Viktor Amerikában
2014. december 03. írta: TuRuL_2k2

Viktor Amerikában

orban_viktor_mccain_republikanus_konvencio_2008.png

John McCain amerikai republikánus szenátor keddi, putyinozó-diktátorozó beszéde mérföldkő a magyar kormány nemzetközi elszigetelődésében. Az eddig legfeljebb csak publicisztikákban megjelenő jelzőkkel egy hivatalban lévő, magas rangú, jobboldali politikus illette nagy nyilvánosság előtt Orbán Viktort. És ebből a szempontból sajnos irreleváns, hogy a neofasiszta diktátor terminus mekkora hülyeség – így látják Amerikából a magyar kormányt, és kész.

orban_viktor_mccain_beszed_republikanus_konvencio_2008.jpg

A volt republikánus elnökjelölt a szenátus külügyi bizottságának vezetőjeként fő republikánusaként ma is fontos szereplője az amerikai külpolitikának, 2015 januárjától pedig még fontosabb lesz, mivel a republikánusok a szenátusban is többséggel rendelkeznek majd. 

A miniszterelnök számára azért is nagyon érzékeny McCain kritikája, mert a Fidesz komoly republikánus kapcsolatokkal rendelkezik, tőlük származnak a párt mozgósítási rendszerének alapjai, ahogy a tanácsadóként alkalmazott George E. Birnbaum és Arthur Finkelstein is a republikánusoknak dolgoznak Amerikában. Nem véletlen, hogy Kubatov Gábor 2008-ban a helyszínen követte McCain elnöki kampányfináléját, és amerikai útja során Orbán is ellátogatott McCain egyik kampánygyűlésére, 2012-ben pedig a jelenlegi külügyminiszter volt ott Mitt Romney egyik kampányrendezvényén, ami után hitet tett amellett, hogy Magyarországnak jobb lenne egy republikánus elnök.

orban_viktor_mccain_republikanus_konvencio_2008_03.jpg

Mindezek tetejébe McCain mondandóját azzal a zseniális érvvel is nehéz lesz elintézni, hogy régen járt Magyarországon, mivel januárban ő vezette a Budapestre látogató kongresszusi delegációt, ami találkozott a miniszterelnökkel is. (Kovács Zoltán, az amerikai kapcsolatok Paganinije mindenesetre már hozzálátott a probléma kezeléséhez, és mindenkit megnyugtatott, hogy az „újfasiszta diktátor” nem Orbánra vonatkozott – mintha nem lenne elég baj önmagában az összes többi, egyértelműen a magyar kormánynak szóló McCain-minősítés.)

Egyedül vagyunk a világ ellen, írtam egy hónapja. Azóta sikerült még inkább egyedül lenni. Ez is valami.

*

(A fotók a miniszterelnök 2008-as, Viktor Amerikában tumblr-jéről származnak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr886953565

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobban fél a Fidesz az LMP-től mint Vonától és Bajnaitól 2014.12.03. 15:12:51

Újbuda harmadik legnépszerűbb pártja kapja a legkevesebb erőforrást az önkormányzati munkához. Láthatóan a Hoffmann-kabinetnek szimpatikusabbak a szélsőjobboldaliak. Sőt, még a rettegett bajnaistákat is jobban szeretik, mint azokat, akiknek a legsikere...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.12.03. 14:39:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Népszavazás 2014.12.03. 09:31:39

Itt az idő Orbán számára, hogy lépjen. Ha ezt elszalasztja, vége van. S a jövő történelemkönyvei csak jelentéktelen figuraként fognak írni róla. Az USA-ból egyre több jel érkezik, hogy a süllyedő Negyedik Birodalom készen áll egy véres háborúra, élett...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.12.03. 18:50:08

@Kandeláber: Az amcsi külügy kormányoktól függetlenül mindig is szoci-szadesz barát volt.

Ettől függetlenül becsődölt a Fidox külpolja.

McCain-ről most elég annyit, hogy: PTSD.

picur3ka 2014.12.03. 19:08:12

@Lion K:

"Ettől függetlenül becsődölt a Fidox külpolja."

Ezt miből gondolod? Vagy gondolod, hogy lehet nemzeti érdekeket sikeresebben játszani ekkora ellenszélben?

Láttad hogy repült a cseh meg a bolgár kormány?

S nekik nincsen ellendrukker kisantantjuk. Ezek meg még mindig itt virítanak.

Kitartás. Erőt, egészséget!

Kandeláber 2014.12.03. 19:08:57

@picur3ka: Ukrajnában csak tiszta lelkű, demokratikus elkötelezettségű derék hazafiak vannak, szélsőjobbosok, netán nácik még véletlenül sem...
@Lion K: Persze. Nem hiszem, hogy ezt bárki is vitatná...'90-ben is csapásként élték meg, hogy nem a kis kedvenceik nyerték meg a választásokat. Aztán Göncz tett róla, hogy a világba kiáltsa az elvbarátai fájdalmát a diktatórikus, a szabadságot korlátozó Antall-kormányról.
Aztán a Horn-Kuncze kormány idején megint kiütött a szabadság, ami igazából Gyurcsány regnálása idején teljesedett ki...:D

a nagy hohoohooo 2014.12.03. 19:12:59

Na ezt a hírt ki meri megmondani a nemzetmegvezetőnek?

to go a mucke........yodiscrepo.com/post/826

Orbán, már teljes egészében nemzetbiztonsági kockázatot jelent Magyarország számára.

Szerintem ez alapvetően egy fasiszta állam. Legalább annyira, mint Oroszország. Csak a két fickó mentális állapota különböző..

