EB
2007. április 18. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

EB

Na mi lesz, emberek?

Nyerünk vagy nem nyerünk?

Nyerjünk vagy ne nyerjünk?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr4360232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomo 2007.04.18. 11:11:26

NYERÜNK!!!

medve 2007.04.18. 11:15:32

Nyerünk, nem tudom nyerjünk-e vagy nem.

ergé 2007.04.18. 11:42:44

hát ez nagy szopoládé

ergé 2007.04.18. 11:44:35

Nem baj gyerekek, megyünk majd Harkovba meccset nézni.

Nagyanyám hatvan évvel ezelőtt ott tolta a csillét a bányában.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.04.18. 11:50:01

na most lehet tippelni, ki a hibás.
a, ez a kurva őszödi böszme, aki elkúrta az ország renoméját
b, a küldöttek mégsem a faszukkal gondolkodtak, nem jött be a demcsák
c, ez a szemét maffiózó gyárfás, lefizették az ukránok, végig nekik dolgozott
na lehet tippelni
balvéleményekre ott a d,e,f reláció. de azt meghagyom másnak)

medve 2007.04.18. 11:53:45

Ennyit Magyarország presztízséről. Egy belpolitikai válságban szenvendő, előszőr pályázó, rosszabb pályázatot beadó, infrastrukturálisan semmilyen előnyben nem lévő ukrán-lengyel páylázat leszopat minket.

Szmöre 2007.04.18. 11:54:24

Ez esetben azért levenném a felelősséget az őszödi böszméről. Ha az ország renoméja szempont, akkor a lengyel-ukrán pályázat aligha győzhetett volna.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.04.18. 11:55:03

"rosszabb pályázatot beadó"? Ez biztos? Tudom, 13.000 oldal, de ez engem kevéssé győz meg.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2007.04.18. 11:59:27

Nem minket szopatot le, hanem Platiniékat.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.04.18. 11:59:48

egyébként sztem az döntött, hogy amíg mi a horvátokkal közösen is csak 15 millió hamburgert zabálnánk per koponya, addig a lengyelek az ukránokkal nem adják alább 90 milliónál. eztet megmondta a lengyel fociszöv magyarul is remekül beszélő elnöke előre)

medve 2007.04.18. 12:01:04

Szmöre! Lassan hozzá kéne szokni: Magyarországot úgy ahogy van leszarják. Ez egy folyamat. Persze, nem Öszöd miatt, de Öszöd is beletartozhat. Sok-sok Öszöd. Az egész XX. századunk sok-sok Öszöd. Lengyelország az egész XX században tényező volt, létezik Európa térképén, figyelnek rá. Ukrajna? Még nekik is van image-uk velünk szemben.

medve 2007.04.18. 12:02:12

Turul! Az UEFA illetékesei szivárogtatták ki, hogy a legjobb pályázat ellenére az olaszok fognak nyerni.

medve 2007.04.18. 12:03:28

Zasztava! Ez lehet, hogy előny volt. De a presztízs és a kapcsolati tőke alighanem nagyobb szerepet játszott.

medve 2007.04.18. 12:05:19

Szathmáry! Attól, hogy még van egy igazságtalan döntés, lesz egy jó EB Lengyelországban és Ukrajnában, vagyis Platiniék jól lesznek.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2007.04.18. 12:06:10

Nem a pályázat, meg a kormányzati szerepvállalás döntött. Ne higyjük, hogy az európai focielitben minden törvényesen és demokratikusan megy.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.04.18. 12:10:59

mélységesen egyetértek veled medve. egész modern kori történelmünk sok sok őszöd. de nem kényszerpálya. mi basztuk el, pontosabban az eleink. mi meg folytatjuk, ezerrel.
itt még a politikával foglalkozó közvélemény sem lát túl a saját faszán, már ha van neki. de ez egy kényelmes szerep, értelmiségi megmondóember. szellemi prostituált.
sok sok őszöd, bizony. régebben még úgy mondták, az írástudók árulása)

bugris 2007.04.18. 12:15:01

A jó nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező Bozókyt nem kellett volna megpuccsolni. Kisteleki kiskirály lett itthon, de az UEFÁnál ez nagyon kevés. Először úgy volt, Bozóky is lobbizik majd, de megértem, hogy mégsem tette. Meg Gyárfás permanens kampánya a Napkeltében. Hát, azzal lehet aztán vb-tagokat meggyőzni:)
És három pályázat után abba is hagyjatjuk. 2008 Ausztria-Svájc és 2012 Lengyel-Ukrán után hosszú ideig nem számíthatunk rendezésre. Legalább az olaszok nyertek volna...

