Gyurcsányabbak Gyurcsánynál
2013. április 18. írta: Lakner Dávid

Gyurcsányabbak Gyurcsánynál

elmentöszöd.jpg

Önmagát valamire is tartó publicista nem áll neki a trash-kultúrát (?) ócsárolni: nem feketepákózik, nem kiszeltündézik, nem elemzi, mivel masszírozták a nézők agyát az Éjjel-Nappal Budapest legutóbbi adásában. Jóérzésű polgár nem jelöl ki magának efféle ellenfeleket, mert még a végén azt kell gondolja, hogy maga is csak ezen az alacsony színvonalon ismeri ki magát.

A Gyurcsány Ferencről és 2006 őszéről most készült, Elment az öszöd című filmről mégis beszélni kell, mert igazi mélypont. Ilyen az, amikor egyre mélyebbre süllyedünk a mocsokban, és a végén már leginkább csak a saját magunk által életre keltett démonokkal küzdünk, nem ismerve fel, hogy hová is jutottunk. Ez akkor is így van, ha önmagunk folyamatos alulmúlására kitűnő példa Gyurcsány Ferenc és az ő pályája. Ahogy Pintér Bence írta még januárban, a volt miniszterelnök a hazai trash-kultúra része, akinek minden második megnyilvánulása mutatja, milyen az, amikor valaki csak nem veszi észre magát és azt, hogy hova süllyedt néhány év leforgása alatt. Gyurcsánynak komoly felelőssége van a hazai közbeszéd alacsony nívóra szorításáért és a sérelempolitika folyamatos életben tartásáért.

Így, mondhatnánk cinikusan, Gyurcsány csak azt kapja, amit megérdemel: másfél órás filmben pocskondiázzák a legalpáribb módon, játsszák el, milyen lenne, ha börtönbe kerülne, mit mondana az utolsó szó jogán a bíróságon. Az ügynökök a paradicsomba mennek című trash-filmjével bemutatkozó Dézsy Zoltán most arra az elképesztő bravúrra készül, hogy gyurcsányságban múlja felül Gyurcsányt.

Az előzetest, a rövid összefoglalót és az egyes jelenetek forgatókönyveit (részletek itt olvashatóak) megtekintve az embernek az az érzése támad, hogy ilyen a valóságban nem fordulhat elő. Hogy igazából senki nem írhatja meg egy film szövegkönyvét részeg jobbikosok nagy röhögések között előadott szerepjátékára alapozva, a legendás Egy LMP-s képzeletbeli naplója sorozat színvonalán, valamint senki nem készíthet egész estés mozifilmet a Tutiblog viccesnek szánt képeinek és cikkeinek a szellemében. Mert itt ebben lesz részünk, még a zs-kategóriát is nagyon nehéz lenne a filmnek kiosztani, amiben ritka undorító és látványos módon próbálják szájba rágni mondanivalójukat. A szövegek ritka szellemtelenek, ilyeneket tizenéves gyerekek szoktak viccesnek tartani, amikor az erdei iskolában paródiavideót készítenek a Harry Potter-ről – itt felnőtt emberek, ráadásul ismert színészek járulnak hozzá az élményhez.

Csendet, vagy kiüríttetem a termet! Ha még egyszer politizál, azt szankcionálni fogom!” – csattan fel egy ponton a bírónő; később Gyurcsány így szól: „az utolsó szó jogán leleplezem ezt aljas eljárást. Ne féltsen, a demokratikus erők szolidaritása kiszabadít börtönömből. Klárának, Piroskának és a családnak  üzenem, hogy szeretem őket. És: no pasaran.”  Dézsyék szándékaik szerint nem paródiát, hanem abszurd drámát igyekeztek készíteni. Mégis inkább az előbbi sikerült, ahol nem a kritizált fél szatirikus ábrázolását láthatjuk valójában, hanem a kritizálóét. Paranoiák, démonok és ellenségképek keverednek, megspékelve mindezt rendkívül erőltetett és szánalmas párbeszédekkel, modoros ripacskodással és primitív beállításokkal. Dézsyék produkcióját látván az ember nem tehet mást, minthogy elképedve tiltakozik ez ellen az ízléstelen, szellemtelen és bunkó politikai hullagyalázás ellen. Bármennyire rossz véleménnyel legyünk is Gyurcsány tevékenységéről, ilyesfajta undorító élcelődést ő sem érdemel.

Három dolog mellett nem érdemes elmenni: közéletünk odáig jutott, hogy félig-meddig a politikai ellenfél rabláncon hurcolására (jobb esetben: elkergetésére) épüljön egy politikai oldal önmeghatározása – hogy aztán efféle filmnek csúfolt borzalmak kapcsán is csak az jusson a kommentelők eszébe, de jó lenne Gyurcsányt valóban rabláncon látni. És hogyan fordulhatott elő, hogy olyan ismertebb színészek, mint Fésűs Nelly, Szabó Sipos Barnabás és Újlaki Dénes a nevüket adják ehhez, és magukat komolyan vevő emberek nem csattantak fel a második csapó után, hogy „gyerekek, józanodjunk már ki, ez így kritikán aluli”. A legsúlyosabb kérdés pedig az, hogyan kaphat egy ilyen film bármiféle NKA-támogatást, ráadásul a miniszteri keretből? (A Magyar Nemzeti Filmalap ugyanakkor nem támogatta Dézsí forgatókönyvét.)

Dézsy szerint egy Bagi-Nacsa show-ban a politikusok többet kapnak a filmben látottaknál, ráadásul a közszereplőknek el is kell tűrniük az ilyesmit. Dézsy úr szíves figyelmébe ajánlom a negyedik alkotmánymódosítást, azon belül is a szólásszabadság és az emberi méltóság védelmének egy sajátos elegyére vonatkozó passzust (még ha nem is feltétlenül értek vele egyet). Mert ez a film szinte biztosan nem állja ki az utóbbi védelmének próbáját.

Mintha egyeseknek tényleg elment volna az eszük.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr925232339

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsányabbak Gyurcsánynál 2013.04.18. 11:26:02

A Gyurcsány Ferencről és 2006 őszéről most készült, Elment az öszöd című filmről beszélni kell, mert igazi mélypont.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samott 2013.04.18. 08:37:50

"közéletünk odáig jutott, hogy félig-meddig a politikai ellenfél rabláncon hurcolására (jobb esetben: elkergetésére) épüljön egy politikai oldal önmeghatározása – hogy aztán efféle filmnek csúfolt borzalmak kapcsán is csak az jusson a kommentelők eszébe, de jó lenne Gyurcsányt valóban rabláncon látni." - igazsag szerint a kozelet mara mar oda juttot, hogy nem tudok olyan politikust megnevezni, akit ne latnek szivesen rablancon vagy eppen bortonben. Es ha komolyan vennenk magunkat akkor talan nincs is olyan politikus aki egy normalis orszagban szabadon meguszhatna amit ezek ezzel az orszaggal muvelnek/tek.

Ezt a tutiblogot meg kar volt emliteni, atkattintottam, de meg egy ilyen szinvonaltalan, igenytelen valamit...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 08:55:04

Hát ez komoly :-) Maszturbációs segédeszközök gyártására van 5 milliós támogatás december végén? Nahát.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 08:56:20

Hát ez komoly :-) Maszturbációs segédeszközök gyártására van 5 milliós támogatás december végén? Nahát.

Érdemes átnyálazni a miniszteri keretet egész évre, Dézsy nem először kap belőle. S összehasonlításokban nem is keveset.

www2.nka.hu/pages/archivum/miniszteri_tamogatasok/2012/2012_evi_miniszteri.html

toportyánzsóti 2013.04.18. 08:56:34

Viktorka nem tudja hogy a késsel villával történő étkezés ugyanabban az uriemberi etikettben van amiben az is benne van,hogy uriember nem személyeskedik,csak tahó.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 09:01:58

Tilikov jól megmondta, ezt kaphatjuk be - elszámoltatás helyett.
A főhelyen van egy írás a mindent szétrohasztó, törvényes korrupcióról, Gyurcsi ennek a zuhanásnak ugyan fontos állomása, de Antall óta nincs megállás!

Könyörgöm, ne akasszuk fel, de legalább egy főembert igazán lecsukhattak volna már. Ha másért nem, az illúzió kedvéért, mert ez így elég visszás, hogy csak köznéppel szemben hatékony a pénzbeszedés és elnyomás.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 09:56:18

1. Hát ez komoly :-) Maszturbációs segédeszközök gyártására van 5 milliós támogatás december végén? Nahát.

Érdemes átnyálazni a miniszteri keretet egész évre, Dézsy nem először kap belőle. S összehasonlításokban nem is keveset.

www2.nka.hu/pages/archivum/miniszteri_tamogatasok/2012/2012_evi_miniszteri.html

2. A hozzászólásom eltűnt az elküldését követően.

3. A poszt is eltűnt, de direkt linkről – még? – elérhető. Mi a fene? Lakner úr helyett Lelkylola kapja a megtisztelő felkérést, ledorongolás helyett fanyalogva tapsikoló posztot kíván a nemzet?

Bell & Sebastian 2013.04.18. 10:04:27

Háló, ki babrál a gombokkal?

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.04.18. 10:05:49

"A Gyurcsány Ferencről és 2006 őszéről most készült, Elment az öszöd című filmről mégis beszélni kell, mert igazi mélypont."

Nem, ez melyebben van nala.
www.pecsma.hu/pecs-aktual/gyilkolt-mert-lefitymaltak-ferfiassagat/

Es meg ez se a melypont. Az talan a fenyevoknel van.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 10:21:30

Helló, Redakció! Most akkor lesz poszt az elment az Öszödről vagy nem lesz?! El kéne dönteni, mert az nem megy, hogy kirakjuk, majd visszavonjuk, majd...

rako1982 2013.04.18. 10:34:09

Meg kéne nézni előbb a filmet... Vicces, hogy úgy írnak egyes dolgozatot bármiről, hogy nem látták. A forgatókönyv-részlet pedig szinte szó szerinti idézet Feritől.
ir5ány a mozi, Lakner Dénesnek is!

rako1982 2013.04.18. 10:37:08

Meg kéne nézni tán a filmet... utána pedig széátszedni, bölcsész körökben így szokták (ingyen tanács Lakner Dénesnek)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 10:43:28

1. Hát ez komoly :-) Maszturbációs segédeszközök gyártására van 5 milliós támogatás december végén? Nahát.

Érdemes átnyálazni a miniszteri keretet egész évre, Dézsy nem először kap belőle. S összehasonlításokban nem is keveset.

www2.nka.hu/pages/archivum/miniszteri_tamogatasok/2012/2012_evi_miniszteri.html

2. A hozzászólásom eltűnt az elküldését követően.

3. A poszt is eltűnt, de direkt linkről – még? – elérhető. Mi a fene? Lakner úr helyett Lelkylola kapja a megtisztelő felkérést, ledorongolás helyett fanyalogva tapsikoló posztot kíván a nemzet?

4. A filmről a trailer és a forgatókönyv-részletek eleget elárulnak ahhoz, hogy ótvar gyengének lehessen minősíteni.

Urfang 2013.04.18. 11:08:10

@rako1982:

Vannak filmek amiket nem kell megnézni ahhoz hogy tudjuk mennyire gagyi.

Ilyen A kétfejű cápa versus boakonda, és ilyen ez is.

:)

Bell & Sebastian 2013.04.18. 11:10:56

@Counter: Nemsokára maga is eltűnik, ha tovább birizgálja a Kuki Minisztériumot. Mert mi legyen azokkal, akiknek még Malackára se telik, aki egy Nyúl?

Na, erre válaszoljon, ha tud!

Urfang 2013.04.18. 11:14:43

Ez nem több mint egy virtuális mese elszámoltatás, ami csak azt bizonyítja, hogy a fidesz mindig képes még hülyébbnek nézni a saját szavazóit.

Engem komolyan érdekelne, hogy a fideszesek hatalmas tömegében most azok vannak-e többen, akik ettől most elégedettek és úgy érzik nyertek, vagy azok akik megalázva érzik magukat mert a pártjuk ennyire hülyének nézi őket, hogy eléjük vet egy mese elszámoltatást és azt várja, hogy belefetyeljék mint cica a tejet és még doromboljanak is utána.

Vodka Narancs 2013.04.18. 11:19:26

Szomorú, de manapság a színészek is egyre kevésbé tudnak megélni (hacsak nem olyan "sztárok" mint Stohl Boci, Csányi Sándor, stb.), ezért van hogy már inkább a pofájuk ég, de elvállalnak ilyen szemetet is. Vagy még ennél is rosszabbat (Szuperbojz és társai). Egyébként ritka amatőr ez a produkció, ma már egy középiskolás filmszakkörön szebb és profibb képi világú alkotások születnek. Vajon hová lett akkor az NKA támogatás?

Bell & Sebastian 2013.04.18. 11:20:14

Latex búslakodó

A mára liberális-baloldali kötődésűvé átlényegült, levitézlett exkommunista csak magára ölti, összekucorodik a sarokban, a Dunnyuskát dúdolva visszaréved a daliás időkbe, amikor még a kiszbőlpattant alumíniumhiéna csak sportminiszterkedett és meleg volt, senki sem fázott.

www.vagyaim.hu/1354-Latex-buslakodo-fekete-fekete.html

(x) ez a bejegyzés a KIM támogatása nélkül nem jöhetett volna létre, külön köszönet Lajosnak, akitől nagy tételben lehet gumigranulátumot vásárolni, szombaton is nyitva, kérésre házhoz megy

maretz 2013.04.18. 11:21:50

@toportyánzsóti:

Ezekszerint az általad említett úriember-kódexet Te sem olvastad éppen valami figyelmesen... személyeskedéssel kéred számon a személyeskedést. Gratulálok kolléga:)

Bloodscalp 2013.04.18. 11:22:22

"trash-filmjével bemutatkozó Dézsy Zoltán most arra az elképesztő bravúrra készül, hogy gyurcsányságban múlja felül Gyurcsányt."

milyen trash? Kampány van te nagyon hülye! viktorért imádkoznak, gyurcsányt bezárják-filmben. ennyi a történet.

és harmatgyenge prekoncepció hogy ennyit tűrnie kell egy közszereplőnek ott, ahol egy kommentért feljelentik a polgárt.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 11:22:47

@Csempepempe: és @Bell & Sebastian:

"Az elment az öszödöt AZ ÜGYNÖKÖK A PARADICSOMBA MENNEK című első játékfilmem sikere alapján kezdtem el írni, Lajos barátom biztatására. Sokáig nem szövögettem a dramaturgiai szálakat, aztán felbecsülhetetlen értékű segítség érkezett a Filmalaptól: felhívták as figyelmet az első változat buktatóira. Későbbi levelük újabb lökést adott az íráshoz, majd egy hétre bevonultam egy jakkuzi-ba. Napokig üldögéltem a medencében, és akkor ott, fejben megírtam a könyvet.Aztán ötletbörzét tartottunk két szellemdús barátommal, egyikük - a véletlen játéka lehet, de mindkét játékfilmemben fegyőrt alakított..., másikuk simán ötletzseni. Onnantól kezdve már minden "egyszerű" volt. Jöttek a pályázatok, az NKA-támogatás ,a kisebb-nagyobb szponzori segítségek, és az újabb és újabb ötletek a filmhez."

