Magyar jobboldal vs magyar baloldal 2014
2014. március 07. írta: Zsigmond és Péterfy

Magyar jobboldal vs magyar baloldal 2014

stumpf_revesz_bal_jobb.gif

Stumpf vs Révész. Avagy a magyar jobboldal és baloldal hangulata, állapota 2014 tavaszán.

Forrás: patricia-franchini tumblr (ez pedig az eredeti műsor).

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr555846513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vantaan2 2014.03.07. 07:14:34

Mitől lenne jobboldali Stumpf??? Stumpf egy valódi Lenin-fiú akit a mi pénzünkből kényeztet az állam.
Itt 2 baloldal keveri a szart! Küzdenek az állami forrásokért a befizetett adóink ellopásáért. Erről szól Paks is ! ....hogy is mondotta Illés Zoltán "sokat lehet lopni"
Magyarország ennek a 2 baloldali szélsőség foglya . A Fidesz kommunista sokkal korruptabb mint az Mszp kommunista.
A Fidesz kommunista pofátlanabbul lopja meg a közt. Lásd trafik mutyi, föld mutyi, Mészáros Lőrinc ügyletei, Közgép, ..... s sorolhatnánk reggeltől estig!

bozon 2014.03.07. 07:58:39

Na, most az van, hogy ha 2014-ben Magyarországon A-ra azt mondják, hogy egy egzaltált baloldai majom, B-re meg azt, hogy jobboldali, akkor nem biztos, hogy A kapta a nagyobb beszólást.

tommybravo 2014.03.07. 08:20:27

Cseréljük ki Stumpf-ot, mondjuk, Matolcsyra. Vagy bármelyik fideszes beszélő fejjel.
Merevítsük ki a másik fejet, amikor éppen Heti Válasz kompatibilis fejet vág.

De vicces. De nem.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2014.03.07. 08:35:15

@bozon:

Na, most az van, hogy a baloldal teljességgel képtelen az önreflexióra.

Steve the Great 2014.03.07. 09:01:22

Azt kell mondjam, ez nagyon szar.

tevevanegypupu 2014.03.07. 09:05:43

@bbjnick:

Nagyon finom volt. Úgy tűnik - ezt nem örömmel mondom , sőt - hogy a baloldal hülye. Nagy kár.

2014.03.07. 09:15:29

mi, látta maga mozogni a Mesterházyt? mint egy leszedált lajhár. A Révész legalább mozog.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.03.07. 09:39:10

Szerencse, hogy valami baller fazonról készítettek ilyen izgő-mozgó képet. Ha Papcsákról vagy Lázárról készült volna, a blogger ellen már menne is a feljelentés becsület csorbítására alkalmas hamis képfelvétel miatt (BTK 226/A-B. §). Ez is a magyar jobboldal állapota.

freehckr 2014.03.07. 09:51:59

Még mindig abban az álomvilágban ringatjátok magatokat, hogy a Fidesz és holdudvara a jobboldal? Térjetek már észhez...

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.03.07. 10:10:49

@freehckr:

Még mindig abban az álomvilágban ringatjátok magatokat, hogy vannak oldalak? :) Oh, de ééééédes! ;)

Miután nap mint nap ugatja az ellenzék, hogy a Fidesz jobboldali, náci, fasiszta, kommunista, trappista így mindenki megtalálja benne a neki szimpatikusat :)

Ja, az ellenzéki összefogás: olyan, jó hogy összeálltak, mert mindenki találhat benne legalább egy pártot, akit szívből utál, és nem akar emiatt rájuk szavazni :)

No, hajrá, április 6-án! :D

freehckr 2014.03.07. 10:12:44

@jobbdemokrata: „vannak oldalak?”

Hogy a francba ne lennének... a rendszerváltás hiánya miatt sajnos nekünk csak baloldal jutott, abból is ez a posztkommunista, kontraszelektált, korrupt, bűnszervezet-féle...

vantaan2 2014.03.07. 11:12:20

@jobbdemokrata: A Fidesz az egy tolvaj-mutyi párt. Ugyan olyan baloldali mint az MSZP csak kicsit jobban a szélén van a palettának. ....de ha lopni lehet akkor át megy a túl oldalra is! Erről szól a Zemút 25 éve.

Robinzon Kurzor 2014.03.07. 11:29:06

Ez egy manipulált videó!
Rendőr!

És hát nyilván tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés a T. Szerzőnek, hiszen Révész nyilván már önmagában is elégséges ok arra, hogy a Lajos bizniszei kedvéért belebújtok Putyin seggébe.

Alvarez 2014.03.07. 11:51:43

A merev arcon a jobboldali értelmiség hangulata tükröződik, amikor szembesül a rezsicsökkentés megvédésének feladatával .

vizipipa 2014.03.07. 12:52:11

Segítséget kérek!

Melyik itt a délelőtti műszak, és melyik a délutáni?

Kandeláber 2014.03.07. 12:55:53

Tudjuggikről mondják, hogy a kezükkel beszélnek...
És most nem a süketnémákra gondolok.

Bell & Sebastian 2014.03.07. 12:57:19

@vizipipa: Hektikus, ha megjön a segély, már délelőtt elisszuk és délutánra van hangulat. Ha elfogyott, akkor inkább este, nappal alszunk.

Bell & Sebastian 2014.03.07. 12:59:39

@bbjnick: Egy francokat, mert bármelyik képes leszopni önmagát!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.07. 13:56:34

stumpf elvtárs a magyar jobboldal? hát ezért tart itt ez az ország

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.07. 14:18:46

ez a révész eléggé beteg ember, szerintem homokos is

kérek vissza 15 percet az életemből, tök felesleges megnézni

Bell & Sebastian 2014.03.07. 14:34:58

@tesz-vesz: Mit akar még, Vágottpistát, meg a haverját -aki sapkában ül asztalhoz- szokja cucliból etetni az Átébécén, kiváló móka mintamókusolnak, egyszer nézze csak meg, nagyon megéri, tisztára olyan, mint egy japán manga-rajzfilm, csak ebben nem röpködik annyi miniszoknyás kiskorú, inkább szakállas vicces-zsidók.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.03.07. 14:38:48

Aha... és közben még csak nem is pislog! Világszám:)!

