Nyugati zárás
2014. szeptember 24. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Nyugati zárás

obama_b.jpg

Azon országok, amelyekben az Egyesült Államok elnöke szerint támadások érik a civil szférát; illetve azon országok, amelyek civil társadalmának felkarolását és védelmét mostantól Washington a küldetésének tekinti. A felsoroltak között egy európai, egyben NATO- és EU-tag ország található.

Kuba
Oroszország
Szenegál
Palesztina
Burma
Kína
Venezuela
Azerbajdzsán
Magyarország
Egyiptom
Kamerun
Líbia
Kambodzsa
Burundi
Vietnam
Honduras
Tunézia

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr906726621

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Semmi 2014.09.24. 14:45:10

Rien  vagyis "semmi" - írta naplójába XVI. Lajos francia király 1789. július 14-én, azon a napon, amikor a nép megostromolta és elfoglalta a Bastille-t.  A mai napon nincs kiemelt esemény.  - írja a külügyminisztérium honlapja azon a napon...

Trackback: Nyugati zárás 2014.09.24. 10:26:02

A felsoroltak között egy európai, egyben NATO- és EU-tag ország található.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.09.25. 10:44:57

@MézesRozi: Csakhogy a civil társadalom nem csak a krétakörösökről szól, hanem pl. környezetvédőkről, zöld szervezetekről (nekik nyújt segítséget az ökotárs). Tudom, hogy egy konzervatívnak ez szálka a szemében, azt nem tudom, hogy azért, mert ostoba, vagy mert hiányosak az ismeretei, ha az utóbbi, akkor bevezetőnek mondjuk ajánlom mondjuk ezt:
www.libri.hu/konyv/az-elet-jovoje.html

Bell & Sebastian 2014.09.25. 10:47:04

@Virág et.: Nem szeretném elismételni magvas gondolataim szivárvány-ívét, de most nagyon olybá tűnik, visszaszorulóban az alapítvány -biznisz, aminek lényege -jól tudjuk-, te kitaníttatod az én gyerekemet, én meg a tiédet, aminek feltalálása -jól tudjukkik-, milyen ciántechnológiához köthető.

Kifogás ez ellen? Éppenséggel, a kellemetlenségével érintettek körében.

Civilkedni ettől még lehet, ha akad, aki kifizeti. Vagyont akkumulálni (amerikai módra) nem, ez a rossz hír. Hogy versenytársat kap a CEU, ez a még rosszabb.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2014.09.25. 11:16:07

@Virág et.: Amerikában valóban lehet néger az elnök, úgy kell nekik, mint egy falat kenyér. Maguk azonban - mint a viccbeli "verik a négereket" - minden alkalmat megragadnak egy kis trafikozáshoz. Nem tudom, maga milyen trafikokba jár, de erre, mifelénk - ahol kedvenc kocsmám van - 3 trafik sorakozik az utcában, ezek egy helyi, határozottan MSZP-s ügyvéd tulajdonában vannak. Egy harmadik, amit ismerek, az meg azé akié azelőtt is volt, vagy 20 évig. Országos trafiktulajdonos felmérést nem ismerek.

Fogalmam sincs róla, ki hogyan vett házat. De ha sundaságot sejt valaki az ügy mögött az fordulhat az igazságszolgáltatáshoz, azok majd jól kiderítik.

Veridicus76 2014.09.25. 11:20:16

Barack Obama természetesen hazudik. Ott kezdődik és ott is végződik ez a történet, hogy Magyarországon senki nem fenyegeti a civil szervezeteket. Ellenben a törvényeket be kell tartani. Senki nem trükközhet a pénzzel, akkor se, ha civil. Mert aki trükközik, az nem civil, hanem bűnöző. Annak meg a kurva anyját!

Amadeus62 2014.09.25. 12:32:09

@aristo:

"Tutiblog" meg a tények. na neee

Virág et. 2014.09.25. 12:37:52

@aristo: Az MSZP-s ügyvéd mennyivel jobb, mint a fideszes politikusné? Szerintem semmivel. Miért gondolják jobbról azt az emberek, hogy ha találnak hozzá egy balos gazembert is, akkor a jobbos lopás már rendben is van. Nincs. Egyébként meg legalább a szekszárdi képviselőtestületi ülésről készült jegyzőkönyvet olvasd el, annyi elég is a témában.

"Fogalmam sincs róla, ki hogyan vett házat. De ha sundaságot sejt valaki az ügy mögött az fordulhat az igazságszolgáltatáshoz, azok majd jól kiderítik. "

Persze, az az állampolgár feladata, hogy feljelentést tegyen. Mert hivatalból ugye az azt észlelő szerveknek nem kell eljárniuk maguktól (de). A szükséges lépéseket egyébként az erre hivatott ellenzék megtette már - a parlamenti bizottság fideszes vezetője és végső soron Polt meg majd ezt megállítja. Ahogy történt a Pasa parki csodagyerek esetében is.

Ne játsszuk a naiv kisgyereket. Itt csak szoci politikust fognak felelősségre vonni különös vagyonszerzésért. Ilyen országot építettél többek között te is, remélem tetszik.

szürkefarkas 2014.09.25. 12:38:38

@Virág et.: ezeknek tényleg el kell magyarázni

Virág et. 2014.09.25. 12:40:40

@aristo: Elég sok mindent elolvasok, magyar hírlapot, mno-t, mandinert, nol-t, hvg-t, indexet, 444-et. Sőt, szoktam pl. kurucot is olvasni. De valahol meghúzom a határt. A tutiblog felett van ez a határ kb 100000 km-rel.

A noname, nyilvánvalóan kormányzati pénzből grundolt fikablogok nem érdekesek. Ezt elmondja az egyszeri fideszes droid is két mitkeresoszkóavizerben között.

szürkefarkas 2014.09.25. 12:40:55

@Veridicus76:
azért a cöfről nem kéne így beszélned

Bell & Sebastian 2014.09.25. 12:48:46

@szürkefarkas: Nagyon úgy tűnik. Szóval, a koszos fürdővízzel együtt sikerült kiönteni egypár purgyét is, akikből gyorsabban lehetett volna valaki, mint a többiek számára közlekedésre javallott, darwini úton maradókból.
Ez a vesztes oldal. A hosszabb távú nyertes: az összes többi.

...
A csirke nem szereti, és hidd el fáj az Neki,
Amikor elvágják a nyakát,
Nagyon nem érzi jól magát.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2014.09.25. 12:58:22

@szürkefarkas:
A CÖF az Egyetlen Igaz Civil Szervezet.
A többiek mind libsibibsibolsibuzikmegnorvégok.

vizipipa 2014.09.25. 13:21:15

@Virág et.: "Itt csak szoci politikust fognak felelősségre vonni"

Nem kapcsolódik ugyan a tárgyhoz, de azért érdekelne, Garabits Károlyt hová sorolod?

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2014.09.25. 13:23:54

@Virág et.: Miért lenne az illető gazember? Beadott egy pályázatot és nyert. Pártszereplése pedig élő cáfolata a maga által feltételezetteknek. A szekszárdi "jegyzőkönyvet" - ami egy titokban készített hangfelvétel - ismerem. Nagyon hálás lennék, ha mutatna valamit benne ami bűncselekményre utal.

A Tutiblogos linket bosszúból tettem be, mert maga azt akarta, hogy Husszein barátunk műveit olvassam. Én a maga által felsorolt sajtótermékek túlnyomó részét nem olvasom, betűre azzal az indoklással amit magáé is tett. Mik vannak! Most mondja meg! Egyébként meg az, hogy Obama hol mondta el az ominózus beszédet igencsak árulkodó. Talán emlékszik, vitatéma volt, hogy honnan véli ismerni a magyar helyzetet.

Már régen meg szerettem volna kérdezni valakit maguk közül: Nem okoz magának kognitív disszonanciát, hogy ha egy fideszest nem ítélnek, el, nem indítanak ellene eljárást az az igazságszolgáltatás elfogultságát bizonyítja, amíg pl. Bajnai felmentése a libalopás vádja alól ugyan ezen igazságszolgáltatás elfogulatlanságát. Hogy van ez?

MézesRozi 2014.09.25. 14:38:55

@Virág et.:
" Virág et. 2014.09.24. 10:21:06
Segítek a kommentelő NER-társaknak és az új külügyminiszterünknek is:

- Guantanamo!
- Drónok!
- Patriot Act!
- Lehallgatási botrány!
- Verik a négereket!

Szűrés"

ezzel nyitotta a kommentsort. maga hozta szóba, de persze, ha maga egy társaság, aminek az eszmecseréjébe én beleléptem, akkor meglehet valamelyik másik társaságbeli írta. akkor maga egy társasnick.

MézesRozi 2014.09.25. 14:50:19

@Bell & Sebastian:
tudja, nekem már ott elszakad a fonal, hogy hogyan lehet ngo az, amit a norvég kormány pénzel:)

de ha jól veszem ki, felzárkózott a sajtó mellé az ötödik hadoszlop, azok az önjelöltek, akik bejelentik jogukat az ellenőrzésre, igényt tartanak a függetlenségre, de felelősnek nem felelősek, mivel nem ellenőrizhetők valamely más hatalmi ág által. na tudja, mit mondott erre józsibácsi, amikor a sínen ült és elvitte a vonat a két lábát.

nyilván senki nem a városi önkéntes tűzoltószervezetet vagy a helyi segítsük az elesetteket mozgalmat akarja támadni.

