A terrorizmusról és a még mindig naiv mellébeszélőkről
2015. november 15. írta: dobray

A terrorizmusról és a még mindig naiv mellébeszélőkről

mellebeszelok.jpg

„A terroristák ellen a legjobb fegyver, ha békén hagyjuk az áldozatokat ártatlanokat” – írja a Kettős Mérce teljesen valóságvesztett bloggere, Jámbor András. Hogy az áldozatok ártatlanok békén hagyásának mi köze a terroristák elleni küzdelemhez, azt fel nem foghatom, hacsak nem pusztán ceremoniális-retorikai eszköznek kell felfognunk Jámbor szövegét. Attól tartok, nem csak annak, megoldása ugyanis az: „Meg kell védenünk magunkat, de nem csak a biztonságunkat, hanem a jogainkat, a szabadságunkat is. És még többet kell tennünk azért, hogy még kevesebb feltétel álljon elő ahhoz, hogy valaki rossz útra térjen. Körbe kell zárnunk és ki kell húznunk a talajt a terroristák lába alól”.

Kerner Zsolt a 24-hu-n arról értekezik, hogy „ha kibaszod a muszlimokat a városszéli gettókba, ha nem adsz munkát valakinek, akit Mohamednek hívnak, akkor Mohamed nem fog beilleszkedni, viszont nagyon durva indulatai lesznek veled szemben.” Levonja a következtetést: „a megoldás pedig nem Európa határainak lezárása, és nem a rasszizmus, vagy a vallásháború.” Valóban nem ezek jelentik a megoldást, de ezzel nem vagyunk beljebb. Kösz a megfejtést.

A Guardian legfőbb problémája jelen pillanatban az, hogy nehogy a szélsőjobboldal malmára hajtsa a vizet a párizsi vérengzés.

Az Átlátszón Vágó Gábor arra figyelmeztet: „azért gyilkoltak, hogy elinduljon a gyűlölethullám”.

Komolyan mondom, megáll az ész.

A szokásos szólamok hangzanak el sorjában: nem lehet általánosítani a muszlimokra az Iszlám Államból (oké), ne dőljünk be a kísértésnek (igyekszünk), csak össze akarnak minket ugrasztani (lehet), és persze: nem integrált elég jól Franciaország. Már megint

Előre gyártott válaszok, mottók, mindenttudó megoldások. Jobb híján. Önismételgetés.

Ki kell ábrándítsuk a világbékéző neohippiket: nem azért gyilkoltak itt, mert így akartak cseles módon iszlamofóbiát kelteni, hogy több katonája legyen az Iszlám Államnak. És nem azért gyilkoltak itt, mert nem integálták őket elég jól. Meglepően sok merénylő került ki az előző években Angliától Svédországig középosztálybeli, magas presztízsű munkát végző (pl.: egyetemi tanár), esetleg még ráadásul családos emberek közül.

A felzárkóztatás nem oldana meg semmit, vagy csak keveset. Az elsődleges probléma nem az iszlamofóbia, nem az egyenlőtlenség, nem a sikertelen integráció, nem a frusztráltság. Hanem nemes egyszerűséggel az a töketlenség, amelyet a Nyugat felmutat az Iszlám Állam elleni katonai beavatkozás hiányával.

A párizsi merénylők megfélemlíteni akarnak. És erre nem az a válasz, hogy „a demokrata nem fél”. Hanem az, amit Oroszország csinál Szíriában. Oda kell küldeni a hadseregeket, kegyetlenül szétbombázni, megsemmisíteni, elsöpörni a Föld színéről ezt a megszállott bandát.

Az Iszlám Állam elsősorban nem akkor éri el a célját, ha egymásnak ugrunk − persze ez is jól jön neki ; hanem ha a bénultságtól nem merünk katonailag beavatkozni, mert annyira elrettentőek az ő módszereik. Szép dolog a belső biztonság és készültség növelése, azonban a megoldáshoz oda kell menni és lőni kell. Az Iszlám Állam azt akarja elérni, hogy a belső közvélemény ellenezze a francia katonai részvételt. A válasz az, hogy azt fokozni kell. Nem létezik, hogy egy ilyen, a 7. századbeli körülményeket újrateremtő bagázst nem tud kicsinálni a Nyugat.

Azt viszont ne feledjük: az Iszlám Állam emberei egyszerűen tényleg hisznek abban, amit csinálnak, hogy ez a harc lesz a végső a végítélet előtt. Feltehetően a merénylői is így gondolkodtak.

Ideje ráébreszteni őket, hogy tévedtek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr878078022

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem vagyok téliszalámi! 2015.11.15. 13:37:02

Nem vagyok se téliszalámi, se párizsi. Manapság, amikor erősödik a harc az egymást kiirtani szándékozó debil liberális európaiak és debil iszlamista arabok között, hová álljon a csendes többség, mely egyformán elítéli mindkét oldalt? Természetesen se...

Trackback: Szilvay Gergely: A terrorizmusról és a még mindig naiv mellébeszélőkről 2015.11.15. 10:26:02

A párizsi merénylők megfélemlíteni akarnak. És erre nem az a válasz, hogy „a demokrata nem fél”. Hanem az, amit Oroszország csinál Szíriában. Oda kell küldeni a hadseregeket, kegyetlenül szétbombázni, megsemmisíteni, elsöpörni a Föld színéről ezt a megszá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.11.14. 19:17:36

@dobray:

Az Iszlám Állam nem Szíriában és Irakban székel, hanem a közel-, közép-keleti és a francia, német, svéd stb. muszlim (vagy épp nem muszlim) gyökerű középosztálybeli (és nem középosztálybeli) fiatalok lelkében, akik harcolnak az Iszlám Államért. Ha porig bombáztuk Szíriát és Irakot, már másnap újjáéled az iszlamizmus, máshol, másként, ugyanolyan vagy még nagyobb erővel. Ez nem jelenti, hogy nincs értelme felszámolni az Iszlám Államot, azt viszont jelenti, hogy hiú ábránd azt gondolni, ezzel vége lesz a vallásháborúnak.