Bell & Sebastian 2013.04.18. 11:30:28

@Counter: Na és akkor mi van? Ha maga is ismerne egy Kukit (a minisztériumból), nem búslakodna naphosszat a sarokban. Pont hogy Kiskegyedért van az egész, mire itt elégedetlenkedik feszt.

Álljon át, amíg nem késő, mert megy árkot ásni, oszt kakaskodhat egy fán.

toportyánzsóti 2013.04.18. 11:32:05

@maretz: Igazad van szigorú kritikusom,mentségemre legyen mondva,nem vagyok Magyarország miniszterelnöke,hehe.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2013.04.18. 12:14:43

@Counter:
Véletlenül egy időpontban jelent meg két bejegyzés, ezért ezt későbbre tettük át.

☉ ☾ 2013.04.18. 12:17:49

Teljesen értelmetlen ennek a filmnek a létrejötte.

Mindannyian tudjuk, hogy kik és miért készítették, azt is, hogy kiknek. Akiknek készült azok is tudják mi van benne anélkül, hogy megnéznék.

marko11 2013.04.18. 12:25:59

"Az ügynökök a paradicsomba mennek" c. című filmet simán le-trash-filmezni nagy hiba.
Megértem, hogy a filmesztétákat, filmtudorokat zavarja a film képi világa, a dramaturgia hiányosságai stb., de ez a film NEM filmesztéták számára készült, hanem azoknak, akik érteni szeretnék, hogy hogyan lehetett a magyar rendszerváltásból Kész Átverés Show.
Az pedig nem ennek a filmnek az alkotóit minősíti, hogy ezt egy outsidernek, Dézsy Zoltánnak kellett megcsinálni. Ha már Jancsó uraméknak 20 év kevés volt erre.
Jut eszembe, Jancsó legutóbbi filmje 225 millió Ft támogatást kapott. Ez a film 16 millió Ft-ot.
Ezt az ügynökös filmet egyébként sokkal többen látták, mint a Jancsóét.

Alvarez 2013.04.18. 12:26:37

Ebben pont annyi a fantázia, mint a rezsicsökkentésben. Ennyit tud a jobboldal.

2013.04.18. 12:28:55

A művész beleszart a zongorába a közönség meg nem érti.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 12:38:10

@Lakner Dávid:

1) Ugye, jól értem, hogy nem láttad a filmet? Hát, akkor miről beszélünk?!

2) Ha már --- így, ripsz-ropsz --- ilyen nagy filmestésztává (ópardon: filmesztétává) léptetted elő magad, akkor (azt legalább) tudhatnád, hogy a trash-film (az) egy (komplex) műfaji kategória és bár én sem láttam a filmet (--- miről beszélünk?!:-)), de az előzetes alapján fogadni mernék, hogy ez (bizonyosan) nem az.

2/a) És Az ügynökök a paradicsomba mennek sem trah-film.

3) El kellene döntened, hogy esztétikai vagy ideológiai problémáid vannak a filmmel, mert szakmaiságra hivatkozni egy világnézeti (s, pláne, politikai) vitában (minimum) übertirpákság... bbjnick.blog.hu/2013/01/05/_szakmaisagra_hivatkozni_egy_vilagnezeti_vitaban_199

4) Hogy valaki egy lebutított, leegyszerűsített "szappanopera"/"sorozat"-dramaturgiát és -filmnyelvet alkalmaz a filmjeiben, ebben látja zálogát, hogy üzenete eljut célközönségéhez, az, szerintem, önmagában egyáltalán nem bűn. Max. nem kap aranymedvedíjat --- de mi van, ha nem is arra vágyik?! Ellenben megnézik filmjét néhány százezren vagy millióan --- mi van, ha erre vágyik?! (Egyébként --- mint filmestészta a filmestésztának --- elárulom neked, hogy az elmúlt húsz évben Jancsó sem tesz mást, mint ezt a típusú dramaturgiát és filmnyelvet csűri-csavarja, stilizálja, totalizálja...)

5) Mennyivel jobb az --- ha már moralizálunk is ---, ha valaki magas(film)művészeti igénnyel hazudik, mintha gagyi módon (hazudik vagy próbálja elmondani a maga igazát)? (Csak a szél (és semmi más?))

6) Ami ma a magyar mozgóképes kultúrában (úgy általában s már jóideje) zajlik, az több, mint tragikus. A jelenlegi (tkp. nemlétező) kultúrpolitika pedig csak ront (nem kicsit, nagyon) az egyébként is förtelmes állapotokon. A fidex s*ggnyalonc dilettantokráciája teljesen szétrohasztja a tévét, a filmet és mindent, ahihez csak a közelébe férkőzik. De ez egy másik vita.

7) Gyurcsánynak módja van perelni a filmkészítőket --- a helyében én ezt tenném.

unionista (törölt) 2013.04.18. 12:38:28

ez az egész arra lesz jó, hogy egyszer gyurcsány kiborítja a bilit.

vasziljevics 2013.04.18. 12:39:08

@Csempepempe: Stohl Buci lehet bármennyire értéktelen mint magánember, kevés nála zseniálisabb színész él ma ebben az országban.

Urfang 2013.04.18. 12:43:39

A legmókásabb az lesz majd, ha Fletó perelni fog emiatt és nyer. Egy jó ügyvéd ezt simán megfogja, ha a hatályos bíróság nem ítélte el Fletót, akkor ezek a filmesek miről is vetítenek? Ezt nagyon könnyű lesz így megfogni.

Ettől aztán nem lesz eggyel sem több fidesz szavazó, csak elment egy csomó millió erre a valamire, plusz fizethetnek majd a Ferinek is, hát tényleg megéri ezért?

Ez a jobbos hülyeségnek az egyik kiemelkedő példája. Semmire elpocsékolt milliók és a végén még Gyurcsány jár majd jól, zsebre vágja majd a kárpótlást és kéjes örömmel hallgatja majd a kötelező bocsánatkérést.

Szívesen megtudnám ki volt ennek az értelmi szerzője.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 12:51:43

@Urfang:

Tévedsz! Mire ebből az ügyből per lehet/lesz (s, pláne, ítélet), ezt a filmet már százezrek, (s a tévén keresztül akár) milliók látták és rég megtette hatását. Ki van ez találva, hidd el nekem!

nnnnnnnn 2013.04.18. 12:56:56

"Bármennyire rossz véleménnyel legyünk is Gyurcsány tevékenységéről, ilyesfajta undorító élcelődést ő sem érdemel."

mindjárt megsajnálom. amúgy tényleg nem ezt érdemli. már rég börtönben kéne rohadnia.

Vitéz Kőbányai Világos 2013.04.18. 12:57:24

@marko11: Az ügynökösdis film funkciója még ennél is egyértelműbb, és aljasabb. A magyar politikai jobb oldal akár önnön testével is véd minden dokumentumot a történészek elől, nehogy szakmailag kutatni lehessen, hogy hogy is folyt ez valójában. Ehelyett van urban legend gyártás, kövérlacihoz igazított áltörténelem. Na ehhez kell az a film.
GRATULÁLOK!

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 12:58:00

@Counter:

Ezeket a támogatási listákat népszerűsítgetni szerintem meglehetősen kontraproduktív:-) Még átpörgeti valaki és egyértelművé válik számára, hogy a jelenlegi hatalom összehasonlíthatatlanul nagyvonalúbb az ellenoldali kultúrával, mint a ballibek voltak az ellenoldaliaikkal:-)

nnnnnnnn 2013.04.18. 12:59:01

@Urfang: egyelőre úgy néz ki hogy 2014től fletóka végleg kiszorul a parlamentből.

látjátok feleim szümtükkel 2013.04.18. 12:59:44

@bbjnick:

Igazad van, sőt! Ez a még senki általk nem lűtott film jobb reklám mindennél. A hatása viszont kiszámíthatatlan, mint ennek a blognak is. Én a blog céljának azt látom, védjük már egy kicsit Gyurcsányt, hátha annál többen támadják, vagy többen megnézik majd a filmet. Nem biztos, hogy ez lesz az eredmény.

Urfang 2013.04.18. 13:00:34

@bbjnick:

Aztán a per szempontjából mit számít majd hogy hányan látták? Ferinek majd mit számít hogy hányan látták? Ráállít egy ügyvédet és annyi gondja lesz, hogy a végén felmarkolja a kárpótlást.

Megeszem a kalapom ha milliók fognak fizetni ezért. Aki egy ilyenre pénzt költ az már régen fideszes-jobbikos és az is marad, ez a film nekik egyetlen új szavazót se fog már hozni.

Szerintem ez kidobott pénz, és Gyurcsányt nem hogy megszívatják vele, de még ő fog kacagni a végén.

Plusz szerintem még a fideszeseket is meg fogja osztani, mert a leghülyébbek lehet hogy fizetnek majd érte és élvezik is majd, de a picit is értelmesebb fideszes rá fog jönni, hogy egy mesefilmmel szúrták ki a szemét a nagy elszámoltatás helyett.

nnnnnnnn 2013.04.18. 13:03:07

@Urfang: kár hogy a filmet nem a fidesz csinálta de ez igazán ne zavarjon agytrösztke.

luis5 2013.04.18. 13:03:41

Aki megnézi-megnézi aki nem az nem.
Ettől senki sem fogja Miferinket sem megszeretni sem megutálni- marad aki volt: egy szánalmas utóvédharcot folytató senki. (Azért remélem az E14-nek és mszp-nek fog még forró pillanatokat okozni)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 13:08:24

@bbjnick: Nosza! Addig viszont csak a szája járt, már megint.

regress 2013.04.18. 13:11:08

@$$$=$$$: ez pont nektek való film lesz.a narancsos agyhalottaknak készült, normális ember nem fogja megnézni.ti viszont erre indultok be.

lobaszopiatej 2013.04.18. 13:15:23

Itt hiába akarták felül leváltani a kommunizmust, mivel a magyar nép jórészt az maradt, ez a szellem visszaszivárgott, a politikusok pedig meglovagolják.

jweiss 2013.04.18. 13:21:21

Lakner elvtárs alulmúlta Gyurcsányt, a róla készült filmet és önmagát is.

Aszpartám 2013.04.18. 13:23:22

Ez a film nyilván a békemenetes formáknak készült. Szerintem pszichésen úgy hathat számukra, mint a pornó, vagy az ima. Pontosan tudod mi következik, azt is tudod hogy meddig tart és azt is hogy utána megy tovább az élet, de épp erre van szükséged, pár percre belemélyülhetsz az evidensbe és "boldogítóba", és meg is teszed.

marko11 2013.04.18. 13:24:20

@Vitéz Kőbányai Világos:
Az elsikkasztott, elhazudott, elkúrt magyar rendszerváltás NEM urban legend, hanem tény.
Mondhatnám, hogy a többi részletkérdés.
De, ha már urban legend, akkor az un. demokratikus ellenzék szerepe tényleg az. Mer' hogy ők - mind a nyolcan - döntötték meg a rendszert, a bátor antikommunisták. (Később: a Horn-kormány tagjai.)

nem várt fordulat 2013.04.18. 13:28:31

hát ez, hát ez.... ez....
nem találok szavakat.

Beru 2013.04.18. 13:31:42

Ez nem film. Ezek a képek, beállítások, a technika, a színek, a fények, vágások, nos mindezek ma már egy televízióban sem állnák meg a helyüket. Ez igénytelen. Tré. Ez nem film. És a tartalmáról most nem is beszélnék.

Rogerius 2013.04.18. 13:34:17

1. Normális helyen egy politikai pártvezér aki két bukott választást tudhat maga mögőtt az igen csak politikai "halottnak" számít - és most Orbán Viktorra gondoltam.
Az Öszödi kiszivárogtatás majd az ezt követő Gyurcsány-bohockodás visszahozta Orbánt a sírbol...de ugyanakkor Gyurcsány is, bukása ellenére, szinte örökös szereplője maradt a jelenkori magyar politikai-legendáriumnak

2. Gyurcsány mumus lett vagy inkább egyfajta "ördög" akit a pont ügyeletes fideszes "Vitéz Lászlók" rendszeresen elagyabugyálnak a nép nagy örömére.

3. Valószinüleg a készülő Gyurcsány film, kis tulzással, egyfajta harcos, valásztás elötti hangulatot kiváltani szándékozó "Jud Süs" szerepet kellene hogy betöltsön.

Nem Penny hajója 2013.04.18. 13:37:38

Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan a köztévén is találkozhatunk ezzel a filmmel.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 13:37:44

@Counter:

www2.nka.hu/pages/archivum/miniszteri_tamogatasok/2012/2012_evi_miniszteri.html

www2.nka.hu/pages/archivum/miniszteri_tamogatasok/2009/2009_evi_miniszteri.html

Nem olyan bonyolunlt dolog ez:-) Itt van egymás mellett (alatt) egy-egy link: egy a maga által belinkelt 2012-es és egy a 2009-es év miniszteri különkeretből osztott nka-s támogatásairól.

Akinek kedve van, odakattint, és átbogarássza. És eldönti, hogy, megítélése és a rendelkezésére álló adatok szerint, vajon, a jelenlegi hatalom nagyvonalúbb-e az ellenoldali kultúrával vagy a ballibek voltak?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 13:39:03

@bbjnick:

támogatásairól=támogatásokról

marko11 2013.04.18. 13:40:03

De jó lenne, ha a mozikban látható filmekről is ilyen nagy vita folyna, és nem csak egy készülő filmről!

Urfang 2013.04.18. 13:40:22

@Rogerius:

Mondjuk kérdéses lehet hogy mennyire tüzeli fel a választás előtt a narancsosokat, mert hát mégis csak Gyurcsány elszámoltatásával kampányolt legutóbb a fidesz és az ígéretből csak egy mesefilm lett akárhogy is nézzük.

Ez visszafele is elsülhet, mert csak arra emlékeztetheti a fideszeseket, hogy át lettek verve és csupán egy virtuális valósággal akarják kiszúrni a szemüket.

Ez előre lerombolhatja Orbán 2014-es ígéreteit, mert majd azokból is készül egy mesefilm oszt annyi?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 13:41:07

@Rogerius:

Miről beszélsz? Ismered te a Jud Süss-t? A regényt olvastad? A filmfeldolgozásokat láttad?

