„Egy ilyen Orbánt kívánok Németországnak!” Németek Orbán tusványosi beszédéről
2015. július 28. írta: bukovics

„Egy ilyen Orbánt kívánok Németországnak!” Németek Orbán tusványosi beszédéről

orban_nemet.jpg

„Miközben nagy nyomás alatt épül a déli határon lévő kerítés, Orbán Viktor irritáló beszédet tartott a bevándorlásról” − így kezdődik a német konzervatív-liberális Die Welt cikke a magyar kormányfő idei tusványosi beszédéről.

Ezt a cikket osztotta meg nemrég az osztrák jobboldali populista HC Strache, mi pedig az osztrák facebookos vélemények után − ha már egyes olvasóink sérelmezték, hogy egyszerű osztrák szabadságpárti talpasok véleményét szemlézünk − megnéztük, milyen kommentek születtek a német européer értelmiség lapjának felületén.

„Igaza van!” (Klara)

„Korrekt, én rá szavaznék.” (Visi)

„Annyira igaza van ennek a férfinak. Németország eközben némán hallgat.” (Udo)

„Orbán azt mondja ki, amit németek milliói is gondolnak – és amit a politikai »elit« ignorál. A szociális kasszát kifosztják, minek következtében adót kell majd emelniük (az én tippem az áfa), a jobboldali pártok pedig megerősödnek a néppártok gyengeségei miatt. Merkel nem fogja tudni elkoptatni a menekültkérdést, de politikai döntést sem tud hozni (lásd görög válság). A balos tartományi kormányzatok aligha fognak több ember visszatoloncolásával reagálni, hanem inkább a vállalkozókat és cégtulajdonosokat büntetik meg, hogy ezt a jogsértő politikát finanszíroztatják velük. Kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik ez a méltatlan politikai komédia, és hova fajulhat még. Én csak azon csodálkozom, hogy más nemzetek politikusai – mint Nagy-Britannia vagy Lengyelország – hogyhogy nem szólalnak fel és nevezik nevén a problémákat, miközben a mi politikusaink megfulladnak az álszent és kétes politikai korrektségben.” (Genugistgenug)

„Igaza van, pontosan ez történik most. Lásd a Spiegel friss tudósítását azon területekről, ahová már a rendőrség se meri betenni a lábát. Állampolgárként meddig nézzük tétlenül, ahogy ezek a jognélküli területek terjeszkednek? Míg nem késő? Mégis mennyire nézik hülyének itthon a politikusok választóikat? Ez az egész eszkalálódni fog, hacsak az állam keményen véget vet ennek.” (Gast2507)

„Az 500 ezer németországi hajléktalan továbbra sem fog részesülni a teljes körű ellátásból, jól gondolom? Se szállás, se társadalombiztosítás? Mégis mivel indokolják meg a felelősök ezt a kettős mércét?” (Julia)

„Azzal indokolják, hogy az »EU« szolidáris. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a valóban rászorulók bármit is kapnának ebből – ha viszont ez a cirkusz így folytatódik, akkor a szomszédos országok is »megfertőződnek a radikalizmus problémájával« (sorry – természetesen a józan észre gondoltam). Aki olvas nemzetközi sajtót, tudja, hogy lassan a szomszédaink is egyre kevesebb örömöt látnak a békeprojektben, és még Svájc is el kezdett tépelődni rajta. Le a kalappal a magyarok előtt.” (Friedensnobelpreis LOL)

„Semmi irritálót nem látok a beszéd itt közölt tartalmában. Végre egy politikus, aki kimondja az igazat az EU-ról és a baloldalról.” (Wasda)

„Egyáltalán nincs hiba Orbán »irritáló« kijelentéseiben. Ezek csak akkor válnak »irritálóvá«, ha baloldaliaktól hallod őket vissza. Ha csak arra gondolok, hogy kihagyott közben a légzésük…” (Marcel)

„Orbán durván eltúlozza a menekültek számát.” (Mysteryhumpf)

„Csak idén 80 ezer, és 2015 júliusának még nincs vége. Számoljon csak utána, és hasonlítsa össze Németországgal. Ha ez Önnek nem menne, kiszámoltam magának:
1. Júliusig 80 000, ez egész 2015-re körülbelül 137 000 embert jelent.
2. Magyarországnak körülbelül 9,9 millió lakosa van. Németországnak körülbelül 82 millió.
3. Ez kb 8,3-as arányt jelent.
4. Ez durván számolva annyit tesz, hogy Németországnak 2015 végéig 1 137 100 menekültet kellene befogadnia – miközben ténylegesen ez a szám 400 – 500 ezer körül lesz. Orbán egyáltalán nem túloz. Magyarország 8,3-szor több menekültet fogadott be, mint Németország, ami a lakosságszámra visszaosztva őrült egy szám. Ettől eltekintve, ami most Európában általános folyik, eleve őrültség.” (Marcel)

„Orbán százmilliókról beszél, és az Ön prognózisa máris ellentmond neki. Év végéig 300 – 500 ezer menekülttel számolnak. Orbán itt egyértelműen hazudik, propagandájának megfelelően. Egy demokrata ezt nem hagyhatja jóvá.” (Mysteryhumpf)

„Talán több kelet-európai politikust kellene brüsszeli pozíciókba tenni! Örülök annak, hogy van ellenzéke a »jöjjön be az összes, mindegy, mennyi« véleményeknek!” (Kunibertus)

„Igaza van. Már most látszódnak bizonyos kultúrkörök, amiket az elmúlt évtizedekben importáltak ide, hogy szétrombolják Németország kultúráját.” (Wegelagerer)

„Az NTV így idézte Orbánt: »a magyarok úgy döntöttek«, hogy nem akarnak illegális bevándorlókat, és „nem osztják az európai baloldal ámokfutását” az ügyben. Nagyon jó ez az elnök, aki a nemzetek Európájáért küzd. Azt kívánom, bárcsak ő lenne az Európai Parlament elnöke.” (Spezialexperte)

„Mi itt a lényeg? »A magyarok ügy döntöttek.« Úgy tűnik, akad még olyan, aki népe érdekeinek képviseletét tartja szem előtt. Népképviseletről Németországban már régóta nincs szó.” (KWR)

„Közvetlen demokrácia? Ezt a baloldali politikusok és pártok sosem engednék, hát hova jutnánk, ha a nép beleszólna a dolgaikba.” (Franky Flowers)

„Nekünk is elkélne már egy EU-ellenes párt! Vissza a vámunióhoz, vessünk véget a brüsszeli diktátumoknak!” (Kari)

„Tja, pontosan így látja ezt az európaiak nagy része.” (Selbstständiger)

„Mi „irritáló” ebben a beszédben? A beszéd egyszerűen csak igaz: a lakosságcsere régóta elkezdődött. Ti mégis melyik valóságban éltek? »Európa maradjon az európaiaké«: egyszerű, tiszta, igaz mondat. Generációk óta mi élünk itt, ez a mi hazánk, a mi kultúráink. Követeljük népeink önrendelkezési jogát a saját területeiken! Mi ebben az irritáló? Hogy az állítólagos »jobboldaliak« is is képesek arra, hogy tisztán gondolkodjanak és gondolataikat egyértelműen ki is mondják?” (Kartoffelstärke)

„Azt mondja Orbán: »Az európai baloldal nem veszélyek forrásaként, hanem lehetőségként tekint a bevándorlásra. Úgy vélik, a bevándorlás eszkalációja extrémen meggyengíthetik vagy akár tönkre is tehetik a nemzeti struktúrákat.« Ritkán olvasni ilyen pontos elemzést. A korábbi zöld külügyminiszter, Joschka Fischer már a Risiko Deutschland című könyvében is felvázolta párt elképzelését arról, hogy gátlástalan migrációval szétrombolja az állítólagosan veszélyes nemzeti gondolatot Németországban, egyúttal új választóközönséget teremtsen magának azzal, hogy ezt a »forradalmat« jogalkotói oldalról támogatja. Bizonyára vannak még ilyen nézetek más európai baloldali formációknál is.” (J89)

„Ez az arc komolyan zseniális. Sokan ismerik a baloldal célját, de keveseknek van bátorságuk nyilvánosság előtt kimondani őket.” (Oberbayer)

„Orbán azért követett el hibákat is. Politikájának azon részei, ahol korlátozza a jogállamot vagy teret engedett a szélsőjobboldalnak, komolyan aggasztóak. Csakhogy ugyanezt a görög kormányfőről, Alexisz Cipraszról is el lehet mondani. Arra célzok csak, hogy Orbánt keményebben kezelik, mert »jobboldali«. De talán azért is, mert pontos elemzései sok olyan embernél célt érnek, akik se nem rasszisták, se nem akarják megtagadni a menekülteknek való segítséget, viszont nem tetszik nekik, hogy bizonyos politikai erők rabul ejtették a humanizmus eszméjét?” (J89)

