Ezért nem kellene népszavazni
2017. február 15. írta: Redakció

Ezért nem kellene népszavazni

olimpiaa.jpg

Bencsik Gábor írása

 

Attól, hogy valakinek nincsenek jó érvei a véleménye alátámasztására, még lehet igaza. Attól, hogy szinte az egész jobboldal csak hebeg-habog arra a kérdésre, hogy miért is ne szavazhatna a nép az olimpiáról, még igaz lehet, hogy most nagyon nem kellene szavazni. Ugyanis vannak érvek. 

Először: a jelenlegi aláírásgyűjtést a Momentum Mozgalom egyáltalán nem azért szervezte, hogy kivívja a nép szavazáson történő megkérdezésének lehetőségét. Hanem hogy bekerüljön a hírekbe. Ezt a MoMo vezetői nem hogy nem tagadják, hanem kifejezetten vállalják, számtalanszor el is mondták már.

Nem éppen rokonszenves dolog egy – sokak szerint – nemzeti ügy elgáncsolását használni arra, hogy egy szervezet a politika színpadára lépjen, de kétségkívül legitim. Ilyet mások is csinálnak. Noch dazu: a MoMo azt mondja, NOlimpia, NE legyen olimpia Budapesten. Ezt is lehet, ez is legitim. Csak éppen nem kérdés, hanem állítás.

Másodszor: az íveket aláírók kilencven százaléka nem azért ír alá, hogy Budapest lakosságának megszerezze a véleménynyilvánítás lehetőségét, hanem a jelenlegi kormány elleni politikai cselekvésként. Ez is teljesen legitim lépés, még csak az ellenszenves jelző sem alkalmazható rá. Egy parlamenti demokráciában mindenkinek joga van a legkülönfélébb módokon kifejeznie nemtetszését az aktuális kormánnyal szemben.

*

Viszont mindezt, az új szervezet marketing-kampányát és a kormánnyal ellenszenvezők véleménynyilvánítását a nép szabad akaratnyilvánításáért való kiállásként beállítani merő szemforgatás. Mikrofont dugni valaki orra alá és nekiszegezni a kérdést: ön szerint miért ne kérdezzük meg a népet – ez meglehetősen ócska, és mint ilyen, meglehetősen hatástalan trükk. Én is tudom, te is tudod, a mikrofont a szembejövő elé tartó újságíró is tudja, hogy nem a népszavazásról van szó, hanem vegytiszta politikai birkózásról, a ballib újabb akciójáról, hogy a jobbot meggyengítse. 

A politika fintora: nem a jobboldalt gyengíti, hanem saját magát. Minél sikeresebb, annál inkább. A ballib számára ugyanolyan önpusztító akció ez, mint a kettős állampolgársági népszavazás zátonyra futtatása volt 2004-ben. Végül, 2010-re az is ellenük fordult, akit sikerült meggyőzniük. Az ember rühelli azokat, akik meggyőzik, hogy legyen önző és kishitű, különösen ha rájön, hogy hamis érvekkel győzték meg.

Itt, az önzés és kishitűség vidékén van az érvényes válasz arra a kérdésre, hogy most miért nem kellene megkérdezni Budapest lakosságát, akar-e olimpiát. 

2002-ben, amikor a teljes kormányoldal és ellenzék – Orbán Viktortól Medgyessy Péteren át Kovács Lászlóig –, továbbá a legkülönbözőbb világnézetű közéleti emberek és hírességek csatlakoztak a budapesti olimpia tervéhez, még simán nyert volna egy népszavazáson is. 2008-ban, amikor a balliberális többségű fővárosi közgyűlés egyhangúlag támogatta a 2020-as olimpiára benyújtandó pályázatot, szintén. 2009 augusztusában, amikor a Fővárosi Közgyűlés újra egyhangúan kiállt amellett, hogy Budapest 2011-ben pályázzon a 2020-as Nyári Olimpiai Játékok és Nyári Paralimpiai Játékok megrendezésére, szintén. Hiszen ahogy a Demszky Gábor vezette közgyűlés közleménye fogalmazott, „a nemzetközi sporteseményre való felkészülés Budapest és az egész ország számára jelentős előnyökkel, gazdasági felemelkedéssel jár”. 2010 júniusában, amikor a Demszky vezette Fővárosi Közgyűlés egyhangúlag elfogadta a 2020-as budapesti olimpia „master plan”-jét (a tervezett teljes költség 3.232 milliárd), megint csak nyert volna a népszavazáson is. 

*

Azóta azonban a magyar ballib számára, pártostul, civilestül, értelmiségi holdudvarostul nem maradt semmi más közéleti cselekvés, mint a jobboldal bármely cselekvésének azonnali és feltétel nélküli elutasítása, és az emberekben a belső, nemzeten belüli irigység és kishitűség lehető legmagasabb hőfokra fűtése. És ebben jelentős eredményeket értek el.

A választóknak talán a többségében is sikerült elültetni a gondolatot, hogy az olimpia nem megtérülő befektetés, sem pedig egy nagy nemzeti ügynek való nekigyürkőzés, hanem keveseket gazdagító luxuskiadás, ami neki személy szerint is pénzébe kerül, sok pénzébe. Mint a huszonhárommillió román, akik majd idejönnek elenni előle a kenyeret. Hiszen azt is elhitték. 

Évek kitartó munkájával a hazai ballibnek sikerült a kishitűség, a kicsinyesség, a kenyérféltés, az irigység érzését beleplántálniuk a választók meghatározó hányadába. Ezért ha most lenne – lesz – népszavazás, az eredmény minimum kétséges. Simán elbuktathatjuk mi magunk a 2024-es budapesti olimpiát.

A ballibnek azonban számolnia kell azzal, hogy ezt azok sem bocsátják majd meg neki, akiket sikerült rábeszélni az elutasításra. Sokan éppen úgy szégyellik majd a döntésüket, ahogy a kettős állampolgárság elutasítását – és 2018-ban, 2022-ben aligha szavaznak azokra, akik miatt szégyellni kénytelenek magukat. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6912262492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szindbad 2017.02.15. 09:27:21

Szánalmas bazmeg. pföj.

TG69 2017.02.15. 09:35:10

Ez teljes félreértése a helyzetnek. A ballib szavazók többsége ma is a KÁP ellen szavazna, mert racionális megközelítésben, tehát nem érzelmi alapon, nem ennek az államnak az állampolgárai, tehát nem itt élnek/éltek/fognak élni így olyan dolgokba szólnak bele, aminek következményeit sosem viselik/viselték/fogják viselni. Mivel racionlis érvek vannak az olimpia megrendezése ellen is, kis ország vs nagy teher, a gazdasági megtérülés negatív tartományban tartózkodó esélye stb stb ezért az elutasítás megintcsak nem érzelmi alapú. Ha van különbség a ballib és a jobboldal között akkor ez az, a jobnoldaliak a nemzet szótol önmagukban elalélnak, míg a ballibnek ez feltételes dolog.

De mondok jobbat. A fidesz és a mindenkori kormánypártok pontosan tudják, hogy egy olimpiai rendezés esély (plána a görög után) egy kis/szegény/korrupt országnak teljesen elenyésző. Ezért az a tematizálás nem szól másról, mint puszta hatalompolitikáról, a MOMO ezt jól észleli és csak tükröt mutat az elitnek. Húzzanak a büdös francba a pénzleyúlós, megosztó ötleteikkel és végre csináljanak valami olyat is amit kormányzásnak lehet hívni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.15. 09:35:34

Nem kell ezt túlmagyarázni. Valójában az olimpiáról nem akar szavazni senki, se a támogatók, se az ellenzők.

Az egész egy új ballib mozgalom útkeresése, s fő ellenzségük nem a Fidesz, hanem a többi ballib. Ezt meg is értette Gyurcsány és az MSZP, ezért is hátráltatták az aláírásgyűjtést. Az LMP meg meglátta, hogy rá ez nem veszélyes, így segítette a gyűjtést.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.02.15. 09:46:35

Az élethalálharcát vívó régi mainstream elit egyik bértollnokának a szánalmas nyökögését hallottuk. Most más világ van, nem lehet már az emberek hangját politikailag korrekt beszéddel elnyomni. Az emberek nem akarják a sportolóbűnözők terrorját és az olimpia örve alatt az országunkba zúduló idegeneket. Azt kiszámolta valaki, véletlenül nem nő-e az olimpia miatt a gázár? Biztos vagyok benne, hogy nőne.

2017 van, elég a hazudozásból!

S=klogW 2017.02.15. 09:57:39

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

bevallom leszarom, ha ez csak ugródeszka valakiknek, egy kétséges sikerű olimpiai pályázás leszavazása még elég kevés egy kormányváltáshoz

ellenben egy esetleges siker pályázás pirruszi győzelem lenne és ettől érdemes megmenteni az országpt

MAJD AKKOR KELL OLIMPIÁT RENDEZNI, AMIKOR 50% ALATT LESZ AZ ÁLLAMADÓSSÁG

GNDL 2017.02.15. 10:19:55

Nézzétek mit művelt ez a szerencsétlen vén bolond a másik szerencsétlen vén bolond Kerényivel legutóbb az ATV-n:

www.atv.hu/videok/video-20170214-csatt-1-resz-2017-02-13

www.atv.hu/videok/video-20170214-csatt-2-resz-2017-02-13

Komolyan már szánalmasabb látványt nyújtotok mint az Orbán vagy Gyurcsány kezét csókolgató legfeljebb hat elemis egykori téesz traktoros vagy egykori munkásőr nyugdíjasok... :) Pont jókor tűntek fel a fiatal momentumosok, tényleg itt lenne az ideje a vén szenilis posztkommunista elvtársakat kivágni a közéletből... persze miután fillére pontosan és hiánytalanul elszámoltak az eddig rájuk bízott közpénzekkel. :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.15. 10:21:48

@S=klogW:

Ha ez a szabály, akkor kevés ország rendezhetne olimpiát.

A másik két jelölt országának - USA, Franciao. - NAGYOBB az államadósága, mint Mo-nak.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2017.02.15. 10:40:08

Bencsiknek igaza van; ez az olimpiaellenes kampány a MOMO-nak vagy minek ismertséget hoz, az ellenzéket viszont gyengíti. Nem véletlen, hogy az kimutatható támogatottsággal rendelkező ellenzéki pártok ódzkodnak is tőle rendesen. Kimaradni nem maradhatnak ki belőle, beleállni pedig nagyon nem szeretnének. Ha kiírnának egy országos népszavazást az érvénytelenül végződne, ezért is nem kezdeményez senki (az ellenzék sem) országos népszavazást. Egy budapesti népszavazás kimenetele többesélyes, de bármely kifejlet a Fidesz pozícióit erősíti. Kinek kell ez az ellenzéki oldalon?

GNDL 2017.02.15. 10:51:45

@bbjnick: „kiírnának egy országos népszavazást az érvénytelenül végződne”

Volt már ilyen... tavaly október... semmit nem jelent... csak az eredmény számít nem a részvétel, mint tudjuk, ugye. :) Márpedig eredmény tekintetében mind országosan, de legfőképp Budapesten egyre többen utasítják el Orbán olimpiai lázálmait. A magadfajta megszállott szerencsétlenek számára újabb rossz hír, hogy nem a kormány fog dönteni a rendezés jogáról hanem a NOB a saját felmérései és a közhangulat alapján, szóval pont elég rendezés-ellenes hangulatot teremteni, és pont jókor jött a kezdeményezés.

Egyébként igen... ismertséget is hoz nekik... és akkor?! Kissé mintha túlságosan az egypártrendszerhez ragaszkodnátok. A régi beidegződések, elvtársak?! A rezsiharc, a suttyószocialista retorika és az államosítások mellett újabb kádárista nosztalgia? :)

Ha sikerülne Budapesten és a nagyobb városokban egy fiatalos, az európai értékek iránt elkötelezett konzervatív és liberális politikai tábort összerántani, akkor még a Fidesz-KDNP kékcédulás választási rendszerében is jól picsán lehetne rúgni Orbánt és korrupt tolvaj moszkovita söpredékét... annyira debil idióták azért ti sem vagytok, mint amilyennek tűntök egyébként, szóval gondolom ezzel azért tisztában vagytok... és ezért is ver le titeket a víz a momentumos srácoktól. :)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2017.02.15. 11:03:22

@GNDL:

"Ha sikerülne Budapesten és a nagyobb városokban egy fiatalos, az európai értékek iránt elkötelezett konzervatív és liberális politikai tábort összerántani, akkor még a Fidesz-KDNP kékcédulás választási rendszerében is jól picsán lehetne rúgni Orbánt és korrupt tolvaj moszkovita söpredékét..." --- írod.

Sok sikert hozzá! [........../.]

