Budaházy és a nénós autók - Mandiner TV
2010. április 15. írta: Skrabski Fruzsina (lelkylola)

Budaházy és a nénós autók - Mandiner TV

  Nagy szerencséd van ma Bence, rengeteg nénós autó van itt - kommentálta egy anyuka a kisfiának múlt csütörtökön a Markó utcában a Budaházy György tárgyalása miatti felhajtást. Nevetséges volt: 50 rendőrautó, 30 rohamosztagos és még 30 átlagrendőr, katonaféle zöldsapkások, öltönyös titkosrendőrök és farmeres beépülős rendőrök védték a mi terroristánkat. Lezárták az összes környező utcát, 10 kutya pedig az autóban ugatott - a tárgyalás előrehaladtával aztán elvitték őket sétálni.

  Engem se engedtek még a bíróság bejáratáig se, azt mondták regisztrálnom kellett volna a nyilvános tárgyalásra. Végül az egyik jóindulatú sün elárulta, hogy melyik kapun keresztül szállítják majd el Gyurit, azt jól levideóztam nektek -, láthattok rajta egy rabszállító kocsit, meg gépfegyveres rendőröket.

  Gaudi ügyvéd elmesélte miért halasztották el a tárgyalást és az egyik Kossuth téri alapember végre kimondta a könyörtelen igazságot: ez egy Zsidesz tévé!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr571910914

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Újabb Kubatov-felvétel 2010.04.15. 16:07:38

Kósa Lajos háromszor is nemet mondott arra, hogy az aktivistáik listázzák az embereket.  A következő hangfelvételen azonban egyértelműen elkérik a nem szimpatizáns nevét, hogy tudják "ki nem adta le nekik".     &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Combi a ballibes Ferkófan 2010.04.15. 10:14:36

Sütött az értelem az első nyilatkozóról. Rossz belegondolni, hogy az ország 16,67%-a ilyen.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.15. 10:18:20

mióta is van B. vizsgálati fogságban? milyen bizonyítékokat állítottak ellene ezalatt?

yaaman 2010.04.15. 10:25:36

Ja, az első nyilatkozó maga Pál Marci, aki nemrég még ekit árult goa-bulikon, meg a mai napig elad ezt-azt:)

Szt. Ahanov 2010.04.15. 10:52:23

Egy jó Lola-poszt! ;)

Egyébként tényleg szánalmas ez a cirkusz. Most már szeretném tudni, hogy mit követett el ténylegesen ez a szerencsétlen balfasz, mert az alapján, ahogy védik, minimum ő kell álljon a 9/11 mögött is. :(

cotti 2010.04.15. 10:56:54

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Tévedésben vagy, a nyilatkozónak (Pál Marci) nem szíve csücske a Jobbik.

Az általánosítás pedig téged minősít.