„Ő még észnél van. A többi kormányfő teljesen rossz úton jár, és azzal, hogy az illegális migránsok Európába való utazását jogellenesen támogatják egy olyan korban, amikor drámaian megnőtt a belföldi és külföldi bizonytalanság, nemcsak a választóikat árulják el, de a következő generációkat is.” (Wolfhausen)

„Legjobb akaratommal sem tudom felismerni, mi az irritáló Orbán beszédében. Személyesen úgy találom, hogy ennek az embernek igaza van. Hogy ez mennyire így van, azt Európa előbb-utóbb felismeri, és vélhetően a következő években át is fogja élni. Európát olyannyira lerohanják majd az afrikaiak, hogy 20-30 év múlva rá sem fogunk ismerni. Káoszban, erőszakban, szegénységben és nyomorban fogunk elsüllyedni, várjuk csak ki. Aztán megköszönhetjük mindezt a politikának.” (Ungläubiger)

„Cserébe Európa színes, szolidáris és igazságos lesz! Vessünk véget az idejétmúlt nacionalizmusoknak! Csak így tudunk közös, ragyogó jövőt építeni magunknak és migránsainknak!” (Nickname_2)

„Miért irritáló a beszéd? Hiszen igaza van, és Magyarország megoldási javaslata legalább egy jószándékú akció, amiből tulajdonképpen mi is profitálunk.” (Blumenfreund 3.0)

„A cikk szerzőjét kérdezem: Mi, a világon mi irritáló Orbán beszédében? Semmi! De tényleg, semmi! Lassan az a benyomásom, hogy Orbán az egyetlen széles e világon, aki tényleg realistán látja a helyzetet, és ő az egyetlen, aki legalább megpróbál úrrá lenni rajta. Amíg itthon az üdvözlet kultúrájáról zengenek végtelen sorokat, és közben menekültek százait zárják kaszárnyákba, szociális és etnikai konfliktusokat kiváltva ezzel, Magyarország legalább tárgyal.” (Harni)

„Orbánnak igaza van! A brüsszeli EU-bürokraták mindent megtesznek a nemzeti struktúrák felbontásáért, hogy egy általuk vezetett központi kormányzást vezethessenek be az unióban. Ehhez pont jól jönnek nekik a menekültek – az adófizetők pedig ezt az egoista hatalomnövelést finanszírozzák. Irigylem a magyarokat, amiért olyan vezetőjük van, aki a saját országa és népe érdekeit tartja szem előtt. Németországban ez pont fordítva van. Ezért támadják Orbánt annyira az EU-ban!” (Herbert)

„Egy ilyen Orbánt kívánok Németországnak! Csakhogy minket meg sem kérdeznek az ilyen kényes témákban. Bátran döntenek azok feje fölött, akik a végén aztán kénytelenek szembesülni a következményekkel.” (Theclerks)

„Az európai identitás iránti aggódásában abszolút igazat adok Orbánnak. Európa nem képes arra, hogy felvegye a világ összes gazdasági menekültjét anélkül, hogy ne jöjjenek létre gettók. Mint az USA-ban vagy Franciaországban is látjuk: más kultúrák leírhatatlan születési rátával párosítva nem integrálhatóak. Az a politika, amely ezt nem ismeri fel, vagy naiv, vagy nem Európa polgárainak érdekeit követi. Az Európa jövőjében lévő töréspontok majd megmutatják ezt. Csakhogy akkor már késő lesz. Akkor javítani a rendszeren nehezen fog menni erőszak nélkül.” (Richard)

„Szégyellem magam, mind a kommentárok, mind a beszéd olvasása közben. Hol maradt itt az emberiesség?” (Waltraud)

„Minél többet hallok Orbán Viktorról, annál jobban megkedvelem. Ritkán hallani ilyen pontos összefoglalását a bevándorlás körüli problémáknak.” (BlackTalon53)

„Sosem fogom elfelejteni, hogy Magyarország bontotta le a vasfüggönyt, elkezdve ezáltal a német újraegyesítést. És most is a helyes kijelentéseket, valamint a szükséges lépéseket teszik meg. Köszönöm, Magyarország!” (Waran)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr427660476

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bukovics Martin: „Egy ilyen Orbánt kívánok Németországnak!” Németek Orbán tusványosi beszédéről 2015.07.28. 14:39:02

„Ez az arc komolyan zseniális.” Megnéztük, hogyan kommentálták a DIE WELT című német értelmiségi lap olvasói Orbán Viktor tusványosi beszédét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2015.07.29. 19:47:48

Láttom kajáljátok a friss híreket, na még kettő, szintén maiak:

index.hu/gazdasag/allas/2015/07/29/enni_es_pisilni_sem_mehetnek_el_a_kozmunkasok/
"a munkavezetők önkényétől függ, hogy elengedik-e a közmunkásokat ebédelni, és bár van olyna hely, ahol van napi háromszor húsz perc szünet, olyan is van, ahol egy sincs. "

444.hu/2015/07/29/15-milliardert-ujitottak-fel-a-pecsi-klinikat-fertozo-bakteriummal-van-teli-a-vizhalozata/
"15 milliárdért újították fel a pécsi klinikát, fertőző baktériummal van teli a vízhálózata"

Na hol vannak a német kommentek? :D

Jönnek már a német bevándorlók Magyarországra? :D
Vagy inkább elrabolják Viktort és erővel német kancellárrá koronázzák hogy Németország is "jobban teljesítsen"? :DDD

picur3ka 2015.07.29. 19:56:28

@pamut:

Szerencse, hogy itt vagy te.

A francia belügyminiszter kitért arra, hogy Franciaország együttműködik Londonnal a probléma kezelésében, és emlékeztetett rá, hogy a brit kormány - legutóbbi bejelentése szerint - további 10 millió eurót fordít az Eurotunnel biztonságának megerősítésére.

alfahir.hu/tovabbi_120_rendort_vezenyelnek_a_csalaguthoz

A kormány további 22 milliárd forintot fordít a migráció kezelésére

www.napigazdasag.hu/cikk/51570/

Összeomolhat a német menekültügyi ellátórendszer?

magyarhirlap.hu/cikk/31423/Rasszizmus_es_tuntetesek_a_menekultugyben

pamut 2015.07.29. 20:03:05

@picur3ka:
meggyőztél, ezek hírek tényleg az bizonyítják hogy a nyugat kizsákmányol másokat :)))

na de itt van nekünk a jóságos Orbán, aki megment minket! nem lennék a nyugat helyében, ők csak sárgulnak az irigységtől, szeretnének ők is egy ilyen fantasztikus szuperországot maguknak mint a miénk, na de ők ebből nem kapnak! :DDD

picur3ka 2015.07.29. 20:06:37

@pamut:

Nem kívántalak meggyőzni, ahhoz te egy túl buta gyűlölködő vagy.

rasztaszív 2015.07.29. 20:31:56

@Brix: nem gondoltad te ezt végig.ha itt most mindenkit ki akarnánk toloncolni,akkor folyna csak a vér rendesen.ezzel alapvetően békés emberek tömegéből tényleg potenciális terroristák tömegét csinálnánk.

pamut 2015.07.29. 20:54:53

@picur3ka: te egy ostoba barom vagy aki személyeskedéssel kompenzál.

picur3ka 2015.07.29. 20:58:34

18.20 Chief executive of Eurotunnel describes the situation in Calais as "like a systematic invasion"
Eurotunnel chief executive Jacques Gounon described the situation at the Calais rail-head as like a "massive systematic invasion" that was nonetheless "organised" by migrants seeking to reach Britain every night.

Brix 2015.07.29. 21:04:10

@rasztaszív: Szerintem meg az a kockázatos, ha a státusz nélküli , vagyis törvénytelenül itt tartózkodó emberek itt maradnak...Mit is kezdene, ezzel az alacsony szakképzettségű, kulturálisan nagyon eltérő , beilleszkedni nem tudó embertömeggel Európa?
Valószínű, hogy előbb-utóbb ők is ráébrednek a szomorú valóságra, és fellázadnak a nem létező jogaikért.
Az is kérdéses , hogy a politikai elitek hogyan tudnák ledugni a társadalom torkán, a több millió illegális bevándorló befogadását, hiszen Európában is tízmilliós munkanélküli tábor van, és rengeteg a segélyen élő. Erre a szegmensre katasztófális hatással lesz a tömeges munkaerőkínálat és a szociális ellátásokért folyó harc...
A szélsőjobb már dörzsölheti a markát, a baloldal mindent el fog veszteni , de még a jobboldali néppártoknak sem lesz könnyű, ha nem hoznak drákói intézkedéseket. ..

foson osonó soson 2015.07.29. 21:04:35

@Larry Silverstein: A te felmenőidet kellett volna kiszelektálni a Vereckei szorosnál.

rasztaszív 2015.07.29. 21:23:43

@Brix: más mit kezdene velük?ezen nem kéne gondolkodni?ha nagyon keménykedünk,kitoloncolgatunk,hamar felállíthatunk saját magunk ellen egy komplett terrorista hadsereget.van pár iszlamista szervezet,amelyik majd tud mit kezdeni ezzel az emberanyaggal.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 21:35:15

@Brix:

A drákói intézkedéseket pedig addig fogják halasztani, amíg túl késő lesz. Próbálják fenntartani az eddigi humánus - a saját nemzetükkel szemben persze álhumánus - gyakorlatukat, mert elég nehéz lesz hátat fordítani ennek a több évtizedes és mára tarthatatlanná vált gyakorlatnak.

