Gyakorlatilag megszűnt a közép-európai diplomácia
2015. szeptember 20. írta: pinter.bence

Gyakorlatilag megszűnt a közép-európai diplomácia

diplomacia.jpg

Van egy angol kifejezés, ami most remekül leírja a migráció által érintett országok manővereit: a „dick move”. Talán „paraszt húzás”-nak, még akkurátusabban „gecizés”–nek lehetne fordítani, ha muszáj lenne. Nehéz megmondani mikortól, de itt Közép-Európában egy-két hete a „dick move”-diplomácia uralja a külkapcsolatokat.

Határozott brüsszeli, vagy akár német cselekvési terv, állásfoglalás nélkül mindenki hamar félredobott mindenféle szolidaritást. Először a görögök engedtek át minden menekültet, de ők már pár éve ezt csinálják. Aztán a macedónok és a szerbek adták be a kulcsot, és kezdtek mindenkit szervezetten utaztatni a schengeni határ felé. Szeptember elején, fokozódó nemzetközi nyomásra aztán Magyarország is megkezdte az utaztatást (pedig július közepe óta minden nap legalább ezren léptek be naponta illegálisan az ország területére), ezt követően hamar becsődölt Ausztria, aztán sorban Németország, Dánia és Svédország. A következő magyar „dick move” a határzár volt, amivel a saját problémánkat egy időre megoldottuk, csak azért, hogy a horvátok két rövid nap alatt bedobják a törülközőt.

Mindenki addig humanista, amíg nincsenek ott a menedékkérők

Mindenkinek addig volt nagy a szája, amíg oda nem ért az első pár ezer megállíthatatlan, regisztrálni nem akaró menekült és el nem foglalt pár autópályát vagy vasútállomást. Könnyű volt a magyar kormányt és a magyar rendőrt szidni, hiszen nekik éppen muszáj volt intézkedni; repkedett is mindenféle szitok és elképedés a román miniszterelnöktől kezdve osztrák, szerb és horvát kollégáin át egészen az ENSZ-főtitkárig. Megérhettük azt is, hogy egy szerb miniszter oktatott minket emberi jogokból.

A magyar diplomácia vezetője, Szijjártó Péter mindezekre azzal reagált, hogy esetleg behívatta az adott nagykövetet, aztán kiadott egy-egy nagyon durcás, gyakran egészen sértő közleményt, amelyben kifejtette, hogy mindenki hülye, csak mi vagyunk, ugyebár, helikopter. Ebben egyébként néha volt is igazság, a nyelvezettől függetlenül.

Valahogy így nézhetett ki az első világháború előestéje: a teljes bizonytalanság, a szokásos megoldási csatornák megszűnése, a szolidaritás hiánya, a lépéskényszer, az üzengetés mind-mind erre emlékeztet. Legalábbis semmiképpen nem egy működő, egységes Európára, ahol nem hagyunk senkit hátra, ahol közösen lépünk fel olyan ügyekben is, amelyek túlmutatnak az uborka megfelelő mértékű görbületén.

Persze nem volt ebben partner sem Orbán, sem a többi visegrádi; de annyiban igaza van a magyar miniszterelnöknek, hogy akkor lesz értelme kvótákról, illetve hasonló, bürokraták által értelmezhető dolgokról beszélni, ha esetleg sikerülne kontrollált mederbe terelni az Európába érkező emberek regisztrációját. Erre pedig egyelőre senkinek nincs jobb ötlete, mint amit a magyar kormány a déli határnál megcsinált, felvállalva az ezzel járó, egyébként nagyon is profilba illő, mégis kényszerű embertelenséget.

Casus belli

A pénteki, horvát-magyar határon történt események pedig már-már a bohózat kategóriáját érintik. Mi a jó fenét képzeltek a horvátok, mikor átküldtek a magyar határon egy vonatot, piros jelzés mellett, negyven fegyveres horvát rendőrrel a fedélzeten? Ilyen lépésekből rossz esetben háborúk szoktak indulni. És vajon ki hazudik? A horvát kormány, akik szerint ez meg volt beszélve, vagy a magyar akik szerint nem, mégis várták a vonatot a magyar oldalon?

A pattanásig feszült a helyzet eddig is rengeteg kárt okozott, de még egyáltalán nincs vége. Ha legkésőbb a rendkívüli EU-csúcson nem kerül elő valamiféle vészmegoldás, komoly problémákkal nézünk szembe a következő időszakban.

Frissítés: Megérkezett a válasz a ki hazudik? kérdésre, egyenesen a horvát miniszterelnöktől„Nem volt megállapodás a magyarokkal. Rákényszerítettük őket, hogy fogadják a menekülteket, úgy, hogy odaküldtük az embereket, és továbbra is ezt fogjuk tenni.”

Frissítés: A NOL helyszínen járó tudósítója szerint a határon magyar rendőrök kérték, hogy jöjjenek be a horvátokat, a vonat pedig zöld jelzést kapott. Ez ugyan levon a horvát dick move erejéből, de érdemben nem csökkenti a kérdésben mutatott genyózásukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr547803310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrwhite 2015.09.20. 15:43:39

a diplomáciában annak a kitételnek, hogy "a nyelvezettől függetlenül" nincs értelme. én külügyminisztertől ilyen stilust még nem láttam. ha petike marad, sok dolga nem lesz, senki nem fog vele szóoba állni, azok közül akiket beteges hazudozónak, autistanak, stb. minősitett az utóbbi napokban. d

Herr Schnitzel Lutscher 2015.09.20. 16:37:10

Megszűnt? Óóó gyerekek, ha ti tudnátok... még csak most kezdődik :DDD

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 17:10:20

Szíjjártó alkalmatlan, de legalább ezen belül másképpen az, mint pélldául Göncz Kinga volt, akivel a tótok feltörölték a vécéjüket. A kemény válasz teljesen rendben van, csak éppen higgadtabbnak kéne lennie, és folyamatosan bombázni az EU-beli ellenfeleket (más már nemigen van...) a saját önellentmondásaikkal. Kár, hogy mi is ezt tesszük: Röszkénél megvédjük erővel a határt, hogy Beremendnél aztán fogadjunk és elszállítsunk több ezer betolakodót...

Amíg nem lesz tűzparancs, a helyzet nem fog javulni. Teljesen értelmetlen humanitásról beszélni akkor, amikor a "menekültek" több békés országon átvágtak erőszakkal vagy embercsempészekkel. Macedóniában se kőnek, folyik a focibajnokság, de a törököknél is ez a helyzet (a balhé csak Kurdisztánban van, ez egy jól meghatározott körzet).

Se bangladeshi, se afgán, se szíriai ne jöjjön ide. Különösen úgy ne, hogy ő akarja megmondani, hol akar (nem szeretne, akar!) élni. Aki az ötvenhatosokkal érvel, az szamár: ők békésen eléldegéltek Traiskirchenben hónapokig-évekig, és szépen megvárták, amíg valaki befogadta őket. Nem törtek ki ezrével két nap múlva...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.20. 17:31:02

"A következő magyar „dick move” a határzár volt"

Azt hiszem, az ilyesmit hívhatta Orbán Viktor Miniszterelnök Úr liberális blablának. Hogyhogy a határzár paraszt húzás? Itt a fehér ember civilizációja, a kereszténység jövője, a magyar munkahelyek, a fenyegető járványok elhárítása mind kockán forog, erre ez a cikkíró parasztozik itten?

Nyíltan kimondom, hogy ez a poszt a hazaárulást súrolja. Alaposan javaslom utánanézni a szerzőjének, nincs-e emberkereskedők vagy egy idegen állam zsoldjában.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 17:36:10

@Doomhammer: A hozzád hasonló emberi jogi, magukat mindenek fölött állóan okosnak képzelő, ostobán ironikus "bölcsek" süllyesztenek el minden normális törekvést ebben az országban.

Csak azt kívánhatom neked, hogy amikor az első nem terrorista és nem iszlámharcos szerencsétlen bevándorló véletlenül rossz anyaggal kutyulja össze a mezőgazdasági boltban vett nitrogénműtrágyát, és az tragikus véletlenséggel felrobban a buszon, te legyél a legközelebb. Megérdemelnéd.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.20. 17:40:02

@Molnárgörény:
Te nevezel engem emberi joginak, amikor éppen most kívántad, hogy iszlámharcosok terrorista cselekedeteket kövessenek el Magyarországon? Nem, te vagy emberi jogi szélsőliberális, aki annyira túlzásba viszi a "szabadságot", hogy még a terrorcselekedetekhez való jogot is megadná az iszlamistáknak.

Se én, se a magyar emberek nem értenek egyet veled. Mi azt kívánjuk, hogy Magyarországon ne legyenek terrorcselekedetek és ezért ne legyenek menekültek se. A nitrogénműtrágyát is be kellene tiltani.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 17:56:15

@Doomhammer: Sajnos, te tényleg nem vagy képes megérteni (gondolom, felső fizetési osztályú humánértelmiségiként, budai villából), hogy erről az egészről már semmi iróniának nincs helye. Még az Index se képes totálképet csinálni a "menekültekről" úgy, hogy azon a túlnyomó többség ne kisportolt, harcedzett fiatal férfi legyen.

Humánusabb volna vasfüggönyös határvédelemmel lelőni pár tucat betolakodót, és ezzel megfordítani az áradatot, mint akkor kapkodni kényszerfasiszta megoldásokhoz, amikor ez a - törvényeket még csak véletlenül se respektáló - tömeg elkezdi a zavargásokat. Mert előbb-utóbb biztosan ez lesz. Akkor meg majd halomra lesznek ölve. De sajnos legelőször az arab utcaseprők, mert azok kevésbé mozgékonyak, mint a valódi terroristák.

Nem akarok az országba no-go zónákat, nem akarom, hogy a hentest összeverjék, ha disznóhúst tart, mint Párizsban vagy Brüsszelben. Nem akarok multikultúrát, nincs rá szükségem, különösen nem iszlámra. Nem akarok félni a metrón ülve, hogy mikor hagy ott valaki egy robbanó szatyrot. Nem akarok olyan arabokat, afgánokat befogadni, akik a vécé köré szarnak a vasúti klotyón. És ha a kormány kiadná végre a tűzparancsot, elmennék önkéntesnek, és lelkifurdalás nélkül lőnék.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.20. 18:10:26

@Molnárgörény:
Attól tartok, hogy te vagy itt, aki viccet csinál a menekültválságból. Terroristákkal, katonákkal riogatsz, mint valami rossz kabaréban, amikor a keresztény Magyarországot pont azok a látszólag ártalmatlan muzulmán utcaseprők és falafelárusok fogják megszüntetni, akikről te olyan együttérzően nyilatkozol. Biztos te is valami emberi jogi szervezet tagjaként kenegeted a fájós lábukat a Keleti Pályaudvarnál, miközben este a balliberális barátaid hegyvidéki villáiban vagy belvárosi nagypolgári lakásokban hencegsz a baromi nagy humánumodról.

Azt pedig nekünk, a nép egyszerű fiainak kell elviselnünk, hogy nem lehet majd az iskolában Karácsonyt ünnepelni, hogy a vasárnapi sertéspörkölthöz a hentes nem árul húst, mert a muzulmán vevői nem veszik meg, hogy a templomokat mecsetté alakítják, mert a keresztény hívők elfogynak. Igen, mi leszünk áldozatai a demográfiai agressziónak, ami tőletek, a Sas-hegyről még csak nem is látszik.

