„Azt mondja, amit az emberek gondolnak” − Britek Orbán tusványosi beszédéről
2015. július 31. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

„Azt mondja, amit az emberek gondolnak” − Britek Orbán tusványosi beszédéről

brit_orban.jpg

Nem az európai meg a magyar szélsőjobb veszélyére, hanem a magyar kormányzat és Orbán Viktor radikalizálódására kellene rámutatnia a nemzetközi sajtónak; hiszen a Fidesz mára egy olyan párt lett, amit a nacionalizmus, a tekintélyelvűség és a populizmus kevercse tart egyben; s eközben Orbán Viktor egy uniós ország teljhatalmú vezetője, aki az európai értékek féltése mellett szervezett propagandával és szándékosan szítja a hangulatot a migránsok ellen − nagyjából ez a lényege Cas Mudde holland radikalizmus-kutató professzornak a brit The Guardianben megjelent cikkének. Részletes magyar összefoglalóját el lehet olvasni a 444-en.

Épp ezért a cikk további ismertetése helyett nézzük meg, hogyan fogadják a brit kommentelők a fentiek mellett a tusványosi Orbán-beszédről is szóló publicisztikát − az osztrák és a német kommentek szemléjéhez hasonlóan; hiszen jelzés- és tünetértékű, hogyan alakul ebben a forró témában ezekben a drámai hetekben a hivatalos és a civil európai közvélemény, akár csak ennek egy apró szelete. Különös tekintettel a most Nagy-Britanniát foglalkoztató calais-i menekültválság okozta feszültségre.

Az osztrák radikáljobbos hívek és a német konzervatív-liberális lap olvasói után a brit baloldali napilap kommentelőit szemléztük.

*

„»Számunkra a tét ma már Európa, az európai polgár életmódja, az európai értékek és az európai nemzetek megmaradása vagy eltűnése, még pontosabban felismerhetetlenségig történő megváltozása.« Nem gondolom, hogy sokan vitatnák ezt, bár személyesen azt gondolom, hogy erre az életmódra a kormányzatok és nem a bevándorlók tömegei jelentik a legnagyobb veszélyt.” (abaxter)

„Sem idegengyűlölő, sem rasszista dolog azt akarni, hogy az idegen terroristák és vallási fanatikusok kívül maradjanak az országodon. Az EU szabad bevándorlásról és bőséges jóléti kiadásokról szóló baloldali politikái miatt válnak politikailag egyre jobboldalibbá az emberek.” (Nicholas Stone)

„Nem vagyok egy nagy rajongója a jelenlegi magyar kormányzatnak, de sajnos ha tovább látjuk az olyan ügyeket, mint például ami Calais-ban folyik, akkor, ha a mérsékelt kormányzatok nem húzzák ki az ujjukat a hátsójukból, ez történhet majd máshol is. Például Dániában a legnagyobb párt a jobboldali populista Dán Néppárt. Nem hiszem, hogy bárki általában véve intoleráns helynek gondolná Dániát.” (MrPraline)

„Talán azért nem foglalkozik senki Orbán kijelentéseivel, mert igaza van és a legtöbben egyetértenek vele!” (Butchy Davy)

„Akkor a legtöbb ember hülye. Magyarország egy bekövetkezésre váró gazdasági katasztrófa, egy olyan hely, ahol a múlté a szólás és a sajtó szabadsága, Orbán még az emberek internethasználatát is ellenőrizni akarta. Megértem, hogy a bevándorlás probléma Európában, de az emberek azt hiszik, hogy a megoldást a gyűlöletet szító demagógokból álló jobboldali pártok hozzák, amik nem tudnak semmiről, szóval az látszik, hogy sokan hülyék, idegengyűlölők vagy a kettő keverékei.” (diablo0210)

„Azok a falak, amiket építenek, azok nem alapvető részei a schengeni határnak, és nem kell létezniük mindenhol, ahol szárazföldi határ húzódik egy Schengenen kívüli ország mellett? Ne a Csatorna-alagútra gondolj, Spanyolországnak hatalmas kerítései vannak az afrikai szárazföldi határain.” (JonPurrtree)

„A jobboldali gondolatok és pártok terjedése aggasztó. Bár a szerző azt mondja, a 10 százaléknyi támogatottság messze van a többségtől, de a trend veszélyes. Németországban a Pegida tüntetések olyan normálissá váltak, mint egy metrós utazás a munkába. Menekültszállásokat támadnak meg, az eltérő ruhákat viselőket kinevetik és sokakat meg is támadnak. Magyarországon az rosszabb, hogy az ilyen csoportok a kormányzat részét alkotják. A csónakokkal érkező emberek beszivárgásával a helyzet egyre forrósodik. El vannak felejtve azok a hajók, amik európaiakat vittek Amerikába, Ausztráliába vagy Afrikába, és akik oda mentek, azok átvették a hatalmat és megölték, elpusztították a helyi embereket. Ezt álszentségnek hívják, miközben magunkat magasabb rendűnek gondoljuk. Mi mindenhová elmehetünk, de azt nem szeretjük, ha mások ugyanezt csinálják.” (Totiking)

„A fasizmus szelleme évek óta él Magyarországon, és most az állam semlegességét veszélyezteti. Ahelyett, hogy Oroszországgal és szatellitállamaival lenne elfoglalva, az EU-nak gyorsan és határozottan kellene lépnie, hogy lezárja ennek a gonosz rezsimnek a gazdasági és politikai támogatását.” (crazeecracka)

„A baloldal eladta magát a globális tőkének, aminek az EU is a lényeges eszköze, az emberek így a jobboldal felé fordultak. Nem olyan bonyolult ez.” (BeatonTheDonis)

„Én jobban aggódok a Sziriza- és a Podemos-féle neosztálinista pártok növekedése miatt!” (Lbonifacio)

„Amit Orbán mondott, amit a cikk is idézett, az az, amit egyre több brit és nyugat-európai gondol, úgy vélem. A migránsok okozta káosszal, a tömeges bevándorlással, az iszlamista terrorizmussal, erőszakkal és erőszakolásokkal, például Malmöben, Rotherhamban vagy más városban, már tele van a hócipőjük az európaiaknak, ahogy a baloldalról érkező multikulturális mantrákkal is. Én is azt akarom, hogy Európát az európaiaknak tartsák fenn. Nem mondom, hogy ne legyenek bevándorlók, de az európaiaknak nagy többséget kell alkotniuk a saját különböző országaikban. Ez józan ész kérdése.” (RexAnglorum)

„Orbán hazaküldte az IMF-et, ezért rágalmazzák a rabszolgamédiában.” (Merseysidefella)

„Az EU csak a magyar illiberális rezsim egyes területeit kritizálta, főleg a bankok politikai kontrollját. Személy szerint azt szeretném, hogy a bankok fölött legyen politikai kontroll, nem pedig a bankok kontrollálják a politikát... akkor én is magyar »fasiszta« vagyok?” (seamuspadraig)

„A magyar kormány illiberális, reakciós, uszító, intoleráns, megosztó, visszafelé néző, dolgokat előíró, és a rasszról és identitásról szóló téves hitekre alapul, amelyeket már rég diszkreditáltak. Következőt!” (lazalex)

„Mr Mudde, nem hiszem, hogy jelen pillanatban rajta tartaná az ujját az európai politika ütőerén.” (Koninklijk)

„Magyarországot ki kellene dobni az EU-ból. Nincs egy Középkori Hercegségek Klubja valahol, amihez ehelyett csatlakozhatnának?” (the3witches)

„Számunkra a tét ma már Európa, az európai polgár életmódja, az európai értékek és az európai nemzetek megmaradása vagy eltűnése, még pontosabban felismerhetetlenségig történő megváltozása. Nem vagyok Orbán rajongója, de nem értem, mi a gond ezzel. A magyarok egy különálló etnikai csoportot alkotnak, akiknek Európában hosszú ideig kellett harcolniuk a létezésükért, beleértve a szovjet uralom időszakát is, amikor a magyar nacionalizmus jelképei el voltak nyomva. Ha valaki azt javasolja, hogy el kellene törölni a magyar Magyarországot, azt helyesen népirtásnak neveznék, szóval mi a gond a megőrzéssel? A bevándorlás terén ők a frontvonalban állnak a Schengenen kívüli Szerbia felőli határ miatt, és nem tudnak lépést tartani a migránsok számával, és már így is van elég belső ügyük, például a nagyon nagy roma népesség, amit még nem tudtak megoldani.” (Spike501)

„Mi ez? Egy európai vezető felkészült arra, hogy felemelje szavát a honfitársai mellett és megőrizze a történelmüket és kultúrájukat. Úgy vélem, ezzel az eszmével sok millió ember egyetért, szerte a kontinensen.” (goneunderground)

„Fülsüketítő a csend Orbán rasszista és homofób kirohanásai és politikái ügyében. A Fidesz etnikai nacionalizmus felé tartó szörnyű menetelése még ijesztőbb, ha figyelembe vesszük, hogy Magyarország soha nem nézett szembe igazán a holokausztban vállalt szerepével, inkább csak Hitler áldozatának problémamentes szerepével azonosul, és ignorálja a lelkes részvételét a roma és zsidó emberek kiirtásában.” (Hyosho)

„Amit figyelembe kellene venni, hogy a kelet-európaiaknak nagyon más nézeteik lehetnek az egész multikulturális ideáról. Lassan jönnek fölfelé, sok évtizednyi nyomorúság után. Ők nem unott nyugatiak, akik pezsgésre vágynak.” (mrronny)

„Elolvastam az idézetet és bár megértem, hogy nem Orbán a legkedvesebb fickó a világon, de nem értem, hogyan lehet a szavait úgy felmutatni, mintha valami igazán borzasztóak lennének. Egy identitáspolitikák uralta világban miért lenne a magyar identitás rosszabb vagy jobb bármi más identitásnak. Persze, sok kellemetlen dolog is beletartozik ebbe, de ezt más ideológiákról is elmondhatjuk, amelyek identitásra, kultúrára, vallásra vagy mindháromra fókuszálnak.” (CanWeNotKnockIt)

„Nem vagyok a fickó rajongója, de csak azt mondja, amit az emberek gondolnak. Ha megnézzük a francia banlieu-ket és Stockholm külső kerületeit, nem mondhatod azt, hogy »igen, ez kell nekünk Magyarországra is«.” (coloradosprings)

„Rossz dolog, ha valaki magyar akar lenni? A multikulturalizmus nem azt jelenti, hogy el kellene felejteni a nemzeti identitásunkat.” (Gerry4)

„A Mudde-félék mindig farkast kiáltanak. Szerintem Orbán cool, miért ne védhetnék meg a magyarok a nemzeti identitásukat?” (SimondKenChaz)

„Nem felejtve a fickó rezsimjének diktatórikus természetét, Orbán nem téved és teljes joggal állíthatja kijelentéseit. Amennyire én tudom, Magyarország soha nem volt gyarmattartó hatalom, és nem is volt történelmileg, alapvetően elkötelezve a multikulturalizmus iránt (amit mondjuk Malajziában, Szingapúrban vagy Ausztráliában láthatunk a háború utáni időszakban). Így nem lehet nekik kötelezővé tenni a mainstream magyar népességen kívüli kultúrák elfogadását.” (BruceThrillis)

„100 százalékosan Orbán mögött.” (metchosin)

„Orbán radikális bankok feletti kontrollja kiszabadította Magyarországot az IMF alól. Úgy gondolom, erre büszkének kell lenni, miután visszafizették az adósságaikat, azt mondták, köszönjük, nem az IMF-nek, amely így (az amerikai propagandagépezettel együtt felpörgött, hogy elítéljék Orbánt és egyfajta baloldal, kvázi kommunista, elutasító gonosztevőnek állítsák be. Ez a cikk ennek a jelenlegi trendnek a része lehet. Szórakoztatónak találom, hogy a sajtó nem tudja eldönteni, ő a következő Sztálin vagy Hitler. Viktor egyfajta hős a gazdaság terén, ó, miért nem tud Európa többi része, beleértve Nagy-Britanniát, megszabadulni az USA IMF-en keresztüli gazdasági diktatúrájától. Biztos vagyok benne, hogy ez nagyon tetsszen ez embereknek, persze nem az amerikaiaknak és politikusaiknak.” (fragglerokk)

„Oh, Istenem, Orbán nem olvassa a Guardiant? Tudatnunk kellene vele, miről beszélhet és miről nem.” (VegetablesAreHuman2)

„Nos, biztos vagyok benne, hogy a magyarok leváltják őt a következő választáson, ha elégedetlenel vele. Ha nem váltják le, akkor ez a demokrácia.” (BigBanana)

„Rémisztő. Ez alapvetően Magyarország verziója a UKIP-ra/BNP-re” (Tod Gemuese)

„»Senkit nem érdekel« − állítja egy vezető brit újság egy hosszú cikkben, egy olyan beszédre, amit egy kis közép-európai ország miniszterelnöke mondott :)” (BristolOn)

„Tehát, hm, Viktor néhány józan dolgot állapított meg: Európa az európaiaké legyen, Magyarország legyen magyar. És a liberális elitet ez sérti, és ezért radikálisnak nevezik őt? Menjenek a picsába! Azt hiszem, jogunk van megőrizni azt, amiért a nemzetünk és a kultúránkhoz tartozó sok nemzedék dolgozott. Tudjátok, mi NEM helyes? Megtiltani a boldog karácsonyt kívánságát, attól félve, hogy valakit megsértünk vele. Jogunk van az identitásunkhoz, hagyjátok abba ennek a nyilvánvaló ténynek a vitatását, Guardian!” (JayKov)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr627666094

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Migránsok 2015.08.01. 07:49:38

A téma rendkívül fontos. Ahogy az szokott lenni ebben a fantasztikus európai csodakavalkádban, mindenki nagyon ért a témához, mindenkinek van véleménye és természetesen ellenvéleménye, csak egy dolgot felejtünk el: a bevándorlók tojnak a fejünkre, és e...

