Fülketrianon (Tóta W. Árpád) − Mandiner négyévértékelő XXVI.
2014. április 05. írta: Redakció

Fülketrianon (Tóta W. Árpád) − Mandiner négyévértékelő XXVI.

A választás előtti utolsó héten a Mandiner különböző irányultságú, meghatározó magyar véleményformálókhoz fordult, rövid, tömör válaszokat kérve tőlük egy kérdésre: hogyan értékelik a 2010-2014 közötti ciklust? Válaszaikat a napokban közöljük.

*

tota_w_arpad.jpgTóta W. Árpád: Fülketrianon

Ennek a rendszernek a célja világosan látható, közismert. Éppen csak a feljegyzést nem találták még meg, mint L. Ron Hubbardét, aki előre kijelentette, hogy egyházat alapítani a világ legjobb biznisze.

A cél pedig a saját klikk gyarapodása. Minden ebből következik. Ékköve a felcsúti mandarinság stadionnal és játékvasúttal. Nem a Közgép: pártfinanszírozás és gazdasági háttér volt azelőtt is. Királyi birtokhoz nem volt pofája senkinek. Az intézményes, minden utcasarokig terjedő korrupciót tagadni már a leghívebbek sem merik – legfeljebb megpróbálnak örülni neki és remélni, hogy tőlük nem fognak zabrálni. Vagy igazodni, hátha kiutalnak egy nemzeti klotyót legalább, ahol a szarszag elviselése aprópénzre váltható.

A vagyon megőrzését és az elszámoltatás megúszását szolgálják a hatalom megtartására irányuló finom trükkök és brutális ormótlanságok. A médiára helyezett nyomás, a minden rendszerben segget nyaló álcivilek, a mandinerből adóztatás, amit végül az emberek fizetnek meg persze, de a telekomcég nyuszi ahhoz, hogy narancssárgával írja fel a különadót a számlára. Ezért osztanak szét százmilliókat kamupártoknak, ezért kushad az adatvédelmi biztos, erre hajt az egész választási rendszer, ezért lihegnek a közmédia csúszómászói – és persze azért, mert tudják, hogy nekik csak itt, ebben a rendszerben terem friss lószar.

És terem. Nemcsak frakcióvezetőnek és miniszternek, nemcsak Közép-Európa legnagyszerűbb gázszerelőjének, hanem az ő nadrágszárukat kefélő ölebek is szemrebbenés nélkül nyújthatják be a számlát. Egy házra való meg a hozzá tartozó aszfaltozás nekik is jár. Majd a jogászok elrendezik, oszt jó napot.

Nem cél, hanem a hatalom megtartásának eszköze lenne az a gejl nemzeti-keresztény romantika is, amit szoborba, nemzeti könyvtárba, barackfába foglalva szervíroznak nektek, kedves barátaim. Csodálkoztok, néha még örültök is, hogy alkalmat adnak az óvatos egyet nem értésre. De megeszitek végül jó étvággyal a rendszer termését. És odafenn ebből már csak az látszik, hogy ez kell nektek, ennyi az igényetek, akkora lószart nem tudnak tálalni, amitől hozzájuk vágnátok az étkészletet. Nem finom, de legalább meleg. Odabenn az akolban mindig meleg van.

És kibírjátok a szagot az akolmelegért cserébe. A hazugságért, hogy fideszesnek lenni, az önmagában érték, amitől jobbak és többek vagytok, amitől jogotok van megvetni mindenkit, aki nem az. Ennek a rezsimnek a legfájdalmasabb tulajdonsága, hogy néhány millió rossz ízlésű drukker kedvéért lemond a magyarok többségéről. Velük nem működik együtt. Rájuk zárja a selejt világát, alternatívákat nem ismer el sem kultúrában, sem hitben, életvitelben, iskolában, történelemértelmezésben. Azt sem bánja, ha elmennek vagy passzivitásba zárkóznak, és ezzel olyan öncsonkítást követ el, mint az iszlám világ, amikor megfosztja magát a nők tehetségétől. Csak egy maradhat – egy világnézet, egy versláb, egy színházi irányzat, egy tankönyv, egy lófasz minden seggbe. Ez a logikus végkifejlete az antiliberális pályának. Hiszen elviselni a különbözőséget, nem megtaposni kilencvenkilenc virágot, az már tolerancia lenne, és az a nyugati buziknak való.

Néhány millió nevében ki lehet jelenteni az ország kétharmadáról, hogy nincs rájuk szükség. Ha csak az magyar, aki velük szavaz, akkor nagyon kevesen maradnak a magyarok. Utoljára Trianonban veszített ennyi lelket a magyar állam. Gratulálok, nemzetegyesítők.

A szerző a hvg.hu publicistája.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr485915586

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fülketrianon − Mandiner négyévértékelő XXVI. 2014.04.06. 00:00:11

Ennek a rendszernek a célja világosan látható, közismert.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.04.05. 22:35:29

"Néhány millió nevében ki lehet jelenteni az ország kétharmadáról, hogy nincs rájuk szükség."

Az a kétharmad majd legközelebb meggondolja, mielőtt idegenek szekerét tolja.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2013/09/magyarpart.html

Robinzon Kurzor 2014.04.05. 22:39:04

Ha más értelme nem is volt ennek a sorozatnak, az mindenesetre elég szembetűnő, hogy az egykor szebb napokat látott (kisebb részben egész nyomorult életében hol vörös, hol narancs segget nyaló) "jobboldali" véleményformálók, köztük az egykor polgárinak indult ifjú és reményteljes generáció jó néhány tagja, miféle cinikus és átlátszó önigazolásokba menekül, hogyan köpik szembe saját magukat, néhány évvel ezelőtti elveiket, álmaikat, várakozásaikat.

Pedig legtöbbjük, ha előre tudja, hogy ez lesz belőle, biztosan nem áll ki oly' peckesen a Fidesz mellett.

Csakhogy ők, mint a tanmese egyszeri békája, amelyiket ha forró vízbe dobják egyből kiugrik, bent maradtak a kellemesnek induló, de egyre melegedő vízben, és addig próbáltak alkalmazkodni, amíg végül elevenen megfőttek.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.04.05. 22:55:30

Négy éve ki gondolta volna, hogy Tóta W. írja meg az igazat a Mandineren?

Munchausen 2014.04.05. 23:28:43

Ez a fulketrianon zsenialis, alighanem a nyugat azert nem csapott meg ra a Viktor iciri-piciri kezere, mert szerintem baromi jol jon meg nekik egy darabig, hogy az osszes ketbitesnel okosabb beka es ezek porontyai majd naluk fizetnek adot es toljak a szekeret, ha pedig a most elindult folyamatok tovabb erosodnek magyarorszagon, akkor kesobb az onszantukbol az EU-bol kiugro magyarok sem jelentenek majd plusz koltseget az unionak. Egy kicsit majd talan kesobb kolteni kell hatarorizetre, de ennyit meger nekik a dolog, nem?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.04.05. 23:36:55

A szerzővel sem az a legnagyobb baj, hogy hülye. Csak kicsit rosszul billeg az IQ/EQ hányados. Ugyan ki akadályozta oly hosszú időkig, hogy mindeme csillogó lényegrelátás végre teret nyerjen, és valóban érvényesüljön a köz javára? Amíg ez ki nem derül, csillogó eszű barátaim, addig az első "mucsai" le fog benneteket iskolázni, és jogosan. Nem kéne kicsit összekapnotok Magatokat?

Sapika 2014.04.05. 23:37:11

Kis kiegészítés:
Most olvastam az indexen, hogy a női képviselőjelöltek arányban már utolértül Afganisztánt: náluk 11% (2500 férfi mellett 299 nő). Nálunk az előző parlament 9% női képviselővel indult. Az új parlamentben a nők arányát 8%-ra becsülte az index (Tóth Gergely, a cikke legalján van a 8%, a konklúzióban):
index.hu/belfold/2014/02/24/minden_korabbinal_macsobb_lesz_a_parlament/
de idéznek ugyanott egy ennél optimistább, 10%-os becslést adó elemzést is.

Sapika 2014.04.05. 23:45:45

@Sapika: bocsánat, álmosodom, rosszul írtam. A jelenlegi parlament indult 2010-ben 9%-os női aránnyal, nem az előző. A gugli ezt adja első helyen rá:
www.haszonnoknek.hu/hatter/1098-politika-allami-cegvezetes-oenkormanyzatok.html
Az előző (2006-2010) közötti parlamentben a nők aránya még 11% volt.

Sapika 2014.04.05. 23:50:45

@Sapika: Bocsánat, pontatlanul írtam, úgy látszik álmosodom. A jelenlegi országgyűlés indult 9% női képviselővel 2010-ben. Az előző országgyűlésben (2006-2010) ez az arány még 11% körül volt.
1 hét múlva már tudni fogjuk, hol lesz magasabb a női képviselők aránya: Kabulban, vagy Budapesten.

Sapika 2014.04.05. 23:52:47

@Sapika: Franc a blogmotorba, percekig visszatartotta a kommentemet az előbb, pedig többször is frissítettem a képernyőt. Elnézést kérek az ismétlésekért.

Bell & Sebastian 2014.04.06. 00:10:51

Ennek a gyökérnek a megsütkérezésére gyűjteném a rőzsét akár akácerdőben, tökig érő csalánban is.

Nem pont ezért, hanem csak.

