Portik-Laborc: a legsötétebb óra
2013. április 24. írta: rajcsányi.gellért (ergé)

Portik-Laborc: a legsötétebb óra

sotetseg.jpg

Nem egyszer temetkezhettünk már az elmúlt közel negyed évszázad alatt a tenyerünkkel az arcunkba, hogy itt van a magyar demokrácia legsötétebb epizódja, de a most nyilvánosságra hozott Portik-Laborc jegyzőkönyvek – ha minden úgy történt, ahogy le vagyon írva – igazi mélypontot jelentenek. Az ügy igazán csak most robbant ki, és hol van még a vége; valószínű, hogy e hasábokon is fogunk még vele foglalkozni.

Gondolom, velem együtt nagyon sokan ízlelgethették a gondolatot: a Magyar Köztársaság, vagyis a mi, magyar állampolgárok biztonságát szavatolni hivatott hatóság vezetője a magyar alvilág legbefolyásosabbnak tartott vezérével egyeztetett arról, hogyan tudnának a magyar politika, a magyar demokrácia befolyásolása érdekében együttműködni. Ha sejtjük is, hogy minden általános erkölcsi parancs ellenére a közélet peremén és leghátsóbb szobáiban létezik egy áthatolhatatlan homályzóna; akkor is katasztrofálisnak tartjuk, hogy a szálak nem hogy alkalmanként, a dolgok legszélén gabalyodnak egybe, hanem a naiv felvilág háta mögött, a legfelsőbb szinten keverik a lapokat a homályzóna elvileg jó és gyakorlatilag legrosszabb arcai.

És gondoljon bárki bármit a magyar demokrácia elmúlt évtizedeiről és az ország jelenlegi állapotáról; remélem, minél többen egyetértenek velem abban: azoknak, akik ezt a sztorit lehetővé tették, akik döntéshozói helyzetben akarták és engedték, hogy ilyen figurák kerüljenek a nemzetbiztonság élére, azokat jó ideig, sőt leginkább soha többé nem szabad a hatalom közelébe engedni.

Hadd idézzük a jegyzőkönyv alapján Laborc Sándort: „Szeretnénk rendet. És ha ebben közös nevezőt találunk, az nagyon jó lenne.”

Igen. Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét. És ha ebben közös nevezőt találnánk, az nagyon jó lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr585244658

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.04.25. 15:13:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Portik-Laborc: a legsötétebb óra 2013.04.24. 13:52:01

Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét. És ha ebben közös nevezőt találnánk, az nagyon jó lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 17:05:09

@aristo: nagyon kemény vagy, hallod. nagyon keménynek hiszed magad

Google 2013.04.24. 17:05:51

@Doomhammer:

Tudja, hogy mikor minősítették titkossá az anyagot, vagy csak előadja?

Google 2013.04.24. 17:08:06

@Bloodscalp:

Ilyenkor hallgatnia illene, ugye?
Bajban a vörösök, Európa segíts!

Urfang 2013.04.24. 17:15:13

@aristo:

Ha az elmúlt húsz évet kívánod tovább, azt hogy ugyanazok csinálják ugyanazt, akkor szavaz vagy a fideszre vagy az mszp-re, tökmindegy melyikre, a rájuk adott szavazat ugyanoda megy.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 17:16:08

@Google:
Nem tudom, mikor minositettek titkossa. Buncselekmeny lenne, ha tudnam.

Azonban azzal a feltetelezessel elek, hogy mar eleve az volt, mindaddig, amig a titkositasat fel nem oldottak (most). Mi mas lenne a titkosszolgalat vezetojenek barmely felvett beszelgetese, mint titkos?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 17:18:20

@Kettes:
Volt vele egy munkatars. Valamelyik a ketto kozul volt bedrotozva.

Hulye az a rendor, amelyik felvetel nelkul beszelget bunozokkel.

Nero Bianco 2013.04.24. 17:20:15

@Urfang:
"Ha az elmúlt húsz évet kívánod tovább, azt hogy ugyanazok csinálják ugyanazt, akkor szavaz vagy a fideszre vagy az mszp-re, tökmindegy melyikre"

Konkrétan ez persze nem igaz.
Csak abban az esetben, ha a pártoktól várja bárki is a megváltást.

Ha a társadalom hozzáállása nem változik, akkor tök mindegy, hogy kit választ.
Ez azért egy eléggé oda-vissza csatolós játék.

Sem az LMP sem a Jobbik nem hozott gyökeresen új momentumokat a magyar politikába.
A következők sem fognak, ha pusztán messiásként tekint rájuk a köz.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.24. 17:26:37

@Urfang: Értem én. Ugyanoda megy. Meghajlok felsorolt érvek lehengerlő súlya alatt, melyet csak tetéznek a stilisztikai barvúrok. Ezért kérdezem illő tisztelettel akkor mégis kire kell szavazni?

vantaan 2013.04.24. 17:31:54

@aristo: .... bss.átok meg Hagyónak most ítélt valami EU-s bíróság 12600 euró kártérítést!
... múlt héten a vikiliksz szerint Orbán közvetlen kapcsolatot tartott a 2006-os budapesti gyújtogatókkal (ha jól értelmeztem a leírtakat)
..... és a tábornok per első fordulója után talán joggal merül föl, hogy Portikokkal/Laborcokkal van tele a magyar igazságszolgáltatás (ügyészségek, bíróságok) és a politika.

Ki hihet ezek után a magyar igazságszolgáltatásban, a magyar ügyészségben és a bíróságokban?

Portik csak egy a sok bűnöző közül ..... s mint tényleges "felvállaltan" bűnöző nem hihető hogy pártpolitika vezérelte ..... de mi
van azokkal a katonai ügyészekkel akik hivatalosan az államot képviselnék s mi van azokkal a bírókkal akik a független igazságszolgáltatást?

