Történelmi jobbikos győzelem: Orbán is kevés volt, Rig győzött
2015. április 12. írta: Redakció

Történelmi jobbikos győzelem: Orbán is kevés volt, Rig győzött

rig_lajos_vona_gabor_jobbik_a_tobbseg_valasztasa.png

A tapolcai időközi országgyűlési választáson Rig Lajos, a Jobbik jelöltje szerzett mandátumot, ezzel a párt először nyert egyéni körzetben. A szavazatok 99,13%-a alapján:

1. Rig Lajos (Jobbik) 10353 szavazat (35,27%)
2. Fenyvesi Zoltán (Fidesz-KDNP) 10093 szavazat (34,38%)
3. Pad Ferenc (MSZP-DK) 7712 szavazat (26,27%)
4. Sallee Barbara (LMP) 602 szavazat (2,05%)

A tapolcai 6. szavazókörben csak azt követően számolják meg a 472 szavazólapot, hogy beérkeznek a külföldi szavazatok is. A 2014-es eredmények alapján ez egy fideszes szavazókör, de kizárt, hogy itt annyit verjen a Fidesz jelöltje a jobbikosra, hogy ledolgozza 260 szavazatos hátrányát.

A választókerület három városa közül Tapolcán volt a legmagasabb, Ajkán pedig a legalacsonyabb a részvétel. A kampány során Orbán Viktor miniszterelnök személyesen kampányolt a fideszes jelölt mellett, de ez is kevés volt a győzelemhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr717361848

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kiváló eredmények Veszprémtapolcán 2015.04.13. 08:12:21

Ne az egyes pártok helyezését nézzük, ez lényegtelen. Nézzünk az események mögé. A választás igazi tétje az volt: a politikailag aktív lakosság hány %-a dől be ismét a rendszerváltás hazugságának, a biztos zsákutcának, az elavult nyugati-liberális szó...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herr Schwarze Liste 2015.04.12. 22:23:45

brace yourselves, untergang video is coming

vizipipa 2015.04.12. 22:26:09

Nem hiszem, hogy a Fidesz eljut az egyetlen ésszerű következtetésig és kirúg néhány arroganciában és lopásban élenjárót.

Pedig azzal mindannyian nyernénk. A többit meg majd meglátjuk.

Herr Schwarze Liste 2015.04.12. 22:33:44

@vizipipa: Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló.

freehckr 2015.04.12. 22:39:29

„... Orbán Viktor miniszterelnök személyesen kampányolt a fideszes jelölt mellett, de ez is kevés volt a győzelemhez.”

Vagy éppen ez volt a baj... azért ne vessétek el ezt a lehetőséget azonnal, kicsit rágjátok meg a dolgot. :)

pitcairn (törölt) 2015.04.12. 22:55:22

nem tök mindegy hogy ki nyert? :)

ugyanazok a csoportok futtatják a jobbikot is mint a többi pártot

semmilyen érdemi változást sem várnék ettől a társaságtól

vidáman fognak menetelni ők is az egybesült Európába a szocialista álmaikkal és az egzisztenciális igényeikkel együtt:)

Lajka kutya 2015.04.12. 23:00:15

Egyetlen kérdésem lenne:
2018-tól ki a kampós faszom fogja kormányozni az országot?
Melyik szimpatikus fél fog koalíciót kötni a másik szimpi csapattal?

Megsüvegelem a fityeszt, hogy alig több mint egy ciklus alatt sikerült az országot az anarchia felé vezető útra állítani.
Szerénység és alázat igaz fiúcskák?

pitcairn (törölt) 2015.04.12. 23:11:28

@Lajka kutya:

legrosszabb esetben majd közvetlenül fognak Brüsszelből kormányozni:)

de szerintem erre nem lesz szükség, addigra már a jobbik is teljes mértékben EU-konform lesz:)

2015.04.12. 23:13:12

Ez mégis kit lepett meg?

Mindent megtett a kormány, hogy sorozatban bukjon.

És ez így is marad mostantól.

Bell & Sebastian 2015.04.12. 23:34:06

Langsam spazieren.

@Lajka kutya: Háát, ez az. Amikor először jártam a Közgépnél, felsorolták a stabil beszállítóikat. Csupa ismerős, rovott műltú az SZDSZ-MSZP holdudvarából, akiket már régen tarkón kellett volna lőni, az első, nagyobb lopásuk után. De nem, kaptak még egy esélyt.

Símacska nem azért méltó haverja a Gecinek, mert egy gyékényről cseresnyéznek, hanem mert az üzleti etikájuk, ami csak a SZocDSZ továbbfejlesztett változata, egy rakás szar, fele cigánykodás, másik fele bibsi kamatozás, munka meg ohne.