"és ezért is ver le titeket a víz a momentumos srácoktól. :)" --- írod.

Benned ilyen fantáziák tartják a reményt?:-) Nem irigyellek. Ha adhatok egy jó tanácsot, keress valami klasszikusabb reményforrást!

GNDL 2017.02.15. 11:12:50

Nézd, ezek a fiatal srácok egyszer csak jöttek, és olyan szinten szervezték meg magukat, valamint találtak hirtelen annyi lelkes aktivistát és szimpatizánst, hogy annyi aláírást tudnak összegyűjteni saját népszavazási kezdeményezésükhöz, mint amennyit legutóbb az MSZP a földárveréses balhéjukhoz... pedig utóbbiak országos szervezettségű párt, évi több százmilliónyi közpénzzel kitömve... szóval igen, remélem hogy majd még jobban is belejönnek a srácok. :)

Ennek a fenti baromarcúnak a hozzá hasonlóan értelmi fogyatékos testvére sem véletlenül hazaárulózta le ezeket a fiatalokat... úgy tűnik a nagyméltóságú helytartótanács kicsit sápadt vala és hirtelen reszketni méltóztatott... :)

GNDL 2017.02.15. 11:13:24

@GNDL: Ja, ez ide: @bbjnick

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2017.02.15. 11:25:09

Marhaság, az olimpia nem nemzeti ügy. Az olimpia mostanában a legújabb doppingszerek és manipulált félnő kiborgok elleni csatavesztés ügye, amit aztán pár éven belül az érmek elvételével korrigálnak.
Másrészt remek alkalom arra, hogy egy ilyen típusú országban minden korábbinál több közpénz veszítse el végleg közpénz jellegét.
A maszopisták-gyurcsányisták és a gatyáját E. Évánál elvesztett Kovácslacibácsi szégyenteljes huszonhárommilliórománozásához hasonlítani a mostani akciót meg végképp irtózatos baromság. Semmi jó nem származna az országnak az olimpia megrendezéséből - ezek a momentumosok viszont - jó vagy rossz szándékaiktól függetlenül - valószínűleg ugyanúgy eltűnnek a süllyesztőben, mint megannyi korábbi, nagy rössel indult mozgalmacska.

tarackos 2017.02.15. 11:56:06

Semmit sem fog artani ez a ballibnek, ahogy a nariknak sem fog hasznalni. A tamogatottsag evek ota be van fagyva.

Szvsz, majd raerunk akkor olimpiazni, ha nem kell vinni a budi papirt az oviba, suliba, korhazba...

Conchobar 2017.02.15. 12:28:07

Jól látja a posztíró, hogy igazából nem is annyira az olimpia rendezése a cél, mint inkább a politikai iszapbirkózás annak ürügyén. Meg aztán az se utolsó szempont, hogy maga a kandidálás is rengeteg ilyen-olyan ürüggyel-okkal (tanulmányok, elemzések, tervek készítése) lenyúlható zsét dob fel

GNDL 2017.02.15. 12:29:11

@mapolg: Tulajdonképpen ez az osztályharcos, bolsevik-típusú retorika és hatalomgyakorlás amit a Fidesz és talpnyalóik művelnek nem újdonság, az 50-es évek óta kisebb-nagyobb mértékben szerves része a magyar közéletnek, és ugyan így működik egyébként a másik posztkommunista utódpárt, az MSZP is, csak most nekik nincs éves szinten lopott százmilliárdjaik sajtóra, médiára és kampányokra, ezért népszerűbb ennek a posztkommunista hajtépésnek és cirkusznak a fideszes verziója jelenleg. :)

A választópolgárok (vagy minek nevezzük őket, mert nekem a polgár szó velük kapcsolatban kissé disszonáns) nagy része is mindig nyugatellenes volt, két évtized alatt nem fog eltűnni több évtizednyi moszkovita agymosás a társadalomból... főleg akkor nem ha továbbra sincs vége a moszkovita agymosásnak. A kommunista időkben is gyűlölni kellett az imperialista nyugatot mert ők az ördög cimborái, és ma is ugyan ez az üzenetük a posztkommunistáknak... a kádárista tábor pedig újra fiatalnak érzi magát. :)

Szóval a jelenlegi helyzetben nincs semmi újdonság, több évtizednyi kommunizmust követ több évtizednyi posztkommunizmus, mindez a rendszerváltás hiánya miatt.

Jobboldal pedig nincs is Magyarországon, pontosan azért mert igény sincs rá, mivel máig a kádárista nosztalgia dönt a választásokon. A konzervativizmus pedig inkább a szocialista hagyományokhoz való ragaszkodást jelenti, mint látjuk. :) Mert egyébként jó pár generáció óta esélye sem volt a társadalom erre fogékonyabb részének úgymond jó értelemben vett konzervatívként szocializálódnia.

Conchobar 2017.02.15. 12:29:42

@mapolg: "Azóta azonban a magyar jobbkonz számára, pártostul, álcivilestül, értelmiségi holdudvarostul nem maradt semmi más közéleti cselekvés, mint a hatalom minden eszközzel való megtartása, és az emberekben a belső, nemzeten belüli gyűlölködés és ellenségesség lehető legmagasabb hőfokra fűtése." - Ebben a témakörben a ballibnek sincs ám lemaradása

IdomitottFoka 2017.02.15. 13:54:56

@bbjnick: Hogy aggódtok Bencsikkel (meg birkával) együtt az ellenzékért. Száni ez, nagyon száni.

"Attól, hogy valakinek nincsenek jó érvei a véleménye alátámasztására, még lehet igaza."

Hihihi. Nincsenek érveim, de minek is, ha van igazam.

S=klogW 2017.02.15. 14:29:45

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

ez nem valami szabáL, hanem ez az érdekünk;

ja kérem, de Mo-nak az államadósság mellé

nincsen:
tengerpartja,
haditengerészete,
rejtett gyarmatbirodalma és
atombombája

Bryan élete 2017.02.15. 15:09:26

Aki még nem olvasta + Bencsik:
"Nagyon fontos látni, hogy az olimpia nem politikai, hanem közgazdasági kérdés, a gazdasági tisztánlátás pedig mindenkinek elemi érdeke. Higgyük el, ha rendeznénk is olimpiát, utána, visszatekintve nagyon kevesen mondanák azt, hogy megérte. Ez egy olyan parti, ami után nem egy napig, hanem tíz-húsz évig leszünk másnaposak."
alapblog.hu/magyarorszag-a-tuzzel-jatszik/

chrisred 2017.02.15. 20:09:12

A kettős állampolgársági akció annyira önpusztító volt a ballibeknek, hogy 2006-ban még több listás szavazatot kaptak, mint a négy évvel azelőtti hatalomra jutásuk során. Ez pedig eddig példátlan a gengszterváltás utáni időszakban. A 2010-es választásoknál pedig egyáltalán nem az a népszavazás számított, hanem a 2008-as. Amiről egy az egyben el lehetett mondani, amit Bencsik ebben a cikkben az olimpiás népszavazásról állít.

Herr Schnapsidee Lieferant 2017.02.15. 20:23:46

fordítsuk magyarra a cikket: a mandineren szokásos kezdeti látszat-párbeszéd és ímmel-ámmal konstruktív disputa után a szerkesztőség begombolja a vörös október ruhagyáras öltönyt és szilárdan kiáll a kommuni... izé, konzervatív nemzetépítő (háttérben felröhög habonygeci) pártvonal diktálta csapásirány mellett. Még egy kis bólogatás és lesz szép balatoni nyaraló is.

Bell & Sebastian 2017.02.15. 22:23:36

Az akarat kudarca. Ha tisztábban látom a jövőt, a lányomat csakis Leninek nevezem. Végül is, > Heléna > Ilona, three in one.

maroz 2017.02.16. 07:11:17

@Bell & Sebastian: Elsőre azt olvastam, hogy Leninnek.

2017.02.16. 07:46:06

Bencsik annyit ért a gazdasághoz, mint a Riska tehén Székelyudvarhelyen, a harangöntéshez. Igy aztán a kibic, az könnyen beszél bele , mert nem az ő pénze bánja.

Legyen olimpia. De akkor aki támogatja az saját zsebből járuljon hozzá annak lebonyolitáshoz, a rendezéshez. Más farkával ne verjük már a "csilánt " !
Mutassa meg ő hogy bátor és tegyen érte. Más pénzét beosztani, nem tisztességes és nem is becsületes dolog. Mert az adózók pénze, az nem a Bencsik pénze--hála az égnek !

Bár itt ebben a környezetben, becsületről olvasni, tisztességről beszélni, olyan mint a prostinak az egyetemi katedrán , az előadását hallgatni a tisztességről, a becsületről és az apácává válás folyamatáról.

Kissé röhejes, mint az itt érvként felhozott agitációs és propaganda duma. Igaz, jól megfizetik.

Lesből Támadó Szárítókötél 2017.02.16. 09:06:45

"A ballibnek azonban számolnia kell azzal, hogy ezt azok sem bocsátják majd meg neki, akiket sikerült rábeszélni az elutasításra."

Mind a mai napig büszkén vállalom, hogy 2004. december 5-én nem hagytam magam mindenféle érzelmi alapú érveléssel az orromnál fogva vezetni, és nemet mondtam arra, hogy olyan emberek legyenek hatással az itteni életemre a szavazati jogukkal, akik nem Magyarországon élnek, és nem is nagyon akarnak később sem itt élni, cserében valakik politikai haszonszerzésre akarták őket felhasználni. (Mikola szavazatgyűjtős nyilatkozatáról szemérmesen hallgat a szerző, gondolom, nem véletlenül.)

Ha érvényes népszavazáson a NEM-ek győznek, akkor büszkén fogom vállalni bárki előtt, hogy a szavazatommal megakadályoztam egy "Olimpiára" közleményű, a kormány, Pénztáros Lőrinc és holdudvara részére adott, gyakorlatilag biankó csekk átadását egy olyan időszakban, amikor sem az oktatásban, sem egészségügyben, sem a társadalombiztosítás egyéb területén nem látszik a milliárdokért az arcunkba üvöltött "Magyarország erősödik".

Ha érdekelte volna a kormányt a véleményem, akkor pedig ugyanez lett volna a válaszom a 10 ezer milliárdos orosz "ajándékra" (ahogy az a fasz BencsikA gondolja: "ingyen atomerőmű"), mert egyáltalán nem érzem azt, hogy bele kellene rángatni az országot egy ilyen irtózatos adósságba úgy, hogy érdemben nem vizsgálták meg, milyen egyéb, korszerű alternativái, de legalábbis kiegészítő forrásai lennének a hazai energiaigénynek.

Lesből Támadó Szárítókötél 2017.02.16. 09:10:15

A szerző pedig halál szánalmasan sipákol arról, hogy jajj, ez politikai véleménynyilvánítás.

Igen, az, ahogy a 2008-as, vizitdíjas népszavazás is az volt, de gondolom, akkor azért nem szólt semmit, mert a nyelve valakinek a fenekében volt épp. Nem mellékesen pedig el kellene gondolkodni azon, hogy ha az istenadta nép úgy érzi, hogy a hatalom leszarja, és rá hivatkozva, de nem érte cselekszik, akkor meg fogja keresni azokat a lehetőségeket, amikor elküldje a kormányt a halál kékeresébe. Persze nyugodtan nemzetikonzultáljatok olyan kib*szottul lényeges kérdésekről, mint az iskolai buszutak éjszakai pihenői, csak aztán ne csodálkozzatok...

Bell & Sebastian 2017.02.16. 09:40:55

@maroz: Olyan magyar szokást nem ismerünk, amiben leánynak fiúnevet adtak, hogy elvigyék katonának. :)

maroz 2017.02.16. 10:35:46

@Bell & Sebastian: Bányai Gyula? Júlia, Julius, fáking klóz tú. ;)

Terézágyú 2017.02.16. 10:41:53

"2002-ben, amikor a teljes kormányoldal és ellenzék – Orbán Viktortól Medgyessy Péteren át Kovács Lászlóig –, továbbá a legkülönbözőbb világnézetű közéleti emberek és hírességek csatlakoztak a budapesti olimpia tervéhez"

Na ja, az még egy más világ volt. Azóta orbánisztán, fityesz-gőzhenger stb stb.

2002-ben én sem küldtem el a kurvannyába minden politikust, ma meg igen. Mindegyiket.