A karhatalmat pl. valószínűleg inkább a bevándorlók ellen tiltakozókra fogják ráküldeni, mert azoknak több joguk van, mint a bennszülötteknek. A minap volt a hír, hogy Svédországban ingyen buszbérleteket kapnak a migránsok, miközben az echte svédeknek bizony mindez pénzbe kerül.

Ugyanis mire a népharag eljut addig, hogy leváltja az idegeneket az országokra zúdító politikai erőket - ami ugye szabályos parlamenti választásokon történhet meg -, túl nagy lesz az okozott kár. Az Európában jól berendezkedett fekák és muszlimok pedig erőszakkal és akár fegyveresen is ellen fognak állni, ha mondjuk vissza akarják küldeni őket oda, ahonnan jöttek. Főleg akkor, ha időközben állampolgárságot is kaptak.

Brix 2015.07.29. 21:38:14

@rasztaszív: " hamar felállíthatunk saját magunk ellen egy komplett terrorista hadsereget.." Ez úgyis be fog következni, mert előbb-utóbb rá fognak döbbeni, hogy nem kellenek Európában. A frusztráció , hogy nem élhetnek úgy, mint az őslakosok , gyűlöletet fog kelteni bennünk, ami könnyen a terroristák közzé vezérelheti őket. Persze , már hamarabb ki fog kirobbani a polgárháború/népirtás ....Pl Németországban egy év alatt megháromszorozódott az ilyen jellegű cselekmények száma..
Az egyedüli megoldás a drákói intézkedések bevezetése: kőkemény fizikai határzár , katonaság bevetése a szükséges helyeken és a jogi keretek megváltoztatása, vagyis: nem számít ki és honnan jön , aki erőszakkal , illegálisen tör be az EU-ba, , az soha ne kapjon letelepedést. Ausztrália megoldotta a problémát, minden csak akarat kérdése!

Tudományos libsizmus 2015.07.29. 21:40:23

@maxell a hazát google dollárokra váltott birka:
Az hágó. Nem szoros. Látod, még Vereckéről is Soros jut az eszedbe.

Brix 2015.07.29. 21:46:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én azért még bízom abban, hogy az európai országok vezetői felfogják mennyire veszélyes ez a helyzet és lépni fognak. Úgy látom- ha a miszterelnökök nem is - de a belügyminiszterek már elég kemény hangot ütnek meg mostanában.
Szerintem bármikor tömeges erőszak törhet ki Nyugat-Európában a helyi lakosság és a behatolók között.
Ami most van , az a demokrácia megcsúfolása is egyben.... Az nonszensz, hogy napi 2000 erőszakos " zombi " támadja a kamionokat az UK és Franciország határán. Hol a hatóság ilykor? Összefogdosni őket és azonnal visszatoloncolni Afrikába!

rasztaszív 2015.07.29. 22:01:57

@Brix: ha a hisztéria lesz úrrá,tényleg be fog következni.akkor majd örülhetsz a vérnek.de az európai többség egyelőre a humánus megoldásokat keresi.tudom,hogy te ebbe sosem fogsz beletörődni - de ez legyen a te bajod.

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:11:29

@maxell a hazát google dollárokra váltott birka: Az álnéven lapuló zsidó bukik le mindig a leghamarabb..:)

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:16:36

A déli megyékben általános mozgósítás kell, és be kell vezetni a nemzeti gárdát, aki otthon tartja a fegyverét.

Ez sok pénzbe kerül, azonnal ki kell számlázni az EU felé, a kerítés ktgével együtt. Ha nem fizetnek, közpénzből kell a jegyet fizetni Brüsszelig a legbüdösebbjének. Szokják a zombi apokalipszist!

Brix 2015.07.29. 22:20:09

@rasztaszív: " de az európai többség egyelőre a humánus megoldásokat keresi..." Az európai többség olyan megoldásokat szeretne , ami nem rontaná tovább az európai emberek élethelyzetét. Nyugat-Európa már telített afrikai/ázsia bevándorlókkal...Ausztriában már az Osztrák Szabadságpárt a legnépszerűbb! A bevándorlóbarát baloldal agyon lesz verve! Tudomásul kellene venni , hogy mit akar a többség, és nem agyatlanul harcolni ellene!

rasztaszív 2015.07.29. 22:25:55

@Larry Silverstein: a hiszti helyett valós megoldások kellenek.erre idővel rájön a többség,és a hisztériakeltésből eredő pillanatnyi előny hamar semmivé lesz.

Pánikrohamosztagos 2015.07.29. 22:26:22

@sutyerák:
Szerinted ezekből a fő menekültkibocsátó országokból melyikben szervezték a ruszkik a balhét: Szíria, Irak, Afganisztán, Líbia, Tunézia, Egyiptom, Eritrea, Koszovó?

Szinte mind egytől egyig amerikai szervezés volt, a demokráciaexport örve alatt végzett beavatkozás következménye a háború, anarchia és összeomlás, aminek egyenes következménye a menekültáradat

rasztaszív 2015.07.29. 22:26:46

@Brix: az előbbi neked is válasz.

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:27:26

A cigányok végre vmi olyat csinálhatnak, amit szeretnek, amihez értenek és ami hasznos a hazának: index.hu/belfold/2015/07/29/negy_szir_illegalis_bevandorlot_raboltak_ki_szegeden/

Bevándorlóvadászatra kell kiképezni a cigányokat, csinálhatnák közmunkában!

Brix 2015.07.29. 22:27:31

@rasztaszív: Még azt is hozzá lehetne tenni, hogy Magyarországon is teljesen lenullázta magát a bal- liberális oldal , az Együtt meg a PM már szinte nem is mérhető, annyira ellenszenvesek az embereknek....
A DK -s, Mszp-s politikusok egy része- látva hogyan vélekedik a többség erről a kérdésről- szeretne fellépni az illegális bevándorlás ellen , csak a főnökeik nem engedik nekik...

Pánikrohamosztagos 2015.07.29. 22:27:42

@rasztaszív:
"hiszti helyett valós megoldások kellenek."

Éspedig?

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:28:27

@rasztaszív: A valós megoldás a fal. Nekünk kell megoldás, a menekülők keressenek maguknak megoldást ahol akarnak.

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:31:05

@Brix: Nem ugathatnak. Soros elvágatja a torkukat.

spiler.blog.hu/2015/07/29/soros_europa_osszeomlik_bevandorlok_nelkul

Ami nem baj, bár Soros se lett vóna ha a galíciánereket más ország fogadja be, nem Magyarország.

Már okultunk belőle, kösz Gyuri!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 22:32:08

@Pánikrohamosztagos:

Na, olyat nem tud mondani egyetlen balliba sem.

@Larry Silverstein:

"Bevándorlóvadászatra kell kiképezni a cigányokat, csinálhatnák közmunkában!"

Legalább végre egyszer hasznossá tennék magukat. :)

kuki123 2015.07.29. 22:32:39

Utálom a fideszt, de kurva mákosak vagyunk hogy nem az mszp kormányoz.

Ha az mszp kormányozna, már forradalom tört volna ki...
Az utcán gyilkolásznák le a migránsokat.

A baloldalnak vége.

Pánikrohamosztagos 2015.07.29. 22:35:29

@Brix:
Groteszk hogy Európa országai és a NATO is rendelkezik minden szükséges eszközzel hogy felvegye a behatolók ellen a harcot, ám inkább a régi szappanbuborékjaikat fújják egy nem létező ellenség elriasztására

Pánikrohamosztagos 2015.07.29. 22:37:40

@kuki123:
Ha az MSZP lenne hatalmon lehet hogy az azonosítószám nélküli egyenruhások sisakja alól néger és egyéb bevándorlók néznének a lázadókkal farkasszemet

Brix 2015.07.29. 22:39:30

@rasztaszív: : "a hiszti helyett valós megoldások kellenek." Igen ,de a valós megoldás nem lehet az , hogy befogadunk mindenkit, aki erőszakkal tör be a határokon. Az első lépés az lenne, hogy elvenni a letelepdés jogát mindenkitől , aki törvénysértő módon érkezik ide. Az illegálisból soha nem legyne legális letelepdő.
Meg kellene azt is határozni, hogy ki a valós politikia menekült. Az én értelmezésemben senki, aki belép a mi határunkon
Aki ezer kilómétereket utazik, sok országon keresztül köztük biztonságos országokon , ahol nincs veszéllyban az élete, az nem az. Hiszen egyértelmű , gazdasági célja van: bejutni a leggazdagabb európai országokba és nem az oltalom az elsődleges motiváló ok

rasztaszív 2015.07.29. 22:39:52

@Brix: a tömeges bevándorlás komoly probléma,amire meg kell keresni a megfelelő válaszokat.de orbán nem ezt teszi,csak hisztizik.18-ig sok idő van,sok embernél leesik addig a tantusz.

rasztaszív 2015.07.29. 22:42:58

@Pánikrohamosztagos: keresni kell a valós,reális megoldásokat,nem hisztizni.majd ha hajlandóak lesztek rá,meg lehet beszélni,együtt ki lehet találni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 22:43:00

@Pánikrohamosztagos:

És ez nem is annyira elképzelhetetlen, mint esetleg elsőre tűnik. Magyar rendőr azt TALÁN(?) megtagadná, hogy éles lőszerrel lőjön a honfitársaira, de a bevándorlókat ez nem tartaná vissza. Engedelmes eszköz lennének az őket befogadó hatalom kezében, legalábbis egy ideig.