Kötcse fosóhomokja benyeli mindet, kommunikációs szakemberekkel ideig-óráig minden csatát meg lehet nyerni, de a háború menthetetlenül elveszik.

A bülbülszavú, műbátor pofázás újratemetéskor még elment, ám gombot varrni rá lehetetlen.

A kijózanodás ott kezdődik, amikor a farzsebét kezdi tapogatni a választó, akinek már a bukszája sincs meg, nemhogy a pénze.

Szindbad 2015.04.13. 00:05:02

@Bell & Sebastian: Hát már ezért is a libsibolsik a hibásak? Lesz maga még valaha normális?

rámenős 2015.04.13. 05:24:06

@pitcairn: Kicsit rezignált a válaszod.
Gondolj bele, nincs más választása egy kormánynak sem. Direkt nem írtam pártot, mert mindegy ki van hatalmon. A remény csak annyi, hogy egy kicsivel kevesebbet lopnak és egy kicsivel többet törődnek majd a néppel. Igaz a rendszerváltás óta ez a remény éltet bennünket.
Egy kivéreztetett, elbutított, országot kellene felhozniuk. Nem kis feladat, mert a tömeg nem toleráns. Azonnal szeretne jobban élni, kevesebb munkával. Meg sem fordul a fejükben, hogy valamit valamiért. Tenni is kellene. Inkább a vakhit mozgatja az x-et.

2015.04.13. 06:40:01

@rámenős: Van választása a kormánynak. Hogy mi ? Hát elő kell venni azokat akik nem loptak.
Akik pedig loptak, mint geci Orbán, Tömjén Zsóti, Habony, Rogán, Simicskó, Szijjártó, Kitolcsy Gyuri és a többi pöcst, pedig bezárni mint a malacot !
Mert az emberek jobban szeretnének élni, ez igaz. De basszus, ha nem tudnád, a magyar sokat, nagyon sokat dolgozik a semmiért !
Mit gondolsz miért mennek ki , miért hagyják el az országot annyian ? Mert a keresztényi erkölcsöt hirdető fideszes fiú többet lopnak, mint amennyit az ország megtud termelni.
Látom életedben még nem hagytad el a fidesz tábort és a CÖF-öt, igy halvány lila gőzöd sincs arról hogy milyen is az igazi munka. Ez az ország a közmunkások, az operátorok( szalagmunkások ) országa lett. És az tetves, getvás, patkány, tolvaj gecik és besúgó vezette politikusi réteg "birodalma " lett.

Akinek esze van az kimegy és lesz@rja hogy a sok zsivány hazug, patkány tolvaj politikusnak mondott, a mi pénzünkből kurvára jól élő patkány mit hazudodzik össze-- vissza, pusztán keresztényi semjéni és orbáni " szeretetből !!

Ők jól élnek, mi pedig beledöglünk a lopásukba és az urizálásukba !!
Hajrá Magyarország ! Hajrá Magyarok !! Ti csak dolgozzatok hogy a politikusok többet tudjanak lopni !!

Virág et. 2015.04.13. 06:41:58

Azért érdekes, hogy egy 1998 óta fideszes körzetben is sikerült a fidesznek veszítenie. Lehet persze ezt Lasztovicza halálára fogni, de nem gondolom, hogy ez az egyetlen indok.

Azt hiszem, most jött el az ideje annak, hogy a fidesz számot vessen. A korábbi választásokon a balos jelöltek, most meg először egy jobbikos is verni tudta a fideszt - ráadásul most másodszor egy olyan körzetben, ami hosszú ideje biztos fideszes körzet volt, akárcsak anno Veszprém. Ha a tuti ikszeket bukják sorban az időköziken, mi lesz a billegőkkel 2018-ban? Abból van több.

Talán kevesebb Lázár, Rogán, Gucci, Rolex, Audi és hasba rúgott nyugdíjas meg milliárdos állami apanázs a milliárdos állami gurunak és most nem a Simicskára gondolok. Picit kevesebb arrogancia, kevesebb retardo-jobber ostobaság, mint amilyen a KDNP egésze és az ötletei, kevesebb öncélú választó-szivatás és jóval kevesebb lopás. Meg azt is látni kéne, hogy ezzel a pávatánccal kelet és nyugat között, ezzel csak eddig lehet eljutni. Egy idő után muszáj lesz választani és a helyzet az, hogy amíg Orbán és társai járták a polkát a padsorok között, addig szépen betelt minden szék mindkét táborban (ruszkik, nyugat).