Mindaddig, amíg arra nem ébredsz, hogy a XII. kerületi elitiskolákban is a gyerekek egyik fele cigány, a másik fele pedig arab. Na majd akkor rádöbbensz, hogy nem kellett volna beposhadt politikai korrektség nevében szalonképtelenné tenni a demográfiai agresszió eszméjét. De akkor már késő lesz.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 18:23:39

@Doomhammer: Hogyne, én aztán emberi jogi szereveztek tagja vagyok, és arabokat dédelgetek. Megjegyzem, hogy az eszetlen iróniád egy része ma már igaz, ha nem is úgy: az elit gimnáziumokban feltűnően sok a kínai-vietnami gyerek. Cigány nincs, mert az olvasni tudás egyelőre gimnáziumi felvételi követelmény, de már dolgoznak rajta a polkorrektek, hogy ez a kicsinyes feltétel, mely súlyosan diszkriminatív, megszüntethető legyen.

A Sas-hegyen te vagy, én görény vagyok, az nem szereti a hegyeket. De remélem, ha tűzparancsot adna végre a kormány, mellettem lőnéd az arabokat, és nem engem lőnél hátba.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.20. 18:45:21

@Molnárgörény:
Hogyne, tűzparancs. Ez pont az a rossz szájszagú, radikális tempó, amitől óva intett Orbán Viktor Miniszterelnök Úr. Azok után, amilyen hisztérikusan reagáltál, te biztosan a Sas-hegyről osztod az észt és láthatóan nem érdekel, hogy a keresztény Magyarországot elözönli az ázsiai-muszlim áradat.

Mi még itt lenn, magyarok vagyunk és magyar Magyarországban akarunk élni. Ha ti megkapjátok a tűzparancsot és felkoncol a feldühödött migránstömeg - mert lőni, azt nem tudtok - nekünk akkor is élni kell és fehér kenyeret kell tenni a gyerekeink szájába. Meg kell tanulnunk elhajolni, mint a fűszál az áradat útjából, mint azt őseink annyiszor tették. Erre figyelmeztetett a Miniszterelnök Úr a szájszaggal és mi megértettük a leckét.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 19:31:36

@Doomhammer: Érdekes, addig nem volt gond a tűzparancs, amíg a vasfüggöny állt. De a "láncos kutya"-korszakban a déli határon is nem csupán tűzparancs volt, de rendszeres incidensek is. Meg aztán az USA határvédelme is ezen az alapon működik. Ott bizony lőnek, nem véletlenül az USA az az állam, amely mindenki más demokráciáját osztályozgatni meri.

Lőni tudok, ne félj, csak már lőhetnék. Élő célra jobban lövök, mint céltáblára. Sokkal jobban. Hiába, a motiváció...

Őseink nem hajoltak sehová. Ezer évet elvoltak itt. és tatárt, törököt, muszkát, németet túléltek. Nem elhajoltak, hanem ütöttek, lőttek, ha néha a fél vagy háromnegyed országot el is foglalta az ellenség, vagy épp beült a királyi székünkbe, akkor is megmaradtunk.

Orbán egy ostoba pojáca, és a lőpor szagának a szájszaghoz semmi köze. Ugyan hová akarsz elhajolni a migránshorda elől? Grönlandra? Az már dán terület, de esetleg még lehet költözni a Jungfraura és a Mont Blancra is, oda nem jön az arab... Bár te csak a gnadige Fraura költözhetnél...

Az ostoba irónia, ami szemlátomást lételemed, tökéletesen értelmetlen ebben a helyzetben. Lőni kell - már a tengeren lövetni kéne -, és pár száz áldozat árán megállíthatjuk a hordát. Ha nem ezt teszi Európa, akkor néhány év múlva, százezres áldozatszámmal kell majd ugyanezt megtenni.

Jean Sol Partre 2015.09.20. 20:02:22

Közép-európai diplomáciának hívják azt, hogy _velünk_ nem áll senki szóba?

maroz 2015.09.20. 20:08:04

A kep sugallata alapjan le kell jatszani ko-papir-olloban a meccset. Klasszikus megoldas lenne.

media.giphy.com/media/zYyNNqZhNKwA8/giphy.gif

Rodolfo63 2015.09.20. 20:16:52

@Doomhammer:

"Hogyhogy a határzár paraszt húzás? Itt a fehér ember civilizációja, a kereszténység jövője, a magyar munkahelyek, a fenyegető járványok elhárítása mind kockán forog, erre ez a cikkíró parasztozik itten?"

kérte tőlünk bárki is, hogy megvédjük európát? ez a határzár igazság szerint csak a minket érintő problémára hat - de mi is valójában a minket érintő probléma? hogy át akarnak vonulni rajtunk a menekültek? vonuljanak!

amit most csinálunk, hogy a horvátoktól befogadjuk a menekülteket és továbbítjuk őket azonnal, na ez az egyetlen értelmes dolog, amit ebben a helyzetben tehetünk valójában

2015.09.20. 20:19:07

@Jean Sol Partre: ha a "velünk" alatt a szélsőséges ballib törpepártokat (ja bocs, demokratákat) érted, akkor valóban nem áll szóba veletek senki. Mégis mire számítottál? A pofázás, a liberó blabla ideje elmúlt, lassan megint a fegyvereké a szó. Menjetek vissza a romkocsmák homályába, egy pofontól elsírjátok magatokat.

Jean Sol Partre 2015.09.20. 20:32:10

@retrovírus: Magyarországot értettem ezalatt, a magyar diplomáciát. Olvastad a cikket? Van benne bármi szó a ballib törpepártokról vagy bármi más hasonlóról?

Ne beszélj hülyeségeket, menj, vár a lövészárok, lődd a libsiket, ha kilátsz egyáltalán Orbán seggéből, ostoba fasz.

Netuddki. 2015.09.20. 20:34:48

Hát, kedves pinter.bence! Mint már valaki megmondta volt, "a tények makacs dolgok"...

2015.09.20. 20:54:39

@Jean Sol Partre: ne legyél meglepődve, ha a nem is olyan távoli jövőben ez már nem liberó iróniának számít, hanem valóságnak. Igen, lesz anarchia, még a mi életünkben, és látni fogjuk. Ebben a formában beteljesül a programotok, amiért harcoltok száz éve. Biztos lehetsz benne, hogy sokan rátok, az árulónak tartott szélsőséges ballibekre fognak vadászni, mert a lakosság egy jelentős része szerint ti vagytok minden bajunk okozója. Ti belülről bomlasztotok, olyanok vagytok, mint egy kiirthatatlan parazita. Senki nem bírt veletek. Hiába verték szét a Tanácsköztársaságot is, és hiába volt fehérterror (ilyesmire számítok az elkövetkező 10-15 évben is), rövid időn belül visszaszivárogtatok. Soha nem fogom megérteni, mi motivál benneteket és honnan származik ez a tébolyult gyűlöletetek a hazátok iránt, de talán nincs is jelentősége.

feketeesfeher 2015.09.20. 21:00:56

Azért az vicces volt, amikor Doomhammer és Molnárgörény egymást fikázta. :)

Ebbe a katyvaszba legalább hozott némi vidámságot.

feketeesfeher 2015.09.20. 21:03:18

@retrovírus:

Kissé túltoltad a biciklit.

Csak bibis a kisujjad, nem köll azonnal véres halált vizionálni.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2015.09.20. 21:03:34

Nem kell félni! Az EU-t diplomáss értelmissségiek vezetik, ők pedig mindent jól csinálnak! Aki nem így gondolja, az irigykedik mert nincsen diplomálylylylya.

meggyes alfonz 2015.09.20. 21:08:38

@retrovírus: A liberalizmust már 200 éve temetik, mégis mindig ez hozott Európába jólétet. A nacionalizmus háborúhoz vezetett.

Jean Sol Partre 2015.09.20. 21:14:09

@retrovírus: inkább logikai játékokkal kéne játszanod, mert ezek a lövöldözősek az agyadra mennek

feketeesfeher 2015.09.20. 21:16:33

@retrovírus:

Mondjuk azért bizonyos szempontból jó neked.

Van egy azaz egy darab tuti válaszod arra, amit vagy nem értesz, vagy nem értesz vele egyet.

Azonnak kinevezed hazaárulónak, és azon fantáziálsz, hogy az egész magyar társadalom olyan agresszív militáns tuskó, mint te vagy.

Én meg azért röhögök rajtad, mert a gyakorlatban meg ezerszer kiderült, hogy megint benézted.

Neked az egész migráns kérdés csak annyiból fontos, hogy a fantáziádban legyen indokod a buta agresszív indulataidat levezetni azon magyarok iránt, akiket nem értesz.

Ez meg, azért lássuk be, rohadtul kevés.

rockjano 2015.09.20. 21:19:36

A határzár egy teljes csőd…

Magyar diplomácia nem létezik… Petike mint politikus teljes csőd… lehet hogy kormányszóvivőnek nem volt olyan rossz miniszternek csőd

Exploiter 2015.09.20. 21:25:44

Egyelőre valóban inkább mi küldtünk mindenkit el a picsába.
Ez mondjuk rövid ideig szórakoztató, de nem túl hatékony módja a megoldásnak: én is szívesen elzavarnám a halálba az ügyfelet, de akkor nem jön vissza, aztán baszhatom.

Később persze a többiek is rágyújtják majd a másikra a házat, de miért nekünk kellett kezdeni...?

alfacharlybravo 2015.09.20. 21:27:41

Hello sajtó szabadság üdv cenzorok!!

Etniez 2015.09.20. 21:34:35

@mrwhite: Autistának minket neveztek.... Vagyis a döntéseinket....

manager2008 2015.09.20. 21:40:24

Ez nagyon vicces amikor lövöldözi szeretnétek. Feljön egy szír hadosztály és bebasz mindenkit a Balatonba. A törökökről ne is beszéljünk. Mohácsi vész 2.0 verzió. Talán kellene előbb csinálni egy hadsereget és kiképezni két millió tartalékost okoskák.

Etniez 2015.09.20. 21:44:59

Azt, hogy a románok köcsögölnek velünk, az megszokott és várható is.
Most is ők kezdték a beszólogatást. beszóltak hogyan bánunk a menekültekkel, stb.
Úgy, hogy senki nem kérdezte őket, menekült se megy arra, ráadásul nem Schengen-ország. Tehát semmi okuk nem volt pofázni, csak mivel látták, hogy nyugaton éppen szidtak minket, gondolták csatlakoznak hozzá.

A szerbek kevesebbet szólogattak be, mára nincs is nagy harag. Ez inkább szokatlan.

Az is a szokatlan kategóriába való, hogy a horvátok meg köcsögölnek és beszólogatnak egyfolytában és úgy tűnik, hogy inkább a szerbekkel pendülnek egy húron, azokkal, akikkel húsz éve egymást ölték. Ez egy jó tanulság nekünk magyaroknak, így kell hozzáállni Horvátországhoz.

Szlovákia sem pattog, ez is fura.

Exploiter 2015.09.20. 21:47:40

@manager2008:

Azért ehhez gondolom a görögöknek, macedónoknak, szerbeknek is lenne pár szavuk. Esetleg a horvátoknak, vagy románoknak, mivel tengeren nem tudnak csak úgy felugrani ide.
Még ha ki is basznak a natoból a céllövölde miatt.
Szóval nem tudom, ezt minek írtad, főleg, hogy a szírek jelenleg még a tevehátról lövöldöző barátaikat se tudják bebaszni a tengerbe.

Agysebész migráns 2015.09.20. 21:56:21

"Erre pedig egyelőre senkinek nincs jobb ötlete, mint amit a magyar kormány a déli határnál megcsinált, felvállalva az ezzel járó, egyébként nagyon is profilba illő, mégis kényszerű embertelenséget."