Mindazonáltal: nem az iszlamisták mészárolják le a magzatainkat milliószám, nem az iszlamisták törvényesítik a nyugati államokban a buziházasságot stb., nem az iszlamisták üzentek hadat Istennek, hanem a Nyugat maga. Talán ha felhagynánk Isten elleni háborúnkkal, hatékonyabban tudnánk fölvenni a harcot az iszlamisták ellenünk indított támadásaival is.

búvár kondér 2015.11.14. 19:40:58

... pedig igaza van mind Vágó Gábornak és a Guardiannek is.
S a megoldás nem lehet más mint gyűlölni a gyűlölet keltőket.
Alighanem jó pár politikai hullarabló fog megnyilatkozni s fokozni a gyűlöletet természetesen a saját maga politikai haszonszerzése érdekében (lásd Volner János nyilatkozatát vagy GFG írását) ... de bízom benne hogy ezeket a politikai hullarablóknak megálljt parancsol a józan többség.

...és természetesen oda kell menni Szíriába, Irakba s kiirtani az Iszlám államot.

Szindbad 2015.11.14. 20:01:16

Jogos, ki kell baszni ezeket a mocskokat az euból. Örüljenek, hogy nem húzzuk őket karóba.

Szindbad 2015.11.14. 20:05:58

Van sok százezer ember, ami ilyen terror elől menekül. Hagyjunk végre fel a liberális mellébeszéléssel, és basszuk vissza őket oda, ahonnan jöttek.

Szindbad 2015.11.14. 20:26:39

Pár százezren elmenekültek onnan a hasonló terror elől. Ezért aztán a megoldás, hogy basszuk vissza őket oda, ahonnan jöttek.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 10:13:49

@Szindbad: mert gondolom az a bűnös kirekesztő hitetlen kutya ajrópa dolga, hogy ha bárhol a világon baj van, öt csillagos terülj-terülj asztalkát biztosítson a menekülteknek, megoldja a gondokat másutt, majd kulcsrakészen adja át rendbe rakva azokat az országokat, amiknek a normális működtetése kihívásai elől inkább elhúztak a jogaikon egyébként kurva öntudatosan rugózó szegénymigránsok.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 10:21:42

@búvár kondér:

"...és természetesen oda kell menni Szíriába, Irakba s kiirtani az Iszlám államot."

már csak azt kéne megmagyaráznod, miért MEGINT a bűnös kirekesztő keresztény kutyáknak kell bárhova is odamenni lecsapni az iszlám radikálisokat. ha ugye az ISIS annyira nem jellemző az iszlámra, akkor miért nem csapják le ők maguk az elfajzott hittesóikat a szomszédban? van ott jó pár dúsgazdag és/vagy jól fegyverzett muzulmán állam a környéken. itt az idő bebizonyítani, hogy az iszlám a béke vallása és kiveti magából a túlzókat. vagy legalább befogadja a menekülteket, nehogy egy teljes kontinensen kell átkelni szegényeknek. nosza, drukkolunk.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 10:23:19

hehe, amikor nem is olyan rég még a charlie hebdoékat mészárolták le, akkor az volt a duma, hogy a köcsög hebdósok miért baszakodtak a derék moszlimokkal, akiknek van olyan izé, büszkeségük.

ej, ej, ej, de messze kerültünk már ettől. :-DDDD

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 10:25:52

@Herr Stacheldraht Leger:

" mert gondolom az a bűnös kirekesztő hitetlen kutya ajrópa dolga, hogy ha bárhol a világon baj van, öt csillagos terülj-terülj asztalkát biztosítson a menekülteknek"

cuncimókius, hány olyan hozzászólást idézzek a charlie hebdo szerkesztőségének lemészárlása ügyében, ahol a hozzád hasonló faszarcok azt bizonygatták bőszen, hogy hát nem kellett volna bántani a vallásukra hű, de büszke moszlimokat.

arcon köpitek magatokat, és még büszkék is vagytok rá, ahogy folyik a nyál az arcotokon.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 10:44:24

@mavo: idézhetsz bármennyit hombre, magam részéről még ha morgolódva is, de hebdóék pártját fogom, szólásszabaccság, ugye. oszt még ha vallásilag érzékeny szemszögből is nézném, a durván túltolt humor sem jogosít fel senkit errefelé, hogy fegyverrel vegyen elégtételt. ergo ha úgy kell nekik a hebdósoknak (minek provokálják a békés moszlimokat), akkor dettó úgy kell nekik a hőzöngő műzlistáknak is (faszomnak provokálják a békés ajrópaiakat).

cumi

Bloodscalp 2015.11.15. 11:02:58

Ugye elég kreténséget hányt be az elvtárs úr ismét, ajánlom neki Dr. habil. Kis-Benedek József úr (Nemzeti Közszolgálati Egyetem) szabadegyetem formában is elérhető előadásait, Közel-Kelet/IS/arab világ témakörben.