medve 2007.04.18. 12:20:36

Bugris! Kivételesen úgy gondolom, hogy az általad említettek se pro, se kontra nem játszottak szerepet. Két ország, az egyik harmadszor pályázot. Pénzügyi fedezet nem rosszabb, mint a győzteseké. Azért vannak labdarúgó hagyományaink. Egy élő legendát búcsuztattunk. Még marketing is volt és úgy vélem, pályázatunk sem volt rossz. Csak az ország nem létezik Európában, a köztudatban. Itt a mi bajunk.

bugris 2007.04.18. 12:27:37

Azt hiszem, a döntéshozók elég tájékozottak, inkább a személyes kapcsolatok játszanak szerepet a döntésben. A holland, a norvég, és a román tag szavazott ránk. Utóbbi szimpatikusan, de nem túl pragmatikusan, második körben meg az ukránokat támogatta. Ezzel az ő tervezett román-bulgár pályázatukat is kinyírta.

nénike · http://mandiner.hu 2007.04.18. 12:35:52

Viszont kb. 100 milliárddal beljebb vagyunk. Ennyi della mikorra térült volna meg? És főleg miből fizettük volna ki? Adóbevételből, hitelből? Az úszó EB rentábilis volt? Kezdjük először kicsiben.
És ne a rendezés jogán akarjuk a magyar fiúkat futtatni az EB zöld gyepén.

Apropó, olimpiát mikor rendezünk?

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2007.04.18. 12:36:27

nade bugris. szted külföldről mi látszik ebből a duna-menti taknyos zsebkendőből? országimázsban kurva jók vagyunk. simonyi andrás dabljúi nagykövet együtt danázik a agulyászabáló agyhalotakatt - ghoul /szóvicc, hehe/ amcsi hungaromán komikussal -)

bugris 2007.04.18. 12:39:39

Cziffra, hát éppen ezt mondtam, itt nem az európai, pláne nem a magyar közvéleményt kellett meggyőzni, hanem 12 embert az UEFÁnál.

exit 2007.04.18. 12:41:03

szép lett volna de sztem sokat spóroltunk meg, jól jártunk. ezermásra kell az a pénz, és még az eb is közel lesz.

amúgy is a klubcsapatokról szól ma már a jó foci és nem az országokról.

bugris 2007.04.18. 12:44:23

"és még az eb is közel lesz"

Én speciel nem szívesen utaznék majd Donyeckbe. De legalább jövőre átugorhatok Grazba.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.04.18. 12:49:54

Bugris, EB közel lesz? Jó utat Dnyepropetrovszkba.

Ukrán ismerősöm tömegközlekedéssel két és fél napot utazott a Kárpátok alatti Csernovci-ból Prágába.

Dnyepropetrovszk meg olyan messze van ide, mint Strasbourg. És Ukrajnában egy kilométer autópálya sincs. Országon belül persze lehet repülni, jó öreg légcsavarosokkal, ami biztonságos érzés lehet...

Nándo 2007.04.18. 13:09:48

Azért srácok, titeket olvasva tényleg szar lehet magyarnak lenni. Egyeseket olvasva lefordulok a székről! Kész csoda, hogy (még) egyesek nem jöttek elő Trianon-szindrómával. *nagy levegő*

Nem dőlt össze a világ! Az meg, hogy a magyarokat semmire se nézik - főleg SPORTBAN - ritka nagy faszaság, már ne haragudjatok: az olimpiai szerepléseink egyszerűen fantasztikusak! Igenis aktunk jó pár nemzetközi rendezést, elsősorban ott, amiben tényleg éllovasok vagyunk: vizes sportok ugye. Srácok, tényleg fogadjuk már el, hogy nulla futballal nem lehet EB-t kapni, s még biztosan volt ezer más indok is ellenünk, de ez biztos hatalmasat nyomott a latba.
De az, hogy egyesek még ezt is saját kicsinyes politikai-mátrixával összekeverve tálalja, az tényleg szomorú, szánalmas, s nevetséges.