Bell & Sebastian 2014.03.07. 14:42:53

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Csak be van lassítva, nem hallott még bullet time -ról?

ikab 2014.03.07. 15:41:53

@vantaan2: Ez így van, én is kivagyok ettől a jobb balozástól, mintha az ex-KISZ a jobboldalt testesítené meg, és aki nem 'fidesz' párti, az már csak baloldali lehet. A magyar politikai rendszert fölszívta a pószt MSZMP és -KISZ, és eközött bír ingadozni az ország.
És igen, a totális értéknihilista bolsevik úgynevezett "jobboldal" sokkal kriminálisabb, mint a baloldal.
Mégis mi a jó élet jobboldali vagy konzervatív a fideszben? Ha csak az autokráciára és kriminumra való hajlamot és a totális szociális érzéketlenséget nem nevezzük konzervativizmusnak.
Az emberek jórészének fogalma nincs Magyarországon arról, mi az a jobboldaliság vagy konzervativizmus nyugati értelemben/a civilizáció értelmében. Az egyéni szabadságjogok, a felelősségvállalás, a minimális állami beavatkozás, a valódi értékelvűség, a szabadság és az emberi jogok melletti kiállás Magyarországon baloldaliságnak számít, és ez vicc.

Bell & Sebastian 2014.03.07. 15:57:10

@ikab: Éppen egy keresztény-szociális elosztást preferáló, falangista-fasiszta ideológiai alapon álló kormányt tetszik szidalmazni, mivel mind a négy összetevőt úgy utálja, mint a szart (pedig fogalmi nincs róla, melyik micsoda?), mialatt hírértéke csak a Ki mit lopott? -nak van.

Pedig eddig még a marxisták vezetnek, nyolcszázezer orrhosszal.

vantaan2 2014.03.07. 16:47:46

@ikab:@Bell & Sebastian: Valójában Magyarországon sohasem volt konzervatívnak vagy polgárinak, jobboldalinak nevezhető kormánya.

Egy poszt-kommunista magyarosan gerinctelen rendszer jött létre! Hallhattuk amikor Kövér elvtárs egyszerűen le maffiáza a saját őseit. ....vagy az alsóbb szint seggnyalói (ép mai példa Barcza György vagy az elmúlt évben előttünk ment le kutyába az általam valamikor nagyra tartott Heim Péter és a többi ...) Sok sok rezsiharcos Matyi bácsival és a szoc segélyért aláírásgyűjtővel.

No de hát minden nemzetnek olyan kormánya van amilyent megérdemel!

Bell & Sebastian 2014.03.07. 17:01:47

@vantaan2: Szocdem kormány után tetszik áhítozni? Olyan kicsit volt már, de az sem sokkal jobb. Sőt, az a rendszer _csak_ az állami alkalmazottak nótáját húzza.

Igazából a második félidőtől várható, hogy láthatóvá mállik, mi az ördög is sül ki ebből, csipetnyi hungarizmussal megbolondítva?

Kíváncsivá tettem? Akkor el ne mozduljon innen, csak figyeljen!

vantaan2 2014.03.07. 17:37:12

@Bell & Sebastian:...nem már nem lesz négy év! Max.:2 vagy 3. Ha mondjuk 1-2 év múlva taccsra Orbánt akkor lehet esélyük kihúzni a 4 évet. ....de még akkor is kétséges hogy simán megússzák.

S=klogW 2014.03.07. 19:09:59

@freehckr:

Te szerencsétlen hülye:

nemzeti és áruló (globalista/internacionalitsta) oldal van,

nem jobb és bal.

S=klogW 2014.03.07. 19:14:28

Zsidók ölnek íreket Kárpátalján?:

"a hegyvidéki kirendeltség miniszteri biztosa a kisparaszti gazdaságok bizonyos mértékű megsegítését kezdeményezte, és fellépett a Kárpátalján élő zsidók agresszív gazdasági tevékenységével szemben is. A galíciai zsidók növekvő beáramlása nem kedvezett a ruszin mezőgazdaság fellendítésének. Az akció „kulturális” programjával a ruszinok részbeni elmagyarosítását kívánta elérni, görög katolikus vallásuk megtartásával. Sokat tett az erdélyi és kelet-magyarországi szarvasmarha-tenyésztés és tejgazdálkodás fellendítéséért is. Ungvár és Munkács között, Szerednye község mellett – uzsorások által megbízott – bérgyilkos áldozata lett."

hu.wikipedia.org/wiki/Eg%C3%A1n_Ede
vajon meddig maradhat ez meg a "magyar" wikin?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.03.07. 19:14:52

@S=klogW: Maga egészen elfajult, néha nézzen magába:) Oldalakról óhajt prédikálni itt, a csatazajban? Üsse kavics, elfogadjuk az áldozatát az üstben, csak fogja be a száját :)

vantaan2 2014.03.07. 19:23:46

@S=klogW: ....nem csak nemzetáruló oldala????

S=klogW 2014.03.07. 20:06:48

@Mihint: Ó nem, én nem prédikálok, csak a gyertyáról gondoltam leemelni a vékát. És nincs itt semmiféle "elfajulás" sem. :) A Professzor és A Fodrász- ha már így fogalmaz - prédikációja lerombolta a felépítményt, de a fundamentum nem repedt meg, az valódi sziklának bizonyult - a falakat azonban újra kellett raknom. :) De mondok mást is: szakmai identitásom nem lehet más mint szociális, szellemi/kulturális identitásom e tér-idő koordinátán pedig nem lehet más mint nemzeti.
Saját felelősségére tovább léphet, ha tud kellően disztingválni. :)

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2014.03.07. 20:31:11

@S=klogW: Úgy döntöttünk, elfogadjuk az áldozatát. Nézegesse a levélládáját a következő héten, ha van Magának olyanja :)

tauglich · http://tauglich.blog.hu/ 2014.03.07. 20:52:28

@vantaan2: "Valójában Magyarországon sohasem volt konzervatívnak vagy polgárinak, jobboldalinak nevezhető kormánya."

