Portik-Laborc: a legsötétebb óra
2013. április 24. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Portik-Laborc: a legsötétebb óra

sotetseg.jpg

Nem egyszer temetkezhettünk már az elmúlt közel negyed évszázad alatt a tenyerünkkel az arcunkba, hogy itt van a magyar demokrácia legsötétebb epizódja, de a most nyilvánosságra hozott Portik-Laborc jegyzőkönyvek – ha minden úgy történt, ahogy le vagyon írva – igazi mélypontot jelentenek. Az ügy igazán csak most robbant ki, és hol van még a vége; valószínű, hogy e hasábokon is fogunk még vele foglalkozni.

Gondolom, velem együtt nagyon sokan ízlelgethették a gondolatot: a Magyar Köztársaság, vagyis a mi, magyar állampolgárok biztonságát szavatolni hivatott hatóság vezetője a magyar alvilág legbefolyásosabbnak tartott vezérével egyeztetett arról, hogyan tudnának a magyar politika, a magyar demokrácia befolyásolása érdekében együttműködni. Ha sejtjük is, hogy minden általános erkölcsi parancs ellenére a közélet peremén és leghátsóbb szobáiban létezik egy áthatolhatatlan homályzóna; akkor is katasztrofálisnak tartjuk, hogy a szálak nem hogy alkalmanként, a dolgok legszélén gabalyodnak egybe, hanem a naiv felvilág háta mögött, a legfelsőbb szinten keverik a lapokat a homályzóna elvileg jó és gyakorlatilag legrosszabb arcai.

És gondoljon bárki bármit a magyar demokrácia elmúlt évtizedeiről és az ország jelenlegi állapotáról; remélem, minél többen egyetértenek velem abban: azoknak, akik ezt a sztorit lehetővé tették, akik döntéshozói helyzetben akarták és engedték, hogy ilyen figurák kerüljenek a nemzetbiztonság élére, azokat jó ideig, sőt leginkább soha többé nem szabad a hatalom közelébe engedni.

Hadd idézzük a jegyzőkönyv alapján Laborc Sándort: „Szeretnénk rendet. És ha ebben közös nevezőt találunk, az nagyon jó lenne.”

Igen. Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét. És ha ebben közös nevezőt találnánk, az nagyon jó lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr505244658

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.25. 15:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Portik-Laborc: a legsötétebb óra 2013.04.24. 13:52:01

Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét. És ha ebben közös nevezőt találnánk, az nagyon jó lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 13:51:46

"Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét."

Igy az izsaki kenyszerintezkedes utan ezt nagyon nem kellett volna leirni. Az megvan, hogy az izsaki rendorok felettesei kozott ketto is jogerosen elitelt koztorvenyes buncselekmenyek miatt? Es az is megvan, hogy a koztorvenyes buncselekmenyek miatt elitelt rendorok tovabbi szolgalatanak lehetoseget ez a kormany teremtette meg?
hvg.hu/velemeny/20130423_Pinternek_mennie_kell

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.24. 13:54:58

egyébként a legsötétebb óra az lesz, amit mostan jegelnek a választásokig, a cigánygyilkosságok titkosszolgálati-szilvási-gyurcsányi vonala. na, az lesz a cifra mulatság

jozicsenko 2013.04.24. 13:58:06

ugyanmár, ne legyünk naivak: brüsszel azért fog visongani, mert orbánék X.jére módosítják az alkotmányt

hogy közben elötte mik történtek, kit érdekel...
(ha Al Capone és John Edgar Hoover a Washington Post címlapján, újságírók és fényképészek elött írtak volna alá együttmüködési megállapodást, akkor sem tették volna szóvá - feltéve, ha Hoover mszp tag)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 13:58:45

@jose maria padilla:
Csak nehogy kozben lejarjon a vadlottak elozetes letartoztatasanak maximalis ideje. Vagy nehogy a vadlottak sikeresen pereljek be a magyar allamot Strasbourgban a megalapozatlan elozetes fogvatartas miatt.

Samott 2013.04.24. 14:00:52

Pinterrel a belugyminiszteri szekben?

gróf Szopatzky-Weretzky 2013.04.24. 14:06:12

kivel akar ez a majom közös nevezőt találni?

a még most is csak a fideszt/orbánt köpködő ballibsi debil szavazósöpredékkel?

Kandeláber 2013.04.24. 14:29:42

Na, mindjárt megjelennek a szoci trollok, akik Laborc és Portik személyiségi jogainak védelmében követelni fogják, hogy csak L. Sándorként és P. Tamásként lehessen emlegetni őket.
Egyszer egy ilyen talán a Kettős Mércén a legkomolyabban felhívta a figyelmemet arra., hogy ne pedofilozzam kohnbandit, mert ezzel megsértem a személyiségi jogait, ami miatt akár be is perelhet!

Urfang 2013.04.24. 14:35:45

Ha rendet szeretnél látni Gellért, akkor ne szavazz többé olyan pártra amely Portik olajmaffiás főnökét miniszteri székbe ülteti.

Ha csak egy papírforma szerinti műfelháborodást akartál elejteni hogy teljen a munkaidő, akkor nem szóltam.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 14:46:16

Engem az érdekel, hogy _egy Portiknak_ hogy lehet annyi esze, hogy vadidegen formáknak elmesélje az addigi élettörténetét., hogy hogyan talicskázta a pénzt a kommancsoknak stb. Vagy úgy volt vele, úgyis tudják?

Az nem új, hogy a bolsi söpredék aktuális pártja tele van alvilági alakokkal, verőlegényekkel, "megoldóemberekkel" és hasonlókkal, erre garancia a történelem, az ÁVO, az ÁVH, 2006. stb.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 14:49:40

De ott volt a Tasnádi is, aki sósavval öntötte (öntette?) le az anyósát. Nem fenyegette, hanem "frankón" lesavazta.

Ilyenekből áll a "progresszió".

Ezzel a zsidóval szokott volt kocogni valamelyik bolsi miniszter a Normafánál.

A kohéziós erő a közös faj, a redves múlt, a kölcsönös ismeretek egymásról és a pénz.

Urfang 2013.04.24. 14:49:56

@Negyvenértelmiségi:

Az még haggyám, de a bolsi söpredék aktuális pártja az olajmaffia főnökére bízta azt a hivatalt amelyiknek meg kéne védenie minket.

Sajnos várhatóan ez az ügy is titkosítva marad, mert a III\III-asok és az olajmaffia kéz a kézben csinálja amit csinál.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.04.24. 14:51:21

Hol van Mária meg a többi zsindexes troll? Máskor már itt toporognak habzó szájjal és verik a tam-tamot.

pocaklakó minimanó 2013.04.24. 14:53:34

Nekem kissé zavaros ez a dolog. Túl sok a hiány a szövegben, túl sok a nehezen érthető utalás, túl késő a nyilvánosságra hozatal... valami nem stimmel.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 14:59:38

@Urfang:

Nem is szavaztam egyikre sem, pont a hasonlók miatt. Azt azért látom, hogy az egyiknek a szavazói undorodnak az efféle gennyes alakoktól, a másiknak kívánják a szarháziskodást, a szemkilövetéseket, a más véleményen lévők betiltását stb. Nem véletlen, hogy pont a Maszop a Maszomp utódpártja, egy vérből valók.

Urfang 2013.04.24. 15:07:51

@Negyvenértelmiségi:

Szerintem meg két utódpártja van az mszmp-nek és mindketten egy vérből valók. A szavazóik is ugyanolyanok, tökéletesen átalakulnak egymásba attól függően, hogy a pártjuk épp kormányon vagy ellenzékben van, ugyanaz a mentalitás csak a zászlójuk színe más, de az is csak egy árnyalattal.

Szerintem ez az ügy is el lesz sumákolva, mert mind a két posztkommer párt benne van nyakig. Most a narancs előhozott valami szelektált részletet, mert az gáz a pirosnak, de ha elkezdenénk mélyebbre ásni akkor pont ők fogják berántani a féket.

Figyeld meg, hogy nemsokára a piros fogja követelni, hogy hozzanak nyilvánosságra mindent (tudják hogy ezt már a nari sem akarja), a narancs meg terelni fog, ugyanaz fog lejátszódni mint a III\III-as ügynél amelyben szintén mindketten benne vannak nyakig.

A végén meg lesz ígérve valami bizottság, aztán elfelejtjük, aztán szevasz.

Samott 2013.04.24. 15:09:45

@pocaklakó minimanó: lehet hogy kimaradtak dolgok, de ami eddig kiderult az is eppen eleg durva. Lehet hogy "kifelejtettek" a fidesznek kenyes dolgokat, de ez menthetetlen a szocikra nezve.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 15:10:37

Egyébként ne várjon senki semmilyen égrengést ettől az ügytől.

Aki nem bolsi, az eddig is tudta, mifélék, őt ezért nem befolyásolja.

Aki bolsi, az meg ahogy eddig is, ezután is el fog nézni minden disznóságot a fajtájának, hiszen ennyit bőven megér a "köztársaság" és a "demokrácia", amit 1945 óta művelnek a bolsik az országgal.

Kandeláber 2013.04.24. 15:11:29

Nem mintha védeni akartam volna ezt a Pintért, de a városi legendák helyett ennyi idő alatt már beszerezhettek volna ellene némi tényanyagot, aztán teríthettek volna.
Így nagyon komolytalan az egész, hogy a Pista hallottan a Jóska unokanővérének a nagynénjétől, akinek a sógora is úgy hallotta, hogy a Pintér a maffiafőnök.

tarackos 2013.04.24. 15:11:37

Szvsz egy csilliárdos nyugger miniszterrel csak Laborc-Portik féle rend várható. Rend: újraosztott piac. vö. dohánykoncesszió, földosztás.