www.hirszerzo.hu/cikk.php?id=33608

Az "ilyen ország nincs" rovatba azért ajánlanám ezt a kis szösszenetet; a
médiában megint mindenki elkesergi, hogy mekkora csapás ez a magyar sportnak, oszt' a színfalak mögött meg harsány kacagás, pezsgőfürdő.
Ez a szomorú, nem az, hogy nem kaptuk meg (ismét).

bugris 2007.04.18. 13:11:12

Az első hírekkel ellentétben egy árva szavazatot sem kaptunk. így viszont elég kínos.

exit 2007.04.18. 13:15:49

ergé, nem kell minden meccset megnézni élőben ;-] főleg ha a stadionok sincsenek még ott kész ;Oc

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.04.18. 13:19:51

0 szavazat. A "legjobb pályázat"... Nyomasztó ez az egész.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2007.04.18. 13:38:46

Volt már Harkov magyar falu.

Szathmáry · www.mandiner.blog.hu 2007.04.18. 13:45:42

Rosszabbul szerepeltünk, mint négy éve...
Akkor legalább volt 5 szavazatunk.

dejavubazz 2007.04.18. 13:52:45

Sracok,

1.) a magyar foci valogatott- es klubszinten is pisipogacsa, konnyen lehet, hogy nem jutunk ki 2012-ben, ha selejtezoket kell jatszanunk.
A horvatok joval jobbak, viszont ok, valamint az olaszok, a lengyelek es az ukranok valoszinu, hogy selejtezokkel is be tudnak/tudtak volna kerulni a 16-ba, tehat nem vesznek el "extra" helye(ke)t a rendezes jogan.

2.) letesitmenyekkel szarul allunk. A kormanygarancia nem tul vastag es hat olyan, amilyen - nem lehet tutira venni. Lasd: Margitsziget, uszo EB. (Az olaszoknal tkp mar kesz van minden, a lengyel-ukran duo pedig tobbet tud raszanni, mint mi terveztuk. Igaz, Ukrajnaban sok helyutt vilaghaborus infrastrukturalis allapotok uralkodnak. Ezen valtoztatni igertek. Reszemrol kerdojel.)

3.) a magyar futball sportdiplomaciai lobbiereje nulla. Nincs emberunk az UEFA vb-ben, 30-40 evnel fiatalabb jo nemzetkozi futbaleredmenyunk detto nyema. A tobbi palyazo masszivan, direkte lobbizhatott, mi meg szerencsetlen Puskas Ferencnet, meg - ha jol lattam - Buzanszkyt utaztattuk ki.

3.) a magyarok az UEFA elnokvalasztason - ha jol emlekszem: a kelet-europai regiobol egyedul - Platini elleneben a kesobbi vesztes Johanssont tamogattak. (Az olaszok is.)

4.) sztarjatekosaink, nemzetkozi csillagaink nincsenek. A legmagasabb szinten jegyzett focistaink jelenleg a PL-bol tuti kieso Watfordban jatszo Priskin (nemreg lotte asszem az elso! hivatalos PL goljat, amugy csatar a srac) es a Championshipben (angol masodosztaly) kuzdo WBA-ban - mostanaban tobbnyire lecserelt - Gera. Ennyi. Vannak remenyeteljes fiataljaink, bennuk ott a lehetoseg, mert idejekoran elkerultek itthonrol es profi kozegben nevelkednek, de nekik meg eveket "oregedni", jatszani kell. (pld. Farkas Balazs - Dinamo Kijev, vagy Filkor Attila - Inter.)

5.) az alliotolagos maffiakapcsolatok nem tudom megitelni, hogy erdemben befolyasolhattak-e a dontest. De nyilvanvalo, hogy az ukran vagyolasz "lobbitol" fenyekevre van a horvat ill. magyar bagazs ereje.