Mondanám, hogy ez a NER bukásának első lépése, de ez már minimum a harmadik lépés egy éven belül. Ez lassan már kocogás lesz, nem masírozás a szakadék felé.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.04.13. 08:00:38

Hatalmas veresége ez Obamának és Sorosnak, ez itt a lényeges momentum. Minden más másodlagos.

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.04.13. 08:27:12

@Bell & Sebastian:

"A kijózanodás ott kezdődik, amikor a farzsebét kezdi tapogatni a választó, akinek már a bukszája sincs meg, nemhogy a pénze. "

Ha ez a szempont, akkor bizony keményen elkezdődött a zállampolgárok kijózanodása, csak a FIDESZ ezt nem hajlandó tudomásul venni és gyuuuuuurcsány meg eeemúúútnyóóóócév!!! Nem ártana egy kis józanodás az ő tájékukon is, és elgondolkodni azon az eretnek lehetőségen, hogy mégiscsak elkúrtak valamit.

Lajka kutya 2015.04.13. 08:35:17

hihi :)
Ez olyan, mint mikor azt várta mindenki az mszp-től, hogy az "öregek" álljanak odébb. Ők csinálták a biznyákot, épp azért, hogy megéljenek belőle, ugyan miért álltak volna odébb?

OV szépen összerakott a kis buksijában egy modellt 2010 előtt.
Populista, tömjén szagú, antimultista, ellenségkereső, nemzeti érdeknek elkötelezett látszattal, masszív kommunikációs stábbal.
Az első ciklusban még valamelyest figylet is a látszatra, illetve talán még számított valamelyest a közérdek, de aztán elgurult a gyógyszer.
A függöny mögött meg szépen ott figyelnek az egyszerű kommer szabályok. Oszd meg és uralkodj kiegészülve az orbáni darvinista hatalmi modellel és OV paranoiájával, azaz hogy kizárólag olyan embereket tűr meg maga mellett, akik nem ellenkeznek és nem jelentenek rá veszélyt. A legerősebb marad és kis túlzással azt csinálhat, amit akar, feltéve, hogy zokszó nélkül végrehajtja az orbáni direktívákat. Közérdek? Kit érdekel? A marketing stáb majd intézi.
Ez a modell, illetve a hatalomban amúgy is (de az orbáni modellben pláne) törrvényszerű kontraszelektáció érett be mostanra. Érdemes végignézni, akár pusztán miniszteri szinten, hogy 2010 óta kik helyére kerültek kicsodák.
Hogy a böszpörémi, meg tapolcai eredmények láttán beindul majd a párton belüli rendszabályozás? Ugyan már, ez a rendszer alapja, nem fogja a fűrer felpiszkálni a méhkast. Max 1-2 látványosnak szánt gesztus, semmi több.
Az meg egy ennyire megprotestedett hangulatban nulla, meg aztán az ellenségessé vált média sem fog asszisztálni ehhez.
Ami most jön az szerintem az lesz, hogy felveszik a kesztyűt a jobbikkal szemben radikalizmus frontján. Fasza, más sem kell ennek a nyomorult, társadalmi tőke szempontjából teljesen leradírozott országnak.
A hab a tortán, meg az, amit fentebb írtam és ami persze ez csak részben OV bűne: A politikai szereplűk nem vetélytársai, hanem ősellenségei egymásnak. Ha 18-ban lesz is valami koalíció féle, az 1000 sebből fog vérezni, 50% fölötti eredményt meg egyetlen párt sem fog tudni elérni. Totálisan kormányzásképtelen helyzet fog kialakulni a jelenlegi leosztás alapján.
Csodálatos kilátások.

I_Isti 2015.04.13. 09:07:59

Azér' jó volt látni a fidesznyik arcokat a koppanás után!
Még akkor is, ha a kissátán győzte le őket...

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:15:18

@Herr Schwarze Liste: "brace yourselves, untergang video is coming"

Tegnap este már láttam egyet valahol.

Nem volt egy nagy szám, [SPOILER ON] a folyosón szipogó kislány fülébe súgott "Ne félj, Árpi, az átváltoztató műtét jól sikerült, a nőket meg nem bántja" volt az egyetlen jó poén benne [SPOILER OFF].

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:19:38

@Virág et.: Azt kell megérteni, hogy a vázolt javaslatok végrehajtása a Fideszben valószínűleg már fogalmilag kizárt.

Ez a hajó 2006 tavaszán kezdett kifutni a kikötőből, s most ősszel ért ki a nyílt vizekre.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:20:09

Írta: Redakció.

