Cohn-Bendit élményei az elvtárs kislányokkal
2013. május 03. írta: Földi Bence

Cohn-Bendit élményei az elvtárs kislányokkal

DanielCohnBendit.jpg

A Frankfurter Allgemeine Zeitung április 29-én „Dany fantáziái és álmai: Cohn-Bendit pedofil kijelentései” címmel közölt egy összeállítást. Ebből kiderül – ha az ember bírja a gyomorforgató olvasmányokat –, hogy az idén hatvannyolc éves német zöldpárti politikus – a hatvannyolcas diáklázadások sztárja – milyen kijelentéseket tett a hetvenes évektől kezdődően az elvtárs kislányokról és a gyermeki erotikáról. Daniel Cohn-Benditnek nem érdeke, hogy átláthatóvá tegye: milyen kijelentései voltak korábban, amelyek pedofília gyanújába keverhetik. Stábja létrehozott egy archívumot, amelynek címe: „Médiakampányok Daniel Cohn-Bendit ellen”, ám ennek tartalmához 2031-ig nem lehet hozzáférni – állítja a FAZ. Azonban a Cohn-Bendit visszaemlékezéseiből írott könyvben, valamint a berlini Heinrich Böll Alapítvány aktáiban vannak arra vonatkozó információk, miként vélekedett a pedofíliáról a jelenlegi európai parlamenti politikus.

A FAZ beszámol arról: 1977 és 1990 között Cohn-Bendit a frankfurti baloldal városi lapjában, a „Pflasterstrand”-ban közölte gondolatait. Az 1978-as „Egy dinoszaurusz gondolatai”-ban így írt: „Tavaly elcsábított egy hatéves elvtárs kislány. Ez volt az egyik elmondhatatlanul legszebb élményem életemben, és most nem annyira fontos értekezést írni a pederasztia előnyeiről és hátrányairól”.

Egy francia tévéműsorban pedig kijelentette: „A gyermeki szexualitás fantasztikus. Őszintének és komolynak kell lenni, a legkisebbeknél ez valami egészen különleges dolog” – mondta Cohn-Bendit. „Amikor egy kis ötéves lányka kezd vetkőzni neked, az nagyszerű, mert ez csak egy játék. Egy őrülten erotikus játék”. Ugyanebben az interjúban arról is vall, hogyan szokta a gyerekek popóját mosni az alternatív óvodában.

Életrajzi könyvének is vannak olyan fejezetei, amelyekben gyermekek iránti vonzalmáról ír. Az egyik fejezet – „Vissza a gyermekboltba” – egy olyan folyóirat egyik számában jelent meg, amelyet afféle baloldali szexfüzetecskének tartanak, tele pedofil utalásokkal – írja a FAZ. Az ebben szereplő leírások – az imént említett '82-es francia talkshowban elhangzottak mellett – a gyermekekkel történő szexuális aktus bűntényének, gyermekek szexuális zaklatásának felelnek meg.

Ezt pedig egy olyan paragrafus mondja ki Németországban, amelynek eltörlése mellett a Zöldek Melegek és Pederaszták (SchwuP) munkacsoportja ágált. 1985-ben az említett csoport a gyermekek elleni szexuális erőszak túl súlyos büntetése kapcsán tiltakozott. „A kérelem középpontjában a »szexuális visszaélés« fogalma lett volna”, amely fogalmat a SchwuP mindig idézőjelben használt. A SchwuP az eredeti meghatározás helyett („gyermek és felnőtt közötti mindennemű szexuális kapcsolat esetén a 174-es és 176-os paragrafus szerint kell eljárni”) azt szerették volna, ha azt iktatják törvénybe, hogy gyermek és felnőtt között van lehetőség beleegyezéses szexuális kapcsolatra is.

Ám hiába teltek el évtizedek azóta, ahogy a FAZ írja, egyes Cohn-Bendittel kapcsolatos korabeli archív adatok még közel húsz évig titkosítva maradnak. „A politikai vezérnek vagy a vezető államférfinak éppen az válik becsületére, ha kizárólagosan vállalja a személyes felelősséget azért, amit tesz: sem módjában, sem jogában nem áll elutasítani vagy elhárítani ezt” – írta Max Weber. Egy vezető politikusnak vállalnia kell a felelősséget tetteiért. Nem úgy tűnik viszont, hogy az egykori hatvannyolcas, hősies diáklázadó is gyarapítani fogja ezt a tábort.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr105263765

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.04. 16:52:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Cohn-Bendit élményei az elvtárs kislányokkal 2013.05.03. 15:26:01

A Frankfurter Allgemeine Zeitung április 29-én „Dany fantáziái és álmai: Cohn-Bendit pedofil kijelentései” címmel közölt egy összeállítást.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szo Pjon-ki 2013.05.03. 13:06:55

Vén pedofil buzi zsidó.

utalom a politologusokat 2013.05.03. 13:16:13

bence nertars! osztan mennyit kiloja egy ilyen cikknek? mennyit fizet a Part? penzben vagy trafikban kaptad a jussodat?

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.05.03. 13:26:54

Amerikában verik még a négereket?

Szo Pjon-ki 2013.05.03. 13:26:59

@utalom a politologusokat: Ő legalább pénzben kapja, nem hatéves gyerekekben...

Szo Pjon-ki 2013.05.03. 13:27:32

@Holger Hartland: Sajnos már nem. De Tunéziában állítólag igen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.05.03. 13:37:29

@utalom a politologusokat: Hátha te kölyködet kúrja seggbe legközelebb a faszi. Én drukkolok neki.

Wolff 2013.05.03. 13:40:24

Mondjuk szerzőnek szerintem határozottan félreérti az eredetit:
„Es war eines der schönsten und sprachlosesten Erlebnisse die ich je hatte...und es ist jetzt auch nicht wichtig, ein Traktat über das für und wider von Päderastie zu schreiben.“

vagy

Die Bundesarbeitsgemeinschaft Schwule und Päderasten (SchwuP) etwa protestierte scharf, als die Grüne Fraktion im Bundestag 1985 eine Anfrage zur sexuellen Gewalt gegen Kinder einbringen wollte. „Die große Anfrage enthält als zentralen Begriff den des sexuellen ,Mißbrauchs‘“, schrieben die grünen Schwulen und Päderasten. Der Begriff „Mißbrauch“ - der bei den SchwuP-Aktivisten stets in Anführungszeichen steht - behaupte aber, „daß alle sexuellen Beziehungen zwischen Erwachsenen und Kindern Gewaltbeziehungen und deshalb die Bestrafung mit den Paragrafen 174 und 176 aufrechtzuerhalten sei.“ Die Päderasten bei den Grünen bestanden darauf, dass es einvernehmlichen Sex mit Kindern gebe. Daher sei der gesamte 13. Abschnitt des Strafgesetzbuches zu streichen, „da Sexualität als solche nicht strafbar sein sollte“.