Trackback: Rajcsányi Gellért: „Azt mondja, amit az emberek gondolnak” − Britek Orbán tusványosi beszédéről 2015.07.31. 12:26:01

„100 százalékosan Orbán mögött.” „Nem vagyok a fickó rajongója, de csak azt mondja, amit az emberek gondolnak.” „Rémisztő.” Így kommentálják a brit baloldali Guardian olvasói az orbáni bevándorlós kijelentéseket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2015.07.31. 11:58:32

Legközelebb a képzelt barátaidról és azok véleményeikről is lesz poszt?! Vagy ez már az?! :)

aaabbbccc 2015.07.31. 12:07:34

A holland szerzorol itthon mint elismert szakertorol beszelnek. Ez nalunk alap, ha nyugati akkor biztosan jobban tudja, hogy mi a jo nekunk mint mi, akik itt elunk. Minel messzebbrol jott, annal nagyobb szakertonek kell tekinteni.
Erdekes, a google szerint azert nem akkora szakerto, es az elmult 15 evben csak errol ir.
scholar.google.com/citations?user=0Yxem2kAAAAJ&hl=hu

Elso korben abba kellene hagyni ezt a szolgalelku hozzaallast, hogy ha egy NYUGATI ember mond valamit, rogton kezdodik a nyelvcsapkodas.

maroz 2015.07.31. 12:25:53

"Orbán még az emberek internethasználatát is ellenőrizni akarta"

Diktátor!!!

"Hazaárulás gyanújával indított eljárást a német szövetségi ügyészség csütörtökön egy hírblog két újságírójával szemben, amiért az internetes kommunikáció hatósági megfigyelésének szigorításáról szóló titkos terveket bemutató cikkeket tettek közzé"

index.hu/kulfold/2015/07/31/hazaarulassal_vadolnak_ket_nemet_ujsagirot/

Hallom, hogy már szervezik a buszokat a honi sajtószabadság védelmezői, mennek Berlinbe és el sem jönnek a Reichstag elől mindaddig, amíg Merkel le nem mond. Még ilyent, ellenőrizni a szabad polgárok internethasználatát!

gyalog.galopp 2015.07.31. 12:33:58

@aaabbbccc:

A baloldal úgy általában osztályszerkezetben gondolkodik, náluk a nemzet fogalom legjobb esetben is valami ideiglenesen megtűrt viszketegség.

A hazai ballib ebben az osztályszerkezetben árazta be magát, valami szervilis közvetítő szerepre, ami szerep hazai viszonylatban vezető, irányt mutató, de semmi esetre sem önálló a "főnökhöz" képest.
Ráadásul nálunk ennek az osztályszerkezetnek nem kevés törzsi kaszt jellege is van.

aaabbbccc 2015.07.31. 12:44:53

@gyalog.galopp: en inkabb ugy latom, hogy azt nevelik bele az emberekbe, hogy minden ami amerikai vagy nyugati az ab ovo jo, ott meg a szar is joszagu, es minden, ami magyar, az csak szar lehet
ettol en a falnak megyek

WhyCantITouchIt? 2015.07.31. 12:47:12

Már megint hétköznapi emberek véleményét szemlézitek?
Hát ez mi?
Engem csak és kizárólag a szerző véleménye érdekel, hiszen ő nem hétköznapi ember, ő egy más anyagból gyúrt valaki, én az ő véleményére adok, és az ő rólunk alkotott véleménye határozza meg az összképet Magyarországról a közvéleményben, mint ahogy ez látszik, hiszen a cikk és a kommentek között nagy az egyetértés.
Jah, nem.
De ettől függetlenül ergé, ha éppen Angliában jársz, és ha hétköznapi emberek nem is fognak leköpni annak hallatán, hogy magyar vagy, a radikálkutató szerző biztosan lefog, ha összefutsz vele, úgyhogy ehhez tartsd magad!!!

picur3ka 2015.07.31. 12:48:16

@freehckr:

Már az Index is hozza ezt az írást. Ne aggódjál, Freki, te eccerűen csak annyira nem bírod a pluralizmust, hogy nem érdekel senki véleménye, kész.

Szindbad 2015.07.31. 12:48:49

Mandiner komment szemlézés is lesz?

freehckr 2015.07.31. 12:54:35

@picur3ka: „Már az Index is hozza ezt az írást”

Ez most bók...?! Most az?! :)

„eccerűen csak annyira nem bírod a pluralizmust”

Ja, már megint én írtam egy bullshit posztot... ja, várj...

„nem érdekel senki véleménye”

Érdekelni érdekel, de névtelen kommenteknek a névtelen kommentek közt van a helyük. :)

picur3ka 2015.07.31. 12:57:27

@freehckr:

Eccerűen érdeklődés van.

NEm véletlen, olyan a sajtó állapotja, hogy többet megtudsz a kommenteekből sokszor...

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2015.07.31. 12:59:35

Éredekes, hogy Cas Mudde zsidó létére leginkább más etnikumok "radikalizálódásával" foglalózik, miközben a saját eredetközösségének radikalizálódásáról nem beszél, szemérmetesen hallgat!

i.imgur.com/03oBYFF.jpg

freehckr 2015.07.31. 13:03:58

@picur3ka: „olyan a sajtó állapotja, hogy többet megtudsz a kommenteekből”

Inkább ha valaki önálló gondolatok vagy (ellen)érvek híján nem tudja megvédeni saját álláspontját, akkor számára itt a történet vége, csendben megvárja, míg jön más aki elmondja azt, ami neki nem jutott eszébe... persze itt ezen a ponton egy a hitelességére valamit is adó bloggerről vagy újságíróról van szó. :)

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.31. 13:25:09

Dúl a barnainges nácizmus Angliában is... Ajvé!
De azt örömmel látom, hogy ezúttal pár magyar baloldali vette a fáradtságot és beírt. Nagyon szépen lejön, hogy melyik "angol" kommentező tájékozott olyan szinten a magyar belpolitikában, történelemben és fókuszál mondjuk a holokausztra olyan mértékben, hogy az inkább egy belpesti, a bosszú népéhez tartozó embert feltételez a hozzászólás mögött.

IdomitottFoka 2015.07.31. 13:28:39

A gond az, hogy nincs épkézláb válasz a menekültkérdésre az EU részéről. Speciel Orbánnak sincs, csak egy sefüle-sefarka hablaty, de remekül eladta, és most ennek tapsikol egy csomó ember. Azt mondjuk megértem, ha vki en bloc menekült ellenes, azt is aki szerint befogadás meg segítés és integrálás, csak azt nem értem, hogy az előbbi mit üdvözöl a kormány intézkedéseiben, amik láthatólag kimerülnek egy belpolitikai kampányban meg egy őrizetlen kerítés tervében.

picur3ka 2015.07.31. 13:31:41

@Kéne egy nick...:

sok ilyen írogat ebbe a rasszista szennylapba magába is, szóval egyes olvasói tájékozottak is lehetnek akár a magyarországi Weimarról, a magyar Adolfról, a náci Fideszről, Horn Gábor Dunába lövetéséről, Földes igazgató zsidó, homofóbia áldozatról, stb., stb.

freehckr 2015.07.31. 13:40:49

@IdomitottFoka: „nincs épkézláb válasz a menekültkérdésre az EU részéről”

A látszólagos semmittevés is egészen konkrét intézkedés ezen a szinten. Évek óta megy az „elöregedő európai társadalom” gittrágás, most meg százezrével jön a „viszonylag” képzett de erősen motivált, nem utolsó sorban nem túl bérigényes fiatal munkaerő...

Na ebből a szempontból a legtöbb nyugati államnak tökéletesen racionális a hozzáállása, hadd jöjjön mindenki, majd kiszűrjük azokat akik nekünk kellenek, a többi használhatatlan/problémás felesleget meg majd szétszórjuk azoknak, akik eddig szartak bele, és/vagy nem kapcsoltak időben.

freehckr 2015.07.31. 13:47:48

@IdomitottFoka: „Speciel Orbánnak sincs, csak egy sefüle-sefarka hablaty, de remekül eladta”

Mert egyébként Orbánnak és a futsalos kispadjának konkrétan mire van épkézláb válasza?! :) Ami problémát jelentett az országban 2010-ben, az ma is probléma, számos esetben nagyobb mint volt. De ha bemondja a híradó, hogy „jobban teljesít”, plusz még adnak hozzá rezsicsökkentést, osztogatnak gyedextrát, zsák krumplit, kiló cukrot, a kádárista proli azonnal elhiszi, és amint lehetősége adódik megy is leszavazni Kádár utódaira... jelen esetben Orbánra és futsalos kispadjára... :)

sztrelnyikov 2015.07.31. 13:51:15

@Kéne egy nick...: Nem hinném. Szerintem az a holokausztozó hippike inkább csak turistaként járhatott erre és a szabadságtéren világosították fel a hasonszőrűek.

Amúgy a másik oldalon is volt ostoba hozzászólás, amelyik azt állította, hogy mi úgy rúgtuk ki az IMF-t, hogy előtte visszafizettük a tartozást. Bárcsak így lett volna!

WhyCantITouchIt? 2015.07.31. 14:04:05

@freehckr: Ez nem racionális/irracionális hozzáállás kérdése.
Mi hiába akarnánk ellensúlyozni a népességfogyást menekültekkel, ami akár egy racionális lépés is lehetne, nem vagyunk cél ország, erőszakkal meg senkit nem lehet itt tartani, mi nem tudunk válogatni, nekünk csak a morzsák fognak jutni, és ez nem a hozzáállásunk miatt van, hanem az ország állapota miatt, ahogy ugyanúgy csak morzsák fognak jutni a többi posztkomcsi országnak is.
Ez van.

freehckr 2015.07.31. 14:15:50

@WhyCantITouchIt?: „nem racionális/irracionális hozzáállás kérdése”

Na, azért egy picit... :)

De egyébként meg ez újra egy olyan téma, amiben a látszattal (és az ostoba kormányzati propagandával) szöges ellentétben megint a Nyugat diktálja a tempót, és nekünk nem osztanak lapot. Persze lehet ez ellen permanens demagóg kampányokkal szabadságharcolni, de a vége az lesz, mint minden ilyen ugri-bugrinak az elmúlt évtizedekben: a különutas magyarok megint a fasz rosszabbik végére fognak állni, ráadásul kitörő örömmel... de ezen a ponton már további pár százezer adófizetővel leszünk kevesebben.

picur3ka 2015.07.31. 14:50:40

@Szindbad:

Mióta kitiltottak mindenkit, nem szoktak jó kommentek lenni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.07.31. 15:11:29

"(...) „Amit figyelembe kellene venni, hogy a kelet-európaiaknak nagyon más nézeteik lehetnek az egész multikulturális ideáról. Lassan jönnek fölfelé, sok évtizednyi nyomorúság után. Ők nem unott nyugatiak, akik pezsgésre vágynak.” (mrronny) (...)"