Orbán megmagyarázta nekünk Tusnádfürdőn, hogy hogyan is képzeli el a
világ és benne Magyarország sorsának folyását. Azonban a híres, hírhedt
2009-ben szűk körben, a sajtó kizárásával elmondott kötcsei beszéde óta
soha ilyen nyíltan nem vallott arról, hogy milyen társadalmi
berendezkedést tart kívánatosnak elsősorban Magyarország és annak népe
számára, de a világban is.

Ő is felállította az államok tipológiáját és azok sorrendjét. Eszerint a
nemzetállamot a liberális állam követi, amit a jóléti állam vált fel –
ami ugyebár eredménytelen és nem képes megfelelő válaszokat adni a világ
kihívásaira ezért ezt szükségképpen követnie kell – és ez a magyar
válasz – egy munkaalapú állam korszakának.
Egy pár sarokkövet kiemelnék: alkotmány és az alkotmányos berendezkedés felforgatása (az új alaptörvény pártalkotmány és nem előzte meg széleskörű társadalmi vita), a törvénykezés kisajátítása (lásd 2/3-os törvények elfogadtatása egyéni képviselői indítványok alapján, mely kizárja az előterjesztés megvitatásának lehetőségét), az országgyűlési választási rendszer saját előnyükre történő megváltoztatása (így lehetett újra 2/3-ad), ún. "centrális" erőtér kialakítása (amivel visszatértünk az egypárti rendszerbe), javak egyenlőtlen alapon történő újraelosztása (földbérlet, költségvetési támogatások célzott módon és nem szakmai alapon történő kiosztása), visszamenőleges törvénykezés (szigorúan tiltott dolog egy olyan országban, ahol a jog mindennek az alapja). Emellett ide sorolható az egyház és politika újbóli összefonódása, iskolás gyerekek ideológiai alapokon történő oktatása és hosszan-hosszan sorolhatnám.
Horthy-szobrok, Wass-Nyirő-Tormay az alaptantervben,közös önkormányzati irányítás a neonáci Jobbikkal, József Attila és Károlyi Mihály eltávolítása, Kossuth tér náci emlékmű1944,(Orbán emlékműve!)egypárti OVB, választási csalást előkészítő regisztráció, egypárti alaptörvény saját asztallal, CÖF és Békemenet ,megsemmisített Alkotmánybíróság,Dörner nyilas színháza,
Úgy vélem, hogy a diktatúra építésének nyílt vállalásával Orbán átlépte a
Rubicont. Azzal, hogy kimondta, hogy szakít az Európai Unió és az
atlanti gondolat állam- társadalom- és gazdasági felfogásával kimondta,
hogy „a kocka el van vetve.”

Kimondta, hogy tudomásul veszi, hogy a Nyugatból az ország esetleg
kikerülhet és ennek volt egyik előkészítése egyebek mellett a 3000
milliárd forintos orosz kölcsön, mert pontosan tudja, hogy múlt
szombattól fogva nem mehetnek a dolgok úgy, ahogy eddig mentek.

Magyarországot teljesen kiszakította a Nyugat rendszeréből, aminek
egyenes következménye lesz a Nyugatról érkező erőforrások elapadása.

Tehát új szövetségeseket kell keresnie, mert ő és politikai, hatalmi
rendszere már most is nem kívánatos személy és jelenség Nyugaton.

Ahhoz, hogy a Nyugattól való elszakadás ne következzen be, vissza
kellene fordulnia ezen az úton, de láthatjuk és a beszéd ebben meg is
erősíthetett volna bennünket, hogy ez esze ágában sincs. Sőt! Bejelentette a
jelenlegi hatalom és saját hatalma „örökké valóságát” azzal a mondattal,
hogy „Könnyen lehet, miután bármi megtörténhet, hogy eljön a mi időnk.”

Ez tehát egy koherens rendszer, amelyben az államot megszálló szűk
csoport önkényén felépülő állam és társadalom született, mely a
bolsevista,Horthy fasiszta hatalomgyakorlás és a nacionalizmus, sovinizmus
eszmerendszerének a vegyítéséből áll.

Ezt nevezem én már nagyon rég óta nemzeti szocializmusnak.

Bizony, valami bűzlik, de nem Dániában, hanem itt. Az egyre hangosabbá

váló médiazajongások ellenére is mind több és több ember érzi úgy, hogy

füle van a halláshoz és szeme a látáshoz.Mi az abszolút szemtelenség?

- ???
- Törpétől megkérdezni, hogy: "Mi leszel, ha nagy leszel?".

Ébresztő, ha nem tüntetünk emberek akkor ezek beazonosítanak minket a nemzetmegvezetőnkkel.

19540511 2014.12.03. 19:18:36

@Horgos Eszter: Mert ugye a 80 éves Tellér csupa okosságot mond!? Ezért is került Orbán ebbe a szarba, mert az aggastyán Tellért majmolja.

picur3ka 2014.12.03. 19:22:50

@a nagy hohoohooo:

Ezt a sok okosságot meg ki írta?

Egyébként mi is a baj a nemzeti szocializmussal? Ezt gyakorolja anapság mindenki az ép eszén valójában.

picur3ka 2014.12.03. 19:26:36

@Kandeláber:

Azt a szabadságot! Akkor mondta egy ausztrál bíró: "Magyarországon diktatúra van."

Kandeláber 2014.12.03. 19:39:52

@picur3ka: Amikor Kuncze Belügyminisztériumából úgy tájékoztatták az ausztrál bíróságot, hogy Magyarországon az AVH nem kínzott embereket...