Robinzon Kurzor 2014.09.25. 15:15:02

@aristo:

Eddig sem tartottam túlságosan sokra publicisztikai munkásságodat, de hogy egy bögréért bérkommentelő troll szintjén tolod, az még így is csalódás.

Virág et. 2014.09.25. 15:18:37

@vizipipa: Egyelőre sehova, potenciálisan a bűnözők közé. Tőlem hiába várod a narancsdroid-reflexet, hogy a mikutyánk kölykét utolsó vérig védem. Aki piszkosan játszik az repüljön.

@aristo: "Beadott egy pályázatot és nyert. " :) Ez gondolom valami vicc akart lenni.

"Nagyon hálás lennék, ha mutatna valamit benne ami bűncselekményre utal. "

Az első oldalon kezdődik és az utolsón ér véget. Persze az ügyészség ezt másképp látta. Sebaj, lesz még itt NER-rendszerváltás, majd az az ügyészség meg nem úgy látja.

"Bajnai felmentése a libalopás vádja alól"

Nem. Elmondom mindjárt miért, de előbb az első félreértés. Bajnait nem mentették fel semminek a vádja alól, mert meg se gyanúsították semmivel. Úgy értem a hatóságok, nem valami jobbikos retardált. Bajnai maga indított pereket az őt gyilkosozó meg csalózó, magukat újságírónak nevező pártpropagandistákkal szemben és nyert is minden alkalommal.

A kérdés lényegi részére: az eljárás megindítása vagy ennek hiánya az ügyészségen múlik. Az ügyészség vezetője vidis padtárs, régi cimbora, egykori képviselő: a Polt Péter. Helyettesei a gyurcsányhurcolásba kitüntetett csodafőügyész és társai, akik 0 eredményt tudtak persze felmutatni az ún. elszámoltatáskor, de ennek ellenére a kampányestén sikerült vasban elvinni az azóta felmentett XI. kerületi szoci polgármestert is. Az ügyészség átpolitizált. Mint Ukrajnába, csak az arany vécékefe hiányzik, vagy még az is lehet, hogy az sem. Az ügyészség egyébként egy hierarchikus szervezet, amit a vezető mond, az van lent. A bíróság nem ilyen, a bíró nem utasítható döntésre senki által, saját meggyőződése szerint kell döntsön.

A bíróság még úgy-ahogy, de működik Mo-n. Ez ellen is próbálkoztak Orbánék, ne feledjük. Szájerné, Baka botrányos (és jogellenes, ma már ez is jogerős döntésben szerepel) kirúgása, a nyugdíjkorhatáras játékok (szintén jogellenes - erről is van már jogerős döntés). Itt nem jártak sikerrel, ezzel végülis nem sikerült az országot közép-afrikai szintre levinni. Egyelőre.

Ha ezeket a fideszeseket is a bíróság mentette volna fel, más lenne a leányzó fekvése. Ott egy nyilvános eljárás és sajtó mellett, hosszú bizonyítási eljárás során lehetett volna ebben dönteni. A nyomozás el sem indításáról az ügyészek csuklóból döntöttek. Ahogy pl. Rubovszky is csuklóból kiadta Gyurcsányt, aki ellen még ez a sz.r, pártos ügyészség sem tudott egy vádat se összerakni. Hát ez a különbség.

@MézesRozi: A szarkazmust akkor se értenéd, ha szembejönne és fejbe vágna egy baseball-ütővel.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2014.09.25. 15:59:23

Nyilván ha egy MSZP-s nyer az is a Fideszes ármány része. Ez gondolom valami vicc akart lenni.

Bajnait egy csomó libatartó jelentette fel, csak az ügyészség nem emelt vádat, amint Budai feljelentéseinek egy része miatt sem. Természetesen Gyurcsány is ártatlan, hiszen a pártos ügyészség nem tudott "összehozni" ellene semmit. Gondolom azért, mert "az ügyészség átpolitizált". A maga érveléséből az tűnik ki, hogy Bajnai ártatlan, mert nem vádolták meg. Azonban a trafik-ügyben sem vádoltak meg senkit, akkor azok is ártatlanok? Vagy hogyan? Nem lehet, hogy maga az averziói szerint ítéli meg az igazságszolgáltatást? Nekem bevallhatja, én az egész igazságszolgáltatást csapnivalónak tartom, oldalaktól függetlenül.

Az, hogy "Az első oldalon kezdődik és az utolsón ér véget." kissé tágra veszi az értelmezési keretet. Lehetne valami konkrét állítást idézni - ami az említett iratban benne van és nem Népszava gondolta hozzá?

Az, hogy

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.09.25. 16:35:48

@MézesRozi: "nyilván senki nem a városi önkéntes tűzoltószervezetet vagy a helyi segítsük az elesetteket mozgalmat akarja támadni."

"A projekt során egy az állami gondozottak pihenő- és játszóparkját újították fel, melyet az elmúlt 20 évben teljesen elhanyagoltak. Olyan családi kertet terveztek, ahol kicsik, fiatalok, idősek egyaránt jól érezhetik magukat. A 179 önkéntest bevonó munka során fákat, cserjéket ültettek, megtisztították a kerti utakat, padokat, asztalokat helyeztek ki és felújították a lánc- és mérleghintákat. Emellett a fiatalok számára tűzrakó helyet alakítottak ki, s a csónakázótónál lévő hidat is rendbe tették. "
www.okotars.hu/tamogatott_projektek

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.09.25. 16:37:35

@aristo: Még mindig úgy gondolod, szarházi, hogy ki kell végezni a kollégáidat, mert nem neked osztottak éppen pénzt?

Virág et. 2014.09.25. 16:58:51

@aristo: Nem Bajnai ellen folyt eljárás, hanem a Hajdú-Bét ügyében ismeretlen tettes ellen. Az más dolog, hogy sokan szerették volna odaképzelni Bajnait, aki mint tanú szerepelt csak az eljárás során, de meg sem gyanúsították, a vádemelésig el sem jutottunk.

Az a különbség pl. a fideszes vagyonosodási ügyekben, hogy már az illetékes parlamenti bizottságnál megakad az egész, lásd Rogán. Vagy akár az a másik, aki utat csináltatott a házáig és most perli a Tóta W-t. A nevét nem tudom, de kb ennyire is érdekel.

"Azonban a trafik-ügyben sem vádoltak meg senkit, akkor azok is ártatlanok?"

Jogilag mindenki ártatlan, akit bíróság bűnösnek nem mond. Nyilván a trafik ügyben ez azért komplex kérdés, mert maga a jogszabály elve aljas volt, azok akik éltek a lehetőséggel maguk nem követtek el semmit. De a bíróságok maguk is csak jogalkalmazók, magyarán az a bcs, ami a Btk-ba bekerül, az meg, hogy mi kerül be, azt a kormány dönti el. Így könnyű.

"Lehetne valami konkrét állítást idézni"

Hát, mondjuk, hogy eleve nem a képviselő-testületnek kellett volna döntenie, hogy ki nyer trafikot és ki nem. Meg olyan mondatnak, hogy ki a jó fideszes és ki nem, el sem lenne szabad hangzania ilyen elbírálás során.
De mondom, majd lesz itt rendszerváltás és mennek ezek is oda, ahol most a Hagyó van, meg ahol a Hunvald volt. Ha valakinek ez megér egy nyomorult trafikot, hát lelke rajta.

spíler

Olvastam. Ha annyi időm lenne, amennyi nincs, reagálnék rá. Pontokba szedve csúsztat, feltételez és feltételezéseket vesz ténynek. Pl. azt hogy Hillary indul, ami már ugyan valószínű, de az már kevésbé, hogy indítják is. Ugye indulni indult ő Obama ellen is, azt' láttuk mi lett. Egyébként most republikánus elnök fog nyerni az álmoskönyv szerint.

Bell & Sebastian 2014.09.25. 18:07:56

@MézesRozi: A kormánynak túlnyomórészt igaza van, mert átfogóan próbálja rendezni a halmozódott problémát, ám ezt tegye úgy, hogy ne sikkadhassanak el az életképes kezdeményezések.

Ha megszerzi az ellenőrzést a források felett, ez elméletileg lehetséges. Gyakorlatilag van-e esély arra, hogy objektíven osztogasson belőle, ez a kérdés.

Szerintem nem sok, mert kemény ideológiai harc dúlik a puszta létért. Majd kiderül, minket eddig sem kérdeztek, ezek után sem fognak.

Hol két jó barát találkozik, Isten ott a harmadik.

MézesRozi 2014.09.25. 18:22:25

@Virág et.:
most hogy mondja, igaza lehet.

picur3ka 2014.09.25. 22:34:50

@Istóczy úr:

"Clinton szerint Magyarország rengeteggel tartozik az USA-nak.
Valaki tudja esetleg, mik lennének ezek a dolgok?"