Ő valami bátor, új kolléga, aki olyat mert írni, hogy Orbán személyes veresége is a bukta?

Egyébként meg Lázár két héttel ezelőtti, Orbánt is Tapolcára hívó (rendelő?) félmondata is érdekes ebben a kontextusban.

Orbán nem teheti meg, hogy ne legyen részese a buktának?
Vagy tényleg győzelmet reméltek, és ezt a korábbi kedvezőtlen előjelek után a Nagy Egyes személyes varázsával akarták volna indokolni?
De akkor miért tűnik úgy, mintha Lázár rendelte volna Orbánt Tapolcára kampányolni?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:22:36

@Lajka kutya: Hát, ezt magam se mondhattam volna szebben.

Konklúzió: a parlamentarizmusnak egy időre* Magyarországon lőttek, kormányozni vagy egy nagyon erős hazai kutya fog (mint 2010-tól a közeljövőig), vagy egy külföldi erős kutya kesztyűbábja. Olyan, hogy "a magyarok", egy darabig nem.

* a gránitszilárdságú belülről kezdeményezett újraírásáig

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:24:34

@Virág et.:

Azért ilyenkor mindig nagy kérdés, hogy az otthon maradt egykori szavazókat elveszítették, vagy azok így mutatnak sárga lapot (hogy aztán a kapufáról kifelé pattanjon, LOL).

A Jobbik számára óriási tétje volt ennek a választásnak, belőlük nem is volt alkalmuk kiábrándulni az egy évvel ezelőtti szavazóknak.
Nekik ezért ment jól a mozgósítás: gyakorlatilag annyi szavazójuk volt, mint 2014-ben, míg a Fidesz és az MSZP is feleződött.

Virág et. 2015.04.13. 09:27:17

@maxval bircaman szerkesztő: Nem lennék az imperialisták helyében!

@Counter: Akkor viszont az a javaslatom a Fidesz vezérkarának, hogy vigyázó szemüket Gyurcsány Ferencre vessék. Ez az út ugyanis pontosan oda vezet, ahol Fletó van. Ő is nagyon népszerű volt, neki is voltak (vannak) nyugdíjas meg celeb rajongói, ő sem tudott leszakadni a saját nagyságáról vagy legalábbis a saját zseniális reformjaitól - amikor meg mégis megtette, már nagyon késő volt. Az eredményt meg látjuk a mai baloldal állapotán. Minden ami irritáló volt a szocikban (a söjtöri urizálástól a korrupciós ügyekig) sokszorosan megvan a fideszben is és még adódik is hozzá sok-sok extra (propaganda-adó, kézivezérel igazságszolgáltatás pl.).

Ebbe a zsákutcába szalad most a fidesz. Az ember azt gondolná, hogy legalább mások hiábájából képesek tanulni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:31:18

@Virág et.: A biológiai túlélők majd beállnak hóbagolynak 30-40 év múlva az akkori Egységes Magyarpártba (és elmondják, hogy ők a maguk részéről csupa boldog, elégedett, békés és tartalmas életet élő polgárt láttak az ezredforduló évtizedeiben az országban).

Maxval vidáman hisz a globális osztályharcban, nem érdemes...

Virág et. 2015.04.13. 09:31:53

@Robinzon Kurzor: A fidesszel pontosan azt történt, ami a szocikkal történik már 5. éve. A szavazóik elpártoltak tőlük, de nem mentek át más párthoz, csak besoroltak a bizonytalanok közé.
Tapolca is ezt bizonyítja. A Jobbik nem erősödött 2014-hez képest semmit, csak éppen nem is gyengült. Ellentétben a másik kettővel, akik viszont sokat gyengültek, a fideszes majdnem a szavazói felét a szoci jó egyharmadát elveszítette.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:36:07

@Virág et.:

A NER képtelen az önkorrekcióra. Kötcse. (Nem szívesen hivatkozom bébéjére, de ha valamiben, akkor ebben igaza van.)

Fletó bukásához képest ez egy sokkal nagyobb kataklizma lesz, nem egyszerűen a "jobboldal" (Fidesz) fog eldékásodni, hanem az országot fogja egy kicsit romba dönteni.
Felperzselt föld taktika várható, ha a belső köre nem tudja leállítani Orbánt időben.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:37:48

@Robinzon Kurzor: Nem Kötcse a legrégibb egyenes ági felmenő a korrigálhatatlanság családfáján. (Szerintem.)

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:37:56

@Virág et.: "Tapolca is ezt bizonyítja."

