Bringátlanított bringakilátó az Alföldön − Ilyen ország pedig nincs CDIX.
2016. augusztus 17. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Bringátlanított bringakilátó az Alföldön − Ilyen ország pedig nincs CDIX.

tiszafured.jpg

Örkény, ha élne, de jó kis egypercest kanyaríthatna belőle. Olyan jó csavarosat, mint amilyen maga a bringátlanított bringafeljáró az alföldi kilátóba.

Hol volt, hol nem volt, de leginkább nagyon is volt, sőt, ömlött az uniós pénz Magyarországra. Már nem is a lehívásán, hanem az elköltésén kellett gondolkodni, hogy mire is guruljanak el az eurók, ha már ott tolulnak fölöttünk.

A tisztességes és okos pályázók mellett macherek, sipisták, téesz- és tanácselnökök agrárvállalkozók és polgármesterek izzadhattak át éjszakákat, hogyan is lehetne a legkevesebb szellemi és anyagi befektetéssel a legtöbbet kaszálni az uniós pályázatokból.

Valódi munkahelyteremtés? Tartós hatású beruházások, előremutató projektek támogatása? Ugyan már, jöjjön csak a betonozás, a lekövezés meg a földmunka, mindig lesz egy haver, akivel meg lehet oldani oda meg vissza az egészet, okosba!

Ebből térköveződött le az ország összes főtere, ebből épült minden tizedik faluba wellnessközpont, ebből lettek csilivili szökőkutak a települések random közterein.

És ebből születtek olyan emlékezetes projektek is, mint például a 37 millióból épült, 8 méteres mesterséges szánkódomb az Alföld közepén, vagy épp a bodrogkeresztúri 40 centis kilátó, potom 40 millió forintból.

E szép társasághoz csatlakozhat most egy újabb projekt is: félmilliárd forintnyi uniós pénzből épült meg egy tiszafüredi kerékpáros kilátó. Csodálatos kanyargó ívek, mintha csak Zaha Hadid és Oscar Niemeyer nászából született volna az Alföld közepére. A teteje talán túl is nyúlik a Tisza-parti fákon − hogy aztán ugyanazokat a Tisza-parti fákat meg az Alföld tengersík vidékét láthassuk onnan.

Keletkezett viszont egy aprócska bökkenő: átadása után alig fél évvel már nem lehet bringával fölmenni a kilátóba, mert életveszélyes a kanyargós feljárat. Kár. Pedig a tetejében még egy hungarikumboltot is berendeztek. Csak nem értem, minek ide a szerénykedés, az egész kilátó egy kiadós hungarikum, 2016 magyarországi rögvalóságából.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr1410421568

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TG69 2016.08.17. 14:02:39

Végre egy újabb darab a sorozatból! :)

2016.08.17. 15:24:04

"Az ország legnagyobb kerékpárcentruma épül Tiszafüreden"

"500 millió forint uniós támogatásból,"

szerintem úgy összességében nem rossz, mert egyébként nagyon halott az a környék. pedig a tisza-tó így elmocsarasodva és a beállt ökoszisztémával érdekes és tanulmányos aktív pihenésnek lehet az alapja.

azon a környéken minden szalmaszálba bele kell kapaszkodni.

GNDL 2016.08.17. 15:38:54

Mondjuk ahhoz képest, hogy az elmúlt hónapokban is akár naponta lehetett volna csinálni „ilyen ország pedig nincs” posztot, ez most elég gyengére sikerült így egy év kihagyás után... :) Nagyjából 2012-13-ig még futott valami értékelhetőt ez a kategória aztán az enyészeté lett, bár szigorúan a 2010-es kormányváltás előtt élte reneszánszát... gondolom tök véletlenül... mindig az üléspont határozza meg az álláspontot, mi?! :)

S=klogW 2016.08.17. 18:00:56

és ez csak egy 6-8 lakásos társasház méretű valami félig a semmiben

vajon MEKKORA LOPÁS miatt kell az olimpia-rendezés?

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.17. 19:04:48

óóó ha a drága jó ormány piktor pártfőtitkár elvtárs ezt tudná... biztos nem hagyná... brühühü... bezzeg a mészáros stróman kft az ooolyan böcsületeeeheees... hüpp... szipog

2016.08.17. 19:16:49

@Herr Stacheldraht Leger:

te jobban jársz ha az új állampolgárságit intézed, kaczynski és orbán a munkavállalói szabad mozgás felmondását tárgyalta a múlt héten. (így akarják megakadályozni az elvándorlást) , alternatívaként elfogadnák hogy munkaközvetítő cégeken keresztül, de a base line hogy magyar(lengyel) munkavállaló marad a tag.