... mi lesz még ha Hagyó után Hunwald s a többi politikai? előre-elítélt az eu-hoz fordul????

Hiteltelen morálisan az egész hajcihő!

Karcolt lendület 2013.04.24. 17:38:38

@Negyvenértelmiségi:
"A Fidesz szavazóbázisa a polgárság, a vállalkozók, a reálértelmiség, míg a maszopé a lumpenek, bűnözők, segílyesek, maiskommunisták, ködevők. És ők bizony erős nyomást fejtenek ki a pártvezetőkre, hiába hasonló hajlamúak esetleg. "
Nekem nem nagyon tünt fel, hogy a Fidesz bármennyire is hallgatna a polgárságra, a vállalkozókra meg a reálértelmiségre - legalábbis polgári értékeket, erkölcsöket vagy józan észre valló intézkedéseket nagyítóval kell keresni az előző három éves tevékenységükben. Különböző ködevők és maiskommunisták viszont érdemben befolyásolták ezt az időszakot is...

Google 2013.04.24. 17:44:51

@Doomhammer:

Nemsokára megtudja azt is, amit talán hallani szeretne/nem szeretne, mert a hvg azt írja, nemsokára "közérthető formában" teszi közzé a dokumentumokat. Vagyis előcsócsálja.
Képzelheti, eme atomtudósok purparléját kevesen értenék meg egyébként.
Ugyancsak a hvg-ből derül ki, hogy 2041-íg tartott volna a titkosítás eredetileg, egy másik cikkükből pedig az, hogy 29 évre tették volna ezt.
De mondom, csak semmi pánik, majd a hvg megmagyarázza! Azért van.
Biztosan arra is fényt derít, hogy a második Laborc nem is tűnik annyira Laborcnak, hanem inkább valaki másnak.
Tudja, egy másik ügyben, tudja, a Kulcsár-ügyben, ahol bemutatták, ők nem titkosítanak, ők bedarálnak, feltűnt egy úriember neve a gengszter uraké között, egy bizonyos Gyurcsányi "nagyemberé". Ki lehet ő?

Kandeláber 2013.04.24. 17:46:23

@tesz-vesz: Hát csak nem.
Hát igen, Bajnai nagyon hirtelen elfelejtette a múltját.

Google 2013.04.24. 17:49:39

@aristo:

Esetleg befogják majd az orrukat és úgy szavaznak, mint tették ezt 2010-ben is.
És: most már gyakorlatuk is lesz benne.
Persze ezt a mi orrunkra nem kötik.
Orr kérdése az egész. És hát gyomoré is.

Google 2013.04.24. 17:52:33

@Kettes:

Hol maradt a híres szoci szakértelem, hová veszett az éji homályban?
Mostanság a szoci gyanúsítottak másban is jeleskednek: nem emlékeznek.
Szakértők amnéziában.

Pelso.. 2013.04.24. 17:58:22

Gellért, kifejtenéd, pontosan mi az az ellentét? Feltételezem, nem a jelenlegi helyzet.

Google 2013.04.24. 18:00:48

@vantaan:

Mintha a Gyurcsányi telefonszáma lett volna meg Debilnek és Gyíknak, de ez ne zavarjon meg a lamentálásban!
Valamint az is nagyon érdekes, hogy gengszter urakkal találkozik a hírszerzés. Várható, hogy minden főbb gengszterrel leül egy-egy nemzetbiztonsági főmufti eszmét cserélni? Legalábbis gengszternek kell lenni hozzá.
És azt se felejtsük el, hogy a cigány gyilkosságokkal terheltek tárgyalásán is tiszteletét tett ugyanaz a Gyurcsány. Vajon miért?

Nero Bianco 2013.04.24. 18:08:25

@Google:

"Mintha a Gyurcsányi telefonszáma lett volna meg Debilnek és Gyíknak"

Egészen pontosan Demeter Ervin telefonszáma volt meg nekik, és vele egyeztettek.

Google 2013.04.24. 18:47:06

@Nero Bianco:

Másképp tudom. Sajnálom.

Nero Bianco 2013.04.24. 18:49:48

@Google:

Mert te egy fura alternatív világban élsz, és nem veszel tudomást a valóságról.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2013.04.24. 18:56:05

@Nero Bianco: Ennyit tudhatsz az ügyről, ha nem vagy a Nemzetbiztonsági Hivatal alkalmazottja:

"...E szerint az állítólagos rendzavarók szélsőjobboldali információs hálózatot hoztak létre, és közülük néhányan kapcsolatot tartottak a Fidesz egyes politikusaival is. Az elhangzottakról annyi tudható, hogy Demeter Ervin Grespik Lászlóval, Ékes Ilona pedig Tomcattel beszélt telefonon. Ezek azonban egyelőre nyolcvan évig titkosak maradtak.

A most nyilvánosságra hozott lehallgatási jegyzőkönyv csupán két állítólagos randalírozó két lehallgatott beszélgetését rögzíti, az a leiratból nem derül ki, ki kivel beszélt. Csupán annyi követhető belőle, hogy egy, az Astoriánál tartózkodó állítólagos rendbontó egy ismeretlen társával beszélget, aki a tömeggel az Astoria felé tart..."

index.hu/belfold/nbh061102/

Magyarul, a szíriuszi hülyeségeivel és egyéb dolgaival veszélyes szélésőjobboldalinak kikiáltott Grespikkel beszélt Demetert Ervin aznap. Nyilvánvalóan tájékozatlan idős emberek hülyítésére elég maximum az, hogy a fideszt a szélsőjobbal így összemossa valaki, a zavargásokról szóló hírekbe keverve.