Tapolca önmagában nem bizonyít semmit.
Még 3 időközi sem bizonyít önmagában semmit.
Már arra nézve, hogy mi lesz a következő általános választáson.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 09:39:44

@Counter:

Nyilván ez sem egyik napról a másikra történt.
De Kötcse, a kötcsei gondolat rendszerszintű kivitelezése tette visszafordíthatatlanná.
Szerintem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:44:19

@Robinzon Kurzor: OK, így igen. Az volt a végeredmény bejelentése, a zárókő, meg a pecsét a folyamat végén.

De ez nem hungarikum és nem kötcseikum, ez egy jól ismert mechanizmusnak a saját szempontjából sikeres adaptálása.

Lajka kutya 2015.04.13. 09:50:35

@Virág et.:
„Vigyázó szemüket Gyurcsány Ferencre vessék. Ez az út ugyanis pontosan oda vezet, ahol Fletó van.”

Megint csak hihi :)

Virág et., csináljon valamit a készülékével, mert maga már a rég lefutott meccs visszajátszását nézi.
Ez a hajó nagyjából a netadós tüntetésen ment el, de már akkot is el volt kötve, mert ha nincs netadó, lett volna más ürügy. Orbán elbaszta, nem kicsit, nagyon. OV már rég gyurcsány és van még rá 3 éve, hogy ő legyen gyurcsányok közt a leggyurcsányabb szittya faszi e szép magyar ugaron.
A kérdés most az, hogy a hatalmi bolondériáján túllépve maradt-e benne annyi hazaszeretet, hogy a 2018-as helyzetnek valamilyen huszárvágással elébe menjen, vagy (számára) rosszabb esetben maradt-e még annyi realitásérzéke, hogy felmérje, hogy ha a fennmaradó 3 évet a jelenlegi modellel tölti ki, akkor ő ebben az életben már önkormányzati képviselőjelölt sem lesz a félázsiaiak országában.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2015.04.13. 09:53:54

@Lajka kutya: Szerintem a 2004 óta sikerrel rögzített "mi vagyunk a magyarok"-önmeghatározásban egyszerűsége és ősibbsége után több tartalék benzin van, mint a 2006-os OSE utáni zűrzavarban jobb híján maradt "mi vagyunk az európai demokrata haladó toleráns felvilágosultak"-ban.

Egyébként igaza van.

Virág et. 2015.04.13. 10:04:38

@Lajka kutya: A netadót lehetett egyszeri botlásnak tekinteni. Ez itt sorban nem is a harmadik, hanem Ózd, Újpest és Veszprém után már a negyedik pofon: három balról, egy jobbról. Ez már tendencia, akárhogy is nézzük.

Orbán sosem fog önmagától félrelépni. Ha nem puccsolják meg a párton belül, akkor elmasíroz velük jóval messzebb, mint Fletó tette a szocikkal. Fletó idegen volt a pártban, Orbán maga a párt. Neki egy a sorsa a párttal.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 10:20:40

@Lajka kutya: "hogy a 2018-as helyzetnek valamilyen huszárvágással elébe menjen"

Mondjuk a Századvég fogja számolni a szavazatokat 2018-ban.
Ez egy elég jó huszárvágás lenne, az elébe menésre is tekintettel?

Orbánt -- többek között -- az különbözteti meg összes riválisától, hogy semmilyen keretet nem tekint eleve adottnak, megváltoztathatatlannak.

De valójában még huszárvágásra sincs szüksége: ha a (k)áderei nem szúrják hátba, még egy kétharmados új kormányt is simán gúzsba köt.
Ügyészség, AB, MNB, Ádár János, ÁSZ. Elmozdíthatatlan vezetőkkel, akik bármit blokkolni képesek és minden új kormányt fél éven belül a falnak visznek.

F. A. Hayek 2015.04.13. 10:44:55

"Ügyészség, AB, MNB, Ádár János, ÁSZ. Elmozdíthatatlan vezetőkkel, akik bármit blokkolni képesek és minden új kormányt fél éven belül a falnak visznek."

Csak szólok, hogy a Fidesz-KDNP-kormány első félévében a felsorolt posztok mindegyikét az MSZP-SZDSZ-es többségű parlament által - szerintetek demokrata és jogállami körülmények között - kiválasztott személyek töltötték be. Elég sok kárt is okoztak - a baloldaliak kedvenc offshore-lovagja, Simor András kimondottan hatalmasakat - de a kormányt nem vitték a falnak.

freehckr 2015.04.13. 10:48:42

@Lajka kutya: „Totálisan kormányzásképtelen helyzet fog kialakulni a jelenlegi leosztás alapján.”