De úgy rémlik a hajógyári szigeten is megy tovább a buli...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 15:16:07

@Urfang:

Nem igaz az egykutyaduma, minden hasonlóság ellenére sem.

A Fidesz szavazóbázisa a polgárság, a vállalkozók, a reálértelmiség, míg a maszopé a lumpenek, bűnözők, segílyesek, maiskommunisták, ködevők. És ők bizony erős nyomást fejtenek ki a pártvezetőkre, hiába hasonló hajlamúak esetleg.

Más kérdés, hogy ehhez a kb. 3-300 ezer emberhez jön hozzá minden választásnál további 1-2 milla, zömmel Kádár igénytelen népéből, de ők csak a reszli, akik sodródnak az árral, nincs hatásuk másokra, szemben a bázissal; nem is jó, nem is rossz emberek. Nekik szólnak a kampányok, egyébként.

Urfang 2013.04.24. 15:16:55

@Kandeláber:

Az alap, hogy az ilyenek ellen soha nem lesz semmilyen bizonyíték. Gyurcsányt is csak a mesefilmen fogják leültetni és a fideszes nagyágyúk is megúszhatnak bármit.

A bíróságon soha nem lesz bizonyíték, de azt mindenki tudja hogy ha egy rendőr elkezd félretenni a fizujából, attól még nem lesz belőle multimilliárdos. Ahhoz párttagnak, vagy maffiózónak, vagy mindkettőnek kell lenni.

Urfang 2013.04.24. 15:22:33

@Negyvenértelmiségi:

Ugyan már, csak a mesékben van így, hogy a jók küzdenek a rosszakkal. Ha valaki ilyen hülyeséggel jön az tutira bekapta a legyet valamelyik posztkommer bandának (mindegy melyiknek) és elkezdi osztani ezt a dumát, hogy mi vagyunk a jók, ők meg a rosszak.

Még ebben is ugyanolyanok vagytok, a pártjaitok meg ugyanúgy vesznek palira titeket. Az olajszőkítésben is mind a két bagázs nyakig benne volt, azért nem lett belőle semmi, azért nem lesz ebből se semmi, azért nem lesz itt semmiből semmi, amíg ezek a piros-narancs mszmp-szökevények itt vannak.

tarackos 2013.04.24. 15:23:05

@Kandeláber: Nehéz úgy ha falaz a rendőrség és manipulálja a nyomozás. Az ilyesmi ügyeket nálunk nem derítik fel. Lesz néhány balek a többiek meg jót röhögnek a markukba...

tarackos 2013.04.24. 15:25:09

@Negyvenértelmiségi: vagyis kádár népe szavaz rájuk. Meg akiket kifizet dohánykoncesszióval meg földbérlettel. Megsúgom: ők is kádár népe csak szeretik azt hinni, hogy ők már már kinőttek a szocializmusból...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 15:25:24

@Urfang:

"a jók" "pártjaitok" "titeket" - kikre gondoltál?

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 15:28:00

@tarackos:

Kádár népe nem nyit trafikot akkor sem, ha ingyen kapja az engedélyt. Kádár felkapaszkodott népe valamelyik minisztérium közelében bassza az idejét 0 felelősséggel járó "munkával". Kádár népe szidja a leghangosabban minimálbéres vállalkozót, hogy miatta tart itt az ország.

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 15:29:41

Hát hogy nahát, hogy hát mik vannak ...

De szerencsére ez a NER égisze alatt már elképzelhetetlen.

Már csak ezért is milyen jó döntés volt a Fideszre szavazni, ugye?

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 15:32:00

@pocaklakó minimanó: "valami nem stimmel"

Itt konkrétan semmi nem stimmel.

Egy ilyen kipreparált, jegyzőkönyvnek látszó tárgy semmire (meg annak az ellenkezőjére sem) bizonyíték.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.24. 15:32:26

@Robinzon Kurzor:

Legalább néhány szó Laborc elvtársról?

Lasombra 2013.04.24. 15:35:15

szerintem az mszp egy korrupt, gonosz párt.
hiszen csak mszp botrányok, balhék kerültek napvilágra, csak mszp-s ügyek jutottak bíróság elé, és csak mszp-sekre róttak letöltendőket.
akár saját kormányzásuk alatt, akár ellenzékben.

a fidesz feddhetetlen.
egyetlen simlis fideszest sem tudunk mondani, és ez nem a házi főügyész, a házi rendőrfőnök vagy a házi bíróság miatt van.
aki ezt állítja, szintén gonosz, hülye vagy komcsi.

tudtok akár egyetlen fideszes ügyet, ami nem vérzett el a nyomozati szakaszban? vádemelés? ítélet?
na ugye.

a bűnözőket el kell ítélni, ebben nincs vita. ez nem pártszimpátia kérdése. bármilyen színben is versenyezzen valaki, ha simlis, akkor a szopórolleren a helye.

az, hogy történetesen az összes bűnöző az mszp-ben van, az a baloldal pechje. nem lehet minden párt olyan patyolat tiszta, mint a fidesz.
ha így lenne, nem kellene semmit titkosítani 2195-ig, meg az ügynökakták is rég fent lennének közszemlén a neten.
csak hát azok a köcsög komcsik...

Kandeláber 2013.04.24. 15:37:20

@Robinzon Kurzor: Még jó hogy nem te vagy a bíró.
Bár a hozzád hasonló vén fasz bíró szerint Dániel Péter hasznosan rongált, a cigók meg nem szándékegységben szurkálták Cozmáékat.

tarackos 2013.04.24. 15:39:28

@Negyvenértelmiségi: Mondom, szeretik azt hinni, hogy ők nem kádár népe. De nézd meg mikor vmelyik kezdvezményüket piszkálják meg, akkor egyből kiderül hogy azok...

sisszi 2013.04.24. 15:39:35

hát igen. végre. gyerünk nyomjátok fiúk! végre előtünedezik az igazi maffiaháború, nem pedig csupán a porhintéses megélhetési álideológiai harcok a fotelből. mi lesz itt 2014 tavaszig...lesz még ügynöközés is

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.24. 15:48:18

@Kandeláber: Fact check 1. Pár hónapja olvastam azt az ítéletet, a szándékegységet az emberölésre nézve nem látta megállapíthatónak a bíróság; a testi sértésekre viszont igen.
Fact check 2. Cozmát egy elkövető szúrta csak meg, tehát nem "a cigók... szurkálták".

pastebin.com/6j24mrER

"A megyei bíróság vádlottaknak a testi sértés okozására irányuló, kétség kívül fennálló akarategységét I.r., II.r. és III.r. vádlottak vonatkozásában ténybeli alap nélkül terjesztette ki több ember élete kioltására irányuló akarategység megállapítására.
Az irányadó tényállás szerint I.r. vádlott testi sérülés okozására alkalmas cselekményeivel szemben sértett1 sértett erőteljes ellenállást fejtett ki, kaszáló mozdulatainak és rúgásának következtében I.r. vádlott az aszfaltra esett. I.r. vádlott a földről felpattanva vette elő ruházatából kését és szúrta meg azzal célzottan, irányított mozdulattal sértett1-et olyan váratlanul, hogy magát a szúrást közvetlen közelben álló személyek sem észlelték.
A megállapított tények alapján az a következtetés vonható le, hogy I.r. vádlott ölési cselekménye rögtönös szándékú volt, indulatos állapotában a szándék kialakulását - közbenső gondolati tényezők nélkül - nyomban követte annak végrehajtása. A rögtönös szándékú cselekmény tekintetében a vádlott társakkal fennálló akarategység fennállására következtetni nem lehet.
A közös elkövetés hiánya ugyancsak megállapítható a tényállásból, II.r. vádlott sértett1 sértett élete kioltását eredményező cselekményben nem vett részt, azt nem is észlelte, az elkövetés időpontjában sértett2-vel történt ütésváltása következtében éppen a földön volt. III.r. vádlott a cselekménynél jelen volt, a tényállás szerint a földről felugró I.r. vádlottal együtt tovább támadta sértett1-et. A tényállás azonban nem tartalmaz konkrétumot arra vonatkozóan, hogy miben állt ekkor III.r. vádlott támadó magatartása, így az legfeljebb fenyegető jelenlétként értékelhető. Figyelemmel azonban az ölésre irányuló szándék rögtönösségére, abban való szándékegység III.r vádlott részéről is kizárható."

Nero Bianco 2013.04.24. 15:50:57

ergé:
"a Magyar Köztársaság, vagyis a mi, magyar állampolgárok biztonságát szavatolni hivatott hatóság vezetője a magyar alvilág legbefolyásosabbnak tartott vezérével egyeztetett arról, hogyan tudnának a magyar politika, a magyar demokrácia befolyásolása érdekében együttműködni."

Hát ezt meg mi a bánatból olvastad ki?
Mert a jegyzőkönyvekből biztos nem.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 15:57:29

A szoci kormány idejében a szocik által irányított titkosszolgálat lehallgatja a szocik titkosszolgálati főnökének és egy szocibarát maffiózónak a beszélgetését, majd jámboran átadja a hanganyagot a következő, fideszes kormánynak. Semmi feltűnő. Nekem meg tollas a hátam. :)

Kandeláber 2013.04.24. 15:59:01

@Counter: Sesumot vesén szúrták, és a horvát srácot is félholtra verték.
Nem véletlenül tapsolták meg a vén faszt a cigók az ítélethirdetés után.
Nyugdíjba küldött komcsi volt a bíró, mint a siófoki, aki a mennyekbe emelte Dánielt.
Az ilyenek tényleg nyugdíjba küldendők.

Nero Bianco 2013.04.24. 16:00:37

Valaki írja már meg, hogy konkrétan mi a vád Laborcz ellen.