Veridicus76 2014.12.03. 19:57:03

Magyarországnak egyetlen dolga van: a nemzeti önérdeket követni.

Pelso.. 2014.12.03. 20:19:42

@Bell & Sebastian: A párt viszont nem engedhetné meg magának, s nem is lett volna szüksége ilyesmikre.

Szindbad 2014.12.03. 20:40:34

@Veridicus76: Csak tudnám, hogy ez mit jelent. Összeveszni mindenkivel?

Szindbad 2014.12.03. 20:41:25

@Veridicus76: Ez a nagypofájú magyarkodás többet ártott magyarországnak, mint 5 gyurcsány.

mrZ (törölt) 2014.12.03. 20:43:36

@Veridicus76:

Magyarország egyetlen dolga: emelt fővel elbukni.

Hogy eztán majd könnyedén mondjuk: európa drágám tudod hogy szeretlek téged, te vagy a mindenem, sohasem számított hogy vén ribanc vagy, sohasem zavart hogy a nyakamon élősködtél, hogy hajnaltól napestig roboltoltam érted, nem érdekel hogy rád áldoztam a fiatalságomat. Ehhez a fiatal orosz lányhoz is csak azért költözöm mert nem vagyok méltó hozzád.

Szindbad 2014.12.03. 21:17:30

@mrZ: Nem Magyarországnak kell elbuknia, nem is fog, csak ennek a végtelenül dilettáns kormánynak.

mrZ (törölt) 2014.12.03. 21:28:35

@Szindbad:

Hány éves vagy királyfi? Azt hiszed van ott a választékban akár egyetlen becsületes ember is? Ha valamekkora esélyt akarsz a becsületre, akkor sorsolnod kell. Csak a véletlen szerűség tudja megszűrni a tolvajok tolongását.

De biztosra veszem hogy egy jóravaló ember meg nem tetszene neked, azt szereted ha a szemedbe hazudnak, ha megaláznak, ha kirabolnak, ha ellopják az életedet. Mert szeretsz áldozat lenni, a sikertelenségedet rájuk foghatod. Vagy nem?

Bell & Sebastian 2014.12.03. 21:29:17

@Pelso..: Régebben magam is azt hittem, azért vannak a formális és informális diplomáciai csatornák, hogy az ilyesmit (fütyi méreckedés) disztingváltan elintézzék.

(és itt belibben Aristo jobbról, négy darab angyalszárnyon, mert elvégre meglett tündérember)

De mióta megismerkedhettünk a cselédek és disznópásztorok ivadékainak legszélesebb tipológiájával, eluralkodott a kocsmai stílus, minden szinten. Megvallom, ezen könnyebb a társalgás akkor, ha a párbeszédet eleve kizárjuk. Hogy nem hatékony?
Fasom a sok kommunikáció -szakos fülébe, tanultak volna inkább, a sok romkorcsmába járás helyett!

Szindbad 2014.12.03. 21:45:05

@mrZ: Magyarország tele van tehetséges, becsületes emberrel, Orbán Viktor bevonzhatta volna őket a pártjába. De ő épp ellenkezőleg tett.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2014.12.03. 21:59:47

Jó volt ma internetet olvasni. Nem röhögtem ekkorát azóta, hogy visszajöttek a kommunisták. Orbán egybeforrt a szopórollerrel és a hülye hívei annyira pörgetik, hogy most már ha akarna se tudna leszállni róla.

Tökéletes. :-)

Bell & Sebastian 2014.12.03. 22:16:40

@Kettes: Fölfúvódott a Riska, mi? Nedves lóhere, az türül!

@Szindbad: Ameddig egy dolgos élet jutalma volt a politikai / parlamenti megszólalás, talán volt értelme.

Mióta csak lopni járnak oda (kettő gomnyomás közt), támadt némi averzió ezzel a kenyérkereseti (pékség-einstandolási) lehetőséggel szemben az egészséges lelkületű állampolgárokban, némiképpen megérthető okokból.

A botrányos szinten akkor léptünk át, amikor már mindenki főállásban hazát árult, vagy idegen zsoldban ügynökként, vagy ártalmatlannak álcázott páholyok tagjaként, esetleg mindkettő egyszerre.

A vég pedig onnan számítandó, ahonnan Feri megúszta. Ettől kezdve bármit szabad, csak ne kerüljön soha elő a "hulla".

Szindbad 2014.12.03. 22:31:18

@Bell & Sebastian: Nem egyértelmű, hogy Feri megúszta-e, illetve mit úszott meg. A Fidesz nagyon kegyetlenül lekaraktergyilkolta. Mivel a Fidesz nem válogatott az eszközökben, ezért nem tudhatjuk, hogy ez a gyilkosság egyáltalán jogos volt-e.

Kandeláber 2014.12.03. 22:44:49

@Szindbad: A Fidesz nagyon sokat köszönhet Gyurcsánynak. Ha ő nincs, 2010-ben nem nyertek volna. Ez a fazon a jobboldal szilárd támasza. Még a túlmozgásos rikácsolásaival sem tudott összekaparni annyi választót, hogy a DK-nak frakciója legyen az országgyűlésben. Ellenben százezreket taszított el a "baloldaltól" És milyen emberek veszik körül, Vadai, Gréczyzsóti, Debreczeni, Bauer, Molnár Csaba, Eörsi...

Bell & Sebastian 2014.12.03. 23:52:48

@Szindbad: A Kandeláber által vázolt verzió csak tetézi a bajt. Nevezetesen; az elérhető, politikai nyereség érdekében feláldozták a számonkérését.