Tényleg nagyon embertelen elvárni egy külfölditől, hogy ha már ideette őt a magyar határra a fene, akkor a határátkelő helyek egyikén át lépjen be, és legyen nála vízum meg útlevél.

porthosz 2015.09.20. 22:02:51

@manager2008: Csak csendben jegyzem meg hogy NATO tagok vagyok.

Megjegyzem, nekem az a félelmem, hogy itt majd egymásnak ugrik egy nato és nem nato tag ország és akkor kiderül hogy az a hires 5. cikkely lóf@szt sem ér.

És másnap már be is vonul fél európába a vörös hadsereg.

Mondjuk semmi vész, mert eközben majd összeül németország és franciaország, hogy megbeszéljék hogyan osszanak el 500 ezer orosz katonát és hogy ki mennyit fogad be belőlük :)

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2015.09.20. 22:12:39

Az irány alapjában véve jó. De nem kell ide verbálbalta, hagyjuk meg azt a balliberálisok ópiumának. Magyarország kormánya legyen kicsit méltóságteljesebb:
hartland.blog.hu/2015/09/20/ingyenes_tanacs_a_magyar_kulugynek

Mészáros Laci 2015.09.20. 22:19:23

"negyven fegyveres horvát rendőrrel a fedélzeten"

update.

Mészáros Laci 2015.09.20. 22:20:34

" a vonat pedig zöld jelzést kapott."

és akkor a mozdonyvezetőt sem vették őrizetbe?

OK, a következő perctől nem olvasok újságot.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.09.20. 22:37:35

Ami most történik, az egy újabb szög a németek által dominált Európa koporsójába!
Gyakorlatilag a szemünk láttára szűnik meg Európa!

feketeesfeher 2015.09.20. 23:06:16

@bölcsészmérnök:

Majd mindjárt sírok, ahogy kétségbe vagy esve, mert nem jött időben a busz.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.20. 23:34:00

@retrovírus: A mai "balliberálisokat" nem szabad liberálisnak nevezni. Ez egyrészt sértés az igazi, XIX. századi "laissez faire, laissez passer"-liberalizmusra nézve, másrészt méltatlanul felemeli ezeket a félhülyéket, akiknek a tényleges liberalizmushoz köze nincsen.

Mindenki alkalmazza a "LIBBANT" kifejezést. Ez tökéletesen visszaadja, hogy az efféle agymentesített alakok mifélék.

A helyzet ugyanis az, hogy a liberalizmus és a "politikai korrektség" tökéletesen ellentétes fogalmak. És nem arról van szóü, hogy a modern liberalizmus "meghaladta" a régit (ez a meghaladás amúgy is masszív marxista terminológia). Hanem arról, hogy a marxizmus ideológiai hatása önmaga torzképévé tette a hajdani becsülenő liberalizmust.

A klasszikus liberalizmus egyik legfőbb alapértéke ugyanis a szólás- és véleményszabadság. A politikai korrektség pedig ezt igyekszik a lehető legdurvábban csorbítani - a büntetőjogot is bevetve, de ezen kívül is teljes erővel támadva azokat, akik a buzikat buzinak, a cigánybűnözést cigánybűnözésnek nevezik. A mai "ballib", vagyis LIBBANT semmiféle liberális alapértékkel nincsen köszönő viszonyban sem, hanem ehelyett az idejétmúlt marxizmus átfestett hazátlan internacionalizmusát próbálja csadorban feltálalni.

Tudományos libsizmus 2015.09.20. 23:47:04

Végre egy határozott külügyminiszter. Ki se néztem volna Szíjjártótól.

Csehországgal, Szlovákiával, Lengyelországgal kiváló a viszony. Faymann egy teljesen jellegtelen kis fasz, a horvátok pedig a jelek szerint hagyták magukat lezüllesztetni a liberalizmussal. 20 éve ezért annál kicsit tökösebbek voltak.

Ennyi az egész. Nem kell ebből világvégét csinálni.

szabi68 2015.09.21. 00:02:30

Szijjártó nyegle stílusa nem megengedhető a diplomáciában . De! Az is tény, hogy Kelet-Európában, csak ez a stílus hatásos. Amit a horvátok csinálnak az viszont nemcsak stílusban nyegle, de tettekben abszurd! Ráadásul hazug! A humánus horvátok öntik ránk a menekülteket! De menjünk tovább ! Az etalon osztrák kancellár előbb lefasisztázta Orbánt , majd ugyanazt csinálta! Ezt az egészet senki sem gondolta at. Merkel -akit eddig is utalt egész Dél -Európa - és nem alaptalanul, keblére ölelt egy teljes válság zónát , mások karára. Az ellenoldal Orbán , a zeró menekültet akarunk, fogadunk szlogennel a másik véglet . Képviselhetetlen , érzéketlen . De ellen polust teremt a szinten képviselhetetlen mindenki jöjjön szlogennel! Az, hogy csak ugy jönnek , ellenőrizetlenül , és azonnal követelnek, az nem elfogadható . Nem örülök a kerítésnek , de jobbat senki sem mondott meg! Embertelen? Igen! De ha nincs? Káosz ! Európa az USA- val együtt addig demokratizált, amíg káoszt teremtett! Amíg ott nem teszünk rendet, addig nincs megoldás

ördöngös pepecselés 2015.09.21. 00:08:28

Szíjjártó Péter azt teszi amit egy hazáját megvédő diplomatának kell tennie.
Az, hogy ez nem tetszik a liberális mandiner szerkesztőjének a reptéri kobór kutyát nem érdekli!

vizipipa 2015.09.21. 00:18:30

@manager2008: "Feljön egy szír hadosztály"

A hadosztály, az egy szervezett magasabb egység. Ha csak fogalmad is lenne az arab mentalitásról és stílusról, eszedbe nem jutna ilyen kifejezést használni.

És igen, arabok, nem szírek. Szír haza, tudat, öntudat nincs. Persze kereshetsz, ezerben talán akad egy.
---------------------------------------------

@poszt:
Már napok óta arra várok ki fog először előlépni azzal a teljesen nyilvánvaló ténnyel, hogy német-osztrák-magyar vonalon van egy mélyen elhallgatott megegyezés a bevándorlók továbbpasszolásáról. Ebbe a horvátok beleköptek ugyan (biztos?), de mi továbbra is ütemesen adjuk tovább őket, függetlenül attól, hogy Szerbiából jönnek vagy a horvátoktól. A magyar segélyszervezetek "véletlenül" mindig tudják most épp Magyarbólyon, Gyékényesen vagy épp Szentgotthárdon és Hegyeshalomban kell lenniük.
Kisebb zavarok vannak, amikor épp valahol szűk a keresztmetszet, de nagyobb fennakadások már napok óta nincsenek.
És a hangnem is idomult ennek megfelelően, ezen irányokba.

duggongg 2015.09.21. 00:20:36

@Agysebész migráns: Te ismered azt a szot hogy "menekules"? Hogy a faszba lenne egy menelulonel utlevel es vizum amikor mondjuk lebombaztak a hazat? Kormany meg nincsen, ami maradt belole az bombaz eppen. Igy eleg nehez uj utlevelet igenyelni.
Eppen hogy az a gyanusabb szerintem akinek vannak papirjai...

kvp 2015.09.21. 00:26:49

"Azért az vicces volt, amikor Doomhammer és Molnárgörény egymást fikázta. :)"

Igy ranezesre ket szelsomagyar akik a masikrol azt allitjak, hogy liberalis hazaarulo, pedig valojaban egyetertenek, csak nem egymassal. Ez egy nagyon magyar szokas.

Viccen kivul viszont a diplomaciai helyzet a kovetkezo:
-Magyarorszag partjan: Lengyelek, Csehek, Szlovakok, Szerbek, Szlovenok
-a sajat partjukon, de valasztasok lesznek: Osztrakok, Romanok, Horvatok
-wtf allapotban: Nemetek

Ebbol a Hovatok meg pluszban neheztelnek a gazceguk miatt a magyar kormanyra. Viszont a nemet allaspont szepen lassan ugyanarra mozog amerre a magyar megy csak le van maradva. Ennek az oka az, hogy nekik mostanaban fogy el a tartalek eroforrasuk. Ennel azert tobbet nezett ki mindenki a nemet gazdasagbol.

Viszont a helyzet megoldasara eddig az osszes magyar javaslat nagyjabol a varhato nemzetkozi konszenzust mondta, csak megelozve mindenkit, ami miatt eloszor beszolnak aztan rajonnek, hogy nincs mas alternativa. Meg akar az oroszokkal is kibekulhet Europa (mar amelyik resze amerikai javaslatra ossze volt veszve veluk), ha az USA nem segit, viszont nem nagyon maradt mas opcio. A magyar diplomacia legnagyobb baja, hogy siet. A parizsi tamadas utan mar a menekultekkel jottek, leginkabb azert mert akkor mar latszott hogy mi a varhato helyzet sziriaban, akkoriban allt le az ensz segelyezes a torokoknek es Parizsban is latszott mennyit er a bevandorlok integracioja. De akkor senki nem erre gondolt, legalabbis Orbanon kivul senki nem mondta ki. Mondjuk igaza volt, de raert volna fel evvel kesobb szolni miatta vagy ha mar szolt, akkor haramabb is elkezdhettek volna azt a keritest (lehetoleg fu alatt es mondjuk meg akkor), ha mar mindenkeppen meg akarja vedeni nyugat europat es nem tetszett neki a nemet-francia kozos javaslat a magyar tobbmillios kozponti menekulttaborrol. (a bevandorlok egyebkent se ide jonnek, tehat ha belemegyunk is a kvotakba, akkor sem tudjak csak fegyverrel visszatelepiteni ide a kvotan felul levoket Nemetorszagbol)

ps: Azt nyugodtan kijelenthetjuk, hogy a menekultek bevandorlokent viselkednek, de ha nem lennenek eleg hatarozottak, akkor meg sziriaban lennenek. A kerdes az, hogy a tobbseguk, leginkabb a gyerekeik egy europai iszlam kalifatusban vagy az eu-ban akarnak-e majd elni. Ha mar itt vannak, akkor errol sajnos ok dontenek, mert az eu nyugati fele varhatoan nem fog beleszolni a dontesukbe.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.21. 01:21:45

@duggongg: Marhaságokat írsz. Útlevél nem lehet nála, de a mobilja, az euróezrei és a bankkártyája szerencsére azért megmaradt neki valahogy a nagy háborúskodásban (volt olyan, hogy egy százezres város ostroma alkalmával 32 halott volt!). Csak pont az útlevelét bombázták le, ugyebár. Mert nem is sejtette, hogy szüksége lehet rá, miért tartotta volna magánál?

Egy holland újságíró pár száz euróért csináltatott magának egy fasza szíriai útlevelet (hamisat, persze), és hogy poénosabb legyen, a holland miniszterelnök képét tetette bele. Szóval lehet ott útlevelet kapni, ha épp nagyon kell valakinek.

Az a "háború" nem olyan, mint amikor itt jött a második ukrán front. Lődöznek egy kicsit, robbantanak egyet-egyet, jön egy repülő, ledob egy-két bombát, és elmegy. Nincs összefüggő front, a tevepásztor előhúzza a burnusza alól a Kalasnyikovot, két órán át gerilla, aztán eldugja megint. Nincs összefüggő frontvonal, nincsenek lövészárokrendszerek, hanem mindenkinek van pár terepjárója és PSZH-ja, és amikor rájön, akkor megy lődözni. Kétségtelenül elég idegesítő, veszélyes is, de alapvetően gerillaháború az, miközben az ország még úgy-ahogy működik is. Még az Index is elárulta, amikor a török menekülttáborokban interjúzgatott: megírták, hogy a fickó vissza akar menni a kocsiját eladni, hogy legyen pénze az útra. Igazi nagy háborúban ugyan hogy lenne erre módja?