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:19:11

@Mihint:
"Amíg ez ki nem derül, csillogó eszű barátaim, addig az első "mucsai" le fog benneteket iskolázni, és jogosan. Nem kéne kicsit összekapnotok Magatokat? "

Konnyu egy "mucsi"nak úgy leiskolázni bennunket,...hogy o bent van az iskolában ,..mi meg a padlóját moshatjuk...

Esélyegyenloség...
Hallottál már róla , iskolázott nemzeti barátom ?
A hirdetési és a médiafeluletek 90 % - a a tiétek és mire használjátok ?
Nem a kovetkezo 4 évben elvégzendo munkátok ismertetésére, ..hanem Simon G . - még el sem itélt , de már kihasznalt "buneinek" ecsetelésére !
Ennyit érdemel toletek a magyar polgár ?

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:21:15

@Bell & Sebastian:

"Ennek a gyökérnek a megsütkérezésére gyűjteném a rőzsét akár akácerdőben, tökig érő csalánban is.

Nem pont ezért, hanem csak."

Ugye,...a gyulolkodo ballibek...
Ilyen indulatokat mélységesen igaz gondolatok szoktak kiváltani...

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:23:50

@Bell & Sebastian:
"Ennek a gyökérnek a megsütkérezésére gyűjteném a rőzsét akár akácerdőben, tökig érő csalánban is.

Nem pont ezért, hanem csak."

Ilyen mélységes gyuloletet csak igaz írás tud kiváltani...
Belul rohadsz , nemzeti troll...

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:27:39

@Bell & Sebastian:
"Ennek a gyökérnek a megsütkérezésére gyűjteném a rőzsét akár akácerdőben, tökig érő csalánban is."

Ilyen mélyrol jovo gyuloletet csak igaz írás tud kiváltani...

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:29:15

A blogmotor megbolondult megbolondult megbolondult

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 00:34:25

@Munchausen:
Ha megint a csuti ártány jonne,...egy keresztbe szalmaszálat se fognak tenni...
Amit foztetek , egyétek is meg jelszóval...
Meg is érdemelnénk , de a népnek 2002 - ben is volt annyi esze , meg most is lesz !
Hajrá kormányváltók !
A "Haza" megint ellenzékben lesz és már a csuti ártánnyal nem is fog visszajonni , mert az elozot is nehezen viselte a leki békéje...és amúgy is tárt karokkal varják Graz- ban...

Bell & Sebastian 2014.04.06. 00:49:07

@dr kíváncsivagyok: Ez így van, TWÁ megdolgozott érte. Mondjuk a csuti ártány sem egy verbálisan lefestett gyümölcscsendélet csuporral.

2014.04.06. 00:59:01

Az a baj veletek, dogmatikus liberókkal, hogy ti azt hiszitek, minden fidesz-szavazó így gondolkodik, ahogy w előadta. Holott nem, igazából mi is látjuk, hogy sokminden rohadt ebben a rezsimben, nekem pl. leginkább a stadionépítések fájnak, mert orbánnal ellentétben én utálom a focit. Persze sok más, ennél fontosabb dolgot is másképp kellene csinálni.

Ugyanakkor ezzel az országgal nem történhetne nagyobb katasztrófa, mint hogy ti visszajöttök. Ezt minden eszközzel meg kell akadályozni, és szinte mindegy, hogy kire szavazunk, amíg nem rátok. Ma estére meglátjátok, mennyien gondolják ugyanígy. Ez pusztán szimpátia-szavazat, egyszerűen a kisebbik rosszat választja az ország. Amíg a blogjaitokon böfögtök egymásnak és vízionáltok nemzethalált, nincs baj: a kutya ugat, a karaván halad. Ismeritek a felcsúti mondást:)

Latcho Rom 2014.04.06. 02:25:08

@retrovírus: Idióta.

Várjunk egy napot.

Szúnyog 2014.04.06. 02:29:23

EltótaW. A szélsőséges keresztény és nemzetgyűlölő.
Ki a fasz kíváncsi erre a senkire? Ez egy véleményformáló? Hahahah.

Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.04.06. 02:41:48

@retrovírus:

"ezzel az országgal nem történhetne nagyobb katasztrófa, mint hogy ti visszajöttök."

De, történhet. Az, hogy Orbán és csordája marad és garázdálkodik tovább.

A gyerekem elsős. Ezt a rettenetes gyökér paraszt gyerek-lélekmérgezést nem lehet kiheverni, ha még négy évig ez az állat és segghöhyed baromjai, Kerényi, Hoffmann, stb maradnak.

Nincs!!! Érted, NINCS ennél nagyobb kára az országnak, amikor a hatalomért, a pénzért TÖNKREBSSZÁK a gyerekeink jövőjét. Ha neked ez lőfasztnemszámít, akkor húzd le magad a vécén, mert akkor nem magyar vagy, hanem takonygerincű egysejtű.

Csak mellesleg a vicc kedvéért, Rogán "NemSimonGábor" Antalnak tudod mi volt az óvodai jele? Antilop:)

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2014.04.06. 02:50:18

@Munchausen: nem csak határőrizetre kell majd költeni, hanem háziőrizetre meg stadionőrizetre is, hogy az egyre szegényedő országban a jobbágyok ne gyújtsák rá a döbrögi uraságokra a birtokaikat elkeseredettségükben amikor már a vasárnapi mise sem tudja elhitetni velük hogy mélynyomorban élni, néhány kiválasztott puhanyelvű hízósdisznó farmja szélén a szántás melletti vályogházban élni jó.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2014.04.06. 02:57:40

@retrovírus: én személy szerint nem értem, hogy lehet a liberális szitokszó egy országban. hogy lehet a szabadságra, a szabad gondolkodás jogára megvetően tekinteni? ki az az ősfasz, aki kontrolt, hierarchiát, katonatiszteket és uraságokat akar maga fölé, akik megmondják neki, és mindenki másnak is, hogy mi fekete és mi fehér, mit meddig lehet és szabad, akik elutasítanak minden újat, minden változást, akik egyedül a hatalmuk konzerválásában, megtartásában érdekeltek? miféle elvakult szolgalelkűség kell az ilyetén gondolkodáshoz?

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2014.04.06. 03:03:07

@Bölcs Lázadó: a konzervatív, a változástól, az újtól, a másság minden formájától írtózó szűkelméjűség egyik velejárója ugyan, ami érthető is, hogy kinyalnak a konzervatívok száz segget is vigyázállásban tisztelegve, ha megkapják fizetségül azt, hogy az alattuk lévők kasztja az ő seggüket nyalja majd félve tisztelettel. én nekem speciel egyikre sincs igényem, nekem sem szolgálni, sem szolgákat tartani nem kenyerem.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2014.04.06. 03:04:59

@Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van?: hoffman egy súlytalan, áttetsző testű egysejtű kesztyűsbáb. sem saját akarat, sem gondolatai nincsenek, csak egy semmitmondó kiüregesedett vizenyős szemű arc, a mozdulatait a segglyukán át a testébe türemkedő fidesz-szörnye sok száz csápjainak egyike irányítja unottan.

Szúnyog 2014.04.06. 03:32:55

@Bölcs Lázadó: hát, te minden vagy, csak bölcs nem. Inkább roppant tudatlan.

yoghurt 2014.04.06. 05:57:28

@Szúnyog: Hahh, amikor nincsenek érvek, a személyeskedés még mindig jól jön

midnight coder 2014.04.06. 06:07:04

@Bölcs Lázadó: Ha valóban bölcs lennél, akkor tudnád hogy a vályogházban élő jobbágy leginkább azért él vályogházban, mert a bölcs liberós politikusok döntései nyomán az európai ipar nagyrészt Kínába, a szolgáltatások nagy része Indiába költözött. Innentől kezdve pedig bérverseny indult a hazai és az indiai munkavállaló között - amit a hazai nemigen nyerhet meg, mivel az itteni minimálbérből indiában el lehet foglalkoztatni egy egész falut.

És innentől kezdve mindjárt megvan az első érv arra is, hogy miért is szitokszó a liberalizmus. Persze ez csak egy probléma a fenti ideológiával a sok közül.

midnight coder 2014.04.06. 06:17:13

Amúgy a szerző a fenti postot kb. ugyanígy megírhatta volna az MSZP-ről is. A gond csak az, hogy jó szokásához híven pont a lényeget nem látja.

A magyar szavazó nem egy-egy párt mellett, hanem ellene szavaz. Nem a FIDESZ-t szereti a nép, hanem titeket utál, de nagyon. Ahogy a ti híveitek nagy része sem azért szavaz rátok mert annyira szeret benneteket, hanem mert Orbánt még jobban utálja. Hozzátok képest még mindig a FIDESZ a legkisebb rossz, ezért nyernek ma a választásokon.

Az igazi tét az, hogy a Jobbik be tudja-e előzni a volt állampártot. Ha igen, akkor talán az MSZP végre eltűnik a színről, és nem fertőzi tovább a magyar közéletet. És ha ez megtörténik, akkor Orbánnak is annyi, és végre jöhet valami normális párt.

Kétkispont 2014.04.06. 06:33:20

Az ország szavazópolgárainak többsége ma az ún. szoclibek ELLEN fog szavazni. Épp az ilyen Tota-félékbõl nem kér

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2014.04.06. 07:09:05

Köszönöm Worluk és gratulálok. Régóta az ilyen írásaidat szerettem, és nem az öncélú anyázást. Szeretem ezt a Tóta W.-t, ezt a Tóta W.-t szeretem.