Brix 2015.07.29. 22:43:49

@Larry Silverstein: Soros egy vén hülye, aki Európa összeomlására játszik. Neki jó a sok millió Európában bolyongó , mert ha kitör valahol egy komolyabb balhé, akkor az euró shortján milliárokat nyer. Soros mindíg az euró ellen játszik....

kuki123 2015.07.29. 22:44:01

@sutyerák:

atya úristen

„MIN MEHETETT KERESZTÜL AZ, AKI SÍRVA KÖSZÖN MEG EGY KIS VIZET?"

Betűzöm hogy értsd:
KI A SZART ÉRDEKEL?
Nyomorog? otthun jobb volt? Takarodjá vissza a gecibe afrikába!

íme tessék pátyolgatás eredménye:
index.hu/kulfold/2015/07/29/most_mar_naponta_rohanjak_meg_tobb_ezren_a_csalagutat/

www.theguardian.com/uk-news/2015/jul/29/calais-migrant-crisis-chaos-will-continue-until-weekend-at-least-police-warn

Mellesleg ők is kerítést építenek...
Dejszen micsoda nácik

1500/ nap

és nem fog csökkenni, ez csak nőni fog
budapest fullig van velük.
Vérhast már meg is hozták.
Összejött amire a libsi baloldal csak óbégatott, meg legyintett.

Úgy hogy annak a szép szöszkének azt tudom ajánlani, hogy migráns pátyolgatás helyett tegye szét a két kis lábikóját oszt dugassa meg magát egy kékszemű "herceggel" és szüljön gyereket de rögvest 3-at mert a fehér ember kiveszőben van.

rasztaszív 2015.07.29. 22:44:07

@Larry Silverstein: a fal lehet hogy kell,de megoldásnak kevés.

kuki123 2015.07.29. 22:46:03

@Pánikrohamosztagos:

jah
az kurva isten hogy forradalom lenne
vagy akinek csak egy csöpp gógyija van meg útlevele az menekülne...a "menekültek" elől.

rasztaszív 2015.07.29. 22:46:31

@Brix: nem sok újat mondasz.amit te akarsz,az kivitelezhetetlen.

kuki123 2015.07.29. 22:55:19

@picur3ka:

Ez már nem is krízis
ez már katasztrófa
1-2 hét és nagyon el fognak durvulni az események.
Simán katonai állapotok lesznek. vagy be kell vetni mert durva zavargások lesznek.

És ez az 1500 csak az ami a Csalagúton akar eljutni... de gondolom több ezer a francai gettókban "pihen"

Hogy UK ki fog lépni az EU-ból az most már 100%
És minden nappal biztosabb
És olyan szigorú bevándorlási és védekezést fognak bevezetni hogy a Többi tag is ezt látva kilép.
(EU tagként ugyebár kötve a kezük)
Osztrákoknál is megy a levesbe a bal libsi oldal

Brix 2015.07.29. 22:56:16

@rasztaszív: Ha Ausztráliának sikerült megoldani az illegális bevándorlás kérdését, akkor az Eu-nak is meg tudná oldani. Lesznek még itt komoly változások...a közvélemény most nagyon illegális bevándorló-ellenes..
Erre lépni kell a politikának is!

Larry Silverstein 2015.07.29. 22:57:40

@rasztaszív:a 'fal lehet hogy kell,de megoldásnak kevés.

Végre egyetértünk. Van azért még 5letem.

1) a szerb EU csatlakozást meg kell fúrnunk, ha nem vállalják a határőr állam szerepet (10 km-enként kerítések, általános mozgósítás)

2) európa népei pénzzel+emberrek segítsenek a szerbeken, mi küldhetnénk azokat az eltérő kultúrájúakat, akiknek az elmúlt 5 évben nem volt munkájuk. A fegyveres kiképzés mind a cigánynak, mind a szerbnek jót tesz. Ráadásul akkor is tiszta haszon, ha nem csak migránsokra lődöznek, hanem egymásra is.

Brix 2015.07.29. 23:01:14

@kuki123: Arra várnak , hogy legyen valami nagyobb véráldozattal járó esemény, mert akkor elhalkulnának az illegális bevándorlókat tutujgató politikai pártok, média és civil szervezetek. Addig nem vetnek be a katonaságot .

rasztaszív 2015.07.29. 23:02:15

@Brix: lépni is fog.de egy zajos kisebbség hisztije miatt európa nem fogja megtagadni a legalapvetőbb értékeit.te meg majd szépen beletörődsz.

rasztaszív 2015.07.29. 23:04:16

@Brix: lépni is fog.de egy zajos kisebbség hisztije miatt európa nem fogja megtagadni a legalapvetőbb értékeit.te meg majd szépen beletörődsz.

Brix 2015.07.29. 23:06:06

@Larry Silverstein: A szerb politikia vezetés szellemi fogyatékos módjára viselkedik, hiszen arra a Németországa engedik a menekülteket, ahova elvileg a szerbek is mennének munkát vállalni...Soha nem lesz így szabad munkavállalásuk Németországban, ha ázsiai/afrikai százezrek/ milliók terhelik a német munkaerőpiacot , szociális rendszert

zila5 2015.07.29. 23:06:32

Máris a tiétek, kedves németek.
Ajcsit nem illik visszaadni! :)

rasztaszív 2015.07.29. 23:06:38

@Brix: ha vért akarsz látni,menj inkább vért adni.

Larry Silverstein 2015.07.29. 23:07:17

Az EU nagyon közel került a széteséshez. Mivel ma is balos ízü a vezetése és késlekedik az új mintájú bevándorlás-politikával, vagyis az önvédelemmel, a nemzetállamok saját hatáskörben oldják meg a kérdést.

A menekült táborokat nyugodtan hívhatjuk koncentrációs táboroknak, amik egyre nőni fognak a nagyondemokratikus európában.

Adódik a kérdés, hogy ha Európa ma megvédheti magát az élősködőktől a közvélemény szerint, akkor miért kell szembenie azzal hogy 70+ éve ugyanezt csinálta az élősködőkkel? A szudániaknak kevesebb újságjuk van, v mi a faszom?
Alakul a buli.

Brix 2015.07.29. 23:11:30

@rasztaszív: "lépni is fog.de egy zajos kisebbség hisztije miatt európa nem fogja megtagadni a legalapvetőbb értékeit.te meg majd szépen beletörődsz... "
Nem , ebbe nem törődnek bele az emberek , ez nagy tévedés...Sőt, most kezdődik az ellenállás!
Ami most folyik, az éppen az alapvető európai értékeket veszélyezteti!
Az itt élő embereknek JOGUK van meghatározni hogy kit , honnan és hány embert engednek be országukba, és ez felülír mindenféle ENSZ nyilatkozatot, amit senki sem tart be...

rasztaszív 2015.07.29. 23:18:10

@Larry Silverstein: ne reménykedj.a menekült kérdés most felbolygatja az eu-t,de azután csak segíteni fog a dolgok közös megszervezésben. sőt,egyenesen rákényszeríti az eu-t.

Brix 2015.07.29. 23:18:54

@rasztaszív: Hozzá lehetne még tenni, hogy aki erőszakosan , a törvények megsértével , csalárd módon, iratok nélkül , nemzetközi bűnszövetkezetek által utaztatva , bank- és uzsoráshitelből, " beutazási trükkökből kioktatva érkezik ide, annak itt ne érvényesülhessen semmilyen emberi joga! Aki eleve csalárd módon, illegálisan próbál meg bejutni Európa , az ne lehessen soha legális!

rasztaszív 2015.07.29. 23:19:42

@Brix: igen,az itt élő embereknek joguk,de nem neked.

rasztaszív 2015.07.29. 23:22:40

@Brix: ezt nem te fogod meghatározni.de,persze,te harcolhatsz az emberi jogok ellen...

Larry Silverstein 2015.07.29. 23:23:16

@rasztaszív: Először is kilépnek majd az angolok.

De a többieket akár meg is erősítheti, valóban.

rasztaszív 2015.07.29. 23:28:46

@Larry Silverstein: az angolok egyébkét is folyton a kilépéssel kokettálnak.