Mert addig szart sem ér az egész médiahiszti.
Pont annyira számít, hogy kapott-e Bajnai pénzet a CIA-tól hogy kiszolgálja az imprlistákat.
:)))

tarackos 2013.04.24. 16:02:19

@Negyvenértelmiségi: Bármilyenre. Családi adókedvezmény, ingyenes tankönyvtámogatás. Nem csak az olcsó lángos+sör kombóban utazó a kádár népe hanem pl. a mutyizó vállalkozói réteg is. Vagy a hangját hallatni nem merő "nincs ellenünk" ezért csak nem bántanak csoportok.

Most látszik csak igazán, hogy alig van él itt olyan aki nem kádár népe.

Urfang 2013.04.24. 16:03:01

@Nero Bianco:

Azt a fidesz kommentárból olvasta ki és most készített hozzá egy szép továbbköltött fidesz kommentárt.

Ebből is egy olyan legenda lesz amit szívesen emlegetnek majd a fideszesek, ha jogi felelősségre vonás esetleg nem is lesz belőle, legfeljebb majd csinálnak egy játékfilmet amiben Laborcot leültetik és pont Gyurcsány cellájába kerül.

Túl mélyen nekik sem érdekük belemenni az olajmaffia ügyeibe, mert az már friendly fire.

Nero Bianco 2013.04.24. 16:07:31

@Urfang:
"Ebből is egy olyan legenda lesz amit szívesen emlegetnek majd a fideszesek"

Értem én ezt, megy nyilván belekomponálják majd Bajnait is a történetbe, meg még valamit ürgebőrbe.

Csak engem az érdekel, mi van a hisztin túl.
És momentán annyi látszik, hogy semmi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:08:52

a rendszerváltás annyiból állt, hogy kimentek az oroszok, de a kommunisták itt maradtak, és nem tárták szét a kezüket, hogy hát akkor legyen demokrácia, megtartották maguknak a hatalmat és a vagyont.
nem olyan nehéz elképzelni ezt.

szóval a komcsik címkéket raktak, raknak magukra, szocialista, liberális, nemzeti-keresztény, és most talán zöldek is már? a lényeg, a kommunista diktatúrában nem voltak bűnszervezetek, maguk az elvtársak vették kézbe az ügyeket, a váltás után is, a privatizáció, az olajszőkítés, amiben pintér is bőven benne volt
kkbk.blog.hu/2011/04/26/olajszokites_1
, stb,

az erkölcs bajnoka, orbán, még mindig nem tárta fel sem az ügynökaktákat, sem az olajszőkítést, még a végén a saját apjától is el kéne koboznia a bányáit, nem akarhat ő lusztrációt, elvtársak
kkbk.blog.hu/2013/04/24/orban_4

nem állítom, hogy a politikusok adják el a drogokat, de azt igen, hogy biztos kezekben van még a drogterjesztés is, a legmagasabb szinteken ismerik őket, tudják hogy kik, megkapják a részüket is gondolom, ezért is a sok offshore,

ahogy olvasom ezeket a semmitmondó jelentéseket, nagyon úgy látom hogy ez csak egy műbalhé, a pestisrácok csak egy állami szelep, (csöppet nevetséges, hogy egy tényfeltáró oldal, cenzúrázza a neveket...) lehessen egymásra mutogatni, kampány van elvtársak, voltak már ilyen ügyek, ud zrt. lehallgatási ügy, stb. egyikből se lett semmi,
de arra rávilágít, hogy összefonódások vannak az alvilág és a politika között.
orbán ezt "nem politikai (jogi?), hanem erkölcsi kérdésnek fogja fel" világos, azt azért mégse mondhatja, hogy fogjuk be a pofánkat.

Kandeláber 2013.04.24. 16:10:48

@Kettes: Véletlenül találták meg a hangfelvételt tartalmazó cédéket -állítólag.
Vagy valakik talonban tartották, és most találták megfelelőnek a pillanatot a nyilvánosságra hozatalra.
Bármennyire fájdalmas is, a szocik meg vannak zavarodva, mióta a regisztráció visszavonásával összedőlt az egész választási stratégiájuk.
Most csak a tizenöt százalékos rezsicsökkentés és az öt százalékos élelmiszer-áfa mantrára telik tőlük.
Ráadásul még Bajnai is beintett nekik.
Van ilyen, amikor semmi sem jön össze.

Lasombra 2013.04.24. 16:10:58

@Urfang: vagy collateral damage.

még az is lehet, hogy itt máig valami hallgatólagos megállapodás létezett, amit most a Párt nagy igyekezetében épp felrúg.
és még milyen messze vannak a választások! lesznek itt még cifraságok.

azért remélem, valahol, valaki szorgosan jegyzetel, ha netán fordulna a kocka.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:11:45

Rendőrölelés a vádlottnak -- császár mihály csepeli rendőrkapitány

www.youtube.com/watch?v=jew3Vm6EX4o

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.24. 16:13:02

@Kandeláber: Ühüm.

A Kúrián is megmaradt a szándékegység hiánya Németh (ő volt a II.r., ugye?) tekintetében Cozma halálát illetőn.

Nyilván ott is komcsik ülnek. Mit kell foglalkozni azzal, hogy ki és mit csinált pontosan, minek felderíteni a tényállást; elég annyit látni, hogy egy halott, két életveszélyes sérült az egyik oldalon, a másik oldalon meg a nevük viselésére se érdemes cigók, hát akkor a cigókat egységesen életfogytiglanra, s jónapot.

Ezzel öt perc alatt is lehet végezni, nem kell annyit vacakolni jogászkodással meg nyomozgatással.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:16:10

@Doomhammer: sikeres az "elszámoltatás": még hagyó pereli az államot strasszburgban sikeresen

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.24. 16:17:31

@tesz-vesz: S ezt a magyar államnak hogyan kell megakadályoznia, ha nem úgy, hogy betartja az általa vállalt nk. egyezményeket?

Kandeláber 2013.04.24. 16:19:58

@Counter: A siófoki komcsinak az ítéletét viszont szépen megváltoztatta a másodfok.
A győri trotli pedig bizonyítás nélkül módosította a tényállást.
Ilyenkor hatályon kívül kellett volna helyeznie az ítéletet, de mindegy.

Urfang 2013.04.24. 16:20:04

@Lasombra:

Nem hiszem én, hogy a fidesz felrúgná a megnemtámadási szerződését a szocikkal. Ez csak valami kishal beáldozása, a nagyhalakig nem fognak eljutni egyik oldalon sem.

Ez még épp belefér a színjátékukba, ez a hívek miatt kell, hogy fenntartsák a látszatát a háborújuknak, de este majd együtt nevetnek az ügyön egy ital mellett a klubban.

Valami kishal majd elviszi a balhét, a nagyok meg ott folytatják ahol abbahagyták. Ha a hívek keveselnék a kishalat akkor majd kiszúrják a szemüket egy játékfilmmel amiben leültetik Laborcot, nekik annyi is bőven elég.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 16:20:10

@Kettes:
"Nekem meg tollas a hátam. :) "

Mar miert lenne az meglepo, hogy egy bunozovel talalkozo rendor fel is veszi a beszelgetest?

Egyebkent pedig a titkos anyagot 2008-ban Dr. Foldes Gyula ezredes ur minositette. Nem szabadna tudnunk, de ezt a titkos informaciot sajnos elkotyogtak:

www.katasztrofavedelem.hu/index2.php?pageid=szervezet_hirek&hirid=1628
"Áder János dandártábornokká nevezte ki Dr. Földes Gyula ezredest, az Alkotmányvédelmi Hivatal főigazgató-helyettesét, ...."

Innentol mi a meglepo?
Azert remelhetoleg nem kezdodik el egy csata, hogy ki tud tobb, minel tobbfelekeppen ertelmezheto "raw intel"-t nyilvanossagra hozni.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 16:23:55

@tesz-vesz:
Nem csak Hagyo pereli a magyar allamot sikeresen Strasbourgban, ugyanazon a napon targyaltak egy egyszeru atlagember, az autotolvajlassal megvadolt Baksza Istvan ugyet.

hudoc.echr.coe.int/webservices/content/pdf/003-4336035-5197981

Baksza 6500 eurot kapott azert, mert 2 es fel evet ult elozetesben. Hogy tenyleg lopott-e autot, azt jogerosen ma se tudjuk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:25:34

@Kandeláber: Pályafutását a Belügyminisztérium gépkocsivezetőjeként kezdte, majd 1972-ben rendőrségi szolgálatba lépett.

belügyminisztérium, érted? a főnök jobbkeze volt.

Pár hónappal később, 1991 szeptemberében Boross Péter akkori belügyminiszter kinevezte országos főkapitánnyá
A több bűncselekménnyel vádolt Zemplényi György 1996-os hazahozatala kapcsán közokirat-hamisítással vádolták meg, de a Fővárosi Bíróság 1999 januárjában jogerősen felmentette.[1]
Az MSZMP tagja volt [2]

Nyugdíjazása után őrző-védő céget alapított, majd 1997-ben az OTP Bank Rt. biztonsági tanácsadója, illetve igazgatóságának tagja lett.

otp, tehát a vérkomcsi csányi, aki orbánnal jár meccsre, de fizeti az álellenzéki bajnai cehét is, és ez mind teljenes nyilvános. még a látszatra se adnak ezek a primitív bolsevikok.

1998-ban Orbán Viktor akkori miniszterelnök meghívta új kormányába belügyminiszternek
wiki

2000 februárjában Pallag László kisgazda képviselő kezdeményezésére az Országgyűlés ad hoc bizottságot hozott létre az olajügyek és a kapcsolódó korrupciós ügyek feltárására. Június 8-án Nógrádi Zsolt, aki a Bács-Kiskun megyei olajmaffia tagjának vallotta magát, bizottsági meghallgatása során megdöbbentő állításokat fogalmazott meg: több vezető politikus és három parlamenti párt, továbbá a vám- és pénzügyőrség, illetve a rendőrség érintettségéről beszélt. Az olajmaffiával való együttműködéssel vádolta többek között Pintér Sándor belügyminisztert, volt országos rendőrfőkapitányt, Szabó Iván volt pénzügyminisztert és Lezsák Sándort, az MDF korábbi elnökét is. Bizonyítékok azonban nem kerültek elő, az érintettek pereket indítottak a tanúvallomást nyilvánosságra hozó Pallag ellen, amelyeket megnyertek.
kkbk.blog.hu/2011/04/26/olajszokites_1

ideje lenne már egy átvilágítás a bíróságokon is.