Egyrészt majd ráébred mekkora baromság ez az írás -is.
Másrészt ott-is rendszeresen elhangzik milyen nagy a média felelőssége:(

Bell & Sebastian 2015.11.15. 11:08:27

Emlékeztetnék a cseszlovák csodarabbi esetére, aki (agyagból) létrehozta a Gólemet. Kivették a varázscetlit a szájából (Prágában), mire a Moldvának ment.

Nem kellene Istent játszani.

Az első reakciók arra mutatnak, ha ti így - mi méginkább úgy, megerősítjük a libsizmust, nem félünk és így tovább.

Izrael sikeresen levette magáról az össztüzet, mondhatni - összefoglalásaként a történéseknek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 11:18:27

@Herr Stacheldraht Leger:

ha valóban így van, akkor az részemről rendben van, egyet értünk.

a baj az, hogy azoknak a többsége, aki most hőzöng, a charlie esetében még javában azt magyarázta, hogy a terror ott és akkor jogos volt. és ez elég hánytató.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2015.11.15. 11:19:32

izrael megunta és már nem szereti amit csinált. szétliberalizálta, elidiótásította ejrópát, németországot egyenesen lehologyilkolta, és most ottan áll szemben az iszlámmal akik olyan nemsokára mindegyszálig kiirtanák őket. és persze az usa aki lassan megunja a gyilkos szerepet. most létrehozzák a diktatúrák ejrópáját. ez mégis jobb mint a liberális agymosoda.
a liberalizmust, baloldali faszságokat leírták, kivezették a könyvelésből. itten maradnak persze az árvái, de azokat arcbahugyozzuk naponta.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 11:21:47

amúgy dobbi manó: épphogy NEM a keresztény hátterű államoknak kell itt a radikálisokat a közel-keleten lecsapni, mert ezzel - lásd afganisztáni kudarc - csak visszaigazolják az iszlamisták mantráját és imázsuk legfontosabb elemét, hogy ők a hitetlenek ellen harcolnak szent harcot.

támogatni kell azokat a helybéli országokat, népeket, akik tesznek is valamit az isis ellen helyben (kurdok, jezidik stb.) de nem magunkra húzni a vizes lepedőt sokadszorra. minden egyes direkt nyugati beavatkozás csak még nagyobb káoszt, terrorizmust szült.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2015.11.15. 11:21:51

@Herr Stacheldraht Leger: ami a hedbós szarháziaknak humor, az másnak nem. és szóltak is miatta. sokszor. és mégis. csak csiklandozta a kis férgeket a beléjük szorult genetikai humorista.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 11:27:04

@Bell & Sebastian:

öööö ... a csak képzeletben létező gólemnek mi köze a mostani mészárláshoz, te ostoba fasz? :-DDDDDDDD

ha már felhoztad izraelt, te és a náci haverjaid minimum egy évtizede szajkózzátok azt, hogy mocskos faszista izrael, amikor az ezekhez hasonló terrorcselekmények miatt. olyankor mindig szegényártatlan kővel dobálózó palesztinok álltak szemben a mocskos faszista izraellel, most meg hirtelen minden egyes moszlim terrorista.

fogadjunk, nem tudtad, hogy a mocskos faszista izrael ellen harcoló derék, szabadságharcos palesztinok amúgy moszlimok, aki hát ugye mind egy szálig terroristák. :-DDDDD

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 11:28:17

@jose maria padilla: mert magával ellentétben nem Legión Espanola-ban tanultak meg célra tartani. De majd megtanítja nekik mi fán terem a novios de la muerte szemlélet, ez úgysem áll messze a helyi sajátosságoktól.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 11:28:56

@jose maria padilla:

hehe, a mocskos keresztények meg tisztátalan disznóhúst zabálnak, és gyakran részegen fetrengenek, hát őket meg ezért teljesen jogos kiirtani. :-DDD

István Tamasi 2015.11.15. 11:37:55

Tudott, hogy európaiak, USA-beliek, oroszok, stb. stb. ezrei harcolnak az iszlám állam oldalán. Valószínűleg nem lehet túl nehéz feladat megszervezni egy ilyen vagy hasonló terrorcselekményt. Tehát félrevezető és önbecsapás ha a menekülteket hibáztatják a merényletekért.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 11:41:44

@István Tamasi: teljesen nyilvánvalóan csakis a bűnös kirekesztő többségi társadalom lehet kollektív felelős, az cserébe mindenért.

Bell & Sebastian 2015.11.15. 11:45:33

@mavo: Mit akartál elbrekegni, arra koncentrálj, ne énrám.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 11:46:00

@István Tamasi: nem látom, hogy a migránstáborokban buzgón mécsessel megemlékeznének leendő ajrópai honfitársaik tragédiáján, valamint hogy sorban állnának a rendőröknél feljelenti a soraik közt észlelt radikális/uszító elemeket

summa summarum: már megint a rohadt klerikális fasiszta keresztény csürhének kéne magába szállnia.

Bell & Sebastian 2015.11.15. 11:48:48

@István Tamasi: Ha agyonütik öreganyádat 200 forintért és még meg is erőszakolják, a helyszínelés során csak levonnak ebből bizonyos, szűkítő következtetéseket.

rámenős 2015.11.15. 11:50:27

@búvár kondér: Ezt ugye nem gyülöletkeltés, hanem a józan ész mondatja veled?

