes egyszerűséggel Gettónak becézett szakmunkásgyűjtő jeles oszlopa volt.
Ki nem ösmer legalább öt pedagógust, aki inkább megérdemelte volna?

dejavubazz 2007.08.21. 09:14:00

Azert egy ujsagiro utanajarhatna, de minimum megkerdezhetne az illetekesektol, hogy a rendszervaltas ota hány mezei (a hivatalos allaspont szerint Kunczene ugye nem part-, pontosabban kormanykotodes jogan, hanem a szakmai teljeseitmenye altal generalt szeretethullanak koszonhetoen kapta az elismerest) pedagogust tuntettek ki ilyen, vagy hasonlo szintu kozponti plecsnivel?

Ha a kituntetettek szama erosen ketszamjegyu, akkor elhiszem, hogy egy iskola javaslatat komolyan megfontolja a dijat odaitelo aktualis akarki.
Am addig - a kozegbol kiindulva - maradok tisztelettel azon az allasponton, hogy Kunczene ferjeura reven tuntetodott ki.

dejavubazz 2007.08.21. 09:15:32

Elnezest, helyesen termeszetesen: szerethullamnak.

Playmobil Soldat 2007.08.21. 09:26:53

Az elmúlt évek során ezek a kitüntetések teljesen elértéktelenedtek, jelentőségüket vesztették, éppen amiatt, hogy arra nem feltétlenül érdemes emberek kapták. És még ők mondják, hogy előnytelen a kettészakított ország képe... De akkor nézzék már meg, idén is kiket jutalmaztak! Azokat, akik arra érdemesek, vagy azokat, akik az ő szívükhöz állnak közelebb?

Aztán majd csodálkoznak, ha 2010-től a Fidesz-kormány bepótolja a 8 éves lemaradást. A média pedig elfogultságról fog cikkezni.

bugris 2007.08.21. 10:01:50

Csak ismételni tudom, amit a Subba témával vonatkozó posztjához fűztem.
Ez egy emberi megoldás, mert így senkinek sem kell kellemetlenül éreznie magát. Úgy nem olyan kínos, ha nincsen komoly különbség azok teljesítménye között, akik kapják és akik adják a kitüntetéseket.

countrystudy 2007.08.21. 10:19:19

Legalább annyit elvárnék a mikolázó sajtómunkásoktól,hogy most is szólaljanak meg. Egyelőre hallgatnak...

gabesas 2007.08.21. 10:23:06

Konyorgom, Loran lenkenek, meg az egesz mikroszkopnak is miert? az a banda is megerdemelne egy napalmot,MOST.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 10:27:18

Isten ments, hogy védjem a kitüntetetteket, de amúgy szerintem van ennek a kitüntetéses dolognak értelme. Minden évben ilyenkor, vagy március 15-én egy csomó ember kap kitüntetést, akik igenis méltók rá. Közintézményi alkalmazottak, tanárok, etc.

Olyan emberek, akik évtizedeket dolgoznak szar fizetésért, elhivatottan, vidéki középiskolákban, meg hasonló helyeken, mire végre valakik megfelelő helyről felfigyelnek rájuk és felterjesztik őket. Aztán a kitüntetés mellé persze van, hogy még jutalom sem jár, vagy ha igen, annak majdnem a fele megy adóba...

nekem van több ilyen típusú ismerősöm is, aki kapott már plecsnit, meg a saját szüleim is, és úgy gondolom, hogy igenis megérdemelték. kár, azonban, hogy ilyen alkalmakkor nem róluk szólnak a híradások, hanem arról a pár haverról, akik éppen sorra kerülnek az osztogatásban, és ezzel sikeresen teszik röhejessé ezt az egész kitüntetősdit.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.08.21. 10:43:01

Persze, a kitüntetések nagy része lehet megérdemelt, akartam is valami ilyesmit írni az elejére. De a (jó)néhány politikai kitüntetett tönkrevágja az egészet.

bugris 2007.08.21. 10:47:43

Smalladam, ez igen megható volt, de inkább utána kellene nézni, hány középiskolai tanár kapott mostanában hasonló kitüntetést, és mit kellett érte letennie az asztalra.
Kunczéné nem ilyen kitüntetést kapott:
www2.u-szeged.hu/human/miniszteri-kit.htm
hanem lovagkeresztet.