6.) futbalszurkolok, bundabotrany, kozbiztonsagi problemak.
Bunda nalunk nincs (najo, legalabbis bizonyitek nincs ra), talan meg ezen a teren alltunk a legjobban, mert az olaszoknal ugye halaleset es bunda, a lengyel szovetsegben detto bunda.
De ne feledjuk a horvat szurolok botranyat, vagy az MLSz elnok(le)valtast es a szovetsegi kapitany (akkor meg: Matthaus) szemelye, fizetese es az altala vonzott/hozott szpozorok koruli csatarozasokat, valamint Kisteleki "nemakarok_MLSzelnoklenni" Istvan sakkjatszmait, az OTP-MOL tamogatasmegvonasat az utanpotlastol stb.

Mindezek fenyeben nem igazan remelhettuk, hogy a kandidalok kozul mi kapjuk meg a rendezes jogat.
A Gyarfas kemenyen melozott - o itt szerintem nem itelheto el. Ha tudniillik megnyertuk volna a palyazatot, azt kesobb Schmitt elleneben is felhasznalhatta volna. (Ne feledjuk, a MOB-os szavazaskor a S.P. elleni egyik kifogas az volt, hogy keptelen lobbizni a magyar sport erdekeben.)

Ne ertsetek felre, fasza lett volna az EB, orultem volna neki nagyon, de a szemeim keresztbe alltak volna, hogy stadionrekonstrukciora vernek el - szamunkra - rengeteg kozpenzt, es e penz folottt reszben a jelenelgi MLSz vezetes (meglehetesi "szakemberek") diszponal.

De essen par szo a jovorol is:

Azt hallottam, nemreg a Szolas szabadsagaban Csanyi nyilatkozta, hogy elkepzelhetonek tartja, hogy idovel vesz maganak egy focicsapatot.
En az ilyesmiben hiszek. Ha egy klubnak _valos_tulajdonosa van, akkor ott nagyobb valoszinuseggel beszelhetunk jol definialt es szamonkerheto (szemelyi) felelossegrol. Preciz, pontos elszamolas folyik, a taulajdonso a befeketetett pent elleneben eredmenyeket tuzhet ki es kovetelhet meg. Ha nehany ev mulva lesz par racionalis alapon mukodo klub, akkor a szavazataik reven lehet esely az MLSz vezetesebe is szakembereket delegalni.
(Emlekezzunk a Fradi anno jatszott par meccset a BL-ben. Ha egy csapat fotablara kerul, mar minden lejatszott meccsert - magyar szemmel nezve - hatalmas penzeket, svajci frank milliokat kap, eredmenytol fuggetlenul. Megis, par evre ra a Fradinak mar anyagi gondjai voltak. Ez van, elvertek, elloptak a penzt.)

A 2016-os palyazat eselyerol pedig annyit, hogy nem hiszem, hogy egymas utan ketszer Kelet-Europaba hoznak az EB-t - ez a valoszinuleg palyazo roman-bolgar szovetseg eselyet is csokkenti.

(Most olvasom, hogy Gyarfas elsirta magat az eredmeny ismereteben. Csak nehogy a vegen meg martirt csinaljanak belole.)

Bozót.harcos 2007.04.18. 14:07:08

Hál'Istennek a Gondviselés levette a vállunkról a terhet, hogy elfogyasszunk egy újabb, nagyméretű szopoládét. Az országot ismerve a határidőre valószínűleg csak a stadionok megvalósíthatósági tanulmányai és kommunikációs stratégiája készült volna el a Sawyer Miller Group gondozásában. Na jó, az EB-nyitány előtt egy héttel Demszky Gábor átadta volna az első Stadionépítő Fúrótornyot is.

ergé 2007.04.18. 14:17:25

szerintem erről is Orbán Viktor tehet.

Szmöre 2007.04.18. 14:31:57

Nénike, Bozót.harcos,

A "100milliárddal beljebb vagyunk" és a "levették a vállunkról a terhet, hogy elfogyasszunk egy újabb szopoládét" nem nagyon áll messze attól a mentalitástól, amit a Havanna lakótelep népe képvisel.
Az ország olyannyira szétesett mostanra (nem két táborra, hanem milliónyi közönyös egyénre), hogy jól jött volna olyan cél amely mögé legalább 1-2 millió ember felsorakozik. EZ akkor is igaz, ha egy nyertes pályázat esetén holnap tucatnyi okostojás és nyugger firtatta volna az EB megvalósíthatóságát és értelmét. Még akkor is, ha nem volt megvalósíthatósági tanulmány.