Robinzon Kurzor 2013.05.03. 14:01:32

A propaganda osztály mérései szerint nagyon kell a lelki megerősítés a NER-rajongóknak.

Akikről sokat elmond, hogy ettől a poszttól tényleg jobban is érzik magukat.

Robinzon Kurzor 2013.05.03. 14:14:00

Egyébként miért a Pokorni öregkori fényképe van a poszthoz?

utalom a politologusokat 2013.05.03. 14:47:58

@Mr Falafel: hat inkabb mint a esztergom-budapest foegyhazmegye osszes dagadt puspoke.

andris89 2013.05.03. 14:52:23

@utalom a politologusokat: ja,a FAZ-t is nyilván a zorbán pénzelte.
ha ennyit tudsz reagálni egy ilyen cikkre,miért nem maradsz inkább kussban?

gagauzz kalauzz 2013.05.03. 14:55:29

Szívesen olvasnék a pedofil katolikus papokról is egy alapos konzervatív lapszemlét, he-he....

andris89 2013.05.03. 15:07:29

igen,léteznek pedofil papok is.
ez felmenti ezt a férget?
szerintem rohadtul nem.

tevevanegypupu 2013.05.03. 15:08:31

@gagauzz kalauzz:

Esetleg parancsol tobbet t a pedofil rabbikrol is?

@utalom a politologusokat:

Magaval kivetelt tesznek, egy ven rabbi is megfelelo lesz. Csak a szerveire vigyazzon, tudja nekik raadasul meg arra is faj a..amit akar.

clegane 2013.05.03. 15:10:25

akivel nézeteltérése van a viktoréknak, azzal miért nem érdemben vitáznak ahelyett hogy előveszik a viselt dolgait? kezeljük már külön hogy pedofil-e, meg hogy mit mond a magyar kormányról, lehet ilyet kérni?
és az is jogos, amit mások írtak, hogy ha pedofil ügyeket kezdünk hánytorgatni, akkor kezdhetnénk a KDNP háza táján.

clegane 2013.05.03. 15:11:38

a baloldaliak, zsidók általános összemosása a pedofilokkal meg alaptalan és fölöslegesen bunkó dolog.

Kandeláber 2013.05.03. 15:15:44

A boldog középkorban nagy tömeg előtt, tapsvihar közepette máglyán égették volna el ezt a férget.
Most meg kedélyesen kvaterkázva mesél a dolgairól a firkászoknak.
Na és ez a ballibek egyik bálványa.
Ezért nem szavazok én soha rájuk.

Simplicio 2013.05.03. 15:17:14

Azt véletlenül sem írja le a Mandiner és a jobboldali sajtó, hogy soha egyetlen gyerek, sem szüleik nem tettek ellene feljelentést pedofília miatt.

"Helmut Weixler, az EP zöld frakciójának sajtófőnöke közleményt adott ki, mely leszögezi: „hasonló hamis vádakat más országokban is megfogalmaztak már, ám azokat minden esetben megcáfoltuk, és valamennyi vádat visszavonták”. A közlemény szerint a vádakat a Francia Nemzeti Párton kívül valamennyi európai erő visszavonta, azok megfogalmazásáért pedig bocsánatot kértek."
mandiner.hu/cikk/20110321_cohn_bendit_cafol

jozicsenko 2013.05.03. 15:18:37

@clegane: de az szdsz harcolt a szavazatukért, amikor a "felnőtt" filmekben a korhatárt le akarták vitetni 14 évre
(nem, nem azért mert 14 évesen már szexelnek, hanem mert akkor már legálisan is ennyivel közelebb lettek volna "álmaik" tárgyához: ejjj, phejjjj, köpök)

a baloldaliakat, a zsidókat és a pedofilokat összemosni csak annyira általános, mint a fideszt nácinak kiabálni: előfordul néha-néha...

clegane 2013.05.03. 15:19:00

@Kandeláber: te most komolyan visszasírod a középkort?
hülye jobbos.
(csak hogy lesüllyedjek a színvonaladra és a te személyes faszságodból általánosítsak az egész jobboldalra kivetítve)

clegane 2013.05.03. 15:20:37

@jozicsenko: hogy jön ide az szdsz? mi az? hol van? miért érdekel engem?

Kandeláber 2013.05.03. 15:26:36

@clegane: Szerencsétlen elvtárs, tudod mi az az irónia?
A pedofil vöröskét egy időgépen visszaküldeném mondjuk Szép Fülöp korába.
Ő intézte el a templomos-szabadkőműveseket is.

1000bocs 2013.05.03. 15:27:00

Sokat elmond a ballib kommentelőkről, hogy védik és relativizálják ezt a férget. Mi lehet a magyarázata annak, hogy bár a net tele van azzal, amikor még videón is erről beszél ez a beteg állat, és nemhogy felszólítanák lemondásra, de az elvtársak között még ikonikus és vezető alak?

Katolikus utalásokra pedig, anélkül hogy menteni akarnám bármelyik, papot, orvost, tanárt vagy bárkit aki ilyet tenne:

Ez a faszi még szinte büszkén visdeli is amit tett. Könyvében interúk során meséli, és szinte megsértődik ha a normalitás falába ütközik.

Ez a pofátlan nyílt pederasztia azért kivételes. Katolikuséknál, kedves nővéreknél, zárdában bentlakásos iskolában legalább tussolják, fedik az ilyen sztorikat. Nem pedig pofátlanul kikérik maguknak a kérdést is.