Kandeláber 2013.04.24. 16:26:23

@Urfang: Talán egy hete valamelyik híradóban láttam egy tudósítást egy parlamenti bizottsági ülésről.
Pár másodpercre látható volt Meseházy, amint széles mosollyal az arcán lejattolt Gaudi-Nagy Tamással.
Hát így működik a dolog.
Gondolom, a kulisszák mögött a színpadi ellenségek puszipajtások, persze nem mindenki, de a legtöbben.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:29:06

@Counter: úgy, hogy komolyan veszi a törvényt és a jogot, de ne félj, egy rendszerváltáskor lehetnek népítéletek is, 1945-ben elnézték a bíróságok

mindenhol címlapon volt hagyó letartóztatása, most meg alig lehet arról olvasni, mekkora pénzt is fizet neki az állam

Kandeláber 2013.04.24. 16:30:57

@tesz-vesz: Az egész komcsi nomenklatúrát cakk-pakk átvették '90-ben, rendőrségestől, ügyészségestől, bíróságostól, köztisztviselőstől.
Azok az emberek, akik évtizedekig pártutasításra nyomoztak, emeltek vádat és ítélkeztek, nem változtak meg egy választással.

Bloodscalp 2013.04.24. 16:35:44

A jó&rossz harca folytatódik, a legsötétebb ember tálalásában. Az agymosott magyar pedig habzó szájjal veri mondja a véleményét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:42:25

@Negyvenértelmiségi: semmiféle nyomás nincsen a pártokra a szavazóik részéről. a beszédek nekik szólnak, a híradóik nekik szólnak, akármit csinálnak, akár még az ellenkezőjét is képesek mondani a szavazóknak, és nekik ez jó, szerencsétlen hülyék, azt hiszik, hogy a pártjuk egy focicsapat, egy zenekar, és ők a rajongóik, ezért kitartanak mindvégig. ilyet nem hívhatunk értelmiségnek, se polgári-kereszténynek. az apologéta nem ember.

Lasombra 2013.04.24. 16:44:11

@Urfang: valszeg így van.
bár a "beáldozás" jelen esetben nem igazán értelmezhető.
beáldozni a sajátjaink közül lehet. ha ez beáldozás volna, akkor cserébe kapnia kellene valamit az mszp-nek. (aminek fejében beáldozták.)

itt simán leszedtek egy bábut a másik térfélről, és most ebből készül a csinnadratta.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.24. 16:48:04

Nincs szebb látvány ennél! A patkányblogon teljes riadó van, mindenki a fedélzetre, az összes ütődött itt nyüzsög a károkat enyhítendő. Azt, hogy nekik valami nagyon rossz történt és a hír feltehetően igaz, mi sem bizonyítja jobban mint ez a tűzijátékszerű hülyeségáradat, amit itt elővezetnek.

Nero Bianco 2013.04.24. 16:48:31

@Lasombra:
"itt simán leszedtek egy bábut a másik térfélről"

Még csak ez sem történt.
Pusztán politikai marketing kérdést csináltak az állambiztonságból.

Laborcot ugyanis nem volt honnan leszedni.

Kandeláber 2013.04.24. 16:50:47

@Bloodscalp: A szocimagyar pedig ebben az esetben példás mértékletességről tesz tanúbizonyságot

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 16:51:10

@Kandeláber: Nem vitás, hogy a szocik a saját seggüket sem találnák meg egy üres szobában. Az évtized röheje, hogy Szilvásyék titkosszolgálatosdit játszottak, miközben a hálózat még javában Kövérnek jelentett. Azelőtt is, akkor is, azóta is. Úgy is kell nekik (mármint a szociknak), remélem, nem kerülnek be a parlamentbe többet.

@Doomhammer: Ha Laborcz volt bedrótozva, és így mondta, amit mondott, akkor még annál is nagyobb marha, mint amekkorának eddig tűnt.

Urfang 2013.04.24. 16:59:18

@aristo:

Ti már az elszámoltatásnál is azt hittétek hogy szorongatjátok a szocik tökeit, közben meg csak a nektek kevert tejbepapit lefetyeltétek. Nesztek itt az újabb adag tejbepapi, azért van hogy beinduljon a nyálelválasztásotok.

Megeszem a kalapom ha egyetlen mszp-s is belebukna az ügybe. Majd valami kishal eljut a bírósági szakaszba, ott meg csendben elhal az ügy.

Addigra már ki lesz keverve nektek az újabb tejbepapi.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 17:01:55

@aristo: A hír azért igaz, mert egyesek vitatják a Fidesz interpretációját. Kemény csapat vagy te, aristo. Kiderült már, hogy mihez értesz? :)

Lasombra 2013.04.24. 17:02:50

@Nero Bianco: igaz is.
már csak arra vagyok kíváncsi, hogy ha szorgosan szuggerálják, hogy ez az elmúlt ezerkétszáz év legnagyobb politikai botránya, akkor vajon tényleg az lesz?

@aristo: károkat??? milyen károkat?
hogy a fidesz belelőtt egy sánta, fogatlan oroszlán farokbojtja körül zümmögő szúnyogba?
én leginkább röhögök.
de látom, te is boldog vagy.
tiszta win-win.
nachos vagy popcorn? csípős szósz mehet?

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.24. 17:03:42

@Urfang: Most, hogy az urak finom elemzői megkülönböztetésekkel és a tények új megvilágításba helyezésével, valamint érvelő lírájuk finomságával lenyűgöztek, két kérdésem van csak:
1 ezek után kire szavazzunk 2014-ben?
2 az urak kire fognak szavazni 2014-ben?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 17:03:56

@Kandeláber: remélem gaudi azért nem mesterházy barátja

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 17:05:09

@aristo: nagyon kemény vagy, hallod. nagyon keménynek hiszed magad

Google 2013.04.24. 17:05:51

@Doomhammer:

Tudja, hogy mikor minősítették titkossá az anyagot, vagy csak előadja?

Google 2013.04.24. 17:08:06

@Bloodscalp:

Ilyenkor hallgatnia illene, ugye?
Bajban a vörösök, Európa segíts!

Urfang 2013.04.24. 17:15:13

@aristo:

Ha az elmúlt húsz évet kívánod tovább, azt hogy ugyanazok csinálják ugyanazt, akkor szavaz vagy a fideszre vagy az mszp-re, tökmindegy melyikre, a rájuk adott szavazat ugyanoda megy.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 17:16:08

@Google:
Nem tudom, mikor minositettek titkossa. Buncselekmeny lenne, ha tudnam.

Azonban azzal a feltetelezessel elek, hogy mar eleve az volt, mindaddig, amig a titkositasat fel nem oldottak (most). Mi mas lenne a titkosszolgalat vezetojenek barmely felvett beszelgetese, mint titkos?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 17:18:20

@Kettes:
Volt vele egy munkatars. Valamelyik a ketto kozul volt bedrotozva.

Hulye az a rendor, amelyik felvetel nelkul beszelget bunozokkel.

Nero Bianco 2013.04.24. 17:20:15

@Urfang:
"Ha az elmúlt húsz évet kívánod tovább, azt hogy ugyanazok csinálják ugyanazt, akkor szavaz vagy a fideszre vagy az mszp-re, tökmindegy melyikre"

Konkrétan ez persze nem igaz.
Csak abban az esetben, ha a pártoktól várja bárki is a megváltást.

Ha a társadalom hozzáállása nem változik, akkor tök mindegy, hogy kit választ.
Ez azért egy eléggé oda-vissza csatolós játék.

Sem az LMP sem a Jobbik nem hozott gyökeresen új momentumokat a magyar politikába.
A következők sem fognak, ha pusztán messiásként tekint rájuk a köz.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.24. 17:26:37

@Urfang: Értem én. Ugyanoda megy. Meghajlok felsorolt érvek lehengerlő súlya alatt, melyet csak tetéznek a stilisztikai barvúrok. Ezért kérdezem illő tisztelettel akkor mégis kire kell szavazni?

vantaan 2013.04.24. 17:31:54

@aristo: .... bss.átok meg Hagyónak most ítélt valami EU-s bíróság 12600 euró kártérítést!
... múlt héten a vikiliksz szerint Orbán közvetlen kapcsolatot tartott a 2006-os budapesti gyújtogatókkal (ha jól értelmeztem a leírtakat)
..... és a tábornok per első fordulója után talán joggal merül föl, hogy Portikokkal/Laborcokkal van tele a magyar igazságszolgáltatás (ügyészségek, bíróságok) és a politika.

Ki hihet ezek után a magyar igazságszolgáltatásban, a magyar ügyészségben és a bíróságokban?

Portik csak egy a sok bűnöző közül ..... s mint tényleges "felvállaltan" bűnöző nem hihető hogy pártpolitika vezérelte ..... de mi
van azokkal a katonai ügyészekkel akik hivatalosan az államot képviselnék s mi van azokkal a bírókkal akik a független igazságszolgáltatást?

... mi lesz még ha Hagyó után Hunwald s a többi politikai? előre-elítélt az eu-hoz fordul????

Hiteltelen morálisan az egész hajcihő!