Six 2017.02.16. 10:42:10

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "olimpiáról nem akar szavazni senki"
tévedsz, legalább egy embert tudok, aki igenis az olimpiai rendezés ellen akar szavazni és tök mindegy hogy melyik párt szeretné éppen rendezni.
továbbmegyek, meggyőződésem, hogy az aláírók jó része egyszerűen nem szeretné, ha itt bárki nekiállna eltapsolni 1000-10000 milliárdot egy 3hetes showműsorra, amíg a gyereke egy kettévágott zsömlébe dugott répadarabot kap az óvodában.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2017.02.16. 10:44:45

Az emberek nem a Fidesz mint olyan ellen írták alá az olimpiás népszavazást, hanem azért, mert aggódnak, hogy az Olimpiára szánt pénz háromnegyedét el fogják lopni. Más kérdés, hogy ha a másik oldal rendezné meg, az is ellopná. Magyarországra nem a Fidesz miatt nem való az Olimpia, hanem az általános politikai trendek miatt (:

BobAlice 2017.02.16. 11:01:28

Bencsik András egy büdös hazaáruló komcsi.

A görögöknek is megvolt az önbizalma az olimpiarendezéshez, és most ott tartanak, ahol. Egy országot egy újabb válságba hajszolni, az újszovjet érdekszférába navigálni tisztán, egyértelműen hazaárulás. Opportunista, élősködő tetvek vagytok a Magyarságon.

V-ger 2017.02.16. 11:09:04

Bocs, de eddig bírtam olvasni:
"hanem a jelenlegi kormány elleni politikai cselekvésként."

Ami még valahol igaz is. Hiszen ez egy protest szavazat, ha másról nem is, de legalább arról, hogy erre nem kaptatok felhatalmazást, tehát nem szeretném, ha helyettem eldöntenétek.

De ez az érv? Minden, ami nem tetszik, vagy más vélemény az a "jelenlegi kormány elleni politikai cselekvés"?
Mint Kerényi: "bocs, de most nem ti vagytok hatalmon".
Aha, aki nincs velülnk (kérdés nélkül) az ellenünk van. Ez azért veszélyes politika hosszú távon.

Ha az olimpiáról akarsz beszélni, akkor győzz meg. Ne azzal, hogy besorolsz engem valami neked tetsző elv szerint. Hanem azzal, hogy a mienk miért nem fog többször annyiba kerülni, mint a tervezett. Vagy, hogy a mi épületeink igenis nem fognak szétrohadni használatlanul az olimpia után. Hogy ez nem cask 3-4 hétig hoz hasznot a városnak / országnak. Hogy egyáltalán a közlekedési hálózatunk ki tuja majd szolgálni ezt a forgalma.

Mert én egyenlőre azért nem szeretném, mert úgy látom, hogy hosszú távon ez sokkal többe kerül az országnak, mint amit hoz. És rövid távon is csak kevesek fognak valóban profitálni belőle, a többiek meg fizetik.

De szívesen meghallgatok bármilyen érvet.
Nem, a "mocskos kishitű ballib" nem érv.

UI: 2002-ben sem gondoltam, hogy jó ötlet lenne

tompus 2017.02.16. 11:09:05

Azért felesleges a népszavazás, mert nem Budapest fogja megkapni a rendezést. Pár ballib vadbarom már azt is ármánykodásnak gondolja, ha sikeres lenne az aláírásgyűjtés, akkor a fidesz megpróbálná a döntés utánra halasztani a népszavazást.

room_101 2017.02.16. 11:10:51

Amikor a fidesz a szavazás napján vekni kenyeret osztogat, aminek hatására az etnikum elmegy és rászavaz, akkor ők nem a "kenyérféltésre" játszanak?

Indriq 2017.02.16. 11:15:41

Bencsik cikket ír, látszólag az olimpia mellett, de igazából, hogy beszéljenek bencsikről ( első érv)
Bencsik nem az olimpia ellen ír, hanem a kormány álláspontját akarja védeni. ( második érv)
Bencsik hallott valakit, akinek a kenyér ára nem tetszett, tehát bencsik hallott az politizáló embert... (minden ügyre rá lehet húzni a politikát, és van aki rá is húzza, hogy neki tetsző legyen)

room_101 2017.02.16. 11:17:58

Nem "népszavazni" kell az olimpiáról, hanem aki támogatni akarja, nyúljon a zsebébe, és részesedjen közvetlenül az előnyökből/hátrányokból. Aki meg ki akar maradni belőle, az maradhasson ki.
Például költségvetésből csak egy szigorúan limitált, 2/3-os törvénnyel nem túlléphető keret, a többit finanszírozzák kötvénykibocsájtással, amit csakis a bevételekből lehessen visszafizetni. Kiváncsi lennék, a sok lelkes támogató mennyire tolongana a kötvényjegyzésnél.

2017.02.16. 11:29:12

"Viszont mindezt, az új szervezet marketing-kampányát és a kormánnyal ellenszenvezők véleménynyilvánítását a nép szabad akaratnyilvánításáért való kiállásként beállítani merő szemforgatás."

a fidesz ugyanezt csinálta a kvótanépszavazásnál illetve annak idején a 3 igenes ún. szociális népszavazásnál is, úgy ez ellen ne ágállj bérfirkász barátom.

BobAlice 2017.02.16. 11:36:36

fideszes olimpiapárti = aláírást gyűjtő aktivistára támadó erőszakos alkoholista

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.16. 11:40:51

Jajj, hát mit kéne kitalálni még így utolsó nap is, hogy a nép nehogy szavazhasson azzal kapcsolatban, hogy el akar-e verni erre ennyi közpénzt.

Hát én meg akarok szavazni. Akarok szavazni több gyermekes szülőként, adófizetőként, állampapír tulajdonosként, és BP-i lakosként. Baj?

Gábor Juhász 2017.02.16. 11:41:18

Kedves posztoló...a rák egye ki a lelki világodat...ilyen embereket, mint Te, a kormánnyal együtt kéne kivégezni...takarodnál inkább egy gyárba értékteremtő munkát végezni, mintsem ilyen faszságokkal billentyűzetet koptatni...anyádék inkább utazgattak volna élményekért szerte a világba ahelyett, hogy a Te felnevelésedre baszták el a pénzt...mert nettó pénzkidobás volt...nyomorék

2017.02.16. 11:41:25

ez így egy nagy hülyeség.
az h. valaki talál ilyen-olyan érveket az igaza alátámasztására, miért jelentené azt, h. egyáltalán nem kell megkérdezni az érintett embereket? demokrácia, tudod mit jelent? dehogy tudod, fidesz már régen nem tudja.
az meg mióta érv, h. "szerintem régen támogatták volna az emberek, ha megkérdeztük volna őket egy népszavazáson"?

2017.02.16. 11:42:16

@TG69: (2017.02.15. 09:35:10)mocskosul igazad van!!

a cikkíró visszaemlékszik, hogy annak idején a ballib támogatta az olimpiai pályázatot, de azt elfelejti, hogy a momentum kibaszottul elhatárolódik az egész régi ballibtől. ezért ne hivatkozzanak arra hogy "mi van, nemrég még ti is mellette voltatok, most miért vagytok ellene?" mert nagyon nem ugyanazok az emberek gyűjtik most az aláírást. azt a múltbéli és jelen ballibet ők is vállalhatatlannak tartják.

a KÁP-ra visszatérve, akik ellene szavaztak, azóta sem bánták meg, mert nem megtagadták a külhoni magyarokat, hanem azt fejezték ki, hogy ha nem itt adózol, akkor ne szólj bele a dolgainkba. gyere ide, dolgozz, adózz, akkor szavazhatsz. ez a korrekt álláspont, nem ész nélkül osztani az állampolgárságot mindenkinek, aki beszél magyarul.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.16. 11:47:10

@KUNTYI: "a cikkíró visszaemlékszik, hogy annak idején a ballib támogatta az olimpiai pályázatot, de azt elfelejti, hogy a momentum kibaszottul elhatárolódik az egész régi ballibtől."

A fideszes lelkület nem bonyolult: aki nem tapsol Viktornak, az ballib, meg soros-gyurcsánykotta. Van még valami jobbik féle is a porondon, de ezen már nem akadunk fenn.

É2I 2017.02.16. 11:52:59

@bbjnick: Kár, hogy nem ismered a lehetőségeket és úgy magyarázkodsz.
Ugyanis népszavazást azon apropóból nem lehet kiírni, mert Budapest pályázik, nem az ország. Ezzel van elhajtva bármelyik kezdeményezés. A f.szkalapok ezzel ignorálják, hogy egy egész országot érintő kérdésben meg lehessen hallgatni magát a népet.
Nyilván fosnak, mert Bp-n kívül még nagyobb az elutasítás.

Viszont ezzel követnek el _valódi_hazaárulást_ és köpik le a demokráciát.

Mindezek mellett Bencsik úr meg egy hatalmáért remegő megélhetési-politikus f.sz. A jelenlegi jobb és baloldal mind erkölcsi hulla.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 11:53:48

@Gábor Juhász:

Az ÁVH is pontosasn így gondolkodott, mint mostanság te és a ballibek.

Kivégezni mindenkit, akinek más a véleménye.

Nem túl bonyolult a lelkivilága a ballib tetveknek.

room_101 2017.02.16. 12:05:11

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Egyszerű eszközök is megteszik, mint sósav, borosüveg, kigyúrtkopasz, fotelbőltetvezés.

BobAlice 2017.02.16. 12:07:07

@Ballib cenzúrázók réme 24: Igazából Ceausescu gondolkodott úgy, mint ti, és kivégezték. Csak figyelmeztetés.

2017.02.16. 12:10:40

@Ballib cenzúrázók réme 24: ez inkább a fidesznyikok jellemzője. menj el egy tüntetésre és nyugger fideszesek támadnak rád mindennel ami a kezükbe kerül.

2017.02.16. 12:12:11

@Ballib cenzúrázók réme 24: látod te is ballib tetvetknek hívod őket. nektek ők nem is emberek. ti nem másként gondolkodóként tekintetek rájuk, hanem ellenségként. az eszedbe sem jutott, hogy lehet vki normális, aki másként szeretné ha mennének a dolgok?

Jim Raynor 2017.02.16. 12:19:33

félve kérdem a t. szerzőt (meg a többi agymosottat):

mégis mi a náthás bránerről kellene akkor népszavazni, ha nem erről?

"Itt, az önzés és kishitűség vidékén"

úgy úgy. embert mikor küldünk a marsra? az olimpia előtt vagy után? legyen a mars magyar gyarmat, a kishitű büdös életbe már.

Etniez 2017.02.16. 12:20:21

Ez mekkora szánalmas erőlködés, ennyire telik? :D
Bazdmeg, nem mindegy hogy miért gyűjtik ezek a srácok?
Lesz népszavazás egy nagyon fontos kérdésről, miszerint is szeretnének-e a magyarok azért dolgozni és adót fizetni , hogy ész nélkül elégessünk ezer millárdokat presztízs rendezvénnyel.
Az emberek meg majd nyilatkoznak, hogy így vagy úgy.
Ez a demokrácia.
Ez írás egy kaki. Abból is a büdösebb fajta.
Semmi érvetek nincs a népszavazás ellen, ezért erőlködtök. Csak átjön az izzadságszag, az a baj.

2017.02.16. 12:23:39

@Etniez: @Jim Raynor: +1

szerintetek az ilyen bértollnokoknak milyen pályafutása lesz, ha bukik Viktor?
mer az internet nem fog felejteni, tudni fogja ki nyalta a pártállam seggét..

Brix 2017.02.16. 12:24:18

Csak annyi a probléma, hogy nem kicsinyesek vagy kishitűek vagyunk , hanem valóban kicsik! Merjünk kicsik lenni és beismerni az igazsàgot: az orszàgnak nincs 10-20 vagy 40 milliàrd dollàrja egy Olimpia megrendezéséhez. Az nem kérdés, hogy jó lenne, de ha egyszer nem lehet , akkor nem lehet...

Etniez 2017.02.16. 12:25:13

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Látszik, hogy nem Pesten élsz, fogalmad sincs az itteniek gondolatairól...
Nem akarnak Olimpiát, mert ők csórók és megtanulták, hogy a csórók ne álmodjanak nagyot.
A számla meg őket fogja terhelni és van elég bajuk, nincs kórház, nincs nyugdíj, nincs gyermekvállalás és nincs lakhatás,
Ezek mind fontosabbak számukra, mint iszonyat pénzért vendégül látni a világot egy hónapig.

user friendly 2017.02.16. 12:27:47

A szerző azt mondja vannak érvek az olimpia mellett. Legalább egyet mondhatott volna.

Etniez 2017.02.16. 12:30:49

@KUNTYI: De tényleg, még is miről szavazzanak a budapestiek, ha nem arról, hogy szeretnének-e évekig forgalmi dugókat, lezárásokat az építkezések miatt?
Vagy arról, hogy mire költsék azt a hatalmas beszedett összeget, amit adóként befizetnek?
Vagy, hogy szeretnének-e majd egy hónapig iszonyatos káoszban élni, amit a félmillió ember megjelenése okozna, stb, stb.
Mégis miről szavazzanak, ha nem erről?