Reszelő Aladár 2015.09.21. 01:33:59

A szitu az, hogy az EU-t nem az ilyen problémák leküzdésére hozták létre. Azért kreálták, hogy szomszédos országok hasonló politikai-társadalmi-gazdasági fejlettséggel tovább erősödjenek, egységes szereplőként feltűnve a világgazdaságban.
Szó sem volt komoly társadalmi kérdésekről, véget nem érő vitákról az alapértékekről. Puszta szabadkereskedelem volt az egész.
Aztán egyre bővült a klub, jöttek gazdagok meg jöttek csórók is. Aztán jöttek az egész csórók, gyökeresen más kultúrával, több helyre ment kevesebb pénz, a koházió lelassult.
Kaptunk egy válságot 7 éve, azóta nincs kikecmergés belőle. Fiatalok millilói vándoroltak a gazdag országokba, hogy ott megkapják azt a pénz amit azonos munkáért itt nem.

Itt egy nagy vízfej, amit arra találtak ki, hogy ne változzon semmi komolyan. Nincs egy valódi vezető, csak intézmények, nincs döntés csak végeláthatatlan konzultáció, vannak állásfoglalások, amik semmire sem köteleznek senkit. Van kettős mérce, hogy a csóró ne pofázzon vissza. Vannak alapértékek, mint a demokrácia a szélsőséges jogvédelem és bármilyen kisebbség felülreprezentálása. Csak semmi komolyat ne kelljen.

A világ országai és nagyvállalatai álalában egyszemélyi vezető irányítása alatt állnak. Ez a történelemben is így volt, ahol mással próbálkoztak ott bukta lett a vége. Az EU viszont messze a legnagyobb ilyen vállalkozás: nincs vezető illetve van, de nem ő a valódi vezető. A valódi vezető nem a ráruházott hatalomból az, hanem a mögötte álló ország erejéből. És ez a szervezet oktat ki bárkit átláthatóságból...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.21. 02:06:21

@Reszelő Aladár: Ez egészen pontos elemzés. Hozzá kell tenni, hogy az EU egyesíteni próbál olyan országokat-nemzeteket, melyek egy kanál vízben megfojtanák egymást (pl. Magyarország és a kisantant, de a német-francia viszonyban is rendre előbukkannak a történelmi emlékek...).

A vízió az volt, hogy az USA-izált Európa majd jó erős lesz gazdaságilag. Fenét lett. A közös vámterület smafu előny ahhoz képest, hogy most az EU milliárdokkal kell támogassa a gyengébb országokat, de ez nem jelent gyors felzárkózást és hatékonységnövekedést, hanem főleg azt, hogy a pénz jelentős százalékát ott elsikkasztják mint nálunk is). Még az USA-ban is probléma az észak-déli ellentét, hát még itt a magyar-román vagy a német-francia? Teljesen természetellenes, így működésképtelen szövetség ez, szét is fog hullani.

Imrebá 2015.09.21. 02:42:25

" Megérkezett a válasz a ki hazudik?
kérdésre, egyenesen a horvát
miniszterelnöktől: „Nem volt megállapodás
a magyarokkal. Rákényszerítettük őket, hogy
fogadják a menekülteket, úgy, hogy
odaküldtük az embereket, és továbbra is ezt
fogjuk tenni.”"

"Rákényszerítettük őket, hogy
fogadják a menekülteket"

"Rákényszerítettük őket"

"fogadják a menekülteket"

Horváthék álláspontja tehát az, hogy aki nem menekült az is menekült?

Imrebá 2015.09.21. 03:17:42

Bence bácsi, ezt a szövegrészt magyarítani kéne:

" a határon magyar rendőrök kérték,
hogy jöjjenek be a horvátokat,
a vonat pedig
zöld jelzést kapott"

2015.09.21. 05:27:04

@Molnárgörény: Az EU nem USAizált. Ha az lenne, akkor az EU (nem Schengen) határokra már kivonult volna az EU hadserege, hogy megerősítse az EU határőröket. Az EU elnöke saját hatáskörében hozott volna különleges intézkedéseket, az EU képviselők pedig a költségvetési tartalékból adnának pénzt minderre. Ezt megszavaznák függetlenül attól, hogy melyik tagállamot képviselik.

duggongg 2015.09.21. 05:35:05

@Molnárgörény: persze hogy van valamennyi penzuk. Mindenuket penze tettek meg a csaladjuk is segitettek oket. Kosaek kezdtek a hangulat keltest hogy smart phone-juk van a geciknek. Ugy latszik be is jott nekik. Elmagyaraznad hogy mi az osszefugges? Szerinted annak nem lehet veszelyben az elete akinek penze van? Vagy csak szimplan nem erezheti ugy hogy nincsen jovoje egy lerombolt orszagban?
Ami az utlevelet illeti, mintha ugyanezt irtam volna en is, hogy nem sokat szamit hogy van e.

Rudi Kató 2015.09.21. 05:55:04

@mrwhite:
Utálom a bőrörst, de a terrorista sáskajárással kapcsolatosan tökéletesen igaza van a többi selejtes "diplomatával" szemben

Rudi Kató 2015.09.21. 06:01:24

@duggongg:
Úgy látszik életedben még semmit se adtál el! Amikor azonnal kell bármit is eladni és főleg akkor amikor ez tömegesen jelentkezik kizárt, hogy akárcsak megközelítőleg is bármit eladjál! Mélyen ár alatt lehet csak értékesíteni ha egyáltalán lehet! Arról nem is beszélve, hogy ha valóban menekült lennék akkor papírokkal érkeznék mert azzal tudnám igazolni a hazugságokat! Az is megér egy misét, hogy milyen szervezetten és tömegesen érkeznek valamint az is megér egy misét, hogy mindenhol fuvarozza őket az állam buszokkal, vonatokkal! Ami tetszett a tegnapi hírek alapján a tetvesek 2 ezer eurót plusz ellátást követelnek a labancoknál!

Rudi Kató 2015.09.21. 06:04:20

@Imrebá:
ne is várd, hogy a zsidó patkány média valaha is elismeri az aljas hazugságaikat! csak emlékezz vissza a perez féle nyilatkozatra amikor kijelentette, hogy felvásárolták Lengyelországot, Magyarországot és az usában is ők parancsolnak! Ezt tagadták holott milliószor lejátszották a földön még az ő patkány médiájuk is!

nu pagagyí 2015.09.21. 07:25:29

"Persze nem volt ebben partner sem Orbán, sem a többi visegrádi; de annyiban igaza van a magyar miniszterelnöknek, hogy akkor lesz értelme kvótákról, illetve hasonló, bürokraták által értelmezhető dolgokról beszélni, ha esetleg sikerülne kontrollált mederbe terelni az Európába érkező emberek regisztrációját."

Nem tudom mit értett félre a cikkíró, de mentsége csak akkor lehetne, ha nem ebben az országban él.

A magyar kormány ugyanis még véletlenül sem azért épít kerítést a határra, hogy a regisztrációt rendezett keretek közt elvégezhesse, ami a továbbküldés feltétele lenne. Orbán nyilvánosan meghirdetett célja az volt, hogy egyetlen menekült se tegye be a lábát az országba. A röszkei balhé pont amiatt tört ki, hogy egymásután küldték vissza elutasító határozattal a szerb oldalra az immár szép rendben érkező menekülteket. A kormány szerint, szembe menve a nemzetközi értelmezéssel, aki Szerbia felől jön, az nem is lehet menekült. A jogsértésre persze azért volt szükség, mert előtte már alapos gyűlölet kampány folyt, beállítva ezeket szerencsétleneket az iszlám kalifátus titkos ügynökeinek, rokkantnak álcázott vérgőzös hadfiaknak, okos telefont használó analfabétáknak és egyéb fantasztikus tulajdonságok birtokosainak.

Virág et. 2015.09.21. 07:32:24

Futballokos Péter. Beleillik a NER-be a többi nagy elme mellé.

nu pagagyí 2015.09.21. 07:36:53

@Rudi Kató: Héberül mondott valamit Perez, amit az Echo tv szaniszlói feliratozással látott el. Érdekes módon, csak nálunk cuppantak rá a dumájára, ami nem csoda, mert valószínűleg arról beszélt, hogy jól fejlődik az izraeli gazdaság.

Virág et. 2015.09.21. 07:38:24

Egyébként lassan észre kéne már venni, hogy a menekülthelyzetben nem az EU vagy az európai kormányok szerepeltek le elsősorban, hanem az EU-s polgárság. Orbán személyesen ölelgetné a szíriaiakat a Keletinél, ha ezzel nettó 1 szavazatot nyerne és nem pedig sokat veszítene. Ugyanez a magyarázat Merkel viselkedése mögött: csak nála működik még az ún. empátia, vannak saját gondolatai. Aztán ez találkozik a választók akaratával.

A tétel egyszerű: az európai választók többsége név nélkül és arctalanul nem túl jó minőségű ember. 10 éve mondom, hogy Magyarországon az emberek 80%-a ostoba birka. Mondhatom, nem vagyok politikus és nem érdekel mások véleménye. Most ez az arány kicsit kivetül az EU-s választókra is.

Sokan keresik az ideológiát, hogy megnyugtassák a saját lelkiismeretüket. A mandi is ezt csinálja. Ezért vannak gazdasági migránsok, szőke nőket erőszakoló ISIS terroristák, ivóvíz foglaló termőföldtolvajok stb. Ehhez adott mankót a kormányzat ezzel a "Szerbia biztonságos ország" baromsággal, mintha az bármit is számítana nem szerb származású menekültek esetében.
Az eredmény ugyanez marad.

Nem a kormányok szerepeltek le elsősorban, hanem az emberek. Még a nem célországokban lévők is, mint mi. Sőt.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2015.09.21. 07:57:09

@Virág et.: Most aztán nagyon jó a nicked. Élethű. Kétségtelen, hogy ebben a böszme, nácifasisztarasszista Európában a népet kell leváltani! Megtaláltad a megoldást!

Egy aprósággal nem számolsz (illetve kettővel: a második az, hogy szimplán hülye vagy). Nevezetesen azzal, hogy nem a libbant polkorrekt média elvárásainak bokázó agyament kormányok tagjainak kell személy szerint együttélni a muzulmánokkal, hanem a leváltandó nép tagjainak. Márpedig ők nem kérnek belőle, többek között azért, amit Franciaországban lehet tapasztalni, ahol már minden ötödik fehér franciát ért valamilyen rasszista atrocitás. Miután a média hárításai ellenére a párizsi, brüsszeli és hasonló városokbeli "no go"-zónák léte már közismert, ahogyan az is, hogy a muzulmán betolakodók az elvárt toleranciához képest semmiféle toleranciát nem adnak másoknak. A befogadóiknak sem.