2015.07.29. 23:37:18

Na és ebből mi a tanulság? Vannak hülye németek is. Az lenne fura, ha nem lennének.

Brix 2015.07.29. 23:39:35

@rasztaszív: Itt élő emberek többsége is úgy vélekedik ,hogy meg kell akadályozni a kontroll nélküli bevándrolást. Ehhez van egy 2/3-os kormány , amely meg is próbál tenni mindent ennek az érdekében. A ballib pártok és civil szervezetek meg ajvékoljanak csak tovább! 2018-ban még nagyobb pofont kapnak, még parlamenti képviseletük lesz..

Az , hogy milyen jogai vannak egy erőszakos, illegális bevándorlónak , ebbe nem mennék bele... A genfi konvenció már régen nem működőképes...az egy egészen más demográfia helyzet volt , mint a mostani..
Most Pl csak Nigériában közel 180 millióan élnek ...itt nem menkültkérdés van, hanem valami egészen más!

rasztaszív 2015.07.29. 23:51:25

@Brix: kontrollra szükség van,de ehhez kevés egy kerítés.értelmes szabályok,módszerek kellenek,mert úgyis itt lesznek a bevándorlók.na,ez az,amiért orbán semmit nem tesz,és ha 18-ig ugyanígy folytatja,az már elég feltűnő lesz.és az ellenzéknek semmit nem kell tennie ehhez.

Larry Silverstein 2015.07.29. 23:52:01

A nemzeti kormányok megerősödése bizony szétlökheti az EU-t. Vagy teljesen átalakíthatja. Az integrációs eszme ugyanis eleve balos, háború utáni képződmény. A jobboldal semmilyen nk-i szervezőerőt nem ismer el, a kereszténységet leszámítva. Úgyhogy az EU még Istencsászárság is lehet. A balosoknak egyszerübb a helyzete, hiszen az értelmi szerzők mind zsidók és a kereszténység tagadására és a kisebbségi jogokra, emberi jogokra, buzijogokra stb. építették a rendszert(ne feledjük hogy a rendszer alapjai a nürnbergi per idején íródtak).

Úgyhogy a mostani EUs vezetés vagy gyorsan és határozottan lép fel, miközben az minden tagállamnak elfogadható lesz (ez nem egyszerü), vagy a balos integrációs eszme súlyos kárt szenved (ez már az előző EUparl. választáson is éreztette a hatását).

rasztaszív 2015.07.30. 00:01:21

@Larry Silverstein: európa egyetlen esélye az adott helyzetben a kőkemény szekularizáció.

Brix 2015.07.30. 00:05:49

@Larry Silverstein: Az , ha szétesne az Eu , senkinek nem lenne jó, de periféria különösen szarul járna, az elmaradó kohéziós támogatások miatt, meg a szabad munkapiaci mozgás stb... Éppen a meggyengült kohéziót veszélyezteti az illegális bevándorlás. Most Európát kellene rendbe tenni, itt is van vagy 10 millió munkanélküli és egy csődközeli ország, Görögország.
A lehető legrosszabb időben jött most a minden eddigit felülmúló illegális bevándorlás. Pl Németország önmagában eurómilliárdokat költ a menkültekre, amit már a németek is nehezményeznek

Pánikrohamosztagos 2015.07.30. 00:08:57

@rasztaszív:
Nincs veled mit megbeszélni

Azokkal lehet beszélni a nemzet jövőjét érintő kérdésekről, akik a nemzethez tartozónak tekintik magukat, és felelősséget képesek vállalni a döntéseikért. Te nem tartozol közéjük

Brix 2015.07.30. 00:09:44

@rasztaszív: " európa egyetlen esélye az adott helyzetben a kőkemény szekularizáció...." Na, az ami nem lesz, hiszen akik ide bejönnek , azok a saját kultúrájukat akarják élni. Eszük ágában sincs európai emberré válni, csak az ingyen lakás kell és nagyvonalú szociális ellátás

Larry Silverstein 2015.07.30. 00:09:52

@rasztaszív: Európa teljesen szekularizált jelenleg.

A beszivárgó elem viszont mélyen hívő. Hívők ellen a hitetleneknek nincs esélyük. Márpedig vagy a keresztény hit, vagy a háború utáni balos-zsidó dogmák, amiből választani lehet.

rasztaszív 2015.07.30. 00:17:53

@Pánikrohamosztagos: hát ne beszélj velem.próbáld eladni a fasizmusodat másnak.

rasztaszív 2015.07.30. 00:18:58

@Brix: pedig éppen ez az,amit meg kell követelni.

rasztaszív 2015.07.30. 00:21:46

@Larry Silverstein: vagy a szekularizáció,ugyebár.amit orbán éppen szeretne kikezdeni.

rasztaszív 2015.07.30. 00:23:27

@Larry Silverstein: vagy a szekularizáció,ugyebár.amit orbán éppen szeretne kikezdeni.

Larry Silverstein 2015.07.30. 00:27:30

@rasztaszív: Orbán érzi h csak a balos-zsidó integrációs dogmát, vagy a kereszténységet választhatja Európa szellemi alapnak.

Európa 1000 éves, ebből 950ben a kereszténység volt a szellemi alap, és csak a 2.vh után kezdődött az áttérés. Nem mintha az előző 950 sétagalopp lett volna, de európa népességfogyása és a világgazdasági pozíciójának gyengülése a balos dogmák egyenes következménye. Cserébe multikultik és nyitottak lettünk, de ellensúlyozza ez a hátrányokat? A mélyen keresztény latin amerika világgazdasági pozíciója javul és nő a népesség.

rasztaszív 2015.07.30. 00:39:47

@Larry Silverstein: a szellemi alap maga a tanítás,nem az,amit rá hivatkozva parazita struktúrák műveltek,és művelnek itt.
a szekularizációval egyszerre védhetjük magunkat a saját vallási parazitáinktól,és másokétól.
emellett a társadalmi,és vallási béke alapja egy többvallású kultúrában.

Larry Silverstein 2015.07.30. 00:41:07

@rasztaszív: Európa nem többvallású kultúra.

annamanna 2015.07.30. 03:57:10

@midnight coder: Te így látod, én meg pont fordítva: ezek a fiatalok azért menekülnek Európába, mert rettenetesen elegük van a helyi muzulmán mentalitásból. Pl: rtl.hu/rtlklub/hirek/a-szerelmukert-menekulnek

A családunkban van egy szír orvos, tanulni jött ide, aztán ittragadt. Soha nem is akart visszamenni, egyáltalán nem kér se az ottani vallásból, se az arab családi struktúrából, se semmi egyébből. Egy másik szír orvostanhallgatót is ismertem, amikor végzett, mindenfélét kitalált, húzta az időt, egyáltalán nem akarózott hazamennie, de végül nem tudott itt megkapaszkodni, úgyhogy hazament. Néha eszembe jut, nem tudom, él-e még. Ő mondjuk jobban ragaszkodott a muszlim valláshoz, és előfordult vele, hogy megismerkedett egy magyar lánnyal, elment hozzájuk a lakásba, vitte a kis imaszőnyegét, és amikor leterítette, a bősz atya nekiment bikacsökkel és kiverte a lakásból, merthogy nála ne imádkozzon egy mohamedán, ő jó katolikus. Az nem zavarta, hogy keféli a lányát, csak ne imádkozzon. Ennyire volt agresszív a srác. Ajándékba jó néhányszor hozott otthoni kajákat, amiket ő csinált: baklavát, kardamomos kávét, humuszt. Ja, igen: az orvosi mellett beiratkozott a katolikus teológiára is, mert kíváncsi volt a keresztény vallásra. amikor hazament, néhány katolikus tankönyvet rám hagyott.

Arról, hogy ezek katonák voltak: az biztos, hogy vannak köztük gazemberek, de a többség azért jött ide, mert kurvára elege lett abból, ami ott folyik, és egy jobb életre vágyik. Pontosan úgy, ahogyan a magyar fiataloknak is elege van abból, ami itt van, és szintén oda vágynak, ahová ezek a muzulmánok is: Nyugat-Európába. www.youtube.com/watch?v=rO3EqaZBhd8 Ebben nincs semmi különbség. És a magyar kivándorlók között is akadnak gazemberek, pl. rabszolgatartók.

"Afrika és a Közel-kelet ahonnan ezek jöttek pont azért olyan szar hely amilyen, mert ezek ott laknak. Miután idejönnek, itt is ugyanolyan szar lesz a helyzet 50 éven belül."

Ebben igazad van, mert a dolog úgy áll, hogy ha a problémáimat nem oldom meg, csupán a környezetemet változtatom meg, akkor sajnos a problémáimat magammal fogom hurcolni az új környezetbe, és ott is pontosan ugyanazokat a gondokat fogom megteremteni magamnak, mint amik elől elmenekültem. Pl. ha valaki alkoholista, az nem fog leszokni attól, hogy másik városba költözik, aki nem tud jó kapcsolatot fenntartani, az nem fog megtáltosodni attól, hogy új kapcsolatba ugrik és így tovább. Tehát a menekülés sajnos nem jó megoldás, de mindenki ösztönösen menekülni kezd, ha úgy érzi, a problémák összecsapnak a feje fölött (ráadásul valahol máshol jobbnak ígérkezik az élet).