Playmobil Soldat 2007.08.21. 10:58:38

Nyilvánvalóan senki sem a sokat megélt, rengeteget dolgozó "kisembertől" sajnálja a kitüntetéseket, hanem a híradásokban szereplő ripacsoktól.

OftF 2007.08.21. 11:06:10

Azért tibibácsin akadtam ki a legjobban, meg a focistákon. Basszus, ezt nem hiszem el, ennek még politikai hozadéka sincs!

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 11:09:35

bugris, a kommentem első változatában valami ilyesmire is akartam utalást tenni, csak a gépelés után, még az elküldés előtt beállt a gépen a kék halál..:S

Szóval igen. Az ilyenért max középkeresztet szoktak adni. vagy valami oklevelet, meleg kézfogással meg egy hillerpista-mosollyal.

bugris 2007.08.21. 11:28:09

Nem, az ilyenekért még középkeresztet sem szoktak adni, max olyanokat, amit belinkeltem. A miénk ugye elég eredményes suli volt, tudsz olyan egykori tanárunkról, aki nem szakmai, hanem állami kitüntetést kapott volna, akár csak kiskeresztet?
Mikoláékat ugye egy szakmai kitüntetés (Batthyány-Strattmann László emlékérem) miatt osztották annak idején. Itt már kettős mércéről sem lehet beszélni, inkább mértéktelenségről.

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.08.21. 11:32:30

smalladam, kis off: GG mai irása rátapintott a lényegre.

Gabe 2007.08.21. 11:34:59

És Esterházyra meg Nádasra is rá lehet fogni, hogy nagyon jó írók, akik persze nem az őszödi beszéd megvédéséért kapják jutalmukat...

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 11:40:55

Bugris, nemtom tanárnak megfelel-e, de a jelenlegi igazgató, Horváth Attila kapott pár éve. Mikoláékat nem azért osztották, mert konkrétan a család tagjai tüntették ki egymást egy harmadik családtag által rendezett ünnepségen? Nem ítélkezni akarok, csak nem emlékszem a sztorira pontosan.

exit köszi, azt hiszem eléggé egyértelmű ez a dolog. kíváncsi vagyok mi lett volna, ha idén nem csak néhány perecet, meg faágat kent volna szét a vihar...

bugris 2007.08.21. 11:40:58

A Hetihetesből már csak Bajor és Jáksó nem kapott magas állami kitüntetést. Gondolom ők még talonban vannak a ciklus végéig. Főleg utóbbi esetében leszek kíváncsi az indoklásra.

bugris 2007.08.21. 12:23:22

Smalladam, kerestem a neten, bronz érdemkeresztet többen is kaptak. De ez három kategóriával van a Kunczéné kitüntetése alatt. (Hogy a sulik közti különbséget már ne is említsem, ugye.

Mikola-ügyről van link a postban. Hangsúlyozom mégegyszer, egy sokkal kisebb, szakmai jellegű kitüntetést kifogásoltak (monnyonle).

És a blogmotor is monnyonle!

Playmobil Soldat 2007.08.21. 12:50:55

"Azért tibibácsin akadtam ki a legjobban, meg a focistákon. Basszus, ezt nem hiszem el, ennek még politikai hozadéka sincs!"

Tibibácsin én is kiakadtam. Ugyanúgy a "focistákon" is. Verebes mikor ért el eredményeket? A 80-as évek elején az ETO-val, meg talán egy bajnoki cím az MTK-val (szintén a 80-as években). Aztán a 90-es évek elején is volt szöv.kap., ott 10 meccsből 1 győzelmet tudott elérni a nemzeti csapattal. Végigjárta szinte az egész országot, igazi eredmény sehol sem volt.

Illés Béla meg itthon lehetett csak "király", amint nemzetközi porondra lépett a csapata, siker nem kísérte az útját. A válogatottban úgyszintén.