Azért a dualizmus időszakában a konzerv, jobboldali térfél adott jónéhány prímán muzsikáló kormányt, ahogyan a két vh. közötti időszakot is meglőhettük volna egy Bethlen, egy Klebelsberg, egy Hóman, vagy éppen egy Kánya Kálmán nélkül.

Megjegyzem, a honi szabadelvűség és baloldaliság teljes valójában ugyancsak az 1867-1918 közötti időszakban jutott utoljára érvényre, ami természetesen köszönőviszonyban sincs a posztkádári ballib értékrenddel. De tegyük hozzá, ma egy Jászi se nagyon állna szóba a klozeten éppen saját magát lehúzni készülő mai magyar baloldallal.

Amúgy a bal-jobb önazonosság a posztkommer országokban ma elsősorban ideológiai és kulturális dimenzió kérdése.

S=klogW 2014.03.07. 21:17:18

@Mihint: egyelőre magam is csak ennyit ajánlhatok: γνῶθι σεαυτόν

picur3ka 2014.03.08. 01:56:08

@vantaan2:

Maga puccsot tervez? Mer' egyebkent...

vantaan2 2014.03.08. 02:09:49

@picur3ka: Majd megtervezi (ha nincs még kész terv) Lázár vagy Simicska.
A politika már csak ilyen. ....valakivel elvitetik a balhét , 2016-ban már majd nem lehet "a Zemútnyócév"-ezni. (2013-ban 27! %-kal növekedett a Németországba kivándorolt magyarok száma) Persze ma még Gyurcsány a hibás, Bajnai a libás a magyar meg annyit is ér amennyije van neki .... vagy nem?

picur3ka 2014.03.08. 02:09:55

@tauglich:

Erdekes a posztja.

": "Valójában Magyarországon sohasem volt konzervatívnak vagy polgárinak, jobboldalinak nevezhető kormánya."

Azért a dualizmus időszakában a konzerv, jobboldali térfél adott jónéhány prímán muzsikáló kormányt, ahogyan a két vh. közötti időszakot is meglőhettük volna egy Bethlen, egy Klebelsberg, egy Hóman, vagy éppen egy Kánya Kálmán nélkül."

Szoval, a jobboldali kormanyok jobbak?

"Megjegyzem, a honi szabadelvűség és baloldaliság teljes valójában ugyancsak az 1867-1918 közötti időszakban jutott utoljára érvényre,"

Nem teljesen igaz, de usse ko, szoval: zsidok emancipciojarol beszel, burkoltan? Hazaarulas es tomeggyilkossag, tenyszeruen.

" ami természetesen köszönőviszonyban sincs a posztkádári ballib értékrenddel."

A hazaarulas es tomeggyilkossag teren nagyon is puszi-pajtas szinten vannak.

" De tegyük hozzá, ma egy Jászi se nagyon állna szóba a klozeten éppen saját magát lehúzni készülő mai magyar baloldallal. "

Tevedes. Epp a minap olvastam, nagyon is szoba all, sot, csak igy szavaz.

"Amúgy a bal-jobb önazonosság a posztkommer országokban ma elsősorban ideológiai és kulturális dimenzió kérdése. "

Ennek a mondatnak mi az ertelme?

picur3ka 2014.03.08. 02:11:50

@vantaan2:

OK, de marhara nyerni fognak, ahogy kinez.

picur3ka 2014.03.08. 02:13:38

@vantaan2:

Persze, hogy novekedett a kivandorlok szama, ki a franc akar egy cigany rabszolgatarto kolonian elni?

picur3ka 2014.03.08. 02:37:53

@freehckr:

Helyes megallapitas szerintem, nalunk csak baloldal van.

A kerdes: van-e mas barhol mashol ma mar?

"Volgyvideken es hegygerincen at..."

S=klogW 2014.03.08. 03:10:10

@tauglich: @picur3ka:

"jobbra át és balra át"

maguk majomkatonák?

picur3ka 2014.03.08. 04:43:32

@S=klogW:

Man meg Weores sandornak kepzeli magat.

tauglich · http://tauglich.blog.hu/ 2014.03.08. 06:42:30

@picur3ka: hazaárulás, tömeggyilkosság? Neked tényleg ez jut eszedbe egy Eötvösről, egy Podmaniczkyről, egy Tisza Kálmánról, vagy egy Irányiról?

Ej, de nagy a Jóisten állatkertje, picurkám!

Alfőmérnök 2014.03.08. 07:15:19

@tauglich: Ez a csaj nyilvánvalóan elmebeteg.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2014.03.08. 09:03:30

A jobboldal egy mozdulatlan báb, amiben Viktor időnként elemet cserél. Megnyertem a plüssmacit?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.08. 09:33:57

A jobboldali egy cigány ősemberfej.

A fehérember meg tanítja, hogy nem kell lopni.

♔bаtyu♔ 2014.03.08. 09:36:52

Nekem Gyurcsány a kedvencem. Szerintem ha bohócruhában lépne fel, simán nyerne.

♔bаtyu♔ 2014.03.08. 09:38:17

@én már a fény gyermeke vagyok: Na ja, a kommunista és a libsi tanítja, hogyan nem kell lopni.

Felhozzák neki példának, a sulinetet? Vagy az autópályaépítéseket? Esetleg 4-es metrót? MÁV Cargo?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.08. 09:40:36

A magyar baloldal = jobboldali gazdaságpolitika + ultraliberális társadalompolitika + kóros külföldimádat.

A magyar jobboldal = baloldali gazdaságpolitika + agyatlan populizmus + magyarkodás.

is 2014.03.08. 09:42:57

Hadd értsem meg: ha valaki csöndben, egy helyben ül, fapofát vesz fel, nem artikulál, akkor az remek csávó; ha viszont valaki energiát visz a beszédébe, netán gesztikulál, hangsúlyoz, az mind diliházi őrült.