A kövéri fordulattal élve tényleg menjünk le a pincébe és akasszuk fel magunkat, ha már mi is csak a konvergencia és a költségvetés szempontjából tudjuk megközelíteni az EB kérdését.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 14:35:45


Fel kéne végre fogni hol tartunk!
Évek óta csak 3D-s tervek mindenről,
van ebben valami komikus.

bugris 2007.04.18. 14:37:52

"szerintem erről is Orbán Viktor tehet."

Teljesen egyértelmű.

1. Az európai közélet nem vevő arra a kioktató, durva, diplomáciailag érzéketlen stílusra, ahogyan Orbán külpolitikában és európai ügyekben megszólal. Ez már régóta ellenszenvet kelt Európa-szerte irányunkban, ezért döntöttek így. Ráadásul miután beszólt az oroszoknak, az UEFA vb csakazértis az ukránokat választotta, hogy megleckéztessen minket.

2. A horvátok nácik és usztasák, ezt mindenki tudja Európában. (Ráadásul, - természetesen Orbánnak köszönhetően, - a magyarok is közismert nácik és nyilasok.) Orbán ráadásul annak idején Tudjmannal barátkozott, ezért rendezünk közösen, tetézve a rólunk kialakult rossz képet.

3. Eleve esélyünk sem volt a rendezésre, de a focibuzi Orbán egy csomó pénzt beleölt már a korábbi pályázatokba is. Persze a mostani kormánynak is támogatnia kellett az EB-rendezést. (Ígéretekbe lettek kergetve ugye, lassan írom, hogy értsétek.)
Szóval, mindenki számára egyértelműnek kellett volna lennie a kudarcnak, és minden önbizalomtól duzzadó nyilatkozat, a pályázatot szembecsukva támogató írás, és minden felesleges kidobott forint a felcsúti focibuznyák hibája.

És fogadni mernék rá, hogy valamelyik verziót hamarosan olvasni is fogjuk valahol.

exit 2007.04.18. 14:41:56

tényleg az időkerékkel mi van? oldaluk elég vicces:

www.idokerek.hu/

2007.04.18. 14:42:02

Vicces címek az origóról:
Kisteleki: Tökéletes pályázattal megyünk Cardiffba

Olasz botrányok, ukrán belharcok - magyar siker?

Nagy tapsot kapott a magyar Eb-pályázat

És az utolsó hír:
Szavazatot sem kapott Eb-pályázatunk

kabar 2007.04.18. 16:22:11

Foci EB-ről beszélünk de hol van nállunk futbal? A futbalistáink több százezerért szaladgálnak oda vissza tudván azt hogy úgy is megkapják a zsozsót,nincs motivációjuk ha min bérért kellene futni a labda utánn és egy egy nívósnak igérkező mecsre dobnának föl nagy összeget akkor mennének és játszanának. Persze most jöttök hogy egy igazi sportoló nem a pénzért csinálja,badarság.A magyar focit el ba...ák mikor elkezték pumpálni bele a pénzt.Javaslatom állapítsanak meg egy futbal minimál bért és amíg nincs produktum addig azt kapják.

medve 2007.04.18. 17:03:56

Bozótharcos és a többi anyagias! Az EB sok pénz, de mindenki tudja, megtérült volna. 3 hétig rólunk szólt volna a média.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 19:33:45


Kabar

A magyar fociból kiszívták a pénzt, nem pumpáltak belesemmit.
NB 1. focisták ausztriába mennek falusi, megyei csapatokhoz
4-5 ször annyi pénzért.
Felújított pálya hol van, edzőtáborok, füvesített edzőpályák?
NB 1. focisták helyenként a salakon öltöznek át az esőben.