"Európa önként és dalolva fogadja be a tatárokat"

Ez a megjegyzésed viszont hajmeresztően gázos, és persze nem véletlenül folytatod így: "Mert hogy ők fekete muszlimok, az itt lakók pedig fehér keresztények, ateisták, zsidók."

Nem kell a vakolás, öreg.
A tatároknak sokkal inkább van közük a hunokhoz, ők voltak szívesek minket többször is kiirtani (a török pusztítás idején is a tatárok irtották ki az Alföldet). A hunok meg ugyebár tezsvírek.

A fekete-fehér ellentétpár is a hunnita mitológia része, tele vagyunk ilyenekkel, mint Fekete- és Fehér-Tisza, fekete és fehér hunok, fekete és fehér magyarok; ilyet nem a muzulmánok nyomnak.

Ezeknek a menekülteknek semmi közük a tatárokhoz, de nem te vagy az első, aki a tatárok bűneit a sémitákra igyekszik rákenni.

ez jó: "az itt lakók pedig fehér keresztények, ateisták, zsidók"

Klassz kis összefosás. Bocs: szerencsenmosdatás.

Larry Silverstein 2015.07.30. 04:27:10

@annamanna: Nem kell nekünk semmilyen illegális bevándorló, és egyáltalán nem érdekel minket hogy miért indult el, mert megsértette a tveinket.

Ha jó fejek vagyunk csak azonnal kitoloncoljuk, nem kell kőbányába mennie.

A bevándorlási hivatalban elmondhatná a kínját baját aztán vagy befogadják (ha hasznos) vagy nem.

Nem képzettek ne hazudozz, 99%-uk fiatal férfi tehát nem a háború elől menekül és főleg a dzsindzsában menekül úgyhogy le van szarva.

A magyar kivándorló EU tag nem a semmmiből került elő erről se hazudozzál.

Larry Silverstein 2015.07.30. 06:51:08

@annamanna: hagyd abba a hazudozást

képzett ember nem éjszaka jön a zölhatáron át

annamanna 2015.07.30. 07:19:19

@Larry Silverstein: hir.ma/kulfold/szines-hirek/szudani-menekultek-javitottak-meg-a-bajba-kerult-ferfi-autojat-az-uton/547348

propeller.hu/itthon/3114009-fogorvosi-munkat-ajanlottak-egy-menekultnek

nyilván meg kellene kérdezni mindegyiktől, mi volt a foglalkozása, mielőtt idejött, és mit gondol, hogyan tudja magát fenntartani Európában.

ehhez normális adminisztrációra lenne szükség, ami nem létezik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.30. 09:06:46

@Brix:

"Az , hogy milyen jogai vannak egy erőszakos, illegális bevándorlónak , ebbe nem mennék bele"

Amíg évente pár száz vagy ezer valódi menekült érkezett, addig lehetett szó jogokról. Ugyanez évi több százezer erőszakos honfoglalónál már nem áll. Nekik csak annyi joguk van, hogy kapjanak enni, amíg - minél gyorsabban - vissza nem toloncolják őket oda, ahonnan állításuk szerint jöttek.

Semmi más joguk nincs - bagy ha a jelenlegi törvények és nemzetközi szerződések szerint van, akkor ezeket a lehető leggyorsabban meg kell változtatni. Az európai menekültrendszert viszonylag kissszámú menekültre. nem pedig évi félmillió vagy még több erőszakos behatolóra találták ki.

Pánikrohamosztagos 2015.07.30. 16:43:10

@rasztaszív:
A magadfajtának mindenki faszista, akinek más a véleménye. Ez ugyanolyan kötőszó nálad, mint más primitív ember beszédében a "bazzmeg"

foson osonó soson 2015.07.30. 16:57:03

@Larry Silverstein: Ja,ja. Hiába is választottál ilyen nicket!

foson osonó soson 2015.07.30. 16:58:07

@Larry Silverstein: Gondolom 56-ban is csak a 8 osztályosok távoztak.

rasztaszív 2015.08.03. 02:26:18

@Pánikrohamosztagos: én csak a nevükön nevezem a dolgokat,nem általánosítok olyan bután,mint te.

Békési Szilva 2015.08.03. 22:49:43

@rasztaszív: Szekularizáció? Hadd idézzek egyet!
" a vallás soha, egyetlen államban és országban, soha, semmikor nem volt és nem is lesz magánügy. Nem volt az sumerban, se asszíriában, se a mennyei birodalomban, se rómában, sem a nyugati civilizáció egyetlen országában, és ma sem az, sehol.
Minden teljes értékű vallás - egyház - komplett értékrenddel és ideológiával bír,
minden vallás megköveteli híveitől az általa üdvösnek ítélt értékrendet és életmódot. ("Érdekes módon" ezek nem igazán különböznek lényeges kérdésekben egymástól.)
Ha a vallás magánügy lenne, nem is zavarná az istenellenes, istentagadó ideológiák - bolsevizmus, liberalizmus - híveit. Ha a vallás magánügy lenne, nem lennének vallásháborúk, se fanatikus terroristák. Ha a vallás magánügy lenne, nem is érdekelne senkit.
Isten - nem magánügy.
"A vallás magánügy" szöveg jelentése = az istenhit, illetve az ehhez kapcsolódó világnézet és értékrend nyilvános terjesztése TILOS LEGYEN. Hasonlóképpen:
világnézetileg semleges oktatás = istentelen, nihilista szemlélet kötelezővé tétele
az egyház ne politizáljon = az egyház kussoljon, mert nekünk van igazunk
szekuláris állam = istentagadó állam
mindenki számára legyen szabad, miben hisz, vagy nem hisz = követhetsz bármiféle ideológiát, a kereszténység kivételével. Az tilos. Persze, tudom, őszinte beszédet nem várhatunk önöktől. Legfeljebb gyűlöletbeszédet.
A tények és történelmi tapasztalatok - ezek.
Mi, úgynevezett "bigott keresztények" azért "érezzük magunkat felhatalmazva" arról, hogy véleményt mondjunk a világról, meg más emberekről, történésekről, történtekről, mert ez nekünk IS demokratikus alapjogunk,...és nem csak önöknek.
Bármennyire is hihetetlen, bármennyire is kellemetlen, bármennyire is szeretnék, hogy ilyen vélemény NE hangozhasson el.
Az elítélés és a megítélés nem ugyanazt jelenti. Olvassa vissza hozzászólásomat, és keressen benne elítélést. Mondja meg, mutasson rá, mi volt benne az.
Nem fog ilyet találni benne. Leírtam a TÉNYEKET.
A tények és történelmi tapasztalatok - ezek.
Tudja, egy keresztény felekezeti iskolában a cél (amely sajnos, Magyarországon nem mindig valósul meg sikeresen) a keresztény nevelés és értékrend átadása. Ez -deklarált. Ez - egyértelmű.
Ez sokaknak nem tetszik, nem csodálom. Eléggé kételkednék is Krisztus igazságában, ha nem mondnának ellent neki a rossz lelkiismeretűek.
Keressen olyan úgynevezett liberálist, amely deklarálja, hogy ő márpedig istentelennek és nihilistának akarja nevelni azokat a szerencsétlen gyermekeket, akiket rábíznak. Ilyet - nem fog találni. Ilyen - a szövegek szintjén - nincs. Soha. Sehol. Csak úgynevezett "világnézeti semlegesség " van.
A "világnézeti semlegesség"gel egy apró kicsi baj van. AZ, hogy ilyen ab ovo - nem létezik. Olyan, mint a mágnes semleges pólusa. SOHA nem volt világnézeti semlegesség. Ez -hazugság.
És aki hazudik, az hazug , és aki hazudik, az lop is.
Ez ennyire egyszerű. "