Továbbá; az egyik oldalon a sötét, titkosszolgálati akciói, az amerikai menlevele, a másikon a cégbirodalma megszerzésére tett grandiózus (sikertelen) kísérlet, ami csak árnyalja a képet és kormosra festi az ellenzéke pofázmányát.

Mindig az első a jó gondolat, az ilyennek katonai törvényszék jár(na), mert ott feltehetően nem hóhmecolják el a lényeget és nyomatékot ad(na) a bűntett súlyosságának. Csakhogy a Birodalom visszavág(na), amit (gondolom) beleszámoltak.

Így hát maradt ez a felemás, sunyi, fú alatti megoldás, megfordították az ügynököt, miért is holtiáig őket szolgálhatja.

mikimackó 2014.12.04. 00:04:19

@tarackos: olyan pávatáncot jár, hogy semmilyet......., befogja a pofáját, aztán kussol....., ez nem a visszaszólogatás ideje ! ha a nato vezető tagállama azt mondja, hogy a natora veszélyt jelent magyarország, akkor vagy beállunk a sorba, vagy úgy rúgnak picsán bennünket, hogy méz az unokáink is a levegőben születnek meg !

Bell & Sebastian 2014.12.04. 01:22:19

@mikimackó: Nem mintha eddig a szívükön melengettek volna. Beszartál, Maci? Innen, hová?

Arthur Bloch 2014.12.04. 05:20:36

Lehet polemizálni azon,hogy mennyiben igaz minden részletében annak a MCCain-nek a mostani durva kiszólása,- aki eredendően O.V. tisztelője...volt.-Ám tévedés lenne egy lebutított szöveggel átlépni mindezen!- Az színtiszta igazság,hogy Kecóka hatalommániás,megszállott.Az is igaz,hogy a "magyar" a törpét is óriásnak akarja látni,-imádja a "karizmát".Ideje lenne megszívlelni a régi adomát: "Cuiusvis hominis est errare,nulliusnisi insi insipientis in errare perseverare..."-csak az ostoba tart ki a tévedéseiben...

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 06:27:23

A McCain-megnyilatkozás hitelességi válságot indíthat el: ha eddig még voltak Magyarországon, akiknek kétségei voltak az amerikai külpolitikusok megnyilatkozásainak hitelességét-hiteltelenségét illetően, ezután nem lesznek; ha McCain képes ekkora képtelenségeket elsütni a magyar viszonyokkal kapcsolatban, mi a biztosíték, hogy másról-másokról kevésbé kapitális balfaxságokat-hazugságokat hangoztatnak az amerikáner külügyérek?

Hidvégi Mihály 2014.12.04. 06:30:04

Lófütyit vagyunk egyedül a világ ellen. Ez a kis senkiházi orbán-kölök van egyedül a világ ellen, nem mi, magyarok, a magyar nemzet.

mikimackó 2014.12.04. 06:55:03

@bbjnick: hagyjuk itt az egészet francba, lépjünk ki mindenhonnan !

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 06:57:54

@Hidvégi Mihály:

A 2014-es orsz.gyűl.-i választ.-on a Fidesz-KDNP listája 2264780 szavazatot, egyéni jelöltjeik pedig 2165342 szavazatot kapott a magyar nemzettől. Én ebből még nccaini logikával sem tudnám azt a következtetést levonni, hogy "ez a kis senkiházi orbán-kölök van egyedül a világ ellen".

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 07:06:56

@mikimackó:

Már miért kellene kilépnünk? Mi tisztességesen játszunk. Lépjen ki az, aki hamis(ított) bizonyítékokra hivatkozva nemzeteket bombáz vissza a középkorba!

mikimackó 2014.12.04. 07:40:34

@bbjnick: most speciel kikre gondolsz, a tálibokra, vagy az iszlám államra, akik emberbaráti szeretetből a te nyakadat is elvágnák semmi perc alatt ?!

Szindbad 2014.12.04. 08:05:26

@Bell & Sebastian: Arról nem is beszélve, hogy McCain is Gyurcsány kottájából játszik.

Szindbad 2014.12.04. 08:08:12

@bbjnick: Az a krédés, hogy miért Orbánról mondja ezt, és miért nem egy másik keleteurópai miniszterelnökről.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 08:10:17

@mikimackó:

"Harminchárom évet és négy hónapot töltöttem aktív katonai szolgálatban ennek az országnak a legkeményebb haderejénél, a haditengerészetnél. Minden rangban szolgáltam, alhadnagytól vezérőrnagyig. Ez alatt az idő alatt főként a Nagy Üzlet, a Wall Street és a Bankárok verőlegénye voltam. Röviden: egy zsaroló, a kapitalizmus gengsztere.

1914-ben hozzájárultam ahhoz, hogy Mexikó, nevezetesen Tampico, biztonságos hely legyen az amerikai olajcégek számára. Közreműködtem abban, hogy a fiúk a National City Banktól kényelmesen begyűjthessék a nyereségüket Haitin és Kubában. A Wall Street érdekében vagy fél tucat közép-amerikai köztársaság megerőszakolásában vettem részt. A zsarolások listája hosszú. 1909 és 1912 között segítettem a Brown Brothers nemzetközi bankháznak a nicaraguai tisztogatásokban. 1916-ban lángba borítottam a Dominikai Köztársaságot az amerikai cukorérdekek nevében. Kínában hozzájárultam ahhoz, hogy a Standard Oil zavartalanul folytathassa ügyleteit...