Ha ilyen jól áll az ország, akkor lehetne lakásokat építeni, kórházakat felújítani és felszerelni, megfizetni az ott dolgozókat, esetleg utakat felújítani, új autópályákat építeni, stb.
Vagy netalán visszapakolhatnák a generációnktól ellopott nyugdíjvagyont, ha már tényleg ilyen jól megy.

De térjünk vissza az elejére, miről szavazzanak a pestiek, ha nem erről?

Etniez 2017.02.16. 12:31:31

@user friendly: Persze: Viktor szeretne. Meg nemzeti.
Meg ilyesmi.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 12:33:40

@KUNTYI:

Te szerencsétlen..

Nem láttad az előzményt ?

Ki akar nyírni embereket csak mert máshogy gondolkodnak !

És a ballibek ezeket bédik...

Hihetetlen !

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 12:35:11

@KUNTYI:

Ha az én fülembe füttyög bele néhány csürhetag, én is pofán verem őket.

De nem azért mert máshogy gondolkodnak.
HAnem azért mert ez a természetes emberi reakció.
Nem szeretjük ha a fülünkbe füttyügnek, és elbasszák a nemzeti ünnepünket !

2017.02.16. 12:44:37

@Ballib cenzúrázók réme 24: más a véleménynyílvánítás( a fütyülés a szónok hangjának elnyomása, ami az ellenzéki médi elhallgattatására a válasz) és más az erőszak. ha te ütsz a fütyülésért, akkor te sem vagy jobb a szutykoknál. ez nem normális emberi reakció, ez idegbeteg, a másokat eltiporni akaró reakció.

2017.02.16. 12:45:27

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: ha nem itt adózol, akkor ne szólj bele hogyan éljünk, te fidesz-seggnyaló.

2017.02.16. 12:45:49

"Azóta azonban a magyar ballib számára, pártostul, civilestül, értelmiségi holdudvarostul nem maradt semmi más közéleti cselekvés, mint a jobboldal bármely cselekvésének azonnali és feltétel nélküli elutasítása, és az emberekben a belső, nemzeten belüli irigység és kishitűség lehető legmagasabb hőfokra fűtése. És ebben jelentős eredményeket értek el."

Egy ilyen pálfordulásért minimum akasztás jár, ugye?!
Orbán Viktor idézetek:
"A Fidesznek igenis van elvi kiindulópontja… a modern XX. század végi liberalizmus"

user friendly 2017.02.16. 12:47:24

@bbjnick: megható az aggódásod az ellenzéki pártokért :) mellesleg kit érdekelnek az ellenzéki pártok? ép ésszel ebben az országban senki sem akarhat belátható időn belül olimpiát, azon egyszerű oknál fogva, hogy nem telik rá.

C. Robert 2017.02.16. 12:49:12

@bbjnick: Remélhetőleg ezt az ellenzéket nem csak gyengítik, hanem el is söprik. Ez például a Fidesznek kedvezőtlen kifejlet lenne. Hét év óta ez az első értékelhető politikai megmozdulás, már ideje volt.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.16. 12:49:37

Frady Hazaáruló Endre:
NOlimpia

Aki államcsődöt szeret
S nem érdekli büdzsé keret,
Mert szűk agya nem éri át,
Az tol pesti olimpiát!

Fél ország csak éhbért keres,
Ősz tanárnak szeme veres,
Műszak után nővér éjjel
Ügyel s kórház rohad széjjel.

Metrón közlekedni lutri,
Büdös, mint egy mozgó putri;
Kátyúk, dugók, szmog és szemét…
Gyomrunk forog s -vágyunk nem ét-

Magyar ÁFA egetverő,
Menekül a munkaerő;
Műtetlenek már az epék,
Nincsen orvos, se ács, se pék…

Állam nem takarít havat,
Helyette stadiont avat,
S szolgáltatása bár selejt,
Adót szedni sose felejt:

„Kell olimpiai falu,
Kolbászfont kerítés falú!”
Rájönni nem kell egy Newton:
Olimpia legyen Csúton!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2017/01/nolimpia.html

Etniez 2017.02.16. 12:51:03

@KUNTYI: Lehet osztogatni az állampolgárságot minden magyarul beszélőnek, csak a szavazati jogot magyarországi lakcímhez kell kötni.

Etniez 2017.02.16. 12:51:52

@Csuvakka a migráns vuki: A jobbikosok meg buzik. ld Origo.

ami szabad 2017.02.16. 12:55:40

Bencsik úr! Ön elolvasta a megvalósíthatósági tanulmányt? Tudja, hogy ahhoz képest elvégzett feladat arányosan hol tartanak a költségek? Tudja, hogy az 1.000 Mrd-tól 12.000 Mrd -ig szóló költségek is napvilágot láttak már? Tuja, hogy mekkora a baj az oktatásban/EÜ-ben,a fiatalok életkezdési esélyeiben, a családosok megélhetésében, Kelet-Magyarországon, a szociális ellátó rendszerben, a kultúrában, a TÖMEG sportban, stb? Tudja, hogy mekkora nemzeti összekovácsoló ereje lenne, ha EZEKET a problémákat megoldanák? Olimpia és Paks II helyett, melyeket EGYSZERRE tervezünk megvalósítani, és ha így lesz MEGDUPLÁZZUK az államadósságot???? Hány generációt kell még kilátástalanságra ítélniük?????

Etniez 2017.02.16. 12:56:02

@Ballib cenzúrázók réme 24: Amikor a fideszisták fütyültek mindenhol, azok ugye nem csürhe volt? :D

tnsnames.ora 2017.02.16. 12:56:52

- Azért vegyük észre a sorrendet!
- Manyup-os 3.000 milliárd einstandja az adósság csökkentése érdekében, majd 2x4.0000 milliárdos újbóli eladósítás Paks2 és Olimpia címén. És hol vagyunk még 2018-tól, ugye.
- Most akkor mi a cél? A gúzsbakötő eladósodottság megszüntetése, vagy az adósság spirál sokkal durvább felpörgetése? Miről szól ez az egész valójában? Az ország népéről vagy a szűk hatalmi elitről? És egy szót sem szóltam, a három tétel értelméről jogosságáról, pedig lenne mit beszélni arról is..
- Én Bödöcs Tibivel értek egyet:
www.youtube.com/watch?v=3OHLxakbDJ4

Etniez 2017.02.16. 12:58:51

@tnsnames.ora: Én sem értem.
3.0000 millárdnyi nyugdíjvagyon volt mindennek a kulcsa ugye, el kellett venni, mert így-úgy.
Most meg annak a többszörösét dobnák oda egy hónapig tartó rendezvényre.
Nem nagyon értem a dolgokat, az az igazság.

Gábor Juhász 2017.02.16. 13:00:03

Azokat az embereket, akik az országot tönkretevő, nyomorba döntő, éhezésre és fagyhalálra kényszerítő politikusok oldalát fogja és védi, azokat igenis velük együtt kell kivégezni...egy normális országnak csak normális emberekre van szüksége, akik élhető országot építenek...de az ilyen agyhalottaknak, mint Ti, hiába beszél az ember...kedves Ballib nevű agyhalott...az, hogy ez a mentalitás az ÁVH-ra emlékeztet, az a Te dolgod...attól még, hogy vannak vonások, attól nem ugyanaz...mindent lehet jól csinálni...

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:05:14

@Etniez:

Ne keverjük a dolgokat.

A tüntetések és ellentüntetések eddig egymástól jól elkülönítetten zajlottak.

Az hogy a ballib csürhe odamegy és az ünneplők fülébe füttyög, az merőben új hozzáállást hozott.
Kaptak is a pofájukra, és fogank is ezt megígérhetem.

Ahogy vélhetően én is kapnék, ha egy DK-s összejövetelen füttyögnék, és Gyurcsány ellenes táblákat tartanék.

---

Nem is értem hogy aljasulhat le ember addig, hogy az ilyen akciókat pártolja gyűlöletében.
Elszomorító.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:07:50

@Gábor Juhász:

Köszönöm hogy őszintén elmondtad a véleméyned miszerint minden Fidezsest és FIdesz szavazót ki kell végezni.

Értékelem ezt az őszinteséget hidd el.
És hálás is vagyok érte.

Igen jól rávilágít miért nem szabad a ballibeket visszahozni, akik már 2006.10.23-án is rendőrök által terrorizálták a másként gondolkodókat.
Legközelebb nyílt kivégzéseket hoz vissza a ballib tábor, mint az ÁVH-s elődeik, és amint az agyhalott híveik követelik jól láthatóan,.

Etniez 2017.02.16. 13:10:19

@Ballib cenzúrázók réme 24: Had ne szedjem már elő a youtube-ot, ezer videó van róla, hogy a fideszesek mindenhol az országban akadályozták a politikai ellenfeleik nyilvános szerepléseit, fütyüléssel, tojásdobálással, stb.
Ugyanazt csinálták, amit a balosok elkezdtek, azzal a különbséggel, hogy a balosok nem verekedtek.
A fideszes nyuggerek nagyon agresszívek.
Te is az vagy. Egyből verekedni akarsz, pedig van más lehetőséged: arrébb sétálsz, hogy ne zavarjon.
De ez meg sem fordult a fejedben, sokat elárul a személyiségedről.

Gábor Juhász 2017.02.16. 13:11:44

@Ballib cenzúrázók réme 24: amennyiben nem történik erőszakos lépés, akkor minden megy így tovább és idővel ti magatok fogjátok kivégezni egymást, mert az értelmesebb réteg szép lassan elhagyja az országot, és nem lesz aki megtermelje nektek a javakat, nem lesz akitől lopjatok, így loptok egymástól, ami majd szép hatalmi harcokat és gyilkolászásokat fog magával hordozni...nem beszélve arról, hogy ahogy az értelmesebb réteg elvándorol, a helyére jönnek majd ukránok, románok, szerbek, afrikai, közel-keleti bevándorlók...és majd velük együtt éljetek akkor...ez vár rátok 15-20 éven belül...hajrá akkor, innen meg takarodni kell el...mert ez az ország már nem méltó arra, aminek nevezi magát...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 13:16:06

@KUNTYI:

Szóval azt mondod, Soros, Merkell, s a többiek ne szóljanak bele a magyar politikába?

Cs 2017.02.16. 13:16:32

Számomra, mint minimális politikai és egyéb öntudattal rendelkező magyar állompolgár számára ez az írás sértő. S szerintem minden, polgári értékrendet való számára is az. Hogy a bűnbánatos pékf@szába lehet azt feltétezni, hogy az embereknek nem lehet saját, politikamentes véleményük valamiről pl az Olimpiáról, hogy abszolút nem rendelkeznek saját gonolatokkal, csak és kizárólag a kormány-ellenzék mentén képesek gondolkozni??!

Elég csak ránézni a közvélemény-kutatások adataira, ha lusták vagyunk más emberek véleményét meghallgatni. A Fidesz szavazók halmaza és az olimpiát ellenzők táborának halmaza között nagy a közös halmaz, a hogy ellenzéki szavazok is vannak, aki olimpia támogatók.

Egyszerűen az olimpia olyan kérdés, ahol az embereknek van önálló véleménye, függetlenül, hogy ki hogy politizál.
Aki meg ezt képtelen megérteni, ne akarjon megmondóembert játszani, mert csak rosszat tesz.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:20:01

@Etniez:

Ismételm.
Volt valóban kifütyülés.

De a két tábor egymástól elkülönítve, rendőr sorfallal elválasztva volt, épp azért hogy az erőszakos eseményeknek elejét vegyék.

Ha egy jobboldali bement volna a vérgyurcsnyisták közé szétkapták volna.
Nem tették.

Egyedül a baloldal megy be a jobboldali erdőbe a pofonért.
Megkapták.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:21:55

@Cs:

Mi abban a sértő számodra, hogy nem azt írja a blog szerzője, mint amit te gondolsz ?

Ilyen erővel engem meg sért a b1, reflektor, ténytár, nyugati fény, európa kávézó, meg a többi napi szinten bérrettegő ballib foshalmaz !

Etniez 2017.02.16. 13:22:40

@Ballib cenzúrázók réme 24: Dehogy voltak :D
Figyelj, nem 20 éves vagyok.
Emlékszem sok dologra.