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 11:50:30

@Bell & Sebastian: "egyedi eset"

shakespeare 2015.11.15. 11:58:20

@István Tamasi: úgy van ahogy mondod, európából is oda mentek isis mellé harcolni. Csak te és aki azt mondja, hogy ezek európaiak, oroszok, amerikaiak voltak egy nagy hazudozó, vagy aljas hazudozó, félrevezetô, mert ezek mind bevándorlók családjaiból vannak akik onnan jöttek és soha nem voltak európaiak, csak a libsi áruló sajtó nevezi ôket annak és te

rámenős 2015.11.15. 12:01:28

Senki nem említi Soros bevallott szerepét a menekültáradat elősegítésében. Senki nem VÁDOLJA.
Pedig egy ilyen dörzsölt pénzügyi guru biztosan számolt ilyen eshetőséggel is. Franciaországnak minimum becsületrendet kellene adnia neki a demokrácia terjesztéséért.

Bell & Sebastian 2015.11.15. 12:01:38

És a németek most mit ellenőriznek? Természetesen a francia-német határt, mit lehessen tudni?

Bell & Sebastian 2015.11.15. 12:06:04

Az a legszebb az egészben, hogy a bajorok is kaptak már el fegyveres Nikéket, a parizerhez hasonló sorozatszmú AK -kal. Ahelyett (hogy dobolnák), az Ich bin tolerist! -kampány megy tovább, mintha mi sem történt volna.

annamanna 2015.11.15. 12:25:03

A keresztény dobray figyelmébe:

Efezus 6,12 Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek a magasságban vannak.

1Korinthus 15,32 Ha csak emberi módon viaskodtam Efezusban a fenevadakkal, mi a hasznom abból, ha a halottak fel nem támadnak? Együnk és igyunk, holnap úgyis meghalunk!

Ami itt folyik, az ellen hatástalan a kalasnyikov. Olvasd el a Mester és Margaritát. Vagy picit nézz vissza a történelembe. Ajánlok egy pár mondatos linket: hu.wikipedia.org/wiki/Asszaszin
Ebből az egyik mondat: "az asszaszinok gyakran váltak a keresztes államok szövetségeseivé"
Valahol említették, hogy a templomosok sokat tanultak tőlük. Gyakorlatilag összejátszottak.
És hogy ebben biztosan lehet valami, azt elég nyilvánvalóan bizonyítja, hogy a mostani támadást Párizsban, péntek 13-án, este követték el. A helyszín és időpont utalás erre:

"1307. október 13-án pénteken IV. „Szép” Fülöp francia uralkodó egy jól megszervezett akcióval, saját királyságában egyetlen éjszaka leforgása alatt lefoglalta a rend vagyonát, bezáratta a tagjait, majd eljárást indíttatott ellenük a keresztény vallás meggyalázása, szimónia stb. miatt."

Azt első blikkre is lehet gondolni, hogy a templomosoknak és asszasszinoknak szellemi hátterük is volt, szellemi erő állt mögöttük. Azon pedig nem fog a golyó.

De ha szerinted jó ötlet a háború, akkor csináld is meg azt, amit mondtál, és menj embert ölni. Ne csak a levegőbe beszélj, hanem tegyél is úgy, ahogyan beszélsz. Hátha jobban jársz, mint II. András katonái:

"Amikor 1217-ben II. András magyar király VI. Lipót osztrák herceggel szövetségben keresztes hadjáratot vezetett a Szentföldre, 300 magyar lovas katona vállalkozott arra, hogy legyőzi az asszaszinokat. A katonák ezt meg is próbálták, de az asszaszinok legyilkolták őket, úgy, hogy csak ketten tértek vissza."

Ha érdekel a szellemi harc, annak itt vannak a fegyverei:

Végezetre, atyámfiai, legyetek erősek az Úrban, és az ő hatalmas erejében.
Öltözzétek föl az Isten minden fegyverét, hogy megállhassatok az ördögnek minden ravaszságával szemben.
Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek a magasságban vannak.
Annakokáért vegyétek föl az Istennek minden fegyverét, hogy ellentállhassatok ama gonosz napon, és mindeneket elvégezvén megállhassatok.
Álljatok hát elő, körül övezvén derekatokat igazlelkűséggel, és felöltözvén az igazságnak mellvasába,
És felsarúzván lábaitokat a békesség evangyéliomának készségével;
Mindezekhez fölvevén a hitnek paizsát, a melylyel ama gonosznak minden tüzes nyilát megolthatjátok;
Az idvesség sisakját is fölvegyétek, és a Léleknek kardját, a mely az Isten beszéde:
Minden imádsággal és könyörgéssel imádkozván minden időben a Lélek által, és ugyanezen dologban vigyázván minden állhatatossággal és könyörgéssel minden szentekért

A hitről többek közt ezt írja az Ige:

És mit mondjak még? Hiszen kifogynék az időből, ha szólnék Gedeonról, Bárákról, Sámsonról, Jeftéről, Dávidról, Sámuelről és a prófétákról;
A kik hit által országokat győztek le, igazságot cselekedtek, az ígéreteket elnyerték, az oroszlánok száját betömték.
Megoltották a tűznek erejét, megmenekedtek a kard élitől, felerősödtek a betegségből, erősek lettek a háborúban, megszalasztották az idegenek táborait.
Asszonyok feltámadás útján visszanyerték halottjaikat; mások kínpadra vonattak, visszautasítván a szabadulást, hogy becsesebb feltámadásban részesüljenek.
Mások pedig megcsúfoltatások és megostoroztatások próbáját állották ki, sőt még bilincseket és börtönt is;
Megköveztettek, kínpróbát szenvedtek, szétfűrészeltettek, kardra hányattak, juhoknak és kecskéknek bőrében bujdostak, nélkülözve, nyomorgattatva, gyötörtetve,
A kikre nem volt méltó e világ, bujdosva pusztákon és hegyeken, meg barlangokban és a földnek hasadékaiban.

