„A végén még Magyarországra menekülök!” Osztrákok az Orbán-beszédről
2015. július 27. írta: bukovics

„A végén még Magyarországra menekülök!” Osztrákok az Orbán-beszédről

hc_strache_orbant_posztolt.jpg

„Ennek magától értetődőnek kell lenni” – ezzel a kommentárral osztotta meg Heinz-Christian Strache, a közvélemény-kutatásokban magabiztosan vezető jobboldali populista Osztrák Szabadságpárt, vagyis az FPÖ elnöke Orbán Viktor idei tusványosi beszédéről szóló Die Welt-cikket, amely az Európa maradjon az európaiaké címet viseli. A szabadságpárti osztrák kispolgárokból sorra jöttek elő az orbánista comingoutok. Szemle!

„Orbán Viktornak teljesen igaza van! Remélhetőleg elég magas lesz a kerítés! Míg nálunk? Itt a széplelkek nem győznek betelni a gazdasági bevándorlókkal! Na ja, ők mind intelligens, jól képzett fiatalok, akikre sürgősen szükségünk van a jövőnket tekintve!” (Sylvia)

„Kis előny: Magyarországon keresztül már nem jön menekült ;)” (Karl-Johann)

„Sajnos csak egy KIS előny!!!” (Sylvia)

„Orbán Victor lesz a 2015-ös év hőse Európában! A magyarok bontották le a vasfüggönyt, most meg építhetik vissza. Csak kiderült mostanra, hogy a jó öreg vasfüggöny egészen a lebontásáig mekkora védelmet jelentett Ausztriának.” (Ernst)

„Azt írja a Welt: irritáló a beszéd, holott Orbán semmi mást nem csinált, csak kimondta az igazságot. A baloldalról is, illetve arról, amit terveznek: az európai kultúrák szétrombolásáról. Jellegzetessége a német médiának, hogy ha valaki megvédi a népét, az rögtön jobboldali „diktátor” lesz.” (Thomas)

„Nem bírom Orbánt, de ebben a témában 100 százalékban igazat adok neki.” (Andreas)

„Bravó a magyaroknak, nekik még van büszkeségük, nem úgy, mint a menekültkormányunknak. Döntsön a nép, lásd Svájcot! Nem tudtok 3000 embert Traiskirchenben elszállásolni. Ez összesen 70 000 ember lenne. 30 euró naponta, ami egy hónap, egy év alatt milliárdokat jelent! Jó éjt, menjetek szorgosan dolgozni, jo so is!” (Josef)

„Komolyan szimpatikus nekem az Orbán. A végén még Magyarországra menekülök!” (Sven)

„Most egyszer igaza van Orbánnak! Európa maradjon Európa, ne Euroafrika!” (Katalin)

„Orbán: egy férfi, akinek van agya. Bravó!” (Helga)

„Egy széles látókörű államférfi!” (Thomas)

„Tetszik nekem ez az ember, csak így tovább!” (Johannes)

„Orbán olyan politikus, aki az ORSZÁGÁÉRT és NÉPÉÉRT dolgozik! A mi politikusaink csak a BANKSZÁMLÁJUKÉRT dolgoznak!” (Gretl)

„Tőle kéne a mi Ringen dolgozó idiótáinknak tanulniuk.” (Ewald)

„Igaza van!” (Sonja)

„Végre valaki gondolkodik!” (Walter)

„Egyike a kevés ügyes politikusoknak!” (Gerti)

„Háromszoros hurrá, Viki!” (Robert)

„Vajon őrá is lehet szavazni Ausztriában…? :-)” (Gary)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr177658476

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Migránsok 2015.07.28. 09:20:57

A téma rendkívül fontos. Ahogy az szokott lenni ebben a fantasztikus európai csodakavalkádban, mindenki nagyon ért a témához, mindenkinek van véleménye és természetesen ellenvéleménye, csak egy dolgot felejtünk el: a bevándorlók tojnak a fejünkre, és e...

Trackback: Bukovics Martin: „A végén még Magyarországra menekülök!” Osztrákok az Orbán-beszédről 2015.07.27. 15:26:01

„Komolyan szimpatikus nekem az Orbán. A végén még Magyarországra menekülök!” Az osztrák kommentelő kispolgárokból sorra jönnek elő az orbánista comingoutok. Szemle!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 16:34:47

@rasztaszív: Nekünk a libsi "demokrácia" a terror.