Nem biztos, hogy nem lett volna ezekre a kitüntetésekre alkalmasabb ember.

bugris 2007.08.21. 12:56:01

Verebes "Mágus" egyben mindig is verhetetlen volt, és ebben méltó kormányunkhoz: a magyarázkodásban.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.21. 13:02:41

Mondom, smalladam, neked+szüleidnek biztosan megalapozott, jövőre én foglak javasolni, a sajtótisztességben kifejtett érdemeidért! Komolyan!

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 13:47:01

Azt írsz rólam amit akarsz, de megkérhetlek, hogy a szüleimet hagyd ki ebből? Úgy látszik hiába reménykedtem, hogy erre nem fog sor kerülni.

k|M · http://ufi.blog.hu 2007.08.21. 14:22:55

Lehet a hírszerzőt, a PC-t, az MDF-et kritizálni, csesztetni, mószerolni joggal, de nem kell alásüppedni a mélyekbe. Szvsz. Meg nem kell mindent vérkomolyan venni.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.21. 14:31:11

Smalladam: "nekem van több ilyen típusú ismerősöm is, aki kapott már plecsnit, meg a saját szüleim is, és úgy gondolom, hogy igenis megérdemelték."

Ha nem csalódom, te írtad ezt le följebb, vagyis szó nem volt arról, hogy a szüleidet én vonjam be a vitába. De sebaj, a Hírszerző most megírhatja (persze aztán valóság irányú korrekció nélkül, ahogy szoktátok) hogy fogtam és leanyáztam az egyik szegény újságírójukat.

Egészen komolyan fel foglak terjeszteni jövőre, az indoklást majd közzéteszem annak idején saját blogomon.

dowNLoad 2007.08.21. 14:45:03

Aztakurv@, ez keményebb, mint a múltkori díjazások. Hajrá előre, hatalmas nyelvcsapásokkal a jövőbe, és azon túl!
Nem volna korrektebb, ha a mindenkori díjazottakat, mindig az ellenzékben levő pártok javasolhatnák, így nem lehetne ekkora gázos lista, hogy ki mennyire nyalt, vagy semmit nem csinált 15éve, miért most kap ilyet? Nem mernék égetni magukat az ellenzéki pártok, hogy pártalapon javasolnak? Esetleg segítene kiegyenlíteni a kormánypárti-ellenzéki ellentéteket? Esetleg józan parasztész?
(Ehelyett csak azt látom, hogy innen már nincs lejjebb?
DE VAN!!! MIAZHOGY!!! NAGYONIS!!)

dowNLoad 2007.08.21. 14:49:19

Aztakurv@, ez keményebb, mint a múltkori díjazások. Hajrá előre, hatalmas nyelvcsapásokkal a jövőbe, és azon túl!
Nem volna korrektebb, ha a mindenkori díjazottakat, mindig az ellenzékben levő pártok javasolhatnák, így nem lehetne ekkora gázos lista, hogy ki mennyire nyalt, vagy semmit nem csinált 15éve, miért most kap ilyet? Nem mernék égetni magukat az ellenzéki pártok, hogy pártalapon javasolnak? Esetleg segítene kiegyenlíteni a kormánypárti-ellenzéki ellentéteket? Esetleg józan parasztész?
(Ehelyett csak azt látom, hogy innen már nincs lejjebb?
DE VAN!!! MIAZHOGY!!! NAGYONIS!!)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.21. 15:02:08

Műveltebb jobbosok azért tudhatnák, hogy például Alföldi (akit, mellesleg, személyesen eléggé NEM kedvelek) művészi tevékenysége messze túlmutat a hetihetesbeli bohóckodásain...

...vagy Palya Bea - ő is icipicit többet tett azért annál, mint hogy egyszer Horn Gyulának énekelt volna...