Békési Szilva 2015.08.03. 22:52:32

Ha a vallás magánügy lenne, sem ön, sem más, nem foglalkozna a véleményemmel. És senki más sem a máséval. Ugyanúgy nem érdekelne senkit, minthogy XY. a teltebb formájú hölgyeket, vagy inkább az anorexiás narkós k...rva kinézetűeket kedveli, a marhalábszárpörköltet-e vagy a vaníliasodót. A kérdésnek értelme se lenne. Mint láthatja: nem ez a helyzet.
Ön azt mondja: a "vallás nem zavar haladó gondolkodású (felvilágosult) embert" Jelentése: aki hittel él, az retardált és hülye. Ez enyhén szólva nem igazán "haladó" vagy felvilágosult gondolkodás. Nem gondolja? Megválaszolom: nem. Eltaláltam?
Pusztán azon tény, hogy ön és társai köpködéssel és gyűlölettel bírálják, jaj, nem azt amit írtam, hanem engem, az önmagában bizonyítja azt az egyszerű, mióta emberi civilizáció van a Földön, alapvetésű tényt: a vallás , bizony, sosem volt magánügy. Felhívnám az ön figyelmét arra, hogy én ezt a TÉNYT nem minősítettem, pusztán csak megállapítottam. A vallás ugyanis - minden esetben, ha teljes értékű - egyben ideológia, és soha, egyetlen állam-, és véleményhatalomnak nem volt érdeke, hogy állampolgárai olyan ideológiát tegyenek magukévá, amit ő ELLENEZ. Ha a vallás EGYEDÜL istenhitről szólna, akár még lehetne magánügy is, de a teljes értékű vallás (amely kidolgozott jelképrendszerrel, világnézettel, erkölcsi alapvetéssel és szervezettel bír - ezt nem ÉN döntöm el, ezt eldöntötte a szociológia kétszáz éve, ez a definíciója) ezen túlterjeszkedik, és az ember EGÉSZÉT kéri.
Mióta világ a világ, a hatalom nem tűri a hatalomgyakorlási metódusának megkérdőjelezését. Pl. az úgynevezett "liberális demokráciában" ugyanúgy üldözik, büntetik, és elhallgattatják azt, aki ezt a politikai berendezkedést megkérdőjelezi, mint a szocializmusban azt, aki megkérdőjelezi a szocializmust, a nemzetiszocializmusban, aki a nemzetiszocializmust, vagy egy feudális katolikus államvallású királyságban azt, aki megkérdőjelezni merészeli a katolicizmus mindenhatóságát vagy a feudalizmus jogosságát.
Ezt nem tudomásul venni és megérteni - már nem is haragudjon - de felettébb korlátolt elmére vall. Nyilvánvaló, hogy ezt ön is elhiszi és megérti, és csak azért vitatkozik velem, hogy vitatkozhasson. Elvégre (mert a vallás magánügy, ugyebár, tehát semmi sem zavarja az én magánvéleményemben...) egy lüke babonás alaknak igaza...nem lehet.
Nagyon tetszik megfogalmazása, hogy "vissza kell szorítani" (a magánügyek kategóriájába). EZ - beszédes mondat. "Vissza kell szorítani." Felesleges folytatnia, tök mindegy, hová akarja visszaszorítani. A magánügyek közzé pedig azért nem tudja, mert ezzel az ön vallását (a vallástalanságot) emeli a közüggyé.
Köztudomású ugyanis, hogy sem az éremnek, sem a barikádnak - nincs harmadik oldala.
Ugyanez vonatkozik a "világnézetileg semleges oktatás" szép lózungjára. Az, hogy nem létezik.
Mert a gyereknek vagy azt tanítom, hogy kétszer kettő négy, vagy azt, hogy nem annyi. Vagy azt, hogy a hazaszeretet
szép és követendő dolog, vagy azt, hogy hülyeség. Vagy azt, hogy Isten, a teremtő atyád vigyáz rád, vagy azt, hogy nincs is. Harmadik lehetőség -nincs.
Pár szót a szekularizmusról. AZ úgynevezett "állam és egyház szétválasztásáról". Seculorum , csak annyit jelent: örökké. A szekuláris állam, mint kifejezés azt jelenti, hogy az államot a földi dolgokra korlátozzuk, azaz kihagyjuk belőle az idealista (eszmei, ideológiai) mozgatót.
Gondolom, ezt sem nehéz belátni, hogy valóságban ilyen sincs, ideológia nélkül nincs politikai berendezkedés, nem is lehet. Maga a kifejezés tehát nevetséges.
Mit értünk TÉNYLEGESEN a szekularizáció alatt? Erre ön is tudja a választ: azt , hogy nincs államvallás, azaz a polgárok vallási szempontból egyenlőek, bárki, bármilyen közhivatalt betölthet, felekezeti hovatartozástól vagy éppen nem-tartozástól -függetlenül.
Felhívnám becses figyelmét KÉT APRÓ TÉNYRE.
Az egyik (zárójeles), hogy Magyarországon nincs kötelező hittan, ezt senki nem vezette be, és nem is tervezi. Tehát üdvözlöm a szélmalmokat és a légvárakat.
A másik (nem zárójeles), az, hogy Magyarországon a XVI. század második fele óta de facto, az erdélyi fejedelemségben Bethlen Gábor korától, 1621-től de jure is, vallásszabadság van, és bárki, bármilyen közhivatalt betölthet, vallástól függetlenül. A protestáns Thurzó György 1610-ben lehetett az ország nádora, azaz ELSŐ közszolgája egy katolikus hatalomnak.
Ebben az ájulásig csodált nyugat olyan 300 év késéssel méltóztatott követni minket, ebben a korban véres vallásháborúkat vívtak. Később a vallástalan jakobinusok rendeztek vérfürdőket.
Magyarországon e szekularizált államot önök, az ateisták számolták fel 1949-ben, mikor az alkotmányba emelték, hogy állami vezetői funkciót községi tanácselnöktől fölfelé CSAK PÁRTTAG és meggyőződéses kommunista tölthet be, más világnézetű ember az állami szolgálatból és köztisztségekből - ki van zárva. (EZ de jure 1963-ig maradt fenn, ténylegesen persze azért 1989-ig nem volt tanácsos nem párttagnak lenni).

Békési Szilva 2015.08.03. 22:53:53

Tehát, mikor szekularizált államról tetszenek beszélni, tessék megvizsgálni elsősorban a saját szennyest, mert van bőven.
Mellesleg ma Magyarországon, ahogy minden fejlett államban, az állam -vallási szempontból -szekularizált, tehát megint nem tudom, mi a baj. Nem az állam vagy az állítólagosan hatalmon lévő állítólagos kereszténydemokrácia (én nem vettem észre, hogy a kereszténydemokrácia lenne hatalmon...) kívánja elnyomni, diszkriminálni és elhallgattatni a más véleményen lévőket, hanem ÖNÖK.
Apropó, nem tudom, feltűnt-e, hogy e párbeszédben én soha, egyetlen szóval sem mondtam azt, hogy önöknek márpedig be kell fogniuk a pofájukat, kussoljanak, maguknak nincsen se igazuk, se joguk? Nem furcsa? Ellenben önök....
Én csak egyvalamire utaltam, arra, hogy jó lenne, ha a civilizált stílust megtartanák, és a gyűlöletbeszédet mérsékelnék. Nos, ez sem sikerült önöknek teljesen.
És ideje lenne hogyha vallási kérdésekben véleményt mond, legalább alapszinten aztismerje
Még valami.
Annak idején önök sokat dobálóztak a szocialista erkölccsel. Néhányan röhögés nélkül is le tudták írni ezt a kifejezést. Mostanában, rejtélyes módon, nem szoktak ezzel dobálózni, gondolom, elkopott a szocializmus, ahogy az erkölcs is. Száz emberből kilencvenre abszolút nem hatott az, hogy az öntudatos dolgozó nem lopikál. Ellenben száz emberből kilencvenre igenis, hat, hogy Isten megbünteti a tolvajokat. Erre mondta egykori, erősen komcsi osztályfőnököm, hogy szerinte Isten nincs, csak a papok találták ki, de jól tették, hogy kitalálták.
Ön felvázol itten nekem dolgokat, elhiszem, hogy szépet álmodott. Mert ez nagyon szép és jó. És helyes. És következetes. Egy egészen pirinyó probléma van vele mindössze.
Az, hogy nem működik.
Az ember, pszichéjénél fogva Istenkereső, ha Istent megtagadják tőle, pótlékokat keres. Nagyon szép dolog, azt hinni, hogy majd mindneki becsületes lesz és boldog, tisztességes és okos, na meg főleg felvilágosultan tudományos és szocialista, csak az ember nem így van összerakva. Nagyon sokan kísérleteztek ateista társadalommal, megpróbálta Hoxha is Albániában, Pol Pot is, Robespierre is, Sztálin is, Plathon is. Az eredmény: hullahegyek. Nem az a megálmodott szép mesevilág, amit őn is nekem itten képernyőre vetett. A liberális szélsőségesség jelenleg mit gyárt a világon? Hullahegyeket.
A kereszténység ellenben épített, civilizációt, társadalmat, tudást, tudományt. Senkinek nem használ, ha túl sok hatalmat kap a kezébe, a kereszténységnek sem használt, az is idióta lett tőle. Érdekes, hogy ezt a kereszténység elismeri, míg a liberális a saját hibáját -nem.
Ön azazl jön, hogy a gyerek az óvodában magába szívja az erkölcsöt. Rousseu is ezzel jött. Nem igaz. A gyerek semmiféle erkölcsöt nem szív magába. Arra meg kell tanítani, rá kell nevelni. Én több ezer éves tapasztalatokról beszélek: ön bukott futurista ideológiákról. "Liberális demokráciáról" ami annyira liberális, hogy a másképp gondolkodót kiirtaná.
Egyvalamin azért legyen kedves, és gondolkodjon el. Esetleg adjon rá választ. DE ERRE, ÉS NE MELLÉBESZÉLJEN.
Miért van az, hogy ön, illetve minden nagyonliberális azon az alapvetésen van, hogy az Istenhit hibás elmélet, ENNEK ELLENÉRE, ön is azt szajkózza, hogy elméletben meg kell ismertetni a jövő generációval, hogy majd ő, ha felnő úgymond "választ", meg "majd eldönti", hogy elfogadja-e Krisztus igazságát, vagy sem. DE ennek megismertetésének mindenfajta eszközét megtiltaná, elzárná előlük.