Vitéz Kőbányai Világos 2013.04.18. 13:44:45

@marko11: Lécci csak akkor válaszolj, ha képes vagy arra, hogy ne tulajdoníts nekem olyan állításokat, amiket nem tettem! Köszi!

Állítottam olyat, hogy a rendszerváltás problémamentes? Nem. Olyat, hogy az ügynökök megítélése problémás? Sem.

Az lenne a kérdésem, hogy a helyzet olyan marha egyértelmű, mint ahogy ez a film (~valóságpótlék) állítja, akkor miért nem lehet egyszerűen beengedni a történészeket az irattárba? Talán többet tudnánk meg arról, hogy ki, mit, miért csinált.
De ehelyett persze mindig lehet egy-két családi legendáriumból áldokumentumfilmet csinálni, csak akkor ne lepődjünk meg azon, hogy más legendáriumában meg más van.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.18. 13:50:44

@bbjnick: Jó, és akkor most csinálja is, vagy csak a fantáziáját engedte szabadjára?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2013.04.18. 13:51:18

"Gyurcsánynak komoly felelőssége van a hazai közbeszéd alacsony nívóra szorításáért és a sérelempolitika folyamatos életben tartásáért."

Értelmetlen megszorítások! Hazaárulók! Rosszabbul élünk, mint négy éve! A haza nem lehet ellenzékben! Választási csalafintaságokkal kiütötték a kezünkből a győzelmet! Aki zsebszerződésen töri a fejét, az a családja biztonsága érdekében hagyjon fel vele! Az EU-n kívül is van élet! A parlament ellenzék nélkül is működik, csak úgy nem olyan szórakoztató! A baloldal amikor csak teheti, ráront saját nemzetére!

;-)

MEDVE1978 2013.04.18. 13:59:39

Hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy ez tragikus vagy röhejes. A jobboldal annyira börtönben akarja látni Gyucsányt, hogy még fantáziál is róla. Ez egyszerre vicces és rendkívül szomorú. Főként azért, mert az ember erőlködött kapálódzást lát ettől a "győzelemhez szokott" csapattól, akik mindenkit kicsinálnak, ha nem megy törvényesen, hát törvénytelenül, de a milliárdoson mégis fennakadnak, mert nem tudnak hozzányúlni.

Pedig ott volt a Budai Gyulás brutális kudarc már elsőnek (több száz vizsgált ügyből összesen 3 jutott asszem el bírósági szakaszba), de nem tanultak belőle. Most még részben az adófizetők pénzéből le is filmezik a fantáziájukat. Drága jobbos barátaim van egy rossz hírem: Gyurcsány Fecó nem megy börtönbe. Persze nem azért, mert nem érdemelné meg bizonyos ügyek miatt (hozzáteszem, ugyanezért a mostani kormány is bőven lecsukható lenne), hanem azért, mert nem hülye és nem hagyott nyomokat.

Ezután pedig elítélni nyilvánvalóan az európai jogelvek sárba tiprása lenne. Ezt pedig még nem kockáztatják meg... Addig marad a szegény hülyék hülyítése, akik elhisznek egy ilyen filmet és csettintenek a gonosz Gyurcsányördög bebörtönzése láttán...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.04.18. 14:00:06

@Rogerius: "3. Valószinüleg a készülő Gyurcsány film, kis tulzással, egyfajta harcos, valásztás elötti hangulatot kiváltani szándékozó "Jud Süs" szerepet kellene hogy betöltsön."

És ez is teljesen igaz.

pástétom 2013.04.18. 14:02:27

"Gyurcsánynak komoly felelőssége van a hazai közbeszéd alacsony nívóra szorításáért és a sérelempolitika folyamatos életben tartásáért."

Faszt, a közbeszéd alacsony nívóra szorításában legfőképpen a populizmus fertőjében dagonyázó, és szívvel-lékekkel hazaárulozó, a nemzeti sérelempolitikát zászlójára tűző honi jobboldal segédkezett 1990-től máig, az mdf-s pojácáktól kezdve (Für, Csurka, stb.), a Giczy-féle KDNP-n és torgyáni kisgazdákon át a Fidesz prominenseivel bezáróan (Kövér, Deutch) na meg szellemi hű csatlósokat se hagyjuk ki: Bajer, Lovas, stb...

veny 2013.04.18. 14:03:16

Szegény Békamenésesek, most mehetnek fejenként ötször megnézni moziban, hogy meglegyen az elvárt nézőszám...

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.04.18. 14:03:57

@MEDVE1978: Szerintem a szegény hülyéknek ez olyan, mint a kőkorszaki embernek a barlangrajz. Látják, nézegetik, és azt remélik, hogy ha nézik, és közben először akarják, akkor ez majd így nekik meg fog történni.

Majd a Jóisten elintézi, vagy ilyesmi.

anonimokus890 2013.04.18. 14:05:05

teljesen mindegy hogy ki csinalta es kirol szol. Akinek koze volt az elozo rendszerben a politikahoz magas szinten, alacsony szinten, vagy csak kisz tag volt azt mind nyilvanosan ki kellene vegezni, es a gyerekeiket, rokonaikat pedig orokre bortonbe zarni. Akkor nem lenne ilyen helyzet ma az orszagban.

pástétom 2013.04.18. 14:05:53

Amúgy jelenleg vannak ennél fontosabb témák is: az orbáni Fidesz gátlástalan hatalomlenyúlásáról, a közpénzek fideszes zsebekbe való vándorlásáról mikor készűl film? Nem muszáj játékfilm, elég, sőt jobb lenne egy másfél órás tartalmas tényfeltáró dokumentumfilm.

KG2000 2013.04.18. 14:06:46

@Rogerius:
Re 1) Normális esetben 1994-ben nem jön vissza az utódpárt. Sem 2002-ben, sem 2006-ban. Normális esetben egy rendszerváltó párt nem paktál le az utódpárttal.
Re 2) Orbán 1998 óta folyamatosan, minden nap a ti ördögötök, akit legalábbis most még csak virtuálisan minden nap kitrancsíroztok. Tehát 15 éve folyamatosan (sőt, már 1993 óta egyébként, amikor világossá vát, hogy Orbán nem paktál le az MSZPvel).
Re 3) A film lehet hogy hülye, de a Népszava-Népszabad.-ÉS-168 Óra színvonalát képtelenség alulmúlni.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.18. 14:07:07

Erre rá köll szervezni 1 békemenetet.
Megnézik szabadtéri vetítésen, a Hősök terén.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 14:12:25

@Hepci:

Nem kell erre semmit rászervezni: le kell adni főműsoridőben a tévében; mibe, hogy minden eddigi nézettségi rekordot megdönt?!

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.18. 14:14:46

@bbjnick: nana, a győzikesót emlékeim szerint 3 millióan nézték fénykorában.
Azt csak nem múlja.
Felül.

nemecsek ernő áruló 2013.04.18. 14:18:27

@rako1982: Hátőőőő megnéztem a trailert. Ha ezt valaki viccesnek tartja, az tragikus. Viszont ha komolynak, az még nagyobb gáz. Nem volt a földön még olyan diktatúra, ami ennyire ostobán kívánta lejáratni az ellenfelét. Pláne hogy döglött lovat rugdosnak, ez is sokat elmond a "jobbosok" szellemi színvonaláról.

Gyurcsány egy élőhalott. Ti tartjátok életben, fogjátok már fel!

Mohican 2013.04.18. 14:26:21

Függetlenül Gyurcsány mélyrepülésétől gyakran eszembe jut mekkora felháborodás volt ez "coming out", noha amellett hogy felháborító is, tulajdonképpen a hazugság befejezésére szólít fel (már ha valaki meghallgatta). Ebben a hazugságban a teljes politikai elit részes volt akkor és most is. De ami érdekes, hogy jobban ekézi mindenki azt, aki változtatni akart ezen, mint azt aki azóta csak mélyebbre süllyedt és folyamatos hazugságban tart(ana) mindenkit. Elcseszett képmutató ország ez.

marko11 2013.04.18. 14:29:54

@Vitéz Kőbányai Világos:
Kösz a kioktatást, nagy igényem van rá!
Egyébként meg akkor csak a lényegben értünk egyet.
Vagyis ki kellene mondani, hogy a magyar "rencerváltás" K-Európa legsunyibb, leghazugabb, legszarabb stb. váltása volt.
És akik tudják a rendszerváltás igazi storyját (lehet, hogy pl. Jancsó) , azoknak eszük ágában sincs kiteregetni a szennyes valóságot.

pástétom 2013.04.18. 14:32:37

@nemecsek ernő áruló: "Gyurcsány egy élőhalott"Ti tartjátok életben, fogjátok már fel!"

Ez is egy hülyeség. Mit gondolsz, nem politizálna, ha nem foglalkozna vele a jobboldal, vagy mi? Aktív politikus, népszerűsége pedig annyi, amennyi - épp' ezért lehet, jövő évi választások után eltűnik. A Bajnaihoz menekűlt LMP-szakadárok mennyivel népszerűbbek? A Schiffer-féle LMP? Azok is élőhalottak? Na nem is folyt ellenük lejárató hadjárat, ők szimplán szellemi teljesítményük miatt tartanak ott, ahol.

Egy rendkívűl jó képességű ember, akin éppen ezét kellett sikeres karakterlegyilkolást végezni.

Nero Bianco 2013.04.18. 14:42:57

Nabammeg, hát ez röhej.

Mondjuk dézsy ráadásul a kurzusfilmesek között is roppant gyönge eresztés.
Egy film meg vagy műxik vagy nem.
és amennyit eleddig ebből lehet látni, hát sanszosan nem fog működni.
Dézsy köztársaság-téri kazamatás filmje is hogy elszállt a szélben.
Erről is beszélnek majd úgy egy hétig, és utána már senki nem fog rá emlékezni.

Max még majd az mtv a kampányzárásként levetíti 2014-ben.
:))))

Urfang 2013.04.18. 14:43:21

Az azért vicces lesz ha a következő Békemenet alakzatban bevonul a moziba megnézni a képzeletbeli elszámoltatást xD

vantaan 2013.04.18. 14:43:54

Gyurcsányt nem kedvelem, de százszor gerincesebb egy Semjénnél vagy Navracsicsnál!

Orbántól meg az különbözteti meg ,hogy tud késsel és villával is étkezni!
No ennyi, oszt Jó napot!

Kandeláber 2013.04.18. 14:50:30

Nem kellene már csesztetni a nyomorultat.
Annak idején Waszlavik Gazember Petőfi Velorex László kitűnően jellemezte a "Kossuth téri indulóban":
"Harsogja hogy k. ország, de hitványabb az állatnál
Tányérunkból jóllakott, s most belepiszkít."

J.László 2013.04.18. 14:55:20

Hálásan köszönöm a blogszerzőnek, hogy felhívta a figyelmet erre a filmre.

Különben nekem az a véleményem, hogy az öszödi beszédet és következményeit 20 év múlva tanítani fogják a politológia karokon.

aristo · http://aristo.blog.hu/ 2013.04.18. 14:56:07

Nem tudom, mitől vacak ez a film. Ez egy politikai pamflet, pontosan ugyan azzal a céllal készült, mint a maszop híresen magas színvonalú kampány filmje, csak ezt nem lopták. Aki művészetet akar és nem fél az egyedülléttől üljön be egy Tarr Béla filmre.

Az pedig sokatmondó, hogy a sok patkányblogos elmebeteg mennyire képes megsértődni szeretett Ferenc testvérük cikizésén, azután is, hogy lelkük mélyén tudják: a kétharmad alapvetően neki köszönhető, amint a következő választások megnyerése meg nagyrészt nekik, akik a szerelemtől elvakultan nem veszik észre, hogy Ferenc politikai hullája minimális feltétele a választásokon való meg-nem-szégyenülésnek.

Robinzon Kurzor 2013.04.18. 14:57:42

Aztán az egyszeri békemenetes NER-pógár fel ne tegye a kérdést, hogy a Gyúrcsány, az mé' csak a filmbe' megy börtönbe, igaziból meg mé' nem?

Vagy ez a Híradó helyett van gondolva?

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 15:01:55

@Hepci:

Szerintem Ferenc testvér van olyan közérdeklődésre számot tartó figura, mint Győzike. De majd meglátjuk! Az állításomat fenntartom.

nemecsek ernő áruló 2013.04.18. 15:04:21

@pástétom: Gyurcsány egy politikai hulla. Egyedül a napilapok viccrovatában, és a mainstream jobboldali média címplapján tűnik fel. Ha nem tartanátok lélegeztetőgépen, már régen eltűnt volna a balfenéken. Persze, hogy politizálna! De ha nem lenne tényező, akkor nem foglalkozna vele a kutya sem.

A félelem vezeti a jobbosokat. A félelem, hogy Gyurcsány egyszer még újra komolyabb tényezővé válhat.

Csakhogy ez nem történhet meg soha. Csak ti még nem jöttetek rá.

vizipipa 2013.04.18. 15:05:28

@Mohican: " ez "coming out", noha amellett hogy felháborító is, tulajdonképpen a hazugság befejezésére szólít fel"

No persze. Választás előtt áfa csökkentéssel, utána meg áfa emeléssel.

Őszinte és hiteles.

Vitéz Kőbányai Világos 2013.04.18. 15:15:00

@marko11: Igényeiddel mamádnál jelentkezz, ne nálam, köszi!

Egyébként: abban egyetértünk, hogy a rendszerváltásnak - sőt, a kádár-rendszernek is - vannak sötét foltjai, amelyekre üdvös lenne rávilágítani. Ugyanakkor én igencsak felháborítónak tartom, hogy a titkok (részbeni) ismerői ismertetés, tényfeltárás, dokumentum teregetés, beismerés, stb. helyett inkább ilyen filmekre adnak pénzt.

873ujr3rk 2013.04.18. 15:23:56

"Önmagát valamire is tartó publicista nem áll neki a trash-kultúrát (?) ócsárolni: nem feketepákózik, nem kiszeltündézik, nem elemzi, mivel masszírozták a nézők agyát az Éjjel-Nappal Budapest legutóbbi adásában. Jóérzésű polgár nem jelöl ki magának efféle ellenfeleket, mert még a végén azt kell gondolja, hogy maga is csak ezen az alacsony színvonalon ismeri ki magát.
"

és valóban... nade, ha a nagyfőnök kéri ? akkor gondolom kötelező :)

Mohican 2013.04.18. 15:26:13

@vizipipa
... meg 14. havi nyugdíj (bocs ezt más mondta)
az általad említett hazugságok befejezésére szólít fel ...

de van ahol nincs mea culpa;
nem lesz megszorítás, nem lesz tandíj, megóvjuk a nyugdíjakat ...