Az elmúlt évtizedek után ez egy pozitív, előre mutató és üdítő változás lenne. :) Ez része lenne egy folyamatnak: több mint két évtizednyi „szar kormányzás” után átmeneti kormányzásképtelenség, majd jön a „jó kormányzás”... remélhetőleg az átmeneti kormányzásképtelenség nem fog további két évtizedig tartani. :)

Virág et. 2015.04.13. 11:02:49

@F. A. Hayek: Talán azért nem vitték a falnak, mert azok az emberek nem pártkatonák voltak, ellentétben a mai brigáddal. Kovácsot a híresen baloldali Sólyom javaslatára és jelölésére választották meg legfőbb ügyésznek és az ő hivatali ideje alatt indult a Hagyó, a Hunvald, a Sukoró-ügy: azok, amelyeket már Polt Peti bénázott el a végén (vagy akik eleve ártatlanok voltak, azért a felmentések sora, mindegy). Sólyom László is hirtelen baloldali lett? Ha már így pariba sikerült állítani Áderrel, mondjad már meg, hogy mikor volt Sólyom az MSZP tagja, elnöke, alelnöke? Az AB elnöke az a Paczolay volt, aki most februárban lett lecserélve Lenkovicsra, mert lejárt a mandátuma. Egyébként az AB-vel nem is az elnök, hanem a többségi tagság és a kiherélt jogosítványok a gáz.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy Sólyom, az AB, az ÁSZ és az ügyészség (aki megindította 10-ből 9 esetben az ügyeket a Nagy Elszámoltatás során) milyen károkat okozott szerinted? Simort leírtad, igazad mondjuk egyáltalán nincs, de leírtad legalább, hogy szerinted mivel okozott kárt. A többiekről még példát sem fogsz tudni mondani.

Virág et. 2015.04.13. 11:04:34

@F. A. Hayek: Egyébként a 2010-es ÁSZ elnök, Kovács Árpád, aki szerinted károkat okozott az országnak a Költségvetési Tanács feje lett a NER-ben és Orbánékkal együtt haknizza végig a jóhír-híradókat a gazdaság állapotáról. :)

Azért érdekesek ezek a fideszes párhuzamos valóságok, amikben éltek.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 11:09:38

@F. A. Hayek:

Értem, hogy valamivel próbálkozni kell, de szerintem ezt te sem gondoltad komolyan.

Vagy komolyan gondolod, hogy a Sólyom által előterjesztett Kovács (mint legfőbb ügyész), Paczolay, vagy maga Sólyom szerinted Gyurcsány saját kesztyűbábjai voltak?
Mint Polt, Lenkovics vagy Áder?

Na, ugye, hogy nem gondoltad komolyan ...

Lajka kutya 2015.04.13. 11:47:30

@freehckr:
anarchista punk-e vagy? :)

freehckr 2015.04.13. 11:54:30

@Lajka kutya: Most komolyan, nem esne le egy nagy kő a szívedről, ha ma délután bejelentené a Fidesz-KDNP kormányszóvivő, hogy ebben az évben már nem hoznak több intézkedést, december 31-ig hátratett kézzel csendben fognak üldögélni?! Szerintem önmagában csak ez a bejelentés nagymértékben javítaná az ország versenyképességét is... :) Jobb nem lenne a helyzet, de rosszabb sem, ez a Fidesz-KDNP „elmúltötévét” tekintve óriási eredmény lenne. :)

rámenős 2015.04.13. 11:59:47

@janos551: Kedves János.
Azon túl, hogy velem kapcsolatos találgatásaidból egyik sem állja meg a helyét, még lehet józanul gondolkodni.
Amit a mai "munkásosztályról" írtam az valóság. Olvasd el az alapjövedelemhez írtakat.
Erre alapozom, hogy óriási bukta lenne a Jobbik hatalomra kerülése. Lehetnek ők a földre szállt angyalok. Rövid idő alatt nem tudnak csodát tenni. Hosszabb távon meg nem hagynák, hogy a renitens példa sikeres legyen.
Az országot maximum egy Hitler típusú diktátor tudná rendbe tenni. Ahhoz meg nem vagyunk elég nagyok.
Vigasztalódj. Ez a világ leggazdagabb országa. Ennyit lopni sehol nem lehet.

Lajka kutya 2015.04.13. 12:06:09

@freehckr:
:)))))))))
Remélem olvassa ezt a patás is. Csipőből kirúgná a kungfupanda sztártanácsadója alól a tek-es autót és felkérne, hogy erre a vonalra felfűzve vezényeld le a 2018-as kampányt!
Simán meglenne a 2/3 alkotmányhekkelés nélkül is :)

freehckr 2015.04.13. 12:09:25

@Lajka kutya: „Remélem olvassa ezt a patás is.”