Lsd. 2006.október 23-a a "leesett" azonosítójú rendőrökkel és utána, amikor meztelen embereket vertek a rendőrségeken, a bíróságok 2 rendőrtanú "vallomása" alapján futószalagon ítélték el az elfogottakat.

Vagy később, amikor a rendőrük brutálisan megverték a parlament előtt üldögélő jobbikosokat.
(Hány hónapig laktak ott egészen jelentéktelen ballibsi pártok emberei sátrakban Orbánék idejében?)

Jó lenne elgondolkodnod és esetleg rájönnöd, hogy talán nem a nácik vannak sokan.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 16:38:01

Azért én azt hittem, a libsik alapvetően tudják miért vannak még mindig a kukában.

Dehogy tudják, azért vannak a kukában mert sok a náci:))))))))))))

Mariann19 2015.07.28. 16:38:22

@♔bаtyu♔:
Nem szeretném offolni a blogot a haza érdekvédelem kérdésével, mert hosszú lenne a véleménycserénk.
Más. Azt nem hinném, hogy a jelenlegi ellenzék valami titkos forrásból pénzt kap a menekültügyben elfoglalt , rákényszerített állásfoglalásáért.
Sokszor van olyan érzésem, hogy az emberek nem azt mondják, amit gondolnak, hanem amit illik. Mintha az ellenzék is ebben a cipőben járna.
Van a hazai és nemzetközi sajtóban is több hipotézis, a mely arról szól, hogy mi vagy kik és milyen okok generálják a népvándorlást.
Pl. Líbia, a számukra juttatott 5 milliárd euro az eu-tól a menekültek visszatartása érdekében. Nem hiszem, hogy az ellenzék ilyen kusza ügyekben részt venne.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.07.28. 16:44:31

A németek, a svájciak, a franciák, az angolok nem engedik be őket.
Na most szép duma, hogy nem mi vagyunk a célállomás, de úgy visszabasszák őket, hogy itt léptek be az EU-ba, így ide valók, hogy vakarhatjuk a fejünket.

Amúgy meg baloldali szavazóként gratulálok az összes faszfej balos megmondóembernek, hogy sikeresen biztosították, hogy 2018-ban is Orbán nyerjen.

Gratulálok, kapjátok be a faszom, és rohadjatok bele abba a szarba, amit ezzel kavartatok.

rasztaszív 2015.07.28. 16:44:37

@♔bаtyu♔: tudom én,hogy nem vagytok sokan,csak a szátok marha nagy.
a garázdák ellen mindenütt fellépnek,a rendőri túlkapásokat pedig az itteni "libsi" jogvédők az elsők között ítélték el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.28. 16:51:38

@Mariann19:

Jogos, amit írsz, utólag könnyebb látni, de azért azok törvényes keretek között jöttek volna, és menet közben lehetett volna szabályozni a beutazás mértékét, pl. az igazolványok kiadásának lassításával vagy az ügyintéző helyek számának korlátozásával, ez már a bürokrácia "tudománya". Eszükbe sem jutott volna illegálisan jönni, hiszen akkor elveszítették volna a kedvezményeiket. Ráadásul konszolidált körülmények közül érkeztek (volna).

Mindez ugye nem áll a mostani invázióra.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 16:56:48

@Mariann19: Nem a menekült ügyben elfoglalt álláspontjáért, ez csak egy részterület, hanem a globális hatalom képviseletéért.

A jobb és bal párharca a nemzetállam - totális politikai és gazdasági beolvadás a multikulti, amelyet Izrael és az USA irányít.

A bevándorlás eredője az USA-Izrael által kirobbantott és táplált válsággócok miatt megmozduló több millió ember, akik utaztatása igen jó üzlet.

Az MSZP egyszerűen csak azt csinálja, amit fentiek akarnak. Ha nem azt csinálná, jobboldalivá válna.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:00:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezért nem is értem, Orbánék miért nem kezelték őket bűnözőkként.

Ki kellett volna írni angolul, hogy a tiltott határátlépés büntetési tétele négyezer Euró, amelyet (kemény munkával) le is lehet dolgozni.

Vagy nem jön be, vagy a kapun jön be.

Aztán ha az osztrák, vagy német problémázik, akkor az elengedett büntetésű emberek azonnal megkapják az áthaladási vízumot és a vonatjegyet odafelé, ne mondják azt, hogy nem vagyunk humánusak.

rasztaszív 2015.07.28. 17:04:27

@♔bаtyu♔: a vízumot,és vonatjegyet kerítés,és uszítás nélkül is oda lehet adni.ez lett volna a jó megoldás.onnantól közös eu-s ügy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.28. 17:04:29

@Mariann19:

"Pedig ismerniük kéne a nép véleményét, amellyel most teljesen szembe mennek."