Mentsétek. Magyarázzátok. Minden szavatok titeket minősít. Vigyétek hozzá a gyerekeiteket elvtársi világnézeti gyerektáborba. Felejthetetlen élmény állítólag....

clegane 2013.05.03. 15:28:06

@Kandeláber: azt amúgy hogy én komenista vagyok azt miből szűrted le? aki nem veletek, az ellenetek? van a jobbik meg a komcsik? egybites gondolkodás? fasza lesz ez, csak így tovább!

hcs89 2013.05.03. 15:29:35

@clegane:
"azzal miért nem érdemben vitáznak ahelyett hogy előveszik a viselt dolgait?"
Isten ments, hogy viktorékat védjem, de ez a baloldalra is legalább ennyire jellemző, sőt általában még viselt dolgokat sem vesznek elő, csak náciznak ha elfogytak az érvek.
"kezeljük már külön hogy pedofil-e"
Tipikus liberális kettős mérce. Megint Isten ments, hogy a viktorékat vagy bárki mást védjek, de érdekes módon amikor a liberálisoknak nem tetsző személyekről van szó, akkor még véletlenül sem szabad külön kezelni semmit.
"a baloldaliak, zsidók általános összemosása a pedofilokkal meg alaptalan és fölöslegesen bunkó dolog"
Nem kellett itt összemosni senkit senkivel. Ők mosták össze saját magukat a pedofilokkal amikor kiálltak mellettük.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2013.05.03. 15:32:53

@Simplicio: "Azt véletlenül sem írja le a Mandiner" írod, aztán egy mandineres linkkel érvelsz :D

clegane 2013.05.03. 15:34:39

@hcs89:
mikor álltak ki a zsidók a pedofilok mellett? valamiről lemaradtam, vagy csak hülyeségeket beszélsz?
(ha már ilyen szép általánosításokba akarunk bocsátkozni, ilyet legutóbb a katolikusokról hallottam, hogy hogyan kendőzgették, söprögették ezeket az eseteket hosszú évekig.)

"amikor a liberálisoknak nem tetsző személyekről van szó, akkor még véletlenül sem szabad külön kezelni semmit."
van erre példád? vagy megint csak hülyeségeket beszélsz?

amúgy ha te most konkrétan az szdsz-re, vagy mszp-re gondolsz mint liberálisok, baloldaliak, akkor meg túl szűken értelmezed a fogalmat, és a félreértések elkerülése végett ezeket a pártokat én sem akarom védeni, sőt.

Kandeláber 2013.05.03. 15:35:53

@clegane: Bocsbocs, ez nagyon de nagyon nem ül.
A népfrontos gondolkodást - együtt az ernyő alá - pontosan gordonka vette elő a sifonérból.
Sőt, még leporolta Orbán "egy a tábor, egy a zászló" című agymenését.
Kis sokbites.

clegane 2013.05.03. 15:38:01

@Kandeláber: na mondjuk a gordonka se azt mondja hogy aki komenista velem tart, hanem hogy a fidesz elmebeteg választási szabályai miatt össze kell fogni a leváltásukhoz.

Simplicio 2013.05.03. 15:43:05

@rajcsányi.gellért (ergé): Ezek szerint te is előbb kommentelsz, mint olvasol. A link az idézetet hivatkozta, nem az attól független állításom.
De remélem a következő cikketekben lesz időtök leírni, ha már ezen humorizálni van energiátok. :DD

Kandeláber 2013.05.03. 15:43:37

@clegane: Összefogni háááát...és nemzetközivéééé lesz holnapra a világ.
Hcsak már nem az.

clegane 2013.05.03. 15:48:18

@Kandeláber: mi a baj a nemzetköziséggel?

középcsatár 2013.05.03. 15:51:25

@clegane: Lám-lám, mégiscsak komcsi vagy?

clegane 2013.05.03. 15:52:22

@Dobóhátvéd: most ettől miért, te nagyon szerencsétlen?

Kandeláber 2013.05.03. 15:52:41

@clegane: A proletár internacionalizmust felváltó kozmopolita globalizmusra gondolsz?
Kb. annyi a bajom vele, mint Alessandra Mussolininek a homokosokkal. atv.hu/belfold/2008_sze_mussolini___inkabb_fasiszta__mint_buzi__.html

hcs89 2013.05.03. 15:56:54

@clegane:
"(ha már ilyen szép általánosításokba akarunk bocsátkozni, ilyet legutóbb a katolikusokról hallottam, hogy hogyan kendőzgették, söprögették ezeket az eseteket hosszú évekig.) "
És? Ez nekem szólt? Relativizáltam én a pedofil papok tetteit? Védtem őket? Nem! Ugyanúgy elitélem a pedofil papot, pedofil rabbit és a pedofil politikust is.
Ellenben te igenis véded ezt a pedofil Cohn-Benditet. Ajánlom, hogy nézz tükörbe, ha tudsz.

clegane 2013.05.03. 15:56:57

@Kandeláber: várjál nem követlek, ezzel te most akkor egyetértesz? példaképed neked aki ilyeneket képes mondani hogy inkább fasiszta mint buzi?

az megvan hogy az Occupy mozgalom is internacionális? (még a szó maga sem magyar származású, képzeld.) csak mer nem értem akkor hogy mi a bajod az internacionalizmussal általában.

clegane 2013.05.03. 15:57:44

@hcs89: azt visszaidéznéd nekem, amikor védtem őt?

gróf Szopatzky-Weretzky 2013.05.03. 16:00:01

látom,

szépen rácuppant a tisztes úri közönség egy kis vörös zsidó f.szára

Kandeláber 2013.05.03. 16:05:11

@clegane: Az "internacionalizmus" politikai értelemben a moszkovita országok pártjainak (természetesen mindenhol annak az egynek) egyik ideológiai alappillére volt. Elnézést, az NDK-ban és a Lengyel Népköztársaságban több párt létezett.
Egyébként mint "proletár internacionalizmus" természetesen marxi gyökerű volt.
A.M. pedig parlamenti képviselő Olaszországban, ahol - ellentétben Magyarországgal - valóban működik a szólásszabadság.

középcsatár 2013.05.03. 16:08:51

@clegane: A nemzetköziséget a bolsik hirdették, velük pedig csak az ért egyet, aki közéjük tartozik.

clegane 2013.05.03. 16:09:04

@Kandeláber: most hagyjuk hogy a komenisták mit értettek internacionalizmus alatt, inkább azt fejtsd ki, mi a bajod a nemzetközivé válással, például azzal hogy szabadon lehet utazgatni illetve munkát vállalni az EUn belül.

már meg hogy hogy jön ide a szólásszabadság? gondolod, hogy én megtiltanám bárkinek hogy ilyeneket mondjon? hát mondjon bátran! legalább annál hamarabb kiderül hogy ki a hülye.

clegane 2013.05.03. 16:09:36

@Dobóhátvéd: és aki akkora fasz mint te, az hova tartozik?

hcs89 2013.05.03. 16:10:57

@clegane: Az összes hozzászólásodban relativizálod, csúsztatsz, felrebeszélsz. Egy hozzászólásodban sem itélted el és nem határolódtál el tőle. Persze nem magát a pedofíliát véded, hanem a pedofil személyt csak azért mert valami "nagy baloldali személyiség". (Még mielőtt ezzel jönnél nekem...)

Kandeláber 2013.05.03. 16:12:24

@clegane: Unalmas vagy, sokbites.
Pattanj valaki másra.