2017.02.16. 13:26:48

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

nem. te sem fogod fel, mint a többi fidesznyik sem, hogy az unió rengeteg pénzt tol bele magyarországba. szerződésünk van velük, hogy jár nekünk. de mivel uniós tagok vagyunk, ezért kötelezettségeink is vannak. ha nz unió azt mondaná, hogy kötelesek vagyunk befogadni x db menekültet, akkor be kell fogadnunk, különben kötelezettségszegést követünk el és büntethetnek, ami támogatás-megvonással is járhat...
csak azt követelik, amihez joguk van. ezt sokan elfelejtik és csak hőbörögnek, hogy minek szól bele Brüsszel?

jaap 2017.02.16. 13:27:21

Ilyen cikkek születnek azok tollából akik elvtelenül kiszolgálnak pártérdekeket és/vagy fogalmuk sincs az öket körülvevő világról. Bencsik úr, javaslom töröltesse ezt a cikket, javítani nem lehet annyi égbekiáltó ostobaságot hordott össze benne.

2017.02.16. 13:29:02

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: ja bocs. soros hol szól bele? linkeld már be lécci a bizonyítékot (nem hőbörgést), mert még egy jobboldali lapon sem olvastam semmi olyat, hogy soros beleszólna a politikába.

Mei Ling 2017.02.16. 13:30:16

Szerzőkém, hol maradtak a olimpia melletti beígért érvek? Nem az a lényeges kérdés, hogy kik és miért akarnak népszavazást, hanem hogy megéri-e olimpiát rendezni vagy nem. És nagyon nem. És mivel a kormányt csak egy népszavazás kényszerítheti a helyes útra, népszavazás kell.

room_101 2017.02.16. 13:30:57

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Nem is tudtam hogy Sorosnak, Merkell(!)nek van szavazati joga nálunk.
A (saját) pénzével meg azt támogat, akit akar, feltéve hogy nyíltan teszi.

igazi hős 2017.02.16. 13:36:32

Volt már ez a blog a szociális népsavazás idején? Akkor is írtatok egy ilyen éleslátó posztot? És miért nem? Az olimpia elhalasztása egy olyan időre, amikor majd meg tudjuk fizetni, nem okoz kárt, inkább hasznos. Bezzeg a Fidesz ámokfutó népszavazása komolyan benne van az egészségügyi mai, hullaközeli állapotában.

==T== 2017.02.16. 13:37:43

Ez a cikk jut eszembe a szerzőről:

Az értelmiség nyelvének útja az osztályhatalomig
index.hu/velemeny/2014/07/24/nem_olyan_konnyu_segget_nyalni_mint_azt_elsore_gondolnank/

BobAlice 2017.02.16. 13:44:09

@Ballib cenzúrázók réme 24: Engem is bosszantana, ha egyre több blogra állítanának rá trollkodni a kormányközeli megbízóim. Nehéz munka.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:44:18

@KUNTYI:

valasz.hu/itthon/ezert-titkoljak-hogy-kik-minositettek-le-magyarorszagot-113703
Sasszem olvasónk időközben jelezte, hogy ha nagyon akarjuk, megtudhatjuk, Magyarországról kik vettek részt a jelentés elkészítésében. A Nations in Transit függelékében, a köszönetnyilvánítás résznél ugyanis ömlesztve fel van sorolva egy regiment ember, akinek a Freedom House a háláját fejezi ki a közreműködésért. Ha pedig rákeresünk a Hungary kulcsszóra, megkapunk nyolc nevet – az anonimitás legnagyobb dicsőségére.
– Dane Taleski (Közép-Európai Egyetem)
– Marina Popescu (Közép-Európai Egyetem)
– Goran Buldioski (Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Yervand Shirinyan (Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Andrej Nosko (Közép-Európai Egyetem, Nyílt Társadalom Alapítvány)
– Halmai Gábor alkotmányjogász (ELTE)
– Váradi Balázs (Budapest Intézet)
– Charles Kovács (Híd Rádió Zrt.)
Tekintve, hogy a nyolc személyből legalább hét – a Soros György-féle Közép-Európai Egyetem, illetve a Nyílt Társadalom Alapítvány képviselőjeként, liberális alkotmányjogászként, a Magyar Narancs egykori publicistájaként – egy akolból származik, a Freedom House pontozását kénytelen vagyok leminősíteni,

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:44:58

@KUNTYI:

magyarhirlap.hu/cikk/64066/Hazank_biraloi_Soros_szovetsegesei
Hazánk bírálói Soros szövetségesei

Titkos lista készült az Európai Parlamentben a spekulánsnak megbízható képviselőkről

A napokban nyilvánosságra került Soros-dokumentumok azt leplezik le, hogy a rossz hírű spekuláns az Európai Unió tagországaiban mely szervezeteket támogatott a 2014-es európai uniós választások befolyásolására és egyéb politikai céljaira.
- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/64066/Hazank_biraloi_Soros_szovetsegesei#sthash.KEc3FaMB.dpu

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:45:49

@KUNTYI:

Soros Gyuri éppen most izzítja be a közösségi szoftverek figyelését, hogy politikai játszmáit könnyebben kivitelezhesse.
Többek között a migránsok betelepítését.

Szívesen:

888.hu/article-soros-titkok-iv-internetes-megfigyelesen-dolgozhat-az-open-society
Soros-titkok IV.: Internetes megfigyelésen dolgozhat az Open Society

felhasználói aktivitásról készít rendszerezett térképeket, amelyeket később algoritmusokon keresztül egyedi, online preferenciák manipulálására használ fel.

Angolul eredeti kiszivárgott forrásból is idézve:
dailycaller.com/2016/08/29/leaked-soros-document-calls-for-regulating-internet-to-favor-open-society-supporters/

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:46:49

@KUNTYI:

888.hu/article-a-facebook-soros-gyorgy-segitsegevel-uldozi-az-alhireket-nemetorszagban
A Facebook jelenleg azt teszteli, hogy hogyan tudja megkönnyíteni a felhasználói számára az álhírek jelentését.
A bejelentések ellenőrzését nem maga a Facebook végzi, hanem egy Soros György által támogatott szervezet, az International Fact-Checking Network (IFCN).

------------
Ittegy kis összefoglaló:

www.dailymail.co.uk/news/article-4041910/Clinton-mega-donor-George-Soros-leads-line-liberal-billionaires-funding-Facebook-s-fake-news-fact-checker.html
Clinton mega donor George Soros leads line-up of liberal billionaires who are funding Facebook's fake news fact checker

- George Soros's Open Society Foundations will fund fact checking initiative
- Hungarian businessman donated more than $25million to Clinton's campaign
- Clinton super-donor Pierre Omidyar is also linked to the pilot project
- He has given more than $30million to the Clintons and their charities in past
- Facebook feature will flag 'disputed' stories to users before they share them
- Stories are reported to 'third party checkers' which include ABC and Snopes
- Clinton's campaign was plagued with fake news stories before the election
- Right-wing commentators fear it will boost liberal content and censor Republican messages

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 13:50:16

@KUNTYI:

Azaz összefoglalva,

- Van egy rakat politikus akiról Soros listát vezet, akiket pénzel, és számára megbízhatóak.
(saját levelezéséből derült ki)

- Egész Kelet-Európai blokkban SOros nyúlja lea Norvég pénzeket, és saját Civiljeinek osztja szét

- Soros neurális hálók (mesterséges intelligencia) segítségével kutatja közösségi hálókon hogyan befolyásolhatja az egyéneket.

- Soros és Civiljei fogják cenzúráznia a közösségi médiát pl facebook-ot.

----

Tulajdonképpen nincs ember, akinek nagyobb politikai hatalma lenne, az USA elnökét is beleértve.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 13:51:56

@KUNTYI:

Nem vagyok fideszes.

A gazdáid valóban sok pénzt adnak, viszont az ötszöröséét meg közben kisíbolják az országból.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 13:52:49

@KUNTYI:

Alapítványa mit csinál? Árvákat simogat, s nem politizál?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 13:54:03

@room_101:

S minek szavazni, ha egyszerűbb szavazatot venni? (Egyébként Sorosnak van szavazati joga, mert magyar állampolgár.)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 13:56:05

@room_101:

A név helyesen: Satana Mertkell. Jelentése: "mert kell a Sátánnak", mármint az ultraliberális német fűrer.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.16. 14:01:41

@Ballib cenzúrázók réme 24: Meglepő lett volna, ha Tállai András és Kósa Lajos, meg esetleg Dajcs Tompi vesz részt benne. Ez ilyen, amikor a fidesz volt ellenzékben, akkor Viktor maga is folyamatosan járt Brüsszelbe leállíttatni a magyar támogatások folyósítását. Szerencsére sikertelenül. Az meg tök mindegy, hogy te mit minősítesz le. Teljesen beteg vagy az állandó "ballibezéseddel", a vak is láthatja.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 14:05:08

@Csuvakka a migráns vuki:

Ez nem volt szerencsés.. A személyeskedést értem, az kötelező számodra.

Viszont bevalottad, hogy Soros és szervezetei ugyanolyan ellenzékként viselkednek, mint a Fidesz tette azt az MSZP kormány idején.

Köszönöm.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.16. 14:10:00

@Ballib cenzúrázók réme 24: Bevallottaaaaam? Miért, ki vagyok én, hogy bevallhatok ilyesmit. Ha bemegyek a bíróságra, és bevallom, hogy Mészáros Orbán strómanja és együtt lopják a közpénzt, akkor az számít? Mondom én, hogy nem vagy normális.

nu pagagyí 2017.02.16. 14:14:32

Egy velejéig korrupt kormány ne akarjon "olimpiát" rendezni. De mivel akar, ezért ezt az ámokfutást csak népszavazással lehet megakadályozni.

Miért fáj a cikkírónak, hogy a kezdeményezőnek, a népszavazás kiharcolásán túl is vannak céljai? Tisztességesek a célok és nem is titkolják. A rezsim által tönkrekúrt demokráciának pedig csak jót fog tenni, ha egy tudatosan építkező erő megjelenik a palettán.

Én megértem, hogy a hatalom kitartottjának nem tetszik, ha más is szóhoz jut rajta kívül, de viselje el. Itt most nem "nemzeti konzultációról" van szó, hanem a polgárok valódi döntési lehetőségéről. Ő is szavazhat majd, ha budapesti lakcímmel rendelkezik. És valódi választási lehetősége lesz a "nemzeti konzultációs" baromságtól eltérően. Igen/Nem. Ilyen egyszerű.

Ad Dio 2017.02.16. 14:18:20

Kellene szavazni. Ellene szavaznék. Jobber vagyok.

gono 2017.02.16. 14:25:52

Kedves Redakció!
Nem éppen ízléses egy jobb időket látott ember ilyen mértékű leépülését köznevetség tárgyává tenni. Vagy muszáj volt megjelentetni? - akkor bocs;)

nu pagagyí 2017.02.16. 14:30:17

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: A soros alapítványok, ellentétben az álcivil CÖF-fel, nem politizálnak. Általában a polgároknak segítenek, ha azok konfliktusba kerülnek az állammal, vagy olyan kezdeményezéseket támogatnak, amire az államnak nincs pénze, vagy szándéka, de a társadalom igényli (szociális és környezetvédő tevékenység). A TASZ például jogvédő szervezet, ők védték Orbánt is, a kordonbontás "súlyos" vádja ellen. Nyilván egy polgárnak kevés esélye lenne, ha vitába kerül az állammal, még akkor is ha igaza van. Érdemi segítséget csak civil szervezetektől várhat ilyen esetben, az államtól nyilván nem. Éppen ezért civil szervezetnek csak az tekinthető, akiket nem állambácsi tart el közvetlenül, vagy közvetve, mint például a kifejezetten politizálásra létrehozott CÖF-öt. Utóbbi nem is tekinthető civil szervezetnek.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.16. 14:37:14

"A ballib számára ugyanolyan önpusztító akció ez, mint a kettős állampolgársági népszavazás zátonyra futtatása volt 2004-ben. Végül, 2010-re az is ellenük fordult, akit sikerült "

Pontosan, viszont en pont ezert orulok neki.
Mert a baloldal mar megint sajat szanalmas aljasagaval, egy ujabb GIGA pofonba szalad bele, mint a 23 millio romanozassal, vagy az illegalis bevandorlas tamogatasaval. Ebbol nem johet ki jol, a balodal. Ha lesz Olimpia akkor azert, ha viszont miattuk meghiusul, akkor OROKRE RAJTUK MARAD A SZEGYEN.
Aztan majd kezdodik a siras-rivas, hogy a szemet Orban hogy kihasznalta az Olimpiat a balodal ellen, mikozben, mindharmat ok kezdtek az Orban csak leutotte a magaslabdat.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.16. 14:41:40

@nu pagagyí: "Általában a polgároknak segítenek, ha azok konfliktusba kerülnek az állammal"

Ezt inkabb ugy kene megfogalmazni hogy: aljas hatsoszandekaiak miatt, a csocseleket felhasznaljak a sajat nemzetuk ellen.