Viszont nincs ellenünkre, hogy vigyék innét, a keblükre öleljék az összes harmadikvilágbeli bevándorlót és úgy pezsegjenek egymással, ahogy jól esik nekik:-D

IdomitottFoka 2015.07.31. 15:19:30

@freehckr: Tényleg az lenne az EU mesterterv, hogy beengedik őket? Ennek már vannak politikai visszacsatolásai, tényleg az a mesterterv, hogy az összes radikáljobbos/balos pártot beeresztik a parlamentekbe és kormányokba? Vhogy a vízfej és a hülyeség kézenfekvőbb magyarázatnak tűnik, mint ez a csavaros öntökönszúrási útvonal.

freehckr 2015.07.31. 15:28:33

@IdomitottFoka: „Tényleg az lenne az EU mesterterv, hogy beengedik őket?”

Nem feltétlenül magáról az EU intézményről lenne szó, hanem az unió erősebb tagállamairól. Mondjuk ebből a szempontból a britek kényelmes helyzetben vannak mint a franciák vagy németek, tekintve hogy egy szigeten élnek, de ők sem nagyon indítanak háborút a más bevándorlóikkal szemben... vagy csak ímmel-ámmal kampányolnak...

„az a mesterterv, hogy az összes radikáljobbos/balos pártot beeresztik a parlamentekbe és kormányokba”

Ha csak abból indulunk ki, hogy a görög radikálbalosok mit okoztak az elmúlt hónapokban, akkor ettől nem nagyon kell tartaniuk... :) Vagy megszelídülnek, vagy buknak a populista baromságaikkal, de hosszabb távon az „elöregedő európai társadalom” egy sokkal súlyosabb probléma, mint a radikális csoportok, vagy a migránsok százezrei (már ugye ha utóbbit a probléma serpenyőbe tesszük)...

IdomitottFoka 2015.07.31. 15:42:12

@freehckr: De nem tudják csak úgy visszazsuppolni sehova a selejtet. Azok nem akarnak jönni, amúgy se hívja őket senki. Ha meg a hatóságaik hozzák őket, akkor nem a kertek alatt jönnek, vagyis a határon feltartóztathatók és visszaküldhetők a buszok/vonatok/repülők.

Ha abból indulunk ki, mit csinált a Sziriza, akkor a jelenlegi kormányzatok nem óhajtják még esélyét sem adni annak, hogy a hasonlóak bekerüljenek, de a szavazók más kérdés. Nemcsak itt vannak prolik meg olyanok akiknek tele a töke a sok bürokratával.

picur3ka 2015.07.31. 15:54:33

@IdomitottFoka:

Áh, nagyon régi történet a kommentszemlézésről jutott eszembe. Volt régen olyan. Jókat lehetett röhögni rajta.

Most már, ugyan? Le is zárhatnák magukat, ha ki akarnának tiltani abból a néhány néha itt lézengőből valakit.

Aki meg betéved, meglátja Doom állandó posztját, mindjárt radikalizálódik.

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 16:00:54

oh, a jóságos joe bácsi... majd ő megnyeri nekünk az invader ellenes háborút... mivel is? nagy kínai csirkeháló made by önkéntes leszázalékolt közmunkásbrigád? védelmét ellátja a kölcsön osztrák/cseh rendőr? genius.

freehckr 2015.07.31. 16:04:33

@IdomitottFoka: „nem tudják csak úgy visszazsuppolni sehova a selejtet”

Nem tudom, szerintem még nem érték el azt a mennyiséget az „új bevándorlók” Európában, hogy erről is szó legyen. De már most, „látatlanban” megelőlegezem, hogy ezek elhelyezése a mi reszortunk lesz. :) Egyébként nem állítom, hogy pontosan ez zajlik Európában (az „elöregedő társadalom” vérfrissítése), de több szempontból is racionális magyarázat lehet ez az uniós „látszólag semmitevésre”...

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 16:10:30

@freehckr:

"De már most, „látatlanban” megelőlegezem, hogy ezek elhelyezése a mi reszortunk lesz. :) "

na jah, egy "vagy elzárjuk az eu pénzcsapot, vagy átvesztek x ezer népvándorlót" típusú érvelés előkerülhet schäuble részéről, ha minden asylantenheim szakad

de majd megmagyarázza az agitprop, hogy miért lesz jó a 180 fokos fordulat

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2015.07.31. 16:17:00

akkor most ez a poszt is megy a kossuth rádióba?

az egy dolog, hogy egy átlag angol azt se tudja, milyen volt itt a rendszerváltás, hogy volt 56, hogy volt kommunista rendszer, még a magyarok többsége sem tudja hogy pártjaink mind posztkommunisták, de akkor jön a kérdés:

kit érdekel hogy mit gondolnak EGY BESZÉDRŐL?
amit emberek tömegei írtak és néztek át, mielőtt orbán.hu bemagolta volna mások tápos, "illiberális" véleményét.
azt mondja a poltiikus mindig, amit a szavazótábora hallani akar könyörgöm, ne menjünk már le óvodába, értem én hogy a fidelitásba is csupa naiv túltanult sznob hülye járt, de van egy határ elvtársak.

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 16:24:22

by the way azt is ki lehetne elemezni, mit is tett Kim Ir Szotyi az európai polgári lét védelmében... (teccik tunni: élet- és vagyonbiztonság, szólás utáni szabadság, pluralizmus, önkormányzatiság, jogállamiság, antikommunizmus, antikorrupció meg a többi finnyás európai polgári dolog)

freehckr 2015.07.31. 16:33:57

@Herr Schnitzel Lutscher: „azt is ki lehetne elemezni”

Ha csak konkrétumokról lehetne szó, hamar végeznénk... :)

Pelso.. 2015.07.31. 16:56:34

@Herr Schnitzel Lutscher: Én már csak fragglerokk-ot szeretném megismerni, hogy aztán mesélhessek róla külföldi ismerőseimnek.

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 17:06:50

@freehckr: "ne azt nézzék, amit mondok" tartja a dakota bölcsesség, nemde :DDD

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 17:12:37

@Pelso..: szerintem a múltkori tusis beszédeket is az imperialista olvasók elé kéne mellékletként tárni, lásd: a nyugat börtön, faszomisztánból fújnak a sikeres keleti szelek, stb.

mondjuk amikor most éppen várvédő hunyadiként pózol(na) a Kedves Beteg, ciki lenne a dzsingisz kános rohamait beidézni, értjük

Pelso.. 2015.07.31. 17:59:00

@Herr Schnitzel Lutscher: eléjük tárni, de az összeset, végre komoly fegyver lenne kezünkben az amúgy is haldokló Nyugat mételye ellen. + mindegyikhez fenti szerző írhatna értelmezési utasítást, amolyan "kinyílott a pitypang, megírom" ihletéssel, a lelkes felhasználók további örömére.

Bell & Sebastian 2015.07.31. 17:59:30

@Herr Schnitzel Lutscher: Ne lovagolja már bele magát ennyire a királylányba! Mint gyakorló háziasszony, megfigyeltem azt, ha megkeverem a levest, följön az alja.

Szóval, csak keveri.

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 18:15:36

@Bell & Sebastian: a schnellkochtopf ellentétes a turáni kézműves konyhával. weiter keverni!

Bell & Sebastian 2015.07.31. 19:03:20

@Herr Schnitzel Lutscher: Azért az angolok szórakoztatóbbak, mint például az eddig még nem szemlézett amcsik, ahol még makacsul tartja magát a hiedelem, hogy kétharmad az kevesebb, mint egyketted.

Náluk száz forinton nem is kap tolótalicskát az Aldiba.

Ugye érzi az inverz függvény ízét a szájában? Minél hülyébb valaki - annál jobb az, de még neki is.

picur3ka 2015.07.31. 19:03:24

Megírták azokat is azonnal, amint gondolni lehet, ha nem is olvasta. Zengett a világsajtó az illiberálistól, a azmegisztánozástól, a satöbbi.

Egyébbel se foglalkoznak, mint Putyinnal meg Orbánnal, a két legismertebb politikus lehet a világban.

Bell & Sebastian 2015.07.31. 19:21:09

@picur3ka: Csak azt nem értem, ha mindenkit a judók taníttattak ki (politicusnak), már megint mi bajuk egymással? Az a -sok csúfolják a b -seket, ami 9 évesen még elmegy, ha a b -be delegálták az összes gyépést, no de ezek felnőtt férfiak (vagy nők, vagy még gondolkozik), neem?

Beszéljék meg egymásközt, doboltassák ki a végeredményt, mert így csak tévelygünk a setétben, ha semmi megmondás a Sínai -hegyről.

Lám, ez a Mellékherényi is, aki valamikor itt kommentelt bőszen, hogy visszatalált a büdösbarlangba, vagyis a Népszabóhoz. Bizonyára onnan is küldték, terepre.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2015.07.31. 19:39:09

@Bell & Sebastian:

Ha már így eszembe juttatta:-) Ma nálunk a költségvetés kb. 4%-a megy oktatásra. Finnországban, ami egy oktatási mintaország ez olyan 7% körül van. Klebelsberg és Hóman (akinek nem állhat ma szobra Magyarországon, mert... Miért is?) alatt a költségvetés 10-12%-át fordították oktatásra. A rohadt klerikálfasiszták!

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 20:24:44

@Bell & Sebastian: az imrikánusoknál a kétharmad az 66 és nem 44%, de meglehet orthodox módon kombinálják (ellenben a lakosság 1% viszi a vagyon 40%-át, de ebben azért szerencsére kezdünk felzárkózni, tiszta dallas)

Herr Schnitzel Lutscher 2015.07.31. 20:25:43

@bbjnick: a 4% oktatás fociakadémiával, vagy nélküle értendő?

Bell & Sebastian 2015.07.31. 20:45:46

@bbjnick: Számolja át Ella -krumplira, hogy jobban lássa, mennyivel szerencsésebbek a gyerekei, akikbe manapság két kanállal tömik a libi maltert.

Elceusodott már az egész miskulancia.

Szerencsére már nem csak itthon lehet okosodni (vagy inkább butulni), hanem például a fiorentin borászatok környékén. Ha jól emlékszem, a német szobatárs 1.600 eurós ösztöndíjjal gyűrte a multikulti-mentes tudást magába, míg egy kalandozó magyar a töredékét kapja, úgy 260 -at (apuci és az ottani mellékes kipótolta), holott az Erasmusnak ugyanannyit ér mindenki, csak itt az egyetem lefölözi.

Mondjuk az olasz doktorinak van is rangja, mert ott 80% -ra alul képeznek.

www.unifi.it/

Bell & Sebastian 2015.07.31. 20:49:55

@Herr Schnitzel Lutscher: A hamburgeres sztorit csak ismeri, amikor a hirdetésbe törtet tettek és nem tudta helyesen értelmezni a törzsközönség, egyszerűen nem vette meg, mert azt hitte, hogy több pénzért kevesebbet fog kapni.Azóta nem erőltetik. Bigmac, oszt zabájjad!

picur3ka 2015.07.31. 20:52:38

@Herr Schnitzel Lutscher:

A focin kívül semmit nem fognak lassan tanítani. Ennyi hülyének?

picur3ka 2015.07.31. 20:55:33

@Bell & Sebastian:

De az olasz doktorok speciális helyzetét se felejtse el! Azoknak a szakkönyvük kb így néz ki:

A pina részei, stb.

picur3ka 2015.07.31. 20:57:08

@Bell & Sebastian:

Kérdezze meg Padillát! Jobban is ért hozzá, meg furfangosabban tudja fogalmazni.

Ez büdösgörény, vagy ki ez?

Bell & Sebastian 2015.07.31. 21:16:41

@picur3ka: Leonardo idejében, az meglehet. De mutasson egy magyar egyetemet, ahol óangol- vagy ónémet irodalomból lehet államvizsgázni.
___

Másik.
Beletalált, Büdösgörény Károly, volt viceházmester az MDF romhalmazán.

picur3ka 2015.07.31. 21:41:25

@Bell & Sebastian:

Tud olaszul? Mer én nem. De szerintem közelebb áll a nyelvükhöz, mint bárki máséhoz.

Mire gondol, hogy külön szakként?

Mer egyébként az államvizsga része. Asszem.

egyetmondok 2015.07.31. 21:41:42

A brit birodalom a végét járja. De talán Orbán úr még megmenthetné.
Ezek odáig se jutottak, hogy írjanak maguknak egy rendes alkotmányt. Orbán úr ezt a szörnyű történelmi hiányt fél délután alatt pótolná, s talán alaposan szétnézne, hogy milyen magánnyugdíj megtakarításokat lehetne a brit államháztartásba terelni, hogy finanszírozható legyen egy brutális adócsökkentési program, mert azt a hülye is tudja, nem hogy a zseniális Finkelgruber, nagy baj lett ti. a munkával a briteknél. Indokolt lehet Skócia és Anglia között felhúzni egy penge király-sirály kerítést is, az mindig jó,ha van, valamint alaposan meg kell emelni ott is a minimálbért, az se gond,ha a duplájára, mert az mindig úgy jó, ha sokkal magasabb, mint előtte: a dolgozók érdeke azért fontos ám, ezt gondolják a britek is , de nem tudják, nem merik kimondani, hát majd beszél helyettük és nagy megbízottságukból az Orbán úr. Így szokott ez lenni a modern európai népeknél, Orbán úr szája mondja el a népek gondolatait.