Google 2013.04.24. 19:09:14

@Nero Bianco:

Kérek linket. Akármiről tudomást veszek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:12:45

@Kettes: A hálózat Kövérnek jelentett? Te teljesen hülye vagy? A NBH-nál több Mossados van, mint családos ember. Zoltay a NBH-ra hivatkozva ígérte meg Hunvaldnak, hogy elintézik az ügyét. Az igaz, hogy most megkezdték a tisztogatást Orbánék, de a hülyeségeidnek akkor sincs semmi alapja.

Alvarez 2013.04.24. 19:16:50

@aristo: én még nem tudom, de ha neked most dobtak egy trafikot többéves munkád elismeréseként, akkor te biztos tudod hova kell húznod az ikszet.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:17:20

Porrtik Tamás nem maffiózó, hanem szimplán egy nagyvállalkozó, a magyarországi gazdasági elit tagja. Mint ilyen, nyilvánvalóan zsidó, tehát a baloldalhoz húz. Miért baj ez?
Nem nagyobb bűnöző, mint a többiek e díszes társaságban. A Mossad-NBH szövetség leggyengébb láncszemeként őt vették most elő. Azért gondoljunk csak bele, mennyi értékes információval szolgálhatott a fiatalok szokásairól, a drogpiac tendenciáiról. Egészen biztosan ügynök volt. Logikus is.

Alvarez 2013.04.24. 19:21:47

@Mr Falafel: akkor elég gyengék ezek a moszadosok, ha Hunvald éveket töltött előzetesben, hogy aztán a vádpontok többségében fel is mentsék.
Hát ezek elől menekültél Amerikába?:)

Nero Bianco 2013.04.24. 19:26:05

@Google:
"Kérek linket."

Azonnal kapod, mihelyst hozod a tied.

tevevanegypupu 2013.04.24. 19:35:13

@Doomhammer:

Csendorbol lesz a legjobb pandur..nem hallotta meg? Ezzel persze nem vedeni akarom oket, de altalaban a rendoroknek hathatos kapcsolatot kell kialakitania..ha hihetunk a krimiknek..Viszont megint mas dolog a nemzetbiztonsag vezeto emberenek szemelyes mukodese..ok ugyanis nem szoktak koztorvenyes bunozokkel egyezkedni. Na persze mar elobb is voltak erdekes megmozdulasaik, David Ibolya postaladajaba is erdekes uton kerult a cd..

Bloodscalp 2013.04.24. 19:36:57

@Google: Oszt miért is? Miközben valami csontváz szerű kihullik, a függöny mögött pedig ezerrel megy a másik csontvázak rejtegetése?

Magyar vagyok, nem pártszavazó.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.24. 19:38:09

@Alvarez: Nem, nem gyengék. Éppenhogy ezért kapott ilyen keveset Hunvald. Például köztudott, hogy a VII. kerülteben több lakása is van mások nevén. Az egyik luxus apartman garázsában 8-10 méregdrága autója áll.
Mindemellett én nem kárhoztatom azért, mit csinált. Ha a fővárost sem érdekli, engem miért érdekelne? Tőlem nem vett el egy centet sem. Amúgy szimpatikus, könnyen barátkozó fazon. Persze, csakis zsidókkal.

Bloodscalp 2013.04.24. 19:40:49

@Google: elhiszem hogy sok droidocska-mert ez a színjáték nekik szól hogy felhördült mikor kiment ez a hír az állami&lakájmédiába, dehát felhördültek zuschlag&hagyó&gyurcsány megvádolásánál is, és most mind követ törnek ugye élethossziglan.

tevevanegypupu 2013.04.24. 19:48:01

Mindenesetre amiota az oszodi beszed nyilvanossagra kerult, el lehet kepzelni, hogy a szocik is hogy imadjak egymast es mennyire kedveltek Gyurcsanyt..Minden tovabbi nelkul el lehet kepzelni, hogy ok maguk sem akarjak a Gyurcsany-Bajnai tandem politikaban valo ugykodeset. Mesterhazinak peldaul minden oka meg van ra, hogy ne akarja..

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.24. 19:48:13

van akit érdekel, hogy portik meg laborc miként, és hogyan? nem mindegy? a lényeg hogy üssük a komcsikat

Tehetetlen Dodó 2013.04.24. 19:59:17

@jose maria padilla: Előkerül még az is. A patásnak mégvan pár bugylibicskája a csizmaszárban.

Tehetetlen Dodó 2013.04.24. 20:04:32

@tevevanegypupu: A házmester röhög a markába, egy önjelölt vetélytárstól megszabadult, a pojáca most már totális politikai hulla.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 20:34:05

Ma láttam, a saját, két fülemmel a tévében, hogy a dalra fakadt almaffiózó azt vallotta, őróla úgy tartották, jóban van az Orbánnal - gondolom, légből kapott feltételezések alapján.

Ahol ez egyáltalán felmerülhet, pontosan azon a helyen élünk. A szocik forszíroznák a teljes hanganyag közzétételét, feltételezem, nekik megvan a teljes és vannak abban az ellen oldalra nézve dehonesztáló részletek is.

Várjuk meg a medvét, illetve mackótestvért, mert nem mindenki harapott még fűbe a ragyás famíliából.

Akárhogyan is van Ferencen és Gordonon pillanyalatilag csak Redking nyanya és Barromzó genya képes túltenni.

Ezek fényében Orbán maga kiad egy eleddig ismeretlen női szentet, Gennyfaló Fagocitát.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 20:43:31

@Google: A híres szoci szakértelemről szóló legenda cáfolata régi trollbemelegítés.

Emlékezetes még Schlett Csaba legendás feledékenysége a Fidesz-közeli cégek eladásával kapcsolatban. De ki emlékszik már erre, igaz? :-)

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 20:52:28

@Kandeláber: "Még jó hogy nem te vagy a bíró."