Karcolt lendület 2013.04.24. 17:38:38

@Negyvenértelmiségi:
"A Fidesz szavazóbázisa a polgárság, a vállalkozók, a reálértelmiség, míg a maszopé a lumpenek, bűnözők, segílyesek, maiskommunisták, ködevők. És ők bizony erős nyomást fejtenek ki a pártvezetőkre, hiába hasonló hajlamúak esetleg. "
Nekem nem nagyon tünt fel, hogy a Fidesz bármennyire is hallgatna a polgárságra, a vállalkozókra meg a reálértelmiségre - legalábbis polgári értékeket, erkölcsöket vagy józan észre valló intézkedéseket nagyítóval kell keresni az előző három éves tevékenységükben. Különböző ködevők és maiskommunisták viszont érdemben befolyásolták ezt az időszakot is...

Google 2013.04.24. 17:44:51

@Doomhammer:

Nemsokára megtudja azt is, amit talán hallani szeretne/nem szeretne, mert a hvg azt írja, nemsokára "közérthető formában" teszi közzé a dokumentumokat. Vagyis előcsócsálja.
Képzelheti, eme atomtudósok purparléját kevesen értenék meg egyébként.
Ugyancsak a hvg-ből derül ki, hogy 2041-íg tartott volna a titkosítás eredetileg, egy másik cikkükből pedig az, hogy 29 évre tették volna ezt.
De mondom, csak semmi pánik, majd a hvg megmagyarázza! Azért van.
Biztosan arra is fényt derít, hogy a második Laborc nem is tűnik annyira Laborcnak, hanem inkább valaki másnak.
Tudja, egy másik ügyben, tudja, a Kulcsár-ügyben, ahol bemutatták, ők nem titkosítanak, ők bedarálnak, feltűnt egy úriember neve a gengszter uraké között, egy bizonyos Gyurcsányi "nagyemberé". Ki lehet ő?

Kandeláber 2013.04.24. 17:46:23

@tesz-vesz: Hát csak nem.
Hát igen, Bajnai nagyon hirtelen elfelejtette a múltját.

Google 2013.04.24. 17:49:39

@aristo:

Esetleg befogják majd az orrukat és úgy szavaznak, mint tették ezt 2010-ben is.
És: most már gyakorlatuk is lesz benne.
Persze ezt a mi orrunkra nem kötik.
Orr kérdése az egész. És hát gyomoré is.

Google 2013.04.24. 17:52:33

@Kettes:

Hol maradt a híres szoci szakértelem, hová veszett az éji homályban?
Mostanság a szoci gyanúsítottak másban is jeleskednek: nem emlékeznek.
Szakértők amnéziában.

Pelso.. 2013.04.24. 17:58:22

Gellért, kifejtenéd, pontosan mi az az ellentét? Feltételezem, nem a jelenlegi helyzet.

Google 2013.04.24. 18:00:48

@vantaan:

Mintha a Gyurcsányi telefonszáma lett volna meg Debilnek és Gyíknak, de ez ne zavarjon meg a lamentálásban!
Valamint az is nagyon érdekes, hogy gengszter urakkal találkozik a hírszerzés. Várható, hogy minden főbb gengszterrel leül egy-egy nemzetbiztonsági főmufti eszmét cserélni? Legalábbis gengszternek kell lenni hozzá.
És azt se felejtsük el, hogy a cigány gyilkosságokkal terheltek tárgyalásán is tiszteletét tett ugyanaz a Gyurcsány. Vajon miért?

Nero Bianco 2013.04.24. 18:08:25

@Google:

"Mintha a Gyurcsányi telefonszáma lett volna meg Debilnek és Gyíknak"

Egészen pontosan Demeter Ervin telefonszáma volt meg nekik, és vele egyeztettek.

Google 2013.04.24. 18:47:06

@Nero Bianco:

Másképp tudom. Sajnálom.

Nero Bianco 2013.04.24. 18:49:48

@Google:

Mert te egy fura alternatív világban élsz, és nem veszel tudomást a valóságról.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.24. 18:56:05

@Nero Bianco: Ennyit tudhatsz az ügyről, ha nem vagy a Nemzetbiztonsági Hivatal alkalmazottja:

"...E szerint az állítólagos rendzavarók szélsőjobboldali információs hálózatot hoztak létre, és közülük néhányan kapcsolatot tartottak a Fidesz egyes politikusaival is. Az elhangzottakról annyi tudható, hogy Demeter Ervin Grespik Lászlóval, Ékes Ilona pedig Tomcattel beszélt telefonon. Ezek azonban egyelőre nyolcvan évig titkosak maradtak.

A most nyilvánosságra hozott lehallgatási jegyzőkönyv csupán két állítólagos randalírozó két lehallgatott beszélgetését rögzíti, az a leiratból nem derül ki, ki kivel beszélt. Csupán annyi követhető belőle, hogy egy, az Astoriánál tartózkodó állítólagos rendbontó egy ismeretlen társával beszélget, aki a tömeggel az Astoria felé tart..."

index.hu/belfold/nbh061102/

Magyarul, a szíriuszi hülyeségeivel és egyéb dolgaival veszélyes szélésőjobboldalinak kikiáltott Grespikkel beszélt Demetert Ervin aznap. Nyilvánvalóan tájékozatlan idős emberek hülyítésére elég maximum az, hogy a fideszt a szélsőjobbal így összemossa valaki, a zavargásokról szóló hírekbe keverve.

Google 2013.04.24. 19:09:14

@Nero Bianco:

Kérek linket. Akármiről tudomást veszek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:12:45

@Kettes: A hálózat Kövérnek jelentett? Te teljesen hülye vagy? A NBH-nál több Mossados van, mint családos ember. Zoltay a NBH-ra hivatkozva ígérte meg Hunvaldnak, hogy elintézik az ügyét. Az igaz, hogy most megkezdték a tisztogatást Orbánék, de a hülyeségeidnek akkor sincs semmi alapja.

Alvarez 2013.04.24. 19:16:50

@aristo: én még nem tudom, de ha neked most dobtak egy trafikot többéves munkád elismeréseként, akkor te biztos tudod hova kell húznod az ikszet.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:17:20

Porrtik Tamás nem maffiózó, hanem szimplán egy nagyvállalkozó, a magyarországi gazdasági elit tagja. Mint ilyen, nyilvánvalóan zsidó, tehát a baloldalhoz húz. Miért baj ez?
Nem nagyobb bűnöző, mint a többiek e díszes társaságban. A Mossad-NBH szövetség leggyengébb láncszemeként őt vették most elő. Azért gondoljunk csak bele, mennyi értékes információval szolgálhatott a fiatalok szokásairól, a drogpiac tendenciáiról. Egészen biztosan ügynök volt. Logikus is.

Alvarez 2013.04.24. 19:21:47

@Mr Falafel: akkor elég gyengék ezek a moszadosok, ha Hunvald éveket töltött előzetesben, hogy aztán a vádpontok többségében fel is mentsék.
Hát ezek elől menekültél Amerikába?:)

Nero Bianco 2013.04.24. 19:26:05

@Google:
"Kérek linket."

Azonnal kapod, mihelyst hozod a tied.

tevevanegypupu 2013.04.24. 19:35:13

@Doomhammer:

Csendorbol lesz a legjobb pandur..nem hallotta meg? Ezzel persze nem vedeni akarom oket, de altalaban a rendoroknek hathatos kapcsolatot kell kialakitania..ha hihetunk a krimiknek..Viszont megint mas dolog a nemzetbiztonsag vezeto emberenek szemelyes mukodese..ok ugyanis nem szoktak koztorvenyes bunozokkel egyezkedni. Na persze mar elobb is voltak erdekes megmozdulasaik, David Ibolya postaladajaba is erdekes uton kerult a cd..

Bloodscalp 2013.04.24. 19:36:57

@Google: Oszt miért is? Miközben valami csontváz szerű kihullik, a függöny mögött pedig ezerrel megy a másik csontvázak rejtegetése?

Magyar vagyok, nem pártszavazó.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:38:09

@Alvarez: Nem, nem gyengék. Éppenhogy ezért kapott ilyen keveset Hunvald. Például köztudott, hogy a VII. kerülteben több lakása is van mások nevén. Az egyik luxus apartman garázsában 8-10 méregdrága autója áll.
Mindemellett én nem kárhoztatom azért, mit csinált. Ha a fővárost sem érdekli, engem miért érdekelne? Tőlem nem vett el egy centet sem. Amúgy szimpatikus, könnyen barátkozó fazon. Persze, csakis zsidókkal.

Bloodscalp 2013.04.24. 19:40:49

@Google: elhiszem hogy sok droidocska-mert ez a színjáték nekik szól hogy felhördült mikor kiment ez a hír az állami&lakájmédiába, dehát felhördültek zuschlag&hagyó&gyurcsány megvádolásánál is, és most mind követ törnek ugye élethossziglan.

tevevanegypupu 2013.04.24. 19:48:01

Mindenesetre amiota az oszodi beszed nyilvanossagra kerult, el lehet kepzelni, hogy a szocik is hogy imadjak egymast es mennyire kedveltek Gyurcsanyt..Minden tovabbi nelkul el lehet kepzelni, hogy ok maguk sem akarjak a Gyurcsany-Bajnai tandem politikaban valo ugykodeset. Mesterhazinak peldaul minden oka meg van ra, hogy ne akarja..

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.24. 19:48:13

van akit érdekel, hogy portik meg laborc miként, és hogyan? nem mindegy? a lényeg hogy üssük a komcsikat

Tehetetlen Dodó 2013.04.24. 19:59:17

@jose maria padilla: Előkerül még az is. A patásnak mégvan pár bugylibicskája a csizmaszárban.

Tehetetlen Dodó 2013.04.24. 20:04:32

@tevevanegypupu: A házmester röhög a markába, egy önjelölt vetélytárstól megszabadult, a pojáca most már totális politikai hulla.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 20:34:05

Ma láttam, a saját, két fülemmel a tévében, hogy a dalra fakadt almaffiózó azt vallotta, őróla úgy tartották, jóban van az Orbánnal - gondolom, légből kapott feltételezések alapján.