Pofonok sokaságára tudok gondolni, például.

picur3ka 2014.09.26. 00:16:35

@Bell & Sebastian:

Ne cukkoljon, úgy utálom a négercsókot, hogy még fel is hányok.

fuck viktátor 2014.09.26. 01:42:58

@Éhes_ló: Inkabb menjel legeljel tovabb BIRKA !!!!

fuck viktátor 2014.09.26. 01:49:16

@Virág et.: Kedves Virag! Ennyi bunko birkat meg tenyeszteni sem lehetne mint amelyek itt felvonulnak (eppen legelesbol hazafele)! Sok budos suttyo mocskos komcsi fergek mint a fidess 80%-a!

picur3ka 2014.09.26. 03:02:10

Ez az Orosz Péter fotója, ez OK? Törvényileg?

picur3ka 2014.09.26. 03:05:48

Egyébként meg, nézd meg a listát: Oroszország, Kína. Na, velük fogunk landolni, mikor az USA már csak egy emlék lesz.

Ennyi.

Éhes_ló 2014.09.26. 07:53:06

@fuck viktátor: ha már állatról írsz a nevem kapcsán, akkor ló, érted, nem birka.

Nagyon gáz van felétek a soron következő méretes buktátok előtt, mi?
Az ilyen fikanickek mit adnak hozzá a "sikereitekhez" mert ha annyit mint eddig, akkor jól nyomjátok!
Köszi!

gyalog.galopp 2014.09.26. 08:33:49

Nagyon nem gömbölyű ez az egész történet.
Nem az a kérdés, mit mondott Obama, hanem az, ki mondta neki és miért, mi volt a szándéka?
Az, hogy a német sajtó miket rendel meg a hazai alkalmazottaitól az egy dolog, de hogyan jutunk obamai magasságokba?

Soros és norvég leányvállalatok a szomszédoknál is vannak, bármi disznóságot tesznek náluk, semmi visszhang.
Nem hiszek az ideológiák harcában, a pénz harcában hiszek, valószínűleg a hadi kiadásokról lehet szó.

Pelso.. 2014.09.26. 08:55:10

@picur3ka: Ezt a tartozást valóban rendezni kellene: üzenjetek hadat s pofozzátok jól meg őket.

mrZ (törölt) 2014.09.26. 10:35:39

@gyalog.galopp:

....valószínűleg a hadi kiadásokról lehet szó.

Van ott annál nagyobb tétel is, mint pl a norvég gáz bejuttatása az eddig oroszok által uralt piacra.

picur3ka 2014.09.26. 19:24:04

@Pelso..:

Azt hiszem, hadban állunk vagy 70 éve.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.12. 19:28:47

@MézesRozi: "nyilván senki nem a városi önkéntes tűzoltószervezetet vagy a helyi segítsük az elesetteket mozgalmat akarja támadni."

"Beszámoló az "Életvitelt segítő klubnapok mozgássérült emberek számára" c. pályázat megvalósításáról

Örömmel jelentjük, hogy a Norvég Alap támogatásával a mai nappal megvalósultak a vállalt akadálymentesítési eszköz-beszerzések az Addetur (Adj Hozzá!) Alapítvány által fenntartott Mozgássérültek Integrált Társas Otthonában Ecseren. A 2,848 mFt-os támogatás és mintegy 460000 Ft-os önerő segítségével a MITO lakásaiban akadálymentes konyhabútorokat, zuhanykabinokat és kádliftet tudtunk vásárolni, valamint felszerelésre kerültek kapaszkodók is. Közös használatra immár rendelkezésre állnak mechanikus állítógépek, állítható munkaasztalok és több kisebb, a mindennapokban használatos, az életet megkönnyítő eszköz.
Köszönjük a beszállítóknak a minőségi munkát, az Alap támogatását, valamint a Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány hatékony és gördülékeny közreműködését a lebonyolításban."
www.addetur.hu/index.php?lnk=archivum&&cim=Hirek%20arch%EDvum

Éhes_ló 2014.10.12. 19:49:42

@ALFI: ezmiez?

Mit bizonyít, mire bizonyíték, vagy mi ellen?
Ettől kóser lesz minden?
Vagy ettől nem lesz az?
Mesélj már mire hoztad ezt ide?

Hozzak hasonlót ezret?
Az mire lesz bizonyíték, vagy mi ellen?

Éhes_ló 2014.10.12. 20:03:43

@ALFI: az nehéz lenne egy magadfajtának.

A kérdésem azonban nem ez volt egyik sem.

Éhes_ló 2014.10.12. 20:09:15

@ALFI: csak haladjunk szépen sorban, a végére ez is világos lesz számodra.

Szóval a kályhától indulva:
http://www.addetur.hu/index.php?lnk=archivum&&cim=Hirek%20arch%EDvum

Ezmiez?

Mit bizonyít, mire bizonyíték, vagy mi ellen?
Ettől kóser lesz minden?
Vagy ettől nem lesz az?
Mesélj már mire hoztad ezt ide?

Hozzak hasonlót ezret?
Az mire lesz bizonyíték, vagy mi ellen?

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.12. 20:14:42

@Éhes_ló: "nyilván senki nem a városi önkéntes tűzoltószervezetet vagy a helyi segítsük az elesetteket mozgalmat akarja támadni."

"Beszámoló az "Életvitelt segítő klubnapok mozgássérült emberek számára" c. pályázat megvalósításáról

Örömmel jelentjük, hogy a Norvég Alap támogatásával a mai nappal megvalósultak a vállalt akadálymentesítési eszköz-beszerzések az Addetur (Adj Hozzá!) Alapítvány által fenntartott Mozgássérültek Integrált Társas Otthonában Ecseren. A 2,848 mFt-os támogatás és mintegy 460000 Ft-os önerő segítségével a MITO lakásaiban akadálymentes konyhabútorokat, zuhanykabinokat és kádliftet tudtunk vásárolni, valamint felszerelésre kerültek kapaszkodók is. Közös használatra immár rendelkezésre állnak mechanikus állítógépek, állítható munkaasztalok és több kisebb, a mindennapokban használatos, az életet megkönnyítő eszköz.
Köszönjük a beszállítóknak a minőségi munkát, az Alap támogatását, valamint a Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány hatékony és gördülékeny közreműködését a lebonyolításban."
www.addetur.hu/index.php?lnk=archivum&&cim=Hirek%20arch%EDvum

Éhes_ló 2014.10.12. 22:51:19

@ALFI: remélem nem zavar, ha igen.
De a válaszaid elmaradtak, mesüge!

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.12. 23:01:19

@Éhes_ló: Ha nem érted, miért idéztem és nem tudod a választ a kérdéseidre, valószínűleg értelmi fogyatékos vagy.
De ha kell, szívesen segítek magadfajta értelmi fogyiknak is, feltéve ha leírod, hogy mit értettél azon, hogy "magamfajta"? Mert nyilván a "magamfajtákra" vonatkozó előfeltevéseidből kiindulva tetted föl a kérdéseidet.

Éhes_ló 2014.10.12. 23:12:41

@ALFI: a távdiagnózisod téves.
Szerintem sokkal inkább az utal valamiféle értelmi zavarra, ha valaki totálisan indifferens linkeket floodol ide.
Ezeknek itt semmi köze ahhoz, mikor, mennyi pénzt, hogyan és miért lopott a kedvenc bandád.
Ahhoz sem, hogy személy szerint kik miként asszisztáltak ehhez.

Az, hogy volt amit nem loptak el, hanem talán csak lehúzták őket hitellel a lopott pénzből, vagy más módon fűzték fel őket a saját manipulációik mellé, nem menti fel őket semmi felelősség alól azért, amit tettek, mint ahogy nem is bizonyít semmit és annak az ellenkezőjét sem.

Ezeket pedig még vizsgálják a nyomozó hatóságok és majd a bírók/ügyészek/ügyvédek/strassbourg is eljátszanak vele pár (tíz)évig.

Addig pedig a bulinak vége.
Ez a lényeg.
A többi duma.
Nem érted, mi, mesüge!
Kérdezd a rebét!

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.12. 23:22:34

@Éhes_ló: Ki az én "kedvenc bandám" szerinted, te kis értelmi fogyatékos korcs?
És továbbra is kérdezem, mit értesz az alatt, hogy "magamfajták"? Mondd ki, vagy álnéven se mered, te kis nyomorék szarházi?

Éhes_ló 2014.10.13. 07:48:16

@ALFI: kár volt elhajítanod az emberálarcodat, mert bár látható volt mi rejlik megette, de mindig van valami bája annak, amikor egy gyűlölettel teli szerencsétlen sorsú megpróbál ember módján kommunikálni.

A vége azonban mindig az, mi itt olvashat bárki.
Válaszok, érvek helyett sértegetés, fröcsögő gyűlölet.

A floodolásod kapcsán tettem fel neked pár kérdést, válaszok helyett sértegettél.
Leírtam neked, hogy miért nincs értelme ezeket idetolnod.
Nem érted meg.
Helyette itt okádsz.