Pop40 2013.04.18. 15:26:47

@pástétom: Orbánék lopásai nemhogy egy másfél órás, de egy másfél napos filmbe sem zsúfolhatók bele.

marko11 2013.04.18. 15:27:01

@Vitéz Kőbányai Világos:
Poént vettem, de nem igénylem a továbbiakban. (Ha még szót váltunk.)
Dézsy filmjeire filléreket kapott (szerzett), ellentétben pl. Jancsóval, aki többször is, sok milliókat kapott. Én ezt tartom felháborítónak.
Továbbá, kurvára nem érdekelnek (már!) a Kádár-rendszer sötét foltjai, viszont nagyon érdekelnek ennek a szép új világrendszernek a sötét foltjai. Magyar vonatkozásban pedig leginkább csak a rendszerváltás nevű sötét folt!

Kandeláber 2013.04.18. 15:27:26

@nemecsek ernő áruló: Számomra sem világos, hogy az egyszázalékos déká mitől is bír olyan jelentőséggel, hogy komoly ember komolyabban csesztesse őket.
Csak el kell olvasni a névsort: maga Fletó, Vadai, Varjú, a nemes arcélű Molnár Csaba, Bauer, Eörsi...
Egy vándorcirkusz teljes bohóc-részlege kitelne belőlük.
@bbjnick: Ugye? Még mindig tetszik.

pástétom 2013.04.18. 15:28:57

@nemecsek ernő áruló: "Egyedül a napilapok viccrovatában, és a mainstream jobboldali média címplapján tűnik fel"

Viccrovatban a fenét, hülye vagy? A belpolitikai hírek között, ott ahol a többi párt is. Napilapok, netes hírportálok, tévéhíradó, politikai műsorok.

A gyurcsányfóbia betegség, kezeltesd magad. Felőlem gúnyolodjál rajta amennyit csak akarsz, de hazugságokat ne állíts, azzal csak magadat járatod le.

Pop40 2013.04.18. 15:28:59

@pástétom:

@pástétom: Orbánék lopásai nemhogy egy másfél órás, de egy másfél napos filmbe sem zsúfolhatók bele.

873ujr3rk 2013.04.18. 15:33:08

btw 3 évvel a hatalomátvétel után, kétharmaddal a hátuk mögött, totális hatalommal fasza elszámoltatást prezentált a fidesz.

mint keller. és a sok szopógép majd megöli egymást, hogy igazolja, mennyivel jobb a fidesz mint az mszp meg mint az mszp mint a fidesz.

feketén fehéren tolja a pofátokba az atlatszo.hu a valóságot, de gondolom olvasni sem meritek olyan szinten kéne meghasonlani.

873ujr3rk 2013.04.18. 15:34:52

@Kandeláber: mert ha nem a szocik az ellenség, akkor kurva nagy para van. velük ismerik egymást, szépen elosztják a zsákmányt, minden folyik rendben tovább.
ha le sem szarnák a szocikat, esetleg érdemi kérdésekre is válaszolniuk kéne az pedig beláthatatlan következményekkel járna.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 15:36:02

@aristo:

No, de lássa csak! Ha Jancsó csinál (vagy) nyolc "ilyen" filmet milliárdokért, akkor azzal semmi probléma, de ha egy Dézsy kap rá 16 milliót, akkor "szakad a pad".

Pop40 2013.04.18. 15:36:19

@nemecsek ernő áruló:

"Gyurcsány egy élőhalott. Ti tartjátok életben, fogjátok már fel! "

Csak nem képzeled, hogy ezt fideszéknél nem tudják?:)

Gyurcsány mindössze egy kitűnő eszköz, amivel az agyhalott híveket bármikor össze lehet rántani.
Ha azt mondják, hogy gyere birkamenetelni a kormányzati sikerek mellett, a tata csak néz és köd ül csekély értelmű szemén.

De ha azt mondják, hogy mocskos Gyurcsány, megyünk ellene, még a legzombibb alzheimeres munkásőr tata is megindul, mint a villám.

Ez ennyire egyszerű. Minden szavazótömeggel a maga szintjén kell kommunikálni és őket egységbe forrasztani. A fideszes szint pedig a "zemútnyócév", a "nemleszünkgyarmat" meg a "gyúúúúrcsánytakaroggy!!!".

reszeg tengeresz 2013.04.18. 15:36:28

Azert nagyon szomoru, hogy ezt csak igy lathatjuk.
En akarmennyibe is kerult volna a jegy, elsosorbol neztem volna vegig ennek a nyomorult boszmenek az akasztasat.

vantaan 2013.04.18. 15:40:51

@bbjnick: szerinte van a "jobb? vagy bal?" oldalon valami lelki probléma hogy még mindig Gyurcsányt teszi oda nyugtató gumicsontnak a plebsznek a hatalom.

Persze ha ettől merevedése van a népnek....

pástétom 2013.04.18. 15:41:09

@Pop40: Sajnos a filmrendezők örökös problémája, a kényszerű időkorlát követelménynek megfelelve hogyan vágjuk meg a sokórás felvett anyagot, hogy abból egy még élvezhető és tartalmas alkotás szülessen.

Kandeláber 2013.04.18. 15:43:20

@873ujr3rk: Na, azért a MASZOP sem egy komoly társulat.
Előbb ekézték a rezsicsökkentést, majd múlt héten felállt egy szoci a parlamentben, és kijelentette, hogy kevés a 10 %, 15%-os csökkentés kell!
Egyébként tegnap valamelyik híradóban tudósítottak az egyik bizottsági ülésről, és kb. egy másodpercig azt lehetett látni, hogy Meseházy odamegy az ülő Gaudi-Nagy Tamáshoz, és kölcsönösen vigyorogva jattoltak.
Kb. ilyen komoly a magyar parlamentarizmus.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 15:45:51

@bbjnick: Ha járna Kárpátiára, ismerné, ugyanis ott előzenekar.

Pop40 2013.04.18. 15:46:18

@nemecsek ernő áruló:

Ha magukból indulnak ki, teljesen jogosan félnek.
Arrafelé a politikai zombik indokolatlanul sűrűn támadnak fel.

Most is egy ilyen sereg lopja szét az országot a pókhasú főzombival az élen. :-)

s 2013.04.18. 15:47:23

Így jár az a nemzet, ahol korlátozva van a szabad fegyverviselés. Az USA-ban ugye ez megvan. Ott van lövöldözés moziban, iskolában, stb. de ez pl. nincs. Őszintén mondom, nem vagyok biztos benne, hogy az okozott társadalmi kár ott a nagyobb.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2013.04.18. 15:48:22

Fletó helyében még promotálnám is ezt a... hm, produktumot, hogy tessék, ennyit tud ellenem felhozni a jobboldal, ennyit tudnak, erre képesek. Még ő jönne ki jól az egészből.

Pop40 2013.04.18. 15:48:35

@pástétom:

Ez érthető is, de mire szimplán egy Simicska-érdekkört, akár csak a főbb neveket-hálókat említve is, felsorolsz, már vége a másfél órának.
És akkor manyuplenyúlástól zsigamarcellekig még szót sem ejtettél semmiről.

pástétom 2013.04.18. 15:48:39

@Pop40: Igen, Gyurcsány mindig jól jön, ha vörös posztót kell lengetni a fideszes birkahad szeme előtt. És ez még valószínűleg egy behatárolhatatlan ideig így lesz.

De ettől GyF még önálló politikai szereplő, ő és pártja szerepel a médiában akkor is, ha éppen a kormánypártok nem foglalkoznak vele. Balgaság ennek ellenkezőjét állítani.

vantaan 2013.04.18. 15:49:05

@Kandeláber: ....na igen a rezsicsökkentés! Ez annyi mintha azt mondták volna: " vagy annyira hülye kedves polgártárs hogy megint átbasszuk a fejed holmi 300 ft-tal amiért úgy is eladod a hazádat"

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 15:50:09

@Bell & Sebastian:

No, de, ugye, nem járok!:-) Viszont Waszlavikot ismerem, hogy úgy mondjam, a kezdetektől fogva. Még kocsmában is összefutottunk, igaz, van annak is már legalább húsz éve:-)

Pop40 2013.04.18. 15:51:02

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Teljesen igazad van, én is vinném ezerrel mindenfelé. :)

nu pagagyí 2013.04.18. 15:51:56

Közpénzből mocskolódó politikai propaganda? A Fidesszel, mint haszonélvezővel meg kell térítetni a kárt, a közreműködő állami tisztviselőket pedig haladéktalanul ki kell rúgni, mivel megsértették az esküjüket:

"Hivatali kötelességeimet részrehajlás nélkül, lelkiismeretesen, becsületesen, a jogszabályoknak megfelelően, pontosan, etikusan, az emberi méltóságot feltétlenül tiszteletben tartva..." stb.

Pop40 2013.04.18. 15:52:05

@pástétom:

Igen, kábé még egy évig. Mert önállóan kábé annyi esélyük van, mint az lmp-nek.

Vitéz Kőbányai Világos 2013.04.18. 15:57:24

@marko11: Okké :)

A probléma ott van, hogy a rendszerváltás gondjai gyanús, hogy nem érthetőek meg az előző néhány évtized működésének megértése nélkül. Lévén én még a csattogós lepkét tologattam, amikor Szűrös et. kiszaladt az erkélyre, még a rendszer korlátozott nyilvánosságára sem emlékszem. Az ügynökök, ÁVH, satöbbi működéséről - amely pont a jobbosok szerint igen penetráns volt - meg pláne nem tudhattam semmit.
Ezekről viszont - gyanúm szerint - bármelyik mai miniszter többet tud, mint pl. Jancsó. Amellett Jancsó sosem állította, hogy ő erről szeretne mesélni.
Pláne nem dokumentaristaként, kvázi kordokumentum helyettesítésre. Szemben az itt emlegetett filmesekkel, akik igen, és akiknek pénzt adtak olyan emberek, akik akár elmesélhették volna - ingyen - hogy mit is csináltak ők mondjuk 63tól 89ig.

Kandeláber 2013.04.18. 16:00:18

@vantaan: Ha olvastad amit írtam: a szocik már KEVESLIK a 10 %-ot!
Magyarán rá akarnak ígérni, mint a lókupec a vásárban.
Hozzáteszem: a Jobbikkal együtt.
velemenyvezer.blog.hu/2013/02/08/kadar_orok_itt_a_rezsicsokkentes-nagykoalicio

sjános 2013.04.18. 16:00:42

@bbjnick: Szia! Milyen hatása lenne??? Semmi!
Aki utálja Gyurcsányt...az utálni fogja ez után is....aki kedveli Őt vagy amit képvisel...azt ettől még jobban a pártjára áll...tudod a hívek összezárnak ha "támadás" éreznek.....lásd Orbán ima...menetelés...:)..de ettől még többen nem lettek!
Hatás??
0.
Nagy büdös semmi.
Max. 30-50 embernek, színésznek, létrehozóknak adtak egy kis zsebpénzt a miniszteri keretből!
Bár tényleg....a trailer alapján, aki részt vett ebben a szarban...az szemen köpte az eddigi munkásságát...

pástétom 2013.04.18. 16:01:35

@Pop40: Ebben nincs vita, a jelenlegi támogatottsága alapján a DK kieső helyen van.

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.04.18. 16:02:07

Gyurcsány Ferenc a NER legolajozottabb fogaskereke.

regress 2013.04.18. 16:02:15

ha nem lett volna fletó,a fidesz a fasorban sem lenne.valami neki is csurran.@vantaan: bizony a sok takonygerincű eladta magát párszáz forintért.és nem veszik észre,hogy a 3 év alatt mekkora sarcot fizettek dalolva.annyi eszük van,amennyi látszik

Bell & Sebastian 2013.04.18. 16:05:36

@bbjnick: Ahol csak két igaz van, ez nem nagy kunszt, de a dalt meg én ismertem. :)

marko11 2013.04.18. 16:06:01

@aristo: "Aki művészetet akar és nem fél az egyedülléttől üljön be egy Tarr Béla filmre."
(Ezt majd egyszer még ellopom.)

Bell & Sebastian 2013.04.18. 16:09:38

Olyasmi ez a Feri, mint az infektológiában az emlékeztető injekció. Nem akarok ízetlenkedni a terrorveszéllyel, ami ugye láthatatlan, ha néha nem mutatják.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.18. 16:11:30

@Bell & Sebastian:

"Olyasmi ez a Feri, mint az infektológiában az emlékeztető injekció." --- írja.

Ez egy igen találó hasonlat:-D

vantaan 2013.04.18. 16:13:37

@Kandeláber: Bocs de kit érdekelnek a cocik? ...én a jelenségről írok, hogy milyen böszme (tényleg böszme!) a nép hogy ilyennel meg lehet venni!
10 fillérért meggyalulnák a saját anyjukat is (csak gondolkodniuk ne kelljen)

pástétom 2013.04.18. 16:14:41

@Pop40: Egy ellenzéki választási együttműködésben meg azért necces a dk helye, mert a választókerületenkénti valószínűsíthetően közös, ill. egy ellenzéki jelöltállítás ellenére pártlistán önállóan kell megmérettetniük magukat a pártoknak. Elvileg ha az ellenzék egynéhány v. körzetben egy dk-s képviselőjelöltben állapodik meg, és az nyer, a párt így bejuthat a Parlamentbe. De engednének-e vajon bárhol egy dk-s jelöltet indulni úgy, hogy pártlistán a pártnak legalábbis jelen állás szerint nincs igazán esélye a parlamentbe való bekerülésre,, mert népszerűtlen? A kérdés költői.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 16:17:47

@bbjnick: Akkor most tippeljen a főtanácsadók származására, akik fordítva írnak.

Kandeláber 2013.04.18. 16:19:26

@vantaan: És mikor nyert itt valaki közgazdaságilag alátámasztott programmal és nem szociális demagógiával?
Ugye, egyszer sem.
Megkockáztatom: nem is fog.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 16:22:51

Mert mikor azt olvastam a gázálarc használati utasításában, hogy atomvillanás után nyírfaágacskákkal söpörjem le a VV -ruhámról a port, akkor is egyértelmű volt, hol a kútfője emennek a marhaságnak.

vantaan 2013.04.18. 16:35:44

@Kandeláber: ...és akkor számodra elfogadható ez a rezsi(átverési)csökkentési böszmeség? Miért nem a fideszes-komcsi-Kádársegge átverésen háborodsz fel? Egyből jössz a cocikkal.

S Téged megkérdeztek a 27%-os Áfáról is?
Vedd már észre HÜLYÉNEK NÉZ A KORMÁNY!