Agyrém amit írsz.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 19:38:27


Ismersz focistát?
NB 1.: 80 000 bejelentett + 15 000 húspénz +
prémium ha kupát nyersz.
Sokan dolgoznak foci mellett, vállalkoznak stb.
Valójában közelebb áll az egész az amatőrsporthoz mint
a profihoz.
Több százezret kb 40-en kapnak.

kabar 2007.04.18. 20:40:12

Akkor sincs semmi értelme tovább álldozni rá nem tudnak többet kihozni már belőlle. Vannak olyan sportok amibenn jók vagyunk azokat kellene támogatni.Én személy szerint a focira szánt manit is azoknak adnám,mert mit hallunk 6:3 6:3 és? Meddig fogunk még azzal takarózni.A magyar focista nagyon jó játékos csak éppen vagy hideg van vagy meleg vagy nincs elég levegő,tényleg van olyan eset amit nem tudnának kimagyarázni? Egy szó mint száz nem véletlen történt hogy nem mi nyertünk. Különben a 6:3 is csak egyszer történt lehetett véletlen is ez még nem indok semmire a következő évben csufosan elkalapáltak.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 20:58:12


Bocs, de álltalános a véleményed a magyar focistákról,
és fociról, és nem értem igazából hol álmodják
ezeket a dolgokat egyesek.
Ez a sport ma egy rozsdás, koszos rohadás,
alapvető pénzhiánnyal küzd az egész.
Ami van azt lecsapolják azonnal a megapályázók

medve 2007.04.18. 21:05:28

Gloire! Igazad van, kerüljük a közhelyeket. De a 90 évek elején szar magyar játékosok olyan összegekért cseréltek gazdát, hogy az itthon csiullagászatinak számított. És szarok voltunk már akkor is.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 21:11:44


kabar

El kell keserítselek, nincsenek olyan pénzek már rég
a fociban amit másnak tudnál esetleg adni, nem esik le?
Azért ilyen. A magyar foci a 30-as évektől a 70-es évekig világszínvonalú volt folyamatosan!
Mára a foci gyakorlatilag megszűnt.
Néhány speditőr cég meg csavargyártó szponzor hirdet,
jegybevétel, klubtagsági ismeretlen fogalmak ma már.
Akit látsz, azok 20-25 éves falusi fiúk, akik egy kisvárosi
panelalbérletért nyomják az egészet!

Egyébként az igazolt focisták még így is a legtöbben vannak,
tehát biztos, ha támogatnák itt lehetne a legkomolyabb
eredményeket elérni!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2007.04.18. 21:16:39


medve

'90 emlékszem, volt ilyen - pár évig ment.
Akkor osztották le a maradékot.
Mondjuk annak a gárdának akik azóta viszik ezt
én se adnék a kézébe semmit.

medve 2007.04.18. 23:17:31

Gloire! Jó, csak azért, mert ha a 90-es évek elején 3-4 klubbot komoly üzleti alapra tudtak volna állítani, aminek következtében néha-néha eljutnának a klubbok a BL-ig (ami zsozsóval járna), akkor mások lennének az alapok ma. A kilopásért pedig erősen felel maga futbaltársadalom is. Ebből a szempontból vannak igazságai a kabar féle megnyilvánulásoknak.

Ombudsmanyus 2007.04.19. 11:43:40

Emberileg érthető, hogy tragédiának fogják fel a pályázat bukását. Egy csomó munkát, pénzt öltek bele, mint kiderült teljesen feleslegesen. Azonban a magyar foci csak azt kapta, amit megérdemelt. Kit tudtunk felmutatni? 60 év körüli egykori focistákat (Mészöly, Albert, Dunai), és a halott Puskást. Ezeknek az embereknek még mindig neve van, de a múltból nem lehet megélni. Az angol másodosztály tartalékjaira mégse lehet hivatkozni. Nemzetközileg jegyzett eredményt válogatott szinten több mint 40 éve képtelenek vagyunk felmutatni, kupacsapatainkkal való összesorsolásért imádkozik az andorrai, meg a luxemburgi kupagyőztes. Az UEFA döntőbizottsága csak a helyén kezelte a magyar focit. Épp ideje, hogy megtaláljuk a focinak az őt megillető helyet. Azzal a színvonallal amit fel tud mutatni, bőven kiérdemli az amatőr státuszt. Aki szeret focizni, focizhasson, ha jól csinálja szerződhessen külföldre, lehetőleg minél előbb. Én az utánpótlásban sem bízok, hiszen legalább 20 éve mindig voltak nagy reménységű fiatalok, aztán mi lett belőlük. Ez a közeg kinyírja a tehetséget.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.04.19. 12:23:58

gloire: Amit írtál, az nem az NB, hanem a megyei egy. Megdöbbentő, hogy már ott is mekkora fizetések vannak.
Lehet, hogy hibáztam, amikor a ZTE utánpótlás III-ban abbahagytam ígéretesen induló labdarúgó-pályafutásomat és inkább tanultam. :)