Nagy szükség lenne ott is olyan őszinte, ami-a-szívemen-a-számon politikusokra,mint a magyar miniszterelnök.

picur3ka 2015.07.31. 21:54:55

@egyetmondok:

LOL.

Szarva közt a tőgyit.

1. pár éve állítottak fel valami alkotmánybíróság szerű dolgot

2. közgazdászok egy csoportja szerint a jóléti rendszer (állami nyugdíj, stb.) csődbe fogja vinni az országot

3. rendszeresen 1%-os adócsökkentési vita foglalkoztatja a választókat

4. Skócia és Anglia között Hadrian fala húzódik és Farage felhívja a figyelmet a Skót Nemzeti Pártban mutatkozó erőteljes rasszizmusra

5. a minimálbért pár éve emelték, s megint van/volt vita az emeléséről

igen, pontosan így, azt hiszi, viccel, mi?

egyetmondok 2015.07.31. 22:33:32

@picur3ka:
Na,mondom én ,hogy végük:

Mi pár éve kezdtük szépen felszámolni az alkotmánybíráskodást, ők most vezetik befele.
Itt az állami nyugdíjról gondolják, hogy megmenti az országot, ezért fel is számolták a magánt.
Alacsonyabb adóknál érdekes lehet akár egy százalék is, vezetnék be,amit mi itt, ÁFA-tól,adóékig, majd nem érdekelné őket egy nyüves százalék.
Olyat ott senki se mert tenni,mint itt Orbán: egy mozdulattal duplájára a minimálbért.
Hadrian fala...,az jó régi, persze lehet,hogy a kínai jó nagyot is az Orbán-Finklegruber duó huzta fel, végül is, nagy dolgokra képesek, nem vitás.

Bell & Sebastian 2015.07.31. 22:46:54

@picur3ka: Egyszerűbb szöveggel elboldogulok, a latinnak hála. Csakhogy az a probléma, aki tud is, az asztalnál meghal, mert a dialektus a helyi belépőszint.

Csak képzelje el, hogy holt nyelvekből vizsgázik, de ízes nyelvjáráson - magyar létére. Ez eddig hét. Több nehézség nincsen benne.

Bell & Sebastian 2015.07.31. 22:52:23

@egyetmondok: Einstandolás sincsen megnyitásnak, ha engedik a MANYUP kasszával korrigálni a hiányt. De nem engedték.

A többin is lehetne még itt fűrészelni, csak minek, ha mind olyan, mint az elcsókolt csók, vagy beszart elhunyt. Múlt idő, jele: -tt. Bevégeztetett.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.31. 23:37:09

Orbán szétrombolja az európai baloldalt az európai emberekkel. Az EU vagy megváltozik v megszünik, így nincs értelme továbbmenni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.31. 23:43:23

@bbjnick: Klebelsberg és Hóman idején a fiatal-öreg arány teljesen más volt.

A mai 4% több mint az akkori 10, egy diákra vetítve. Persze emelni mindig lehet, de akkor más megszívja. Azt meg át kell gondolni van-e értelme csúcs-felsőoktatást csinálni állami pénzen hogy az első adandó alkalommal lelépjen a diák nyugatra (mer a képzés kifizettetése az eu-i baloldal szerint ugye embertelen, hiszen az eu-nak ingyen kell a képzett munkaerő).

egyetmondok 2015.08.01. 00:13:40

@Bell & Sebastian:
Ja,ilyenkor szoktunk einstandolni. Ha a genyák nem engedik.

Herr Schnitzel Lutscher 2015.08.01. 01:58:21

@Bell & Sebastian: itt meg a 0% indulórészletet hitte ingyen kapott pénznek a fél ország, aztán zsupppsz kilakoltatódik a plazmatv miatt

matmatix iz a biccs

Tudományos libsizmus 2015.08.01. 05:48:04

@Kéne egy nick...:
Pl. a Spiegel cikkek hozzászólásaiból is egyből lejön, ki a belpesti libsi bérkommentelő. Nemzetközi a ténykedésük, úgy látszik.

röf 2015.08.01. 06:50:12

"Cas Mudde holland radikalizmus-kutató professzor"
A DigiAnimalWold-ön a minap volt egy másik professzor, ő meg az elefántszart kutatta.
Várjuk a blogot.

annamanna 2015.08.01. 06:55:51

Ezt pedig Feldmár András mondta, igaz, ő nem Orbán Viktorról:

"A félelem lehet egy iránytű, amit használhatunk arra, hogy minden kritikus pillanatban elhatározzuk, merre menjünk. Aki, mint én, nem ideális, sőt rossz körülmények között született és nőtt föl, megtanul menekülni, elkerülni azt ami fáj, ami szenvedést okoz. A vágy csak akkor válthatja fel a félelmet mint iránytűt, amikor már a körülmények nem életveszélyesek, amikor már megérkeztünk oda, ahol béke és szeretet van. Én a félelmeimet most már arra használom, hogyha, például, három lehetőség közül kell választanom, megkérdezem magamtól, melyiktől félek a legjobban. Amelyiktől leginkább rettegek, arra megyek. Most már tudom, hogy a félelmem, anyám félelme, és amitől ő leginkább félt, az volt nekem a legizgalmasabb. Tehát a saját vágyam elbújt a félelem mögé.
A legnagyobb kísértés az, hogy elbújjunk, láthatatlanok legyünk, ne hívjuk mások figyelmét magunkra! Ne mondjuk ki azt, amit tényleg gondolunk, mint egy kaméleon, vesszünk el a háttérben. Ne harcoljunk az igazságért, ne védjük meg azokat, akiket üldöznek, kussoljunk és akkor talán megússzuk, elkerüljük a szégyent, a büntetést, a megalázást.
Én nem ajánlom ezt a stratégiát. Igaz, ha láthatatlan vagyok, ha hallgatok, ha senki sem vesz észre, akkor senki sem szégyeníthet meg, hordhat le, bánthat. Viszont akkor senki sem fog ismerni és szeretni sem, senki nem fog tudni segíteni, örülni nekem.
!
Az, aki félre tudja tenni a félelmeit, emancipálódik, egyenlőnek érzi magát bárkivel, nem néz le senkit, nem néz fel senkire, minden találkozása egyenes, tiszteletteljes, bizalmas és izgalmas. Nincs kiút, mindannyian meghalunk hamarosan, és addig, amíg élhetünk, miért mérgeznénk meg a csodálatos pillanatokat gyűlölettel, szégyennel, rettegéssel. A hála és a szeretet fénye és melege életmentő."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.08.01. 08:20:50

Úgy látszik tényleg tud valamit ez az orbán.
Legközelebb biztosan rá szavazok!:))

Netuddki. 2015.08.01. 08:27:42

Arra lennék kíváncsi, hogy arra mit mondanának a kiragadott nyugati kommentelők ha az ottani politikusok olyasmiket megengednének maguknak mint az orbán és bandája. Mint a hétvégi stadion, ingatlan, föld és dohánymutyik, pártreklámok közpénzen, stróman mészaroslőrinc, vej, ...

Kéne egy nick... (törölt) 2015.08.01. 09:02:02

@bértrollbosszantó_kovi1970: korrupció nyugaton is van (lásd Clintonék mostani botránya).
Csak nem ilyen pitiáner kis balf@sz tinóként csinálják a politikusok és vigyáznak a látszatra.
Amikor hivatalban vannak, akkor nem hergelik a választókat, ilyen Manyup lenyúlás, pofánröhögés teljesen esélytelen.
Másrészt sok politikus nagy cégek berkeiből kerül ki (Bush-ék) illetve generációkkal korábban felhalmozott családi vagyonon trónolnak (earlöl, lordok és más burzsoák), így a lopás náluk nem úgy néz ki, mint a ahogy a magyar turista a svédasztalnál belemarkol és elszalad annyi kajával, hogy meg se tudja enni. A nyugati figyel a látszatra.
Amikor viszont leköszönnek, akkor fejest ugranak az élvezetekbe, elmennek olyan végek vezetésébe dolgozni, akikkel meleg kapcsolatokat alakítottak ki korábban. Schröder, Blair. Ez a jutalmuk a korábbi konstruktív együttműködésért.
A magyar politikus egy nagyságrendekkel gátlástalanabb fajta. A magyar nép meg ehhez hozzászokott már.
Nyugaton a nyílt mutyizás évtizedekkel ezelőtt ért véget (gyarmatok, monopóliumok, trösztök stb.). Ma már senki se fortatja, hogy pl az LG, a Toyota, Mitsubishi, Samsung, Daewoo, Hyundai, Siemens, Boeing, GE, Coca-cola milyen politikai kapcsolatoknak köszönhetően lett az adott ország fontos gazdasági szereplője.
Magyarországon még folyik a nemzeti oligarchia feltőkésítése. Az EU-s tagság nélkül nem lenne annyi komoly korlátozás, de források se az oligarchák számára. Ha a vége az lenne, mint a koreai, amerikai vagy japán sikertörténetnek, akkor a fene bánná, hogy most lopnak. Csak én egyelőre nem látom, hogy épülne valami, ami majd visszahozza a pénzt, amit kitalicskáztak.

csoio csagasz 2015.08.01. 09:10:41

Baromság. A köcsög kokeró csak azt mondja, amit a csicska purdéi hallani akarnak.

Paul Summers 2015.08.01. 09:34:01

Viktor fingik egyet és a liberális judeobolsevik horda azt szagolgatja és elemezgeti.

Bell & Sebastian 2015.08.01. 09:52:37

@annamanna: Erre mondják röviden, hogy a demokrácia: félelemnélküliség.

Latinul intimiditas, forrása a felfúvódott ego vagy az élet megvetése, ezért súlyos bűn, de csak pontosan annyira súlyos, mint amennyire károsak a belőle leszármazó tetteink.

Lásd még; karma / dharma kettőse. Baptisták itt némi előnyt élveznek.

Bell & Sebastian 2015.08.01. 09:57:00

@Herr Schnitzel Lutscher: Most jön a negatív svájci frank hitel (= pozitív befektetés). Akinek van pénze, az vigye Svájcba, ott garantáltan 12% kamatot is adnak.

Nosza, lehet visszanyerni a kéglit! Nem csak mindig a sírás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.01. 10:04:49

@Kéne egy nick...:

"Dúl a barnainges nácizmus Angliában is... Ajvé!"

Nem csoda, ott is hatnak Orbán plakátjai.

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.08.01. 10:24:43

Jesszusom, ennek a Rajcsányi Gellértnek is mennyi esze van! "Az osztrák radikáljobbos hívek és a német konzervatív-liberális lap olvasói után a brit baloldali napilap kommentelőit szemléztük."

Mintha valamit is számítana,hogy a fidesznácijaink EU-s testvérei milyen színezetű lapokban kommentelnek. Ha nem cenzúrázzák a kommenteket, akkor akár a Vatikáni újságból vagy akár a fidesz.huról vagy akár a Kommunisták Világszövetségének a lapjából is lehetne majd idézni a az EU nácik kommentjeit, mert úgyis mindenhova beírnak. Aztán mi ebböl a következtetés? Hogy az újság vonala számít vagy az, hogy cenzúrázott-e vagy sem?

Persze lesne a mandiner, ha a külföldi fidesznáci testvérlapok meg azzal igazolnák magukat, hogy a mandineren garázdálkodó batyuk, Larry Silversteinek és egyéb fidesz fasiszták kommentjeit idéznek, önmaguk szennyének az igazolásaként.

Félázsiai Idióta Degenerált Embergyűlölők Szarhegy 2015.08.01. 10:29:53

@Paul Summers: "Viktor fingik egyet és a liberális judeobolsevik horda azt szagolgatja és elemezgeti."

Az idomított félázsiai birkái meg letüdőzik.
Nem is csoda, hogy agyilag mindegyikőtök a birka alatti szintre pusztult le.