Ez a szemellenzős elfogultság olykor a (jobboldali) hitelesség rovására megy...

bugris 2007.08.21. 15:24:03

Nem Alföldi, vagy Palya Bea tehetsége a kérdés, hanem a díjat osztók motivációja. Mert ez már több, mint tendencia. De például Palya Bea tehetségének elismerése mellett kérdezném, hány 30 éves lovagkeresztest tudnál felsorolni? Még sportolók közül se nagyon, pedig legtöbbjük addigra befejezi a karrierjét.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.08.21. 15:34:52

Alföldi le is tett valamit az asztalra, de azért akkor is a Heti Hetes keretbe számít per pillanat. :]

dejavubazz 2007.08.21. 15:36:59

bugris · bugris.blog.hu 2007.08.21. 11:40:58
A Hetihetesből már csak Bajor és Jáksó nem kapott magas állami kitüntetést.

Mar a Hajos is kapott?

bugris 2007.08.21. 15:42:44

Műveltebb jobbosok azért tudhatnák, hogy például...
...vagy Palya Bea - ő is icipicit többet tett azért annál, mint hogy egyszer Horn Gyulának énekelt volna..."

Igen, a művelt jobbosok tudják, hogy a Kárpátiában énekel. :DDDDD
www.palyabea.hu/diszko.php?id=12&lang=en

bugris 2007.08.21. 15:43:33

Oké, Hajós sem kapott, de ő a hírtévés akciója miatt nem is számíthat erre. :)

dr.minorka 2007.08.21. 15:47:06

A dolog teljesen világos. Beácska el kéne ezt énekelni a Horn születésnapján. Nincs az az az Isten! És, ha tetszik kapni egy Lovagkeresztet? Akkor van!
Ha nem muszáj, akkor nem kéne meghülyülni. Ha már volt a tehetségén kívül szempont, akkor az a származása lehetett.

politicus · http://ufi.blog.hu 2007.08.21. 16:29:26

De mi az a Heti Hetes???

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.21. 16:34:59

A Heti Hetes az olyan, mint a Tök Hetes: mindig erre mondják be az ultimót, kedves politicus. A Tök Hetessel egyéb vonatkozásban is rokonságban áll: tökösnek önhitt töketlenek tökölődése.

Jófiú · feketeseggek.blog.hu 2007.08.21. 17:07:46

A proletaropitecusok örvendeztek vala néki. Most örüljenek, ne máskor. A családomban van, aki kapott államias keresztet, és most szegény illető mit gondolhat, amikor azzal kénytelen szembesülni, hogy egy egykor elvtársakat gerjesztő, mára kissé lekonyult varázsdekoltázsra is teszek krájcot? Jogos a felháborodás Polgártársak, jogos!

exit · http://nubabel.blog.hu 2007.08.21. 17:10:46

amugy rendben kapjanak, adhatnak egyet fásy ádámnak is a tehetségek kitartó kutatásáért.

de amit a múltévi áldozatokkal és családjukkal művelt vagyishogy nem művelt a kormány arra nehéz szavakat találni.

dowNLoad 2007.08.21. 17:28:37

Lovagkeresztet Smuck Andornak, a hazáért tett kiemelkedő tetteiért!! Bea meg miért pont most kap? Vagy miért vállalta el gyufa buliját? Nem tudta kiről van szó? Alföldi hol voltál gaypride-on? Hiányolt mindenki! A két kövér kopasz XX kromoszómájú humanoid lény mikor kap vmi díjat? Heti-hetesben is voltak, és elénekelték a bye bye szását is!

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.08.21. 19:12:14

A Kárpátiáról és Palya Beáról jutott eszembe, hogy az idei Hegyalja fesztivált médiatámogatta a lapunk, így esett, hogy a Kárpátia hírszerzős logo alatt zenélt:D

remélem a legközelebbi albumukat mi promózzuk majd:)

hcrules 2007.08.21. 19:38:36

A Hegyalja volt az egyetlen nem politikai jellegű fesztivál ahol felléphettek, vagy volt más is?

Knots 2007.08.21. 20:02:19

Ket Karpatia nevu egyuttes van. A Karpatia Folkmuhely illetve a Karpatia nevu nacizenekar.

tribonianus 2007.08.21. 20:19:02

Én örülök a kitüntetetteknka. Most komolyan. Jó látni, hogy évtizedes nyelvcsapásokkal, jó férjjel, mítosz gyártással és mennyi kemény munkával, csak azért, hogy dolgozni ne kelljen, milyen sokan élnek jól és kapnak kialakult életpályájuk után kitüntetést. Kivétel Palya Bea, akinek valóban szívből örülök, hogy kitüntették. A többiek...
A kormányzat egyre méltóbb önmagához, minek indokolni a valóban dolgozókat kitüntetni,a hülyeségük miatt tavaly szerencsétlenül jártaknak legalább jobbulást kívánni és elnézést kérni.