GNDL 2016.08.17. 19:23:04

Esetleg egy a sajtó által szinte élőben közvetített, így elég jól dokumentált, ennek ellenére a hatóságok által bűncselekmény hiányában elutasított nyomozás az év elejei választási csalás ügyében „ilyen ország pedig nincs” poszt? :)

Vagy Tőkés László és hozzá köthető ultranacionalista, szélsőséges romániai magyar politikai szervezetek a múlt héten jelentkeztek be, hogy „összegyűjtik” és a címzetthez „juttatják” (majdhogynem be is ikszelik) a határon túli magyarok levélszavazatait az októberi népszavazással kapcsolatban „ilyen ország pedig nincs”? Hm?!

Persze, tudom, nem kívánságműsor, csak fent említettem, hogy lenne itt téma akár naponta is, de hetente egy kirívóan „ilyen ország pedig nincs” ügy azért mégis csak lenne... :) Leheljünk egy kis életet a kategóriába... :)

jolankovacs 2016.08.17. 19:50:46

Márpedig ilyen ország van!
Aki nyitott szemmel jár, naponta lát hasonlót.
Nagy ára lesz ennek a politikai pénzszórásnak, de "demokráciát csak vérrel és vassal".
Nem hiányzik, de hiányát érezzük

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.17. 20:13:02

Szánalmas ez a prolizsigerekre apelláló populizmus. Kérdezze meg a Mandíner a saját pénzügyi szakértőjét a "helikopterpénz" szükségességéről!

mandiner.hu/cikk/20160302_szabo_gergely_zajlik_a_haboru_a_keszpenz_ellen

Semmi baj azzal, hogy bezárják a kilátót. A felépítése növekedést generált, a lebontása és újraépítése majd újabb növekedést generál. Vagy a tisztelt posztíró azt akarja, hogy a lakása előtti utcában generálják a növekedést hasonló módon?

S=klogW 2016.08.17. 20:25:03

@Doomhammer:

a pénz is akkor szaporodik ha mozog :)

S=klogW 2016.08.17. 20:36:57

@Doomhammer:

egyébként követelem az idevágó tirpakbokretas blogposzt linkjét
ha még nincs kész, akkor pedig követelem az idevágó blogposzt megírását

továbbá új blogaktivista szükséges sajókaza-sajóbábony körzetébe, mert a globálbirodalom hamisított bütyökmagja tartósan kivonta a forgalomból

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.17. 20:59:47

@az igazmodó juhász:
És az már megvan, hogy a szabad munkavállalás megszüntetése a migráncsok vagy az iszlámterroristák miatt szükséges? Vagy esetleg azért, hogy a magyar anyáknak ne legyen kötelezô burkiniben fürödni a Dagály fürdô hûlt helyén?

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.17. 21:13:24

@Doomhammer: meg kell védeni a magyar munkavállalókat a külföldi kizsákmányolástól. magyar parasztot csak magyar oli-har-ga korbácsolhat.

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.17. 21:53:27

@GNDL:

"ultranacionalista, szélsőséges romániai magyar politikai szervezetek"

kicsodák? akik robbanásveszélyes székely zászlót tűznek ki és félelemkeltő himnuszénekléssel zavarják a zsil völgyi bányászok liberális lelkületét? felháborító!

GNDL 2016.08.17. 22:17:35

@Herr Stacheldraht Leger: Ezekről a korrupt orbánista gecikről van szó, akik egyrészt odaállnak Orbán xenofób faszverése mögé, másrészt közreműködnek a fideszes választási csalásokban. Nem olvastad? Ez a geci fogja összegyűjteni a levélszavazatokat... hát, ennyit a tiszta választásokról is. :)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.08.17. 22:36:18

@az igazmodó juhász:
.."azon a környéken minden szalmaszálba bele kell kapaszkodni. " na ezt csinálják a hangyák!
Az a baj, hogy nálunk csak "tücsök" van!

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.17. 22:37:36

@GNDL: a 23 millió románozás ugye nem volt xenofób? :) utána meg csodálkozol rajta, hogy inkább mással gyűjtetik be a szavazataikat, brühühü. pláne, hogy simán maguktól sem olyanokra szavaznak, akik tőlük megtagadták volna a magyar állampolgárságot, a migráncsokat bezzeg tutujgatnák. ójaj-ójaj, micsoda félelmetes összefüggés, a mai napig meghaladja az inverz geci progresszió páratlan elméjének kapacitását, brühühüüüüüü.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.08.17. 22:39:41

Majd a bringaügyi megbízott (mert a Kisvasutasnak ilyenre is tellik, sok az éhes száj), megmagyarázza!