Ha Pintér elvtárs azt mondta, hogy ez a papír maga a Csupa Nagybetűs Igazság, akkor hogy jön bárki is ahhoz, hogy ezt kétségbe vonja?!

Hát így!

Bell & Sebastian 2013.04.24. 20:52:31

@Kettes: Egy-két bilcsi, nem oszt - nem szoroz, de kilövési engedélyt cigányokra csak Feri osztogatott és jól megverette a népét, amikor el akarta kergetni.

Hogy a magyar álcaruhás amcsi ügynököt meg se említsem, aki gyakorlatilag permanensen részeg volt egy éven keresztül, mivel dolga nem akadt, elintézték helyette mások. Ő csak osztotta a lóvét és szákolta a harminc százalékát.

tevevanegypupu 2013.04.24. 20:56:08

@Tehetetlen Dodó:

Hiszen tudjuk, hogy a komcsik mindig egymas gyilkosai voltak, egy cseppet nem csodalkoznek, ha ezt a mostani anyagot is valami jotekony szoci szolgaltatta..mert mar o szeretne az elso sorban ulni..

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:06:11

@tevevanegypupu:
"Viszont megint mas dolog a nemzetbiztonsag vezeto emberenek szemelyes mukodese..ok ugyanis nem szoktak koztorvenyes bunozokkel egyezkedni."

Ez egy jogos kritika. Lúzer Ferire és zseniális csapatára jellemző, hogy egy ilyen találkozó létrejöhetett. A titkosszolgálat főnöke sose ülhetett volna egy asztalnál ezzel a bűnözővel - már csak azért se, ami a fejében van.

Alfőmérnök 2013.04.24. 21:14:16

@jose maria padilla: Szerintem is nagy poén lesz, ha kiszivárognak az ügy részletei.
Egyébként ebben a kérdésben speciel igazat kell adnom gloárnak (olyan jól értesültnek tűnik a fazon...).

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:16:38

@Google:
"Képzelheti, eme atomtudósok purparléját kevesen értenék meg egyébként."

Erről azt gondolom, hogy nem szerencsés ilyen beszélgetéseket magyarázat nélkül a nagyközönség elé tárni. Nem azért, mert a nagyközönség nem értené meg - az emberek általában elég okosak és a nap végén mindez az ő érdekükben történik. Hanem nem biztos, hogy megérténék, hogy
- egy bűnöző többet hazudik, mint igazat mond és a szövegéből kihalászni az igazságot egy külön szakma
- a rendőrök és különösen a titkosrendőrök rendszeres kapcsolatot tartanak bűnözőkkel - ez a munkájuk része. Amikor pedig bűnözőkkel beszélnek, ők is a legváltozatosabb sztorikat adják elő, a feladatnak megfelelően. Hogy később ezért ne vonják őket felelősségre, fel szokták venni ezeket a beszélgetéseket.

Biztos emlékszik a "raw intel" diszkusszióra az USA-ban az iraki háborúval kapcsolatban. Az ugyanerről szólt. Ott az USA alelnöke olvasott ehhez hasonló beszélgetéseket. Az eredményt ismerjük.

tv.msnbc.com/2013/03/18/selling-the-iraq-war-experts-knew-the-intel-was-faulty-why-didnt-they-blow-the-whistle/
"When you have a vice president and his chief of staff digesting raw intelligence and coming to their own conclusions–they are not intelligence professionals–the whole system is bound to be skewed."

Ezeket a meséket nem szabad szó szerint venni. Általában mindkét fél hazudik.

Nero Bianco 2013.04.24. 21:19:25

@Bell & Sebastian:
"de kilövési engedélyt cigányokra csak Feri osztogatott"

Most ez az új mítosz?
:))))

Nagyon meg lehettek szorulva, ha már csak ilyen orbitális baromságokra telik.
:))

Nero Bianco 2013.04.24. 21:26:12

@Bell & Sebastian:

Nem, valóban nem új annyira ez az eszement ökörség, csak hivatalos szintre lassan kerül.
:)))))

Ahogy hülyül a kormányzat, úgy kap elő nagyobbnál nagyobb baromságokat, és látványosan a széljobb mitológiájához nyúl.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:31:59

@Doomhammer: Füllentőversenyt vesznek szó szerint, csakhogy nem ez a lényeg. Hanem a bizonyosság, hogy együttműködtek. Az egyik pénzt osztogatott, a másik tiszta telefont adott.

Vajon mi dolguk akadhatott ezeknek egymással? Összefogtak a megszállók ellen, mint magyar ellenállás?
Politikai üldözötteket mentettek?

Áá, neem! Kölcsönös előnyökön nyugvó gazdasági megállapodást kötöttek, manipulálták a Szent Demokráciát, Szent Piacot és a Szent Tehén Tőgyét is, hogy fejhessék tovább békében.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:36:02

@Bell & Sebastian:
"Kölcsönös előnyökön nyugvó gazdasági megállapodást kötöttek"

Hát valóban. De hát sikeresek voltak - legalábbis abban a tekintetben, amit Portik ígérni tudott. Nem öltek meg vagy próbáltak megerőszakolni békésen hazafelé gyalogló lánykákat például, emiatt nem lett közfelháborodás és nem követelték politikusok és rendőrfőnökök fejét.

Ártatlan cigókat lelőttek, az egy külön téma.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:37:29

@Nero Bianco: Érvekben gazdag ellenvetésére válaszolva, nem új ez a nap alatt, volt kitől eltanulni.

Bell & Sebastian 2013.04.24. 21:41:21

@Doomhammer: Árnyalatnyi véleménykülönbség van csak köztünk, ezért nem is látom nagy értelmét, hogy bármelyiket is kibontsuk a három közül.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.24. 21:48:17

@Bell & Sebastian:
Jó, akkor beszéljünk erről:
"Mi is rendet szeretnénk. Csak a laborcok meg portikok rendjének ellentétét."