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 11:10:43

Elvetemült bűnözők csoportját fogta el tegnap délután a rendőrség különlegesen képzett kommandós egysége. Az óvodásoknak kinézőekből álló bűnszervezet már több támadást is elkövetett, míg végre lakossági bejelentés alapján sikerült a bűnüldöző szerveknek lecsapniuk a könyörtelen bandára. A rendőrség nagy erőkkel vonult ki a tett színhelyére és több órás, összehangolt akcióban kerítette kézre a bűnszövetkezet négy tagját.
- Hogy sikerült a nyomukra jutni?
Egy, a személyazonosságát felfedni nem kívánó bejelentő értesítette a hatóságokat.
- Mi volt a bejelentés tárgya?
A nevét elhallgatni kívánó tanú látta, amint a bűnelkövetők egy macskát dobáltak kavicsokkal. Kezükben nyalókát tartottak.
- Miért fontos ez a momentum?
Mert az aljas bűnözők nem fogadtak szót, és ráfogták ezt a tömegpusztító fegyvert.
- Megkérdeztük a szakértőt is, valóban ilyen veszélyes fegyvereik voltak?
Ha közvetlen közelről, a nyalóka pálcikáját az áldozat fülébe nyomják, akkor az agyig eljutva, ez azonnali halálhoz vezethet. Egy ilyen pálcikával emberek ezreit lehet legyilkolni, tehát tömegpusztító fegyvernek minősül.
- Elmondaná az akció részleteit?
Hogyne. Tizenöt rohamkocsival, negyven kommandósunk vett részt az akcióban. Szerencsére egyikük sem sérült meg. Az elkövetők ellenálltak, ezért földre szorítottuk őket, zsákot húztunk a fejükre. Megbilincselve, a legszigorúbb biztonsági feltételek mellett szállítottuk őket a rendőrség egy titkos bázisára.
- Említette, hogy ellenálltak, de rendőr nem sérült meg. Ez a támadókra is igaz?
Bármilyen körültekintően is járunk is el egy ilyen akció során, a legfőbb szempont, hogy a feladatukat ellátó személyeket védjük. Kommandósaink száz kiló körüliek, erre rájön a golyóálló mellény és a többi felszerelés, így átlagban 130-150 kilóra jön ki egy személy. Mikor rávetik magukat a menekülő bűnözőre, néha komoly sérüléseket okoznak. Itt a 20-30 kilós gyanúsítottak elszenvedtek néhány karcolást. Kettőnek a kulcscsontja, egynek az álla törött el, egy pedig a szerencsétlen esés miatt gerincsérülést szenvedett.
- Nem tartják túlzónak az intézkedést?
Szerintünk az intézkedés arányos és jogszerű volt. Figyelembe véve, hogy felfegyverzett támadókkal álltunk szemben, teljesen szakszerű volt a rendőrség fellépése. Nem igényeltünk légi támogatást, mert az a szűk utcák miatt indokolatlan lett volna. A sikeres akció résztvevőit jutalomra és előléptetésre terjesztettük fel.
- Más eseteknél, például a TV-székháznál, miért nem alkalmaztak ekkora erőket?
Minden eset más, nem lehet ezeket összehasonlítani. Ott a bejelentés alapján nem volt indokolt nagyobb erőket mozgósítani. Kiment két járőr vizipisztollyal, mert tűzesetet is bejelentettek – talán valaki eldobott egy égő csikket. Ott nem zaklathatták a rendőrök, az állampolgári jogaikat gyakorló békés tüntetőket. Ebben a mostani, súlyos esetben viszont nem volt mérlegelési lehetőségük.
- Milyen kontroll van a rendőrség felett ebben az ügyben?
Minden intézkedés ügyészségi kontroll alatt áll. Az ügyészek megállapították, hogy a gyanúsítottaknál semmilyen személyazonosító okmány nem volt, ezért nem állapítható meg teljes biztonsággal, hogy még nem felnőtt korúak, azaz nem zárható ki, hogy törpe növésű felnőttekkel állunk szemben. Ezeknek a bűnöző elemeknek nem volt bejelentett lakhelyük, sem munkahelyük. Tehát alapos a gyanú, hogy az utóbbi években bűnözésből tartották fenn magukat, mivel semmilyen más, igazolt jövedelemmel nem rendelkeztek. A statisztikák szerint az ügyészi megállapítások 98%-ban helytállóak. Ez a pápai tévedhetetlenséget is felülmúlja!
- Mire számíthatnak ilyen elvetemült visszaesők?
Ilyen esetekben a nyomozás több évig is eltarthat, 3 évig valószínűleg előzetesben lesznek. Mivel beismerő vallomást tettek, ez a magyar joggyakorlatban súlyosbító körülménynek minősül. Elismerték, hogy ott voltak, ahol elfogták őket! A bíróságnak ilyen esetben szintén nincs mérlegelési joga, a minimális büntetés az életfogytigalan, hisz bűnszövetkezetben elkövetett csoportos garázdaság, és gyilkossági kísérlet miatt kell felelniük. A legfelsőbb ügyész jelezte, hogy a parlament kezdeményezhetné, a halálbüntetés visszaállítását erre a kirívó brutalitású esetre.
- Még egy utolsó kérdés: Mostanában sok vezető beosztású személyt gyanúsítottak meg hűtlen kezeléssel, és befolyással való visszaéléssel. Mi erről a véleménye?
Mindenkit megillet az ártatlanság vélelme! Mivel visszautasítanak minden rágalmat, és teljesen ártatlannak vallják magukat, az ügyészségnek nincs joga kételkedni ilyen prominens személyiségek szavában. Ezekről az ügyekről, a megrágalmazott személyeknek sejtelmük se volt. Az, hogy több százezer ember élete vált kilátástalanná, és százak lettek öngyilkosok, mert mindenüket elvesztették, a milliárdos lopások miatt, csak a bulvár média túlzása. Kötelességünk, hogy minden gyanút kivizsgáljunk, de sajnos rengeteg időnket veszik el az ilyen megalapozatlan bejelentések. Semmilyen bizonyíték nincs ezekre az állításokra. Ez is mutatja, hogy nem szabad hitelt adni minden légből kapott, rosszindulatú híresztelésnek. Legfőbb feladatunk, hogy az olyan kirívóan erőszakos bűntetteket leleplezzük, mint amit a most elfogott csoport követett el.
- Köszönöm, a mindenre kiterjedő, pontos tájékoztatást.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.04.15. 11:24:14