GNDL 2016.08.17. 23:03:03

@Herr Stacheldraht Leger: Egyrészt mi közöm nekem a 23 millió románozáshoz?! Az a baj veletek paraszt hülyemagyarokkal, hogy csak kizárólag ezen a Fidesz-MSZP, Gyurcsány-Orbán vonalon tudtok gondolkozni, nagyjából ennyire szűk látókörűek vagytok, ki sem láttok a több mint két évtizedes posztkommunista lövészárokharcaitokból... azt hiszem mondtam már neked is, én a „harmadik oldal” vagyok... de a primitív egybites világképetekbe ez úgysem fog beleférni... :)

Másrészt meg bazmeg, védeni a Fidesz-KDNP kékcédulás választási rendszerét, hogy majd más gyűjti be a szavazatokat... ráadásul konkrétan, fogja és és összeszedi, és majd ő postázza... hát sajnos ennyire primitív szarok vagytok. Hidd el a külföldön dolgozó magyarok is szívesen szavaznának levélben, bár többségük nem biztosan úgy ahogyan szeretnétek. De hogy az oláh cigányaitoknak, akik többségükben életükben nem is jártak még Magyarországon több joguk és lehetőségük van szavazni mint a születésüktől fogva magyar állampolgároknak?! Na elmentek ti a retkes bolsevik kurva anyátokba... :)

Brühühü, te primitív seggfej...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2016.08.17. 23:27:53

@S=klogW:
"egyébként követelem az idevágó tirpakbokretas blogposzt linkjét"

A Professzor lelkiismerete ebben a tekintetben tiszta.

Mint rendes népi balos, ő mindig azt vallotta, hogy a gazdasági növekedés, sőt a gazdaság úgy általában egy humbug.

Bringakilátók építése és lerombolása helyett szerinte mindenkinek kézikapával, háromnyomásos gazdálkodással kellene megtermelnie a betevő kelkáposztáját, ami amellett, hogy fenntartható, egy csomó egyéb problémát is megoldana, például a Közgázon nem tanítanának téveszméket.

A lehetséges alternatívákat itt vázolta fel a Professzor (röviden: vagy paksi atomerőmű, vagy bütyökmag):
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2014/01/atom.html

S=klogW 2016.08.18. 05:09:31

@Doomhammer: ha a kilátóépítés után kilátórombolás jön és mindkettő gazdaságilag eredményt jelent,
akkor az valójában nem gazdaság, hanem gazdasági tevékenység-gazdaság

persze ebben semmi meglepő nincs, hiszen a pénz akkor szaporodik, ha mozog, mely mozgás miértje nemhogy másodlagos de sokszor teljesen indifferens

energia- és nyersanyag-igényes termelő (anyagátalakító) szektor meg csak azért és akkora kell, hogy legyen áru, aminek ellenértékében pénzt lehet nyomtatni és biztosítani a money supply-t a cash flowhoz

S=klogW 2016.08.18. 05:27:13

@Doomhammer:

káposzta???!!!
és a bütyökmag?!

kínai kel vagy bruxelles sprout? jól gondolja meg a választ!

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.18. 07:04:52

@GNDL:

"Az a baj veletek paraszt hülyemagyarokkal"

na erről beszélek, bubuska, nem ismert nekem egyetlen olyan kampánystratégia se, ahol a társadalom többségének szavazatait a frusztrált kávéházi fellengzősködéssel szerezik meg, de go ahead, te tudod.

"én a „harmadik oldal” vagyok... "

én meg a helikopter. az erdélyi magyarok fúj / migráns hurrá az bezony nem harmadik út, legalábbis a szemlélők 99%-a teljesen mainstream szadeszsokpontnullaként éli meg, bárminek is címkézik meg éppen.

"kékcédulás választási rendszerét, hogy majd más gyűjti be a szavazatokat... ráadásul konkrétan, fogja és és összeszedi, és majd ő postázza"

ezzel semmi gond, amíg magát a szavazatot nem az aktivista tölti ki a szavazó helyett. levélszavazásnál a szavazó dolga eldönteni, a célba juttatás milyen módjában bízik meg.

"De hogy az oláh cigányaitoknak, akik többségükben életükben nem is jártak még Magyarországon

ejjj már megint ez a xenofóbia...