Ismerik, hidd el, de ők jobban tudják. Bennük van a küldetéstudat.

A minap nevettem jót egy Hidvégi Mihály nevű/nickű alakon, a PKP (ne vezessen félre a párt neve, se nem polgári, se nem konzervatív) oszlopos tagján, aki képes volt halálkomolyan (nem ironizált) leírni egy nekem címzett kommentben, hogy bizony ő tanítani akarja a magyar népet.

Ilyen küldetéstudatuk korábban a bolsevikoknak volt.

apanna 2015.07.28. 17:09:46

Muszlim erkölcscsőszök zaklatják a londoniakat
MTI2013.01.20. 15:3516
Ez a cikk 2 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Azt állítják, az erkölcsre vigyáznak egy radikális iszlám csoport tagjai Londonban. A főként muszlimok által lakott negyedeket járva hol egy fiatalember kezéből verik ki a sörösdobozt, hol egy nőt kezdenek el szidalmazni a miniszoknyája miatt, mert "önbecsülés nélküli pucér állatnak" tartják. Az érintett környékeken rendőrjárőrök próbálják megnyugtatni a lakosságot.
www.origo.hu/nagyvilag/20130120-muszlim-erkolcscsoszok-zaklatjak-a-londoniakat.html

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:13:41

@rasztaszív: Akkor tudod hol lenne a kerítés?

A szlovákoknál, osztrákoknál.

Gondolod, hogy Orbán találta ki a kerítést? Nekünk azért az annyira nem kellett, a bevándorló kap egy összetapadt tarhonyát vizes pörkölttel, dísznóhúsból, este ezred magával fürdés a közös fürdőben magától szökik meg.

Ahogy Orbánt ismerem, a szlovákok, csehek, németek fizetik, de kész legyen már augusztusban, ne novemberben.

A magyar nagyon találékony nép.

Pipas 2015.07.28. 17:13:57

@Mariann19: "A törvényszerűségen azt értem, hogy a folyamatokra a lényeges, tartós, szükségszerű és általános tényezők hatnak."

Ez marxizmus.

Ha szükségszerű, akkor nem "törvényszerűség", hanem "törvény", ha "szerűség" akkor nem "szükségszerű". Legalábbis ahogyan én értelmezem "szükségszerű" szót.

A fizikai törvények például szükségszerűek, mindig érvényesülnek. A "törvényszerű" meg mittudomén, "divat", vagy betartod vagy nem.

"A szolidaritás - csak ami hirtelen az eszembe jut - érdekvédelem, összefogás, társadalmi együttérzés, melyek érvényesítése a politikai nyomásban manifesztálódik."

Az világos, hogy mi a szolidaritás, de az az a zavaros, hogy mi lenne ennek a szolidaritásnak az "elve".

"Amennyiben érdeklődsz e fogalmak iránt, böngészd a szociológiai szakirodalmat, törvényszerűségekről találsz példákat a közgazdaságtanban stb. "

Nem azt akartam sugallni, hogy nem ismered a szociológiai kifejezéseket, azt akartam jelezni, hogy nincs semmi értelmük. :D

Pipas 2015.07.28. 17:17:10

@rasztaszív: "a vízumot,és vonatjegyet kerítés,és uszítás nélkül is oda lehet adni.ez lett volna a jó megoldás.onnantól közös eu-s ügy. "

Érdekes, általában azok szokták ezt a megoldást népszerűsíteni a legjobban, akik előtte évekig bírálták a kormányt, hogy nem tartja be a hazai és a nemzetközi jogszabályokat, megegyezéseket.

Hogy is van ez?

rasztaszív 2015.07.28. 17:17:30

@♔bаtyu♔: ha kiadjuk a vízumot,onnantól nincs értelme semmiféle belső kerítésnek,hiszen simán mehetnek a határátkelőkön.

rasztaszív 2015.07.28. 17:19:54

@Pipas: a vízum kiadása nem sért jogszabályokat,és olcsóbb,mint a kerítés.
valószínűleg az olaszok is ezt fogják meghúzni.

miketbeszéltek 2015.07.28. 17:20:36

@Kéne egy nick...: "Az iszlám és a szélsőbal kokettál."
Az elmúlt időkben nem éppen a szélsőjobb kokettált az iszlámmal? Akkor hogy is van ez?