Pompás gengszter voltam ezekben az években. Most, hogy visszanézek, úgy érzem, Al Caponénak is adhattam volna jó néhány tanácsot. Tőle csak annyi telt, hogy három kerületben császár legyen. Én három kontinensen voltam az." (Smedley Butler dandártábornok)

Szindbad 2014.12.04. 08:13:14

@bbjnick:

Egyszer meglátta a réten az ökröt a béka.

- Milyen hatalmas állat! - gondolta magában irigykedve. A többi békához pedig így szólt:

- Megláthatjátok, hogy még ma megnövök én is ekkorára! - s elkezdte szívni a levegőt magába.

A többi béka körülállta s csodálkozva nézte.

-Hagyd abba az erőlködést! - mondta az egyik.

- Elég már, így is te vagy a legnagyobb köztünk - így a másik.

A béka azonban nem hagyta abba. Kidüllesztve a mellét, mérgesen kérdezte: „Melyikünk nagyobb hát? Az ökör vagy én?"

- Az ökör - felelték.

A béka még elszántabb lett. A pocakját még jobban fölfújta, még több levegőt szívott magába, már úgy nézett ki mint valami labda.

- No, ki nagyobb? - nyögte ki nehezen.

Ám a választ már nem hallhatta. Hatalmas pukkanással szétrepedt.

Hidvégi Mihály 2014.12.04. 08:16:59

@bbjnick: Ok, sokat kapott, ez fix.

S mondd barátom, mennyi ebből a megvezetett? Kétharmad van-e?

mikimackó 2014.12.04. 08:20:07

@bbjnick: csinálhatunk belőle morális kérdést is, aztán elmorfondírozhatunk azon, hogy pl a rómaiak mért is "igáztak" le népeket, vagy a tatárok mért pont ide jöttek kirándulni anno........, satöbbi...., egy dologgal talán egyetértesz, ha választani kell, hogy engem bombázzanak, vagy én bombázzak, alighanem az utóbbit választanám........., tudod, az ajándékok közül a pofon az egyetlen, amit jobb adni, mint kapni !

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 08:25:40

@Hidvégi Mihály:

Akarod mondani, aki nem úgy gondolkodik mint te, az mind hülye?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 08:27:26

@Szindbad:

Nem mi üzengetünk Mekkénnek, hanem Mekkén nekünk.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 08:35:58

@mikimackó:

Tudod, erről a dumáról Radnótinénak az a megjegyzése jut eszembe, hogy az még hagyján, hogy a Felszabadítóink rendre megerőszakolják, no de, hogy még meg is verik hozzá!

Szindbad 2014.12.04. 08:36:00

@bbjnick: De miért pont Orbánnak?

Szindbad 2014.12.04. 08:41:23

@bbjnick: Egyébként nem nekünk szólt be, hanem Orbánnak. Ezt mondta:

"Egy nemzet annak a határára került, hogy feladja a szuverenitását egy újfasiszta diktátornak, aki ágyba bújik Vlagyimir Putyinnal, és mi a Gazdagok és szépek (szappanopera) producerét küldjük nagykövetnek"

Pelso.. 2014.12.04. 08:51:24

@Bell & Sebastian: Nem csak itt s e vonatkozásban máshol, egyik Mohácsunkat én is a (társadalmi) párbeszéd hiányában látom, mint olyan gondot, amely csak félnormál szintre húzására sem látok reális esélyt.

@picur3ka: Örülök, hogy megnevettettelek.

Hidvégi Mihály 2014.12.04. 09:05:42

@bbjnick: Nem, soha nem gondolnék olyat, hogy mindenki hülye lenne, aki nem úgy gondolkodik, mint én.

De azt is tudom, nem mindenki hallgatta már a '70-es években az Amerika Hangja rádiót, nem mindenki nézi naponta meg a közszolgálati híradót.

Én igen, hallgattam, figyelek azóta is, naponta megnézem a közszolgálati híradót, meghallgatom a rádió krónikáit.

S tudom, amit tudok. Az Orbán-rendszernél erkölcstelenebb s hazugabb rendszer nem sok leledzik a világban.

A megvezetettekkel semmi bajom. Velük majd Orbánnak lesz baja, mikor rájönnek arra, amit én tudok.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 09:06:14

@Szindbad:

Egy nemzetnek nem szuverén joga, hogy annak adja föl a szuverenitását, akinek akarja?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 09:09:25

@Hidvégi Mihály:

"Nem, soha nem gondolnék olyat, hogy mindenki hülye lenne, aki nem úgy gondolkodik, mint én. De azt is tudom, nem mindenki hallgatta már a '70-es években az Amerika Hangja rádiót, nem mindenki nézi naponta meg a közszolgálati híradót. Én igen, hallgattam, figyelek azóta is, naponta megnézem a közszolgálati híradót, meghallgatom a rádió krónikáit. S tudom, amit tudok..." --- írod.

:-D (...) :-D (...) :-D ...

jött a csősz és mindenkit hazazavart 2014.12.04. 09:35:29

@jose maria padilla:
nem az a gondjuk, hogy fasiszta-e, hanem hogy nagy a belső legitimitása. nekik itt most nem egy erős orbán, hanem egy bajnai-féle kell.

gyalog.galopp 2014.12.04. 09:41:04

@mikimackó:
" tudod, az ajándékok közül a pofon az egyetlen, amit jobb adni, mint kapni !"