2015.08.01. 11:03:16

Érdekes, persze sok a hülyeség is de alapvetően ezek az emberek nem olyan hülyék, mint gondoltam.

picur3ka 2015.08.01. 12:41:51

Vincenték bevándorlási okosságait is megkommentelik, aszongyahogy:

"mortuIIus 2015.07.31. 20:20:09

Bájos, amikor ateista ballibó buzeránsok hivatkoznak éjjel-nappal a kereszténységre.
Épüljön a kerítés minél hamarabb, kétszer olyan éles pengékkel, mint ahogy eredetileg tervezték. Utána kitoloncolni az összes fekát és afgán kecskepásztort."

Tudományos Iibsizmus 2015.08.01. 13:39:11

A libsik az okai mindennek. Már a KISZ gyűléseken is szó volt a szabadosság káros hatásairól.

Illegális bevándorló 2015.08.01. 16:05:55

Angliaban fasizmus van, ezert szeretik Orbant.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.01. 16:10:36

Na, végre itt a szigorítás:

www.origo.hu/itthon/20150801-menekultugyi-szabaly-szigoritas-augusztus-migrans-hatarzar.html

"Drasztikusan szigorodtak a menekültügyi szabályok: augusztustól ki sem engedik az őrizetből a Magyarországra érkező menekülteket, többségüket pedig Szerbiába toloncolhatják vissza."

Helyes.

"A kérelmek többségét valószínűleg azért is elutasítják majd, mert Magyarország júniustól biztonságos harmadik országnak minősítette Szerbiát, az innen érkező migránsokat tehát jó eséllyel visszafordítják."

Helyes.

"A hatóságok emellett megfizettetik a menekültekkel a szándékosan okozott károkat, és az ellátás fejében lefoglalják a náluk talált értékeket."

Remélem, ez is elterjed az ideérkezők között, s akkor inkább másfelé mennek.

"Az új előírások ugyanakkor arra is lehetőséget adnak, hogy a menekültek táboron belül vagy annak környékén közmunkát végezhessenek. "

Na, ettől fognak igazán elkerülni bennünket. Mi az, még hogy dolgozni kelljen az ellátásért? Na, azt már nem!

Noti 100% 2015.08.01. 17:37:15

Kinti magyarok kommentelnek 95 % ban, így a cikknek semmi értelme....

Miegér 2015.08.01. 18:23:21

@Kéne egy nick...:

"korrupció nyugaton is van (lásd Clintonék mostani botránya)."

Teljesen igaz.

"Csak nem ilyen pitiáner kis balf@sz tinóként csinálják a politikusok és vigyáznak a látszatra. (..)
A magyar politikus egy nagyságrendekkel gátlástalanabb fajta. A magyar nép meg ehhez hozzászokott már.
Nyugaton a nyílt mutyizás évtizedekkel ezelőtt ért véget (gyarmatok, monopóliumok, trösztök stb.) (...) Magyarországon még folyik a nemzeti oligarchia feltőkésítése. Az EU-s tagság nélkül nem lenne annyi komoly korlátozás, de források se az oligarchák számára. Ha a vége az lenne, mint a koreai, amerikai vagy japán sikertörténetnek, akkor a fene bánná, hogy most lopnak. Csak én egyelőre nem látom, hogy épülne valami, ami majd visszahozza a pénzt, amit kitalicskáztak."

Az is igaz, hogy a magyar nép hozzászokott már, de időnként elfogy a türelme. Ahogy az MSZP-t leváltotta, úgy fogja elzavarni egy idő múlva a Fideszt is. (A szocikhoz hasonlóan évekig nem fognak magukhoz térni.)

Amúgy a Fideszes szavazók is egyre jobban látják, tudják már hogy tolják ki talicskában a pénzt az országból, elég csak most Andy Vajnára figyeli egy picit. Viszont semmi, de semmi nem épül, pár presztízs beruházás ami jó parasztvakításnak és ennyi.

Na de akkor miért is váltották le a szavazók a szocikat? Hiszen ugyanaz megy, csak más címke alatt.

Brix 2015.08.01. 18:48:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Az , hogy mennyire "drasztikus" az új menekültügyi szabályozás , majd meglátjuk a gyakorlatban...
A cél az lenne, hogy a gazdasági migránsokat, akik az illegális bevándorlók 90%-át alkotják, minél rövidebb úton kitoloncolni...Kérdéses , hogy ez mennyire fog működni a gyakorlatban...
A migránsok dolgoztatása alapvetően elhibázott, hiszen a munka éppen a letelepedés alapjait teremti meg

♔batyu♔ 2015.08.01. 19:38:16

Azért látszik hogy ott is elég kevés a nagyon ostoba ballibsi.

♔batyu♔ 2015.08.01. 19:40:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Remélem, nem csak duma, keményen be is tartatják.

Szeretném látni, ahogy afgánok takarítják a Keletit. Mielőtt a vonat vissza viszi őket a szerb határra.

♔batyu♔ 2015.08.01. 19:51:57

"Orbánék ellenőrzik az internetet"

Most már értem kik tiltottak ki engem egy csomó libsi blogról?

foson osonó soson 2015.08.01. 21:00:05

@♔batyu♔: Te annyira hülye vagy, hogy az már fideszéknél is ciki. Még nem jöttél ré?

Pop40 2015.08.02. 04:19:27

@bértrollbosszantó_kovi1970:
+1
Ott a pont, ebben a kommentben nagyjából minden benne van, amit a témáról el lehet mondani.

Majd ha a briteket lopja szét 9 éve a tolvaj Geci Vitya, meg a maffiózó haverjai, az ő oktatásukat meg egészségügyüket veri szét, és náluk építget stadiont a porfészek falujában, akkor dumáljanak.

Addig ne.

William Kidd 2015.08.02. 08:20:36

Orban egy fasz es populista, de ettol meg az igazsagot mondja. Minden ep eszu ember latja, hogy Europa es az europai nemzetek es kulturak veszelyben vannak az irdatlan mennyisegu idegen bevandorlo miatt. Mar most keso gatat szabni ennek, de minel hamarabb lepnek annal kisebb lesz a veszteseg, mert ebbol faji/vallasi haboru lesz, aki ezt nem latja az nem normalis,

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 08:24:28

@William Kidd:

Na ja. Attól, hogy Orbán az, ami, még egyes dolgokban nagyon is igaza lehet.

Csak az idióta libsibarmok azok, akik faék egyszerűséggel úgy gondolkoznak, hogy mindig annak az ellentéte helyes, amit Orbán tesz.

♔batyu♔ 2015.08.02. 08:42:55

@maxell a hazát google dollárokra váltott birka: Vagy inkább te vagy nagyon ostoba gyurcsánycsicska.

♔batyu♔ 2015.08.02. 08:45:14

@picur3ka: Öröm nézni, az elvakultabb ballibsik pánikreakcióit erre a blogbejegyzésre.

♔batyu♔ 2015.08.02. 08:49:46

@picur3ka: "Egyébbel se foglalkoznak, mint Putyinnal meg Orbánnal, a két legismertebb politikus lehet a világban. "

Azért az tény, hogy a zsidó banktulajdonosokat nem sokan merték megsarcolni. Főleg úgy mint Orbán, aki közben mosolygott és naponta hangsúlyozta a holokauszt jelentőségét.

Utálja is a kezükben lévő hivatalos média mint a szart.

♔batyu♔ 2015.08.02. 09:05:38

@William Kidd: Ez a populista mint vád, egy baromság.

Minden politikus egyszerre populista, hiszen a népszerűség hatalmának kulcsa és egyben realista is, hiszen egy működőképes ország is a hatalmának kulcsa.

1. Orbán összes beszéde sikerproganda (populizmus)

2. Drasztikus intézkedésekkel átterelt vagy félmillió embert a segélyek világából a munka világába - realizmus.

Amúgy minderre kiváló példa Cameron is, aki a K-Európai bevándorlókat naponta fenyegette rendszabályokkal, miközben valójában egy lépést sem tett, hiszen a brit gazdaság sikerének kulcsa a K-európai bevándorlók, akik a hiányzó szakembereket pótolva megtermelik a segélyek alapját.

TappancsNyuszi 2015.08.02. 13:16:08

Adsz egy linket, ahol eredetiben olvashatóak a kommentek? Köszi

picur3ka 2015.08.02. 14:35:48

@TappancsNyuszi:

Figyu, elolvasod a cikket, és ott benne aszongyahogy: Írja a Guardian. Kékkel. Az a link. Kattints rá bátran.

TappancsNyuszi 2015.08.02. 16:40:25

@picur3ka: köszi :) tényleg nem vettem észre, pedig kerestem. Bénáztam, na

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.02. 16:55:11

A legújabb hír:

www.origo.hu/nagyvilag/20150802-repkedtek-a-pofonok-a-befogado-allomason-nemetorszag-menekultek.html

Természetesen ez a hír - ahogy a migránsokról nem egészen hízelgő többi hír - nem kommenthető.

Egy másik csodás hír:

www.origo.hu/nagyvilag/20150802-menekultek-nemetorszag-laktanya-bundeswehr-laktanya-migrans.html

Már csak fel kell fegyverezni őket...

Különösen tetszik az alábbi felirítú kép: "Ursula von der Leyen védelmi miniszter, golyóálló mellényben. Szívesen segít a német földre érkező menekülteken"

OK, ha segít nekik, majd belebukik hamarosan ebbe a arhaságba. Na de miért golyóálló mellényben? Annyira fél a kiskedvencektől?

Bell & Sebastian 2015.08.02. 17:17:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja, közben azt olvasom, hogy Winfried Kretschnann politikai pályafutása itt végetért (mert bszólt, de ezt bezzeg nem teszik hozzá).

És csodásan szaporodik az ismeretlenek által elkövetett nemi erőszakok száma is, Németországban.

Hát mi van itt, aszom alássan?

picur3ka 2015.08.02. 17:21:21

@TappancsNyuszi:

Biztos nem jársz erre. újabban a szövegben szokott lenni.

annamanna 2015.08.03. 04:32:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tegyük fel egy pillanatra, hogy igaz a mantra, és itt valóban vallások közti összecsapás zajlik, a keresztény Európa küzd a muzulmán söpredékkel. Ha így van, akkor nem árt tisztázni, hogy a keresztény emberképtől semmi sem áll távolabb, mint az ártatlanul áldozattá váló, bűntelen ember képe. Ez csak Jézus Krisztusra vonatkoztatható, rajta kívül senkire sem.
Tehát én most nem látok kontraproduktívabb, haszontalanabb hozzáállást, mint az önsajnálatot, a saját ártatlanságunkba való belemerevedést, ami miatt ugyebár másokat kell bűnbaknak megtennünk, hibáztatnunk, és ez az ÁLDOZATI TUDAT az, ami jogalapot teremt az agresszióhoz.

Ha kereszténynek valljuk magunkat, akkor próbáljunk meg ahhoz méltóan viselkedni, és ennek alapvető gesztusa az önvizsgálat, a felelősségvállalás.
Tehát a helyes kiindulás szerintem a következő: mi a mi felelősségünk? Milyenek vagyunk mi?
És most nem a gyarmatosításra és háborúskodásra akarok utalni, mert az túl egyértelmű lenne.
Inkább arra, hogy gondolkozzunk el, milyenek vagyunk mi? Hogyan viselkedünk önmagunkkal? Ehhez segítségül két francia popklip, szerintem nagyon tanulságosak az önvizsgálathoz:
www.youtube.com/watch?v=oqaiH8iBZ5g
www.youtube.com/watch?v=zvPIFuleaeA

A két klip üzenete szerintem a következő: nagyon erőszakosak vagyunk önmagunkkal. Semmibe vesszük, bántjuk, megerőszakoljuk önmagunkat. Rengeteg fájdalmat, keserűséget, kétségbeesést okozunk önmagunknak. Nem vagyunk jók magunkhoz, kínozzuk saját magunkat.