Tehát, ha van hited arra, hogy harcolj, akkor lehet, hogy nyersz, lehet, hogy meghalsz. De legalább hitben halsz meg. Az asszaszin harcosoknak sem jár ennél biztosabb ígéret, sőt senkinek.

Egy cikkben azt olvastam, Nágó Zsuzsa máris kint harcol az ISIS ellen, hát ez persze kamu, de simán bedőltem neki (ahogy a malmői papos hírnek is): www.origo.hu/itthon/20151110-hirado-top-alhir-pap-lefejezese-malmoben-terrortamadas.html

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.15. 12:32:08

@Bell & Sebastian:

ööö ... te kezdtél el egy olyan legendáról brekegni az eset kapcsán, aminek ehhez semmi köze, és még én magyarázkodjak arról, mit is akarok mondani? :-DDDDDDDD

már sokadszor emlékeztetsz a tablettás boron tengődő féleszűre, aki picsa részegen össze vissza hadoválás közben felszólít, hogy beszélj érthetően. :-DDDDD

búvár kondér 2015.11.15. 12:34:50

@annamanna: .a demokrácia több évezredes öröksége az európai kultúrának. ....ha el vetjük a demokráciát akkor magát Európát semmisítjük meg. S akkor győz az illiberális (iszlám) állam . Európában nem az iszlám robbantott hanem az illiberális iszlám amely ugyan úgy nem tűri a síita iszlámot, a jazidi keresztényt, a szír alavitát és az európai konzervatívot vagy keresztényt .....liberálist és szoc-demet.
A harc valójában az európai-világi liberalizmus ,demokrácia és a terrorista (iszlám?) illiberalizmus közt folyik.

maroz 2015.11.15. 13:02:14

Ergé és dobray, a két körülbelül fejenként 500 eurón tartott ideológiagyári bérmunkás megüzeni Sztálin elvtársnak, hogy immáron semmi lacafasza, mert nyugaton a helyzet fokozódik és oda kell csapni, mert ezt óhajtjuk mi, a nép.

Kibaszott csicskák, ezek tényleg azt hiszik, hogy a szaros 500 eurós koncukkal már ők is a Pentagonban vannak, irányítják a tábornokokat, tüzet vezényelnek és diadalra viszik a seregüket. :)

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2015.11.15. 13:03:49

@bbjnick: „Mindazonáltal: nem az iszlamisták mészárolják le a magzatainkat milliószám, nem az iszlamisták törvényesítik a nyugati államokban a buziházasságot stb., nem az iszlamisták üzentek hadat Istennek, hanem a Nyugat maga. Talán ha felhagynánk Isten elleni háborúnkkal, hatékonyabban tudnánk fölvenni a harcot az iszlamisták ellenünk indított támadásaival is.”

Atyaég, te vagy az ISIS keresztény tagozatának főideológusa? Vigyázz, nehogy Dobray a megszállott bandával téged is el akarjon söpörni a föld színéről.

Pelso.. 2015.11.15. 13:15:05

@Herr Stacheldraht Leger: Nép még csak, csak, nyilván a kurdok, valamely mértékben hadra fogható lehet az isis ellen. De elképzelni sem tudom, hogy bármely helybéli ország az esetleges látszaton kívül hatékony offenzívát lépjen meg. Mert: Európáért sem, a hitetlenért főleg nem. Valamint egy ilyesmit a helyi főnök hogy fogadtatna el saját közvéleményével, kockáztasson mások miatt?
Innen nézve ez nem vallásháború, nem keresztények mennek oda, hanem remélhetőleg képzett katonák.

Pelso.. 2015.11.15. 13:23:41

@bbjnick: Aha. Szóval szerinted ha nem lenne abortusz meg buziházasság, jobb kondiciókkal harcolhatnánk a terrorizmus ellen....

Téged kellene oda küldeni pár évre, biztos a győzelmünk.

annamanna 2015.11.15. 13:33:03

@Pelso..: Pontosan. Igaza van.
De ugyan már, drágám, minek odaküldeni bbjnicket, mivel neki nincs igaza, így csak hátráltatna.
Menj oda te! Hiszen az erkölcsi háttér úgyse számít!

@annamanna: az előbbihez még annyit hozzáteszek, hogy minden háborúsdi rákfenéje, hogy miközben a harc célja elvileg a gonosz ellenség elpusztítása, elkerülhetetlenül pusztulni fognak az ártatlanok is.
Jézus ezt így fogalmazta meg:

Más példázatot is adott eléjök, mondván: Hasonlatos a mennyeknek országa az emberhez, a ki az ő földébe jó magot vetett;
De mikor az emberek alusznak vala, eljöve az ő ellensége és konkolyt vete a búza közé, és elméne.
Mikor pedig felnevekedék a vetés, és gyümölcsöt terme, akkor meglátszék a konkoly is.
A gazda szolgái pedig előállván, mondának néki: Uram, avagy nem tiszta magot vetettél-e a te földedbe? honnan van azért benne a konkoly?
Ő pedig monda nékik: Valamely ellenség cselekedte azt. A szolgák pedig mondának néki: Akarod-é tehát, hogy elmenvén, összeszedjük azokat?
Ő pedig monda: Nem. Mert a mikor összeszeditek a konkolyt, azzal együtt netalán a búzát is kiszaggatjátok.
Hagyjátok, hogy együtt nőjjön mind a kettő az aratásig, és az aratás idején azt mondom majd az aratóknak: Szedjétek össze először a konkolyt, és kössétek kévékbe, hogy megégessétek; a búzát pedig takarítsátok az én csűrömbe.