Pelso.. 2014.04.06. 07:10:00

@Mihint: Az írás korántsem bárki leiskolázásáról szól...
Valamint, nem teljesen mindegy, hogy akár vélt/valós tényre alapozva, akár anélkül ki kit hülyéz le, vagy istenít, saját vagy közmegelégedésre tetszés szerint?

Malachi 2014.04.06. 07:11:01

@midnight coder: ez mondjuk nem menti fel a könnyűipar eszetlen tönkretételét, ami az alapja lehetne egy erős gazdaságnak - bár akkoriban még teljesen más viszonyok uralkodtak - de csak azt akartam mondani, hogy azért az utóbbi 4 évben sem tologtak nálunk a tőkeerős külföldi cégek, hogy akkor ők most gyárat építenének ebben az igen stabil és különadóktól mentes rendszerben.

sajnos éppen ellenkezőleg, a fordítottja a jellemző. ez IS baj.

alfacharlybravo 2014.04.06. 07:19:23

@retrovírus: A stadion építés vagy akármi teljesen mind1 a lényeg a gazdaság élénkítés munkahely teremtés. A Fidesz csak másolja a new deal -t. A nagy gazdasági válság idején is a közmunka húzta ki Amerikát a válságból. A gazdag EU -s országok meg rablóhadjáratot folytatnak a szegények ellen, meg rabszolgaként dolgoztatják a hozzájuk menekülőket így tudnak versenyképesek lenni. Ha vissza jönnek a liberók az egy totális katasztrófához fog vezetni pont úgy mint 2002 után.

Pelso.. 2014.04.06. 07:28:18

@Kétkispont: Nahát, nem gondoltam volna, hogy a múlt négy év sikerei tükrében, -forradalom, új rendszerváltás stb-, valamint leamortizálódott ellenféllel szemben protest szavazatok szükségesek a vívmányok megvédéséhez...

Pelso.. 2014.04.06. 07:37:34

@Malachi: A stabil jelző mögé tennék néhány vaskos kérdőjelet:)
Való igaz, a könnyűipar, azon belül a textil s élelmiszer feldolgozók tönkretételének epizódjai hiteles képet nyújtanak teljes elitünk felelőtlen s mocskos mivoltáról.

Kim lr Szen 2014.04.06. 07:51:26

@Bell & Sebastian: Mi meg fonnánk neked kötelet. Apádnak meg adtunk volna gumit.

midnight coder 2014.04.06. 07:53:50

@Malachi: Mert az előző, különadóktól mentes nagyon liberós 8 évben özönlött ide a külföldi működő tőke... Ja nem, bocs, a szlovákokhoz özönlött. Ide csak az jött, ami a szlovákoknak nem kellett, Pl. hankook.

lavór 2014.04.06. 08:12:26

No, X-eltem egy jót. Rajtam ne múljon. Most szépen hátradőlök és kaján vigyorral figyelem, hogyan tépitek szét egymást napokon, hónapokon belül a keresztényi szeretet jegyében.

czjanos 2014.04.06. 08:25:32

Én (családi ok miatt) csak délután megyek választani. A két X-szel megpróbálom Orbánt szertárosi álláshoz juttatni a Puskás akadémián. Valamiből csak meg kell majd élnie, ha már a gázszerelő nem működik!

GonoszMostoha 2014.04.06. 08:33:35

Jó és igaz írás. Ha ez a felcsúti ártány marad a rohadt bagázsával együtt, hordjuk is el innen a bundánkat mihamarabb. Inkább mosom a szart egy idegennnek, mint a saját őrült fajtámnak, aki az arcomba köp.
És még ez vallja magyarnak magát.

bumposs 2014.04.06. 08:42:33

.....a könnyűipart siratóknak ! Napi két maréknyi rizsért kellene dolgoznunk, azonnal lenni itt ezernyi gyár három műszakban ! Nem vettétek észre , hogy minden kínai ? Ugyan miért ? Maradjon Orbán és a most harmincasokkal megszeretteti a rizst ! Akkor azt fogjátok hazudni, sose akartátok Orbánt ..... Hánynom kell tőletek.

lüke 2014.04.06. 08:49:30

@czjanos: ezzel azonosítod magad:)

nocsak,
a bon mot tirádás TWA is megjelent a választásra,
ö az ellenpólusa ennek a dehonesztáló mocsoknak ,ami a magyar politikai életet jellemzi,
minden oldalon: személyeskedés, durva alpári hangnem , büncselekmények etc

mackensen 2014.04.06. 08:51:32

"Ékköve a felcsúti mandarinság stadionnal és játékvasúttal."

Ez a mondat egész pontosan mit jelent? Ha mandarinok alatt a császári Kína közhivatalnokait érti a szerző, mi a közös bennük és a Fiatal Demokraták Szövetségében (fiata hehe, demokraták hehe:)))?
Az előbbiek egy komoly vizsgáztatási rendszeren mentek keresztül, hogy megkapják az állásukat, stb. stb.

biobender 2014.04.06. 08:53:16

@midnight coder: "mert a bölcs liberós politikusok döntései nyomán az európai ipar nagyrészt Kínába, a szolgáltatások nagy része Indiába költözött. Innentől kezdve pedig bérverseny indult a hazai és az indiai munkavállaló között - amit a hazai nemigen nyerhet meg"

Igazi mucsai gondolatok, grat. Nyilvan nem lattal meg Nemetorszagban valyoghazban nyomorgo jobbagyot, de valoszinuleg repuloteret sem. Uldolgelj csak a putridban es hidd el, hogy a Magyar Nemzetbol pontosan tajekozodhadsz a vilagrol.

lüke 2014.04.06. 08:55:19

nem víz -gáz szerelö ez a szakma?
(Bernoulli törvény, hidro és aerodinamika ,vajon TWA tudja-e?)
gáz ez,úgy ahogy van,
majd elszállnak

midnight coder 2014.04.06. 08:55:27

@bumposs: Miért, szerinted a 8 elemis magyar proletár mi olyat tud, amit a két marék rizsért dolgozó kínai nem ? És mivel hazai ipar nincs, így kb. két lehetőség van:

1. a proletár beszáll a bérversenybe a kínaival.
2. él a segílykéből, azaz te fogod őt eltartani családostól.

Tetszettek volna nem elvinni az ipart Kínába, akkor esetleg nem két marék rizsért kellene versenyezni. Persze ez nem Orbán döntése volt 2000 tájékán (duplázott minimálbér) hanem az okos európai politikusoké még a gengszterváltás környékén.

akist 2014.04.06. 08:55:30

Még a "Modern képmesék"-et is majdnem elfelejteti e' remek írás...vagy készül a jobboldali változat? Árpád, ugye azt is vállalod egy kis apróért?

biobender 2014.04.06. 08:58:07

@midnight coder: "Tetszettek volna nem elvinni az ipart Kínába, akkor esetleg nem két marék rizsért kellene versenyezni. "

Es teccettek volna rogton a hatarokat is lezarni, Mmaskepp az ilyen nem mukodik. Igy sem, Ceusescut is a sajat nepenverte agyon, de meg lehetett volna probalni. Epp megbukott mindenhol a vilagon, de sebaj.

midnight coder 2014.04.06. 09:01:59

@biobender: Én egy olyan multinál dolgozom, ami abból él, hogy a fejlesztéseket szervezik kifelé a fejlett országokból. Ez kb. úgy néz ki, hogy kinn keres a fejlesztő X eurót, idehaza keres X/5-öt, Indiában keres X/10-et. Ma úgy néz ki a helyzet, hogy az üzletileg legérzékenyebb dolgok maradnak odahaza, azok amik kevésbé érzékenyek, de nagy szaktudást igényelnek jönnek ide, és azok amik igazán nagy tömeget foglalkoztatnak mennek az indiánokhoz. A végeredmény az, hogy kinn szépen ürülnek ki az irodák. Mi szépen növekedünk, de nincs illúzióm azzal kapcsolatban, hogy 10-15 éven belül ez a trend is megfordul.

midnight coder 2014.04.06. 09:03:50

@biobender: Kuba körül sem kellett lezárni a határokat ahhoz, hogy ne költözzenek oda az amcsi cégek. De mindegy, ez a vonat már rég elment.