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:25:58

@rasztaszív: Tulajdonképpen mi évekig ezt csináltuk. Persze nem pontosan így, hiszen ez így nagy gáz lett volna.

Hanem úgy, ahogy leírtam, a bevándorló szépen meglépett, a hatóságok nem ellenőrizték a vonatokat, elvégre ha az EU ennyire ostoba, hogy nem engedi védeni a Schengeni határokat, akkor itt van nekik egy csomó bevándorló.

Na ez működött napi húsz bevándorlónál, de nem napi 1500-nál.

Estevez atya 2015.07.28. 17:26:46

@Mariann19: Tetszik, pozitív, értelmes! Bár ilyen lenne minden hozzászólás!

Pipas 2015.07.28. 17:27:52

@rasztaszív: "a vízum kiadása nem sért jogszabályokat"

Nem, az, hogy bejönnek a zöld határon az sért jogszabályokat. Ha ezek után vízumot adunk nekik az nemzetkzi megállapodásokat sért.

Az eu határának a védelmét vállaltuk. Ha nem őrizzük a határokat hanem adunk nekik egy vízumot az pont azt jelenti, hogy nem teljesítjük a vállalt kötelezettségeinket.

"valószínűleg az olaszok is ezt fogják meghúzni. "

Valószínűleg megvan annak az oka, hogy még nem tették meg.

Emlékszel mekkora botrányt rendezett az ellenzék abból, hogy főzhetnek otthon páleszt? Akkor képzeld el, hogy mekkora hörgés lett volna, ha egyszerűen vízumot adnak a határsértőknek?

Különben is, hogyan lehet vízumot adni valakinek, akinek nincs útlevele?

rasztaszív 2015.07.28. 17:33:15

@Pipas: a menekültek kiutasítása is nemzetközi megállapodásokat sért.csak az a kérdés,melyik ujjamat harapom.jobb azt,amelyik kevésbé fáj.nem?

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:37:28

@Pipas: Ezen én is ledöbbentem, a libsik simán elfogadják, hogy ellenőrizetlenül belépjen.

Azon pedig még jobban, hogy az EU libsijei is.

Eléggé nyilvánvaló, hogy sok bűnöző is jön, mert meleg van már otthon és pénze is van.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:39:16

@rasztaszív: Miért sértene? Menekült addig menekült, ameddig meg nem állapítják, hogy bevándorló. Onnantól pedig kiutasítható.

Amúgy nem véletlenül dobálják el az irataikat és utasítanák el az ujjnyomatvételt.

rasztaszív 2015.07.28. 17:41:55

@♔bаtyu♔: a bejutásukat úgysem lehet megakadályozni.ha ellenőrizni akarjuk a folyamatokat,azt csak ésszerű szabályozással tehetjük.ott pedig már van helye a szigornak.éppen a teljes elutasítás,és szabályozatlanul hagyás szül anarchiát.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:44:17

"A Dán Néppárt trükkös módszerhez folyamodna, hogy csökkentse Dániában a menekültek számát: a terveik szerint államközi megállapodásokat kötnének a szomszédos országokkal, hogy a menedékkérőket náluk szállásolják el, amíg az ügyük folyamatban van. Az ötlet nem egészen eredeti: az osztrákoktól lopták, akik már kötöttek is ilyen egyezményt Szlovákiával - írja a Local.dk."

rasztaszív 2015.07.28. 17:47:45

@♔bаtyu♔: a menekült az menekült,a bevándorló pedig bevándorló.a gyűlölködés pedig nem fogja kiváltani az ésszerű szabályozást.

rasztaszív 2015.07.28. 17:49:53

@♔bаtyu♔: szerinted mennyiben visz előre bármit az ilyen ügyeskedés?

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:50:23

@rasztaszív: Na most 10 nap késedelem, 15.000 bevándorló. A bevándorló kérdés kapcsán látszik, hogy az EU vészhelyzetben mennyire nem működik, ésszerű szabályozás eleve nem is várható, nincs is kilátásban.

Jól látható, hogy az egyes országok veszik fel a kapcsolatot egymással, miközben türelmesen vártak ésszerű szabályozásra fél évig. Az EU-ba nem is bízik senki. Orbánékat a V4-ek kérték meg a kerítés építésre, de mint később kiderült, a németek is.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:53:58

@rasztaszív: Vajon ki akadályozta az EU ballibsijeit, hogy értelmes szabályozást hozzanak?

Még akkor sem érdekelte őket az egész, amikor a görögök és olaszok belefulladtak a bevándorlásba.