És még ennyi: www.youtube.com/watch?v=8o-EcCvGBJk

Bell & Sebastian 2015.11.15. 15:26:08

@mavo: És? A metamfórát nem tanították, aminek kiterjesztése az aleglória?

Ebben az esetben (csak a nagyonhülye te kedvedért): az IÁ közös gyermeke a jusraélita ciánpistáknak.
Azé a kisszék, aki csinálta, neem?

Bell & Sebastian 2015.11.15. 15:32:20

@Pelso..: A logikai lánc kezdő- és végpontját tetszés szerint kötheted össze, mint a dedósoknak szóló kifestőben.

Csak megemlíteném, hogy erről már legalább háromszor volt szó, amiből vagy az következik, hogy nem olvasol, csak írsz, vagy felületesen olvasol, ezért nem sikerült megértened azt: márpedig ez így van, ahogyan Bbj. mondja.

buziházasság >>> köcsög.ölő mohamedánok
_______________________________

Bloodscalp 2015.11.15. 15:33:34

@mavo: de a legjobb hogy ki a felel a terrorért? a liberálisok:) kun béla, a francia forradalmárok, merkel, mocskos libsik:) obama! fletó!

Mi köze ehhez annak hogy megölnek 100 embert Párizsban? Semmi! De itthon már készülnek a választásra, nem árt kampányolni pár ember halálával.

István Tamasi 2015.11.15. 16:22:16

@Herr Stacheldraht Leger: Úgy látom hogy ön komplett szövegértési problémával küzd. Javaslom az elemi iskola ismételt elvégzését és ha azt sikerül akkor megpróbálkozhatna a középiskolával is.

István Tamasi 2015.11.15. 16:23:36

@Bell & Sebastian: Úgy látom hogy ön komplett szövegértési problémával küzs. Javaslom az elemi iskola ismételt elvégzését és ha az sikerül megpróbálkozhat a középiskolával is.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 16:56:37

@mavo: aprpó, mivel a kereszténygyűlölettől elhülyült vincsenzó elekótyáéknál ippeg bibbanolva nem tudok reagálni ottani gyöngyszemedre, megteszem itt:

"te szerencsétlen hülye. :-DDDD a minapi vérengzésben meghalt kb. 100 ember. a xix. századi KERESZTÉNY gyökerű tajping felkelés következtében 20-30 millió ember halt meg. :-DDD

ha a te logikádat követnénk, akkor európából ki kellene űzni az összes anyabaszó gyilkos geci keresztényt. :-DDDDDD "

nos szóval legjobb tudomásom szerint nem a tegnapi merénylet az egyetlen, pláne nem legnagyobb esete a történelem során az iszlám erőszaknak, innentől a szerencsétlen hülye címet tartogasd magadnak. kiválóan példázza kommented az ostobasággal vegyülő aberrált kereszténygyűlöletet (ami ugye progresszív libtard demokratikus dolog, csak más vallásoknak jár tolerancia)

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 17:04:00

@Pelso..: márpedig bármilyen képzett katona, amely nem moszlim maga, automatice hitetlen keresztesnek minősül ami a drága mártír isis szemszögéből és annak a szent ügyét igazolja. és bizony ismétlem hogy nem európára nézve szégyen, hogy FURCSAMÓD a környező iszlám nemzetek közül alig akad valaki, aki hajlandó az ISIS ellen tenni. pedig számosat közülük, élen a "mérsékelt terroristákkal (LOL)", alaposabban felfegyverzett az USA, mint a lelkes rendszerváltó V4 államokat valaha. kényelmetlen kérdések ezek, de érdemes feszegetni, ha nem akarod a végtelenségig az ördögi köröket futni.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 17:05:12

@István Tamasi: persze pajti, semmi se könnyebb a másik lehülyézésénél.

Pelso.. 2015.11.15. 17:21:47

@Herr Stacheldraht Leger: Persze hogy annak minősül, tökéletesebb ideológiai municiót oda kitalálni nem kell.
A mi (némi töprengés után a "mi") szemszögünkből viszont kerülendőnek tartom a vallásháborús ihletet, lelkesedést.
Ha már feszegetünk: csak nem gyanakszol valakire?

@Bell & Sebastian: Igyekszem felnőni hozzá, javaslatom fenntartása mellett.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 17:27:39

@mavo: további kieg: hiába rugózol a Taiping eseten is, az egy magát jézus kisöccsének tartó szektavezér performansza, amit persze próbálhatsz lelkesen egybemosni a kereszténységgel, csak kissé gyengus lesz. Az ISIS napi gyakorlata ellenben kevésbé ellentétes a saját mainstream vallásával, a sharia szó szerint alkalmazott drákói verziója másutt is előfordul, nemde?

oszt ami a logikát illeti: miért európából kéne kipaterolni az "anyabaszó gyilkos keresztényeket" ha azoknak a radikálisai másutt hentelnek? ha taipingektől kezdve középkori keresztes hódítókig valahol más vallásúakat mészárolnak, akkor ezekről a helyekről joggal űzik el őket a helyiek. ellenben európából apuskám az szedje a sátorfáját, aki az európaiakra tör, az pedig (tudom bűnös kimondani) alapvetően keresztény kultúrkör (minden hibájával és ellentmondásával együtt), de kösz, mi itthon vagyunk.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.15. 17:30:56