Ahol ez egyáltalán felmerülhet, pontosan azon a helyen élünk. A szocik forszíroznák a teljes hanganyag közzétételét, feltételezem, nekik megvan a teljes és vannak abban az ellen oldalra nézve dehonesztáló részletek is.

Várjuk meg a medvét, illetve mackótestvért, mert nem mindenki harapott még fűbe a ragyás famíliából.

Akárhogyan is van Ferencen és Gordonon pillanyalatilag csak Redking nyanya és Barromzó genya képes túltenni.

Ezek fényében Orbán maga kiad egy eleddig ismeretlen női szentet, Gennyfaló Fagocitát.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 20:43:31

@Google: A híres szoci szakértelemről szóló legenda cáfolata régi trollbemelegítés.

Emlékezetes még Schlett Csaba legendás feledékenysége a Fidesz-közeli cégek eladásával kapcsolatban. De ki emlékszik már erre, igaz? :-)

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 20:52:28

@Kandeláber: "Még jó hogy nem te vagy a bíró."

Ha Pintér elvtárs azt mondta, hogy ez a papír maga a Csupa Nagybetűs Igazság, akkor hogy jön bárki is ahhoz, hogy ezt kétségbe vonja?!

Hát így!

Bell & Sebastian 2013.04.24. 20:52:31

@Kettes: Egy-két bilcsi, nem oszt - nem szoroz, de kilövési engedélyt cigányokra csak Feri osztogatott és jól megverette a népét, amikor el akarta kergetni.

Hogy a magyar álcaruhás amcsi ügynököt meg se említsem, aki gyakorlatilag permanensen részeg volt egy éven keresztül, mivel dolga nem akadt, elintézték helyette mások. Ő csak osztotta a lóvét és szákolta a harminc százalékát.

tevevanegypupu 2013.04.24. 20:56:08

@Tehetetlen Dodó:

Hiszen tudjuk, hogy a komcsik mindig egymas gyilkosai voltak, egy cseppet nem csodalkoznek, ha ezt a mostani anyagot is valami jotekony szoci szolgaltatta..mert mar o szeretne az elso sorban ulni..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:06:11

@tevevanegypupu:
"Viszont megint mas dolog a nemzetbiztonsag vezeto emberenek szemelyes mukodese..ok ugyanis nem szoktak koztorvenyes bunozokkel egyezkedni."

Ez egy jogos kritika. Lúzer Ferire és zseniális csapatára jellemző, hogy egy ilyen találkozó létrejöhetett. A titkosszolgálat főnöke sose ülhetett volna egy asztalnál ezzel a bűnözővel - már csak azért se, ami a fejében van.

Alfőmérnök 2013.04.24. 21:14:16

@jose maria padilla: Szerintem is nagy poén lesz, ha kiszivárognak az ügy részletei.
Egyébként ebben a kérdésben speciel igazat kell adnom gloárnak (olyan jól értesültnek tűnik a fazon...).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:16:38

@Google:
"Képzelheti, eme atomtudósok purparléját kevesen értenék meg egyébként."

Erről azt gondolom, hogy nem szerencsés ilyen beszélgetéseket magyarázat nélkül a nagyközönség elé tárni. Nem azért, mert a nagyközönség nem értené meg - az emberek általában elég okosak és a nap végén mindez az ő érdekükben történik. Hanem nem biztos, hogy megérténék, hogy
- egy bűnöző többet hazudik, mint igazat mond és a szövegéből kihalászni az igazságot egy külön szakma
- a rendőrök és különösen a titkosrendőrök rendszeres kapcsolatot tartanak bűnözőkkel - ez a munkájuk része. Amikor pedig bűnözőkkel beszélnek, ők is a legváltozatosabb sztorikat adják elő, a feladatnak megfelelően. Hogy később ezért ne vonják őket felelősségre, fel szokták venni ezeket a beszélgetéseket.

Biztos emlékszik a "raw intel" diszkusszióra az USA-ban az iraki háborúval kapcsolatban. Az ugyanerről szólt. Ott az USA alelnöke olvasott ehhez hasonló beszélgetéseket. Az eredményt ismerjük.

tv.msnbc.com/2013/03/18/selling-the-iraq-war-experts-knew-the-intel-was-faulty-why-didnt-they-blow-the-whistle/
"When you have a vice president and his chief of staff digesting raw intelligence and coming to their own conclusions–they are not intelligence professionals–the whole system is bound to be skewed."

Ezeket a meséket nem szabad szó szerint venni. Általában mindkét fél hazudik.

Nero Bianco 2013.04.24. 21:19:25

@Bell & Sebastian:
"de kilövési engedélyt cigányokra csak Feri osztogatott"

Most ez az új mítosz?
:))))

Nagyon meg lehettek szorulva, ha már csak ilyen orbitális baromságokra telik.
:))

Nero Bianco 2013.04.24. 21:26:12

@Bell & Sebastian:

Nem, valóban nem új annyira ez az eszement ökörség, csak hivatalos szintre lassan kerül.
:)))))

Ahogy hülyül a kormányzat, úgy kap elő nagyobbnál nagyobb baromságokat, és látványosan a széljobb mitológiájához nyúl.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:31:59

@Doomhammer: Füllentőversenyt vesznek szó szerint, csakhogy nem ez a lényeg. Hanem a bizonyosság, hogy együttműködtek. Az egyik pénzt osztogatott, a másik tiszta telefont adott.

Vajon mi dolguk akadhatott ezeknek egymással? Összefogtak a megszállók ellen, mint magyar ellenállás?
Politikai üldözötteket mentettek?

Áá, neem! Kölcsönös előnyökön nyugvó gazdasági megállapodást kötöttek, manipulálták a Szent Demokráciát, Szent Piacot és a Szent Tehén Tőgyét is, hogy fejhessék tovább békében.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:36:02

@Bell & Sebastian:
"Kölcsönös előnyökön nyugvó gazdasági megállapodást kötöttek"

Hát valóban. De hát sikeresek voltak - legalábbis abban a tekintetben, amit Portik ígérni tudott. Nem öltek meg vagy próbáltak megerőszakolni békésen hazafelé gyalogló lánykákat például, emiatt nem lett közfelháborodás és nem követelték politikusok és rendőrfőnökök fejét.

Ártatlan cigókat lelőttek, az egy külön téma.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:37:29

@Nero Bianco: Érvekben gazdag ellenvetésére válaszolva, nem új ez a nap alatt, volt kitől eltanulni.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:41:21

@Doomhammer: Árnyalatnyi véleménykülönbség van csak köztünk, ezért nem is látom nagy értelmét, hogy bármelyiket is kibontsuk a három közül.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:48:17

@Bell & Sebastian:
Jó, akkor beszéljünk erről:
"Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét."

Ám legyen, de akkor a nagyközönség pontosan értse meg, miről beszélünk, nehogy másra haragudjanak, mint akikre kellene. Magyarul: ne a katonákra haragudjanak, hanem a jól szituált értelmiségiekre, akiknek a játékába belekerültek.

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 21:52:52

@aristo: "Azt, hogy nekik valami nagyon rossz történt és a hír feltehetően igaz, mi sem bizonyítja jobban mint ez a tűzijátékszerű hülyeségáradat"

Azt a tudományos hétszentségit, de jól megmondtad.

@aristo: "Meghajlok felsorolt érvek lehengerlő súlya alatt"

Nero Bianco 2013.04.24. 21:55:20

@Bell & Sebastian:

Azért az vicces, hogy az érvek nélküli mitologikus hozzászólásaidra érveket vársz.

Hogyan érvelhetnék én a fejedben lakozó téveszmék ellen?
Vagyok én egy elmeszakorvos?
Hát nem.

Ezért aztán pusztán kiröhögöm a minden alap nélküli állításaidat.
Ez van.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2013.04.24. 23:31:45

Semmi különös nem történt. Bármi is történt, az bevett jogállami gyakorlat. De ha nem, akkor is a Fidesz a bűnös. Sokszorosan.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.24. 23:53:22

@politicus: Öröm látni a sok rossz lelkiismeretű, elbizonytalanodott, önmarcangoló kisfideszes megkönnyebbülését. A jó családból való, csak kicsit megtévedt Fellália kisasszony is így örült, mikor megtudta, hogy az egy sarokkal odébb dolgozó konkurrens Lola stricije szifiliszes.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 23:59:42

@Bell & Sebastian: Jópofa ötlet. Szerintem dobd be a jobboldali sajtóban, biztos lesz, akit érdekelni fog.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2013.04.25. 00:00:20

@Holger Hartland: ennél azért Te sokkal korrektebb vagy, ezt itt fent betudom a késő estének.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:01:21

@Nero Bianco: A kapád, kaszád, idősapám, előbb olvasd el nyilvános tárgyalások jegyzőkönyveit, utána gyere vissza nyelvelni, hogy lényegre törő legyek.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:03:09

@Kettes: Szerintem itt senki sem kíváncsi rád, belőlem is csak a felebarát szól ki néha, meg a sajnálat.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.25. 00:20:06

@politicus: Sajnos napfényben sem gondolom másként. Felláliának lehet annyi igaza, hogy az ő stricije talán csak strici, de nem szifiliszes. Ám az is lehet, hogy igen. Ki tudja? Ezen a késői órán inkább ne firtassuk, hadd örüljön szegény lány.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:34:00

@Doomhammer: Mit nem ért ezen? A szocikat kell bepoloskázni, tiszta telefon a Képviselőnek jár és erőszakszervezet gyűjtse be a dézsmát.