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Az meg tökjó ,hogy a zország 52,73%-a olyan mint te?Gondolom én.Ebből az elmés levezetésedből.

Édesdrágajóistenem....

asz_tapasz (törölt) 2010.04.15. 11:25:17

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ha neked ennyi jön át a sztoriból, nem vagy jobb semelyik "%"-nál

pakesz (törölt) 2010.04.15. 11:25:48

ha odaadtak volna nekem a rendorok penzet ami elment erre a nagy haccacarera, en agyonlottem volna...
ha kell meg kanallal is kibelezem azert a penzert

Sátán meg a Jocó 2010.04.15. 11:27:52

@vero: majdnem egy éve, és egy youtube-ról lopott videó volt eddig az össz "bizonyíték"

50-es évek.

pakesz (törölt) 2010.04.15. 11:32:40

lehet itt bombat csinalni, lehet rendorok ellen uszitani barmit, az nem szamit!!!

viszont a szovjet gazcsapokat ne basztassatak baromarcuak, mert az ezzel jar, remelem tudjatok!!!
amugy ott russzkik vannak es nem zsidok, de ha tenyleg a zsidokat akarjatok hat akkor menjetek a zsinagogahoz, onnan nem jon gaz!!!
:)))

Roa 2010.04.15. 11:42:27

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

:)
Az ország 85%-a ilyen, vagy még ennél rosszabb. Süt róluk az értelem, és mégse veszed észre. Milyen levonni 800000 emberről következtetést egy nyilatkozat alapján? Nem náci dolog-e az előítélet/sztereotípia?

Bloodscalp 2010.04.15. 11:47:27

@vero: talán azt gondolod hogy elsönap letartoztatás, másodnap vizsgálatifogság/kihallgatás, harmadik tárgyalás..., negyedik ítélet...

szerintem lelkislola unalmában gyárt ilyen...összevágásokat

admin1221 2010.04.15. 11:54:45

ki az a budaházy? valami pszihopata gyilkos?

totálandi 2010.04.15. 12:07:21

Az ATV meggondolta magát!
Előbb leszedte a honlapjáról, majd blog-nyomásra kénytelen volt visszatenni a nevezetes Kósa-interjút:
altnyil.nolblog.hu/archives/2010/04/15/Kicenzuraztak_Kosa_Lajost/

HUNGarfield 2010.04.15. 12:10:20

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Abba rossz belegondolni, hogy ilyen buta emberek szólnak hozzá, mint Te például. Szebb jövőt.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.04.15. 12:19:31

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: IGEN, VALÓSZÍNŰ HOGY 16.67 ILYEN.. sztem te még hülyébb vagy mint ahogy kinézel.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.04.15. 13:21:00

A külsőségek alapján odabent a kocsiban úgy ülhet az ürge kb, mint Hannibal :)

Phxmike 2010.04.15. 13:23:36

@Alexitoxicum vincetoxicum: elkepesztoen jo iras :)

amilyen humoros olyan remisztoen valosagos az ironia amivel a valosaggal all tokeletes parhuzamban...

rcfan 2010.04.15. 13:24:22

Kiket gyilkolt meg ez a Budaházi, hogy ilyen nagy a készültség minden eseményén?

Pontosan milyen bűncselekmény(eket) bizonyítottak eddig rá, amiért bezárva tartják?