S ne oldalakban gondolkozz!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.18. 16:49:12

hogyan kaphat egy ilyen film bármiféle NKA-támogatást, ráadásul a miniszteri keretből?"

dézsi is jelentett a rendszerváltás előtt, úgy látszik

Kandeláber 2013.04.18. 16:51:21

@vantaan: Minden kormány, minden politikus hülyének néz mindenkit, kivéve természetesen a klientúrájába tartozókat.
Semmi különbség nincs köztük.
Ennyit sikerült leszűrnöm az elmúlt 23 év történéseiből.
Előtte csak egy pártot kellett utálni, most - természetesen eltérő mértékben - valamennyit.
Számomra ez a plurális demokrácia magyar változata.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 17:15:28

@Kandeláber: Álljon be maga is a Falange -ba, ott nincsenek pártok, sőt, még maga Franco sem volt falangista.

maskep 2013.04.18. 17:24:35

"Gyurcsánynak komoly felelőssége van a hazai közbeszéd alacsony nívóra szorításáért..."

Kedves Lakner Dávid, zzt most miért kellett?

Gyurcsányról, vagy akár még a kommunikációs stílusáról is sok rosszat el lehet mondani: Idétlen, archaizáló "öregecskedő" kifejezésekkel modoroskodik, túlzó, színpadias dinamikát és ritmust ad a beszédének, hogy ne mondjam: ripacskodik, hülyék a grimaszai - meg hát tényleg, minimum hátrébb kéne húzódnia, mert jól mostanság biztos, hogy nem fog kijönni semmilyen média-akcióból. De hogy pont őneki lenne "komoly felelőssége a hazai közbeszéd alacsony nívóra szorításáért"???

Orbánban 1998. óta utálom (igen, ez kifejezetten sért, és ezért utálom), hogy a beszédeiben megpróbál "leereszkedni" a hallgatók színvonalára, mind gügyögő stílusában, mind "rusztikusan" leegyszerűsítő tartalmában. Ez emelte volna szerinted a hazai közbeszéd nívóját?... Gyurcsány (és Bajnai) is ezzel szemben igyekezett a közönségét tapintatosan "felemelni": Nem leegyszerűsített bonyolult kérdéseket, hanem igyekezett kielégítően, de érthetően elmagyarázni, méghozzá úgy, hogy ez ne is legyen fellengzős. Ennyit mindenképpen el kell ismerni, minden zsigeri ellenérzés és egyéb baromsága ellenére is.

Az írásod tartalmával amúgy egyetértek. Annyira, hogy én - tekintettel általam is ismert elfogultságomra - talán nem is fogalmaztam volna ilyen élesen, bár - én is jobban felháborodok, ha a hozzám közelebbi politikai táborban csinál valaki maga alá. De ha már a mundér becsületéért kell néhány oldalvágást is ejteni, miért pont ilyen méltánytalanokat?...

dr Smittpálelnökúr 2013.04.18. 17:27:07

A helyzet nagyon egyszerű:
a fidesznek és hívőinek (szándékosan nem jobboldalit írtam, mert a két halmaz nem azonos) szükségük van ellenségre, ez élteti őket. Minden sikertelenséget az ellenségre lehet fogni, minden kényszerből hozott intézkedést az ellenségre lehet fogni,ha valami esetleg bejön, azt még jobban lehet kommunikálni, hiszen "az ellenség akanamunkája ellenére" sikerült azt elérni.
Gyurcsány folyamatos napirenden tartása ehhez kell.

Egyébként kíváncsi vagyok, meddig lehet elmélyülni az ellenségek megtalálásában? Lehetne-e ellenség az a néppárt, aminek a felcsúti bugris az alelnöke volt, ha véletlenül kiraknák a fideszt onnan? Ki lenne a belső ellenség, ha feloszlana az mszp, a dk, az e14, az lmp? Az usa? A zsidók? Vagy ilyen esetben is a mocskoskomcsik, csak így szervezeti háttér nélkül?

Elmebeteg dolog, és remélem nem lehet a végtelenségig folytatni.

Messidor 2013.04.18. 17:39:03

A Fluor Tomi-film után ezt is nagyon várom már!

maskep 2013.04.18. 18:00:44

@maskep: ...És miközben írtam ezt a kommentet, a rádión éppen Orbán Viktor beszédét hallgattam a szolnoki Stadler üzem átadásán: "A termelés jó! A spekuláció rossz!"

Egyébként minden mélypontnál van lejjebb. Pedig Pesty Laca már 2005.-ben keményen tepert lefelé:
www.fidesz.hu/index.php?Rovat=10031&Media=271&Tol=171

Miért van az, hogy pont Gyurcsány lejáratásának a kísérletei visszataszítóbbak még magánál Gyurcsánynál is, már ha valakinek az...?

Nero Bianco 2013.04.18. 18:04:10

Gyanítom, hogy azért nem kapott több támogatást a film, mert Bajnai ördögi szerepe nem volt elég hangsúlyos a forgatókönyvben.

Dézsy elvtárs, többet vártunk magától, de még javíthat.

:)))))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.18. 18:06:53

@maskep: "Miért van az, hogy pont Gyurcsány lejáratásának a kísérletei visszataszítóbbak még magánál Gyurcsánynál is, már ha valakinek az...? "

orban siman orult es fleto a paraja....
ennyi. a dagadt duce eszre sem veszi, hgoy gyurcsany mar nem tenyezo. de orban annyira fel tole meg mindig, amnnyira hartagszik ra azert, mert siman feltorolte vele a padlot egy elo tevevitaban, hogy a rogeszmejeve valt. azert nyomatyja meg mindig ezt a szart. szerintem a fideszfunkciknak is tele a tokuk mar az egesszel, de tudjuk, orban az egyszemelyi dontnok es az van amit o akar. marpedig orbannak szemelyes ellensege gyurcsany es orban nem nyugszik, amig igy, vagy ugy de el nem pusztitja.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 18:08:35

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Hogy érzi magát faszikám, csak nem lecserélte a kiváltképpen ízléses avatárját? Vagy megmozdult a lelkiismerete, ha már eddig szegény Szalait pécézte ki?

Szentpeter 2013.04.18. 18:12:14

Végül is megjött az öszünk...

sisszi 2013.04.18. 18:18:31

@Nero Bianco: az a következő filmben lesz, sokkal több pénzből. drága a CGI

Nero Bianco 2013.04.18. 18:22:48

@zajos1:

Hol van ebben a gonoszgyurcsány?

ha nincs, nem is érdekel.
:)))

Dr.Bio74 2013.04.18. 18:32:36

Már megint gyurcsány? Bassza meg ha nem lenne akkor ki a tökömre mutogatnátok? Ha összejön még négy év, akkor is ezt a szöveget kell hallgatnom, vagy lesz valami új is?
Hihetetlen, hogy azt az elfuserált politikust sikerül az oltáron tartani és ráadásul az állítólagos legnagyobb ellenfeleinek, bravó!

béla a görög (törölt) 2013.04.18. 18:46:17

Impotensek vagytok.
Ez a nagy különbség. Én Orbánt most sem nézem és később se fogom (legfeljebb ha kivégzik).
De jó nagy buli lesz a temetésén.
Még mindig nem hiszitek el, hogy titeket is lehet utálni. Önmagatokért, még Gyurcsány sem kell hozzá.

makacs szennyeződés 2013.04.18. 19:03:14

Önmagát valamire is tartó publicista nem ír le olyat, hogy "...azt kell gondolja".

Paraszt.

maskep 2013.04.18. 19:07:30

@makacs szennyeződés: Részemről a szerencse!

maskep.

vantaan 2013.04.18. 19:12:32

@Dr.Bio74: Na azért gondolj bele Gyurcsány nélkül a szrsseggű Fábry sohasem kapott volna több-száz millás állást a közmédiánál vagy Semjénzsótiból sem lett volna miniszterelnök-helyettes Gyurcsány nélkül. Úgyhogy elég sok kárt okozott a nemzetnek a Ferenc testvír!

makacs szennyeződés 2013.04.18. 19:25:23

@maskep: Biztos vagyok benne, hogy nem is érted, a vicced színvonalából ítélve. :)

azbesztos 2013.04.18. 19:26:51

Végre egy jó magyar film. Alig várom. Lakner Dávidnak meg kívánom, hogy lőjje ki már valaki a szemét.

Nero Bianco 2013.04.18. 19:28:27

@vantaan:
"Na azért gondolj bele Gyurcsány nélkül a szrsseggű Fábry sohasem kapott volna több-száz millás állást a közmédiánál vagy Semjénzsótiból sem lett volna miniszterelnök-helyettes Gyurcsány nélkül."

Dehogynem.
Ne beszéljünk már zöldségeket.

Ne keverjük már a politikai kampányokat a valósággal.
Gyurcsány nélkül max hamarabb kaptuk volna meg viktort.

Nero Bianco 2013.04.18. 19:30:29

@azbesztos:
"Végre egy jó magyar film. Alig várom."

Direkt nektek csinálták.
:)))
Akik a virsliről is elhiszik, hogy köze van a húshoz, meg erről is elhiszitek hogy film.
:)))

jobbrolbandita 2013.04.18. 19:48:50

húúú...bezzeg ha a zorbánról készítették volna ue. filmet , menne az ömlengés, meg hahaha... megfenyegette a t. blogírót klárika és körei?! vagy mi...?!... igenis igazi nyugati értelemben vett européer dolog kigúnyolni ferikét, mert egy szánalmas, idi amin dada féle családi támogatással tündöklő legkevésbé sem demokrata idióta. a színészeknek pedig köszönet, hogy az undorító, hányingerkeltően ondós szájszélű un. "libsibolsi" "értelmiség" hisztije, tiltása, fenyegetése ellenére elvállalták a szerepet :) Köszi. Ti még mindig kiváló művészek lesztek amikor már azt sem fogjuk tudni ki volt az a gyurcsány meg az a bajnai (egy év múlva :) )

nemecsek ernő áruló 2013.04.18. 19:57:50

@pástétom: Arról én nem tehetek, hogy te csak vicclapokból tájékozódsz. Komoly sajtóorgánumok még az utolsó oldal alsó sarkában a Garfield mellett sem foglalkoznak Gyurcsánnyal.

Tehetetlen Dodó 2013.04.18. 19:59:53

@bbjnick: Szerintem tévedsz.
A köznép szemében Győzike sokkal nagyobb ász.

Nero Bianco 2013.04.18. 20:02:29

@jobbrolbandita:
"Köszi. Ti még mindig kiváló művészek lesztek"

Mármint kik?

Mert hogy a "film" alkotói speciel sose voltak azok, az egészen biztos az eddig megtekinthető produktumokból.

Ezt a folmet egy egészen szűk közönségnek csinálta egy gondolatok nélküli kurzuslovag.

És ettől szar.

Nem attól, hogy miről akar szólni a maga gyerekes módján.

László Banu 2013.04.18. 20:30:03

Viktorról nem kel ilyen filmet készíteni.Ő film nélkül is egy kész paródia.Csak tudnám mit keres mindig a zsebébe?

Bell & Sebastian 2013.04.18. 20:39:45

@Tehetetlen Dodó: Alábecsüli a párásztokat, úgy kapcsolnak el, mint a sicc, még félbarna kenyeret sem vesznek egy hétig, ha feltűnik a hazugládában Jájdékílgyó Buksi.

S=klogW 2013.04.18. 20:51:38

@Tehetetlen Dodó: @Bell & Sebastian:

győző cigányt nézték bőven olyanok is, akik amúgy könnyen cigányozásra nyitják a szájukat

S=klogW 2013.04.18. 21:07:12

Ennek a szorgalmas hülyének lefoghatná már a kezét a szerkesztőség.

A mű meg egy filmbe szerkesztett realitisó, e szerint kezelendő.

pástétom 2013.04.18. 21:44:51

@nemecsek ernő áruló: Inkább te magad teszel tanúbizonyságot róla, hogy az indexen kívűl semmit sem olvasol.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.18. 22:16:53

@Counter:

CSEH TAMÁS SZÜLETÉSÉNEK 70. ÉVFORDULÓJA ALKALMÁBÓL EGYNAPOS KIÁLLÍTÁS, MÉDIAESEMÉNY MEGVALÓSÍTÁSÁRA

6.000.000 Ft

én is szeretnék ilyen egynapos kiállítást magamnak, persze, ha bolsierkölcsű lennék

Mérges 1234 2013.04.18. 22:39:08

Látszik, hogy Orbán megörült, fasznak foglalkozik Gyurcsánnyal, jó szerivel már azt sem tudjuk ki az.....

Gyurcsány és Viktor kb egyformán hülye, sajnos, egyiktől már megszabaduktunk.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.18. 22:50:23

Az összes kommentet végigolvastam, s volt egy, amiben valaki azt írta, hogy az öszödi beszédet 20 év múlva tanítani fogják egyetemi politológia szakon.
Szerintem tanítják (a jelenséget bizonyosan).

ON:
A filmet nem láttam és nem is fogom megnézni.
Minek?
Így erről nem is tudok véleményt alkotni, de a filmet megelőző történéseket a közéletet közepes erősséggel követő polgárként ismerem, így arról igen.

Minden elért eredmény mögött van valami teljesítmény: akkor is így van ez, ha ez a teljesítmény nem a hétköznapi értelemben vett tárgyi tudás.

Gyurcsány és Orbán az utóbbi 25 év legtehetségesebb magyar politikusai. Egymás mellett haladva óriási lökést tudtak volna adni az országnak.
Orbán szerintem zsigeribb és nyersebb figura, míg Gyurcsány elegánsabb és összetettebb fickó.
Kár, hogy mindketten dudások szeretnek lenni, s így egymás ellen haladtak/nak, kettejük párharca óriási fék az országnak.

Mindkettő felelőssége nagy. Gyurcsány zsákutcába vitte az országot, Orbán a szakadék felé robog.

Gyurcsány hibája nem csak saját: az ő bűne a gyáva mszp, illetve az, hogy rosszul mérte fel, meddig mehet el (hazugságban is).
Orbán hibája pedig az, hogy sértődött ember, s mindenen/mindenkin átgázol, kisajátít dolgokat, szimbólumokat, csakhogy célt érjen.
Közös bennük, hogy mindketten elszabotálták a múlttal való szembenézést. Orbánnak ráadásul necc mentes 2/3-a van, így e téren nála árulkodó is a nagy semmittevés…még, hogy jobboldali…na persze.
A különbség az, hogy Viktor soha nem hazudik. Ugye.

Most Viktor a nyerő, Ferenc pedig félig már tetszhalott, s ha fel is támad, számára már késő.
Szerintem mindketten a történelem szemétdombján fogják végezni.

Egyiküknek sem szabadna semmilyen szerepet kapnia a magyar közéletben. De sajnos, a jellemző magyar választónak esze nem sok van és 3 hangzatos kampányhazugság után, fél tál lencséért odateszi az x-et.

Ennek az országnak annyi.