Gyerekek, nagyon sajnállak benneteket, ha ez nektek komolyan mérce, meg életszemlélet, meg társadalmi elhelyezkedés, haverokkal ilyeneken röhögni, meg kifigurázni.

is 2014.03.08. 09:45:53

@maxval a gondolkodó birca: mitől ULTRA az a liberális társadalomszemlélet? mi az az igény, ami nincs meg a civilizált világ nagyobbik felén, de itt már annyira nyomják? konkrét példát kérek!

is 2014.03.08. 09:48:24

@picur3ka: 3000 milliárdot eltapsoltak. az MSZP 2006 előtt a felét se tapsolta el, aztán ők is nyertek megint. ez nem kunszt, megfejelve a beruházások felélésével, az infrastruktúra lerablásával.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.08. 09:51:19

@is:

Pl. a homoklobbi érdekeinek felkarolása.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.08. 09:52:36

@♔bаtyu♔:

Nem értettétek soha, hogy mire való a sulinet, az autópálya meg a 4-es metro.

Kimaradt nálatok 2000 év a törzsfejlődésből.

Jobb is lesz, ha visszamentek Indiába.

Alick 2014.03.08. 10:02:48

Nekem az összefogás túl jobboldali, a fidesz túl baloldali, a jobbik nem eléggé radikális, az lmp nem eléggé liberális.
:))

S=klogW 2014.03.08. 10:04:33

@is: szánalmas félremagyarázás-próbálkozás

burakefendi 2014.03.08. 10:10:44

Magyar jobboldal vs magyar baloldal 2014: nyugdíjba lépők vs nyugdíjasok. a fiatal generációkat teljesen elidegenítették maguktól

wallenberg8805 (törölt) 2014.03.08. 10:30:53

Jól látszik a képen hogy a baloldal ideges, mert tart attól hogy az 1945 óta általa bitorolt hatalmat tartósan kicsavarják a kezéből.
Úgy legyen.

wallenberg8805 (törölt) 2014.03.08. 10:32:11

Meg még az is látszik a képen hogy a baloldal zsidó, csak rövidre vágta és kiegyenesítette a haját hogy ne legyen olyan göndör.

nemigenértem 2014.03.08. 10:56:59

Most hallottam Bajnaitól, hogy a tanárokat meg kell becsülni.......

Ekkora parasztot!!

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.03.08. 11:00:56

Most jönni fognak a politikusos anim gifek?

nemigenértem 2014.03.08. 11:02:01

Most meg azt mondta ez a ripacs, hogy hazudja mindenki magát Fideszesnek és szavazzon rá....miért buzdít hazugságra?
Nem tudtok változni?

Miért műsorvezető az a drogos köcsög, aki már kilépett, lemondott Fletó miatt?

Ja, hazudott?
Meglepő.

Fekete Pestis 2014.03.08. 11:29:19

@maxval a gondolkodó birca:

pontosítok : a baloldal ott ultraliberális [p.l. elönytelen privatizáció, 8% os ROE (!) garantálása, stb], ahol nem kéne, és ott ultrabaloldali [p.l. szuperprogressziv SzJA, 5X%-os adóékkel] ahol nem kéne.

Nekem elfogadhatatlan, hogy mindkét ostobaságát a középosztállyal fizetteti meg [kissé demagógan a multi extra hasznát IS és a cigány támogatását IS].

És akkor még a mindent át6ó korrupcióról nem is beszéltem - de ez inkább nép- mintsem politikai állás-specifikus dolog.

Fekete Pestis 2014.03.08. 11:30:45

@is:

gondolom itt a homoszexualitásra meg a feminizmusra meg a hasonlókra gondol a t. olvtárs. Szíve-joga.

calabria007 (törölt) 2014.03.08. 11:36:20

@maxval a gondolkodó birca:

a szocializmus elmélyítésének a céljából

calabria007 (törölt) 2014.03.08. 11:38:36

@Fekete Pestis:

és mindenütt roppant praktikus, mivel minden efféle húzás végső soron a szocializmus további elmélyítésének az irányába hat

afféle "fabiánus" stratégia

Fabian Freeway: High Road to Socialism
mises.org/document/4621/Fabian-Freeway-High-Road-to-Socialism-in-the-USA-Digital-Book

Wolff 2014.03.08. 12:13:10

@poszt: Értem, hogy baromi fursztráló hogy ez a Révész még így és ennyi idősen is sokkal hatékonyabban csajozik, mint ti, de jobb ha megtanultok együtéllni ezzel.

Bloodscalp 2014.03.08. 13:21:25

@Holger Hartland: ez kettős mérce amit írtál!
@tesz-vesz: egyébként nem mellékesen jó barástság van gellért elvtárs és stumpf elvtárs között.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2014.03.08. 13:35:46

A szektás söpredék tvje az humorcsatorna

kellys 2014.03.08. 13:43:37

ugy latom ez egy porgos poszt. egy hozzaerto valasozljon mar nekem egy offra.
mi tortenik azzal a szavazattal ami elszall, ertsd olyanra megy aki nem jut be? ki kapja? vagy milyen aranyban osztoznak rajta? vagy siman nullazodik? jol gondolom hogy a fideszre megy elore lathatolag 66% korul? magyarul elszall 100ezer szavazat, ebbol 66ezer fidesz, 20ezer ossze, 15 jobbik stb ahogy elore josoljak mar ha ez lesz. igy van? koszonom a valaszt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 14:00:58

@Bell & Sebasti: melyik ez a haverja, nem trutkó, vki más lesz ez. melyik műsor? vmi szkeptikus izé?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 14:08:02

@kellys: megeszik a mókusok.
miért kire akarsz szavazni? lmp? tesz- éllőlánc?