Igazságot szolgáltatnak-e az ügyben résztvevők vagy egyéb pecsenyesütögetés zajlik?

venszivar 2010.04.15. 13:27:37

Engem a Budaházy-ügy nem nagyon érdekel !!
Biztos,hogy vannak jó gondolatai,de nem
követtem igazán őket.........
Az viszont,hogy a sünök ,ilyen számban,ek-
kora erőket felvonultatva védik a MITÖL_
MIT ?????? Az a lényeg,hogy így nekik van
állásuk,mi meg fizetjük őket !!Ők gerjesz-
tik a semmit s úgy tesznek,mintha itt már
csak ekkora erőkkel lehet rendet tartani!!
Így őrájuk marhanagy szükség van.Pedig ezt
SEMMI nem igazolja !!! Ez nem Mexikó !!!
Mire fel ez az TÚLZÓ erő demonstráció??

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.04.15. 13:31:09

@Bloodscalp: meddig lehet valakit előzetesben tartani? kvázi bizonyíték nélkül.

Horka Scene 2010.04.15. 13:35:00

@vero: 3 év, és ha így mennek tovább a dolgok, akkor ezt ki is fogják tölteni. :(

hááááát 2010.04.15. 13:45:30

Aha, ha meg egy száz fős tömeg megakadályozza a tárgyalást, akkor meg milyen szarul dolgoznak a sünök.Elég demagóg vagy öreg!Enyire nem néztél utána az ügynek, hogy odaállitasz kamerával, de azt nem tudod előzetes jelentkeztél volna beengednek.Durcás kisgyerek.

m.logic 2010.04.15. 13:48:01

Valakinek, valamikor felelnie kell ezért a diktatúráért.

Hogyan lehet több tucat zsarut csak azért elvonni a fontos feladataiktól (nem mintha amúgy bűnüldöznének), hogy kampányt csináljanak és rettegtessék a népet.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.04.15. 14:01:08

hát igen, a gondolatbűnözők roppant veszélyesek, nem csoda a nagy készültség

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 14:02:18

Egy 45 éves korában nyugdíjba vonuló falusi közrendőr nyugdíja: netto 200000 Ft...

Bloodscalp 2010.04.15. 14:02:25

@vero: azért mert te nem tudsz bízonyítékról, az attól még lehet...ha jól tudom ezt nem neked nyújtják be...

az telefonos pali, szerintem viszont elég meggyözö volt...-másrészröl nem akarom a zsarukat védeni ne hogy azt hidd...de ez höbörgés...és hogy mi a mandiner célja ezzel..?jó kérdés

m.logic 2010.04.15. 14:03:43

@wmiki: Erre használják, de nem erre van.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.04.15. 14:03:46

a videón nem takartad ki a közterületen tartozkodó, adófizetők pénzéből élő rendőrök arcát!

ezért megütheted a bokádat... vagy a szemedet...

Bloodscalp 2010.04.15. 14:08:39

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: az ilyen általánosító barmokból süt az értelem, rossz rágondolni hogy ilyen a SZAVAZÁSRA JOGOSULTAK 53%?

és utálom az általánosításokat...

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 14:23:12

@Phxmike: Ha gondolod, tedd fel a honlapodra...
Vagy küldd el másoknakis :)

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 14:24:40

@Phxmike: Amúgy azért áll tökéletes párhuzamban a valósággal, mert két VALÓSÁGOS esetből lett összegyúrva.

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 14:26:30

@Phxmike: Amúgy azért áll párhuzamban a valósággal, mert két VALÓSÁGOS esetből lett összegyúrva.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2010.04.15. 14:28:19

"Apu ittmarad a rendőrökkel?"

IGen gyermekem, mert az apukád köztörvényes bűnöző, aki bombákat akart dobni több ember otthonára....

==T== 2010.04.15. 14:29:42

Budaházy szeritnem sem százas, de az is biztos, hogy az ellene zajló eljárás is büdös, nem kicsit koncepciós-per szagú..

Ray  · flavors.me/raymund 2010.04.15. 14:30:24

"hát az ö elveit valljuk több százezren, millióan" milyen vicces a néni

Horka Scene 2010.04.15. 14:42:20

@Judge: Tudod ez úgy van, hogy az ártatlanság vélelme megillet mindenkit. Ergo bizonyítsák be a bűnösségét, és utána mondhatsz ilyen bölcseket. Azt se felejtsük el, hogy eddig sem az ügyészség, sem a rendőrség nem mutatott be semmi komoly bizonyítékot, ez azért nem így megy egy normális országban...ja bocs, de. Volt egy videó amin robbantottak. Kár, hogy kiderült hogy nem ők csinálták, és nem akkor amikor mondták...