Wolff 2013.05.03. 16:13:38

@rajcsányi.gellért (ergé): ergé, az mennyire fér össze az újságírói etikával, hogy úgy javítotok a cikken, hogy ezt nem jelölitek? Szerző fontos mondatokat félreforított (pl. a es ist nich wichtig zu scheiben szerkezetet cselekvésnek értette, a zöldeknek valami mozgósítást tulajdonított a gyermekekkel való visszaélés ellen, amikor éppen a zöldeket támadták a meleg zöldek stb.

clegane 2013.05.03. 16:16:26

@hcs89: kérlek idézd vissza, hol relativizáltam, csúsztattam, beszéltem félre.
én azt hittem, csúsztatásnak azt nevezik például, amikor azt kérem, idézd be hogy hol olvastad amit a számba adsz, és te ehelyett - mivel nem tudod beidézni - elkezdesz másról beszélni, támadni. klasszikus csúsztatás, gratulálok.

ha konkrét elhatárolódást hiányolsz, azt valóban nem tettem meg eddig, mert se kutyám se macskám nekem a Cohn-Bendit, leszarom magasról, de ha neked ez kell, akkor tessék, írásban is elítélem a neki tulajdonított mondatai miatt. (nem vettem a fáradságot hogy utánajárjak, tényleg mondott-e ilyeneket, de elhiszem bemondásra, annyira nem érdekel.)

engem konkrétan az bosszant, hogy valamiért egyesek fejében egyszercsak minden libsi és zsidó pedofil lett.

clegane 2013.05.03. 16:17:09

@Kandeláber: hát sejtettem, hogy nincsenek érveid, csak dől belőled a hülyeség átgondolt alap nélkül.

kapd be a faszom.

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2013.05.03. 16:26:11

Tényleg nem esik le az tisztelt baloldali olvtársaknak, hogy alapvetően rohadt nagy gond van avval, ha az EU-ban egy olyan ember a demokratikus értékek fő védelmezője, aki anno egy tömeggyilkos pszichopatát (MaCeTung) tartott példaképének és gyermekeket molesztál?
Az, hogy ez a csóka nem börtönben rohad, hanem az EU-parlament képviselője, az egész Zöld-mozgalom és az EU szégyene. (az meg az LMP szégyene, hogy ilyen arccal bájologtak)

Tessék már észrevenni, hogy attól mert a Fityesz, KDNP oldalán is sehonnai szaremberek osztják az észt az erkölcsről meg a nemzetről, az nem ad jogalapot egy gyerekmolesztáló tömeggyilkos-éltető felmentésére, és példaképként állítására.

A fordítottját meg tán az un. konzi társaságnak tessék megérteni. (u.i., az hogy, DCB gyerekmolesztáló, Lendvai Ildi meg cenzor volt, az nem jogosítja fel Semjén Zsótit arra, hogy szarember legyen, és példának okáért ha plágiummal lebukik, akkor azt próbálja bemártani, akitől lenyúlta a szellemi produktumot, és aki egyben a tanára is volt)

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2013.05.03. 16:28:13

kónbandita x évtizede feszegetett pedomacisága a legfontosabb esemény a nemzetközi és belföldi fejlemények sivár pangásának tükrében, nem vitás

írhatna róla bástya efftárs lánya egy díjnyertes szakdolgozatot az újszerű témaválasztás kategóriában :D

Kandeláber 2013.05.03. 16:30:28

@clegane: Majd ha a következő életemben én is hozzád hasonló leszek, nyomorult.
De itt egy érv, ha tudsz angolul. Nyilván ott is birkák a választók, mi? www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4913419/nigel-farage-hails-ukips-remarkable-local-election-night.html

clegane 2013.05.03. 16:32:06

@ikaljan: ha rá bizonyítják a bűnösségét, kerüljön börtönbe, ez bizony így van.
az meg, hogy kit tartott példaképének, tán különösebben nem fontos, attól demokratikus az a kib.tt parlament, hogy olyanok is ülnek benne, akik például Hitlert tartják példaképüknek, de azokkal persze bizonyára semmi probléma nincsen.

clegane 2013.05.03. 16:35:22

@Kandeláber: a briteknek egészen más okaik vannak az EUból kilépni, mint nekünk (lennének, ha volnának), például ők az ellen tiltakoznak ezzel, hogy ilyen ká-európai parasztok vegyék el előlük a munkát, mint te. lehetsz erre büszke bazmeg.

jóvan hüylegyerek okjupájoljál csak tovább, az olyan szép magyar szó.

Robinzon Kurzor 2013.05.03. 16:44:43

@ikaljan: "ha az EU-ban egy olyan ember a demokratikus értékek fő védelmezője, aki"

A dolog úgy áll, hogy DCB csak egy ember a sok közül "az EU-ban", aki a "demokratikus értékek fő védelmezője".

De a Fidesz-nyalonc médiában a többiekkel (akikről nem lehet pedofilozós cikket írni) nem találkozol, csak vele.

Na, vajon miért?

hcs89 2013.05.03. 16:45:51

@clegane: "kérlek idézd vissza, hol relativizáltam, csúsztattam, beszéltem félre"
Például amikor azzal jössz, hogy "há me a zorbán, a KDNP meg a katolikus papok, és inkább azt nézzük, hogy mit mondott Magyarországról meg nem is bizonyított dolog ez, csak neki van tulajdonítva amit mondott"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.05.03. 16:49:10

@Robinzon Kurzor: mi köze van ennek az ügyhöz a nerhez?
miért vagytok ti lmp-sek iylen degeneráltak?

hivatalosan mit szól az lmp ehhez? miért nem kérdezni meg egyik riporter sem őket erről? ciki?

Robinzon Kurzor 2013.05.03. 16:55:44

@tesz-vesz:

Mi közöm nekem az LMP-hez?
Miért vagytok ti MSZMP-sek ilyen degeneráltak?

Ennek az ügyhöz a NER-nek pont annyi köze van, amit írtam.
Egy izgága, polgárpukkasztó faszkalappal lehet izzítani az arra fogékony publikum lankadó hangulatát.
Addig sem azzal foglalkoznak, hogy a járási párttitkár fiacskája kapta az összes trafikot, meg hogy végre megszűnik a "visszaélésszerű adatigénylés".

Kandeláber 2013.05.03. 17:09:52

@Robinzon Kurzor: Legalább tizenöt blogon minimum húsz poszt foglalkozik a trafikokkal.
Gondolom, te is írtál vagy ötven hsz-t a témában.
Ugye megengeded, hogy mondjuk a mandi egy icipicit másról is írjon?

tommybravo 2013.05.03. 17:30:54

@Kandeláber: És nyilván más, napi, releváns téma nem volt.