A Közép portáján van egy hirdetmény arról, hány nap telt el az utolsó, -számtalan munkahelyeik egyikén- bekövetkezett baleset óta. Gyorsan kiszámoltam, hogy éppen a hídról hideg vízbe pottyant melós esetére gondolhattak, aki szerencsésen kiúszott. Ironikus volt látni, hogy mire kiért a riporter, már csak csupa trappistát talált a helyszínen.

Végül is logikus, hogy előbb a nyelvét vágják ki a dolgozónak, majd fülébe ólmot öntsenek és még megnézessék vele közelről az izzó kardot is.

Ettől még -spárgát fogva- felvonulhat, különben is, szuicid hajlamú alvállalkozó annyi van, mint égen a műhód.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.25. 01:11:25

@tarackos:

A családi adókedvezmény nem Kádár népének segílye, hanem dolgozó, családos polgárok megbecsülése.

Az ingyenes tankönyvtámogatás alatt nem tudom, mit értesz, de ez is inkább a jövőbe való befektetésnek hangzik.

Nero Bianco 2013.04.25. 02:33:36

@Bell & Sebastian:

Hogyan tetszett magának ekkora érvhegyeket összehozni?

Unalmas vagy és kiszámítható. :)))
Szimplán csak egy fidesz zombi, aki üveges tekintettel mantrázza az aktuális agymenést, és teljesen vitaképtelen.
Egyetlen kézzelfogható, leellenőrizhető ténnyel nem szolgáltál, pusztán visszaböfögöd kocsismátét.

Elvtárs, többet vártunk tőled. :))

Bell & Sebastian 2013.04.25. 07:17:15

@Nero Bianco: Mi is a téma? Elfelejtette? Sorozatgyilkosság állami segédlettel a Gyurcsány -érában? Szítani a társadalmi feszültséget?

Valami ilyesmire emlékszem. Nos, volt vagy nem volt?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.25. 08:34:22

@Bell & Sebastian:
én szeretem, ha itten van a kettes. mindig szomorúság árad belőle. ez öröm nekem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.25. 08:59:39

@Bell & Sebastian: Miket beszélsz? Feri megverette a népét? Mikor veretett az zsidókat? Ha jól emlékszem, magyarokat veretett nagy kedvvel.

Google 2013.04.25. 09:35:24

@Doomhammer:

Nagyon szép, amit a népről és a nap végéről mond. A kérdés már csak az, vajon a HVG érteni, vagy csak magyarázni fogja a dokumenteket. Fogja-e tudni, mikor hazudnak mindig.
Szerencsésebbnek tartanám, ha a bíróság magyarázná ezeket a dolgokat és nem a sajtó. Végeredményben az is csak a nép, -nek az a része, melyről az ominózus beszélgetésben is szó esik- arról, hogyan vásárolták fel őket, mint sajtót. Felületenként.
A bíróságok pedig szoci ellenállási pontok, ahogyan erről Bolgár volt olyan kedves értekezni, úgyhogy... Hibás itt tényleg csak a Fidesz lehet.
Nekik nincs annyi mosdatójuk. Vagy nem is szorulnak annyira rá.

Kandeláber 2013.04.25. 10:09:17

@Kettes: Azért érdeekes, hogy a szocik nem is prüszkölnek annyira, hogy hamis a felvétel vagy ilyesmi. Tóbiás például teljesen normálisan nyilatkozott az atv-ben, a déká ellenben - Molnár Csabi révén - eszméletlen visszataszítóan nyilvánul meg.
Nyilván a Fletó-Szilvásy vonal védelmében.

Kandeláber 2013.04.25. 10:11:12

@Mr Falafel: Én láttam egy olyan interjút, amelyben egy idős holokauszttúlélő (!) mesélte el, hogyan gumibotozta egy rendőr október 23-án, aki még le is zs-zta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 10:27:50

@Google:
Nezze, en lennek a legboldogabb, ha vegre birosag piszkalna meg a titkosszolgalat zurosebb ugyeit. Az egyszer oke, hogy a mukodesukhoz hozzatartozik a legalitas hataran (vagy azon tul) valo tevekenykedes, de azert egyertelmu buncselekmenyeket kulonosebb nemzeti erdek nelkul talan nem kellene toleralni.

Nagyon szkeptikus vagyok, hogy ez megtortenhet-e, a politikai elit olyan mertekben van osszefonodva a titkosszolgalatokkal, hogy egy ilyen lepest sose tennenek meg. De megprobalni erdemes, legalabb lathatnank, ki sikit a leghangosabban.

Azt viszont kifejezetten karosnak tartom, hogy innen-onnan valogatott titkos anyagokat kontextus nelkul a nagykozonseg ele ontenek. Ez manipulacio a legrosszabb fajtabol. Raadasul az a rendor, aki ma megy el beszelgetni a bunozo kapcsolataval magnoval a zsebeben esetleg ugy dont, hogy nem hianyzik neki az, hogy a jovoben a beszelgeteset, amiben akarmilyen celbol egyuttmukodest ajanl a bunozonek az egesz vilag olvashassa. Es nem megy el beszelgetni, valami meg nem lesz kinyomozva. Ez meg senkinek se hianyzik.

vantaan 2013.04.25. 10:34:37

@Google: ... múlt héten a vikiliksz szerint Orbán közvetlen kapcsolatot tartott a 2006-os budapesti gyújtogatókkal (ha jól értelmeztem a leírtakat)

No akkor kinek a telefonszáma s kinél is volt meg?

Kandeláber 2013.04.25. 11:06:08

@vantaan: Könnyen lehet.
De feltehetően több esze volt mint Laborcnak, és nincs nyoma a dolognak.
Én is dugtam Jenniffer Anistonnal, igaz hogy csak álmomban.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.25. 11:51:53

@politicus:
majd összeborulhattok a munkanélküli hivatal előtt :)

vantaan 2013.04.25. 12:12:42

@Kandeláber: ...biztos, hogy nincs nyoma?

Más.....no hogy is lehet ....tudod ,hogy pl egy gyilkost alkalmaz őrző-védőnek verő legénynek a Fidesz ?
Tudod ott a székház környékén
... no Mi is ez ha nem "összefonódása" a Fidesznek a legsötétebb alvilággal?
"Gyilkosokkal a rezsicsökkentés megvédéséért !?"

No ugye-ugye csak képzelő erő kérdése s persze pénzzé saját médiáé, közszolgálati/párt médiáé s máris lehet címlapot gyártani .... összemosni, rágódni, besározni, ellehetetleníteni .... csak pénz ,s megvett bértollnokok, esetleg ügyészek, bírák kérdése s persze gondolkodni képtelen birka néptömegeké.

Kandeláber 2013.04.25. 12:39:27

@vantaan: Na.
Bértollnokok, megvett bírák, ügyészek, birka néptömegek.
Mindez természetesen csak 2010. április 25.-e óta van így, előtte 2002. és 2010. között kiegyensúlyozott, tárgyilagos közszolgálati média működött az országban.
Minden csupa móka és kacagás volt, becsületes bírákkal és ügyészekkel, öntudatos dolgozók vonultak föl május 1.-én, és a Városligetben a támogatásukról biztosították először Medgyessyt, utána kétszer Gyurcsányt majd Bajnait.
Itt egy kis olvasnivaló: www.facebook.com/notes/polg%C3%A1ri-szemle/pozsonyi-%C3%A1d%C3%A1m-s%C3%A1pi-kiakad/152163328290380

Google 2013.04.25. 13:15:05

@Doomhammer:

Ne a rendőr döntsön arról, mi hiányzik neki, vagy mi nem. Nem is dönthet.
Van neki főnöke, annak esetleg még nagyobb főnöke, minisztere és így tovább.
Függhet-e a kénye-kedvétől, hogyan nyomoz. Ugye, hogy nem?
Sőt, törvényeik, szabályzatuk is lehet nekik erről odabenn, gondolom.
És azonkívül a gengszter úr is dönthet úgy, magától, mert ő nagy, felveszi a diskutziót, sőt, a közreműködők is önállósulhatnak. Úgyhogy hazudunk, hazudgatunk, de: nyoma marad.
Az ösződi beszéddel is az volt, csak szemezgetnek belőle a népek, aztán még nem értik meg, pedig nagyon jól értették azt is. Az egész anyag együtt még szörnyűbben festett, mint bármely kiragadott rész. Összeadódott.
Ha valaki azt hallja egy bűnözőtől, hogy az szépen hordta a pénzt az MSZP-nek, üzletelt velük, arra lehet most azt mondani, hogy maffiózó úr delirál, de nem biztos, hogy ez mindenki számára kielégítő válasz lesz.

Google 2013.04.25. 13:21:22

@vantaan:

Csak igen vagy nem lehet a válasz, mit kell azon értelmezni?
Aztán lehet, olyan táviratokat olvasott, amit Gyurcsányék küldtek a nagykövetségre, és ők akkor éppen azt hitték/akarták elhitetni az amerikaiakkal.
Mint ahogyan a Fideszre akarják rányomni a robbantásokat, a jobbikos viselt dolgokat, olajos sztorikat, és most azt, Labornak muszáj kellett találkoznia Portikkal, azt kívánta a haz, pardon, a Pártérdek. Orbánék miatt, persze.

Google 2013.04.25. 13:29:20

@vantaan:

Éppen erről beszélnek Portikék is, hogyan és hol, kit sároznak be, kreálnak ügyeket, azokat hogyan és hol tálalják, bírák, ügyészek stb. De biztosan saját magukat akarták még feketébbre festeni!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 13:41:04

@Google:
"Ne a rendőr döntsön arról, mi hiányzik neki, vagy mi nem. Nem is dönthet."

Maga lathatoan nem tudja, hogyan dolgoznak a rendornyomozok. Nagy onallosaggal rendelkeznek, mashogy nem is tudnanak kinyomozni bonyolult eseteket.