Alexitoxicum vincetoxicum 2010.04.15. 14:43:31

@==T==: Budaházynak a pszichiátrián lenne a helye.
A magyar hazugságszolgáltatás leginkább gyerekeket, elmebetegetet, hajléktalanokat, és öregeket sittel le. Azokat tudja elkapni. Az igazi bűnözők ellen semmit sem tesznek.
Ki hiszi el, hogy az ügyészség nem tudott évek óta a BKV-ban zajló ügyekről? Segítségük nélkül nem lehetett volna eddig eltusolni. Vastagon benne vannak a bírók és ügyészek a korrupciós ügyekben. NÉLKÜLÜK NEM MŰKÖDÖTT VOLNA!

Viktus 2010.04.15. 14:50:01

Ez a bohóckodás az adóból megy? ilyenkor nem sír Ildi néni a lélegeztetőgépek után.
Egy suzukiba beültetnék két rendőrrel kb. hasonló lenne eredményesség szempontjából ... és olcsóbb.

eml 2010.04.15. 14:59:41

Ítéljék el, vagy mentsék fel!

Mindegy mit, csak csináljanak végre!

thylla 2010.04.15. 14:59:42

érdekes, hogy a legtöbb magyar állampolgárnak most esik le, hogy 3 évig ülhetsz előzetesben - ami ráadásul rosszabb mint a börtön - MIELŐTT jogerősen elítélnének (azaz még visszaszámolni sem tudsz), vagy esetleg el sem ítélnek oszt pereskedhetsz állam bácsival pár százezerért. Amíg csóró cigányasszonnyal volt így ki nem tojta le? most Budaházyval ébred az állampolgári öntudat

Viktus 2010.04.15. 15:03:22

@thylla:

Hagyó Miki már előzetesben van?

pakesz (törölt) 2010.04.15. 15:33:06

@thylla: "MIELŐTT jogerősen elítélnének (azaz még visszaszámolni sem tudsz), vagy esetleg el sem ítélnek oszt pereskedhetsz állam bácsival pár százezerért"

pont a csoro cigok kaptak olyan nagy penzt hogy jol is jartak!!!
mondjuk ne a bodzagyujtoket nezzuk mert az tenyleg sok penzt kepes keresni hanem az atlagosat

es egy masik esethez: volt az a mori dolog, na ott kiderult hogy indokolatlanul volt a kiscsavo, na elovettek egy masik ugyet aztan azzal lefedtek(azaz az arra adando buntetest szamoltak el neki), szoval azert ez az "onkeny" nem teljesen valos

mizie 2010.04.15. 15:47:03

De ki ez a János vitéznek öltözött gyerek minden Jobbikos videóban? (gyk: aki az elején megosztja a véleményét a Reakcióról)

baliquez 2010.04.15. 15:54:20

@venszivar: "Mire fel ez az TÚLZÓ erő demonstráció?? "

Példastatuálásra, miszerint mindenkiből lehet közellenség ha pattog, bizonyítékot meg majd kreálnak idővel. Budaházy a mi kis bin Ladenünk, csak elszámolták magukat az eftársak: a szabadlábon levő, itt-ott feltűnő terroristavezér hasznosabb jószág alantas céljaik (esetünkben a politikai hisztériakeltés) elérésére mint a bebörtönzött. Hungaroalkaida, döglenekanyulak.

WonderCsabo 2010.04.15. 15:57:26

Kb. 2 rendőr elég lett volna...

Darth Revan 2010.04.15. 16:08:40

Vicces, hogy a zuchlag ugy kapcsan a baloldaliak vadoljak elfogultsaggal a birosagot, most meg a jobbik.