Mégis mit kellett volna csinálnunk?

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:54:57

@picur3ka: Igen és a kés rutinos használatában is találkozik a két kultúra.

rasztaszív 2015.07.28. 17:56:40

@♔bаtyu♔: mivel csak közösen lehetne megoldásokat találni,az különutas nemzetállami ügyeskedések nem vezethetnek ésszerű szabályozás kialakulásához.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 17:57:27

@rasztaszív: Szakadj már le erről a gyűlölködésről. Az országnak nem érdeke saját forrásokat bevándorlókra fordítani.

rasztaszív 2015.07.28. 17:59:49

@♔bаtyu♔:az eu liberálisait egyelőre éppen az eu nacionalistái akadályozzák az értelmes szabályozás kialakításában.példának itt vagy te.

rasztaszív 2015.07.28. 18:02:22

@♔bаtyu♔: itt egyelőre te gyűlölködsz,és próbálod másokra kivetíteni jó fasiszta módjára.egyszer már megbuktál,pár sorral feljebb,de csak nyomod tovább.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 18:03:40

@rasztaszív: Te aztán jó probléma-megoldó lehetsz. Nincs szabályozás, de nem teszel semmit, mert akadályoznád azt hogy valamikor legyen:)))

Orbánt nem az EU fogja 2018-ban megválasztani, hanem a magyar nép.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 18:09:18

@rasztaszív: Ostobán nácizod a másikat, aminek az oka az, hogy képtelen vagy elfogadni a tényt, a libsi gáz.

Az egész vergődésed ebben a témában lelki állapotodat árulja el, az a te problémád.

De nem hozzám kellene fordulnod, ingyen nem kezelek senkit, fizess csak szépen meg egy pszichológust. Ne legyél fogtechnikus, ne itt keress gyógyírt a problémádra.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 18:10:21

Azért szívesebben látom ma a libsiket a pszichológusnál mint a hatalomban.

Jó érzés:))

rasztaszív 2015.07.28. 18:11:11

@♔bаtyu♔: itt egyelőre te vagy teljes elutasításban,és én az ésszerű szabályozás mellett.
orbánt pedig itt már senki nem fogja többé megválasztani,legfeljebb az álmaidban.bár nem tudom,hogy jön ez ide.

rasztaszív 2015.07.28. 18:12:44

@♔bаtyu♔: érvek híján marad a fikázás...:)

Larry Silverstein 2015.07.28. 18:41:39

Természetes h senki nem akar púpot a hátára.

Arra lenne szükség, h az EU közösen és olyan határozottsággal döntsön és cselekedjen a bevándorlókérdésben, mint Orbán.

Larry Silverstein 2015.07.28. 18:54:09

@rasztaszív: Hát az ő szempontjukból értelmes lehet a kvótarendszer is, sztem a mi szempontunkból meg az értelmes, ha erre azt mondjuk hogy szopogassák a kvótarendszerüket nélkülünk.

Mariann19 2015.07.28. 19:02:43

@picur3ka:
"Magácska rendkívül naív. A politika meg cúnya."
Azért nem értesz hozzá, mert cúnya?
Akármilyen cúnya is, ha már megszólaltál, legalább valami primitív érveléssel elő állhattál volna.
Nem megy?
Nem baj. Még fejlődhetsz, ha sokat olvasol engem

Mariann19 2015.07.28. 19:03:48

@Estevez atya:
Nagyon szépen köszönöm.
Megtiszteltetés számomra.

Mariann19 2015.07.28. 19:10:15

@Pipas:
Szívesen folytatnám veled a fogalmak szerepéről való elmélkedésünket annál is inkább, mert kedvelem ezt a fajta gondolatvilágot, és a szemlélődő ember megfigyeléseit.
Túl hosszú és elvont ez a terület ahhoz, hogy belemélyedjünk.
Remélem, lesz még alkalom ennek megvitatására, de
eltérítenénk a blogot.
Köszi, hogy beszélgethettünk.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 19:33:16

@Larry Silverstein: Orbán egy fajta minta lett az európai közvélemény számára. Jó Mo. híre most nagyon. (persze nem a liberális médiában).

Bp. amúgy is most divat. Egy ismerősöm kint él, azt mondja, nagyon megnőtt az érdeklődés Mo iránt, még olyan irányban is, hogy milyen kajákat eszünk.