Ám legyen, de akkor a nagyközönség pontosan értse meg, miről beszélünk, nehogy másra haragudjanak, mint akikre kellene. Magyarul: ne a katonákra haragudjanak, hanem a jól szituált értelmiségiekre, akiknek a játékába belekerültek.

Robinzon Kurzor 2013.04.24. 21:52:52

@aristo: "Azt, hogy nekik valami nagyon rossz történt és a hír feltehetően igaz, mi sem bizonyítja jobban mint ez a tűzijátékszerű hülyeségáradat"

Azt a tudományos hétszentségit, de jól megmondtad.

@aristo: "Meghajlok felsorolt érvek lehengerlő súlya alatt"

Nero Bianco 2013.04.24. 21:55:20

@Bell & Sebastian:

Azért az vicces, hogy az érvek nélküli mitologikus hozzászólásaidra érveket vársz.

Hogyan érvelhetnék én a fejedben lakozó téveszmék ellen?
Vagyok én egy elmeszakorvos?
Hát nem.

Ezért aztán pusztán kiröhögöm a minden alap nélküli állításaidat.
Ez van.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2013.04.24. 23:31:45

Semmi különös nem történt. Bármi is történt, az bevett jogállami gyakorlat. De ha nem, akkor is a Fidesz a bűnös. Sokszorosan.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.24. 23:53:22

@politicus: Öröm látni a sok rossz lelkiismeretű, elbizonytalanodott, önmarcangoló kisfideszes megkönnyebbülését. A jó családból való, csak kicsit megtévedt Fellália kisasszony is így örült, mikor megtudta, hogy az egy sarokkal odébb dolgozó konkurrens Lola stricije szifiliszes.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.24. 23:59:42

@Bell & Sebastian: Jópofa ötlet. Szerintem dobd be a jobboldali sajtóban, biztos lesz, akit érdekelni fog.

politicus · http://mandiner.blog.hu 2013.04.25. 00:00:20

@Holger Hartland: ennél azért Te sokkal korrektebb vagy, ezt itt fent betudom a késő estének.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:01:21

@Nero Bianco: A kapád, kaszád, idősapám, előbb olvasd el nyilvános tárgyalások jegyzőkönyveit, utána gyere vissza nyelvelni, hogy lényegre törő legyek.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:03:09

@Kettes: Szerintem itt senki sem kíváncsi rád, belőlem is csak a felebarát szól ki néha, meg a sajnálat.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.25. 00:20:06

@politicus: Sajnos napfényben sem gondolom másként. Felláliának lehet annyi igaza, hogy az ő stricije talán csak strici, de nem szifiliszes. Ám az is lehet, hogy igen. Ki tudja? Ezen a késői órán inkább ne firtassuk, hadd örüljön szegény lány.

Bell & Sebastian 2013.04.25. 00:34:00

@Doomhammer: Mit nem ért ezen? A szocikat kell bepoloskázni, tiszta telefon a Képviselőnek jár és erőszakszervezet gyűjtse be a dézsmát.

A Közép portáján van egy hirdetmény arról, hány nap telt el az utolsó, -számtalan munkahelyeik egyikén- bekövetkezett baleset óta. Gyorsan kiszámoltam, hogy éppen a hídról hideg vízbe pottyant melós esetére gondolhattak, aki szerencsésen kiúszott. Ironikus volt látni, hogy mire kiért a riporter, már csak csupa trappistát talált a helyszínen.

Végül is logikus, hogy előbb a nyelvét vágják ki a dolgozónak, majd fülébe ólmot öntsenek és még megnézessék vele közelről az izzó kardot is.

Ettől még -spárgát fogva- felvonulhat, különben is, szuicid hajlamú alvállalkozó annyi van, mint égen a műhód.

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.04.25. 01:11:25

@tarackos:

A családi adókedvezmény nem Kádár népének segílye, hanem dolgozó, családos polgárok megbecsülése.

Az ingyenes tankönyvtámogatás alatt nem tudom, mit értesz, de ez is inkább a jövőbe való befektetésnek hangzik.

Nero Bianco 2013.04.25. 02:33:36

@Bell & Sebastian:

Hogyan tetszett magának ekkora érvhegyeket összehozni?

Unalmas vagy és kiszámítható. :)))
Szimplán csak egy fidesz zombi, aki üveges tekintettel mantrázza az aktuális agymenést, és teljesen vitaképtelen.
Egyetlen kézzelfogható, leellenőrizhető ténnyel nem szolgáltál, pusztán visszaböfögöd kocsismátét.

Elvtárs, többet vártunk tőled. :))

Bell & Sebastian 2013.04.25. 07:17:15

@Nero Bianco: Mi is a téma? Elfelejtette? Sorozatgyilkosság állami segédlettel a Gyurcsány -érában? Szítani a társadalmi feszültséget?

Valami ilyesmire emlékszem. Nos, volt vagy nem volt?

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.25. 08:34:22

@Bell & Sebastian:
én szeretem, ha itten van a kettes. mindig szomorúság árad belőle. ez öröm nekem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.25. 08:59:39

@Bell & Sebastian: Miket beszélsz? Feri megverette a népét? Mikor veretett az zsidókat? Ha jól emlékszem, magyarokat veretett nagy kedvvel.