Dr.Bio74 2014.04.06. 09:10:22

@midnight coder:
" Ha valóban bölcs lennél, akkor tudnád hogy a vályogházban élő jobbágy leginkább azért él vályogházban, mert a bölcs liberós politikusok döntései nyomán az európai ipar nagyrészt ...."
vs
"egyre szegényedő országban a jobbágyok ne gyújtsák rá a döbrögi uraságokra a birtokaikat elkeseredettségükben amikor már a vasárnapi mise sem tudja elhitetni velük hogy mélynyomorban élni"

Keveredés van.
Bölcs úr szavai arra céloznak, hogy a szegényedő országra rátelepszik egy réteg, mely tudással és pozitív képességekkel egyáltalán nincs ellátva. Persze arra meg van a tehetsége, hogy gyakorlatilag tulajdonává tegye mindazon javakat örök életre, melyek révén az ország jelentős beleszarós és képzetlen rétegeit visszavezetheti a hőn áhított feudalista rendszerbe. A történelem viszont anélkül ismétli magát, hogy a résztvevői ismernék azt. Bizony eljön az idő amikor ismét elég lesz egy kis mitugrász, egy másik hülye ideológiával, hogy lángba borítsa az országot. Az út jelenleg e felé visz.
Ennek a liberálisnak nevezett politikához semmi köze, mert Kína és India általad említett negatív hatásainak inkább a szabad piaci versenyeztetéshez van köze, melynek meg a piacgazdasághoz van köze. A frankó jobbos nagybirtokos rendszerben is előfordult, hogy a nagybirtok feje eladta a terményt külföldre amíg a a megtermelői éheztek, ő meg elment Bécsbe, Párizsba, Velencébe élni a nagybetűs életet. A helyzetet ami miatt az EU szív azt csak idióta lobbista (nem jobbos, nem balos, nem liberális csak pénzéhes) politikusok alakították ki a jogszabályaikkal. Ebből ma itt kis hazánkban az a jellemző, hogy ezt tökéletesen megtanulta kis politikusi gárdánk és jelenleg is szarja kifelé a kis egyéni érdekeket kiszolgáló , amúgy élhetetlen és káros jogszabályok sokaságát. Az a hülye helyzet áll fent, hogy okos emberek, most minden szar dolgot betolnak a liberalizmus, mint gyűjtőszó alá, és komolyan el is hiszik, hogy csak annyi az élet, hogy az izmusok közül a nekünk legmegfelelőbbet választjuk. Ezek az okos emberek, vagy felmenőik fogják a hőn áhított rendszert a kiépülése után a leginkább szapulni és tagadni, mert részeiben gondolkodni nem tudnak, valamit saját képükre formálni, kompromisszumokkal kibővíteni nem képesek, instant rendszereket vesznek és adnak.

Ebben viszont nagyon igazad van:
"Amúgy a szerző a fenti postot kb. ugyanígy megírhatta volna az MSZP-ről is."

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.06. 09:15:34

Alapvetoen igaz a poszt, de azert mas oka is van a Fidesz elonyenek. A nem eppen vermagyar nemzethy, khereszthyeny, hanem csak jozan eszuek is felhaborodtak, amikor leromanoztak a hataton tuliakat a szocik.
Mas: a kivandorlas kifejezetten erositi a fideszket, mert a sok elegedetlen kulfoldre megy, ezzel csokken a nyomas a fostartalyban, nem Mo-on vergodnek a nincstelenek, hanem Londonban hallgatnak Akos dalokat egy nagymagyarorszagos zaszlo alatt nosztalgiazva.
A magyar ember akkor valt kormanyt, ha mar tenyleg tele a toke. Ugy latszik a sok korrupcio, felso es kozoktatas elzullesztese, manyup ellopasa, keleti dorgolozes, mutyik, horthy nosztalgia nem volt eleg arra, hogy tele legyen a faszuk a fideszkevel.
Nem baj, semmi nem tart orokke. Es ma mar lehet mashol is emberi eletet elni, a hatarok nyitva vannak. Majd ujraalapitjak az orszagot mashol a kivandorlok. Nem nekik lesz szar, hanem azoknak, akik otthon maradnak az akolmelegben. De ok nem is fogjak tudni, hogy elvesztettek az eselyt egy normalisabb eletre.

Addig nem lesz kormanyvaltas, amig nem lesz jobb alternativa. Most ugy latszik az embereknek ez a szar fidesz jobban fekszik, mint a szar ellenzek.

béla a görög (törölt) 2014.04.06. 09:17:30

fidesz? én csak fehércigánynak hívom őket.
ők valami miatt magyarnak magukat pedig ha viselkedés alapjén leírom őket akkor cigányok.
egyház? maffia? sáskahad?
egy biztos, betörnek a magánszférádba is és viszik az erőforrásaid: MANYUP, trafik, föld, takarék, épület, pénz (lásd adó(k)), stb.
ennyi.

biobender 2014.04.06. 09:23:17

@midnight coder: "Kuba körül sem kellett lezárni a határokat ahhoz, hogy ne költözzenek oda az amcsi cégek. "

Nem, azert kell lezarni a hatart, hogy az emberek ne tudjanak elmenekulni az orszagbol. Amugy jol ertem, hogy szerinted egy kommunista diktatura lett volna a megoldas anno? 1989-ben ez egy viszonylag nepszerutlen allaspont volt.

MACISAJT 2014.04.06. 09:24:10

Emlékezzünk.

"Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben. Tessék ilyenkor lövetni "

Ki is írta ezt? És mikor?
Tóta W. Árpád,(akkoriban Index, ma a HVG) hírportál "Pulitzer-emlékdíjas"(muhaha) újságírója a 2003 május 4-i Kendermag-demonstráció után.

Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel – kezdte a Kendermag Egyesület demonstrációjával kapcsolatos publicisztikáját Tóta W. Árpád, az Index internetes lap jegyzetírója, úgynevezett Pulitzer-emlékdíjas újságíró.

„Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. (…) Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.”

„Nem lehet elégszer elmondani: a demokrácia, a teljes, válogatás nélküli választójog túlhaladott berendezkedés.”

biobender 2014.04.06. 09:27:05

@midnight coder: "Ez kb. úgy néz ki, hogy kinn keres a fejlesztő X eurót, idehaza keres X/5-öt, Indiában keres X/10-et. Ma úgy néz ki a helyzet, hogy az üzletileg legérzékenyebb dolgok maradnak odahaza, azok amik kevésbé érzékenyek, de nagy szaktudást igényelnek jönnek ide, és azok amik igazán nagy tömeget foglalkoztatnak mennek az indiánokhoz"

Erre nyilvan az a megoldas, hogy elesszuk fel az NDK beli Robotron ceget es irjuk meg a nepnemzeti MSDOS oprendszert amit aztan kozelezo lesz hasznalni az iskolakban es az allami szerveknel.

A sok hulye meg fanyaloghat, de majd befogjuk a pofajukat, igaz elvtars?

Dr.Bio74 2014.04.06. 09:27:38

@MACISAJT:

És, akkor most mi a következtetés?

MACISAJT 2014.04.06. 09:29:18

És még valami.
Nekem egyvalami megérte a II.Orbán kormányból. (Ami a jelek szerint így is marad,még (legalább) négy évig.)

Éspedig hogy nem "ezek" vannak/lesznek hatalmon..Hogy nem a strigák és honkupecek, nem az apró antall pereputtyok, nem a kókák, demszkik, mesterháziak, nem mszp-szdsz ormányoz.

Hanem azt látom/láthatom amint az agyonvert ballibák,a szellemi homlesszek óbégatnak , ajvékolnak naponta mindenfelől , minden hullámhosszon.

Na szóval, ha csak ennyi volna Orbánék teljesítménye(nem), ez nekem már megérte.
Ez ugyanis számomra PRICELESS.(Megfizethetetlen)

Dr.Bio74 2014.04.06. 09:29:48

@biobender:
Magyar gumipitypang, magyar narancs, magyar DOS.

MACISAJT 2014.04.06. 09:32:02

@Dr.Bio74: ("És, akkor most mi a következtetés? ")

Elmondom röviden.

Mi azt már rég tudomásul vettük hogy ez egy háború.Ott pedig az a szabály hogy "ne kérj és ne kapj kegyelmet".
És főleg ne picsogj, ha szájon vágnak.

Idézném a ballibák fároszát, az öszödi böszme programját, mégpedig a hivatalos pártsajtóból:

"Le kell verni a jobboldalt. Az én feladatom az, hogy ennek a politikai versengésnek irányt adjak, feladatokat szabjak, és azokat számon is kérjem, s ezt meg is teszem hezitálás nélkül."

(Népszabadság, 2004. február 9.)

Akkor meg?
Minek ez a mostani picsogás, ettársak?

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:32:38

@midnight coder: Pontosan. Ennek egyik legjobb példája az IBM Székesfehérváron, meg a IT Services az Infoparkban.
A valódi döntéshozó kulcs informatikusok maradnak kintiek, óriási fizetéssel, az üzemeltető középkáderek, akiknek kommunikálni kell az ügyfelekkel illetve az igazi rendszergazdákkal, azok vannak itt. A tucat programozó pedig az indiánoknál.
Mondjuk egy rémálom az indiánok által fejlesztett rendszereket üzemeltetni, ezen több nagy ügyfél szívott már.

hipokrita parazita 2014.04.06. 09:33:42

TWA fülketrianon fogalma nem csak publicisztikai bravúr, de sajnos, a lényeget is plasztikusan kifejezi. De ezért nem csak azok a felelősek, akik kibírják "a szagot az akolmelegért cserébe", hanem azok is, akiknek köszönhetjük, hogy áldásos tevékenységük eredményeként kétharmados többséget eredményezett az inga kilengése és akik nem akarnak vagy nem képesek tanulni ebből:
bukottnemzetek.blog.hu/2014/03/27/udvozlunk_a_blog_hu-n_27342

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:37:35

@MACISAJT: Akkor meg mit vagy oda hogy 2006-ban szétverték a gyújtogatókat?

lélekkel 2014.04.06. 09:39:05

Fidesz imádók! A Viktorotok volt Debrecenben, és ott elhangzott mellette/érte a színpadon a következő idézet:

A vers címe: Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled. Egy rövid idézet: Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled! / Úgy mentsenek ki a lángban álló házból! / Úgy húzzanak ki a vad, dühöngõ árból! / Éhhalál küszöbén úgy kapj majd kenyeret! / Ahogyan szavaztál, úgy bánjanak veled!

Aki EMBER azt ez felháborítja.