Ez lehet azt jelenti, hogy meg is csak partatlanok a magyar birosagok?

tibike3 2010.04.15. 17:06:40

SZegény embert négykor felkeltik? Mocskok! Állítom hogy a kávét se viszik ágyba neki! És ebédnél a 65-ös Chatoa lafitot 18 fokosan kapja nem 14 fokosan! Őrület!

not 2rule 2010.04.15. 17:17:05

Most tényleg kinek fáj, hogy ennyi rendőr volt ott? Tegyük fel ki akarják szabadítani és sikerül, mert 2 rendőr lett volna vele, akkor meg menne a nyálverés, hogy "na a gyökerek még erre se képesek". És akinek ez a szabadítás sci-finek tűnik, annak nyilván arcizma sem rándult mondjuk a Szabadság téri eseményekkor...

Rókakígyó 2010.04.15. 17:45:16

szerintem Budaházy a hibás.

Gestas 2010.04.15. 17:48:59

A sapkás, bajszos, copfos faszparaszt roppant kamera érzékeny.
Minden Budaházyról szóló videóba betolja a gyönyörű arcát és elböffenti a mondókáját.

a nevem nick 2010.04.15. 18:48:45

Sajnálom hogy erre a cikkre elpazaroltam ennyi energiát. A terroristáknak meg a börtönben a helyük, normális demokráciában. De egy ilyen demagóg ország mint ez... pfhjjaa...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.04.15. 19:07:48

Csak én érzem úgy hogy kissé túl volt biztosítva a "rendezvény"?:) Eléggé röhejes, hogy erre ennyi energiát,pénzt, stb pazarolnak el.....

Tündér_Lala 2010.04.15. 19:16:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Nos Budaházinak ekkora az ökológiai lábnyoma. :))

suski 2010.04.16. 03:11:04

az a gyanúm Gaudinak igaza van abban, hogy balhéra játszottak a választások elôtt.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.04.16. 06:02:22

lancelotbeka.ingyenblog.hu/
Ha a Budaházy terrorista,akkor a metrókban robbantgatók például micsodák?Goaudok a csillagkapuból?Molotovot dobtak egy félig felépített,lakatlan házra.Valakik.Ha én terrorizmusra adnám a fejem,tuti nem így csinálnám,hanem eredményesebben.Minden hozzávalót be lehet szerezni,akár a józsefvárosi piacon...tudom,a terrorizmus előkészülete is büntetendő,de akkor tényleg legyen már vége ennek az adófizetők pénzéből finanszírozott hercehurcának.Vagy van bizonyíték,vagy nincs.Elég szomorú,ha ma Magyarországon komoly bizonyítékok nélül ennyi ideig ilyen súlyos vádakkal fogságban lehet tartani valakit....

Bloodscalp 2010.04.16. 17:52:09

@lancelotbeka: én meg azt nem értem, tasnádiért senki nem hullajtott ilyen krokodil könnyeket, pedig nem is terrorizmussal, csak maffiázásal vádolták...3 évig....tényleg nem értem

kisközönyös 2010.04.18. 23:17:35

az senkinek sem tűnt fel h mit mondott Gaudi? egy olyan bíróra bizták az ügyet aki már a komcsi érában is ítélkezett..micsoda furcsa egybeesés, kérdés ezeket az emberek mi tartja még a pályán? gondolom nem egy 30éves libáról van szó hanem valami vérnyugger komcsiról

Tehetetlen Dodó 2010.04.19. 10:41:07

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Aznap délelőtt valami dolgom volt a Balaton utcában.
Odafelé menet már azt hittem, hogy itt is ledőlt valami dupla torony, akkora cirkuszt csináltak ezek a csadoros idióták.
Később derült ki, hogy az egész felhajtás a mi kis Oszamánk miatt volt.

Tehetetlen Dodó 2010.04.19. 10:44:47

@Bloodscalp: Na, akkor kicsit lapozgass Tasnádi bűnügyi iratai között, számolj utána, hány eljárás folyt/folyik ellene megalapozott gyanú és bizonyítékok alapján és számold össze a jogerős ítéleteit.
Aztán vizsgáljuk meg ugyanezeket Budaházy esetén is.
Nekem is van otthon olyan collstokom, amelyiknek az egyik oldalán centi van, a másikon inch.

Tehetetlen Dodó 2010.04.19. 10:46:46

@kisközönyös: Ezeknek jelentős készletük van még bolsi vérbíróból.
Remélem, majd a Fidesz-kormány alatt normális eljárást fognak folytatni Budaházy ügyében is.
süti beállítások módosítása