Google 2013.04.25. 09:35:24

@Doomhammer:

Nagyon szép, amit a népről és a nap végéről mond. A kérdés már csak az, vajon a HVG érteni, vagy csak magyarázni fogja a dokumenteket. Fogja-e tudni, mikor hazudnak mindig.
Szerencsésebbnek tartanám, ha a bíróság magyarázná ezeket a dolgokat és nem a sajtó. Végeredményben az is csak a nép, -nek az a része, melyről az ominózus beszélgetésben is szó esik- arról, hogyan vásárolták fel őket, mint sajtót. Felületenként.
A bíróságok pedig szoci ellenállási pontok, ahogyan erről Bolgár volt olyan kedves értekezni, úgyhogy... Hibás itt tényleg csak a Fidesz lehet.
Nekik nincs annyi mosdatójuk. Vagy nem is szorulnak annyira rá.

Kandeláber 2013.04.25. 10:09:17

@Kettes: Azért érdeekes, hogy a szocik nem is prüszkölnek annyira, hogy hamis a felvétel vagy ilyesmi. Tóbiás például teljesen normálisan nyilatkozott az atv-ben, a déká ellenben - Molnár Csabi révén - eszméletlen visszataszítóan nyilvánul meg.
Nyilván a Fletó-Szilvásy vonal védelmében.

Kandeláber 2013.04.25. 10:11:12

@Mr Falafel: Én láttam egy olyan interjút, amelyben egy idős holokauszttúlélő (!) mesélte el, hogyan gumibotozta egy rendőr október 23-án, aki még le is zs-zta.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 10:27:50

@Google:
Nezze, en lennek a legboldogabb, ha vegre birosag piszkalna meg a titkosszolgalat zurosebb ugyeit. Az egyszer oke, hogy a mukodesukhoz hozzatartozik a legalitas hataran (vagy azon tul) valo tevekenykedes, de azert egyertelmu buncselekmenyeket kulonosebb nemzeti erdek nelkul talan nem kellene toleralni.

Nagyon szkeptikus vagyok, hogy ez megtortenhet-e, a politikai elit olyan mertekben van osszefonodva a titkosszolgalatokkal, hogy egy ilyen lepest sose tennenek meg. De megprobalni erdemes, legalabb lathatnank, ki sikit a leghangosabban.

Azt viszont kifejezetten karosnak tartom, hogy innen-onnan valogatott titkos anyagokat kontextus nelkul a nagykozonseg ele ontenek. Ez manipulacio a legrosszabb fajtabol. Raadasul az a rendor, aki ma megy el beszelgetni a bunozo kapcsolataval magnoval a zsebeben esetleg ugy dont, hogy nem hianyzik neki az, hogy a jovoben a beszelgeteset, amiben akarmilyen celbol egyuttmukodest ajanl a bunozonek az egesz vilag olvashassa. Es nem megy el beszelgetni, valami meg nem lesz kinyomozva. Ez meg senkinek se hianyzik.

vantaan 2013.04.25. 10:34:37

@Google: ... múlt héten a vikiliksz szerint Orbán közvetlen kapcsolatot tartott a 2006-os budapesti gyújtogatókkal (ha jól értelmeztem a leírtakat)

No akkor kinek a telefonszáma s kinél is volt meg?

Kandeláber 2013.04.25. 11:06:08

@vantaan: Könnyen lehet.
De feltehetően több esze volt mint Laborcnak, és nincs nyoma a dolognak.
Én is dugtam Jenniffer Anistonnal, igaz hogy csak álmomban.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.25. 11:51:53

@politicus:
majd összeborulhattok a munkanélküli hivatal előtt :)

vantaan 2013.04.25. 12:12:42

@Kandeláber: ...biztos, hogy nincs nyoma?

Más.....no hogy is lehet ....tudod ,hogy pl egy gyilkost alkalmaz őrző-védőnek verő legénynek a Fidesz ?
Tudod ott a székház környékén
... no Mi is ez ha nem "összefonódása" a Fidesznek a legsötétebb alvilággal?
"Gyilkosokkal a rezsicsökkentés megvédéséért !?"

No ugye-ugye csak képzelő erő kérdése s persze pénzzé saját médiáé, közszolgálati/párt médiáé s máris lehet címlapot gyártani .... összemosni, rágódni, besározni, ellehetetleníteni .... csak pénz ,s megvett bértollnokok, esetleg ügyészek, bírák kérdése s persze gondolkodni képtelen birka néptömegeké.

Kandeláber 2013.04.25. 12:39:27

@vantaan: Na.
Bértollnokok, megvett bírák, ügyészek, birka néptömegek.
Mindez természetesen csak 2010. április 25.-e óta van így, előtte 2002. és 2010. között kiegyensúlyozott, tárgyilagos közszolgálati média működött az országban.
Minden csupa móka és kacagás volt, becsületes bírákkal és ügyészekkel, öntudatos dolgozók vonultak föl május 1.-én, és a Városligetben a támogatásukról biztosították először Medgyessyt, utána kétszer Gyurcsányt majd Bajnait.
Itt egy kis olvasnivaló: www.facebook.com/notes/polg%C3%A1ri-szemle/pozsonyi-%C3%A1d%C3%A1m-s%C3%A1pi-kiakad/152163328290380

Google 2013.04.25. 13:15:05

@Doomhammer:

Ne a rendőr döntsön arról, mi hiányzik neki, vagy mi nem. Nem is dönthet.
Van neki főnöke, annak esetleg még nagyobb főnöke, minisztere és így tovább.
Függhet-e a kénye-kedvétől, hogyan nyomoz. Ugye, hogy nem?
Sőt, törvényeik, szabályzatuk is lehet nekik erről odabenn, gondolom.
És azonkívül a gengszter úr is dönthet úgy, magától, mert ő nagy, felveszi a diskutziót, sőt, a közreműködők is önállósulhatnak. Úgyhogy hazudunk, hazudgatunk, de: nyoma marad.
Az ösződi beszéddel is az volt, csak szemezgetnek belőle a népek, aztán még nem értik meg, pedig nagyon jól értették azt is. Az egész anyag együtt még szörnyűbben festett, mint bármely kiragadott rész. Összeadódott.
Ha valaki azt hallja egy bűnözőtől, hogy az szépen hordta a pénzt az MSZP-nek, üzletelt velük, arra lehet most azt mondani, hogy maffiózó úr delirál, de nem biztos, hogy ez mindenki számára kielégítő válasz lesz.