Valahol azt olvastam, hogy az önmagunk felé irányuló erőszak bevonzza a külső erőszakot. Sokszor még egy nemi erőszak hátterében is meg lehet figyelni, hogy az illető lelkileg önbántalmazó. Ezzel nem áldozathibáztató dumát akarok nyomni, csak a következőre felhívni a figyelmet:

azzal az égvilágon semmit sem oldunk meg, ha az önmagunkra irányuló erőszakot kifelé fordítjuk, és másokkal leszünk erőszakosak, mert őket könnyű bűnbaknak kikiáltani, és azt mondani, nélkülük minden jó és szép lenne, mi is jók lennénk, csak az idegen gonosz emberek nem engedik, hogy jók legyünk, tehát először is velük kell elbánnunk, őket legyőznünk, utána visszatérhetünk a korábbi ártatlan állapotunkra.
Sajnos nem létezik az eredeti ártatlan állapot, ahová vissza szeretnénk térni a külső ellenség legyőzése után.
Mert az eredeti állapotunk is tele volt bántalmazással, fájdalommal, keserűséggel, csak éppen önmagunk felé.
És éppen ez az, amiből meg kell változnunk ahhoz, hogy megszabaduljunk a külső erőszaktól!
Először is önmagunkkal kell kibékülnünk, önmagunkkal jónak, kegyelmesnek, irgalmasnak lenni, és akkor kifelé is képesek leszünk arra, hogy másokkal is jók, kegyelmesek, irgalmasok legyünk; és ha így teszünk, akkor egy idő után azt a különös csodát fogjuk megtapasztalni, hogy mások is jók, kegyelmesek és irgalmasok velünk.
Még azok is megenyhülnek irántunk, akik addig üldöztek. És mindezt CSAK azért, mert mi változtatunk az önmagunkhoz való viszonyunkon!
Nem mondom, hogy ez az abszolút tuti recept, de egyrészt saját tapasztalatom is, másrészt ezen a csodán nem győzök bámulni: www.facebook.com/cserdi.kozseg?fref=ts
Egészen hihetetlen, pedig mégis igaz!
Ezek az emberek először az önmagukhoz való viszonyukon változtattak, és valami csoda folytán a külvilág is másképp áll hozzájuk, mint korábban.
Ez nem csak annyiból áll, hogy most dolgoznak, korábban meg loptak. Hanem azt jelenti, hogy most értékes és jó embernek tartják magukat, korábban meg nem. Megnőtt az önszeretetük, és ezzel együtt másokat is jobban szeretnek, és mások is jobban szeretik őket.
Most azt mondják: én szép és jó ember vagyok, jót érdemlek és jót teszek, és ez sugárzik róluk kifelé is, és kívülről is ez sugárzik vissza rájuk.

Ilyen csodára nem csak egy ember, hanem egy egész falu is képes; és ha egy falu képes rá, akkor egy egész kontinens, sőt egy egész világ is képes rá.

A cserdiek nem sírnak, hanem örülnek. És mások is örülnek nekik.
Először az önbecsülést kell megtanulni, és akkor másokat is megbecsülök, és mások is megbecsülnek engem.

Ez hosszú folyamat, fárasztó, sőt veszélyes is, de a vége az, hogy MINDENKI NYER.
Mert az nem győzelem, hogy én győzök, a másik meg veszít (vagy fordítva). A győzelem az, hogy MINDENKI GYŐZTES.

És amíg ide el nem érünk, addig nem fog megszűnni a harc, legfeljebb újabb és újabb alakot ölt.

Majd ha az egész világ Cserdi községgé válik, akkor lesz "Minden gömbölű": www.facebook.com/cserdi.kozseg/photos/pcb.1587426821479871/1587422914813595/?type=1&theater

Cserdi az egyik véglet, ahová szerintem érdemes lenne eljutni. És oda nem vezet erőszakos út! Ezt lehetetlen elérni erőszakkal! Ide csak az önbecsülés vezet el, a magunk és mások iránti nagylelkűség, kegyelem, irgalom; ebből következik a felelősségvállalás, rend, fegyelem, kötelességtudat, teljesítmény.

A másik véglet: www.youtube.com/watch?v=GN8Ptomm3fQ (a klip és a szöveg más fájdalomról szól, de mindkettő őrjítő).

annamanna 2015.08.03. 04:56:17

@picur3ka: aktiv-blog.com/kiderult-valos-volt-a-szandek-europat-megszallja-az-isis-ezt-erdemes-elolvasni/

Na és mi erre a megoldás? (A zárt táboron kívül.)
A megtérés és istenfélelem.

Miután Mohácsnál győztek a törökök, Szulejmán 1532-ben Bécs ostromára indult. Útba esett egy falatnyi kis végváracska, Kőszeg.
Jurisich 8 gyalogossal, 10 nehézfegyverzetű lovassal és 28 huszárral vágott neki az ostromnak, miközben Szulejmán seregét 60 és 120 ezer fő közé becsülik.
Érdemes többet is olvasni a hetekig tartó ostromról, mert egészen elképesztő és hihetetlen, hogy a török képtelen volt elfoglalni ezt a kis porfészket, a végén feladta és eltakarodott, és ezzel Bécs is megmenekült.
Egyetlen titka van a dolognak: Jurisich a Ferdinándnak küldött levelében folyton Jézusra hivatkozik, azt írja, hogy tudja, hogy nem ők, hanem a Megváltó védte meg a várat.
És ez tényleg megtörtént, nem mese, hanem történelmi tény.

Tehát annak, hogy most megmeneküljünk a végromlástól és pusztulástól, egy titka van - a megtérés és istenfélelem.

annamanna 2015.08.03. 06:38:10

Nem bírom ki, hogy ezt még ide ne trollkodjam: kb ez az az imázs, amilyennek mi nyugatiak szeretnénk látni magunkat: www.youtube.com/watch?v=9lum2gYimq0
Kemények vagyunk, mint a kád széle.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 06:53:24

@annamanna:

"Tegyük fel egy pillanatra, hogy igaz a mantra, és itt valóban vallások közti összecsapás zajlik, a keresztény Európa küzd a muzulmán söpredékkel."

Egy tőlünk kulturálisan, etnikailag idegen, integrálhatatlan és integrálódni nem is akaró, erőszakos, vallási fanatizmus által hajtott sokmilliós csőcselék akarja megszállni Európát. Ez akkor is egy honfoglaló háború, ha egyelőre még fegyverek nélkül vívják.

Minél hamarabb belátják a felelős politikusok, hogy ez bizony háború, nem pedig humanitárius probléma, és ezért háborúként kell kezelni, annál nagyobb az esélyünk arra, hogy TALÁN túléljük.

annamanna 2015.08.03. 07:34:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Leírtam a túlélés módját.
A fentieken kívül sokat segíthet a humor is.

De ha ez még mindig nem volt elég egyértelmű, akkor plusz segítség: Ef 6,12 Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek a magasságban vannak.

picur3ka 2015.08.03. 12:44:11

mno.hu/magyar_nemzet_kulfold/nemet-turelmetlenseg-a-menekulthelyzet-miatt-1298278

A Németországba érkező menekültek emelkedő számával párhuzamosan bővül a migránsok számára kijelölt, majd berendezett szálláshelyek elleni tiltakozások és merényletek listája. A tizenhat tartomány közül Szászországban a legkiélezettebb a helyzet, ahol ebben az esztendőben harminc merényletet regisztrált a rendőrség szélsőséges, rasszista bűntettek felderítésére kialakított speciális egysége.

picur3ka 2015.08.04. 17:01:42

@annamanna:

Beraknám magának a nap képét, ha megjelenítené a fotókat. Addig is képzelje el!

annamanna 2015.08.05. 01:07:06

@picur3ka: nem tudom, milyen lehet a nap képe, csak hogy mik a nap mondatai:

"Sormási alpolgármester: Polgárőrséget is alakítunk.
Riporter Szaplonczai Laura): Ön szerint mit ér majd a polgárőrség?
Sormási alpolgármester: Röviden mondjam? Semmit. Kicsit bővebben is?
Riporter: Természetesen.
Sormási alpolgármester: Nem sokat."
media.mandiner.hu/cikk/20150803_kosa_andras_a_nap_kommunikacios_bajnokai_a_sormasi_alpolgarmester_es_a_martonfai_polgarmester

"Nekik tele a tökük
– fogalmazott sommásan a Toroczkai László vezette település alpolgármestere. Feckelmann István szerint emberileg mindenki sajnálja az ártatlan menekülteket, segíteni kell nekik, vizet ételt is adnak, ha kérnek, de a nyomás egyre nagyobb. Ezért nagyon bíznak a kerítésben.

A kerítés önmagában egy kalap szar
- mondja mégis a nem túl sokat kertelő alpolgármester, jelezve, hogy nem csodaszerről van szó. Ha nem jön mellé elég rendőr, határőr és kiképzett kutya, akkor semmi értelme, ez csupán egy fontos, de nem elégséges eleme a rendszernek."
index.hu/belfold/2015/08/04/menekult_migrans_kerites_asotthalom_szerb_magyar_hatar_csongrad/

És a legfontosabb nap mondata: "“Azok a káfírok (hitetlenek - a szerk.), akik a a muszlimok ellen tesznek, és haza akarnak bennünket zavarni és nem akarják, hogy mecset legyen Magyarországon ... azok az ellenségeinknek számítanak, mivel ellenünk vannak.”"
vigyazo.blog.hu/2015/08/03/_ok_az_iszlam_ellensegei_muszlim_fatva_a_jobbik_ellen

Tehát már a nyílt fenyegetőzésnél tartanak. Mi lesz egy-két-három hónap múlva?

Mi lett volna a megoldás? Katonákkal őrzött zárt tábor! Ahol mindennel ellátják őket, amire csak szükségük van, de onnan csak hazafelé lehet menni, az EU-ba nem!
Ha én háborús menekült vagyok, akkor biztosan nagyon örülnék neki, ha katonák őriznek a rossz emberektől és biztonságban vagyok, van hol aludnom, kapok enni, és orvos is ellát, ha szükségem van rá. Valódi háborús menekülteknek ennyi az igénye és nem több.

Minden egyéb mellébeszélés és kamuprojekt!
A csipájuk meg kurva gyorsan nyílik kifele!
Mert egyáltalán nem találkoznak VALÓDI ellenállással!

És majd mi lesz? Behívjuk az oroszokat? Vagy az amerikai hadsereg fog baráti segítséget nyújtani? Vagy a zsidók söprik ki az arabokat, és aztán itt is ragadnak, 400 évig ideiglenesen? Vagy mégis hogy?

annamanna 2015.08.05. 02:40:59

@picur3ka: ez pedig a nap cikke:

"Nágó úgy látja, a magyar kormánynak inkább táborokat (!!!!!!!!!) kellene építenie, amiben akár önellátó termelő életmódot is folytathatnának az ott lakók.

„A menekültekkel kapcsolatban az én személyes meggyőződésem összeegyezhetetlen a magyar kormány álláspontjával. A pengés vaskerítés egyáltalán nem megoldás (!!!!!!), csak egy gyáva, fasiszta lépés. A falon kívül a kormány más lehetséges megoldást még csak fel sem vetett (!!!!!!!). Egy kormány az állampolgárai nevében cselekszik. Én visszautasítom, hogy az én nevemben fal épüljön háborús menekültek ellen. Ez a lemondás az én tiltakozásom” - nyilatkozta az Átlátszó Erdély-portáljának a székelyudvarhelyi Nágó Zsuzsa, aki korábban törökországi menekülttáborokban önkénteskedett, később pedig Budapesten segítette a szerb-magyar határon keresztül érkezőket."

"Mint mondta: „a magyarságom változatlan, de ez által a kormány által vezetett államhoz nincs többé közöm”.

Nágó szemében a déli határzár megépítése „bűncselekmény”, a kormányzati kommunikáció pedig „gyűlöletkampány”. A lány már több cikket írt a témában, így „a lemondás az állampolgárságról az utolsó lépésem. Azért döntöttem így, mert egyszerűen nincs más eszközöm arra, hogy kifejezzem, mennyire elítélem a falat és a kormány passzivitását.” (!!!!!!!)

Nágó Zsuzsa három hónapot töltött egy táborban szíriai kurdokkal, szeptemberben pedig visszatér Törökországba. A lány úgy látja: a kormánynak be kellene fogadnia valamennyi menekültet, és menekülttáborokat (!!!!!!!!!) kellene építenie, akár mezőgazdasági területre, hogy az ott élők saját ellátásukra zöldséget, gyümölcsöt tudjanak termelni, és állatokat tudjanak tartani, és akár mesterségekre is lehetne őket tanítani."
mandiner.hu/cikk/20150804_deli_hatarzar_tiltakozasul_lemond_magyar_allampolgarsagarol_egy_erdelyi_lany

Különös, hogy ezt már mindenki látja, csak az Orbán nem! PASSZIVITÁSSAL, semmittevéssel, szájtátással nem lehet problémát megoldani!! A megoldás: tábor, és nem a káosz, meg blablabla!!

annamanna 2015.08.05. 03:15:31

(Mármint földterületek bevonása nélkül, más se hiányzik. Til Schweiger ötlete jobb, ő varrodát tervez és kézművesműhelyt, a zárt laktanyán belül. És persze katonai őrizet is kellene, hogy mindenki biztonságban legyen, kint is, bent is. Az rendet és biztonságot jelentene, a pengés-áramos kerítésre meg csak felnyársalódik vagy odasül sok nyúl meg őzike.
Akinek ez sem tetszene, az mehetne hazafele).

annamanna 2015.08.05. 05:07:36

@picur3ka: még néhány "nap mondata":

"„Ha egy öltözőt építünk a focipályához, ahhoz nekünk tucatnyi hatósági engedély kell. Most meg katonák építik a kerítést ad hoc módon. Hogyan várhatunk el a társadalomtól jogkövető magatartást, ha a kormány sem tartja be a szabályokat?”"