4k-ra ne szavazz, azok drogos hülyék. már az mutatja hogy külföldről, szdsz-ből fizetik szerintem őket, hogy paprika kinga hogyhogynem belépett közéjük.

az gyanús , ami nem gyanús!

talán kaphat vmi támogatást az is, aki nem jut be, de bizonyos szintet elér, nem tudom, én csak azt tudom kire érdemes szavazni

"jol gondolom hogy a fideszre megy elore lathatolag 66% korul? magyarul elszall 100ezer szavazat, ebbol 66ezer fidesz, 20ezer ossze, 15 jobbik stb ahogy elore josoljak mar ha ez lesz. igy van?"

ezt nem nagyon értem, szerintem nyeri a fidezs a választást, mert még mindig sok a proli, aki beveszi a hazug propagandát, de nem fognak 66-ot elérni.
a jobbik erősödik, összefogás-mszp a prolik számától függ szintén.

kellys 2014.03.08. 14:47:29

@tesz-vesz:
bár nem releváns kire szavazok, elárulom. millára szavaznék vagy valami durva skandináv típusú kalózpártra adnám ha lenne, ha lenne értelme, de max 1%ot kapnak, kapnának. marad(na) lmp, de ők se hiszem hogy 5öt elérnek.
azért érdekel mi lesz az elbaszott szavazatommal, mert arra kurva pipa lennék, ha a szavazatom vándorolna fideszhez.

gondolom most felforrt az agyvized hogy nem a jobbikra osztom a voksom, de ha ez megnyugtat mszp se játszik :)

"ezt nem nagyon értem"
pl kedvéért jósoltam. majdnem biztos hogy valami ilyesmi lesz 65-70 fidesz, 15-22 össze, 15-20 jobbik. többi lecsó. 3 párt lesz benn. és ha jól tippelem, akkor az eleső szavazatokat a bejutó pártok szavazatainak arányában osztják le.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.08. 15:01:46

Mesterházy:

"Másfélszeresére, 100 000 forintra emeljük a nettó minimálbért úgy, hogy a munkáltatók bérterhei nem növekednek."
"100 000 forintos nyugdíjig minden 65 év feletti 24 000 forint pluszpénzt kap, hogy meg tudja fizetni a gyógyszereit."

A kérdésem az ezek után, hogy ki a faszomra szavazzak, ha egyszer a Fidesz kommunista, az Összefogás-Kormányváltás vagy minek mondjam, kommunista, és még a Jobbik is erősebb államot akar, miközben az LMP álomvilágban él?

Hol van egy olyan párt, amely nem erősítené, hanem felszámolná a kádári eszméket, csökkentené az állam méretét, szavatolná a piaci versenyt, és az emberekre bízná a saját boldogulásukat? Miért nincsen ebben a kibaszott országban legalább egy centrum párt, miért van mindenki baloldalon?

csak egy néző 2014.03.08. 15:12:44

@Narancskommunista:
Sajna a belgáknak nem sok választasa van.
Amig arról szól minden, hogy ti is loptatok, hazudtatok, akkor mi is megtehetjük, csak mi úgyesebbek vagyunk, mert " törvényesen" csináljuk, no meg nekünk 2/3-os felhatalmazásunk van oszt' jó napot, addig nem is lesz itt semmi változás. Lehet, hogy én egyedül vagyok, de én akkor is egy azt nem mondom, hogy becsületes, mert ilyen nincs a politikában, de egy talán tisztább erdész talán feltünik a következő választásig
"Elfoglaltuk az erdőt .... a németek kizavartak minket az erdőből .... kizavartuk a németeket az erdőből .... a németek kizavartak minket az erdőből .... megint kizavartuk a németeket az erdőből .... ma hazajött az erdész mindenkit kizavart a p...ba az erdőből."

kellys 2014.03.08. 15:24:10

@Narancskommunista: mert amikor végeztek egy 2005 környékén egy nagy szociológiai kutatást több10ezer ember részvételével, igen komoly merítéssel, akkor az jött ki, hogy a kurva nagy átlag jobboldalinak hiszi magát, de baloldali már már komenista eszméket vall. a fidesz ezt le is reagálta, uccu neki most konzervatív, trikolor maszlaggal öntik le a szélbalos baromságaikat. és lám, a nép vevő is rá, nyelik mint kacsa a nokedlit. ami neked kell - meg minden értelmes embernek, azt ebben az országban sose kapod meg. egyszerűen azért, mert a többség nem értelmes. a tásadalmunk fejletlen, ostoba. lehet tippelni tőlünk nyugatra de főleg északra milyen picsánrúgást kapnának ezek a dilettáns faszok. kurva nagyot. itt meg ez kell. én már beletörődtem :) igaz már nem otthon élek, ez valamelyest segít. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 15:29:00

@Bloodscalp: túl jó

ergé, azt állította hogy stumpfék nem rokonok:
"Stumpf István és Stumpf András semmilyen szinten nem rokonok, csak névazonosság van. "

ezek szerint be kell perelni a mancsot:

"ne feledkezzünk meg Stumpf István kancelláriaminiszter szőlész unokatestvéreiről sem. Egészen biztos, hogy a magasra kapaszkodott rokontól függetlenül kerültek egy állami cég vezetői közé! Az állami céget Tokaj Kereskedőház Rt.-nek hívják, ahol Stumpf Miklós a vezérigazgató-helyettes, marketingigazgatónak pedig sikerült megnyerni Stumpf Andrást.

csak egy ismert fivéréről tudhat a figyelmesebb újságolvasó. Stumpf János jogi szakértőről van szó, aki nemrégiben egy szerződést is meg tudott fogalmazni, midőn egy BAZ megyei csomagolóipari beruházásnál a szindikátusi megállapodás megírását bízták rá. A dolog érdekessége, hogy a szindikátus egyik résztvevője a magyar állam tulajdonában lévő Regionális Fejlesztési Holding, amelynek felügyeleti jogát a kormányban Stumpf István kancelláriaminiszter látja el."

http://www.magyarnarancs.hu/belpol/kormanytag_kozeli_vallalkozok_csaladi_gazdasagok-62185

A Tokaj Kereskedohaz Rt (APV Rt a tulajdonos), 5 MRD HUF visza nem teritendo tamogatast kap a kormanytol -- fideszes kepviselok inditvanyozasara.
Tavaly 1,5MRD HUF volt a tamogatas

hvg, 2001

persze lehet, hogy nem az a stumpf adnrás, de kizártnak tartom szinte, h semmilyen rokoni kapcsolat ne legyen, mert akkor nem villonganak a kis bátor stumpfom a heti válasznál smitt ügyben

vizipipa 2014.03.08. 15:32:32

@Narancskommunista:

Tudom ajánlani a Haza Nem Eladó pártot, vagyis Kásleréket. Ők vannak annyira anarchisták, hogy nem erősíteni fogják az államot, hanem szétverni.