Megértem a lelkiállapotodat, zakót kaptatok ismét, nem is kicsit, nagyot.
Mindenhol szerte az országban.
A pár fészek, ahol még a magadfajták számítanak majd szépen lassan megváltozik, lesz rá pár tanulságos évük.
Vagy nem.
Akkor meg maradnak, amik.

A választókat nehéz lesz leváltanotok, de azért csak hajrá, ez a viselkedés segít, hogy még azok se szavazzanak rátok, akik a mai rezsimet nem kevésbé vetik meg mint benneteket. De ki cserélne fost, szarra?
Jól láthatóan a törpe kisebbség.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 08:00:12

@Éhes_ló: Nem volt floodolás és kurvára el vagy tévedve a személyemet illetően.

De szórakoztató olvasni a magadfajta szellemi éhenkórászok vergődését.

Éhes_ló 2014.10.13. 14:00:09

@ALFI: szerintem az volt, különösen, hogy egy értelmes szót sem voltál képes írni arról minek tolod ezeket ide.

A személyedet illetően csak az itteni tevékenységed alapján tudok ítélni, nem is volt szándékomban ennél jobban elmélyedni a trágár és frusztrált személyiségedben.

Ha te is jól szórakozol akkor örülök, végül is erre szolgál a zindex blogszférája.
De az emberálarcodat ne felejtsd el feltenni, ha emberek közé indulsz!

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 14:23:30

@Éhes_ló: Nem volt sem floodolás, sem offolás, ha ezt nem érted, akkor tényleg értelmi fogyi vagy, vagy alapvető fogalmi zavaraid vannak. (Esetleg azt lehet floodolásnak nevezni, hogy még egyszer bemásoltam az eredeti szöveget, amit te offolásnak vettél, abból a célból, hogy hátha másodszorra megérted.)

Az itteni tevékenységem alapján is rosszul ítélsz meg,
Az, hogy te a káromkodás alapján ítélsz meg/el valakit, csak azt bizonyítja, hogy egy álszent, képmutató szellemi éhenkórász vagy.

De legalább sikerült egyet burkoltan zsidóznod, egészségedre.

Hungry horse 2014.10.13. 14:32:00

@ALFI: nos bármiféle értelmi fogyatákosságot ott vélek felfedezni, amikor valaki úgy és olyat hazudik ,amit egyszerűen ellenőrizve megbukhat vele sec perc.
Én itt nem írtam sehol semmiféle off ról.
Floodoltál itt mindenféle érdektelen marhasággal, aminek NULLA köze van azokhoz a vádakhoz, amelyek alapján a kedvenceid ellen büntetőeljárás/nyomozás folyik.

"Zsidózni" itt egyedül te zsidóztál kettőnk közül, ami felesleges volt már korábban és most is.

Az új zakótokhoz gratulálok, az ami igazán fontos, ez itt csak majomkodás, amit eluntam.
Keresd meg az emberálarcodat és ha tudsz hazugságok, személyeskedés nélkül kommunikálni talán még szóba állok veled.
Shalom!

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 14:43:03

@Hungry__horse: Vitaképtelen fasz vagy.
A Norvég Alap nem a kedvencem. És semmi közöm hozzájuk. Sem az ökotárshoz, ami egyébként meg fogja nyerni a pert, mert alaptalanul vádolták és velük szemben követtek el jogszerűtlenséget.
A zsidózást te kezdted a kóserezéssel, csak mivel egy álszent kis faszkalap vagy, ezt le fogod tagadni.

Ja, igazad van, offot nem írtál, annak lett volna értelme a te logikád szerint.
Summa summarum: egy frusztrált, ostoba kis szellemi nyomoronc vagy.

ALFI · http://blog.hu/user/166725/tab/activity 2014.10.13. 14:55:16

@Hungry__horse: Ja, és nyomikám, a személyeskedést is te kezdted a "magadfajtázással", meg azzal, hogy besoroltál azok közé, akiket megvetsz.

Hungry horse 2014.10.18. 13:21:41

@ALFI: örömmel látom, hogy a szókincsed tovább redukálódott az agyi vérömlenyed terjedésével párhuzamosan.
Annak azonban még jobban örülök, hogy a floodolás és az off képi és alfabetikus megjelenítése között ennek ellenére képes vagy különbséget tenni.
Ennek nálam jobban csak az ápolóid örülhetnek.
Dicsekedj el nekik!

Arról, csak a magadfajta nincstelen jósok tudnak jóslatokat közreadni, ki mit nyer meg.
Én nem lenneék ebben olyan biztos, tekintettel arra, hogy ez még a legjobb esetben is 4-5 évet vesz majd igénybe, addig pedig nem lesz pénzosztás a norvágalapból. Persze sorosgyuribácsi majd tolja a lét, de az más történet és nem is olyan elegáns, hiszen mára nincs olyan magyar homo politicus, aki ne tudná, hogy gyuribácsi fonnyadt fitymátlan pöcsén miért lógnak a magadfajták egymást taszigálva.

A nyomorúságos lelkedhez való érzelmi viszonyom kapcsán nem használtam a megvetés szót sehol.
Sőt, nem is nyilatkoztam a saját perszonális érzéseimről a magadfajta emberálarcát vesztett internetes hulladék kapcsán.

Ha érdekel - korántsem sem hinném, ezért inkább az idetévedőknek írom okulásul - inkább az undorhoz hasonló érzek irántad ezek után amit ideokádtál több felvonásban is.
Olyasmit érzek amikor látom a mocskodat itt, mint egy alapos okádék, vagy egy halom bűzlő fos iránt.
Shalom!

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.10.18. 14:28:24

@Hungry__horse: Nagyon ügyes vagy pacika, előbb átnevezted magad Hungry__horse-ra, aztán folytattad a kommentelést egy másik Éhes Ló nicken, sunyin megvártad, amíg kitiltják Alfit, hogy úgy reagálhass, hogy tied legyen az utolsó szó.
De nehogy azt hidd, nyominger, hogy győztél, minden értelmes ember számára nyilvánvaló, hogy egy buta fasz vagy.

Hungry horse 2014.10.18. 16:04:08

@Disznóvári: ne becézdess, én sem tettem veled, ráadásul nem vagyunk baráti iszonyban.

Nem tudom kitiltották-é, avagy nem ért rá épp, nem is érdekel. De a nickjeim - ugyan azt jelenti mind értelmesebb embereknek - pont ezért léteznek évek óta.
Megvetem a cenzort és a cenzúrát is.

A kérdéseimre nem válaszolt, te sem teszed.
Emberálarcát elveszejtve gyalázkodott helyette.
Ebben te is követed, nem értem miért.
Sosem szóltam hozzád.

Mi (volt) az ami miatt az emberálarcotokat íly hamar elveszejtitek?
Ennyire fáj a sokadik zakó, amit beszoptatok majd egy hete?
Nincs itt a világ vége.
Ha képesek vagytok tanulni (nem úgy tűnik) változhattok, változtathattok.
De ehhez nektek is változni kell.
Menni fog?

Kétlem.

Éhes_ló 2014.10.20. 21:49:14

@Disznóvári: magadban keresd a hibát mesüge.
Ha nem érted, kérdezd a rebét.

Éhes_ló 2014.10.28. 16:48:41

@Disznóvári: kész szerencse, hogy nem a zindex tudósítója vezeti a vizsgálatot és nem is rajta múlik egy egy büntető feljelentés sorsa:
index.hu/belfold/2014/10/22/a_kehi_hutlen_kezeles_es_koltsegvetesi_csalas_miatt_feljelenti_az_okotarsat/

Ki lesz osztva pár év, jobb esetben felfüggesztve.
A norvég bulinak vége.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.10.28. 17:28:32

@Éhes_ló: Ezek elmebetegek.
Neked meg már csak arra kéne választ adnod, hogy ki a faszomnak ártott az Ökotárs, hogy (kár)örvendsz, ha sikerül kinyírniuk? (ha nem lennél tisztában a dolgokkal: ilyen hibákat minden 2. alapítvány működésében lehet találni)

Éhes_ló 2014.10.28. 20:08:21

@Disznóvári: tévedsz.
Azok az erlmebetegek, akik a saját támogatóikat is átverték, pénzt koldulva és "elszámolást" hamisítva mint ez a barom:
magyarinfo.blog.hu/2014/06/14/ki_az_a_lazar_janos_tuntetes_elszamolas

magyarhirlap.hu/cikk/280/Jambor_Nekunk_egyertelmu_volt_honnan_kaptuk_a_tamogatast

Vagy azok az ökotársnál, akik azt hitték ezt a belterjes bulit végtelenségig lehet nyomni lézerjaniék ellen.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.10.28. 20:26:21

@Éhes_ló: És a kormány miért nem a Krétakört támadja, miért az Ökotársat, amelyik soha nem kampányolt a fidesz ellen?
De tovább megyek: hol van az elszámoltatás, amit 2010-ben ígértek? Gyurcsányt, Demszkyt, stb. hol vonták felelősségre?
Elárulom: sehol. Ehelyett kirakatpereket rendeznek.