Kandeláber 2013.05.03. 17:35:24

@tommybravo: Olyan kéne, mint az ántivilágban, hogy "Szerkesztik, írják az olvasók?"
Esetleg "Közkívánatra: még több trafikot."
Dicséretes módon Laborcról már leszálltak a hatvanvalahányadik poszt után.
Vagy sokaknak fáj kohnbandi cikizése?
Engem régebben egy öntudatos kohnbandi-fan megfenyegetett, hogy ne merjem leírni az arcról hogy pedofil, mert beperel.
Csak úgy a szólásszabadság nagyobb dicsőségére, Papcsák-módra.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.05.03. 17:43:09

@utalom a politologusokat: Tipikus bolsevik zsidó reakció. Habár Kóhnbandi identitása nem került szóba, mégis az ő zsidóságát állítod szembe a kereszténységgel, mint vallást a vallással. Már most sokunk szerint zsidónak lenni nem (csak) vallás, így a zsidó-keresztény sem ellentétpár. Mivel nem minden magyar identitású ember jobboldali, konzervatív és keresztény, nem is érint sokunkat a klérus köpködése. Ha már ellentétpárt akarsz ebben az ügyben, - és akarsz - akkor legyen zsidó-magyar. Hozzáteszem, engem Kónbandi pedofíliája nem a zsidósága miatt irritál, hanem mert egészséges ember vagyok, és az ilyen beteg korcsokat rühellem. Az pedig, hogy szeretnéd, ha a majdani kölyködet pedofilok basszák 6-7 évesen, legyen a te problémád. Mekkora logika: "ha klérusban vannak pedofilok, akkor a gyerekemet bassza meg Kónbandi." Gratulálok!

tommybravo 2013.05.03. 17:46:32

@Kandeláber: Nem azzal van gond, ha uborkaszezonban elővesz a mandiner egy témát, kifejti, leadja. A problémán (nekem!) azzal van, hogy ilyenkor, amikor annyi mindenről lehetne írni, hajánál fogva előrángatnak egy témát; én ezt maximum terelésnek tudom értelmezni. Szarok én Kónbandira.

tommybravo 2013.05.03. 17:49:50

@Mr Falafel: A seggbekúrással te jöttél elő. A zsidó származással te jöttél elő. Azt, hogy szeretné, ha a gyerekét pedofilok dugnák, te adtad a szájába.

Az érvelésed egy darab szart sem ér, te gyökér.

Kandeláber 2013.05.03. 17:54:14

@tommybravo: Nézőpont kérdése.
Én kifejezetten örülök, hogy cikizik a pedofil állatot.
A Balogh nevű fazonról is van egy csomó poszt.
Holnap sztem írhatnának Nigel Farage pártjának a sikeréről az angliai helyhatósági választásokon. A szarházi "országos sajtóban" arról egy sort sem lehet olvasni.

Vidéki 2013.05.03. 17:55:18

Szégyenletes, hogy egy ilyen becstelen, aberrált alak, mint Cohn-Bendit, az Európai Parlament tagja lehet!

Kandeláber 2013.05.03. 17:58:13

@Vidéki: És a németek azon csámcsognak, hogy a több éve elhunyt Horst Tappertől majdnem hetven év után "kiderült", hogy a Waffen SS tagja volt, és a ZDF ezért nem játszik le több Derricket.
Elfajzottak.

joe jimbo 2013.05.03. 18:32:17

@jozicsenko: "a baloldaliak, zsidók általános összemosása a pedofilokkal meg alaptalan és fölöslegesen bunkó dolog. "

erre írtam a választ: lehet hogy most nincs szdsz (de pl a négyes metrójuk cehhét még mindig fizetjük, ahogyan pl az m5-ös egy szerződése miatt 2030ig évi huszonmilliárdot fizetünk ki majd miattuk)
tehát nincs itt az szdsz "Szervezetileg": csak a mocska, a hagyatéka és mindazok a jóemberek, akik alkották, mert még senkit sem csuktak le közülük, egy sem költözött el innnen, mind a mai napig mérgezik a levegőt

tehát: pedofilt, zsidót, drogost, szdsz-st, liberálist összességében összemosni csak annyira bunkó, mint a másik oldalon mindenkit nácinak hívni, aki pl az szdsz-t lecsukatná a fenébe, a viselt dolgaiért (akár pedofil, akár drogos, akár stb...)

jozicsenko 2013.05.03. 18:37:06

@joe jimbo: @clegane: bocsánatot kérek az elöző hozzászólásért joe jimbo nevében, nem tudom, hogy maradt benn, egye meg a fene :-)

v2peti 2013.05.03. 20:42:18

Ez a pedofil bezzeg pofázhat, Derrick felügyelőt meg letiltotta a ZDF, Horst Tappert náci múltja miatt (Mit számít a több évtizedes szakmai pályafutás...) Csak nem az a bizonyos kettős mérce?

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2013.05.03. 20:51:15

@clegane:
az, hogy egy politikus kit tart példaképének, szvsz fontos, hiszen tömeggyilkosokat példaképnek tartani, egyet jelent avval, hogy elfogadják, helyeslik e tetteket, mi több, követendő példaként látják a politikai példakép által követett gyakorlatot. (ergo joggal feltételezhető, hogy adott esetben, ha alkalom nyílna rá, ők sem tartózkodnának a példakép által követett gyakorlatoktól.)

Aki pl. Hitlert, Szálasit, Sztálint, vagy MaoCeTungot tartja példaképének, az (amellett, hogy szerintem egy erkölcsi hulla és közönséges söpredék) konkrét veszély jelent a társadalomra.

Az, hogy DCB ezen kívül több memoárjában nosztalgiázva emlékszik meg pedofil cselekedeteiről, ügyelve, hogy az említett történetek mindig elévülési időn kívül legyenek, csak a büntethetőségét gátolják, de ettől még nem lesz kevésbé bűnös.

@Robinzon Kurzor:
Abban, amit mondasz, teljesen igazad van. Ettől függetlenül DCB az EU polgárait képviselő testület egyik tagja, sőt frakcióvezetője. Ez viszont önmagában skandallum, függetlenül bármi mástól.

Tehetetlen Dodó 2013.05.03. 21:20:43

Akár szimbólumnak is tekinthetjük, hogy egy ilyen büdös perverz féreg ott rikácsolhat az EU-ban, például Magyarországot mocskolva.

Aztán el lehet dönteni, kell-e nekünk a liberális anarchista baloldal demokráciája.