A három per akárhányas munkatársai „hivatalból” egészen biztosan. :)

Lajka kutya 2015.04.13. 12:09:28

Cukiság kategóriában is felvéve a versenyt a jobbikkal posztolhatna fasza videót a fészbukon, amint öltönyben tekerve kurjontgatna, hogy „tudok elengedettkézzel vezetniii!”

freehckr 2015.04.13. 12:18:50

@rámenős: „Rövid idő alatt nem tudnak csodát tenni.”

Oktatás-, gazdaság- és egyéb szakpolitikai vonalon biztosan nem jelentene óriási változást a Jobbik kormányra kerülése az eddigiekhez képest, viszont több fontos ügyben is földindulásszerű változást idézhetnek elő a hazai közéletben: ügynökkérdés, lusztráció, pártfinanszírozás, pártállami közelmúlt, elcsalt, elhazudott rendszerváltás, az elmúlt két évtized máig titkosított korrupciós és posztkommunista botrányai, kezdve az olajügyektől egészen a mai brókerbotrányokig... minden azonnal kikerülne az asztalra. Nem lennék meglepődve ha a Jobbik kormányra kerülése utáni napokban a Fidesz-MSZP oszlopos tagjainak és gazdasági holdudvaruknak nagy része olyan külföldi államba távozna amellyel nincs Magyarországnak kiadatási egyezménye. :)

2015.04.13. 13:09:39

@rámenős: Én tiszteletben tartom a véleményedet, nincs ezzel semmi bajom. És azt sem irtam hogy a Jobbikkal vezetve az országot megoldódna minden gondunk.
De azt tudom és tapasztalatból irtam, mondtam hogy a magyar --ha van értelme és látja hogy neki is jobb lesz,akkor tud és akar is dolgozni !

Abban pedig valóban igazad van hogy ez a kis ország a világ leggazdagabb országa, mert nem rokkant bele a sok patkány, rabló, zsivány és hazug politikus "jótettei " miatt !

Kandeláber 2015.04.13. 13:35:05

A fidibuszon kívül nagyon bukott a maszop és a déká is.
Veszprém után bejött Tapolca is...Csak nem nekik. :D
Tóbiás, Fletó, plusz Orbán: bye, bye!
És lehet itt nácizni a hivatásos rettegőknek meg a "véleményformálóknak"...

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 13:52:47

@Kandeláber:

Az MSZP-DK az egykori ajkai körzetet azért megnyerte.
A Jobbik meg Veszprémben nem rúgott labdába, egy-egy ilyen eredményből semmi nem következik.

Már ha gondolkodik az ember.

freehckr 2015.04.13. 14:02:43

@Robinzon Kurzor: Az „elmúltnégyév” utáni „elmúltnégyév” utáni „elmúltnyolcév” utáni „elmúltötév” után már a tendencia is sokak számára reménykeltő... :)

búvár kondér 2015.04.13. 14:21:15

.Lesz még Novák Előd belügyér és KGBéla külügyér .....ha ez az alja akkor jó hogy a Jobbik most nyert de szerintem lesz ennél még rosszabb is. A tömegek mindig tudatlanok most beválasztottak egy silányt a többi silány mellé. Magyarország a lezüllésben is jobban teljesít.
Igya csak ki a nemzet a szaros vödröt ha ennyi esze van.
.... tegnap néztem a HÍR TV-t benne Tökéczky hajdan volt elvtársat s a nyílt színen tagadta meg Orbán seggét s már nyalt is Vonának. Ő időben váltot ....kíváncsi leszek a többi seggcleaner mikor eszmél?
Igaz a Mandíner a választás előtt pár nappal már seggváltást mutatott.

pitcairn (törölt) 2015.04.13. 15:51:20

@búvár kondér:

".Lesz még Novák Előd belügyér és KGBéla külügyér"

és ugyanúgy brüsszeli kottából fog játszani mint bárki más:)

pitcairn (törölt) 2015.04.13. 15:53:08

@Kandeláber:

"És lehet itt nácizni..."