Merkel pedig gyorsan visszakozott, miután rájött, hogy a németek se akarnak több százezer azonosítatlan és azonosíthatatlan arabot. Sajnos, fele se igaz annak, hogy a választók akaratával találkozik Merkelé. Merkel egy ostoba nő, nőies , intuitív politikával. Ez utóbbi stílusában amúgy Hitlerhez hasonlít, aki szintén abszolút csak az intuíciókra támaszkodott, mert ha racionálisan elemez, akkor az oroszok megtámadása előtt mindenképp elfoglalja Máltát és Gibraltárt, és kiszorítja Angliát a Földközi-tengerről. Akkor pedig nem okvetlenül az a háború eredménye, ami, illetve legfeljebb atombombázás árán. Szerencsére Hitler tipikus női gondolkodásmódú volt, és miután pár blöff meg félblöff bejött, elkezdett korlátlanul hinni magában - aztán 1941-ben cserbenhagyta az intuíciója. Merkelt is, éppen most.

Scagnetti 2015.09.21. 07:59:13

Szíjjártó pont olyan, mint a kormány. Amit csinál, arról gőze sincs, de tud elég arrogáns lenni, és ezzel magabiztosnak mutatni magát az egybites közönsége előtt.

Virág et. 2015.09.21. 08:13:23

@Molnárgörény: Kit akarok én leváltani? Te érted is, amit olvasol?

A képmutatásról volt szó és képmutatásban az európai nép az élenjáró. És nem, én nem teszem meg azt a szívességet, amit minden politikus megtesz kényszerűségből, hogy a néphez nem nyúlok, mert a nép érinthetetlen, szent tehén. Nem. Az emberek ostoba barmok. Lassan 10 éve mondom csak itt a blog.hu-n, semmi új nincs benne. És ennek semmi köze a polkorrektséghez, ami amúgy is csak egy kifejezésmód és nem pedig egy politika vagy még kevésbé ideológia. Kevés kevésbé polkorrekt dolgot tudok elképzelni amúgy is, mint lehülyézni az európai polgárság többségét. Ez van.

Az európai nép békeidőben bőszen kritizált mindenkit, aki nem felelt meg az emberségesség általa támasztott követelményeinek. Az európai nép és nem a kormány. Az európai nép válassza a kormányait, amelyek ratifikálják a genfi egyezményt, az európai nép veszi az újságot, nézi a tévéműsort, olvassa az internetes portált. Olvashatna stormfrontot is, de inkább FAZ-t olvas meg Spiegelt meg Independentet stb. Könnyű dolog a politikusokat hibáztatni, pedig a politikusok csupán a nép akaratát szolgálják ki. Mármint a népszerű politikusok és akik kormányon vannak, azok szükségszerűen népszerűek is.

Aztán amikor jön a baj és maguknak kéne gyakorolni azokat az elveket, amiket másoktól évtizedekig harcosan elvártak, akkor meghunyászkodnak. Akkor - szigorúan név és arc nélkül - inkább mégse akarnak emberséget gyakorolni. Keresik ők is az önfelmentést, a kifogást, hogy miért nem kell. Pl. amit te is mondasz, a bűnözés. Meg a kalifátus. Meg az ISIS. És már ott is vagyunk, mint a 30-as, 40-es években, amikor a világ országai ping-pongoztak a zsidókkal. Amerika nem engedte kikötni őket, a svájciak külön útlevelet követeltek a zsidóknak a németektől stb. Nincs új a nap alatt. A szép szavak addig érnek valamit, amíg áldozattal nem járnak.

Exploiter 2015.09.21. 08:29:56

@Virág et.:

Hát persze.
Én épp azért örülök, hogy fellibben a fátyol. Kevés dolgot utálok jobban, mint a képmutatást. De nem akarlak elkeseríteni, nem a többiekkel van baj, hanem veled. AZ a normális reakció. Mondhatnám, hogy emberi, de ehhez a kifejezéshez valamiért morálisan pozitív tartalom társult.

Virág et. 2015.09.21. 08:31:11

@Exploiter: Az a normális, emberi reakció, hogy amit másoktól elvárok, azt magamtól nem? Hogy más hozzon áldozatokat, de amikor nekem kell, akkor én inkább mégsem?

Szerintem te sem értetted meg, amit írtam.

Exploiter 2015.09.21. 08:34:56

@Virág et.:

Igen. Nézz körbe a bolygón, szerinted ha nem ez lenne a normális, így nézne ki...?

sas70 2015.09.21. 08:38:24

Mindenki szívesebben veri a másik faszával a csalánt, csak itt már mindenki a csalánnal veri a másikét. Egyszer aztán úgyis le kell ülni és jól kipirosodott pöccsel végre a megoldást keresni, mert így is, úgy is mindenkinek fáj.

Virág et. 2015.09.21. 08:39:51

@Exploiter: Hát, ha a normális alatt azt érted, hogy tipikus, akkor igazad van.

Ezért mondom, hogy az emberek hülyék. Képmutatóak és maguknak is hazudnak.

A dolog csak azért érdekes, mert szokás itt mindig valami, valaki mást hibáztatni. A kormányokat, az agymosó médiát, a chemtrailt, akármit. Pedgi a valóságban ezek mind csak tünetei annak, amilyenek az emberek.

Dr.Traktor 2015.09.21. 08:40:56

@Virág et.: szóval ha én nem szeretném magyar állampolgárként, hogy a német és svédország menekültellátási rendszeréért tülekedő sivatagi rablók leszármazottai ezres-tízezres tömegben lepjék el az országot, a vasútállomásokat, gyalogoljanak az autópályákon, hagyjanak szemetet mindehol maguk után, ha ezt nem szeretném, akkor leszerepeltem?

:)

mert több joga van egy vadidegennek aki követel, hőzöng és dolgokat AKAR , mint az embernek a saját országában?

ő azt AKARJA hogy beengedjük/átengedjük.
én meg azt AKAROM hogy ne.

minimum ne, de inkább húzzon vissza oda ahonnan jött.

és kurvára remélem, h magyarországon még mindig az számít jobban hogy a magyar polgártárs mit akar és nem az , hogy egy szír/iráni/afgán/paki/chilei/etruszk éppen miért veri magát a földhöz, allahakbározik vagy kezd éhségsztrájkba...

amennyire utálom zorbénákat perpill az egyetlen tetves banda az egész kontinensen akik felvállalják a dolgot amiért hálás is vagyok nekik. még akkor is -rohadjak meg - ha közben degeszrek keresik magukat a haverok akerítésen (ha ez a helyzet)
egyszerűen nem érdekel.
az, hogy ezek ne jöjjenek be a legfontosabb dolog 1526 óta bakker. aki nem képes a történelmi és evolúciós tények ismeretében belátni a következményeit ennek a folyamatnak az vagy
1. mérhetetlenül naív
2. vmilyen haszna származik a dologból
3. anarchista és/vagy hazaáruló

Virág et. 2015.09.21. 08:47:25

@Dr.Traktor: Ha előtte azt gondoltad, hogy az országoknak kötelességük az elesettek, menekültek segítése és csak azóta gondolod az ellenkezőjét, hogy ezt a saját bőrödön tapasztaltad, akkor igen, leszerepeltél. Mert mástól többet vársz el, mint magadtól.

Nincs több joga, te is mehetsz Németországba egyébként élvezni az ottani életet. Százezrek megtették már.

A menekültkrízist lehetne kezelni. És el lehetne különíteni a bevándorlástól. Pl. ideiglenes tartózkodás engedélyezésével. Ezt szajkózom ezer éve. Attól, hogy ma menedéket adok neki, attól még nem jelenti ez azt, hogy örökre befogadom.

" a legfontosabb dolog 1526 óta"

Te is megetted a hülye a propagandát. :(

Conchobar 2015.09.21. 08:47:53

@Virág et.: "Az európai nép békeidőben bőszen kritizált mindenkit, aki nem felelt meg az emberségesség általa támasztott követelményeinek." - Az igazság az, hogy az 'európai nép' nem kritizált senkit. Az 'európai nép' véleményét nem is kérdezi senki (hacsak az Orbán-féle kérdőíveket nem tekintjük annak). Akik kritizálnak, a hangjukat hallatják az nem az 'európai nép', hanem azok, akik önnön nézeteiket próbálják másokkal elfogadtatni, azaz önnön nézeteiket az 'európai nép' nézetének beállítani. Ezeket a részben választott, részben önjelölt véleményvezéreket ostobaság az 'európai nép'-pel azonosítani

Virág et. 2015.09.21. 08:51:18

@Conchobar: Ki választja azokat a kormányokat, amelyek ezt hangoztatják? Ki választja őket ÚJRA? Ki veszi azt a sajtót, amelyik erről ír, blogol, véleménycikkezik? Melyek a legolvasottabb nyugati közéleti sajtótermékek?

Óriási hazugság felmenteni az európai polgárságot. Senki nem erőszakolta rájuk semmit. Széljobberek, kommunisták voltak, vannak és lesznek is. Ezek helyett miért Merkelek, Faymannok és Cameronok vannak mégis kormányon?

Az európai nép kritizál. Választott képviselőin keresztül.

annamanna 2015.09.21. 08:52:57

@Virág et.: Jó, és akkor te most az embereket hibáztatod, szóval te nem vádaskodsz, még csak véletlenül sem.

Ez a dal jutott eszembe: www.youtube.com/watch?v=n53GvYPJCwc

Ha már meghalt a herceg, dögöljön meg más is, mert HIBÁS azért, mert épp ott volt.
Minek volt ott? Ha nem lett volna ott, még most is élne!

Teljesen mindegy, milyenek az emberek.
Ha egy ember kórházba kerül, az orvosnak nem az a feladata, hogy nekiálljon szidalmazni azért, mert elbaszta az életét és megbetegedett, hanem az a dolga, hogy meggyógyítsa.
Teljesen mindegy, miért lett beteg vagy miért szenvedett balesetet, ennek a sulykolása nem fogja őt meggyógyítani, sőt.

Mindegy, milyenek a migránsok, mindegy, milyenek az eu lakói, mindegy, milyenek a politikusok (szarok); ennek a végtelenségig való elemzése még nem fog segíteni senkin, segíteni csak az fog, ha rájövünk a megoldásra (és meg is csináljuk azt).

Attól, hogy tudjuk, hogy szarok a vezetők, szarok a migránsok és mi is szarok vagyunk, még semmi nem oldódik meg.

Szájtátó Petike most lehülyéz mindenkit, az ENSZ főtitkárától kezdve az Atya úr Istenig.

És ezzel megold valamit? Nem.
Meg akar oldani bármit is? Nyilvánvaló, hogy nem.

Ha te szeretnél a megoldás része lenni, akkor ajánlom, ne keresd, ki a hibás. Mindegy.
Keressék azok, akik inkább a probléma részi óhajtanak lenni. Keressék csak ők a felelősöket a végtelenségig.
Ha te a megoldást szeretnéd megtalálni, akkor azt keresd.
És hagyd, hogy mások vadásszanak a bűnbakokra. Ők ráérnek erre, mert egyebet úgysem akarnak csinálni.

Anselmo 2015.09.21. 08:59:13

A határzárral annyi probléma van, hogy Horvátország fele még nincs. Legyen.