Az meg úgyis egy mellékszál, hogy ezt most tudatosan vagy ösztönösen teszik. Az eredmény a lényeg!

Van listájuk is, bárhol elérhetők.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 15:34:47

@kellys: a milla? megőrültél? te kommunista vagy? akkor miért támogatod a posztkommunistákat?
korrupt vagy? tolvaj? hazug áruló? na ugye.

az is párt amúgy?

neked egy lmp, vagy egy TESZ való inkább
lmp-t nem ajánlom, de az is jobb mint a millaszemét. akik még azt se tudják h nincs sajtószabadság, és nem is volt soha, főleg nem a rendszerváltás után.

vannak kételyeim, és jogos krikiáim is a jobbikkal szemben, majd 2/3-kor beleugrik a medve a vízbe.
vagy majom, ahogy tetszik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 15:35:55

@Mihint: na mi van? még mindig folyamatosan hülyeségeket beszélek? hol vannak az érvek?

kellys 2014.03.08. 15:41:27

@tesz-vesz: a milla nem tetszik amiből létrejött, de tetszik hogy frissek. erre írtam, hogy egy igazi skandináv kalózpárt kéne nekem, de az meg nincs.

lmp lesz 99% de nem nyugodt szívvel. majdnem biztos hogy nem jutnak be, oszt megy a szavazatom a fideszhez. mocskos a választási rendszerünk.

legszívesebben az üres rubrikába húznék, de persze hogy az sincs nálunk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 15:46:48

@Narancskommunista: mi a bajod az erős állammal? b vagy?

az erős állam csak jó, és nem arról szól, hogy kizsákmányolják a népet és ülnek a vagyonon a politikusok, és egymás hajára kenik a pénzt.
persze lehet az erőt hülyeségekre is használni, de ma máshogy nem lehet normál, emberségesebb

a probléma, hogy most nincs erős állam

ne keverjük a fogalmakat és értelmezéseket, a fidesz és az mszp nem úgy kommunista, hogy államosítanának, erősen védik a kisember érdekét, hanem úgy, hogy kommunista mindnek az apja, és tulajdonképpen mind az mszmp utódpártja. tehát rendszerváltás nem volt, mert ők maradtak uralmon, ez a mostani rendszer reményeim szerint egy provizórium, az újabb váltást egy átvilágítás, tisztogatás, igazi rendszerváltás hozná el, lusztrációval a gazdaságban, politikában médiában, bíróságon, stb.

nincs szükségünk szdsz-ekre, árulókra, az erős állam azért legyen erős, hogy hatékonyan tudja megvédeni a népét, népérdekeket. az idegen érdekekkel, illetve a belső ellenségekkel szemben,
az állam feladata polgárainak a jóléte, nem akarok több ilyen hülyeséget hallani a gyenge államról, mert kiirtom a társaságot gyökerestül.

nincs igazán senki a baloldalon, csak a jobbik, a többi propaganda, a baloldali eszme, a gyengék, tisztességes segítése, minden keresztény számára kötelező feladat, de észérdek is: ha a társadalmi csoportok egymás mellett harmóniában élnek, a teljesítményük is jobb

Ad Dio 2014.03.08. 15:46:51

@maxval a gondolkodó birca:

"A magyar baloldal = jobboldali gazdaságpolitika "

Ha ezt láttam volna akár csak 1x (Bokros picit, de még ő sem). Én simán leszavaznék rájuk. GyF-nek voltak ebbe az irányba mutató ötletei, de nem tudta keresztül vinni őket (mert csapnivaló politikus), így egyelőre nem tudjuk milyen lenne a baloldal jobboldali gazdaságpolitikája.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 15:49:24

@vizipipa: én nem szólnám le ennyire káslerékat, de lehet én vagyok tudatlan. de az is lehet h a helyedben megnézném jobban a devizah-t

nem tudom miért kell utálni káslert

Bloodscalp 2014.03.08. 15:53:49

@tesz-vesz: hát na, istenkém. Ezt a családot is átjárja az Erő ezekszerint. Már az sem meglepő hogy tagadják a rokoni kapcsolatokat, beleillik a képbe.

Tudod, megérne egy írást az is hogy a rendszer fiatal média kiszolgálói-lásd gellértke,törpe-turul,dobray-elvtárs, akár stumpf közül kik kerülnek majd át az állami szektorba a hűséges évek után. A 2. kormány hoz majd szerintem némi átrendeződést ezen a területen is.

Ez persze nagyobb fizut, és még szabadabb munkaidőt jelent. Időnként megriszálják magukat a közmédiában és ennyi. Meg persze milyen jól mutat hogy eltöltöttek x évet a köz szolgálatában. Aki marad a privátszektorban-szerintem egy turul biztos hogy igen-kiszurják a szemét 15 milkás honlap gondozással vagy hasonló.

Ezt előre megjosólom.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 16:01:28

@kellys:
a milla még mindig az amiből létrejött, nem azért toltak bele a gazdagok annyi pénzt.

szerintem bejut az lmp, ne legyél már ilyen kishitű, az amerikai nagykövetség elintézi.

kkbk.blog.hu/2013/01/17/lanyi_az_lmp_nem_erdemli_meg_a_voksukat_450

hogy a fenébe menne a szavaztot a fideszre ha az lmp-re szavazol? te beteg vagy?