Pallos Levente 2007.04.19. 12:30:36

"Én az utánpótlásban sem bízok, hiszen legalább 20 éve mindig voltak nagy reménységű fiatalok, aztán mi lett belőlük. Ez a közeg kinyírja a tehetséget."

Ez pontosan így van, játszott nálunk (akkor BLSZ III) néhány srác, akik 18 évesen otthagyták az MTK-t, mert nem bírták a szellemi színvonalat (egyetemre mentek), és az összefonódásokat (pénzes papa fiát játszatni stb.).

dejavubazz 2007.04.19. 13:16:04

Tegnap az Esteben Kisteleki & Gyarfas tkp azt allitottak, hogy az ukranok (pontosabban az UEFA vb-tag ukran Szurkisz) maffiaztak el elolunk az EB-t.
Ma meg az indexen azt olvasom ugyancsak toluk, hogy a horvat szovetsegi elnok is ludas.

Moralizalnak ezerrel (es pont a Gyarfas meg a Kisteleki, szuzmariajezus nehagyjel). Mert hat ugye korulottunk mindenki mocskos hazudozo, mi meg csak felenken tekintgetunk a szemunk sarkabol, mint az eladosorba kerult szuzlany elete elso baljan.

Kurva elet, hogy nem birunk uriember modjara vesziteni.
Bebuktuk es kesz. Tessek levonni a tanulsagot es kussolni.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2007.04.19. 14:17:04

Le Style:

A FIDELITAS SAJTÓKÖZLEMÉNYE:

"Magyarország számára hatalmas lehetőséget jelentett volna a 2012-es labdarúgó Európa-bajnokság megrendezésének lehetősége. A mai döntést nagyon sajnáljuk, szomorúak vagyunk amiatt, hogy ismét elszalasztottunk egy jövőnk szempontjából fontos lehetőséget.

A most érzett sajnálat és szomorúság azonban nem ok arra, hogy ne öntsünk tiszta vizet a pohárba. Lehet, hogy ez most még nagyon fájó, de fel kell tennünk a kérdést: miért vesztettünk? Miért nem láthatjuk Európa legjobb futballcsapatait városainkban? Hetek, hónapok óta csak arról hallottunk ugyanis, hogy a magyar-horvát pályázat messze a legjobb, és rendkívül sikeres prezentációkon van túl a szervezőbizottság. De ha a miénk volt a legjobb pályázat, akkor miért vesztettünk?

Úgy tűnik, erre egyetlen magyarázat van. Magyarország már sokszor prezentált szép dolgokat Európának. De a tartalomról rendre kiderült, hogy az nem több egyszerű hazugságnál. Gyurcsány Ferenc neve Európában összeforrott a hazugság, a hiteltelenség és átverés politikájával. Mert ha valaki 'trükkök százait' veti be egész Európa átverésére, akkor vajon mit várhat tőle a kontinens egy focipályázat kapcsán?

Gyurcsány Ferenc jövőnk egy újabb nagy lehetőségét vette el tőlünk. Nem először. Minden jólneveltségünk és udvariasságunk mellett is csak a 'klasszikust' tudjuk idézni:

Elkúrtad, Feri!