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:39:10

@hipokrita parazita: Egy csomó ismerősöm szavazott a Fideszre 2010-ben. Volt aki kopogtatót is gyűjtött nekik. Olyan jó felhánytorgatni nekik. :-))
Már mind szégyelli.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2014.04.06. 09:39:55

Ez megint elment öncélú vallásgyalázásba.

MACISAJT 2014.04.06. 09:40:30

@hipokrita parazita: ("azok is, akiknek köszönhetjük, hogy áldásos tevékenységük eredményeként kétharmados többséget eredményezett az inga kilengése ")

Jellemző ilyenkor az értetlenség.
Pedig elő lehet venni a tükröt,s jó mélyen belenézni.
Kinek a hibájából került hatalomra Orbán 2/3-os többséggel??

Nem ismerős a TGM "nevü" jelszava ?( aki ugye 1990-ben azt volt képes mondani a választások előtt:" Vagy SZDSZ. Vagy lábszag és mucsa")

Tehát- szerintük- van két változat: mikor az mszp-szdsz győz, az maga a "demokrácia", a nép okos és értelmes,a nép akarata úgy döntött hogy stb.
És van az amikor(még kimondani és szörnyű)az mszp-szdsz nem győz...
akkor tombol a fasizmus,akkor a nép hülye és agymosott,nem látják hogy barna eső hullik, Europa aiúta, jöjjön kohn-bandita az EU-s tankokkal meg vonuljon heller ágnes a pucér köldökével, különben itt pusztulunk meg, ballibsi közgazdászok és véleményformálók ugrálnak naponta a Dunába,nem győzik őket kifogni Mohácsnál.(hajóvonták találkozása tilos.)

És még a tóta sem juthat a "közszolgálati"(muhaha) televízió közelébe, hogy "Modern képmesékkel" nevelje a nagyérdeműt, tízmilliókért....
Egészen odavagyok.

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:40:48

@MACISAJT: Helyette Kósák, Vitézik, Annyit is ér Lázár, stb. Gratulálok az erkölcsi színvonaladhoz!

biobender 2014.04.06. 09:41:52

@MACISAJT: Nyilvan igy gondolta minden balos 45 utan. Az arcedula meg 56-ban lett csatolva.

Dr.Bio74 2014.04.06. 09:43:08

@MACISAJT:

Én meg azt látom, hogy az emberek nagy többsége kényszert érez, hogy két méretes broki farokméret versengéséből, mindenáron az általa méretesebbnek ítélthez álljon, és hittel bizonygassa, hogy az általa választott pénisz bizony nem megalázó.
Ha ez mellé valaki még háborút is víziónál az vagy nagyon fiatal még (max 30-35), vagy alapvetően baja van az élettel, ha csak nem egy idióta megélhetési politikus.

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:43:12

@midnight coder: "Mert az előző, különadóktól mentes nagyon liberós 8 évben özönlött ide a külföldi működő tőke... Ja nem, bocs, a szlovákokhoz özönlött. Ide csak az jött, ami a szlovákoknak nem kellett, Pl. hankook. "
- Ja. Meg a Mercedes, meg az Audi. Mit szívtál így reggel? Abból én is kérek!

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:45:01

@Malachi: "ez mondjuk nem menti fel a könnyűipar eszetlen tönkretételét, ami az alapja lehetne egy erős gazdaságnak "
- A könnyűipar tipikusan alacsony képzettségű és nagy tömegű munkaerőt igényel, olyanokat akik egy tál rizsért dolgoznak egy napot. Ezt szeretnéd?

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 09:47:19

@MACISAJT:
Nagy szavak helyett :

A soralátétnyi adóbevallás helyett kivetett 40 !! kulonféle adó kozul 1 :
...a 4 év alatt 40.ooo ft - ot vett ki a zsebembol "biztosítási adó" címén a csuti ártány...
...és ez csak 1 a 40 - bol !

Orvbán takarodj !

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:47:24

@Bell & Sebastian: Hmmm.. neked a csuti ártányról a köcsög jut eszedbe? A pszichológusoddal beszéltél már róla?

Kim lr Szen 2014.04.06. 09:48:13

@dr kíváncsivagyok: Ja. Például a söralátét. A nagy ígéret.

Dr.Bio74 2014.04.06. 09:48:33

@Kim lr Szen:

1 tál rizs/fő nagyon versenyképtelen. Persze ha a tál rizst a cég földjén saját eszközeivel termeli meg a dolgozó, akkor meggondolandó.

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 09:48:44

@Kim lr Szen:

"- A könnyűipar tipikusan alacsony képzettségű és nagy tömegű munkaerőt igényel, olyanokat akik egy tál rizsért dolgoznak egy napot. Ezt szeretnéd?"

Valamelyest jobb , mint a szivárványt gereblyézni napi 8 órában...

tisztapista 2014.04.06. 09:48:57

Tótával vitatkozni kábé olyan mint Zuzu Petas-szal beszélgetni. Úgyhogy bele se kezdek.

Egy megjegyzés csupán: teccettek volna az elmúlt 8 évben (2002-2010) akolmeleget is adni a szarszag mellé, és akkor senki sem vágyna a Fideszbe. Mert, kedves barátaim, ahol a kötelező szarszag mellé legalább az akolmeleget megkapja a polgár, oda fog szavazni.

lavór 2014.04.06. 09:52:33

@tisztapista:

Csak nehezen bírom már az átható szagot. :)

Holle anyó 2014.04.06. 09:55:16

Való igaz, hogy a magyar Fidesz-szavazó nem a Fideszt szereti, hanem a szoclibet utálja.

Én eddig mindig a Fideszre szavaztam, pedig utálom a KDNP-s szenteskedését, az idióta élsport/stadion mániáját és az eszelős rendpártiságát.

Az idén először kényelmes helyzetbe kerültem. Miután a politikai centrifuga kicsapta az LMP-ből az szdsz-klónokat, számomra teljesen vállalható lett az elvek mentén politizáló, korrekt, senkivel össze nem fekvő, zöld, normális, mérsékelt, korrupcilovetta botrányoktól mentes és MSZMP gyökerekkel sem rendelkező LMP.

Az LMP-re fogok szavazni jó szívvel és nem kell emiatt szégyenkeznem. Remélem, bejutnak és elkezdenek fejlődni, ígéretes magja lenne egy kormányképes baloldali pártnak.

lüke 2014.04.06. 10:00:01

@midnight coder:
beszáll,
van olyan magyar cég, amely a kinaiaknak
vállal bérmunkát(pl MOMERT Dunaújváros)

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 10:03:42

Egy kis visszatekintés:
2010 - ben , mikor láttuk a csocik gyengeségét , hogy hagyták a csuti ártánynak ellenzékbol meghekkelni minden változtatási szándékot,...el sem mentunk szavazni , mert minek...
A Fideszesek bezzek motiválva voltak !
Most ?
Kurvára elmegyek , mert ha le is szarom a (most is gyenge) szocikat, de DEMOKRÁCIÁT nem hagyom, ez már meguti az ingerkuszobomet !
Hajrá kormányváltók !
( Délben megyunk , a kis , 4 tagú csádommal...)

Holle anyó 2014.04.06. 10:04:20

@MACISAJT: :)))) Ez mindent visz! Régen röhögtem ennyit!

tisztapista 2014.04.06. 10:05:09

@lavór: Pedig az mindig volt és lesz is.

A szarszag a politika szériatartozéka, ezt csak az nem érzi, aki elfogult. Van a kiöregedő komcsi elitünk, akik még marxista polgaztant tanultak, és pusztán azért szerelmesek a "NYUGAT" minden vívmányába, mert az iránt sóvárogtak a vasfüggöny mögül. Jó lenne már szembenézni azzal, hogy a volt vasfüggöny mögött ugyanolyan problémák vannak.

Amerikában szabadabb a légkör? Aha. Az elnök pedig bármikor drónt küldhet egy neki nem tetsző feje fölé, és megöletheti. Ja, egyébként mindenkit alapból figyeltet is.

Vagy nyugat-európában találja meg lelki békéjét az elméleti filozófus? Üdvözlet Londonból és Párizsból, iszlámország két új fővárosából! Itt az új európai kultúra, egyed, hamm, hamm!

A politikusok mindenütt lopnak, a pénzemberek mindenütt anyagi befolyásra törekszenek, csak máshol szerényen "lobbinak" és "alapítványi támogatásnak" hívják. Meg amit nem látunk innen, mi, a piramis aljáról.

Ha pedig ez így van, akkor arra szavazok, aki nekem többet ígér. A többi pedig nem érdekel, amíg az ordas nácik nincsenek szabadon eresztve.

lavór 2014.04.06. 10:11:02

@tisztapista:
Igaz, szarszag volt és mindaddig biztos lesz, míg a volt MSZMP és KISZ funkcionáriusok ülnek a Parlamentben. Talán arra szavazok, aki minimum megígéri, hogy néha kinyitja az ablakot. Az az igazság, hogy mindegy mit ígérnek, sosem mondtak igazat. Az se igaz, amit kérdeznek kategória. Szép lózungok, csodás beszédek. de az alapvető élni és életben hagyni szabály sem megy ebben az országban. Köszönjük, Emesék, hogy élhetetlenné tettétek az országot.

aleb19 2014.04.06. 10:14:43

ismet egy jol megirt egyoldalu hulyeseg, igazsag morzsakkal
az ujkadarista viktator a legkisebb kozos rossz...ez van a potyaleso, millas kamurokkant tarsadalom erre vevo, de legalabb nem kurta szet az orszag gazdasagat es megallitotta a 2005-ben kezdodo eroteljes leszakadast

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 10:14:55

@Holle anyó:
"Az LMP-re fogok szavazni jó szívvel és nem kell emiatt szégyenkeznem. Remélem, bejutnak és elkezdenek fejlődni, ígéretes magja lenne egy kormányképes baloldali pártnak."