"több joguk és lehetőségük van szavazni mint a születésüktől fogva magyar állampolgároknak?!"

he? parlamenti kettő helyett egy szavazat, népszavazáson ugyanúgy egy, ez nem éppen több jog, a levélszavazósdi az viszont valóban plusz lehetőség és yes, illene a londoni tányérmosónak is automatice lehetővé tenni, bár ezt egy kis utánajárással most is megteheti, ha méltóztatja a lakcím státuszát frissíteni külföldire.

igazi hős 2016.08.18. 07:54:04

@az igazmodó juhász: Kerékpárosként megelégednék azzal, hogyha a végig bringázható lenne a bringaút és valaki tökönrúgná az abádszalóki polgármestert. Ugyanis a gát és a mögötte levő terület nem az önkormányzaté, azt a forgalomtól elzárni nem szabad. (Poroszlón az Ökocentrum meg tudott úgy épülni, hogy a gét mindkét oldalán van része, de a gáton akadálytalanul lehet bringázni.) De nálunk ennyit ér az Eurovelo minősítés, bárki elkerítheti az ország egyik legjobb bringás útvonalának egy részét.

igazi hős 2016.08.18. 08:00:55

@Herr Stacheldraht Leger: A 23 millió románozás aljas dolog volt, de működött, ezért Orbán -tökéletesen megtanulva minden aljasságot- még egy szintet emelt rajta az egymillió muszlim terroristával. Legközelebb már egymilliárd gyilkos földönkívülit kell valakinek belicitálni, ha vele versenyezni akar. (Persze elmebeteg licit, de már Orbáné is az, mégsem zavarja a fél országot.)

2016.08.18. 08:14:43

Nem lepődök meg már semmin.
Irodaház, olajipari apám fasza és "bringa osztály" nevű irodarész. Én már azon sem lepődnék meg ha olyat látnék az ajtón hogy, bringa osztályvezető főigazgató. :P:P:P

Pelso.. 2016.08.18. 08:15:33

@az igazmodó juhász: @Doomhammer: Helyezzük át a valóságba a várható fejleményeket:
Valamelyik haverral létrehoznak egy munkaközvetítő céget, amely persze másnap kap vagy 200 milla állami támogatást pl irodabútorra, mellékes. Azonnal igénybe vesznek minden fajta foglalkoztatási támogatást, jogalap semmi perc alatt összedobva.
Elindul a kiközvetítés, a dolgozók munkaszerződést ezzel a céggel köthetnek, a közvetítői jutalék itt simán 15% a bérből, havonta persze. Az alapbért úgy lövik be, hogy a dolgozó max. havi 50e-t haza tudjon küldeni. (Megvalósul: az értékes magyar munkaerő (is) üveggyöngyért kiárusítva a globálkomprádorneolibkarvaly stb. társaságnak)
Talán és hébe-hóba fizetnek járulékot, szja-t, (mindegy, hogy itthon vagy odakint)
Legkésőbb fél év múlva indulnak másik céggel, mert az elsőt a tartozások miatt bedöntik.
A cég hazai alapítású, munkát "ad" ugyebár, még a foglalkoztatási statit is javítja.
A jövő elkezdődött, hol is olvastam.

Netuddki. 2016.08.18. 08:47:20

Ezt hívjátok tik "újságírásnak"? Ezt én picsogásnak hívom.

Hol van annak a neve aki megrendelte, tervezte, felépítette, elfogadta, kifizette? Hol van az az írásból, hogy ezeknek a felelősségre vonása hol tart? Ha nem lettek felelősségre vonva, akkor erről ki tehet? Szintén személy szerint?
Na, ezért következmények nélküli ország ez...

2016.08.18. 08:58:01

@Tibi !:
Biztos nincs a mandinak páneurópai ügyvédje, hogy ha beperli egy F. Flórián akkor ne kelljen leülnie a perköltségeket.

GNDL 2016.08.18. 09:48:54

@Herr Stacheldraht Leger: „ahol a társadalom többségének szavazatait a frusztrált kávéházi fellengzősködéssel szerezik meg”

Igen, főleg abban az országban ahol a szavazatok többségét kádárista prosztószocialista populizmussal szerzik meg... így sokkal jobb a helyzet... :)

„erdélyi magyarok fúj / migráns hurrá”

Tehát ha valakinek szúrja a szemét a Fidesz-KDNP kékcédulás választási rendszere és ma már sorozatos választási csalásaik, az azt jelenti mint amit idéztem, hogy fúj meg hajrá? Hát, te sem bonyolítod túl... :)

„amíg magát a szavazatot nem az aktivista tölti ki a szavazó helyett”

Esküdj szeretteid életére, hogy ez nem történik meg...