Conchobar 2015.09.21. 08:59:35

@Virág et.: "A menekültkrízist lehetne kezelni. És el lehetne különíteni a bevándorlástól. Pl. ideiglenes tartózkodás engedélyezésével. Ezt szajkózom ezer éve. Attól, hogy ma menedéket adok neki, attól még nem jelenti ez azt, hogy örökre befogadom." - Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor ezt már réges-rég alkalmaznák. Azt tudniillik, hogy most ideiglenesen ugyan engedem letelepedni azt a menekültet/bevándorlót, de aztán később meg egyszercsak visszavonom az engedélyt (az időközben talán munkát vállalt, esetleg családot alapított, gyerekeit európai iskolába járató bevándorolttól). Visszavonom arra hivatkozva, hogy megszűnt a menekülés kiváltó oka. És akkor? Elkezdem tömegesen kitoloncolni őket, akár fegyveres ellenállást is kockáztatva.

arpika23 2015.09.21. 09:05:21

@meggyes alfonz: Egészen biztosan mélységesen igazad van. Csak felhívom a figyelmedet ogy olyan, mint "liberális iszlám" ismeretlen fogalom . Úgyhogy jobb ha elfogadod, ezen meccset amit most vív Európa, liberális szabályokkal lehetetlen megvívni. Sarkítva fogalmazok : Vagy a muszlimok győznek, vagy azok , akik akik a liberális szabályokat nem betartva ellenállnak nekik. Ugyanis lehetetlen úgy meccset nyernie egy röplabdacsapatnak hogy míg az ellenfél tőlük megköveteli a szabályok betartását (sőt a csapat egyes tagjai is ezt hangoztatja folyamatosan), addig a másik térfélen állók zsinórlabdát játszanak ellenük, annak szabálayit is roppant rugalmasan kezelve.

arpika23 2015.09.21. 09:07:11

@Virág et.: De már nem sokáig lesz erre lehetősége. Vagy ezért, vagy azért.

arpika23 2015.09.21. 09:08:11

@Conchobar:
Őszintén, ki beszélhet itt "békeidőről".

arpika23 2015.09.21. 09:09:59

@Virág et.:
Nosza , ne kritizálj virítsd a megoldást!

arpika23 2015.09.21. 09:12:05

@Virág et.:
"Ugyanez a magyarázat Merkel viselkedése mögött: csak nála működik még az ún. empátia, vannak saját gondolatai. Aztán ez találkozik a választók akaratával."
Kicsit ezt benézted, szerintem. Tudod mit? Térjünk erre vissza az oktoberfest után!

Conchobar 2015.09.21. 09:14:16

@Virág et.: "Ki választja azokat a kormányokat, amelyek ezt hangoztatják? " - Én abban teljesen egyetértek veled, hogy ez a mostani rendszer, ez a 'liberális demokrácia' igazából csak a végtelen képmutatásával különbözik a 'népi demokráciának' nevezett diktatúrától. Ezekben a rendszerekben a politikai vezetők tetteiért a választókat nem lehet felelőssé tenni, hiszen a választáskor a választók nem biankó csekket adnak a megválasztottaknak (hogy a következő 4 évben az ország vezetői csináljanak, amit akarnak)

arpika23 2015.09.21. 09:15:15

"Nehéz megmondani mikortól, de itt Közép-Európában egy-két hete a „dick move”-diplomácia uralja a külkapcsolatokat."

Szerintem a fenyegetőzés detto "dick move", azt pedig mostanában inkább Európa nyugati felén művelik a keletiekkel szemben. Szóval ne essünk abba a hibába hogy tévesen "bűnbakságba" esünk.

Dr.Traktor 2015.09.21. 09:31:14

@Virág et.: "Te is megetted a hülye a propagandát. :( "

neeem, én ezt régebben mondom , mint orbán.
mióta ecsém hazajött hollandiából és mesélgetett az ottani helyzetről.

:(

Virág et. 2015.09.21. 09:38:12

@Conchobar: Ez egy létező jogintézmény, ma is van ilyan: úgy hívják oltalmazott és 5 évente felülvizsgálják.

2015.09.21. 09:39:01

@annamanna: ezt a második bekezdést valami önképző menedzserkönyvből másoltad ki? Amerikában nagy divat az ilyen self-help programok, és úgy látom, te is belekezdtél egy-kettőbe, nem sok sikerrel, de a szlogenek pufogtatását legalább átvetted. Jobban járnál, ha saját gondolatokkal támadnál, persze ezeket nem lehet a benzinkútnál venni.

Ha a te tanácsaidat követnénk, lenne egy kifelé meghunyászkodó, fülét-farkát behúzó, nemzetellenes kormányunk. Grósz Károly neve mond még valamit? Ő álmaid politikusa.

grani 2015.09.21. 09:55:47

A NOL "tudósítója"? Mint hiteles forrás? Bandi bátyám azt mondta, ott állt éppen a rendőrök mellett, hogy a rendőrök azt se tudták, mit kell tenni ilyen esetben és más ötlet híján úgy gondolták, felülnek a vonatra és "bekísérik" a fegyveres vonatot az első állomásra, ahová kihívták az erősítést.
Na, szóval, a NOL? :D Miért, nincs HVG-s videó? :D

IdomitottFoka 2015.09.21. 10:00:55

@Reszelő Aladár: " Nincs egy valódi vezető, csak intézmények, nincs döntés csak végeláthatatlan konzultáció, vannak állásfoglalások, amik semmire sem köteleznek senkit."

Ez ugyan igaz, de amikor a világ egy Törppapáért kiállt, csupa Hókuszpók kezd el tolongani a helyért.

_Epikurosz_ 2015.09.21. 10:29:01

@feketeesfeher: Igen, és is ezen röhögtem. Hogy ugyanazt mondják, és mégis szétfikázzák egymást. :D Write only módban vannak asszem.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.21. 10:58:00

@Molnárgörény:
" Lőni kell - már a tengeren lövetni kéne -, és pár száz áldozat árán megállíthatjuk a hordát."

De hát ez megtörténik és se elpusztult hajó 60 utassal, se halálkamion 70 halottal nem állítja meg őket.

Vagy esetleg emelni kívánná az áldozatok számát?

Ezzel kapcsolatban elmondok egy igaz történetet. A II. vh.-ban a Sztójay-kormány idején, amikor elindultak a transzportok Auschwitz felé, a semleges kormányok, pl. Svájc élesen tiltakoztak a németeknél. A németek erre összeütöttek egy propagandafilmet, ami fennmaradt. Ezen az látható, hogy a brutális magyar csendőrök ütik-verik a transzport tagjait, akik rettentő állapotban érkeznek a német fogadóállomásra. Ott azonban a németek egészségügyi ellátásban és megfelelő táplálásban részesítik őket. Ezt a filmet kizárólag semleges országokban mutogatták bizonyítandó, hogy szokás szerint a magyarok a vadállatok.

Amikor pedig tudjuk, hogy a magyarok abban a történetben legfeljebb dögevői minőségben voltak jelen, a vadállatok mások voltak.

Úgyhogy volna szíves a lövöldözést nem a nevemben csinálni. A röszkei affér már épp elég szégyenletes, ne legyen folytatása. Vagy ha folytatni akarja, csinálja saját zászló alatt.

wolves84lb 2015.09.21. 11:35:25

@Doomhammer:
"Azt hiszem, az ilyesmit hívhatta Orbán Viktor Miniszterelnök Úr liberális blablának. Hogyhogy a határzár paraszt húzás? Itt a fehér ember civilizációja, a kereszténység jövője, a magyar munkahelyek, a fenyegető járványok elhárítása mind kockán forog, erre ez a cikkíró parasztozik itten?

Nyíltan kimondom, hogy ez a poszt a hazaárulást súrolja. Alaposan javaslom utánanézni a szerzőjének, nincs-e emberkereskedők vagy egy idegen állam zsoldjában."

OMG...mit szedsz, haver? Adj belőle gyorsan...

wolves84lb 2015.09.21. 11:46:23

@Molnárgörény:
"Marhaságokat írsz. Útlevél nem lehet nála, de a mobilja, az euróezrei és a bankkártyája szerencsére azért megmaradt neki valahogy a nagy háborúskodásban (volt olyan, hogy egy százezres város ostroma alkalmával 32 halott volt!). Csak pont az útlevelét bombázták le, ugyebár. Mert nem is sejtette, hogy szüksége lehet rá, miért tartotta volna magánál?"

Azért arra gondoltál már, hogy az útlevél nem kötelező tartozéka minden élő embernek? Az usa-ban sincs minden embernek útlevele, nálunk sem, nem hogy szíriában...
Ellenben manapság okostelefonja majdnem mindenkinek van.

Gondolkodj már néha...

dr kíváncsivagyok 2015.09.21. 11:55:59

"a határon magyar rendőrök kérték, hogy jöjjenek be a horvátokat, a vonat pedig zöld jelzést kapott. "

Ezek után mi a faszt ugatsz ???
Ki a hibás ?
Volt egyeztetés ?
Ki hazudott ?
Szemét hazug banda...

vazzup 2015.09.21. 12:54:48

@grani: sajnos a kurucinfos banda nem tudott tudositani, mert eppen egymas farkat verte ki a gumibotozott asszonyok es gyerekek lattan... szoval be kell erned a nollal.

@Dr.Traktor: ez a "mi vagyunk europa utolso erodje" mar a XVI. szazadban sem volt igaz, ma meg mar csak kisstilu hazugsag

Jean Sol Partre 2015.09.21. 13:35:06

@Dr.Traktor: vagy te beszélsz butaságokat

McZozo 2015.09.21. 14:30:44

@Doomhammer: @Molnárgörény:
Ti ketten jo peldaja vagytok annak mikor a hulyeseg a szorgalommal parosul :) Ugy vitatkoztok hogy nagysegrendileg ugyanazt mondjatok :)

McZozo 2015.09.21. 14:42:34

@Molnárgörény:
Az igaz hogy ma a politikai szinteren senki sem az aminek aposztrofalja magat. A baloldal egy liberalis gazdasag vezerelt centrum part inkabb, mig a jobboldali fidesz meg egyre inkabb egy szelsobaloldali stilussal operalo puhadiktatuuraba hajlo banan koztarsasag. A jobbik volt talan egyedul aki tenyleg szesojobbnak mondta magat es az is probalt lenni, made mostanaban o is kezd tudathasadasos lenni. MErt mig videken onkormanyzati szinten kemeny szelsojobbos arcukat mutatjak addig Budapesten meg elkezdtek ilyen centrum fele huzodo fiatalokat beszippanto cuki part arckepet mutatni.

McZozo 2015.09.21. 14:48:58

@Doomhammer: Azert a magyarban mindig volt egy ilyen bicikli tultolo mentalitas. Hogy hamar csianlunk valamit akkor azt csinaljuk rendesen. tortenelmi feljegyzesekbn azert olvasni hogy az altalad emlitett esetben az tenyleg fennallt hogy a magyarok meg akartak mutatni hogy ok milyen fasza csatlosok es kegyetlenebbek voltak sok esetben a nemeteknel, darabszamilag meg tobb zsidot vagoniroztak a nemet elvartaknal.

McZozo 2015.09.21. 14:54:36

@Reszelő Aladár: Azert ez egy ilyen melyik votl elobb a tyuk vagy a tojas kerdes. Mert a nezeti politikusok is kettos beszelnek, Mivelhogy az eu jogkoreirol ok dontenek ok adnak felhatalmazast dolgokra, tehat mig egyik oldalon azon sirnak hogy az eu egy donteskeptelen vizfej addig a masikon pont ok azok akik errol tehetnek. Ahogy az is totalis kettos beszed mikor OV nemzetallamok fontossagarol beszel mikozbe azert sir h ogy az eu ezt adjon meg igy csinaljon meg ugy cselekedjen. Mert hogy az eu ezt megtehesse pont arra lenen szukseg hogy a nemzetallamok minel tobbet adjanak fel a fuggetlensegukbol es egyre tobb jogkort adjanak EU hataskorbe.