Nem érnek rá, mert biztosan van valami biznicc ami mindennél fontosabb és előre valóbb.

Gabe 2007.08.21. 20:24:35

És az előbbinek milyen jelzője van?

Nom:ante 2007.08.21. 20:24:51

Kárpátiának a nácikhoz nem sok köze van.

hiba 2007.08.21. 21:57:28

A hiba ott van, hogy van olyan ország ahol, pártvezetőnék belátják, hogy sajnos ezt elkúrták, mikor beleegyeztek abba, hogy férjük politikai pájára lépjen. emiatt sajnos hosszú időre le kell mondaniuk az állami kitüntetésekről. Kaphatnak szakmai díjakat, jegyezheti nevüket a szakmai irodalom, stb, de állami díjat kapni nem elegáns. Olyan ország is van, ahol gondolkodni képes emberekben nem merül fel, hogy egy színvonalas énekesnő azért kap díjat mert elvállalt egy fellépést egy pártrendezvényen. Ezekben az országokban az már fel sem merül, hogy egy miniszter a saját testvérét tüntesse ki, még ha az igen kiváló ember is. Ezekben az országokban ugyanis a politikusokban még valamilyen szinten él az a felelősség, hogy rajtuk múlik mit gondolnak az állampolgárok a saját országukról.
Ilyen ország mi már talán soha nem is leszünk. Ezt gondolom én az országubkról. Ezt pedig nem csak a jelenleg uralkodó csapat miatt gondolom.

Playmobil Soldat 2007.08.21. 23:08:34

Azt én is hozzátenném a magam részéről, hogy a Kárpátiát felesleges lenne összemosni a nácizmussal.

Néha az az érzésem, hogy már vannak, akik mindent lemosnak magukról, csak nehogy rájuk ragasszák a szélsőjobboldali, náci, antiszemita stb. jelzőt.

Nem biztos, hogy amit balliberálisék a fentebbi jelzőkkel illetnek, az valójában az is. Nincs értelme - ezen jelzők fejünkre olvasását megelőzendő - magunk kimondani először ezeket a jelzőket.

Dr. Minorka 2007.08.21. 23:45:30

A giccses, soviniszta hardrock:
www.karpatiazenekar.hu/
(Kicsit szelektív elkötelezettséggel, a magyar helyesírás tisztelete valahogy kimaradt...)

A népzene:
www.folkinfo.hu/karpatia/

Nom:ante 2007.08.21. 23:57:03

Akkor én egy giccses soviniszta náci vagyok, mert én szeretem hallgatni őket. Úgyanúgy mint a Tankcsapdát, vagy bármelyik rockzenekart.

Nom:ante 2007.08.22. 00:01:29

a blogmotor monnyon le :-l

hcrules 2007.08.22. 00:13:38

A Kárpátia hard rock?

Jó az néha. Nem egy nagy zene, de nem is rossz. Nácinak pedig egyáltalán nem lehet mondani, akinek a Kárpátia náci zenekar az nincs tisztában ennek a szónak a jelentésével. A Divízió 88 meg a hasonló mocsok, az a náci zenekar. Rá lehet keresni a youtube-m, egy élmény :/

hcrules 2007.08.22. 00:15:56

Mármint a Kárpátiára mondtam hogy nem rossz, a hard rock az király :)

Különben állítólag annyit kérnek el egy fellépésért mint Tankcsapdáék.

Dr. Minorka 2007.08.22. 00:17:38

No:mante!
A nácit te tetted hozzá, keményen ítélsz! A giccs viszont a falvédős, érzelgős szövegeknek szólt (néhány kivételt nem számítva).
Én maradok a tiszta forrásnál.

bugris 2007.08.22. 00:18:45

Érdekes, hogy egyetlen poénos megjegyzésem mennyire félre tud vinni itt egy jobb sorsa érdemes topicot. :)
És még szó sem esett Wass Albertről.