A pályázatok elbírálásával kapcsolatban meg éppen a fidesznek is lenne tisztogatnivalója a háza táján. Ha a meggyőződéseiden túl érdekel a valóság is, olvass utána, pl. itt:
kielegyenafold.hu/angyan_jelentesek.php

Persze bégethetsz bikamódra, hogy végre leszámolnak a liberálbolsevik ökotárssal, de előbb minimum olvasd el azt is, hogy mit ír az ökotárs a KEHI-ről, meg az egész eljárásról.
www.okotars.hu/hogyan-el-vissza-kehi-hivatali-hatalmaval

norvegcivilalap.hu/sites/default/files/dokumentumok/hogyan_el_vissza_a_kehi_a_hatalmaval.pdf

www.okotars.hu/uzenet-kehi-nek

Éhes_ló 2014.10.28. 20:30:25

@Disznóvári: leszarom mit ír az, aki mutyizott, ahogy a tolvaj gulyást is leszarom.
Meg persze minden alakot, aki ezt a - szerencsére mára bezárt - vircsaftot mentegeti.

Nem érdekel az sem, hogy mit mutyizik buktor és az sem érdekel, hogy demszkíjt miért nem tiltották ki usraelből.

Az érdekel, hogy egy libsifészket kifüstöltek, megkésve, szarul, de legalább megtették.
Ennyivel is előrébb vagyunk.
Majd jön a következő is.
Szépen sorban.

.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.10.28. 22:52:30

@Éhes_ló: "Az Ökotárs és rajta keresztül az egész független civil szféra elleni példátlan támadás kapcsán az elmúlt hónapokban sokféle vélemény látott napvilágot az akció indokáról, céljáról és időzítéséről.
A közvélemény tájékoztatása érdekében érdemes megemlíteni egy fontos körülményt. A Norvég Civil Támogatási Alap Értékelési szabályzata tartalmazza azt a rendelkezést, mely szerint a bíráló bizottságok ülésén megfigyelőként részt tehetnek a hazai nemzeti (kormányzati) kapcsolattartó, valamint a donor (támogató) országok képviselői is. A megfigyelők kérdéseket tehetnek fel, és megjegyzéseket tehetnek, de nem befolyásolhatják a bíráló bizottságok döntését.
Az ülésekről jegyzőkönyv készül. A bíráló bizottságok eddigi valamennyi ülésére meghívást kaptak a kormányzat képviselői, és az ülések túlnyomó többségén (néhány kivételtől eltekintve) meg is jelentek. A 2010 előtti 16 ülésen a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség képviseletében két, 2013-tól megtartott 32 ülésen az Emberi Erőforrások Minisztériumától pedig összesen 5 különböző munkatárs volt jelen. Az ülésekről készült jegyzőkönyvek tanúsága szerint a kormányzati képviselők egyetlen esetben sem emeltek kifogást, nem jeleztek semmilyen szabálytalanságot.
Ha a politikusok vagy állami hatóságok által az elmúlt hónapokban előrángatott igen súlyos vádak bármelyikének akár csak a gyanúja is felmerült volna korábban, akkor azt a bíráló bizottságokban részt vevő kormányzati képviselőknek minden bizonnyal jelezniük kellett volna a lebonyolítók felé. Ilyen jelzés azonban nem volt, nem is lehetett."

Éhes_ló 2014.10.29. 10:29:27

valasz.hu/vilag/az-teny-hogy-az-ellenzek-mogott-eddig-is-jelen-voltak-nemzetkozi-szponzorok-65285
"...Kik osztják a pénzeket?
Pályázati pénzeit - a jelenleg 3,5 milliárd forintos keretösszeget - a Norvég Civil Támogatási Alap az Ökotárs Alapítvány által vezetett civil konzorciumon keresztül juttatja el a nyertesekhez. A társulás tagja még A Demokratikus Jogok Fejlesztéséért Alapítvány, az Autonómia Alapítvány és a Kárpátok Alapítvány. E szervezetek egyikében-másikában civilek mellett pártpolitikai -- nevezetesen: egykor LMP-s - kötődésű tagokat is találunk. Az Ökotárs kuratóriumának tagja például az a Foltányi Zsuzsa, aki a Lehet Más a Politika országos listáján szerepelt a 2010-es országgyűlési választásokon (Foltányi emellett az Autonómia Alapítvány felügyelőbizottságának elnöke). A szervezet igazgatóját, Móra Veronikát két éve ugyancsak az LMP jelölte a Nemzeti Civil Alapprogram Tanácsába (sikertelenül), de Schiffer András, a párt társelnöke néhány éve szintén kapcsolatban állt az alapítvánnyal: tagja volt az Ökotárs Valódi Civil Partnerség-díját odaítélő kuratóriumnak. Kaufer Virág egykori LMP-s parlamenti képviselő pedig mint pályázati értékelő vesz részt a konzorcium munkájában."

mno.hu/data/cikk/1/23/39/7/cikk_1233907/norveg_alapok_online.jpg
"A kormányzathoz eljutott információk ugyanis arra engednek következtetni, hogy az Ökotárs a támogatások odaítélése során számos esetben részrehajlóan és elfogultan járt el, egy politikai párthoz köthető elvet követett, vagy egy szűk, ideológiai kör igényeit elégítette ki"
"...az ezres nagyságrendű civil pályázói körből tucatnyi civil társasághoz jut a kiosztott források harmada, míg ezerre tehető azon szervezetek száma, amelyek évek alatt soha nem nyernek támogatást.."

valasz.hu/itthon/kalman-olga-csak-nezett-es-nem-hitt-a-fulenek-101152
"...Olga láthatóan nem hiszi el, hogy Gulyás bemondta azt, amit ha a kormány állít, akkor a cinkes és 444-es faszagyerekektől a Népszabadságig kórusban kiáltja mind az "összeesküvés-elmélet, paranoia, civilüldözés" hármas jelszavát. 10: 38-nál rá is kérdez még egyszer: tényleg a norvég civil pénzből szerveztek tüntetést Lázár ellen? Nos, igen..."

pestisracok.hu/szukseg-van-a-norveg-civil-alap-forrasaira-de-az-eddigi-alapkezelok-nem-partnerek/
"Érdekes az is, amit a Heti Válasz derített ki, hogy a közelmúltban nyolcszázmillió forintos pénzeső hullott azon civil szervezetekre, akik a leghangosabban támadják a magyar kormányt, és amelyek kormánybuktatásra készültek, készülnek. Az összegből 472 millió forintot Soros György amerikai spekuláns alapítványai osztottak szét, míg közpénzből mintegy 327 millió forint jutott a Bajnai Gordon köré csoportosuló “független civileknek”. Utóbbi úgy történhetett meg, hogy az úgynevezett Norvég Alapot megszállta a Soros-adminisztráció, márpedig a Norvég Alap az uniós támogatásokhoz hasonló közpénzt osztogat egy nemzetközi szerződés értelmében."

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.29. 12:12:17

@Éhes_ló:

mekkora megkönnyebbülés, hogy a kormánypárti sajtó szerint a kormányt mocskos korrupt gecik támadják.

most azért nagyon fellélegeztem.

orbán gecijének amúgy milyen az íze?

Éhes_ló 2014.10.29. 13:42:27

@mavo: szerintem tévedsz, amikor magadból indulsz ki.
Nekem nem kóser idegenek testváladékának ízlelgetése, ez - a fenti bejegyzésed alapján - a magadfajtáknál divat, meg is van az eredménye.

Számomra buktor nem kevésbé undorító, mint a libás, vagy elqró, a pufajkás hulla, vagy a d209-es, hogy a balfasz antallról, hóbagolyról ne feledkezzek meg.
Ettől még a sorosfiókák tombolásának jó, hogy véget vetett.
Némi késéssel ugyan, de aki a kicsit nem becsüli, a nagyot sem érdemli.
Nem érted, mi?
Kérdezd a rebét!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.29. 16:40:11

@Éhes_ló:

egy kicsit túl gyorsan zsidózol te fasszopó rezsimszolga nem gondolod?

Éhes_ló 2014.10.29. 17:07:19

@mavo: kettőnk közül itt egyedül te zsidóztál mesüge, nem én.
Attól pedig, hogy megpróbáltam hozzád értelmesen szólni annak ellenére, hogy már az első nekem címzett röfögésedet is az emberálarcodat elhajítva hánytad ide, ne vond le azt a téves következtetést, hogy ez normális és szokásos is.
Nem az.
Ezért tehát inkább keresd meg az emberálarcodat és tanulj meg normálisan beszélgetni, írni, magyarul.

Ha nem megy, segíthet neked a rebe, ne félj kérdezni tőle.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.29. 17:22:32

@Éhes_ló:

a tetves náci szarkupacoknál csak a nácizmusukat gyáván letagadó tetves náci szarkupacokat imádom jobban. :O)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.29. 17:27:50

@maxval a bircaman:

amerika keresztényellenes, csak meg ne tudja, bazmeg.

Éhes_ló 2014.10.29. 19:02:08

@mavo: keresgélj még mocskos pofájú cenzorállat, mert ez még nagyon nem kóser pofa tőled.