Remélem bejutnak, bár én a kormányváltókra szavazok ...ha a náciknak lesz képviseletuk - nagy szégyenunkre !- a parlamentben,..legyen a zoldeknek is... anélkul ,hogy egy fajsúlyúnak titulalnám oket ...

Hajrá kormányváltók !

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 10:19:25

@aleb19:
" legalabb nem kurta szet az orszag gazdasagat es megallitotta a 2005-ben kezdodo eroteljes leszakadast "

Tudod , hogy ez komplett hazugság ?!
Pont a gazdaság szétkúrása a másik ok , ami miatt el kell zavarni a csuti ártányt !
2010 - ben egálban voltunk a lengyelekkel , a szlovákokkal és eloztuk románokat...
Most egálban vagyunk a románokkal és eloznek a tobbiek !

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2014.04.06. 10:20:17

@Sapika: Nálunk a körzetben indul egy női képviselőjelölt. A neve nincs rajta a 4 oldalas(!) szórólapon, hanem, hogy ő az Egyetlen Női Jelölt. Elfért viszont egy csokitorta receptje a 4. oldalon. A nevét valami apróbetűs lábjegyzetben az e-mail címből ki lehetne silabizálni, de annyira elkeserítő ez így, hogy még női szolidaritásból sem teszem. Ha a következő 4 évben milliárdossá válok, egyéb fontos ügyek mellett egy női kampányközponthoz is odateszem majd a pénzem... persze az is csak tüneti kezelés lesz, de négy év alatt ennyire futja majd.:)

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 10:23:59

@MACISAJT:
"Kinek a hibájából került hatalomra Orbán 2/3-os többséggel??"

Korrigáljuk....most...

Hmmm... 2014.04.06. 10:26:48

Elég pontos a helyzetértékelés, de nem mond semmit arról, ahogy idejutottunk... Annak, aki erre kíváncsi, javaslom, hallgassa meg a Gyurcsánnyal a Klubrádióban, április 4.-én készített interjút... persze ez se teljeskörű, de Tölgyessyé mellett a másik legjobb analízis(zanza). A cikk a szép jövővel kapcsolatban is csak utalásszerűen, példázatokon keresztül foglalkozik, pedig... én azt látom (történelmi példázatokkal egybevetve), hogy már egy öngerjesztő folyamat kellős közepén vagyunk... és a mai nap az utolsó ennek a megállítására (de nem vagyok túl optimista, az emberek nagy része becsukja a szemét, és farok-behúzva vagy csak kilátástalanul pörög a neki rendelt mókuskerékben.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 10:33:06

Tóta W a Mandineren? Azt a fűzfán fütyülő rézangyalát neki. És még mindig igaza van. :-)

aleb19 2014.04.06. 10:34:04

@dr kíváncsivagyok:'2010 - ben egálban voltunk a lengyelekkel , a szlovákokka'
rosszul tudod, csak nezd meg a Keuropai terseg GDP adatait az elmult 10 evben
viktator meghozta az orszagnak a gazdasagi-stagnalast
es lehet ezert fanyalogni, de mar ez is eredmeny es kozben emelkedett a realber, csokkent az inflaco...stb

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 10:39:04

@Szúnyog: Én kíváncsi vagyok rá. Meg még másik pár-százezer is.
Ha te meg nem vagy rá kíváncsi, akkor takarodj a picsába. Én sem járok a MNO-ra sem olvasni, sem kommentelni, mert leszarom, amit ott írnak. Minek menjek? Ti meg jöttök az index blogokra (mind a 3-an 25 nicknévvel), mi a szarnak?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 10:40:51

@alfacharlybravo: "Ha vissza jönnek a liberók az egy totális katasztrófához fog vezetni pont úgy mint 2002 után."

Bérrettegő vagy.

Pelso.. 2014.04.06. 10:48:30

@tisztapista: Amennyiben valakinek, elég a szarszag és az akolmeleg ahhoz, hogy pl polgár szerepbe képzelje magát, hát szavazzon oda, semmi gond...:)

paráznabillegető 2014.04.06. 10:52:49

mindenki rövidtávon gondolkozik.
jaj, mi lesz ma!...
nagy semmi.
ahogy hosszútávon is. végkimeneteltől függetlenül megy tovább lefele a lejtőn az ország.
csak párat kérdezek: akik elhagyták a hazát, és más tehetségükkel más országokat gyarapítanak, azokaz hogyan csábítjátok vissza? vagy majd jön helyettük más?
még egy: hogyan lesz teremtve az országban versenyképes munkahely százezerszám?
nem is kell többet kérdezni, végülis csak ez a kettő fontos.
tudom a választ: ööö, izé, blablabla, meg sehogy (az őszinte bevallja).
hogy is volt csak, ide a végére?
mevvan.
"a holló mondja: soha már."

MACISAJT 2014.04.06. 10:56:08

És a "trianonozóknak" ajánlom a klasszikus idézete:

2009. 02. 27. 12:44
Kuncze Gábor szabad demokrata képviselő, az SZDSZ volt elnöke , volt rádiós műsorvezető, a DK képviselőjelöltje a Klubrádió műsorában azt mondta:

"(...) nagyon sok embert ismerek, akik összehasonlíthatatlanul jobban élnek, mint tíz-tizenöt évvel ezelőtt, és olyan mély letargiában vannak ettől a rettenetes országtól meg helyzettől, hogy legszívesebben az ember tényleg ciántablettát osztogatna nekik, hogy jussanak már túl a problémájukon."

Előre.

kranführer 2014.04.06. 10:58:58

Néhány éve még nem vágott ilyen élesen a tollad te bértollnok fasz, amikor gyurcsány és tettestársai rabolták ki az országot.

fvipera 2014.04.06. 11:07:53

nem adtam oda a manyup megtakarításomat. nem adom a gyerekeim lelkét orbán/hoffmannak. halálos ellenségei ezek a gyerekeink jövőjének.

fvipera 2014.04.06. 11:08:53

@kranführer: TótaW nem tehet arról, hogy funkcionális analfabéta vagy. ugye?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 11:10:43

@kranführer: És, akkor nincs is igaza?

Amúgy meg gondolkozz el, hogy milyen értékrended van neked, hogy egy politikus miatt így kikelsz magadból. Remélem, nem visz el egy szívroham.

És a kérdésem: miért nincs Gyurcsány börtönben, ha tettestársaival kirabolta az országot? Erre válaszolj, különben minden szavad hiteltelen!

fvipera 2014.04.06. 11:12:09

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: tényleg meglelő. tótaw egyetlen írásával nagyot csökkentett a mandiner intellektuális deficitjén a vége felé

fvipera 2014.04.06. 11:15:43

fülketrianon

tótaW zseni

midnight coder 2014.04.06. 11:18:42

@dr kíváncsivagyok: 2002-ben meg megszakadtunk volna a röhögéstől, ha valaki olyan hülyeséget mond, hogy a szlovákoknak lesz eurójuk, nekünk meg nem.

alfacharlybravo 2014.04.06. 11:18:47

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Én totál be vagyok szarva, miután megígérték a totális rendőrterrort a 2006 tos az egy békés majális volt ahhoz képest ami hatalomra jutásuk után lesz, lámpa vasra akasztás felkoncolás és egyebek véres bosszú a jó isten mentsen meg tőlük.

aleb19 2014.04.06. 11:19:04

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: 'És a kérdésem: miért nincs Gyurcsány börtönben, ha tettestársaival kirabolta az országot? Erre válaszolj, különben minden szavad hiteltelen!'
mert az intezmenyesitett, milliardos lopasokhoz alakitottak a torvenyeket-ezt viktator es bandaja is eltanulta a szadesz-maszoptol

midnight coder 2014.04.06. 11:20:44

@paráznabillegető: Persze. De tegyük hozzá, hogy ehhez a kiáramláshoz a balfékek aktívan hozzájárultak az egykulcsos adó elleni kampányukkal.

midnight coder 2014.04.06. 11:25:29

Itt egyébként nem az a kérdés, hogy a FIDESZ nyer-e, vagy hogy 2/3-a lesz-e. A kérdés az, hogy a Jobbik lesz-e a második legerősebb ellenzéki erő, vagy az MSZP. Ha a Jobbik, az egyben az MSZP végét is jelenti. Ami mindannyiunk legfontosabb érdeke.

Ha Orbán eltűnne, jönne helyette más - az MSZP léte kiprovokálja egy hasonló kategóriájú ellenlábas felemelkedését. Az MSZP eltűnése viszont Orbán vitorlájából is kifogná a szelet, már nem ő lenne a legkisebb rossz.

Robinzon Kurzor 2014.04.06. 11:34:02

@midnight coder:

Az MSZP eltűnéséhez szerintem az kellene, hogy ne érjék el a bejutási küszöböt (15%).