„ejjj már megint ez a xenofóbia”

Nem én adóztatom napi szinten a munkaadókat a keleti végeken, ha határon túli magyart foglalkoztatnak olcsóbban... megint keversz valakivel.

Jean Sol Partre 2016.08.18. 10:03:54

@Tibi !: ez itt a Mandiner, a NER Ludas Matyija. Ezek a cikkek csak arra valók, hogy a gőzt valahol kifújhasd és eszedbe se jusson tovább gondolni, ne adj isten felelősöket keresni.

gyalog.galopp 2016.08.18. 10:22:59

@Jean Sol Partre:

Ez a cikk nem kifújatja veled a gőzt, hanem beléd fújja.

Jean Sol Partre 2016.08.18. 11:51:43

@gyalog.galopp: igaz, mert rossz a cikk és rossz a mi hozzáállásunk is :)

maroz 2016.08.18. 11:55:12

@Jean Sol Partre: Úgy járunk, mint gyerekkorom robogói, mikor átmentek háromüteműbe: szívunk, sűrítünk és baszunk menni. ;))

gyalog.galopp 2016.08.18. 12:23:18

@maroz:

Riga moped drága kincs, ...de jobb ha nincs.

Jean Sol Partre 2016.08.18. 13:14:37

@maroz: én egy Komar mopedet kínoztam (és fordítva), az pont ilyen volt :)

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.18. 13:22:54

Háát, nyugodtan hozzá lehetne csapni a tóból kikotort, ámde a tóban hagyott iszap meséjét 6,6 milliárdért - már csak azért is, mert a helyszín (majdnem) ugyanaz:

444.hu/2016/08/18/deva-vara-hatmilliardbol-kotortak-ki-a-tisza-tavat-de-az-iszapot-csak-ugy-benne-hagytak-a-vizben-vissza-is-mosodott

maroz 2016.08.18. 13:33:37

@Jean Sol Partre: @gyalog.galopp: Ha ti tudnatok, hogy mennyire irigyeltunk mi benneteket ezekert... :))

2016.08.18. 13:42:27

@Lesből Támadó Szárítókötél:

szerintem elég ha megmozgatják az iszapot és ezzel visszajutnak a körforgásba a lerakódás által elzárt és az oxigénhiány miatt mérgező lebomlásba került rétegek.

a folyómederből kitermelt szigetek nem jó ötlet, mert akadályozzák az elöntött területek vízáramlását.

@igazi hős: helyi ember lehet, tudna mesélni az abádszalóki öböl állapotáról, amit pont a vízáramból kimaradás okoz.

rézsűs gátakat lehetne emelni azzal a sok iszappal, legalábbis régen még jó volt arra.

S=klogW 2016.08.18. 14:22:30

mindig utáltam a motorosokat

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.18. 15:39:25

@az igazmodó juhász:

Csak itt nem az volt a lényeg, hanem egyértelműen a kotrás, az áramlások elősegítése miatt:

www.komplextiszato.hu/index.php/i-alprojekt-2/12-jo-aramlasi-viszonyok-biztositasa

Amúgy pont a szigetek az egyik probléma: a tóban hagyás a teszkógazdaságos megoldás volt az iszap elhelyezésének kezelésére.

Jean Sol Partre 2016.08.18. 15:49:40

@maroz: mi meg a Verhovinásokat meg a Jawasokat irigyeltük, azok sokkal menőbbek voltak :)
A Komar előnye az volt, hogy lehetett pedállal tekerni, a hátránya meg az, hogy gyakran kellett is.

2016.08.18. 16:25:45

@Lesből Támadó Szárítókötél:

gondolom a kotrás nem kikotrást jelent, én úgy képzelem hogy kotrás során kiemelik az akadályokat, a folyás akadálytalan és pontosan beállítható lesz, de egyébként a meder keresztmetszetét minimálisan befolyásolják.

az oldalági szigetek nagyon okos megoldás, így nincsenek hullámkárok és jégkárok, homok gátakat nem lehet nagy vízfelülettel szembesíteni, valamint visszaállították az 1000 évvel ezelőtti vizes-ligetes élőhely állapotot.

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.18. 17:37:32

@GNDL:

challenge accepted

"Igen, főleg abban az országban ahol a szavazatok többségét kádárista prosztószocialista populizmussal szerzik meg... így sokkal jobb a helyzet... :)"

modern demokrácia tömegdemokrácia, get used to it. a szavazók lehülyézésével nem sokra mész, ha nekem nem hiszed, kérdezd ron werbert :) az meg pláne ciki, ha az okosok élcsapata nem képes a lenézett hülyenéphez sikeresen szólni, meglehet, mert nem is titkolja, mennyire lenézi. ezzel a kör be is zárult, de go ahead és good luck with that.