A nácizásod lepereg rólam, mint rólad a normális magyar emberi szó, mert előkelő társaságban vagyok te szerencsétlen emberálarcát veszejtett mesüge.
A magadfajta állatfajzatok lenáciztak ebben a szerencsétlen országban már komplett népeket, nemzedékeket és olyan államférfiakat, akiknek a nyomába se léphettek.

Pont ezért kaptatok ilyen sok szavazatot.
Eluntak benneteket a bennszülöttek, kitelt az időtök.
A történelemben nem először és nem is utoljára, de nem értitek a szót és a demokratikus jelzéseket sem.
Ettől vagytok hazátlanok és sorstalanok amióta a sátánatyátok idepottyantott erre a világra.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.10.29. 19:08:07

@Éhes_ló:

sok volt neked mára a kanásbor, az az érzésem.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.09. 13:00:56

"A Magyar Hírlap Online kiadásán 2014.10.24. 13:39-kor megjelent »Hamisítások, mutyizások a norvég pénzekkel kapcsolatban« című cikk bevezetőjében valótlanul állítottuk, hogy négymilliárd forint közpénz vándorolt az Ökotárs Alapítványon keresztül elsősorban az LMP-hez. A valóság ezzel szemben az, hogy az LMP semmilyen támogatásban, juttatásban nem részesült az Ökotárs Alapítványon kereszül, sem közvetlenül, sem közvetett módon".

- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/9164/Helyreigazitas

Hungry horse 2014.11.09. 13:51:28

@Disznóvári: ezek közül melyik ellen nyert bárki sajtópert:
valasz.hu/vilag/az-teny-hogy-az-ellenzek-mogott-eddig-is-jelen-voltak-nemzetkozi-szponzorok-65285
"...Kik osztják a pénzeket?
Pályázati pénzeit - a jelenleg 3,5 milliárd forintos keretösszeget - a Norvég Civil Támogatási Alap az Ökotárs Alapítvány által vezetett civil konzorciumon keresztül juttatja el a nyertesekhez. A társulás tagja még A Demokratikus Jogok Fejlesztéséért Alapítvány, az Autonómia Alapítvány és a Kárpátok Alapítvány. E szervezetek egyikében-másikában civilek mellett pártpolitikai -- nevezetesen: egykor LMP-s - kötődésű tagokat is találunk. Az Ökotárs kuratóriumának tagja például az a Foltányi Zsuzsa, aki a Lehet Más a Politika országos listáján szerepelt a 2010-es országgyűlési választásokon (Foltányi emellett az Autonómia Alapítvány felügyelőbizottságának elnöke). A szervezet igazgatóját, Móra Veronikát két éve ugyancsak az LMP jelölte a Nemzeti Civil Alapprogram Tanácsába (sikertelenül), de Schiffer András, a párt társelnöke néhány éve szintén kapcsolatban állt az alapítvánnyal: tagja volt az Ökotárs Valódi Civil Partnerség-díját odaítélő kuratóriumnak. Kaufer Virág egykori LMP-s parlamenti képviselő pedig mint pályázati értékelő vesz részt a konzorcium munkájában."

mno.hu/data/cikk/1/23/39/7/cikk_1233907/norveg_alapok_online.jpg
"A kormányzathoz eljutott információk ugyanis arra engednek következtetni, hogy az Ökotárs a támogatások odaítélése során számos esetben részrehajlóan és elfogultan járt el, egy politikai párthoz köthető elvet követett, vagy egy szűk, ideológiai kör igényeit elégítette ki"
"...az ezres nagyságrendű civil pályázói körből tucatnyi civil társasághoz jut a kiosztott források harmada, míg ezerre tehető azon szervezetek száma, amelyek évek alatt soha nem nyernek támogatást.."

valasz.hu/itthon/kalman-olga-csak-nezett-es-nem-hitt-a-fulenek-101152
"...Olga láthatóan nem hiszi el, hogy Gulyás bemondta azt, amit ha a kormány állít, akkor a cinkes és 444-es faszagyerekektől a Népszabadságig kórusban kiáltja mind az "összeesküvés-elmélet, paranoia, civilüldözés" hármas jelszavát. 10: 38-nál rá is kérdez még egyszer: tényleg a norvég civil pénzből szerveztek tüntetést Lázár ellen? Nos, igen..."

pestisracok.hu/szukseg-van-a-norveg-civil-alap-forrasaira-de-az-eddigi-alapkezelok-nem-partnerek/
"Érdekes az is, amit a Heti Válasz derített ki, hogy a közelmúltban nyolcszázmillió forintos pénzeső hullott azon civil szervezetekre, akik a leghangosabban támadják a magyar kormányt, és amelyek kormánybuktatásra készültek, készülnek. Az összegből 472 millió forintot Soros György amerikai spekuláns alapítványai osztottak szét, míg közpénzből mintegy 327 millió forint jutott a Bajnai Gordon köré csoportosuló “független civileknek”. Utóbbi úgy történhetett meg, hogy az úgynevezett Norvég Alapot megszállta a Soros-adminisztráció, márpedig a Norvég Alap az uniós támogatásokhoz hasonló közpénzt osztogat egy nemzetközi szerződés értelmében."

Érdekelne nagyon, ahogy a folyamatban lévő büntetőeljárások eredménye is érdekes lesz.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.09. 22:14:51

@Hungry__horse: Addig is olvasgasd ezt (tudom, hogy egy magadfajta szellemi éhenkórász birkának ez a szöveg bonyi, de hátha valami átjön belőle):

„A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal a kormány saját ellenőrző szerve, amely a kormány döntése, a
miniszterelnök vagy a miniszter utasítása alapján végez közpénzügyi ellenőrzéseket. Az
államháztartásról szóló törvény3 szerint a nem-költségvetési szervek, így az Ökotárshoz hasonló
alapítványok tevékenységére csak akkor terjed ki a KEHI vizsgálati jogosultsága, ha azok
költségvetési támogatásokat használnak fel, vagy az államháztartás központi alrendszeréből
nyújtott más támogatást kapnak, ideértve a nemzetközi szerződések alapján kapott támogatásokat
és segélyeket is. Nem kell jogásznak lenni, elég a magyar nyelv szabályait ismerni ahhoz, hogy
értsük: az alapítványok által nemzetközi szerződés alapján kezelt források csak akkor tartoznak e
körbe, ha azokat az államháztartás központi alrendszeréből nyújtják, azaz a magyar szervek
osztják el. Az NCTA esetében pedig erről szó sincs: a támogatásokat koordináló brüsszeli
Finanszírozási Mechanizmus Iroda (angolul: FMO – Financial Mechanism Office) és az Ökotárs
Alapítvány által kötött szerződés értelmében a támogatási összegek az FMO bankszámlájáról
közvetlenül, a magyar költségvetés és az Ökotárs érintése nélkül kerülnek a kedvezményezett
szervezetekhez.
(...)
Az a nemzetközi megállapodás6 (Megállapodás), amelyet Magyarország Izlanddal,
Liechtensteinnel és Norvégiával kötött, meghatározza, hogy ki és miképpen jogosult ellenőrizni a
három ország által juttatott források felhasználását. A hatályos hazai jogszabályoknak
megfelelően a Megállapodás „A” Mellékletének 3. pontja kimondja, hogy az Ellenőrzési Hatóság
szerepét az Európai Uniós Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság (EUTAF) tölti be, melynek
feladatait a támogató országok által kibocsátott Szabályzat 7 határozza meg, e feladatokat pedig a
nemzetközi ellenőrzési standardokkal és a vonatkozó európai jogszabályokkal összhangban látja
el. Az EUTAF-nak ez az ellenőrzési jogosultsága azonban nem terjed ki a Megállapodásban
szereplő valamennyi programterületre: a 12-ből csupán arra a kilencre, amelynek megvalósítója
(program operator) hazai hatóság (az egykori Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, vagy egyéb
szervezet pl. közalapítvány). A Norvég Civil Támogatási Alap esetében a Megállapodás
megvalósítója nem magyar szerv, hanem a támogató országok által működtetett FMO.
A Megállapodás értelemszerűen nem szabályozza az egész támogatási rendszer minden elemét. A
vele együtt alkalmazandó egyéb normákat a 2. cikk sorolja fel. Ez egyebek mellett kimondja,
hogy a Megállapodás rendelkezéseit együtt kell alkalmazni a Szabályzattal. A Megállapodás
számos helyen hivatkozik is a Szabályzat különböző pontjaira. Az 5.13. pontja egyértelműen
rögzíti: ha egy programterület megvalósítója az FMO, akkor a program előkészítésére,
megvalósítására, ellenőrzésére speciális szabályok érvényesek. A civil alap esetében ezeket az
FMO és az Ökotárs Alapítvány között létrejött szerződés tartalmazza. Ennek értelmében az FMO,
az általa megbízott külső könyvvizsgálók illetve az EFTA Board of Auditors (EFTA
Könyvvizsgálói Testület) jogosult az ellenőrzésre. Ezekben az esetekben a kedvezményezett
ország a program végrehajtásáért sem pénzügyi, sem egyéb felelősséget nem visel. A rendszeres
ellenőrzést az Ökotárs által benyújtott 4 havi pénzügyi és éves szöveges beszámolók alapján az
FMO végzi, illetve éppen most zajlik a program félidős külső auditja is.
Összefoglalva megállapítható: a KEHI-nek az az érvelése, hogy joga van az NCTA lebonyolító
civil szervezeteinek ellenőrzésére, nemcsak a hazai jogszabályokkal ellentétes, de megsérti a
Magyarország által kötött nemzetközi megállapodást, ennek következtében pedig az Alaptörvény
Q) cikkének (2) bekezdését is, mely szerint Magyarország nemzetközi jogi kötelezettségeinek
teljesítése érdekében biztosítja a nemzetközi jog és a magyar jog összhangját.
(...)
- A KEHI az eljárás kezdete óta nem igazolta eljárási jogosultságát, hivatkozása az
államháztartási törvény és a róla szóló kormányrendelet egyes paragrafusaira
megalapozatlan és megtévesztő. Az NCTA-ra vonatkozó nemzetközi megállapodások
nyilvánvaló megkerülése koncepciós eljárásra utal.
- Az adatszolgáltatásra előírt elképesztően rövid, önkényes, zaklatással felérő határidők a
statáriális eljárások légkörét idézik fel."
www.okotars.hu/hogyan-el-vissza-kehi-hivatali-hatalmaval