McZozo 2015.09.21. 14:57:42

@Virág et.: Azert Cameront nem emlitenem egy lapon Merkellel. Mig merkel tenyleg egy demokratikus liberalis vezeto addig Cameron egyre jobban az Orbani politikara hajaz csak nem annyira latvanyosan es elszabadult hajoagyu formaban :)

gyalog.galopp 2015.09.21. 15:27:18

@McZozo:

demokratikus 80%-on csücsülve nagyon könnyű demokratikusnak lenni, különösen , ha a maradék 20% is befogja a száját, megegyezés szerint

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.21. 15:27:21

@McZozo:
"altalad emlitett esetben az tenyleg fennallt hogy a magyarok meg akartak mutatni hogy ok milyen fasza csatlosok es kegyetlenebbek voltak sok esetben a nemeteknel, darabszamilag meg tobb zsidot vagoniroztak a nemet elvartaknal. "

A történetnek ez egy másik ága. A deportálásokat irányító két - joggal kivégzett - államtitkárt, Bakyt és Endrét a németek választották ki, mivel ismerték szélsőjobb, antiszemita nézeteiket. Ezek után már nem is volt más dolguk, mint panaszkodni, hogy a vonatok túl gyorsan jönnek Auschwitz-ba. Elég volt a csatlósokat jók kiválasztani, azok már maguktól az elvárásokat túlteljesítve ténykedtek Magyarország nevében.

A zsidók deportálása természetesen nem analóg a menekültválsággal, de egy dologra rávilágít. Ahogy most bánunk ezekkel az emberekkel, az nemzedékekre árnyat vet Magyarország megítélésére és annak ára van, ahogy a II. vh. után is ára volt. A menekültek elmondják, hogy a görög vagy a szerb rendőrök rendszeresen verik őket, ehhez képest a világ László Petráról és a röszkei attakról tud. Ennek a költsége felbecsülhetetlen és ezt semmilyen rövidtávú érdek vagy juttatás, amit bárki is ígérhetett Orbánnak nem tudja ellensúlyozni. Már csak azért se, mert a menekültek továbbra is Magyarországon keresztül fognak jönni, ezt a kormány semmilyen módon nem tudja megakadályozni.

Imrebá 2015.09.21. 18:19:54

@Rudi Kató:

"ne is várd, hogy a zsidó patkány média valaha is elismeri az aljas hazugságaikat!"

De várom.
Mindenkit jogom van elszámoltatni.
A zsidó patkányt, a magyar patkányt, minden más patkányt is.
A vallásokat is jogom van elszámoltatni.
A zsidó vallást, kereszténységet, iszlám vallást is.
Még az Atyaúristent is számon kérhetem.
Ki tilthatja meg?
Senki.

"csak emlékezz vissza a perez féle nyilatkozatra amikor kijelentette, hogy felvásárolták Lengyelországot, Magyarországot és az usában is ők parancsolnak!"

Mindenki igyekszik a saját lovát dicsérni.
Szerintem a zsidók túlbecsülték a saját médiaerejüket, az iszlám vallásét pedig alulértékelték.

Lehet, hogy tegnap a zsidók vezettek médiában.
Ma a muszlimok.
Lehet, hogy holnap megint önnek lesz igaza és a zsidók visszaszerzik elsőségüket.
Akarja, hogy már holnap igaza legyen?

2015.09.21. 20:19:05

@wolves84lb: te vagy a beteg, sőt a fajtád maga a betegség. Tőletek szenved a társadalom egészséges része is.

2015.09.21. 20:25:04

@Doomhammer: ezek szerint te a ballib média kegyeire játszol? Azért kell jól bánnunk ezzel az emberalatti csürhével, nehogy szar képet posztoljanak rólunk? Dehát te is tudod, milyen szinten hamisítják meg a történteket, nekik előbb van meg a koncepció és aztán ahhoz gyártanak sztorit meg képet. Nézd meg, a BBC, huffpost, washington post mit művel — nem beszélve a magyar lakájmédia zászlóshajóiról. Ezt a szervilis, megalázkodó hozzáállást nem tudom, kinek akarod eladni.

Az meg hülyeség, hogy mindenképp jönni fognak. Láttad Horgost. Ha mindenhol úgy járnak, esetleg sokkal rosszabbul, nem fognak jönni. A kerítés abszolút jó, de természetesen csak határvédelemmel kiegészítve.

Mondjuk rábaszunk mindenképp, mert hamarosan német vízummal jönnek-mennek, akár robbantanak is, ha ahhoz van kedvük.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.21. 21:11:16

@retrovírus:
". Ha mindenhol úgy járnak, esetleg sokkal rosszabbul, nem fognak jönni. "

A szerb határszakasz, amit a kerítés zár, 164 km hosszú és síkságon van. A horvát 355 km hosszú és ennek legalább fele a Dráva. Itt állítólag 41 km-en már készül a szögesdrót.

Tippeld meg az esélyeket. Aki akar, átjön. Pláne, ha a horvátok segítik őket. A horvátok azt mondják, hogy segíteni fogják őket, a szerbek meg előre röhögnek a várható eseményeken.

2015.09.21. 21:27:13

@Doomhammer: így vagy úgy, de lesz elég ember, meg fogják oldani. Önkéntesekben sincs már hiány, és félkatonai alakulatokban sem. Én ettől nem félek. A kerítés jó. Ennél jobb csak aknazár lenne, de azt már tényleg nem nyelné le az EU.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.21. 22:19:29

@retrovírus:
"Önkéntesekben sincs már hiány, és félkatonai alakulatokban sem. "

Aztán a nagy lelkesedésnek nehogy a hágai nemzetközi bíróságon legyen vége, ahogy Milosevics bandájával is történt.

Jean Sol Partre 2015.09.21. 22:23:12

@retrovírus: ha tényleg több millióan fognak jönni, akkor félhetsz.

2015.09.21. 22:55:05

@Jean Sol Partre: akkor elsősorban nektek lesz okotok félni. Már most is ti vagytok az első számú bűnbak. És ha itt elszabadulnak a dolgok...

2015.09.21. 22:56:37

@Doomhammer: az szervezett népirtás volt a regnáló hatalom részéről. Itt pedig a hazájukat védő polgári személyekről van szó egy idegen invázióval szemben. Szerinted?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.21. 23:11:28

@retrovírus:
"Népirtás

142. § (1) Aki valamely nemzeti, etnikai, faji vagy vallási csoport teljes vagy részleges megsemmisítése céljából

a) a csoport tagjait megöli,

b) a csoport tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelmet okoz,

c) a csoportot olyan életfeltételek közé kényszeríti, amelyek azt vagy annak egyes tagjait pusztulással fenyegetik,

d) olyan intézkedést tesz, amelynek célja a csoporton belül a születések meggátolása,

e) a csoporthoz tartozó gyermekeket más csoportba elhurcolja,

bűntett miatt tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztéssel büntetendő."

2015.09.21. 23:30:06

@Doomhammer: igen, ezek a vádak teljes egészében megállnak a bevándorló muszlimok által a befogadók rovására elkövetett bűntettek esetében. Itt is ez lesz, és akkor majd remélem, citálsz nekik is hülye paragrafusokat.

De lehet az is, hogy nem lesz, mert nekünk is lesz beleszólásunk, ellentétben mondjuk a balga belgákkal, hollandokkal. Az irány jó, a géppuskás Humweek már felvonultak, és ha eldurvulna a helyzet, biztos vagyok benne, hogy nem csak elrettentésül vezényelnék oda őket.

annamanna 2015.09.21. 23:40:36

@retrovírus: ezen most nevettem. Bár megértelek. Tényleg furcsa lehet a sok vinnyogás után azt olvasni, hogy erre a kérdésre van megoldás. Pedig van. És ha van, akkor meg is lesz oldva.

"Ha a te tanácsaidat követnénk, lenne egy kifelé meghunyászkodó, fülét-farkát behúzó, nemzetellenes kormányunk."

Valóban? Miért, mik a tanácsaim?

"Grósz Károly neve mond még valamit? Ő álmaid politikusa."

Miért pont ő? Most elolvastam a wikin az életrajzát, de nem jöttem rá, mire gondolhatsz, mondjuk erre?
"4 évig hadnagyként, aztán főhadnagyként a jugoszláv-magyar határon teljesített szolgálatot"
Ettől nem lesz az álmaim politikusa.

Vagy erre? "Amerikai útján kívül egyetlen jelentős külpolitikai kezdeményezése Aradon tartott találkozója volt Nicolae Ceaușescu román párt- és állami vezetővel, amit akkor és azóta is egyöntetűen súlyos kudarcnak tartanak."
Erre sem tudom, mit mondjak, mert nem tudom, miről tárgyaltak, és úgy egyébként sem értem, hogy neked miért pont Grósz Károlyon jutott eszedbe. Hogy kapcsolódik ő ide?

Ezt viszont neked is ajánlom, mert lehetetlen megoldani a menekültkérdést anélkül, hogy a szír kormány véleményét ne vennénk figyelembe: www.youtube.com/watch?v=_VX7q39ILoU

A szíriai kormány véleményét egyáltalán nem kérdezi meg az EU menekültügyben.
Amíg folytatják a hazug propagandát, egyre több menekülttel kell szembenézniük.
A nyugat sajnáltatja a menekülteket az egyik szemével, a másikkal meg azt mondja, hogy ezeknek gépfegyver volt a kezében.
Miközben a nyugat sajnáltatja a menekülteket, támogatja a terroristákat.
Nem az a baj, hogy nem fogadnak be minden menekültet, hanem hogy nem hajlandók abbahagyni a terroristák támogatását.
Semmiféle együttműködés nincs a szíriai hadsereg és az USA serege között, holott elvileg ugyanazon ellenség ellen harcolnak.

Ezek nagyon súlyos kijelentések.

Jean Sol Partre 2015.09.21. 23:49:35

@retrovírus: és nyilván te akkor a bűnbakokat fogod keresgélni, nem pedig fejvesztve menekülsz. Vicces figura vagy te.

2015.09.21. 23:56:18

@Jean Sol Partre: menekülni te fogsz, a te fajtádra jellemző. Én harcolni fogok az utolsó töltényig. Tőled nem várja el senki, mert neked ez nem hazád, és amúgy is, egy csicskapofontól elsírod magad, hiszen egy modern, nyugatos, européer férfi tud sírni is, ha kell. Ahhoz már öreg vagy, hogy gerincet növessz. Jobban jársz, ha a menekültjeiddel tartasz, és viszel magaddal még egy embert közületek.

2015.09.22. 00:09:09

@Jean Sol Partre: igazából sajnálom, hogy hozzád szóltam. Ráfaragtam:( Megnéztem a munkásságod, gyakorlatilag abból áll, hogy a pár nemzetibb érzületű blogra jársz napi szinten trollkodni, egysorosokat írsz be, amiknek semmi értelme, se relevanciája a témához. Kinézel magadnak valakit és egy egysoros idióta böfögéssel megbombázod. Nincsenek önálló gondolataid, nem tudsz érvelni semmi mellett vagy ellen, nincsenek történelmi ismereteid. Buta vagy, mint a raklap. Ha a motivációdra kellene szavazni, szerintem azért csinálod, mert sokszor megalázhattak az életben. Azon se csodálkoznék, ha az apád molesztált volna kiskorodban.

Derék élet ez, érdemes leélni. Ne fáradj a válasszal, kukáztalak.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.22. 00:27:38

@retrovírus:
"igen, ezek a vádak teljes egészében megállnak a bevándorló muszlimok által a befogadók rovására elkövetett bűntettek esetében."

Hogyne, ha majd elkövetik vagy előkészületeket tesznek rá. Amíg azonban békésen vonulnak, addig legfeljebb szabálysértésért vonhatja őket felelősségre, mert azt feltételezem, hogy a belátható jövőben mindig fognak találni helyet, ahol nincs határzár.