Szindbad 2013.05.03. 21:37:42

Ki a fasz az a Cohn-Bendit.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.03. 22:48:16

“Nem sugározza többé a Derricket a krimisorozatot gyártó ZDF televízió, miután kiderült, hogy a felügyelőt alakító Horst Tappert a Waffen SS tagja volt.

A csatorna munkatársait “meglepte és sokkolta” a hír, hogy a 2008-ban elhunyt filmszínész a náci párt fegyveres alakulatának tagja volt – közölte csütörtökön a német ZDF szóvivője. A közszolgálati műsorszolgáltató nem tervezi a sorozat sugárzását, és nemcsak a főadón, hanem az új digitális csatornákon sem – tette hozzá.”

hvg.hu/kultura/20130502_zdf_derrick_leveszik_musorrol

...A holohitűek a liberalizmus albigensei. Ha a liberalizmus nem állítja meg őket (márpedig nem fogja, mert épp alkalmatlansága hívta létre ezt az agresszív, dekadens szektát), akkor elpusztítják. Már itt is a holosaría!...

bbjnick.blog.hu/2013/04/08/_a_liberalizmus_albigensei

clegane 2013.05.03. 23:33:48

@ikaljan: ebben amúgy igazad van.

2013.05.03. 23:34:50

@bbjnick: Mondjuk sosem volt túl szimpi ez a HT, gyerekként jobban tetszett Josef Matula (és a Két férfi egy eset) ha már retró német sorozat. Persze ma már egyik sem nézhető. Amúgy meg ja, a németek megőrültek.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.05.03. 23:51:59

@Lion K:

Pedig Derrick a király! A legjobb! Örökérvényű!:-D

A probléma itt csak az, hogy hogyan lehet az, hogy pld. Polański, akiről tudjuk, hogy gyereklány(oka)t erőszakolt meg, máig ünnepelt sztár lehet (megbüntetése ellen ájvékol a "művelt" világ), viszont Tappert, aki 19-20 évesen,'43-'45 között, sorkatonaként, a Waffen SS-ben (is) szolgált teljes életművével a gajdecra, a seolra, a hádészra, az örök sötétségre ítéltetik. Még az emlékét is átok illesse!!!

Most akkor mi is van itt? Hogy is van ez?

Bell & Sebastian 2013.05.04. 00:33:43

Ez a Kohn már párszor szóba jött errefelé, ám azt a hibát kár volt elkövetni, hogy Szerző kiragadta az ideológiai környezetéből. Teljes összefüggésében vizsgálva a jelenséget, a többi, szexbolsevik kisebbségi kihagyhatatlan lenne, amennyiben Mélyen Tisztelt Szerző úr követte volna az itteni eseményeket.

Mi ebből a tanulság?
- híján van az absztrahálás igen fontos képességének
- nem olvas egyebet, mint saját magát
- nem is újságíró, csak kommunikációs szakra jár
Tisztelt Szerző.

Vonatkozó linkek:

Kohnék
www.spiegel.de/international/zeitgeist/the-sexual-revolution-and-children-how-the-left-took-things-too-far-a-702679.html

Sieg-siegék
rense.com/general85/pats.htm

Most nem azé, de ha kiderülne Roth Manóról, hogy valamelyik, színzsidó, önkéntes SS divízió (volt belőle három) egyenruhájában ütötte a "rossz" arabokat Adolfnak, azt kitoloncolnák Izraelből? Ugyanmá...

Bell & Sebastian 2013.05.04. 00:38:03

Jut eszembe, Kohn intézetben csintalankodott -mint nevelő-, ezért az lenne a furcsa, ha pont a szülők jelentették volna fel.

Bell & Sebastian 2013.05.04. 00:52:10

Hogy ne hagyjak elvarratlan szálat, felsorolom a szexuális bolsevizmus gyűjtőfogalmába tartozókat:

homo, pedo, fajgyalázó, transznemű, faunakedvelő

Hogy mi értelme van sztárolni az ilyen devianciákat?
Meg kell kérdezni például a Tavistock -intézetet, ahol lögybölik a génkoktélt a toleranciával, egyenlőséggel és sokféleséggel. Persze mindezek az irányelvek csak alemberekre vonatkoznak, mert mint tudjuk, minél nagyobb birka, annál könnyebb nyírni.

Persze vannak kivételek, akik még egyenlőbbek és akik likából fú a passzát.

Bell & Sebastian 2013.05.04. 00:55:59

Na még annyit, hogy a brüsszeli Bizottságban és Parlamentben egymást kurkászók többsége bolsevik. Ha nem is úgy - hát így. Csodás jövő.

Tehetetlen Dodó 2013.05.04. 06:14:58

@Bell & Sebastian: Hja, az árvaháznak is vannak előnyei.

Tehetetlen Dodó 2013.05.04. 06:17:20

@bbjnick: Karajan is rá fog b*szni, úgy bezúzzák a felvételeit, csak úgy ropog.
Különösen a Wagnereket.

tevevanegypupu 2013.05.04. 07:15:06

@Tehetetlen Dodó:

Werner von Braun bezzeg tetszik nekik..Wagnert viszont egyebkent beszuntetnem egybol, es eleg gyanus Beethoven is..Thomas Mann ha a felesege nem cseszteti Nemetorszagban marad es nem hatarolodott volna el oly mertekben Hitlertol mint az elvarhato lenne..Jozsef Attila kicsit tevedett az o vonatkozasban..bar talan titkolt homoszexualitasa (amit kesobb mar nem titkolt annyira) megmentette volna es meghagyja a tiszteletremelo europaiak kozott..:)

Kandeláber 2013.05.04. 07:47:48

@Bell & Sebastian: A sokak által kiröhögött, a héten viszont az angol helyhatósági választásokon jó eredményeket produkáló UKIP vezetője, Nigel Farage az európai parlamentben azt mondta Orbánnak a magyar EU elnökség elején "Mr. Orbán, a következő hat hónap alatt sok kommunistával fog találkozni itt az Eu-ban, például Mr. Barrosoval."

bolá 2013.05.04. 07:53:38

@bbjnick:
Nálunk ez ügynökügyként zajlik. Minden normális ember belátja, hogy az ügynök az utolsó porszem volt a gépezetben, és legtöbbször valamilyen zsarolással vették ráí: nem azért lett ügynök, hogy előnye legyen, hanem hogy ne szívjon már akkorát. Most meg azok, akik az ancienne régime igazi fenntartói és élvezői voltak, vagy az ő leszármazottaik, és a kényelmesbe beleszülettek, ügynököznek.

Bell & Sebastian 2013.05.04. 09:31:58

@Kandeláber: Az egyetlen politikus, aki mondanivalójának van füle és farka - ráadásul érhető angolul. (Nó Vós Shot nyanyát most nem leütve.)