@Pelso..: gyanakvás? a politikusi rövidlátás önmagában helyettesít bármilyen konteót, gondoljuk a 2. vh előtti appeasementre...

egyébiránt ajánlott az alábbi, nem épp kurutzinfós cikk:

pcblog.atlatszo.hu/2015/09/17/miert-nem-semmisiti-meg-az-usa-az-isis-t-avagy-az-ellensegem-ellensege/

Tehetetlen Dodó 2015.11.15. 18:36:47

@bbjnick: Magam is hajlamos vagyok azt hinni, hogy ebben az invázióban az Úr keze is benne van.
Nem kellett nektek a keresztény Isten? Kilöktétek Európából? Rendben van, kaptok helyette egy jó kis iszlám Istent.
A Jóistennek van humorérzéke.
Hogy a tréfa kicsit durva?
Hát, magunknak kerestük a bajt.

Tehetetlen Dodó 2015.11.15. 18:47:16

@Pelso..: Pontosan.

Ha Európa - különösen a nyugat - nem liberáltbuzult volna el, nem a materiális javak élvezete lenne a fő tevékenysége, akkor meg sem próbálta volna, hogy idegenekkel töltse fel a számára kényelmetlen munkahelyeket, sőt, lassan az egész szaporodást is ezekre hagyja.

Kár, hogy az 50-60 éves folyamatból csak ennyit látsz és még ezt sem érted.

Tehetetlen Dodó 2015.11.15. 19:05:14

@Vödör: Nos, igazad van, valóban ostobaság ez az egész agyhalott libbant-tempó.
De hát ennyi telik a szekularizált, elbuzult, eszelős hedonista Európától.

Bell & Sebastian 2015.11.15. 19:39:05

@Herr Stacheldraht Leger: Mindig meglep, hogy az internetező (és beleszóló) közönség kizárólag az Indexből meríti minden, politikai szakértését. (Tisztelet a tucat kivételnek.)

Holott, ha alapfokon gagyog emberi nyelven is, nemcsak magyarni tud, kinyílna előtte a világ. De nem, hülyének lenni sokkal kényelmesebb.

Robinzon Kurzor 2015.11.15. 19:46:53

Amikor a posztnak úgy ad címet a Mandiner (szerkesztő? szerző?), hogy a valamiről meg a mégvalamiről, akkor tudni lehet, hogy üres locsi-fecsi lesz belőle.

Ez eddig aristo monopóliuma volt, de most dobray megkapta az engedélyt.

"Külföldi nem vehet termőföldet, amíg a Fidesz kormányon lesz." -- ez meg csak úgy eszembe jutott.

Pelso.. 2015.11.15. 19:53:43

@Herr Stacheldraht Leger: Túl egyszerű lenne a képlet, mármint külső szemlélőként. Amennyiben komplex, mondhatni grandiózus tervet gyanítunk, hát az ilyesmiben túl sok a ha, bizonytalan tényező, kiszámíthatatlan ellenreakció stb. Valamint, tisztázatlan a nagy medve valós szándéka, csupán a térségi befolyás növelése ma már alap indoknak is kevés.

@Tehetetlen Dodó: Jelentős megelégedéssel tölt el, hogy gyakran járva a Nyugatot: személyes tapasztalataim mást s más prioritásokat mutatnak nekem, mint az általad elhivatottan vizionáltak.
Külön szerencse, hogy nem ízlésednek megfelelően látok és értek.

Tehetetlen Dodó 2015.11.15. 20:00:46

@Pelso..: Te bizonyára egy másik Nyugatot szoktál látogatni, mint én.
A másik magyarázat persze az lehet, hogy ott is rajtad van a hülyelibsi szemüveg.

Pelso.. 2015.11.16. 08:28:13

@Tehetetlen Dodó: Nemcsak bizonyára, szerencsére.
Magyarázat, a fideszbirka szemüveg mögül:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.16. 09:18:23

@Herr Stacheldraht Leger:

"az egy magát jézus kisöccsének tartó szektavezér performansza, amit persze próbálhatsz lelkesen egybemosni a kereszténységgel"

bezzeg ti jóindultúan nem próbáljátok összemosni az iszlámot a szélsőséges iszlamistákkal. az teljesen rendben van, hogy szerintetek minden moszlim genetikusan agybeteg terrorista, de bezzeg ha valaki megemlíti, hogy a kereszténységnek IS nőttek ki cseppet radikális változatai, akkor fúj, az összemos. pfej. köp.

fogadjunk, én keresztényellenes geci vagyok, de bezzeg ti meg teljesen jogosan bélyegzitek a moszlimokat en bloc gyilkosoknak.

persze mókás, hogy ezeket a genetikailag gyilkos vadállatokat védték eddig a magyar radikálisok évtizedeken át a tetves zsidók ellen (jobbik pár éve még a tetves moszlim terrorista iráni gárdát szerette volna hívni demokráciát ellenőrizni :-DDDD ), holott azok csak azt csinálták igen csak lájtosan (több millió palesztinből évtizedek alatt néhány ezer halt meg a faszista izraelben), amit a magyar radik most épp aktuálisan szeretnének végre hajtani kábé milliárdnyi moszlimon.

jézus mondott annak idején egy olyan libsista faszságot, hogy amit nem kívánsz magadnak, azt ne tedd másokkal. szerintem ez lenne a lényege a kerszténységnek.

mad world.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.16. 09:22:13

@jose maria padilla:

te őrmikém, várjál már, az a tetves izrael pont azt csinálta, mint amit tis szeretnétek, ha nem is túl hatékonyan: (most mondd már bazmeg, moszlim képviselők az izraeli parlamentben, what the fuck???), és ezidáig ezért kúrogattátok, meg palesztin hollókoszt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.16. 09:27:34

@Tehetetlen Dodó:

nem is beszélve az ókori rómáról, ami azért omlott össze, mert cekcuálisan abarrált lett. a kibaszott pogány rómaiak buzultak meg csoportszekszelek, és lám, hát megbukott. kibaszott pogányság, eh.

hm, hogy akkor róma már bő egy évszázada (na jó, picit több) csont hivatalosan és kötelezően körösztény volt, ergo a csoportban buzulás és az orgia nem volt default? ugyan már, kicsire nem adunk, a nagy meg nem számít.