Negyven Rabló 2013.04.18. 23:06:28

Azért az félelmetes, hogy a sok balos mennyire nem érti Gyurcsány szerepét ebben az egészben. Ti nem olvastok újságot?

azbesztos 2013.04.18. 23:09:17

@De hol van Columbo felesége?:
Még hogy gyurcsány a hazudozó barom elegáns!? Normális országban már régen börtönben rohadna.
Rákosi óta ilyen szadista, mocskos gazember nem szerepelt a politikai maffiában. Köszönhetjük neki, hogy csalásai miatt még most is cseszeget miatta bennünket az Eu, hogy több százezer embert kergetett a bankoknak adott törvénytelen engedményekkel a pénzügyi maffia karmai közé. Most nem is említem a szadista pribékjeivel elkövetett terrorakcióit, a tömegbelövetést, a járókelők véresre verését, a politikai célú megfélemlítési akcióit, az igazságszolgáltatás tekintéjénak teljes lerombolását. Amikor a pofájába fröccsenő köpésektől lealázva, a teljes államcsőd miatt végre eltakarodott és átadta a kormányt a sunyi libatolvajnak, egy egész ország lélegzett fel. Sajnos ez a nép túl szelíd ahhoz, hogy akkor és ott kitapossa belét, amire pedig rászolgált. Ez az egyetlen szerencséje, de legalább filmen láthatjuk, hogy megfizet.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.18. 23:12:56

@Counter: ez teljesen retardált :) mint a mesében, csak úgy dőlt a lé elvtársak!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.18. 23:21:39

@marko11: én nem tudom végignézni az Az ügynökök a paradicsomba mennek" c. című filmet, elmondanád van benne olyan, amit én nem tudok?

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.18. 23:21:45

@azbesztos:

Elegancia.
Mondom: elegancia.

Amiről te beszélsz, az nem ez.
S ha kibontanád az igazság minden szeletét, rájönnél arra is, hogy tévedsz és csak az egyik aspektust látod.

Jó hír szmodra, hogy a film neked való...hiszen érezhetően célközönsége vagy.

Bell & Sebastian 2013.04.18. 23:56:34

@tesz-vesz: Egy pillanatra elkapott a HÉV, hogy reagáljak, de aztán elmúlt. Mert minek is kioktatni egy ekkora clairvoyant -ot? (mutatja)

nemecsek ernő áruló 2013.04.19. 05:13:09

@pástétom: Olvasok én elég sok mindent, ne aggódj amiatt. De látom, előjött belőled az óvodás (nem, is de teee bebebeeee, és az én apukám erősebb). Szánalmas az erőlködésed. :D

Azt mondjuk nem értem, hogy miért rettegsz ennyire valakitől, aki politikai értelemben halott, de lelked rajta.

vantaan 2013.04.19. 06:45:56

@azbesztos: ...no neked sem csak az alsó gatyádat Hypozták ki! Te megetted a Fidesz-szrt, hogy a bankok meg a terrort .... hát azbesztos veled lehetne vizet lapátoltatni .......

azbesztos 2013.04.19. 07:10:45

@vantaan: Szidalmazással nem tudod elfedni a hazugságaitokat. Gyurcsány-Bajnai engedték a törvénytelen kamatváltoztatásokat, ők vezették félre az EU-t a hiányokról, ami meg a terrort illeti, közvetlen szemlélője voltam az eseményeknek, és éppen tegnap találtak acélbetétes gumilövedéket a tetőfedők a társasházunkl eresz csatornájában, amikor egy lyukat befoltoztak.

vantaan 2013.04.19. 07:21:07

@azbesztos: Mutass egyetlen egy deviza hitelest akinek a fejéhez fegyvert fogtak s ezért vett fel hitelt!!!!

A 2006-os eseményekkel kapcsolatban meg : a rendőrség a törvények szerint járt el! Védte a hazát a csürhe ellen. A HAZA minden előtt !

Sokkal fontosabb lenne végre kideríteni ,hogy KI SZERVEZTE! Milyen szerepe volt pl. a Fidesznek Bp felgyújtásában!
Ki mozgósított, ki fizette a vidékről pl. Tolna és Baranya megyéből felvitt csőcseléket?
S miért nem vontak felelősségre egyetlen egy a Hazára és a nemzetre támadó barmot sem?

lobster thermidor 2013.04.19. 07:34:12

Örömmel néznék egy olyan filmet is, melynek ellenfényes nyitó képsoraiban egy mezítlábas, klottgatyás kisfiú a felcsúti réten a meleg tehéntrágyában tapicskol, s közben egy mogyorófavesszővel csapkodja az folyton elbitangoló Riska tehenet.
Majd éles váltásként 40 évvel későbbi időpontban, egy az éjszaka leple alatt Graz felé száguldó autó hátsó ülésén, természetesen kifejező totál plánban fényképezve láthatnánk a démonaival birkózó valamikor volt egyszerű gyermeket.

Nero Bianco 2013.04.19. 07:42:13

@azbesztos:

Nocsak, téged is beszippantott a politikai bulvárközhely?
:))

Nero Bianco 2013.04.19. 07:47:56

@azbesztos:
"éppen tegnap találtak acélbetétes gumilövedéket a tetőfedők a társasházunkl eresz csatornájában"

Háborús övezetben laksz?
Szar lehet.
:)))

varkány 2013.04.19. 07:51:49

Hogy egy klasszikust idézzek "ki a fasz az a Gyurcsány?" Ez az ember egy nulla. Most komolyan miféle idióta marha fektet energiát abba, hogy megpróbáljon lejáratni egy önmagától is hiteltelen, kiüresedett bohócot? Ugyanakkor valóban jól demonstrálja az orbán-rezsim hatalmi logikáját: ahogyan teljes vehemenciával küzdenek az önmaguk által felfújt lufidémonokkal. A film olyan mintha orbán viki álmodná egy kellemes nyári szundi alatt: 100%-os propaganda, éppúgy bűzlik, mintha arról szólna, hogy orbán a háttérből irányította budapest szétverését a párt körül azóta is megjelenő focihuligánok által. Az meg szinte törvényszerű, hogy a propaganda minőségtelen szar és nem azért mert gyurcsány ellen szól, hanem azért mert primitív, dogmatikus, és egydimenziós a látásmódja. Ezt a filmhulladékot támogatni és moziba vinni olyan mintha jobboldali politikai pornót vetítenének: nincs igazán mondanivalója, nem mutat semmi újat, nem vezet semmilyen önreflexióhoz, csupán képszerűvé teszi a szélsőségesen elvakult jobbosok perverz képzelgéseit. Csak nekik jelenthet örömet megnézni, hogyan maszturbál orbán. Talán még vele is élveznek a végén.

vantaan 2013.04.19. 08:02:02

@varkány: ki az a klasszikus???
Nekem inkább úgy tűnik a film Orbán paranoiáját próbálja gyógyítani s ezért adott a Kajafás-Balog pénzt a készítőknek. (tényleg ennyire beteg az Orbán rezsim? )

Kandeláber 2013.04.19. 08:11:27

Óriási a főszereplő, a showder-klubban láttam.
Talán ez egy finom utalás a film komolyságát illetően.
Egyébként Fletóról fölösleges filmet készíteni, elég bármikor megnézni őt magát, esetleg egy-két paródiát.
A legjobb az ügyészség előtt volt két éve, amikor odacsődítette Katust, Klárát és a dékás különítményt.
De ez is jó: www.youtube.com/watch?v=OTqw5JxTVPs

vantaan 2013.04.19. 08:13:33

@Kandeláber: "Óriási a főszereplő, a showder-klubban láttam." ...ez akkor volt amikor Fábry kitelepült valami állattartó telepre?

marko11 2013.04.19. 08:25:08

@Kandeláber: Gyurcsányról nem is kell paródia, karikatúra. Ő maga az.

Jut eszembe, azt olvastam (cikk címben!), hogy Dézsy új filmje milliókat kapott az államtól ( ATV honlap).
Bele olvastam. Igaz. 5 (azaz öt) millió Ft-ot kapott.
Lehet(ne) szörnyülködni, ha pl. nem tudnánk, hogy Jancsó legutóbbi műalkotása 225 millió Ft támogatást kapott.

Kandeláber 2013.04.19. 08:34:05

@vantaan: Az említett műsor az RTL Klubon megy már hosszú évek óta, és elég sikeres.
Gondolom, az RTL Klub nem állami pénzből működik.
@marko11: No igen, az egész ember egy paródia.
A vén hülye remélhetőleg nem forgat már több baromságot. Ő mennyit tett zsebre cirka ötven év alatt, először Aczél elvtárson keresztül dézsmálta az állami pénzeket, majd a Mozgókép Közalapítvány utalta számolatlanul a milliókat, ugyanúgy mint Tarr Béla bácsi baromságaira.
Az a 225 millió a botrány.

Nero Bianco 2013.04.19. 08:38:27

@Kandeláber:
Hát, mostanra már te se a szinvonalat növeled.

De a mai magyar közbeszédnek ez már mindegy.

Kandeláber 2013.04.19. 08:42:27

@Nero Bianco: Azért egy átlagos Tóta Weisz íráshoz képest még mindig finoman cizellált vagyok.

maskep 2013.04.19. 08:44:52

@makacs szennyeződés: Biztos vagyok benne, hogy értem, de abban már nem, hogy te is :-) Megpróbálom elmagyarázni: "Paraszt aki mondja!" - És tényleg: ez még az előtte álló érvet is lenullázza...

Lehet, hogy ez a baj a Gyurcsány-fikázásokkal is?...

Nero Bianco 2013.04.19. 08:53:02

@Kandeláber:

"Azért egy átlagos Tóta Weisz íráshoz képest még mindig finoman cizellált vagyok. "

Viszont TótaW-vel ellentétben te nem mondasz semmi újat.
Visszabüfizel lejárt szavatosságú egyszerű toposzokat.

Káromkodva is lehet igazat beszélni, és cizelláltan is lehet hazudni.
Hogy ne mondjam Gyurcsány vs. Orbán, de mivel a politika ennél úgy kábé ezerszer bonyolultabb játék, inkább mégsem mennék bele ebbe az összevetésbe.

inebhedj - szerintem 2013.04.19. 09:02:38

@vantaan:

mert milyen lehetne?

minden nép ugyanilyen böszme, legyen a világ bármelyik bugyrában.

Kandeláber 2013.04.19. 09:18:50

@Nero Bianco: Tóta W.milyen újdonságokat szokott elővezetni emelkedett stílusú írásaiban?
Netán azt, hogy az úgynevezett liberális eszme még mindig überel mindent, és a történelem véget ért?
Gratula azoknak, akiknek ez a zsurnalizmus csúcsa.
A Gyurcsány vs. Orbán show már csak Somogyi András paródiáiban szórakoztató, egyébként lejárt, sercegő lemez.

Nero Bianco 2013.04.19. 10:46:47

@Kandeláber:
"Tóta W.milyen újdonságokat szokott elővezetni..."

Olvasd el és megtudod.

maskep 2013.04.19. 11:04:48

@maskep: Úgy tűnik, ennek a Gyurcsány által alacsony nívóra szorított hazai közbeszédből kiemelkedő érvelésnek mind stílusa, mind tartalma elnyerte a (gondolkozó) jobboldal figyelmét és elismerését is:

"Tegnap Szolnokon Orbán Viktor a korábbiaknál is világosabban fejtette ki gazdaságfilozófiai alapvetését. Eszerint két fajta gazdasági tevékenység létezik: a termelés és a spekuláció. A gyengébbek kedvéért: az előbbi jó, az utóbbi rossz. Ebből pedig az következik, hogy Magyarországnak elsősorban termelnie kellene. Ismerős? Ez bizony a "vas és acél" országának huszonegyedik századi változata. És éppen olyan ostoba is."

velemenyvezer.blog.hu/2013/04/19/orban_viktor_nem_erti_mibol_lesz_a_valodi_profit

marko11 2013.04.19. 11:41:23

@Kandeláber: Ne má'! Hát, te nem tudod? Szegény Jancsót üldözték (de legalábbis elnyomták) a diktatúrában. Vagy pl. szegény Koncz Zsuzsit is.
No meg Bálint András, aki azt nyilatkozta, hogy a Kádár rendszerben nem lehetett nyugati filmeket látni. (Ő csak tudja! Vagy mégsem?)
Aztán az elnyomott írók, akik sorra szedték elő az asztalfiókból a diktatúrában írott, de meg nem jelent, betiltott műveiket. (Vagy ez sem igaz?)

Kandeláber 2013.04.19. 11:55:35

@marko11: Persze, Jancsó is belülről bomlasztó szabadságharcos volt, aki az állami milliókból forradalmi hangvételű filmek egész sorát forgatta, persze kódolt nyelvezettel, és így meg tudta téveszteni a buta hatalmat.
Bálint András pedig feltehetően kizárólag a csak szovjet filmeket vetítő "Gorkij" mozi műsorát olvasta el évtizedeken keresztül, és csak oda járt, így lekésett a nyugati filmekről.
'90 után hirtelen annyi szabadságharcos lett, mint ahány partizán '45 után.
Mostanában meg már vannak '89-es demokraták is.
Mindig tanul az ember.

azbesztos 2013.04.19. 12:08:44

@Nero Bianco: Nem, csak a gyurcsányista pribékek vadászterületén.

azbesztos 2013.04.19. 12:17:40

@vantaan: A tömegtüntetéseket gyurcsány szervezte. Megrettenve az önleleplező hazugság beszéde miatti tömegfelháborodástól huligánoknak álcázott NBH-s ügynökökkel megverette a pécsi rendőr irodita lányokat a TV székháznál, majd erre hivatkozva ráuszította pribékjeit a népre. A haza mindenek előtt? Ezért taposták a magyar zászlót a beteges hajlamú poroszlók? Ezért lőttek füstgránátokat a lakásokba, babakocsikba? Ezért lőtték ki 9 ember szemét gumilövedékkel ? Ezért lőpttek sörétes puskával fél méterről éttermi vendégek hátába? Ezért kínoztak aláztak meg sok száz fiatalt a börtönökben? Gyurcsányanak csak azért nemlehet lógnia, mert nincs halálbüntetés. Azért szívesen látnám a metró kerekei alatt.

Google 2013.04.19. 13:30:21

Ennek a cikknek az a tanulsága, meg ne nézd a filmet, mert akkor lenéznek a LeMPesek? SZDSZ már nem lévén.
Hát nézzenek le, de elő ne csócsáljanak!

Nero Bianco 2013.04.19. 14:02:07

@azbesztos:

"csak a gyurcsányista pribékek vadászterületén."

Akkor csak óvatosan este hazafele.
:)))))

Google 2013.04.19. 14:13:00

Akar elegáns életet élni? Olvasson HVG-t, sétáltasson mongúzt!

vantaan 2013.04.19. 14:33:21

@azbesztos: " A tömegtüntetéseket gyurcsány szervezte. ....."
Húúúú bz+ a cionista titkos ügynököket meg kihagytad! Tudod akik békaemberek alakjában felúsztak a Szamoson Alcsútig s onnan szerencsénkre rossz repülőre szálltak s Budapest helyett Bukarestbe mentek .... de ez mind semmi mert a gaz kádárista munkásőr kommandó meg belehugyozott a Tiszába pont akkor amikor a nép-nemzeti Torgyán Józsi találkozott ...de ez csak a kezdet volt mert a vége ...nem az eleje!