Tudományos libsizmus 2015.07.28. 19:47:02

Szerintem kemény buzi- és holakausztpropagandának kell alávetni a betolakodókat. Ahogy ezt teszik az őslakossággal. Rövidesen hanyatt-homlok hazaszaladnának.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 19:54:24

@Tudományos libsizmus: Azok kialakítják a maguk kis gettóikat, őtt bevezetik a maguk kis törvényeiket és magasról szarnak a libsikre.

Lesz pld. Hollandiából igen rendes nemzetállam, kb. 50 év múlva. Nagyon kemény muszlim államvallással, a megmaradt kevés holland pedig idejön menekültként. (Legalábbis remélem, hogy ide még tud jönni).

Végül is erre célzott az osztrák is.

rasztaszív 2015.07.28. 19:58:07

@Larry Silverstein: a kvótarendszer magában nem egy megoldás,legfeljebb egy első lépés lehetne az irányába.de,persze,lehetne más is az az első lépés.de ti nem megoldást kerestek,hanem mindentől elzárkóznátok.még addig sem juttok el,hogy hajlandóak legyetek keresni a megoldásokat.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 19:59:25

@rasztaszív: Napi 1500 bevándorló mellett az ember nem megoldásokat keres, hanem segítséget.

rasztaszív 2015.07.28. 20:03:57

@♔bаtyu♔: orbán európában legfeljebb elrettentő példa.
a hollandiáért való rettegésed meg röhejes:)ők megoldják,ne félj.aki keresi a megoldást,az meg is találja.

rasztaszív 2015.07.28. 20:06:03

@♔bаtyu♔: európa problémáit senki nem fogja európa helyett megoldani.

picur3ka 2015.07.28. 20:13:18

@Mariann19:

Nem állt szándékomban, sőt, átugrottam érdekfeszítő 'villámposztjaid' nagy részét.

Be szép is az, mikor kommentelők egymáséra cuppannak!

rasztaszív 2015.07.28. 20:16:51

@♔bаtyu♔: hát egyelőre még nem a hollandok menekülnek hozzánk...:)
de tudod mit?rettegj csak.az értelmes emberek majd találnak megoldásokat is.

♔bаtyu♔ 2015.07.28. 20:19:23

@rasztaszív: Persze, a hollandok is ezt gondolták.

Nem rettegek, akkor rettegnék, ha Orbán helyett egy magadfajta lenne, de szerencsére erre még 2018-ban s em lesz esély.

Egyenlőre Orbán jól csinálja, bár kissé puha.

picur3ka 2015.07.28. 20:20:40

@rasztaszív:

Vannak pedig ilyen nyugdíjas falvak nálunk régóta.

rasztaszív 2015.07.28. 20:27:12

@♔bаtyu♔: amit előadsz,az ostoba rettegés,hiába próbálod bölcseletként eladni.
mondjuk,orbán ügyében jogosan teszed,addig lehet nagy a szád,amíg el nem lesz zavarva.

rasztaszív 2015.07.28. 20:29:19

@picur3ka: menekülő nyugdíjasok?úgy tök véletlen nem ők a megélhetési bevándorlók...?

picur3ka 2015.07.28. 20:31:55

@rasztaszív:

Utána meg nem lehet megszólalni majd, vagy mint mondsz, szólászabadság híve?

rasztaszív 2015.07.28. 20:40:01

@♔bаtyu♔: azért ne vidd túlzásba a rettegést...:)

rasztaszív 2015.07.28. 20:41:37

@picur3ka: szerintem ezzel a véleményeddel eléggé egyedül leszel...:)

rasztaszív 2015.07.28. 20:42:17

@picur3ka: hogy jön ide most a szólásszabadság?

picur3ka 2015.07.28. 21:07:56

@rasztaszív:

Addig dumál, míg Orbánt el nem zavarod?

Mondjuk, ismerős. Gyurcsány blogján betiltották, aki szoci politikát, politikust kritizál. Alapszabályilag.

rasztaszív 2015.07.28. 21:20:03

@picur3ka: nehezen követhetők a logikai bakugrásaid...:)

picur3ka 2015.07.28. 21:23:33

@rasztaszív:

Nem emlékszel, hogy mit írtál, még idéztem is?

rasztaszív 2015.07.28. 21:28:19

@picur3ka: azt vissza is tudom olvasni.az összefüggések feltárásában segíthetnél.

picur3ka 2015.07.28. 21:34:32

@rasztaszív:

Nem értetted, oszt kész. Felesleges volt reagálni is rá,

Pánikrohamosztagos 2015.07.28. 21:39:46

@rasztaszív:
Nem kell a törvényeket átírni, csak alkalmazni. A libsiket egy nürnbergihez hasonló perben kéne felelősségre vonni, azért amit Európából csináltak

rasztaszív 2015.07.28. 21:43:08

@picur3ka: sőt,továbbra sem értem.

rasztaszív 2015.07.28. 21:44:41

@Pánikrohamosztagos: mert megszüntették a klérus hatalmát?tényleg halálos bűn.