Ez egy igazi, nesze semmi fogd meg jól mondat, magyarul bullshit .
A pofonok osztogatásához kondíció kell, akiknek nincs az az elhajlásra , vagy a lehető legkisebb pofon fogadására gyúr. :)

wantaan 2014.12.04. 09:52:16

Már évekkel ez előtt a szlovén miniszterelnök arról beszélt , hogy Orbán csak egy kőbunkó seggfej az európai palettán ...és hogy majd szép lassan kiutálják mindenhonnan.

S láss csodát ...bekövetkezett! Litvániában nincs aki szóba álljon vele ... a Zamerikaiak le fasisztázták. Indiában majdnem diplomáciai botrányt robbant ki mert szinte ráugrik Indira Gandhi menyére, Sonja Gandhira ..... Koreában egy 4500 éves kultúrát hunoz le. ..... stb, stb.
Ugye ugye de igaza volt a szlovénnek.

Szindbad 2014.12.04. 10:24:44

@bbjnick: Talán most kellene megkérdezni ezt a nemzetet.

Szindbad 2014.12.04. 10:46:12

@Szindbad: Egy békemenet időszerű lenne megint.

mikimackó 2014.12.04. 10:49:58

@gyalog.galopp: megnyugodhatsz, van kondi mind két változathoz !

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 10:50:56

@Szindbad:

Most kérdeztük meg, áprilisban, a nemzetet.

Ha te azt hiszed, hogy lényegesen más eredmény születne egy vasárnap tartandó választásokon, mint áprilisban, akkor nagyot tévedsz. Bizonyára sokan nem mennének el szavazni, akik áprilisban elmentek, ugyanakkor bizonyára sokan elmennének (köztük például én is), akik áprilisban nem és, szuverenitásukat demonstrálandó, jobb híján a Fideszre szavaznának. Ez van.

mikimackó 2014.12.04. 10:53:30

@bbjnick: pedig mi üzengettünk az öreg Mekknek......, pl azt, hogy pichába a demokráciával........., csakhogy ezt amerókában ekég komolyan veszik......, egyelőre ! (kivéve a gyevi bírót, meg aki nincs egy szövetségi rendszerben az usa-val, de tényleg)

picur3ka 2014.12.04. 10:56:19

@Pelso..:

Csak szófordulat volt, nem nevettem, természetesen, sokkal szomorúbb ez annál.

Tisztában van vele, hogy külföldi egységek közreműködésével tartották fenn a szoc-lib kormányzati pozícióját már 2006-2007 körül?

Nem véletlen, hogy sem azon ügyeknek, sem a cigánygyilkosságoknak, semmilyen legnagyobb túrónak soha nem lesz elszámoltatott felelőse.

Azt is érdemes figyelni, hogy a Kisantant mennyire szurkol és dolgozik a szoc-libnek nemzetközileg. Az sem véletlen.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 11:18:17

@mikimackó:

"pedig mi üzengettünk az öreg Mekknek" --- írod.

Hol? Mikor? Mikor fejtette ki például nagy nyilvánosság előtt Németh Zsolt, az országgyűlés külügyi bizottságának elnöke, hogy Barack Obama egy neofasiszta diktátor, aki a legkülönbözőbb nemzetek állampolgárait tartja fogva, gyilkoltatja meg illegálisan a világ több pontján fenntartott titkos amerikai börtönökben?

Szindbad 2014.12.04. 12:04:06

@picur3ka: Hogyan tartották fenn a szocik hatalmát?

cönde 2014.12.04. 12:14:44

@picur3ka: "Te ennyi okosságot összehordani 40 darab elítélt szocialista párttag története és satöbi után. Vágasd fel a szemed orvossal, ha természetesen nem nyílott ki.

Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy a fideszesek nem lopták dagadtra magukat? Sőt, néhány év múlva asszem bizonyítékok is lesznek rá, hogy minden mutató tekintetében többet loptak, mint a szocik. Főleg Ha lesz rá még néhány évük. Ha ezen tényt tagadtad volna így, akkor neked is vágatni kell barátom...

bigmax 2014.12.04. 12:28:11

orbán holnap visszaadja a diszdoktoriját amit az amcsiktól kapott.....na ettől ki fognak feküdni az amcsik!:D

picur3ka 2014.12.04. 12:34:38

@cönde:

Nem. Arra reagáltam, amit írt.

picur3ka 2014.12.04. 12:35:20

@bigmax:

Az amcsik már elhatárolódtak a hőstől...

wantaan 2014.12.04. 12:42:24

@picur3ka: Melyik "hős"-től???
Attól .... na attól igen. A lengyelek is megmondták ,hogy Putyin a sexrabszolgája .....vagy fordítva.
.....de az amcsik elhatárolódtak tőle az 100!

bigmax 2014.12.04. 12:43:04

@picur3ka: akkor az atlanti népség kipipálva.....putyin keményebb dió lesz neki.Utána jöhet a magyar tallentumból felépített magyar gazdaság......ja az nem kell már 25 éve.Érthető ,hogy a sok felesleges pénzt ne fújja el a szél ,a mindenkori hatalom zsebre rakja.Köszönjük nekik az áldozatos munkájukat .....

Trackers 2014.12.04. 12:43:55

Egyre biztosabbnak tűnik a Jobbik győzelme 2018-ban.

Amerika mindenhol káoszt hagy maga után.

Nézzétek Vietnámtól, Irakon át, Afganisztánig, de beszélhetünk a Szerbekről, vagy az Amerikaiak által pénzelt Ukrán narancsosokig.

Minnél nagyobb a káosz, annál olcsóbban vehetik meg kilóra az adott ország erőforrásait.
Ez ilyen egyszerű.

A furcsa csak az, hogy van aki élteti, ha az országot fikázzák Amrikából.