Google 2013.04.25. 13:21:22

@vantaan:

Csak igen vagy nem lehet a válasz, mit kell azon értelmezni?
Aztán lehet, olyan táviratokat olvasott, amit Gyurcsányék küldtek a nagykövetségre, és ők akkor éppen azt hitték/akarták elhitetni az amerikaiakkal.
Mint ahogyan a Fideszre akarják rányomni a robbantásokat, a jobbikos viselt dolgokat, olajos sztorikat, és most azt, Labornak muszáj kellett találkoznia Portikkal, azt kívánta a haz, pardon, a Pártérdek. Orbánék miatt, persze.

Google 2013.04.25. 13:29:20

@vantaan:

Éppen erről beszélnek Portikék is, hogyan és hol, kit sároznak be, kreálnak ügyeket, azokat hogyan és hol tálalják, bírák, ügyészek stb. De biztosan saját magukat akarták még feketébbre festeni!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 13:41:04

@Google:
"Ne a rendőr döntsön arról, mi hiányzik neki, vagy mi nem. Nem is dönthet."

Maga lathatoan nem tudja, hogyan dolgoznak a rendornyomozok. Nagy onallosaggal rendelkeznek, mashogy nem is tudnanak kinyomozni bonyolult eseteket.

Egyebkent ujra es ujra megdobbenek, hogy vannak, akik azt gondoljak, hogy eredeti otleteket igenylo tevekenyseget lehet kezivezerlessel, parancsra csinalni. Nem lehet es ennek a Fidesz a legszebb peldaja.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.25. 14:27:06

@jose maria padilla: Nem a gödörben, amit ásatnak velünk? Puhány.

Google 2013.04.25. 15:49:53

@Doomhammer:

Én is meg-megdöbbenek olykor. Bevallom inkább most.
Ezek szerint rendőröknek a főnök csak dísz, hisz úgyis a saját fejük után mennek. Az ügyek is csak úgy megtalálják őket, mint Gyurcsányt az információk. Azért Szilvásy küldte Laborcot is találkozni a gengszterúrral, vagy már azt sem tartják?
És értem már, miért olyan sikeres és ötlettel teli a rendőri felderítő tevékenység. Hát senki nem kézivezérli őket. És ezért nem sikeres a Fidesz, mert Orbánvezérlésű.
De hogyan tudta így önállósítani magát a rendőrség? Pintér már nem ér?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:03:47

@politicus: micsoda alja szánalomkompenzálás ez egy apologétától
bántják a kicsi fideszed? mi lesz így az osztályvezetőséggel

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:09:56

@politicus: nagyon kitűnik, h nem szereted, ha bántják a pártod, mindent megtennél, hogy a fidesz-utálók száma ne gyarapodjon, ugye?
igazi szabadságharcos vagy te :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.25. 16:11:54

@aristo: lmp, jobbik. lmp neked való.
a jobbiknak meg kétharmad kéne, lássuk, leszámolnak-e a komcsikkal, kíváncsi vagyok most már erre

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 17:23:41

@Google:
"Ezek szerint rendőröknek a főnök csak dísz, hisz úgyis a saját fejük után mennek."

Ez egy regi vita. A "rendorseg" sok mindent takar. Amire maga gondol, az a csapateros fellepes. Tehat peldaul amikor kimennek es biztositanak egy tuntetest. Ekkor ok egy parancsra mukodo eroszakszervezet es azt csinaljak, amit a parancsnokuk mond.

Hanem amikor nyomoznak vagy amikor pl. egy titkosrendor egy feladatot kap, akkor nagy szabadsagot kapnak a modszerek megvalasztasaban. Mashogy ez nem is lehet, mivel sok esetben a helyzet percrol percre valtozik.

Ezt a kettosseget mar tobbszor leirtak es javasoltak, hogy a szervezetet valasszak kette parancsorientalt, "katonai" es "kreativ, civil" szervezette. Lehet. En magam reszerol nem hiszek a szervezetekkel valo varazslatokban, en abban hiszek, hogy az emberek tisztaban vannak azzal, milyen szerepek szuksegesek a munkajukban es hogy az adott pillanatban milyen szerepet varnak el toluk.

A lenyeg az, hogy kulonosen egy rendornyomozo kevesbe parancsorientalt es inkabb megy a feje utan. A csoportjaik eleve ugy vannak felallitva, hogy folyamatosan megkerdojelezzek egymas szcenarioit. Az ilyesmit nem lehet parancsra tenni.

Google 2013.04.25. 17:47:40

@Doomhammer:

Na, most már egyikünk sem döbben meg, közelebb járunk sokkal a valósághoz.
Még lennének az ilyen-olyan elvárásai a főnökségnek, ennek-annak, a különböző megrendelések, az un. terhelők; a politikai szál, erre gondoltam.
És itt egy percre kérem, vonatkoztasson el kedvenc területétől, ahol x leszúrja y-t szerelemféltésből, vagy a fiú megöli az anyját, mert az sokat idegesíti -látleletek a társadalom lelkiállapotáról. Ahogyan én sem a csapaterős fellépésre gondolok.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 18:20:54

@Google:
Termeszetesen a rendorparancsnokok befolyasoljak azt, hogy mi legyen kideritve es mi nem, elsosorban azzal, hogy melyik ugyre mennyi idot allokalnak. Egy ugyes parancsnoknak mas eszkozre szuksege sincs, ha azt akarja, hogy valami ne legyen kinyomozva. Az osszes tobbi nyomasgyakorlo eszkoz a korrupcio kategoriajaba tartozik, ha megbuknak vele, akkor vege a dalnak. De nem buknak meg. Ugyanis zart halozatot alkotnak es aki kilep a sorbol, azt gyorsan kikozositik.