@Tehetetlen Dodó: Megölte apját és anyját, hogy részt vehessen az özvegyek és árvák vacsoráján.

gróf Szopatzky-Weretzky 2013.05.04. 09:41:48

@bbjnick:

"...A holohitűek a liberalizmus albigensei. "

nekem az a gyanúm, hogy a rosszabbik eset áll fenn és ez igazából fordítva van

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.05. 16:20:46

@tevevanegypupu: Thomas Mann nem kedvelte a nácikat (a felesége zsidó volt, a gyerekei Halbjudék, nem csoda), de ettől függetlenül a távozása Németországból fölöttébb esetleges volt.

1933 elején írt egy esszét Wagnerről, amiben néhány kritikus mondatot is megengedett magának a mesterrel szemben, és az esszé tartalmát előadás formájában előadta Németországban majd még akkor tavasszal egy előadókörútján külföldön is. (Azt hiszem Hollandiában meg talán Belgiumban.)

Hans Knappertsbusch (karmester, főleg az 1962-es bayreuthi Parsifal felvételét ajánlom, mondjuk mást nem is hallottam tőle) erre írt egy "német értelmiségiek" tiltakozó levelét, amit Richard Strauss is aláírt (valszeg anélkül, hogy elolvasta volna, és amikor megtudta, miről volt szó, felháborodott rajta, mert ő így ebben a formában nem értett volna egyet vele...), és amiben Mannt árulónak meg mittudomén minek nevezik. Rosenberg (aki amúgy jóban volt Knával) segítségével komoly sajtókampány is indult az ügyben.

Thomas Mann ezután már nem is tért vissza Németországba. Valószínűnek látszik, hogy ha ez az eset nincs, akkor visszatért volna 1933 tavaszán (ahogy eredetileg tervezte - a sajtókampány előtt nem tervezett emigrációt), és akkor legalábbis kétesélyes lett volna a maradása. (Goebbels eleinte már csak tisztán presztízsszempontból is szerencsétlen dolognak tartotta egy ennyire jelentős író elvesztését. De Knappertsbuschék sajtókampánya után már nem volt sok jelentősége a dolognak.)

tevevanegypupu 2013.05.05. 16:31:23

@Siri Keeton:

Kedvelte nem kedvelte..a felesege Katja Mann eletrajzat olvastam, abban volt, hogy Mann tulajdonkeppen nem nagyon akart elmenni Nemetorszagbol, kulonosebben nem zavarta Hitler. Inkabb ugy mondta, hogy kenytelen volt elmenni, bar szivesen maradt volna, dehat zsido lanyt vett felesegul.. A felesege nagypolgari csaladbol szarmazott, az apja ismert professzor volt. A gyerekek - a Mann gyerekek - eleg sokaig nem is tudtak, hogy ok zsidok, kesobb kenytelenek voltak elmondani nekik, ugyanis a zsido szot ok is valamifele szitokszonak hasznaltak, peldaul a nekik ellenszenves szinarja nemet kisfiukkal szemben.:)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.05. 23:45:50

@tevevanegypupu: Thomas Mann nem kedvelte a zsidókat sem, valamiféle DNVP-típusú antiszemita vezetés alatt ő ellett volna, mint hal a vízben, de a nácik kivételt nem (nagyon) ismerő antiszemitizmusával a zsidó feleség és Halbjude gyerekek mellett nem nagyon lehetett mit csinálni.

Ezért írtam, hogy nem kedvelte a nácikat, és ahogy írtam, ebben nem csekély szerepet játszott zsidó házastársa és félzsidó gyerekei.

Egyébként hasonló dolog figyelhető meg több "politikai" emigráns esetében. Fritz Busch karmestert például a drezdai Gauleiter személyes okokból eltávolította 1933 tavaszán, és aztán Busch még fél éven át Dél-Amerikában haknizott egy propagandaturnén (az egészet a német Külügyminisztérium és a Promi közösen szervezte), és amikor visszatért (1933 végén tért vissza az antifasiszta ellenálló), akkor kis híján megkapta az egyik berlini opera vezető karmesteri címét, de Furtwängler elgáncsolta ebben. (Busch Hitler második kedvenc karmestere volt, de csak Furtwängler után, és így F. volt az erősebb kutya...) Mivel a neki felajánlott más posztokat (pl. hamburgi operaház igazgatója) Drezda után (a második legnagyobb presztízsű német operaház!) már nem tartotta magához méltónak, végül Angliában, majd Amerikában kötött ki, mint antifasiszta ellenálló... Hitler később is említette, hogy sajnálja, hogy kiment, mert Furtwängler után a második legnagyobb karmester lehetett volna.

Paul Hindemith antifasizmusa is hasonlóan alakult ki. A zenéjét Hitler nem kedvelte, de pont 1933-ra (a náciktól függetlenül) már a nácik számára emészthetőbb irányba alakult, és írt egy operát Mathis der Maler címmel, ami pont arról szólt, hogy a művész ne üsse bele orrát a politikába. Az opera témáira alapozott Mathis der Maler szimfóniát Furtwängler nagy sikerrel mutatta be, de az operát végül nem engedték bemutatni (csak elhalasztották, nem tiltották be). Aztán Hindemith (és a Mathis opera) sorsát Furtwängler pecsételte meg, aki írt egy cikket arról, hogy Hindemithet nem lenne szabad betiltani, a művészeknek szabadságot kell adni. Ezt Goebbelsék nem tűrhették, és csakazértis alapon lett végül Hindemith operája végleg betiltva. (Ha F. a színfalak mögött kezdett volna el intrikálni, valszeg megengedték volna az opera bemutatását...)

Hindemith ezután még évekig próbálkozott, a többi között 1935-ben egy Luftwaffe számára komponált darabbal, de sehogy se tudta magát a nácik kegyeibe verekedni. (Helyzetét nem könnyítette meg félzsidó felesége.) Végül 1937 táján emigrált Amerikába, ahol sikerült magát antifasiszta ellenállóként és a nácizmus által üldözött művészként újrafeltalálnia magát. (A zenéje a Reichsmusikkammer zeneszerző részlegét a háború alatt irányító Werner Egk zenéjéhez képest még csak túlságosan modernista sem volt, legalább a harmincas évek elejétől.)

Még volt néhány ilyen példa.