Éhes_ló 2014.11.10. 17:42:41

@Disznóvári: elolvastam és jót nevettem. Felénk nem a sikkasztók, csalók határozzák meg ki buktathatje le őket.
Felétek lehet, hogy így megy.

De jótett helyébe jót várj, én is hozok neked olvasnivalót:
444.hu/2014/08/05/sikkasztas-vadja-miatt-nyomoz-a-rendorseg-a-norveg-civil-penzeket-kezelo-okotars-alapitvany-ellen/
Szintet lépett a hazai civileknek a Norvég Civil Támogatási Alap keretéből támogatást osztó magyar konzorcium vezetői elleni fellépés-sorozat: az Ökotárs Alapítvány munkatársai múlt hét csütörtökön levélben értesültek arról, hogy az V. kerületi rendőrkapitányságon sikkasztás bűntettének gyanúja miatt eljárást folytatnak. Mivel egyelőre még csak az adatgyűjtés történik, a nyomozás hivatalosan ismeretlen tettes ellen folyik, de adatokat és információkat az Ökotársnak kéne átadnia.

Az Ökotárs munkatársaitól megtudtuk, hogy azokat az iratokat is kéri most a rendőrség, amit az alapítvány munkatársai korábban nem bocsátottak a kormány megbízásából vizsgálatot indító Kormányzati Ellenőrzési Hivatal rendelkezésére. Akkor azért nem adták át az adatokat, mert azoknak nem az Ökotárs, hanem a brüsszeli székhelyű Finanszírozási Mechanizmus Iroda (FMO) az adatkezelője.

A rendőrség most egyrészt olyan iratokat vár, amelyek igazolnák, hogy ki és hogyan hatalmazta fel az Ökotárs Alapítványt, hogy a támogatási pénzek kiosztásában részt vegyen, valamint kíváncsiak arra is, hogy kinek és mekkora összeget ítéltek meg, ehhez pedig az összes hazai civil szervezettel megkötött szerződést át kéne adniuk. Az alapítvány egyelőre ügyvédekkel konzultál azzal kapcsolatban, hogy mit tegyenek.

+ 1 ráadás:www.atv.hu/belfold/20141022-norveg-alapok-lezarult-a-kehi-vizsgalat-feljelentest-tesznek
Maga a jelentés:
kehi.kormany.hu/

Éhes ló 2014.11.10. 18:23:53

@Disznóvári: tévedsz.
A nevetésem arra bizonyíték, hogy örülök az ökotárs-lmp-posztszadesz-sorosbanda buli ilyetén végjátékának.

Bíró elé lesznek állítva, el lesznek meszelve, remélem hamarabb, mint később, de a legfontosabb, hogy a bulijuknak vége, a pénzcsap zárva, a figyelem rajtuk, fingani se tudnak a közfigyelem és a nyomozóhatóságok háta megett.

Én ennek örülök, és ezt az örömöt a magadfajták kétségbeesett kapálózása és hisztériája sem csökkenti, sőt.
3 fölényesen megnyert választással, széljobber második erővel a magadfajták és a jóbarátotok mozgástere NULLA.
Demokratikus és antidemokratikus módszerek alkalmazása esetén is.

Szóval ez együtt alapos ok az örömömre.
Nem érted, mi?

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.10. 18:29:41

@Éhes ló: Buta vagy, ha "magamfajtázol", és az lmp stb. társaságba sorolsz. Nem tartozom közéjük. És nem kapálódzok, csak röhögök az ostobaságotokon.

Ez egy klasszikus kirakatper, szarházi alemberek szoktak örülni az ilyennek.

Éhes ló 2014.11.11. 21:15:16

@Disznóvári: a hozzászólásaid, a szóhasználatod alapos okot ad rá, hogy odasoroljalak.
A kacsás viccet ismered unásig, nem ismételném.
A másik állításodban is tévedsz.
Az a szarházi, aki azt gondolja, hogy sérthetetlen, ha sorost szolgálja.
Nem az.
Ez pedig tanulságos sokaknak, akik máshol gondolják ezt, akár kirakatper lesz, akár nem.

A buli(juk)nak vége és ez a lényeg.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.12. 10:22:47

@Éhes ló: Eccerű vagy, mint egy amőba.
Persze ez a fajta egyszerűség kártékony. Már ha a te esetedben egyszerűségről, naivitásról van szó és nem gonoszságról. Én az utóbbira gyanakszom.

Éhes ló 2014.11.12. 21:02:28

@Disznóvári: no megérkeztünk a kályhátokhoz mesüge.
Köszi, jól hoztad a formátokat, én meg leszarom mit gondolsz - rólam, mert a post nem rólam szól.
Nem is rólad, hanem a fleszámolt soros-norvég buliról.

Az ökotárs sérthetetlennek gondolta magát, mint a csalók, sikkasztók többsége gondolja.
A bulijukat addig fokozták, míg a kitartottaik már nem ismertek mértéket.
Rápacsáltak.

Az ökotárs norvég bulijának vége.
Büntetőeljárást kezdtek ellenük, több ügyben is.
A végén el lesznek ítélve, ha szerencséjük van, akkor nem lesznek bezárva.
Végük van egyénileg, szervezetileg és forrásoldalon is, hosszú évekre.
A CIA szervezheti újjá a pénzosztó hálózatát.
Majd azt is eltakarítják, ha elpofátlanodik.
Ez a legfőbb tanulság.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.12. 21:14:58

@Éhes ló: :)))))
Te komolyan elhiszed, hogy Orbánék fel tudják venni a versenyt a CIA-val? Ha ezt elhiszed, nagyon buta vagy.
Sokkal valószínűbb, hogy Orbánék együttműködnek a CIA-val, mint az, hogy harcolnak ellene. Utóbbi esetben esélyük sem lett volna hatalomra jutni.
A KEHI jelentés meg egy vicc, és szart sem ér. Jogilag sem.

Abban biztos lehetsz, és gondolom örülni is fogsz neki, mert egy szánalmas korcs vagy, hogy fognak találni hibákat az ökotársnál. Nagyjából minden alapítványnál találnának, ha akarnának, kb. 20-szor annyit is. A saját házuk táján is.

Éhes ló 2014.11.13. 19:44:37

@Disznóvári: te komolyan elhiszed, hogy a cia "mindenható" egy szövetséges ország területén?
Ez nem Hollywood, hanem kemény terepmunka, miközben rájuk is dolgozik még tucatnyi másik szolgálat.
Ráadásul olyan balfékek, hogy most buktak épp, nem is kicsit, 3 választáson át, zsinórban.

Az a káderük - a libás - akibe milliókat nyomtak éveken át, lelépett és olyanok léptek a helyére, akiket eszükbe sem volt futtatni. A szintén nem kevés milliókból felépített lufiszövetségük szétesett alkotóelemeire.

Az kész szerencse, hogy nem a magadfajták véleménye a meghatározó sem a kehi, sem más állami ellenőrző - nyomozó szervezet megítélése kapcsán.
(Nem mellesleg, ha valóban így lenne, nem okádnál itt szakmányban sem te, sem a magadfajták frusztrált csapata).

A hiba és a bűncselekmény között jelentős különbség van. A bírók években mérik.
Végül de nem utolsó sorban, a tetves kurva anyádat korcsozd le te szerencsétlen hülye.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.14. 00:09:02

@Éhes ló: Amíg te engem "magadfajtázol" addig én korcsozni foglak, te kis értelmi fogyi hulladékember.

picur3ka 2014.11.14. 22:12:43

@Disznóvári:

De minek? Ez a kettő ugyanazt jelenti, kb.

Éhes ló 2014.11.15. 18:38:06

@Disznóvári: a magadfajták nem képesek érvelni és a személyeskedésedet végül eluntam.
Ezért a tetves kurva anyádat korcsozd le te szerencsétlen hülye.