Brix 2015.07.28. 21:53:36

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Amúgy meg baloldali szavazóként gratulálok az összes faszfej balos megmondóembernek, hogy sikeresen biztosították, hogy 2018-ban is Orbán nyerjen..." Igen , a kományváltásnak ugrott 2018-ra is... A bevándorlási problémából leginkább Orbán Viktor profitált...A balliberális oldalon, ész nélkül, azonnal nekimentek Orbánnak, holott a társadalom elsöprő többsége támogatja a fizikai és jogi korlátok bevezetését, az illegális bevándorlás megakadályozására. Inkább hallgatott volna a baloldal, az is jobb lenne , mint a mostani, önsorsrontó megnyilvánulásaik...

rasztaszív 2015.07.28. 22:00:03

@Brix: 18-ig elég sok embernek le fog esni,hogy itt megoldásokat kell keresni,és orbán nem ezt csinálja.

Larry Silverstein 2015.07.28. 22:41:48

@♔bаtyu♔: 'Orbán egy fajta minta lett az európai közvélemény számára. Jó Mo. híre most nagyon. (persze nem a liberális médiában).'

A média nagy része nyugaton is liberális. Persze egyáltalán nem baj ez, mert legalább beszélnek Magyarországról. Én sem lettem liberális, bár szinte kizárólag liberál médiát fogyasztok (kivéve kuruc).

A másik: A turizmus tényleg rekordot fog dönteni idén is (tavaly is csúcsév volt), ami szintén jó. Bp. a nyugatinak jó ár-érték arányt, jó gasztronómiát, fürdőket és kultúrát kínál, bár utóbbiban Prága azért előz minket. Egyszersmind a legismertebb keleti város Prága, de az irány jó. A csehek ráadásul felismerték és kihasználják az orosz turizmust is, rengeteg az orosz.

Larry Silverstein 2015.07.28. 22:47:40

@rasztaszív: Ez így nem igaz. Először is nekünk gyors megoldás kell. Évi 150.000 ember nem piskóta.

Ha az EU-nak 3 év kell amíg megalkotja az új bevándorlópolitikát és annak jogszabályi hátterét, kereteit, az is oké. De addig ez nekem ne kerüljön pénzembe. Én emellett vk.

Természetesen nekem is érdekem lenne hogy a bevándorlókból a jól képzett fiatalok erősen szürve segítsenek fenntartani az EUs nyugdíjrendszert.

picur3ka 2015.07.28. 22:48:31

@Larry Silverstein:

Nem. Mármint az idézet. Orbán követi a közvéleményt. Komolyan. Ezért népszerű.

picur3ka 2015.07.28. 22:53:54

@Larry Silverstein:

Ettől sokkal többről van szó, Lampedusa polgármestere azt nyilatkozta kvóta vitáik kaapcsán, hogy fogalmuk nincs az EU vezetésben, hogy miről beszélnek.

Larry Silverstein 2015.07.28. 22:55:30

@picur3ka:'Orbán követi a közvéleményt. Komolyan. Ezért népszerű.'

Gondolom ez a miniszterelnök dolga.

Persze Orbán határozottan formálja is a közvéleményt, szóval ez oda-vissza dolog. Orbán mondja meg majdnem 100%-ban évek óta miről beszéljenek az emberek. A bevándorlótémát is ő dobta fel, az adósságcsökkentést, a munkaalapú társadalmat, a közmunkát, a magyar állampolgárságot, a bankadót stb., stb.

Gyakorlatilag a kormánypárti politkusok botrányain kívül az összes közéleti kérdést ő dobja be.

rasztaszív 2015.07.28. 22:57:09

@Larry Silverstein: a gyors megoldás nem nekünk kell.most még szinte senki nem akar itt maradni.nekünk jó megoldás kell.

Larry Silverstein 2015.07.28. 22:57:53

@picur3ka: 'Lampedusa polgármestere azt nyilatkozta kvóta vitáik kaapcsán, hogy fogalmuk nincs az EU vezetésben, hogy miről beszélnek.'