"Tehát ha valakinek szúrja a szemét a Fidesz-KDNP kékcédulás választási rendszere és ma már sorozatos választási csalásaik, az azt jelenti mint amit idéztem, hogy fúj meg hajrá? Hát, te sem bonyolítod túl... :)"

nem, ez ügyetlen csúsztatási kísérlet, lépjen vissza egy körrel és fusson még egyszer neki az eredeti felvetésnek, ami arról szólt, hogy ha a migráncsokat puszilgatod, az erdélyieket fikázod, akkor semmi trükk se kell ahhoz, hogy leszavazzanak a határon túliak a sunyiba jelen népszavi során. max reménykedhetsz, hogy a finessz csakazértis bepróbálkozik valami bődületesen átlátszó figurával.

"Esküdj szeretteid életére, hogy ez nem történik meg..."

hát ha ilyen megbízhatatlan a levélszavazás, akkor meg minek akarod tovább szélesíteni? :) de nyugi, romániában nyilván nem hagyná ki a helyi titkosszolgálat, hogy a mérsékelten haveri viktor bácsi esetleges ilyen kísérleteit ne buktassa le és ott nem polt az ügyész, szóval take it easy

"Nem én adóztatom napi szinten a munkaadókat a keleti végeken, ha határon túli magyart foglalkoztatnak olcsóbban... megint keversz valakivel."

te oláhcigányoztad le a határon túliakat, ez a nagy liberálprogresszív lexikon szerint meg rrrrrrassssziiizmuuuuuuuuusssss!!! no.

GNDL 2016.08.18. 18:13:37

@Herr Stacheldraht Leger: „modern demokrácia tömegdemokrácia”

Mármint a kádárista prosztószocializmus mint „modern demokrácia”?! Hm... ez egyre érdekesebb lesz... :)

„szavazók lehülyézésével nem sokra mész”

Pedig a szavazók hülyének nézése mindig működik, lásd a legutóbbi választást... egyszer talán annak is eljön az ideje ilyesféle „modern demokráciákban”, hogy az őszintébb és nyíltabb nyeri el a közönség tetszését... ki tudja, még nem próbáltuk... :)

„az okosok élcsapata nem képes a lenézett hülyenéphez sikeresen szólni”

Itt most a baloldali liberális ellenzékről lenne szó?! Hát, nem is tudom, miért nem tudják „sikeresen” megszólítani a választópolgárokat... mondjuk nekik nincs évi 100+ milliárdos, szigorúan lopott közpénzből finanszírozott kampánybüdzséjük a ma már csak nevében közmédiával együtt, valamint ugyancsak lopott közpénzekből gründolt és fenntartott állampárti agitprop médiájuk és sajtójuk... csak tippelek, de szerintem ez nagyban közrejátszik, nem?! :)

„ha a migráncsokat puszilgatod, az erdélyieket fikázod”

Tehát ha emberiességi húrokat és keresztény értékeket is megemlítünk, sőt egy kormánytól el is várunk a menekültválság kapcsán, akkor az szerinted automatikusan a rasszista és idegengyűlölő emberszabásúak malmára hajtja a romániai magyarok szavazatait? És akkor én fikázom az erdélyieket, ha te eleve így vélekedsz a hozzáállásukról??? :) Nem gondoltad te ezt végig...

„a finessz csakazértis bepróbálkozik valami bődületesen átlátszó figurával”

Ma már azért az elég világos, hogy semmi másról nem szólt az állampolgárság osztogatása, mint a szervezett, és így előre tervezett választási csalásról. Lásd ha valóban kidolgozták volna ezt a rendszert a fideszes elvtársak, és ez megbízhatóan tisztán működne is, akkor sem intézményi és sem infrastrukturális szinten nem okozna problémát a levélben szavazás lehetőségének kiterjesztése nem csak külföldön dolgozó, születésüktől fogva magyar állampolgárok számára, de akár magyarországi idős/fogyatékos állampolgárok számára is mondjuk „mozgó urna” helyett. De úgy tűnik a levélszavazatok rendszere ugyan úgy működik, mint a híres „nemzeti konzultációk”, végül is senki nem tudja ellenőrizni a hitelességét, így a végeredményt akár Orbán is beböfögheti egy átpálinkázott éjszaka után másnaposan ébredve... :) Ahogy egyébként valószínűleg ez is történt...