üres ruvurkát ne hagyj, inkább szavazz arra amit én mondok neked :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 16:04:36

@Bloodscalp: nem, turul-ergének a média a fő profil :) fő passzió.
ők nem mennek önkormázyatisnak, meg kimesnek, megtehetik hogy a szenvedélyüknek hódoljanak :)

több pénz? ergé már így félévente megy nyuszikat fotózni külföldre, há hova akarsz te több pénzt?:)

kellys 2014.03.08. 16:11:42

@tesz-vesz: mivel képtelenek voltatok válaszolni kénytelen utánanéztem jól emlékszem e a dologra 12 évvel ezelőttről :))

hogy hogy megy a szavazatom a fideszhez?
"s ha jól tippelem, akkor az eleső szavazatokat a bejutó pártok szavazatainak arányában osztják le. "
hát pont jól írtam, lásd töredékszavazat, google. :)

ha én szavazok az lmp-re, és az lmp nem jut be, akkor egy mátrix alapján szétosztják a bejutó pártok között az ilyen leesett szavazatokat úgy kedvezve a pártoknak, hogy a meglévő arányt erősítsék.
tehát ha pl a fidesz kap 63.89%ot, akkor a töredékeknek is ilyen arányát kapja meg.
ergo ha az lmp nem jut be, a szavazatom 63.89%ban megy a fideszhez.
remélem érthető.

kellys 2014.03.08. 16:13:29

@kellys: ja és pont ezen logika miatt van értelme állandóan manipulálni a közv. kutatásokat, mert az erősebb kutya baszik elv alapján a szavazót oda tendálják, ahol az erős kutya ugat. és nem mellesleg a gyengébb pártokat erodálják.

Bloodscalp 2014.03.08. 16:14:26

@tesz-vesz: azt kihozza sztem fapadosan kácsszörfingböl. Ne becsüld alá a mohóságot!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 16:49:35

@Bloodscalp: kácsszörfinggel lehet a legjobban tisztára mosni a pénzt :) nem véletlen hogy reklámozta a blogon ergé, így akarta eltüntetni a nyomokat

azért a fapados repjegy se húsz fillér, de ha neki az is, biztos van vmi fideszes ferihegyen aki mondja neki az infókat, h mikor olcsó a jegy :D

Szabványok 2014.03.08. 17:08:06

@Narancskommunista: Egyetértek Veled, nagyon jól látod a helyzetet.
Több százezer értelmes honfitársunk lábával válaszolt a kérdésedre.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 19:09:36

@vantaan2: azt azért jól látom ugye, hogy mentális és egyszersmind értelmi problémákkal küszködsz? Szomorú ez így egyben. Külön-külön is elég volna.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 19:14:26

@is: ez igaz, de attól még nem mentség Révész folyamatos idiótaságaira.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 19:25:35

@vantaan2: nem 4 év lesz, hanem legalább 8.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 19:27:19

@Bell & Sebastian: ebben van valmi.

vantaan2 2014.03.08. 19:41:50

@Hannibal ante portas: Mit nem értesz???? ....vagy szerinted mit nem értek?

S 4 év ami 8 év is lehet? .... s hol lesz akkor Magyarország ,mi lesz a magyarsággal?

"Az Enpenzem.hu főszerkesztője szerint Magyarországon az uniós pénzekből és növekedési hitelprogramból privátbanki számlákra csatornázódnak pénzek.

... a privátbankárok vagyongyarapodásra attól az állami döntésekhez közeli vállalkozók szűk néhányszáz fős körtől számítanak .
Az Enpenzem.hu főszerkesztője szerint Magyarországon ma ez a szűk kör tud jelentősen gazdagodni, az is érzékelhető, hogy az uniós pénzekből és növekedési hitelprogramból privátbanki számlákra csatornázódnak pénzek.
Hozzátette: a privátbankárok legalább ötven-háromszáz millió forintos tételekkel foglalkoznak. Ez nem az ügyfél teljes vagyona, hanem nélkülözhető pénzek.

Az Enpenzem.hu főszerkesztője arról is beszélt, hogy ezeknek a pénzeknek egy része kimegy az országból. Tudomásul kell venni, hogy Magyarországról kifelé tart a pénz. Ezzel kapcsolatban számos – politikai és szabályozói – bizonytalanság van – fogalmazott. A szakember kijelentette: havonta húszmilliárd forint hagyja el az országot."

No ha ez folytatódhat mi lesz az országgal???? Minden egyes nap a Fidesz éra alatt az ország sorvadását fokozza.

.... vagy térdre és imára?!

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2014.03.08. 19:48:47

@tesz-vesz: a heti válaszos Stumpf András és Stumpf István továbbra sem rokonok.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 19:50:16

@vantaan2: ez egy közgazdász véleménye, nem több. másnak meg más. az sem több. Azért az elmúlt évek alapján eléggé jól látható, hogy a közgazdászok jóslatai, alőrejelzései kb. a madárjósláséval megegyező hatásfokon érvényesülnek. Ne aggódj, kérlek, 8 év múlva is lesz hazánk. (Legföljebb már máshol, mert ahhoz elég idős vagyok már...)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 20:03:35

@rajcsányi.gellért (ergé): és ha hazudtak neked? mitől vagy te ebben olyan biztos? csak jogilag nem rokonok? de távoli vérrokon se lehet?
vagy esetleg nem lehet olyan másik stumpf, aki rokona stumpf istvánnak?

vantaan2 2014.03.08. 20:04:19

@Hannibal ante portas:

" Szentes Németországba költözött

Arányaiban csak a polgárháborút megszenvedő szírek és a románok produkáltak nagyobb növekedést tavaly a Németországban frissen letelepedett külföldiek között, mint mi, magyarok. Több mint 28 ezer magyar döntött úgy, hogy inkább Németországban folytatja"

A statisztika szerint a Németországba kivándorlók az összes kivándorló 15%-át adják. (60% Angliát választja!)
Ezzel számolva akkor 1 év alatt cc 180 ezer dolgozni képes/szülni - nemzeni képes ember hagyja el az országot pl. 2013-ban.
Az orbáni nemzetrontó és nemzet áruló politika hatására!
A kivándorlás 2012-höz képest növekedett 2013-ban ... s a folyamat folytatódik! No szerinted milyen hatással lenne Orbán elkövetkező 8 éve a magyarság mint nemzet megmaradására????

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 20:34:00

@kellys:
mi? minek néztél utána?

ennek?