"szerinte valahogy lesz, bármit elvállal majd Belgiumban. A többiek is tervek nélkül indulnak, legtöbben Németországba, de van, aki ennyit sem tervezett el. „Majd ahogy alakul, csak jussunk el nyugatra” – mondta a Deraaból jött Rasim."

"Normális, világi életet akarunk élni, mint a világ nagy része."

"„Egyre több ellenük a rablás, ezért is kell az érkezőket mielőbb megtalálnunk” – adott egy, a kormány idegenellenes kampányával nehezen összeegyeztethető szempontot egy helyi polgárőr. Szegeden ráadásul azt beszélik, olykor ginát is bevetnek a bűnözők, hogy a kábítószerrel megkevert itallal könnyebben kirámolhassák a zöldhatáron érkezőket."

"„Harmincketten vagyunk, fél év alatt 10 ezer órát dolgoztunk, 15 ezer kilométert tettünk meg” – kezdte a nagy számokkal az egyesület elnöke. Sándor János András aztán egy kicsivel folytatta: az egyesület évi 1,8 millió forintból működik.
„Az önkormányzat minden oldalával jó a kapcsolatunk, minden tőlük telhetőt megtesznek, de mivel a város minden pályázatból ki van szorítva, nincs sok forrásunk” – utalt az elnök a szocialista polgármester, Botka László miatti burkolt szankciókra. Sándor szerint nagy szükség volna egy jó autóra, mert az egyesület 21 éves autójának a kereke is kitört a töltésen, és a javítás után sem alkalmas a terepre, ezért a polgárőrök saját autóikkal járnak ki. Már amennyire tudnak, elvégre valódi munkájukat is el kell látniuk.
Hétköznap ezért kevésbé tudnak éjszakázni. A gyanúsan villogó biciklik és autók ilyenkor nyugodtabban kaszálhatnak a menekülteken. Ráadásul egy, a környéken élő forrásunk szerint, amióta a taxisokat kiszorították a szervezett csoportok a menekültbizniszből, azóta mintha rendőrből is kevesebb lenne a töltésen éjszaka."
index.hu/belfold/2015/08/04/nem_a_keritestol_fel_a_menekult/

Vajon mennyit keresnek ezek a polgárőrök? Gondolom, nem sokat.
A civil lakosság tehát jórészt INGYEN, ÖNKÉNTES MUNKÁBAN látja el azokat a feladatokat, amikre az állam nem hajlandó, de a dumával, plakátkampánnyal, nemzeti konzultációval Dunát lehet rekeszteni. Csak épp a VALÓS TETTEK hiányoznak.
Milyen különös, ahogy megszerveződtek az embercsempész csoportok (fogadok, hogy jórészt mozdonyszőkékből), azóta egyre kevesebb a rendőr a gáton. Érdekes megfigyelés!

Amint az is érdekes, hogy "az Olaszországba érkező bevándorlókat ötszintű egészségügyi ellenőrzésnek vetik alá, ami kizárja a járványveszélyt." Itt meg egyetlen szintű ellenőrzés sincs, sőt a debreceni menekülttáborban lesznek tele ágyi poloskával, kiütéssel, vagy fertőződnek meg fosásos-hányásos vírussal (úgy emlékszem, Debrecenből jöttek azok, akiket Pesten kórházba vittek).

Tehát van a kommunikáció, és van a valóság, és a kettő nem klappol. Nem lehet mindent "lekommunikálni." Az idő pedig fogy, pár hét és beáll a fűtési időszak.

www.youtube.com/watch?v=gGTC2jTJ8L0

www.youtube.com/watch?v=LroFXVGLNC0

www.youtube.com/watch?v=5au2pB2YFNA

annamanna 2015.08.05. 05:41:58

@picur3ka: na ha lúd, akkor legyen kövér, ez is "a nap aranyköpése": kettosmerce.blog.hu/2015/08/04/kocsis_mate_hazudott_menekultugyben_a_kommentelok_szetszedtek_facebookon

Ezzel kapcsolatban a következőt szeretném megjegyezni:
1. a március 15-i ünnepség kapcsán nagyon ki voltak bukva az emberek, mert a Nemzeti Múzeum melletti, lezárt (!) nyilvános vécé lépcsőit összeszarták, és elképesztően undorító volt a szag.
Miért volt lezárva a nyilvános vécé egy nemzeti ünnepnap állami ünnepén???
8ker.blog.hu/tags/szar

2. Karácsony Gergely annyira nem törődik a menekültekkel, hogy azzal kapcsolatban ez a poszt született: kakukkfeszek.blog.hu/2015/07/31/mit_tettek_a_balliberalisok_a_menekultekert

3. www.youtube.com/watch?v=pRA0S3sf4u4

annamanna 2015.08.05. 06:55:25

@picur3ka: alfahir.hu/fegyverkeznek_a_deli_hatarvideken

Elvileg az állam az egyetlen legális erőszakszervezet.
Miért nem bízzák rá magukat az emberek? Mert úgy gondolják, az állam nem képes megvédeni őket, tehát nem képes ellátni a vállalt feladatát.

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/fertotlenitetes_elkulonites_-_12_hasmeneses_migrans_miatt/2440442/

Első komment: "A négyféle altípusból nem tudom, hogy bakteriális-e, vagy amőbás, de azt a 34-et 40 napra azonnal karanténba kellett volna zárni. Ez a TÖRVÉNY!!!!!!!!!!"
Betartja a saját törvényeit az állam? Nem? És ha nem, miért nem?

kepek.444.hu/2015/08/05/fotok-orjongenek-lopnak-keselnek-rongalnak-a-menekultek-a-ii-janos-pal-papa-teren/

"Bőven ömlik itt a téma, ez a ritka nagy varázs.
Hű, de herzig! Ugye tetszik? E holmi mégse más:
GICCS!

De mégse higgyed úgy a földi lét valódi íze fontosabb netán.
A tény nem érdekel, mert a tény, ha árad úgyis deprimál csupán!"

(ez jutott eszembe, de a folytatása is jó):
"Elisabeth a sztár, csak ő a téma jó sok éve már.
De azt, hogy ő ki volt, nem árulhatja el se könyv, se film, se jó tanár.
Mily tiszteletreméltó, mily fényes itt a kép,
mi más maradt a múltból, csak ósdi hulladék?!
GICCS!

Csak annyi még a lényeg, drága Sissikétek ócska érdekember volt, szegény!
Mily népszerű e nő, bár az ő bankja hízott a bécsi nép tején!
Bár önmagának élt, és gyermekéért Sophieval harcban állt,
és küzdött érte, csak azért, hogy pár éve múlva eltaszítsa drága kisfiát!
De mért is jár a szám itt, ha semmi haszna nincs?
Az álmok és a tények, a szar, no és a kincs csak
GICCS!"
www.youtube.com/watch?v=bLWDtRjUzTs

franciapolitika.blog.hu/2015/08/04/229_a_menekultaradat_francia_szemmel
Itt pedig van két kép, amin látszik, hogy Európa tele van hajléktalan menekültekkel.
Mi lesz velük, ha beáll a hideg?

Az nem mentség, hogy "elszámolták magukat" vagy hogy "túlvállalták magukat" az államok.
Jó duma, csak éppen senki sem hiszi el, hogy a politikusok ilyen ki NAIV SZÉPLELKEK! Akik sajna nem tudták előre! hogy ebből mi lesz!
Addig hazudnak, amíg maguk is teljesen elhiszik, hogy MEGLEPŐDTEK, és nem számítottak ilyen következményekre....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.05. 08:40:48

@annamanna:

"A lány úgy látja: a kormánynak be kellene fogadnia valamennyi menekültet, és menekülttáborokat (!!!!!!!!!) kellene építenie, akár mezőgazdasági területre, hogy az ott élők saját ellátásukra zöldséget, gyümölcsöt tudjanak termelni, és állatokat tudjanak tartani, és akár mesterségekre is lehetne őket tanítani."

Úgy látszik, Erdélyben is bezárták az OPNI ottani megfelelőjét. Különben hogy lehetne ez a közveszélyes őrült még szabadlábon?

annamanna 2015.08.05. 09:17:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem hülye, csak el van késve vele. Ha 2013-tól minden menekült zárt lágerekbe került volna, mára egy se jönne ide, és nem lenne semmi gond.
De még most is meg lehetne próbálkozni vele, csak nem hazai erőből, hanem összeu-s segítséggel.
Ez itt egy cseh példa: pestisracok.hu/lazadas-volt-egy-csehorszagi-menekulttaborban/
Szerinted hány menekült akar Csehországba menni, ha a mobiljaikat és a pénzüket is elveszik, és a táborból sehová sem mehetnek?
Nyilván nagy ívben kikerülik Csehországot, nemde?
Ezen kívül nincs más megoldás, és milyen különös, hogy a csehek egyből rájöttek, az Orbán meg évek alatt se. De a mellét azért döngeti, hogy mekkora nagy hazaffy.

annamanna 2015.08.05. 09:20:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ide hozzánk minden csak úgy beszivárog, mert nem tudunk ellenállni neki:
www.youtube.com/watch?v=Couwds__Vho

annamanna 2015.08.05. 09:23:32

@picur3ka: "Biztos jártak már önök is külországban, letudva a kötelező revizionista látogatásokat, akár a nyugaton is. Mondjuk a nem túl távoli Ausztriában. Ott saját szemmel győződhet meg bárki arról, hogy a minket ellehetetlenítő, de a magyari államigazgatás különböző útonállással foglalkozó szervei által rendkívüli szorgalommal behajtott uniós szabályokat milyen magasról és mennyire elegánsan szarják le. A HCCCP-től kezdve a Dublin III.-ig bezárólag."
tutiblog.com/olyan-nehez-volna-hogy-egyszer-ne-mi-legyunk-europa-balfaszai/

picur3ka 2015.08.05. 11:40:25

@annamanna:

Az, egy elmebeteg, szélhámos senki véleménye, lúgot fog inni a kormány és a nép.

picur3ka 2015.08.05. 11:43:30

@annamanna:

Nem, még nem jártunk.

De már kértem, hogy sorold ezeket el az Orbán kormány esetében, még adós vagy vele.

Íme az alkalom, hogy elsorold a kelfeldieket legalább.

picur3ka 2015.08.05. 22:36:10

"Magányos terrortámadások végrehajtására szólította föl az Iszlám Állam Németországban és Ausztriában élő követőit. A német nyelvű videóban nemcsak a hitetlenek megtámadására adnak utasítást, de Merkelt is megfenyegetik. A videó végén két ismeretlent férfit kivégeznek."

pestisracok.hu/terroristak-barhol-ausztria-es-nemetorszag-az-iszlam-allam-celkeresztjeben/

annamanna 2015.08.06. 03:58:52

@picur3ka: Sajnos nem tudom értelmezni a kérdést. Mit kérdezel?

"Magányos terrortámadások végrehajtására szólította föl az Iszlám Állam Németországban és Ausztriában élő követőit. A német nyelvű videóban nemcsak a hitetlenek megtámadására adnak utasítást, de Merkelt is megfenyegetik. A videó végén két ismeretlent férfit kivégeznek."

Erre mi lenne a megoldás? Na micsoda? ZÁRT TÁBOR!

Nem pedig a civil lakosság háborús helyzetbe, járványveszélybe való sodrása, terrortámadásnak való kitétele, az ANARCHIA SZÍTÁSA!!!!!!!