Rajtam nem fog múlni ...

lavór 2014.04.06. 11:36:28

@midnight coder:

De pont ez a kérdés. Ki mondta, hogy Orbán a legkisebb rossz? Pont olyan rossz, mint a már leszerepelt baloldalinak hívott gárda.

paráznabillegető 2014.04.06. 11:41:23

@midnight coder: és az mit számít, most már?
ragadsz a múltban te is, koma. mert árpád hibája, hogy nem ment nyugatabbra. aztán az arany horda hibája, a portáé, a habsburgoké, a ruszkiké! ja meg a ballibeké, persze.
na és akkor? szar mindig lesz, jó tudni, ki a felelős, de még jobb lenne a megoldás.
neked sincs, mi? :D
csak mikroszinten...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 11:51:39

@aleb19: Igen, csak jobban örültem volna, ha a fidesszoponc mondja ki, akit megszólítottam.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.06. 11:52:35

@alfacharlybravo: Bizony-bizony. Lehet, hogy a bajt megelőzendő ki kéne ugrani az ablakon, nem? :-)

Bell & Sebastian 2014.04.06. 11:56:19

@Kim lr Szen: Ki az a ti? Verescsillagot Spirálisan Körbelegelők? A gumi jól jönne? Huszonhatos vagy nyolcas?

Nekem Orbánról egy csendélet jutott az eszembe, a csuti ártány nem egy akvarell, ezt lássa be maga és Freud, továbbá az összes köcsög.

alfacharlybravo 2014.04.06. 11:57:56

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: A tömeges öngyilkosság marad csak a lassú kínhalál helyett, de esetleg menedékjog Oroszországba, van felsőfokú orosz nyelv vizsgám, ivritül nem tudok.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.04.06. 12:03:50

Persze,hogy viktor és csapata egy rakás lószar!
De a volt maszoposokat sem akarják látni.
Mondjuk listán nálam jobbik volt,egyéniben egy összefogásos csávó,mert őt bírom.
Ez van.

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 12:09:25

@midnight coder:
"2002-ben meg megszakadtunk volna a röhögéstől, ha valaki olyan hülyeséget mond, hogy a szlovákoknak lesz eurójuk, nekünk meg nem. "

2020 - ban meg buszkén mondogatjuk majd MAGUNKNAK , HOGY ÉRDEMES VOLT A CSUTI ÁRTÁNYRA SZAVAZNI , HOGY KIVITTE AZ ORSZÁGOT AZ EU - BÓL...ÉS LÁM-LÁM MÁR KENYERET IS LEHET KAPNI JEGYRE , NEM CSAK WC - PAPÍRT....

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 12:14:32

Szavaztunk...
A családom és a szomszédaim is...ugyanarra...
Hajrá kormányváltók !

Anselmo 2014.04.06. 12:16:54

Bizarr, amikor Tóta Trianonról ír. Nem kellett volna ma bekapcsolnom a számítógépet...

Anselmo 2014.04.06. 12:17:42

@dr kíváncsivagyok: a kormányváltókra szavaztál? hű de meglepődtem :)

wanekus 2014.04.06. 12:17:54

Az első olvasható írás a mandineren.

orgoványi erdőjáró 2014.04.06. 12:20:27

tótavé ismét ideböffentett egy moslékot. De nem baj, megint elküldjük őket a jó büdös francba. A kutya ugat, a karaván halad.

Anselmo 2014.04.06. 12:21:13

"amitől jobbak és többek vagytok, amitől jogotok van megvetni mindenkit, aki nem az"

Na ne! Olyan mintha Tóta a sajátjairól, vagy önmagáról írna. most hogy felidézem pár indexes cikkét, osztotta az észt rendesen, és mindenki hülye volt, aki másban hitt. Az ő értelmiségük a legokosabb értelmiség, ugyebár.

Anselmo 2014.04.06. 12:24:49

Tóta írása tipikus példája annak, hogy nem tudunk nem önmagunkból kiindulni. Az ellenfélben is önmagunkat utáljuk, de könnyebb másokat szidni érte, mint a fájdalmas önkritika. Az önkritika netán valódi változásokat is hozhat, és ebben - lássuk be - nem jó a baloldal. Már csak ha végignézem az Összefogás elő 5 listás jelöltjét, nem jók a változásban. De legalább magabiztosak.

Bell & Sebastian 2014.04.06. 12:25:53

@wanekus: Tetszik? Mert ilyen az ingerszegénység. Paralimpiai Pen Club -díjra benevezve.

Editor_ 2014.04.06. 12:37:03

Az egyik legjobb cikk, amit mostanában olvastam! Ez a mondat az egész helyzet esszenciája: " ... Ha csak az magyar, aki velük szavaz, akkor nagyon kevesen maradnak a magyarok. Utoljára Trianonban veszített ennyi lelket a magyar állam." Tusé!
És nyernek a rohadékok. Mert hívők, mert elvakultak, mert megtévesztettek. Ahogyan megírtuk mi is: koznaplo.blog.hu/2014/04/04/miert_olyan_atkozottul_nepszeru_a_fidesz#more5921470

dtk74 2014.04.06. 12:37:56

@alfacharlybravo: közmunkával közértéket teremtettek, ami a termeléshez járult hozzá. autópályák, infrastrukturális beruházások, stb. a stadion nem hoz pénzt, csak viszi... másfelől a stadion nem közmunkában készült. piaci áron, cégek építik...
A közmunkának hívott segélyezés sem teremt szebb jövőt. fehér holló az értékteremtő, szerveztt, átgondolt, vezérelt közmunka. van ilyen, de sajnos csak elvétve. a többi csak parasztvakítás.

dr kíváncsivagyok 2014.04.06. 12:38:26

@czjanos:
Most voltunk...
Találkoztam pár ismerossel , mindannyian szeretnénk a csuti ártányt látni,...mint a "Haza ellenzékben" lévo Graz- i ápoltját...

dtk74 2014.04.06. 12:39:37

@mackensen: küldök neked szőrszálat. hasogatni.

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.06. 12:42:14

Ez az írás tökéletesen megragadta a lényeget:
"Királyi birtokhoz nem volt pofája senkinek. "
Ez itt a lényeg, és ezt nem hajlandók észrevenni. A világ melyik felén lehetne ilyet megtenni?
Erre a szintű pofátlanságra, zabrálásra nincs magyarázat.
2002, 2006 ban is törzstag voltam a kossuth téren. 2004-ben Bs
2006.okt 23.-án a Madách téren nyeltem a könnygázt, és az 56.-ban elítélt idős barátommal menekültünk a lövések, és a lovasrendőrök elől.
Hát nem ezért!

ParaBello 2014.04.06. 12:46:09

Sajnos én nem szavazhatok, mert külföldön élek, és valahol megállt egy fogaskerék... Hogy rohadna meg, aki ezt a szisztémát kitalálta.
Úgyhogy most csak követem az eseményeket, és drukkolok, hogy a többség úgy szavazzon, hogy ne kelljen még jobban bosszankodnom amiatt, hogy a hatalom elvette ezt a jogomat. (is)

MACISAJT 2014.04.06. 12:55:09

Olyan ez a mai helyzet mint Klicskóék bokszmeccsei.
Az ellenfél előtte fogadkozik, sérteget, provokál
( Chisora esetében még köpköd is), bizonygatja hogy elkapom, az anyja is megemlegeti úgy elverem majd, kitépem a szívét stb....
Klicskóék meg ilyenkor hallgatnak és mosolyognak.
Aztán eljön a meccs napja.
Jön egy két pofon, a nagyszájúak lecsücsülnek és csend lesz.
Jöhet a következő nagypofájú.

Ilyen "chisora" most ez a Házmesteri és a Lakinger Béla Zsebcirkálója.(Összefogdosás, Hámán Kató Szervíz és Depó, whatever).
Estig még pofázhatnak. Szőhetik álmait az új alkotmányról(!), Paksról (de Lengyel Lacika a Szabad Nép Szabadságban már új kormányt is állított)..:)

Miközben április 6 még csak a kezdet abból a méregpohárból amit a ballibáknak fél éven belül fel kell hörpinteniük.
A következő időpont: május 25.
Amikor a népeknek elviekben azért kellene vonulniuk az urnákhoz, mégpedig hosszú tömött sorokban hogy szavazzanak szanyi "kapitány" brüsszeli kiküldetésére...Mert ha valami aztán kell ennek az országnak, hát az szanyi Brüsszelben.
Majd ezek után gyúrhatnak szorosan az októberi önkormányzatira is, ahol Horváth Csabával szeretnék visszaszerezni Demszkigrádot.

Muhaha.

Én már csak egy kávét kérek.

Dr.Bio74 2014.04.06. 13:06:05

@MACISAJT:

"Vlagyimir Klicsko vereséget szenvedett Lamon Brewstertől a Boksz Világszervezet (WBO) nehézsúlyú címmérkőzésén Las Vegasban. Az ukrán öklöző most szerezhette volna vissza tavaly márciusban elveszített elsőségét, de az ötödik menetben előbb rászámoltak, majd padlózott, ezek után hirdette ki a mérkőzésvezető a technikai KO-t."

sportgeza.hu/boksz/klicsko0411/

MACISAJT 2014.04.06. 13:17:47

@Dr.Bio74:

Ismerem azt a 2004-es meccset.És annak történetét is.(érdekes módon, az is hajaz a Fidesz 2002-es váratlan választási vereségére.)

Csak hát azóta eltelt 10(illetve a Fidesz esetében 12 év).
Klicskóék is vigyáznak a bekészített jégkockákra,ahogyan a Fidesz is a ronwerberi alternatív számítógépes szavazatszámláló rendszerre...