Mr. Rustical 2015.11.16. 12:45:12

A diagnózissal teljesen egyetértek: a gond a Nyugat töketlensége.
Az viszont már nem biztos, hogy a cselekvés lényege az Iszlám Állam elpusztítása kell, hogy legyen. Mintegy mellékesen persze célszerű lenne egy ilyen lépést megtenni, de az eddigi beavatkozások is jól mutatták, hogy külső erővel nem lehet tartós rendezést elérni.
Az iraki és szíriai szunnitáknak is kell valami állami keret, amiben élni képesek (vagy nem). Bármennyire is elfogadhatatlan a számunkra (és nyilván az ottani emberek nagy tömegei számára is) egyelőre ezt dobta nekik a gép.

A kérdést inkább onnan kell megközelíteni, hogy kinek a dolga megoldani Szíria, Irak és általában a Közel-Kelet problémáit.
Azt gondolom, hogy ez első sorban az ottani hatalmak dolga, mint ahogy a következményeket is nekik kellene viselniük. Ott vannak az Öböl-államok, Irán, Törökország és Egyiptom, oldják meg, kezeljék a menekült-válságot, ahogy tudják. Egy a lényeg: ne exportálják ide.

Huntington 1995-ben javasolta, hogy a Nyugat hagyjon fel a "demokrácia-exporttal", és a Közel-Keleten engedje, hogy a helyi hatalmak vegyék kezükbe az irányítást.

Tekintve, hogy az IÁ háborúban állónak tekinti magát az egész világgal, helyénvaló lehet, hogy Európa háborúzzon vele, de ez önmagában nem hoz megoldást.

Európa számára az a megoldás, ha világosan kijelenti, hogy a Közel Kelet problémája elsősorban a helyi hatalmakra tartozik, és a megoldásban nem tudunk és nem is akarunk részt venni sem azzal, hogy menekülteket fogadunk be, sem azzal, hogy demokráciát és békét teremtünk náluk otthon.

Nem a mi dolgunk, az ő dolguk. Ne hozzák a mi nyakunkra. A migránsokat nem szabad beengedni, a radikális iszlamistákat ki kell utasítani.

István Tamasi 2015.11.16. 15:07:42

@Herr Stacheldraht Leger: Persze pajti, hülyeséget, hülyét csak lehülyézni lehet.

Pelso.. 2015.11.16. 15:30:55

@Mr. Rustical: Csak egy apróság: az olajkutak még nem merültek ki.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.16. 20:48:36

@mavo: csúszik, csúszik, csúszik. azt max te meg a szegény elekótya vincsenzó képzeli bele, hogy teljesen egybe akarnám mosni az iszlámot annak radikálisaival, azt azonban nagyon is fenntartom, hogy a mainstream és a radikális iszlám közt nagyobb az átfedés, mint a mainstream kereszténység és annak aberáltjai közt. a gyakorlatban bármilyen vallás elborultja képes bármilyen kegyetlenségre (ez sajnos univerzális jelenség), ámde nem egészen mindegy, milyen felhatalmazást ad ehhez a saját vallása konkrétan. erőszakos megoldásokat pedig bezony a korán tartalmaz nagyobb számban, mint az újszövetség, majd megbízod legfeljebb a nevezett vincsenzó elekótyát, hogy kimutassa statisztikailag exakt módon és kiposztolja egy önkibannoló posztban, mert még uszításnak nézné valaki a végeredményt, jujj.

Herr Stacheldraht Leger 2015.11.16. 20:49:38

@István Tamasi: mondom, hülyézni a legkönnyebb, ha vége az érveknek.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2015.11.17. 02:13:04

@Herr Stacheldraht Leger:

"azt max te meg a szegény elekótya vincsenzó képzeli bele, hogy teljesen egybe akarnám mosni az iszlámot annak radikálisaival"

ó, szegénykém, ugye milyen cúna, pfej, gusztustalanundorító dolog, ha valaki azt mondja rád, hogy összemosol. upsz, hát nem pont úgy kezdődött a mi derék párbeszédünk, hogy a tajping felemlegetése kapcsán habzó szájjal figyelmeztettél arra, milyen cúna, cúna, cúna dolog az összemosás? :-DDDDDD

más szemében a szálka de geci ronda tud lenni, ugye? :-DDDDD

István Tamasi 2015.11.17. 12:33:46

@Herr Stacheldraht Leger: Én konkrét tényeket írtam. Hülyézni, hülyeségeket reagálni te kezdtél.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2015.11.17. 13:24:01

@Szindbad: azt ugye vágod, hogy a Facsén a rengeteg Mandira köplödő "szabadelvű" nem veszi az iróniád - dühükben olvasni sem tudnak -, és téged is besorolnak ilyesmikkel a náci fröcsögők közé? :P
süti beállítások módosítása