Mert ugye az állampolgársághoz a szinte előre beikszelve kiküldött szavazólapokon kívül úgy tűnik nem jár semmi, se jogsegély, se kisebbségvédelem, se diplomáciai segítség helyi érdekvédelemhez. Így ebben a formában a kettős állampolgárság csak egy cetli... bár olyan faszán dolgozták ki a rendszert Semjénék, hogy tízezrével szereztek állampolgárságot a korrupt magyarországi hivatalnokoktól magyarul még böfögni is képtelen orosz/ukrán/moldáv/román maffiózók, akik így Európa-szerte űzhetik az ipart magyar papírokkal (leányfutattás, bérkoldulás, autólopás), így öregbítve Magyarország amúgy is remek hírnevét... :)

„ha ilyen megbízhatatlan a levélszavazás, akkor meg minek akarod tovább szélesíteni”

Látod?! És így futunk neki októbernek... aztán tizennyolcnak... :)

„romániában nyilván nem hagyná ki a helyi titkosszolgálat”

Ők már azóta dörzsölik a tenyerüket és rendelik a málnaszörpöket, amióta a Fidesz-MSZP a magyarok lakta romániai területekre is exportálta a posztkommunista cirkuszát. Órákig tudnám sorolni, hol tettek egymásnak keresztbe a Fidesz- és MSZP-hű romániai magyar politikai szervezetek választáson, osztották meg így a magyar szavazatokat, és futott be nevető harmadikként egy román. :D

„te oláhcigányoztad le a határon túliakat”

Ez tévedés, ez a fideszes propaganda... gyűlölünk minden bevándorlót, külföldit, elveszik a munkát... ez megy másfél éve, hozzászokhattatok volna. Sosem olvastam olyat a plakátokon, hogy „kivétel a határon túliak”... :)

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.18. 18:32:45

@GNDL:

segítek bubus: egy dolog hülyének nézni a szavazót, de nyíltan LEhülyézni, mint ahogy teszed, na az a full kretén sztájl, amihez változatlanul sok sikert kívánok, majd beárazzák a zemberek, határon innen és túl.

sure will be fun :)

GNDL 2016.08.18. 18:43:21

@Herr Stacheldraht Leger: Várjál, akkor próbálom végre megérteni: tehát ha olyan ostobának nézik a választópolgárokat, hogy egy egyszerű mondatos szlogent már „tájékoztató kampánynak”, vagy egyetlen szót már „választási programnak” neveznek, az szerinted mindenképp jobban adja elő magát a kedves választópolgárok szemében, mint nyíltan ostobának nevezni azokat, akik ezt így teljesen természetesnek veszik és meg vannak vele elégedve, sőt, erre szavaznak?!

Na most még jobban összezavarodtam... ezek szerint te még jobban lenézed a magyar választópolgárokat mint én, mert azért én valamilyen szinten feltételezem, hogy nem az összes ekkora tuskó... :)

„majd beárazzák a zemberek, határon innen és túl”

Hát, úgy tűnik már beárazták jó páran határon innen és túl ezt a helyzetet... és ezeknek a határon túliaknak a többsége már elképzelni sem tudja, hogy valaha is visszatérjen. :)

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.18. 19:03:28

@GNDL: ügyetlenül csúsztatsz, de ehhez is változatlanul sok sikert kívánok.

sure will be fun :)

GNDL 2016.08.18. 19:16:54

@Herr Stacheldraht Leger: Azon esetleg gondolkozz el, ha valamit hasonlóképpen nem értesz, hogy lehet a diszlexiád tesz keresztbe... vagy éppen egyike vagy azoknak, aki nem csak hogy ostoba, de tökéletesen meg van vele elégedve ha annak is nézik. :)

gyalog.galopp 2016.08.18. 21:29:57

@GNDL:
A válóperes tárgyaláson kb. ennyi szöveget nyújtottam be.
A tekintetes bírónő közölte

várjá, pont most nyer Danuta

na , szóval közölte, hogy ennyi szöveg elolvasására neki nincs ideje

GNDL 2016.08.18. 21:35:32

@gyalog.galopp: Navracsics már 2012-ben közölte, hogy sikeres volt az igazságszolgáltatás reformja... akkor erről ennyit... :)

gyalog.galopp 2016.08.18. 21:43:07

@GNDL:

én attól jóval korábban váltam

GNDL 2016.08.18. 21:51:29

@gyalog.galopp: Azt hittem ezt a Danuta dolgot is a bíró említette... mondjuk ma vagy pár napja... :)

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 02:42:07

@GNDL: ej-ej, egyre lejjebb a hiszti-spriálban

sure will be frustrating

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 07:25:35

@gyalog.galopp:

rövidítsük GNDL kománkat:

belföldi magyarok = kádárnépe
külhoni magyarok = oláhcigányok

mindez persze valójában azt juttatja kifejezésre, hogy ő nem is annyira nézi hülyének a zembereket.

hát persze hogy nem.