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2013.05.05. 23:51:19

@Siri Keeton: Erich Kleiber is csak később, számos személyes és művészi ellentét (Hitler konzervatív ízlése miatt betiltott operákat ő mégis vezényelni akarta) után vált antifasisztává. Aztán persze amikor már az lett, asszimilálta az antifasizmus teljes kelléktárát, a diktatúra és antiszemitizmus elítéléséig. Utóbbiban segítette, hogy a felesége félzsidó volt.

tevevanegypupu 2013.05.06. 09:11:22

@Siri Keeton:

Semmikeppen nem lehetett konnyu dolguk. Ezek az emberek hiresek, nepszeruek voltak es az egesz vilagon elismertek..Nemetorszagban olyan tarsadalmi (es vagyoni)helyzetben eltek amit nem lehetett egyszeru csak ugy otthagyni. Valoszinuleg bizonyos mertekig felulemelkedtek ezen a zsido-nem zsido kerdesen is, hiszen a muveszeket az arisztokracia egy resze befogadta, ugyszinten a nagypolgarsag kedvencei voltak, ami nem volt tul nehez, hiszen a nemet nagypolgarsag jo resze szinten zsido szarmazasu volt. A vegyes hazassagokban - ahogy Manneknal is - a zsido csaladba befogadott, barmilyen elismert ember is kisse kirekesztettnek erezhette magat es kesobb, Hitler igazi hatalomra jutasanal elgondolkodhatott azon, hogy egyfajta revansot kapott, akarmilyen csuf elegtetelt is, de megiscsak elegtetel: eddig o fuggott a csalatol, most kisse fordult a kocka..egy bizonyos ideig, mert a haboru kitorese utan illetve kozvetlenul elotte mar nem szamitott semmi, a zsidoknak vagy menni kellett vagy elobb-utobb munkataborba kuldtek oket.

A menekules sem volt egyszeru, hiszen az un. demokratikus es semleges orszagok nem kertek beloluk, nehany nagyon neves ember kivetelevel..amit jelenleg nyilvan anyagi megfontolasokbol jotekonyan "elfelejtettek". Uj egzisztenciat teremteni egy Nemetorszagban befutott embernek - de egyetlen orszagbol erkezonek sem - nem volt konnyu, pelda erre mondjuk Bartok..

A zsido-kereszteny harcban feltetlenul szerepet jatszik a kolcsonos egymasnak valo kiszolgaltatottsag, az, hogy bizonyos allasokat a zsidok tokeletesen elfoglaltak (reszben a rosszul ertelmezett kereszteny buszkesegbol kifolyolag is) es mire a nem zsidok eszbe kaptak, ezek az allasok szinte bezartak kapuikat elottuk..Sajnto, szinhaz, kultura, gazdasag, jogi palyak sot meg az orvosi is..szinte minden ami jelenleg egy orszagot iranyit.. bonyolult historia, ha eddig nem lehetett kibogozni, par szaz evig meg biztosan nem lehet. De egy biztos: moralis kerdesekben is olyan kulonbozo keppen latjak, latjuk a vilagot, hogy ez is az egyik utkozopont amin nem lesz konnyu atlepni.

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 12:39:46

@Simplicio:

"...hogy soha egyetlen gyerek, sem szüleik nem tettek ellene feljelentést..."

Érdekes az viszont, hogy ezek szerint ha ő leírja, hogy mit tett, de más ebben nem talál kifogásolnivalót, akkor az eset mintha meg sem történt volna.

Más alkalmakkor pedig évtizedes esetek toroltatnak meg, amelyekről annyit sem lehet tudni biztosan, hogy tényleg megtörténtek-e, vagy hogy úgy történtek-e meg.

Bár azon is el lehet filózni, hogy vajon ha leírja, hogy megtette, de ez sem az érintettben, sem a hozzátartozóiban nem keltett indulatokat, akkor vajon miért kelthet indulatokat másban mások tette?

Vagy ha egy ostoba fickó nyomulósan ajánlatot tesz egy nőnek és ezért zaklatásért feljelentik, akkor az borzasztó dolog, de ha egy egykori "forradalmár" saját szavaival mondja el, hogy simogattatta magát a gyermekekkel, az még belefér a normákba.

Vannak egyes állatok, amelyek egyenlőbbek a többinél.

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 12:42:02

@clegane:

"...engem konkrétan az bosszant, hogy valamiért egyesek fejében egyszercsak minden libsi és zsidó pedofil lett."

Vélhetőleg az nem okoz ekkora lelki törést, ha ugyanezt az általánosítást másokra húzzák rá.

clegane 2013.05.06. 12:47:05

@pocaklakó minimanó:
a katolikus papokra gondolsz?
szerintem senki se mondta sose hogy "minden katolikus pap pedofil", inkább csak azt hogy "nem kéne szőnyeg alá söpörni ezeket az ügyeket hivatalosan", ami nagy különbség.

bömböcz 2013.05.06. 13:07:35

A bandita kón kimagasló retorikával bír, mindíg élvezem a vele való iszapbírkózást...

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 13:25:52

@clegane:

"szerintem senki se mondta sose hogy..."

Ó, persze. Az sosem szokott úgy felmerülni, hogy amikor említést tesznek róluk, akkor valaki beböfögi, hogy "bezzeg a pedofil papok."

Nem, ilyen beírást véletlenül sem lehet találni.

Mellesleg tényleg érdekes dolog az, hogy az illető leírta és elmondta, hogy miket tett, de valahogy az ő tetteit sem az érintettek, sem a hozzátartozóik nem érezték olyannak.

Bezzeg, ha Mókás Miklós atya kacsintott volna oda, állítólag, negyven évvel ezelőtt, akkor az érintetteknek ez még most is lelki törést okozna, amit csak csilliósok pénzzel lehet enyhíteni.

De ez nem meglepő. Hiszen amikor Roman Polanski leitatott és megerőszakolt egy tizenévest, azt is csak a kirekesztők voltak képesek elítélni, mert a felvilágosultak mindjárt meg tudták magyarázni, hogy semmi nem az, aminek látszik.

Kész szerencse, hogy Romanski nem plébános, mert így most is vígan él és alkot - még az áldozata is megbocsátott neki - ahelyett, hogy egy perc múlva csattant volna rajta a bilincs.

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 13:27:22

@clegane:

""nem kéne szőnyeg alá söpörni ezeket az ügyeket..."

Aha. Csak DCB esetében. Bár ott nyílt színvallás volt és nem csupán feltételezések, mint sok olyan ügyben, amelyet illetően elítélő nyilatkozatok születtek.

clegane 2013.05.06. 13:28:52

@pocaklakó minimanó: voltak pedofilbotrányok a katolikus egyházban? voltak. faszér cseszegetsz itt engem akkor? faszér.

pocaklakó minimanó 2013.05.06. 13:34:04

@clegane:

"voltak...? voltak."

Voltak másoknál? Voltak.
süti beállítások módosítása