Ha a kormányok nem végzik el a maguk feladatát a civil lakosság nyugalma biztosítása érdekében, akkor majd szépen elszámolnak róla!!
Merkel mutti, Hollande meg a többiek - mihez kezdtek a hatalommal, amit kaptak? Mennyire lett jobb vagy rosszabb hely a világ miattuk? Mire használták az eszüket, a tehetségüket, a képességeiket? Mennyire viselkedtek felelősségteljesen?

annamanna 2015.08.06. 04:16:02

A bevándorló áradat miatti potenciális veszélyhelyzethez úgy is hozzá lehet állni, mint Szapolyai, aki véletlenül nem ért oda a mohácsi csatába, hát Istenem, az ember feje nem káptalan, minden nem férhet bele, nem gondolhatunk mindenre! Aztán később a török szultán véletlenül őt támogatta a Habsburgok ellen.
mandiner.blog.hu/2014/08/29/szapolyai_a_torokellenes_osszefogas_gyurcsanya

És úgy is hozzá lehet állni, mint a horvát Jurisich: a helyemet nem hagyom el, a rám bízott feladatot ellátom, mert a környékbeli emberek rám bízták az életüket, és FELELŐS VAGYOK ÉRTÜK Isten színe előtt. www.hir24.hu/tech-tud/2015/08/05/otven-magyar-vitez-vedte-meg-europat/

annamanna 2015.08.06. 05:39:39

@picur3ka: "„Szegény segít a szegényen, ha már az Orbán nem segít” – summázta a fagyizós."

"A férfi nagyot csalódott a magyar államban, mert meggyőződése, hogy „lenne elég pénz és eszköz, hogy emberhez méltó körülmények között szállásoljuk el a menekülteket”."

"Elmesélte, hogy egy alkalommal a közeli irodaház dolgozói összedobtak 100 gyrosra, amit aztán az éhes menekültek között osztottak ki."

"egyszer tanúja volt, ahogy egy magyar férfi megvert egy menekült nőt, aki elájult és végül mentőt kellett hozzá hívni."

hvg.hu/itthon/20150805_Szegeny_segit_a_szegenyen_ha_mar_az_Orba

"Egyelőre csak találgatni lehet, hogyan lesz a szerdán látott, alig 2 méter magas, három sorból álló, gyors telepítésű drótakadályból migránsok tízezreit megállító kerítés. A próbakerítéshez egyáltalán nem hasonlító védelmi rendszer telepítését több helyszínen láttuk tegnap Csongrád megyében."

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/mar_latni_a_drotot_a_keritesbol/2440546/

"Az ügyet mostanra a rendőrség is kivizsgálta és a police.hu-n megjelent közlemény szerint rend van a kiskunhalasi táborban, és nem történt semmilyen lázadás.
A rendőrség szerint a halasmedia.hu és a halasitukor.hu cikkei valótlanul tájékoztatott.

A táborban „ideiglenesen elhelyezett illegális bevándorlók »nem törtek ki«, nem lázadtak, könnygáz és más kényszerítő eszköz alkalmazására sem került sor. Az idegenrendészeti előállítóban és a településen a rendőrség fenntartja a közrendet és a közbiztonságot.”
- írta a police.hu."

444.hu/2015/08/05/rendorseg-hazugsag-hogy-lazadtak-a-bevandorlok-halason/

"“Ez egy abszurd, pazarló beruházás” – mondta az Abcúgnak Csémi Gabriella, Martonfa alpolgármestere. A martonfaiak többminden miatt is mérgesek a kormányra. Elsősorban azért, mert az újságokból kellett értesülniük a menekülttábor építéséről. Másodsorban pedig azért, mert a mezőt, ahol épülne a tábor, az önkormányzat már rég kinézte magának.

“Szerettük volna mezőgazdasági hasznosításba vonni” – mondta Csémi Gabriella. A faluban lényegében nincsenek munkahelyek, az egyetlen foglalkoztató az önkormányzat, amely szociális szövetkezetet alapított. Ennek a szövetkezetnek jól jönne a 66 hektáros mező, állatokat tudnának rajta tartani, és takarmánynövényeket termeszteni. A föld azonban állami kézben van, és a menekülttábor létesítésével úgy tűnik, hogy abban is marad, az önkormányzat pedig lemondhat róla.

Betörésektől félnek

A helyieket azonban legjobban maguk a menekültek aggasztják. Csémi szerint egy falu sem örülne, ha be kellene fogadnia egy menekülttábort. “Az emberek félnek ismeretlentől, attól, hogy a biztonságuknak vége, hogy elértéktelenednek az ingatlanjaik, és betegségekkel fognak találkozni” – mondta.

“Mindenkinek jobb lenne, ha nem kerülnének ide. Biztos vannak köztük jó emberek, de ha csak a tíz százalékuk rossz, az már baj” – mondta a főúton strázsáló Kristóf. Van, aki betörésektől tart, más azt mondta, hogy a táborból ki és be járkáló menekültek biztos meg fogják dézsmálni a termését, sőt, még olyan is volt, aki azt mondta, még a végén a bepermetezett szőlőt eszik meg, és majd elviheti ő a balhét a haláluk után. “Pedig már épp kezdett helyrejönni a falu” – sóhajtott fel Zoltán. Megalakult a Szociális Szövetkezet és a polgárőrség, egyre kevesebb a munkanélküli. Ezután viszont nem tudja mi lesz.

Az hamar kiderült, hogy a falusiak még soha sem sem találkoztak menekültekkel. Amit tudnak róluk, azt az interneten vagy újságokban olvasták. Ez alapján pedig koszosnak látják őket, akik közül nem tudni, ki rendes ember és ki bűnöző. “Nézzék meg, hogy élnek Vámosszabadiban, vagy Debrecenben!” – mondta egy férfi – “ez nem Irak, be vagyunk szarva!”

Azt, hogy hogyan fogadnák a menekülteket a faluban, még a helyiek sem tudják. “Ha barátságosak lennének, akkor nem foglalkoznánk velük” – mondta Kristóf. Egyelőre azonban fogalmuk sincs, milyen hatással lesznek az életükre. Ahogy Csémi Gabriella mondta, nem tudja, hogyan néz ki egy menekülttábor. De nem szeretnék, ha a faluba vezető kis másfél kilométeres úton esténként menekültek járnának, az ugyanis biztos traumát jelentene a hazafelé igyekvő helyi lányoknak. Idegenekkel ugyanis senki sem szeret találkozni este a kivilágítatlan úton.

“Nem vagyunk rasszista csürhe, akik bántani akarják szegény menekülteket, hanem reális fenntartásaink vannak” – mondta az alpolgármester."

444.hu/2015/08/05/ez-nem-irak-be-vagyunk-szarva/

Az olvasott cikkek alapján nekem úgy tűnik, egyelőre nem európaiak vs. muszlimok meccse zajlik, hanem az állam kontra civileké, akik számtalan esetben az állam nélkül, vagy épp az állam ellenében próbálják megszervezni, megvédeni magukat, ellátni a menekülteket, fenntartani a rendet, közbiztonságot, humánus értékeket, megvédeni az európai civilizációt, mind anyagi, mind szellemi értelemben.

És ez sírnivaló.

annamanna 2015.08.06. 07:06:48

www.hir24.hu/belfold/2015/08/05/menekulttaborok-a-sajat-farkaba-harapo-kigyo-esete-a-remult-falusiakkal/

"A kormány a saját csapdájába esett

Egyértelmű, hogy a kormányra nem vet jó fényt, hogy sarokba szorítottak két kistelepülést, azonban náhány kritikus hang szerint még ebből is hasznot húzhatnak: a növekvő feszültség a menekültekhez kötött, valójában nem vagy elhanyagolható jelentőségű bűncselekményekre irányítja a figyelmet. Ez pedig a Fidesz-KDNP malmára hajtja a vizet: legitimálja a sokat vitatott óriásplakát-kampányt és annak menekültellenes üzenetét.

Nem így látja Rajnai Gergely, a Méltányosság Politikaelemző Központ munkatársa. "Egy demokráciában általában a kisebbség - jelen esetben a két falu - jogait védelem illeti meg. Egy liberálisabb demokráciafelfogással rendelkező kormányzat komoly hangsúlyt fektetett volna az előkészítésre, a jelenlegi vezetés azonban a gyors és hatékony megoldásokat részesíti előnyben a kisebbségek védelmével szemben" - állítja a politológus. Hónapokat csúszhatott volna a befogadóállomások kiépítése, ha a kormány konzultációba, alapos tájékoztatásba kezd, így pedig olyan megoldást találtak, amely a törvények betartásával a lehető leggyorsabban vezet eredményre.

A szakember egy másik szempontot is felvillant: a kormány valószínűleg nem számított arra, hogy a Magyar Közlönyből ennyire gyorsan kiderül, hová tervezik a táborokat.

"A kormány abból a szempontból saját csapdájába esett, hogy a hónapok óta tartó menekültellenes kampány az eltérő kulturális háttérről és az ebből fakadó esetleges veszélyekről szól. Hogyan is lehetne most megmagyarázni a martonfaiaknak és a sormásiaknak, hogy mégsem olyan nagy a baj, hogy hozzánk a legmagasabban képzett személyek jönnek és nem kell félni attól, hogy terroristák özönlik el őket?"

A politológus hozzáteszi: ha egy héttel a bejelentés előtt nekifognak a lakosság érzékenyítésének, felvilágosításának, akkor sem valószínű, hogy örömmel fogadták volna a beruházás ötletét. "Ez egy természetes reakció a lakosság részéről. A kormánynak pedig bár vannak bizonyos ideológiai meggyőződései, alapvető érdeke az ország biztonsága, így az a feltételezés, hogy szándékosan akarnak feszültséget kelteni a menekültek és a lakosság között, túlzott cinizmust és felelőtlenséget feltételez a vezetésről."

annamanna 2015.08.06. 07:09:41

"Menekült-ügyben már mindenki lépett, akinek ez NEM törvényi kötelessége. Léptek a civilek. Lépett a zuglói önkormányzat, hogy segítse a civilek munkáját. Bár a Fidesz támadta a zuglói önkormányzat döntését, ám most a főváros vezetése ugyanazt csinálja, amit Zugló: a saját eszközeivel próbál valamit tenni. Bár a főváros által bejelentett intézkedések kissé rendpártinak tűnnek, a tisztálkodást is lehetővé tevő tranzitkerületek kialakítása javíthat a mostani áldatlan állapotokon, amely a budapestiek és a menekültek számára is rossz. Csak azoknak jó, akik a gyűlöletre és az emberek félelmeire építik a politikájukat . És itt az igazi kérdés: miért nem lép végre maga a magyar állam, akinek ez törvényi kötelezettsége, és akinek erre az EU pénzt is ad. Miért úgy szervezik meg a migránsok utaztatását, hogy mindenképpen Budapesten kelljen éjszakázniuk? Miért vannak olyan áldatlan állapotok a befogadó állomásokon, hogy ahhoz képest még a Keleti-pályaudvar is jobb? Ennyire bénák? Vagy ennyire gonoszak?"

www.facebook.com/karacsonygergely/posts/1018396321526547?fref=nf

picur3ka 2015.08.06. 12:03:02

@annamanna:

Magának mért kell minden hülyeséget elhinnie?

picur3ka 2015.08.06. 14:39:27

"Nem tudni, mi lesz tanévkezdéskor a sok ezer, Magyarországra érkező bevándorló gyerekével, a Magyar Nemzet információi szerint ugyanis a tanköteles korú migránsokat be kellene iskolázni.
...
Az adatok szerint tavaly 700 gyermekről kellett gondoskodni, 2015 első hat hónapjában viszont már csaknem négyezer, kísérő nélküli menekült gyermek érkezett hazánkba, és a létszám folyamatosan emelkedik."

eduline

annamanna 2015.08.07. 02:20:36

@picur3ka: Mi lenne? Minden reggel kórusban el fogják énekelni A csitári hegyek alatt c. népdalt, miniszteri vezénylettel.
Adventi időszakban miniszteri díszebéden vesznek részt, ahol Balog lelkész úr felhomályosítja őket, hogy az advent az négy vasárnap. Természetesen kötelezően választható hittanoktatásban is részesülni fognak, remélem, ebbe Gyurcsány úr is besegít, hiszen ő eleve ministránsnak készült és hetente bérmálkozott.
De ha hittanoktatást nem vállal, akkor a Balaton-felvidék bortermeléséről még mindig tarthat felolvasásokat a megker(g)ült szakdolgozatából. A nemzetgazdaság szempontjából nézve ugyanis különösen hasznos tantárgy a migráns gyerekek számára a bortermelés óra.
Orbán Gazsinak se kell eztán Afrikába utaznia gyerekek focioktatása végett, helyben is lesz rengeteg tanítványa.
Hoffmann Rózsa leporolhatja az orosz-, Gyurcsány a technika-, Hiller és Pokorni a töritanári diplomáját. Pláne a magyar történelem oktatásán fognak sokat röhögni a diákok.
És mi is szolgálhatna mindehhez tökéletesebb helyszínül, mint a Lauder Javne zsidó közösségi iskola?!
süti beállítások módosítása