rasztaszív 2015.08.04. 01:16:54

@Békési Szilva: nagyon mellé.én keresztényként utasítok el minden,az emberek spiritualitás utáni természetes vágyát kihasználni akaró parazitizmust.
elsősorban ezért tartom fontosnak a szekularizációt.a parazita struktúráknak pedig éppen azért van útjában,mert szeretnének szabadon élősködni.itt valójában a parazita struktúrák élősködéshez való joga áll szemben az egyes emberek paraziták nélküli élethez való jogával.

rasztaszív 2015.08.04. 01:18:47

@Békési Szilva: nagyon mellé.én keresztényként utasítok el minden,az emberek spiritualitás utáni természetes vágyát kihasználni akaró parazitizmust.
elsősorban ezért tartom fontosnak a szekularizációt.a parazita struktúráknak pedig éppen azért van útjában,mert szeretnének szabadon élősködni.itt valójában a parazita struktúrák élősködéshez való joga áll szemben az egyes emberek paraziták nélküli élethez való jogával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.04. 06:36:38

@Békési Szilva:

Rasztaszilvivel ne vitatkozz, ő egy megveszekedett ateista balliberális. Nem is az ateista részével van a gond, velük még jól el lehet vitatkozni, hanem a balliberálissal, ami nem tűri meg az övétől eltérő véleményeket.

Napestig érvelhetsz neki, az ő csöppnyi fejébe mindez nem fog behatolni. A balliberális ugyanis nem érvek mentén gondolkodik, neki küdetéstudata van: az eltérő vélemények megtörése, kiiktatása, elhallgattatása, az eltérő véleményen lévők megbélyegzése (fasiszta, náci, xenofób stb.) - mindez persze a tolerancia és a véleményszabadság jegyében.

Persze vitatkozhatsz vele, ha szereted koptatni a billentyűzetet, csak épp kb. annyi az értelme, mint egy kannibált meggyőzni a vegetarianizmus előnyeiről.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.04. 06:38:41

@Békési Szilva:

"Miért van az, hogy ön, illetve minden nagyonliberális azon az alapvetésen van, hogy az Istenhit hibás elmélet, ENNEK ELLENÉRE, ön is azt szajkózza, hogy elméletben meg kell ismertetni a jövő generációval, hogy majd ő, ha felnő úgymond "választ", meg "majd eldönti", hogy elfogadja-e Krisztus igazságát, vagy sem. DE ennek megismertetésének mindenfajta eszközét megtiltaná, elzárná előlük. "

Vedd már észre, hogy ez a mai értelemben gyakorolt liberalizmus alapelve.

Ne várj tőle választ, mert csak egy liberális halandzsát fogsz kapni.

rasztaszív 2015.08.04. 15:53:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: na most,vagy a szövegértéssel vannak nem kis gondjaid,vagy valamiért úgy gondolod,te mondhatod meg,ki keresztény,és ki ateista.
azután : itt és most ki is az,aki érvelés helyett az eltérő vélemény elhallgattatására,megbélyegzésére törekszik,és ráadásul próbálja ezt a másikra tolni?
harmadrészt,nincs betiltva egy vallás sem.bárki bármilyen vallást megismerhet.élősködni nem lehet a vallásra hivatkozva,ez mondjuk tényleg rossz lehet - a parazitáknak.

picur3ka 2015.08.04. 17:06:20

@rasztaszív:

Harmadik út: nem olvas téged, mert minek.

rasztaszív 2015.08.04. 17:11:41

@picur3ka: igen,az is egy lehetőség lenne.neked is.

picur3ka 2015.08.04. 17:12:43

@rasztaszív:

Én is át szoktalak ugrani, innen jutott ezembe.

2015.08.04. 17:23:23

@Békési Szilva:

Tudom, hogy OFF, de ez annyira szép és annyira árulkodó: "XY. a teltebb formájú hölgyeket, vagy inkább az anorexiás narkós k...rva kinézetűeket kedveli"

Vannak tehát a "teltebb formájúak", ők a "hölgyek". És vannak az "anorexiás narkós kurva kinézetűek". Nem járok messze az igazságtól, ha azt feltételezem, hogy magadat a "teltebb formájú" "hölgyek" közé sorolod, ugye?

rasztaszív 2015.08.04. 17:26:18

@picur3ka: ehhez képest ez most sem sikerült neked...:)

rasztaszív 2015.08.04. 22:31:39

@Bell & Sebastian: köszi.

radios2 2016.05.17. 07:23:32

@Brix: na persze, német orsz.ban jóléti rendszer van, a két kezű munkát végző melósok kapnak, havi 1300eurót, de ha elküldik pl, a Bocsh-tól 1év munkaviszony után is kap, az operátor havi 900Eu-t, további egy éven át.
Nálunk meg nem kap csak a min.bér utáni 60%ot, és azt is csak 2-3hónapig, álláskeresői segélyként, vagyis Mo-on éhen halhat a magyar, de a menekültek is,
Ehhez mit szólna Orbán vezér.és a gazember államtikár et.sak, államtitkár helyettesei, ha nekik kellene ennyiből tengődniük.
Rohadjanak meg mind,ott az ogy.ben, amit nekünk megszavaztak, azt egyék meg...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.06.08. 08:32:05

Migránsokra cserélik ki az európai lakosságot.

www.hsakft.hu/blog/a-magyar-cegek-neha-ledobbentek-olyan-jol-dolgoznak
"Önök mióta foglalkoznak az ukrán munkavállalók Magyarországra hozatalával?

A HSA küldetése az, hogy megoldást találjon a Magyarországon működő cégek munkaerő-problémáira. Ezt lehet úgy csinálni, hogy utólag reagálunk a piaci történésekre, de még jobb, ha időben felismerjük a változásokat, és megpróbálunk elébe menni a gondoknak. Mi pontosan ezt tettük, hiszen már körülbelül két éve elkezdtük kiépíteni az ukrajnai kapcsolatrendszerünket, akkor kezdtük el behozni az első kinti munkavállalókat. Tavaly július 1-je előtt azonban csak kárpátaljai magyarokkal, kettős állampolgárokkal foglalkoztunk, azóta viszont egy törvényi változás meggyorsította a külföldi állampolgárok munkavállalási engedélyének ügyintézését, így már főként ukránokat toborzunk.

Mennyi ukrán munkavállaló kölcsönzésében működtek közre idáig?

Körülbelül 1000 főében, akiket hét-nyolc vállalathoz kölcsönöztünk ki, főként iparban, termelésben.

Ez már komoly mennyiség, így adja magát a kérdés: milyenek a visszajelzések?

Maximálisan pozitívak. Nagyon motiváltak az ukrán munkavállalók. Azért jönnek Magyarországra, mert otthon nem tudnak megélni a keresetükből. Gondoljunk csak bele, Ukrajnában egy gyártósori munkás mindössze 50–60 ezer forint között keres. Nekik az itteni fizetések olyanok, mint a magyaroknak a nyugat-európaiak. Ez meglátszik a munkájukon, a cégek néha le vannak döbbenve a teljesítményük láttán, olyan hatékonyan dolgoznak. Az ukránok tudják, hogy ők vendégek ebben az országban, érzik, hogy nekik többet kell bizonyítaniuk, hiszen csak azért lehetnek itt, mert jó munkaerőnek feltételezik őket. Erre nem akarnak rácáfolni, nem akarják eldobni a lehetőséget, amit kaptak.

Egy munkaerőhiánnyal küszködő vállalat számára a teljesítmény mellett a megbízhatóság is fontos. Mennyire lehet hosszabb távon számolni velük az eddigiek alapján?

Már hónapok tapasztalata van mögöttünk, és azt tudom mondani, hogy a fluktuáció szinte nulla az ukrán munkavállalók esetében. Magánjellegű, családi problémák miatt persze van egy-egy kieső, de ez természetes, jelentős többségében viszont az ukránok hosszú távra terveznek, nem akarnak egyik helyről a másikra ugrálni. Ne feledjük, hogy náluk nehéz a politikai-gazdasági helyzet, biztonságra vágynak. Szoktuk is mondani a cégeknek, hogy a rövidebb, ad-hoc munkákra nem ajánljuk az ukránokat, minimum egy éves foglalkoztatás esetén éri meg végigcsinálni velük a munkavállalási engedélyhez szükséges adminisztrációt."
süti beállítások módosítása