Nem hiszem h releváns a véleménye. Még Mo. sem elsődleges célország, nemhogy Lampedusa község. A franciák csak lezárták az olasz határt, a polgármester úr sem oldotta meg a gondokat.

picur3ka 2015.07.28. 23:07:33

@Larry Silverstein:

A számukról beszélünk. Hogy ne lenne releváns a véleménye, oda érkeznek. Sziget, különben.

De a lekezelő, rasszista nyugati stílust jól adod, szó se róla.

A célország meg egy butaság, akármennyire játszod az eszed, s következő sorodban azt írod, a franciák lezárták a határt, tehát ott maradnak. Akkor? Minek célországozol?

Hogy oldotta volna meg? Varázsoljon el tömegeket, vagy mire gondoltál?

picur3ka 2015.07.28. 23:08:59

@Larry Silverstein:

Más ME nem teszi. Innen a különbség.

Larry Silverstein 2015.07.28. 23:13:56

@picur3ka: Tehát az a jó ha egy miniszterelnök nem követi a közvéleményt? Vagyis szarik a választókra?

Nem hiszem hogy van Orbánnál sikeresebb miniszterelnök az EUban jelenleg. Illetve van, Merkel. Fico is közel van.

Larry Silverstein 2015.07.28. 23:15:20

@picur3ka: Nem értem. Mi a véleményed a bevándorlásról? A nyugati elzárkózás nem tetszik? Szabadabb bevándorlást akarsz? Vagy abszolút stopot?

Nem értelek.

rasztaszív 2015.07.28. 23:15:34

@Larry Silverstein: számunkra a napi szintű probléma az áthaladás biztosítása lenne.gyors megoldás erre kell.
az eu-t meg majd szépen felgyorsítja a dolog.

Pánikrohamosztagos 2015.07.28. 23:15:45

@rasztaszív:
Ha megoldás kell valamire, az első sorban is a a te agybajod. Miféle megoldást tudnának a libbant elvbarátaid ezen kívül? Téren és időn kívül szörfözöl a zavarosban, ami nélküled nem is létezne önálló entitásként

Pánikrohamosztagos 2015.07.28. 23:20:50

@Larry Silverstein:
"Lampedusa község. A franciák csak lezárták az olasz határt, a polgármester úr sem oldotta meg a gondokat"

Lampedusa sziget, nem község. Lampedusa e Linosa polgimestere pedig asszony, nem úr

picur3ka 2015.07.28. 23:22:01

@Larry Silverstein:

Ebben egyetértünk, csak nem így hangzott, amit írtál.

picur3ka 2015.07.28. 23:24:28

@Larry Silverstein:

A nyugati képmutatás nem tetszik. Nyugati célországokról felesleges beszélni, ha ide visszapaterolják őket, akkor a célország mi vagyunk.

rasztaszív 2015.07.28. 23:38:12

@Pánikrohamosztagos: megható az érdeklődésed,de miattam te ne aggódj...:)

rasztaszív 2015.07.28. 23:41:08

@Pánikrohamosztagos: vannak itt zavaros elmék,az tény.

Larry Silverstein 2015.07.29. 00:11:03

@rasztaszív: Butaság lenne kockáztatni, hogy hozzánk küldjék őket vissza nyugatról.

rasztaszív 2015.07.29. 00:26:38

@Larry Silverstein: ahhoz el kellene érni,hogy ne tehessék.ahhoz viszont részt kellene vállalni a dolgokból.

Uff én szóltam 2015.07.29. 09:54:50

@Larry Silverstein: A nyögdíjrencer megtámogatására persze nem lenne szükség, ha megszabadulnánk ettől az átkozottul működésképtelen felosztó-kilopó állami nyuggerrencertől.

Ha nem kényszer hatására fizetnének a Zemberek nyögdíjjárulékot, hanem önmaguk számára tennének félre ugyanannyit (vagy még többet) , akkor egy csapásra megszűnne az olthatatlan igény a népesség szaporítására.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 14:44:15

Hatalmas ötlet:

Melegfelvonulást szervez Svédországban a szélsőjobboldalinak tartott Jan Sjunnesson Stockholm többségében muszlimok lakta negyedébe:

index.hu/kulfold/2015/07/29/melegfelvonulas_a_sved_szelsojobb_fegyvere/

Különösen szép a libsik tiltakozása, akik szerint "a valójában homofób Sjunnesson csak feszültséget szeretne szítani a többség és a muszlim kisebbség között".

picur3ka 2015.07.29. 14:49:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Képeket sehol nem látok. Megtörtént egyáltalán?
süti beállítások módosítása