S=klogW 2016.08.19. 09:14:26

@Herr Stacheldraht Leger: ez fajtajelleg a csak mássalhangzókat íróknál

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 16:35:59

@S=klogW: uggyyyaaaan... ez szimplán szélsőglobalista fészekszarósdi. A mássalhangzókkal való írásban szakavatott jerusalem post törzskommentelői is behánynak ettől a nézettől, érdemes elolvasni, a nyulas kukluxinfó majdnem toleranciabajnoknak tűnik ahhoz képest, ahogy szapulják az ópenszoszájetis gyuribácsit:

www.jpost.com/Israel-News/Politics-And-Diplomacy/Hacked-Soros-e-mails-reveal-plans-to-fight-Israels-racist-policies-464149

harmadikutas gndl pajtásék szimplán valami olyasmit akarnak, ami a blade runner c. film anti-utópikus jövőképében van: a humoros célzásként kvázi szó szerint illuminátus piramison trónol a gazdasági elit, lent a szmogba-koszba zsúfolva meg a csóri babilóni népkavalkád, de még azt is elkezdik klónokkal felváltani, persze mindez az emberiség haladása érdekében, kackackac

272_1 (törölt) 2016.08.19. 17:00:41

@Herr Stacheldraht Leger:

azért nem semmi hogy nyolc évvel a zsidó-cionista szakítás után már te is észreveszed.

jól haladsz na, ügyi vagy.

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 17:38:51

@az igazmodó juhász: nyuszómuszó, ha már egyszer imádod végigpörgetni és aktázni mások kommenteit, akkor nyugodtan visszakeresheted 2010 előtti reakcióblogos szösszeneteimet is, nem mondtam mást akkor se. naív kisbirtokfétis értelmetlen a gépesített nagybirtok versenyelőnyével szemben, de ló másik oldalára való billenés sem előnyös, mert nem véletlenül zúgolódtak gracchusék se anno.

272_1 (törölt) 2016.08.19. 17:48:35

@Herr Stacheldraht Leger:

megdicsértelek, imádom azt a nagy eszedet,
például azt is amikor összekeveredet a posztokat.

ügyi vagy, így tovább

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 18:01:11

@az igazmodó juhász:

ooooooooops, ott a pont, itt meg a riposzt: igazmondót nem igazmodónak írják, te másik ügyi.

in topic meg dettó le lehet nyugodni, egy bizonyos ponton túl a szélsőglobi zanza ugyanúgy nem smakkol finnyás fejemnek mint a szélsőárja hablatty, elfilózgatni ettől még minkét iránnyal mókás műélvezet és még akár tanulságos is - a mai napig, on és offline egyaránt.

272_1 (törölt) 2016.08.19. 18:30:22

@Herr Stacheldraht Leger:

itt az új nick, ebbe kössél bele.

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 18:43:20

@265:

óhajod parancs.... háááááát ez így uncsi.

265? a néhánnyal régebbi 260 az legalább poénos célzásként értelmezhető volt a DS-260 Immigrant Visa Electronic Application-ra. a mostani így elsőre max a Btk 265-re utalhat, migráncstéma mellett a napi hekkelésekkel van tele a sajtó hot topic-ként.

talált?

S=klogW 2016.08.19. 20:04:06

@Herr Stacheldraht Leger: vagy ha 256 lenne, annak lenne valami mondanivalója (2^8)

nincs ennek a nikváltónak stílusa

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 22:04:24

@S=klogW:

stílus? izlés kérdése és a trumpokalipszis korszakában úgysem számít, az a fő, hogy jól megkavarja az állóvizet a kedélyes kis trollarénánkban. és támogatom a kényszeredett szaglászós hajlamait is: jó csípős sóletet ettem, alaposan vakarom a seggem az alsónadrággal, így ha a szennyesemben turkál, fincsi fékcsíkos fehérneműt húzhat a fejére aaaaaaaah

Herr Stacheldraht Leger 2016.08.19. 22:12:29

@272_1: poligráfra is köthetjük az újat, no problem puszinyuszi
süti beállítások módosítása