2017.02.16. 14:48:18

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: az unio nélkül most egy kb moldávia szintjén lennénk még mindig

Bambano 2017.02.16. 14:48:44

"Viszont mindezt, az új szervezet marketing-kampányát és a kormánnyal ellenszenvezők véleménynyilvánítását a nép szabad akaratnyilvánításáért való kiállásként beállítani merő szemforgatás.": lol. az olimpiát nemzeti ügyként kezelni, s nem a csókosok meggazdagodásán keresztül sima mutyigazdasági kérdésként, az pont ugyanakkora szemforgatás, mint azt mondani, hogy ez ellen fellépni is az.

egy szépen felépített cikk bukik el azon, hogy rögtön a kiinduló tételmondata egy ordas nagy csúsztatás.

2017.02.16. 14:49:50

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: leírom még egyszer: linkelj be bizonyítékot, hogy soros beleszól a politikábva. linkelhetsz nekem konzervatív vagy fideszes vagy baloldali lapról is, de mutass már bizonyítékot, mert eddig csak hőbörgést láttam.

dukeekud 2017.02.16. 14:52:08

"Azóta azonban a magyar ballib számára, pártostul, civilestül, értelmiségi holdudvarostul nem maradt semmi más közéleti cselekvés, mint a jobboldal bármely cselekvésének azonnali és feltétel nélküli elutasítása, és az emberekben a belső, nemzeten belüli irigység és kishitűség lehető legmagasabb hőfokra fűtése. És ebben jelentős eredményeket értek el."

Ez a lényeg ez nagyon jól összefoglalja az egész Olimpia elleneséget.

És ha sikerül az aljaságuk, a nemzet NEM LESZ HÁLÁS nekik, hogy egy ujabb HAZAÁRÚLÓ OCSMÁNYSÁGRA sikerült rávenni őket. Még a csöcselék is haragudni fog rájuk.

2017.02.16. 14:52:43

@Ballib cenzúrázók réme 24: lécci linkelj ezekre bizonyítékot és isten biony megváltozik a véleményem. kit és milyen civil szervezeteket támogat soros?

2017.02.16. 14:56:24

@Ballib cenzúrázók réme 24: ezek nem bizonyíték erejű linkek, mert a 888 is csak képeket rak be, amiket egy közepes grafikus fél óra alatt összerak.

wolves84lb 2017.02.16. 14:56:36

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: mondjuk a gazdaságuk is NAGYOBB, vagyis ők igen, mi nem. Ha csak a te egyszerű birka-üzemmódodban nézzük.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2017.02.16. 15:00:22

"Másodszor: az íveket aláírók kilencven százaléka nem azért ír alá, hogy Budapest lakosságának megszerezze a véleménynyilvánítás lehetőségét, hanem a jelenlegi kormány elleni politikai cselekvésként."

Mindig is csodálkoztam, hogy hogyan képes ilyen veretes baromságot mondani bárki. Megkérdezett legalább statisztikailag releváns mintát ez a balfasz újságíró?

Sir Galahad 2017.02.16. 15:03:00

Szerintem is felesleges ebben a kérdésben népszavazást kiírni, ugyanis Magyarország úgysem kapta volna meg a rendezési jogot. Abban viszont igaza van a szerzőnek, hogy ez az egész felhajtás nem több, mint a MoMo reklámkampánya. Nem értem viszont, hogy ez a - tudomásom szerint kormánypárti érzelmű - szerzőt miért zavarja? Ezzel a baloldali ellenzék csak tovább osztódik, az meg a Fidesznek jó.

wolves84lb 2017.02.16. 15:06:29

@tompus:
"Azért felesleges a népszavazás, mert nem Budapest fogja megkapni a rendezést. Pár ballib vadbarom már azt is ármánykodásnak gondolja, ha sikeres lenne az aláírásgyűjtés, akkor a fidesz megpróbálná a döntés utánra halasztani a népszavazást."

Nahát, én pedig azt hittem, konkrétan Budapest2024, nem pedigMagyarország2024...

Miért, azt te minek hívod, amikor egy aláírásgyűjtés megkezdése után 3 héttel találják ki, hogy nem is annyi aláírás kellene...ja, az nem a fidesz, hanem a fidesz seggéből kilógó cöf? Bocccs...

wolves84lb 2017.02.16. 15:11:54

@Ballib cenzúrázók réme 24: jajj, batyufasz...add már meg a címed, megyek füttyögni...és jöhetsz, és pofán baszhatsz...:))

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:14:04

Ostoba, agymosott, komcsi beidegződésű fidióta. A népszavazás demokratikus jog, ha nem tetszik takarodj Észak Koreába élni és vidd magaddal a 2,1 milliónyi "többséget".

Tudod van aki szeret gondolkodni és nem csak azt mondani, amit a párt a szájába ad. Ettől még nem lesz senki libsibolsi sorosbérenc. Ez az ország minden magyar hazája nem csak a Tiétek fideszeseké és Orbáné, hanem minden magyaré és attól hogy Vezéretek és ti is úgy gondoljátok másnak "kuss" ez még nem így lesz. Mocskos idióta talpnyaló vagy.

wolves84lb 2017.02.16. 15:17:33

@Ballib cenzúrázók réme 24: március 15 mióta JOBBOLDALI esemény? Mesélj már, batyufasz...

wolves84lb 2017.02.16. 15:20:12

@Ballib cenzúrázók réme 24: és most jön a szokásos batyufasz módszer, a teljesen más témákról való fidesz-oldalak linkelgetése...ócska szar vagy.

marcogo 2017.02.16. 15:21:42

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
mindig csodáltam azokat, akik hasból, tévedhetetlenül ismerik a számokat..
esetleg az úr forrásait is megtudhatjuk?
csak a szavahihetöség kedvéért.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:21:49

@Sir Galahad:

Engem az érdekel hogy meddig tart a ballib elkúróktó való állítólagus távolságtartásuk a Momentumosoknak.

Tippem szerint választások elött 2 hónappal fogják közölni, hogy nincs más út, mintsemhogy Gyurcsánnyal induljanak, meg az MSZP-vel együtt.

wolves84lb 2017.02.16. 15:22:03

@Ballib cenzúrázók réme 24:
"Egész Kelet-Európai blokkban SOros nyúlja lea Norvég pénzeket, és saját Civiljeinek osztja szét"

Nem lehetne, hogy olyan küldjön habony ibiza árpi, aki legalább a magyar nyelvet és helyesírást ismeri, alapszinten? Te büdös ostoba bolsevik fasz.

wolves84lb 2017.02.16. 15:22:38

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: de, fideszes ÉS orbánhívő vagy.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:24:15

@marcogo:
Erről szól az OLAF jelentés.

Hogy Simor és Medgyessy féle 100 millákért cserébe több 100 milliárdokat nyúltak le a 4-es metró építése kapcsán a külföldi multik, amit az EU finanszírozott.

Te nem olvasol híreket ?

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:26:02

@Ballib cenzúrázók réme 24: ostoba, agymosott fidióta vagy és még náci is. Más nem gondolkodhat máshogy? Van, aki a ti fajtátokkal ellentétben a tényeknek hisz és nem annak, amit a Vezér és szolgái a szájába adnak.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:26:39

@wolves84lb:

Szeretem mikor a bolsevik Gyurcsány csicskákat felbosszanta pusztán az igazság közlése a Soros nevű fönökükről.

Ma még háromszor bearokom ma, mert látom tetszik neked, és máshol úgyse olvashatod ezeket.
Legalábbis az RTL, Index, HVG, 444 féle ballib hírhamisító foshalmazban biztosan nem.

wolves84lb 2017.02.16. 15:27:30

@Sir Galahad: az mondjuk nem jutott még eszedbe, hogy ha jövő héten meglenne a népszavazás, és a nem-ek győznének, nem lehetne többet elbaszni a teljesen felesleges pályázatra? Ami szerinted IS felesleges volt, ergo MEGINT kidobott az ország pár milliárdot az ablakon? (és milyen véletlen, megint pont fideszesek álltak ott az ablak alatt, nyitott táskával...)

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:28:54

@Szilárd vélemény:

MIndig elrontjátok..
A hithű Gyurcsány csicskák nácizással kezdenek!
Nem csak úgy mellesleg odavetjük, hogy náci !

Aki mást mond mint a mainstream ballib véleménydiktatúra, azt egyből élből azonnal lenácizzák a "demokraták"...

Alap.

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:29:04

@Ballib cenzúrázók réme 24: ez igaz. Börtönbe velük is és mindenkivel, aki az adófizetők pénzét ellopja és ebből a narancs oldalon is találni jó pár embert.

Nem veszed észre hogy a háborús retorika csak a két nagy pártnak kedvez? Egymást tartják a hatalomban.

wolves84lb 2017.02.16. 15:29:51

@Ballib cenzúrázók réme 24: ha már kiugrott a barnamaci a picsádból, és az elérhetőségedet nem mered megadni...másolj csak, kis trollocska, másolj :) Ennyit érsz :) Beárazott a gazdád :)

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:29:58

@Ballib cenzúrázók réme 24: te kezdted a libsibolsi meg a ballib szöveggel. Szerinted csak fideszes vagy libsibolsi ballib emberek vannak?

wolves84lb 2017.02.16. 15:31:30

@Ballib cenzúrázók réme 24: én pl sosem írtam még neked, hogy náci lennél, vagy akár orbán is az lenne, vagy a fidesz. pedig szerinted én hithő gyurcsánysta vagyok, ugye :) Kis ostoba batyufasz, túl sokat hazudsz :))

Sir Galahad 2017.02.16. 15:31:38

@wolves84lb: Akkor elbasszák majd majd másra, ne aggódj. Attól, hogy nem lesz olimpia, önmagában semmi nem lesz jobb. Sajnos a politikusok ilyenek, nincs köztük különbség, lásd 4M-ügy.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 15:32:03

@KUNTYI:

Nyilvánvaló dolgokra bizonyítékokat kérni ökörség. Tehát ökör vagy.

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:32:36

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: örülj neki, hogy a liberális társadalom lehetővé teszi, hogy egy ilyen mint te is leírhassa a véleményét szabadon.

Amúgy meg ha jól tudom te Bulgáriaban élsz, mi közöd van az itteni belpolitikai dolgokhoz? Ide adózol?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 15:33:28

@wolves84lb:

Határozd meg mit jelent fideszesnek és orbánistának lenni! Aztán meg fogom tudni mondani, az vagyok-e.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:33:57

@wolves84lb:

Azt ugye tudod, hogy Magyarországon a turizmus annyival nőtt, hogy közel befogtuk Prágát, Bécset, és bizonyos mutatóban le is hagytuk őket ?
www.napi.hu/magyar_vallalatok/becs_praga_es_roma_ele_kerult_budapest.597223.html

Holott 2006-ban még negyed annyian jöttek ide.

Azaz minden az országot népszerűsítő reklám az éppenhogy befektetés, és kicist sem kidobott pénz.

Márpedig az Olimpia kampánya jelentősen népszerűsítette az egész országot is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 15:34:42

@Szilárd vélemény:

A véleményszabadság és a liberalizmus keverése demagóg érvelési hiba...

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:35:27

@Szilárd vélemény:

Éppen ellenkezőleg.

Azért írhatjuk le a véleményünket nemzeti jobboldaliként, és keresztényként, mert az MSZMP álatl üzemeltetett kommunista diktatúrát megdöntöttük, ahol üldözték mind a jobboldaliakat, mind a keresztényeket.

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:36:41

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: ha ebben neked nincs logika, akkor csalódok benned. Eddig értelmesnek tűntél, annak ellenére, hogy elvakult fanatikus vagy.

Sir Galahad 2017.02.16. 15:36:48

@Ballib cenzúrázók réme 24: Meglehet, de akkor biztosan vagy eltűnnek, vagy eljelentéktelenednek. Egyébként ennek csak egy kicsit kisebb az esélye, ha megőrzik az önállóságukat.

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:38:07

@Ballib cenzúrázók réme 24: teli van a fidesz volt mszmp-sekkel és kisz-esekkel. Ezzel bukott is az érvelésed. Ezek tények, bár tudom hogy a fidesz hívőknek a tények olyanok, mint a kriptonit Supermannek.

Szilárd vélemény 2017.02.16. 15:38:58

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: szerintem még a kettő összefügg. Ez történelmi tény.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:41:12

@Szilárd vélemény:

Akkor nézzük a tényeket, aballib legendákon túl:

Nem tudom hallottad-e hogy az MSZMP-t vagyonostul, párttagságostul az MSZP örökölte.