A fiuk altal leszurt anyak azert fontosak, mert jol demonstraljak, milyen hatekony tud lenni ez a szervezet, ha akar. De vannak egyenlok es egyenlobbek es az egyenlobbek eseten gyakran nem akar. Azok, akiknek nincsen "hattere", nagyon megjarhatjak. Peldaul Pentek Laszlo.

bömböcz 2013.04.25. 18:30:37

@Doomhammer:
remélem tuggya, hogy most elvetette a mindenkori rencerbizalmat!
Nem lennék a maga helyében...

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 19:10:18

@bömböcz:
Nem is szeretném, ha a helyemben lenne. Akkor hol lennék én?

bömböcz 2013.04.25. 19:22:17

@Doomhammer:
A Nemzeti Kormány mindenkinek megadja a lehetőséget, hogy megtalálja a maga helyét!
Magának is...

Google 2013.04.25. 19:28:03

@Doomhammer:

Mintha most hatékonyabb is a szervezet, mint valamikor, bármikor az elmúlt nyolc évben. Megtáltosodott tán. Péntekről nem értettem mit akar mondani; úgy tudja, nem hibás? Vagy másként hibás?
De, visszatérve a kiindulóponthoz, látom, hogyan védekeznek ebben az ügyben: a felek hazudnak egymásnak, Portik Laborcnak és vissza, a felettes, jelen esetben a miniszter nem tud semmit, nem ért hozzá, nem ilyen kiképzést kapott - nem járt Moszkvában KGB-egyetemre, gondolom -, jó szoci mintára majd valami portással vitetik el a balhét. Pincérrel tán, ha már Vadrózsa. És akkor a kérdésem az, ezt az embert talán hatékonyabban kérdezték volna ki, ha előzőleg hidegre teszik, más lett volna az alkupozíció, nem? Így egyenlő felekként tárgyaltak, és ez itt a bökkenő.
Nem hiszem, hogy Portik volt abban a helyzetben, hogy etessék-itassák őt Menzákban és Vadrózsákban.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.25. 19:33:48

@Google:
"És akkor a kérdésem az, ezt az embert talán hatékonyabban kérdezték volna ki, ha előzőleg hidegre teszik, más lett volna az alkupozíció, nem?"

A Fidesz hidegre tette, hatékonyabb lett az alkupozíció?

bömböcz 2013.04.25. 19:34:47

@Doomhammer:
Eh...gondoltam!
Legjobbjaink hagynak el a súlyos tereh alatt!
Gondolom maga is a "részeg német angolul próbál beszélni" technikával sajátította el a nyelvet és szedi föl a magáhozillőket...

Google 2013.04.25. 20:01:43

@Doomhammer:

Qui vivra vera, ahogyan a művelt holland mondja.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.26. 09:45:07

@Google:
Nézze csak, így adnak-vesznek információt a rendőrnyomozók.

www.borsonline.hu/20130426_kovacs_lajos_rolam_beszelt_portik_tamas_laborcnak
"Kovács Lajos egész másképp emlékszik a történtekre.

– Tény, arról beszéltem egyszer Portiknak, hogy a Fenyő-ügyben előrehaladt a nyomozás. Őt akkor nem körözték, és tudtam, hogy értékes információi lehetnek – emlékezett az ezredes. – Nem igaz, hogy azt vártam tőle, hogy bárkinek is csapdát állítson. Sokkal inkább egy albán férfiról kérdeztem, akit ellenőrizni akartunk. Az ­illető ott volt a helyszín ­köze­lében a gyilkosság idején, és tudtuk, hogy Portik testőre volt."

Ezen felháborodhat, de ez így működik. És normálisan jól működik, tehát a nyomozó értékes információhoz jut. Megesik, hogy melléfognak. Meg az is megesik, hogy a bűnözőknek sikerül beépíteniük az emberüket a rendőrségbe.

Google 2013.04.26. 12:57:32

@Doomhammer:

Így csinálták, igen. De vajon milyen sikerrel?
Kovács Lajos, ha jól értem, a Fenyő-gyilkossággal kapcsolatosan érdeklődött Portiknál, és nem hinném, hogy Menzában, Vadrózsában etette-itatta volna.
Van egy olyan érzésem, hogy kicsit túlértékelték ezt a Portik gyereköt, lehet, nem is tudott annyit, amennyit róla egyesek képzeltek, és még inkább reméltek tőle. Inkább kezelték haverként, tudja, amolyan haveri kutyaként, mely talán jól belemar(hat) majd az ellenfél lábikrájába.
Maradjunk annyiban, amit ő, Portik mondott saját magáról: jól üzletelt MSZP-sekkel, olaj, cigi, minden, és persze korrektség, valamint egyeseket jól meg is kent. MSZP-seket persze.
Szerintem nála a tudást az a pénz egyensúlyozta ki, amit kiosztott ennek-annak. Na, és jól tudta magát eladni, már akinek.
Érdekes, hogy a volt kormánypárt a bizalmát egy Portikba helyezte. Fölöttébb érdekes.

Google 2013.04.26. 14:12:12

@Negyvenértelmiségi:

Úgy az, ahogyan maga vagy én az lehetnék.
Azt nem értem, hogy egy ilyen rasszistának, antiszemitának kikiáltott országban miért éri meg nem magyarnak/akárminek vallania magát?

2013.04.27. 01:48:18

Előbb néztem meg. Még mindig nincs "Egymillióan Portik Tamás szabadon engedéséért!" csoport a fészen.

Szégyen.
süti beállítások módosítása