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.15. 18:43:58

@Éhes ló: Csak eljutottál a sunyi zsidózástól a kurvaanyázásig, te kis műkonzervatív alember.

"a magadfajták nem képesek érvelni"

Akkor próbáld még egyszer értelmezni a szöveget.

"A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal a kormány saját ellenőrző szerve, amely a kormány döntése, a
miniszterelnök vagy a miniszter utasítása alapján végez közpénzügyi ellenőrzéseket. Az
államháztartásról szóló törvény3 szerint a nem-költségvetési szervek, így az Ökotárshoz hasonló
alapítványok tevékenységére csak akkor terjed ki a KEHI vizsgálati jogosultsága, ha azok
költségvetési támogatásokat használnak fel, vagy az államháztartás központi alrendszeréből
nyújtott más támogatást kapnak, ideértve a nemzetközi szerződések alapján kapott támogatásokat
és segélyeket is. Nem kell jogásznak lenni, elég a magyar nyelv szabályait ismerni ahhoz, hogy
értsük: az alapítványok által nemzetközi szerződés alapján kezelt források csak akkor tartoznak e
körbe, ha azokat az államháztartás központi alrendszeréből nyújtják, azaz a magyar szervek
osztják el. Az NCTA esetében pedig erről szó sincs: a támogatásokat koordináló brüsszeli
Finanszírozási Mechanizmus Iroda (angolul: FMO – Financial Mechanism Office) és az Ökotárs
Alapítvány által kötött szerződés értelmében a támogatási összegek az FMO bankszámlájáról
közvetlenül, a magyar költségvetés és az Ökotárs érintése nélkül kerülnek a kedvezményezett
szervezetekhez.
(...)
Az a nemzetközi megállapodás6 (Megállapodás), amelyet Magyarország Izlanddal,
Liechtensteinnel és Norvégiával kötött, meghatározza, hogy ki és miképpen jogosult ellenőrizni a
három ország által juttatott források felhasználását. A hatályos hazai jogszabályoknak
megfelelően a Megállapodás „A” Mellékletének 3. pontja kimondja, hogy az Ellenőrzési Hatóság
szerepét az Európai Uniós Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság (EUTAF) tölti be, melynek
feladatait a támogató országok által kibocsátott Szabályzat 7 határozza meg, e feladatokat pedig a
nemzetközi ellenőrzési standardokkal és a vonatkozó európai jogszabályokkal összhangban látja
el. Az EUTAF-nak ez az ellenőrzési jogosultsága azonban nem terjed ki a Megállapodásban
szereplő valamennyi programterületre: a 12-ből csupán arra a kilencre, amelynek megvalósítója
(program operator) hazai hatóság (az egykori Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, vagy egyéb
szervezet pl. közalapítvány). A Norvég Civil Támogatási Alap esetében a Megállapodás
megvalósítója nem magyar szerv, hanem a támogató országok által működtetett FMO.
A Megállapodás értelemszerűen nem szabályozza az egész támogatási rendszer minden elemét. A
vele együtt alkalmazandó egyéb normákat a 2. cikk sorolja fel. Ez egyebek mellett kimondja,
hogy a Megállapodás rendelkezéseit együtt kell alkalmazni a Szabályzattal. A Megállapodás
számos helyen hivatkozik is a Szabályzat különböző pontjaira. Az 5.13. pontja egyértelműen
rögzíti: ha egy programterület megvalósítója az FMO, akkor a program előkészítésére,
megvalósítására, ellenőrzésére speciális szabályok érvényesek. A civil alap esetében ezeket az
FMO és az Ökotárs Alapítvány között létrejött szerződés tartalmazza. Ennek értelmében az FMO,
az általa megbízott külső könyvvizsgálók illetve az EFTA Board of Auditors (EFTA
Könyvvizsgálói Testület) jogosult az ellenőrzésre. Ezekben az esetekben a kedvezményezett
ország a program végrehajtásáért sem pénzügyi, sem egyéb felelősséget nem visel. A rendszeres
ellenőrzést az Ökotárs által benyújtott 4 havi pénzügyi és éves szöveges beszámolók alapján az
FMO végzi, illetve éppen most zajlik a program félidős külső auditja is.
Összefoglalva megállapítható: a KEHI-nek az az érvelése, hogy joga van az NCTA lebonyolító
civil szervezeteinek ellenőrzésére, nemcsak a hazai jogszabályokkal ellentétes, de megsérti a
Magyarország által kötött nemzetközi megállapodást, ennek következtében pedig az Alaptörvény
Q) cikkének (2) bekezdését is, mely szerint Magyarország nemzetközi jogi kötelezettségeinek
teljesítése érdekében biztosítja a nemzetközi jog és a magyar jog összhangját."

Disznóvári · http://mandiner.blog.hu/2015/12/22/a_kulturharcon_tul_karacsonyi_tunodesek/full_commentlist/1#c28872 2014.11.15. 18:50:10

@Éhes ló: Meg ezt is:
"A közvélemény tájékoztatása érdekében érdemes megemlíteni egy fontos körülményt. A Norvég Civil Támogatási Alap Értékelési szabályzata tartalmazza azt a rendelkezést, mely szerint a bíráló bizottságok ülésén megfigyelőként részt tehetnek a hazai nemzeti (kormányzati) kapcsolattartó, valamint a donor (támogató) országok képviselői is. A megfigyelők kérdéseket tehetnek fel, és megjegyzéseket tehetnek, de nem befolyásolhatják a bíráló bizottságok döntését.
Az ülésekről jegyzőkönyv készül. A bíráló bizottságok eddigi valamennyi ülésére meghívást kaptak a kormányzat képviselői, és az ülések túlnyomó többségén (néhány kivételtől eltekintve) meg is jelentek. A 2010 előtti 16 ülésen a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség képviseletében két, 2013-tól megtartott 32 ülésen az Emberi Erőforrások Minisztériumától pedig összesen 5 különböző munkatárs volt jelen. Az ülésekről készült jegyzőkönyvek tanúsága szerint a kormányzati képviselők egyetlen esetben sem emeltek kifogást, nem jeleztek semmilyen szabálytalanságot."

Éhes ló 2014.11.15. 19:17:02

@Disznóvári: itt a másik személyével való foglalatosság a te kiváltságod volt egészen november 12.ig a te kiváltságod volt, aminek ezt követően véget vetettem.

Kettőnk közül itt egyedül te zsidóztál, zsidózol, sunyin, vagy nyíltan, az totálisan nem érdekel.

Szövegértési gondjaid neked vannak, ezért ajánlom a figyelmedbe ismét az általam korábban leírtakat:

444.hu/2014/08/05/sikkasztas-vadja-miatt-nyomoz-a-rendorseg-a-norveg-civil-penzeket-kezelo-okotars-alapitvany-ellen/
Szintet lépett a hazai civileknek a Norvég Civil Támogatási Alap keretéből támogatást osztó magyar konzorcium vezetői elleni fellépés-sorozat: az Ökotárs Alapítvány munkatársai múlt hét csütörtökön levélben értesültek arról, hogy az V. kerületi rendőrkapitányságon sikkasztás bűntettének gyanúja miatt eljárást folytatnak. Mivel egyelőre még csak az adatgyűjtés történik, a nyomozás hivatalosan ismeretlen tettes ellen folyik, de adatokat és információkat az Ökotársnak kéne átadnia.

Az Ökotárs munkatársaitól megtudtuk, hogy azokat az iratokat is kéri most a rendőrség, amit az alapítvány munkatársai korábban nem bocsátottak a kormány megbízásából vizsgálatot indító Kormányzati Ellenőrzési Hivatal rendelkezésére. Akkor azért nem adták át az adatokat, mert azoknak nem az Ökotárs, hanem a brüsszeli székhelyű Finanszírozási Mechanizmus Iroda (FMO) az adatkezelője.

A rendőrség most egyrészt olyan iratokat vár, amelyek igazolnák, hogy ki és hogyan hatalmazta fel az Ökotárs Alapítványt, hogy a támogatási pénzek kiosztásában részt vegyen, valamint kíváncsiak arra is, hogy kinek és mekkora összeget ítéltek meg, ehhez pedig az összes hazai civil szervezettel megkötött szerződést át kéne adniuk. Az alapítvány egyelőre ügyvédekkel konzultál azzal kapcsolatban, hogy mit tegyenek.

+ 1 ráadás:www.atv.hu/belfold/20141022-norveg-alapok-lezarult-a-kehi-vizsgalat-feljelentest-tesznek

Maga a jelentés:
kehi.kormany.hu/

A bűncselekmények feltárása és a nyomozás szempontjából totálisan mindegy, hogy a KEHI, vagy más állami szerv végezte - eddig.
Végezhette volna gipszjakab oknyomozó újságíró is (amint a pesti srácok és az mno is tette volt).

Azt erősen remélem, hogy a magyar rendőrség, ügyészség és bíróságok joghatályát nem tagadod két engem fikázó személyeskedésed és a zsidózásod közepette.
süti beállítások módosítása