Vagy hogy amíg Gyurcsány jelentgetett a Pécsi Dialógus csoportról rendszerváltás környéként az MSZMP KB-nek, és cserébe az MSZMP KB leszólt a vizsgáira ezért
(videó: www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA )

Addig Orbánt és feleségét, ugyanezek a GYurcsány féle besúgók lehallgatták, mint minden ellenzékit:
mandiner.hu/cikk/20120405_viktoria_akcio_lehallgattak_es_megfigyeltek_orbant_es_feleseget

De ez már történelem..
Csak nem értem a magadfajta komcsik miért próbálják elhazudni .. :DD

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.16. 15:47:33

Ha a kettős állampolgársági szavazásnál valaki meglebegteti, hogy azok majd szavazhatnak is, vagyis beleszólhatnak kintről a mi belügyünkbe, akkor még nagyobb bukta lett volna.

gyurmicsek 2017.02.16. 15:49:50

@Ballib cenzúrázók réme 24: "Azért írhatjuk le a véleményünket nemzeti jobboldaliként, és keresztényként, mert az MSZMP álatl üzemeltetett kommunista diktatúrát megdöntöttük, ahol üldözték mind a jobboldaliakat, mind a keresztényeket. "

Épp ezért nem értem, hogy a mostani rendszernek miért örülsz.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:54:59

@gyurmicsek:

Ennek elsősorban gazdasági okai vannak.

De mellesleg soha nem lelkesedtem a GYucrsány féle spiclikért, vagy Horn féle pufajkásokért, avagy Medgyessy féle ügynökökért.

Így aztán a kellemest a hasznossal.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:57:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Megpróbáltam elmagyarázni hogy 10 darab 60 éves nyugdíjas miként bírta megfutamítani a Juhász Petya füttyügő csürhetagjait.

Az ember természetes ösztöneire utaltam.

Gondolom benned is megvan az az ösztön, hogyha füledbe füttyögök, vagy leköplek, akkor nem mész el szó nélkül.

komolytalan samu 2017.02.16. 16:00:40

Kedves Bencsik Gábor

Semmilyen formában nem vagyok a baloldali szekértábor része, és értem az érveket. A pozitív gondolkodás, a nagy feladat felvállalása, a potenciális sikeres rendezés ereje. Jó lenne.

Még azt is el tudom képzelni, hogy a Fidesz olyan emberekre bízza ezt a feladatot, akik ezt képesek megvalósítani.

De sajnos abban bizonyos vagyok, hogy a párt és a hozzá kötődő, ma már feudális viszonyrendszerben működő érdekcsoportjai, minden tételt háromszor lopnának el. Túl sokan vannak és túl nagy a befolyásuk ahhoz, hogy ezt a tervezett, és még ésszerű keretek között tudják tartani azok az emberek, akiknek az lenne a feladata. Azaz a projekt súlyosan veszteséges lesz, amit nekem, az adófizetőnek kell majd kifizetnem.

A 23millió románozás ostoba és aljas érv tehát, a saját pártjának tisztességtelenségét igyekszik a polgárok nyakába varrni. Szerintem a választók ezt még a negatív gondolkodásnál is kevésbé bocsátják meg.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 16:03:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Számtalanszor megtettem már, a legrövidebb meghatározás: liberális elveket hangoztatni baloldali jelmezben.

nu pagagyí 2017.02.16. 16:04:34

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: A nemzetet súlyosan veszélyezteti a környezetvédelem? Ezt még nem halottam. Egyébként kíváncsi lennék, te mit értesz nemzeten? Csak nem azt néhány maffiózót, aki éppen hatalmon van?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.16. 16:05:46

@Szilárd vélemény:

Nincs benne semmi logika.

Számtalan ember adózik Mo-on és nincs szavazati joga.

nu pagagyí 2017.02.16. 16:06:34

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Benned egy filozófus veszett el. Igaz, még csak a definíciókig jutottál, a tartalmi kifejtés még várat magára.

Beer Monster 2017.02.16. 16:22:22

És a leírtak hogyan teremtenek okot arra, hogy én, aki nem tartozok se a ballibbe, se a jobblibbe ne vehessek részt a döntésben?

Kérhetnénk a szerzőt, hogy ne sorolja az összes magyart a nemzeti büszkeségért bármit vállalók és az önálló gondolkodásra képtelenek két kategóriájába.

Netuddki. 2017.02.16. 16:51:57

Gabika, a tolvajfidesz felszopófiúcskája. Eme rövid szösszenetben csak 6-szor fordult elő a "ballib" szavacska. 1 ballibért mennyit fizetnek?

Ha valaki hülyeségeket írkál, csak magából csinál hülyét.
Az ilyen hülyéknek meg nem lesz majd más állás a teszkó árufeltöltőn kívül ha bukik a tolvaj rezsim, én szóltam.

káposzta 2017.02.16. 16:58:30

Kurva vicces volt ez a cikk :) A cikkírónak fogyaték volt a jele az oviban, vagy naracs-szopó? :)

na4 2017.02.16. 17:00:51

Kár ezt a kérdést a ballibberekre kenni. Én sem szívlelem őket, de itt most egészen másról van szó. Arról, hogy erre a megalomán hagymázas olimpia ötletre ennek a kis országnak egészen egyszerűen nincs pénze!! Kilóg a seggünk a gatyából. Én is szeretnék egy Lamborghini-t, de nincs rá pénzem. Miért nem lehet ezt belátni? A számok nem hazudnak. Nálunk sokkal nagyobb, gazdagabb országok óriásit buktak az olimpián, akkor velünk ugyan mi lenne? Nem kell messzire menni a szörnyűséges fiaskókért: itt van Szarajevo, Görögország, Szocsi, stb. Miért nem lehet azt megérteni, hogy egy országot nem a távolugrók, vagy a síkfutók fognak megmenteni, hanem rengeteg erős, piac és versenyképes kis- és középvállalkozás, egy minimális, hatékony, átlátható és korrekt államaparátus, nulla bürokrácia, alacsony adók, innovatív szellem és jó oktatás, fegyelmezett, szigorú , pártatlan törvénykezés. A pénzt erre kell költeni, nem pedig ilyen "kenyeret és cirkuszt a népnek" szemfényvesztésekre. Már eddig is elqurtak rá vagy 20 milliárd Ft-ot, olyan pénzt, amire égetően szükség lenne máshol, vagy éppen a zsebünkben is hagyhatták volna. Óriási felelőtlenség az országot ilyen hazárdjátékba belevinni!

Egyallampolgar 2017.02.16. 17:45:12

Redakció te szegény, ezek érvek? Miért akarod tudni, hogy az olimpia ellenzés az Orbán ellenzés? És ha az aláírás csak olimpia ellenzés?
Azért mert a Momentum párt akar lenni és ezzel akar betöri akkor már nem lehet igaza? Miért?

Az olimpia egy baromság aláírástól, Budapesttől függetlenül. Az államilag finanszírozott élsport egy tahóság. Egy érem magánügy és nem közügy.

morph on deer 2017.02.16. 17:51:05

"Évek kitartó munkájával a hazai ballibnek sikerült a kishitűség, a kicsinyesség, a kenyérféltés, az irigység érzését beleplántálniuk a választók meghatározó hányadába"

A csudát!
Az embereknek ehhez épp elég végignézni egyszer Orbánon, aztán meghallgatni az "évértékelőjét" - és azonnal világossá válik, hogy ez csak egy pitiáner ország kisstílű vezetője lehet, senki más.
Valóban erős embert ugyanis nem igazán hallani teli torokból hangoztatni, hogy ő milyen erős, vagy látni, hogy teleplakátolja a környéket a saját dícshimnuszaival, ugye?

Csak az bizonykodik, aki rá van szorulva.
Innentől már nincs szükség semmiféle plántálásra - teljes a "siker" !

Brained 2017.02.16. 18:08:10

Ha ez mind igaz, akkor miért is kell fúrni a népszavazást? Akkor a kormánynak kellene megrendeznie országos szinten!

Valami nem stimmel! :)

2017.02.16. 19:00:09

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "hobbim a mélyelemzés"

Aha, a mélytorkozás inkább.

"Egy parlamenti demokráciában mindenkinek joga van a legkülönfélébb módokon kifejeznie nemtetszését az aktuális kormánnyal szemben."

Bencsik elvtárs érti a demokráciát, ez a nap vicce.

"Nem éppen rokonszenves dolog egy – sokak szerint – nemzeti ügy elgáncsolását használni arra, hogy egy szervezet a politika színpadára lépjen, de kétségkívül legitim. Ilyet mások is csinálnak."

Milyen "nemzeti" ügyről hadovál itt maga, Bencsik elvtárs? Mikor és kicsoda döntötte el, hogy ez az ügy "nemzeti"? Pont erre volna jó a népszavazás, hogy ezt eldöntse (nem pedig te, vagy éppen Orbán elvtárs).

Amúgy meg javasolom, hogy a békamenet védje meg a fiatal Nolimpiások jogait. A vén (kádárista, szálasista) fideszes munkásőrök végre tehetnének valami hasznosat is a magyarok érdekében.

egysmás 2017.02.16. 19:10:20

Azért, mert nincs érvem, még lehet igazam...

Ennyit tud a jobboldali szellemi elit?

Aztakurvaistenit, ez már tényleg szánalmas.

bekerült 2017.02.16. 19:11:35

Hogy mire nem képes ez a törpe minoritás ?

Már mint az ellenzék, amely még ráadásul nem is egységes.

Szóval emlékeztetnék egy népszavazásra, amely tök hasonló volt mint ez .
Mögötte ugyanis ordított a politikai szándék !

Igen, a vizitdíjas népszavazásra gondolok !

Akkor miért nem pofázott a tisztelt Bencsik úr !

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2017.02.16. 19:41:07

Igazából nagyjából irreleváns a MoMo motivációja. Ha a nép támogatja akkor az igenre fog szavazni. Ha nem, akkor a nemre.
Sőt, többet mondok, hogy ha Fidesz nem csak akkor lenne kíváncsi a "nép véleményére", amikor az érdeke úgy hozza, akkor most nem tartanánk itt. Akkor már rég túl lennénk ezen az egészen.

"a mikrofont a szembejövő elé tartó újságíró is tudja, hogy nem a népszavazásról van szó, hanem vegytiszta politikai birkózásról, a ballib újabb akciójáról, hogy a jobbot meggyengítse. "
Nem, hanem az úgynevezett gerincről van szó, amit úgy látszik, hogy Fidesz környékén már teljesen el is felejtettek, de elmagyarázom:
Lehet valaki nagyon néppárti, de az azzal jár, hogy akkor is hallgat rá, ha annak a véleménye nem szolgálja az ő érdekét.
Lehet valaki elitista és úgy gondolja, hogy ő jobban tudja, de akkor nem csinál népszavazást olyan esetekben, amikor szolgálja az érdekeit, illetve nem prédikál arról, hogy milyen csúnya dolog az elitizmus.
Az viszont, hogy ha támogat a nép, akkor néppárti vagy, ha nem, akkor elitista, az egy gerinctelen dolog.

"mint a kettős állampolgársági népszavazás zátonyra futtatása volt 2004-ben."
Ez egy fideszes mítosz csupán. Az a népszavazás, egyrészről nem a kettős állampolgárságról szólt, hanem a kedvezményes honosításról egy később meghatározandó embercsoport számára. Én pl. ezért szavaztam ellene (és nem szégyellem), mert mi az, hogy majd később eldöntik, hogy kikre vonatkozik. Az adott helyzetben, az adott kérdésre ez volt a racionális döntés. Ha másként fogalmazzák meg a kérdést, akkor lehet, hogy én is mást válaszoltam volna.
Másrészről, nem az állítólagos ballib propaganda futtatta zátonyra, hanem a közöny. Az emberek 2/3-a el se ment. Ha olyan hű de eredményes lett volna a propaganda, akkor nem az érvénytelenségen bukott volna el.

Attól, hogy 2002-ben az MSZP támogatta, ez még baromság volt. Magyarországnak 2002-ben, de most sincsenek meg az erőforrásai egy ilyen rendezvény lebonyolítására.

"Azóta azonban a magyar ballib számára, pártostul, civilestül, értelmiségi holdudvarostul nem maradt semmi más közéleti cselekvés, mint a jobboldal bármely cselekvésének azonnali és feltétel nélküli elutasítása"
Ez megint csak egy fideszes mítosz, aminek semmi valóságalapja. A parlament évente több, mint 100 törvényt fogad el minden különösebb ellenállás nélkül. Évente mindössze egy-két ügy van, amit komolyabb felháborodás kísér. Ezt igen nehéz egy feltétel nélküli ellenkezéssel magyarázni. Sokkal jobban fog sikerülni azzal, hogy vannak gázos ügyek, amiket esetleg lehet, hogy tényleg nem kellene erőltetni.