Kérdő Zsuzsa, a Fidelitas debreceni csoportjának elnöke, Schneller Domonkos, a Fidelitas budapesti szervezetének elnöke, Radnóti Ákos, a Fidelitas győri csoportjának elnöke, Orosz István, a Fidelitas székesfehérvári csoportjának elnöke"



gloire 2007.04.19. 15:33:32


Örülök, hogy Zalaegerszegnek ilyen jól megy.
De lehet túloztam, megkérdezem öcsémet, ő sokáig nyomta.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2007.04.19. 15:51:45

gloire: Amit írtam, az nem Zalaegerszegre vonatkozott, hanem a dunántúli megyék megyei elsőosztályú csapataira. Éves költségvetésük tízmilliókban mérhető. A nyugati megyékben pedig az is jellemző, hogy sokan az ausztriai sokadosztályban játszanak (ingázóként), a magyar átlagfizetés többszöröséért.

ergé 2007.04.19. 17:14:51

Turul, a téma riportot érne a leendő új UFiba...

bugris 2007.04.19. 17:42:21

Dejavubazz, igazad van. Érdekes, hogy 0 szavazat megszerzése után fel sem merült az MLSZ vezetőinek lemondása, egyetlen újságíró sem kérdezett rá. Persze mit is várhatunk ebben az országban.
A magyarázkodásról meg annyit, ha csak a fele igaz annak, amit a reggeli Napkeltében előadtak, akkor az amúgy rafkósnak (gátlástalannak/jó üzletembernek, ízlés szerint) tartott Gyárfás-Kisteleki duóról az derült ki, hogy kapitális balekok.

bugris 2007.04.19. 17:43:39

A Fidelitas közleménye meg szánalmas.

medve 2007.04.19. 22:05:58

Azzal miért nem foglalkozik senki, hogy miért nem figyelmezette előre Féletót, hogy nem tuti a győzelem? Hol volt a Külügy, hol voltak a szolgálatok, vagyis hol volt a magyar állam apparátusa? Tényleg elhitették velünk, hogy esélyesek vagyun!

bugris 2007.04.19. 22:32:54

Gyárfás, Kisteleki a hazai gazdasági-, média-, és sportélet dörzsölt és korrupt kiskirályai. Hát ennyit tudnak nemzetközi szinten. Nyilván Gyurcsány a dicsfénybe sütkérezni ment. Hát ennyit érnek.
Bakker, a kétperces prezentációs filmünkben 6-ig számoltam Fletó megjelenéseit. Meg még Újhelyi, Lampert, komolyan egy politikai reklám volt. És Puskást olyan ízléstelenül jelentették meg, hogy az szégyen volt.
Az az ember volt a marketinggel megbízva, aki a mai Napkelte díszleteket találja a legjobbnak. Mit várhattunk?

dejavubazz 2007.04.20. 00:46:10

bugris 2007.04.19. 17:42:21

Igen, ezt akartam en is irni, csak menet kozben elsikkadt. Hogy itt van ez a mi ket dorzsolt uzletemberunk, erre - latszolag - megeszi oket reggelire az ukran fazon. :)) Persze, Gyarfas & Kisteleki csak hazai leptekkel nezve ugyesek. Ez a Szurkisz azert masszivan milliardos es joval zordabb kozegben edzodott, mint a mi fiaink. :)

Azt se zarnam ki, hogy mi is probalkoztunk boritekos kornyekezessel, de ugyetlenek voltunk vagy a penztarcank bizonyult utolag sovanynak.
Gyarfas evek ota mocorog a LEN-ben, 100% hogy tudja, mi a szokas ilyenkor, nem veletlenul kertek meg, hogy gyamkodjon a palyazatunk folott. A horvat szovetsegi fazon szinten jelentos nemzetkozi tapasztalattal bir. Lehet rosszul mertek fel a lehetosegeinket.

Franken viszont most nincs ertelme porogni. Szerintem megtette, amit - helyzetenel fogva - kellett: ott volt, allami penzt igert, gyereket olelt. (Es kicsit megkonnyebbult, amikor ertesitettek, hogy bebuktuk.)

Ez a Fidelitas kozlemeny meg szanalmas. Mintha szoftveresen generalnak az ilyeneket, nehany friss parameterrel aktualizalva.


-----


En inkabb azon lepodtem meg, hogy ha koztudott (mert kiderult, dokumentalt), hogy ez a Szurkisz bundazott a Dinamonal, akkor hogy a fenebe lehet barmilyen valasztott tisztsege nemzetkozi vagy helyi szovetsegnel?? Nem tiltja ezt a FIFA szabalyzata?!
süti beállítások módosítása