No most komolyan ...hát magyar az ilyen?

lobster thermidor 2013.04.19. 15:58:17

@azbesztos:

A te bajodra sajnos az orvostudomány jelenleg nem ismer megfelelő terápiát.

azbesztos 2013.04.19. 17:02:21

@vantaan: Kínodban röhögsz, mert tudod, hogy úgy volt, ahogy leírtam. Csak nehogy sírás legyen a vége, ha visszatérne a pszichopata.

azbesztos 2013.04.19. 17:04:01

@lobster thermidor: A "debil" NBH-s ügynökök számára kellene terápia. Életre szóló.

Tehetetlen Dodó 2013.04.19. 20:25:09

@De hol van Columbo felesége?: Elegancia, hehehe, te beteg vagy.
Milyen körökben forghatsz, ha neked ez a félművelt, ócska ripacs, kávéskanál-lenyaló proli elegáns??

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.19. 20:38:16

@bbjnick: Csak azt ne mondd, h te alaposan összehasonlítottad. Pláne, h a többségről első blikkre meg nem mondani, h hova köthető.
Én a decemberieket hasonlítottam össze.
A 2012-esben 1 világzenei van, ami szinte biztos, h nem a jelenlegi kormányoldalhoz kötődik.
A 2009-esben viszont a jó pár református meg néptáncos támogatás azért egyértelműen jobbosnak mondható.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.19. 20:39:40

@Tehetetlen Dodó: Komparatívan írta. Mondjuk ettől még arról beszélt, hogy a kék sárgább a pirosnál, de nem abszolút értelemben írta azt, hogy Ferenc elegáns, hanem csak összehasonlította, hogy elegánsabb, mint Viktor.

A jelző persze értelmezhetetlen bármelyikükre is. Szerintem.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.19. 20:43:49

@MolnarErik: Ókatolikus fundi számára a reformátusok csakis liberálkommunistáknak számíthatnak. De maradjon köztünk, jó? :-)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2013.04.19. 20:59:09

@MolnarErik:

Mert te alaposan összehasonlítottad?:-)

Több havi adatot átnéztem mindkettőben és a tendencia (számomra) egyértelmű. (S ez még csak a miniszteri különkeret.)

De ha ebben (esetleg) elbizonytalanodtam volna, akkor eszembe juthattak volna a tavalyi folyóirattámogatások. Többször belinkeltem a mandi kommentsorokba is (a litera.hu-ról), ezért most nem állok neki újrakeresni: nem hittem a szememnek mikor láttam, hogy mind a támogatottak számát, mind a támogatások nagyságát tekintve milyen brutális túlsúlyban voltak a (mondjuk így) progresszív-urbánus műhelyek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.20. 08:20:39

@De hol van Columbo felesége?: Ez nálad lobotómia eredménye, vagy ez nálad az intelligencia. Kicsit hajaz gyurcsány eleganciájára.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.20. 08:41:06

@Tehetetlen Dodó: @Mr Falafel:

Ez az eredmény, ha az olvasás problémákat okoz.
Aztán meg rögvest kard ki kard.

Kedvetekért, kedves betegezők, lobotómiázók, az eredeti szövegből újra:
"elegánsabb".

Orbánhoz képest minden bizonnyal, de vélelmezem, hogy hozzátok képest is.

Az intelligenciáról nem is szólva.
Hiszen minden relatív.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.20. 08:56:45

@De hol van Columbo felesége?: Hú, bazmeg, élek a gyanúperrel, hogy te születésileg vagy kretén, semmi beavatkozás.

Egy szülőnek mindig a saját gyereke a legszebb, legokosabb. Így van ez a judeobolsevik elitben is. A cégének törzstőkéjét előállítani képtelen gyurcsány, pápai szegény zsidó elveszi a gazdag, bolsevik zsidó lányát. Nászajándékul megkapja a magyar aluminium export 50%-át. Anyyósa, a Mossad ezredese megveszi neki a Motim Rt-t a magyarok pénzéből. Aztán több más biznisz strómanjává is teszik Ferencet, aki lediplomázni sem tudott. Két diplomát is hazudtak neki, és mindkettőnek eltűnt még a nyoma is. Ez nem elegancia és nem intelligencia. Nektek, a zsidóknak biztos nagyon tetszik a ti fiatok, ezért istenítitek. Azonban gyurcsány ettől még egy szerencsétlen szellemi éhenkórász marad, egy koszlott koldus, akiből a hon ellenségei csináltak bálványt. Ami önmagában nem lenne baj, ha csak nektek kéne imádnotok. Csakhogy ti azt szeretnétek, hogy mi is lássuk benne a géniuszt. E természetellenes vágyatok nem teljesülhet.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.20. 09:24:58

@Mr Falafel:

Hogy jössz ahhoz, hogy szimplán sértegetsz?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.20. 09:25:38

@bbjnick: Akkor sorold a 2012 decemberiből a világzenein kívül a többi egyértelmű ballib dolgot. (ha nem lenne annyira egyértelmű, mint a transzneműség konf - ami persze nincs - v a világzene, akkor azt is, h miből következik, h ballib. Tudomisén, h MISIMA JUKIO híres komcsi író, v ilyesmi.)
Én meg majd sorolom a 2012 decemberiből az egyértelműen jobbosokat.
Csak ne ollyannal gyere, h a kultúra inkább liberális dolog, tehát, ami nem egyértelmű, az biztos ballib :)

vantaan 2013.04.20. 10:13:53

"Így van ez a judeobolsevik elitben is."@Mr Falafel:

Mitől az a terheltség nálad, hogy másban nem is tudsz gondolkodni mint zsidó/judeobolsevik s azt is indulattal csak?

Nem a jelenség a lénye? Írtam neked a Fidesz offshore bizniszeiről (hallgatsz mint szar a fűben) ...vagy gondolj bele pl. MOL vétel 500 milliárdjába ahol a titkosítás miatt aár 50 milliárd is lehet az üzletkötési díj (amit valami orbán-elvtárs lenyúlhatott)

Mész vissza az időben hogy a jelen hatalmas ocsmányságait ne kelljen észre venned? Sapere aude!! - légy bátor!

vantaan 2013.04.20. 11:32:17

@azbesztos:
No nézd csak!
"Much as we saw Viktor Orbán at his best in a recent meeting with Ambassadors, this escapade (regarding the protest march - editor's note) shows that he is still equally liable to play with fire." - Der Spiegel

tudi 2013.04.20. 14:24:03

Erre nem tudom ki adhatott pénzt, de az előzetes alapján olyan rossznak ígérkezik, hogy még Dancsó Péter sem fog belőle videómánia epizódot csinálni.

Tehetetlen Dodó 2013.04.20. 21:07:21

@De hol van Columbo felesége?: Úgy látszik, még mindig nem érted: ez a fogalom, hogy elegancia, egyáltalán fel sem merülhetne, bármilyen összefüggésben az illetőkkel kapcsolatban.
Orbán nem tart rá igényt, hogy valamilyen elegáns úrnak tartsák, hozzá nagyon jól illik a közvetlen, egyszerű népfi imázsa, a pojáca viszont szeretne elegáns lenni, de hiába aggat magára bármit és hiába riszálja magát, sosem lesz elegáns, csak egy felkapaszkodott ócska proli.
Az eleganciára születni kell, ilyen egyszerű ez, azt nem lehet elsajátítani holmi gyorstalpalón, háver.

Baldrick68 2013.04.20. 21:47:30

@dr Kangörény:
A fideszben mindent a zellenségre kell fogni.
Hol is láttam ilyet?
Á már beugrott :D
www.fortepan.hu/_photo/display/17949.jpg

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.20. 22:48:52

@vantaan: Mit szeretnél, mit mondjak még a fidesz offshore dolgairól? Tegnap véletlenül láttam ezt a Horváthnét. Egy nagy büdös tahó. És még zsidó is. Azt hiszed, mert a baloldali bolsevikokat (értsd: zsidók) rühellem, a jobboldaliakat meg imádom? Lófaszt! Engem kizárólag a magyar érdek számít. Nacionalista vagyok és irredenta, mint minden rendes ember. Aki a magyar érdekeket képviseli, azzal szimpatizálok. A Fidesz külpolitikája több ponton is egyezik a magyar érdekekkel. A baloldal külpolitikája magyarellenes. Ezért a baloldalt jobban utálom a jobbnál. A Fidesz offshore ügyei is mocskos ügyek. Én kinyírnám őket, ha rajtam múlna.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.20. 22:49:29

@De hol van Columbo felesége?: Téged nem lehet megsérteni, legfeljebb bozótvágó késsel.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.20. 23:38:17

@Tehetetlen Dodó:

Valóban én sem és Gyurcsány sem tart rá igényt -ez csupán egy összehasonlítás volt - de ettől még Ferenc "elegánsabb" Viktornál. Írhattam volna számtalan más dolgot, amiben különböznek, de ez jutott eszembe. Ha zavar, akkor hidd csak saját meglátásaidat tuttinak, de ezzel együtt fogadd el, hogy én ezt gondolom róluk. Miközben egyikük sem kedvencem, nagyon nem.

Orbán mint egyszerű népfi?

:-))))). Móka és kacagás. De ha így gondolod, ám legyen.

@Mr Falafel:

Egy szóval nem mondtam, hogy megsértettél - annyit írtam, hogy sértegetsz. De látom, van erőd és tehetséged fokozni.

Az pedig, hogy egy komment alapján holmi "ti" halmazokba próbálsz betuszkolni, sokatmondó, de ezek után szóra sem érdemes. Ráadásul, meglehetősen nagyot is tévedtél ezzel.

Tehetetlen Dodó 2013.04.21. 07:19:43

@De hol van Columbo felesége?: Na jó, úgy látszik, képtelen vagy felfogni, hogy értelmetlenségeket hadoválsz. Isten áldjon.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.21. 22:12:59

@Tehetetlen Dodó:
Tényleg tehetetlen vagy.
/Dodó névvel gimis padtársam bír létezni - ő kicsit szofisztikáltabb elme nálad. Ráadásul veled ellentétben ő tehetős.

@Mr Falafel:

Ennyire futotta? Semmi konkrét, vitaképes vélemény, csak lehúzás? A szokásos parafrázis?

Szerintem, itt zárjuk le. Nincs sok értelme. Meg sem próbálod elfogadni azt, hogy van e bolygón legalább egy ember, aki a tiedtől más véleményen van.

Tehetetlen Dodó 2013.04.22. 08:40:11

@De hol van Columbo felesége?: Mi van, kreténke, egy összetett nicket már nem is bírsz értelmezni?
Na, dugulj el, hülye.
Amikor előkerül ez a prolitempó, hogy ismeretlenül minősítgeted mások anyagi helyzetét és elmeállapotát, rögtön a helyedre tudlak tenni, ostoba bunkó - menj, tapsikolj a félhülye "elegáns"prolipojácának, agyhalott.

Tehetetlen Dodó 2013.04.22. 08:44:23

@Mr Falafel: Itt még senkit sem szűrtem, mert még mulattatnak is a libbantak, ha erre járok.
De ez a félhülye bolsipalánta most most megtöri ezt a hagyományt, megy a süllyesztőbe.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.04.22. 09:12:47

@Tehetetlen Dodó:

Egy szót nem írtam az anyagi helyzetedről. A tehetősség nem anyagi értelmű volt, hiszen a tiedről fogalmam sincs. Kettőnk közül te vonsz le egyenes következtetéseket, olvasni tudsz, de szöveget értelmezni ne, ha valami nem világos, akkor kérdés helyett vagdalkozol és minősítesz.

Nyugodtan szűrj csak, nem baj, ha nem bírod a tempót. Engem nem zavar. Egyáltalán.

Másrészt, bunkó és félhülye ám az ángyod térdekalácsa. Nem a haverjaiddal sörözöl, hogy kocsmai színvonalat üss meg.

A fegyverszámodat tudod?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.22. 09:32:10

@Tehetetlen Dodó: Szerintem egy ismert nick boborjánja. Engem szórakoztat. Biztos perverz vagyok.

Baldrick68 2013.04.22. 10:29:24

Remélem majd valami mazohista megnézi a filmet és ír róla egy kritikát. Az a duma hogy Gyurcsány a háttérből mozgatta a szálakat nagyon tetszik.
Akkor nézzük csak mit csinált az ördögien agyafúrt GYF.
- Direkt kiszivárogtatta a felvételt.
- Megegyezett a B középpel, hogy gyújtsák fel az MTV székházat (Kubatov tud róla?)
- Utasította a HírTV-t hogy olyan tudósítást nyomjon az esetről, hogy itt forradalom zajlik és nem olyat hogy felheccelt focihuligánok törnek zúznak.
- Majd ezek után utasította a polgári köröket, hogy félpályás útlezárásokkal tiltakozzanak és piknikezzenek a Kossuth téren.
- Utasította Orbán Viktort, hogy vekkeres demonstrációt szervezzen.
- A végén aljas módon jól lemondott de addigra az MSZP-t annyira leamortizálta, hogy bámilyen választásban egy narancssárgára festett fakocka is leverné az MSZP bármelyik jelöltjét.

Ez a GYF baromira agyafúrt..... :D

Baldrick68 2013.04.22. 10:35:51

Érdekes módon én egy másik történetről hallottam.
Állítólag a felvételt az egyik MSZP-s funkci nyomta ki (alighanem talán Kiss Péter?) aki már a GyF megválasztásakor is szóba került. A szándék egyértelmű volt, meggyengíteni GyF pozícióját annyira, hogy más kerüljön a székébe... :D
A többit meg már tudjuk.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.22. 10:52:20

@Baldrick68: GYF-nak annyi esze sincs, hogy egy főiskolai diplomát megírjon. Aligha mozgat szálakat. Inkább őt mozgatják. Hál' Istennek kevés sikerrel.

azbesztos 2013.04.22. 18:11:23

Jövő csütörtökön már láthatjuk a filmet. Sokan fogjuk megnézni. Hajrá Dézsy! Ami meg azt a libbolsi Wajnát illeti, olyan mint a libatolvajt sunyin támogató MOL és OTP. A rájuk bízott közpénzekből jattolnak a nemzet halálos ellenségeinek. Mindegyiket farba kéne rugni.

Tehetetlen Dodó 2013.04.22. 18:19:53

@Mr Falafel: Az aprók már valószínűleg nagyon megbánták, hogy ezt az idiótát vetették be, teljes kudarc a tevékenysége. Ami nem lenne baj önmagában, azt hozta, amire képességeiből tellett, de közben nyomorba verte az országot is.