Ezzel szemben aki rájuk támad, az súlyos bűncselekményekkel lesz megvádolható és megy a dutyiba ezer évre.

Gondolja meg. Crime does not pay.

Imrebá 2015.09.22. 06:43:00

@Doomhammer:

Háború folyik.
Orbán jó a kommunikációs harcban.
Médiaháború.
Terítik a világot a gondosan megszerkesztett, megvágott magyarellenes, lejárató videókkal.
A teljes, vágatlan verziók elkészítésével és ezek terjesztésével szerintem megnyerhetjük a kommunikációs háborút.
Világhírű filmeseink, operatőreink vannak.
Haditudósítóként pompásan bevethetők lennének, rögzíthetnék párszáz, párezer kamerával az ellenséges statiszták és a terroristabarát média ellenséges tevékenységét.
Így legalább a világ minőségi tájékoztatást kapna, nem igénytelen, egyoldalúan beállított médiaszemetet.
Le kell leplezni a világ előtt a magyarellenes aktivitást.
Ha kamerákkal kell vívni a harcot, kamerákkal fogjuk megnyerni.
Mi vagyunk a jobbak mi vagyunk a hitelesebbek.
Ogreföld operatőrei egyesüljetek.
Ne csak nézzenek a népek, lássanak is.

Jean Sol Partre 2015.09.22. 09:30:30

@Imrebá: mire gondol Imrebá? Vágásmentes film (a la Jancsó) a hős kerítésépítőkről? Schmidt Mária bodzaízű Szentkirályival kínálja a migránsokat? A TEK kórusa elénekli hogy "nekem az nem London, hanem már Horváthország"? Másfél millió lépés a Drávától a Lajtáig?

Imrebá 2015.09.22. 13:41:13

@Jean Sol Partre:

Arra gondolok, hogy maga meg én, két nemzety érzelmű paraszt, kimegyünk a határba lekaszálni a gazt.
Szólna a háttérben az aratók dala, vagy egy verbunkos, kurucos toborzó.
De van több filmes ötletem is.

McZozo 2015.09.22. 13:59:06

@gyalog.galopp: Ennek ellenere megsem el vissz a 80% val ellenben nalunk a kamu 2/3 al barmit megengednek maguknak es annak az ellenkezojet is.

McZozo 2015.09.22. 14:05:42

@Doomhammer: Egyetertunk, en cask annyit akartam hozzateni hogy gondolom nem cask az emlitett ket ur hibaja volt, a dolog mert a lentebbi retegek ha nem akartak volna ugyanugy megmutatni hogy na pedig ok aztan tulteljesitik a normat akkor a norma nem let volna tulteljesitve. Sajnos a magyarba tortenelmileg mindig is volt egy ilyen majd mi megmutatjuk, minket mindenki bant, es gyulolunk mindenkit akit cask lehet mentalitas. Az 50 eves baloldali eltevejedes cask elnyomta ezt az emberekben, mert ugye akkor az egyenloseg volt a divat. Majd jot a fityesz es gusztustalanul eletre hivta ezeket a gyulolkodeseket az emberekben, mert felismerte hogy konyebb ugy hulyiteni az embereket ha mindig van egy ellenseg aki ellen harcolni kell. Hogy ez eppen az MSZP, az EU, vagy a Menekultek az mindegy nekik. Ezzel cask az a baj hogy szerintem nagyfoku rovidlatasra utal. Mert rovidtavon ez tenyleg hasznos lehet egy politikai eronek, de hosszutavon a szellem elszabadult es nem lehet visszatuszkolni a palackba. Igy elobb utobb ezzel felzabaljak majd sajat magukat is.

Jean Sol Partre 2015.09.22. 14:20:43

@Imrebá: ez tetszik. Szélgép, takaros menyecskék, belepökünk a tenyerünkbe oszt mehet.

Imrebá 2015.09.22. 20:46:32

@Jean Sol Partre:

Várgyon, a díjazására es gondútam, nemcsak a forgatókönyvre.
A gaznak darabja es kapott 5000,-$-t az ellentül, csakhogy nyőljön. A nyakunkra.
Maga úgy kalkuláljon, hogy teljesítménybe leszünk.
Száláér jár ugyanennyi magának es meg néköm es.
S a figuráról annyit, hogy dózsásan kell tartanunk a kaszát, vágni meg dobóistvánosan fogunk.
Menyecskék is lesznek, de csak később, ha már gondosan megfőzték a vizet, meg a szurkot.
Számítani lehet rá, hogy vehemensebb menyecskék gazt is főznek párat a vízbe, szurokba.
Petra bajtársnőnk lenne ezeknek vezére.
A nővérek lennének a vérnők, mink a vérparasztok. Ne legyen kétségje a nézőnek, hogy a vérparasztokat mi hajcsa. A vérgőz.
Horrorunkkal lepipáljuk bredpit zombifilmjét.
Alkotásunk kaszasiker lesz.

annamanna 2015.09.23. 00:21:26

@Doomhammer: Nem sértegetném ezzel az összehasonlítással a pincsiket. Szerintem a tárca koncepciója innen pattant elő: www.port.hu/ordito_eger_the_mouse_that_roared/pls/w/films.film_page?i_film_id=52680

Ezzel meglehetősen egyetértek: mandiner.hu/cikk/20150922_kardos_gabor_hogy_kerulhetnenk_el_a_politikai_ongyilkossagot

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2015.09.23. 00:36:51

@annamanna:
Amennyire én látom, nincs itt szó összeveszésről, csak kedélyes kocsmai verekedés folyik. Most például a szerbekkel fogunk össze a horvátok ellen. Holnap meg esetleg megfordítva.

annamanna 2015.09.23. 01:33:34

@Doomhammer: Holnapután meg esetleg a halállal?

Ő, a ki ezt mondá nékik: Ez a nyugalom, hogy nyugtassátok meg a megfáradottat, és ez a pihenés! És nem akarták hallani!
És lőn nékik az Úr beszéde parancsra új parancs, parancsra új parancs, szabályra új szabály, szabályra új szabály; itt egy kicsi, ott egy kicsi; hogy járjanak és hátra essenek és összetöressenek és tőrbe jussanak és megfogassanak!
Ezért halljátok az Úrnak beszédét, csúfoló férfiak, a kik uralkodtok e népen, a mely Jeruzsálemben lakik.
Mert így szóltok: Frigyet kötöttünk a halállal, a sírral meg szövetséget csináltunk; az ostorozó áradat ha jő, nem ér el minket; mert a hazugságot választók oltalmunkul, és csalásba rejtezénk el!
Ezért így szól az Úr Isten: Ímé, Sionban egy követ tettem le, egy próbakövet, drága szegletkövet, erős alappal, a ki benne hisz, az nem fut!

De ha ezek kocsmáznak, akkor érdemes elolvasni az egész fejezetet: www.biblia.hu/biblia_k/k_23_28.htm

Amit Szíjjártó művel, az (picur3ka kifejezésével élve) nem vackorlekvár. Felelősséget kell vállalnia érte.

Ha velem támadóan beszél valaki (már a mandineren is nemegyszer előfordult), soha nem így válaszolok, mint amit Szíjjártó megenged magának.
Miért nem? Azért nem, mert minden esetben meg vagyok győződve arról, hogy amit írtam, az igaz, és vannak érveim arra, hogy megvédjem.
Nem szorulok rá arra, hogy pincsimódra kaffogjak.

A gyalázkodás mindig ott kezdődik, ahol az érvek véget érnek.
Ha Szíjjártónak nettó nulla érve van arra, hogy megvédje a magyar politikai döntéseket, akkor valóban nem tehet mást, minthogy kiugat a kerítés mögül.

III. Richárd után szabadon: "Országomat egy 800 nm-es házért plusz egyéb ingatlanokért, amiket családi összefogással sikerült megvennem, például a nejem a pedagógusi fizetéséből 10 milliót spórolt bele, az egyéb juttatásaimról meg inkább ne is szóljak."

Kövér verzióban: "A fideszt a gyerekeim boldogulásáért, mert nekem nincsenek milliárdjaim, mint egyeseknek."

Lázár verzióban: "Bármit a hiúságomért."

Semjén verzióban: *ásít*

Balog verzióban: *horkol*

Hoffmann verzióban: "Tavaly szimbolikusan örökbefogadtam egy katolikus csángó tanulólányt és ezer egyiptomi kopt családot" *glória*

Selmeczi verzióban: ööööööööööööööö

Áder verzióban: *bajusz*

Pokorni verzióban: *félrenéz*

Schiffer verzióban: "Nyomkövető!"

Kunhalmi verzióban: "Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse: n-i-n-cs migránsveszély!"

Simicska verzióban: "Geci."

Szalacsi bácsiék meg atombunkerépítő kisvállalkozót keresnek az ingyenes hirdetőben.

Jean Sol Partre 2015.09.23. 11:37:30

@Imrebá: zesniális! A végére éne még valami Zrínyis és a nép tombolva fog tapsolni.

Imrebá 2015.09.23. 18:21:57

@Jean Sol Partre:

Erre a Zrínyis dologra én is gondoltam, de formabontó formában.
Itt a gazak rohannának ki, nem is egyszer, és mindig úgy, mintha reális esély lenne a kitörésre, de végül mindegyik kisérlet kudarcba, totális népirtásba fulladna.
A zrínyis részt így gondoltam eredetileg.
De természetesen legyen meg az ön verziója, amit kifundált.

A tanulsága az lenne a filmnek, hogy a vérparasztokkal nem lehet kukoricázni, a gazaknak meg egyetlen menekülési esélyük a
hátra.
Egyetlen gaz élné túl, nevének jelentése szírül "Vissza".
Különös képességgel tudna hátrafele sprintelni.
Már a kaszások közeledtekor latba vetné eme tudományát, ennek köszönhetően némi lelki traumával, de túlélné.
Egyelőre, nagy vonalakban ez lenne, amennyiben önnek is megfelel.
Kéremalásan.
Tiszteletem.

Bell & Sebastian 2015.09.23. 20:33:44

@Imrebá: A huszita harcmodor se smafu. Kiszekereznek a parasztok és kézi kaszával csak aratnak. A saroglyában állva, mert úgy pont kényelmes magasságban van a kalász, a gabona meg nem éri föl ésszel.

De az azincourti csatát is modellezhetjük, esős idő kell csak és fransziául karattyoló, seggrészeg nehézlovasok, akik túl messziről indítják a rohamot, amitől vízi céllövöldévé változik a vidámpark területe a longbow-íjászok számára.

Imrebá 2015.09.23. 22:17:50

@Bell & Sebastian:
;)
Émmá asse bánnám ha egy tüzes íjász (vagy az Isten nyila) hátrafelé lenyilazná ezt a sok jól fizetett hivatásos ártatlant.
Csakmá történne valami jó.
Valaki lűje má agyon üket, ne szenvedjenek szegínyek hejába és én majd elviszem a balhét.
Az az álmom, hogy Hágában ülök népirtás vádjával és töredelmesen bevallom, hogy én vagyok a felelős.
Nem kérek ügyvédet.
Sinylődni akarok mint Táncsics elvtárs.

Imrebá 2015.09.23. 23:24:26

" Földi László: "Ezek
nem migránsok,
hanem kiképzett
katonák""

Jean Sol Partre 2015.09.24. 12:14:35

@Imrebá: tökéletes, garantált a világsiker. Mi pedig megyünk a kazlak közé a menyecskékkel.
süti beállítások módosítása