én inkább EU-zni fogok, minél közelebb fog kerülni a jobbik a hatalomhoz annál inkább EU-konform lesz:)

pitcairn (törölt) 2015.04.13. 15:54:14

@janos551:

szerintem egy jobbik győzelem esetén - főbb vonalakban - semmi sem fog változni:)

empoftla 2015.04.13. 16:18:16

@maxval bircaman szerkesztő: Így van minden más (szabadság, jólét, demokrácia) másodlagos.

program készítő 2015.04.13. 16:30:05

Ez most tényleg nem volt előre látható?,mit számít már a parlamentben ki kinek adja a kilincset.

Robinzon Kurzor 2015.04.13. 20:12:55

@program készítő: "mit számít már a parlamentben ki kinek adja a kilincset."

Ami majd számítani fog, hogy ki kinek adja a bilincset.

rámenős 2015.04.14. 05:23:16

@freehckr: Bárcsak így lenne.
Tudod, mindegyik politikust hallgattam kampányolni. Most nem OV-ről beszélek, hanem a kisebbekről.
Tragédia. Nem értik, nem tudják felfogni, hogy miről van szó. / Biztos én mondom rosszul. / Még a Jobbikban is az első reakció a hárítás, mentegetés. Ezért nem fűzök hozzájuk nagy reményeket.
Azt el kell ismerni, hogy a sok bagázs közül talán ők a legígéretesebbek, de lehet, hogy a legveszélyesebbek. Még nem tudtak eleget lopni.

rámenős 2015.04.14. 05:28:42

@janos551: Kedves János.
Az már régen volt amikor dolgozni tudott és akart ez a nép. Ma már ez csak egy kis rétegre igaz és ők hagyják el ezt az országot legelőször.
Ha felmerülhet a munka nélküli alapjövedelem kérdése, akkor nem sok reményünk lehet.

Faxni 2015.04.14. 10:10:39

@Counter: Nem hát, mert az olyanoknak, h "a magyarok" egy aranytojást keltegető ukrán tyúk mondja meg, mit csinálhatnak Fertődön és mit nem, például. Mert "a magyarok" választott vezetői szétdobják az agyukat és bepisálnak a boldogságtól ha egy roggyant arisztokrata (az vmi élőlény-féle) tüsszent egyet a fülükbe. Ez a mentalitás és amíg ez így megy és mehet, addig mi a hétszentséges rézkarcos harcsafarkú bagolynak ide parlamentarizmus meg demokrácia, de most tényleg. Szolgondolónak vezérfonalféreg. Lyukacsos mentékkel zsúfolt molyirtó szagú szekrény az egész ország, ócska retro lekületű tömeggel. Még minima 50 év lenne mire megtanulnak itt az emberek szabadon gondolkodni, de már nincs annyi úgyhogy mindegy is.

búvár kondér 2015.04.14. 11:33:27

@pitcairn: nem brüsszeliből hanem moszkvaiból!!!! Putyin szerzeményét adják elő.
Nemzetáruló bagázs az egész Jobbik. Megszavazták Paksot , a Béla KGB-s , Vona a régi elvtársakkal vodkázik. Lassan Horthy helyett Sztálin szobrát fogják koszorúzni. .... S újjá szerveződik a KGST!- keleti nyítás vagy mi.

Kandeláber 2015.04.14. 12:29:26

@Robinzon Kurzor: "Egy-egy ilyen eredményből semmi sem következik".
Érdekes...
Az ún. "baloldal" minden egyes megnyert időközi választás után eufóriás hangulatban bömbölte, hogy kormányváltó hangulat van az országban.
Veszprém után különösen.
Most pedig, a nagy pofon után csak a szokásos nácizásra futja tőlük, élükön természetesen a dékával.
"A szavazók kiábrándultak a Fideszből, nem kérnek többet az Orbán-rezsim hazugságaiból, a mindent elárasztó korrupcióból - írta közleményében a tapolcai választás eredményére reagálva Gréczy Zsolt. A DK szóvivője szerint a „náci szellemiségű Jobbik győzelme és megerősödése", erős figyelmeztetés kell, hogy legyen minden demokrata számára." (origó)
Ja, és akkor mi van, ha az "MSZP azért az egyik ajkai körzetet megnyerte"?
Semmi.
Amúgy pedig most nem lehet előjönni a régi szadeszes érveléssel, "hogy az elmaradott keleti országrészben"született ez a győzelem. A Balaton-felvidék ugyanis nem éppen elmaradott.
.

Robinzon Kurzor 2015.04.15. 18:09:14

@Kandeláber:

Rendben, tehát ellenérved nincs ... akkor miért írsz ilyen hosszan, ennyire semmt?

pitcairn (törölt) 2015.04.15. 21:12:36

@búvár kondér:

a brüsszeliek és a moszkvaiak felettébb jól szót értenek egymással:)
süti beállítások módosítása