"Évek kitartó munkájával a hazai ballibnek sikerült a kishitűség, a kicsinyesség, a kenyérféltés, az irigység érzését beleplántálniuk a választók meghatározó hányadába."
Ez a legviccesebb. Kádár népébe nem kellett semmit sem beleplántálni, az már benne volt sok évtizede. Ám igazán vicces az, hogy ez juttatta hatalomra és tartja hatalom a Fideszt is ld. a migránsok elveszik a segélyt, a munkát, rezsicsökkentés, luxusprofit, bankárkormány stb.

Kevés dolgot tudok biztosabbra ígérni, mint hogy nem fogok szégyellni egy racionális döntést. Már pedig nem az a racionális döntés, hogy verjük magunkat hosszú időre adósságba két hét fényűzés és egy csomó utána kihasználatlan épület kedvéért.

Parajpuding 2017.02.16. 19:48:30

De szar írás. Sz*pkodjátok egy kicsit intenzívebben Viktort, mert így nem lesz fizu :DDD

VaradiJanos 2017.02.16. 20:20:22

@Mei Ling: köszönjük, szakértő úr

VaradiJanos 2017.02.16. 20:22:19

@káposzta: itt is meghámozzalak, répa?

VaradiJanos 2017.02.16. 20:24:13

@Parajpuding: látszik, hatott rád a gyermeki tapasztalat

zsocek 2017.02.16. 20:37:04

bencsik elvtárs, remek csúsztatások, ferdítések, hazudozások sikeredtek elő ebben az irományban is, lehet menni a tolvajkormány kasszájához.

káposzta 2017.02.16. 20:45:38

@VaradiJanos: Te valami hámozóbuzi vagy? :D Szerintem menj el állatorvoshoz, és altasd el magad.

VaradiJanos 2017.02.16. 20:50:02

@káposzta: Már megint buzizol? Nem fognak megdicsérni momentumos libbant barátaid....

Janossz 2017.02.16. 20:53:23

A Mandiner szerkesztőségben még nem merült fel, hogy mikor köztéren, demokratikus jogát gyakorló aktivistát támadás ér, az talán összefüggésbe hozható az őket lehazaárulózó bértollnok teljesítményével?
Ez a színvonal immár?

ogli dzsí 2017.02.16. 21:20:33

valójában a fidesznek nagyon is jó lesz ez a népszavazás

kiderül, hogy hány potenciális mszmps van a nagyfaluban 200 vagy 400 ezer? ez fontosabb infó mint egy sima poll.

gtri 2017.02.16. 21:23:50

Amikor pénz ADÁSÁVAL ki lehetett volna mutatni a hazafiságot, akkor nem tolongtak a "hazafiak". :)

forrás1:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1500041.kor

"(1) Az Összefogás az Államadósság Ellen Alap (a továbbiakban: Alap) 2015. március 31-én megszűnik."

Az alapba kb. 2600-an fizettek be, összesen kb. 341 millió forintot. Mindezt 2011 áprilisa (az alap indulása) és 2015 márciusa (az alap bezárása) közötti 4 évben sikerült az összefogás nevében előteremteni. Kevesen voltak azok, akik a saját pénzüket ennek a kormánynak a kezére akarták adni. Nem akartak úgy járni mint a káposzta amelyre a kecske gondoskodása vár . :)

forrás2:
index.hu/gazdasag/2015/01/26/alig_fizet_valaki_az_allamadossag_elleni_alapba_megszuntetnek/

Előre "hazafiak" az olimpiáért! Hozzatok létre egy olimpiai alapot és fizessetek be pénzt a saját zsebetekből. Akkor majd kiderül, hogy mennyire vagytok hazafiak! Amikor pénzt kell adni a hazának, az gondolom sokkal nehezebb hazafiság, mint amikor lezsírozott pályázatokon pumpolni azt vagy amikor melldöngetétő tolakodással kell adókedvezményért meg testreszabott törvényekért hazafiskodni!

A propaganda szerint Magyarország erősödik. Vajon van annyira erős, hogy 2600-an befizetnek egy olimpiai alapba 341 milliót? Vagy ha adni kellene SAJÁT pénzból akkor már lohad a lelkesedés? :):)

gtri 2017.02.16. 21:26:58

Javítás:

Amikor pénzt kell adni a hazának, az gondolom sokkal nehezebb hazafiság, mint amikor lezsírozott pályázatokon lehet pumpolni azt vagy amikor melldöngető tolakodással kell adókedvezményért meg testreszabott törvényekért hazafiskodni!

Janossz 2017.02.16. 21:28:54

@gtri: Életünket és vérünket!
Ja, zabot, azt nem...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.16. 22:17:52

@VaradiJanos: csak ilyen egymondatosokra futja az írói vénádból? Esetleg valamilyen bonyolultabb eszme futtatást, érvelést ki tudsz préselni magadból?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.16. 22:19:17

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Hobbid a mély elemzés? Ja, mások seggében a Bratovan utcai gőzfürdőben.

gtri 2017.02.16. 22:37:07

@Janossz:

A zab az drága, drágább, mint a haza a "hazafiaknak".

sdani 2017.02.16. 22:51:32

@Lord_Valdez: A poszt elolvasása után elkezdtem megfogalmazni egy nagyon hasonló kommentet, de szerencsére megelőztél, így nekem már nem kell. :D

VaradiJanos 2017.02.16. 23:13:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: tudnék, de minek? A fajtád felé egy laza köpés is elég lenne, egy mondattal már bőven többet adok nektek a szükségesnél.

VaradiJanos 2017.02.16. 23:14:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: de kèpben vagy seggezős helyek terén, te kis negyed fél tonnás

Aranyi Gábor 2017.02.16. 23:20:11

@nu pagagyí: Az issten mért nem tesz anyává? Nem a velejéig -olafolafolafolafolaf - korrupt PAKS-II-t saját céggel népszerűsítő qurcsótány/Dembinszkáj akart pályázni 2011-ben? Még 2015-ben is oda nyilatkoztak, hogy össznemzeti, pártok feletti ügy, B+!!!! Most, hogy három hónapnyira vagyunk, több valag pénzt elszabtunk pályázatra, most megfúrjátok? Nehogy má' a Szent McGabi Zsidójátékok fényét - ufólag - elhomályosítsa. Nehogy a zsidó olimpia után MAGYAR is legyen Budapesten. Tudod mit, DÖGÖLJETEK MEG MINDANNYIAN. MOST!

Aranyi Gábor 2017.02.16. 23:28:47

@Janossz: Igazad van, B+ Nem azt a 20 zsidót kell zaklatni, aki a 4k/1 Milka/Netadó/Kétfarkú-cirkuszok után most az olimpiával b@szakszik, hanem a sorosét. Nyugi, AZÉ IS szét lesz, ha ilyen intenzíven rázzák a pofonfát, mikor alatta állnak...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.17. 05:22:19

@VaradiJanos: Látod te kis seggfej mennyire nem vagy képben. birca maga írt annak idején egy posztban arról hogy a Bratovan utcai gőzfürdő a kedvenc helye, valakik meg kitúrták az internetről, hogy az Szófia legismertebb meleg találka helye.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.17. 05:23:23

@VaradiJanos: "gy mondattal már bőven többet adok nektek a szükségesnél. "

Igen. Örülnénk ha nem írnál semmit! :-))

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.17. 05:49:51

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

Nem értek egyet Bencsikkel. Az egész ügyet túlságosnak fontosnak hiszi, pedig nem az.

Az egész egy belső harc a ballib táborban. Ez csak jó nekünk, szóval hagyni kell, hadd gyilkolják egymást.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.17. 06:52:52

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Miért belső harc ez? birca! Már megint kendert legeltél, vagy az ánusz repedés varrása miatt adott fájdalomcsillapító hatása még nem múlt el?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.02.17. 06:55:46

Tényleg nem kéne népszavazni, ha nem akartak volna ezek az idióták olimpiát szervezni.

"Viszont mindezt, az új szervezet marketing-kampányát és a kormánnyal ellenszenvezők véleménynyilvánítását a nép szabad akaratnyilvánításáért való kiállásként beállítani merő szemforgatás. "
Miért, az eddigi (a szoci is) kormányok nem tetszelegtek azzal, hogy ők valósítják meg a népakaratot?

Hogy csak a jelenlegi politika elleni cselekvés? Nagyon jó! Támogatom!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.02.17. 06:59:50

"Én is tudom, te is tudod, a mikrofont a szembejövő elé tartó újságíró is tudja, hogy nem a népszavazásról van szó, hanem vegytiszta politikai birkózásról, a ballib újabb akciójáról, "
Csak szólok, hogy ez nem ballib. Aztán félre is ment az egész iromány.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.02.17. 07:01:22

"2002-ben, amikor a teljes kormányoldal és ellenzék – Orbán Viktortól Medgyessy Péteren át Kovács Lászlóig –, továbbá a legkülönbözőbb világnézetű közéleti emberek és hírességek csatlakoztak a budapesti olimpia tervéhez, még simán nyert volna egy népszavazáson is."
Talán mert az 15 éve volt, és kicsit jobban ment a szekér. Nem volt ilyen rohadt a narancs sem, mint most.

midnight coder 2017.02.17. 07:04:40

Engem aligha lehetne azzal vádolni, hogy túl sok szimpátiát érzek a jelenlegi baloldal felé, és sok kérdésben bizony Orbánékat támogatom, lásd migrik kezelése, ugyanakkor ezt bizony én is aláírtam. Mert az olimpia rendezése kis hazánknak (és egyáltalán) nettó hülyeség, pénzkidobás. Azért nem kellene százmilliárdokat kidobni az ablakon, hogy itt versenyezzenek az afrikaiak génjei az európaiak doppingszerei ellen, miközben a világ a TV előtt a fotelben ülve, sört büfögve bámulja őket.

midnight coder 2017.02.17. 07:06:03

@ColT: Nem ment jobban. Viszont akkor a szociknak még volt esélyük arra, hogy ők lopjanak a dologgal kapcsolatos beruházások költségeiből.

2017.02.17. 07:19:16

látod bértollnok, a lelibsizett index kirakott téged a címlapra. ez mikor fordul elő a magyar hírlapnál vagy a 888-nál?

chrisred 2017.02.17. 07:35:34

@Ballib cenzúrázók réme 24: Ezt érdekes módon soha nem szokták emlegetni, amikor az uniós csatlakozás előnyeit-hátrányait sorolják. Mondjuk az a tényező, amiben lehagyjuk az említetteket, a szobafoglaltság aránya, egyszerűen a szállodai szobaszámok nagyságából adódó arányszám, amiből nálunk kevesebb van.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.17. 07:51:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Új szervezetek igyekeznek elvonni szavazókat a DK-tól és az MSZP-től. Ezért is nem támogatta ez a 2 párt az aláírásgyűjtést.

marcogo 2017.02.17. 08:49:45

@Ballib cenzúrázók réme 24:
elöször is nem öriztünk együtt libákat a mezön, ezért a bizalmas tegezést hagyjuk.

Ki olvasta közülünk az OLAF jelentést? Mert eddig csak pártunk és kormányunk tálalásában kaptunk hirt róla.

Mellékesen: akik voltak, azok megkapták a büntetést, le lettek váltva, ne is jöjjenek vissza.

Nem kellene inkább azokkal foglalkozni most, akit 7 (+4 korábbi) év alatt esetleg szintén (horribile dictu) korruptak voltak és ebben a szellemben folytatják??

Ök még okozhatnak itt károkat.

Beer Monster 2017.02.17. 09:37:28

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Új szervezetek igyekeznek elvonni szavazókat a DK-tól és az MSZP-től."

Akkor tripla haszon.

Beer Monster 2017.02.17. 09:41:25

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:
Móricka az óvodában éppen meglátja, amint két kutya közösül. Odarohan az óvonénihez és megkérdezi:
- Óvonéni az a két kutya mit csinál?
- Hát tudod Móricka a felül lévő kutyának eltörött a lába, és a másik kutya segít neki elmenni a kórházba.
- Milyen praktikus, közben basznak is!

VaradiJanos 2017.02.17. 10:36:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: sajnálatraméltó kis nyomoronc aki abban méri a tájékozottságot, hogy ki mit írt vmi nulla blog alatt. Tudom, tolószékkel nehezebb, de azért így is komozdulhatnál néha a való életbe

2017.02.17. 15:11:05

266151...ez odabasz. asszem nem kétséges, hogy van igény népszavazásra. de mindegy is mert ez a 266151 szavazat elég hozzá, hogy a NOB ne bp-et támogassa. remélem eljuttatják nekik a hírt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.02.17. 18:03:44

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: S milyen érzés, hogy 266 ezren nem akartak szavazni? Ahelyett hogy 138 ezres se akartak volna?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.02.18. 07:24:38

@ColT:

Lényegtelen az egész. Ez csak a választási kampány része, A lényeg: a ballibák ismét zsákutcába vezették saját magukat, ezúttal az olimpiával.
süti beállítások módosítása