Tehetetlen Dodó 2013.04.22. 18:27:56

@Mr Falafel: Valószínűleg...
Én már kurvára unom az ilyen szépelgő idiótákat, fárasztanak. Igaz, minek nézek be ide, tele van már a blog ezekkel. Odaát a dühöngőben legalább, egy két hasonló kretén kivételével, nem játsszák meg magukat a népek, hanem mindkét oldalról körmönfont affektálás nélkül direktben nyomják a tutit.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2013.04.22. 20:22:12

@Tehetetlen Dodó: Én meg a dühöngőnek nem látom már a varázsát. Főleg, hogy 2 perc alatt troll-státuszt kapok. Azt sem tudom, kikkel baszakodok, és így nem olyan izgis.

A Ferkós témában egyetértünk. Viszont mekkora béna már a Mossad-CIA tengely, hogy egyik debil helyett a másikat favorizálják. Bajnai szerintem még Gyurcsánynál is alkalmatlanabb.

Tehetetlen Dodó 2013.04.22. 21:04:58

@Mr Falafel: Sok varázsa már tényleg nincs, unom is marhára, kivéve, amikor előkerül pár régen látott cimborám, mint ma is.

Ami a libást illeti, komplett hülye, még a pojáca eszelős karizmája sincs meg benne, csak annyiból veszélyes, hogy nem csak az aprók pénze van mögötte, hanem komoly ámerikai lobbi suskája.
Persze majd meglátjuk, mire lesz elég.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.23. 00:27:02

@Tehetetlen Dodó: volt 1 előnye a libásnak: nem akart minden áldott nap valami irdatlan fasságot mondani.
Ez üdítő változás volt a pápai idiótához képest... és a mostaniakra is ráférne időnként némi önkéntes szilencium...

Alfőmérnök 2013.04.24. 13:23:21

@Hepci: Ez a Bajnaigúnár veszélyesebb a Fletónál. Fletó idiotizmusa sok mindenkiből ellenszenvet vált ki, Bajnai látszatnyugalma és -higgadtsága viszont szimpátiát. Ezért veszélyes.Nem tudom miért, de ha meglátom, nekem először az jut eszembe, hogy jól gyomorszájon kéne rúgni ezt a faszt.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.24. 16:44:50

@Alfőmérnök: amióta orrba baszták, jóval kevésbé vonzó. :)
Egyébként szerintem is egy görény, de némi távolságtartással talán azt is lehet mondani, hogy aránylag komolyan vette a feladatát.
Kérdés, mit csinált volna hosszabb távon, mert bizonyos értelemben válságmenedzsernek lenni a legkönnyebb.
A magam részéről egyébként simán lecserélném rá OV-t, ha nem kapcsolódnának hozzá a kapcsolt részei.

gróf Szopatzky-Weretzky 2013.04.24. 17:34:55

@Hepci: most megfenyegettél a deba bochoddal? :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.24. 18:06:19

@gróf Szopatzky-Weretzky: nem, fenyegetni úgy szoktam, hogy javallom, találkozzunk, s mellékszálként megemlítem, hogy 48-as a lábam...

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.24. 18:28:44

@gróf Szopatzky-Weretzky: a vascső (tudományosan: Fe-cső) Alfőmérnök és Gloire kedves eszköze.

Alfőmérnök 2013.04.24. 19:51:25

@Hepci: Bajnai egy egyszerű IMF-végrehajtó, szervilis senki.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.24. 23:55:20

@Alfőmérnök: hát, nem vagyunk túl jól eleresztve miniszterelnökökkel.
Először volt egy jóindulatú, aki a kommancsoknak adományozta a megmaradt állami vagyont.
Aztán jött a műveltségben nem kiemelkedő volt munkásőr.
Őt követte egy olyan, aki már nem volt felszálló ágban, de még nem szállt le.
Aztán nyertünk egy állambiztonsági tisztet, aki nem tudott számolni.
Őt követte a táncos lábú pápai agyahagyott-önkarikatúra.
S ekkor következett az, aki már rég leszálló ágban van...

Alfőmérnök 2013.04.25. 08:40:49

@Hepci: Szerintem az előző ciklusban még felszálló ágban volt OVi, tulajdonképpen csak a kultúrpolitikájuk volt csapnivaló. A mostani ciklusra meg még nincs rálátásom, az biztos, hogy nagyon sok balfaszságot csinálnak (oktatás, kultúra, mezőgazdaság, stb.), de inkább a kivitelezés a szar, mint az irányvonal.

jose maria padilla · http://gozdom.blogspot.com/ 2013.04.25. 08:45:59

@Alfőmérnök:
nincsen itten semmi baj.
egészségügy? dögöljenek meg a vén komcsik. mező és egyéb gazdaság? kultúra? legyenek munkanélküliek a komcsik. oktatás? takarodjanak az országból a komcsi gyerekek.
mi ezzel a baj?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 10:13:04

@Alfőmérnök: mi az, hogy nincs rálátásod?
Nem látod Matolcsyt, Hoffmannt, Pintért, Némethnét, etc.?
A pávatáncot?

Ez már pont az a gusztustalan hazudozás napi érdekek mentén, mint amit az alulmúlhatatlan Gyurcsótány művelt az övéivel.

tevevanegypupu 2013.04.25. 10:14:55

@Hepci:

Ha Orban leszallo agban lenne, nem rohamozna annyira az Europai Unio es a szimpatikus maoista bukott senki altal nem megvalasztott vezetosege..vagy a leendo vezetosege, olyanok mint Reading asszony aki barmire kepes az elnoksegert vagy a tobbiek, akiket mar Europaban utalnak, csak nalunk hiszik meg azt, hogy tekintelyuk van..Europa romokban es magaval akarja rantani Magyarorszagot is..lehet, hogy hàla a magyar liberalis segitsegnek, ez sikerulni is fog neki. De ez csak reszben lesz Orban viszonylagos tehetetlensegebol adodo..

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 10:41:54

@tevevanegypupu: "Europa romokban es magaval akarja rantani Magyarorszagot is"

Bocsáss meg, nem szoktam bántani kedves, konzervatív embereket, de ez akkora okosság, hogy akár a rezsicsökkentési - kiemelkedően entellektüel küllemű - kormánybiztos is mondhatta volna.

Orbánra szerintem elég ránézni és összehasonlítani a fizimiskáját a 10 évvel ezelőtti önmagával.
Vagy a szövegét a 20 évvel korábbival.

Birkának lenni persze biztos jó, meleg az akol.

tevevanegypupu 2013.04.25. 10:51:58

@Hepci:

Osszehasonlitanam a maga fizimiskajat is a tiz evvel ezelottivel hallja-e. Egyebkent valtozatlanul: Europa romokban es ha dol, magaval rantja Magyarorszagot is. Egyebkent SG nekem sem zsanerem.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 11:04:27

@tevevanegypupu: Orbán felpüffedt.
Nem csak az arca.
Nekem nem esik jól ránézni, maga viszont könnyű szívvel fog rá szavazni jövőre.
Tudja, ízlelések és pofontok.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.04.25. 11:35:55

@tevevanegypupu: "Europa romokban es magaval akarja rantani Magyarorszagot is."

Ne haragudjon, de ez az egész éves várható termését tekintve is kiemelkedik.

tevevanegypupu 2013.04.25. 11:56:30

@Hepci:

Nem mindenki oregszik szepen sajnos. Foleg nem az, akit a liberalbolsevikok husz even keresztul probaltak tonkretenni. Jelenleg Europaban is. igen, hacsak valami csodakonzervativ uriasszony vagy uriember nem jon, akkor valoszinuleg ra szavazok. Ugyanis zsigerileg utalom ezt a mi magyar baloldalunkat es kivetel nelkul mindenkit.

@Counter:

Ami azt illeti maga a ar Alfomernok is lehetne ezzel a hozzaallassal.:)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 12:19:27

@tevevanegypupu: szellemileg még lehetne szépen öregedni... bár a püffedés valószínűleg összefügg más folyamatokkal...

tevevanegypupu 2013.04.25. 12:56:14

@Hepci:

A, persze a grazi ideggyogyintezet ugyebar..lehetseges persze, allitolag a xanax is hizlal. De tudja meg mindig jobb az orszagnak egy olyan miniszterelnok aki kezelteti magat mint olyanok akik nem. Na es az aztan baromira latszik rajtuk.:)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 14:49:16

@tevevanegypupu: speciel nem grazi kezelésre gondoltam, hanem hardcore piálásra.

No mindegy, szeresd őt nyugodtan, érted van.

Nekem elég lett a fidoxból, mióta a józan hangot és adott esetben a balfaszszopóktól elszenvedett politikai vereséget felváltotta az a geciség-tahóság, amit te nyilván sikernek látsz.

tevevanegypupu 2013.04.25. 14:56:56

@Hepci:

Megnyugtat, hogy ilyen jozanul es erzelemmentesen iteli meg a helyzetet, ilyen emberekre van szuksege nemzetunknek.:)

Alfőmérnök 2013.04.25. 15:46:10

@Hepci: Na most ezt a baromságot szorozd meg tízzel - merthogy pl.teve képes tízszer ekkora baromságot is írni -, olyankor szoktam én írni, hogy ostoba liba, vagy hülye picsa. Vagy ha valaki féregként viselkedik, akkor leírom, hogy féreg, vagy lekurvaanyázom. Erre paranoid barmok kitalálják, hogy bomlasztó vagyok, vagy "küldött ember", aki szándékosan tesz tönkre egy blogot. Röhej.

Alfőmérnök 2013.04.25. 15:50:24

@Hepci: A hosszútávú következményekre nincs rálátásom (senkinek nincs, max. azt hiszik).

Google 2013.04.25. 16:00:41

@Hepci:

Ez, aki rég leszálló ágban van, ez lenne a Bajnai? Mert a táncoslábút ő követte.
Vagy ilyen nyomtalanul eltűnt magának egy év? Még egy nyálkás, ragadós nyomot sem hagyott maga után ez a Mister DATAPLEX*?
*Avanzsáltam őt egy kicsit, miért legyen csak libás, mikor lehet, hogy az informatikához sem értett

Google 2013.04.25. 16:10:17

@tevevanegypupu:

Teve, azt azért ugye észrevette, hogy ott Brüxellesben milyen szépek a népek a Parlamentben. Egyesült baloldal nőjét néztem múltkor, ahogy ütögette a mikrofont - orvosért kiáltott a jóasszony. Közben Magyarországot leckéztette persze. Vagy ott van DK-B is, Verhofstadt, Rebecca Harms és a többiek. Hát nekik tényleg nem ül ki a lelkük a képükre. Ha van egyáltalán egyik vagy másikuk.

tevevanegypupu 2013.04.25. 19:07:39

@Google:

Nezze tulajdonkeppen nem is Brusszelt hibaztatom azert ami tortenik, azok ott idegenek es legalabb olyan butak maradtak mint akkor mikor Trianonnal felosztottak az orszagot: fogalmuk nincs semmirol, nem ismerik Kozep-Europat, Magyarorszgot, nem olvassak el a kuldott anyagokat - ez bebizonyosodott mikor Orbannal vitaztak volna, ha tudtak volna - es ugy egyaltalan egymas kozott az a par nyugat-eruopai orszag annyira eltelt sajat magatol, hogy nem is varhatni toluk semmifele fejlodest. A magyarorszagi liberalbolsevikok azok akik megvetoesre meltoak es szanalmasak is egyuttal, mert az itthon elvesztett (megerdemelten elvesztett) hatalmukert Bursszelben hazudoznak egy olyan orszagra, ami anno befogadta oket, es ami nagylelkuen es rendkivul hulyen a rendszervaltasnal megbocsajtott nekik..

Google 2013.04.25. 19:51:55

@tevevanegypupu:

Én sem Brüsszelt hibáztatom, mint olyat. A szellemet, azt a baloldalit inkább, mely nem nagyon tűnik különbnek az itteniekénél; azt a lenéző, lekezelő, lesajnáló és felcímkéző hozzáállást, melyet velünk szemben tanúsítanak. Hogy ők megvédeni akarnak. Hát talán a saját érdekeiket, azt. Úgy is, mint Bartelsmann.
Se Swoboda, se Verhovstadt, de Rebeca Harms se keljen ki magából Magyarország miatt. Inkább magukért aggódjanak - a zaklatottságuk mián.

tevevanegypupu 2013.04.25. 19:59:41

@Google:

Pontosan ugy van ahogy irja, ezeknek az embereknek boven lenne mit sepregetniuk sajat tehetsegtelenseguk, a rossz gazdalkodas, rossz gazdasagpolitika es a hanyag, masok velemenyere alapozo donteseik miatt. A lenezes es az a butasag ami szinte mindegyiket jellemzi onmagaert beszel, de meg is nyilvanul egy-egy "fellepesuk" alkalmabol. Hogy a baloldal mire olyan buszke, mikor tokeletes kudarcot vallottak szinte mindenhol, azt nem tudni.

bömböcz 2013.04.25. 20:43:10

@tevevanegypupu:
Maguk sem lesznek egy Tormay Ceciliák...

tevevanegypupu 2013.04.25. 21:25:52

@bömböcz:

Azert meg nem hagyunk fel minden remennyel..es kulonben is Karolyirol egyezik vele a velemenyunk.

bömböcz 2013.04.25. 21:34:15

@tevevanegypupu:
Láttya: igaz de sekélyes...

tevevanegypupu 2013.04.25. 21:36:22

@bömböcz:

Az igazsag soha nem sekelyes legfeljebb idegesito.

bömböcz 2013.04.25. 21:39:53

@tevevanegypupu:
Minden demokratikus-igazság legalább 80 évre titkosítva van...

tevevanegypupu 2013.04.25. 21:56:08

@bömböcz:

Majd egyszer csak befuj valakinek a postaladajaba egy cd-t a szel. Aztan minden marad a regiben.

bömböcz 2013.04.25. 22:14:44

@tevevanegypupu:
Maga csak húzzon vissza a megszokott... mibe is?
Aranyos ahogy iparkodik...

bömböcz 2013.04.25. 22:33:13

@tevevanegypupu:
választási lózungok miatt hajlandó süteménysütési esetekre.
Konzervatív perverzizmus

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2013.04.25. 22:42:41

@Google: őt kihagytam, mivel Alfőmérnök már számomra elfogadhatóan jellemezte ("egyszerű IMF-végrehajtó").

Alfőmérnök 2013.04.26. 08:13:58

@Hepci: Bajnai olyan, mint Mr. Wolf, a problémamegoldó.

gróf Szopatzky-Weretzky 2013.04.26. 09:00:39

@Alfőmérnök: csak épp nem Mo. problémáit oldotta meg :)
süti beállítások módosítása