Egyebkent ujra es ujra megdobbenek, hogy vannak, akik azt gondoljak, hogy eredeti otleteket igenylo tevekenyseget lehet kezivezerlessel, parancsra csinalni. Nem lehet es ennek a Fidesz a legszebb peldaja.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.25. 14:27:06

@jose maria padilla: Nem a gödörben, amit ásatnak velünk? Puhány.

Google 2013.04.25. 15:49:53

@Doomhammer:

Én is meg-megdöbbenek olykor. Bevallom inkább most.
Ezek szerint rendőröknek a főnök csak dísz, hisz úgyis a saját fejük után mennek. Az ügyek is csak úgy megtalálják őket, mint Gyurcsányt az információk. Azért Szilvásy küldte Laborcot is találkozni a gengszterúrral, vagy már azt sem tartják?
És értem már, miért olyan sikeres és ötlettel teli a rendőri felderítő tevékenység. Hát senki nem kézivezérli őket. És ezért nem sikeres a Fidesz, mert Orbánvezérlésű.
De hogyan tudta így önállósítani magát a rendőrség? Pintér már nem ér?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:03:47

@politicus: micsoda alja szánalomkompenzálás ez egy apologétától
bántják a kicsi fideszed? mi lesz így az osztályvezetőséggel

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:09:56

@politicus: nagyon kitűnik, h nem szereted, ha bántják a pártod, mindent megtennél, hogy a fidesz-utálók száma ne gyarapodjon, ugye?
igazi szabadságharcos vagy te :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:11:54

@aristo: lmp, jobbik. lmp neked való.
a jobbiknak meg kétharmad kéne, lássuk, leszámolnak-e a komcsikkal, kíváncsi vagyok most már erre

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 17:23:41

@Google:
"Ezek szerint rendőröknek a főnök csak dísz, hisz úgyis a saját fejük után mennek."

Ez egy regi vita. A "rendorseg" sok mindent takar. Amire maga gondol, az a csapateros fellepes. Tehat peldaul amikor kimennek es biztositanak egy tuntetest. Ekkor ok egy parancsra mukodo eroszakszervezet es azt csinaljak, amit a parancsnokuk mond.

Hanem amikor nyomoznak vagy amikor pl. egy titkosrendor egy feladatot kap, akkor nagy szabadsagot kapnak a modszerek megvalasztasaban. Mashogy ez nem is lehet, mivel sok esetben a helyzet percrol percre valtozik.

Ezt a kettosseget mar tobbszor leirtak es javasoltak, hogy a szervezetet valasszak kette parancsorientalt, "katonai" es "kreativ, civil" szervezette. Lehet. En magam reszerol nem hiszek a szervezetekkel valo varazslatokban, en abban hiszek, hogy az emberek tisztaban vannak azzal, milyen szerepek szuksegesek a munkajukban es hogy az adott pillanatban milyen szerepet varnak el toluk.

A lenyeg az, hogy kulonosen egy rendornyomozo kevesbe parancsorientalt es inkabb megy a feje utan. A csoportjaik eleve ugy vannak felallitva, hogy folyamatosan megkerdojelezzek egymas szcenarioit. Az ilyesmit nem lehet parancsra tenni.

Google 2013.04.25. 17:47:40

@Doomhammer:

Na, most már egyikünk sem döbben meg, közelebb járunk sokkal a valósághoz.
Még lennének az ilyen-olyan elvárásai a főnökségnek, ennek-annak, a különböző megrendelések, az un. terhelők; a politikai szál, erre gondoltam.
És itt egy percre kérem, vonatkoztasson el kedvenc területétől, ahol x leszúrja y-t szerelemféltésből, vagy a fiú megöli az anyját, mert az sokat idegesíti -látleletek a társadalom lelkiállapotáról. Ahogyan én sem a csapaterős fellépésre gondolok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 18:20:54

@Google:
Termeszetesen a rendorparancsnokok befolyasoljak azt, hogy mi legyen kideritve es mi nem, elsosorban azzal, hogy melyik ugyre mennyi idot allokalnak. Egy ugyes parancsnoknak mas eszkozre szuksege sincs, ha azt akarja, hogy valami ne legyen kinyomozva. Az osszes tobbi nyomasgyakorlo eszkoz a korrupcio kategoriajaba tartozik, ha megbuknak vele, akkor vege a dalnak. De nem buknak meg. Ugyanis zart halozatot alkotnak es aki kilep a sorbol, azt gyorsan kikozositik.

A fiuk altal leszurt anyak azert fontosak, mert jol demonstraljak, milyen hatekony tud lenni ez a szervezet, ha akar. De vannak egyenlok es egyenlobbek es az egyenlobbek eseten gyakran nem akar. Azok, akiknek nincsen "hattere", nagyon megjarhatjak. Peldaul Pentek Laszlo.

bömböcz 2013.04.25. 18:30:37

@Doomhammer:
remélem tuggya, hogy most elvetette a mindenkori rencerbizalmat!
Nem lennék a maga helyében...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 19:10:18

@bömböcz:
Nem is szeretném, ha a helyemben lenne. Akkor hol lennék én?

bömböcz 2013.04.25. 19:22:17

@Doomhammer:
A Nemzeti Kormány mindenkinek megadja a lehetőséget, hogy megtalálja a maga helyét!
Magának is...

Google 2013.04.25. 19:28:03

@Doomhammer:

Mintha most hatékonyabb is a szervezet, mint valamikor, bármikor az elmúlt nyolc évben. Megtáltosodott tán. Péntekről nem értettem mit akar mondani; úgy tudja, nem hibás? Vagy másként hibás?
De, visszatérve a kiindulóponthoz, látom, hogyan védekeznek ebben az ügyben: a felek hazudnak egymásnak, Portik Laborcnak és vissza, a felettes, jelen esetben a miniszter nem tud semmit, nem ért hozzá, nem ilyen kiképzést kapott - nem járt Moszkvában KGB-egyetemre, gondolom -, jó szoci mintára majd valami portással vitetik el a balhét. Pincérrel tán, ha már Vadrózsa. És akkor a kérdésem az, ezt az embert talán hatékonyabban kérdezték volna ki, ha előzőleg hidegre teszik, más lett volna az alkupozíció, nem? Így egyenlő felekként tárgyaltak, és ez itt a bökkenő.
Nem hiszem, hogy Portik volt abban a helyzetben, hogy etessék-itassák őt Menzákban és Vadrózsákban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 19:33:48

@Google:
"És akkor a kérdésem az, ezt az embert talán hatékonyabban kérdezték volna ki, ha előzőleg hidegre teszik, más lett volna az alkupozíció, nem?"

A Fidesz hidegre tette, hatékonyabb lett az alkupozíció?

bömböcz 2013.04.25. 19:34:47

@Doomhammer:
Eh...gondoltam!
Legjobbjaink hagynak el a súlyos tereh alatt!
Gondolom maga is a "részeg német angolul próbál beszélni" technikával sajátította el a nyelvet és szedi föl a magáhozillőket...

Google 2013.04.25. 20:01:43

@Doomhammer:

Qui vivra vera, ahogyan a művelt holland mondja.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.26. 09:45:07

@Google:
Nézze csak, így adnak-vesznek információt a rendőrnyomozók.

www.borsonline.hu/20130426_kovacs_lajos_rolam_beszelt_portik_tamas_laborcnak
"Kovács Lajos egész másképp emlékszik a történtekre.

– Tény, arról beszéltem egyszer Portiknak, hogy a Fenyő-ügyben előrehaladt a nyomozás. Őt akkor nem körözték, és tudtam, hogy értékes információi lehetnek – emlékezett az ezredes. – Nem igaz, hogy azt vártam tőle, hogy bárkinek is csapdát állítson. Sokkal inkább egy albán férfiról kérdeztem, akit ellenőrizni akartunk. Az ­illető ott volt a helyszín ­köze­lében a gyilkosság idején, és tudtuk, hogy Portik testőre volt."

Ezen felháborodhat, de ez így működik. És normálisan jól működik, tehát a nyomozó értékes információhoz jut. Megesik, hogy melléfognak. Meg az is megesik, hogy a bűnözőknek sikerül beépíteniük az emberüket a rendőrségbe.

Google 2013.04.26. 12:57:32

@Doomhammer:

Így csinálták, igen. De vajon milyen sikerrel?
Kovács Lajos, ha jól értem, a Fenyő-gyilkossággal kapcsolatosan érdeklődött Portiknál, és nem hinném, hogy Menzában, Vadrózsában etette-itatta volna.
Van egy olyan érzésem, hogy kicsit túlértékelték ezt a Portik gyereköt, lehet, nem is tudott annyit, amennyit róla egyesek képzeltek, és még inkább reméltek tőle. Inkább kezelték haverként, tudja, amolyan haveri kutyaként, mely talán jól belemar(hat) majd az ellenfél lábikrájába.
Maradjunk annyiban, amit ő, Portik mondott saját magáról: jól üzletelt MSZP-sekkel, olaj, cigi, minden, és persze korrektség, valamint egyeseket jól meg is kent. MSZP-seket persze.
Szerintem nála a tudást az a pénz egyensúlyozta ki, amit kiosztott ennek-annak. Na, és jól tudta magát eladni, már akinek.
Érdekes, hogy a volt kormánypárt a bizalmát egy Portikba helyezte. Fölöttébb érdekes.

Google 2013.04.26. 14:12:12

@Negyvenértelmiségi:

Úgy az, ahogyan maga vagy én az lehetnék.
Azt nem értem, hogy egy ilyen rasszistának, antiszemitának kikiáltott országban miért éri meg nem magyarnak/akárminek vallania magát?

2013.04.27. 01:48:18

Előbb néztem meg. Még mindig nincs "Egymillióan Portik Tamás szabadon engedéséért!" csoport a fészen.

Szégyen.
süti beállítások módosítása