Mert az országot fikázzák. Hisz Orbánt a "fasiszta diktátort" az emberek választották.
Azaz ők is fasiszták, hisz fasiszta diktátort választottak.

És jelen állás szerint újra megtennék, a közvéleménykutatások szerint, igaz csökken a népszerűség.
A probléma annyi, hogy az Amerikaiak által demokratáknak tartott MSZP alig erősödött, cserébe a Jobbik jön fel mint a futótűz.

Szóval ne legyetek hülyék magyarok !
Értem hogy utáljátok Orbánt, de ami fele Amerika terel minket, az maga a Káosz !

Ahogy szokta.

mikimackó 2014.12.04. 12:53:56

@bbjnick: eltérsz a témától, az öreg mekk itt volt az idén...., beszélt is a tábornokoddal......, feltételezem, viktor nem azt mondta neki, hogy kétharmad, meg hogy kapd be, öreg........., ehhez képest illiberalizmus meg a többi eszement nyalánkság........, aztán jött a krím, meg az ukrán válság, viki pedig csak hintázott tovább........., de letojom......, ha teszel az öreg mekk véleményére, akkor a lengyel hozzáálláshoz mit szólsz ?

fermion 2014.12.04. 12:54:18

@Trackers: "...országot fikázzák Amrikából."
Neked orbán=ország ?Orvoshoz de gyorsan!!!!!!!!!

Pelso.. 2014.12.04. 12:57:21

@picur3ka: Nem, mert számomra e kijelentéshez nincs konkrétum.
Nem véletlen, sem de ennek konstatálása, sem a sokrétű feltételezések nem visznek bennünket közelebb a tények megismeréséhez.

Szúnyog 2014.12.04. 13:01:49

Ennyire naiv, idióta írás is megjelenhet? Igen, mert ilyen a sajtó színvonala.
Poszterka bazdmeg, nem így látják Magyarországot, hanem egyszerűen háborút indítottak Oroszország ellen, s ebben gyalulnak minket, mert nem követjük őket feltétlen seggnyalással.
Ennyi!

fermion 2014.12.04. 13:06:15

@Szúnyog: mit izgulsz?A fajtád majd amcsi segget nyal......és?Nektek mindegy csak segg legyen.

picur3ka 2014.12.04. 13:07:52

@Pelso..:

Ezek nem feltételezések ám, csak egy részük következtetés, és igen logikus.

Trackers 2014.12.04. 13:09:33

@fermion:

Jelenleg éppen a te fajtád nyalja az amcsi seggeket.

Amit rosszul tesztek, mert ezzel még ezidáig semelyik ország se járt jól.

fermion 2014.12.04. 13:11:32

@Trackers: menj, lefekvés van az oviban ebéd után!

Szindbad 2014.12.04. 13:36:41

@Trackers: "A furcsa csak az, hogy van aki élteti, ha az országot fikázzák Amrikából."

Nem az országot fikázzák, hagy ismételjem meg.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 13:42:44

@Szindbad:

"Egy nemzet annak a határára került, hogy feladja a szuverenitását egy újfasiszta diktátornak..."

Ez a nemzet cselekedetének minősítése és nem a diktátoré!

Szindbad 2014.12.04. 13:46:14

@bbjnick: Van az úgy néha, hogy egy lókupec átbassza a vevőit. A vevők itt nem lettek felelőssé téve ezért.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 13:49:55

@mikimackó:

Mi köze a lengyeleknek ahhoz, hogy Mekkén a magyarokat sértegeti?

Trackers 2014.12.04. 13:51:21

@Szindbad:

Én úgy tudom, hogy jelenleg a vevők még mindig a fasiszta diktátort választanák. És amíg a szocik az alternatíva ez nem is igen változik vélhetően, hacsak a Jobbikot nem húzzák fel az Amerikai támadások.

Innentől kezdve két eset van.

Vagy gondoszak vagyunk, és fasiszták, vagy nem.

De a kritika nekünk szólt és nekünk szól most is:
"Egy nemzet annak a határára került, hogy feladja a szuverenitását egy újfasiszta diktátornak..."

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.04. 13:56:31

"ahogy a tanácsadóként alkalmazott George E. Birnbaum és Arthur Finkelstein is a republikánusoknak dolgoznak Amerikában"

Tipikus ősmagyar nevek :PPP

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 14:04:18

@Szindbad:

Mekkén nem arról beszél, hogy a diktátor átbassza vagy megfosztja szuverenitásától a nemzetet, hanem arról, hogy a nemzet feladja szuverenitását. Itt épp Mekkén az, aki kétségbe vonja a nemzet szuverén döntéshez való jogát...

picur3ka 2014.12.04. 14:07:57

@fermion:

Olvasson amerikai bennfenteseket erről! Igen érdekes adalékokat fog találni a szoc-lib koalícióról.

Szó szerint idéznék egy magasragú katonai vezetőt: "idetartották a seggüket".

picur3ka 2014.12.04. 14:11:51

@bigmax:

Miről beszélsz? Csak a nyugatnak lehet gazdasága. Mit gondolsz, minek zártak le mindet az utóbi 20 évben?

fermion 2014.12.04. 14:14:37

@picur3ka: és ebben mi az újdonság?Ha nem értesz semmihez akkor nyalj......ez van 25 éve.

fermion 2014.12.04. 14:21:13

@picur3ka: gondolkodni és kreatívnak lenni lehet a gyarmaton is.Ja ,hogy ezekre a tulajdonságokra itt nincs igény..A nemzet gazdaság gerincét a disznó telepek adják.......hajrá!
Mutogatni könnyű ,hogy nem hagynak érvényesülni a gyarmatosítók......na majd széles az energia cellájával odabasz nekik!LOL

Dr Gregory House 2014.12.04. 14:25:07

@Trackers: Melyik ízlik jobban: orosz, török, azeri?

mikimackó 2014.12.04. 14:28:55

@bbjnick: neked mindent a szádba kell adni ? "Orbán leszopta Putyint" ........ , lengyel hangfelvétel ! na......, megyek a dolgomra, ne zavarj a hülyeséggel !