Ad Dio 2014.04.06. 13:30:41

"A választás előtti utolsó héten a Mandiner különböző irányultságú, meghatározó magyar véleményformálókhoz fordult, "

Nagyon helyes. Csak hogy jön ide Tóta W. Árpád?

csi szi 2014.04.06. 13:37:56

@dr kíváncsivagyok:

" de a népnek 2002 - ben is volt annyi esze , meg most is lesz"

Hát az szomorú lenne, ha a nép semmit sem tanult volna 2002-ből.
És tetszik vagy nem tetszik, Gyurcsánnyal és Kunczéval, Fodorral a listán most nem lehet megverni OV-t. Túl sokan még túl jól emlékeznek a kormányzati tevékenységükre.
Bajnai meg olyan mint Bokros, megszorítások szimbolikus megnevesítője lett, amelyeknek amúgy nem megtervezője, csak engedelmes végrehajtója volt (Bokros legalább közgazdász, Bajnai max. egy menedzser). És nem az a típus, aki egy szűk értelmiségi körön kívül sokakat meg tudna szólítani, el is bukott a nagy terv a Bajnai köré felépülő 2014-es új kormányváltó erőről. Még 2 éve én is elhittem, hogy össze fog állni a dolog, Bajnai miniszterelnökjelölt lesz, annyira tolták. Bár az is lehet, szándékosan engedte maga elé Mesterházyt, hogy a vereség ne az ő fejére hulljon elsősorban. Így jobb eséllyel készülhet 2018-ra, de Gyurcsány el fogja lopni előle a show-t szerintem.
Na de persze még semmi sem dőlt el, ne jósolgassunk.

mackensen 2014.04.06. 13:40:55

@dtk74: Mi bajod? Alapvetően semmi gondom a cikkel és a mondanivalójával. Viszont nehogy művelt embereket, akik a karrierjüket a tudásuk révén érték el ilyen szintre alacsonyítsunk.

Holle anyó 2014.04.06. 14:01:56

@MACISAJT: "..Mert ha valami aztán kell ennek az országnak, hát az szanyi Brüsszelben. .."

Úristen! Beszarok a röhögéstől! :)))))))))))))))))))))

biobender 2014.04.06. 14:09:40

@csentecsa: "Soha egyetlen korrupciós vádat nem sikerült bizonyítani, holott 8 évig voltak hatalmon."

Lam mit tesz ha a hazi pincsi a legfelsobb ugyesz...

1918.07.16 2014.04.06. 15:22:16

Ez a tóta (w????:D:D) nagyon szimpatikus ember amúgy. A színtiszta jóindulat sugárzik az arcáról már ránézésre is.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.04.06. 16:14:02

@Ad Dio: Nos, igen, én sem tudom, mióta magyar Tóta W.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.04.06. 16:17:49

@futobolond a kozeleti paranoiás: Minek mentél a Kossuth-Madách térre, hülye zsidó? Azt hitted maceszt osztogatnak, faszkalap?

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.06. 16:24:31

Semjén te vagy az? Oly keresztényien beszélsz?
Siess a bálnába vagy cetbe, vagy hogy a rákba hívják, hátha megsimogatják a buksidat te Náci pöcs

lavór 2014.04.06. 16:46:22

Na most akkor lesz bukott jobboldal vagy mi van? :D

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.06. 18:23:14

Ha a te felfogásod szerint te vagy a jobboldali akkor inkább leszek én zsidó is meg cigány meg libsibolsi is.
Azért mentem oda, mert 1989-2006 novemberéig felnéztem a kedves vezetőre, csak utána kiderült, hogy csak egy piti tolvaj akinek csak a hozzád hasonló agyatlan csicskákra van szüksége, és nem a gondolkodó emberekre. Nézzél körbe egyetlen önálló gondolkodású embert nem találsz köztük aki a versenyszférában megállná a helyét. Ezért kell a kisemberektől elvenni a trafikot, ezért kellenek az állami pénzek.
Az ilyen férgek láttán mint te szégyellem magam, hogy valaha ehhez a politikai közösséghez tartoztam, akik az értelmes érvek helyett csak zsidózni meg félrebeszélni tudnak.

Andráska8 2014.04.06. 22:04:28

Egyre kevesebben mennek rájuk szavazni, de egyre nagyobb a hatalmuk.
Itt választáson nem lehet a maffiát legyőzni :(

2014.04.06. 22:30:58

Fiúk! Ez rendkívüli teljesítmény volt tőletek! Messze felülmúltátok a legpesszimistább elképzeléseinket. Az Összefosás legalább 20 képviselőt be tud juttatni a parlamentbe, én titokban abban bíztam, hogy még a parlamenti küszöb megugrásáért is vért kell izzadnotok.

Ami ennél is sokkal nagyobb baj, hogy hajszállal ugyan, de az LMP is bent lesz. Ez a politikai entitás önmagában megtestesít mindent, amiért a fideszre vagy a jobbikra szavazunk.

Gratulálunk, jó meccs volt, bár őszintén szólva a nemzeti oldal sokkal jobb ellenzéket érdemelne. Mert most sem intellektuálisan, sem morálisan nem veszitek fel a versenyt. Csak egy tanács jobbról: zavarjátok végre el ezeket a bohócokat, akik már annyi kárt okoztak nektek és még mindig itt vannak. A Gyurcsány mást se tud, mint viral videókat készít, meg napiferit céklás receptekkel, egy olcsó bohóc. Vicces figura ugyan, az igaz, és trollnak is elsőrangú, de komolyan ezekkel a fejekkel indultok csatába 2014-ben? Kukázzatok már valahonnan pár vállalható, fiatalabb arcot, akik még nem kompromittálták magukat, és kezdjetek mindent elölről. Ugyan kinek a hibája, hogy az úgynevezett baloldal egyetlen ilyet se tud kitermelni?

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.06. 23:10:13

@Mr Falafel: Az IQ teszted milyen lett? Negatív! gondoltam. Na felejts el náci féreg.

borzimorzi 2014.04.06. 23:32:58

@MACISAJT: Örülök, hogy örülsz. Majd ne felejts el akkor is nagyon örülni, amikor a bajok beköszöntenek. Mert be fognak.
Orbán nem abba fog belebukni, hogy nem lesz képes a hülyéket hipnotizálni, ebben már ma is professzor. Legnagyobb eséllyel megint kétharmada lesz.
Orbánisztán gazdaságilag nem lesz fenntartható, és ez ki fog derülni még mielőtt lejárna a 4 év. Persze, én azt kívánom, hogy ne legyen igazam. Mert ha így lesz, az nagyon csúnya földet érést fog jelenteni. Ezt pedig nem kívánom a hazámnak.
Üdv:
b

tintamin 2014.04.07. 01:01:28

Ez itt lemehetett?
Minden szava igaz.
Csak hát narancs szemüvegen ez elég szarul látszik...

Ma a szavazás nem értékrend, hanem hit kérdése.

Mert jobboldali értékrenddel nem lehet a fideszre szavazni.
(Ki az, aki személyiséghasadás nélkül a tükör előtt meg tudja magának magyarázni az orosz paktumot, pl. vagy a mindenre kiterjedő államosítási hóbortot? Amit 10-20 évvel ezelőtt ocsmány kommunista módszereknek tartott....)

A fidesz most a munkáspárttól lopja a szavazótáborát, kedves elvársak.

1918.07.16 2014.04.07. 04:36:51

Most olvasom a szöveget újra, és a következő szürreális szóösszetételre lettem figyelmes: "ANTILIBERÁLIS"(???) El sem hiszem, hogy ezt komolyan leírta. :) Röhejes vagy inkább szánalmas próbálkozás a liberális eszmét tiszteletreméltó irányzatként beállítani, de főleg ezt a szót megalkotni. Nevetséges.

Csak pár ismertetőjel a cikkből, ami a szélsőséges liberális vonulatot képviseli:

"nemzeti klotyó"(sic!), "gejl nemzeti-keresztény"(sic!) - Tényleg ez a fajta másikhoz való hozzáállás jelenti önnél a TOLERANCIÁT, ELFOGADÁST? Tényleg ezek jelentik önnél a kölcsönös TISZTELETET, kedves Tóta W. Árpád Úr? Nyilván Ön sem gondolja így.

Az írás inkább, mint egy igazi liberális ámokfutás, egyrészről minden logikát nélkülöz, másrészről pedig önön eszméjét meghazudó módon próbálja a vallási, nemzeti értékeket gyalázni, elbagatelizálni. -Márpedig ennek köze nincs a toleranciához, elfogadáshoz, a másik feltétel nélküli tiszteletéhez, ugye?

Pedig én soha nem ártottam neki, és mégis gyalázkodik. És a fenébe is, a vallásomról és a Nemzetemről beszél. Tényleg megteheti ezt? Mégis honnan veszi ezekhez a gyalázatos sértegetésekhez a bátorságot? Tényleg simán megteheti ezt??? Egyáltalán milyen ember az ilyen?? De tényleg, milyen??

És ami már a hazai média szégyene, hogy a cikk írója állítólag "meghatározó magyar véleményformáló." Ha ez tényleg igaz, akkor ez egy nagyon szomorú tény. Borzasztó. Gratulálok, nemzetellehetetlenítők.

vazzup 2014.04.07. 14:20:33

@csentecsa: azt remélem azért tudod, hogy a nokiás doboz egy ordas nagy hazugság?!

Oh wait!
süti beállítások módosítása