Tanulság: minden zenekarnak illene körülnéznie, használja-e már valaki a választani kívánt nevet.

Dr. Minorka 2007.08.22. 00:28:23

"És még szó sem esett Wass Albertről."
Majd ha megjelenik a Végzet Pörölye...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.22. 01:36:10

...valaki szólított?:D


Én nem tudom, tényleg nem tudom, Bea komcsi-e és mekkora

Nekem eddig nem tűnt fel...

A neves épitész, olimpiai bajnok, sikeres popzenész stb pedig neves épitész, olimpiai bajnok, sikeres popzenész stb marad, akárki mellett is korteskedik...

Őrnagy Őrnagy 2007.08.22. 08:24:08

Palya Bea nem hiszem, hogy komcsi, csak próbál a felszínen maradni, és egyszerűbb, haa baloldali médiumokba is bejáratos. Mostnaában nem szeretem, a legutóbb koncertjén a számok fele cigány stílusú volt. Neki nem áll jól, azt űzzék a cigányok, ne ő. Bár ezzel bizonyos médiumoknál tuti jó pontokat kap.
Szerintem a franciás-magyaros-cigányzenének semmi értelme nincs, még ha divatosan "világzenének" hívható is.

Őrnagy Őrnagy 2007.08.22. 08:27:51

A Kárpátia nekem túl kemény. Mondjuk a Neveket akarok hallani számuk szövege azért elég jó...

Dr. Minorka 2007.08.22. 10:09:39

"Neki nem áll jól, azt űzzék a cigányok, ne ő. " Khm, szerinted mi volt az egyik oka, hogy Esélyegyenlőségi Nagykövet lett?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2007.08.22. 10:22:19

Palya Beát nembántjuk! Ő egy drágaszág. Istennő, na. :)

bugris 2007.08.22. 20:21:19

Szó sincs a kitüntetettek esetében részrehajlásról, mindenféle tendencia látszata csak a véletlen műve. Egyszerűen az ő adataikat dobta ki a gép.
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=171621

Syr Wullam 2007.08.23. 00:59:07

Őrnagy Őrnagy 2007.08.22. 08:24:08
"Palya Bea nem hiszem, hogy komcsi, csak próbál a felszínen maradni, és egyszerűbb, haa baloldali médiumokba is bejáratos. Mostnaában nem szeretem, a legutóbb koncertjén a számok fele cigány stílusú volt. Neki nem áll jól, azt űzzék a cigányok, ne ő."

Hehe, ez a het szovege, az mar biztos. :-))

Vo. Miczura Monikat "mostanában nem szeretem, a legutóbb koncertjén a számok fele cigány stílusú volt. Neki nem áll jól, azt űzzék a cigányok, ne ő."

ROFLMAO! :-))

g 2007.08.23. 01:26:24

Ilyen nincs, bazmeg, ez külön postot érdemel: index.hu/politika/belfold/gusztushusz/ LOL! :D

Bummer 2007.08.23. 10:31:42

Palya Beának az édesanyja roma.
Palya Bea egy cigányasszony gyereke.

Playmobil Soldat 2007.08.23. 10:33:21


A cikket elolvasva lehet az embernek olyan érzése, hogy a ténylegesen kitüntetettek is hozzávetőlegesen így jártak, csak szerencséjük volt: Tibibácsi, Illés B., Verebes, Hernádi, Kunczéné és a többiek. Biztos valamilyen okból meghívták őket is és "az nem szép dolog, hogy meghívják őket, majd hazaküldik, úgyhogy ha már ott voltak, akkor ki is tüntették őket".

Csak Forgács járt rosszul.

dowNLoad 2007.08.23. 19:38:45

Ezzel kész is, milyen kitüntetést is kaptak? Mindegy szart sem ér. (lóvé járt hozzá, vagy csak a plecsni? azt esetleg a zsibin el lehet adni haha)
süti beállítások módosítása