Virág et. 2014.12.04. 14:32:49

Kevés viccesebb szituációt tudok elképzelni, mint amikor a "libsi" demokratákat idézi a MN, hogy elhatárolódnak a NER "republikánus barátaitól". :)

Arcade Macho 2014.12.04. 14:39:17

"a neofasiszta diktátor terminus mekkora hülyeség – így látják Amerikából a magyar kormányt, és kész."

ezt en is kikerem magamnak, es a Duce neveben is kikernem ezt a ragalmazast, o kerem szepen ehhez a galerihez kepest JO ember volt !!!

Orban egy neosztalinista mini-rakosi tulzott uralkodasi vaggyal amit az osztrak pszichiaterek csak egy a budi vegiben felallitott stadionnal tudtak tunetmentesse tenni

Virág et. 2014.12.04. 14:48:13

Valaki belinkelhetné már ezeket a McCain kampányon készült Orbános képeket a McCaint neokonozó MH cikke alá. :)

Ez az egész történet már majdnem olyan szórakoztató, mint a kitiltásos vergődés. Remélem pörög még rajt a lakájmédia. (Azért az ember valahol azt gondolná, hogy a túlmozgásos idióták egy idő után csak rájönnek, hogy a nekik kellemetlen híreket nem címlapon kell magyarázni, hanem szépen csendben megvárni, amíg elmúlik a fellángolás.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.12.04. 15:03:10

@mikimackó:

Ja, hogy az irigység fűti az Orbán iránti ellenszenvedet?! Ehhez nem tudok hozzászólni, oldjátok meg egymás között!:-D

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.12.04. 15:22:41

Jobberéknél ez mindig így működött: amíg nekik ad igazat valaki, addig körbenyalják, példának hozzák elő - de ha rosszat mond róluk, olyat, ami nem tetszik nekik, akkor egyből elmondják mindennek, sárba tapossák...
Speciel McCaint nehéz lenne lekomcsizni, ezért őt levénhülyézik :)

Netuddki. 2014.12.04. 15:37:39

Írja meg már valaki a faszbúkjára, aki tud angolul, ennek a McCainnek, hogy nem újfaszista, hanem posztkommunista!

Netuddki. 2014.12.04. 15:38:37

@Hoppácska: Fideszes komcsizik??? Muhaha!

Tudományos libsizmus 2014.12.04. 15:42:59

Ha azt vesszük, hogy előbb-utóbb mindenki csúnyán rákúr, akit a latorállam USA támogat, nem is olyan rossz hír, ha lenácizzák a miniszterelnököt:)

Nem árt tudni egyébiránt, hogy a republikánusok és a demokraták között annyi a különbség, hogy amíg az egyik Izraeli külpolitikát folytat, addig a másik Izraeli külpolitikát folytat.

Trackers 2014.12.04. 16:19:47

@Hoppácska:

Mivel komcsikat irtott gépfegyverrel, így valóban nehéz komcsinak titulálni.

Viszont ha nyilvánvaló hülyeséget mond, ami diplomácialag semennyire se korrekt, akkor se kéne egekbe magasztalni.

Az egyetlen mentsége, hogy megteheti, hisz hazánk bolhafing befolyással bír a világ alakulásában.
Illetve van mégegy mentsége.

Nevezetesen, hogy a baloldaliak örömmámorban úsznak ha degradálja bárki Orbán alatt az országunkat, ahogyan a jobboldaliak is, ha Gyurcsány alatt teszik ezt.

korupisti 2014.12.04. 16:20:40

Bácsi kérem!
Akkor most be kell kakilni? Úgy megijedtem,hogy
egy fillér sem maradt a zsebemben!

Trackers 2014.12.04. 16:21:32

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Szerinted tudja McCain a különbséget, avagy érdekli egy percig is ? :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.12.04. 17:16:15

fideszbirkának mindegy.
Nekik az a lényeg amit viki mond.

anyadmajma 2014.12.04. 17:34:43

@Tudományos libsizmus: Neked meg azt nem árt tudnod, hogy viktor cigány, a felesége meg zsidó. Bár ez téged nem érdekel, mint az összes többi tény. De jó neked, hogy ennyire ostoba vagy, és ilyen boldogan éled a keresztényi éltedet tele gyűlölettel meg haraggal.

Szindbad 2014.12.04. 18:14:41

@Tudományos libsizmus: Mert az, aki teljesen feleslegesen az USA ellenségévé válik, az milyen jól jár.

Tökéletesen feleslegesen tönkretenni az amerikai kapcsolatainkat már felveti a kormány alkalmasságának kérdését. Az USA ellenességből csak rosszul jöhetünk ki. Ez kb. ezerszer nagyobb bűn, mint mondjuk Feri hazugságai, trükkjeinek százai. (Na nem mintha mostanában kevesebb trükköt látnánk, hehe)

picur3ka 2014.12.05. 17:03:23

Na, kezdhetik ekézni Obamát, Internetadót sinál.
süti beállítások módosítása