"Az országos listán szerezhető mandátumokat a töredékszavazatok és a felkerült negatív szavazatok alapján osztották el. A töredékszavazatok azok a leadott, de mandátumot nem eredményező szavazatok voltak, amelyeket az országosan öt százaléknál több szavazatot szerzett pártok vesztes egyéni jelöltjei kaptak, illetve amelyeket a területi listákra adtak a szavazók, de az ott elnyerhető mandátumokhoz szükséges szavazatszám fölött voltak. (Nem számított töredékszavazatnak a független jelöltekre és az öt százalék alatt maradt pártokra, illetve az érvénytelen választási fordulóban leadott voks.) Negatív szavazatok akkor keletkeztek, ha egy párt a kétharmados szabály alkalmazásával szerzett mandátumot: hiányzó szavazatai negatív előjellel kerültek fel az országos listára, azaz más területi listák eredményéből kellett levonni azokat.

A töredékszavazatok mandátumra váltása az országos listákon a d’Hondt-mátrix segítségével történt. A mandátumszerzésre jogosult pártok országos listára felkerült szavazatait felírták egymás mellé, majd ezek alá sorban e számok kettővel, hárommal, néggyel stb. való osztás után kapott hányadosát (az osztósor utolsó számjegye a kiosztható mandátumok száma). Az így kialakult mátrixban megkeresték a legnagyobb számot, és az a pártlista kapott egy mandátumot, amelyiknek az oszlopában ez a szám szerepelt. Ezután a második legnagyobb számot mutató pártlista kapott egy mandátumot, s ez addig folytatódott, amíg az összes mandátum gazdára nem talált."

ez az érdekes:

"Az így kialakult mátrixban megkeresték a legnagyobb számot, és az a pártlista kapott egy mandátumot, amelyiknek az oszlopában ez a szám szerepelt. Ezután a második legnagyobb számot mutató pártlista kapott egy mandátumot, s ez addig folytatódott, amíg az összes mandátum gazdára nem talált."

és ebből te hogy veszed le ebből, hogy a fidesznek megy? mert nem kéne ezt lehozni belőle..

nemigen értem miért kell így bonyolítani, a töredékszavazatok nem számítanak. nem arra szavaztak, ne is rakják oda tehát. a helyet azok között kell kiosztani akikre szavaztak. persze a küszöbnek alacsonyabbnak kellene lennie.

az lmp be fog jutni. de ha nem, se biztos hogy a te szavazatod a fidesznek megy, nem mintha számítana.
arányok változatlanok

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.08. 20:34:53

elvileg, de én nem bízok ebben a szemétláda d’Hondt-ban.

kellys 2014.03.08. 20:40:39

@tesz-vesz: oke. jogos, ezt olvasva vilagos. valamit beneztem :)

vantaan2 2014.03.08. 20:41:35

@Hannibal ante portas:
"Cenzúra miatt visszalépett 11 fellépő a március 15-i Pilvakerről" .... most képzeld el mi lenne 8 év múlva???? ...esetleg ki is végeznék őket?

Hol van az magyar jobboldal????? Ha hó JOBBOLDAL! Merre vagy???? Hova bújtál??? (vagy teljesen takony lett a magyar?)

maroz 2014.03.08. 22:03:26

@vantaan2: Na, ez is szép. Cenzúúúúúra, Európa segííííícs!!!

Ja, hogy itt a Red Bull cenzúráz??? Hát hol van az a bizonyos mááááásik Európa ilyenkor? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.03.08. 22:42:45

Nincs olyan, hogy magyar baloldal. Akik magukat annak nevezik, azok valójában a magyarországi zsidó lobbit képviselik. Hogy ez baj lenne? - Dehogy! Képviseljék csak. De könyörgöm, ha valami nem magyar, ha valamiben nincs semmi, amit magyarnak lehetne nevezni, az ők és mindaz, amit ők képviselnek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.03.08. 22:44:21

@rajcsányi.gellért (ergé): Ja, mert a Stumpf ősi magyar név, és kurvára elterjedt. Ha ezek nem rokonok, akkor nincs is olyan, hogy rokonság.

Hannibal ante portas 2014.03.08. 23:03:36

@vantaan2: Ki itt a cenzor? Aki a pént adja . És ki adja?

Egyébként a program főszponzora a Red Bull, amely már 2012-ben jelezte, hogy a március 15-i rendezvényen ne politizáljanak a slammerek. Mint akkor megírtuk, kikötötték, hogy nem lehet
offenzív politikai utalás a szövegekben (deffenzív lehetett volna?): „mind a slam poetry, mind a rap versenyzőket kérjük, hogy tartózkodjanak az offenzív politikai, aktuálpolitikai állásfoglalástól”.

Látod, ez itt a gond: kedvenc nyugati liberális mintapéldáitok politikai korrektsége. Ez ellen csak egyféleképpen tiltakozhatsz: ha a rendező olyan tökös, és lemondja az egész rendezvényt. De pénz beszél, ...

Hannibal ante portas 2014.03.08. 23:07:37

@vantaan2: És hányan jöttek vissza?

Kivándorlások: Lengyelország 2,5-2,8 millió, Bulgária: 400-500 ezer, Szlovákia: 250- 300 ezer, Románia: jóva 1 milla fölött. Mind Orbán miatt, természetesen.

vantaan2 2014.03.09. 02:57:32

@Hannibal ante portas: No hányan jöttek vissza???
Talán egy Gyűrűfűnyi lakosság vagy Komlóskányi (de akkor már erősen túloznék)

S a lengyelek vagy a bolgárok, románok, szlovákok kivándorlása az mit befolyásol Magyarországon, Attól több lesz az egészségügyi kasszában??? ....az legyen a lengyelek gondja meg a bolgároké.

Itt most Magyarországról van szó! S ezért csak felelős az aktuális miniszterelnök vagy nem? S ez hova fog vezetni? 15 év múlva fölkerül a magyar nemzet a veszélyeztetett "fajok" listájára???? Kárpát medence az tele lesz stadionnal de nem lesz benne magyar ember????

bömböcz 2014.03.11. 21:05:59

hahaha! a tudjukmilyentípusú hozza a formáját.
maroz blogtárs meg földhözvágja a sipkáját és megtiporja...
süti beállítások módosítása